Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Darth Eddy schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:46:
[...]

Lukt dat dan nog in 2019? Als het toch 2020 wordt, dan nemen de opties alleen maar toe.
BMW claimt nog voorraadmodellen te hebben. Die hebben ze ongetwijfeld nog ruim voorradig, tot in het nieuwe jaar. Schrijven ze gewoon op naam van dealers

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 21:26
arko89 schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:29:
[...]

Mooizo die Pilot Sports 4 is een veel fijnere band. Heb het idee dat ze de SR+ met aero's uitleveren met Michelin Primacy eco bandjes en de LR allemaal met Pilot Sports 4.
Een poetsmachine er op doet ook wonderen als de krassen niet te diep zijn.

Dan klopt het toch dat Europese modellen nog geen speaker hebben of hij is softwarematig uitgeschakeld. Zat er al wel V10 software op bij aflevering?
Banden rijden top! Wel een beetje rumoerig naar mijn mening. Software 2019.40.2.1 zat er zelfs al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jinxz schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:44:
[...]

Ik heb nog niet officieel een datum gekregen maar gezien dat de uitnodigingen meestal tot uiterlijk 9 dagen van tevoren worden verstuurd en ik een voorlopige datum van 28dec heb doorgekregen, verwacht ik vanaf de 19e een officiele datum te krijgen
Zou wel overeen komen met de aankomst van de RCC Europe :) Dus idd, grote kans!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-04-2021
Dacht ik ook, maar ze zeiden bij mij steeds de 19e behalve de laatste keer dat ik belde, toen wilde hij niks zeggen maar gaf hij wel een kenteken.
Tot op heden nog geen sms
Jinxz schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:44:
[...]

Ik heb nog niet officieel een datum gekregen maar gezien dat de uitnodigingen meestal tot uiterlijk 9 dagen van tevoren worden verstuurd en ik een voorlopige datum van 28dec heb doorgekregen, verwacht ik vanaf de 19e een officiele datum te krijgen

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Frankkieboyy schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:06:
Dacht ik ook, maar ze zeiden bij mij steeds de 19e behalve de laatste keer dat ik belde, toen wilde hij niks zeggen maar gaf hij wel een kenteken.
Tot op heden nog geen sms

[...]
Wanneer heb jij jouw Lr besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Deze is besteld begin nov volgens de LM met levergarantie 2019.
DennusB schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:29:
[...]

Wanneer heb jij jouw Lr besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Iemand een idee wanneer de kentekens worden toegekend, is dat op de boot?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tammestein
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-03-2023
Frankkieboyy schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:32:
Iemand een idee wanneer de kentekens worden toegekend, is dat op de boot?
Na het inmiddels 2 maanden volgen van dit topic, kan ik in het algemeen zeggen wanneer RN-nummers gekoppeld worden aan VIN’s, kentekens, SMS-en en opleverdata, één grote tombola is van Tesla, waar als buitenstaander geen touw aan vast te knopen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Ligt op koers,
Vaart nu iets langzamer 16 kn ipv 19 kn met zware zij bakboord wind. Windsnelheden 25-30 kn of komende etmaal meer. Dus we krijgen een echte milkshake tesla.... >:) Extra controle bij uitlevering milkshake effect!
Ik verwacht dat vanaf de kust van europa richting Noordzee met meewind alles weer op schema is en aankomt volgens geplande 19-12 13:00 uur UTC-1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7RpDdJWb6ejYSEL7XgKuQRrZ/full.jpg
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:40:
[...]

Dat snap ik, maar ligt ie nog op koers???

[ Voor 6% gewijzigd door SWK op 15-12-2019 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Wat ik niet begrijp, als we zoveel afhankelijk zijn van de rcc europe, naar wie gaan die modelletjes die allemaal op de kade staan dan haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jzoin2 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:46:
Wat ik niet begrijp, als we zoveel afhankelijk zijn van de rcc europe, naar wie gaan die modelletjes die allemaal op de kade staan dan haha?
Hmm.. goede vraag!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Eentje eindelijk voor mij *O*

Dinsdag halen, ik heb m’n jas alvast aan getrokken oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klikobyte
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-01-2022
arko89 schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:29:
[...]

Mooizo die Pilot Sports 4 is een veel fijnere band. Heb het idee dat ze de SR+ met aero's uitleveren met Michelin Primacy eco bandjes en de LR allemaal met Pilot Sports 4.
Ik heb vrijdag mijn SR+ opgehaald met aero’s en daar zitten pilot sports 4 onder. Dus dat kan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:50
Als ze er gemiddeld zeg 500 uitleveren op een dag moeten ze er voor de RCC Europe hier is nog zeg 2000 weg zetten ongeveer. Als ze van de boot komen moeten ze nog gechecked worden etc dus gaat snel nog 24uur minimaal overheen voor hij kan worden uitgeleverd denk ik

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
Gisteren (zaterdag 14 december, 15:00uur) Tesla opgehaald in stromende regen, was blij dat ik in de auto zat en had geen zin om naar buiten te gaan, heb de check thuis gedaan en alleen de frunk haken ontbreken.
Deze in de App gemeld.
Auto rijdt als een zonnetje en heb op de route naar Breda maar 3 keer het rempedaal aangeraakt, echt fijn dat one-pedal-driving.
Op stuk tweebaansweg ook autopilot uitgeprobeerd, maar vindt hem nog iets teveel naar de linkerkant van de rijstrook gaan (misschien wennen of nog in de self-learn fase).
Acceleratie is te gek, je voelt het bloed naar achteren treken ;-)
Zat nog te twijfelen over bedrijfsnaam op de auto, dus had als proef magneetplaten laten maken.....maar die blijven nie zitten nie....de deuren zijn niet van metaal (mogelijk non-ferro of kunststof? weet het nog niet)
Enfin, iedereen die nog wacht, veel succes (en geduld), uiteindelijk heb ik 2 maanden plus 1 dag moeten wachten. Nog nooit zo snel een auto in ontvangst mogen nemen, hulde voor Tesla.

Ps. ik heb steeds de neiging om m'n hand op te steken naar andere Tesla rijders, zoals ik ook in m'n zeilboot op het water doe. Is dat raar? of zullen we dat gewoon maar gaan invoeren als (aankomende) Tesla familie....

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
BigBreda schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:31:heb de check thuis gedaan en alleen de frunk haken ontbreken.

Ps. ik heb steeds de neiging om m'n hand op te steken naar andere Tesla rijders, zoals ik ook in m'n zeilboot op het water doe. Is dat raar? of zullen we dat gewoon maar gaan invoeren als (aankomende) Tesla familie....
Hoe ziet een frunkhaak eruit? EDIT zo denk, heb geen idee of ik ze erbij heb gekregen...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DoW2TXsUcAAczzX.jpg

Ik herken die neiging wel ja, op een of andere manier probeer ik ook contact te leggen. Zal wel overgaan :P

[ Voor 10% gewijzigd door stormfly op 15-12-2019 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

geronim schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:37:
[...]

Met bellen ben ik er nog niet doorheen gekomen, ik rij woensdag maar ns langs Amsterdam Z.O. voor een praatje, mocht er nog niets bekend zijn dan.

Zelf besteld dus ik moet ook zelf de verzekering regelen. Tesla mailde "Wanneer uw leverdatum bekend is zal u de eind factuur ontvangen, uiterlijk 3 dagen voor levering. Hiermee kunt u uw contract afronden. Kort voor levering delen wij via een automatische email het kenteken en de meldcode."

Nu maar duimen dat het niet een aflevering wordt op de ochtend van de 27e en dat kenteken mailtje vlak voor kerst :) Hoewel je natuurlijk terwijl je naast de auto staat nog de verzekering kunt regelen, doe ik dat liever op mijn gemakkie achter mijn laptop. Met kenteken. Hoewel dat waarschijnlijk ook helemaal online geregeld is dus laat die verzekeraar maar lekker gourmetten.

En ik ben ook benieuwd of ze daadwerkelijk klanten gaan vragen of we voor onze zakelijke auto even achter het gourmetstel vandaan willen komen om op een christelijke kerstdag wellicht een G-xxx-VD kenteken in ontvangst te nemen (heb overigens nog geen kenteken maar de ironie ontgaat mij niet).
Niks mis met een G-xxx-VD kenteken toch?.... _O-
*O* *O* Morgen wordt ie thuis gebracht... *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:04
Echt tientallen P's in het wit op de site als snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:34:
[...]

Niks mis met een G-xxx-VD kenteken toch?.... _O-
*O* *O* Morgen wordt ie thuis gebracht... *O* *O*
Volgens mij worden die combinaties nooit uitgegeven, zelfde als SS, SD, GVD, KKK, LPF, NSB, PKK, PSV, PVV, TBS, GEK of LYK. Worden overgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svkool
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-06-2022
Ben benieuwd hoe de 4s jullie gaat bevallen, heb ze al 5 jaar inc voorganger supersport, doe 30k met een set zomer en winter banden gecombineerd. Denk dat bij vele de 2e set andere zullen zijn ivm kosten en slijtage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
BigBreda schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:31:
Zat nog te twijfelen over bedrijfsnaam op de auto, dus had als proef magneetplaten laten maken.....maar die blijven nie zitten nie....de deuren zijn niet van metaal (mogelijk non-ferro of kunststof? weet het nog niet)
Aluminium..... :)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mensen die eerst wel toegang tot de app hadden en nu ineens niet meer? Voordat de auto geleverd was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:44:
[...]

Volgens mij worden die combinaties nooit uitgegeven, zelfde als SS, SD, GVD, KKK, LPF, NSB, PKK, PSV, PVV, TBS, GEK of LYK. Worden overgeslagen
Probeer het eens: https://ovi.rdw.nl/
Zelfs G-666-VD is een model 3 zo te zien....😂

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2019 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-09 09:14
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:44:
[...]

Laat ik het nog mooier maken, G-666-VD zit op een M3 SR+..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeEeekhoorn schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:55:
[...]

Laat ik het nog mooier maken, G-666-VD zit op een M3 SR+..
Jup ook een grijze, net als die van mij...
Een rode was helemaal epic geweest... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 97% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

SWK schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:22:
Ligt op koers,
Vaart nu iets langzamer 16 kn ipv 19 kn met zware zij bakboord wind. Windsnelheden 25-30 kn of komende etmaal meer. Dus we krijgen een echte milkshake tesla.... >:) Extra controle bij uitlevering milkshake effect!
Ik verwacht dat vanaf de kust van europa richting Noordzee met meewind alles weer op schema is en aankomt volgens geplande 19-12 13:00 uur UTC-1.
[Afbeelding]
[...]
Dat is serieus mijn grootste angst.. dat hij zinkt ... of 1 container overboord gaat (precies die van mij natuurlijk ;) )

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dre73
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
1 van mij , morgen halen; ik mis dit forum nu al oOo

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

appelsientje schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:07:
[...]

Dat is serieus mijn grootste angst.. dat hij zinkt ... of 1 container overboord gaat (precies die van mij natuurlijk ;) )
Dan heb je geluk dat die niet in een container staat. Op een RoRo schip staan ze allemaal binnenin het schip. Zinken kan altijd natuurlijk >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

[...]

Ik zou het vooral knap vinden :p

spoiler:
Er staan geen containers op een car carrier :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
jheerink14 schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:15:
[...]

Als ze er gemiddeld zeg 500 uitleveren op een dag moeten ze er voor de RCC Europe hier is nog zeg 2000 weg zetten ongeveer. Als ze van de boot komen moeten ze nog gechecked worden etc dus gaat snel nog 24uur minimaal overheen voor hij kan worden uitgeleverd denk ik
ok, maar hoeveel zijn er op de kade dan? 1000 a 500? plus 2000, 6 dagen leveren en het is op?
Ik denk dat er behoorlijk wat tesla'tjes blijven staan in de nacht van 31/12 naar 1/12 door alle rompslomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
stormfly schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:13:
[...]

Hoe ziet een frunkhaak eruit? EDIT zo denk, heb geen idee of ik ze erbij heb gekregen...

[Afbeelding]

Ik herken die neiging wel ja, op een of andere manier probeer ik ook contact te leggen. Zal wel overgaan :P
de frunk is fantastisch, ook voor bijv gebakken vis enzo je auto meurt minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:15:
[...]

Dan heb je geluk dat die niet in een container staat. Op een RoRo schip staan ze allemaal binnenin het schip. Zinken kan altijd natuurlijk >:)
ooooo alleen nog maar zinken, dat valt idd mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2019 18:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
[...]

Don’t worry, windje 7 midden op de oceaan stelt weinig voor voor een schip van 200 meter. Pas als het ondiep wordt ontstaat er vervelende golfslag (aanloop naar Golf van Biskaje bv, op relatief korte afstand van 4km naar 200m diep)

Op de ondiepe Noordzee is harde wind veel vervelender.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Weet iemand hoe de auto's aan boord vast worden geketend? foto's?
[...]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
SWK schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:34:
Weet iemand hoe de auto's aan boord vast worden geketend? foto's?

[...]
Dit filmpje geeft het wel goed weer.

YouTube: "Jasper Arrow" vehicles carrier( RO-RO) by Autocom Japan - Used Car...

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Blauwe hesjes inderdaad...

https://imgur.com/VryPxk0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:25:
Zijn er meer mensen met een P die op de Glaucos stond maar nog geen sms hebben ontvangen?

Blijkbaar zaten deze dus niet op de 1e batch van de Autopride en komen dus pas na de RCC aan?
Ga er maar vanuit dat die op de RCC staat, volgens mij komt er geen boot meer na de RCC, ze zullen hun handen vol hebben om die na aankomst leeg te halen en af te leveren

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Frome schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:00:
[...]

Ga er maar vanuit dat die op de RCC staat, volgens mij komt er geen boot meer na de RCC, ze zullen hun handen vol hebben om die na aankomst leeg te halen en af te leveren
Nou ik heb ff zitten rekenen, maar stel dat het 1 minuut duurt om 1 auto van het schip te halen... en stel dat er 4000 auto's opstaan.
Dan zijn ze full time 67 uur bezig om alle auto's eraf te krijgen :o
Dat wordt nachtwerk ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Dacht jij dat het financieel gezien überhaupt een optie is om zo'n schip na 8 uurtjes werk op slot te doen tot morgenochtend 9u? :D

Lijkt me dat het in de scheepvaart sowieso 24u up and running is. Stilliggen kost alleen maar geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Nee joh, om 18:00u gaat altijd netjes het anker uit voor het avondeten ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Stefangrp schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:24:
Dacht jij dat het financieel gezien überhaupt een optie is om zo'n schip na 8 uurtjes werk op slot te doen tot morgenochtend 9u? :D

Lijkt me dat het in de scheepvaart sowieso 24u up and running is. Stilliggen kost alleen maar geld
..yeah fair enough ;) die werken natuurlijk gewoon in ploegen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:23
appelsientje schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:19:
[...]

Nou ik heb ff zitten rekenen, maar stel dat het 1 minuut duurt om 1 auto van het schip te halen... en stel dat er 4000 auto's opstaan.
Dan zijn ze full time 67 uur bezig om alle auto's eraf te krijgen :o
Dat wordt nachtwerk ...
Denk jij dat er maar 1 auto tegelijk rijdt :? Ik denk dat er minsten 10 - 20 mensen (studenten/goedkope inhuurkrachten) aan het rijden zijn, tegelijk.
Dus, stel dat het 1 minuut werk is om de auto eraf te rijden, gaan er gemiddeld wel 10 - 20 auto's per minuut van de boot af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinxz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:25:
Zijn er meer mensen met een P die op de Glaucos stond maar nog geen sms hebben ontvangen?

Blijkbaar zaten deze dus niet op de 1e batch van de Autopride en komen dus pas na de RCC aan?
Mijn P zou ook op de Glaucos moeten hebben gestaan maar geen info tot heden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duwal
  • Laatst online: 20-12-2022
dre73 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:30:
Ik ben wel benieuwd met welk kenteken je eerst weg reed :P

[...]
Op 1 cijfer na was alles gelijk. Een 6 ipv een 8. Verder exact gelijk🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 11:59
Frankkieboyy schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:15:
In de excel sheet staat niet of men al een kenteken heeft.
Ben benieuwd hoeveel mensen al een kenteken hebben maar nog geen afleversms
Of andersom al een afleverdatum maar geen kenteken. Sinds afgelopen donderdag al een afleverdatum, vrijdag nog gebeld, maar nog geen kenteken bekend. Het antwoord van de helpdesk dat je deze min. 48 uur vantevoren krijgt.

Daarom kan ik ook dit alleen maar beamen:
Tammestein schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:57:
[...]
Na het inmiddels 2 maanden volgen van dit topic, kan ik in het algemeen zeggen wanneer RN-nummers gekoppeld worden aan VIN’s, kentekens, SMS-en en opleverdata, één grote tombola is van Tesla, waar als buitenstaander geen touw aan vast te knopen is.
Volg het topic hier al sinds begin september, er is inderdaad geen touw aan vast te knoppen en ook is het niet te zeggen als je een afleverdatum of kenteken hebt waar je auto is op het moment (a'dam, zeebrugge of toch nog op de boot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

RCC Europe is al weer iets later, komt nu 23:00 uur aan. Gelukkig nog wel 19/12

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre73
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ik kreeg mijn kenteken vrijdag, maandag mijn m3 ophalen...
photovoltaic schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:12:
[...]

Of andersom al een afleverdatum maar geen kenteken. Sinds afgelopen donderdag al een afleverdatum, vrijdag nog gebeld, maar nog geen kenteken bekend. Het antwoord van de helpdesk dat je deze min. 48 uur vantevoren krijgt.

Daarom kan ik ook dit alleen maar beamen:

[...]

Volg het topic hier al sinds begin september, er is inderdaad geen touw aan vast te knoppen en ook is het niet te zeggen als je een afleverdatum of kenteken hebt waar je auto is op het moment (a'dam, zeebrugge of toch nog op de boot).

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
[...]

Die kans is inderdaad vrij reeel. Ik zou NIET gaan googlen ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:53:
Ja zag het. Even wat vervelende wind.
Ben verder trots op die kapitein haha.
Laat hem veilig aankomen. Vanaf Spanje gaan we aftellen!!!!
Wat mooi hè dat we het zo volgen.

Ik ben benieuwd of het allemaal lukt dit jaar.
Anders wacht ik rustig af en zie ik de LR in januari :):)
8% altijd nog beter dan een Audi van 22% haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Uiteindelijk eindigt m'n kenteken met VD, zou dat dan de Glaucos zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2019 18:36 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Today is the big day (zo lang alles goed gaat :) ). Vanmiddag wordt mn auto eindelijk geleverd!!! Wordt een lange dag oOo *O*

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Sjod

Ik ben goed luisterend

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:15:
Today is the big day (zo lang alles goed gaat :) ). Vanmiddag wordt mn auto eindelijk geleverd!!! Wordt een lange dag oOo *O*
Ik wacht met je mee.
Maar dan wel op mijn eigen 🚘 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Picassosax
  • Laatst online: 14-01-2022
De week van de waarheid is aangebroken. Hopen dat als alles goed gaat de langverwachte laatste boot binnen gaat komen.... Wie weet ook wel berichten van Tesla met een afleverdatum.....

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Laatst online: 24-09 11:59
Mooi! Eindelijk.... alleen als je de korte levertijd die we van Tesla verwachten even loslaten valt het nog mee dat je in 4 maanden tijd een nieuw bestelde auto rijdt.
Maar één ding is zeker jij zit al echt lang op dit forum zeg. Ik was laatst wat aan het zoeken en toen kwam ik op pagina 58 (juli) uit, en daar zag ik al 1 van jouw posts al staan. Dan duurt het ook wel echt lang als je zolang al mee leest en je nu deze maand jouw (eigen) M3 hebt.

Zou je nu toch echt dit forum kunnen verlaten en kun je vanaf vandaag echt jouw auto rijden? Die mooie witte met wit interieur en lichte velgen. Veel plezier en ook succes met wachten... d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
Pics or it didn't happen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
photovoltaic schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:13:
[...]

Mooi! Eindelijk.... alleen als je de korte levertijd die we van Tesla verwachten even loslaten valt het nog mee dat je in 4 maanden tijd een nieuw bestelde auto rijdt.
Maar één ding is zeker jij zit al echt lang op dit forum zeg. Ik was laatst wat aan het zoeken en toen kwam ik op pagina 58 (juli) uit, en daar zag ik al 1 van jouw posts al staan. Dan duurt het ook wel echt lang als je zolang al mee leest en je nu deze maand jouw (eigen) M3 hebt.

Zou je nu toch echt dit forum kunnen verlaten en kun je vanaf vandaag echt jouw auto rijden? Die mooie witte met wit interieur en lichte velgen. Veel plezier en ook succes met wachten... d:)b
Haha jaa precies. Vanaf juli lag mn akkoord bij Athlon. Dus het voelt alsof ik vanaf toen aan het wachten ben ondanks mn RN van 1 aug. Maar goed ik denk dat ik zeker hier blijf meelezen komende weken. Ik zal wel vaker in de gewone Tesla topic te vinden zijn :9 .

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Zal vanavond nog wat posten :) eerst heeel veel genieten >:)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 20:45
Hier is inmiddels alle hoop vervlogen en zelfs over een door LM aangeboden alternatief al sinds woensdag niets meer vernomen. Als er geen wonder meer gebeurt dan wordt het pas februari/maart voordat ik mag uitkijken naar een auto.

Bedankt Tesla (NOT).

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
ArPi75 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:22:
Hier is inmiddels alle hoop vervlogen en zelfs over een door LM aangeboden alternatief al sinds woensdag niets meer vernomen. Als er geen wonder meer gebeurt dan wordt het pas februari/maart voordat ik mag uitkijken naar een auto.

Bedankt Tesla (NOT).
Pijnlijk. Vooral voor mensen die (ruim) voor 14 okt besteld hebben |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ArPi75 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:22:

Bedankt Tesla (NOT).
Welk alternatief kreeg je aangeboden dan? En welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:17:
[...]

Haha jaa precies. Vanaf juli lag mn akkoord bij Athlon. Dus het voelt alsof ik vanaf toen aan het wachten ben ondanks mn RN van 1 aug. Maar goed ik denk dat ik zeker hier blijf meelezen komende weken. Ik zal wel vaker in de gewone Tesla topic te vinden zijn :9 .
Heb jij van Athlon een mail ontvangen hoe laat ze ongeveer komen?
De M3 van mij komt ook van Athlon, heb van Tesla gehoord dat hij morgen afgeleverd wordt, maar van Athlon nog niks gehoord. Op mijn account staat aflevering om 9.00 op de Veluwezoom 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Veel plezier jongen! Ben benieuwd naar je foto's en ervaringen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 20:45
DennusB schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:30:
[...]

Welk alternatief kreeg je aangeboden dan? En welke LM?
Rode SR+, witte bekleding, 19", ALMN

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
reggydub76 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:31:
[...]

Heb jij van Athlon een mail ontvangen hoe laat ze ongeveer komen?
De M3 van mij komt ook van Athlon, heb van Tesla gehoord dat hij morgen afgeleverd wordt, maar van Athlon nog niks gehoord. Op mijn account staat aflevering om 9.00 op de Veluwezoom 4
Ik heb vrijdag een mail van Athlon kregen met bevestiging levering.
En dit staat er over de levering:
Zodra de chauffeur de Tesla in ontvangst heeft genomen bellen wij u met de verwachte aankomsttijd. Naar verwachting zal de levering in de loop van de middag plaatsvinden.

In mn account staat ook 9 uur maar wel in Tilburg. En zoals ik begrepen heb moeten we daar niet naar kijken want de chauffeurs halen de autos rond 13.00 op

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:34:
[...]

Ik heb vrijdag een mail van Athlon kregen met bevestiging levering.
En dit staat er over de levering:
Zodra de chauffeur de Tesla in ontvangst heeft genomen bellen wij u met de verwachte aankomsttijd. Naar verwachting zal de levering in de loop van de middag plaatsvinden.

In mn account staat ook 9 uur maar wel in Tilburg. En zoals ik begrepen heb moeten we daar niet naar kijken want de chauffeurs halen de autos rond 13.00 op
Ok, bedankt voor deze nuttige info. Ben ik ook wat wijzer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 23-09 11:23
Frome schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:53:
Ik zie nu dit: ETA: 2019-12-20 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Welk telefoonnummer krijg je eigenlijk te zien bij de SMS van Tesla?

Ik ben de laatste tijd geregeld gebeld door +3197010280381 maar het lijkt erop dat dit spam is (heb dit nummer na de eerste keer ook geblokkeerd omdat ik al langer werd gespamd door buitenlandse geld-aftroggel firma's).
Toch twijfel ik of het niet Tesla is dat mij probeert te bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:19
Bruutil schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:47:

Ik ben de laatste tijd geregeld gebeld door +3197010280381 maar het lijkt erop dat dit spam is (heb dit nummer na de eerste keer ook geblokkeerd omdat ik al langer werd gespamd door buitenlandse geld-aftroggel firma's).
1 googletje levert al dit op.. dus beter blokkeren;)
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/3197010280381

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 24-09 13:05

97004498591 staat bij de laatste SMS "Uw Tesla zal nog in 2019 geleverd worden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19

De sms-en van Tesla komen ook van een nummer dat begint met +31970...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

Jep, kon ook niet anders, maar was getriggerd doordat Tesla volgens mij ook met een 970 in het nummer SMS'de... vandaar mijn twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
Rixard schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:51:
[...]

97004498591 staat bij de laatste SMS "Uw Tesla zal nog in 2019 geleverd worden".
Bij mij was het toch een ander nummer, eindigend op 01383. En ook 12 cijfers lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Hmm. Tesla nummer gaat nu direct naar "niet mogelijk om uw vraag te beantwoorden". Handig :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Gefeli!

De mijne staat vanaf morgen op status "Klaar voor afleveren" en de daadwerkelijke afspraak staat voor woensdagochtend. De LM haalt hem op, zet er winterbanden onder en daarna komt de blauwe mijn kant op.

Ik ben er dus ook bijna, maar ik wacht pas sinds 4 oktober. Dat is een stuk korter. :>

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Zijn pas bereikbaar vanaf 10 uur dacht ik.
kv83 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:57:
Hmm. Tesla nummer gaat nu direct naar "niet mogelijk om uw vraag te beantwoorden". Handig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Intronic schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:03:
Zijn pas bereikbaar vanaf 10 uur dacht ik.
[...]
Ah. Verkeerde bandje ingesteld dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Mijn app zegt: Mobiele toegang uitgeschakeld. Is dat bij iedereen op de dag van aflevering :P

Laat maar zitten :P hij laat weer hetzelfde zien als altijd :P Welkom bij …. :+

[ Voor 33% gewijzigd door ElonDusk op 16-12-2019 09:06 ]

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 08:45

PEPPI

Informatiemanager

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:05:
Mijn app zegt: Mobiele toegang uitgeschakeld. Is dat bij iedereen op de dag van aflevering :P

Ja dat klopt. Dat had ik ook. Waarschijnlijk om te voorkomen dat je de achterklep open gooit tijdens het transport op b.v. een trailer. Bij afleveren even in de auto een vinkje aanzetten en dan werkt alles weer.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Net op de snelweg mijn 2e nachtmerrie.
Na het niet ontvangen van mijn M3 dit jaar hem in elkaar rijden na een paar dagen oeff..
Hopen dat ik vandaag bevestiging krijg voor deze week levering..
Can't wait...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Sjod

Ik ben goed luisterend

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:05:

Log is opnieuw in. Ik kan al toeteren 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Sjod schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:22:
[...]

hahah nice! Nee bij mij helaas nog steeds geen toegang :)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen met een sms waarvan ze zeker weten dat hun auto op de RCC Europe staat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Frankkieboyy schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:21:
Net op de snelweg mijn 2e nachtmerrie.
Na het niet ontvangen van mijn M3 dit jaar hem in elkaar rijden na een paar dagen oeff..
Hopen dat ik vandaag bevestiging krijg voor deze week levering..
Can't wait...
Collega van me heeft hem vorige week mogen ophalen, vervolgens binnen 24 uur aan gort gereden. Waarschijnlijk onherstelbaar.

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Sjod schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:22:
[...]

Wordt de jouwe in Tilburg of Amsterdam opgehaald? (volgens je account dan)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:24:
Zijn er al mensen met een sms waarvan ze zeker weten dat hun auto op de RCC Europe staat?
Volgens mij weet niemand dat die zijn M3 nog niet geleverd heeft gekregen. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjorn-zelf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2020
Jaja het gaat dan eindelijk gebeuren vandaag. 14:30 Adam. Ben benieuwd. Ik zal vanmiddag proberen hier wat foto’s te posten.

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Mijn grootste nachtmerrie
RikkieDee schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:25:
[...]

Collega van me heeft hem vorige week mogen ophalen, vervolgens binnen 24 uur aan gort gereden. Waarschijnlijk onherstelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
RikkieDee schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:25:
[...]
Ik sprak een maatje van me, die heeft er al een paar maanden eentje. Het lijkt allemaal heel leuk maar je moet heel voorzichtig zijn met het "stroompedaal". Zeker met nat weer. Het ding heeft TVR achtige trekjes. Hij probeert je te vermoorden. Iedere dag weer. De hoeveelheid geweld die vrij komt als je hem op zijn staart trapt is teveel voor het onderstel.

Ik ga er voorlopig van uit dat mijn M3 niet kan tippen aan het onderstel van de Giulia.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:41:
[...]

Ik sprak een maatje van me, die heeft er al een paar maanden eentje. Het lijkt allemaal heel leuk maar je moet heel voorzichtig zijn met het "stroompedaal". Zeker met nat weer. Het ding heeft TVR achtige trekjes. Hij probeert je te vermoorden. Iedere dag weer. De hoeveelheid geweld die vrij komt als je hem op zijn staart trapt is teveel voor het onderstel.

Ik ga er voorlopig van uit dat mijn M3 niet kan tippen aan het onderstel van de Giulia.
Mee eens, heb er nu een paar keer in "test" mogen rijden, het is voor Amerikaanse begrippen zeer zeker een goede auto(zeker als je het vergelijkt met de sportievere musclecars). Hij luist je er bijna in door je te laten geloven dat het een echte sportieve auto is. Ik merk dat ik die auto in de bochten nog moet gaan leren kennen, maar dat is niet erg, hij heeft de kwaliteiten wel.

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heldinho
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

heldinho schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:55:
Volgens mij loopt het niet helemaal lekker bij LeasePlan voor wat betreft het leveren van de auto's. Hierbij mijn 'verhaal'

SR+/Zwart/Zwart/Aero

10/10 - Besteld
22/11 - Algemene mail van LP dat auto nog in 2019 geleverd zou worden, inclusief RN-nummer
2/12 - mail 'Welcome to Tesla'
2/12 - telefonisch contact met Tesla gehad en begrepen dat ik al een VIN had en dat ik rond 5/6 december wel een smsje kon verwachten
11/12 - LP gebeld om te vragen naar status en waarom ik nog geen MijnLeaseplan-account had. Status konden ze niets over zeggen, en MijnLeasePlan-account zou ik pas krijgen als ik de auto had, want 'bij bestellingen van Tesla's loopt het anders'
12/12 - na meerdere pogingen Tesla te bereiken, kreeg ik een heel boze meneer aan de lijn die zei dat ik vooral bij LP moest zijn, omdat ik geen contract heb met Tesla. Vervolgens ging hij toch in het systeem kijken en vond ie het maar een vreemd verhaal. 'We missen info in het systeem, en die info moet van LP komen. Als zij die info al hadden aangeleverd, had u waarschijnlijk de auto al gehad. Dus ga maar vooral bij LP verhaal halen.
12/12 - LP gebeld en die vroegen mij dit verhaal op de mail te zetten naar het Tesla-team.

Ik heb het mailtje gisteravond gestuurd, maar van Tesla-team verwacht ik niet veel, gezien de drukte, dus wacht ik netjes af. Als ik het zo bekijk in het excel-bestand, dan hebben veel anderen van LP ook geen sms/bericht over de aflevering gehad.
Update:
14/12: gemiste oproep van Autoreset
16/12: telefonisch contact met Autoreset: afspraak om auto te leveren bij mij thuis op dinsdag 17/12 tussen 12.00u en 17.00u

Geen mail, sms, telefoontje, etc van zowel LP als Tesla, maar gelukkig wel een afspraak voor levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 12:30u is het zover.
Zo maar eens vertrekken naar Amsterdam om mijn Tesla op te halen.

Super veel zin in.
Iedereen bedankt voor de vele nuttige info en de zenuwslopende VIN-loze dagen.

Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Succes voor iedereen die nog in spanning zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

RikkieDee schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:46:
[...]

Mee eens, heb er nu een paar keer in "test" mogen rijden, het is voor Amerikaanse begrippen zeer zeker een goede auto(zeker als je het vergelijkt met de sportievere musclecars). Hij luist je er bijna in door je te laten geloven dat het een echte sportieve auto is. Ik merk dat ik die auto in de bochten nog moet gaan leren kennen, maar dat is niet erg, hij heeft de kwaliteiten wel.
Och ja, ieder voertuig vereis handling en concentratie; ik ben vorige week nog met de fiets onderuit gegaan in een 180 graden bocht van 2 meter doorsnede in een modderige nieuwbouwwijk... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
Bestelling half juli, RN nummer van 1 augustus. Restrictie tot 1/10. Wel een VIN en het SMSje dat hij in 2019 geleverd wordt. Verder volledige radiostilte.

Schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Streamz schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:00:
Bestelling half juli, RN nummer van 1 augustus. Restrictie tot 1/10. Wel een VIN en het SMSje dat hij in 2019 geleverd wordt. Verder volledige radiostilte.

Schiet niet op zo.
Welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Streamz schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:00:

Schiet niet op zo.
Als je een VIN hebt staat hij op een boot. Dat wil zeggen dat de auto in 2019 nog een kenteken krijgt. Daarna telt de datum waarop de auto op naam gezet wordt (van de LM). Ga er maar vanuit dat het goed komt. De pechvogels zijn degenen die nu nog geen VIN hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ook maar eens richting Amsterdam, hopen dat Delivery intern de aflevering wel naar 11:00 uur gezet heeft anders is het lang wachten tot 16:30 uur 🤪 #bammetjesmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersThomas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-01-2020
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:05:
[...]

Als je een VIN hebt staat hij op een boot. Dat wil zeggen dat de auto in 2019 nog een kenteken krijgt. Daarna telt de datum waarop de auto op naam gezet wordt (van de LM). Ga er maar vanuit dat het goed komt. De pechvogels zijn degenen die nu nog geen VIN hebben.
Ik heb wel een SMS gehad dat hij in 2019 komt, maar nog geen VIN. Hoe zit dat?
Pagina: 1 ... 285 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.