Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:07:
en ja hoor mijn geluk kan niet op

Wij hebben u onlangs geïnformeerd over de levering van uw nieuwe Tesla. Door omstandigheden bij Tesla kan uw auto niet geleverd worden vandaag.

Tesla heeft de nieuwe leverdatum gepland op 18 december 2019. Excuses voor deze plotselinge wijziging.
Gaan we samen ophalen? ;)

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1qeZ3vb.jpg
Waar staat de mijne??

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ea3NMUk.jpg
Nog een paar modelletjes staan er....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/alP30ZU.jpg
Gevonden !! oOo oOo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NKtcZER.jpg
Lak goed controleren :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EBQSNNo.jpg
Achteruitrijcamera controleren en maar 20% batterij

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uODjOS5.jpg
Naarden SuC gehaald en na ff pielen toch gelukt om te superchargen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Rt1J75.jpg
Vrij druk maar chargen niet verkeerd :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9NUsdnt.jpg
Vol genoeg, snel plaats gemaakt voor nieuwe M3tjes die ook nog wat tekort kwamen :*)

@DennusB geef me ff de tijd ;) O-)

[ Voor 18% gewijzigd door NightHawk4 op 16-12-2019 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NightHawk4 schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:26:
[Afbeelding]
Waar staat de mijne??

[Afbeelding]
Nog een paar modelletjes staan er....

[Afbeelding]
Lak goed controleren

[Afbeelding]
Achteruitrijcamera controleren en maar 20% batterij

[Afbeelding]
Naarden SuC gehaald en na ff pielen toch gelukt om te superchargen

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vrij druk maar chargen niet verkeerd :9

[Afbeelding]
Vol genoeg, snel plaats gemaakt voor nieuwe M3tjes die ook nog wat tekort kwamen :*)
Je foto’s doen t niet.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Eerst tesla morgen ophalen. Daarna telefoon dat het de 18de wordt. Enkel staat er een ander kenteken in de bevestigingsmail van levering. Dit betreft een wit exemplaar. Gebeld naar tesla maar kom er niet door.. Tikfout? Ze hebben het juiste kenteken (rode auto en cat. waarde klopt) meerdere keren telefonisch bevestigd ook ivm verzekering.

[ Voor 3% gewijzigd door sjakkie123 op 16-12-2019 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnehoeve
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-07-2022
Nu nog een vraag aan iedereen of iemand al weet wanneer mijn SR plus model 3 dan wel komt in 2020?
Ik heb al een teleurstellende mededeling gehad dat tie niet komt in 2019
Wanneer komt er weer een boot met sr3?

BVD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:52
Mijn kristallen bol is gekalibreerd en zegt: Begin maart

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Fixed!! :9

Wat ook wel grappig was dat ik toch een uurtje aan het controleren en ouwenelen was, maar dat in die tussentijd ook echt elke lege plek ook gelijk weer opgevuld werd....MOVE MOVE MOVE *O* *O* *O*

Al met al zal ik dit topic minder frequent bezoeken, maar blijf wel even de levering voor @ElonDusk en @appelsientje in de gaten houden :> :>

Succes allemaal en veel plezier alvast met jullie nieuwe waggies !! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door NightHawk4 op 16-12-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 09:26
Zonnehoeve schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:32:
Nu nog een vraag aan iedereen of iemand al weet wanneer mijn SR plus model 3 dan wel komt in 2020?

BVD
Juni 2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Windshift
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-02-2022
Zonnehoeve schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:32:

BVD
JA gaat het beginnen? Gaat het onderwerp langzaam verschuiven naar Q1 leveringen?? :) :+
Voor de lease rijders hoop ik echt nog op een 2019 wonder.... O-)
Zelf ben ik niet afhankelijk van de % dus ik wacht rustig mijn beurtje af.

Volgens deze lijst van iemand die de aankomsten en vertrekken bij houdt van pier 80 in San Francisco
https://docs.google.com/s...LkLnTo6xqbdtaOI/htmlview#

zijn er 4 boten gepland voor Q1 2020 er staat nog niet waar ze heen gaan. Ik hoop EU

De namen komen wel heel bekend voor, de Glovis bootjes en de RCC
Maar ze gaan eerst nog een ander klusje doen.

M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:35:
Mijn kristallen bol is gekalibreerd en zegt: Begin maart
Is je bol ook zelflerend?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 19:12
Beste Mede tweakers (of tesla freaks!)..
Vandaag heb ik de witte koets metn trekhoak op mogen halen.
Ging allemaal prima. Zat nog wat extra bescherming op de auto in de vorm van lijmrestjes.

Helaas zal ik deze verslaving hier wel missen en wil ik iedereen bedanken voor het meedenken, excel lijstjes vullen, track & trace van schepen & alles wat ik verder mis.

Wat ik het meest ga missen is de vragen die meerder malen al beantwoord zijn en het op de kast jagen van mensen. :-)

Ik wens jullie allen een goede jaarwisseling en geniet van de HOHOHO in de tesla (Als je die tenminste nog krijgt..... gniffel)

Just smile and wave!

excel is bijgewerkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenz_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:07
Die parkeerplaats ken ik! :+
Bedankt voor je mooie verslag, heel veel plezier met de nieuwe bak!
Devster schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:04:
Zaterdag was het zo ver: Delivery time van mijn Tesla Model 3 SR+ *O*

De dag begon met het uitruimen en schoonmaken van mijn Seat Leon ST, die ik achterliet op het parkeerterrein van mijn werkgever:

[Afbeelding]

Vervolgens een wandeling naar het station om vervolgens met elektrisch aangedreven voertuigen naar Station Amsterdam Sloterdijk te reizen:

[Afbeelding]

Op station Sloterdijk aangekomen zag ik bij uitgang Orlyplein al snel de Teslashutte staan. Er zaten al twee passagiers in en nadat ik ingestapt was gingen we met een lekker tempo naar de Koopman Terminal:

[Afbeelding]

Het regende intussen flink, dus met een sprintje naar de evenemententent gerend. Binnen was het niet erg druk, het was al na 16:00.

[Afbeelding]

Na even in de rij gestaan te hebben werd ik door een erg vriendelijke Tesla-medewerker geholpen. Een paar krabbels verder en ik had mijn tenaamstellingsverslag en de locatie van mijn auto (B234). Het regende echt hard en mijn app was nog niet gekoppeld, dus ik besloot toch maar even te wachten en maakte een praatje met de mensen van de Tesla Owners Club.

Nadat ik zag dagt mijn app gekoppeld was, won mijn ongeduld het uiteindelijk. Gelukkig regende het niet meer zo hard. Nu op zoek naar mijn auto! Wel zag ik in de app dat mijn accu koud was (sneeuwvlokje) en helaas maar 19% charge had.... -O-

[Afbeelding]

Ik kon hem niet zo snel vinden, dus ik ging maar toeteren met behulp van de app. Maar omdat ik maar één werkend oor heb, hoor ik geen richting. Gelukkig was een vriendelijke Tesla-medewerker zo aardig om mij in de juiste richting te wijzen en al snel stond ik voor mijn nieuwe auto:

[Afbeelding]

De auto zag er goed uit, wat lijmresten op de banden maar verder geen gekke dingen (nummerplaat achter hing wat scheef...). Ook binnen zag alles er goed uit en ik had geen zin meer om de hele checklist af te lopen. In de achterbak lag de trekhaak in een kek koffertje samen met een grijze laadkabel. In de frunk vond ik de EHBO+gevarendriehoek in een rode cover.

Stoel instellen, radio aan en tijd om te gaan! Even in de rij bij het uitrijden, laatste check was ok en rijden maar. Ik had al eerder in een SR+ gereden, maar dit was toch wel genieten. Ik had genoeg range om bij SuC Breukelen te komen, dus die als bestemming ingevoer in de navigatie met nog 18% aan lading. De navigatie gaf geen waarschuwing over snelheidsbeperking, maar ik heb rustig aan gedaan.

De kalibratie van de autopilot was binnen 15 km klaar, dus op de A2 heb ik TACC en Autopilot even geprobeerd. De auto had al Software 2019.40.2.1 en het viel mij op dat ik cones/pylonen zag op mijn scherm. Toch HW3 hardware dan?

SuC Breukelen was erg druk, maar ik kon nog een plekje vinden waar ik alleen bij een stall stond (voor zo lang het duurde :)): Het is wel een weinig aantrekkelijke SuC: rijplaten en grind helpen niet echt.

[Afbeelding]

Alle tijd om zaken in te stellen en accounts in te loggen voor Spötify, TuneIn etc. Na een half uurtje laden zat ik op 80% SoC en was het tijd om te gaan, door de drukte was de limiet ook 80%. Na een vrij kort ritje zette ik mijn auto thuis voor de deur:

[Afbeelding]

Ervaringen tot en met vandaag:
  • Relaxed om mee rijden, maar als het moet enorm snel (bij 50 km/h het pedaal vloeren is een rollercoaster experience)
  • Wennen aan TACC/AutoPilot ging best snel
  • One-pedal driving is echt geweldig
  • De auto is comfortabeler dan mijn 3 cm verlaagde Leon ST, maar de stoelen bieden minder zijdelijngse steun.
  • Audio is echt prima, maar mis de sub uit mijn vorige auto een beetje
  • Vanochtend naar mijn werk gingen de laatste 50 km met een verbruik van 157W/km. Veel met TACC/AP gereden.
  • Tip: Voor het opladen bij een snellader eerst kijken of hij beschikbaar is (Ionity Nieuwegein)
  • SuC Bunnik was echt traag gisteren (40kW)
[Afbeelding]

Bedankt voor de leuke tijd in dit topic, succes met de afleveringen die nog gaan komen en hopelijk worden er niet nog veel meer mensen teleurgesteld...

:w

M3 LR AWD, 19", Midnight Silver, Zwart interieur / VIN: 28-11 / G-8xx-VV / Levering: 19-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Vandaag 2 e-mails van Tesla gekregen. Eentje met afspraak, kenteken en volmachtigingsformulier en eentje met de afspraak en de volgende informatie:

Tesla Shuttle Sloterdijk - Koopman
Wij bieden een shuttle service aan vanaf treinstation Amsterdam Sloterdijk naar de Koopman Terminal. Deze shuttle vertrekt elke 10 minuten. Parkeren bij de Koopman Terminal is enkel mogelijk voor inruilauto’s.

Leveringsafspraak
Wij nodigen u uit om de tijd te nemen om uw nieuwe Tesla goed te leren kennen. Tesla Adviseurs zijn ter plekke aanwezig om al uw vragen te beantwoorden.

Opgeladen blijven
Tijdens drukke leveringsperiodes kan het gebeuren dat uw Tesla minder opgeladen afgeleverd wordt dan gewenst. Verken vandaag nog uw oplaadopties via onze Trip Planner, of ontdek de Superchargers-locaties op het touchscreen in uw navigatie nadat u uw Tesla in ontvangst hebt genomen.

Volmacht
Heeft u iemand aangewezen om uw Tesla voor u in ontvangst te nemen, zorg er dan voor dat hij of zij een ondertekende volmachtbrief meebrengt.

Gratis bezorging op accessoires
Bezoek de Tesla Shop om voertuig accessoires kosteloos bij u thuis bezorgd te krijgen binnen drie dagen.

Volledig zelfrijdende besturing
Als u volledig zelfrijdende besturing nog niet heeft aangeschaft kunt u dit na levering eenvoudig bestellen in uw Tesla Account.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mbderonde
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-01-2021
vnms schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:20:
Vandaag gewacht, auto zou 9:00 opgehaald worden en ergens tussen 12:00-17:00 gebracht door Autoreset. Ik laat in de middag maar gebeld, zou langer duren. Het was erg druk. Vervolgens om 18:30 nog niks gehoord. Autoreset neemt de telefoon gewoon niet op. Leaseplan chat gestart en die kreeg ze wel te pakken op hetzelfde nummer. Vervolgens gebeld door Autoreset dat ze de auto niet meekregen. Schandalig dat ze me niet op de hoogte houden, echt een bagger bedrijf met 0 communicatie.. Geen excuus, geen nieuwe afspraak, niks. Werd gewoon terug verwezen naar Leaseplan. Ze hebben me überhaupt niet eens gebeld om de auto op te halen. Zef ook nog eens tig keer voor moeten bellen, om de afspraak voor vandaag te krijgen zodat ze ‘m op zouden halen.
Mijn auto staat nog bij Koopman en niemand weet nu hoe/wat. Leaseplan belt me morgen terug, dag naar de klote qua planning. Super slecht.. Tesla alles op orde, een derde partij die alles makkelijker moet maken verziekt het even. Geen goed woord voor ze over. Gratis laden bij de supercharger op de eerste dag kan ik ook we vergeten.
Ik hier helaas exact hetzelfde verhaal. Morgenochtend leaseplan / tesla bellen of ik hem morgen middag niet gewoon zelf kan ophalen.

Edit: ik zie nu dat we ook exact dezelfde config hebben, misschien rust er een vloek op

[ Voor 3% gewijzigd door mbderonde op 16-12-2019 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Hier nog steeds radiostilte... begin hem nu, wellicht onterecht wel te knijpen hoor... Zou eerst de 11e geleverd worden (geen SMS of wat dan ook).. toen deze week.. en later wellicht de 20e?

Leaseplan weet ook 0,0..

Auto is ook nog niet geregistreerd: G-26x-TR

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 18:27
hulseman schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:29:
Hier nog steeds radiostilte... begin hem nu, wellicht onterecht wel te knijpen hoor... Zou eerst de 11e geleverd worden (geen SMS of wat dan ook).. toen deze week.. en later wellicht de 20e?

Leaseplan weet ook 0,0..

Auto is ook nog niet geregistreerd: G-26x-TR

Ben benieuwd...
Van die GTR reeks staan er een boel in de spotlights deze week! Vol verwachting klopt ons hart. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09 08:50
Het verdwenen bootmysterie is opgelost:

https://twitter.com/mortenlund89/status/1206634897969946630

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
Burn_and_Fire schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:33:
[...]

Van die GTR reeks staan er een boel in de spotlights deze week! Vol verwachting klopt ons hart. _O-
2 collega's van mij sms gekregen om op te halen. We hebben alle drie de m3+ op hetzelfde moment besteld op 4 oktober.

Ik ga morgen langs Tesla. Gelukkig werk ik op loopafstand van de vestiging in Amsterdam Zuidoost. Benieuwd of zij mij meer kunnen vertellen. G-3XX-TR. Ik geef morgen even een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skippykangoeroe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-09 19:14
Ben benieuwd wanneer het voor mij wordt dit jaar.

Volgens de LM krijg ik mijn auto nog dit jaar (mijn RN stond niet op de lijst van afmelden vorige week) en verder kunnen er nog geen gegevens verstrekt worden. Heb ook geen SMS van Tesla gehad dat ik geduld moet hebben. Vind het allemaal erg vaag en hoop nog op een wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Huh welke boot is dit dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
arko89 schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:32:
[...]

Dat zal donderdag 19e zijn, of dinsdag de 17e?
Klopt, afspraak in account staat op dinsdag 17 december, maar LM geeft aan dat hij donderdag de 19e geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jzoin2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:59:
[...]

Huh welke boot is dit dan haha
Kan goed zijn dat ze naast de Autopride nog een andere boot inzetten voor de overtocht naar Amsterdam. De boot lag wel op de goede plek (“kaai”) in Zeebrugge en gaat naar de koopman terminal, er is dus een goede kans. Maarja, aannames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog maar eens wat info opgehaald over mijn aanstaande LR M3 Wit. Tesla gebeld en aan de lijn gekregen rond het middaguur. Had geen RN meer omdat mijn RN weg was uit mijn account omdat MisterGreen zelf schijnbaar die registraties onder controle weer houdt (of terugneemt).

Op e-mail gevraagd naar mijn bestelling en de DS bij Tesla vertelde me dat er een levering gepland stond voor me op vrijdag 20 december om 17:00 - wordt dus een donker verhaal, gelukkig is ie wit :-) Daarna Mistergreen gemailed of ze dat konden bevestigen maar ze zeiden dat ze dat nog niet wisten. Blijft allemaal wat vaag.

Ik zou volgens de DS van Tesla ook een kenteken hebben maar toen hij het ging opzoeken in ander systeem vertelde hij me dat het er nog niet in stond maar vandaag schijnbaar wel zou komen.

Kortom, als ik Tesla meer mag geloven dan Mistergreen omdat ze de info eerder hebben dan kan ik vrijdag naar Amsterdam afreizen. Kreeg trouwens vrijdag ook nog een mail van Mistergreen om me te herinneren aan de aanbetaling die voldaan moest zijn omdat ik dit jaar nog mijn auto moest ophalen.

Hoop dat vrijdag het bellen en wachten voorbij is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgenmiddag mag ik mijn A3 inleveren op werk en woensdagmiddag 16:00 is het zover🥳

SR+/red/black/19inch
Kenteken G-xxx-TK

Ik zal wat foto’s maken, misschien dat je die van jou er wel tussen ziet staan😉

Nog tips? Ik las iets over een checklist, krijg je deze van de Tesla medewerkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
ditani360 schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:43:
En ook ik kan me hier afmelden. Tesla is door een vriendelijke student langs gebracht (athlon > easyway) die de auto gecheckt heeft van binnen en buiten..helaas wel een dikke kras op de achter bumper dus gelijk maar een service afspraak ingeschoten.

Uiteraard ook de student ffkes op t station gedropt; gebeurde niet altijd zei die...wat een vriendelijk volkje zijn we ook hè. Wat een genot en een luxe verder (niets mis met de fiesta uit 2014 en Astra uit 2017...maar dit), puur plezier dus die glimlach zal even blijven. Update net uitgevoerd, zo nog een rondje touren.

Voor de wachters; succes nog even...ik kom nog we even spieken aan t einde van t jaar. Voor de achter t net vissers; hopelijk komt er volgend jaar nog wat, ik kan me voorstellen dat tesla dicht bij de fiscale grens zal gaan zitten, dat berekenen zij ook we uiteraard.
Was de kras ook al opgevallen door de student?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vnms schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:42:
Wacht nog altijd op de bezorging van mijn auto, zou door Autoreset afgeleverd worden tussen 12:00 en 17:00. Telefonisch zijn ze ook onbereikbaar en zie in de app dat de auto nog altijd in Amsterdam staat. Zucht..
Zit in het zinkende schuitje achter je helaas.. hoor niets van Autoreset. En de auto is verdwenen uit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:06:
Morgenmiddag mag ik mijn A3 inleveren op werk en woensdagmiddag 16:00 is het zover🥳

SR+/red/black/19inch
Kenteken G-xxx-TK

Ik zal wat foto’s maken, misschien dat je die van jou er wel tussen ziet staan😉

Nog tips? Ik las iets over een checklist, krijg je deze van de Tesla medewerkers?
Hej, let op. Niet de mijne ophalen, he? We hebben de zelfde configuratie en kenteken :P

Edit: o je haalt pas om 16:00 op. Ik eerder. In ieder geval ik haal een rode SR+ 19" G-XXX-TK en hopelijk is de mijne en niet de jouwe :9~

[ Voor 12% gewijzigd door macedon op 16-12-2019 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Nog een van Zeebrugge naar Amsterdam (ETA 17-12)
https://www.marinetraffic...811/vessel:EMERALD_LEADER

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Top! Komen er nog wel wat deze kant op dus

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Vandaag ophaaldag!

Rond 11 uur in Amsterdam. Tent was helemaal vol maar gelukking na 15 minuten wachten netjes geholpen door een Tesla medewerken. Papierhandel was snel geregeld en ik kreeg een vak door waar de auto moest staan. Inmiddels ook al toegang tot de app waarbij de auto nog 75 km over had.

Bij het inspecteren kwam een vrijwilliger langs (blauwe hesje) om de basis dingen uit te leggen. Erg vriendelijk geholpen en al snel de belangrijkste dingen aangepast. Helaas bleek de uitlijning van de kofferbak niet helemaal goed te zijn waardoor de auto naar achter werd meegenomen om het e.a. aan te passen.

Tijdens het wachten kwam ik met een studentenchauffeur aan de praat. In opdracht van Athlon waren ruim 90 chauffeurs ingeschakeld om de auto's op te halen. Echter de helft van de auto's bleek niet in Amsterdam te staan maar in Tilburg. Ik verwacht dat daarom o.a. ElonDusk een nieuwe afleverafspraak heeft gekregen. De chauffeurs waren namelijk helemaal voor niets naar Amsterdam gekomen.

Na herstel van auto kon ik snel op pad naar de supercharger in Badhoevendorp. Daar stond inmiddels al een file bij de laadpalen waardoor ik wat langer moest wachten voordat ik uberhaupt kon laden. Gelukkig werkte alles soepel en kan ik na een paar uur eindelijk echt op pad.

Auto is echt fantastisch!

En wat foto's:
https://imgur.com/a/NCknMas
Weet dat ik zelf ook alle foto's van mede tweakers heb zitten bekijken om wellicht mijn eigen auto al te zien staan.

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Wellicht een beetje suf, maar goed.

Zou Tesla geen korting geven op al die Performance modellen op voorraad? Het zijn er giga veel en ze zijn voor 65-66K geprijsd. Stel ze gooien er 5k van af, vanwege 'onverkoopbaarheid' volgend jaar, althans veel moeilijker verkoopbaar. Daar zou ik nog wel een leasecontractje voor willen aanpassen. Wat meer range en bijna 2 sec sneller naar de 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
naii11 schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:34:
Wellicht een beetje suf, maar goed.

Zou Tesla geen korting geven op al die Performance modellen op voorraad? Het zijn er giga veel en ze zijn voor 65-66K geprijsd. Stel ze gooien er 5k van af, vanwege 'onverkoopbaarheid' volgend jaar, althans veel moeilijker verkoopbaar. Daar zou ik nog wel een leasecontractje voor willen aanpassen. Wat meer range en bijna 2 sec sneller naar de 100!
Dan zou ik het misschien ook nog overwegen... Nu nog een paar maanden wachten, gezien het dit jaar niet meer door gaat met de pret 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike.jonker
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-07 09:14
Hij past echt niet door het sluisje in Enkhuizen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
[b]NightHawk4 in "Het grote Tesla Levering topic"NightHawk4 schreef op maandag 16 december
....

Al met al zal ik dit topic minder frequent bezoeken, maar blijf wel even de levering voor @ElonDusk en @appelsientje in de gaten houden :> :>
Me too... En niet te vergeten die van @Miepz78

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 16:41

Sjod

Ik ben goed luisterend

Zo, ik mag dit topic ook eindelijk verlaten 😊
Ik kan helaas alleen geen ophaal ervaring delen, omdat de auto was gebracht. In eerste instantie vond ik dit jammer. Echter met dit weer was ik blij dat ik lekker warm en droog binnen was 😊
Om 08:30 zag ik de auto in de app verschijnen. Klaar om te toeteren en opgehaald te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n1YzWwZpYpxJZSYmwupz2Y86/thumb.png

Om 13:30 had ik een 2 gemiste oproepen. Bij terugbellen, geen gehoor. Via de app zag ik dat de auto onderweg was naar mijn locatie.

Na 1 uur werd ik ongeveer teruggebeld, door een vriendelijke medewerker van EasyWay. Met de mededeling dat hij onderweg was, maar nog wel even moest superchargen (Ja was vandaag voor werk helemaal in het zuiden ingepland).

Om 16:00 kwam de auto in volle glorie het parkeerterrein opgereden. Auto in ontvangst genomen, papierwerk afgerond en de medewerker een kop koffie aangeboden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bFkUQBrK4lEaRCrOJf03QPXA/thumb.jpg

Daarna mijn oude auto uitzwaaien. En toen gelijk …… weer aan het werk want er moest echt iets af. ☹

Rond 18:00 uur op naar huis, had een reis van ongeveer 200 km voor de boeg. Gelukkig lekker veel file zodat de Autopilot haar werk kon doen. En ik het touchscreen smerig kon maken.
Ik heb nog V9, maar ik ben zeker te spreken over de autopilot. Had in andere topics negatieve verhalen gelezen, maar ik vond het zeer smooth rijden.
Het is wel jammer dat als AutoPilot aanstaat, en je trapt de auto naar standje iets te hard. Dat de auto gelijk heel boos op je wordt en je voor de rest van de rit niet meer aankijkt. (Onze eerste ruzie in de nog zo prille relatie)

Vlak bij thuiskomst de Fastnet uitproberen. Helaas was de snellader bezet (door een i3 :( ). Daarom de 50KW gepakt. Even Aero caps eraf gehaald en toen verder naar huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5YxRz1NXfEIIy9lRTUeZ9B13/thumb.jpg

Bij thuiskomst zaten mijn vrouw en kinderen voor het eerst weer eens op me te wachten 😊. Na een uurtje scheetkussens, haardvuren en achtbaanritjes. De kinderen in bed gestopt, en snel even wat gegeten. En toen...

..gelijk even doorgereden naar Duitsland. Even op de staart trappen (niet tot de top). Man wat rijd die auto heerlijk. De acceleratie is ook bij hogere snelheden subliem. Het was te donker en te nat om verantwoord hard te gaan, maar dat komt dit weekend wel.

En terug naar de supercharger in Nederland.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bFHAhwkvICU1G48s6VUq5Tlb/thumb.jpg

Na een het avondmaal (voor Herbie) rustig naar huis gereden. En Herbie voor de deur fijn ingestopt, en nog even het intructie boekje voorgelezen.
Morgen moet ze immers weer vroeg op. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
reggydub76 schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:15:
[...]

Was de kras ook al opgevallen door de student?
Yes, die heeft m ook gerapporteerd, compleet rondom foto’s gemaakt..best netjes

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vnms schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:20:
Vandaag gewacht, auto zou 9:00 opgehaald worden en ergens tussen 12:00-17:00 gebracht door Autoreset. Ik laat in de middag maar gebeld, zou langer duren. Het was erg druk. Vervolgens om 18:30 nog niks gehoord. Autoreset neemt de telefoon gewoon niet op. Leaseplan chat gestart en die kreeg ze wel te pakken op hetzelfde nummer. Vervolgens gebeld door Autoreset dat ze de auto niet meekregen. Schandalig dat ze me niet op de hoogte houden, echt een bagger bedrijf met 0 communicatie.. Geen excuus, geen nieuwe afspraak, niks. Werd gewoon terug verwezen naar Leaseplan. Ze hebben me überhaupt niet eens gebeld om de auto op te halen. Zef ook nog eens tig keer voor moeten bellen, om de afspraak voor vandaag te krijgen zodat ze ‘m op zouden halen.
Mijn auto staat nog bij Koopman en niemand weet nu hoe/wat. Leaseplan belt me morgen terug, dag naar de klote qua planning. Super slecht.. Tesla alles op orde, een derde partij die alles makkelijker moet maken verziekt het even. Geen goed woord voor ze over. Gratis laden bij de supercharger op de eerste dag kan ik ook we vergeten.
Vorige week exact hetzelfde gehad. Overal zelf achteraan en uiteindelijk geen antwoorden. Nieuwe datum gekregen: dinsdag 17 december. Heb er voor gekozen zelf op te halen. Volgens LeasePlan was dat geen probleem.
Enige verschil met vorige week is dat ik vandaag op de site van het RDW zag zag dat de tenaamstellingen geregeld is.
Fingers crossed voor morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sjod schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:48:
Zo, ik mag dit topic ook eindelijk verlaten 😊
Ik kan helaas alleen geen ophaal ervaring delen, omdat de auto was gebracht. In eerste instantie vond ik dit jammer. Echter met dit weer was ik blij dat ik lekker warm en droog binnen was 😊
Om 08:30 zag ik de auto in de app verschijnen. Klaar om te toeteren en opgehaald te worden.

[Afbeelding]

Om 13:30 had ik een 2 gemiste oproepen. Bij terugbellen, geen gehoor. Via de app zag ik dat de auto onderweg was naar mijn locatie.

Na 1 uur werd ik ongeveer teruggebeld, door een vriendelijke medewerker van EasyWay. Met de mededeling dat hij onderweg was, maar nog wel even moest superchargen (Ja was vandaag voor werk helemaal in het zuiden ingepland).

Om 16:00 kwam de auto in volle glorie het parkeerterrein opgereden. Auto in ontvangst genomen, papierwerk afgerond en de medewerker een kop koffie aangeboden.

[Afbeelding]

Daarna mijn oude auto uitzwaaien. En toen gelijk …… weer aan het werk want er moest echt iets af. ☹

Rond 18:00 uur op naar huis, had een reis van ongeveer 200 km voor de boeg. Gelukkig lekker veel file zodat de Autopilot haar werk kon doen. En ik het touchscreen smerig kon maken.
Ik heb nog V9, maar ik ben zeker te spreken over de autopilot. Had in andere topics negatieve verhalen gelezen, maar ik vond het zeer smooth rijden.
Het is wel jammer dat als AutoPilot aanstaat, en je trapt de auto naar standje iets te hard. Dat de auto gelijk heel boos op je wordt en je voor de rest van de rit niet meer aankijkt. (Onze eerste ruzie in de nog zo prille relatie)

Vlak bij thuiskomst de Fastnet uitproberen. Helaas was de snellader bezet (door een i3 :( ). Daarom de 50KW gepakt. Even Aero caps eraf gehaald en toen verder naar huis.

[Afbeelding]

Bij thuiskomst zaten mijn vrouw en kinderen voor het eerst weer eens op me te wachten 😊. Na een uurtje scheetkussens, haardvuren en achtbaanritjes. De kinderen in bed gestopt, en snel even wat gegeten. En toen...

..gelijk even doorgereden naar Duitsland. Even op de staart trappen (niet tot de top). Man wat rijd die auto heerlijk. De acceleratie is ook bij hogere snelheden subliem. Het was te donker en te nat om verantwoord hard te gaan, maar dat komt dit weekend wel.

En terug naar de supercharger in Nederland.
[Afbeelding]

Na een het avondmaal (voor Herbie) rustig naar huis gereden. En Herbie voor de deur fijn ingestopt, en nog even het intructie boekje voorgelezen.
Morgen moet ze immers weer vroeg op. :+
Echt geweldig om te lezen dit! Heerlijk geschreven! Complimenten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 16:41

Sjod

Ik ben goed luisterend

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:57:
[...]

Echt geweldig om te lezen dit! Heerlijk geschreven! Complimenten
Dank je !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Burn_and_Fire schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:12:
[...]

Ik ga ook van een Seat Leon ST naar een M3. Ik heb een uitvoering waar ook een sub en best strak geluid in zit. Ben ook benieuwd naar de M3 geluids kwaliteit (een SR+ dus zonder de sub ). Merkwaardige uitvoering van die Tesla op foto 5... die ken ik nog niet. ;) 8)7
Ik doe hem juist andersom, van een Seat Leon ST zonder sub naar een model 3 met, erg benieuwd :P
Nog 2 nachtjes slapen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dank voor de aflever verslagen.
Het is vermakelijk en jaloersmakend om te lezen. Ook al is het vaak hetzelfde.

Ik begin mij overigens wel te verbazen over de auto’s welke sommige achter laten en welke configuratie van de M3 dan vervolgens nu in het leasebudget past.

Morgen hopelijk meer duidelijkheid van LP of ze de auto nu ophalen woensdag. Of nogsteeds van niks weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Dan klopt wat de medewerkers mij twee weken geleden vertelde toch, 17-12 zou hij in Nederland aankomen. Dan moet het de emerald leader zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Ricsrix op 16-12-2019 23:28 ]

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 18:27
Ricsrix schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:27:
Dan klopt wat de medewerkers mij twee weken geleden vertelde toch, 17-12 zou hij in Nederland aankomen. Dan moet het de emerald leader zijn!
Kan ook nog - ik verwacht met trailer - vanaf Zeebrugge naar Tilburg zijn. Dat is het morgen in mijn geval namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The D
  • Laatst online: 03-03 19:41
Yes zie dat de tenaamstellingen ook geregeld is. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25
Novadecasa schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:15:
[...]
Ik begin mij overigens wel te verbazen over de auto’s welke sommige achter laten en welke configuratie van de M3 dan vervolgens nu in het leasebudget past. [...]
Er is een reden waarom die bijtelling omhoog gaat. Legio mensen die nu van een Peugeot 208 naar een Tesla Model 3 gaan. Dat kan gewoon niet meer uit voor de overheid.

Ik heb gelukkig de auto al, maar blijf even in dit topic. Ik vind het leuk om te lezen dat het proces in Amsterdam steeds soepeler lijkt te verlopen. Nu zelfs met waarschuwingen bij wegrijden.
Zelf bij afhalen 5min over gedaan dat ding in Drive te krijgen. Geen medewerker in zicht en nu lopen er zelfs vrijwilligers rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:17:
[...]

Zit in het zinkende schuitje achter je helaas.. hoor niets van Autoreset. En de auto is verdwenen uit de app.
Autoreset is een drama inderdaad. Totaal niet bereikbaar. Ze hebben één keer gebeld afgelopen zaterdag, die oproep gemist. Sindsdien via alle mogelijke kanalen contact gezocht maar er komt geen respons behalve dat het doorgezet is naar de afdeling planning en die contact opneemt. Niet dus. Woensdag zou auto geleverd moeten worden maar nog altijd niets gehoord. Morgen anders contact met Tesla, haal ik m zelf wel op... pfft

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pj_vr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 00:19:
[...]

Autoreset is een drama inderdaad. Totaal niet bereikbaar. Ze hebben één keer gebeld afgelopen zaterdag, die oproep gemist. Sindsdien via alle mogelijke kanalen contact gezocht maar er komt geen respons behalve dat het doorgezet is naar de afdeling planning en die contact opneemt. Niet dus. Woensdag zou auto geleverd moeten worden maar nog altijd niets gehoord. Morgen anders contact met Tesla, haal ik m zelf wel op... pfft
De laatste man die ik bij Tesla sprak heeft me verboden om direct contact met hen op te nemen. Het zelf ophalen was uit den bozen. Al zijn andere collega’s waren wel behulpzaam en wilde de LM ook omzeilen. Ik ga morgen met Tesla bellen en hopen dat ik die vent niet aan de lijn krijg, anders ben ik bang dat ik hem door de telefoon trek haha. Die man was een partij onredelijk dat ik er gewoon naar van werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 00:32:
[...]

De laatste man die ik bij Tesla sprak heeft me verboden om direct contact met hen op te nemen. Het zelf ophalen was uit den bozen. Al zijn andere collega’s waren wel behulpzaam en wilde de LM ook omzeilen. Ik ga morgen met Tesla bellen en hopen dat ik die vent niet aan de lijn krijg, anders ben ik bang dat ik hem door de telefoon trek haha. Die man was een partij onredelijk dat ik er gewoon naar van werd.
Klikt herkenbaar, ik heb dezelfde persoon ook een keer gehad (in persoon in Tilburg). Laten we maar zeggen iemand met mogelijkheden :>
Gewoon nog een keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commjoenie2011
  • Laatst online: 07-09 19:43
Autoreset heeft gebeld en komt vandaag de auto brengen tussen 13:00 en 17:00. Nu rustig afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:32
commjoenie2011 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 06:54:
Autoreset heeft gebeld en komt vandaag de auto brengen tussen 13:00 en 17:00. Nu rustig afwachten!
Ze belden vanmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commjoenie2011
Nee: Zaterdag, maar vergeten te melden op het forum. Overigens had ik, net als eerdere posters op dit forum toen de oproep gemist. Ik heb ze toen teruggebeld en zij hebben mij toen weer netjes teruggebeld.

Hopelijk gaat het vandaag lukken! En anders nog een dagje genieten van mijn Toyota Auris TS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Vind ik toch een lastige redenering aangezien er een tal van zaken (Europese en Nationale) spelen waardoor deze regeling wordt aangepast. Daarnaast het komt een beetje denigrerend over.

Ik ken immers genoeg collega's en vrienden die graag een m3 willen rijden maar dit niet mogen ivm maximale lease tarieven; enerzijds doordat de auto te duur is, anderzijds doordat 1000+ lease tarief buiten het budget valt.

Zij blijven bij Kona electric, BMW 1, Golf en A3. Deze passen in hun lease budget.

Collega’s (dan heb ik het bij ons over junior profielen) die nu in een 208 rijden kunnen alleen maar dromen van een M3 (of BMW 1). Zij hebben geen 1000 euro lease budget. (+- 500 euro)

Maar idd, stel je kunt een SR+ regelen inclusief bijbetaling op je lease tarief kan dat wel eens interessant zijn. Maar heel grof gerekend kom je even duur uit als je Max tarief een 208 is. Als de 8% ingaat ben je vele malen duurder uit. Bij ons is het niet mogelijk meer dan 10% zelf bij te dragen; ivm bescherming. Dus de Tesla is voor junioren en medior collega’s niet bereikbaar.

De 208 EV en de ID3 is wel weer interessant straks!

Ik zelf kom van een BMW 325i. De S vond ik te duur, zonde van mijn budget, en de X buiten mijn budget. De M3 P of LR vind ik top en past netjes binnen leasebudget. Voor LR gekozen omdat ik veel km rij en die 2seconden sneller niet belangrijk vind.

Het ligt puur aan de leaseregeling en deze is overal anders. Maar om te stellen dat de M3 veroorzaker is van de fiscale veranderingen, nee.
Caelorum schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:42:
[...]

Er is een reden waarom die bijtelling omhoog gaat. Legio mensen die nu van een Peugeot 208 naar een Tesla Model 3 gaan. Dat kan gewoon niet meer uit voor de overheid.

Ik heb gelukkig de auto al, maar blijf even in dit topic. Ik vind het leuk om te lezen dat het proces in Amsterdam steeds soepeler lijkt te verlopen. Nu zelfs met waarschuwingen bij wegrijden.
Zelf bij afhalen 5min over gedaan dat ding in Drive te krijgen. Geen medewerker in zicht en nu lopen er zelfs vrijwilligers rond.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Vandaag ophaaldag! Ik mag om 15:30, maar ga proberen iets eerder te zijn ivm het licht buiten. Weet iemand waar je in de buurt van de haven de banden kan oppompen? Ik begrijp dat ze bijna allemaal te zacht worden geleverd...

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:36:
Vandaag ophaaldag! Ik mag om 15:30, maar ga proberen iets eerder te zijn ivm het licht buiten. Weet iemand waar je in de buurt van de haven de banden kan oppompen? Ik begrijp dat ze bijna allemaal te zacht worden geleverd...
Een willekeurige Tango?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
commjoenie2011 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:20:
[...]

Nee: Zaterdag, maar vergeten te melden op het forum. Overigens had ik, net als eerdere posters op dit forum toen de oproep gemist. Ik heb ze toen teruggebeld en zij hebben mij toen weer netjes teruggebeld.

Hopelijk gaat het vandaag lukken! En anders nog een dagje genieten van mijn Toyota Auris TS.
Duidelijk verhaal. Hier nog helemaal niets gehoord terwijl morgen de afspraak staat. Ga maar even bellen vandaag.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de grote dag, althans dat hoop ik.. Gisterenmiddag zelf maar met AutoReset gebeld en een afspraak voor vanmiddag ingepland tussen 12.00 uur en 17.00 uur. Na de verhalen van gisteren dat er M3's uitgeleverd zouden worden maar dit last minute niet doorging houd ik mijn hart vast. Gisteren om 16.46 uur is de auto iig te naam gesteld wat de bijtellingsstress inmiddels overbodig maakt. Nu fingers crossed en de app in de gaten houden maar. Begreep ik het goed dat t verstandig is uit te loggen in de app en opnieuw in te loggen? Kan dit nu al of op moment van officieel afhalen door AutoReset in A'dam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commjoenie2011
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:59:
Vandaag de grote dag, althans dat hoop ik.. Gisterenmiddag zelf maar met AutoReset gebeld en een afspraak voor vanmiddag ingepland tussen 12.00 uur en 17.00 uur. Na de verhalen van gisteren dat er M3's uitgeleverd zouden worden maar dit last minute niet doorging houd ik mijn hart vast. Gisteren om 16.46 uur is de auto iig te naam gesteld wat de bijtellingsstress inmiddels overbodig maakt. Nu fingers crossed en de app in de gaten houden maar. Begreep ik het goed dat t verstandig is uit te loggen in de app en opnieuw in te loggen? Kan dit nu al of op moment van officieel afhalen door AutoReset in A'dam?
Goede vraag: moet je uitloggen of de app gewoon afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:20
Markboss schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:36:
Ze zijn waarschijnlijk wel opgepompt maar in een warm land. Tijdens de trip naar het koude Holland slinkt de lucht. My2cents :)

Maar 2,6 ipv 3,0 ga je het beide prima mee halen tot thuis.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik weet dat dit off topic is maar aangezien iedereen die hem hier krijgt zeer waarschijnlijk nog een bandenwissel gaat doen de volgende waarschuwing:

Gister zijn mijn banden gewisseld van mijn 4 dagen oude Tesla. Bij het terug krijgen van mijn auto werd er meteen een formulier voor handtekening onder mijn neus geschoven waarop ik aangaf dat ik eerst even wilde kijken. Na gezucht mocht dat. Alle 4(!) de velgen zijn helemaal naar de getver rondom aan de buiten rand.
Ja mevrouw, dat was al denk ik. Nou uuh nee, zeker niet. Vervolgens naar het apparaat gelopen waar de velg van de band wordt gehaald en verrek daar zat de coating van de velg duidelijk op. Hier door wordt het gelukkig allemaal vergoed door de garage en gaan ze opnieuw coaten, hierdoor wel de auto 2 dagen kwijt....

Dus.. maak even een vooraf foto met de datum erop van alle velgen rondom want anders heb je geen poot om op te staan. En check de randjes van je velg dus even na voor het tekenen.

Succes!

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25
SimD schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:26:
[...]Het ligt puur aan de leaseregeling en deze is overal anders. Maar om te stellen dat de M3 veroorzaker is van de fiscale veranderingen, nee.[...]
De overheid heeft letterlijk aangegeven dat het geld dat voor deze regeling moet worden uitgetrokken afgezet tegen de CO2 reductie niet uit kan. Dat er goedkopere manieren zijn om dezelfde reductie te bewerkstelligen.
Verder niet denigrerend bedoelt, maar zeker wel een reden voor het afbouwen van de regeling.
stormfly schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:04:
[...]Ze zijn waarschijnlijk wel opgepompt maar in een warm land. Tijdens de trip naar het koude Holland slinkt de lucht. My2cents :)

Maar 2,6 ipv 3,0 ga je het beide prima mee halen tot thuis.
2.6 is ook gewoon prima. Pas onder de 2.6 gaat de auto miepen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:59:
Vandaag de grote dag, althans dat hoop ik.. Gisterenmiddag zelf maar met AutoReset gebeld en een afspraak voor vanmiddag ingepland tussen 12.00 uur en 17.00 uur.
Stomme vraag misschien, maar hoe heb je ze ooit aan de telefoon gekregen? Lijkt onmogelijk...

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Caelorum schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:17:
[...]

De overheid heeft letterlijk aangegeven dat het geld dat voor deze regeling moet worden uitgetrokken afgezet tegen de CO2 reductie niet uit kan. Dat er goedkopere manieren zijn om dezelfde reductie te bewerkstelligen.
Verder niet denigrerend bedoelt, maar zeker wel een reden voor het afbouwen van de regeling.

[...]

Wat de overheid aangeeft is niet altijd de reden maar meer het excuus wat het grootste deel van de bevolking accepteert. ;)
De start is ingezet door alle duurdere EV's (Model S/X'en etc) en zonder de top van 50K ging dat toch echt wel flink wat euro's schelen voor de schatkist, de rest volgt nu alleen maar meer om de deksel weer op de pot te krijgen. Zelfde verhaal indertijd met de hybrides, dom en ondoordacht zoals gewoonlijk maar we moeten het er mee doen.

MIjn M3 bandenspanning was niks mis mee dus niet al teveel stress over hebben, ik zal vanavond wel eens kijken maar qua rij ervaring geen problemen mee gehad en ook geen waarschuwingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-09 09:14
Caelorum schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:17:

Er is een reden dat ze 3.0 adviseren vanuit de fabrikant.. ;)
Iets met slijtage, verbruik, weggedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:29:
[...]

Bedankt voor de tip! Jij of iemand anders een tip waar ze wel netjes de bandenwissel kunnen doen? Ik moet ze ook nog kopen (20'') dus alle tips zijn welkom ;)
Volgens mij kan het je overal gebeuren. Voorzorgsmaatregelen nemen zoals foto’s maken en ze even vragen ‘extra’ voorzichtig te doen is denk ik het enige dat je kan doen.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het kan ook snel bij Tesla :+
Blauwe M3 PF (met de nieuwe velgen) 11-12 besteld (uit voorraad)
Vandaag 17-12 ophalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
pj_vr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:31:
[...]

Stomme vraag misschien, maar hoe heb je ze ooit aan de telefoon gekregen? Lijkt onmogelijk...
Ik heb ze zjuist gesproken. Vanaf 8:00 tot 8:15 bandje gekregen dat ze vanaf 8:00 uur bereikbaar zijn.
Om 8:16 iemand aan de telefoon:

Hij zei: Er gaat veel mis met de afleveringen van Tesla (joh)
Bent u nog niet gebeld? U heeft wel een principe afspraak in uw account?
Ik noteer u gegevens en we kijken of u op de lijst staat. We bellen u terug vandaag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
THIJZEL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:44:
Zo, dat is lekker voor jou, jammer voor mij....
:(

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 24-09 13:05
markie-mark schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:04:
[...]

Zo, dat is lekker voor jou, jammer voor mij....
:(
Die van ons is een stuk nieuwer. Hij krijgt nog een 'oud' modelletje die ze nog hadden staan.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commjoenie2011
Tesla staat aan, is te zien in de app. Nu wachten totdat hij gaat met Autoreset. Wel zo handig om alle rechten voor de app ingetrokken te houden daar de chauffeur van de auto allicht anders lekker mee kan kijken naar je agenda enzo ;-).

Ben wel benieuwd: met welke naam werd jullie auto geleverd ^^? Die van mij is een beetje...bijzonder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:52
commjoenie2011 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:18:
Tesla staat aan, is te zien in de app. Nu wachten totdat hij gaat met Autoreset. Wel zo handig om alle rechten voor de app ingetrokken te houden daar de chauffeur van de auto allicht anders lekker mee kan kijken naar je agenda enzo ;-).

Ben wel benieuwd: met welke naam werd jullie auto geleverd ^^? Die van mij is een beetje...bijzonder :P.
Spill the beans! 8)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
Caelorum schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:42:
[...]

Ik denk dat het meevalt, de hoeveelheid mensen die van een Peugeot 208 naar een Tesla gaan.
Qua bijtelling is het misschien wel gelijk, maar er bestaat ook nog iets zoals leasebudgetten e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
SimD schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:26:
Vind ik toch een lastige redenering aangezien er een tal van zaken (Europese en Nationale) spelen waardoor deze regeling wordt aangepast. Daarnaast het komt een beetje denigrerend over.

Ik ken immers genoeg collega's en vrienden die graag een m3 willen rijden maar dit niet mogen ivm maximale lease tarieven; enerzijds doordat de auto te duur is, anderzijds doordat 1000+ lease tarief buiten het budget valt.

Zij blijven bij Kona electric, BMW 1, Golf en A3. Deze passen in hun lease budget.

Collega’s (dan heb ik het bij ons over junior profielen) die nu in een 208 rijden kunnen alleen maar dromen van een M3 (of BMW 1). Zij hebben geen 1000 euro lease budget. (+- 500 euro)

Maar idd, stel je kunt een SR+ regelen inclusief bijbetaling op je lease tarief kan dat wel eens interessant zijn. Maar heel grof gerekend kom je even duur uit als je Max tarief een 208 is. Als de 8% ingaat ben je vele malen duurder uit. Bij ons is het niet mogelijk meer dan 10% zelf bij te dragen; ivm bescherming. Dus de Tesla is voor junioren en medior collega’s niet bereikbaar.

De 208 EV en de ID3 is wel weer interessant straks!

Ik zelf kom van een BMW 325i. De S vond ik te duur, zonde van mijn budget, en de X buiten mijn budget. De M3 P of LR vind ik top en past netjes binnen leasebudget. Voor LR gekozen omdat ik veel km rij en die 2seconden sneller niet belangrijk vind.

Het ligt puur aan de leaseregeling en deze is overal anders. Maar om te stellen dat de M3 veroorzaker is van de fiscale veranderingen, nee.

[...]
Ditzelfde probleem speelde ook bij mijn werkgever, wij mogen officieel 10% van het leasebedrag meenemen als eigen bijdrage mocht dit nodig zijn.

Nu heb ik mijn werkgever weten te overtuigen dat als we de grens van 10% oprekken naar 20-30%, we nog steeds goedkoper uit zijn mits het een elektrische uit is die in de 4 of 8% bijtelling valt.

Heeft even geduurd, maar gelukkig is het er doorheen gekomen en kan ik binnenkort mijn Volvo V40 vervangen met een Tesla. Scheelt nog centjes en een leuke(re) auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Nou lekker dan, vanmiddag 16:30 afspraak om LR RWD op te halen, gisteren ook betaling al overgemaakt. Sinds gisteravond zijn afspraak en VIN ineens verdwenen uit mijn account. Tesla uiteraard volledig onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:21:
Nou lekker dan, vanmiddag 16:30 afspraak om LR RWD op te halen, gisteren ook betaling al overgemaakt. Sinds gisteravond zijn afspraak en VIN ineens verdwenen uit mijn account. Tesla uiteraard volledig onbereikbaar.
Ze zijn pas vanaf 10 uur bereikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
THIJZEL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:44:
Congrats! Ik dacht dat ik snel was. :+ Zonder LM er tussenin dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Mesque op 17-12-2019 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2

2

kv83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:23:
[...]

Ze zijn pas vanaf 10 uur bereikbaar :)
Zeker niet, vanochtend om 8:15 ging hij al netjes over. Werd er wel uitgeknikkerd na 10 minuten maar lijn was wel "open".

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• KarstenV
  • Laatst online: 20-07-2023
Hi allemaal,

gisteren uiteindelijk 6 uur moeten wachten, maar toen kon ik mijn Tesla meenemen!

Wat was er aan de hand? De auto kon ik zo in, dat was het probleem niet. Alleen de tenaamstelling hield de boel op. Medewerkers aan de balie doen dit niet zelf, maar schakelen met de backoffice in Tilburg. De jongen die er het meeste vanaf leek te weten, gaf aan uitzendkracht te zijn.

Ieder uur gecheckt of er al nieuws was, steeds hetzelfde antwoord. Om 17.15 u begon ik me echt zorgen te maken, want als ze nog iets van de LM nodig hadden werd het krap. Ik bedoel, die gasten gaan ook gewoon naar huis en dan zou ik de trein terug weer moeten pakken...

Toen zijn ze pas goed gaan informeren en bleek dat ze de OTT-code nog niet ontvangen hadden van de LM. En die had deze nog niet verzonden, want ze hadden de factuur nog niet ontvangen van Tesla. En die konden ze op de één of andere manier ook niet aanleveren wegens een 'probleem met uploaden'. Right.

Ik had niet de indruk dat er eerder al contact over was geweest, maar op dat moment heb ik ze aan elkaar gekoppeld en hebben ze het binnen een halfuur geregeld. Om 18.04 stond de auto op mijn naam (ik heb die RDW-site de hele dag zitten refreshen) en om 18.15 uur kon ik dan eindelijk wegrijden.

Mijn tips:
- check van te voren bij de LM of al het papierwerk in orde is! Ik heb de mijne 's ochtends en 's middags nog aan de lijn gehad, niks dat hierop wees. Maar ik heb er ook niet expliciet naar gevraagd.
- denk je: dit duurt wel heel lang? (langer dan een uurtje ofzo) ga er dan zelf achteraan...

Iedereen heel veel plezier met z'n nieuwe bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
KarstenV schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:31:
Mijn tips:
- check van te voren bij de LM of al het papierwerk in orde is! Ik heb de mijne 's ochtends en 's middags nog aan de lijn gehad, niks dat hierop wees. Maar ik heb er ook niet expliciet naar gevraagd.
- denk je: dit duurt wel heel lang? (langer dan een uurtje ofzo) ga er dan zelf achteraan...

Bij welke LM zit je?
Vervelend dat het lang duurde maar hij is in the pocket, veel rijplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The D
  • Laatst online: 03-03 19:41
Hi allemaal,

gisteren uiteindelijk 6 uur moeten wachten, maar toen kon ik mijn Tesla meenemen!

Wat was er aan de hand? De auto kon ik zo in, dat was het probleem niet. Alleen de tenaamstelling hield de boel op. Medewerkers aan de balie doen dit niet zelf, maar schakelen met de backoffice in Tilburg. De jongen die er het meeste vanaf leek te weten, gaf aan uitzendkracht te zijn.

Ieder uur gecheckt of er al nieuws was, steeds hetzelfde antwoord. Om 17.15 u begon ik me echt zorgen te maken, want als ze nog iets van de LM nodig hadden werd het krap. Ik bedoel, die gasten gaan ook gewoon naar huis en dan zou ik de trein terug weer moeten pakken...

Toen zijn ze pas goed gaan informeren en bleek dat ze de OTT-code nog niet ontvangen hadden van de LM. En die had deze nog niet verzonden, want ze hadden de factuur nog niet ontvangen van Tesla. En die konden ze op de één of andere manier ook niet aanleveren wegens een 'probleem met uploaden'. Right.

Ik had niet de indruk dat er eerder al contact over was geweest, maar op dat moment heb ik ze aan elkaar gekoppeld en hebben ze het binnen een halfuur geregeld. Om 18.04 stond de auto op mijn naam (ik heb die RDW-site de hele dag zitten refreshen) en om 18.15 uur kon ik dan eindelijk wegrijden.

Mijn tips:

Ben bijna bij Sloterdijk we zullen het meemaken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarstenV
  • Laatst online: 20-07-2023
jay56 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:36:
[...]

Bij welke LM zit je?
Vervelend dat het lang duurde maar hij is in the pocket, veel rijplezier!
Ik zit bij XL Lease!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik hoop voor je dat het goed gaat…
Ik had een afspraak gisteren en die was ook opeens verdwenen uit mijn account (VIN inderdaad ook verdwenen) en na lang Tesla proberen te bereiken bleek dat de afspraak inderdaad niet doorgaat omdat mijn koplampen vervangen moeten worden. Lease maatschappij wist van niets, die hadden gewoon een chauffeur gestuurd om de auto op te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Ben net gebeld door AR, morgenmiddag tussen 12:00 en 17:00 komt ie *O*

ICE ICE Baby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:24:
[...]

Zeker niet, vanochtend om 8:15 ging hij al netjes over. Werd er wel uitgeknikkerd na 10 minuten maar lijn was wel "open".
Ok. Wat jij wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Hier ook problemen met ophalen LR RWD.

Had vandaag afspraak om 12 uur. Is gisteravond opeens verplaatst naar woensdag 12.30.

Maar ik wil eerst iemand spreken voordat ik mijn agenda ga aanpassen, voordat ik dat weer voor niks doe. Blijkbaar verplaatsen te pas en onpas.

Ben echt wel een beetje klaar met Tesla. Had al even zoiets....put it where the sun doesn't shine... maar ja, daar heb ik uiteindelijk vooral mezelf mee.

Wel verbazingwekkend eigenlijk hoever je eigenlijk bereid bent om je als een hond te laten behandelen voor een beetje bijtellingskorting,

[ Voor 8% gewijzigd door Tammestein op 17-12-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
djmuggs schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:47:
Ben net gebeld door AR, morgenmiddag tussen 12:00 en 17:00 komt ie *O*
Potver goed nieuws, ik heb exact dezelfde config. Eerder besteld, maar zelfde dag VIN. Kan niet lang meer duren dan zou je zeggen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 10:12
Voorzichtig begin ik weer wat hoop te krijgen.... Zojuist via de LM te horen gekregen dat het aangeboden alternatief er nog is en deze is zojuist bevestigd door de werkgever.

Dus nu in afwachting op een SR+, Multi-Coat Red, 19" en wit interieur. Gegarandeerd 4% bijtelling volgens LM.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
ArPi75 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:55:
Voorzichtig begin ik weer wat hoop te krijgen.... Zojuist via de LM te horen gekregen dat het aangeboden alternatief er nog is en deze is zojuist bevestigd door de werkgever.

Dus nu in afwachting op een SR+, Multi-Coat Red, 19" en wit interieur. Gegarandeerd 4% bijtelling volgens LM.
Noice. Zelfde configuratie als ik. Apart :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Hi allemaal,

Mijn tips:

Dit probleem had ik dus ook, uren gewacht tot Tesla de juiste toestemmingscode had van de LM.
Ik denk dat het sneller was geweest als ik dit zelf had kunnen regelen met de LM...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:52:
[...]

Had vandaag afspraak om 12 uur. Is gisteravond opeens verplaatst naar woensdag 12.30.

Maar ik wil eerst iemand spreken voordat ik mijn agenda ga aanpassen, voordat ik dat weer voor niks doe. Blijkbaar verplaatsen te pas en onpas.

Ben echt wel een beetje klaar met Tesla. Had al even zoiets....put it where the sun doesn't shine... maar ja, daar heb ik uiteindelijk vooral mezelf mee.

Wel verbazingwekkend eigenlijk hoever je eigenlijk bereid bent om je als een hond te laten behandelen voor een beetje bijtellingskorting,
Ken de hele historie niet, maar je cancelled zelf een auto, en krijgt binnen een maand nu waarschijnlijk een andere. Zou dit eens bij een ander merk proberen..

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
ArPi75 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:55:

Een mooie en exotische configuratie! Wel leuk als je dit lukt straks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer verwachten we weer een SMS bom!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:15:
Vandaag hoop ik.Ben er wel aan toe.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Inspired schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:05:
[...]

Ken de hele historie niet, maar je cancelled zelf een auto, en krijg binnen een maand nu waarschijnlijk een andere. Zou dit eens bij een ander merk proberen..
Ja dat viel mij ook op. Dan teksten als 'een hond behandelen'. Sjesus, blijf zaken wel even in perspectief zien graag, dank je.

Fijne dag gewenst!

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:15:
Vrijdag 20 december. Een serieuze, voor de Tesla's die rond 27-12 uitgeleverd gaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2

2

Tammestein schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:52:
[...]

Ok dat zou het dan goed kunnen zijn. Ze hebben me gisteren wel gebeld maar toen heb ik ze gemist.

Ben het met je eens, ze branden wel heul erg hard hun merk op zo. Nu zijn ze leuk en interessant omdat ze voorop lopen en door de 4% regeling. Zodra die periode voorbij is en traditionele merken "bij" zijn gaan ze nog grote moeite hebben om af te komen van het imago van een ramsj-merk dat auto's half af en in bulk op de markt dondert en slechter communiceert dan een gemiddelde Noord-Hollandse gemeente. Ik denk even de piek afwachten op de beurs na bekendmaking van de verkoopgetallen in NL, en dan hard short gaan op TSLA >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 11:59
Boterham71 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:25:
[...]

Vrijdag 20 december. Een serieuze, voor de Tesla's die rond 27-12 uitgeleverd gaan worden. :)
Afgelopen week was het juist de donderdag, toen mensen smsjes kregen of ineens de leverdatum in hun account hadden.

Maar goed dat hing *volgens mij* wel samen met het feit dat toen de Dong uitgeladen werd in Zeebrugge, die was daar toen al een dag. Dus dan betekend het alles is nog mogelijk: donderdag, vrijdag of zaterdag.. :P

[ Voor 24% gewijzigd door photovoltaic op 17-12-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 24-09 13:05
photovoltaic schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:26:
[...]
Afgelopen week was het juist de donderdag, toen mensen smsjes kregen of ineens de leverdatum in hun account hadden.
Zou kunnen, Maar donderdag is de RCC Europe nog (niet/net) aangemeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 11:59
Rixard schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:28:
[...]

Zou kunnen, Maar donderdag is de RCC Europe nog (niet/net) aangemeerd.
Je was net te snel had hem net aangepast... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
In Oktober een LR Midnight Blue besteld via LM. Nu eindelijk een SMS en een VIN.

"Uw Tesla zal in 2019 geleverd worden. Door drukte zijn wij helaas lastiger te bereiken. Binnenkort zullen wij u benaderen omtrent uw exacte leverdatum, ondertussen willen wij u vragen uw Tesla Account te voltooien. Alvast bedankt, Tesla Delivery. Wilt u zich afmelden voor SMS, antwoord dan STOP."

Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk nog geleverd wordt in 2019. Als hij maar in de 4% regeling valt vindt ik alles prima.
Overigens wordt vandaag gestemd over het wetsvoorstel waar onder andere de nieuwe lease regels voor 2020 instaan. Het moet raar lopen als het voorstel niet wordt aangenomen, maar mocht het worden afgekeurd dan is er een kleine kans dat die 4% nog ietsjes langer blijft gelden: https://www.eerstekamer.n...4_wet_fiscale_maatregelen
Pagina: 1 ... 289 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.