Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 23:06
TweakersThomas schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:10:
[...]

Ik heb wel een SMS gehad dat hij in 2019 komt, maar nog geen VIN. Hoe zit dat?
Soms zie je geen VIN, Enkele mensen zien pas een VIN tot op de dag dat ze de auto ophalen.

Een aantal collega's van mij ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomas_ op 16-12-2019 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Nog geen sms/afspraak. Leeg secondary account. Wel is er sinds vandaag een auto gekoppeld aan de Tesla App:)

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
LP.

Zal wel goedkomen. Neem ik aan. Hoop ik. Want LP is niet scheutig met informatie. Als in: helemaal niets, afgezien van een standaard mailtje half November. Daarvoor was het ook al niet best.

Anyway.

Komt hij wel, prima. Komt hij niet dit jaar ga ik m cancelen en bedenken wat ik dan wil. Opties genoeg.
De enige reden waarom ik zo'n Tesla wil is dat de maandelijke kosten rond de 100 netto zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo.040
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-04 19:52
Vandaag voor het eerst telefonisch contact gezocht met Tesla (013 nummer) om te bespreken of ik de leverafspraak van aanstaande donderdag nog een dagje kan opschuiven. Hier wat ervaringen uit dat gesprek, voor wie binnenkort nog gaat bellen:
  • ik moest even volhouden en 8 keer opnieuw bellen om uiteindelijk toegelaten te worden tot de telefonische wachtrij
  • eenmaal in de wachtrij was de wachttijd daarna nog pakweg 5 minuten
  • vriendelijke medewerker: "we hebben vanochtend een briefing gehad. We zijn geïnstrueerd dat we geen enkele afspraak meer mogen verplaatsen. Ik kan u wel een formulier sturen waarmee iemand anders de auto kan ophalen."
Ik heb de afspraak laten staan en ga m'n wortelkanaalbehandeling van donderdag dus maar verplaatsen naar het nieuwe jaar :)

Tot slot: toen ik vroeg naar mijn kenteken zag hij niets in zijn eigen scherm, moest hij inloggen bij de RDW en zag hij daar tot zijn verbazing dat ook daar nog geen kenteken gekoppeld was. Hij heeft me beloofd me vandaag daarover terug te bellen, ben benieuwd of dat lukt.

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersThomas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-01-2020
Tomas_ schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:11:
[...]

Soms zie je geen VIN, Enkele mensen zien pas een VIN tot op de dag dat ze de auto ophalen.

Een aantal collega's van mij ook.
Ah ik heb wel een VIN zie ik nu.. Staat in de source code verstopt..

Check: https://teslamotorsclub.c...s-on-your-account.154122/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Same here, bij Athlon wel te verstaan. vrijdag gehoord dat Athlon hem vandaag gaat ophalen
KermitNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:14:
Nog geen sms/afspraak. Leeg secondary account. Wel is er sinds vandaag een auto gekoppeld aan de Tesla App:)

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

TweakersThomas schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:18:
[...]

Ik weet 99% zeker dat ik een VIN aan mijn RN heb gekoppeld, maar vind deze niet terug in de source code.

Kan dat kloppen als je een sec account hebt (Athlon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt langzaam spannend of er nog een afspraak komt dit jaar. Heb nog wat lange zakelijke reisjes staan dus moet wel uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Bruutil schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:19:
[...]

Ik weet 99% zeker dat ik een VIN aan mijn RN heb gekoppeld, maar vind deze niet terug in de source code.

Kan dat kloppen als je een sec account hebt (Athlon)?
Heb ook een VIN, kenteken en secundair account en idd zie ik ook niets

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk model heb je besteld en wanneer :)?
BurnHard schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:19:
Same here, bij Athlon wel te verstaan. vrijdag gehoord dat Athlon hem vandaag gaat ophalen

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
jklaassen schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:22:
[...]

Heb ook een VIN, kenteken en secundair account en idd zie ik ook niets
Ik heb ook een sec account, maar ik zie wel een RN, VIN en aflevering, maar VIN en aflevering zag ik pas nadat ik SMS kreeg over de aflevering.
En via Athlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:26:
Welk model heb je besteld en wanneer :)?
[...]
de LR, Wit met zwart interieur. 6 november is de bestelling de deur uit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picassosax
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-01-2022
Kan iemand hier even de lege Volmacht (power of attorney) posten. Deze zou ik graag willen gebruiken voor het machtigen van een collega. Ik kom er telefonisch bij Tesla nu niet door.... Dank alvast!

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomas_
TweakersThomas schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:18:
[...]

Geeft niet hoor, dat is in dit topic nog maar 1245 keer genoemd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Cool. Hoe heb je dat vernomen, via SMS? Ik heb nog niks gehoord. Blijkblaar gebeurt wel eea op de achtergrond.
BurnHard schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:19:

[...]

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
KermitNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:32:
Cool. Hoe heb je dat vernomen, via SMS? Ik heb nog niks gehoord. Blijkblaar gebeurt wel eea op de achtergrond.

[...]
Bellen afgelopen vrijdag met Tesla, een keer of 10 geloof ik voor ik iemand te pakken had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zweepschlag
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 07:28
Picassosax schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:29:
Kan iemand hier even de lege Volmacht (power of attorney) posten. Deze zou ik graag willen gebruiken voor het machtigen van een collega. Ik kom er telefonisch bij Tesla nu niet door.... Dank alvast!
Check even je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
heldinho schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:50:
[...]

Update:
14/12: gemiste oproep van Autoreset
16/12: telefonisch contact met Autoreset: afspraak om auto te leveren bij mij thuis op dinsdag 17/12 tussen 12.00u en 17.00u

Geen mail, sms, telefoontje, etc van zowel LP als Tesla, maar gelukkig wel een afspraak voor levering.
Wat is het telefoonnummer waar Autoreset mee belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picassosax
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik heb je terug gemaild! Thanks alvast!

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• eenmans
  • Laatst online: 10-07 22:58
Beste mensen,

Afgelopen vrijdag mocht ik mijn TM3 ophalen. Het is allemaal een beetje raar verlopen maar ik kan jullie 1 tip meegeven, wees pro actief en ga niet wachten op een SMS of mailtje voor een aflever afspraak. Ik moest er nota bene zelf achterkomen, ik zag dat op woensdag 11 december de keneteken die ik had doorgekregen op naam was gezet. Ik Leaseplan bellen van; zie dat hij zojuist op kenteken is gezet weten jullie misschien iets meer. Ja, was het antwoord, u mag de auto vrijdagmiddag ophalen in Amsterdam! (tijdstip wisten ze mij niet te vertellen) ik was natuurlijk heel blij ondanks de tijdstip onbekend was. toch vertrouwde ik het niet helemaal.

De volgende dag heb ik het zekere voor het onzekere genomen door te bellen met Tesla Delivery, eindelijk namen ze een keer op. Ik kreeg een Engelse medewerker aan de lijn, ik vroeg of hij kon bevestigen dat de Auto vrijdagmiddag voor mij klaar stond, toen kreeg ik te horen dat ik om 09:00 de auto moest ophalen. Zo zien jullie maar de info die ik van Leaseplan had gekregen was verkeerd, obv hun info zou ik daar in de middag aanwezig moeten zijn, stel ik had het niet dubbel gechekt, weet dan niet wat de gevolgen hadden kunnen zijn ( auto aan iemand anders gekoppeld)

Maar goed, vrijdagochtend was ik daar als eerste 08:30 met studenten en wat oudere die Delivery gingen doen voor Leaseplan, Tesla medewerkers kwamen om 08:55 binnen lopen. Ik werd als eerste geholpen, Mn tesla was inmiddels ook zichtbaar in de App ( even lekker voorverwarmen) met maar 90km aan range :) alles zat erin. 4m kabel en thuis oplaadkabel en in frunk de veiligheids set.

Binnen 5 min was ik buiten en mn bruidje stond niet ver van de checkpoint. Even alles gechekt met mn vriend, geen zichtbare mankementen kunnen vinden. ik hoef niet te melden hoe goed en subliem deze wagen rijdt, werkelijk een GENOT!

Navigeren naar Supercharger Breukelen>Ontbijtje gepakt bij de Mac en binnen 30min weer vol.

Nogmaals voor de mensen die een VIN hebben en kenteken. Ga niet uit van een sms of mailtje. Ik heb nada niks ontvangen, geen mail, geen sms, geen belletje!

hang in there!

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

fatbenny schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:45:
[...]

Wat is het telefoonnummer waar Autoreset mee belt?
ik kreeg gewoon hun telefoonnummer te zien, zoals op hun website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
eenmans schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:51:
Beste mensen,

Afgelopen vrijdag mocht ik mijn TM3 ophalen. Het is allemaal een beetje raar verlopen maar ik kan jullie 1 tip meegeven, wees pro actief en ga niet wachten op een SMS of mailtje voor een aflever afspraak. Ik moest er nota bene zelf achterkomen, ik zag dat op woensdag 11 december de keneteken die ik had doorgekregen op naam was gezet. Ik Leaseplan bellen van; zie dat hij zojuist op kenteken is gezet weten jullie misschien iets meer. Ja, was het antwoord, u mag de auto vrijdagmiddag ophalen in Amsterdam! (tijdstip wisten ze mij niet te vertellen) ik was natuurlijk heel blij ondanks de tijdstip onbekend was. toch vertrouwde ik het niet helemaal.

De volgende dag heb ik het zekere voor het onzekere genomen door te bellen met Tesla Delivery, eindelijk namen ze een keer op. Ik kreeg een Engelse medewerker aan de lijn, ik vroeg of hij kon bevestigen dat de Auto vrijdagmiddag voor mij klaar stond, toen kreeg ik te horen dat ik om 09:00 de auto moest ophalen. Zo zien jullie maar de info die ik van Leaseplan had gekregen was verkeerd, obv hun info zou ik daar in de middag aanwezig moeten zijn, stel ik had het niet dubbel gechekt, weet dan niet wat de gevolgen hadden kunnen zijn ( auto aan iemand anders gekoppeld)

Maar goed, vrijdagochtend was ik daar als eerste 08:30 met studenten en wat oudere die Delivery gingen doen voor Leaseplan, Tesla medewerkers kwamen om 08:55 binnen lopen. Ik werd als eerste geholpen, Mn tesla was inmiddels ook zichtbaar in de App ( even lekker voorverwarmen) met maar 90km aan range :) alles zat erin. 4m kabel en thuis oplaadkabel en in frunk de veiligheids set.

Binnen 5 min was ik buiten en mn bruidje stond niet ver van de checkpoint. Even alles gechekt met mn vriend, geen zichtbare mankementen kunnen vinden. ik hoef niet te melden hoe goed en subliem deze wagen rijdt, werkelijk een GENOT!

Navigeren naar Supercharger Breukelen>Ontbijtje gepakt bij de Mac en binnen 30min weer vol.

Nogmaals voor de mensen die een VIN hebben en kenteken. Ga niet uit van een sms of mailtje. Ik heb nada niks ontvangen, geen mail, geen sms, geen belletje!

hang in there!
Waarom werd de auto niet bij jou geleverd door autoreset?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eenmans
  • Laatst online: 10-07 22:58
Tomas_ schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:59:
[...]

Waarom werd de auto niet bij jou geleverd door autoreset?
Omdat ik heb gezegd wil hem zelf ophalen.

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Vandaag mocht ik mijn Model 3 ophalen, althans niet ik maar de LM. Dus helaas geen foto's om te speuren of je kenteken er al staat.

Afspraak stond om 09:00u vanochtend. Inmiddels werd de app ook en zie ik dat de auto met 172km range nog in Amsterdam geparkeerd staat. Ik hoop toch dat ze hem snel ophalen. Word het namelijk een beetje beu overal achteraan te moeten....

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 19:32
eenmans schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:51:
Beste mensen,

hang in there!
Hier idem dito. Heb een account zonder RN gekregen en verder niets. Afgelopen woensdag gebeld en toen hoorde ik ineens dat ik de auto morgen op kan halen om 12 uur, met het bericht dat ik nog wel een SMS of mail zou krijgen. Daar wacht ik nog op, maar vermoed eenzelfde situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:34:
[...]

Ik heb vrijdag een mail van Athlon kregen met bevestiging levering.
En dit staat er over de levering:
Zodra de chauffeur de Tesla in ontvangst heeft genomen bellen wij u met de verwachte aankomsttijd. Naar verwachting zal de levering in de loop van de middag plaatsvinden.

In mn account staat ook 9 uur maar wel in Tilburg. En zoals ik begrepen heb moeten we daar niet naar kijken want de chauffeurs halen de autos rond 13.00 op
Mijn Tesla werd 6-12 pas om 16:30 afgeleverd door de chauffeur van Athlon. In mijn account stond de afleverafspraak ook om 9 uur. Lang dagje wachten...maar is het zeker waard. Veel plezier met je nieuwe Telsa :)

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Man man man. Het is weer drama op de telefoonlijn van tesla :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:41:
[...]

Ik sprak een maatje van me, die heeft er al een paar maanden eentje. Het lijkt allemaal heel leuk maar je moet heel voorzichtig zijn met het "stroompedaal". Zeker met nat weer. Het ding heeft TVR achtige trekjes. Hij probeert je te vermoorden. Iedere dag weer. De hoeveelheid geweld die vrij komt als je hem op zijn staart trapt is teveel voor het onderstel.

Ik ga er voorlopig van uit dat mijn M3 niet kan tippen aan het onderstel van de Giulia.
Als in, je slipt makkelijk weg? Heb dat al een keer ervaren inderdaad, dat de auto even de grip verliest in een bocht. Beter op die manier eraan wennen dan direct fataalheid voor de auto. :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
Martijnvdl1987 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:01:
Vandaag mocht ik mijn Model 3 ophalen, althans niet ik maar de LM. Dus helaas geen foto's om te speuren of je kenteken er al staat.

Afspraak stond om 09:00u vanochtend. Inmiddels werd de app ook en zie ik dat de auto met 172km range nog in Amsterdam geparkeerd staat. Ik hoop toch dat ze hem snel ophalen. Word het namelijk een beetje beu overal achteraan te moeten....
Verandering! hij rijdt op dit moment :)

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Martijnvdl1987 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:04:
[...]

Verandering! hij rijdt op dit moment :)
welke LM?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
Leaseplan (ophalen door Autoreset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Martijnvdl1987 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:06:
[...]

Leaseplan (ophalen door Autoreset)
Ah oke nice. Denk dat ze eerder mogen ophalen dan Athlon :P Zodat ze niet allemaal tegelijk komen. :9

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:07:
[...]

Ah oke nice. Denk dat ze eerder mogen ophalen dan Athlon :P Zodat ze niet allemaal tegelijk komen. :9
Zou wel handig zijn ja. Anders komen er beelden in mijn hoofd naar voren van bepaalde winkels op Black Friday....Everybody at the gates..GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 18:27
KermitNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:14:
Lucky you. Dat is bij mij nog niet terwijl wij vrijwel in exact hetzelfde schuitje zitten. 8)7 Weet jij je VIN en kenteken al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Mesque schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:04:
[...]

Als in, je slipt makkelijk weg? Heb dat al een keer ervaren inderdaad, dat de auto even de grip verliest in een bocht. Beter op die manier eraan wennen dan direct fataalheid voor de auto. :'(
Ik heb ook al wat gehoord van een Tesla Model 3 die in een bocht met 4 rokende banden richting vangrail ging. En daar ook aan kwam :X . De maat van me die er achter reed in zijn 3 serie uit begin jaren 90 had nergens last van en snapte het niet. De maat met de Model 3 werd ook wel eens verrast door het karakter van het onderstel. Kerstboom aan lampjes maar hij hield hem uit de ellende.

Wat ik aan wil geven : hou er rekening mee dat het onderstel "Amerikaans" is waarbij de power delivery dusdanig is dat de auto onder omstandigheden listig wordt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heuj, zie net opeens dat m'n VIN (Snel Beschikbaar) niet meer zichtbaar is in mijn account dus denk dat de order van LM eindelijk is ingevoerd bij Tesla en ze m'n VIN hebben overgenomen :D Goed nieuws dus!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik heb het volgende dilemma. Ik had een SR+ besteld, maar kreeg twee weken terug te horen dat deze niet tijdig geleverd kon worden. Vervolgens omgezet naar een LR en dat goed uit onderhandeld met de LM.
Heb nu per sms en mail bevestiging van de levering morgen, maar op basis van VIN en kenteken constateer ik dat het toch de SR+ betreft. Op basis van de onderhandelingen met de LM heb ik een voorkeur voor dat model.

Heb de LM gevraagd actie te ondernemen, maar weet niet of dat nog soelaas biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
obelix998 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:49:
Ik heb het volgende dilemma. Ik had een SR+ besteld, maar kreeg twee weken terug te horen dat deze niet tijdig geleverd kon worden. Vervolgens omgezet naar een LR en dat goed uit onderhandeld met de LM.
Heb nu per sms en mail bevestiging van de levering morgen, maar op basis van VIN en kenteken constateer ik dat het toch de SR+ betreft. Op basis van de onderhandelingen met de LM heb ik een voorkeur voor dat model.

Heb de LM gevraagd actie te ondernemen, maar weet niet of dat nog soelaas biedt.
Het is nu 16 december, ik zou niet meer gaan soebatten en gaan voor elk van deze opties. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Leaseplan geeft bij mij zojuist aan dat ze ipv 3 dagen van te voren de bestuurders nu nog maar 1 dag van te voren op de hoogte brengen van het afleveren van de auto.
Dit omdat de informatie door Tesla elke keer te laat wordt aangeleverd waardoor ze op het laatste moment pas bestuurders kunnen informeren aan de hand van de kentekens die ze doorkrijgen.

Voor wat het waard is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kv83
Na 1,5 uur bellen (21x opnieuw) eindelijk iemand te pakken gekregen. Hij was verbaasd, want volgens zijn scherm was de langs wachtende op dit moment niet meer dan 10 minuten. Ik zeg “dat klopt.... na ongeveer tien minuten wordt je er namelijk uitgegooid.” . Was niet de bedoeling en hij ging dat door geven. xD Zal me benieuwen. Hoop dat ik niet nog een keer moet bellen, maar ben bang van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
kv83 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:55:
Na 1,5 uur bellen (21x opnieuw) eindelijk iemand te pakken gekregen. Hij was verbaasd, want volgens zijn scherm was de langs wachtende op dit moment niet meer dan 10 minuten. Ik zeg “dat klopt.... na ongeveer tien minuten wordt je er namelijk uitgegooid.” . Was niet de bedoeling en hij ging dat door geven. xD Zal me benieuwen. Hoop dat ik niet nog een keer moet bellen, maar ben bang van wel.
Aanhouder wint blijkbaar. Ik kom er niet door na 5x bellen.

Is mij telefonisch verteld (2,5 week geleden) dat levering deze week plaatsvind. Echter heb ik deze week op donderdag en zaterdag absoluut geen mogelijkheid de auto zelf te halen. Uiteraard wil ik graag weten waar ik aan toe ben of ik iemand moet machtigen. Ik lees hierboven dat ze geen afspraken meer mogen verzetten dus nog minder flexibiliteit.

Vanmiddag nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
kv83 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:55:
Ik ben het nu ook aan het proberen inderdaad. Best wel bizar dat je na 10 minuten een bandje herhaald te krijgen ineens de opmerking hoort dat het door drukte niet mogelijk is om je telefoontje te beantwoorden en dat ze dan de hoorn op de haak mikken.

Volgens mij doen ze dit expres om de druk te managen.

Zucht.

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Je krijgt nu ook gelijk t bandje dat t niet lukt.
Lunchpauze? Haha

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 16:06

GB2

Zo nog maar eens bellen of een poging wagen.
Ik mag woensdag ophalen maar nog geen sms of mail, terwijl men mijn nummer al had gecontroleerd vorige week.
Moet je nu bevestigen? Geen zin om daar woensdag ochtend voor piet snot te staan of nog erger dat men doodleuk aangeeft dat ie aan een ander is gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tjenok schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:57:
[...]

Banden rijden top! Wel een beetje rumoerig naar mijn mening. Software 2019.40.2.1 zat er zelfs al op!
Het schijnt dat je nog wat met de bandenspanning kunt doen om banden geluid te verminderen.

Dat is de meest recente versie, top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:49
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:41:
[...]

Ik heb ook al wat gehoord van een Tesla Model 3 die in een bocht met 4 rokende banden richting vangrail ging. En daar ook aan kwam :X . De maat van me die er achter reed in zijn 3 serie uit begin jaren 90 had nergens last van en snapte het niet. De maat met de Model 3 werd ook wel eens verrast door het karakter van het onderstel. Kerstboom aan lampjes maar hij hield hem uit de ellende.

Wat ik aan wil geven : hou er rekening mee dat het onderstel "Amerikaans" is waarbij de power delivery dusdanig is dat de auto onder omstandigheden listig wordt.
Sorry maar ligt het toch echt aan de chauffeur. Waarschijnlijk de Tesla model 3 op standje standaard staan en wat te enthousiast het stroompedaal ingedrukt. Het onderstel van de Tesla model 3 is echt on-Amerikaans...

Wij rijden nu zowel een Tesla model 3 AWD alsook een BMW 3 serie 320i uit 2015. Qua wegligging en handeling in de bochten is de Tesla toch echt wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Zegt het VIN nummer iets over de levering of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TGT2
TGT2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:21:
[...]

Ik ben het nu ook aan het proberen inderdaad. Best wel bizar dat je na 10 minuten een bandje herhaald te krijgen ineens de opmerking hoort dat het door drukte niet mogelijk is om je telefoontje te beantwoorden en dat ze dan de hoorn op de haak mikken.

Volgens mij doen ze dit expres om de druk te managen.

Zucht.
Nou na druk doorbellen toch er doorheen. Eindelijk doorgekregen dat ik een VIN heb en een kenteken. G-XXX-XD

Blijkbaar staat m’n auto nog op de boot.

M3P wit - zwart interieur
Besteld op 1 september dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 21:26
Zaterdag 484 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 1 LR RWD (Blauw @arko89), 347 SR+ en 136 LR AWD/P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
TGT2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:38:
[...]

Nou na druk doorbellen toch er doorheen. Eindelijk doorgekregen dat ik een VIN heb en een kenteken. G-XXX-XD

Blijkbaar staat m’n auto nog op de boot.

M3P wit - zwart interieur
Besteld op 1 september dit jaar
Weet je welke boot?

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Kan er maar eentje zijn toch? :+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:43:
[...]

Kan er maar eentje zijn toch? :+
Geen idee, ik weet dat de RCC Europe nog aan het varen is, de mijne staat daarop namelijk.
Misschien is er nog iets wat daarvoor binnen moet komen, dus daarom mijn vraag.
Maar als het de RCC is dan zijn dus de kentekens al bekend?

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
ArPi75 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:33:
[...]

Rode SR+, witte bekleding, 19", ALMN
Echt raar en rot voor je. Ik ook ALMN wat redelijk goed ging. Ik gok wel dat de 30/31e een paar sr's onafgehaald op de kade staan, die ze de alertste LM verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
Yes we got him......

Nou ja een leveringsdatum, dan kan er volgens mij nog weinig mis gaan. Morgen 17-12 gaat de Tesla geleverd worden op afgesproken adres. Excelsheet ga ik bijwerken. Zal morgen mijn eerste ervaring met de Tesla hier delen. Wordt vervolgd.....

Trouwens geen SMS ontvangen maar 16-12 gebeld door Autoreset en dus 17-12 levering.
Dit voor de variatie van informatievoorziening _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door RuleVD op 16-12-2019 12:57 ]

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
Tjenok schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:39:
Zaterdag 484 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 1 LR RWD (Blauw @arko89), 347 SR+ en 136 LR AWD/P.
Nee niet de mijne er is er dus blijkbaar nog 1, ik heb G-XXX-VD en al wel een kenteken, nog geen tenaamstelling. Ik ga hem vrijdag ophalen dus zal woensdag of donderdag wel gebeuren. Die van zaterdag is G-366-VV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
arko89 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:50:
[...]

Nee niet de mijne er is er dus blijkbaar nog 1, ik heb G-XXX-VD en al wel een kenteken, nog geen tenaamstelling. Ik ga hem vrijdag ophalen dus zal woensdag of donderdag wel gebeuren. Die van zaterdag is G-366-VV.
Ik heb ook G-xxx-VV, donderdag ophalen

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
De beste man van tesla zei dat hij op de boot vanaf SF naar Ams staat, en dat ik waarschijnlijk de 26e kan komen ophalen. Dan denk ik RCC Europe. Die is vanuit SF vertrokken en komt de 20e aan in AMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 12:55
(jarig!)
Hoi Iedereen,

Ik lees al een hele tijd mee, ik heb eerder dit jaar al een M3 mogen ophalen toen kreeg ik het kenteken en laadpas netjes week van te voren opgestuurd. Maar ik ben van baan gewisseld en moest hem inleveren. Nu komt mijn nieuwe M3, ik haal hem woensdag op. Ik heb alleen geen kenteken en mijn leasemaatschappij zegt dat zei die ook niet hebben. Ik zie nu dat jullie allemaal wel al het kenteken weten. Hoe is dat gegaan dan ? Ik krijg ook met geen mogelijkheid tesla te pakken ik bel steeds en dan 4 1 1 sta 10 min in de wacht en hoor dan leuk we hebben het te druk en kunnen je niet helpen. En ze hangen op :S

Dus concreet hoe kom je aan het kenteken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
CTwiest schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:59:
Hoi Iedereen,

Ik lees al een hele tijd mee, ik heb eerder dit jaar al een M3 mogen ophalen toen kreeg ik het kenteken en laadpas netjes week van te voren opgestuurd. Maar ik ben van baan gewisseld en moest hem inleveren. Nu komt mijn nieuwe M3, ik haal hem woensdag op. Ik heb alleen geen kenteken en mijn leasemaatschappij zegt dat zei die ook niet hebben. Ik zie nu dat jullie allemaal wel al het kenteken weten. Hoe is dat gegaan dan ? Ik krijg ook met geen mogelijkheid tesla te pakken ik bel steeds en dan 4 1 1 sta 10 min in de wacht en hoor dan leuk we hebben het te druk en kunnen je niet helpen. En ze hangen op :S

Ik koos in het menu voor 1 1 en kreeg mijn kenteken zojuist van een medewerker van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Hoi Iedereen,

2 mogelijkheden : contact zoeken met Tesla, of wachten tot ze de leverdatum sturen. Dan krijg je ook de meldcode en het kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
Hoi Iedereen,

Blijven bellen 013 799 8814 optie 1, optie 1. Ze kunnen het kenteken in hun systeem zien. Een andere manier om erachter te komen is er niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:18
[...]
Blijven bellen of wachten op de verzekeringspapieren. Ik kreeg die pas de avond van tevoren en de laadpas pas 3 dagen na ontvangst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
TGT2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:01:
[...]

Ik koos in het menu voor 1 1 en kreeg mijn kenteken zojuist van een medewerker van Tesla.
oke en jij werd niet na 10 minuten uit de wacht gegooid? Ik hoor nu de hele tijd een muziekje en dan onze delivery specialisten zijn ingesprek. En dus na 10 min het is te druk :S .. Heb vrijdag ochtend 3 uur zo geprobeerd te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
CTwiest schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:03:
[...]

oke en jij werd niet na 10 minuten uit de wacht gegooid? Ik hoor nu de hele tijd een muziekje en dan onze delivery specialisten zijn ingesprek. En dus na 10 min het is te druk :S .. Heb vrijdag ochtend 3 uur zo geprobeerd te bellen.
Jawel dat is mij een paar keer over komen. Ik kwam er na 4x bellen wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:02:
[...]

2 mogelijkheden : contact zoeken met Tesla, of wachten tot ze de leverdatum sturen. Dan krijg je ook de meldcode en het kenteken.
Lever datum + SMS + in account zichtbaar heb ik al.. Geen meldcode of kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Caelorum schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:02:
[...]

Blijven bellen of wachten op de verzekeringspapieren. Ik kreeg die pas de avond van tevoren en de laadpas pas 3 dagen na ontvangst...
Mijn LM gaf aan dat zij uiterlijk 4 dagen voor de aflevering het kenteken van Tesla doorkrijgen, zodat ze de laadpassen kunnen aanvragen (dat duurt ook een dag of 2). Dus als de auto op de RCC staat moet je kenteken begin volgende week wel bekend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ik ga ervanuit dat a.s. donderdag mijn Tesla door Autoreset gebracht wordt. Op m'n tesla account zie ik 19 december 10 uur staan. Dus autoreset kan er 's middags zijn.

Nu zie ik hier tijdsindicaties van 12-17 uur. Iemand die al geprobeerd heeft om met autoreset op een iets kleinere tijdsspanne af te spreken bij de inleverlokatie van de oude auto ? (want geen LP auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
Snarf70 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:04:
[...]

Mijn LM gaf aan dat zij uiterlijk 4 dagen voor de aflevering het kenteken van Tesla doorkrijgen, zodat ze de laadpassen kunnen aanvragen (dat duurt ook een dag of 2). Dus als de auto op de RCC staat moet je kenteken begin volgende week wel bekend worden
Ik haal hem vermogen op de 18de :P en niets bekend, LM heeft ook gebeld zeggen ze en niets gekregen. Snap het ff niet meer hoor :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
Vraagje. Waarom wil je als leaserijder zo graag je kenteken weten. Alleen voor de leuk? Ongeduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
kv83 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:06:
Vraagje. Waarom wil je als leaserijder zo graag je kenteken weten. Alleen voor de leuk? Ongeduld?
Zodat je bijvoorbeeld een afspraak kunt inplannen voor je winterbanden.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
zodat ze een laadpas kunnen maken, en ik ook de parkeer vergunning kan regelen.
Nu kan ik straks niet parkeren en moet ik hem opladen bij de diesel aggregaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Parkeervergunning in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
CTwiest schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:04:
[...]

Lever datum + SMS + in account zichtbaar heb ik al.. Geen meldcode of kenteken.
Je bent een stap vergeten : JA terug SMSen. Binnen 24 uur krijg je mail van Tesla met de gegevens. One more thing, die SMS komt niet altijd aan. :/

In de besvestigingsmail staat je kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:07:
[...]

Je bent een stap vergeten : JA terug SMSen. Binnen 24 uur krijg je mail van Tesla met de gegevens. One more thing, die SMS komt niet altijd aan. :/

In de besvestigingsmail staat je kenteken.
Had ik uiteraard wel gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TGT2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:57:
[...]

De beste man van tesla zei dat hij op de boot vanaf SF naar Ams staat, en dat ik waarschijnlijk de 26e kan komen ophalen. Dan denk ik RCC Europe. Die is vanuit SF vertrokken en komt de 20e aan in AMS.
De RCC Europe komt de 19e rond 13:00 aan in AMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
CTwiest schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:08:
[...]

Had ik uiteraard wel gedaan
Doe nog maar een paar keer :) .

Serieus : ik deed het 2 keer, bij een collega kwam die sms ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTwiest
(jarig!)
asing schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:08:
[...]

Doe nog maar een paar keer :) .

Serieus : ik deed het 2 keer, bij een collega kwam die sms ook niet aan.
Thank doe ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Makes sense. Ze kunnen echt wel wat verbeterslagen maken door dat soort ongein meteen door te mailen als het bekend is :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Athlon mensen die vandaag hun auto krijgen al een belletje gehad? :') zenuwen hierrrrr

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansko84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 10:06
Als je nog niets van Autoreset hebt vernomen zou ik hier niet vanuit gaan.
In mijn Tesla account staat vandaag 09:00, maar nog niets van Autoreset vernomen een collega wel.
Van wat ik van LP begreep worden de auto's ter plekke geinspecteerd door iemand van LP voordat deze door iemand van Autoreset word meegenomen.
LP geeft eveneens aan dat afspraken 2 dagen van te voren worden gemaakt met berijders.
mcetweaker schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:05:
ik ga ervanuit dat a.s. donderdag mijn Tesla door Autoreset gebracht wordt. Op m'n tesla account zie ik 19 december 10 uur staan. Dus autoreset kan er 's middags zijn.

Nu zie ik hier tijdsindicaties van 12-17 uur. Iemand die al geprobeerd heeft om met autoreset op een iets kleinere tijdsspanne af te spreken bij de inleverlokatie van de oude auto ? (want geen LP auto)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Pfff de vervangende LR is toegewezen aan mijn LM, eindelijk. Wordt morgenmiddag al bezorgd, spannend!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:10:
Athlon mensen die vandaag hun auto krijgen al een belletje gehad? :') zenuwen hierrrrr
@ElonDusk helaas niet. Kan auto in app ook niet zien ivm uitschakeling mobiele toegang

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2019 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Hèhè eindelijk doorheen, die van mij word via Tilburg geleverd.
Verwachte leveringsdatum 19e 🎉

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:11:
[...]

@ElonDusk helaas niet. Kan auto in app ook niet zien ivm uitschakeling mobiele toegang
yup hier ookk

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:37:
Ik heb vandaag een kenteken ontvangen van LM, G-xxx-TR. Deze staat alleen nog niet geregistreerd. Iemand een idee hoe lang er tussen zit vanaf kenteken ontvangen, geregistreerd naar de SMS?

Ik heb volgens mij een secondary account want ik zie helemaal niks in m’n account terug.

Ik heb een M3 SR+, zwart 19” en lees al een tijdje mee hier (uiteraard met crossed fingers om voor 31-12 de M3 te mogen ophalen). Besteld ergens in september en 27 sept. de “Welcome to Tesla” mail.
Nadat vorige week dinsdag het kenteken bekend is geworden zie ik zojuist op RDW dat de tennaamstelling ook is voltooid! SMS/mail zal nu niet lang meer duren..

Datum eerste toelating 16-12-2019
Datum tenaamstelling 16-12-2019
Tijdstip tenaamstelling 12:40
Datum eerste afgifte Nederland 16-12-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dansko84 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:10:
Als je nog niets van Autoreset hebt vernomen zou ik hier niet vanuit gaan.
In mijn Tesla account staat vandaag 09:00, maar nog niets van Autoreset vernomen een collega wel.
Van wat ik van LP begreep worden de auto's ter plekke geinspecteerd door iemand van LP voordat deze door iemand van Autoreset word meegenomen.
LP geeft eveneens aan dat afspraken 2 dagen van te voren worden gemaakt met berijders.

[...]
Twee dagen vantevoren is morgen, dus er is nog hoop. Tevens las ik hier net dat ze dit zelfs teruggebracht hebben naar één dag vantevoren.

Ze maken het wel lastig met plannen van inleveren van m'n oude auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:15:
[...]

Nadat vorige week dinsdag het kenteken bekend is geworden zie ik zojuist op RDW dat de tennaamstelling ook is voltooid! SMS/mail zal nu niet lang meer duren..

Datum eerste toelating 16-12-2019
Datum tenaamstelling 16-12-2019
Tijdstip tenaamstelling 12:40
Datum eerste afgifte Nederland 16-12-2019
Volgens mij is de tenaamstelling normaal gesproken 1 a 2 dagen voor het ophalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
cronixx schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:19:
[...]

Volgens mij is de tenaamstelling normaal gesproken 1 a 2 dagen voor het ophalen...
Yup mijne was de 14e

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net bij Tesla gezien dat m’n VIN eindelijk is overgenomen door m’n LM! Levering tussen kerst & oud en nieuw. Joepie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Wil wel een foto zien hoor... vanmiddag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
DennusB schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:24:
Net bij Tesla gezien dat m’n VIN eindelijk is overgenomen door m’n LM! Levering tussen kerst & oud en nieuw. Joepie!
mooi man :)

verdween de vin uit je eigen account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:19:
[...]

Hmm.. nog niks over gehoord. Misschien is het verstandig om een poging te wagen door even te bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Als ik naar de fiscale waarde kijk op de RDW site staat er 67.400 euro. Echter heb ik het FSD systeem later afbesteld (en ik zie het ook niet meer staan in mijn account onder configuratie). Ook bij de LM staat de waarde als 61.000 euro in hun systeem. Dus nu vraag ik mij af of er nog een check op die fiscale waarde komt op het moment van tenaamstelling (morgen of overmorgen, aflevering is donderdag). Iemand ervaring hiermee? Ik begreep van mijn collega dat je beroep kan aantekenen als je het niet eens bent met die waarde als de tenaamstelling al heeft plaatsgevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnieS
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-09-2020
Dat is ook maar de vraag, Mijn kenteken was bekend op de 10e, ook tenaamstelling op de 10e (LM Alphabet) maar tot op heden nog geen SMS of afleverafspraak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Focus schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:27:
[...]

mooi man :)

verdween de vin uit je eigen account?
Jep, daar was hij vanochtend opeens weg. Bij Tesla zocht ze op m’n VIN en kwam de nieuwe Leaseplan order boven water!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Rcc europe is vertraagd door tegen/zijwind.
Nieuwe verwachte aankomsttijd: 20 december 00:00 UCT+1 Amsterdam
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:08:
[...]

De RCC Europe komt de 19e rond 13:00 aan in AMS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Snarf70 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:28:
Als ik naar de fiscale waarde kijk op de RDW site staat er 67.400 euro. Echter heb ik het FSD systeem later afbesteld (en ik zie het ook niet meer staan in mijn account onder configuratie). Ook bij de LM staat de waarde als 61.000 euro in hun systeem. Dus nu vraag ik mij af of er nog een check op die fiscale waarde komt op het moment van tenaamstelling (morgen of overmorgen, aflevering is donderdag). Iemand ervaring hiermee? Ik begreep van mijn collega dat je beroep kan aantekenen als je het niet eens bent met die waarde als de tenaamstelling al heeft plaatsgevonden?
Ik zou even de leasemaatschappij bellen, zij zijn eigenaar. Vanaf daar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
DennusB schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:30:
[...]

Jep, daar was hij vanochtend opeens weg. Bij Tesla zocht ze op m’n VIN en kwam de nieuwe Leaseplan order boven water!
cool moet ik daar op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
mcetweaker schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:05:

Het tijdstip is een indicatie en fictief tijdstip. Omdat meerdere auto’s opgehaald worden door de LM die dag. Voor het systeem is er dan een fictief tijdstip gekoppeld.
Dat wil zeggen dat het best kan zijn dat autoreset op een later tijdstip de auto(‘s) ophaalt.

Dit heb ik zelf namelijk ook, Tesla hierover gesproken en heb een printscreens van het aflevertijdstip (10:00 uur) uit het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Snarf70 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:28:
Een van mijn vrienden heeft bij zijn M3 ook een hogere fiscale waarde. Hij kwam er pas achter toen hij de eerste maand bijtelling in rekening kreeg.
Inmiddels is hij al 3 mnd bezig om dit te laten corrigeren. Tesla heeft aangegeven het aan te gaan passen, maar tot op heden is het nog steeds hetzelfde.

Dus even goed regelen nu kan geen kwaad ;)
Pagina: 1 ... 286 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.