Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:26:
[...]

Ok dat zou het dan goed kunnen zijn. Ze hebben me gisteren wel gebeld maar toen heb ik ze gemist.

Ben het met je eens, ze branden wel heul erg hard hun merk op zo. Nu zijn ze leuk en interessant omdat ze voorop lopen en door de 4% regeling. Zodra die periode voorbij is en traditionele merken "bij" zijn gaan ze nog grote moeite hebben om af te komen van het imago van een ramsj-merk dat auto's half af en in bulk op de markt dondert en slechter communiceert dan een gemiddelde Noord-Hollandse gemeente. Ik denk even de piek afwachten op de beurs na bekendmaking van de verkoopgetallen in NL, en dan hard short gaan op TSLA >:)
Als je in april/mei je Model 3 had besteld was het een heel ander verhaal geweest, dus het is wel een stukje in perspectief zien. Communicatief is elk bedrijf wat met EV's bezig is nu ruk, Stedin is bagger beloven terug te bellen maar hoor ook niks en Eneco eMobility schuift ook elke keer maar op zonder tegenbericht. |:(

Maar vooral short gaan dan had je net zo goed 8% kunnen pakken zonder zeuren, of kom je ook klagen als er een short-squeeze langs komt vliegen? :>

@Tammestein vind het zwaar ruk voor je maar je snapt ook wel dat het niet zonder risico was om een LR RWD te nemen, aangezien ze al sinds augustus niet meer leverbaar zijn. Voor mij uiteindelijk de reden geweest om het risico niet te nemen, maar ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt voor je! :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:15:
Wanneer verwachten we weer een SMS bom!?
Ik hoop straks! Volgens Delivery Team die ik gisteren gebeld had zou ik vrijdag m'n M3 SR+ mogen ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:39:
[...]

Ik hoop straks! Volgens Delivery Team die ik gisteren gebeld had zou ik vrijdag m'n M3 SR+ mogen ophalen
Apart. Mensen die vrijdag en zaterdag ingepland staan hebben vorige week al voor een groot gedeelte sms gekregen, toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
ik sta voor uitlevering P nog steeds op periode 15-31 december. Hoop dat er snelle communicatie komt vanuit Tesla. Nu nog twee weekjes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:45
Teslalrp schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:46:
ik sta voor uitlevering P nog steeds op periode 15-31 december. Hoop dat er snelle communicatie komt vanuit Tesla. Nu nog twee weekjes......
Ik ook, maar elke dag dat ik hier berichten lees zie ik het somberder in 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-07 17:11
Vandaag ook bevestiging per e-mail met kenteken: G-xxx-XF.

Kan nu ook gaan checken op de foto’s van de afleveringen of ik hem zie staan!!!

Donderdag ophalen!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:42:
[...]

Apart. Mensen die vrijdag en zaterdag ingepland staan hebben vorige week al voor een groot gedeelte sms gekregen, toch?
Net zo random als de toewijzingen van RN,VINs en beschikbare modellen of niet. 7(8)7
Ik heb onze M3 gisteren op mogen halen en kreeg vrijdagmiddagmiddag om 16:55 uur een mailtje en geen SMS gezien :? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

NightHawk4 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:51:
[...]

Net zo random als de toewijzingen van RN,VINs en beschikbare modellen of niet. 7(8)7
Ik heb onze M3 gisteren op mogen halen en kreeg vrijdagmiddagmiddag om 16:55 uur een mailtje :? 8)7
Volgens Tesla Delivery komt de mijne ook 19e ready for delivery, dus zou ook vandaag een SMS moeten krijgen. Dus het kan nog allemaal jongens, geen paniek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ervaring met invloed van een trekhaak op de levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Inferi schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:50:
[...]

Ik ook, maar elke dag dat ik hier berichten lees zie ik het somberder in 😂
Waarom? Er komt de 20ste een complete boot met Tesla's (ik denk LR's en P's) aan. Het wordt vast chaos, maar ze krijgen de auto's vast wel geregistreerd voor 2019 bijtellingsregels.

Er kunnen dingen mis gaan, maar vooralsnog ziet het er positief uit, volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinux
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-10-2022
claudior schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:53:
[...]

Waarom? Er komt de 20ste een complete boot met Tesla's (ik denk LR's en P's) aan. Het wordt vast chaos, maar ze krijgen de auto's vast wel geregistreerd voor 2019 bijtellingsregels.

Er kunnen dingen mis gaan, maar vooralsnog ziet het er positief uit, volgens mij.
Zolang het kenteken maar op 2019 staat ben ik tevreden. Dan wil ik hem best in januari ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Weet iemand toevallig hoe lang van tevoren de Tesla in de app komt voor de mensen zonder RN in hun account door beperkt secundair account (geen bestelling te volgen)? Krijg nu nog de melding dat er geen producten zijn gekoppeld en dus niet kan inloggen op de app. Is dat echt pas een paar min voor de afleverafspraak? Ik heb die om 15:30 staan dus dat zou dan kunnen kloppen namelijk :)

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
Spinux schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:58:
[...]

Zolang het kenteken maar op 2019 staat ben ik tevreden. Dan wil ik hem best in januari ophalen.
Hij moet (eerste keer) te naam gesteld worden in 2019 voor 4%. Kenteken maakt niets uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door kv83 op 17-12-2019 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 21:43
Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:59:
Weet iemand toevallig hoe lang van tevoren de Tesla in de app komt voor de mensen zonder RN in hun account door beperkt secundair account (geen bestelling te volgen)? Krijg nu nog de melding dat er geen producten zijn gekoppeld en dus niet kan inloggen op de app. Is dat echt pas een paar min voor de afleverafspraak? Ik heb die om 15:30 staan dus dat zou dan kunnen kloppen namelijk :)
Bij mij was het paar minuten na mijn afspraak, ze zetten dan de auto zichtbaar in je account.
Dit is dan alleen zichtbaar op de app maar niet op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 24-09 07:40
Gisteren 659 M3 tenaamstellingen.

https://opendata.rdw.nl/V...enaamstellingen/qkyr-9jhu

[ Voor 7% gewijzigd door DrJekyll op 17-12-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ze zijn echt lekker op dreef nu :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:52:
Yep, die invloed is *ruk* mijne in Sept besteld...en wordt tussen Xmas en OU geleverd.. hopelijk

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaronTankhe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 09:49

BaronTankhe

Creator of Infinity Launcher

Ik zit met eenzelfde soort probleem. Ik weet mijn afhaal locatie niet. En ik zie in mijn account dus ook niets daarover staan. En ik krijg Tesal niet te pakken om het te vragen en inde SMS stond aflevering op 18 december.

Ignorance is bliss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dat is een serieuze toename!
Ik vermoed dat het komt doordat ze ook via Tilburg uitleveren nu, o.a. voor LM-en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
DennusB schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:08:
[...]

Ze zijn echt lekker op dreef nu :D
Yesss, waaronder de mijne:)

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren gesproken met iemand van Tesla hierover. Primair account is van de besteller (LM) en deze wordt ter plekke overgezet naar jouw account, vanaf dat moment is jouw account primair en kan je alles zien. RN etc is al bekend bij Tesla en LM, waarschijnlijk ook gewoon onder jouw naam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Auto stond 10u in Tilburg klaar. De app is inmiddels geactiveerd, kenteken (G-xxx-VD) is binnen, maar Leaseplan heeft nog geen enkel idee wanneer zij hem uitleveren. Ergens in de komende 1, 2 weken. Zelf ophalen is nog steeds geen optie volgens Leaseplan. Superfrustrerend.

Helaas is mobiele toegang tot de app geblokkeerd, anders zou ik zo net zo lang toeteren totdat ze hem brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Laatst online: 06-07-2023
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:46:
[...]

Ik heb ze zjuist gesproken. Vanaf 8:00 tot 8:15 bandje gekregen dat ze vanaf 8:00 uur bereikbaar zijn.
Om 8:16 iemand aan de telefoon:

Hij zei: Er gaat veel mis met de afleveringen van Tesla (joh)
Bent u nog niet gebeld? U heeft wel een principe afspraak in uw account?
Ik noteer u gegevens en we kijken of u op de lijst staat. We bellen u terug vandaag......
Zowaar vanochtend telefoontje, morgen levering tussen 12.00 en 17.00 aan huis. Krijg een belletje zodra chauffeur uit Amsterdam wegrijdt. Ben benieuwd, de eerdere ervaringen die hier gedeeld zijn maken dat ik nog een beetje sceptisch ben...

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 14:00
pj_vr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:19:
[...]

Zowaar vanochtend telefoontje, morgen levering tussen 12.00 en 17.00 aan huis. Krijg een belletje zodra chauffeur uit Amsterdam wegrijdt. Ben benieuwd, de eerdere ervaringen die hier gedeeld zijn maken dat ik nog een beetje sceptisch ben...
Die van mij staat volgens het account in Tilburg. Ben nog niet teruggebeld.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinux
BaronTankhe schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:12:
[...]

Ik zit met eenzelfde soort probleem. Ik weet mijn afhaal locatie niet. En ik zie in mijn account dus ook niets daarover staan. En ik krijg Tesal niet te pakken om het te vragen en inde SMS stond aflevering op 18 december.
Je kunt in de broncode van je account je afhaallocatie zien.
- inloggen in je account
- klik op 'beheren'
- crtl-u
- ctrl-f en zoek op ##place##

Resultaat bij mij: "Afspraak voor levering bij ##place##","Title":"EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer had je je VIN weet je dat?

Had je al wel eerder bericht van levering gehad?
pj_vr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Majo03 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:51:
Vandaag ook bevestiging per e-mail met kenteken: G-xxx-XF.

Kan nu ook gaan checken op de foto’s van de afleveringen of ik hem zie staan!!!

Donderdag ophalen!
Mijn kenteken ligt voor die van jou maar staat nog op de boot. Zo wazig allemaal hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 24-09 13:05
Boterham71 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:21:
[...]

Mijn kenteken ligt voor die van jou maar staat nog op de boot. Zo wazig allemaal hahaha
Welke boot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
RCC Europe, net als de jouwe.

[ Voor 6% gewijzigd door Boterham71 op 17-12-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:26
Iemand nog tips hoe ik het beste Tesla Delivery kan bereiken? Ik heb ontdekt dat er schade aan de velg zat bij aflevering, maar de service afdeling stuurt mij door naar Delivery omdat zij hier niet over zouden kunnen beslissen? Ik heb nu al 4x gebeld en wordt steeds na 5 minuten eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Tjenok schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:24:
Iemand nog tips hoe ik het beste Tesla Delivery kan bereiken? Ik heb ontdekt dat er schade aan de velg zat bij aflevering, maar de service afdeling stuurt mij door naar Delivery omdat zij hier niet over zouden kunnen beslissen? Ik heb nu al 4x gebeld en wordt steeds na 5 minuten eruit gegooid.
Gewoon blijven bellen. Sommige mensen moeten meer dan 20 keer bellen. Andere optie is gewoon langsgaan bij een service-center.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Voor zover ik heb begrepen kun je dit melden en service afspraak maken in de app.
Boterham71 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:24:
[...]

Gewoon blijven bellen. Sommige mensen moeten meer dan 20 keer bellen. Andere optie is gewoon langsgaan bij een service-center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
ehlen000 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:26:
Voor zover ik heb begrepen kun je dit melden en service afspraak maken in de app.

[...]
Jazeker, maar dat gaat naar service, niet naar delivery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 11:59
Mdink schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:11:
[...]

Yep, die invloed is *ruk* mijne in Sept besteld...en wordt tussen Xmas en OU geleverd.. hopelijk
Het verschilt, deze week en in eerste week zijn er ook enkele LR met trekhaak geleverd (of worden nog geleverd deze week). Daarentegen de afgelopen weken wel weer een groot aantal SR+'s met trekhaak. Wanneer je kijkt naar de excel sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaronTankhe

BaronTankhe

Spinux schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:20:
[...]

- inloggen in je account
- klik op 'beheren'
- crtl-u

Resultaat bij mij: "Afspraak voor levering bij ##place##","Title":"EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam"
Ik heb geen 'beheren' om op te klikken....

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Geduld moeten hebben om niet te bellen maar na een alternatieve configuratie aangeboden te hebben gekregen (vorige week) is vandaag mijn oude order ontkoppeld (sr, blauw, zwart, 18" niet meer leverbaar - besteld in juli).

Alternatief is met 19", iets duurder in de maand maar nog wel met 4%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spinux schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:20:
[...]

- inloggen in je account
- klik op 'beheren'
- crtl-u

Thanks, staat bij mij hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

mso schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:44:
Ik heb een VIN + kenteken nu. Dan is het toch zo goed als zeker dat ik hem dit jaar krijg toch? Hoe kunnen ze trouwens al een kenteken reserveren terwijl de auto er nog niet is?
Weet iemand dit/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

photovoltaic schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:28:
[...]

Het verschilt, deze week en in eerste week zijn er ook enkele LR met trekhaak geleverd (of worden nog geleverd deze week). Daarentegen de afgelopen weken wel weer een groot aantal SR+'s met trekhaak. Wanneer je kijkt naar de excel sheet.
In lijst RDW zijn er deze week 5 op naam gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:49:
[...]

In lijst RDW zijn er deze week 5 op naam gesteld
SR+ met trekhaak was lastig leverbaar. LR niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat weet niemand. Helaas.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Markboss
Zojuist (op de dag van levering) kentekenbewijs door de bus gekregen. Ik vertrek zo richting Amsterdam! Ik zal wat foto's schieten en wellicht ook wat videos met de GoPro maken. Zal morgen een verslagje posten.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 14:00
Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:53:
Zojuist (op de dag van levering) kentekenbewijs door de bus gekregen. Ik vertrek zo richting Amsterdam! Ik zal wat foto's schieten en wellicht ook wat videos met de GoPro maken. Zal morgen een verslagje posten.
Geen drone mee? _/-\o_

Veel plezier! (mede G-XXX-VF'er)

[ Voor 4% gewijzigd door Tomas_ op 17-12-2019 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Caelorum schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:17:
[...]

De overheid heeft letterlijk aangegeven dat het geld dat voor deze regeling moet worden uitgetrokken afgezet tegen de CO2 reductie niet uit kan. Dat er goedkopere manieren zijn om dezelfde reductie te bewerkstelligen.
Verder niet denigrerend bedoelt, maar zeker wel een reden voor het afbouwen van de regeling.
Puur reductie van CO2 zou ook niet het enige doel van elektrisch rijden stimuleren moeten zijn. De verbetering van luchtkwaliteit in de steden en het aanwakkeren van de nu nog beperkte laadinfrastructuur zijn zeker ook belangrijke doelen.

Ook zouden ze elektrische rijders als enige 130 km/u moeten laten rijden. Stikstof komt er namelijk niet uit.

Maar back on topic... Ik krijg net een mailtje van Tesla om de laatste stappen te voltooien, deze had ik al voltooid. Zoethoudertje? Midnight Silver LR+ met 19" velgen. In september besteld... maar mijn oude wagen liep gisteren af. Kreeg wel smsje dat ie in 2019 geleverd ging worden. Hopen op de RCC Europe dan maar?

Zit trouwens bij Leaseplan. Kan ik dan ook in Adam ophalen? Ik woon namelijk in Adam. Geen zin om naar Tilburg te rijden.

[ Voor 29% gewijzigd door TLLRS op 17-12-2019 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

NightHawk4 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:31:
[...]

@Tammestein vind het zwaar ruk voor je maar je snapt ook wel dat het niet zonder risico was om een LR RWD te nemen, aangezien ze al sinds augustus niet meer leverbaar zijn. Voor mij uiteindelijk de reden geweest om het risico niet te nemen, maar ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt voor je! :>
Haha ja joh eigen schuld dikke bult @Tammestein ! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Tomas_ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:55:
[...]

Geen drone mee? _/-\o_

Veel plezier! (mede G-XXX-VF'er)
Helaas niet toegestaan, begreep ik (en ik heb er geen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bass1984 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:42:
Geduld moeten hebben om niet te bellen maar na een alternatieve configuratie aangeboden te hebben gekregen (vorige week) is vandaag mijn oude order ontkoppeld (sr, blauw, zwart, 18" niet meer leverbaar - besteld in juli).

Alternatief is met 19", iets duurder in de maand maar nog wel met 4%.
SR+ met 19"?
Of LR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:18:
[...]

Ik heb gisteren gesproken met iemand van Tesla hierover. Primair account is van de besteller (LM) en deze wordt ter plekke overgezet naar jouw account, vanaf dat moment is jouw account primair en kan je alles zien. RN etc is al bekend bij Tesla en LM, waarschijnlijk ook gewoon onder jouw naam.
Jammer maar helaas misgegokt ! ;)

Het overzetten van het primaire account naar de berijder kan tot 48 uur duren na afleveren van de auto.
En 'waarschijnlijk' onder jouw naam? Bij de aflevering stond nog steeds de naam van de 'bestelpino' van Alphabet dus ga nergens blind vanuit, dit ook aangegeven bij LM gistermiddag maar die geven ook al aan dat het nu gekkenhuis is en dat soort aanpassingen gewoonweg niet meer gedaan worden bij Tesla. Moeten ze bij de check-in dus even nakijken maar dan krijg je de auto wel gewoon mee (als het goed is) ;)

De app werkt wel op de dag zelf (wanneer precies is ook gokwerk), maar dat had je ook in alle verhalen van de afgelopen dagen/weken kunnen lezen :?

@2 beetje kansloze reactie en heerlijk onderbouwd ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:52:
Heeft invloed...
Maar positief of negatief is 50/50...

Ik en een collega hebben beide 10 oktober een LR witte besteld. Ik met trekhaak en hij zonder.
Hij wacht nog op aflevering en ik rijd al ruim een maand rond in de 3...

Er kwam toevallig ene grote lading mét trekhaak binnen, omdat er een batch met trekhaken was gedraaid.

Maar dat weet je nooit van te voren. Dus ja, het heeft invloed, maar kan positief of negatief uitpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die morgen zijn auto mag ophalen al een tenaamstelling op rdw.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eriklucas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:18:
Iemand die morgen zijn auto mag ophalen al een tenaamstelling op rdw.nl?
Ja hoor, morgen 14:30, tenaamstelling was gisteren 11:28 al voor elkaar.
Kort daarna een mail ontvangen of ik de afspraak (die ik al lang wist en had bevestigd) nog wilde bevestigen door een antwoord op de mail te geven. En nu zojuist ook daar een bevestiging van Tesla van ontvangen, incl kenteken, dat ik intussen al van de LM had gekregen.

Kortom, ik voel me 100% zeker dat de afspraak morgen staat.

Collega moet hem vandaag ophalen en zijn kenteken werd gisterenavond 20:00 op naam gezet, eerder ophalen later op naam 8)7

Happy climber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Net even bij tesla Eindhoven geweest....

komt 26- 12 binnen ??? welke boot dan ?

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
multicoat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:28:

26-12 staat er bij ETA Delivery center. Boot komt op 19 of 20e binnen op AMS. Afleveringen verwacht vanaf 27-12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinux
BaronTankhe schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:36:
[...]

Ik heb geen 'beheren' om op te klikken....
In het Engels is het 'manage'......
Heb je al wel een RN nummer? Anders heb je een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Spinux schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:30:
[...]

In het Engels is het 'manage'......
Heb je al wel een RN nummer? Anders heb je een ander probleem.
Hij heeft waarschijnlijk geen RN gekoppeld gekregen aan zijn account (net als velen, incl mijzelf). Dan heb je helaas geen beheren / manage / enige andere vorm van info via Tesla.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinux
Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:36:
[...]

Hij heeft waarschijnlijk geen RN gekoppeld gekregen aan zijn account (net als velen, incl mijzelf). Dan heb je helaas geen beheren / manage / enige andere vorm van info via Tesla.com.
Ik heb nog ff gekeken, maar in de bron op de pagina voor de beheerpagina vind je idd helemaal niks.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaronTankhe

BaronTankhe

Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:36:
[...]

Waarschiijnlijk is dat het probleem... schiet niet echt op.

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
Yes, SR+ in dezelfde kleur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 13:59
Gisteren zijn er in Nederland 648 model 3's op kenteken gezet, een nieuw record!
https://app.powerbi.com/v...lMmIzOWQ5OTZiMiIsImMiOjh9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
multicoat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:28:

Die datum heb ik ook gekregen voor mijn P. Is gewoon rcc europe.

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bass1984 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:46:
[...]

Yes, SR+ in dezelfde kleur.
Kijk en dit is het irritante van Tesla!
SR+ modellen worden geannuleerd, maar die van jou was opeens toch "over" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:59:
[...]

Een configuratie die niet door iemand anders was gekozen. Geluk / pech hebben

Meanwhile zit ik alweer op belletje #22 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door kv83 op 17-12-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:01:
[...]

Een configuratie die niet door iemand anders was gekozen. Geluk / pech hebben

Meanwhile zit ik alweer op belletje #22 8)7
Op zo veel geannuleerde auto's?
Is een mogelijkheid, maar acht die kans klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruiseganger
  • Laatst online: 17-08-2024
RCC Europe staat inmiddels voor a.s. vrijdag nacht voor de Koopman terminal aangemeld:

https://www.portofamsterd...vaart/aankomst-en-vertrek

RCC EUROPE

Bahamas

arrival ETA 20-12-2019 01:56

Westhaven

WESTHAVEN KADE KOOPMAN

Agent:MULTI MARINE AGENCIES B.V. Length:200 Breedte:32 Draft:90 Deadweight:21300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Ik zie dat velen een kenteken hebben gehad door te bellen met DT

Ook die op de rcc europe staan toch ??
Kan iemand dat bevestigen

Want dan moet ik ook maar eens gaan bellen ik zie het al gebeuren straks met de kerst geen verzekerIng kunnen afsluiten en om 27 december mogen ophalen

Heb wel geplande leverdatum 24 december

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:03:
[...]

Op zo veel geannuleerde auto's?
Is een mogelijkheid, maar acht die kans klein.
Je zal versteld staan hoeveel mensen gewoon wit/zwart bestellen. Kijk maar naar de cijfers die hier paar dagen geleden gepost zijn. Het gros gaat voor identieke configuraties. 19"wit interieur en niet zwart/wit zie je amper langs komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 12:08
M3p schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:04:

Want dan moet ik ook maar eens gaan bellen ik zie het al gebeuren straks met de kerst geen verzekerIng kunnen afsluiten en om 27 december mogen ophalen

Klopt helemaal. Mijn auto staat ook op de RCC Europe en ik heb gisteren een kenteken gekregen door te bellen. De Tesla medewerker gaf aan dat ze zou kijken en in het "eerste systeem" had ze niets gevonden. Toen gaf ze aan dat ze ook nog even in het "tweede systeem" ging kijken en warempel ze kwam terug met een kenteken G-xxx-XJ
Ik heb 29-11 een VIN gekregen en heb een LR, AWD, 18" Aero, Pearl White, Trekhaak, Actiemodel Leaseplan besteld

De vraag is wanneer de tenaamstellingen gedaan worden (waarschijnlijk 1-2 dagen voor levering)

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapperdeflapp
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-06 14:41
Hoelang duurt de RDW op naam stelling? Auto staat in Tilburg, Kenteken binnen G xxx TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 24-09 07:40
Doordat LeasePlan te langzaam is geweest gaat het niet meer lukken om mijn eigen bestelling over te nemen.
Ondanks dat ik daarop een leverafspraak deze zaterdag heb moet ik nu dus wachten op hun bestelling die "gegarandeerd" in 2019 geleverd wordt...

Ik durf mijn eigen bestelling nog niet te cancelen.

LR AWD Blauw, Wit, 19 inch. Beide.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:42:
[...]

Zojuist werd ik gebeld (kon helaas niet opnemen) en een mail in mijn inbox, ik kan m'n M3 SR+ morgen ophalen om 14u!! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PieterOceanis
  • Laatst online: 31-03-2024
Had de hoop op levering dit jaar al bijna opgegeven. Zelfs LM had bevestigd dat ik op de lijst stond van mensen die volgend jaar pas hun auto gingen krijgen.
Maar toch was één van die 648 auto's die gisteren op kenteken zijn gezet voor mij. Na vanochtend eerst nog vier keer uit de wachtrij gegooid te zijn bij Tesla Delivery, was daar ineens de verlossende sms. JA geantwoord, en vlak daarna ook bevestigingsemail met VIN (die had ik nog nooit ontvangen of in code gevonden, nu wel model 2020) en kenteken GVD. Morgen ophalen in Amsterdam.
:) :) :)

LR AWD /Blauw / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 1/10 / RN 28/10 / opgehaald 18/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ik zit al sinds 10 voor 11 op papieren te wachten hier. De RDW werkt weer niet mee ;) . Wel al de auto gecheckt: los rubbertje in de raamstijl en een kras in het leer, beiden ter plekke opgelost. Matten zaten er niet in maar mag ik gratis ophalen bij een service center. Sfeer is verder prima. Als het nog langer duurt gaan we hier een lunch regelen met zijn allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinux
erikoss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:09:
[...]

Klopt helemaal. Mijn auto staat ook op de RCC Europe en ik heb gisteren een kenteken gekregen door te bellen. De Tesla medewerker gaf aan dat ze zou kijken en in het "eerste systeem" had ze niets gevonden. Toen gaf ze aan dat ze ook nog even in het "tweede systeem" ging kijken en warempel ze kwam terug met een kenteken G-xxx-XJ
Ik heb 29-11 een VIN gekregen en heb een LR, AWD, 18" Aero, Pearl White, Trekhaak, Actiemodel Leaseplan besteld

De vraag is wanneer de tenaamstellingen gedaan worden (waarschijnlijk 1-2 dagen voor levering)
Als je een kenteken hebt, kan je dan al je verzekering regelen of kan dat pas na tenaamstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:59:
[...]

Nee hoor, ik had al in Juli besteld: blauw, sr+ 18".. Fuckup gemaakt ergens LM - Tesla en nu vorige week dit alternatief aangeboden gekregen omdat de 18" niet meer kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Laatst online: 24-09 16:57
Sapperdeflapp schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:14:
Hoelang duurt de RDW op naam stelling? Auto staat in Tilburg, Kenteken binnen G xxx TR
Een tenaamstelling is secondenwerk, data-entry -> enter -> done

Het is echter de vraag wanneer ze het doen :9 Ik zit met de TR ook te wachten op tenaamstelling, ik zie wel dat er gisteren al aardig wat TR's tenaam zijn gesteld.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Daniel_SJD schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:17:
Ik zit al sinds 10 voor 11 op papieren te wachten hier. De RDW werkt weer niet mee ;) . Wel al de auto gecheckt: los rubbertje in de raamstijl en een kras in het leer, beiden ter plekke opgelost. Matten zaten er niet in maar mag ik gratis ophalen bij een service center. Sfeer is verder prima. Als het nog langer duurt gaan we hier een lunch regelen met zijn allen!
Wat moet de RDW nog doen als je ter plekke bent? Ik heb mijn kentekenbewijs al, betekent dat dan dat ik die ‘problemen’ niet zal hebben of moet er nog iets gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingoes
  • Laatst online: 09-09 13:33
rmathijssen schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:20:
[...]

Een tenaamstelling is secondenwerk, data-entry -> enter -> done

Het is echter de vraag wanneer ze het doen :9 Ik zit met de TR ook te wachten op tenaamstelling, ik zie wel dat er gisteren al aardig wat TR's tenaam zijn gesteld.
Jep, hier ook een tenaamstelling! G-0XX-TR
Gisteren rond 15:00

https://principleone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
PieterOceanis schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:16:
Had de hoop op levering dit jaar al bijna opgegeven. Zelfs LM had bevestigd dat ik op de lijst stond van mensen die volgend jaar pas hun auto gingen krijgen.
Maar toch was één van die 648 auto's die gisteren op kenteken zijn gezet voor mij. Na vanochtend eerst nog vier keer uit de wachtrij gegooid te zijn bij Tesla Delivery, was daar ineens de verlossende sms. JA geantwoord, en vlak daarna ook bevestigingsemail met VIN (die had ik nog nooit ontvangen of in code gevonden, nu wel model 2020) en kenteken GVD. Morgen ophalen in Amsterdam.
:) :) :)
Heb nog niemand gehoord met een LR AWD die hem pas volgend jaar mag verwachten., of ik heb iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bass1984 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:20:
[...]

Nee hoor, ik had al in Juli besteld: blauw, sr+ 18".. Fuckup gemaakt ergens LM - Tesla en nu vorige week dit alternatief aangeboden gekregen omdat de 18" niet meer kwam.
Dat snap ik, fijn voor jou, maar @1979 bijvoorbeeld, heeft deze in bestelling staan, zonder VIN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
Cruiseganger schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:04:
RCC Europe staat inmiddels voor a.s. vrijdag nacht voor de Koopman terminal aangemeld:

https://www.portofamsterd...vaart/aankomst-en-vertrek

RCC EUROPE

Bahamas

arrival ETA 20-12-2019 01:56

Westhaven

WESTHAVEN KADE KOOPMAN

Agent:MULTI MARINE AGENCIES B.V. Length:200 Breedte:32 Draft:90 Deadweight:21300
Voor vrijdag ochtend bedoel je :+ Of de nacht van donderdag op vrijdag, klinkt dan toch weer wat minder ver weg....

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.RMM op 17-12-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Belletje 26 was de winnaar deze keer 8)7 Je verzint het niet... moeten bedelen om een factuur :+ Tesla, mag ik jullie ALSJEBLIEFT betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
Ik zie zojuist dat mijn kenteken zojuist op naam is gezet :-D.

GTR range begin 200 zijn ze nu verder aan het afwerken zie ik. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Ik had gisteren gebeld met Tesla..kenteken gehad en de aardige mevrouw zei dat hij op een boot staat welke vanaf 3 december vertrokken is...weet iemand of dat de RCC Europe is? Of een eerder schip wat al gearriveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

M3p schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:04:

Hoe kom je aan die geplande leverdatum?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
mso schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:45:
Ik had gisteren gebeld met Tesla..kenteken gehad en de aardige mevrouw zei dat hij op een boot staat welke vanaf 3 december vertrokken is...weet iemand of dat de RCC Europe is? Of een eerder schip wat al gearriveerd is?
Er is geen schip vertrokken op 3-12. De RCC Europe is vertrokken op 29-11. Wel grote kans dat de RCC Europe bedoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Zou goed kunnen de RCC Europe is aangemeerd in SFO op 29/11, volgens de Google sheet uit de openingspost:
https://bit.ly/TeslaCarriers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
Zou goed kunnen de RCC Europe is aangemeerd in SFO op 29/11, volgens de Google sheet uit de openingspost:
https://bit.ly/TeslaCarriers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Rixard schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:51:
[...]

Er is geen schip vertrokken op 3-12. De RCC Europe is vertrokken op 29-11. Wel grote kans dat de RCC Europe bedoeld wordt.
Is 29/11 niet de aankomsttijd? Paar dagen laden en dan 3 december weer vertrokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterOceanis
  • Laatst online: 31-03-2024
Mr.RMM schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:28:
[...]

Heb nog niemand gehoord met een LR AWD die hem pas volgend jaar mag verwachten., of ik heb iets gemist.
Bang gemaakt door meldingen op dit forum ging ik vorige week bellen met LM en daar kreeg ik dus dat rare bericht dat ik pas volgend jaar geleverd zou krijgen. Zij wist niets te vertellen over SR+ of LR, maar zag wel mijn naam op de lijst... Misschien heeft ze wel verkeerd gekeken, of is er nog iemand met mijn achternaam.

LR AWD /Blauw / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 1/10 / RN 28/10 / opgehaald 18/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapperdeflapp
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-06 14:41
rmathijssen schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:42:
Ik zie zojuist dat mijn kenteken zojuist op naam is gezet :-D.

GTR range begin 200 zijn ze nu verder aan het afwerken zie ik. :-)
Waar zie je dat hij op naam staat, RDW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
Sapperdeflapp schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:58:
[...]

Waar zie je dat hij op naam staat, RDW?
ovi.rdw.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:48:
[...]

Hoe kom je aan die geplande leverdatum?
net gebeld en krijg alleen VIN door en dat auto sinds 3-12 in transit is naar Amsterdam services Centre.
Geen kenteken of iets anders

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
Vanmorgen na Tesla vestiging in Amsterdam Zuidoost geweest. Kan ik iedereen aanraden. Bellen/mailen is veel lastiger als je in de buurt woont. 2 collega's al sms ontvangen en ik verder nog niks vernomen.
Blijkt dat mijn m3 op de verkeerde naam staat en ook geen telefoonnummer / e-mail bekend is (bedankt LM).

Dame die mij hielp ging het uitzoeken en ik mocht ondertussen wachten in de lounge onder het genot van een koffie. Ze kwam terug met goed nieuws. Ik mag de M3+ morgen om 15.00 ophalen in Amsterdam. Voor de volledigheid: m3+ silver, zwart interieur, 19 inch, geen trekhaak. G-3XX-TR. Nog geen tenaamstelling. Dame die mij hielp heeft doorgegeven dat ik kwam aan het afhaalcenter, maar adviseerde mij een machtigingsformulier mee te nemen. We gaan het morgen om 15.00 zien.

Overigens als ik niet proactief was geweest en niet naar de Tesla dealer was gegaan, was de kans aanwezig geweest dat iemand anders er uiteindelijk vandoor mee zou zijn gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Bauckel op 17-12-2019 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
Mr.RMM schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:53:
[...]

Is 29/11 niet de aankomsttijd? Paar dagen laden en dan 3 december weer vertrokken....
Dat kan zeker! In dat geval is het zeker de RCC Europe ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mail van Tesla ontvangen met bevestiging en mijn kenteken G-XXX-VN

Nog steeds bang dat ik straks een smsje of belletje krijg dat het uitgesteld wordt.. maar goed.. moeten maar vertrouwen hebben. ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
Zojuist DeliveryNL gesproken, VIN nog hetzelfde, maar geen kenteken bekend, geen verwachte aankomst datum, geen huidige locatie. SMS dat hij dit jaar geleverd gaat worden klopt echter nog wel zegt ze.

Ik ben heeeel benieuwd.. vertrouwen wordt met de dag minder dat hij daadwerkelijk dit jaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
welke config?
wgoos schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:21:
Zojuist DeliveryNL gesproken, VIN nog hetzelfde, maar geen kenteken bekend, geen verwachte aankomst datum, geen huidige locatie. SMS dat hij dit jaar geleverd gaat worden klopt echter nog wel zegt ze.

Ik ben heeeel benieuwd.. vertrouwen wordt met de dag minder dat hij daadwerkelijk dit jaar komt.

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
LR, Midnight Grey, Black Interior, 19 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Je hebt al een kenteken... dat is al meer dan velen anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
wgoos schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:31:
LR, Midnight Grey, Black Interior, 19 inch

[...]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Zelfde config. Ook VIN en SMS 2019 gehad. Verder niks. Zal wel in de boot RCC Europe zitten dan?
Pagina: 1 ... 290 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.