Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je inside informatie hebt😨

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N5DxK4J_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2019 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
Marks69 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:57:
Wel bijzonder dat afgelopen zaterdag een tesla medewerker mijn RN nummer in het systeem opzocht....en de conclusie had dat deze op een boot staat die 26/12 aankomt, en ik tussen 27/12 en 30/12 geleverd ga krijgen in amsterdam....

Jammer genoeg heb ik niet om de naam van die boot gevraagd....

[...]
Interessant.. Heb je wel al een VIN in je account staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vnms
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-03 22:17
Iemand die net als ik, ook nog altijd wacht tot zijn/haar auto vandaag wordt bezorgd?
Autoreset haalt mijn auto op, die kerel staat daar al vanaf 9:00 uur vanmorgen te wachten werd mij vanmiddag verteld. In de APP zie ik nog altijd dat de auto op de Koopman Terminal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-05 21:04
Marks69 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:58:
rij gewoon langs een Tesla punt...ik was zaterdag in Duiven, uitermate vriendelijk geholpen!

[...]
Nog 2x bellen, ik kwam er na 17x door >:)

Nu te horen gekregen dat mijn auto op de boot staat die 20 december aankomt (terwijl mij 2,5 week geleden werd verteld: levering 3e week, maar goed).
Nog geen kenteken bekend helaas en vanaf 20 december zullen ze beginnen met sms'jes sturen voor de afleverafspraken. Levering na de 20e komt mij wel beter uit ivm rustige tijd op werk.

Edit: verkeerde quote:
Aperture schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:56:
[...]

Ik al 15 keer, waarbij de langste na 18 min 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Figaro9 op 16-12-2019 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Is dat het beruchte systeem waar we tegen aan hebbn gevochten :p

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die staat ook op de RCC Europe dus!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de tenaamstelling bij RDW en van de landelijke storingen gebruik gemaakt om Tesla te bellen en kwam er bij de tweede poging al doorheen. Super geholpen door een aardige jongeman. Die heeft m’n gegevens goed in het systeem gezet en uitgelegd wat m’n secondary account nu inhoudt. Volgens hem krijg ik morgen of woensdag een sms voor een levering vrijdag of zaterdag. Ik kan nu rustig gaan afwachten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Vanmiddag heb ik de auto opgehaald. Bij binnenkomst in de tent leek het helemaal ramvol te staan, maar dat bleken allemaal studenten te zijn die de auto moesten ophalen om op een andere locatie te bezorgen. De rij voor mensen die de auto zelf kwamen ophalen was heel kort, en na ca 10 minuten kon ik naar buiten om de auto te zoeken.

Erg vriendelijk personeel overal aanwezig die mij de weg hebben gewezen. De auto zag er eerlijk gezegd wel erg rommelig uit; veel lijmresten en vanbinnen vrij vies (veel troep naar binnen gewaaid en de drivers zijn ogenschijnlijk meerdere malen met vieze schoenen naar binnen gestapt), maar dat is begrijpelijk met deze omstandigheden. Er zat 1 krasje in welke ze direct op locatie hebben weggepolijst en de auto stond 10 minuten later weer voor m'n neus. In totaal kon ik na ongeveer een uurtje weer naar buiten.

Ik vond het eerlijk gezegd echt top geregeld allemaal en ben erg tevreden over het hele proces.

De auto zelf rijdt fantastisch. Ikzelf ben een 20 jaar oude diesel met veel karakter gewend, dus dit is wel even wennen. Misschien rijdt de auto zelfs iets TE goed, en ik kan me voorstellen dat het na een tijdje gaat vervelen. Hopelijk houden ze het spannend met af en toe een nieuwe update ;)

Software staat op V9, dus dat ga ik zo updaten. Er zat 1 laadkabel bij (denk 3 meter). Géén oplaadkabel voor de telefoon (erg gierig!), en ook voor de dashcam en sentrymode moet je nog e.e.a. aanschaffen (ook een beetje gierig). Van die laatste 2 punten heb ik niet zoveel verstand, dus vrij irritant dat ik dat nu allemaal nog moet uitzoeken; dat zou mijns inziens beter kunnen.

Overigens heb ik een MY2020 en zoals verwacht géén PWS of andere geluiden.

Iedereen nog sterkte met wachten en veel veilige kilometers gewenst!

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Voor de G-xxx-TR reeks: ik zie dat er op dit moment heel erg veel op naam worden gezet via ovi.rdw.nl. De mijne is nog niet gebeurd, maar zie in de omliggende kentekens al meerdere tenaamstellingen de afgelopen uur. Ik heb gekeken in het begin van G-20x-TR. De mijne overigens nog niet :-(

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:06:
[...]

Die staat ook op de RCC Europe dus!
Yup... het wachten is onverdraaglijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update. Tesla wordt aankomende Woensdag, 18 December 2019 thuis afgeleverd. Wens allen die nog wachten sterkte toen en zoals in mijn geval "geduld wordt beloond".

Kan ik hem nog net mooi inpakken en onder de kerstboom leggen.

PS leef wel mee met die mensen die het bericht hebben ontvangen dat de auto helemaal niet meer komt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:08:
[...]

Yup... het wachten is onverdraaglijk
Ja echt hoor. Kan niet wachten tot t vrijdag is want hoop dan echt een sms te ontvangen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:08:
Even een update. Tesla wordt aankomende Woensdag, 18 December 2019 thuis afgeleverd. Wens allen die nog wachten sterkte toen en zoals in mijn geval "geduld wordt beloond".

Kan ik hem nog net mooi inpakken en onder de kerstboom leggen.

PS leef wel mee met die mensen die het bericht hebben ontvangen dat de auto helemaal niet meer komt dit jaar.
Ik had net een G-xxx-SK voor me op de snelweg. :)

Die gast zat er trouwens mega-ongemakkelijk in, maar dat ligt niet aan de auto :+ (was overduidelijk een student)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wp1970 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:57:
[...]

Dank en excuus. Kun je dan een account aanmaken zonder VIN?
Je kan een account aanmaken met je RN.. je bestelnummer!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Volgens mij is het heel simpel: alle auto's die momenteel op land staan worden voor kerst (dus t/m 24/12) uitgeleverd (SMSjes zijn al verstuurd of komen morgen met de wekelijkse SMS bom), alle auto's op de RCC Europe worden tussen kerst en oud-en-nieuw uitgeleverd (27-31, wellicht ook 26), SMSjes worden vrijdag 20 en dinsdag 24 december verstuurd. Tot zover weer de glazen bol, garantie tot aan de deur en gebaseerd op 3 maanden meelezen 8)7

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stoorzender292
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:28
Ja ik heb 5 keer moeten proberen maar kwam er uiteindelijk wel doorheen. Een andere delivery medewerker zei vorige week dat het nog prima mogelijk was. Nu wordt er dus verkondigd dat het Februari wordt.
Ik heb Alphabet maar gebeld, zij hebben toegezegd Tesla te gaan vragen wat hier nou precies de bedoeling is.

4% of 8% maakt me weinig uit, ik vind het alsnog de beste optie. Maar Februari terwijl eerst 15-12 is toegezegd... dat is erg vervelend. Betaal tot die tijd ook 22% bijtelling
Aperture schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:50:
[...]

Precies zelfde config, op de trekhaak na. Probeer al 2 uur tesla te bereiken (1-1) maar word er steeds na ~9 min uitgegooid. LM denkt dat het 'm niet meer gaat worden maar heeft nog niks van Tesla gehoord. Twijfel of ik nu cancel of voor 8% ga... Als het feb wordt dan vind ik het nog wel echt lang wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wp1970
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06 16:56
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:11:
[...]

Je kan een account aanmaken met je RN.. je bestelnummer!!
Hoi wederom dank, ik heb geen RN nummer, alleen dus op het contract "levering 2019!". LM heeft RN nummer? kan ik dat opeisen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thomas3
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-04 19:57
Auto is geleverd! Had een afspraak om 9u vandaag, helaas geen Tesla taxi’s gezien bij Sloterdijk maar na een kwartier rijden zag ik een AutoReset busje staan om chafeurs op te halen. Gelukkig was er nog plek en mocht ik mee.

Om 9:05 stond ik nog bij de balie om de auto op te halen en de app werkte met meer dan 200KM beschikbaar. Wat een heerlijke auto om in te rijden wat een acceleratie en die stilte!
Zojuist een kleine beschadeging bij de Frunk lak gevonden maar denk niet dat het een probleem wat nodig gerepareerd hoeft te worden. Verder heb ik helaas nog geen laadpas maar vernomen dat ik bij een supercharger zonder pas kan laden..

Ik heb afgelopen vrijdag Tesla opgebeld om de status van de auto te bekijken. Bleek dat deze al klaar stond en maandag (vandaag 9u) al opgehaald kon worden! Besteld bij Leaseplan dus normaal zou AutoReset de levering doen maar vermoed dat er door de drukte nog geen contact met mij is opgenomen.

Onderstaand de eerste foto's en de eerste nummerplaten vallen er al af!

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2019/12/16/WhatsApp-Image-2019-12-16-at-13.05.44.md.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2019/12/16/WhatsApp-Image-2019-12-16-at-09.12.55.md.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marks69
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-02 18:47
Nee helemaal niets, heb zon mooi secundair account, dus helemaal niets te zien...

Maar RN nummer deed het hem in systeem bij Tesla

Ze hadden zelfs mijn 06 en alles erin staan, die staan ook niet in mijn account, dus dat zegt niets
Aperture schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:01:
[...]

Interessant.. Heb je wel al een VIN in je account staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:07:
en ja hoor mijn geluk kan niet op

Wij hebben u onlangs geïnformeerd over de levering van uw nieuwe Tesla. Door omstandigheden bij Tesla kan uw auto niet geleverd worden vandaag.

Tesla heeft de nieuwe leverdatum gepland op 18 december 2019. Excuses voor deze plotselinge wijziging.
Ik kreeg dezelfde melding, hij zou morgen geleverd worden, maar nu verzet naar 19 december.
Had er natuurlijk al op gerekend er morgen mee te rijden.....
Ben benieuwd waarom, hoop niet dat het nu aan Athlon ligt, aangezien het in de account nog steeds op morgen staat als levering.

En sinds vanmiddag is die ook al tenaam gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picassosax
  • Laatst online: 14-01-2022
Marks69 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:57:
Wel bijzonder dat afgelopen zaterdag een tesla medewerker mijn RN nummer in het systeem opzocht....en de conclusie had dat deze op een boot staat die 26/12 aankomt, en ik tussen 27/12 en 30/12 geleverd ga krijgen in amsterdam....

Jammer genoeg heb ik niet om de naam van die boot gevraagd....

[...]
Ik kreeg vandaag ook die melding, terwijl ik eerder te horen kreeg dat mijn auto op de RCC stond.... Iemand enig idee??

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
reggydub76 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:18:
[...]

Ik kreeg dezelfde melding, hij zou morgen geleverd worden, maar nu verzet naar 19 december.
Had er natuurlijk al op gerekend er morgen mee te rijden.....
Ben benieuwd waarom, hoop niet dat het nu aan Athlon ligt, aangezien het in de account nog steeds op morgen staat als levering.

En sinds vanmiddag is die ook al tenaam gesteld.
Ja dat hoop ik dus ook niet. Bij mij staat er nog steeds 16e. Ik had het makkelijk zelf kunnen halen als het mogelijk was |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Marks69 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:17:
Nee helemaal niets, heb zon mooi secundair account, dus helemaal niets te zien...

Maar RN nummer deed het hem in systeem bij Tesla

Ze hadden zelfs mijn 06 en alles erin staan, die staan ook niet in mijn account, dus dat zegt niets

[...]
Dan ga ik nog een heel klein beetje hopen op die 4% haha. Ik heb letterlijk al 20 keer gebeld maar wordt er elke keer uitgegooid alleen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:19:
[...]

Ja dat hoop ik dus ook niet. Bij mij staat er nog steeds 16e. Ik had het makkelijk zelf kunnen halen als het mogelijk was |:(
Zijn er hier misschien mensen, die Athlon als LM hebben, en die de auto wel zelf ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Picassosax
Boterham71 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:43:
Mijn auto staat (nog steeds) op de RCC Europe. Je kunt inmiddels een kenteken opvragen. (G-XXX-VZ hier)
Hoe heb je dat opgevraagd dan? Mijne staat als t goed is ook op de RCC.... :|

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:19:
[...]

Meer dan een ID-kaart heb je er niet voor nodig. Dus je kunt alsnog zelf gaan ;)

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wp1970 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:16:
[...]

Hoi wederom dank, ik heb geen RN nummer, alleen dus op het contract "levering 2019!". LM heeft RN nummer? kan ik dat opeisen?
Je kan dit bij de leasemaatschappij of bij Tesla vragen. Opeisen lijkt me niet nodig.. dit lijkt mij gezamenlijke informatie... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Zoals ik het interpreteer worden er nu wel auto's afgeleverd. Met name het instapmodel en dan ook niet met die gigantische aantallen die voorspeld zijn.
De LR en P uitvoeringen moeten nu feitelijk in één week worden afgeleverd. dan mag er ook niets fout gaan en wordt het sowieso erg hectisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 19:32
Ik ben net gebeld in verband met de telefoonstoring, bevestiging van afspraak (in plaats van SMS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Picassosax schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:23:
[...]

Hoe heb je dat opgevraagd dan? Mijne staat als t goed is ook op de RCC.... :|
Dat stond ook in mijn post, ik heb gebeld. Ik had eerder te horen gekregen dat mijn kenteken rond 16-12 bekend zou zijn. Waarschijnlijk was ie al eerder bekend, want ik heb al foto's gezien van auto's op de Koopman terminal terrein met een hoger kenteken.

edit: onbedoeld flamen.

[ Voor 31% gewijzigd door Boterham71 op 16-12-2019 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
En jij voor je zoveelste zelfingenomen reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
vontrapp schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:29:
En jij voor je zoveelste zelfingenomen reactie.
Terechte opmerking, excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:00:
VIN nr bekend
Tesla geen enkele info

LM:
Vanuit Tesla hebben we begrepen dat uw auto nog op de boot staat en rond de kerst aankomt in Amsterdam. Tesla zal meteen het kenteken aanvragen zodat de bijtelling gegarandeerd is. Uitlevering zal waarschijnlijk in januari 2020 gaan plaatsvinden.
Net Tesla telefonisch gesproken. Auto komt 22 dec aan en zal zeker worden afgeleverd voor 1 januari. Geen telefoonnummer in het account dus nog toegevoegd... goed dat ik belde. Werken 24/7 door om het te realiseren voor 1-1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wp1970
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:25:
[...]

Je kan dit bij de leasemaatschappij of bij Tesla vragen. Opeisen lijkt me niet nodig.. dit lijkt mij gezamenlijke informatie... 8)7
Hoi heb vd LM een RN nummer gekregen, heb het forum doorzocht, heb ook een account bij tesla aangemaakt maar heb geen idee waar ik dat RN nummer moet invullen. Hoewel voor jullie allen gesneden koek, kan iemand dit svp aangeven? alvast veel dank ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Diepe zucht, eindelijk kwam ik er doorheen na heel veel belletjes. Vliegt mijn netwerk eruit (t-mobile), terwijl alles opgelost leek te zijn met het netwerk probleem.... Krijg nog netjes een maitlje dat de verbinding verbroken werd en dat ze mij proberen terug te bellen, netwerk echter nog steeds 0 8)7
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:36:
[...]

Net Tesla telefonisch gesproken. Auto komt 22 dec aan en zal zeker worden afgeleverd voor 1 januari. Geen telefoonnummer in het account dus nog toegevoegd... goed dat ik belde. Werken 24/7 door om het te realiseren voor 1-1 _/-\o_
Wat nice voor je zeg! Wat voor config, wanneer bestelling / RN / VIN?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KarstenV
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-07-2023
Vandaag m'n afspraak om 12:00 uur.

Op Sloterdijk 2 rondjes gelopen. Toen kwam ik erachter dat de rode Tesla-vlaggen weggehaald zijn omdat de gemeente hier problemen mee had. Dus je moet gewoon bij de kiss and ride gaan staan "voorkant" station zegmaar en wachten op een auto waarop staat dat het een Shuttle is.

Rond 12:15 alsnog in de 'tent'. Was snel aan de beurt, en hoorde dat ik mijn auto alvast op kon zoeken om in te stellen. Na een halfuurtje ongeveer zou de tenaamstelling geregeld zijn.

Auto zag er piekfijn uit. Meteen een beetje mee gespeeld, dingen ingesteld, etc. Inderdaad wel wat vieze voeten er al in, maar goed. Snel matjes regelen. App deed het meteen, gekoppeld als sleutel. Ruim 200 km in de accu en 13 op de teller.

Goed, na halfuurtje terug naar de tent. En daar zit ik nu dus nog. Al 4 uur dus. Ze hebben geen idee waarom de tenaamstelling zo lang duurt. Hmz. Ik had me er best op ingesteld dat het wat langer zou duren, maar niet zo lang. En zeker niet door een administratieve handeling :(

Tussendoor maar weer even met de shuttle terug gegaan voor een broodje op Sloterdijk (hebben ze hier natuurlijk niet). Om me heen veel senioren en wat studenten om de auto's op te halen voor anderen. Tsja, dat was bij nader inzien wel een beter idee geweest...

Beetje balen dus... maar ik ga niet weg voordat ik hem heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wp1970
Aperture schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:38:
Diepe zucht, eindelijk kwam ik er doorheen na heel veel belletjes. Vliegt mijn netwerk eruit (t-mobile), terwijl alles opgelost leek te zijn met het netwerk probleem.... Krijg nog netjes een maitlje dat de verbinding verbroken werd en dat ze mij proberen terug te bellen, netwerk echter nog steeds 0 8)7

[...]

Mooi dat geeft hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 18:27
rmathijssen schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:08:
Voor de G-xxx-TR reeks: ik zie dat er op dit moment heel erg veel op naam worden gezet via ovi.rdw.nl. De mijne is nog niet gebeurd, maar zie in de omliggende kentekens al meerdere tenaamstellingen de afgelopen uur. Ik heb gekeken in het begin van G-20x-TR. De mijne overigens nog niet :-(
Goed gezien! Ik zit achteraan in de G-3xx-TR reeks. In deze "buurt" nog niet veel tenaamstellingen Even doortikken daar bij Delivery! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
is er een indicatie van levering op het moment als je nu ongeveer zou bestellen? 2 maandjes nog steeds reeël? Ik ga auto niet privé rijden waardoor het niet heel erg is in mijn geval. Lang wachten wel :)
En tja die witte kleur als standaardoptie is ook nog de twijfel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Thomas3 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:16:
Auto is geleverd! Had een afspraak om 9u vandaag, helaas geen Tesla taxi’s gezien bij Sloterdijk maar na een kwartier rijden zag ik een AutoReset busje staan om chafeurs op te halen. Gelukkig was er nog plek en mocht ik mee.

Om 9:05 stond ik nog bij de balie om de auto op te halen en de app werkte met meer dan 200KM beschikbaar. Wat een heerlijke auto om in te rijden wat een acceleratie en die stilte!
Zojuist een kleine beschadeging bij de Frunk lak gevonden maar denk niet dat het een probleem wat nodig gerepareerd hoeft te worden. Verder heb ik helaas nog geen laadpas maar vernomen dat ik bij een supercharger zonder pas kan laden..

Ik heb afgelopen vrijdag Tesla opgebeld om de status van de auto te bekijken. Bleek dat deze al klaar stond en maandag (vandaag 9u) al opgehaald kon worden! Besteld bij Leaseplan dus normaal zou AutoReset de levering doen maar vermoed dat er door de drukte nog geen contact met mij is opgenomen.

Onderstaand de eerste foto's en de eerste nummerplaten vallen er al af!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
En? Hoeveel van jullie hebben gecheckt of zijn/haar M3 op de foto stond? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
KarstenV schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:39:

Dat klinkt als wederom problemen met de RDW (gezien Athlon hun auto's ook al niet mee krijgt).

Hopelijk gaat het ze nog lukken. Dat zou anders helemaal een domper zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aperture schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:38:

[...]

Excuus. Bestelling begin okt, VIN begin dec (rond 2 dec). Config; LR AWD Midnight Silver Metallic - trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Tesla opgehaald. Het was erg druk en er zaten een hoop mopperende chauffeurs van leasebedrijven. Er was blijkbaar wat misgegaan bij de aanmelding door het leasebedrijf aan Tesla waardoor ze een paar uur moesten wachten alvorens een auto mee te krijgen. Bij mij liep het vlot. Stond met een minuut op 10 weer buiten met het RDW papiertje. Auto is prima in orde, laatste software versie was al geïnstalleerd, 240km range, instappen en rijden maar. Ik zit inmiddels thuis maar nog steeds met een grote glimlach op m'n gezicht. Het is al vaker gezegd maar het is het wachten meer dan waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarstenV
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-07-2023
Nou, ze geven vooral de leasemaatschappijen de schuld die niet altijd alles compleet aan zouden leveren... maar dat lijkt me een sterk verhaal. Over RDW heb ik ze nog niet gehoord. De namen volgen nu wat sneller achter elkaar gelukkig... ik ben benieuwd. Eerste ritje is in elk geval in het donker haha.

(en ik sluit me op in die auto als ze zeggen dat het vandaag niet meer gaat lukken)
chevsticks schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:44:
[...]

Dat klinkt als wederom problemen met de RDW (gezien Athlon hun auto's ook al niet mee krijgt).

Hopelijk gaat het ze nog lukken. Dat zou anders helemaal een domper zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

De aanhouder wint; ook ik kwam erdoor bij een alleraardigste meneer.

19 of 20 ready for delivery, vandaag of morgen de SMS, kenteken pending dus helaas geen GVD meer O-) >:)

Omdat de auto niet in huis past stelde de meneer voor de kerstboom op de trekhaak te plaatsen zodat de Tesla alsnog onder de kerstboom kon.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023

Op Sloterdijk 2 rondjes gelopen. Toen kwam ik erachter dat de rode Tesla-vlaggen weggehaald zijn omdat de gemeente hier problemen mee had. Dus je moet gewoon bij de kiss and ride gaan staan "voorkant" station zegmaar en wachten op een auto waarop staat dat het een Shuttle is.

Rond 12:15 alsnog in de 'tent'. Was snel aan de beurt, en hoorde dat ik mijn auto alvast op kon zoeken om in te stellen. Na een halfuurtje ongeveer zou de tenaamstelling geregeld zijn.

Auto zag er piekfijn uit. Meteen een beetje mee gespeeld, dingen ingesteld, etc. Inderdaad wel wat vieze voeten er al in, maar goed. Snel matjes regelen. App deed het meteen, gekoppeld als sleutel. Ruim 200 km in de accu en 13 op de teller.

Goed, na halfuurtje terug naar de tent. En daar zit ik nu dus nog. Al 4 uur dus. Ze hebben geen idee waarom de tenaamstelling zo lang duurt. Hmz. Ik had me er best op ingesteld dat het wat langer zou duren, maar niet zo lang. En zeker niet door een administratieve handeling :(

Tussendoor maar weer even met de shuttle terug gegaan voor een broodje op Sloterdijk (hebben ze hier natuurlijk niet). Om me heen veel senioren en wat studenten om de auto's op te halen voor anderen. Tsja, dat was bij nader inzien wel een beter idee geweest...

Succes gast, tenaamstelling was dus nog niet geregeld voor levering als ik dat goed lees? Balen.... 4 uur+ is echt belachelijk.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie kenteken telefonisch opgevraagd of ook via paginabron te vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Sapperdeflapp schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:12:
Hehe ook eindelijk Tesla aan de lijn gehad nadat LP mij niks kon vertellen. Mijn auto staat al in Tilburg!
Kenteken G - XXX - TR Nu wachten op Autoreset of moet je hier ook achteraan bellen?
TD aan de lijn gekregen. De paar keer dat ik daar mensen gesproken heb altijd vriendelijk! Het schijnt zo te zijn dat mijn G-3xxx-TR ook onderweg is vanaf Zeebrugge naar Tilburg voor aflevering. Tilburg, omdat er bij Koopman geen aflevercapaciteit extra meer zou zijn. Zou vandaag aangekomen moeten zijn, maar leek niet helemaal zeker. Waarschijnlijk morgen en dan als het goed is ook snel een SMS voor aflevering. #nogevengeduld O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:58:
Hebben jullie kenteken telefonisch opgevraagd of ook via paginabron te vinden?
Telefonisch via Tesla Delivery.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Zaterdag was het zo ver: Delivery time van mijn Tesla Model 3 SR+ *O*

De dag begon met het uitruimen en schoonmaken van mijn Seat Leon ST, die ik achterliet op het parkeerterrein van mijn werkgever:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mk0BrgpyeFtJyBNWiz9LFwzz/full.png

Vervolgens een wandeling naar het station om vervolgens met elektrisch aangedreven voertuigen naar Station Amsterdam Sloterdijk te reizen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yvd6gZZ2nZO5iKkofudHn3AY/full.png

Op station Sloterdijk aangekomen zag ik bij uitgang Orlyplein al snel de Teslashutte staan. Er zaten al twee passagiers in en nadat ik ingestapt was gingen we met een lekker tempo naar de Koopman Terminal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cLx8etxiZBdfdbjXUuK3EaUC/full.png

Het regende intussen flink, dus met een sprintje naar de evenemententent gerend. Binnen was het niet erg druk, het was al na 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G5nSfAPa63U34G0krBrChjpQ/full.png

Na even in de rij gestaan te hebben werd ik door een erg vriendelijke Tesla-medewerker geholpen. Een paar krabbels verder en ik had mijn tenaamstellingsverslag en de locatie van mijn auto (B234). Het regende echt hard en mijn app was nog niet gekoppeld, dus ik besloot toch maar even te wachten en maakte een praatje met de mensen van de Tesla Owners Club.

Nadat ik zag dagt mijn app gekoppeld was, won mijn ongeduld het uiteindelijk. Gelukkig regende het niet meer zo hard. Nu op zoek naar mijn auto! Wel zag ik in de app dat mijn accu koud was (sneeuwvlokje) en helaas maar 19% charge had.... -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xREICqyCkPpBigatjKsMSWBJ/full.png

Ik kon hem niet zo snel vinden, dus ik ging maar toeteren met behulp van de app. Maar omdat ik maar één werkend oor heb, hoor ik geen richting. Gelukkig was een vriendelijke Tesla-medewerker zo aardig om mij in de juiste richting te wijzen en al snel stond ik voor mijn nieuwe auto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PoUhMhBVn2BzdQsCX9DCOM3c/full.png

De auto zag er goed uit, wat lijmresten op de banden maar verder geen gekke dingen (nummerplaat achter hing wat scheef...). Ook binnen zag alles er goed uit en ik had geen zin meer om de hele checklist af te lopen. In de achterbak lag de trekhaak in een kek koffertje samen met een grijze laadkabel. In de frunk vond ik de EHBO+gevarendriehoek in een rode cover.

Stoel instellen, radio aan en tijd om te gaan! Even in de rij bij het uitrijden, laatste check was ok en rijden maar. Ik had al eerder in een SR+ gereden, maar dit was toch wel genieten. Ik had genoeg range om bij SuC Breukelen te komen, dus die als bestemming ingevoer in de navigatie met nog 18% aan lading. De navigatie gaf geen waarschuwing over snelheidsbeperking, maar ik heb rustig aan gedaan.

De kalibratie van de autopilot was binnen 15 km klaar, dus op de A2 heb ik TACC en Autopilot even geprobeerd. De auto had al Software 2019.40.2.1 en het viel mij op dat ik cones/pylonen zag op mijn scherm. Toch HW3 hardware dan?

SuC Breukelen was erg druk, maar ik kon nog een plekje vinden waar ik alleen bij een stall stond (voor zo lang het duurde :)): Het is wel een weinig aantrekkelijke SuC: rijplaten en grind helpen niet echt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1uAsntnJL5YLFuF4Ck74rbtH/full.png

Alle tijd om zaken in te stellen en accounts in te loggen voor Spötify, TuneIn etc. Na een half uurtje laden zat ik op 80% SoC en was het tijd om te gaan, door de drukte was de limiet ook 80%. Na een vrij kort ritje zette ik mijn auto thuis voor de deur:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zJIDFr37faC0LwWxU6YgMp3h/full.png

Ervaringen tot en met vandaag:
  • Relaxed om mee rijden, maar als het moet enorm snel (bij 50 km/h het pedaal vloeren is een rollercoaster experience)
  • Wennen aan TACC/AutoPilot ging best snel
  • One-pedal driving is echt geweldig
  • De auto is comfortabeler dan mijn 3 cm verlaagde Leon ST, maar de stoelen bieden minder zijdelijngse steun.
  • Audio is echt prima, maar mis de sub uit mijn vorige auto een beetje
  • Vanochtend naar mijn werk gingen de laatste 50 km met een verbruik van 157W/km. Veel met TACC/AP gereden.
  • Tip: Voor het opladen bij een snellader eerst kijken of hij beschikbaar is (Ionity Nieuwegein)
  • SuC Bunnik was echt traag gisteren (40kW)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D0bo9y1gwSske5D65dPDshb1/full.png

Bedankt voor de leuke tijd in dit topic, succes met de afleveringen die nog gaan komen en hopelijk worden er niet nog veel meer mensen teleurgesteld...

:w

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76

Weet je of het te maken heeft met de T-Mobile storing, wij hadden trouwens ook een paar uur internetstoring op de kabel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Devster schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:04:

De dag begon met het uitruimen en schoonmaken van mijn Seat Leon ST, die ik achterliet op het parkeerterrein van mijn werkgever:

[Afbeelding]

Vervolgens een wandeling naar het station om vervolgens met elektrisch aangedreven voertuigen naar Station Amsterdam Sloterdijk te reizen:

[Afbeelding]

Op station Sloterdijk aangekomen zag ik bij uitgang Orlyplein al snel de Teslashutte staan. Er zaten al twee passagiers in en nadat ik ingestapt was gingen we met een lekker tempo naar de Koopman Terminal:

[Afbeelding]

Het regende intussen flink, dus met een sprintje naar de evenemententent gerend. Binnen was het niet erg druk, het was al na 16:00.

[Afbeelding]

Na even in de rij gestaan te hebben werd ik door een erg vriendelijke Tesla-medewerker geholpen. Een paar krabbels verder en ik had mijn tenaamstellingsverslag en de locatie van mijn auto (B234). Het regende echt hard en mijn app was nog niet gekoppeld, dus ik besloot toch maar even te wachten en maakte een praatje met de mensen van de Tesla Owners Club.

Nadat ik zag dagt mijn app gekoppeld was, won mijn ongeduld het uiteindelijk. Gelukkig regende het niet meer zo hard. Nu op zoek naar mijn auto! Wel zag ik in de app dat mijn accu koud was (sneeuwvlokje) en helaas maar 19% charge had.... -O-

[Afbeelding]

Ik kon hem niet zo snel vinden, dus ik ging maar toeteren met behulp van de app. Maar omdat ik maar één werkend oor heb, hoor ik geen richting. Gelukkig was een vriendelijke Tesla-medewerker zo aardig om mij in de juiste richting te wijzen en al snel stond ik voor mijn nieuwe auto:

[Afbeelding]

De auto zag er goed uit, wat lijmresten op de banden maar verder geen gekke dingen (nummerplaat achter hing wat scheef...). Ook binnen zag alles er goed uit en ik had geen zin meer om de hele checklist af te lopen. In de achterbak lag de trekhaak in een kek koffertje samen met een grijze laadkabel. In de frunk vond ik de EHBO+gevarendriehoek in een rode cover.

Stoel instellen, radio aan en tijd om te gaan! Even in de rij bij het uitrijden, laatste check was ok en rijden maar. Ik had al eerder in een SR+ gereden, maar dit was toch wel genieten. Ik had genoeg range om bij SuC Breukelen te komen, dus die als bestemming ingevoer in de navigatie met nog 18% aan lading. De navigatie gaf geen waarschuwing over snelheidsbeperking, maar ik heb rustig aan gedaan.

De kalibratie van de autopilot was binnen 15 km klaar, dus op de A2 heb ik TACC en Autopilot even geprobeerd. De auto had al Software 2019.40.2.1 en het viel mij op dat ik cones/pylonen zag op mijn scherm. Toch HW3 hardware dan?

SuC Breukelen was erg druk, maar ik kon nog een plekje vinden waar ik alleen bij een stall stond (voor zo lang het duurde :)): Het is wel een weinig aantrekkelijke SuC: rijplaten en grind helpen niet echt.

[Afbeelding]

Alle tijd om zaken in te stellen en accounts in te loggen voor Spötify, TuneIn etc. Na een half uurtje laden zat ik op 80% SoC en was het tijd om te gaan, door de drukte was de limiet ook 80%. Na een vrij kort ritje zette ik mijn auto thuis voor de deur:

[Afbeelding]

• Relaxed om mee rijden, maar als het moet enorm snel (bij 50 km/h het pedaal vloeren is een rollercoaster experience)
  • De auto is comfortabeler dan mijn 3 cm verlaagde Leon ST, maar de stoelen bieden minder zijdelijngse steun.
  • Vanochtend naar mijn werk gingen de laatste 50 km met een verbruik van 157W/km. Veel met TACC/AP gereden.
  • Tip: Voor het opladen bij een snellader eerst kijken of hij beschikbaar is (Ionity Nieuwegein)
[Afbeelding]

Bedankt voor de leuke tijd in dit topic, succes met de afleveringen die nog gaan komen en hopelijk worden er niet nog veel meer mensen teleurgesteld...

Ik ga ook van een Seat Leon ST naar een M3. Ik heb een uitvoering waar ook een sub en best strak geluid in zit. Ben ook benieuwd naar de M3 geluids kwaliteit (een SR+ dus zonder de sub ). Merkwaardige uitvoering van die Tesla op foto 5... die ken ik nog niet. ;) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 12:08
Na alle spannende berichten zojuist zelf ook een met TD gebeld, aangezien ik een LeasePlan actieauto heb (LR, AWD, 18" Aero, Pearl White, Trekhaak - VIN 29-11)

Aangezien mijn auto op de RCC Europe staat volgens Tesla was ik verbaasd om te horen dat ik al een kenteken heb: G-XXX-XJ

Ik denk dat het voor de auto's op de RCC Europe wel goed gaan komen als deze nu al geregistreerd worden.

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wp1970
levering feb 2020 LM had een vreemde afspraak gemaakt zegt Tesla (aardige man overigens), er komen per boot geen SR Tesla 's meer aan in 2019. Tja. Lm snapte er niets van .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
Volgens mail, sms en accountupdate vorige week staat auto morgen om 10u klaar. Maar hij wordt gebracht door Leaseplan. Zij en die partij die hem aflevert lopen achter en hebben geen idee wanneer zij hem kunnen inplannen voor levering. Mag hem niet zelf ophalen, want ze zijn bang voor slechte service :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Devster schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:04:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Respect voor deze leuke uitgebreide verslaglegging! Geniet van je nieuwe auto. _/-\o_

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:19
fatbenny schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:14:
Volgens mail, sms en accountupdate vorige week staat auto morgen om 10u klaar. Maar hij wordt gebracht door Leaseplan. Zij en die partij die hem aflevert lopen achter en hebben geen idee wanneer zij hem kunnen inplannen voor levering. Mag hem niet zelf ophalen, want ze zijn bang voor slechte service :/
Das raar, ik heb vanmiddag met Leaseplan gebeld en mag de auto gewoon zelf ophalen met als instructie als AutoReset belt dan moet ik doorgeven dat ik zelf de auto ophaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• partaxian
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
Na heel lang wachten mag ik aanstaande zaterdag om 14:00 de Tesla gaan ophalen. Bijna net zo lang gewacht als @ElonDusk .

M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
partaxian schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:21:
Na heel lang wachten mag ik aanstaande zaterdag om 14:00 de Tesla gaan ophalen. Bijna net zo lang gewacht als @ElonDusk .
_/-\o_

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2019 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat snel de sms’jes komen van de auto’s op de Rcc Europe😌 Ze zullen toch wel binnen 7 dagen gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ineens niet meer in mijn tesla account meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vnms
Wacht nog altijd op de bezorging van mijn auto, zou door Autoreset afgeleverd worden tussen 12:00 en 17:00. Telefonisch zijn ze ook onbereikbaar en zie in de app dat de auto nog altijd in Amsterdam staat. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:41:
Ik kom ineens niet meer in mijn tesla account meer mensen last van?
Geen problemen hier. Kom er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre73
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Vandaag ook mijn dag 😀. Vlak voor koopman terminal een mooie witte m3 met politie auto erachter langs de kant van de weg 😖. Wij waren snel aan de beurt, auto langsgelopen met checklist maar zag er prima uit. Dik 200km range, genoeg om thuis te komen. In de file het terrein af 😀 en nog even attent gemaakt op maximum snelheden (record stond op na 11 minuten je rijbewijs kwijt 😳). Rustig vertrokken, bij Naarden met een kop snert de supercharcher geprobeerd (moet tenslotte toch op zo’n eerste dag) en direct de banden laten oppompen door de aanwezige mobility service (aardige jongens). Daarna autopilot uitgeprobeerd (nog wat spannend 😋) maar belooft veel rustige momenten als er file staat! Wat een auto zeg! Succes met wachten allemaal, ik ga naar t volgende forum (en dit wacht feest zeker missen 🥳)

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zeggen ze maar gewoon wat om snel de telefoontjes af te handelen. Krijg ook continue verschillende informatie. Eerst zou hij 5 december aangekomen zijn in Nederland. Nu blijkt het al 13 dagen ergens op een boot te staan.
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:37:
[...]

Ik kreeg vorige week de melding dat mijn P op de Glaucos stond en vanmiddag na het bellen is deze opeens overgevlogen naar de RCC europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:37:
[...]

Ik kreeg vorige week de melding dat mijn P op de Glaucos stond en vanmiddag na het bellen is deze opeens overgevlogen naar de RCC europe.
Hier idem, zou eerst deze week geleverd worden en vandaag was het ineens dat hij op een boot staat die de 20e aankomt (RCC dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

kaka schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:09:
Auto zou vandaag geleverd worden door Athlon; krijg zojuist een mail van Athlon:

Door omstandhieden bij Tesla kan uw auto niet geleverd worden vandaag. Tesla heeft de nieuwe leverdatum gepland op 18 december

:(
Ook mijn M3 LR van Athlon komt verassend op 18-12. Heel nieuwschierig nu! _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Toch even ongenoegen delen.

Vorige week SMS gekregen. Met Ja beantwoord. Ophalen dinsdag 17 dec 12.00. Keurig mail met bevestiging. Kort dag, maar natuurlijk agenda aangepast, vervoer geregeld alles.

Vandaag om 16.32 nog een SMS. Dinsdag 17 dec ophalen om 12.00. Graag voor 18.00 met JA beantwoorden. Keurig gedaan natuurlijk. Lekker, ik heb er zin in.

Vandaag mail om 18.21. Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen bij de Koopman Terminal op 18 december 2019 om 12:30.

WTF!!!!!???Snel in account kijken, ja hoor woensdag 18 dec 12.30.

Ik heb gewoon een bedrijfje waarvoor ik afspraken heb en het geld moet verdienen voor die Tesla.

Ben echt klaar met die gasten. BAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tammestein schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:44:
Toch even ongenoegen delen.

Vorige week SMS gekregen. Met Ja beantwoord. Ophalen dinsdag 17 dec 12.00. Keurig mail met bevestiging. Kort dag, maar natuurlijk agenda aangepast, vervoer geregeld alles.

Vandaag om 16.32 nog een SMS. Dinsdag 17 dec ophalen om 12.00. Graag voor 18.00 met JA beantwoorden. Keurig gedaan natuurlijk. Lekker, ik heb er zin in.

Vandaag mail om 18.21. Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen bij de Koopman Terminal op 18 december 2019 om 12:30.

WTF!!!!!???Snel in account kijken, ja hoor woensdag 18 dec 12.30.

Ik heb gewoon een bedrijfje waarvoor ik afspraken heb en het geld moet verdienen voor die Tesla.

Ben echt klaar met die gasten. BAH.
Dat is balen, maar kijk er gek genoeg niet meer van op.. Wat een puinhoop daar bij Tesla..

Ik mag vrijdag afhalen en hoop niet hetzelfde mee te maken.. Koste mij ook behoorlijk wat moeite om mijn afspraken te verzetten. Ik heb gebeld met Tesla om mijn afspraak te bevestigingen, kreeg een bevestigingsmail 'dank voor uw bevestiging'. RN inclusief VIN zichtbaar in mijn account samen met de leverafspraak.

Misschien voor jou ook goed om er even achteraan te bellen om je afspraak te laten bevestigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 16:41

Sjod

Ik ben goed luisterend

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:25:
[...]

Wordt de jouwe in Tilburg of Amsterdam opgehaald? (volgens je account dan)
Deze is uit Amsterdam gekomen rond 16:00 ontvangen.

Nu alle type laadpalen uitproberen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
8)7 Nu staat er geen datum meer in mijn account -O-

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:02:
nog wel vin ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Burn_and_Fire schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:41:
[...]

Goed gezien! Ik zit achteraan in de G-3xx-TR reeks. In deze "buurt" nog niet veel tenaamstellingen Even doortikken daar bij Delivery! ;)
G-1**-TR en nog geen tenaamstelling. Maar dat zal morgen wel gebeuren, een dag voor de levering.

Als LP tenminste ook gaat bevestigen dat ze de auto ophalen. Het wijzen naar elkaar door Tesla en LP is echt lachwekkend en teleurstellend tegelijk.

Ik verwacht ook niet dat ik nog een sms ga krijgen. Tesla gaat het niet sturen vertelde ze. LP zou hebben gevraagd de bestuurders geen sms te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Je auto is niet opgehaald en weggegeven aan de eerstvolgende in de wachtrij.
Zo gaat het.

Geintje! Denk het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
Novadecasa schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:12:
[...]

G-1**-TR en nog geen tenaamstelling. Maar dat zal morgen wel gebeuren, een dag voor de levering.

Als LP tenminste ook gaat bevestigen dat ze de auto ophalen. Het wijzen naar elkaar door Tesla en LP is echt lachwekkend en teleurstellend tegelijk.

Ik verwacht ook niet dat ik nog een sms ga krijgen. Tesla gaat het niet sturen vertelde ze. LP zou hebben gevraagd de bestuurders geen sms te sturen.
Ik ben bang dat de bemoeizucht van Leaseplan niet gaat mee helpen...

Alleen maar meer vertraging en kans op fouten .

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.RMM op 16-12-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picassosax
Andere collega heeft aan dat ze heeft gebeld en er een boot (welke dan) wordt verwacht op 23e en dat die van 24 tm 27 wordt uitgeleverd. Zou dat die pendel vanaf zeebrugge dan toch zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wp1970
Voor alle LR en P bestellingen, deze staan wrs op de boot en zijn er voor 2020, er komen geen nieuwe SR auto's meer in 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten hier nog mensen te wachten op een 3 LR die bij Dutchlease zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 09:39
Ik meld me ook af, vandaag is de M3 afgeleverd door Autoreset rond 12:45. Rest van de dag beetje rondgereden en genoten van het comfort. Vorige auto was een Polo uit 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
The BounceR schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:28:
Ik meld me ook af, vandaag is de M3 afgeleverd door Autoreset rond 12:45. Rest van de dag beetje rondgereden en genoten van het comfort. Vorige auto was een Polo uit 2016.
Dat is een serieuze upgrade :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
Bij mij staat die nog steeds op dinsdag 17 dec, 9.00. Locatie Athlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld door LM (MSN) en keurig te woord gestaan. Contactpersoon wist mij te vertellen dat auto vanaf 17-12 beschikbaar zou zijn voor levering en dat ik er op mag rekenen nog voor de kerst in de nwe grijze M3 LR AWD te rijden.
Blijft spannend, maar zal dus wel goed komen. Kenteken G-***-VV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
reggydub76 schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:30:
[...]

Bij mij staat die nog steeds op dinsdag 19 dec, 9.00. Locatie Athlon
Dat zal donderdag 19e zijn, of dinsdag de 17e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:29:
[...]

Dat is een serieuze upgrade :P
Klopt, was een auto uit de pool en die moest eerst opgereden worden.
Is wel even wennen dat deze auto een stukje breder en langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Ja dat nog gelukkig wel

Model 3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
En ook ik kan me hier afmelden. Tesla is door een vriendelijke student langs gebracht (athlon > easyway) die de auto gecheckt heeft van binnen en buiten..helaas wel een dikke kras op de achter bumper dus gelijk maar een service afspraak ingeschoten.

Uiteraard ook de student ffkes op t station gedropt; gebeurde niet altijd zei die...wat een vriendelijk volkje zijn we ook hè. Wat een genot en een luxe verder (niets mis met de fiesta uit 2014 en Astra uit 2017...maar dit), puur plezier dus die glimlach zal even blijven. Update net uitgevoerd, zo nog een rondje touren.

Voor de wachters; succes nog even...ik kom nog we even spieken aan t einde van t jaar. Voor de achter t net vissers; hopelijk komt er volgend jaar nog wat, ik kan me voorstellen dat tesla dicht bij de fiscale grens zal gaan zitten, dat berekenen zij ook we uiteraard.

Genieten & genieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Eindelijk een mailtje gehad van Tesla, morgenmiddag om 16:30 staat hij voor me klaar :D

Kenteken: G-xxx-TR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Vorige week werd mij verteld dat de auto afgelopen weekend zou aankomen met de boot. Verder nog niks gehoord van Athlon. Vanmiddag telefonisch contact gehad met Tesla. De vriendelijke meneer vertelde mij dat de auto inderdaad klaar staat en dat Athlon de auto vanmorgen om zou 09.00 ophalen maar dat dit niet gedaan is.

Morgen maar even Athlon contacten en vragen waarom ze me arme Tesla laten wachten:)

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
CTwiest schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:07:
[...]

zodat ze een laadpas kunnen maken, en ik ook de parkeer vergunning kan regelen.
Nu kan ik straks niet parkeren en moet ik hem opladen bij de diesel aggregaat :P
Ik weet niet hoe het bij andere Gemeentes is, maar om parkeervergunning in Amsterdam aan te vragen heb je kentekenbewijs of tenaamstellingsbewijs nodig, wat je pas tijdens ophalen krijgt. Dus al weet je je kenteken kan je in Amsterdam geen parkeervergunning aanvragen.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Juhrat schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:43:
Eindelijk een mailtje gehad van Tesla, morgenmiddag om 16:30 staat hij voor me klaar :D

Kenteken: G-xxx-TR
Mooi man. Welkom ook bij de GTR-club. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 18:52

D85

Getverdemme, inmiddels drie keer 'JA' gesmst als reactie op de sms met de afspraak voor woensdag de 18e aanstaande en tot op heden geen bevestigingsmail, krijg ik vanavond via sms het verzoek de afspraak voor morgen 12.00 te bevestigen door 'JA' te smsen...

Ja, dat heb ik dus al drie keer gedaan. Nu maar een mail naar DeliveryNL gestuurd, maar weinig hoop dat die tijdig gelezen en verwerkt wordt, gezien de eerdere arvaringen met mails naar DeliveryNL.

Wat zeggen jullie, gewoon heen gaan of toch even bellen van te voren? Gezien de ellende met de telefonische bereikbaarheid bel ik liever niet maar als het nodig is om de afspraak zeker te stellen hang ik morgen de hele ochtend aan de telefoon natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samplex schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:20:
[...]

Das raar, ik heb vanmiddag met Leaseplan gebeld en mag de auto gewoon zelf ophalen met als instructie als AutoReset belt dan moet ik doorgeven dat ik zelf de auto ophaal.
Ik haal hem het liefst ook zelf op. Hoe regel je dat met Tesla? Want je krijgt, neem ik aan, geen sms als het via leaseplan/autoreset loopt.
Mij vertelden ze ook dat ik moest wachten op autoreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:11:
[...]

Ik haal hem het liefst ook zelf op. Hoe regel je dat met Tesla? Want je krijgt, neem ik aan, geen sms als het via leaseplan/autoreset loopt.
Ik kreeg een SMS van Tesla dat mijn auto vandaag geleverd zou worden en dat mijn leasemaatschappij contact zal opnemen om dit verder af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansko84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 10:06
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:11:
[...]

Ik had het vandaag nog gevraagd aan Leaseplan, er werd gezegd dat hier geen mogelijkheid voor is.

[ Voor 23% gewijzigd door Dansko84 op 16-12-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
KermitNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:44:
Vorige week werd mij verteld dat de auto afgelopen weekend zou aankomen met de boot. Verder nog niks gehoord van Athlon. Vanmiddag telefonisch contact gehad met Tesla. De vriendelijke meneer vertelde mij dat de auto inderdaad klaar staat en dat Athlon de auto vanmorgen om zou 09.00 ophalen maar dat dit niet gedaan is.

Morgen maar even Athlon contacten en vragen waarom ze me arme Tesla laten wachten:)
Tesla-logica doet zijn werk weer! 8)7 Zelfde config. Zelfde LM. Ik heb een week eerder besteld en nog niks gehoord. Wel vanmiddag contact gehad met TD en hij zou morgen vanuit Zeebrugge aankomen in Tilburg. Waar staat die van jou klaar? En weet je je kenteken al?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Hier volgt een bericht van iemand die m wel al heeft. Sorry :(

Ik leef zo mee hier..! Wat een ellende en enorme willekeur bij tesla. Het is niet te doen. Ik snap ook nog steeds niet waarom ik random wel opeens een auto kreeg toegewezen en al binnen 4 dagen moest ophalen. Een schrale troost (en inmiddels een cliché hier): het is echt net een bevalling. Je vergeet alles. En ik spreek uit ervaring, 6 weken geleden eentje meegemaakt... wat ook de reden is dat ik pas na een week me weer meld: het is nogal vliegwerk thuis en op werk... Gelukkig wilt de tesla best wel vooruit...

In mijn geval ging afhalen helemaal top: Sloterdijk eruit (volg Orly!), bij taxi standplaats wachten (wat is zo’n model X laag van binnen, ik kon met m’n 1.95 niet op de achterste rij zitten). Aangekomen was het relatief rustig, rijbewijs laten zien en met 5 min stond ik bij mijn auto, keurig met een aangegeven parkeerplaats nummer.

De auto was 100% schade / afwerkingsproblemen vrij, was wat lastig te zien in het donker maar na 1 min met m’n checklist vond ik het wel best: ik wilde een potje sturen! De app werkte direct, mooi om te zien. Alles was snel geïnstalleerd (thanks YouTube) en konden onze weg starten, bestemming Den Haag: 1u45. Oef. Hebben we lekker de tijd om hem uit te testen, zullen we maar zeggen. Er zat 250km range in, helemaal prima.

Wat een apparaat. Het gaat als een trein. Even rustig op de A5 het gas in, oeps 200. Ja dit gaat echt hard. Ik vond wel dat de remmen serieus inremwerk nodig hadden, tip voor de lezers: zet eerst even regeneratie uit, dan rem je de remmen wat beter in.

Autopilot was nog wel wat bokkig, maar is zelflerende dus komt wel goed. En nu ik de v10 update heb geïnstalleerd is het echt véél beter.

Het laden gaat goed, ik rij zo’n 100-120 km per dag en hij hangt nu voor de 3e keer aan de lader.

Anyway - hang in there. Fingers crossed dat iedereen m netjes krijgt.

Alvast fijne dagen! Ik tune uit, zie jullie in het andere tweakers forum :)

P.s. mijn account doet het nog steeds niet.. haha. En mijn leasemaatschappij wist niet dat ik m had tot opeens m’n kentekenbewijs binnen was.

o<:)

[ Voor 6% gewijzigd door De Dude op 16-12-2019 20:20 ]

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aallster
  • Laatst online: 19-11-2023
Hi, zijn er mensen die in hun beheer pagina een afspraak voor levering in Tilburg hebben? Levermoment staat voor morgen om 10:00 in Tilburg. Autoreset zou de auto halen en brengen maar heb nog niks van ze gehoord. Nu wil ik de auto gewoon zelf ophalen maar zelfs bij Tesla weten ze niet zeker of ie in Amsterdam of Tilburg staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Kenteken en waar hij momenteel staat ben ik vergeten door de verbazing van wat Tesla me vertelde haha.
Burn_and_Fire schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:14:
[...]

Tesla-logica doet zijn werk weer! 8)7 Zelfde config. Zelfde LM. Ik heb een week eerder besteld en nog niks gehoord. Wel vanmiddag contact gehad met TD en hij zou morgen vanuit Zeebrugge aankomen in Tilburg. Waar staat die van jou klaar? En weet je je kenteken al?

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vnms
Vandaag gewacht, auto zou 9:00 opgehaald worden en ergens tussen 12:00-17:00 gebracht door Autoreset. Ik laat in de middag maar gebeld, zou langer duren. Het was erg druk. Vervolgens om 18:30 nog niks gehoord. Autoreset neemt de telefoon gewoon niet op. Leaseplan chat gestart en die kreeg ze wel te pakken op hetzelfde nummer. Vervolgens gebeld door Autoreset dat ze de auto niet meekregen. Schandalig dat ze me niet op de hoogte houden, echt een bagger bedrijf met 0 communicatie.. Geen excuus, geen nieuwe afspraak, niks. Werd gewoon terug verwezen naar Leaseplan. Ze hebben me überhaupt niet eens gebeld om de auto op te halen. Zef ook nog eens tig keer voor moeten bellen, om de afspraak voor vandaag te krijgen zodat ze ‘m op zouden halen.
Mijn auto staat nog bij Koopman en niemand weet nu hoe/wat. Leaseplan belt me morgen terug, dag naar de klote qua planning. Super slecht.. Tesla alles op orde, een derde partij die alles makkelijker moet maken verziekt het even. Geen goed woord voor ze over. Gratis laden bij de supercharger op de eerste dag kan ik ook we vergeten.
Pagina: 1 ... 288 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.