Vandaag heb ik m in de stromende regen opgehaald. Mijn ervaring:
Bij Sloterdijk stond een mooie X klaar, die vrij snel vol zat. Warempel stapte er ook nog iemand in die een groot meubelpaneel meesleepte terwijl hij zijn auto ging ophalen
Bij de haven zo'n 5 a 10 minuten in de tent doorgebracht, daarna alweer naar buiten naar m'n auto toe. Vanwege de stromende regen eerst maar even instappen en telefoon koppelen enzo. Volgens buienradar had ik een kwartiertje tot de grote bui ging liggen, dus even rustig met de instellingen zitten spelen, SSD aangekoppeld etc.
Even later in de nog steeds regen een rondje gemaakt:
- verbandtrommel met gevaren driehoek in de frunk
- geen bagage haken in de frunk
- 4 meter laadkabel in de trunk (staat erop, heb t niet nagemeten)
- reislader in de trunk
- twee Aero doppen zaten niet goed vast, even aangedrukt
- verder in de regen is me niks opgevallen, alles zag er prima uit. Als het morgen droog is ga ik wel wat nauwkeuriger kijken, maar verwacht geen rare dingen
Het rijden is prima, ik ben elektrisch gewend maar deze heeft toch een flinke duit extra power (SR+).
De accu zat half vol bij vertrek wat net te weinig was om thuis te halen, bij Breukelen even afgetopt naar 80% en daarna verder naar huis. Wat was het druk daar, even later waren alle 28 stands bezet.
Nu staat ie lekker droog in de garage. Heb al wel gemerkt dat ik vanuit de keuken een bluetooth verbinding heb... Even kijken wat ik daar aan ga doen.
Op de regen na was het een prima ervaring, weer eens wat anders dan bij de dealer of voor het huis afgeleverd krijgen