Beste mensen,
Afgelopen vrijdag mocht ik mijn TM3 ophalen. Het is allemaal een beetje raar verlopen maar ik kan jullie 1 tip meegeven, wees pro actief en ga niet wachten op een SMS of mailtje voor een aflever afspraak. Ik moest er nota bene zelf achterkomen, ik zag dat op woensdag 11 december de keneteken die ik had doorgekregen op naam was gezet. Ik Leaseplan bellen van; zie dat hij zojuist op kenteken is gezet weten jullie misschien iets meer. Ja, was het antwoord, u mag de auto vrijdagmiddag ophalen in Amsterdam! (tijdstip wisten ze mij niet te vertellen) ik was natuurlijk heel blij ondanks de tijdstip onbekend was. toch vertrouwde ik het niet helemaal.
De volgende dag heb ik het zekere voor het onzekere genomen door te bellen met Tesla Delivery, eindelijk namen ze een keer op. Ik kreeg een Engelse medewerker aan de lijn, ik vroeg of hij kon bevestigen dat de Auto vrijdagmiddag voor mij klaar stond, toen kreeg ik te horen dat ik om 09:00 de auto moest ophalen. Zo zien jullie maar de info die ik van Leaseplan had gekregen was verkeerd, obv hun info zou ik daar in de middag aanwezig moeten zijn, stel ik had het niet dubbel gechekt, weet dan niet wat de gevolgen hadden kunnen zijn ( auto aan iemand anders gekoppeld)
Maar goed, vrijdagochtend was ik daar als eerste 08:30 met studenten en wat oudere die Delivery gingen doen voor Leaseplan, Tesla medewerkers kwamen om 08:55 binnen lopen. Ik werd als eerste geholpen, Mn tesla was inmiddels ook zichtbaar in de App ( even lekker voorverwarmen) met maar 90km aan range

alles zat erin. 4m kabel en thuis oplaadkabel en in frunk de veiligheids set.
Binnen 5 min was ik buiten en mn bruidje stond niet ver van de checkpoint. Even alles gechekt met mn vriend, geen zichtbare mankementen kunnen vinden. ik hoef niet te melden hoe goed en subliem deze wagen rijdt, werkelijk een GENOT!
Navigeren naar Supercharger Breukelen>Ontbijtje gepakt bij de Mac en binnen 30min weer vol.
Nogmaals voor de mensen die een VIN hebben en kenteken. Ga niet uit van een sms of mailtje. Ik heb nada niks ontvangen, geen mail, geen sms, geen belletje!
hang in there!