Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eslat
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-09 09:42
Boterham71 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:28:
Uiteraard heeft iedereen direct in hoofdletters JA teruggestuurd. Kan iemand aangeven of ze daarna een email hebben ontvangen met kenteken/meldcode o.i.d.?
Ik zou bellen. Kreeg een week na de eerste SMS nog een SMS 8)7 . Meteen gebeld en na 2 min de email met kenteken, meldcode.

Tesla Model 3 performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb vandaag mijn M3 LR opgehaald en ik was er een uur te vroeg maar gelijk geholpen en binnen 20 min zaten we in de auto. (geen bijzonderheden, alle data klopte)

Helaas regende het en heb ik wel een rondje om de auto gelopen om alles te checken.
Pas later toen het droog was zag ik dat er wat vocht in de achterlichten zat en paar kleine
vlekjes onder de blanke lak op de dakstijl. iets voor komende week.

De 1e kilometers waren echt te gek, hij rijd echt heerlijk en het is het wachten waard geweest.

Toen ik thuis kwam lag het kentekenbewijs ook op de mat dus alles is heel soepel gelopen.

Nu nog even koppelen aan de wifi en wachten op software update v10 :-)

Voor iedereen die nog aan de beurt komt......succes en heel veel rijplezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eslat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:32:
[...]

Ik zou bellen. Kreeg een week na de eerste SMS nog een SMS 8)7 . Meteen gebeld en na 2 min de email met kenteken, meldcode.
Eerst een mail gehad en daarna een sms, inderdaad ook "JA" teruggestuurd en verder is het stil gebleven. Nog geen factuur. Kenteken via via kunnen achterhalen en meldcode gevonden in de source code van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:35:
[...]
Helaas regende het en heb ik wel een rondje om de auto gelopen om alles te checken.
Pas later toen het droog was zag ik dat er wat vocht in de achterlichten zat en paar kleine
vlekjes onder de blanke lak op de dakstijl. iets voor komende week.[....]
Vergeet niet binnen de 160km te melden via de app. Anders kunnen ze nog wel eens moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
VerwardeMan schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:40:
***members only***

Zijn er meer mensen die nu wel een afspraak in de account hebben maar géén SMS gehad hebben? Nu kan ik de afspraak natuurlijk niet bevestigen.

Zou me niets verbazen als de leasemaatschappij mijn telefoonnummer niet of niet goed heeft doorgegeven, aangezien ik iedereen hier wel over SMSjes hoor.

Gevalletje "You had one job..." |:(
Hier hetzelfde. RN en VIN op dezelfde datum, geplande levering 30-12 om 12:00 in Amsterdam. Telefoonnummer heb ik rechtstreeks aan Tesla doorgegeven toen de chat het nog deed, en de algemene "geruststellings-SMS" dat hij dit jaar nog komt heb ik wel ontvangen, dus technisch ben ik bereikbaar voor ze. We wachten af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:01

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:12:
Na het wachten zonder enig bericht gisteren een mail met een bevestiging voor afhalen van mijn LR AWD om 1030 vandaag.
Ok, agenda leeggemaakt en met OV naar Sloterdijk. Bij aankomst was het relatief rustig en het inchecken verliep redelijk goed.
Binnen 10 min werd ik geroepen en mocht naar buiten voor mijn auto. Niemand erbij maar rondje gedaan en geen schades. Kleur, bekleding en velgen klopte dus naar een supercharger voor een halve vulling en door naar mijn volgende afspraak.
Bij thuiskomst even wat de tijd genomen voor het doorlopen van het menu en tot mijn grote schrik.
Het is een standard plus en geen LR AWD. Aan de balie nog gecheckt maar in de auto is het alleen te vinden achter het witte tesla logo in het scherm.
Zo gefocust op krassen en panelen dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat het een compleet ander type kon zijn. Nu dus volop in de stress om dit goed te krijgen want in de papieren staat dus wel LR
..wat? Dit slaat wel echt álles van wat ik tot nu toe gelezen heb, wat een situatie.. Heel veel succes met het oplossen van dit probleem, ik hoop dat het allemaal nog goed gaat komen voor je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag mijn auto opgehaald, nadat ik dinsdag de SMS kreeg. Auto rijdt fantastisch. Tesla-account via desktop is nog steeds secundair, daarvoor ga ik Tesla maar eens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:49:
[...]

Vergeet niet binnen de 160km te melden via de app. Anders kunnen ze nog wel eens moeilijk doen.
Thx, had ik idd al gelezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Girlgnome
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 23:38
Voor 3 oktober via mijn leasemaatschappij besteld, dus gegarandeerde levering dit jaar. Nog steeds geen VIN. Tesla Tilburg vertelde mij telefonisch dat de auto er hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet meer gaat komen.

Ik vroeg wat de de gegarandeerde levering dan inhoudt... wat krijg ik dan als zij hun verplichting niet nakomen? Zijn antwoord was dat ik ter compensatie... gratis mag annuleren. :X

Ik vind dit schandalig en heb dus de bestelling dus ook geannuleerd. Gelukkig hebben de meeste Tweakers een positiever verhaal, maar ik wilde dit toch even delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik net een melding gekregen.
Ophalen 24-12 17:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:58
Zijn jullie van plan de M3 over te nemen privé na einde lease contract? Gewoon zo even een vraag uit nieuwsgierigheid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:58
Girlgnome schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:12:
Voor 3 oktober via mijn leasemaatschappij besteld, dus gegarandeerde levering dit jaar. Nog steeds geen VIN. Tesla Tilburg vertelde mij telefonisch dat de auto er hoogstwaarschijnlijk dit jaar niet meer gaat komen.

Ik vroeg wat de de gegarandeerde levering dan inhoudt... wat krijg ik dan als zij hun verplichting niet nakomen? Zijn antwoord was dat ik ter compensatie... gratis mag annuleren. :X

Ik vind dit schandalig en heb dus de bestelling dus ook geannuleerd. Gelukkig hebben de meeste Tweakers een positiever verhaal, maar ik wilde dit toch even delen.
Niet echt handig als je het mij vraagt.
Annuleren kon je dus ook nog op 2 januari bij wijze van. Nu weet je 100% zeker dat je naast het net vist :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-11-2024

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

noslen schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:16:
Zijn jullie van plan de M3 over te nemen privé na einde lease contract? Gewoon zo even een vraag uit nieuwsgierigheid :)
Vraag me af wat ze daar voor zullen vragen ongeveer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roootje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-09-2020
Denk het niet, dan ben alweer toe aan iets nieuws oOo

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer Konijn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:18:
[...]

Is als het goed is niet mogelijk wat ik begrijp van de leasemaatschappij. Tesla wil ze terug in eigen beheer voor de autonome vloot Tesla’s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:23:
[...]

Is als het goed is niet mogelijk wat ik begrijp van de leasemaatschappij. Tesla wil ze terug in eigen beheer voor de autonome vloot Tesla’s
Volgens mij is dat voorlopig alleen maar in de USA. Als je daar een leasecontract afsluit (private lease-achtig) dan mag je hem niet overnemen. Volgens mij gelden er hier andere regels, maar ik denk dat het merendeel hier dat toch niet gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Heb vandaag mijn Model 3 mogen halen.. het was uiteraard best druk na 30min in de rij op naar de wagen. Op een paar kleine dingetjes na was de auto perfect.. Echter kwam ik er onderweg achter dat de verwarming het niet deed.. Ben vanuit A'Dam doorgereden naar Tesla in Eindhoven. Rij inmiddels in een Model S 8)7 .. Maandag gaan ze hem meteen repareren en ook de kleine andere dingetjes oplossen..

De eerste 140km waren top! nu wachten tot ik hem van de week weer mag ophalen.. nu wel in een showroom O-)

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, nu ik een sms heb ontvangen wil ik dat ook graag maar even posten. 30-12 om 12:00. Kan nog gewijzigd worden.

Heb mijn LR white en white/black int. 19" eind november besteld uit de voorraad. Zijn er meerdere die ook ongeveer in dezelfde periode uit de voorraad hebben besteld en wat is jullie aflever afspraak?

En diegene die ook ( ongeacht hoe en wanneer ze hebben besteld ) op 30-12 hun afspraak hebben staan voor aflevering, hebben jullie ook al een kenteken en VIN want dat ontbreekt bij mij nog.

Kenteken hoop ik dat nog niet geregistreerd staat eigenlijk want zou wel kenteken willen krijgen die begint met H xxx xx. Las net ook dat alle G kentekens al zijn uitgegeven.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Nou jongens. Ik ga me dan ook afmelden. Vanmiddag een uurtje eerder dan de afspraak gemeld in de welbekende Tesla tent in Amsterdam. Was eigenlijk binnen 10 minuten aan de beurt. Al het papierwerk was goed en kon me sleutels van me oude auto gewoon achterlaten. Ze zei wel dat, omdat ik te vroeg voor de afspraak was, me telefoon nog niet zou werken. Dat kan pas 15 minuten voordat de afspraak begon. Maar goed, gelukkig heb je nog de keycards. Auto was vrij snel gevonden, zoveel rode staan er gelukkig niet :)

Alles nagelopen met de checklist van internet, maar de auto was tegen verwachting gewoon helemaal perfect. Zag wel dat veel mensen rondje liepen en instapten en weg reden. Ik was echt een half uur bezig. Misschien wat overbodig, maarja... het is voor mij geen leaseauto dus dat maakt me wel wat kritischer denk ik? Anyway, geen problemen gevonden en de auto had nog ruim 150km op de teller. In de file van M3's aansluiten om eruit te rijden en dan richting huis om met zoontjes en vrouwlief een ritje te maken.

Wat een heerlijke auto! Rijdt als een speer en erg comfortabele stoelen. Ben super happy dat, ondanks ik een beetje laat was met bestellen, het allemaal nog mooi op tijd was gelukt. Was toch even knijpen de laatste week met het rondkrijgen van alle dingen. :)

Achteraf ook super blij met de sportvelgen. Die maken de auto toch af, zeker in de rode kleur. Ik had hem zelf nooit zo geconfigureerd, maar nu dat ik hem in het echt gezien heb ben ik er heel blij mee

Hieronder nog wat foto's.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CMZlLR2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u9o0kVb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t2EOgjh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SpIJw89.jpg

Heel veel succes met het wachten jongens! Hopelijk krijgen hier nog heel veel mensen een mooi kerst cadeautje!

[ Voor 16% gewijzigd door kv83 op 21-12-2019 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartHarry
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-09-2024
Twijfel.....
Misschien net als vele andere tweakers een model3 besteld ........waarschijnlijk vanuit emotie met hoge verwachtingen.
Heb grote waardering voor Elon, en het type verandering die Tesla probeert te creeren.
Moet echter ook eerlijk zijn over hoe ik me voel als klant en of ik vertrouwen heb of dit beter gaat worden. Heb 62.000 euro overgemaakt, Ik vind het aflever process chaotisch en zeer rommelig. Niet telefonisch bereikbaar voor enige vraag. Wat jonge lui achter een balie in een tent die je iets laten ondertekenen. Auto mag je bekijken op een donker haven terein, daarna succes ermee. Ik vond de model 3 op weg naar huis zeer onrustig en niet comfortabel. Op de cruise control remt hij soms hard op de snelweg op onverwachte momenten en acceleeert daarna weer snel. Dit feature lijkt nog niet af. Op weg naar huis een eerste supercharger aangedaan en daar gesproken met ervaren Tesla rijders. Het woord 'mijn laatste Tesla' viel regelmatig. Service die Tesla nu bied aan bestaande klanten lijkt helemaal in te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
SmartHarry schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 01:03:
Twijfel.....
Misschien net als vele andere tweakers een model3 besteld ........waarschijnlijk vanuit emotie met hoge verwachtingen.
Heb grote waardering voor Elon, en het type verandering die Tesla probeert te creeren.
Moet echter ook eerlijk zijn over hoe ik me voel als klant en of ik vertrouwen heb of dit beter gaat worden. Heb 62.000 euro overgemaakt, Ik vind het aflever process chaotisch en zeer rommelig. Niet telefonisch bereikbaar voor enige vraag. Wat jonge lui achter een balie in een tent die je iets laten ondertekenen. Auto mag je bekijken op een donker haven terein, daarna succes ermee. Ik vond de model 3 op weg naar huis zeer onrustig en niet comfortabel. Op de cruise control remt hij soms hard op de snelweg op onverwachte momenten en acceleeert daarna weer snel. Dit feature lijkt nog niet af. Op weg naar huis een eerste supercharger aangedaan en daar gesproken met ervaren Tesla rijders. Het woord 'mijn laatste Tesla' viel regelmatig. Service die Tesla nu bied aan bestaande klanten lijkt helemaal in te storten.
Tja.... Iedereen z'n mening. Ik heb die van mij pas 9 dagen maar vooralsnog vind ik het een fantastische auto en vind ik het vervelend dat ik m over een kleine 5 jaar alweer moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Vanochtend een mail van Athlon over de levering van de auto op 24-12. Geen sms, kenteken nog niet op naam. Gaat het gebeuren dit jaar?

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Vraag me dit over 4/5 jaar nog een keer, heb nu alleen maar belang om hem te ontvangen _O-

Je weet nooit wat er tegen die tijd wordt uitgebracht en welke mogelijke fiscale regelingen er dan weer zijn.

Maar moet voor nu bekennen dat ik hem heeeel graag wil ontvangen en het liefst niet meer weg doe ;)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super zeg zo veel mensen een afspraak komende week.
Ik zit alleen nog steeds te wachten en heb echt nog niks gehoord.
Begin hem nu wel een beetje te knijpen, maar kop op we hebben nog 10 dagen;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:12
SmartHarry schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 01:03:
Twijfel.....
Bandjes al op 3.0 bar? Acceleratie op ‘chill’ in plaats van standaard? Auto heeft zoveel koppel dat optrekken vrij bruusk gaat, chill modus rijdt comfortabeler

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Al een aantal dagen alles binnen hier, bevestiging mail en sms en ophaal moment 12:30 maar.............. Mijn lm krijgt het maar niet voor elkaar om een factuur te krijgen, zijn samen met mij al 3 dagen aan het bellen en mailen geweest en het is ons 5 keer toegezegd dat we met spoed de factuur krijgen maar helemaal niets.

Denk gewoon straks samen met lm die kant en kijken of we alsnog iets kunnen regelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gast68
  • Laatst online: 16-06 16:46
HugoBr schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:47:
@VerwardeMan Yes heb hetzelfde, wel details van de afspraak in mijn account maar geen sms. Ook levering via LM (Hitachi Capital Mobility)
2 maanden geleden opgehaald ( ook Hitachi) nooit een SMS gehad, alleen datum in account en een mail.
Ging helemaal prima. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Ligt eraan wat het aanbod en de prijzen zijn. Ik las ergens dat de prijzen van de accu’s enorm gaan dalen en dat een elektrische auto over 5 jaar qua prijs op hetzelfde niveau zit als een benzine auto.

Maar goed ... eerst deze auto maar eens in ontvangst nemen :P

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 00:04:
Hoi, nu ik een sms heb ontvangen wil ik dat ook graag maar even posten. 30-12 om 12:00. Kan nog gewijzigd worden.

Heb mijn LR white en white/black int. 19" eind november besteld uit de voorraad. Zijn er meerdere die ook ongeveer in dezelfde periode uit de voorraad hebben besteld en wat is jullie aflever afspraak?

En diegene die ook ( ongeacht hoe en wanneer ze hebben besteld ) op 30-12 hun afspraak hebben staan voor aflevering, hebben jullie ook al een kenteken en VIN want dat ontbreekt bij mij nog.

Kenteken hoop ik dat nog niet geregistreerd staat eigenlijk want zou wel kenteken willen krijgen die begint met H xxx xx. Las net ook dat alle G kentekens al zijn uitgegeven.
Ja, hier ook mid Nov besteld... gisteren kenteken en deliverydate..

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
appelsientje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 07:27:
[...]

Ligt eraan wat het aanbod en de prijzen zijn. Ik las ergens dat de prijzen van de accu’s enorm gaan dalen en dat een elektrische auto over 5 jaar qua prijs op hetzelfde niveau zit als een benzine auto.

Maar goed ... eerst deze auto maar eens in ontvangst nemen :P
Prima toch, dan worden onze Tesla’s ook minder waard en kunnen we ze goedkoper overnemen 😎

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Ik kreeg trouwens net een mailtje over mijn freebees..... tja die moet ik binnenkort ook inwisselen ;w
Geen spaaracties meer .... gewoon lekker thuis opladen... :Y

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GKLGKL
  • Laatst online: 08-07-2020
ACoutinho schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 06:51:
Vanochtend een mail van Athlon over de levering van de auto op 24-12. Geen sms, kenteken nog niet op naam. Gaat het gebeuren dit jaar?
Hier hetzelfde...! Ben benieuwd... :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
ACoutinho schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 06:51:
Ik ook ja. Mail was gestuurd om 4:40.

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkmeid
  • Laatst online: 28-01-2021
Gisteravond stond ook ineens leverafspraak in mijn account:

Afspraak voor levering bij EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Zaterdag 28 december om 11:00
EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Amsterdam, NH 1044 AH

Geen SMS of mail

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog mensen die nog niks gehoord hebben?
Geen mail, telefoontje of sms?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:46:
Ik met een AWD. Komt denk k pas de 26e ivm die boot

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Moi

Een witte P uit snel beschikbaar op 3-12. Heb wel een een VIN en een RN, heb geen account nog gehad van de LM

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
kv83 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 00:20:
Nou jongens. Ik ga me dan ook afmelden. Vanmiddag een uurtje eerder dan de afspraak gemeld in de welbekende Tesla tent in Amsterdam. Was eigenlijk binnen 10 minuten aan de beurt. Al het papierwerk was goed en kon me sleutels van me oude auto gewoon achterlaten. Ze zei wel dat, omdat ik te vroeg voor de afspraak was, me telefoon nog niet zou werken. Dat kan pas 15 minuten voordat de afspraak begon. Maar goed, gelukkig heb je nog de keycards. Auto was vrij snel gevonden, zoveel rode staan er gelukkig niet :)

Alles nagelopen met de checklist van internet, maar de auto was tegen verwachting gewoon helemaal perfect. Zag wel dat veel mensen rondje liepen en instapten en weg reden. Ik was echt een half uur bezig. Misschien wat overbodig, maarja... het is voor mij geen leaseauto dus dat maakt me wel wat kritischer denk ik? Anyway, geen problemen gevonden en de auto had nog ruim 150km op de teller. In de file van M3's aansluiten om eruit te rijden en dan richting huis om met zoontjes en vrouwlief een ritje te maken.

Wat een heerlijke auto! Rijdt als een speer en erg comfortabele stoelen. Ben super happy dat, ondanks ik een beetje laat was met bestellen, het allemaal nog mooi op tijd was gelukt. Was toch even knijpen de laatste week met het rondkrijgen van alle dingen. :)

Achteraf ook super blij met de sportvelgen. Die maken de auto toch af, zeker in de rode kleur. Ik had hem zelf nooit zo geconfigureerd, maar nu dat ik hem in het echt gezien heb ben ik er heel blij mee

Hieronder nog wat foto's.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heel veel succes met het wachten jongens! Hopelijk krijgen hier nog heel veel mensen een mooi kerst cadeautje!
Gelukkig zie ik steeds meer rode klaar staan :) Het is ongeveer maar 5% van het totaal.

Veel plezier! Wij wachten nog even op o<:)

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Deze vraag is hier wsl al zo vaak gesteld. Excuus alvast. Maar na een JA op de SMS hoef je gene bevestiging verder te verwachten of actie te ondernemen als er een secondary account is die de LM in beheer heeft?

Tnx alvast

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:31
Ook niets gehoord over onze blauwe LR AWD wit trekhaak. Wel RN en VIN en toezegging dat het lukt voor 31/12.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:50:
[...]

Ja en ik kreeg te horen dat mijn auto op de RCC Europe stond! Niet dus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik en verwachtte aflevering zou 19dec zijn.
Staat wat hun zeggen nog in zeebrugge.
Ik blijf hopen

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
Frankkieboyy schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:59:
Ik en verwachtte aflevering zou 19dec zijn.
Staat wat hun zeggen nog in zeebrugge.
Ik blijf hopen

[...]
Welke LM?

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingmar_K
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 19:07
[quote][b]

Grote stilte hier. Met 2 besteld bij LM die aangaf dat het zeker ging lukken (half oktober besteld). 1 is uitgeleverd aan partner, op ‘onze’ is het wachten. LM bleek toch minder geleverd te krijgen, toen omgezet naar vergelijkbare met andere kleur. Nu al tijden stilte.

Niets te zien bij profiel LM, geen mail en geen sms. Bellen naar LM leidt tot weinig informatie. Ze weten wel welke tesla ze in bestelling hebben maar geen kenteken of waar ie is. Het klinkt als een logistiek drama waar men de zaakjes niet op orde heeft.

Wij krijgen het er hier ( net als alle anderen) benauwd van, zoveel dagen zijn er niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:58:
[...]

Ja en ik kreeg te horen dat mijn auto op de RCC Europe stond! Niet dus 8)7
Het zou zo kunnen zijn dat ze vandaag nog SMS gaan sturen toch?

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TGT2 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:04:
[...]

Het zou zo kunnen zijn dat ze vandaag nog SMS gaan sturen toch?
Dat zou inderdaad tof zijn:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterSe
  • Laatst online: 26-07-2023
Nog niks... Maar ik heb de auto ook pas op 21-11 besteld.
DennusB schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:50:
[...]

M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterSe
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:46:
[/quote
Nog niks gehoord. Maar mijn auto is pas 21-11 besteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik heb hem gisteren om 13u ook mogen ophalen. Het was ontzettend druk in de tent, maar al met al niet heel lang hoeven wachten (20 minuten ofzo).

Mijn uitgebreide checklist heb ik nauwelijks gecheckt. Ondanks mijn strenge voornemen in de ochtend, zit je toch in een andere modus wanneer je hem ziet :) Volgens mij prima in orde, beetje vuil op het dashboard.

Het accelereren is echt fantastisch! Ik reed terug met een vriend van me en elke keer giechelden we als kleine jongens wanneer we tegen de stoelen aangedrukt werden.

Succes allen die hem nog moeten krijgen! Het is een chaos en dat wordt vast niet minder, maar als je auto op de RCC Europe staat, moet die 4% bijtelling lukken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tons Tesla
  • Laatst online: 23-01-2022
Hier nog geen mail, niets in mijn account, geen sms en ook geen factuur... eind nov mijn sr+ omgezet in een demo M3 P 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeterSe
Ik heb alleen en rn. Verder nog niks gehoord. Maar pas besteld op 21-11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roootje
Tons Tesla schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:15:
Hier nog geen mail, niets in mijn account, geen sms en ook geen factuur... eind nov mijn sr+ omgezet in een demo M3 P 🙈
Van sr naar p. Is het niet goedkoper om sr gewoon in 2020 te nemen?

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:45
Tons Tesla schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:15:
staat wel op kenteken iig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Picassosax
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik had gistermiddag ineens een estimated deliverydate in de source van mijn account staan 30-12-2019 om 12.00. Zou t dan echt nog gaan gebeuren dit jaar..?!? Geen sms, geen mail oid. Ook geen kenteken voor zover ik weet.... *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Picassosax op 21-12-2019 09:37 ]

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Gisteravond ook SMS ontvangen. Afhalen 27-12.
Configuratie P, midnight,black
RN 5-11 VIN 28-11
Factuur staat netjes in mijn account (zakelijk geen LM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Verwijderd Het prijsverschil wordt dan natuurlijk wel erg klein, voor een paar tientjes meer (en mits het in het budget past natuurlijk) gaat denk ik nagenoeg iedereen voor de P of LR in 2019 tov SR+ in 2020.
Meneer Konijn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:18:
[...]

Veel LM's houden gewoon een percentage van het aankoopbedrag aan icm de kilometerstand. Ik vermoed dat een SR+ over bijv. 4 jaar met 100.000 op de teller rond de 12.5k-17.5k zal kosten. Maar omdat er dan ineens erg veel vrij komen, kan dat de prijs wel drukken. Daarnaast is natuurlijk de vraag wat voor betere auto's er rond die tijd geleverd worden. In december 2023 en januari 2024 kan je ze waarschijnlijk redelijk goedkoop oppikken.

Oeps, van wie is deze?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EMQBS1fWkAA6v33?format=jpg&name=medium

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-12-2019 10:02 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jblok
  • Laatst online: 16-03-2020
Ook nog niks gehoord. Besteld 26 september. Sr+ blue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

All ik heb nu in mijn account een lever afspraak staan echter de befaamde SMS niet ontvangen, denk dat ik maandag maar even ga bellen om zo maar te bevestigen dat ik zal komen, of kan je voor zoiets ook langs Tesla locatie gaan kom toch maandag langs die in adam.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Oeps, dat is al de 3e 4e keer dan die langs komt ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@LordSinclair Met de snelheid waarbij er hier nieuwe posts bijkomen kan je dat weleens over het hoofd zien :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:14:
@LordSinclair Met de snelheid waarbij er hier nieuwe posts bijkomen kan je dat weleens over het hoofd zien :)
Klopt, dat is het probleem ook van dit topic, alles komt meer dan 1x langs (8>

Het aantal vragen over het vervoer van het station naar de ophaallocatie in Amsterdam zal ik nog maar niet gaan tellen. :Y)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 08:26
Begin december via mijn werkgever een M3 LR AWD besteld in Grijs. Voorlopige leverdatum was in eerste instantie april 2020, ik had al vrede ermee dat ik 8% moest gaan betalen.

Gisteren ineens tegen alle verwachtingen in een sms van Tesla, uw auto wordt op 29 december geleverd. Uw LM neemt contact met u op. Bijna tegelijk een email vanuit Athlon of ik het leveradres kan doorgeven voor de levering van mijn auto, tevens wordt mijn oude auto dan gelijk opgehaald.

Heel blij natuurlijk, wel een uitdaging dat ik er dan een paar dagen niet ben. Gelukkig is het ook mogelijk dat familie de auto in ontvangst neemt, wel jammer dat ik het zelf niet kan doen maar dat neem ik maar voor lief.

Verbaasd me wel dat de levering op de 29e is, want dat is een zondag. Ben benieuwd of Athlon ook bezorgd op zondag? Andere vreemde is dat mijn Tesla account nog volledig leeg is, niet eens een RN staat erin vermeld.

Maar goed, heb goede hoop dat het dit jaar nog gaat gebeuren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CK89
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2022
27-12-2019 kan ik hem ophalen (Performance).

Geeft Tesla een checklist ter controle?

Wat wordt bedoeld met de 'Frunk haakjes'?
(evt. graag een foto via PB of in topic?)

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Lekker!
Welke config exact?
Aalard99 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:18:
Begin december via mijn werkgever een M3 LR AWD besteld in Grijs. Voorlopige leverdatum was in eerste instantie april 2020, ik had al vrede ermee dat ik 8% moest gaan betalen.

Gisteren ineens tegen alle verwachtingen in een sms van Tesla, uw auto wordt op 29 december geleverd. Uw LM neemt contact met u op. Bijna tegelijk een email vanuit Athlon of ik het leveradres kan doorgeven voor de levering van mijn auto, tevens wordt mijn oude auto dan gelijk opgehaald.

Heel blij natuurlijk, wel een uitdaging dat ik er dan een paar dagen niet ben. Gelukkig is het ook mogelijk dat familie de auto in ontvangst neemt, wel jammer dat ik het zelf niet kan doen maar dat neem ik maar voor lief.

Verbaasd me wel dat de levering op de 29e is, want dat is een zondag. Ben benieuwd of Athlon ook bezorgd op zondag? Andere vreemde is dat mijn Tesla account nog volledig leeg is, niet eens een RN staat erin vermeld.

Maar goed, heb goede hoop dat het dit jaar nog gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
CK89 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:26:
27-12-2019 kan ik hem ophalen (Performance).

Geeft Tesla een checklist ter controle?

Wat wordt bedoeld met de 'Frunk haakjes'?
(evt. graag een foto via PB of in topic?)

Bij voorbaat dank.
Google gewoon even op Model 3 checklist, van Tesla krijg je niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 08:26
LR AWD - Grijs - Black - 18" , geen trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TGT2 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:54:
Deze vraag is hier wsl al zo vaak gesteld. Excuus alvast. Maar na een JA op de SMS hoef je gene bevestiging verder te verwachten of actie te ondernemen als er een secondary account is die de LM in beheer heeft?

Tnx alvast
hier zelfde vraag, heb voor de zekerheid LM maar een mailtje gestuurd met mededeling dat ik SMS heb ontvangen en met JA beantwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroontje82
  • Laatst online: 09-01-2020
ik heb een afspraak op 30/12 om 16.30 staan. Iemand interesse/mogelijkheid om te ruilen? Zou graag op 27/12 of vroeger willen ophalen ivm vakantie en de wens om hem zelf in ontvangst te mogen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BossHogg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05 09:28
Soms komt het miraculeus goed, na alle stress van de afgelopen weken; volgens beheersite mag ik mij M3 op zondag 29 om 16.00 ophalen. De lease van mijn i3 loopt op zaterdag 28 af. Zouden ze bij Tesla dan toch briljant kunnen plannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK89
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2022
EvaluationCopy schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:27:
[...]

Google gewoon even op Model 3 checklist, van Tesla krijg je niets.
Bedankt!

https://teslamotorsclub.c...ingen.142265/page-82#1624

Bij bericht #1624 een Checklist, Nederlands vertaalde versie.

Nu ben ik alleen nog benieuwd naar die 'Frunk haakjes' wat daar nou mee bedoeld wordt. Iemand? Graag een foto, dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
kroontje82 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:31:
ik heb een afspraak op 30/12 om 16.30 staan. Iemand interesse/mogelijkheid om te ruilen? Zou graag op 27/12 of vroeger willen ophalen ivm vakantie en de wens om hem zelf in ontvangst te mogen nemen.
Er is al meerdere keren aangeven door verschillende partijen om je afspraak niet uit te stellen. Ook is het delivery team afgelopen week geïnstrueerd geen afspraken te verzetten.

Daarnaast komen die auto's in bepaalde volgorde van de boten af. Waarschijnlijk is die van jou ergens achteraan. Een afspraak naar voren halen zal zeker niet lukken vrees ik.

Elders is het topic staan linkjes naar een power of attorney om iemand anders te machtigen om de auto in ontvangst te nemen,

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt de model x shuttle vanaf sloterdijk alleen berijders mee of ook een meegenomen kind (1 stuks)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Zojuist sms ontvangen! Yes, blij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Zojuist sms ontvangen! Yes, blij.

Ophalen 30/12 om 11.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:01:
Neemt de model x shuttle vanaf sloterdijk alleen berijders mee of ook een meegenomen kind (1 stuks)?
Zal toch wel? Daar achterlaten lijkt me ook geen optie :) Ik heb ook vanmiddag afspraak, 15:00 uur.
Alle mail en sms bevestigingen gehad, zie alleen geen kenteken en niets gekoppeld in de app.
Zal wel goed komen, ik zie 't wel :) Was een voorraad model performance, via Alphabet.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Zojuist even RDW gecheckt. Fiscale waarde is juist. Moet er niet aan denken voor onze medetweaker die een SR meekrijgt ipv LR. Hoop dat dat netjes geregeld wordt voor hem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik wil ook een SMS :( Niet voor niets uit “Snel Leverbaar” gevist, maar denk dat de LM toch weer iets verkeerd heeft gedaan met de order :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Welja joh, die chauffeurs kijken nergens naar. Wachten niet eens tot de auto vol zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tons Tesla
Roootje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:21:
[...]

Van sr naar p. Is het niet goedkoper om sr gewoon in 2020 te nemen?
Waarschijnlijk wel, was een demo met 8000km op teller en delf drive optie. Nieuw 74k, en kosten me iets meer als 62k. Was 10k meer als mijn bestelde sr+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tons Tesla
Inferi schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 09:33:
[...]

staat wel op kenteken iig :)
Ja ind... kan alleen niet wachten 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plexmac
  • Laatst online: 30-12-2019
Yep hier ook, het is dat ik via via uit betrouwbare bron heb vernomen dat de M3 voor mij op de RCC staat.
Dat houdt mij rustig nog 😉 5k auto’s inplannen duurt natuurlijk even..

M3 - LR AWD - Pearl White - 19" - Zwart Int - Trekhaak - Besteld 11-10-19 - Vin 3-12-2019 - Kenteken nog onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve1983
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09-2023
Gisteren om 10:30 mijn Tesla model 3 gaan ophalen in Amsterdam. Ik was in in 5 minuten aan de beurt en 5 minuten later was ik al aan het zoeken. Met de Telsa app toeteren en uiteindelijk gevonden, dacht ik. Na een beetje rondlopen besloten de checklist ook maar even af te werken. Check 1, VIN nummer. Bleek het VIN nummer niet te kloppen. Man van Koopmans kwam erbij en zei meteen, klopt het kenteken wel? (check 2). Uuuuh nee, bleek mijn auto twee plekjes verderop te staan.....

Checklist doorgelopen met de juiste auto. Ik had twee puntjes. Het eerste was dat bij de achterdeuren de deur bij het indrukken van de knop niet open "popt" zoals bij de voordeur. Je moet de knop ingedrukt houden. Een keer kort drukken dan is de deur wel open maar nog niet uit het slot, is dus 1 cm open maar nog wel in de klem. Het tweede punt was dat het display uitgaat als de bestuurder de auto verlaat. Als de bijrijder blijft zitten en toch het scherm wil gebruiken moet hij zijn deur open en dicht doen. Vreemd vond ik maar volgens, de inmiddels aangehaakte, man van de owners club was dit normaal.

Later op de dag merkte ik dat er iets los zat in de auto. Er rolt iets over de bodemplaat, een schroefje ofzo. Snel maar even langs Tesla Service gaan.

Weet iemand hoe dat zit met de achterdeur en het scherm dat uitgaat? En hoor je nou wel of niet een USB kabel bij je auto te krijgen voor je telefoon?

LR AWD / Midnight Silver / Black int / 19'' Sportvelgen - Besteld: 13/10 - RN: 13/10 - VIN: 28/11 - SMS: 12/12 - Aflevering: 20/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Na de welkomsmail van Tesla, alleen nog die nietszeggende e-mail van Alphabet gehad van vorige week dat ik nog niet tot de ongelukkig behoor die in 2019 misgrijpen. Verder nul communicatie.
Ik dus gisteren toch maar eens bellen naar Alphabet of er toch nog iets van een update gegeven kan worden.
Ja dus, op de boot (naam wist ze niet) die de 26e aankomt staat mijn auto. Leverafspraak zou toch echt snel moeten volgen en in ieder geval zeker in 2019.
En warempel gisteren gelukkig ook eindelijk een sms gekregen, levering 28 dec 16.30u

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Hayke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-12-2023
Jazeker! Bij mij zat afgelopen woensdag een echtpaar in de auto die samen hun auto kwamen ophalen. :)

Maar... met de huidige drukte lijkt het me aardiger voor de anderen die met de shuttle meemoeten dat je even een übertje pakt als je met het hele gezin komt :+

Afgelopen woensdag was ik daar dus, om mijn LR (Zwart/wit/19") op te halen. De dag waarop er 800+ tesla's zijn uitgeleverd. En ik zal een lucky bastardtm zijn geweest, want hoewel na aankomst in de ramvolle check-in-tent de moed mij in de schoenen zakte (en wat mopperaars om me heen me veel sterkte in deze hel toewensten), stond ik na een klein halfuurtje weer buiten. En ineens sta je dan te kijken naar een gigantisch parkeerterrein met stukjes automobieltoekomst waar één exemplaar toch echt de mijne was...

Nog voordat ik één stap kon zetten werd ik aangesproken door een Teslamedewerker die me vriendelijk doorverwijst naar "rechts achter de lichtmast". En daar stond alweer een vrolijke gast die direct vraagt of ik 'm kan vinden (nou, ik kom net aanlopen, maar hier ergens zou 'ie moeten staan) en loopt vanzelf vrolijk pratend met me mee. Samen traceren we de auto (stond toch niet helemaal op het juiste vak, maar wel vlakbij) en hij loopt snel terug naar de lichtmast om de volgende nieuwe eigenaar op te vangen.

Terwijl ik rustig de auto bekijk, duikt er uit het niets een andere meneer op, die me graag wil helpen met de instellingen en alles. Niet nodig, veel te leuk om zelf uit te vogelen, maar enorm bedankt!

Na een kleine file bij de check-out word ik uitgezwaaid door een paar vrolijke teslagasten die me een veilige reis toewensen. Nou... dat zit wel goed! Wat een fijne auto!

Als je 't goed bekijkt, terwijl we met zo'n 30000 Nederlanders op het bizarre idee komen om een (te)slaatje te slaan uit de bijtellingsregels, en Hyundai, Kia en de andere autobouwers je hartelijk bedanken voor de order (reken op begin 2021, is dat wat?) krijgt Tesla het toch maar voor elkaar om in zo'n korte tijd zo BIZAR veel auto's min of meer gestroomlijnd op de weg te krijgen. Daar heb ik best wel respect voor.

En nog meer respect voor al die medewerkers daar op de Terminal, want wat knap om zó veel mensen netjes te woord te staan, mee te veren met wat chagarijn links en rechts, en toch zo vriendelijk en vrolijk te blijven (en niet compleet gek te worden van de drukte!). Helden hoor! Mogen we best lief voor zijn _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(Zo. Dat mocht ook wel (weer) een keer gezegd worden tussen alle teleurstellingen die hier ook veel te lezen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massa rijklaar 1801 kg
Massa ledig voertuig 1701 kg

Dat staat er nu bij de rdw sinds vandaag.
Catwaarde e 54.100

Kan iemand deze gewichten bevestigen voor een Long Range AWD? ( wit, 18 inch zwart interieur geen extra's verder).

Ik hoop niet dat dit het gewicht us van een Long Range RWD.

Maandag benieuw naar reactie LM op VIN nummer met de letter A3.....

Wat een gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterX333
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:33:
Massa rijklaar 1801 kg

Catwaarde e 54.100

Kan iemand deze gewichten bevestigen voor een Long Range AWD? ( wit, 18 inch zwart interieur geen extra's verder).

Wat een gedoe.
Ik heb een LR AWD ook zonder extra's, maar bij mij staat er dit bij RDW:
Massa rijklaar 1931 kg
Massa ledig voertuig 1831 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
Tons Tesla schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:11:
[...]

Waarschijnlijk wel, was een demo met 8000km op teller en delf drive optie. Nieuw 74k, en kosten me iets meer als 62k. Was 10k meer als mijn bestelde sr+
Bedoelde eigenlijk meer de bijtelling, die wordt berekend over de nieuwwaarde :) 4% over 50k en 22% over 24k. Maar daar tegenover heb je wel een hele mooie wagen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik benieuwd wat de LM zegt en als t zo blijft wat er maandagmiddag wordt afgeleverd. Ik hoop dan dat de VIN en RDW het fout heeft.
MisterX333 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:37:
[...]

Ik heb een LR AWD ook zonder extra's, maar bij mij staat er dit bij RDW:
Massa rijklaar 1931 kg
Massa ledig voertuig 1831 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:33:
Massa rijklaar 1801 kg

Catwaarde e 54.100

Wat een gedoe.
Als ik het nakijk in Carbase is een LR ledig 1701kg, LR AWD 1831kg

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:49:
Dan ben ik benieuwd wat de LM zegt en als t zo blijft wat er maandagmiddag wordt afgeleverd. Ik hoop dan dat de VIN en RDW het fout heeft.

[...]
Je kunt ook een VINdecoder gebruiken: https://teslatap.com/vin-decoder/

Maar aan de gewichten en prijs te zien is het een LR RWD.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan weer een aantal rode en witte LR’s op snel leverbaar...! Enkel nog met aero’s 18”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:49:

[...]
Prijs zegt het al. Is LR RWD, geen AWD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:22:
Er staan weer een aantal rode en witte LR’s op snel leverbaar...! Enkel nog met aero’s 18”
Mijn config zit er tussen ... als ze die nou ff aan mij afleveren haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2019 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:55:
Mannen, voor iedereen die nog geen kenteken heeft en maandag (23) moet ophalen. Rij even langs de tesla shop, heb ze zojuist beide ontvangen.
Kunnen hun ook iets doen qua verzetten afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:55:
Mannen, voor iedereen die nog geen kenteken heeft en maandag (23) moet ophalen. Rij even langs de tesla shop, heb ze zojuist beide ontvangen.
Ik heb na mijn reactie op de mail van tesla meteen kenteken gehad.
G-xxx-zb

Heb zin in maandag. Gassen met de LR AWD zwart/zwart 19 inch :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2019 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tons Tesla
Roootje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:46:
[...]

Bedoelde eigenlijk meer de bijtelling, die wordt berekend over de nieuwwaarde :) 4% over 50k en 22% over 24k. Maar daar tegenover heb je wel een hele mooie wagen oOo
Zo is dat roootje... zit maar naar het volgende filmpje te kijken op you tube;

YouTube: Tesla Model 3 Performance vs Rivals: M3, C63 S & Giulia QV (EXTENDED...

😎👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jru
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10-2020

Jru

Gister ook een sms gehad!
27-12 om 13:30 mag ik hem gaan zoeken!
Hoppa!

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12

Pagina: 1 ... 304 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.