Morgen komt de RCC aan. Nog steeds geen sms of mail...
Iemand al afhaalafspraak voor as zaterdag?
Volgens mij kijken ze nu echt bijna niet meer verder dan 24uur
Volgens mij kijken ze nu echt bijna niet meer verder dan 24uur
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Iemand al een kenteken voor de levering op 23-12 in Amsterdam?
Gisteren gebeld en er was nog niets bekend.
Config? Jij mag ophalen in Amsterdam?rules schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:12:
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Inmiddels mijn profiel geupdate.
M3 Performance 20” Solid Black/Black Res: 03/12 VIN: 03/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 12:00 Amsterdam Kenteken: nnb
Mag inderdaad ophalen in Amsterdam. De vraag is; worden kentekens al gekoppeld als ze nog op de boot staan?
[ Voor 14% gewijzigd door rules op 19-12-2019 07:38 ]
Delivery geeft aan dat morgen de eerste sms’jes verwacht kunnen worden voor de eindsprint. Als de RCC leeg is wordt het nog een leuk kerstfeestje aan de Westkade #dagrecordsjzoin2 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 06:39:
Morgen komt de RCC aan. Nog steeds geen sms of mail...
Je kan Tesla bellen, of naar een Service Center rijden. Je kan ook in je account kijken, daar staat de datum en tijd ook in. Aan de hand van je RN kunnen ze je exact vertellen wat er aan de hand is. Zoals je leest krijgen sommigen de berichten niet omdat het account verkeerd is ingesteld.gbbijl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 01:22:
Mijn eerste post in dit topic, omdat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig begin te worden:
Na een hele lange en zeer moeizame aanloop uiteindelijk 15 november bij Alphabet de order geplaatst voor een blauwe M3 LR AWD met autopilot, 18'', zwarte bekleding en trekhaak (19'' ging helaas over leasebudget bij werkgever). LM geeft dan aan dat er op 15-12 geleverd zal worden.
Daarna:
- 19 november: 'Welcome by Tesla' mail. Account aangemaakt. Secundair account, dus je ziet geen reet, ook de M3 niet.
- 9 december Alphabet gebeld om informatie. Ik krijg een RN van ze, verder nog niks bekend. RN: 109717...
- 11 december: mail ontvangen van LM, met o.a. de tekst: "Op basis van de informatie die wij vanuit Tesla ontvangen hebben, kunnen wij bevestigen dat jouw Tesla vooralsnog afgeleverd zal worden."
- 15 december: oorspronkelijke leverdatum, maar niks gehoord. In account nog steeds geen enkel teken van auto.
Tot op heden heb ik verder niks. Geen VIN, geen SMS, geen mail van Tesla... wat kan ik doen, behalve weer Alphabet bellen, om aan meer info te komen? Chat-functie op de Tesla site zie ik alleen maar disabled staan.
Ik ben volgende week noodgedwongen met een voorloopauto (Mini Cooper) naar de schoonfamilie in Italië, ik hoop dat als de Model 3 dan aankomt ze hem wel voor mij vasthouden tot na de kerst...
Je bent niet verplicht je auto op te halen, maar dan wordt er iemand anders gelukkig. Dus laat hem afhalen of doe het zelf.
Het eerste advies is dus bellen met Tesla.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ok dan ga ik Tesla maar weer bellen. Ik moet van amsterdam naar tilburg rijden om daar de auto op te halen,terwijl de auto in amsterdam wordt gelost.rules schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:34:
[...]
M3 Performance 20” Solid Black/Black Res: 03/12 VIN: 03/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 12:00 Amsterdam Kenteken: nnb
Mag inderdaad ophalen in Amsterdam. De vraag is; worden kentekens al gekoppeld als ze nog op de boot staan?

Gister had ik begrepen van T dat ze vandaag proberen kentekens te koppelen voor de P ‘s.
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Mijn status bij Leaseplan staat nu op afgeleverd... Denk dat ik ze vandaag maar eens ga bellen.
Heb ik ook...Mr.RMM schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:15:
Mijn status bij Leaseplan staat nu op afgeleverd... Denk dat ik ze vandaag maar eens ga bellen.
niemand bij LP die je gaat helpen ben ik bang.
https://principleone.nl
Mijn Tesla is gisteren bij de bandenboer gezet voor winterbanden. Als ik nu de app open zie ik alleen niets meer. Hij kan geen verbinding maken met de auto. Nu was de accu gisteravond koud (7 graden) en daalde de range naar 32km. Hij zou nog wel eens helemaal leeg kunnen zijn. Of de auto is afgelopen nacht gejat.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Niet opgeladen voordat je hem daar bracht?
asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:18:
Mijn Tesla is gisteren bij de bandenboer gezet voor winterbanden. Als ik nu de app open zie ik alleen niets meer. Hij kan geen verbinding maken met de auto. Nu was de accu gisteravond koud (7 graden) en daalde de range naar 32km. Hij zou nog wel eens helemaal leeg kunnen zijn. Of de auto is afgelopen nacht gejat.
Ik heb de auto nog niet eens gezien. Maandag wissel ik ze om bij de LM.Intronic schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:19:
Niet opgeladen voordat je hem daar bracht?
[...]
Dan hoop ik voor je dat ze hem nog even aan de stekker hangen..
Ik mag hem morgen gaan halen.. hoop dat er dan iets meer in zit als 30km ...anders gaat eerste ritje een stresvol ritje wordne..
Ik mag hem morgen gaan halen.. hoop dat er dan iets meer in zit als 30km ...anders gaat eerste ritje een stresvol ritje wordne..
asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:21:
[...]
Ik heb de auto nog niet eens gezien. Maandag wissel ik ze om bij de LM.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Zo alles nagekeken in account voor mijn P. Ik ben ochtend, middag, avond bereikbaar voor SMS, E-mail en telefoon. Kom maar op met die SMS.
Het is wel balen dat mijn config gewoon staat op snel beschikbaar.....
Snel is relatief. Ik gok er op dat die op de RCC Europe staan en dus bij de laatsten horen die uitgeleverd gaan worden dit jaar.Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:29:
Zo alles nagekeken in account voor mijn P. Ik ben ochtend, middag, avond bereikbaar voor SMS, E-mail en telefoon. Kom maar op met die SMS.
Heb je wel al kunnen achterhalen of er een VIN is gekoppeld aan jouw account?
Dat doen ze wel. Ze hebben laadplekken.sknnr.nl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:23:
Dan hoop ik voor je dat ze hem nog even aan de stekker hangen..
[...]
Ik krijg nu "Fout in voertuigverbinding".....

Op 27 of 28 november is er een VIN toegekend aan account. Meeste P tweakers hebben gisteren een SMS met leverdatum ontvangen
Hier ook nog geen SMS voor mijn P, ook vin gekregen op 28-11. Verwacht vandaag of morgen wel een SMS.
Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:33:
Op 27 of 28 november is er een VIN toegekend aan account. Meeste P tweakers hebben gisteren een SMS met leverdatum ontvangen
Verwijderd
Wat is de RCC Europe aan het doen dan?
https://www.marinetraffic...9391593/vessel:RCC_EUROPE
https://www.marinetraffic...9391593/vessel:RCC_EUROPE
Beste mensen.. gisteren om 13.30 stond Daenerys voor mijn huis. WAT EEN AUTO! Gisteren heel de dag mee gereden. Vrienden/familie waren net zo positief erover als ik zelf
.
Wat een power (ook al is het maar een SR+). En vanochtend autopilot aangezet in de file! Beter kan het niet worden. Zoals Elon MUSK zei: THE MOST FUN THING TO HAVE.
Ik wil jullie allen bedanken voor het meeleven/aanhoren van mijn gezeik en ik wens de wachtende heeeeeeel veel succes en geduld.
Ik plaats van de week nog foto's. Helaas gaat dat via werk niet zo makkelijk.
Thanks everyone!
Wat een power (ook al is het maar een SR+). En vanochtend autopilot aangezet in de file! Beter kan het niet worden. Zoals Elon MUSK zei: THE MOST FUN THING TO HAVE.
Ik wil jullie allen bedanken voor het meeleven/aanhoren van mijn gezeik en ik wens de wachtende heeeeeeel veel succes en geduld.
Thanks everyone!
Model 3
Land inzicht https://www.localizatodo.com/html5/Ships/311003100
hij kruipt richting het nauw van calais
hij kruipt richting het nauw van calais
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Wat is er aan de hand met de RCC Europe?
Hij lijkt stil te liggen voor de haven van Cherbourg...
https://www.marinetraffic...-1.7/centery:49.7/zoom:11
https://www.marinetraffic...-1.7/centery:49.7/zoom:11
[ Voor 31% gewijzigd door PA0FLY op 19-12-2019 08:40 ]
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11
Yup 23-12 ophalen G-XXX-XDrules schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:12:
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Leuke naam!! En geniet ervan...ElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Beste mensen.. gisteren om 13.30 stond Daenerys voor mijn huis. WAT EEN AUTO! Gisteren heel de dag mee gereden. Vrienden/familie waren net zo positief erover als ik zelf.
Thanks everyone!
Verwijderd
deze vraag komt bij elk schip voorbij, loods ( in het engels Pilot) wordt opgepikt, de ene keer een Franse, de andere keer weer een EngelsePA0FLY schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:39:
Wat is er aan de hand met de RCC Europe?
ha ha als ik iemand de Tesla gun is dat ElonDusk. Veel rijplezier
Ah, gelukkig. Het zou efficiënter zijn als die pilot er met een heli naar toe gebracht zou worden. Dat scheelt een hoop tijd...Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:41:
[...]
deze vraag komt bij elk schip voorbij, loods ( in het engels Pilot) wordt opgepikt, de ene keer een Franse, de andere keer weer een Engelse
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11
Congrats. Voelt echt als afscheid nemen ditElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Beste mensen.. gisteren om 13.30 stond Daenerys voor mijn huis. WAT EEN AUTO! Gisteren heel de dag mee gereden. Vrienden/familie waren net zo positief erover als ik zelf.
Thanks everyone!

Ik heb mijn kenteken al gehad van de LM op 11-12 (ook al tenaamgesteld) en ik kan mijn M3 ook ophalen op 23-12
rules schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:34:
[...]
Verwijderd
qua kosten blijkbaar niet efficienter, anders deden ze dat al denk ikPA0FLY schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:44:
[...]
Ah, gelukkig. Het zou efficiënter zijn als die pilot er met een heli naar toe gebracht zou worden. Dat scheelt een hoop tijd...
Vraagje voor de mensen die hun wagen al hebben en hem hebben opgehaald.. (dus niet thuis gebracht)..
Ik heb wat rond gezocht maar heb nog niet echt een eenduidig antwoordt kunnen vinden. wel de nodige speculaties.
Wanneer wordt je app eigenlijk gekoppeld..?
Ik heb wat rond gezocht maar heb nog niet echt een eenduidig antwoordt kunnen vinden. wel de nodige speculaties.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Het probleem is dat niet iedere boot een heli pad heeft.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:49:
[...]
qua kosten blijkbaar niet efficienter, anders deden ze dat al denk ik
Verwijderd
Nou gisteren is hij geleverd. Wat een top ding zeg. Alleen de frunkhaken ontbraken.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:16:
Gisteren door Autoreset gebeld dat ze de auto vandaag tussen 12:00 en 17:00 gaan leveren.
Vandaag door Autoreset gebeld dat de Tesla klaar staat en morgen geleverd kan worden.
Ik: "Hij staat vandaag door jullie ingepland?" AR:"Oh dan komt ie vandaag gewoon, haal ik de afspraak van morgen er uit."
Ik durf jullie op een briefje te geven dat hij nu zowel vandaag als morgen dus niet gaat komen. Ik voel het aan alles haha.
Zoals iedereen hier zegt: De leveringstress verdwijnt inderdaad direct nadat je ingestapt bent.
Het rijdt super!
Ik ga verhuizen naar het grote Tesla topic, heel veel succes iedereen hier met hun levering.
Gefeliciteerd kerel! Blij voor je!!!ElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Thanks everyone!
Gister of vandaag gekregen?
Morgen mijn M3SR+ ophalen in A'dam
Al langer een kenteken bekend maar nog niet bij RDW geregistreerd.
Hoop niet dat ik morgen daardoor lang moet gaan wachten.
Al langer een kenteken bekend maar nog niet bij RDW geregistreerd.
Hoop niet dat ik morgen daardoor lang moet gaan wachten.
M3 SR+ White 18" donker interieur
Bij deze van harte gefeliciteerd! Na al die tijden van onzekerheid staat ze voor je deur. Heb je er nu ook 3 draakjes bij?ElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Thanks everyone!
Vorige week al een mailtje gehad met een datum (morgen), maar gisteren uiteindelijk de verlossende SMS: ik mag mij morgen om 13u30 melden bij Koopman om mijn grijze M3-LR (die ik uit de "snel leverbaar" sectie had gehengeld) op te halen. Weliswaar nog geen kenteken, maar dat geloof ik wel. De witte die ik veel eerder had besteld staat ook op morgen, maar daar heb ik nog geen mail/SMS van gekregen. Morgen maar eens een rondje lopen om te kijken of die er ook tussen staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Vincent023 op 19-12-2019 09:03 ]
M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH
Mijn auto is weer terug in de App. Ik krijg alleen nog wel “Fout in voertuigverbinding”.
Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:26:
[...]
Wat een gedoe vandaag met auto's die uit de app vliegen. Hoe staat er bij jullie nu voor? @ElonDusk @BurnHard @mingoes
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Dus hij vaart niet direct naar Amsterdam? In Frankrijk uitladen en dan via een ander schip naar NL?Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:41:
[...]
deze vraag komt bij elk schip voorbij, loods ( in het engels Pilot) wordt opgepikt, de ene keer een Franse, de andere keer weer een Engelse
Ben me blijkbaar nog niet bewust van hoe de auto's verspreid worden.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Een loods is een persoon die een schip loods door het nauw van CalaisNiGeLaToR schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:03:
[...]
Dus hij vaart niet direct naar Amsterdam? In Frankrijk uitladen en dan via een ander schip naar NL?
Oeioeioei jij snapt het nietNiGeLaToR schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:03:
[...]
Dus hij vaart niet direct naar Amsterdam? In Frankrijk uitladen en dan via een ander schip naar NL?
Een haven gebruikt loodsen omdat die precies weten waar en hoe ze moeten varen. De kapitein en stuurmannen varen tot aan het deel waar ze een loods nodig hebben. De loods komt aan boord en vervangt de stuurman om de boot zelf naar binnen te varen.
Wikipedia: Loods (scheepvaart)
Schijnbaar is m'n vraagstelling krom. Ik weet wat een loods is, maar ik wil weten wanneer en hoe die Tesla's op de RCC Europe in NL aan komen. Als ze het nauw van Calais invaren duurt dat denk ik nog een tijdje?asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:08:
[...]
Oeioeioei jij snapt het niet
Een haven gebruikt loodsen omdat die precies weten waar en hoe ze moeten varen. De kapitein en stuurmannen varen tot aan het deel waar ze een loods nodig hebben. De loods komt aan boord en vervangt de stuurman om de boot zelf naar binnen te varen.
Wikipedia: Loods (scheepvaart)
Edit: destination is AMS. Dus loods oppikken in Cherbourgh en dan doorvaren naar AMS?
Dit deel begrijp ik dus nog niet

[ Voor 10% gewijzigd door NiGeLaToR op 19-12-2019 09:11 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Vannacht komt het schip aan in Amsterdam.NiGeLaToR schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:09:
[...]
Schijnbaar is m'n vraagstelling krom. Ik weet wat een loods is, maar ik wil weten wanneer en hoe die Tesla's op de RCC Europe in NL aan komen. Als ze het nauw van Calais invaren duurt dat denk ik nog een tijdje?
Edit: destination is AMS. Dus loods oppikken in Cherbourgh en dan doorvaren naar AMS?
Dit deel begrijp ik dus nog nietEn is zéér belangrijk natuurlijk
Komt er nog iemand telefonisch door bij Tesla?
Mijn leverafspraak staat gepland voor morgen 11u. Ik heb nog geen eindfactuur, geen kenteken, en dus ook geen verzekering. Sms-jes teruggestuurd, emails gestuurd, paar dagen al aan het bellen maar ik kom er gewoon niet doorheen
Mijn leverafspraak staat gepland voor morgen 11u. Ik heb nog geen eindfactuur, geen kenteken, en dus ook geen verzekering. Sms-jes teruggestuurd, emails gestuurd, paar dagen al aan het bellen maar ik kom er gewoon niet doorheen
In mijn geval 30 minuten voor mijn afhaal tijdstip...sknnr.nl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:53:
Vraagje voor de mensen die hun wagen al hebben en hem hebben opgehaald.. (dus niet thuis gebracht)..
Wat bij mij hielp: niet bellen voor levering m3, maar keuze menu voor mS en mX. Bij de m3 werd ik er continu uitgegooid.jappienator schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
Ben benieuwd of Tesla doorgaat met uitleveringen op 2e kerstdag. Maakt mij niet uit......
Ik denk t wel. Mijne staat als verwachtte datum ook al ff op de 26e!Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:17:
Ben benieuwd of Tesla doorgaat met uitleveringen op 2e kerstdag. Maakt mij niet uit......
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Krijg ze ook al 2 dagen niet te pakken..
jappienator schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
We hebben een VIN en telefonische bevestiging dat ze 'm gaan leveren voor 31/12, maar verder nog niets. Heb dus een voorgevoel dat ie nog van die boot af moet rollenRixard schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
[...]
Vannacht komt het schip aan in Amsterdam.
Auto bestelt in september. Mails gekregen dat de verwachte levering in november plaats zou vinden.
Daarna een mail dat de verwachte levering verleden week plaats zou vinden. Laatste mail was dat levering in ieder geval dit jaar plaats zou vinden.
Blijkbaar is het zo dat ze het letterlijk op de laatste week laten aankomen. Als ik de reacties lees dat auto;s soms zoek zijn of er gewoon niet zijn hoop ik echt dat er geen chaotische taferelen gaan plaatsvinden.
Ik heb een kenteken nodig voor een verzekering en het opstellen van een financial lease contract en een ato inruilen. Dat belooft nog wat!
Daarna een mail dat de verwachte levering verleden week plaats zou vinden. Laatste mail was dat levering in ieder geval dit jaar plaats zou vinden.
Blijkbaar is het zo dat ze het letterlijk op de laatste week laten aankomen. Als ik de reacties lees dat auto;s soms zoek zijn of er gewoon niet zijn hoop ik echt dat er geen chaotische taferelen gaan plaatsvinden.
Ik heb een kenteken nodig voor een verzekering en het opstellen van een financial lease contract en een ato inruilen. Dat belooft nog wat!
Verwijderd
Same, 26e hier.DennusB schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:24:
[...]
Ik denk t wel. Mijne staat als verwachtte datum ook al ff op de 26e!
Gefeliciteerd en enjoy! Genoeg jaren van je leven gekost. 
ElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Thanks everyone!
Ik twijfel er ook aan dat levering nog dit jaar (juist) gaat plaatsvinden. Ongeveer nog 9 dagen. Als ik mijn collega's vertel dat je auto in de haven ophaalt, zelf de auto moet schoonmaken, nagenoeg geen elektra er in zit, zelf je bandenspanning moet controleren, in de regen moet inspecteren en soms uren moet wachten verklaren ze mij voor gek.
maar ja ….. ik heb het er zeker voor over.
Nog steeds geen bericht van Atlhon of Tesla. Nog 10 dagen te gaan voor het einde van het jaar, minus de feestdagen. Bij geen van beiden info zichtbaar/onzichtbaar in het account.
Telefonisch vaak iemand aan de lijn met een arrogante, onbeleefde toon. Bij de een meer dan bij de ander. Communicatie is een vak wat men nog moet leren om klanten te behouden.
Vandaag zijn we nog afhankelijk van ze, morgen niet meer als we zouden kunnen kiezen.
Een klant binnen halen gaat snel, maar deze behouden is een uitdaging.
Alle hoop is nu gevestigd op de RCC Europe.

Telefonisch vaak iemand aan de lijn met een arrogante, onbeleefde toon. Bij de een meer dan bij de ander. Communicatie is een vak wat men nog moet leren om klanten te behouden.

Vandaag zijn we nog afhankelijk van ze, morgen niet meer als we zouden kunnen kiezen.
Al wel een kenteken?
SWK schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:38:
Nog steeds geen bericht van Atlhon of Tesla. Nog 10 dagen te gaan voor het einde van het jaar, minus de feestdagen. Bij geen van beiden info zichtbaar/onzichtbaar in het account.![]()
Telefonisch vaak iemand aan de lijn met een arrogante, onbeleefde toon. Bij de een meer dan bij de ander. Communicatie is een vak wat men nog moet leren om klanten te behouden.![]()
Weet iemand of de datum bij tesla.com leidend is? LM zegt dat ze geen data hebben voor ophalen vanuit Tesla. Maar ik zie het wel degelijk staan.
Hier hetzelfde; Athlon meldt gewoon: wachten op ons bericht.SWK schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:38:
Nog steeds geen bericht van Atlhon of Tesla. Nog 10 dagen te gaan voor het einde van het jaar, minus de feestdagen. Bij geen van beiden info zichtbaar/onzichtbaar in het account.![]()
Telefonisch vaak iemand aan de lijn met een arrogante, onbeleefde toon. Bij de een meer dan bij de ander. Communicatie is een vak wat men nog moet leren om klanten te behouden.![]()
Bij mij ging alles mis dus heb het zelf opgelost; voor dringende info kun je het beste maar naar de tesla dealer rijden, je bent er mogelijk sneller over de weg dan per telefoon.
De mijne staat 95% zeker op de RCC en zou de 22e ready for delivery zijn, dus verwacht van Athlon ook een dezer dagen bericht. "Moet goed komen" heb ik nu al heel vaak gehoord
Wel de SMS "levering in 2019" gehad?SWK schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:38:
Verwijderd
22e? Leveren ze ook uit op zondag? (en zaterdag?)Bruutil schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:42:
[...]
Hier hetzelfde; Athlon meldt gewoon: wachten op ons bericht.
Bij mij ging alles mis dus heb het zelf opgelost; voor dringende info kun je het beste maar naar de tesla dealer rijden, je bent er mogelijk sneller over de weg dan per telefoon.
De mijne staat 95% zeker op de RCC en zou de 22e ready for delivery zijn, dus verwacht van Athlon ook een dezer dagen bericht. "Moet goed komen" heb ik nu al heel vaak gehoord
Ik denk dat dat de schatting is van het afladen van de boot; dus dan wordt hij op de kade gezet.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:44:
[...]
22e? Leveren ze ook uit op zondag? (en zaterdag?)
Het hoort er op dit moment helaas bij, zitten in hetzelfde schuitje! (Nu maar hopen dat de auto's ook in hetzelfde schuitje zitten...Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:37:
Ik twijfel er ook aan dat levering nog dit jaar (juist) gaat plaatsvinden. Ongeveer nog 9 dagen. Als ik mijn collega's vertel dat je auto in de haven ophaalt, zelf de auto moet schoonmaken, nagenoeg geen elektra er in zit, zelf je bandenspanning moet controleren, in de regen moet inspecteren en soms uren moet wachten verklaren ze mij voor gek.
Voor wat betreft het afleveren, als ze er op dit moment een heel circus van zouden maken met doek eraf halen en de hele rambam had de helft z'n auto niet op tijd gekregen. Daarnaast heb ik er tegenwoordig echt de tijd er niet meer voor (over), ik wil de auto meenemen en zelf ontdekken.
Model 3 Performance | Black on Black | 20" Gray Performance Wheels
Yeps, dat doen ze. De mijne was "klaar voor aflevering" en de dag erna was het afhalen zelf.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:44:
[...]
22e? Leveren ze ook uit op zondag? (en zaterdag?)
Verwijderd
Maandag mag ik hem ophalen om 13:00 gisteren stond plotseling gewoon afspraak in mijn account ( geen sms of mail gehad )
@ newgunner.
Volgens mij hebben we redelijk dezelfde configuratie en dezelfde besteldatum. Jij hebt dus een toezegging dat de auto vanaf de 22e beschikbaar is? En heb je al een kenteken?
Volgens mij hebben we redelijk dezelfde configuratie en dezelfde besteldatum. Jij hebt dus een toezegging dat de auto vanaf de 22e beschikbaar is? En heb je al een kenteken?
To be honest: ik verbaas me nergens meer over. Maar ik hoop for the best.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:29:
[...]
vergeven zou mijns inziens van de zotten zijn (maar verbaas me nergens meer over als ik de verhalen af en toe lees). Klant mag na geen of gebrekkige communicatie wachten, maar als leverancier 1 seconde zou moeten 'wachten' gaat auto waarvoor contract en aanbetaling is naar de volgende. Eigen schuld, dikke bult klant. Mag hopen dat het niet zo gaat.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
fijn dat je m kan halen, aangezien in mijn account niets staat (heb wel telefonisch begrepen dat er een VIN aan mijn bestelling hangt) heb ik geen idee of er stiekum al een datum staat.... dagelijks Tesla bellen worden zij en ik niet blij van en doe ik dus ook niet, maar het voelt niet fijn.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:48:
Maandag mag ik hem ophalen om 13:00 gisteren stond plotseling gewoon afspraak in mijn account ( geen sms of mail gehad )
Toezeggingen hecht ik geen waarde meer aan. Ik ben twee keer door een Tesla medewerker verteld dat mijn auto twee weken geleden al in Zeebrugge stond. Gisteren vertelde iemand anders me weer dat hij op de RCC Europe stond. Ik laat het allemaal maar lekker gebeuren.
vontrapp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:49:
@ newgunner.
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Verwijderd
Witte P standaard > begin september besteld > 20 september RN > 9oct van besteld naar betaling > restrictie datum tot november vraag me niet waarom was er begin november af gehaald) > 27 november VIN > 29 november andere VIN > 18December afspraak voor 22december 13:00
Ik heb al wel kenteken maar dat zegt ook helemaal niets..
SWK schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:58:
Ook geen kenteken of iets. Wat er wel genoemd tel is mogelijk 27-12 ophaal door Athlon.
[...]
Verwijderd
Nee ik weet dat in het Tesla systeem staat ETA 26 want een vriend van mij werkt bij Tesla, I wish I had 22. Gister met Athlon besteld, geen kenteken helaas, ze weten nog van niks. Ik heb alleen een VIN en een SMS gehad met levering 2019. Meer niet... en jij?vontrapp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:49:
@ newgunner.
Per email of sms geen bericht na bevestiging bestelling.
Wel email des tijds van Athlon op 31-10
"Verwachte leverdatum
Uw Tesla wordt dit jaar nog geleverd. Zodra de leverdatum bekend is ontvangt u een sms en een e-mail van Tesla, met de vraag of u deze leverdatum accepteert. Wij adviseren u om deze leverdatum te accepteren. U loopt anders het risico dat u moet wachten op een volgende levering en de auto niet meer dit jaar geleverd wordt."
Verwijderd
Hier ook complete radiostilte, zelfs de SMS niet gehad vorige week. Via mijn LM te horen gekregen dat Tesla hen verzekert dit jaar nog uit te leveren...
Hier helaas hetzelfde schuitje, we moeten er maar vanuit gaan dat het goed komt! Succes met wachten!Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:03:
Hier ook complete radiostilte, zelfs de SMS niet gehad vorige week. Via mijn LM te horen gekregen dat Tesla hen verzekert dit jaar nog uit te leveren...
Model 3 Performance | Black on Black | 20" Gray Performance Wheels
Zojuist met Athlon gebeld, mijn ETA staat ook op 26-12. Verder geen informatie. Kan pas op kenteken worden gezet nadat M3 door de douane is, betekent dat dan de RCC Europe?
Model 3 LR AWD Midnight Silver/Black/Aero | Besteld 4-10 | NL Delivery 15-10 | VIN 28-11 | SMS 20-12 | Delivery 29-12 | G-XXX-XD
Bel de dichtstbijzijnde dealer, heb ik gister ook gedaanjappienator schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
Sinds vandaag lijkt bellen ook geen zin meer te hebben. Bij Tesla ben ik er nu 6x direct uitgeknikkerd achter elkaar. Niet eens eerst 15 minuten of langer in de wacht eerst. En bij de LM weten ze ook niks.
Iemand anders wel geluk met contact krijgen ergens?
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Jeetje... lees 1 post boven je ff.Miepz78 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:16:
Sinds vandaag lijkt bellen ook geen zin meer te hebben. Bij Tesla ben ik er nu 6x direct uitgeknikkerd achter elkaar. Niet eens eerst 15 minuten of langer in de wacht eerst. En bij de LM weten ze ook niks.
Feli @ElonDusk je hebt er lang genoeg op moeten wachten !!ElonDusk schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:38:
Thanks everyone!

Nu alleen @appelsientje nog en dan kan ik pas echt afscheid nemen van dit topic...

Echt heel eenduidig is het op dit moment ook niet, voorheen was het echt het tijdstip van afhalen maar ik denk dat ze dat hebben losgelaten met de huidige aflevergekte.sknnr.nl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:53:
Mijn afspraak van afgelopen maandag was officieel 16:30 uur , verzet naar 11:00 uur maar niet lekker verwerkt leek het, de app deed het bij het thuis wegrijden om 10:00 uur nog niet maar bij de check-in om 11:00 wel.
Verwijderd
Het irriteert mij mateloos dat ik al 3 maanden geleden besteld heb en dat nu nog steeds bij snel leverbaar mijn configuratie (witte P, zwart) staat... voor 4%
Pff toevallig kort na mijn bericht er eindelijk doorgekomen 
Er wordt dus nog wel af en toe opgenomen.
Levering is bevestigd, kenteken G-XXX-VV.
Er wordt dus nog wel af en toe opgenomen.
Levering is bevestigd, kenteken G-XXX-VV.
jappienator schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
[ Voor 4% gewijzigd door jappienator op 19-12-2019 10:20 ]
Verwijderd
Net met Tesla Tilburg gebeld, 1 & 2 na 8 minuten een vriendelijke medewerker aan de lijn die mij het kenteken gaf en vertelde dat de levering niet lang meer op zich kon laten wachten.Miepz78 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:16:
I wish I had a friend work at Tesla 
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:01:
[...]
Nee ik weet dat in het Tesla systeem staat ETA 26 want een vriend van mij werkt bij Tesla, I wish I had 22. Gister met Athlon besteld, geen kenteken helaas, ze weten nog van niks. Ik heb alleen een VIN en een SMS gehad met levering 2019. Meer niet... en jij?
En jouwe staat ook nog op de boot?Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:20:
[...]
Net met Tesla Tilburg gebeld, 1 & 2 na 8 minuten een vriendelijke medewerker aan de lijn die mij het kenteken gaf en vertelde dat de levering niet lang meer op zich kon laten wachten.
Dankjewel! Inderdaad in die range zit ik. Ik adviseer je met klem om langs een dealer te gaan.Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:12:
[...]
Mooi man. Veel plezier! Volgens mij heb jij een G-3XX-TR toch? Ik zit in exact diezelfde serie en heb - geheel volgens Tesla logica natuurlijk - nog niks van gehoord...
Geeft je veel meer rust, dan elke vijf minuten dit topic te vernieuwen. Al heeft dat ook z'n charme.
Succes!
Jaloers haha
Gisteren was het zo ver, mijn Model 3 mocht voor het eerst echt buiten spelen
Werd samen met nog een collega door de LM naar Amsterdam gebracht (Echt een top service) En wij mochten ons allebei inchecken. Het eerst wat je natuurlijk ziet is het terrein vol met allemaal M3's die uitgeleverd zullen worden, het is echt een aparte ervaring wanneer je daar bent, vol ongeloof en ook wel blijdschap. Ik was net een klein kind die de ene naar de andere M3 kon bekijken.
Eenmal binnen was het helaas een andere ervaring. Nogmaals reken niet op een bosje bloemen of een reveal party van je M3 want die krijgen we helaas echt niet. Het is simpel, je checked in zij controleren de gegevens en dan mag je naar je auto toe en ojah dit is alleen als je geluk hebt.
Gisteren zaten er weer veel mensen te wachten tot hen Tesla Model 3 tenaam werd gesteld door TESLA!!
Ondanks wat Tesla dat het aan je LM zou liggen, leuk en aardig allemal maar mijn LM heeft mij er duidelijk op gewaarschuwd gewoon stennis trappen want wij hebben alles aangeleverd aan Tesla! Tip voor de mensen die hetzelfde gaan meemaken (Mocht je het gevoel hebben dat je lang moet wachten tijdens dit process, hou even de site van de RDW in de gaten en vul je kenteken in, je tenaamstelling komt daar gelijk in beeld en dan kan je gelijk naar de balie toe lopen om het te laten zien.
Voor zover het incheck process.
Ondanks dat ik moest wachten, mocht ik al wel mijn auto controleren. Je mag echt verwachten van een auto die +- 50K kost dat je hem gewoon netjes afgeleverd krijgt..... Lijmresten, Kras op het zwarte afdekplaatje op mijn voorbumper. Die konden ze gelijk ter plekke vervangen dus dat was goed geregeld. Verder zou ik adviseren om de auto echt goed na te lopen zoals vele hier hebben gezegd neem je tijd.
Terug de tent in en het wachten was begonnen. 14:00 stoind ik ingepland en om 16:15 ben ik wegreden na dat de auto om 15:34 tenaam werd gesteld.
Eindelijk was het zover, mijn eerste KM's in mijn Model 3. ik had nog zo een 105 KM dus ik reed maar gelijk door naar de SuC in Breukelen. Echt dit is een andere manier van rijden die ik mij niet had voor kunnen stellen, Ik dacht alijtd, waarom rijden die gasten in een Tesla altijd zo rustig? Nou het komt gewoon door de relaxte rij ervaring, ik heb natuurlijk bij de eerste KM's wel even op zijn staart getrapt maar voor de rest hoeft dat echt niet van mij.
Het is een mooie auto en het is het wachten zeker waard! Ik bij deze afscheid van jullie nemen, zou af en toe nog wel een kijkje nemen in dit topic
Het gaat jullie goed heren!

Werd samen met nog een collega door de LM naar Amsterdam gebracht (Echt een top service) En wij mochten ons allebei inchecken. Het eerst wat je natuurlijk ziet is het terrein vol met allemaal M3's die uitgeleverd zullen worden, het is echt een aparte ervaring wanneer je daar bent, vol ongeloof en ook wel blijdschap. Ik was net een klein kind die de ene naar de andere M3 kon bekijken.
Eenmal binnen was het helaas een andere ervaring. Nogmaals reken niet op een bosje bloemen of een reveal party van je M3 want die krijgen we helaas echt niet. Het is simpel, je checked in zij controleren de gegevens en dan mag je naar je auto toe en ojah dit is alleen als je geluk hebt.
Gisteren zaten er weer veel mensen te wachten tot hen Tesla Model 3 tenaam werd gesteld door TESLA!!
Ondanks wat Tesla dat het aan je LM zou liggen, leuk en aardig allemal maar mijn LM heeft mij er duidelijk op gewaarschuwd gewoon stennis trappen want wij hebben alles aangeleverd aan Tesla! Tip voor de mensen die hetzelfde gaan meemaken (Mocht je het gevoel hebben dat je lang moet wachten tijdens dit process, hou even de site van de RDW in de gaten en vul je kenteken in, je tenaamstelling komt daar gelijk in beeld en dan kan je gelijk naar de balie toe lopen om het te laten zien.
Voor zover het incheck process.
Ondanks dat ik moest wachten, mocht ik al wel mijn auto controleren. Je mag echt verwachten van een auto die +- 50K kost dat je hem gewoon netjes afgeleverd krijgt..... Lijmresten, Kras op het zwarte afdekplaatje op mijn voorbumper. Die konden ze gelijk ter plekke vervangen dus dat was goed geregeld. Verder zou ik adviseren om de auto echt goed na te lopen zoals vele hier hebben gezegd neem je tijd.
Terug de tent in en het wachten was begonnen. 14:00 stoind ik ingepland en om 16:15 ben ik wegreden na dat de auto om 15:34 tenaam werd gesteld.
Eindelijk was het zover, mijn eerste KM's in mijn Model 3. ik had nog zo een 105 KM dus ik reed maar gelijk door naar de SuC in Breukelen. Echt dit is een andere manier van rijden die ik mij niet had voor kunnen stellen, Ik dacht alijtd, waarom rijden die gasten in een Tesla altijd zo rustig? Nou het komt gewoon door de relaxte rij ervaring, ik heb natuurlijk bij de eerste KM's wel even op zijn staart getrapt maar voor de rest hoeft dat echt niet van mij.
Het is een mooie auto en het is het wachten zeker waard! Ik bij deze afscheid van jullie nemen, zou af en toe nog wel een kijkje nemen in dit topic
Het gaat jullie goed heren!
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Zojuist gebeld, heb van Leaseplan begrepen dat mijn kenteken bekend is en dat ik aangemeld ben bij Autoreset. Dus was zeker het belletje waard.mingoes schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:17:
[...]
Heb ik ook...
niemand bij LP die je gaat helpen ben ik bang.
Mijn kenteken: G-XXX-XJ (staat nog niet op naam o.i.d.).
Verwijderd
heb ook leaseplan, nog geen afleverdatum wel een vin. Maar bij "nieuwe auto" staat status geleverd hmmMr.RMM schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:56:
[...]
Zojuist gebeld, heb van Leaseplan begrepen dat mijn kenteken bekend is en dat ik aangemeld ben bij Autoreset. Dus was zeker het belletje waard.![]()
Mijn kenteken: G-XXX-XJ (staat nog niet op naam o.i.d.).
zojuist met TEsla gesproken. In mijn account stond ophalen 23/12 in tilburg. Maar volgens Tesla blijft de auto gewoon staan bij koopman Terminal en moet het daar opgehaald worden door LM(athlon).......
Athlon zou vandaag of morgen bericht moeten krijgen volgens de medewerker.....
Athlon zou vandaag of morgen bericht moeten krijgen volgens de medewerker.....
Verwijderd
Ik krijg 10 minuten gelden een SMS, morgen om 15:30 ophalen, dat wordt dus de agenda leegmaken voor morgenmidag....
Kenteken G-4XX-VV
Verwijderd
Gisteren dan ook eindelijk de auto op kunnen halen in Koopman terminal in Adam om 14.00 uur. Het was er enorm druk. Bij de check-in werd ik redelijk snel geholpen maar medewerker schrok, de auto was al weg volgens zijn systeem! Andere medewerker dacht dat die toen in Eindhoven was.. Na wat verder uitzoekwerk bleken de papieren van RDW al aan iemand anders meegegeven te zijn maar auto was toch nog wel in Adam. Papieren opnieuw uitgeprint en toen kon ik ook de auto zien in de app en idd stond die nog op het terrein. Was alsnog redelijk snel (15 min.) de tent uit.
Op het terrein heel behulpzaam personeel, meehelpen auto zoeken en uitgebreide uitleg (wel in het engels maar was erg prettig). Wij konden ook geen mankementen ontdekken en toen de auto gestart helaas maar 35 km als range. Wilde naar de SuC in Naarden maar volgens medewerker kon ik maar beter naar Badhoevedorp gaan en rustig aan rijden. Enorm veel tesla's daar, maar had gelijk een plekje. Te weinig geduld voor 80% opladen, kinderen konden thuis niet wachten op de auto met games
Vanaf Badhoevedorp auto echt even goed ingetrapt, wat een power! echt een geweldige auto, ik ben er super blij mee. Succes voor iedereen die nog moet afwachten, gezien de aantallen die klaar stonden, lijkt het voor de meesten wel goed te moeten komen!
Op het terrein heel behulpzaam personeel, meehelpen auto zoeken en uitgebreide uitleg (wel in het engels maar was erg prettig). Wij konden ook geen mankementen ontdekken en toen de auto gestart helaas maar 35 km als range. Wilde naar de SuC in Naarden maar volgens medewerker kon ik maar beter naar Badhoevedorp gaan en rustig aan rijden. Enorm veel tesla's daar, maar had gelijk een plekje. Te weinig geduld voor 80% opladen, kinderen konden thuis niet wachten op de auto met games
Cool! Maar staat ie nog op de RCC Europe dan?Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:10:
[...]
Ik krijg 10 minuten gelden een SMS, morgen om 15:30 ophalen, dat wordt dus de agenda leegmaken voor morgenmidag....
Kenteken G-4XX-VV
Lol, ik voel je. Zelfde schuitje. Maar hij komt eraan, RCC Europe is al bijna bij het Nauw van Calais.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:18:
Het irriteert mij mateloos dat ik al 3 maanden geleden besteld heb en dat nu nog steeds bij snel leverbaar mijn configuratie (witte P, zwart) staat... voor 4%
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Die staan op dezelfde boot ...Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:18:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.