ik ookTGT2 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:14:
[...]
Lol, ik voel je. Zelfde schuitje. Maar hij komt eraan, RCC Europe is al bijna bij het Nauw van Calais.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik ookTGT2 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:14:
[...]
Lol, ik voel je. Zelfde schuitje. Maar hij komt eraan, RCC Europe is al bijna bij het Nauw van Calais.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:10:
[...]
Ik krijg 10 minuten gelden een SMS, morgen om 15:30 ophalen, dat wordt dus de agenda leegmaken voor morgenmidag....
Kenteken G-4XX-VV
Zojuist Power of attorney formulier ontvangen van LM, nu nog bedenken wie ik dat ga laten doen...NightHawk4 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 01:54:
[...]
Mocht je zo gelukkig zijn dat je wel bericht krijgt en hem mag afhalen zou ik dat wel regelen.
Heb je geen familie van eigen kant of een goede vriend/buurman waarvan je weet dat hij hem ook kan afhalen, want het risico lopen dat je niet op je afspraak komt opdagen is iets wat ik zou vermijden.
Power of attorney meegeven en dan zou het goed moeten komen.....
Tesla Model 3 AWD FSD 2019 - Domoticz+Grafana - Enphase IQ7A - ThinkPad P51 7700HQ/4K/64GB/1+1+4TB
M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12
Verwijderd
Zal wel hetzelfde verhaal zijn als mij.. LM kijkt naar nieuwe RN nummer, en jij/Tesla oude RN.Sapperdeflapp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:54:
![]()
![]()
Ik snap er geen reet meer van. Auto staat nu al een week in Tilburg. Staat nog niet op naam bij RDW. Wel kenteken.
LP heeft geen idee, Tesla zegt dat ik LP moet zijn. Kastje naar de muur!!8)7
Het hele proces om een auto over te nemen door de LM is ronduit drama. Althans voor de meeste is het een stuk meer werk en vooral veel bellen met zowel je LM als Tesla zelf. Je auto zou gekoppeld moeten worden aan de nieuwe RN die aan de LM is afgegeven. Dit gaat nog wel is fout en duurt lang dus veel bellen om vinger aan de pols te houden.Landon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:52:
Zou iemand mij aub uit de brand kunnen helpen?
Werkgever heeft Tesla zelf besteld op site, RN nummer gekregen en online staat er levering 20 dec met tijdstip.
Werkgever heeft Tesla (incl. RN) doorgegeven aan leasemaatschappij, welke vervolgens een nieuwe RN nummer hebben.
Met het nieuwe RN nummer is er geen afleverdatum, maar met de oude RN nummer wel.
Leasemaatschappij zegt dat ze de auto niet laten ophalen met een chauffeur, dus sta op dit moment in de startblokken om morgen zelf maar te gaan..
Met het oude RN nummer was de datum al 1x eerder aangepast van 19 naar 20 december, dus het lijkt mij niet dat Tesla een placeholder o.i.d. gebruikt..
Verwijderd
Sapperdeflapp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:54:
![]()
![]()
Ik snap er geen reet meer van. Auto staat nu al een week in Tilburg. Staat nog niet op naam bij RDW. Wel kenteken.
LP heeft geen idee, Tesla zegt dat ik LP moet zijn. Kastje naar de muur!!8)7
Daar ben ik dus ook achter gekomen. Wat een drama zeg.Dagoeman schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:56:
[...]
Het hele proces om een auto over te nemen door de LM is ronduit drama. Althans voor de meeste is het een stuk meer werk en vooral veel bellen met zowel je LM als Tesla zelf. Je auto zou gekoppeld moeten worden aan de nieuwe RN die aan de LM is afgegeven. Dit gaat nog wel is fout en duurt lang dus veel bellen om vinger aan de pols te houden.
Na veel bellen etc is het voor mij uiteindelijk ook gelukt, morgen afhalen! (Op hoop van zegen dan maar)
Als zijn werkgever een RN nummer heeft hebben zij ook een aanbetaling gedaan. Je kan de auto anders niet bestellen zonder de 2K af te tikken vooraf..Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:56:
heeft je werkgever of LM de aanbetaling gedaan?
Werkgever heeft aanbetaald.Teslalrp schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:56:
heeft je werkgever of LM de aanbetaling gedaan?
Verwijderd
Gezellig, ik ook om 15.30 uurVerwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:10:
[...]
Ik krijg 10 minuten gelden een SMS, morgen om 15:30 ophalen, dat wordt dus de agenda leegmaken voor morgenmidag....
Kenteken G-4XX-VV
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Nee een prakje mee zou ik zeggen.MrTinux schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:16:
Hier ook de langverwachte SMS.
Morgen halen om 17.00!
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
x280 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:55:
Mijn LM stuurt net een mail met dat ze mijn auto komt in de haven van amsterdam op 24 december. Ik had eigenlijk verwacht dat hij op de RCC Europe stond nu weet ik het niet. Gaat de pendel boot nog op die datum tussen zeebrugge en amsterdam ?
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
[ Voor 12% gewijzigd door Idutchman op 19-12-2019 12:36 ]
Als je Tesla belt en je kiest 1-3 in het keuzemenu, dan kom je bij verkoop en daar hebben ze geen wachtrij met een bandje, maar sta je in de wacht met alleen maar een beep-beep. Die helpen je ook gewoon.Svkool schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:10:
[...]
Bel de dichtstbijzijnde dealer, heb ik gister ook gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door gbbijl op 19-12-2019 13:10 ]
Tesla Model 3 AWD FSD 2019 - Domoticz+Grafana - Enphase IQ7A - ThinkPad P51 7700HQ/4K/64GB/1+1+4TB
ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:00:
De RCC Europe is nu ter hoogte van LeHavre volgens Marinetraffic. Hij moet nog ongeveer 500km en bij de huidige snelheid van 35,2km/uur is dat nog 15,5h :-) Komende nacht komt ie dus echt binnen als ie niet zinkt in de tussentijd.
Natuurlijk wordt er bij A' dam nog wat tijd verloren met de loods en het binnenvaren, maar het kerstcadeautje van velen hier komt dus nu erg dichtbij :-)
Nice! Nog veel black + 19" G-xxx-TR zien staan in Tilburg? Ik heb nog steeds niets gehoordhulseman schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:56:
Auto opgehaald in Tilburg. Blij!
[Afbeelding]
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
gbbijl schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:45:
Tijdens de lunch SMS gekregen van Tesla, dat ik morgen om 1 uur in Amsterdam moet zijn!
Geeft wel een extra uitdaging, want ik moet dan morgenmiddag ergens door Profile Tyre Centre de winterbanden laten monteren, want anders wordt zaterdag naar Italië rijden wel een uitdaging...
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Ja bij mij ook weer. Hij geeft aan dat in de auto bediening vanaf buiten nog niet aan staat. (Da's om te voorkomen dat we vooraf gaan toeteren en met de instellingen gaan lopen klooien natuurlijk ;-)KermitNL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:02:
Mijn auto is weer terug in de App. Ik krijg alleen nog wel “Fout in voertuigverbinding”.
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door asing op 19-12-2019 13:21 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Hmmmm... twee voor de prijs van een. Ik zou hem ophalen.Gaafy schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:22:
Ook leuk: ik rij intussen al 1.5 maand rond in mijn M3, maar ontvang net tijdens de lunch een SMS "we would like a final confirmatie that you able to take delivery of your Model 3 tomorrow at 15.00."
There's no place like 127.0.0.1
Gisteren mail en vandaag ook de sms maar mijn kenteken staat nog steeds niet geregistreerd bij RDW.MMBD schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:05:
Net weer een SMS ontvangen... JAJA![]()
[Afbeelding]
Desondanks goede hoop dat het gaat lukken, kenteken staat inmiddels op naam bij RDW...
M3 SR+ White 18" donker interieur
Even voor de duidelijkheid :jklaassen schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:40:
[...]
Gisteren mail en vandaag ook de sms maar mijn kenteken staat nog steeds niet geregistreerd bij RDW.
[ Voor 4% gewijzigd door asing op 19-12-2019 14:02 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Nee, staat op naam van de LM, in mijn account zie ik helemaal niets, ook geen auto etc.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:30:
Nice!
Weet je toevallig ook wanneer je je VIN ontvangen had?
[...]
Bevestiging is al binnen.asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:49:
[...]
Even voor de duidelijkheid :
- er komt een mail van Tesla over de levering
- er komt een SMS die je met JA moet beantwoorden
- binnen 24 uur volgt een bevestigingsmail van Tesla met daarin je RN, VIN, kenteken en meldcode
- Nog een "help je op weg" mail van Tesla
- Mail met tips op de dag dat je Tesla wordt uitgeleverd
Rond het moment dat je afspraak is zie je ook ineens je Tesla in je app.
Als je JA geantwoord hebt maar de bevestiging komt niet, nogmaals smsen of bellen.
Verwijderd
Lijkt mij niet, morgen leveren en ik heb al een kenteken.DennusB schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:11:
[...]
Cool! Maar staat ie nog op de RCC Europe dan?
Gewoon bellen.. ik hoorde ook nietsrmathijssen schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:00:
[...]
Nice! Nog veel black + 19" G-xxx-TR zien staan in Tilburg? Ik heb nog steeds niets gehoord
Dat zou inderdaad de ideale situatie zijn. Ik heb geen SMS ontvangen, wel een mail om te vragen alsnog te bevestigen omdat ik nog niet had gereageerd op de SMS (JOH?). Direct gebeld en alsnog dus de bevestiging ontvangen. Wat me opviel is dat kenteken nog leeg was terwijl ze me die wel telefonisch hadden doorgegeven. Loopt niet allemaal volgens het boekje helaas..asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:49:
[...]
Even voor de duidelijkheid :
- er komt een mail van Tesla over de levering
- er komt een SMS die je met JA moet beantwoorden
- binnen 24 uur volgt een bevestigingsmail van Tesla met daarin je RN, VIN, kenteken en meldcode
- Nog een "help je op weg" mail van Tesla
- Mail met tips op de dag dat je Tesla wordt uitgeleverd
Rond het moment dat je afspraak is zie je ook ineens je Tesla in je app.
Als je JA geantwoord hebt maar de bevestiging komt niet, nogmaals smsen of bellen.
Genieten & genieten
Hahaha, desnoods!ditani360 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:59:
nieuwe manier van leveren; zelf de RCC Europe in om de auto uit de laden
Model 3 Performance | Black on Black | 20" Gray Performance Wheels
Om je vraag iets beter te beantwoorden : als het goed is staat je kenteken wel in de RDW database. Er staat alleen nog niks bij de datum velden. De mijne werd 16-12 op naam gezet, en 18-12 uitgeleverd.jklaassen schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:57:
[...]
Bevestiging is al binnen.
Wacht het wel af morgen hoe lang het gaat duren.
Neem wel wat brood en drinken mee in een rugzak en powerbank voor mijn zoon die mee gaat ophalen.
Klopt idd.asing schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:01:
[...]
Om je vraag iets beter te beantwoorden : als het goed is staat je kenteken wel in de RDW database. Er staat alleen nog niks bij de datum velden. De mijne werd 16-12 op naam gezet, en 18-12 uitgeleverd.
Verwijderd
Als je al een account hebt op de Tesla site dan kan je daar ook je telefoonnummer aanpassen indien nodig.ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:05:
Hoi allemaal,
ik verwacht de sms snel want die van mij staat op de RCC.
Nu weet ik niet zeker of mijn telefoon nummer goed staat bij Tesla (loopt via PON leasing).
Als dat fout staat krijg ik nl. de SMS niet, antwoord ik niet met JA en gaat alsnog alles fout
Nu probeer ik al 2 dagen Tesla te bellen om dat te laten checken, maar ik kom er niet door (zit op 74 pogingen nu maar wordt er meteen of na ergens tussen de 5 en 7 minuten eruit gegooid).
Ook een mail naar deliveryNL heb ik geprobeerd, maar daar komt ook geen reactie op.
Ik snap dat ze het heeeeeel druk hebben, maar weet iemand nog een andere manier om dat te laten checken? want voor zover ik bergijp gaat het echt niet lukken zonder die SMS?
Ik heb ook nooit een SMS ontvangen. Dan krijg je vanzelf een mail met de vraag om alsnog even te bevestigen. Daarna gelijk gebeld en telefonisch bevestigd en vervolgens diezelfde dag nog de officiële bevestiging ontvangen dat ik morgen mag ophalen.ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:05:
Hoi allemaal,
ik verwacht de sms snel want die van mij staat op de RCC.
Nu weet ik niet zeker of mijn telefoon nummer goed staat bij Tesla (loopt via PON leasing).
Als dat fout staat krijg ik nl. de SMS niet, antwoord ik niet met JA en gaat alsnog alles fout
Nu probeer ik al 2 dagen Tesla te bellen om dat te laten checken, maar ik kom er niet door (zit op 74 pogingen nu maar wordt er meteen of na ergens tussen de 5 en 7 minuten eruit gegooid).
Ook een mail naar deliveryNL heb ik geprobeerd, maar daar komt ook geen reactie op.
Ik snap dat ze het heeeeeel druk hebben, maar weet iemand nog een andere manier om dat te laten checken? want voor zover ik bergijp gaat het echt niet lukken zonder die SMS?
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:06:
[...]
Als je al een account hebt op de Tesla site dan kan je daar ook je telefoonnummer aanpassen indien nodig.
Dagoeman schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:07:
[...]
Ik heb ook nooit een SMS ontvangen. Dan krijg je vanzelf een mail met de vraag om alsnog even te bevestigen. Daarna gelijk gebeld en telefonisch bevestigd en vervolgens diezelfde dag nog de officiële bevestiging ontvangen dat ik morgen mag ophalen.
Als je echt zwaar in de stress zit kan je altijd nog even langs rijden bij een Service Center of 'per ongeluk' de optie verkoop kiezen in het keuze menu!ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:09:
Ok, als het ook per mail kan ben ik al een stuk gerustgesteld.
Bellen zal toch niet meer lukken is de ervaring tot nu toe..... kom er gewoon niet door, ook niet om te bevestigen dus
[...]
Burn_and_Fire schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:14:
[...]
Ja bij mij ook weer. Hij geeft aan dat in de auto bediening vanaf buiten nog niet aan staat. (Da's om te voorkomen dat we vooraf gaan toeteren en met de instellingen gaan lopen klooien natuurlijk ;-)
Bij mij ook net tenaamgesteld.Verder nog geen mail/sms/telefoon oid. Maar weer eens achteraan wanneer er echt iets gaat gebeuren!
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
HJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJHJAHAJHAJHAJAHJditani360 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:59:
nieuwe manier van leveren; zelf de RCC Europe in om de auto uit te laden
Verwijderd
Hoe kan je checken of hij tenaamgesteld is?KermitNL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:14:
Mijn auto is om 13.44 tenaamgesteld. Ondanks dat ik van Tesla een sms heb gehad over de levering vandaag zegt Athlon dat zij nog geen officieel bericht hebben gehad voor levering. De sms zou te maken hebben met tenaamstelling dat die alvast geregeld is.
Nu dus wachten op het verlossende mailtje van Athlon over de afleverlocatie:)
[...]
Mooi man. Hier nog geen SMS. Ondanks dat ik mijn 06 goed heb laten zetten bij TD kan het natuurlijk nog steeds zijn dat er geen of onjuist nummer in hun systeem staat. Dat zou Tesla logica zijn!KermitNL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:14:
Mijn auto is om 13.44 tenaamgesteld. Ondanks dat ik van Tesla een sms heb gehad over de levering vandaag zegt Athlon dat zij nog geen officieel bericht hebben gehad voor levering. De sms zou te maken hebben met tenaamstelling dat die alvast geregeld is.
Nu dus wachten op het verlossende mailtje van Athlon over de afleverlocatie:)
[...]
ovi.rdw.nlVerwijderd schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:17:
[...]
Hoe kan je checken of hij tenaamgesteld is?
Wat heb je moeten laten zien om de auto mee te krijgen? Gewoon het emailtje? Ik ben ook bijna in staat om morgen naar Tilburg te rijden om te kijken of hij daar gewoon klaar staat, maar heb helemaal niets gehoord van Leaseplanbrandon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:16:
Ik zag in de tesla app dat er een auto is gekoppeld aan mijn account. Ook mail gekregen van LP gisteren dat er kontakt opgenomen wordt door Tesla voor aflevering. Auto stond in Tilburg
Vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Tilburg gegaan, was erg rustig, werd meteen geholpen en na een half reed ik met de Tesla weg. Zonder afspraak, SMS of belletje
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
En bij tenaamstelling staat onder het 2e blokje ook datums en tijdstippen. Als daar "nog niet geregistreerd staat" is alleen het kenteken geregistreerd en nog niet op naam gezet (dat laatste is nodig voor de 4% bijtelling dit jaar)
Dagoeman schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:10:
[...]
Als je echt zwaar in de stress zit kan je altijd nog even langs rijden bij een Service Center of 'per ongeluk' de optie verkoop kiezen in het keuze menu!
Verwijderd
Ja maar je zal toch een account bij Tesla moeten hebben want daarmee koppel je ook de APP.ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:07:
Die van mij loopt via een LM en ik kan dat dus niet zien of aanpassen in het account helaas......
[...]
013 799 8814 of gewoon even zoeken naar het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde Service Center.ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:22:
Langsrijden is lastig, eerste Service Center zit een uur bij mij vandaan :-)
Die optie "verkoop" die hoor ik nergens...... alle opties behalve 3,1,1 komen bij mij op een bandje uit.
Ik bel met 0137999525
Heb jij een ander nummer?
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Dagoeman op 19-12-2019 14:25 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
rmathijssen schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:20:
[...]
Wat heb je moeten laten zien om de auto mee te krijgen? Gewoon het emailtje? Ik ben ook bijna in staat om morgen naar Tilburg te rijden om te kijken of hij daar gewoon klaar staat, maar heb helemaal niets gehoord van Leaseplan.
Ik bel altijd 020-365 0008ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:22:
Langsrijden is lastig, eerste Service Center zit een uur bij mij vandaan :-)
Die optie "verkoop" die hoor ik nergens...... alle opties behalve 3,1,1 komen bij mij op een bandje uit.
Ik bel met 0137999525
Heb jij een ander nummer?
[...]
Zelfde tijd als dat ik mag ophalen morgen. Ook die van mij is vanochtend op naam gezet daar ben ik ook wel blij mee. In ieder geval één zorg minder.MMBD schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:05:
Net weer een SMS ontvangen... JAJA![]()
[Afbeelding]
Desondanks goede hoop dat het gaat lukken, kenteken staat inmiddels op naam bij RDW...
Verwijderd
Letten ze niet op, gewoon een paar uur eerder komenBamato schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:34:
Mijn kenteken staat sinds tien minuten op naam. Morgen om 16:30 afspraak.
Vraag aan iedereen die al opgehaald heeft: checkt Tesla eigenlijk welke tijd je je afspraak hebt? Heb 1 post gelezen die aangaf van niet, maar ben benieuwd of meer mensen dit zo hebben ervaren. Komt me eigenlijk beter uit om er een paar uur eerder te zijn, maar wil niet rommelen in het planningsproces. Om te voorkomen dat het straks ineens allemaal niet doorgaat :-)
@VerwijderdBurn_and_Fire schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:21:
[...]
En bij tenaamstelling staat onder het 2e blokje ook datums en tijdstippen. Als daar "nog niet geregistreerd staat" is alleen het kenteken geregistreerd en nog niet op naam gezet (dat laatste is nodig voor de 4% bijtelling dit jaar)
Bamato schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:34:
Mijn kenteken staat sinds tien minuten op naam. Morgen om 16:30 afspraak.
Vraag aan iedereen die al opgehaald heeft: checkt Tesla eigenlijk welke tijd je je afspraak hebt? Heb 1 post gelezen die aangaf van niet, maar ben benieuwd of meer mensen dit zo hebben ervaren. Komt me eigenlijk beter uit om er een paar uur eerder te zijn, maar wil niet rommelen in het planningsproces. Om te voorkomen dat het straks ineens allemaal niet doorgaat :-)
Ik zat er niet ver vanafmingoes schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:50:
[...]
Ik verwacht elk moment een SMS met “U moet over 30 min in Tilburg zijn om uw auto af te halen anders geven we de auto weg. De tijd start nu”
https://principleone.nl
Ongelofeloosmingoes schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:37:
[...]
Ik zat er niet ver vanaf![]()
Had Tesla aan de lijn om 9:30 om naar de status te vragen en er werd mij weer verteld gewoon te wachten. Direct daarna belde dezelfde medewerker terug met "Ik refresh nu en ik zie toevallig een afspraak binnenkomen. De 19e tussen 10:00 en 12:00". Daarbij zei hij dat LP dan de auto ophaalt. ik: uhmm de 19e is vandaag!
Ik uitgelegd dat LeasePlan heeft aangegeven de auto's niet op te halen in Tilburg en de man raadde mij aan contact op te nemen met LP want hij dacht dat ze vanaf deze week ook auto's in Tilburg op gingen halen.
Ik met LP bellen... Die wisten van niets en gaven aan de auto niet op te (kunnen) halen in Tilburg en dat ik dat zelf moest doen.
Werk verzet en direct maar naar Tilburg gereden, was er rond 11:30. Het was niet zo druk en werd meteen geholpen. Binnen 5 minuten had ik de papieren en kon ik naar buiten om de auto op te halen. Mevrouw achter de balie was wel blij om het kentekenbewijs te zien!![]()
Ze hebben op een of andere manier geen idee wie er gaat komen, dus als je in de buurt bent en je denkt dat je auto in Tilburg staat zou ik het gewoon proberen, vooral als je al een kentekenbewijs hebt. Vermoed dat ze wel weten welke auto's ze ingepland hebben voor een bepaalde dag maar dus niet weten wie er komt opdagen.
Auto was in goede staat (geen houtsnippers) en 21% batterij. Naar de supercharger in Oosterhout gereden en daar geladen tot 80%. Auto rijdt erg goed
zoals als vele malen benoemd hier.
mingoes schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:37:
[...]
Had Tesla aan de lijn om 9:30 om naar de status te vragen en er werd mij weer verteld gewoon te wachten. Direct daarna belde dezelfde medewerker terug met "Ik refresh nu en ik zie toevallig een afspraak binnenkomen. De 19e tussen 10:00 en 12:00". Daarbij zei hij dat LP dan de auto ophaalt. ik: uhmm de 19e is vandaag!
Ik uitgelegd dat LeasePlan heeft aangegeven de auto's niet op te halen in Tilburg en de man raadde mij aan contact op te nemen met LP want hij dacht dat ze vanaf deze week ook auto's in Tilburg op gingen halen.
Ik met LP bellen... Die wisten van niets en gaven aan de auto niet op te (kunnen) halen in Tilburg en dat ik dat zelf moest doen.
Werk verzet en direct maar naar Tilburg gereden, was er rond 11:30. Het was niet zo druk en werd meteen geholpen. Binnen 5 minuten had ik de papieren en kon ik naar buiten om de auto op te halen. Mevrouw achter de balie was wel blij om het kentekenbewijs te zien!![]()
Ze hebben op een of andere manier geen idee wie er gaat komen, dus als je in de buurt bent en je denkt dat je auto in Tilburg staat zou ik het gewoon proberen, vooral als je al een kentekenbewijs hebt. Vermoed dat ze wel weten welke auto's ze ingepland hebben voor een bepaalde dag maar dus niet weten wie er komt opdagen.
Auto was in goede staat (geen houtsnippers) en 21% batterij. Naar de supercharger in Oosterhout gereden en daar geladen tot 80%. Auto rijdt erg goed
zoals als vele malen benoemd hier.
Ik zit in hetzelfde bootje...Intronic schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:01:
Drie maal gebeld, 3 maal verbroken na x minuten. Hoop echt op die SMS binnenkort..
SR+, MN grey, zwart, 19"
Haha, ik heb op mijn derde scherm het forum open staan en ik sta ook verbaasd van de hoeveelheid reacties :-P. Als ik even druk ben geweest of in overleg ben geweest staan er al direct 20-50 nieuwe berichten :-P.Djas-pr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:07:
Komen jullie zo nog aan werken toe? Ik niet iig..........
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Allejesus man. En ik vond mijn verhaal al vervelendmingoes schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:37:
[...]
--snip verhaal--
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Gouden tip (1-3), binnen 5 minuten iemand aan de lijn.Spinux schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:28:
[...]
Ik bel altijd 020-365 0008
dan in het keuzemenu 1-4-1-1, maarrrrrrrr Dan word je vaak uit de wachtrij gegooid
Daarom kies ik optie 1-3 (dat is verkoop) en daar sta je zonder bandje lang in de wacht maar komt wel aan de beurt
Bah, ik heb een hekel aan microtransactions!erikoss schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:19:
En voor de tweakers met een Long Range Dual Motor AWD heeft Tesla vandaag een betaalde update (2000euro!!) beschikbaar gesteld (Acceleration Boost) waarmee we niet in 4,4seconden maar in 3,9seconden op de 100km/h zitten:-)
https://www.autoblog.nl/n...l-3-tegen-betaling-134039
Het bezit van de saeck is 't eind van het vermaeckerikoss schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:14:
[...]
Haha, ik heb op mijn derde scherm het forum open staan en ik sta ook verbaasd van de hoeveelheid reacties :-P. Als ik even druk ben geweest of in overleg ben geweest staan er al direct 20-50 nieuwe berichten :-P.
Wel even afkicken als we allemaal onze batterij op wielen hebben ontvangen en wat een genot voor de werkgever als de productiviteit plots weer omhoog gaat :-P haha
ernaar toeleven is het mooiste :-) hopelijk blijft het na ontvangst nog heel lang heel gaaf
lr awd p multi red 20"
Volgens mij alleen voor de RWD zoals ik het leeserikoss schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:19:
En voor de tweakers met een Long Range Dual Motor AWD heeft Tesla vandaag een betaalde update (2000euro!!) beschikbaar gesteld (Acceleration Boost) waarmee we niet in 4,4seconden maar in 3,9seconden op de 100km/h zitten:-)
https://www.autoblog.nl/n...l-3-tegen-betaling-134039
claudior schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:19:
[...]
Gouden tip (1-3), binnen 5 minuten iemand aan de lijn.
Ik heb nu mijn reeds 3-dubbelbevestigde afspraak, nogmaals bevestigd.
Autoblog heeft het niet helemaal goed vertaald volgens mij want het is alleen voor de LR AWD Dual motorBruutil schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:25:
[...]
Volgens mij alleen voor de RWD zoals ik het lees
Ik hoorde wel dat het hele terrein ram vol staat dus auto’s laten staan wordt lastig ivm uitladen etc.ehlen000 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:25:
Hier ook snel iemand aan de lijn via die ingang :-)
Raar verhaal wel: Mijn gsm nr. staat niet in het systeem en kunnen ze ook niet toevoegen. Hij zegt: Wij kunnen ons niet permiteren dat jouw auto blijft staan, dus je krijgt een mail, en als je niet snel genoegt reageert, dan bellen wij je plat totdat we je gesproken hebben......... dat staat haaks op de SMS verhalen die ik tot nu toe hoor.
[...]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq