LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Welke Leasemaatschappijen bezorgen nog thuis? Leaseplan bij niemand meer toch?Destralak schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:34:
Hier ook een SMS
"Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 29/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen."
Verwijderd
Eindelijk sms’je van Stressla
27e om 14:00 mijn ‘m3 long range AWD white black 19inch halen 🤪🤪🤪
Verwijderd
Laat die sms bom maar komenVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:55:
Yesssssss
Eindelijk sms’je van Stressla
27e om 14:00 mijn ‘m3 long range AWD white black 19inch halen 🤪🤪🤪
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
Nou indd! Ik ook SMS.
27e
Witte P met zwart interieur.
G-xxx-XD
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
En nu ook de SMS! JAJAJAJA !!!kristess schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:29:
YES YES YES!
![]()
Net weer gebeld... En Ik heb eindelijk een kenteken G-XXX-ZJ
Afhalen bij Koopman in Amsterdam op zondag 29-12 13:00!
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
MrRae schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:28:
Afspraak voor levering:
Maandag 30 december, 16:00u, Koopman![]()
Nog geen SMS
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Nooit RN of iets ontvangen, alleen gisteren mailtje van LM dat ik hem zelf op moet halen.
Zojuist onderstaande SMS ontvangen.
Alleen even uitvinden wat ze bedoelen met 'leveringsprofiel af te ronden', volgens mij is alles gekoppeld aan een account van de LM. In mijn zelfgemaakte account van een paar weken terug, zie ik niets bijzonders.
'Uw Model 3 levering is gepland op 28/12 12:30 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Deze datum kan nog gewijzigd worden - wij nemen contact met u op in het geval van een dergelijke wijziging. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE als dit moment niet schikt. Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RNxxx'
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Heb een secundair account. Nog niets gehoord. Het sms’je za wel naar Mobility zijn gestuurd. Dus ik weet nog van niets. Maar de vorige keer met de vin bom had ik blijkbaar ook een vin gekregen: eind november. Dus het zal wel goed zittenappelsientje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:06:
Het is hier wel 1 grote vreugde... volgens mij heeft iedereen ondertussen wel bericht gekregen. Ik moet er 11 uur zijn... dus ben er al om 10 uur denk ik
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Verwijderd
Ronduit belachelijk, ik leef met je mee..😭Tons Tesla schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:49:
Fantastisch... afgelopen weken dit forum gevolgd... ronduit geweldig...
Mijn verhaal;
Begin okt Sr+ besteld... vervolgens radiostilte... Dagelijks kijken voor een vin maar niets. eind november bij Tesla centrum Amsterdam langs geweest, daar lieten ze mij weten dat het onwaarschijnlijk was dat hij nog geleverd ging worden in 2019. Wat nu 🙈
Advies gekregen om een performance te bestellen... dus op de site, snel leverbaar, rode performance, 20inch, zwarte bekleding, full self-drive en 8000km op teller (denk een demo). Maar op de knop gedrukt voor bijna 63k (nieuw 74k dus niet slecht dacht ik zelf)
Ik denk, binnen een week geleverd, nou vergeet het maar... nu nog geen factuur - leverdatum of iets anders...
Ben heel benieuwd wanneer ik aan de beurt kom 🙈
quote]Jaymn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:16:
[...]
Ronduit belachelijk, ik leef met je mee..😭
[/quote]
M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3
Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01
Hier ook!stuffnl schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:22:
Uurtje geleden de langverwachte SMS ontvangen! Ook mail van Athlon om een afspraak te maken. So far so good!
“Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 24/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.”
Kerstcadeautje!
Verwijderd
Half nov besteld, maandag ophalen.
Vandaag zelfs 2e sms ontvangen.
Uw Model 3 is klaar voor levering. Vanwege het hoge aantal leveringen en het gebrek aan ruimte krijgt u hierbij een herinnering om aanwezig te zijn op 23/12 om 15:00 om uw Tesla in ontvangst te nemen bij de Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Indien er wijzigingen zijn dan zullen wij u informeren. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
De verhalen over de parkeerplekken die direct weer worden gevuld, sluiten goed aan bij bovenstaande. Ze doen er blijkbaar alles aan. Denk dat de meeste met een P en long range dit jaar gewoon nog bediend zullen worden gezien de “snel beschikbaar” modellen van afgelopen tijd.
Eigenlijk heb ik gewoon jeuk om om 9:00u op de stoep te staan, zoals ik hier lees verloopt alles nogal vrijblijvend dus.... 😇
Stel dat het maandag probleemloos verloopt post ik even mijn ervaringen natuurlijk! Zoniet, komt er een P beschikbaar met 4%😇🤪🤥
Gisteren een verlossende telefoontje van de LM dat ik vanochtend de alteratief aangeboden Multi-Coat Red SR+ mocht ophalen. Niet in Amsterdam of Tilburg, maar bij de LM zelf. Heerlijk relaxt en alle tijd.
De eerste kilometers inmiddels achter de kiezen en wat een heerlijke auto.
Helaas ben ik nog niet "vergeten" hoe Tesla de weg hiernaartoe heeft laten verlopen. Dat zal nog wel tijd nodig hebben. Gelukkig hebben ze nu nog "maar" een maand of twee nodig om deze auto ook te koppelen aan mijn Tesla account.

Ik ga zometeen eens even kijken hoe/of ik de Excel aan kan passen aangezien ik nu dus niet de bestelde auto heb gekregen maar een alternatief.
Kenteken: G-xxx-VZ
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Ik mag ook maandag!!!!! maar nog geen kenteken ontvangen 48 uur van te voren word spannend !!!!!Furr schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:30:
Telefonisch mijn kenteken doorgekregen. Maadagmiddag ophalen! M3P: G-XXX-ZB
Er zijn wel wat p modellen op de weg binnenkort 👌🏾
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Ik krijg net een SMS: Uw Model 3 levering is gepland op 29/12 11:00 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3.
Alleen ik heb mijn Model 3 al 7/12 opgehaald met mijn eigen RN nummer... heb dit ook terug gesmst.
Hoorde van een maatje van mij dat zijn zusje hetzelfde had.... er zijn dus verkeerde 06nummers aan accounts gekoppeld.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Nog geen mail gekregen.
Welke Tweakers ga ik tegenkomen die dag?
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Heb nog niksappelsientje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:06:
Het is hier wel 1 grote vreugde... volgens mij heeft iedereen ondertussen wel bericht gekregen. Ik moet er 11 uur zijn... dus ben er al om 10 uur denk ik
Verwijderd
aantal maal gebeld elke keer was het van hij is onder weg naar tilburg bla bla bla
wel kenteken gekregen G-***-VD, maar verder niets. Begin bijna tesla's op de weg te haten......
SR+, MN grey, zwart, 19"
Djas-pr schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:45:
Hier nog helemaal niets. Krijg je toch een hart aandoening van....
aantal maal gebeld elke keer was het van hij is onder weg naar tilburg bla bla bla
wel kenteken gekregen G-***-VD, maar verder niets. Begin bijna tesla's op de weg te haten......
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Arval gaf vanochtend aan dat ze maandag een nieuwe lijst ontvangen van Tesla, met klanten die hun Tesla niet in 2019 gaan ontvangen. Deze bieden ze een alternatief aan.
Heb al wel kenteken, die rit van belgie naar tilburg rijd ik anders zelf wel haha
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:46:
Niet om jullie bang te maken, maar puur ter info.
Arval gaf vanochtend aan dat ze maandag een nieuwe lijst ontvangen van Tesla, met klanten die hun Tesla niet in 2019 gaan ontvangen. Deze bieden ze een alternatief aan.
Mijn werkgever had namelijk al toegezegd dat ik een Performance model mocht nemen mocht de LR niet op tijd komen. Hoopte stiekem op de 2e lijst van Arval te staan
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
En ik ben de enigste zonder sms mail of wat dan ook😂fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:51:
Ik denk dat ik de enige ben die licht teleurgesteld is dat ie een sms heeft ontvangen.
Mijn werkgever had namelijk al toegezegd dat ik een Performance model mocht nemen mocht de LR niet op tijd komen. Hoopte stiekem op de 2e lijst van Arval te staan
Gelijk ingevuld.
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:20:
[...]
Eindelijk ook bericht van Athlon. 24-12 aflevering op een zelf opgegeven locatie!Mooi kerstcadeau!
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11
Bevestiging leverdatum
Uiterlijk één werkdag voor de aflevering ontvangt u een bevestigingsmail met de afleverdatum. In deze bevestiging staat het bezorgadres dat u heeft doorgegeven. Wilt u uw bezorgadres wijzigen? Geef dit uiterlijk de dag voor bezorging door, u kunt op de bevestigingsmail antwoorden.
Door de enorme belangstelling voor de Model 3 kan Tesla niet garanderen dat uw auto dit jaar nog geleverd wordt. In dat geval streeft Tesla ernaar om uw auto wel in 2019 te registreren, waardoor u kunt profiteren van 4% bijtelling. Tesla kan dit echter niet garanderen.
Athlon heeft helaas geen invloed op de lever- en registratiedatum van uw Tesla. Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden en/of kosten vergoeden indien Tesla uw auto dit jaar niet levert of registreert. Zodra de leverdatum bekend is ontvangt u opnieuw bericht.
Verwijderd
Wel zelf VIN achterhaald en aflever locatie zoals velen in Amsterdam.
Ben benieuwd...
Verwijderd
Als alles goed is 115 dagen tussen bestelling en levering.....whatever, als het er maar niet meer dan 119 worden(31/12).
M3 P Blue/black 20"grey
30/12. Veel spannender kan het niet!m_huizinga schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:07:
Vanmiddag SMS gekregen 30/12 levering. LM Arval. Uw LM neemt contact met u op om verdere details af te stemmen.
Veel plezier met je nieuwe speeltje.
Verwijderd
Als zelfs deze datums er uit gaan moet ik hem vanavond toch ook wel krijgen🙈Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:21:
Afspraak in account, SMS
Als alles goed is 115 dagen tussen bestelling en levering.....whatever, als het er maar niet meer dan 119 worden(31/12).
M3 P Blue/black 20"grey
Verwijderd
Je hebt zelfde conf, zelfde VIN datum. Je RN is alleen van een maand later dan de mijne. Ik hoop met je mee !Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:22:
[...]
Als zelfs deze datums er uit gaan moet ik hem vanavond toch ook wel krijgen🙈
LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11
Op achtergrond werd druk gewerk bij de RCC Europe, en er werd volgend mededeling in de tent hele dag gefilmd door het AD, dat zal wel snel online te zien zijn

[ Voor 31% gewijzigd door jheerink14 op 20-12-2019 19:32 ]
- Account up to dateInferi schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:02:
Hoelang duurt het voordat je een mail krijgt na SMS?
- Mail gehad
- SMS gehad
Bij mij was dat 7 minuten na elkaar
Verwijderd
Ik heb vandaag van de LM een kopie gekregen met het kenteken en daarop staat een meldcode welke cijfers en letters overeenkomen met een VIN code.
Op deze kopie staat geschreven Long Range. Volgens mij had er dan ipv een A een B moeten staan.
Ook de cataloguswaarde is bij de RDW nog 54000 iov 60.000 euro (nog geen tenaamstelling want maandag brengen ze hem pas).
Iig wel een model 2020 ivm de letter L.
Laat ik hopen dat ik het mis heb.....
Verwijderd
Zelfde datum en tijd!SjoZ schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:38:
Ik heb 't nu ook opeens online in mijn Tesla account staan: Zondag 29 december om 13:00. YIHOEE!
Welke configuratie?
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Ik heb mijn vin ook door een decoder gehaald, toen kwam daar uit dat het basis accupakket in de auto zou zitten. Echter op kenteken is het de performance (op basis van catalogusprijs leidt ik dat af)Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:37:
Kan iemand mij vertellen dat als in mijn VIN nummer het 8e cijfer/letter een A is of dit dan een single motor is?
Ik heb vandaag van de LM een kopie gekregen met het kenteken en daarop staat een meldcode welke cijfers en letters overeenkomen met een VIN code.
Op deze kopie staat geschreven Long Range. Volgens mij had er dan ipv een A een B moeten staan.
Ook de cataloguswaarde is bij de RDW nog 54000 iov 60.000 euro (nog geen tenaamstelling want maandag brengen ze hem pas).
Iig wel een model 2020 ivm de letter L.
Laat ik hopen dat ik het mis heb.....
Verwijderd
Vanmiddag eers de mail van Athlon en kort daarop de SMS van Tesla.
Gefeliciteerd Uw Model 3 wordt bij u afgeleverd op 30-12 LM neemt contact op.
Wel ook de Athlon mail met dat ze zich wel heel erg indekken m.b.t. 8% maar voornu staat de 30e.
Afspraak staat in Tilburg.
Kan ik in ieder geval bijna het hele jaar nog dit Topic bijhouden
Verwijderd
30/12 11:00 Koopman terminal afhalen!
LR Black black aero | 8/10 besteld | 17/10 verwerkt voor tesla | rond 31/10 RN | rond 17/11 VIN | secundair account dus zie geen k*t in mijn account. | Leaseplan
De doppen zijn er ook afgewaaid zo te zien.jheerink14 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:56:
Iemand krijgt zijn witte M3 iets later
[Afbeelding]
DennusB schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:58:
Hier ook nog niets binnenMaar ze zeiden sowieso tegen mij dat mijne de 26e aan zou komen, dus dat klopt wel met die extra boot die nog gaat varen vanaf Zeebrugge
M3 LR AWD | MSM | Black | Aero - Order 2-10 | RN 14-10 | VIN 27-11
Verwijderd
Ok, agenda leeggemaakt en met OV naar Sloterdijk. Bij aankomst was het relatief rustig en het inchecken verliep redelijk goed.
Binnen 10 min werd ik geroepen en mocht naar buiten voor mijn auto. Niemand erbij maar rondje gedaan en geen schades. Kleur, bekleding en velgen klopte dus naar een supercharger voor een halve vulling en door naar mijn volgende afspraak.
Bij thuiskomst even wat de tijd genomen voor het doorlopen van het menu en tot mijn grote schrik.
Het is een standard plus en geen LR AWD. Aan de balie nog gecheckt maar in de auto is het alleen te vinden achter het witte tesla logo in het scherm.
Zo gefocust op krassen en panelen dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat het een compleet ander type kon zijn. Nu dus volop in de stress om dit goed te krijgen want in de papieren staat dus wel LR
ooooooo oeps.. dan heb jij denk ik de verkeerde meegenomenVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:12:
Na het wachten zonder enig bericht gisteren een mail met een bevestiging voor afhalen van mijn LR AWD om 1030 vandaag.
Ok, agenda leeggemaakt en met OV naar Sloterdijk. Bij aankomst was het relatief rustig en het inchecken verliep redelijk goed.
Binnen 10 min werd ik geroepen en mocht naar buiten voor mijn auto. Niemand erbij maar rondje gedaan en geen schades. Kleur, bekleding en velgen klopte dus naar een supercharger voor een halve vulling en door naar mijn volgende afspraak.
Bij thuiskomst even wat de tijd genomen voor het doorlopen van het menu en tot mijn grote schrik.
Het is een standard plus en geen LR AWD. Aan de balie nog gecheckt maar in de auto is het alleen te vinden achter het witte tesla logo in het scherm.
Zo gefocust op krassen en panelen dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat het een compleet ander type kon zijn. Nu dus volop in de stress om dit goed te krijgen want in de papieren staat dus wel LR

Zelfde bij mij... alleen kwam ik er daar achter dat het van iemand anders was.
Succes!
Verwijderd
Thanks, we gaan even zien hoe dit uitspeeltappelsientje schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:14:
[...]
ooooooo oeps.. dan heb jij denk ik de verkeerde meegenomen![]()
Zelfde bij mij... alleen kwam ik er daar achter dat het van iemand anders was.
Succes!
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Verwijderd
Maar weer een mail naar de LM dat ik dit inmiddels heb ontdekt.
Dat wordt weer een lkr weekend en maandagochtend vast een negatieve reactie van de LM dat ik gelijk heb en dat dit mijn enige keus is...... wordt dan ook vervolgd ben ik bang. Het zal toch niet zo zijn dan de RDW een foute Catwaarde aangeeft en dat dit puur komt door de VIN. Op het overzicht van de LM staat echt Long Range AWD met dit kenteken en dat VIN nummer. Ik geloof niet in sprookjes dat er straks wel een juiste auto komt en dat de rest gewoon fout is.
TGT2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:50:
[...]
Ik heb mijn vin ook door een decoder gehaald, toen kwam daar uit dat het basis accupakket in de auto zou zitten. Echter op kenteken is het de performance (op basis van catalogusprijs leidt ik dat af)
M3P, Midnight Grey, 20" Grey, Zwart
[ Voor 101% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:42 ]
Ik heb ook afspraak zelfde datum staan, maar email LM ontvangen.
VerwardeMan schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:40:
***members only***
Zijn er meer mensen die nu wel een afspraak in de account hebben maar géén SMS gehad hebben? Nu kan ik de afspraak natuurlijk niet bevestigen.
Zou me niets verbazen als de leasemaatschappij mijn telefoonnummer niet of niet goed heeft doorgegeven, aangezien ik iedereen hier wel over SMSjes hoor.
Gevalletje "You had one job..."
Hier nog steeds niksGuiTo schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:00:
Ik heb vanmiddag vernomen dat die van mij aankomt met de boot op 27-12, zojuist leveringsms voor 28-12 ontvangen...
[...]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zo hey, dit is bizar! Klopt je vin wel? Of hebben ze gewoon de platen verkeerd geplakt?Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:12:
Na het wachten zonder enig bericht gisteren een mail met een bevestiging voor afhalen van mijn LR AWD om 1030 vandaag.
[ Voor 103% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:42 ]
M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11
Schoonfamilie komt eten. Op zich een mooi excuus om dat over te slaan maar ze komen bij ons haha.
Ik denk dat ik gewoon wat eerder op de dag ga en de gok neem
Inmiddels is eindfactuur ook verschenen (2 uur na SMS).
(Performance, grey, black)
Verwijderd
Geen idee. Ik heb geen RN/VIN of SmS gekregen. Ik kreeg via de fleet manager mijn nummerbord en dat ik de 20ste kon komen en dezelfde middag een mail met de afspraak en mijn VIN van Tesla.TGT2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:45:
[...]
Zo hey, dit is bizar! Klopt je vin wel? Of hebben ze gewoon de platen verkeerd geplakt?
Dus ik denk dat het met toewijzen van auto’s is misgegaan
Dingen!
Dat hadden wij en een aantal andere tweakers afgelopen week er al staan. Vandaag dus eindelijk goed nieuws. Waarschijnlijk komt het nog!Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:22:
Hebben jullie trouwens ook "estimated delivery" op de beheer pagina staan? De rest van de pagina is Nederlands talig...
Ik heb nog steeds geen SMS of mail gehad en op de beheer pagina staat "estimated delivery -"
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Dit lijkt er standaard in te staan bij iedereen. Ik heb vorige week 2 keer gebeld met TD om te checken en te dubbelchecken dat alle gegevens goed stonden, nadat we een aantal mailtjes en een SMS kregen met het verzoek het account te voltooien.VogstAr schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:05:
...
Zojuist onderstaande SMS ontvangen.
Alleen even uitvinden wat ze bedoelen met 'leveringsprofiel af te ronden', volgens mij is alles gekoppeld aan een account van de LM. In mijn zelfgemaakte account van een paar weken terug, zie ik niets bijzonders.
'Uw Model 3 levering is gepland op 28/12 12:30 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Deze datum kan nog gewijzigd worden - wij nemen contact met u op in het geval van een dergelijke wijziging. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE als dit moment niet schikt. Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RNxxx'
(Imho mogen daar wel een andere woordkeuze voor gebruiken, want het suggereert echt dat er iets niet goed staat)
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Werd met een coordinaat op het terrein (C248) op pad gestuurd en net na de uitgang wees iemand de me de weg.
Eenmaal bij de auto zelf alles uitgezocht (er was geen medewerker in de buurt) en daarna richting uitgang van het terrein gereden. Daar werd nog een keer naar het RDW papiertje gekeken of ik wel echt de juiste had en mocht ik wegrijden. Al met al kostte het iets meer dan een half uur.
Alles zat er netjes bij, alleen de haakjes in de frunk ontbreken. Eigenlijk boeit dat me niet.
Bij levering stond er 9km op de teller en zat er voor 195km capaciteit in de accu. Aan de verbruiksgrafiek te zien hadden ze er flink mee gescheurd toen hij de boot op en af ging.
De App heb ik thuis geprobeerd en werkte direct.
Softwareversie is nog wel versie 9, en hij vindt dat de nieuwste update, dus nog even afwachten hoe dat loopt.
Voor de leuk nog even naar een Supercharger gereden en even gecheckt of en hoe dat allemaal werkt, maar dat is dus kinderspel. Online een SEPA koppeling gedaan, dus creditcard zou niet nodig moeten zijn.
Nu is de LTE van de auto even over de zeik, want ik kan ineens niet meer remote met de auto connecten, maar dat schijnt een bekend issue te zijn. Morgen maar even naar kijken, nadat hij op de winterbanden is gezet.
Tesla Model 3 AWD FSD 2019 - Domoticz+Grafana - Enphase IQ7A - ThinkPad P51 7700HQ/4K/64GB/1+1+4TB
Vandaag langsgegaan bij TC en daar hebben ze me op het scherm laten zien dat mijn performance 26/12 aan zou komen en zou tegen die tijd wel een sms ontvangen. Was gerustgesteld, levering dit jaar.
maar wat schetst de verbazing.twee uur daarna een SMS met ophaal datum 24/12.. Tesla magic. .
😉😃
M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12
dit is ook veel belangrijker dan schoonfamilie toch, laten we eerlijk zijnThe_Cure schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:54:
Hier ook SMS, alleen op kerstavond (althans einde van de middag)...
Schoonfamilie komt eten. Op zich een mooi excuus om dat over te slaan maar ze komen bij ons haha.
Verwijderd
Nou dan komen we elkaar tegen...hier dus om 17 uur een afspraak...gelukkig de sms en mail ook binnen. Kerstmis kan niet beter beginnen! Helaas nog geen eindfactuur binnen, maar ik neem aan dat ze die niet vergetenThe_Cure schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:54:
Hier ook SMS, alleen op kerstavond (althans einde van de middag)...
Toen ik op station Sloterdijk naar buiten liep, kwam de Tesla shuttle net aanrijden. Helaas was er vlakbij Koopman een ernstig ongeluk gebeurd en moest de chauffeur omrijden.

Bij aankomst was het flink druk in de tent maar toch werd ik snel geholpen bij de check-in.
Gelukkig was alles dik in orde: de auto stond op het terrein en het RDW tenaamstellingsverslag lag klaar.
Binnen 10 min stond ik weer buiten en kon ik tussen een indrukkende hoeveelheid Tesla's op zoek naar plaats A-141.

Uitvoerig de tijd genomen om alles te inspecteren, maar ondanks alle negatieve ervaringen op dit forum kon ik geen enkel gebrek ontdekken.
Auto zag er perfect uit, zowel binnen en buiten en was ook niet vies of stoffig.
De range was 172km, genoeg om in één keer naar huis te rijden. Een ware belevenis om de eerste kilometers met deze geweldige auto af te leggen!
Al met al was de aflevering een -boven verwachting- positieve ervaring! Het kan dus wel!
Ik ga dit forum nu verlaten en wens dat iedereen die nog op zijn auto wacht binnenkort net zo tevreden kan terugkijken als ik!
M3 LR AWD - Deep Blue - Zwart - 19" - FSD - Besteld 19/09 - RN 09/10 - VIN 27/11 - levering 20/12 - kenteken G-XXX-XF - gebeld 0 keer ;-)
Zelfde auto, kenteken en afleverdatum! Nice!E.leenheer schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:16:
SMS😁 24/12 13:30 G-***-XJ
Mijn advies. Ga hem gewoon halen als je weet waar de auto staat!
Wat een auto. Heerlijk stil. Goeie stoelen. Mooi geluid. En snel!
Fijn weekend 😘😘😘
M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR
Gefeliciteerd! Was je auto wel al op naam gesteld en zag je hem in je app staan? Dit is bij mij namelijk niet het geval dus ben een beetje bang voor niets naar Tilburg af te reizen😅Tom0984 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:02:
Vanmiddag de gok genomen naar dat de allervriendelijkste meneer van Autoreset mij verzekerd had dat de auto in Tilburg stond. Met kentekenkaart die kant op en godzijdank kon ik de auto meenemen. Geen sms geen mail. Niets van communicatie met LP. Nu lekker laden SC Zevenaar en dan door met de laatste km naar huis.
Mijn advies. Ga hem gewoon halen als je weet waar de auto staat!
Wat een auto. Heerlijk stil. Goeie stoelen. Mooi geluid. En snel!
Fijn weekend 😘😘😘
De Long Range wordt niet meer in RWD geleverd 😉, dus geen zorgen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 20:39:
Ik word gek. Als ik de catwaarde van 54.100 bekijk komt dat overeen met een Long Range RWD ipv een AWD.
Maar weer een mail naar de LM dat ik dit inmiddels heb ontdekt.
Dat wordt weer een lkr weekend en maandagochtend vast een negatieve reactie van de LM dat ik gelijk heb en dat dit mijn enige keus is...... wordt dan ook vervolgd ben ik bang. Het zal toch niet zo zijn dan de RDW een foute Catwaarde aangeeft en dat dit puur komt door de VIN. Op het overzicht van de LM staat echt Long Range AWD met dit kenteken en dat VIN nummer. Ik geloof niet in sprookjes dat er straks wel een juiste auto komt en dat de rest gewoon fout is.
[...]
Handig van het volledige nummer en datum. Kan de buurman zo de auto ophalen en ermee vandoor gaan ...Louis schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:43:
Iemand hier met RN109722515 ?
Ik krijg net een SMS: Uw Model 3 levering is gepland op 29/12 11:00 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3.
Alleen ik heb mijn Model 3 al 7/12 opgehaald met mijn eigen RN nummer... heb dit ook terug gesmst.
Hoorde van een maatje van mij dat zijn zusje hetzelfde had.... er zijn dus verkeerde 06nummers aan accounts gekoppeld.
Gaan we maandag de hele dag Tesla bellen om erachter te komen wanneer we de auto mogen ophalen ?SimD schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:08:
[...]
Heb een secundair account. Nog niets gehoord. Het sms’je za wel naar Mobility zijn gestuurd. Dus ik weet nog van niets. Maar de vorige keer met de vin bom had ik blijkbaar ook een vin gekregen: eind november. Dus het zal wel goed zitten

Echt vreemd dit, ik heb al 5x gebeld om mijn 06 te laten koppelen aan mijn (LM: mobility) RN. Maar blijkbaar doen ze niks er aan bij Tesla.
Jip, we gaan ze stalken. Het kan echt niet anders dat wij nu ook een datum hebben. Wat een gedonder zeg.x280 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:27:
[...]
Gaan we maandag de hele dag Tesla bellen om erachter te komen wanneer we de auto mogen ophalen ?![]()
Echt vreemd dit, ik heb al 5x gebeld om mijn 06 te laten koppelen aan mijn (LM: mobility) RN. Maar blijkbaar doen ze niks er aan bij Tesla.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.