Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:18:
De soap houd niet op, vandaag voor de 2e keer voor niets bij de Koopman terminal langs gegaan, wederom verkeerde auto aan mijn naam gekoppeld....29e komt hij nu....
Allemachtig, hoe kan dat nou? Ik zou volgens mij echt niet weggaan voor ze het hadden opgelost... zeker de 2e keer

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:02:
Hier is mn afspraak dus van maandag naar woensdag gewijzigd door Athlon. Stond niks in mijn account en nu kijk ik en er staat donderdag de 19e. Dus ik ben benieuwd of ze hem morgen alsnog meekrijgen aangezien het al maandag klaar stond. Iemand dit meegemaakt?
Hier zo goed als hetzelfde: Maandag 16-12 levering gepland. Vrijdag ervoor nog contact gehad met Arval (Ik was ze net voor, uhuh) en gewezen op levering om 8:00 in Tilburg. 8:00 zou het in de praktijk niet worden, maar komt goed ze bellen een uurtje van te voren.
Ik de hele dag thuis, bellen ze om 15:00... jah ehm de chauffeur staat in adam, maar je model 3 in Tilburg....
We moeten helaas de levering verplaatsen naar Woensdag de 18e...
Inmiddels m'n huidige leaseauto al ingeleverd, maar goed ze hebben Maandag nog even een leenauto ingezet..
Wat staat er vandaag in mn tesla account? Juist 19-12 8:00 in Tilburg....als ik morgen toch weer voor jan ... een dag thuis zit.... :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Vandaag mijn SR+ opgehaald, geheel tegen alle verwachtingen (gelet op de verhalen en slechte communicatie) in verliep alles vlekkeloos. Toen ik Station Sloterdijk uit kwam lopen (Kiss & Ride) kwam er direct een Zwarte X shuttle aangereden, de 2e volgde op 3 minuten afstand.

Eenmaal aangekomen bij de “tent” was het behoorlijk druk (rond 16:30), veel mensen die wachtten op service o.i.d. Bij de Check-in balies ging het wél vlot, was zelf binnen 3 minuten en 1 handtekening klaar. Buiten vervolgens netjes naar de auto geleid, even alles gecontroleerd en ingesteld en voor 17:00 uur kon ik mijn weg alweer vervolgen met 135 km bereik. Na circa 90 km een VanDerValk opgezocht en na 30 minuten in de supercharger en een kort dinner door.

Succes voor iedereen die hem nog op mag halen de komende weken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tammestein
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-03-2023
Vandaag weer enerverende dag achter de rug.

Nadat gisteravond de leverafspraak van vandaag was verzet naar woensdag, kreeg ik een SMS welke auto van mijn beide bestellingen ik wilde hebben. De SR+ die niet geleverd kan worden of de LR die klaar staat in Amsterdam. Uhhhh... wat denk je zelf?

De zelfbestelde LR bleek nog niet overgenomen door de LM. Heb ik toch zeker 3 keer over gebeld en 5 keer gemaild met de LM, maar zij hebben vergeten dit door te geven aan Tesla.

Tesla trof idd geen blaam. Mag ook wel eens gezegd worden.

Maar goed auto staat klaar, heb een kenteken gekregen G-xxx-TK. LM heeft Tesla mail gestuurd om RN over te nemen. Nu moet het nog door het systeem. De Tesla-medewerker vertelde me dat wel even kan duren, omdat ze 600 mails achter lopen.

Staat nog steeds een afspraak in mijn account voor woensdag (morgen). Zie dat het kenteken nog niet tenaamgesteld is.

Twijfel wel om morgen naar Amsterdam te gaan, voordat het kenteken op naam staat. Geen zin om daar voor niks naar toe te gaan. Las paar posts terug dat iemand 6 uur heeft gewacht op een tenaamstelling.

Weet iemand of de RDW website realtime werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
Toch nog een nieuw hoofdstuk in het Tesla M3 sprookje. Vandaag had de auto afgeleverd zullen worden op mijn werk. Na lang wachten, ook voor de chauffeur die de auto zo brengen de handdoek maar in de ring gegooid. Na 6 uur wachten bleek dat de OTT code niet bekend was bij het RDW🤪 Helaas was er niemand in staat om dit eerder te signaleren en op te lossen. Dus aan het einde van de dag mijn reis huiswaarts toch maar weer met een fossiele brandstof automobiel gereden. Bah bah....

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
RuleVD schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:28:
Toch nog een nieuw hoofdstuk in het Tesla M3 sprookje. Vandaag had de auto afgeleverd zullen worden op mijn werk. Na lang wachten, ook voor de chauffeur die de auto zo brengen de handdoek maar in de ring gegooid. Na 6 uur wachten bleek dat de OTT code niet bekend was bij het RDW🤪 Helaas was er niemand in staat om dit eerder te signaleren en op te lossen. Dus aan het einde van de dag mijn reis huiswaarts toch maar weer met een fossiele brandstof automobiel gereden. Bah bah....
Wat is de OTT code? Want die ben ik nog niet tegengekomen in mijn story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:30:
[...]

Wat is de OTT code? Want die ben ik nog niet tegengekomen in mijn story
https://www.rdw.nl/zakeli...t-tenaamstelling-opvoeren

Deze code moet van de LM komen.

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Dank! Denk je dat ik die morgenochtend moet gaan opvragen bij de LM, voordat ik naar A’dam ga?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
fatbenny schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:03:
[...]

Zelfde verhaal hier. Ik ga morgenochtend naar Tilburg. Alleen had ik hem vanochtend al op moeten halen |:( Morgenochtend op hoop van zegen dan maar.
En mijn afspraak van vanochtend 10u is uit mijn account.

"Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie"

Ik ga gewoon, we zien het wel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:24:
Vandaag weer enerverende dag achter de rug.

Nadat gisteravond de leverafspraak van vandaag was verzet naar woensdag, kreeg ik een SMS welke auto van mijn beide bestellingen ik wilde hebben. De SR+ die niet geleverd kan worden of de LR die klaar staat in Amsterdam. Uhhhh... wat denk je zelf?

De zelfbestelde LR bleek nog niet overgenomen door de LM. Heb ik toch zeker 3 keer over gebeld en 5 keer gemaild met de LM, maar zij hebben vergeten dit door te geven aan Tesla.

Tesla trof idd geen blaam. Mag ook wel eens gezegd worden.

Maar goed auto staat klaar, heb een kenteken gekregen G-xxx-TK. LM heeft Tesla mail gestuurd om RN over te nemen. Nu moet het nog door het systeem. De Tesla-medewerker vertelde me dat wel even kan duren, omdat ze 600 mails achter lopen.

Staat nog steeds een afspraak in mijn account voor woensdag (morgen). Zie dat het kenteken nog niet tenaamgesteld is.

Twijfel wel om morgen naar Amsterdam te gaan, voordat het kenteken op naam staat. Geen zin om daar voor niks naar toe te gaan. Las paar posts terug dat iemand 6 uur heeft gewacht op een tenaamstelling.

Weet iemand of de RDW website realtime werkt?
Ik moet m morgen ook ophalen, hele dag gecheckt of de auto al op naam stond. Uiteindelijk zag ik om 19.10 uur dat de auto op naam staat. Dus gewoon de site even in de gaten houden.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Nondeju, heb je hem nou nog steeds niet?! Ik leef met je mee kerel (en wat heb je een engelengeduld... :o).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Is die van jou al op kenteken (tenaamstellingen) gezet?

Mijne is om 20:04 op kenteken gezet. In beginsel zou de afspraak morgenochtend staan, dus ook hier een dag van te voren op kenteken gezet (tenaamstellingen).

P.s. Plaats je nog iets van een sticker op je M3 straks? Dan kunnen we je straks ook echt herkennen, want iedereen kent je nu wel hier 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Novadecasa op 17-12-2019 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De tenaamstelling van mijn M3 staat op 16/12. Dat leek me goed nieuws. Niets was minder waar....
Na een teleurstellend bezoek aan de Koopman Terminal en een hoop gebel bleek mijn auto met een defect in zuidoost te staan. Al vanaf 5 december! Er schijnt een zekering kapot te zijn tussen de power unit en de aandrijving (??)(geen idee of ik dat goed begrepen heb). Er zijn onderdelen besteld en die worden naar verwachting deze week geleverd. En wanneer dit dan gerepareerd is? Pff, maandagochtendmodelletje?
Wat een soap. Fijn dat de tenaamstelling is geregeld, maar het was fijn geweest als Tesla even had laten weten dat de auto niet klaar was. Maandag nog gebeld met Tesla. Alles stond goed, geen problemen. Ze roepen maar wat, daar aan de telefoon. Volgens de dame aan de balie heeft niet iedereen toegang tot dezelfde systemen. Dus of je echt wijzer wordt van bellen naar Tesla? Ik denk het niet....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zwaai hierbij af, na maanden vermaak, frustratie en meelezen in dit inmiddels enorme topic.

Afgelopen vrijdag is mijn Performance thuisgeleverd (Arval). 'S ochtends kon ik de auto al gekoppeld zien in mijn app, en hem vanaf de Koopman volgen. Voor de mensen die wat angstig zijn voor thuislevering, via de app kan je de auto real time incl actuele snelheid volgen :-).

De M3 zelf was goed, geen gaps of andere problemen. Zowaar een nette M3 op een regenachtige dag! Afgelopen weekend de eerste kilometers gereden, echt een top auto.

Ik wens jullie nog heel veel succes met het ophalen, sterkte met het afwachten, of het slikken van de helaas bittere pil als de auto dit jaar niet meer komt. Tot in het andere topic!

Mocht iemand me nog kunnen melden hoe ik hier een fotootje post conform de regels, dan zal ik een plaatje uploaden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoop dat iemand dit weet....

Heb M3 LR eind oktober besteld. Heb alleen een RN, geen VIN, ook niet in source. Wel SMS gehad dat de auto dit jaar geleverd wordt. 1 dingetje, moest de lease (via tesla vendor) annuleren, dus moet 'm nog even betalen. Probleem is dat ik alleen een aanbetalingsfactuur (betaald met creditcard) heb, hier staat geen rekeningnr oid op. Weet dus niet waar ik het geld naar kan overmaken. Iemand een idee wat ik nu kan doen? Zou 'm graag dit jaar nog op kenteken hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:20:
[...]

Hier zo goed als hetzelfde: Maandag 16-12 levering gepland. Vrijdag ervoor nog contact gehad met Arval (Ik was ze net voor, uhuh) en gewezen op levering om 8:00 in Tilburg. 8:00 zou het in de praktijk niet worden, maar komt goed ze bellen een uurtje van te voren.
Ik de hele dag thuis, bellen ze om 15:00... jah ehm de chauffeur staat in adam, maar je model 3 in Tilburg....
We moeten helaas de levering verplaatsen naar Woensdag de 18e...
Inmiddels m'n huidige leaseauto al ingeleverd, maar goed ze hebben Maandag nog even een leenauto ingezet..
Wat staat er vandaag in mn tesla account? Juist 19-12 8:00 in Tilburg....als ik morgen toch weer voor jan ... een dag thuis zit.... :(
Athlon heeft gemaild dat Tesla waarschijnlijk het verplaatst heeft zonder aan hun te communiceren en dat ze morgen weer met elkaar praten. Ik hoor morgen hoe en wat maar moet rekening houden met donderdag levering en niet morgen 7(8)7

Model 3

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:42
Even een compleet ander verhaal (voor de geïnteresseerde): 9/11 een proefritje gemaakt in Santa Barbara en direct verliefd geworden (ik wist het al 90% zeker voor de proefrit maar, tijdens de proefrit sloeg dit om naar 200%).

Direct besteld, en krijg vandaag een e-mail welke lever dag ik niet kon (tussen 22/12 en 31/12), alles maar open gelaten want het is toch rustig op kantoor.

Ben benieuwd of mijn aflever ervaring zoveel anders is als in NL maar, heb er wel zin in zeg nu! Gaat om een grijze M3 SR+.

Ook hier veranderen op 1/1 wat belastingregels.. Ik krijg $1.9k cashback en $800 dollar cashback van het energiebedrijf (om een charger te installeren en voor wat stroom te betalen) geen idee wat het na 1/1 precies word maar het lijkt erop dat ik het gewoon ga halen.

Ook grappig: Er is een speciale energie rate die ik kan aanzetten die tussen 3 pm en 9 pm mijn stroom iets duurder maakt (0.29 cent) maar, 's nachts verlaagd naar 0.10 cent.. Is dus speciaal voor het laden van je elektrische auto.

Ik zal trouwens wat foto's maken, voor de vergelijking met de aflevering in NL.

[ Voor 3% gewijzigd door ex87 op 17-12-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Novadecasa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:10:
[...]

Is die van jou al op kenteken (tenaamstellingen) gezet?

Mijne is om 20:04 op kenteken gezet. In beginsel zou de afspraak morgenochtend staan, dus ook hier een dag van te voren op kenteken gezet (tenaamstellingen).

P.s. Plaats je nog iets van een sticker op je M3 straks? Dan kunnen we je straks ook echt herkennen, want iedereen kent je nu wel hier 8)7
Ja haha dat nog wel. Heb mijn kentekenbewijs en wat andere papieren enz vandaag thuis ontvangen. Dus heb al iets :')

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
SMS komt net binnen! 19-12!

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 12:55
macedon schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:58:
[...]

Ik weet niet hoe het bij andere Gemeentes is, maar om parkeervergunning in Amsterdam aan te vragen heb je kentekenbewijs of tenaamstellingsbewijs nodig, wat je pas tijdens ophalen krijgt. Dus al weet je je kenteken kan je in Amsterdam geen parkeervergunning aanvragen.
Het ging bij mij om parkeervergunning voor parkeergarage bij mijn werk in Amsterdam. Maar het is allemaal geregeld na een paar sms’jes heb ik het kenteken gekregen :) morgen de auto ophalen en vanaf donderdag kan ik parkeren !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 13.00 uur kon de auto in A’dam opgehaald worden door AutoReset. Rond 14.00 uur werd ik gebeld door de chauffeur dat hij met een half uurtje bij mij thuis zou zijn. In de app kon ik de gehele rit volgens totdat de beste man voor de deur stond. Auto zag er netjes uit en kon geen bijzonderheden ontdekken. Niet super schoon maar dat doe ik van t weekend zelf wel even. Was toch van plan gelijk even een ritje te maken en de chauffeur daarom maar even thuis afgezet. Aansluitend in Bunnik de SuC gebruikt. Met dank aan de ervaring van andere forumleden direct de juiste stekker te pakken en als een echte pro aan het laden geslagen. Ondertussen wat zaken ingesteld en ontdekt. Aansluitend de weg opgegaan. Had nooit proefgereden oid, dus echt de eerste electrische M3 km’ers. Overbodig te zeggen maar wat een heerlijke auto om te rijden. Echt genieten dit! Ook de Autopilot gelijk uitgeprobeerd. In het begin even onwenning en moet even in het systeem krijgen. Functioneert verder prima. Morgen ramen tinten en chrome delete en dan geloof ik het wel weer even. Iedereen succes met wachten en hoop dat een ieder nog voor 31/12 de auto te naam gesteld of geleverd krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
CTwiest schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:02:
[...]

Het ging bij mij om parkeervergunning voor parkeergarage bij mijn werk in Amsterdam. Maar het is allemaal geregeld na een paar sms’jes heb ik het kenteken gekregen :) morgen de auto ophalen en vanaf donderdag kan ik parkeren !
Heb je naar tesla ge smst voor je kenteken?

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Laatst online: 18:27
Fijn man. Nu die van mij nog. :) 8)7 Ga je zelf ophalen en weet je al waar? Heb je al een kenteken en tenaamstelling?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
Sinds een paar dagen staat rechts op de beheerpagina waar normaal gesproken deze tekst staat:

"Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie"

Estimated delivery:
-

Hebben anderen dat ook? Zitten nog steeds met smart op een factuur oid te wachten.

Wel vreemd dat alles in het NL is en dit in het Engels....

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Novadecasa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:10:
[...]
Ik heb morgen ook een afspraak maar hij is nog niet tenaamgesteld :?
We gaan het zien morgen...
Vandaag even contact gehad met mijn LM, de OTT code zou bij mij het probleem niet moeten zijn, deze worden bij aanvraag direct automatisch uitgegeven schijnbaar.

Verder een belletje gehad van Autoreset en wat blijkt er staat morgen iemand op me te wachten om mijn huidige lease auto over te nemen, hoef ik niet met de trein d:)b

Even afwachten of ik hem morgen meekrijg en of alles goed loopt, heb er zin in, ben benieuwd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Cool! Ik snap nog steeds niet hoe het.komt dat de sms'jes om 22:00 verstuurd worden. Zijn er dan mensen nog aan het werk?

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Via carblogger check ik de laatste kentekens. Bij alle refreshs in de G-Z reeks is een M3 gekoppeld. Er worden dus nu volop kentekens gekoppeld met smsjes tot gevolg... ik wacht nog steeds gespannen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
knights16 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:38:
[...]

Cool! Ik snap nog steeds niet hoe het.komt dat de sms'jes om 22:00 verstuurd worden. Zijn er dan mensen nog aan het werk?
Zou me niks verbazen!

Of er draait een of ander batch script dat voor een hele lijst voertuigen een RDW en SMS API aanroept. Maar ja, dat is allemaal voor ons onbekend natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
geronim schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:45:
Of er draait een of ander batch script dat voor een hele lijst voertuigen een RDW en SMS API aanroept.
En dat soort dingen draai je juist buiten kantooruren ivm belasting van servers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Bruutil schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:38:
Via carblogger check ik de laatste kentekens. Bij alle refreshs in de G-Z reeks is een M3 gekoppeld. Er worden dus nu volop kentekens gekoppeld met smsjes tot gevolg... ik wacht nog steeds gespannen.
Er is een verschil tussen het toekennen van de kentekens en het tenaamstelling/eerste toelating.

De aantallen die via rdw opendata ziet zijn steeds de tenaamstellingen.

Het toekennen van de kentekens gebeurd al eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:00:
[...]

Er is een verschil tussen het uitgeven van de kentekens en het tenaamstelling/eerste toelating.

Het uitgeven van de kentekens gebeurd al eerder.
Wat je ziet op de carblogger is het uitgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
De laatste twee weken van 2019 zijn ingegaan. Laat die SMS bom maar komen!👏

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Dit is mooi M3: G-374-NZ. Catalogusprijs +600kEur?

[ Voor 2% gewijzigd door ACoutinho op 17-12-2019 23:20 . Reden: spelfaut :) ]

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
ACoutinho schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:09:
Dit is mooi M3: G-374-NZ. Catalogprijs +600kEur?
Is toch lekker dan die 4% bijtelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
ElonDusk schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:56:
[...]

Athlon heeft gemaild dat Tesla waarschijnlijk het verplaatst heeft zonder aan hun te communiceren en dat ze morgen weer met elkaar praten. Ik hoor morgen hoe en wat maar moet rekening houden met donderdag levering en niet morgen 7(8)7
Je dacht toch niet dat je zo makkelijk uit de Tesla leveringsoap kon ontsnappen? Maar goed ze denken ook als er één iemand is die goed kan wachten..... }:|

Ik hoop dat je (hopelijk) morgen al en anders donderdag toch eindelijk in die M3 bak kan rijden en zo niet dan zie ik je vrijdag op Koopman :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:07:
[...]

Je zal versteld staan hoeveel mensen gewoon wit/zwart bestellen. Kijk maar naar de cijfers die hier paar dagen geleden gepost zijn. Het gros gaat voor identieke configuraties. 19"wit interieur en niet zwart/wit zie je amper langs komen.
Gevoelsmatig vooral zwart en grijs zo op de dagelijkse snelweg. Ik zag ook niet zo heel veel witte staan toen ik m mocht afhalen. Wat ik wel weer fijn vind daar ik zelf een witte heb ;-).

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
De Dude schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:31:
[...]

Gevoelsmatig vooral zwart en grijs zo op de dagelijkse snelweg. Ik zag ook niet zo heel veel witte staan toen ik m mocht afhalen. Wat ik wel weer fijn vind daar ik zelf een witte heb ;-).
Die zitten grotendeels op de laatste boot, o.a. honderden witte P's die ze nog voor 65k per stuk aan NL kwijt willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:00
Iemand met een leveringsafspraak van 19-12 al een kenteken gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
Volgens de sms staat hij bij Koopman. Ik begreep van Athlon dat zij hem gaan ophalen en komen afleveren. Ik verwacht daar morgen een bericht over.

Kenteken heb ik inderdaad. Tenaamstelling is nog niet gedaan. Raar dat ik eerder bericht heb dan jij met identieke setup en LM.
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:33:
[...]

Fijn man. Nu die van mij nog. :) 8)7 Ga je zelf ophalen en weet je al waar? Heb je al een kenteken en tenaamstelling?

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
Jup. Tenaamstelling nog niet.
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:37:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
KermitNL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:42:
Jup. Tenaamstelling nog niet.

[...]
Oei , hoe heb je die ontvangen, en hoe laat ongeveer ik heb er namelijk nog geen en ze verwachten me om 12:30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
Vandaag zelf opgevraagd via Athlon uit nieuwsgierigheid. Volgens hen zou hij afgelopen weekend toegekend zijn.
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:44:
[...]

Oei , hoe heb je die ontvangen, en hoe laat ongeveer ik heb er namelijk nog geen en ze verwachten me om 12:30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
KermitNL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:47:
Vandaag zelf opgevraagd via Athlon uit nieuwsgierigheid. Volgens hen zou hij afgelopen weekend toegekend zijn.

[...]
Ah dan ga ik Tesla morgen maar is plat bellen, ik heb hem namelijk gekocht bij Tesla zelf en niet via een lm ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019

Frome

M3P | White | Black

TesSLa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:34:
Sinds een paar dagen staat rechts op de beheerpagina waar normaal gesproken deze tekst staat:

Estimated delivery:
-

Hebben anderen dat ook? Zitten nog steeds met smart op een factuur oid te wachten.

Exact hetzelfde, zit nu iedere dag te kijken of er al een datum staat :F

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:50:
[...]

Ah dan ga ik Tesla morgen maar is plat bellen, ik heb hem namelijk gekocht bij Tesla zelf en niet via een lm ;)
Ik heb 20ste afhalen en ook geen kenteken nog, Wacht nog tot 19e dan toch maar bellen. Moet hem nog verzekeren en dan is kenteken wel handig, en geen zin om dat nog bij afhalen te regelen met de mobiel .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
In m'n leaseplan account staat nu "Aflevering gepland".

Ben benieuwd wanneer ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
mcetweaker schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:18:

Bij mij staat die nu ook op gepland, geen idee wanneer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Mr.RMM schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:20:
[...]

Bij mij staat die nu ook op gepland, geen idee wanneer :/
Lijkt me op zich best handig om dat erbij te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
jheerink14 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 06:28:
[...]

Ik heb 20ste afhalen en ook geen kenteken nog, Wacht nog tot 19e dan toch maar bellen. Moet hem nog verzekeren en dan is kenteken wel handig, en geen zin om dat nog bij afhalen te regelen met de mobiel .
Volgens medewerker vorige week en ook wat in de mail van delivery staat krijg je minimaal 48 uur vantevoren je kenteken. Dus voor jou zou het dan vanmiddag moeten zijn. Gister meerdere malen geprobeerd te bellen, maar kwam er geen enkele keer door (vooral veel eruit gegooid). Dus bellen lijkt deze week echt wel problematisch }:| Gelukkig hadden ze mijn LM al op de hoogte gebracht en kreeg ik via mijn LM mijn kenteken te horen. Maar goed in het geval van geen LM ben jezelf eerste contactpersoon en dan zou je wel op z'n minst verwachten dat je het 48 uur vantevoren te weten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
jheerink14 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 06:28:
[...]

Gisteren kenteken ontvangen, morgen ophalen. Tesla communiceerde bij mij dat je uiterlijk 48 uur van te vorige kenteken per e-mail ontvangt. Dit hebben ze netjes geregeld....even geduld dus denk ik

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:41

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Update van mijn proces:
10 mei proefrit gemaakt
31 mei via LM de M3 LR RWD besteld
1 juni tesla account; leverindicatie 1 augustus
15 juli te horen gekregen dat deze niet meer leverbaar gaat zijn
24 juli LR AWD door LM besteld
1 augustus van Tesla bevestiging van de bestelling ontvangen met als leverindicatie week 36
Sindsdien stilte, geen VIN niks
20-09 gemaild naar Tesla, antwoord (27-09): nog even geduld
21-11 gebeld waarbij de reactie was: U heeft nog steeds geen auto?? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.... no shit. Ik zou worden terug gebeld, niet gebeurd
26-11 weer gebeld, weer verbaasde reactie van andere medewerker (allemaal even vriendelijk trouwens!), zou dag later terug gebeld worden, niet gebeurd
28-11 Weer gebeld, je ziet dat ik heel vervelend kan worden, en inmiddels ook wel terecht denk ik. Weer iemand anders, weer net zo verbaasd. Overlegd met manager, en ik zou nog even geduld moeten hebben. Toen heb ik aangegeven dat alleen geduld waarschijnlijk niks gaat veranderen, want het is tot nu toe niet gelukt om een auto te koppelen, dus waarom zou met nog meer geduld dit wel lukken? "daar heeft u een punt".
29-11 VIN?!?!?!??!?!? :)
29-11 indicatie 18 december
17-11 niks gehoord dus weer met tesla proberen te bellen (kansloos 3x eruit gegooid) toen een mail gestuurd met twee personen die ik eerder heb gesproken in de CC. Werd meteen terug gebeld; ‘uw auto komt de 21e aan, dus maandag/dinsdag kunt u sms verwachten’. Ik heb nog even nagevraagd, en volgens deze persoon gaan ze lekker tijdens kerst door... dus misschien een tesla halen in plaats van kerst diner :o

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06-2022
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:37:
Ja, dinsdag mijn kenteken gekregen en donderdag de 19e ophalen. Nog geen mail van Tesla, alleen een tijd+plaatst in SMS en op website (account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:50:
[...]

Dat is niet goed dat je nog geen kenteken hebt met leverdatum 19-12. Geen mail dus nog gehad (spam folder) of in jouw account zichtbaar? Zo niet dan hoop ik dat je er vandaag wel doorheen komt met bellen.
Ik neem aan dat je wel de delivery bevestigingsmail hebt gehad voor jouw afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy25
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 23:49
Ziet er mooi uit!

Ik mag de auto vandaag ophalen en wil daarna ook langs Loogman rijden.

Ik had begrepen dat je wel bij loogman eerst door de wastraat moet. Verplicht. En dat het de eerste maanden niet slim is om door een wasstraat te gaan omdat de lak nog niet goed uitgehard is.

Daar heb jij geen last van gehad?
DLodder schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:46:
Tip voor iedereen die z'n Tesla nog moet ophalen of net heeft opgehaald: als jouw Tesla ook niet schoon is afgeleverd, breng 'm dan even naar een carwash met interieurwasstraat.

Ik heb mijn witte Model 3 Performance gisteren naar Loogman in Amsterdam gebracht (20 min van Koopman Terminal) en dat gaat prima: voor 45 euro maken ze de auto helemaal van buiten en binnen schoon en zetten ze de auto ook handmatig in de wax.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Zijn er mensen die vandaag hun auto krijgen/ontvangen. Ik heb het gevoel dat de meeste de 19e hebben en weinig 18e. :) ach ja bij mij kan het nog alle kanten op

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even update. LR M3 AWD, white, trekhaak, 19"
- 4 november besteld bij Mistergreen
- Levergarantie
- Veel gebeld en gemaild om in de loop te blijven maar niks in mijn account
- Door zelf met Tesla contact te houden hoorde ik dat hij vrijdag om 17:00 geleverd zou worden
- Gisteren ook door Mistergreen gebeld dat dat klopt.

Dus geen RN, Geen VIN, geen Tesla account, gewoon daar zijn en hopelijk ophalen. Meld me weer zaterdagmorgen, met of zonder Tesla. Dus SMS'en etc is op dit moment met drukte allemaal maar willekeur hoe je benaderd wordt en hoeveel data je van de auto hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:45:
[...]

Dank! Denk je dat ik die morgenochtend moet gaan opvragen bij de LM, voordat ik naar A’dam ga?
Bij mij bleek het OTT gekoppeld aan de oorspronkelijke SR+. Leverde een hoop gedoe op vooral doordat het na sluitingstijd was. Zou je zeker aanraden om er achteraan te bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Voor de Alphabet klanten die wachten op kenteken: In Fleetagent kan je kenteken al staan. Ik had hem al staan, zonder dat ik iets van Tesla gehoord had. Er is meer communicatie met Tesla en de LM dan ik dacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:50
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:56:
Zijn er mensen die vandaag hun auto krijgen/ontvangen. Ik heb het gevoel dat de meeste de 19e hebben en weinig 18e. :) ach ja bij mij kan het nog alle kanten op
Ik zou m maandag krijgen maar leverdatum werd verplaatst naar vandaag. Ben benieuwd... gisteren wel het kentenenbewijs en laadpas ontvangen by the way. LM Athlon.

Edit: in kan sinds gisterenavond niet meer in de app.. Er zijn geen producten gekoppeld aan uw account

[ Voor 10% gewijzigd door kaka op 18-12-2019 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
  • Laatst online: 01-06-2022
claudior schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:01:
Voor de Alphabet klanten die wachten op kenteken: In Fleetagent kan je kenteken al staan. Ik had hem al staan, zonder dat ik iets van Tesla gehoord had. Er is meer communicatie met Tesla en de LM dan ik dacht.
Zo kwam ik ook achter mijn kenteken. Maar nog geen bevestigings email ontvangen van Tesla en ik moet morgen om 15:30 mijn Tesla ophalen volgens web/SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
kaka schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:04:
[...]

Ik zou m maandag krijgen maar leverdatum werd verplaatst naar vandaag. Ben benieuwd... gisteren wel het kentenenbewijs en laadpas ontvangen by the way. LM Athlon.

Edit: in kan sinds gisterenavond niet meer in de app.. Er zijn geen producten gekoppeld aan uw account
Wat staat in je Tesla account? Ik zou van Athlon het ook vandaag krijgen (eerste afspraak was maandag) maar in mijn tesla account staat nu 19e 8)7

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
photovoltaic schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:55:
[...]

Dat is niet goed dat je nog geen kenteken hebt met leverdatum 19-12. Geen mail dus nog gehad (spam folder) of in jouw account zichtbaar? Zo niet dan hoop ik dat je er vandaag wel doorheen komt met bellen.
Ik neem aan dat je wel de delivery bevestigingsmail hebt gehad voor jouw afspraak?
Ja vrijwel alles, mail en sms met afleverafspraak, daarnaast zojuist een mail met links naar videoguides "help jezelf op weg"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:07
En bij deze dan ook mijn afmelding uit dit topic... We hebben gelachen, we hebben gehuild, we hebben elkaar omarmd, gesteund, de afgrond in gespeculeerd... een topic om nooit te vergeten!

11 december besteld, 17 december afgeleverd. Alternatief aangeboden LR AWD ipv de (blijkbaar) te laat op 4 oktober bestelde SR+. Jobstudent stond gisteren om 14:00u in A'dam om hem op te halen en kreeg de auto pas om 17:00u (!!) mee. Supercharger meegepakt in Rosmalen en uitindelijk tegen 20:00u 's avonds stond hij voor m'n deur.

Student op het station afgezet, wat met de instellingen geprutst en lekker rond gereden. Super intuitieve bediening, had alles zo door. Het regende en was donker dus heb de wagen niet goed kunnen checken, vandaag maar even bij daglicht doen. Leek compleet en in orde, er zaten zelfs matten in! :+

Het rijdt wel echt krankzinnig hard... da's ff wennen. Ik heb al lang geen verkeersboetes meer gehad en dat wil ik graag zo houden. Vind hem wel sportiever afgeveerd dan ik gewend ben (nooit een proefrit gedaan), zeker voor een Amerikaan ligt ie behoorlijk strak op de weg. Positief voor de bochtenridders, als je meer van het Mercedes/Jaguar comfort houdt zou ik toch iets anders zoeken.

Alleen de app is nog niet juist gekoppeld, toont nog de oude SR+ en werkt niet, vandaag maar eens achteraan.

Succes iedereen! Ik krijg het bijna m'n snavel niet uit maar here goes: het .... is.... het .... wach..ten meer dan.... waard :X

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:07:
[...]

Wat staat in je Tesla account? Ik zou van Athlon het ook vandaag krijgen (eerste afspraak was maandag) maar in mijn tesla account staat nu 19e 8)7
Mijn Tesla account is 0.0 waard wat betreft informatie :P Niks is zichtbaar voor mij, geen afleverdatum, geen RN, geen vin (ook niet via broncode). Ik heb Ahtlon gisteren wel telefonisch gesproken om te bevestigen dat het vandaag door zou gaan zodat ik niet weer mijn agenda moest aanpassen. Die bevestiging heb ik gisterenavond ontvangen (levering 18-12). Voor wat het waard is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
kaka schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:16:
[...]

Mijn Tesla account is 0.0 waard wat betreft informatie :P Niks is zichtbaar voor mij, geen afleverdatum, geen RN, geen vin (ook niet via broncode). Ik heb Ahtlon gisteren wel telefonisch gesproken om te bevestigen dat het vandaag door zou gaan zodat ik niet weer mijn agenda moest aanpassen. Die bevestiging heb ik gisterenavond ontvangen (levering 18-12). Voor wat het waard is....
Yup dat heb ik dus ook gisteren gehad! 1 mail met u staat op het lijstje voor woensdag. En later op de dag kwam een bevestiging ook binnen met 18 dec. En paar uur later zag ik in mijn Tesla account dat er 19 dec staat. Dus weer gemaild met Athlon en die waren er niet blij mee en gaan vandaag dat met Tesla bespreken...zoiets.. dus ja hoop voor je dat het bij jou gewoon de 18e is gebleven ook alkan je het zelf niet inzien.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinux
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-10-2022
Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:00:
[...]

Er is een verschil tussen het toekennen van de kentekens en het tenaamstelling/eerste toelating.

Het toekennen van de kentekens gebeurd al eerder.
Kan je je auto al verzekeren als je het kenteken weet, of kan dat pas na tenaamstelling?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:55
De dag is aangebroken....

Afspraak gecheckt : nog steeds vandaag 11:30. Afspraak gemaakt met de LM, ik haal hem maandag op en lever mijn geliefde Alfa Romeo Giulia in (*snik*). Ik begrijp dat als je uit een Polo of Golf komt het écht een upgrade is maar ik heb mixed feelings. Van de week voor het laatst diesel in de tank gegooid. De Alfa daarna in een sportief standje gezet om de laatste week nog even lekker te genieten. De M3 zal rechtuit sneller zijn maar ik denk niet dat hij ook maar in de buurt gaat komen van de mooie Italiaanse lijnen, het prachtige interieur, het zachte Tabacco leder en het door Ferrari ontworpen onderstel. Aan de andere kant, de M3 wint het met gemak waar het Autopilot en de interface betreft.

Deze morgen wordt de M3 opgehaald en ik kijk nu al ieder half uur even in de app om te zien of er al wat actief is. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Vandaag T-day, bezorging aan huis. Zal me benieuwen en hou jullie op de hoogte!

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windshift
  • Laatst online: 06-02-2022
TesSLa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:34:

Estimated delivery:
-

JA heb ik ook. Het viel me eergisteren ineens op maar ik durfde niet met zekerheid te zeggen of het eerst anders was. :? Nu wel dus. O-)

Zijn er mensen die voor zich zelf screenshots hebben van hun beheer pagina om te bewaren voor het nageslacht of als bewijs o.i.d. :+

M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
asing schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:22:

Afspraak gecheckt : nog steeds vandaag 11:30. Afspraak gemaakt met de LM, ik haal hem maandag op en lever mijn geliefde Alfa Romeo Giulia in (*snik*). Ik begrijp dat als je uit een Polo of Golf komt het écht een upgrade is maar ik heb mixed feelings. Van de week voor het laatst diesel in de tank gegooid. De Alfa daarna in een sportief standje gezet om de laatste week nog even lekker te genieten. De M3 zal rechtuit sneller zijn maar ik denk niet dat hij ook maar in de buurt gaat komen van de mooie Italiaanse lijnen, het prachtige interieur, het zachte Tabacco leder en het door Ferrari ontworpen onderstel. Aan de andere kant, de M3 wint het met gemak waar het Autopilot en de interface betreft.

Deze morgen wordt de M3 opgehaald en ik kijk nu al ieder half uur even in de app om te zien of er al wat actief is. :)
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over het onderstel... ik kom uit een BMW met nota bene een M-onderstel en ik vind hem juist behoorlijk strak en hard geveerd. Geen ervaring met de Giulia. Het leer zal vast minder mooi zijn, toch voelt het niet overdreven synthetisch, het is ook niet de real thing. De lijnen vind ik prachtig (maar dat vind ik ook van bijna alle Alfa's). Denk dat je er wel aan zult wennen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEPPI
  • Laatst online: 08:45

PEPPI

Informatiemanager

[...] maar ik heb mixed feelings. [...]
Ik ben zeer benieuwd naar jouw eerste indruk. (zowel het indrukken van het pedaal als figuurlijk) :)

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
EvaluationCopy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:15:

Alleen de app is nog niet juist gekoppeld, toont nog de oude SR+ en werkt niet, vandaag maar eens achteraan.
Succes met dingen laten omzetten op app gebied door Tesla.
Ik hoor verhalen van maanden wachten tot ze accounts goed kunnen zetten.
Zo mag ik mijn M3 vrijdag ophalen maar heb nog steeds een secundair account en mogelijk dat dit goed gaat komen bij ophalen en dat dan wel het juiste in mijn account te zien is.
Gast die ik via Facebook ken had hetzelfde met secundair account en kwam dus niet goed bij ophalen en was naar een service center gereden, daar gaven ze doodleuk aan dat ze het te druk hadden nu, op die afdeling die de accounts bijhoud, en het over een paar maanden wel goed zou komen.

Maar hopelijk hebben ze in januari weer meer tijd.
Ik wacht het af

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Oei. Nou werkt alles hoor, maar wel lekker om de winter vooraf te kunnen warm stoken. Nou woon ik in een stad met zowel een fabriek als een service-center dus ik ga net zo lang met m'n tent voor de deur staan stalken tot ze het hebben gefixt. En anders huur ik een trekker om de ingang te blokkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaka
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:20:
[...]

Yup dat heb ik dus ook gisteren gehad! 1 mail met u staat op het lijstje voor woensdag. En later op de dag kwam een bevestiging ook binnen met 18 dec. En paar uur later zag ik in mijn Tesla account dat er 19 dec staat. Dus weer gemaild met Athlon en die waren er niet blij mee en gaan vandaag dat met Tesla bespreken...zoiets.. dus ja hoop voor je dat het bij jou gewoon de 18e is gebleven ook alkan je het zelf niet inzien.
Pfff..daar word ik niet blij van als dat zo is... :( Ik begrijp heus wel dat ze het druk hebben en dat het e.e.a. later geleverd word. Als ze ons gewoon correct informeren zodat wij niet tig keer onze agenda's over de kop moeten gooien (tenminste, ik wel) heeft niemand er een probleem mee verwacht ik zo..

Anyway, ik hou je op de hoogte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net Leaseplan gesproken en toevallig had ze vanochtend ook gehoord dat m'n auto op de RCC Europe staat er nu geen showstoppers meer zijn voor een uitlevering dit jaar :) Ze was zelf Maandag ook ff bij Koopman geweest om het hele Tesla proces te zien! Ik ben heel benieuwd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:56:
@ElonDusk zojuist Athlon aan de lijn gehad; tesla heeft ondanks andere datum in account, levering voor vandaag bevestigd. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar video met Chris Harris en zijn beliefde Guilia Q .. De Tesla ging nog sneller door de chicanes uiteindelijk door het sneller uit bochten werk. Ik denk dat je Tesla de Guilia in veel rijwerk de baas is, maar zeker niet in heritage, design, etc. Het wachten is nog steeds op Tesla Performance in dat soort auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinux
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-10-2022
Hij is er bijna jongens: RCC Position

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:44:
[...]

@ElonDusk zojuist Athlon aan de lijn gehad; tesla heeft ondanks andere datum in account, levering voor vandaag bevestigd. We gaan het zien.
HOLY SHIIIIT. Hier ook een mailtje dat het toch vandaag gaat gebeuren! PLEASEEEEEE _/-\o_

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 22:00
Hij is al 2 dagen van de radar verdwenen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nou duurt nog bijna 2 dagen haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
fatbenny schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:52:
[...]

En mijn afspraak van vanochtend 10u is uit mijn account.

Ik ga gewoon, we zien het wel :F
Spannend. Zo nog 23 haltes met de bus en dan gaan we het zien of ik hem meekrijg :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
fatbenny schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:57:
[...]

Spannend. Zo nog 23 haltes met de bus en dan gaan we het zien of ik hem meekrijg :w
Veel plezier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:00
fatbenny schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:57:
[...]

Hier treinvertraging _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Vanochtend van LP bericht gehad. Vanaf 19 december, morgen dus, beschikbaar met kenteken en vin nummer. Afwachten wanneer ik gebeld wordt voor levering. Maar er is zicht in de tunnel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Heren en dames. Gister was dan het moment. Aankomst op Amsterdam Sloterdijk waarna ik gelijk in kon stappen in DE model X. In me achterhoofd had ik rekening gehouden met 2 uur wacht tijd bij de tesla tent. Maar tot mijn verassing kwam ik binnen. Werd meteen geholpen liet mijn rijbewijs zien en kon naar area 3 om mijn M3 op te halen. Na een check en wat instellingen stond ik binnen een half uur buiten de poort. Ik kan vertellen de auto is een echte rijdende IPhone. Voor een ieder die nog moet wachten hang in there. Foto’s heb ik helaas niet maar ik zal de excel sheet bijwerken. O ja en als je gaat supercharged de kleinere handgreep is voor de M3 je moet hem eerst omhooghalen en dan pas eruit trekken. Scheelt je weer een paar keer vloeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Je kan beter deze link gebruiken omdat hij van de radar is, sinds vandaag al ten noorden van Spanje: RCC Position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
Bij mij ook deze status :)
mcetweaker schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:18:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
Ik zit de Tesla app te F5en.... Nog niets. 200 minuten te gaan voor aflevering.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Mooie Config:)
pj_vr schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:23:
Vandaag T-day, bezorging aan huis. Zal me benieuwen en hou jullie op de hoogte!

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01:56
Delivery day!! Ik hoop dat ik wat Tweakers ga zien vandaag. Mag om 14:00 langskomen!

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem108
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-07 18:27
Dinsdag een SMS gekregen dat ik hem vandaag kan ophalen. Longe range wit.

1 uur na de SMS ook een email met kenteken gekregen.

In mijn online Tesla account staat alleen verder helemaal niks...

De auto op 1 november besteld bij Tesla.

De auto was eigenlijk al op 7 oktober besteld, maar Tesla was vergeten de bestelling te verwerken.

[ Voor 26% gewijzigd door Jochem108 op 18-12-2019 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simonsays84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-09 11:33
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tXgcBcT/Schermafbeelding-2019-12-18-om-09-39-42.png

Met een zuidwester van windkracht 8 in de rug schiet het wel lekker op.

[ Voor 26% gewijzigd door simonsays84 op 18-12-2019 09:45 ]

M3P | Deep Blue Metallic | Zwart | 20" | FSD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
simonsays84 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:42:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PQxjOfh.jpg

Zo gaat dat beter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Leaseplan zegt nu dat ik morgen kan wachten op autoreset of ik mag hem zelf gaan halen in Tilburg omdat die afspraak er staat om 10 uur.

Rijden er vanaf station Tilburg ook Model X naar de aflever lokatie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:19:
Delivery day!! Ik hoop dat ik wat Tweakers ga zien vandaag. Mag om 14:00 langskomen!
Is je afspraak verzet?
Ik nog steeds 12.00 uur. Nu wachten op de trein 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
simonsays84 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:42:
[Afbeelding]

Surfend naar Amsterdam toe ;)

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Laatst online: 18:27
PEPPI schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:26:
[...]

Ik ben zeer benieuwd naar jouw eerste indruk. (zowel het indrukken van het pedaal als figuurlijk) :)
G-xxx-TG - Good-To-Go _O- Ik ben zelf ook wel blij met m'n GTR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
Moet je deze afspraak voor zelf halen vragen bij Leaseplan of gaat dit via Autoreset.
Ik haal hem liever ook zelf maar op.
Heb vanochtend kenteken etc ontvangen van Leaseplan
mcetweaker schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:45:
Leaseplan zegt nu dat ik morgen kan wachten op autoreset of ik mag hem zelf gaan halen in Tilburg omdat die afspraak er staat om 10 uur.

Rijden er vanaf station Tilburg ook Model X naar de aflever lokatie ?
Pagina: 1 ... 292 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.