Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
Laten we het hopen. Echter; waarom zeggen ze dat dan niet gewoon?
TLLRS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:33:
[...]

Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Zelfde config. Ook VIN en SMS 2019 gehad. Verder niks. Zal wel in de boot RCC Europe zitten dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vnms
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-03 22:17
Zijn er mensen die gisteren, net als ik, ook tevergeefs hebben gewacht op hun auto?
Heb Leaseplan gebeld, die zegt simpelweg dat er een nieuwe afspraak komt.
Wordt er een beetje moedeloos van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
wgoos schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:34:
Laten we het hopen. Echter; waarom zeggen ze dat dan niet gewoon?

[...]
Geen idee. Iedereen die de auto pas in 2020 krijgt is daar al van op de hoogte gesteld. Dus reken er maar op dat ie waarschijnlijk gewoon met de boot van donderdagavond komt. In de 12 dagen daarna gaan ze uitleveren. 500-600 per dag. Daar zitten wij ook bij.

In het geval dat ze 2019 niet halen, krijg je waarschijnlijk nog de optie een performance model af te nemen lijkt mij.

Leaseplan bellen lijkt me zinloos. Die weten het ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door TLLRS op 17-12-2019 14:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Heb je dat nu ook, dat je iedere 5 min naar je telefoon kijkt.. hopend op een sms-je
Net of je voor het eerst aan het sms-en bent met je nieuwe vriend/in :D

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
appelsientje schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:42:
Heb je dat nu ook, dat je iedere 5 min naar je telefoon kijkt.. hopend op een sms-je
Net of je voor het eerst aan het sms-en bent met je nieuwe vriend/in :D
Ja, om gek van te worden. Blij als hij er is, zal weer een stuk rust geven voor veel mensen denk ik 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koning0031
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09-2020
Het GROTE MOMENT is morgen om 12:00 voor mij, in Amsterdam. Fingers crossed.

Mijn LM (Multilease) heeft een behoorlijke informatie-achterstand. Zelf regelen en najagen is het devies. Daarnaast hebben ze uberhaupt geen ophaalservice. Netjes dat andere LM's dit wel aanbieden. Leasen zou ontzorgen moeten zijn?

Een potentieel probleem was het inleveren van de oude lease-auto. Alle inname-punten zitten vol omdat LM's ze niet (tijdig) ophalen. Via fleetmanagement (Fleet Support, Arnhem) gelukkig alsnog via escalatie bij Leaseplan een plek weten te vinden (TIP).

Ik hoop dat nog velen blij nieuws vanuit Tesla de komende 1,5 weken mogen vernemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:06
Als ik dit topic zo doorlees zijn vele dat niet met je eens. Ze proberen nog zoveel mogelijk alle touwtjes zelf in de hand de houden en alle processen te supervisen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 12:08
DennusB schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:43:
[...]

Ja, om gek van te worden. Blij als hij er is, zal weer een stuk rust geven voor veel mensen denk ik 8)7
Haha, ja fijn is het niet zo einde jaar met alle verhalen die rond gaan maar er zijn ergere dingen (tijdens je model 3 bestelling in een nieuwbouw project zitten kan ik je ook niet aanraden want daar worden grotere fouten gemaakt waarvan je nachten niet slaapt:-P)

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.leenheer
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ook ik LR Midnight Grey Black 19", VIN en SMS 2019. Verwacht levering tussen Kerst en Oud en Nieuw. Maak me niet zo druk sinds SMS 2019 eigenlijk.. zit bij mij dan ook geen LM tussen, maar koop zelf zakelijk.
TLLRS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:33:
[...]

Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Zelfde config. Ook VIN en SMS 2019 gehad. Verder niks. Zal wel in de boot RCC Europe zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:07
Informatie vanuit LM is nul maar, de jobstudent houdt me keurig telefonisch op de hoogte, hij stond al een uur in de rij dus het schijnt nogal druk te zijn. :X

Intussen had ik hem net zo goed zelf kunnen gaan halen want van werken komt door de spanning natuurlijk alsnog niks :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordSinclair schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:47:
[...]

Als ik dit topic zo doorlees zijn vele dat niet met je eens. Ze proberen nog zoveel mogelijk alle touwtjes zelf in de hand de houden en alle processen te supervisen.
wat niet nodig zou moeten zijn maar (deels) veroorzaakt wordt door gebrekkige communicatie en voorbeelden van gevallen waarin het fout gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké ik heb vorige week een sms gehad met afleveren a.s. donderdag 19-12 2x gereageerd met JA maar geen bevestiging.
Nu krijg ik een mail dat ik de afspraak moet bevestigen. Wat moet ik doen nogmaals een SMS sturen of een mail?
iemand meer dit probleem?

Afspraak staat al wel in mijn account gelukkig!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2019 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Klopt, had die dag een keer een goede medewerker aan de lijn haha
Mr.RMM schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:32:
[...]

Je hebt al een kenteken... dat is al meer dan velen anderen hier.

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 14:00
vnms schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:36:
Zijn er mensen die gisteren, net als ik, ook tevergeefs hebben gewacht op hun auto?
Heb Leaseplan gebeld, die zegt simpelweg dat er een nieuwe afspraak komt.
Wordt er een beetje moedeloos van!
Heb net autoreset aan de lijn gehad, maar krijg zeer sterk de indruk dat ze het allemaal niet aankunnen.
(paniekstem: We moeten honderderen misschien wel duizxenden Tesla's afleveren)
Ik zou morgen de auto krijgen, maar nadat ik twee keer gebeld had voor een afspraak voor morgen maar een derde keer gebeld. Ik werd maar niet terug gebeld.

Mijn kenteken kwam niet voor in hun systeem. "reken er maar niet op dat het morgen wordt"

SMS's met aflever afspraak moest ik maar vergeten, ging toch niet lukken.

Hoe dichter bij het eind van het jaar, hoe groter de chaos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik reed gisteren 2 keer op de A27 richting Breda en tot 2 keer toe reed er aan de andere kant (dus richting Utrecht) een vrachtwagen vol geladen met witte Model 3's zonder kenteken.. Ze komen dus niet alleen per boot!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-08 11:36
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:54:
[...]

Heb net autoreset aan de lijn gehad, maar krijg zeer sterk de indruk dat ze het allemaal niet aankunnen.
Ik zou morgen de auto krijgen, maar nadat ik twee keer gebeld had voor een afspraak voor morgen maar een derde keer gebeld. Ik werd maar niet terug gebeld.

Mijn kenteken kwam niet voor in hun systeem. "reken er maar niet op dat het morgen wordt"

Dat beloofd wat als de leveringen van de RCC erbij komen, dit kon je al op je klompen aanvoelen. Als dit soort berichten blijven komen dan ga ik het serieus overwegen om autoreset te bypassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.RMM op 17-12-2019 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

kaanmijo schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:56:
Ik reed gisteren 2 keer op de A27 richting Breda en tot 2 keer toe reed er aan de andere kant (dus richting Utrecht) een vrachtwagen vol geladen met witte Model 3's zonder kenteken.. Ze komen dus niet alleen per boot!
Misschien wat auto's uit zeebrugge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
mso schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:57:
[...]

Misschien wat auto's uit zeebrugge?
Idd ook mijn gedachte

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Die trailers zijn denk ik snel beschikbare P's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
rmathijssen schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:42:
Ik zie zojuist dat mijn kenteken zojuist op naam is gezet :-D.

GTR range begin 200 zijn ze nu verder aan het afwerken zie ik. :-)
Ik zag het inderdaad. Nu zit ik op 26x... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:27
KermitNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:14:
Nog geen sms/afspraak. Leeg secondary account. Wel is er sinds vandaag een auto gekoppeld aan de Tesla App:)
Hier nu ook. Athlon secondary account nog steeds leeg, maar wel een een auto gekoppeld in de Tesla App. Daar staat echter wel een zwarte terwijl ik blauwe heb besteld. Wordt dat later nog gecorrigeerd? Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:19:
[...]

Hier nu ook. Athlon secondary account nog steeds leeg, maar wel een een auto gekoppeld in de Tesla App. Daar staat echter wel een zwarte terwijl ik blauwe heb besteld. Wordt dat later nog gecorrigeerd? Iemand dezelfde ervaring?
Idem hier, sinds gisteren. Vrijdag gehoord van Tesla dat Athlon hem gister zou halen alleen die weten van niks. Heb jij ook nog geen VIN?

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefantesla
  • Laatst online: 10-09 22:28
Zojuist Tesla gesproken (na 25x bellen). Procedure is voor deel van afleveringen gewijzigd. Koopmans terminal is vol / waarschijnlijk aan capaciteit als RCC aankomt, waardoor er nu uitgeweken wordt naar Tilburg. Ze verwachten dat mijn M3 LR wit/zwart 19" morgen (per trailer) arriveert in Tilburg. Aflevering zou 24 uur later kunnen plaatsvinden, berichten hiervoor kunnen ieder moment komen. Mijn kenteken in VN serie is reeds bekend.

Daarnaast LeasePlan gesproken. Voor wat betreft bestellingen van LeasePlan, deze worden NIET opgehaald door AutoReset in Tilburg. Je dient zelf op de afspraak te verschijnen. Achterlaten van huidige leaseauto zou moeten kunnen volgens hen, echter vraag ik mij af of Tesla daar aan mee werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
BurnHard schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:23:
[...]
Idem hier, sinds gisteren. Vrijdag gehoord van Tesla dat Athlon hem gister zou halen alleen die weten van niks. Heb jij ook nog geen VIN?
Wel VIN, wel kenteken. Achterhaald bij TD. Bij Athlon een secondary account zonder enige info. Hij zou vandaag vanuit Zeebrugge in Tilburg aangekomen zijn. In 1 van de komende dagen hopelijk een afhaal-SMS. Nog niet tenaamgesteld bij RDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:19:
[...]

Is die van jou wel al tenaamgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
reggydub76 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:27:
[...]
Is die van jou wel al tenaamgesteld?
Nope. Zie bericht. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:55
Half 4 in de middag.... Afleveren van mijn M3 morgenochtend 11:30 uur. Nog geen bericht van Tesla over verzetten afspraak en nog geen bericht van LM over het afleveren bij mij.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Sorry, ik zie het niet in je bericht staan. Ik heb het over de check bij ovi.rdw
Aangezien jij je kenteken weet, kan je dat checken bij ovi.rdw Daar kan je kijken of die al tenaamgesteld is

[ Voor 19% gewijzigd door reggydub76 op 17-12-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
stefantesla schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:23:

Daarnaast LeasePlan gesproken. Voor wat betreft bestellingen van LeasePlan, deze worden NIET opgehaald door AutoReset in Tilburg. Je dient zelf op de afspraak te verschijnen. Achterlaten van huidige leaseauto zou moeten kunnen volgens hen, echter vraag ik mij af of Tesla daar aan mee werkt...
Mmm, op mijn tesla account staat ophalen in Tilburg. Heb eerder een bericht gehad dat m'n Tesla naar mij toe zou komen. Misschien nog maar eens bellen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024

Daarom is dit topic ook zo fantastisch, want zojuist met Leaseplan gesproken en daarbij was hij duidelijk: Leaseplan haalt ze op, anders is het een chaos...

Alle info is weer anders.. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
hulseman schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:33:
[...]

Daarom is dit topic ook zo fantastisch, want zojuist met Leaseplan gesproken en daarbij was hij duidelijk: Leaseplan haalt ze op, anders is het een chaos...

"Anders is het een chaos..." 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• commjoenie2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 19:43
Hij was om 8:30 beschikbaar en om 10:30 gebeld door medewerker van Autoreset dat hij om 11:45 hem kwam brengen. en zo gezegd, zo gedaan. Helaas was hij wel een beetje vies van binnen (lijmresten) en hij had 1 krasje. Verder was het ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Leaseplan weet niets van ophalen. Ze weten niet eens dat zij de auto’s ophalen voor bestuurders.

Autoreset kunnen ze niet bereiken, ze weten wel dat er een overzicht is van auto’s die wel en niet doorgaan voor afhalen.

Ik zie m’n afspraak voor morgenochtend alweer in rook opgaan. ;(
Wat een ongelofelijk chaos ook qua proces, bij alle betrokken partijen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Novadecasa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:00:
Leaseplan weet niets van ophalen. Ze weten niet eens dat zij de auto’s ophalen voor bestuurders.

Autoreset kunnen ze niet bereiken, ze weten wel dat er een overzicht is van auto’s die wel en niet doorgaan voor afhalen.

Ik zie m’n afspraak voor morgenochtend alweer in rook opgaan. ;(
Wat een ongelofelijk chaos ook qua proces, bij alle betrokken partijen.
Als ze nou gewoon accepteren dat mensen ze zelf kunnen ophalen dan scheelt dat een hele berg ellende. Zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Laatst online: 01-04-2020
Ook ik kom nog even zeiken :) :

Vorige week maandag een aanbieding gehad via ProLease voor een LR AWD als alternatief voor mijn niet leverbare SR+. Meteen happen dacht ik, dus beste wagenparkbeheerder, regel ff een nieuwe offerte zodat ik akkoord kan geven. Vrijdagmiddag notabene is hij er pas mee aan de slag gegaan. Gisteren met ProLease gebeld: "Ja meneer we zijn nog even bezig met de offerte, maar u krijgt meteen een VIN toegewezen als die offerte is getekend" Ik: "Staat die auto al klaar voor me dan?" ProLease: "Dat denk ik wel, hij staat in elk geval ergens, dus hij bestaat."

Vandaag: Nog steeds geen goedgekeurde offerte. Heb al de derde keer moeten escaleren via directie. Wat burocratische weer zeg, zo zie je dat elke tussenpersoon eigenlijk nauwelijks belang heeft bij het leverbaar stellen van een auto, alleen de eindklant. Inkoop ProLease realiseert zich compleet niet dat die auto, na niet reageren, hoogstwaarschijnlijk naar een andere koper gaat.... Ik ben benieuwd, tot nog toe is elke voorspelling uitgekomen sinds ik die wasmachine besteld heb in september en ik hoop dat ik het mis heb met mijn allerlaatste voorspelling, maar we zullen zien.

Mocht de leasemaatschappij het toch nog rond kunnen krijgen zal ik dat zeker melden overigens.

Zo, de azijn is er weer uit :)

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar even gebeld met delivery, na 3 keer door via 1-3. Kenteken gekregen G-xxx-VZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Het is een beetje als de bouwvakker die tegen zijn collega zegt "jij hoeft er toch niet te wonen"
RikkieDee schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:14:
Ook ik kom nog even zeiken :) :

Vorige week maandag een aanbieding gehad via ProLease voor een LR AWD als alternatief voor mijn niet leverbare SR+. Meteen happen dacht ik, dus beste wagenparkbeheerder, regel ff een nieuwe offerte zodat ik akkoord kan geven. Vrijdagmiddag notabene is hij er pas mee aan de slag gegaan. Gisteren met ProLease gebeld: "Ja meneer we zijn nog even bezig met de offerte, maar u krijgt meteen een VIN toegewezen als die offerte is getekend" Ik: "Staat die auto al klaar voor me dan?" ProLease: "Dat denk ik wel, hij staat in elk geval ergens, dus hij bestaat."

Vandaag: Nog steeds geen goedgekeurde offerte. Heb al de derde keer moeten escaleren via directie. Wat burocratische weer zeg, zo zie je dat elke tussenpersoon eigenlijk nauwelijks belang heeft bij het leverbaar stellen van een auto, alleen de eindklant. Inkoop ProLease realiseert zich compleet niet dat die auto, na niet reageren, hoogstwaarschijnlijk naar een andere koper gaat.... Ik ben benieuwd, tot nog toe is elke voorspelling uitgekomen sinds ik die wasmachine besteld heb in september en ik hoop dat ik het mis heb met mijn allerlaatste voorspelling, maar we zullen zien.

Mocht de leasemaatschappij het toch nog rond kunnen krijgen zal ik dat zeker melden overigens.

Zo, de azijn is er weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Laatst online: 01-04-2020
Bruutil schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:17:
Het is een beetje als de bouwvakker die tegen zijn collega zegt "jij hoeft er toch niet te wonen"

[...]
Exact!

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
En ja hoor, Tesla heeft toelaat het kenteken doorgegeven. Dus de afspraak gaat morgen niet door.

Ik mocht de auto ook zelf ophalen maar dan moest ik mijn eigen auto ergens anders inleveren in Amsterdam. Hoe moet ik dat in vredesnaam doen (zonder een bewijs, mail, sms of wat dan ook) en wat heb ik aan die “service”.

Ze gaan alsnog een afspraak inplannen en de auto ophalen deze week.
Op hoop van zegen dat dit goed gaat. Wat een ongelofelijk puinhoop overal! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Novadecasa op 17-12-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11-2020
kaanmijo schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:56:
Vast geen witte SR+'s ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
reggydub76 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:29:
[...]

Sorry, ik zie het niet in je bericht staan. Ik heb het over de check bij ovi.rdw
Aangezien jij je kenteken weet, kan je dat checken bij ovi.rdw Daar kan je kijken of die al tenaamgesteld is
Nee, nog niet tenaamgesteld. Dat stond in een bericht van een paar minuten daarna. Sorry voor de onduidelijkheid ;)
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:25:
[...]

Wel VIN, wel kenteken. Achterhaald bij TD. Bij Athlon een secondary account zonder enige info. Hij zou vandaag vanuit Zeebrugge in Tilburg aangekomen zijn. In 1 van de komende dagen hopelijk een afhaal-SMS. Nog niet tenaamgesteld bij RDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Zojuist Tesla gesproken (na 25x bellen). Procedure is voor deel van afleveringen gewijzigd. Koopmans terminal is vol / waarschijnlijk aan capaciteit als RCC aankomt, waardoor er nu uitgeweken wordt naar Tilburg. Ze verwachten dat mijn M3 LR wit/zwart 19" morgen (per trailer) arriveert in Tilburg. Aflevering zou 24 uur later kunnen plaatsvinden, berichten hiervoor kunnen ieder moment komen. Mijn kenteken in VN serie is reeds bekend.

Heb je al een leverdatum ? Heb ook dr VN REEKS en mag donderdag naar Amsterdam volgens de laatste berichten.

Groet

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svkool
  • Laatst online: 03-06-2022
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:40:
Belletje 26 was de winnaar deze keer 8)7 Je verzint het niet... moeten bedelen om een factuur :+ Tesla, mag ik jullie ALSJEBLIEFT betalen?
Hier hetzelfde, nog geen juiste factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

je moet wel een stugge volhouder zijn om Tesla te spreken te krijgen gezien ze niet op mijn mails reageren of alles in account goed staat etc, probeer ik het maar via de telefoon, maar dat is een vrij lastig process merk ik al :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Novadecasa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:21:
En ja hoor, Tesla heeft toelaat het kenteken doorgegeven. Dus de afspraak gaat morgen niet door.

Ik mocht de auto ook zelf ophalen maar dan moest ik mijn eigen auto ergens anders inleveren in Amsterdam. Hoe moet ik dat in vredesnaam doen (zonder een bewijs, mail, sms of wat dan ook) en wat heb ik aan die “service”.

Ze gaan alsnog een afspraak inplannen en de auto ophalen deze week.
Op hoop van zegen dat dit goed gaat. Wat een ongelofelijk puinhoop overal! :(
Auto inleveren is toch niet zo'n probleem? Ik heb mijn auto op de dag van ophalen ook in Amsterdam bij een schadepunt afgeleverd zonder afspraak of wat dan ook, Alphabet had een lijstje van beschikbare schadepunten. Wellicht is dat bij jouw LM ook zo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Videos van de zwarte performance velgen beginnen online te komen... zien er VEEEL mooier uit dan op de site of fotos... wauw!

YouTube: 2020 Tesla Model 3 Performance Delivery!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Inmiddels mijn kenteken ook gekregen via Athlon. Ik wacht nog op SMS met leverdatum en mail van Athlon. Auto staat al klaar om door Athlon opgehaald te worden volgens Tesla.

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aurrorax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:00
Afleverafspraak op 19-12 om 12:30, nog geen kenteken gekregen, begin hem nu toch wel te knijpen :D

LR AWD Aero Zwart

[ Voor 9% gewijzigd door aurrorax op 17-12-2019 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
fatbenny schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:18:
Auto stond 10u in Tilburg klaar. De app is inmiddels geactiveerd, kenteken (G-xxx-VD) is binnen, maar Leaseplan heeft nog geen enkel idee wanneer zij hem uitleveren. Ergens in de komende 1, 2 weken. Zelf ophalen is nog steeds geen optie volgens Leaseplan. Superfrustrerend.

Helaas is mobiele toegang tot de app geblokkeerd, anders zou ik zo net zo lang toeteren totdat ze hem brengen.
Zo, net bericht van Leaseplan. Volgens Leaseplan hebben ze pas vandaag pas gehoord dat hij vanochtend om 10u klaar stond (ik heb ze er do/vr/ma over gesproken en over gemaild). Nu moet ik hem alsnog zelf ophalen, maar mijn afspraak was vanochtend en kom er nu niet door bij Tesla :|

Is toch niet goed te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Hoeveel auto's zouden er nu nog moeten worden afgeleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

vontrapp schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:02:
Hoeveel auto's zouden er nu nog moeten worden afgeleverd?
Er staan nog 3000 autos op de RCC Europe dus nog best wel aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:21:
Wanneer had je je VIN weet je dat?

Had je al wel eerder bericht van levering gehad?

[...]
Hele procedure liep bij mij anders door een onverklaarbare leveringsrestrictie (zie eerdere posts van mijn hand), dus is allemaal niet vergelijkbaar.

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:52:
Videos van de zwarte performance velgen beginnen online te komen... zien er VEEEL mooier uit dan op de site of fotos... wauw!

YouTube: 2020 Tesla Model 3 Performance Delivery!
En als je hem dan in Blue hebt is die helemaal lijp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefantesla
  • Laatst online: 10-09 22:28
hulseman schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:33:
[...]

Zou toch nog even dubbel checken, want eerste lijn wist dit in de eerste instantie niet en werd pas bekend bij navraag interne Tesla afdeling ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 22:42
Voor je bijtelling is maar 1 ding relevant. Kenteken. In. 2019.

Edit: oke tenaamstelling in 2019 :+

Zolang dat lukt kunnen ze uitlevering nog best wat rekken. Geen probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-12-2019 17:57 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mesque schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:49:
[...]

Auto inleveren is toch niet zo'n probleem? Ik heb mijn auto op de dag van ophalen ook in Amsterdam bij een schadepunt afgeleverd zonder afspraak of wat dan ook, Alphabet had een lijstje van beschikbare schadepunten. Wellicht is dat bij jouw LM ook zo?
Ook dat is wel te organiseren inderdaad. Maar het gaat meer om het ophalen, ik schat niet in dat ze mij op m’n blauwe ogen geloven dat ik die auto mee mag nemen. En dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBr
  • Laatst online: 27-02-2022
Hier een kort filmpje met de Grey Performance velgen onder een blauwe M3 YouTube: New Tesla Model 3 performance with Grey wheels
Was eerst bang dat het een matige combi zou worden maar ik vind ‘t gaaf... wachten tot de 27e🤪

M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vnms
  • Laatst online: 09-03 22:17
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:54:
[...]

Bij mij is er al iemand geweest van Autoreset, bij Tesla. Die kreeg de auto niet mee, inderdaad omdat er 'waarschijnlijk' geen kenteken bekend was. Handiger om dat vooraf te regelen lijkt me.
Ga 'm veel liever zelf halen eigenlijk, gezeur!
Ik word morgen terug gebeld zodat ze de auto misschien donderdag kunnen leveren, ben benieuwd. Maar hou rekening met niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
HugoBr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:25:
Hier een kort filmpje met de Grey Performance velgen onder een blauwe M3 YouTube: New Tesla Model 3 performance with Grey wheels
Was eerst bang dat het een matige combi zou worden maar ik vind ‘t gaaf... wachten tot de 27e🤪
Zijn dit wel 20" wielen, ziet er als 19" uit... :?

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
vnms schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:28:
[...]

Bij mij is er al iemand geweest van Autoreset, bij Tesla. Die kreeg de auto niet mee, inderdaad omdat er 'waarschijnlijk' geen kenteken bekend was. Handiger om dat vooraf te regelen lijkt me.
Ga 'm veel liever zelf halen eigenlijk, gezeur!
Ik word morgen terug gebeld zodat ze de auto misschien donderdag kunnen leveren, ben benieuwd. Maar hou rekening met niks.
Ik ga hem zelf halen. Autoreset kende mijn auto niet terwijl ik een sms had dat ze contact met mij zouden opnemen. Tesla gebeld en afspraak werd bevestigd. Kenteken had ik al. Daarna om 16:00 een mail van leaseplan dat ik mijn auto moet ophalen in Tilburg. Iets wat Tesla bevestigde. Wat een soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
NiGeLaToR schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:18:
Voor je bijtelling is maar 1 ding relevant. Kenteken. In. 2019.

Zolang dat lukt kunnen ze uitlevering nog best wat rekken. Geen probleem.
Niet.Helemaal.Waar.

Hij kan wel op kenteken staan, maar het gaat om de eerste tenaamstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06-2022
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:43:
[...]

Niet.Helemaal.Waar.

Wordt het op eerste tenaamstelling zetten niet ter plekke gedaan als je je Tesla ophaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
meadowman schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:45:
[...]

Wordt het op eerste tenaamstelling zetten niet ter plekke gedaan als je je Tesla ophaalt?
Dat klopt, maar als je hem niet dit jaar ophaalt, kan dat alsnog betekenen dat hij dus op 8% eindigt, ondanks dat je al het kenteken hebt / weet.

Dat is iig wat ik ervan begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:47:
[...]

Dat klopt, maar als je hem niet dit jaar ophaalt, kan dat alsnog betekenen dat hij dus op 8% eindigt, ondanks dat je al het kenteken hebt / weet.

Dat is iig wat ik ervan begrijp.
Dit klopt niet. Tenaamstelling kan je checken op de site van het RDW. Dit kan op de dag zelf zijn, maar ook enkele dagen of zelfs weken eerder. Bij mij was het één dag eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
erik111erik schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:48:
[...]

Dit klopt niet. Tenaamstelling kan je checken op de site van het RDW. Dit kan op de dag zelf zijn, maar ook enkele dagen of zelfs weken eerder. Bij mij was het één dag eerder.
Oh sure, kan iets eerder. Maar kenteken betekend niet tenaamstelling voor zover ik het begrijp, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:49:
[...]

Oh sure, kan iets eerder. Maar kenteken betekend niet tenaamstelling voor zover ik het begrijp, toch?
Dat klopt inderdaad! Je kan met het kenteken wel de datum eerste toelating vinden. En die moet dus in 2019 zijn voor de lage bijtelling. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 22:42
kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:43:
[...]

Niet.Helemaal.Waar.

Zetten ze 'm niet meteen op naam van de leasetoko? Je kunt soms een half jaar na dato nog auto's uit voorraad leasen met de bijtelling van vorig jaar, die laten ze blijkbaar gewoon staan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Bijzonder hoe het met Leaseplan en Autoreset gaat.
Ik werd eerst door Autoreset gebeld over aflevering morgen, 5 minuten later kreeg kenteken en overige info van Leaseplan in de mail.
Dus Tesla heeft beide dus al van de juiste info voorzien om morgen te kunnen afleveren.

Als er de komende 24 uur geen gekke dingen gebeuren met mijn M3, dan moet het goed komen.

ICE ICE Baby

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mich78
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Volgens mij kan rust je redden.. hoe meer iedereen belt, hoe drukker ze het bij Tesla hebben, hoe meer ze gaan achterlopen. De meesten hier zullen de auto zakelijk rijden.. dus kom op.. je werkgever betaalt die bak, dus aan t werk! 1163 pagina's......

Dat blik komt wel... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wekker op 5.15 uur. Om half 9 was ik op Sloterdijk. Bijna een half uur staan blauwbekken voor er een shuttle was. Afspraak was om 9.00 uur maar pas tegen half 10 kwam alles een beetje op gang daar. Er was meteen een probleem: ze kon mijn auto niet vinden in het systeem. Uiteindelijk kon de dame aan de balie me alleen vertellen dat de auto niet op het terrein aanwezig was en dat ik moest wachten op een belletje van Tesla.
Een kwartier later werd ik gebeld: de auto staat met een “onbekend technisch mankement” in Zuid-Oost en is op z’n vroegst volgende week klaar. Schiet mij maar lek....
Met de Model X shuttle terug naar het station, maar ik had toch liever in mijn eigen auto gezeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:04:
Wekker op 5.15 uur. Om half 9 was ik op Sloterdijk. Bijna een half uur staan blauwbekken voor er een shuttle was. Afspraak was om 9.00 uur maar pas tegen half 10 kwam alles een beetje op gang daar. Er was meteen een probleem: ze kon mijn auto niet vinden in het systeem. Uiteindelijk kon de dame aan de balie me alleen vertellen dat de auto niet op het terrein aanwezig was en dat ik moest wachten op een belletje van Tesla.
Een kwartier later werd ik gebeld: de auto staat met een “onbekend technisch mankement” in Zuid-Oost en is op z’n vroegst volgende week klaar. Schiet mij maar lek....
Met de Model X shuttle terug naar het station, maar ik had toch liever in mijn eigen auto gezeten....
Wow dat is zuur zeg!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, vanmiddag ineens de SMS dat ik em morgen kan ophalen en daarna ook per email de vraag! gelijk maar bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beninho
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik heb sinds afgelopen donderdag een afleverdatum (19-12 om 13:00 uur) locatie (koopman-amsterdam)z

Tot op heden nog geen factuur gekregen ondanks sms’jes en mailtjes. De telefoonlijn kom ik niet door...

Ik koop hem zakelijk zelf met een deel fin-lease.

Zit nu te overwegen om maar naar de afspraak te gaan die in mijn account staat. Alleen hoe zinvol is dat? Kunnen ze daar terplekke de factuur nog opstellen?

panasonic 5KW L-serie | 300L SWW | 3700+3200 Wp oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Beninho schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:14:
Ik heb sinds afgelopen donderdag een afleverdatum (19-12 om 13:00 uur) locatie (koopman-amsterdam)z

Tot op heden nog geen factuur gekregen ondanks sms’jes en mailtjes. De telefoonlijn kom ik niet door...

Zit nu te overwegen om maar naar de afspraak te gaan die in mijn account staat. Alleen hoe zinvol is dat? Kunnen ze daar terplekke de factuur nog opstellen?
neen. De auto dient betaald te worden voordat je er bent. Morgen bellen en blijven proberen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Wat een vervelende afleveringen lees je op dit forum. Begrijp ook wel dat het moeilijk met deze aantallen. Het is ook extreem veel. We hebben vanwege de 4% “gekte” daar aan meegedaan. Desondanks geloof ik dat tesla meer dan haar best doet. Als ik in schoenen van tesla had gestaan, had ik het volgende gedaan:
-15 tot 30 dagen gratis supercharger
-tegoedbon wasbeurt plus interieur reinigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Ik had hetzelfde en het is ter plekke geregeld. Ik had wel een groot deel al zelf betaald en ze vroegen om een betaalbewijs daarvan. Leasecontract kan dus later geregeld worden. En gewoon blijven bellen... je kan ook proberen te reageren op de aflever sms.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Paar weken geleden een mail van Leaseplan dat zij de auto komen brengen.
Inmiddels een afleverafspraak in m'n Tesla account voor donderdagochtend 10 uur in Tilburg
Vandaag een mail dat ik m'n auto zelf moet ophalen in Tilburg, althans dat lijkt de mail te suggereren. Ook stond erin de mail dat Tesla míj een week vantevoren inlicht.

Ik heb nog geen mail of sms van Tesla ontvangen over een ophaaldatum. Enkel dus de datum in m'n beheerpagina.

Morgen dan Tesla en Leaseplan maar eens bellen.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
mcetweaker schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:48:
Inmiddels een afleverafspraak in m'n Tesla account voor donderdagochtend 10 uur in Tilburg
Vandaag een mail dat ik m'n auto zelf moet ophalen in Tilburg, althans dat lijkt de mail te suggereren. Ook stond erin de mail dat Tesla míj een week vantevoren inlicht.

Ik heb nog geen mail of sms van Tesla ontvangen over een ophaaldatum. Enkel dus de datum in m'n beheerpagina.

Ik zou er morgen om 10 uur gewoon staan denk k. Anders ben je te laat en annuleren ze hem straks ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timok18
  • Laatst online: 18-07 09:28
Hier ook hetzelfde probleem gehad. Morgen aflevering maar had ook nog geen factuur.
Gister uit wanhoop (kwam er ook niet doorheen) ipv de delivery afdeling, de sales afdeling gebeld. Hier het verhaal uitgelegd dat ik woensdag als afleverdatum heb maar nog geen factuur heb ontvangen.
Sales heeft dit verzoek toen bij de financiele afdeling neergelegd. Eind van de de dag had ik een eindfactuur in mijn account. Helaas nog geen BTW factuur dus weer gebeld met Sales. Niet veel later ook de BTW factuur ontvangen.

Vanmorgen betaald en betaalbevestiging naar deliverynl verstuurd. Vanmiddag mail ontvangen van deliverynl of ik betaalbevestiging kon sturen...?!.. Na vele pogingen eindelijk delivery team aan de telefoon.
Medewerker heeft betaalbevestiging uit de mailbox geplukt en in mijn account gezet met de mededeling dat alles nu in orde is. Kreeg direct een afspraakbevesting in mijn mail.

Morgen kijken of daadwerkelijk alles in orde is.
Als ik jou was zou ik blijven bellen.
Succes!

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - Besteld 3 Sep, VIN: 25 nov, Kenteken: G-XXX-TK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Hier is mn afspraak dus van maandag naar woensdag gewijzigd door Athlon. Stond niks in mijn account en nu kijk ik en er staat donderdag de 19e. Dus ik ben benieuwd of ze hem morgen alsnog meekrijgen aangezien het al maandag klaar stond. Iemand dit meegemaakt?

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
ElonDusk schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:02:
Hier is mn afspraak dus van maandag naar woensdag gewijzigd door Athlon. Stond niks in mijn Tesla account en nu kijk ik en er staat donderdag de 19e. Dus ik ben benieuwd of ze hem morgen alsnog meekrijgen aangezien het al maandag klaar stond. Iemand dit meegemaakt?

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
Hier is mn afspraak dus van maandag naar woensdag gewijzigd door Athlon. Stond niks in mijn account en nu kijk ik en er staat donderdag de 19e. Dus ik ben benieuwd of ze hem morgen alsnog meekrijgen aangezien het al maandag klaar stond. Iemand dit meegemaakt?
Gaan er ook dingen goed bij jouw bestelling? :o :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:17
TLLRS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:38:
[...]
Geen idee. Iedereen die de auto pas in 2020 krijgt is daar al van op de hoogte gesteld. Dus reken er maar op dat ie waarschijnlijk gewoon met de boot van donderdagavond komt. In de 12 dagen daarna gaan ze uitleveren. 500-600 per dag. Daar zitten wij ook bij.

In het geval dat ze 2019 niet halen, krijg je waarschijnlijk nog de optie een performance model af te nemen lijkt mij.

Leaseplan bellen lijkt me zinloos. Die weten het ook niet.
Dit hoorde ik ook van Arval. Ze hebben een lijst gekregen van Tesla met daarop alle rijders waarvan de auto niet in 2019 geleverd kon worden, met een alternatief. Gezien de voorraad zal dat een Performance zijn. Ik stond niet op die lijst. Maar er kon nog een 2e lijst komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patr1k
  • Laatst online: 02-02-2022
DennusB schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:57:
[...]

Ik zou er morgen om 10 uur gewoon staan denk k. Anders ben je te laat en annuleren ze hem straks ..
Een dag van tevoren is ook een beetje overdreven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koning0031
LordSinclair schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:47:
[...]

“Ze” bedoel je daarmee de LM’s of de tweakers? Ik ben genoodzaakt om alles zelf te regelen omdat de LM niet kan/wil. Inname-logistiek, bijvoorbeeld. En nu weer de laadpas waarvoor niets geregeld is vanuit LM. Dus idd helaas er zelf bovenop zitten en zelf regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
mcetweaker schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:48:

Een aantal posts terug lees je dat ik hetzelfde heb. Afspraak morgen in Tilburg. Ik stond niet op de lijst bij autoreset. Tesla gebeld: je mag morgen de auto halen in Tilburg. We gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Patr1k schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:20:
[...]

Een dag van tevoren is ook een beetje overdreven ...
Oh ja... sorry :P Verkeerd gelezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Weet iemand of er shuttles in Tilburg rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:22:
[...]

Een aantal posts terug lees je dat ik hetzelfde heb. Afspraak morgen in Tilburg. Ik stond niet op de lijst bij autoreset. Tesla gebeld: je mag morgen de auto halen in Tilburg. We gaan het zien.
Ik heb ook geen sms van autoreset overigens, maar misschien komt dat dan morgen.

Maar zal autoreset ook even op de bellijst zetten voor morgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
koning0031 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:20:
[...]

“Ze” bedoel je daarmee de LM’s of de tweakers? Ik ben genoodzaakt om alles zelf te regelen omdat de LM niet kan/wil. Inname-logistiek, bijvoorbeeld. En nu weer de laadpas waarvoor niets geregeld is vanuit LM. Dus idd helaas er zelf bovenop zitten en zelf regelen.
De Tweakers.. ik ken geen lease maatschappij die zich druk maakt over op welke boot welke auto staat, hoe de boot vaart, wanneer deze door het Panamakanaal gaat. Of die gaat zitten F5-en op broncodes om te kijken of er al een VIN bekend is. Wanneer de SMS verstuurd zal worden etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beninho
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 23:02
timok18 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:01:
Hier ook hetzelfde probleem gehad. Morgen aflevering maar had ook nog geen factuur.
Gister uit wanhoop (kwam er ook niet doorheen) ipv de delivery afdeling, de sales afdeling gebeld. Hier het verhaal uitgelegd dat ik woensdag als afleverdatum heb maar nog geen factuur heb ontvangen.
Sales heeft dit verzoek toen bij de financiele afdeling neergelegd. Eind van de de dag had ik een eindfactuur in mijn account. Helaas nog geen BTW factuur dus weer gebeld met Sales. Niet veel later ook de BTW factuur ontvangen.

Vanmorgen betaald en betaalbevestiging naar deliverynl verstuurd. Vanmiddag mail ontvangen van deliverynl of ik betaalbevestiging kon sturen...?!.. Na vele pogingen eindelijk delivery team aan de telefoon.
Medewerker heeft betaalbevestiging uit de mailbox geplukt en in mijn account gezet met de mededeling dat alles nu in orde is. Kreeg direct een afspraakbevesting in mijn mail.

Morgen kijken of daadwerkelijk alles in orde is.
Als ik jou was zou ik blijven bellen.
Succes!

[...]
Wat een gedoe, laat morgen maar even weten of het gelukt is! Ik ga ook maar even met Sales bellen, dan. Die zijn altijd wel lekker bereikbaar.
2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:44:
[...]
Ik had hetzelfde en het is ter plekke geregeld. Ik had wel een groot deel al zelf betaald en ze vroegen om een betaalbewijs daarvan. Leasecontract kan dus later geregeld worden. En gewoon blijven bellen... je kan ook proberen te reageren op de aflever sms.
Ik heb dus nog helemaal niks gekregen. 0,0. Alleen een smsje en een mailtje. Dus ik heb ze instructies gegeven voor het opstellen van de factuur (welke naam erop moet enzo). Maar dat helpt niet.

Vandaag wel een paar kaar geprobeerd om te bellen, maar niet consistent doorgebeld. 3 keer geprobeerd op verschillende tijdstippen. Morgen maar ff doorduwen en de tip van @timok18 proberen :)

panasonic 5KW L-serie | 300L SWW | 3700+3200 Wp oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
BaSsDruM schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:50:
Gisteren zijn er in Nederland 648 model 3's op kenteken gezet, een nieuw record!
https://app.powerbi.com/v...lMmIzOWQ5OTZiMiIsImMiOjh9
Met die aantallen zijn ze vandaag dan waarschijnlijk door het maand record van september gegaan (5786) en is 10.000 + leveringen in december nog zeker mogelijk. Denk zelfs dat ze over de 30.000 totaal aantal M3,s komen nog dit jaar. De 20.000 werd meen ik op 4 december gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koning0031
LordSinclair schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:29:
[...]

De Tweakers.. ik ken geen lease maatschappij die zich druk maakt over op welke boot welke auto staat, hoe de boot vaart, wanneer deze door het Panamakanaal gaat. Of die gaat zitten F5-en op broncodes om te kijken of er al een VIN bekend is. Wanneer de SMS verstuurd zal worden etc etc.
Haha.... ik kende LMs die hun essentials op orde hebben. Zoals datums communiceren, (laad)passen tijdig toesturen, laadpalen regelen, voldoende innamecapaciteit voor oude leaseauto.

Is nu niet. Lekker fossiel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tom0984
  • Laatst online: 16-08-2020
_/-\o_ _/-\o_ Dolgelukkig! 19.25 Auto op naam van LP. Dus ik verwacht morgen toch wel een berichtje van autoreset

M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
baasje boven baasje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fatbenny
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:43:
[...]

Ik ga hem zelf halen. Autoreset kende mijn auto niet terwijl ik een sms had dat ze contact met mij zouden opnemen. Tesla gebeld en afspraak werd bevestigd. Kenteken had ik al. Daarna om 16:00 een mail van leaseplan dat ik mijn auto moet ophalen in Tilburg. Iets wat Tesla bevestigde. Wat een soap.
Zelfde verhaal hier. Ik ga morgenochtend naar Tilburg. Alleen had ik hem vanochtend al op moeten halen |:( Morgenochtend op hoop van zegen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Ik kon het niet terugvinden via de search. Maar wat is nu de beste manier om bij Tesla Tilburg te komen met OV en/of taxi?

Richting Tilburg Centraal en daar een taxi regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
fatbenny schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:03:
[...]

Zelfde verhaal hier. Ik ga morgenochtend naar Tilburg. Alleen had ik hem vanochtend al op moeten halen |:( Morgenochtend op hoop van zegen dan maar.
Met de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De soap houd niet op, vandaag voor de 2e keer voor niets bij de Koopman terminal langs gegaan, wederom verkeerde auto aan mijn naam gekoppeld....29e komt hij nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
fatbenny schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:10:
Ik kon het niet terugvinden via de search. Maar wat is nu de beste manier om bij Tesla Tilburg te komen met OV en/of taxi?

Richting Tilburg Centraal en daar een taxi regelen?
https://goo.gl/maps/hsFondvy5McezyyR6 Alstu

Pagina: 1 ... 291 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.