Ook ik kom nog even zeiken

:
Vorige week maandag een aanbieding gehad via ProLease voor een LR AWD als alternatief voor mijn niet leverbare SR+. Meteen happen dacht ik, dus beste wagenparkbeheerder, regel ff een nieuwe offerte zodat ik akkoord kan geven. Vrijdagmiddag notabene is hij er pas mee aan de slag gegaan. Gisteren met ProLease gebeld: "Ja meneer we zijn nog even bezig met de offerte, maar u krijgt meteen een VIN toegewezen als die offerte is getekend" Ik: "Staat die auto al klaar voor me dan?" ProLease: "Dat denk ik wel, hij staat in elk geval ergens, dus hij bestaat."
Vandaag: Nog steeds geen goedgekeurde offerte. Heb al de derde keer moeten escaleren via directie. Wat burocratische weer zeg, zo zie je dat elke tussenpersoon eigenlijk nauwelijks belang heeft bij het leverbaar stellen van een auto, alleen de eindklant. Inkoop ProLease realiseert zich compleet niet dat die auto, na niet reageren, hoogstwaarschijnlijk naar een andere koper gaat.... Ik ben benieuwd, tot nog toe is elke voorspelling uitgekomen sinds ik die wasmachine besteld heb in september en ik hoop dat ik het mis heb met mijn allerlaatste voorspelling, maar we zullen zien.
Mocht de leasemaatschappij het toch nog rond kunnen krijgen zal ik dat zeker melden overigens.
Zo, de azijn is er weer uit