Update van mijn proces:
10 mei proefrit gemaakt
31 mei via LM de M3 LR RWD besteld
1 juni tesla account; leverindicatie 1 augustus
15 juli te horen gekregen dat deze niet meer leverbaar gaat zijn
24 juli LR AWD door LM besteld
1 augustus van Tesla bevestiging van de bestelling ontvangen met als leverindicatie week 36
Sindsdien stilte, geen VIN niks
20-09 gemaild naar Tesla, antwoord (27-09): nog even geduld
21-11 gebeld waarbij de reactie was: U heeft nog steeds geen auto?? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.... no shit. Ik zou worden terug gebeld, niet gebeurd
26-11 weer gebeld, weer verbaasde reactie van andere medewerker (allemaal even vriendelijk trouwens!), zou dag later terug gebeld worden, niet gebeurd
28-11 Weer gebeld, je ziet dat ik heel vervelend kan worden, en inmiddels ook wel terecht denk ik. Weer iemand anders, weer net zo verbaasd. Overlegd met manager, en ik zou nog even geduld moeten hebben. Toen heb ik aangegeven dat alleen geduld waarschijnlijk niks gaat veranderen, want het is tot nu toe niet gelukt om een auto te koppelen, dus waarom zou met nog meer geduld dit wel lukken? "daar heeft u een punt".
29-11 VIN?!?!?!??!?!?

29-11 indicatie 18 december
17-11 niks gehoord dus weer met tesla proberen te bellen (kansloos 3x eruit gegooid) toen een mail gestuurd met twee personen die ik eerder heb gesproken in de CC. Werd meteen terug gebeld; ‘uw auto komt de 21e aan, dus maandag/dinsdag kunt u sms verwachten’. Ik heb nog even nagevraagd, en volgens deze persoon gaan ze lekker tijdens kerst door... dus misschien een tesla halen in plaats van kerst diner