Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
brandon schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:58:
Moet je deze afspraak voor zelf halen vragen bij Leaseplan of gaat dit via Autoreset.
Ik haal hem liever ook zelf maar op.
Heb vanochtend kenteken etc ontvangen van Leaseplan
[...]
bij autoreset wisten ze nog van niks.
Dat ik ook zelf kon halen werd me verteld door Leaseplan.
Die konden mij dan weer geen kenteken geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je deze afspraak voor zelf halen vragen bij Leaseplan of gaat dit via Autoreset.
[...]
Je zult contact met Autoreset op moeten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
ah oke, kreeg vanmorgen bericht van Leaseplan met alle info en vanaf morgen beschikbaar voor uitleveren. Wellicht heeft je leasecoordinator de brief ontvangen.
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno3906
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:23
Vandaag 14:30.. maar ga uurtje eerder.. heb m’n kenteken G-4xx-TL maar zie nog niets op rdw site mbt tenaamstelling..

Sr+, PW, zwart,19”, trkhk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 19:07
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:54:
[...]

HOLY SHIIIIT. Hier ook een mailtje dat het toch vandaag gaat gebeuren! PLEASEEEEEE _/-\o_
Ik hoop het echt voor je man! Maar pas op voor Tesla-logica ;) Eerst zien.... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25
Even de kenteken radar bekeken.... eergisteren zijn 648 Model 3s op naam gezet. Dat is toch wel heel erg veel !

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:26
Heeft er iemand al een kenteken ontvangen van een auto die op de RCC Europe staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
asing schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:07:
Even de kenteken radar bekeken.... eergisteren zijn 648 Model 3s op naam gezet. Dat is toch wel heel erg veel !
Kanonne, ze lijken nu echt lekker op dreef te zijn! Gaaf om te zien

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:07:
[...]

Ik hoop het echt voor je man! Maar pas op voor Tesla-logica ;) Eerst zien.... _O-
Haha ja i know. Er kunnen 1001 dingen nog fout gaan. Maar goed kan niet anders dan hopen dat het een x wel goed komt :')

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:19
-Muncky- schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:11:
Heeft er iemand al een kenteken ontvangen van een auto die op de RCC Europe staat?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnieS
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-09-2020
-Muncky- schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:11:
Ik heb mijn kenteken G-xxx-VF en deze is ook al tenaamgesteld op 10-12, ik heb een verwachte levering op 26-12 dus mijn auto zou op de RCC Europe moeten staan

Config:
M3 P
Zwart
Zwart

LM Alphabet

[ Voor 5% gewijzigd door AnieS op 18-12-2019 10:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:43

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Ik ben morgen om 13:30 aan de beurt :) Kenteken doorgekregen; G-XXX-VV

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
KermitNL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:41:
Volgens de sms staat hij bij Koopman. Ik begreep van Athlon dat zij hem gaan ophalen en komen afleveren. Ik verwacht daar morgen een bericht over.

Kenteken heb ik inderdaad. Tenaamstelling is nog niet gedaan. Raar dat ik eerder bericht heb dan jij met identieke setup en LM.
[...]
Zeker merkwaardig, maar past natuurlijk volledig in het transparante Tesla leverproces. _O- Totaal onduidelijk ook waarom deze gelijke configs die bijna gelijk besteld zijn door dezelfde LM op verschillende plaatsen uitgeleverd worden. Dat lijkt nu ook het verschil in levering bij ons te zijn. Er is aan mij aangegeven dat mijn M3 in Tilburg afgehaald moet gaan worden (niet bevestigd overigens - geen sms of bericht van Tesla of Athlon). Athlon heeft wel aangegeven dat ze dat zij zelf standaard ophalen zelf doen, maar dat ik dat zelf ook zou mogen als ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Tesla M3 LR is op 3 oktober besteld en ik heb vorige week melding gehad dat ik hem op 20 december mag ophalen in A'dam.
Ik heb afgelopen maandag het kenteken gekregen via de LM.

Dus nu hopen dat alles klopt en dat ik vrijdag kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagoeman
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-04-2024
Man man man, na tig keren bellen en mailen met zowel de LM (Alphabet) en Tesla gister avond toch een mailtje gehad dat ze nog niks gehoord hadden qua bevestiging.. Fijn, nooit een SMS ontvangen.

Gelijk maar even gebeld met TD en de afspraak bevestigd. Kwam er zowaar de eerste keer gelijk doorheen na een minuut of 7.

Vrijdag 14:30 is het zover!! Nog geen officiële melding van mijn kenteken maar telefonisch al wel doorgekregen. Waarschijnlijk kan het opsturen van de laadpas vanuit de LM nog een week duren na aflevering.. Altijd fijn aangezien ik afhankelijk ben van een publieke laadpaal. SuC for the win!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-04-2021
Ze kunnen hem toch pas in NL tennaamstellen?
AnieS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:15:
[...]

Ik heb mijn kenteken G-xxx-VF en deze is ook al tenaamgesteld op 10-12, ik heb een verwachte levering op 26-12 dus mijn auto zou op de RCC Europe moeten staan

Config:
M3 P
Zwart
Zwart

LM Alphabet

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dagoeman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:23:
Man man man, na tig keren bellen en mailen met zowel de LM (Alphabet) en Tesla gister avond toch een mailtje gehad dat ze nog niks gehoord hadden qua bevestiging.. Fijn, nooit een SMS ontvangen.

Gelijk maar even gebeld met TD en de afspraak bevestigd. Kwam er zowaar de eerste keer gelijk doorheen na een minuut of 7.

Vrijdag 14:30 is het zover!! Nog geen officiële melding van mijn kenteken maar telefonisch al wel doorgekregen. Waarschijnlijk kan het opsturen van de laadpas vanuit de LM nog een week duren na aflevering.. Altijd fijn aangezien ik afhankelijk ben van een publieke laadpaal. SuC for the win!
Ik vrijdag om 15.30 uur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:54:
[...]

HOLY SHIIIIT. Hier ook een mailtje dat het toch vandaag gaat gebeuren! PLEASEEEEEE _/-\o_
Lekker hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
Wat leuk om mee te spelen.

Overigens staan er 2 M3's met een CW van bijna 186k en bijna 668k :? . Ik mag hopen dat zij privé rijden :X
Wat een gezeik kan je met zo'n administratieve fout hebben (daar ga ik dan maar vanuit) 8)7

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01:56
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:49:
[...]

Is je afspraak verzet?
Ik nog steeds 12.00 uur. Nu wachten op de trein 😊
Nee toevallig niet, was altijd 14:00 :) succes zometeen M3Knop!!

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinjanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 09:18
Afgelopen zaterdag (in de stortregen) mijn Tesla op kunnen halen. Even een opsomming van de gebeurtenissen:
  • Het was retedruk, maar ik was wel binnen 10min weer buiten met RDW papiertjes en een globale aanwijzing richting mijn tesla, vak D170.
  • Tesla eindelijk gevonden ("Zie je die lichtmast? Daar ergens! Succes!")
  • Vanwege de stortregen de buitenkant maar op de gok geaccepteerd zoals hij is (bij nadere inspectie in droog weer ook niks aan de hand gelukkig)
  • Eenmaal in de tesla vind je alles wat je nodig hebt, namelijk de keycards. Inspectie bleek verder ook prima, helaas aan de binnenkant van de vooruit nog wel wat stickerresten
  • Vol goede moed rijden we weg, oh, ik heb maar 34 km (!) range. Op naar de supercharger (je hebt ook de mogelijkheid om daar nog te laden)
  • Rij bij de supercharger badhoevedorp, 10min wachten, meerdere mensen met ook maar +/- 30km range
  • Vervolgens 20min geladen om mijn reis naar Nijmegen te voltooien
Nu een aantal dagen en 500km verder ben ik deze "ervaring" alweer vergeten, en uiteraard erg blij met de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnieS
Frankkieboyy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:23:
Ze kunnen hem toch pas in NL tennaamstellen?

[...]
Tsja, dat heb ik ook gehoord. Ik heb alle documenten (kentekenbewijs, groenekaart, laadpas etc) al ontvangen van LM.
Ook al meerdere keren contact gehad met TD maar die zeggen de ene keer dat mijn auto al in NL/zeebrugge is en dan weer dat die nog op de boot staat maar dat de estimated delivery date op 26-12 staat en nog geen concrete afspraak te zien is. Ook de LM weet verder van niets......

[ Voor 3% gewijzigd door AnieS op 18-12-2019 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
En toen ging Autoreset mijn auto toch niet ophalen deze week.

En mijn LM: oh, en u auto staat in Tilburg. Niet in Amsterdam. En die moet u vandaag echt ophalen!

Fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurrorax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:00
photovoltaic schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:55:
[...]

Dat is niet goed dat je nog geen kenteken hebt met leverdatum 19-12. Geen mail dus nog gehad (spam folder) of in jouw account zichtbaar? Zo niet dan hoop ik dat je er vandaag wel doorheen komt met bellen.
Ik neem aan dat je wel de delivery bevestigingsmail hebt gehad voor jouw afspraak?
zeer strange inderdaad, krijg zojuist nog een SMS of ik wil bevestigen voor morgen.
Wat een spaghetti chaos daar ;)

Ik weet toch vrij zeker dat ik vorige week al volhardend ja heb geantwoord.

probeer ze nu plat te bellen, maar na 8x bellen nog geen succes helaas.
Blijven proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag vandaag om 14u m’n SR+, black, 19” ophalen. Vorige week dinsdag kreeg ik m’n kenteken door, afgelopen maandag tenaamstelling, gisteren mail + bevestiging dat ik straks m’n auto mag ophalen. Ging ineens zo snel dat m’n laadpas nog niet binnen is..

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Spanning begint nu wel een beetje toe te nemen, zit met een hoogzwangere vrouw op de bank en de vraag is wat eerder is, de baby of de tesla... hopelijk niet tegelijk!! :')

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nightquest77 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:37:
Spanning begint nu wel een beetje toe te nemen, zit met een hoogzwangere vrouw op de bank en de vraag is wat eerder is, de baby of de tesla... hopelijk niet tegelijk!! :')
Haha, succes (met allebei :) ). Geef je ze ook dezelfde naam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Nightquest77 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:37:
Alvast 2x gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:00
Novadecasa schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:29:

En mijn LM: oh, en u auto staat in Tilburg. Niet in Amsterdam. En die moet u vandaag echt ophalen!

Fingers crossed...
Hier hetzelfde, alleen ik had zelf maar de conclusie getrokken. Ben er bijna.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nightquest77
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:39:
[...]

Haha, succes (met allebei :) ). Geef je ze ook dezelfde naam?
Ja het kind noem ik Tesla en de tesla noem ik 'Baby' ;)

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Novadecasa schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:29:

Fingers crossed...
Hoe zijn de ervaringen in het algemeen tot nu toe met het afhalen in Tilburg? Ik lees daar nog niet zoveel over. Alleen problemen met LM's die op de verkeerde plaats staan. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:31:
Ik mag vandaag om 14u m’n SR+, black, 19” ophalen. Vorige week dinsdag kreeg ik m’n kenteken door, afgelopen maandag tenaamstelling, gisteren mail + bevestiging dat ik straks m’n auto mag ophalen. Ging ineens zo snel dat m’n laadpas nog niet binnen is..
Zelfde hier, maar ik kan er vanaf vandaag in ieder geval naar kijken. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LM doet alleen de registratie en verzekering, het ophalen mag ik zelf doen dus daar kan gelukkig geen verwarring in ontstaan.

Kenteken maandag gekregen G-xxx-XF

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
Hij wordt nu voorgereden *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Geniet er van :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen waarvan ze zeker weten dat hun auto op de RCC Europe staat met een SMS?
Duurt toch allemaal verdomt lang haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:49:
Zijn er al mensen waarvan ze zeker weten dat hun auto op de RCC Europe staat met een SMS?
Die smsjes komen denk ik Vrijdag, dan is de RCC Europa aan wal in Amsterdam en aan het uitladen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
kaka schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:04:
[...]

Ik zou m maandag krijgen maar leverdatum werd verplaatst naar vandaag. Ben benieuwd... gisteren wel het kentenenbewijs en laadpas ontvangen by the way. LM Athlon.

Edit: in kan sinds gisterenavond niet meer in de app.. Er zijn geen producten gekoppeld aan uw account
Gisteren blij want ik eindelijk in de app en daar stond mijn auto in gekoppeld... *O* Nu weer "er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account" -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Figaro9
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-05 21:04
Nee. Ik heb afgelopen maandag TD gesproken en zij bevestigde mij dat de auto op de boot staat die 20/12 aankomt (RCC dus). Vanaf dat deze aankomt kon ik een SMS verwachten voor levering 'eind december'

Voor nu houd ik me dus weer even rustig, stressen begint weer vanaf vrijdag 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Mijn afspraak voor vandaag voor de 2de keer verzet . Ik was al bijna op weg. Uur later SMS, auto kan toch vandaag gehaald worden!

Word er crazy van en merk dat het inmiddels mijn hele leven begint te beheersen.

Ga zo naar A'dam. Later vandaag update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mingoes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 13:33
Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:51:
[...]

Gisteren blij want ik eindelijk in de app en daar stond mijn auto in gekoppeld... *O* Nu weer "er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account" -O-
Hier ook ineens |:(

https://principleone.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tammestein schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:55:
Mijn afspraak voor vandaag voor de 2de keer verzet . Ik was al bijna op weg. Uur later SMS, auto kan toch vandaag gehaald worden!

Word er crazy van en merk dat het inmiddels mijn hele leven begint te beheersen.

Ga zo naar A'dam. Later vandaag update!
Hopen dat je hem dan vandaag mee krijgt en je van dat vervelende gevoel af bent! Succes ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tomas_ schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:40:
[...]

Hier hetzelfde, alleen ik had zelf maar de conclusie getrokken. Ben er bijna.
Verstandig!
Bij mij kwamen ze er net precies achter dat de auto in Tilburg staat. Hopelijk klopt dat nu ook echt.

Ik zal hier laten weten hoe de aflever ervaring is in Tilburg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nightquest77
Figaro9 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:51:
[...]

Nee. Ik heb afgelopen maandag TD gesproken en zij bevestigde mij dat de auto op de boot staat die 20/12 aankomt (RCC dus). Vanaf dat deze aankomt kon ik een SMS verwachten voor levering 'eind december'

Voor nu houd ik me dus weer even rustig, stressen begint weer vanaf vrijdag 8)7
Net TD gesproken (in 1 keer bellen!) en precies hetzelfde verhaal. Nog geen kenteken, in beide systemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Zelf config. Zelfde verhaal. Alle exoten op de RCC denk ik.
Nightquest77 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:56:
[...]

Net TD gesproken (in 1 keer bellen!) en precies hetzelfde verhaal. Nog geen kenteken, in beide systemen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten? Dit is het grote Tesla levering topic, dat is het enige dat we zeker weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:02:
[...]

Zeker weten? Dit is het grote Tesla levering topic, dat is het enige dat we zeker weten _/-\o_
Zeker weten? Dit is eerder het grote Tesla nog-niet-geleverd topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Hopelijk snel weer terug en dan met de juiste kleur. Weer een actie er bij (terug van weggeweest) om regelmatig te checken... rdw, tesla-account, dit topic, en nu dus ook weer de app. :) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Ik ga om 13:30 op weg naar Amsterdam.
Heb al langer mijn kenteken, maar keek net nog even op de RDW site en hij staat nog steeds niet op naam :F
Als dat maar goed gaat....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren door Autoreset gebeld dat ze de auto vandaag tussen 12:00 en 17:00 gaan leveren.

Vandaag door Autoreset gebeld dat de Tesla klaar staat en morgen geleverd kan worden.

Ik: "Hij staat vandaag door jullie ingepland?" AR:"Oh dan komt ie vandaag gewoon, haal ik de afspraak van morgen er uit."

Ik durf jullie op een briefje te geven dat hij nu zowel vandaag als morgen dus niet gaat komen :'). Ik voel het aan alles haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:16:

Ik durf jullie op een briefje te geven dat hij nu zowel vandaag als morgen dus niet gaat komen :'). Ik voel het aan alles haha.
1 ding is zeker: je weet 't nooit zeker bij je Tesla aflevering! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:51:
[...]

Yup hier hetzelfde. Ik ben blij dat ik niet de enige ben :X Of ja ik zie mijn auto nog. Maar gisteren kon ik nog zien dat hij de auto ook "zag" alleen geen mobiele verbinding mee kon maken. Maar nu staat het zoals afgelopen 4 maanden heeft gestaan. Mijn auto en onderin videohandleiding en ondersteuning shizzle

[ Voor 26% gewijzigd door ElonDusk op 18-12-2019 11:24 ]

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Burn_and_Fire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:19:
[...]

1 ding is zeker: je weet 't nooit zeker bij je Tesla aflevering! _O-
Een groot koekebakkersfeest. Leasemaatschappijen die traag/niet acteren, transportmaatschappijen die het niet boeit, wagenparkbeheerders die de ernst van de extra kosten niet inzien en Tesla die maar wat doet. _/-\o_ 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door RikkieDee op 18-12-2019 11:25 ]

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

RikkieDee schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:24:
[...]

Een groot koekebakkersfeest. Leasemaatschappijen die traag/niet acteren, transportmaatschappijen die het niet boeit, wagenparkbeheerders die de ernst van de extra kosten niet inzien en Tesla die maar wat doet. _/-\o_ 8)7
Gelukkig zijn het geen artsen 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooker
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-07 16:10
Ik had precies hetzelfde. Morgen om 10:30 afspraak om de auto op te halen, maar nog geen kenteken ontvangen. Zojuist Tesla Den Haag gebeld en na een minuut of 7 zoeken hebben ze m'n kenteken gevonden.

Wellicht is dit enigzins geruststellend.
aurrorax schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:37:
Iemand met een leveringsafspraak van 19-12 al een kenteken gekregen?
EDIT: Kan nu dus eindelijk de tenaamstelling controleren bij RDW. Dit is 17-12 om 22:21 gebeurd d:)b .

[ Voor 11% gewijzigd door Hooker op 18-12-2019 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25
Verbinding! De mijne is te zien in mijn telefoon.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik voor mijn P een bevestiging gekregen met een leverafspraak tussen 15-31 december (geen LM, VIN 28-11). ik wacht maar rustig af.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Dikke tip, GA NIET NAAR DE ASTERIASTRAAT IN TILBURG. Zoals in je afspraak staat want daar is het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
ElonDusk schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:22:
[...]

Yup hier hetzelfde. Ik ben blij dat ik niet de enige ben :X Of ja ik zie mijn auto nog. Maar gisteren kon ik nog zien dat hij de auto ook "zag" alleen geen mobiele verbinding mee kon maken. Maar nu staat het zoals afgelopen 4 maanden heeft gestaan. Mijn auto en onderin videohandleiding en ondersteuning shizzle
Ik dus helemaal terug bij af. |:( Maar dat was na afmelden en weer aanmelden. Hoe naief ook... O-) Dat plaatje van alleen je auto heb ik nooit gehad (ook 2nd account van Athlon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:14
Tomas_ schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:31:
Dikke tip, GA NIET NAAR DE ASTERIASTRAAT IN TILBURG. Zoals in je afspraak staat want daar is het niet
Dus.. waarheen dan wel? Groningen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
DeEeekhoorn schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:32:
[...]

Andere straat, kom ik op terug

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AnieS
Ik krijg net een SMS

23-12 om 15.30u levering

Config:
M3 P
Zwart
Zwart

Besteldatum 25-09
RN: 25-09
VIN: 27-11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigdaaf
  • Laatst online: 26-02-2022
Teslalrp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:31:
Ik voor mijn P een bevestiging gekregen met een leverafspraak tussen 15-31 december (geen LM, VIN 28-11). ik wacht maar rustig af.....
Dan moet je er maar op vertrouwen dat het goed komt. Hier ook een P besteld, helaas nog geen update ontvangen (behalve sms van de 12e dat hij in 2019 geleverd gaat worden) en probeer ook rustig af te wachten. Moet zeggen dat ik door het lezen van dit topic niet per se rustiger wordt ;)

Model 3 Performance | Black on Black | 20" Gray Performance Wheels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
AnieS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:34:
Ik krijg net een SMS

23-12 om 15.30u levering

Config:
M3 P
Zwart
Zwart

Besteldatum 25-09
Wellicht de 1e van de RCC Europe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
Zou de SMS bom vandaag al starten? Heb je ook een E-mail gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hoe plaats ik een foto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tomas_ schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:34:
[...]

Andere straat, kom ik op terug
Als je vanuit de Burgemeester Letscherweg de Athenastraat oprijdt zie je ze links al op een grote parkeerplaats staan, dus niet naar de Tesla frabriek (rotonde rechts) maar voor de rotonde links parkterrein oprijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Teslalrp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:35:
dus nu ga ik iedere minuut op mijn telefoon kijken :+

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://imgur.com/zODp1Ok

voor de snelle beslissers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05
Ergens uploaden (bijvoorbeeld imgur) en dan via het icoontje boven waar je typt invoegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanB
  • Laatst online: 22-09 07:49
Ook 23/12 15:00 net binnen
M3 perf
Zwart
Grey 20”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Hier ook 23/12 levering! M3P, wit, witte bekleding. EINDELIJK!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:39

Fab1Man

Live life to the fullest

Daar komen de SMS'jes! 23/12 16:30 uur afhalen in Amsterdam!
M3P, Blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intronic
Kom maar op met die SMS dan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
Net tesla toch maar weer eens gebeld. Mooi dat ze opnemen met je naam. Telefoonnummer staat dus goed :)

Op GPS kon hij zien dat hij in de buurt van Westerscheldetunnel zou "rijden". Waarschijnlijk dus op transport richting Tilburg vanuit Zeebrugge. Rare route maar het zal wel.

99% kans dat hij er dus is voor de kerst gaf hij aan. We zijn benieuwd. Duurt me nog gewoon echt te lang en ben bijna alleen maar bezig met die auto. Zou wel fijn zijn als we weer normaal kunnen gaan functioneren :)

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, echt precies dit!
appelsientje schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:38:
[...]

dus nu ga ik iedere minuut op mijn telefoon kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 13:05
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:35:
[...]

Wellicht de 1e van de RCC Europe!
Ze zijn nu de Emerald Leader aan het uitladen/verwerken, dus ga er maar vanuit dat die daar op stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Aardige prijs.. 66.500,- voor een standaard LR AWD Wit? (55 exbtw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat de M3P bom er nu uitgaat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:48
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:41:
[...]

Mijn LM voorspelde dit soort handeltjes al. :(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
AnieS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:34:
Ik krijg net een SMS

23-12 om 15.30u levering

Config:
M3 P
Zwart
Zwart

Besteldatum 25-09
Heb je ook de eindfactuur en een kenteken (voor de verzekering) ontvangen?

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook de SMS binnen! 23-12 12:30!!! (Amsterdam)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook sms

23e 15:00u koopman halen.

M3P wit zwart interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Ik wil ook een SMS :-(

Hebben de SMS-luitjes ook gelijk een afspraak in hun Tesla-account staan?

[ Voor 63% gewijzigd door Boterham71 op 18-12-2019 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 22:00
Hier ook een SMS voor aflevering van een P op 23 december.
Besteld op 03-12 via direct beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

DeEeekhoorn schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:32:
[...]

atlasstraat ....?

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jelmerholtes
  • Laatst online: 02-09 11:27
Goed nieuws! Zojuist voor mijn M3P (Midnight Silver Metallic, zwart interieur) een aflever SMS gehad voor 23-12 15:00! Besteld op 04-10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:43:

Ja, ook in account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:41:
[...]

Er staan 51x witte M3P voor 65.598 op snel beschikbaar... dus dat zou ik eerder doen!

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Alleen P's met een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 23-09 11:23
Hoe kom ik erachter wat mijn aflever afspraak is ?

Mijn 06 / mail is niet gekoppeld aan mijn RN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Bellen.
x280 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:46:
Hoe kom ik erachter wat mijn aflever afspraak is ?

Mijn 06 / mail is niet gekoppeld aan mijn RN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
Ik helaas nog geen SMS (P, VIN 28-11). Tesla logica.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnieS
Nog geen e-email wel staat de afspraak ook in mijn Tesla account
Teslalrp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:35:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Ja lijkt er wel op... nou dan ga ik ook niet kijken ...
Wacht wel tot er mensen gaan roepen "yes SMS voor LR is binnen"

zeg ik wel stoer, maar ondertussen

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wessidespijk
  • Laatst online: 22-09 19:45
krijg net mail en SMS Performance blue/zwart 27nov vin
dat ik hem 23 dec mag halen!!!

RCC europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:43:

Afspraak ook in de account idd, nog geen factuur🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnieS
Alle documenten heb ik vorige week al ontvangen van de LM (kentekenbewijs, groene kaart etc.) LM is Alphabet
camy schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:42:
[...]

Heb je ook de eindfactuur en een kenteken (voor de verzekering) ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Hier via de mail een bevestiging gevraagd vanuit Tesla of ik as vrijdag aanwezig kan zijn.
jajajajaja ik ben er.
Geen SMS dus want die was vorige week naar de LM gestuurd schijnbaar.
Mooi op tijd die mail want wilde al gaan bellen of ik ook echt in A'dam moest zijn.
Ja dus.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

jklaassen schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:32:
[...]

Succes met dingen laten omzetten op app gebied door Tesla.
Ik hoor verhalen van maanden wachten tot ze accounts goed kunnen zetten.
Zo mag ik mijn M3 vrijdag ophalen maar heb nog steeds een secundair account en mogelijk dat dit goed gaat komen bij ophalen en dat dan wel het juiste in mijn account te zien is.
Gast die ik via Facebook ken had hetzelfde met secundair account en kwam dus niet goed bij ophalen en was naar een service center gereden, daar gaven ze doodleuk aan dat ze het te druk hadden nu, op die afdeling die de accounts bijhoud, en het over een paar maanden wel goed zou komen.

Maar hopelijk hebben ze in januari weer meer tijd.
Ik wacht het af
Hier ook secundair account, nog steeds een rode model S te zien, en geen volledige toegang. :X
Maar maandag wel de M3 meegekregen, app werkt ook gewoon prima dus op dat vlak niet al teveel over inzitten :9
Pagina: 1 ... 293 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.