Als je in april/mei je Model 3 had besteld was het een heel ander verhaal geweest, dus het is wel een stukje in perspectief zien. Communicatief is elk bedrijf wat met EV's bezig is nu ruk, Stedin is bagger beloven terug te bellen maar hoor ook niks en Eneco eMobility schuift ook elke keer maar op zonder tegenbericht.2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:26:
[...]
Ok dat zou het dan goed kunnen zijn. Ze hebben me gisteren wel gebeld maar toen heb ik ze gemist.
Ben het met je eens, ze branden wel heul erg hard hun merk op zo. Nu zijn ze leuk en interessant omdat ze voorop lopen en door de 4% regeling. Zodra die periode voorbij is en traditionele merken "bij" zijn gaan ze nog grote moeite hebben om af te komen van het imago van een ramsj-merk dat auto's half af en in bulk op de markt dondert en slechter communiceert dan een gemiddelde Noord-Hollandse gemeente. Ik denk even de piek afwachten op de beurs na bekendmaking van de verkoopgetallen in NL, en dan hard short gaan op TSLA

Maar vooral short gaan dan had je net zo goed 8% kunnen pakken zonder zeuren, of kom je ook klagen als er een short-squeeze langs komt vliegen?
@Tammestein vind het zwaar ruk voor je maar je snapt ook wel dat het niet zonder risico was om een LR RWD te nemen, aangezien ze al sinds augustus niet meer leverbaar zijn. Voor mij uiteindelijk de reden geweest om het risico niet te nemen, maar ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt voor je!