Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik heb mijn sr+ ook vanmiddag opgehaald, was wel een beetje chaos vanwege de bommelding op Sloterdijk dus iedereen die in de middag moest kwam tegelijkertijd :p

Bij mij was de ott code helaas niet goed doorgekomen bij Tesla, dus daar heb ik even zelf achteraan gebeld (na een kwartier tevergeefs wachten op een actie van de Tesla medewerker). Uiteindelijk na anderhalve uur eindelijk m'n auto kunnen opzoeken. Helaas was het door de regen en de invallende duisternis niet meer mogelijk om een goede inspectie uit te voeren, hopelijk morgen geen verrassingen bij daglicht :p

Er zat nog 60% charge in de auto dus ik kon mooi de supercharge rijen skippen want het leek wel een stoet van m3's op de A2. Medewerkers van Tesla vertelde trouwens dat ze tussen nu en 31 december 1000 auto's per dag gaan uitleveren :o

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:27:
[...]

Ik heb ook alleen een afspraak in mijn account. Geen email en geen SMS.
Moet ik nu zelf bellen om mijn afspraak te bevestigen of kan ik maandag gewoon daarheen gaan en de auto ophalen?
Met mijn LM is alles geregeld. Ik mag hem zelf ophalen. Heb een brief van LM met het kenteken, een groene kaart en een laaddruppel.
Nee. Mijn collega had dezelfde, alles ging goed zonder sms, bellen, bevestigen.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ineens geen product meer zichtbaar in m’n app? Fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 20:07:
Ineens geen product meer zichtbaar in m’n app? Fijn.
Via een LM? Dan is de auto mogelijk overgezet naar hun account.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij was wel eerst zichtbaar in mijn eigen account. Waarom zouden ze dat doen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb is zitten zoeken , niet gevonden, en heb misschien een gekke vraag.
Om bij een suc te laden heb je dan een werkend tesla account nodig ivm betaling.
Hoor het graag zodat ik rond kerst niet voor verrassingen kom te staan :)
dacofiel schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:04:
Vandaag ophalen (11:30 13/12). Hele bijzondere ervaring.

Collega bracht me. Heel fijn omdat het regende. Even zoeken waar het was omdat de terminal meerdere ingangen heeft. Staan Tesla vlaggen bij de goede ingang. Is handig omdat het hek dicht is, dus je anders niet snel ziet waar het is als je de shuttle niet neemt. Was parkeerterrein voor bezoekers, maar deze leek bijna vol.

Enorm terrein. Rijen Tesla's zover je kan zien... Wat foto's gemaakt maar ging steeds harder regenen. Zag mijn auto al staan. Op naar de tent.

Tent zat vrijwel vol met wachtende mensen. Bij 'incheck' gemeld, gelijk aan de beurt, Alles was goed! Tekenen, papiertje mee en klaar.

Collega heeft me geholpen met de auto bekijken. Helaas regen. Zag her en der wat kleine lijmresten op de lak bij naden die ik zelf weggehaald heb. Collega vond scheurtje in een achterlicht, gemeld. Hebben ze in de 'file' van de auto gezet. Moet service afspraak voor maken. Heel fijn dat we dit gezien hebben omdat achteraf niet te bewijzen is dat ik dat zelf niet gedaan heb. Voor de rest alles goed. Tesla medewerkers behulpzaam en aardig.

Zat voor 130km lading in. Toch maar naar de super charger omdat ik nog geen laadpas heb.

Super charge locatie was erg druk, had de laatste vrije plek. Tijdens het laden werd het steeds drukker, zo druk dat er een hele rij Tesla's buiten het terrein in de rij stonden. Kennelijk komen de leveringen nu goed op gang. 'Getankt' voor 7.25 EUR, niet slecht. Nu 320km bereik.

Rijden was de eerste 10km erg wennen. De auto rijdt veel beter dan wat ik gewend ben, maar reageert net even anders dan de handgeschakelde diesels die ik hiervoor reed. Ook bediening van licht, temperatuur en ruitenwissers via het paneel is even wennen.

Kreeg eerst de app niet gekoppeld aan de auto. Dit bleek omdat in de settings van de auto de 'external control' op disabled stond. Mogelijk is dat ook bij anderen zo.

Al met al een positieve ervaring. Zo nu het hele weekend rond rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 20:17:
Ik heb is zitten zoeken , niet gevonden, en heb misschien een gekke vraag.
Om bij een suc te laden heb je dan een werkend tesla account nodig ivm betaling.
Hoor het graag zodat ik rond kerst niet voor verrassingen kom te staan :)

[...]
Zoek even terug in dit en het algemene Tesla topic, deze vraag is al erg vaak beantwoord.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Evlex
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06-01 19:22
Weken langs de zijlijn meegekeken hier, stress voor niets want kennelijk ben ik er gewoon lekker door heen gefietst!

SR+ / white / black / 18 inch

10-10 besteld, vrijwel direct RN in account
16-11 prepare for delivery mail
20- 11 VIN zichtbaar
5-12 jawel SMS <+:) levering vrijdag de 13e
13-12 geleverd

Vandaag dus met de trein op naar Amsterdam Sloterdijk, 11:00u afspraak. Bij aankomst op het station via de hoofdingang naar buiten gelopen en zag direct een zwarte X staan eenmaal dichterbij stond er ook nog Shuttle op! Ingestapt, even gewacht op extra passagiers, krap 15 minuten later bij Koopman.

Bizar om te zien, Models 3 tot zo ver je kon kijken!

Binnen in de tent zaten al wat mensen te wachten maar er was 1 balie vrij, gemeld en papieren overlegd, krabbeltje en dóór; de regen in en op zoek naar je wagen! Zag er allemaal goed uit (vanmiddag in een droog moment 2 kleine dingen gezien en gemeld via app) en met maar liefst 25 KM in den accu mocht ik het terrein verlaten. Geen zorgen werd mij verteld aan de poort, we hebben mensen met nog minder weg zien gaan en die hebben Badhoevedorp ook gehaald.

Bij de Supercharger ook nog direct een plekje vrij, even klungelen met de kabel en koffie! 20 minuten later terug naar Brabant en hoe... Autorijden zal nooit meer het zelfde zijn, wat een genot en vooral wat een rust na al die jaren diesel! _/-\o_

Algemeen is mij ook opgevallen hoe ontzettend vriendelijk het personeel is/blijft ondanks dat ze allemaal onder druk staan te werken of het nu aan de telefoon is, in de tent, op het terrein of aan de poort was, ik heb enkel aardige mensen getroffen!

Voor een ieder die nog aan het wachten is, succes en ik hoop dat jullie allemaal mogen genieten voor de 31e! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Ook hier is ie binnen hoor. Athlon heeft m keurig voor de deur afgeleverd, incl 68% accu. Happy!
G-xxx-SK.
Had nog wel ff stress vanochtend omdat de VIN tot 2 keer toe van mijn account werd losgekoppeld. Maar het is goedgekomen dus.
Morgen maar eens een stukkie rijden.. :)

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 99% gewijzigd door Outerspace op 13-12-2019 21:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Verwijderd je kunt kosteloos annuleren. Case closed.
En gerapporteerd. Hoort hier niet :N
Brigitte, als je het no cure no pay had gedaan dan was het nog wat geworden, maar je schat de kansen zelf dus ook in op nihil..

[ Voor 61% gewijzigd door CyBeRSPiN op 13-12-2019 21:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dit lijkt mij absoluut niet de plek voor acquisitie!

[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 13-12-2019 21:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:24
Mand!

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 13-12-2019 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Bij deze gerapporteerd want ik vraag me af of toestemming is gevraagd voor deze acquisitie.

Daarnaast vind ik het wel erg op Loterijverlies lijken, die procederen ook nog steeds want het levert geld op voor de advocatuur.... :O

lol een bouw en aanbestedingsadvocaat.....tuuuuuuuurlijk :F

[ Voor 8% gewijzigd door NightHawk4 op 13-12-2019 21:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novadecasa
NightHawk4 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 20:56:
[...]

Bij deze gerapporteerd want ik vraag me af of toestemming is gevraagd voor deze acquisitie.

Daarnaast vind ik het wel erg op Loterijverlies lijken, die procederen ook nog steeds want het levert geld op voor de advocatuur.... :O
Ik had het ook al gerapporteerd. Precies dezelfde gedachte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
asing schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:23:
Ik heb 2 keer ja gesmst. De dag erop bevestiging. Een collega had een paar dagen geleden al een sms, ook beantwoord maar geen bevestiging gekregen.

Met andere woorden : binnen 24 uur na je JA SMS moet je van Tesla een bevestigingsmail krijgen met je kenteken, chassisnr en meldcode. Als je die niet krijgt : bellen!
Collega van mij heeft opgehaald zonder sms en e-mail. Gewoon met afspraak op Account en geen bevestiging. Alles ging gewoon goed.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
sknnr.nl schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:27:
Das nice.. gaat hij maar 95 per uur ... goed tegen de boetes

[...]
Op de A10 west al te snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klikobyte
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-01-2022
Klikobyte schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:20:
Ik mag ook mijn tesla ophalen, na veel telefoontjes heen en weer tussen Tesla en financial lease partner. Vanwege (technische) problemen pas 3 uur voor ophaaltijd de betaling rondgekregen :o
Zit nu in de trein naar Koopman, de OTT zou gemaild zijn. Ik geloof het pas als ik daar wegrij :)

Tesla is lastig te bereiken, maar als je eenmaal door bent dan wordt je over het algemeen erg goed geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan.
Update...ik heb ‘m! 3 uur van tevoren pas betaling kunnen afronden. Wat een stress was dat zeg. Afspraak mocht niet verzet worden anders 2020...

11 oktober SR+ wh/bl besteld en vandaag om 18.00 uur opgehaald. Was heel rustig en alles ging soepeltjes en vlot. Genieten van de wagen en acceleratie.

Ik zie trouwens traffic cones op mn visualisatie. Lijkt erop dat ik hw3 heb ondanks sr+?
Laadkabel is 3m+ ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klikobyte
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:19:
[...]

Weet je het zeker over de shuttles? Ik meen me te herinneren dat meerdere mensen aangaven dat de shuttles bij de taxi's stonden dus uitgang Orlyplein.

Beetje verward nu....waar moet ik morgen heen dan?? :?
Stond inderdaad bij uitgang Orlyplein bij de taxis aan de Radarweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 20:52
Klikobyte schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:06:
[...]

Update...ik heb ‘m! 3 uur van tevoren pas betaling kunnen afronden. Wat een stress was dat zeg. Afspraak mocht niet verzet worden anders 2020...

11 oktober SR+ wh/bl besteld en vandaag om 18.00 uur opgehaald. Was heel rustig en alles ging soepeltjes en vlot. Genieten van de wagen en acceleratie.

Ik zie trouwens traffic cones op mn visualisatie. Lijkt erop dat ik hw3 heb ondanks sr+?
Laadkabel is 3m+ ook.
Ja dan heb je hw3. Wel zeldzaam maar wel nice. Blijkbaar is de oude hardware eindelijk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 22:22
asing schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:56:
De Autopride is inmiddels weer onderweg naar Amsterdam. Vanmorgen even voor 8 uur vertrokken.
De Autopride ligt nog steeds in de sluizen bij Ijmuiden. Die had om 20:00 toch al in Amsterdam moeten zijn?

https://www.myshiptracking.com/?mmsi=255801560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 14:25
jay56 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 23:03:
[...]

Belde dat bedrijf je nadat je een SMS had gekregen van Tesla? Hoe lang erna?

Ik heb vandaag mijn afleverafspraak SMS, e-mail en in account gehad voor 18-12 16:30. Vanmiddag ALD gebeld met de vraag wat te doen met mijn huidige lease auto, maar er werd niks gezegd over een mannetje die mijn auto overneemt. Mocht hem bij Tesla achterlaten als dat kon, maar gaven al aan dat Tesla dat niet wilt.
Ik mag weer een keer lekker de trein in O-)
De avond voordat ik de auto ging halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:24:
[...]

De Autopride ligt nog steeds in de sluizen bij Ijmuiden. Die had om 20:00 toch al in Amsterdam moeten zijn?

https://www.myshiptracking.com/?mmsi=255801560
Nee stond bij mij op 21:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
De eerste kamer stemt volgende week op 19 december over de wet die de bijtelling omhoog brengt naar 8%. Wellicht is dat nog te beïnvloeden met een brandbrief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
Mickman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:34:
De eerste kamer stemt volgende week op 19 december over de wet die de bijtelling omhoog brengt naar 8%. Wellicht is dat nog te beïnvloeden met een brandbrief?
:F ;w
Ik doneer je postzegel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Je snapt dat ie omhoog gaat omdat het de schatkist teveel geld kost, he? Wat denk je wat ze denken als ze de verkoopcijfers zien van Model 3? "Lama zitten?" Of dat als je een brief stuurt dat ze zeggen "Jo... er zijn nog wat mensen die geld willen... laten we het uitstellen" :+

Ik snap de frustratie en ergernis. Ik had dit destijds ook met me skoda die 14% geleverd zou worden, en uiteindelijk niet gebeurde. Was toen ook allemaal last minute. Sucks. Maar het leven gaat verder, hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door kv83 op 13-12-2019 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 10:53
Ik heb gisteren mijn model 3 opgehaald. Mijn afspraak stond gepland om 16:00 maar was 15:00 al op Sloterdijk. Kort moeten wachten in de kou op de shuttle Model X. Eenmaal aangekomen vrij kort in de rij gestaan. Denk 10 min. Afhandeling ging redelijk snel. Kon direct me auto ophalen.

Dus voor de mensen die denken dat ze strak op dat tijdstip er moeten zijn, niet het geval. Het is gewoon first in, first out rij.

Hele koude accu met 23 km over. Genoeg om naar een hele drukke Badhoevendorp te gaan voor SuC. Tijdens het chargen telefoon als acceskey geconfigureerd en nog wat andere instellingen gedaan.

PSN: TyKashin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IVIaarten
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-04-2021
TyKH schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:49:
...

Hele koude accu met 23 km over. Genoeg om naar een hele drukke Badhoevendorp te gaan voor SuC. Tijdens het chargen telefoon als acceskey geconfigureerd en nog wat andere instellingen gedaan.
afleveren met 23km over vindt ik wel erg schraal hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LR is Athlon, die willen per se de auto met een chauffeur komen brengen... iemand enig idee of het dan gelijk een dag of 2 langer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Volgens mij niet, Athlon wil er ook gelijk vanaf. Ik kreeg vandaag als datum Tesla en kort erna mail Athlon dat de auto ook deze dag werd geleverd. Wijzigen kon ook niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:59:
Mijn LR is Athlon, die willen per se de auto met een chauffeur komen brengen... iemand enig idee of het dan gelijk een dag of 2 langer duurt?

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Novadecasa
Vanaf morgen zou/gaat Tesla Owners Club Nederland elke dag dat Tesla levert helpen met uitleveren.

Iemand daar meer info over gehoord? Benieuwd of de aantallen nu ook substantieel toenemen.

7 december zouden ze proef gedraaid hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Huidige lease verloopt komende week en de M3 was pas 19 november gefinancierd (reden vertraging: regels van Tesla finance dat een bv een jaar moet bestaan)

In september VIN en kenteken doorgekregen. Zie op het tesla account dat de auto op 29/9 is geleverd.
Volgens de Tesla medewerker die m'n vrouw belde, is "haar" auto weggegeven omdat ze dachten dat er wel een andere met de boot zou komen... Vette pech en als je je aanbetaling terug wil, kan je dat aanvragen.

Krijg niemand te pakken bij Tesla en denk dat het mission impossible is. Was begin dit jaar bij de Tesla Y launch in San Francisco. Daar vanavond maar eens m'n licht opsteken.
x280 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:00:
[...]

12 september kenteken, waar zat je tot 10 december ?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2019 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
kv83 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:47:
[...]

Je snapt dat ie omhoog gaat omdat het de schatkist teveel geld kost, he? Wat denk je wat ze denken als ze de verkoopcijfers zien van Model 3? "Lama zitten?" Of dat als je een brief stuurt dat ze zeggen "Jo... er zijn nog wat mensen die geld willen... laten we het uitstellen" :+

Ik snap de frustratie en ergernis. Ik had dit destijds ook met me skoda die 14% geleverd zou worden, en uiteindelijk niet gebeurde. Was toen ook allemaal last minute. Sucks. Maar het leven gaat verder, hoor.
Ik had wat smilies erbij moeten zetten. Denk zelf ook niet dat het wat uithaalt. Heb zelf wel kunnen profiteren van 14% bijtelling. Ben ooit begonnen met 25% bijtelling, dus ben wel wat gewend. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Mickman schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:17:
[...]

Ik had wat smilies erbij moeten zetten. Denk zelf ook niet dat het wat uithaalt. Heb zelf wel kunnen profiteren van 14% bijtelling. Ben ooit begonnen met 25% bijtelling, dus ben wel wat gewend. :o
Haha. Zeker. Na het bericht van die advocaat of wat dat ook was hou ik rekening met alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Novadecasa schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:05:
Vanaf morgen zou/gaat Tesla Owners Club Nederland elke dag dat Tesla levert helpen met uitleveren.

Iemand daar meer info over gehoord? Benieuwd of de aantallen nu ook substantieel toenemen.

Zou me niet verbazen als ze de uitleveringen dan goed kunnen opschroeven! Goede zaak :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussen alle advocatuur, aannames en het tesla syndroom door!

KIJK DIE RCC EUROPE IS GAAN.

Laat hem maar aanmeren over een tijdje.
Uitleveren gaan we zien :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:30:
Even tussen alle advocatuur, aannames en het tesla syndroom door!

KIJK DIE RCC EUROPE IS GAAN.

Laat hem maar aanmeren over een tijdje.
Uitleveren gaan we zien :):)
Als Tesla m’n order ff koppelt aan die van de LM wel! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt wel goed.
Duurt even, was bij mij ook.
DennusB schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:38:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
IVIaarten schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:56:
[...]

afleveren met 23km over vindt ik wel erg schraal hoor....
Binnendoor is het maar 13km, jongens. Relax.

https://goo.gl/maps/XC32UvLoKLLXFqFbA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Novadecasa schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:05:

Van hun Facebookbericht heb ik begrepen dat ze gewoon de nieuwe Tesla eigenaars helpen/informeren pas nadat ze hun Tesla hebben gekregen. Dus ik verwacht nul effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:46:
Dat komt wel goed.
Duurt even, was bij mij ook.

[...]
Hoe lang heeft t bij jou geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
jzoin2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:57:
[...]

Bij de LR heb je toch gewoon matjes?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
DennusB schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:38:
[...]

Denk je dat je nog geen afleverdatum hebt, omdat jouw order nog niet gekoppeld is aan de LM?

Want dat is bij mij ook (nog) niet gebeurd en ik heb wel de aflever SMS gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:01
Is er ergens een overzicht van de inkomende schepen en hun voorraad? :+

LM van mijn vrouw zegt dat er 1e kerstdag nog een boot komt, er is nu een boot aan het inparkeren en de 19e komt er eentje? Nog drie in totaal?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:51:
[...]

Hoe lang heeft t bij jou geduurd?
Ja wel ruim 2 weken hoor.
Veel gebeld. Maar gewoon oude account zo houden. Komt echt goed.
Bij mij staat hij nu op de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tammestein schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:53:
[...]

Denk je dat je nog geen afleverdatum hebt, omdat jouw order nog niet gekoppeld is aan de LM?

Want dat is bij mij ook (nog) niet gebeurd en ik heb wel de aflever SMS gekregen.
Klopt. Ze hebben t maandag ingeschoten maar nog geen nieuwe RN terug ontvangen van Tesla. Dus hoop dat dat begin volgende week gebeurt dan, dan kan t snel gaan, want hij stond al in Amsterdam!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:56:
[...]

Ja wel ruim 2 weken hoor.
Veel gebeld. Maar gewoon oude account zo houden. Komt echt goed.
Bij mij staat hij nu op de LM.
Hoe wist je dat ie was overgenomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
DennusB schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:57:
[...]

Klopt. Ze hebben t maandag ingeschoten maar nog geen nieuwe RN terug ontvangen van Tesla. Dus hoop dat dat begin volgende week gebeurt dan, dan kan t snel gaan, want hij stond al in Amsterdam!
Snap ook niet waarom bij mij het afleverproces wel door is gegaan. Hoop dat allemaal goedkomt en ik hem dinsdag meekrijg..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
NiGeLaToR schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:54:
Is er ergens een overzicht van de inkomende schepen en hun voorraad? :+

LM van mijn vrouw zegt dat er 1e kerstdag nog een boot komt, er is nu een boot aan het inparkeren en de 19e komt er eentje? Nog drie in totaal?
De Dong is de 11e aangekomen in Zeebrugge. Auto’s worden in een “pendelboot” gereden, de Autopride, die de voorraad vanuit Zeebrugge naar Amsterdam vaart. Volgens mij kunnen er iets van 2000 op. Die is momenteel in Amsterdam met de eerste Dong lading. Wellicht vaart hij nog eens terug voor de rest dat nog in Zeebrugge staat. Daarnaast komt de RCC Europe op 19 december aan in Amsterdam, rechtstreeks vanuit SFO. Hier kunnen 4000-4500 auto’s op.

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tammestein schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:07:
[...]

Hoe wist je dat ie was overgenomen?
Had de RN van de LM.
En na bellen gecheckt of VIN wat aan account waar ik mee had besteld zat nu op die van LM zat.
En dat was zo

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Duwal
  • Laatst online: 20-12-2022
Na het eerste en enige berichtje van LM gisteren vertrok ik vandaag met de trein naar Koopman terminal aan de Maltaweg in Amsterdam. Afspraak was om 13:30. Ik was vroeg vertrokken en de onverwachte vertragingen op het spoor en de bommelding op Sloterdijk (doorrijden tot Zaandam en later weer retour Sloterdijk) maakten dat ik nog net op tijd binnen liep. Een uur later was volgens mij geen enkel probleem geweest. maar dat besef je pas als je er bent.
Het was superdruk. Nadat ik me gemeld had met nog velen (tent stond vol) heb ik nog een 2,5u gewacht.

Toen eindelijk waren daar dan de papieren. Naar buiten en zoeken naar de auto. Binnen een paar minuten met hulp van de aardige medewerksters die buiten lopen hadden we 'm. juiste model en kleur. Vervolgens inspecteren, lastig in de regen, en file rijden naar de uitgang. Bij de uitgang nog even scannen en daar ging het mis... Dit is de verkeerde auto mijnheer! uh... huh? Wat bleek, op de print van LM stond 1 cijfer anders als op het kenteken als op de tenaamstelling verklaring. Dus omkeren, auto parkeren en weer naar binnen... met behulp van de aardige dame op de parkeerplaats even snel contact gemaakt met diegene die de papieren regelt.
Het heeft een poosje geduurd eer ze erachter waren wat er precies fout was gegaan maar het was inderdaad niet mijn auto.
Na wat zoekwerk bleek er toch wel echt een auto op mijn naam (pfff. vrijdag de 13e, zag de bui al hangen) ergens ander op de parkeerplaats te staan. toen weer opnieuw naar de uitgang en ja hoor, u kunt gaan. Lekker de file in en met slechts 80km te gaan in Naarden eerst maar eens chargen. Al met al vanaf 10 tot 19:30 bezig geweest om een auto te halen...
Eigenlijk te gek maar het is ook wel een te gekke auto :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van een afspraak door op de aflever-SMS te reageren?

Ik heb terug geSMSt dat 19-dec niet schikt en dat ik 20 dec nog de héle dag tijd heb.

Iemand hier die een vergelijkbare briljante actie heeft uitgevoerd en zijn of haar Tesla tóch mocht houden?
(In mijn verdediging: eindfactuur wel direct op de factuurdatum 100% betaald).

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
ivo.040 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:43:
Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van een afspraak door op de aflever-SMS te reageren?

Ik heb terug geSMSt dat 19-dec niet schikt en dat ik 20 dec nog de héle dag tijd heb.

Iemand hier die een vergelijkbare briljante actie heeft uitgevoerd en zijn of haar Tesla tóch mocht houden?
(In mijn verdediging: eindfactuur wel direct op de factuurdatum 100% betaald).
Uit de reacties die ik hier lees is bellen naar aanleiding van je sms het gene wat het beste werkt. Dan krijg je meteen duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Staan opeens 100 model 3 performance voertuigen op de voorraad site van Tesla.. Jammer van het grote prijsverschil. Of is het een fout? Allemaal wit voor dezelfde prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:59:
Klopt dat wil Athlon zelf doen. Ze hebben te vaak mensen gehad die een halve dag moesten wachten op de auto.

Bij mij haalde de chauffeur de auto op, langs een supercharger gereden en door naar mijn locatie.
23 km rated range is echt heel weinig... 4% ofzo? Buiten dat die rated range totaal niet haalbaar is, is het ook slecht voor de accu. Tussen de 20-80% is het beste. Daarboven en daaronder kan voor even minder kwaad, maar lagere tijd is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Eens dat 23 wel extreem weinig is. Onze sr+ had slechts 50km of zo toen we hem ophaalden, maar had ook wel zo'n bevroren accuteken. Dat was hier misschien ook. Maar ja, ze staan al wel even zo :-/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

naii11 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 01:06:
Staan opeens 100 model 3 performance voertuigen op de voorraad site van Tesla.. Jammer van het grote prijsverschil. Of is het een fout? Allemaal wit voor dezelfde prijs...
Ik begin wel te begrijpen waarom mijn VIN gewijzigd is, die hele boot staat bomvol met onder andere heel veeeel P’s die komen rechtstreeks naar Amsterdam, dus de eerdere VIN stond/staat in Zeebrugge (zou eerder geleverd worden). Dat schip rechtstreeks moeten ze wel in NL afzetten, alles wat in Zeebrugge staat kan nog ergens anders heen.

Stelt me toch gerust, ondanks dat mijn levering pas echt op het einde gaat plaatsvinden

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb donderdag mijn Tesla opgehaald. Had om 12:00 een afspraak en was rond 11:50 aanwezig, vooral omdat het bij de shuttledienst erg druk was. In de hal een hele meute mensen maar die waren kennelijk van een of ander detacheringsbureau.. kon gelijk doorlopen naar een andere balie. Had me al ingesteld om twee uur in de tent te moeten doorbrengen, echter precies 12:06 stond ik bij de check out.

En als bonus was mijn accu ook nog redelijk vol. 😁

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Vandaag ga ik mijn Model 3 ophalen. Gisteren is het kenteken al tenaamgesteld, dus alle lichten staan op groen! :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:15
Vandaag dan eindelijk de 3 ophalen. Ook gisteravond al tenaam gesteld. Heeft iemand ervaring met veel eerder komen dan gepland? Mijn afspraak staat om 16:30 maar ik wil de auto in het daglicht kunnen inspecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 20:14
Devster schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:14:
Vandaag ga ik mijn Model 3 ophalen. Gisteren is het kenteken al tenaamgesteld, dus alle lichten staan op groen! :)
Veel plezier!

En een verslagje met foto’s is voor ons wachters zoooo fijn ;)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tjenok schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:20:
Vandaag dan eindelijk de 3 ophalen. Ook gisteravond al tenaam gesteld. Heeft iemand ervaring met veel eerder komen dan gepland? Mijn afspraak staat om 16:30 maar ik wil de auto in het daglicht kunnen inspecteren.
Succes man we horen de ervaringen wel. Neem een goeie zaklamp mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:15
arko89 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:45:
[...]

Succes man we horen de ervaringen wel. Neem een goeie zaklamp mee..
Thanks! Ik zal vanavond om morgen ook wat foto's plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Devster schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:14:
Wie gaat dan de plaatjes van de boten posten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tjenok schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:49:
[...]

Thanks! Ik zal vanavond om morgen ook wat foto's plaatsen.
Top, benieuwd ook of er een PWS speaker in zit, is een vrij recente VIN natuurlijk. Is me nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Ik mag vanmiddag ook om 15:00 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozenwater
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-11-2020
Novadecasa schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:31:
[...]

Uit de reacties die ik hier lees is bellen naar aanleiding van je sms het gene wat het beste werkt. Dan krijg je meteen duidelijkheid.
Klopt, ik heb destijds (eind september toen ik die van mij kon ophalen) ook via SMS met nee gereageerd en kreeg daarna van LM te horen dat dat niet slim was. Heb erachteraan gebeld met Tesla want er kwam paar dagen lang geen reactie op mijn Nee SMS. Gebeld met ze en toen telefonisch meteen nieuwe datum en tijd geprikt en kreeg binnen 12 uur daarna een nieuwe SMS met de bevestiging van de nieuwe tijd en datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met name benieuwd of de geruchten kloppen
Dat er bij een long range geen mat meer in de frunk ligt..

Zou ik echt super schraal vinden.. overigens toen ik hem bestelde zat dat nog wel bij de bestelling...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is het.... M3P ophaaldag!!!

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Afgelopen woensdag de M3 opgehaald.
Eigenlijk zou hij afgeleverd worden via de lm maar had geregeld dat ik 'm zelf zou oppikken in Amsterdam. Dat kon 'toen' nog ;). Zo gezegd zo gedaan, in de trein naar A'dam sloterdijk en aldaar de MX shuttle gepakt. Kwam net aanrijden en ik kon gelijk mee doorrijden.

Afspraak stond om 10u30. Ik was er al om 10u00. Ze waren net open, heel erg rustig, werd gelijk geholpen. Papierwerk was zo geregeld, locatie mee gekregen en moest op zoek naar iemand met een hesje buiten.
Die ook zo gevonden, beste man begeleidde me naar de auto.
Kwam ook nog iemand langs van de LM, alles gecheckt en alles in orde. Alleen de bagagehaakjes in de frunk ontbraken. Die had ik onthouden uit 1 van de ontelbaar bekeken YT filmpjes :D anders zou me dat niet zijn opgevallen. Het was willekeurig, bij enkele andere auto's zaten ze wel en bij andere weer niet. Het is in ieder geval genoteerd en die worden nog nageleverd.

Hoe dan ook, met de accu op 35% weer richting het Zuiden. Even superchargen bij Breukelen, kwam daar helaas niet verder dan 55 kW want het was rete druk. Al met al, na een afspraak in de middag uiteindelijk 's avonds thuis de auto tevreden aan de lader gehangen. Die het gelukkig gelijk deed :D

Ohja geen PWS geluid. Geen idee of de speaker erin zit.

Foto impressie:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gy5Y1GB/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rcmppcv/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pR5Swy3/3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/64ZBByX/4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kKX5WS0/5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RStvGmn/6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kQBC9wH/7.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3yRn0qJ/8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5sZHYHd/9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wZttLpQ/10.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7k5d1NM/13.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1mC6mW7/14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Monstarr076 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:13:
Afgelopen woensdag de M3 opgehaald.
Eigenlijk zou hij afgeleverd worden via de lm maar had geregeld dat ik 'm zelf zou oppikken in Amsterdam. Dat kon 'toen' nog ;). Zo gezegd zo gedaan, in de trein naar A'dam sloterdijk en aldaar de MX shuttle gepakt. Kwam net aanrijden en ik kon gelijk mee doorrijden.

Afspraak stond om 10u30. Ik was er al om 10u00. Ze waren net open, heel erg rustig, werd gelijk geholpen. Papierwerk was zo geregeld, locatie mee gekregen en moest op zoek naar iemand met een hesje buiten.
Die ook zo gevonden, beste man begeleidde me naar de auto.
Kwam ook nog iemand langs van de LM, alles gecheckt en alles in orde. Alleen de bagagehaakjes in de frunk ontbraken. Die had ik onthouden uit 1 van de ontelbaar bekeken YT filmpjes :D anders zou me dat niet zijn opgevallen. Het was willekeurig, bij enkele andere auto's zaten ze wel en bij andere weer niet. Het is in ieder geval genoteerd en die worden nog nageleverd.

Hoe dan ook, met de accu op 35% weer richting het Zuiden. Even superchargen bij Breukelen, kwam daar helaas niet verder dan 55 kW want het was rete druk. Al met al, na een afspraak in de middag uiteindelijk 's avonds thuis de auto tevreden aan de lader gehangen. Die het gelukkig gelijk deed :D

Ohja geen PWS geluid. Geen idee of de speaker erin zit.

Foto impressie:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Klasse, veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Heb even eea gelezen, maar mij is niet duidelijk of dit nu voor nieuwe auto's of ook voor bestaande auto's geldt :?
Neem aan voor nieuwe verkoop vanaf 2020.

En dan lees je: het aantal verkochte elektrische auto's is hoger dan geraamd. Men leert echt niet daar.
Nederlanders (inclusief ikzelf) doen veel voor geldt. Elke maatregel tot nog toe die men heeft ingesteld is overboekt, of meer gebruik van gemaakt dan geraamd :X
Als zoiets als leaserijder zomaar 200 euro netto per maand scheelt, dan lijkt me dat logisch...

Lijkt gewoon vanaf auto's 2020 te gaan:

Afbeeldingslocatie: https://www.salarisvanmorgen.nl/wp-content/uploads/sites/3/2019/09/miljoenennota_elek_autorijden-632x1024.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ybos op 14-12-2019 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@ybos De bijtellingsregels op het moment van de tenaamstelling gelden tot maximaal 5 jaar en worden tussendoor niet veranderd. Lease je hem dus nu voor 4% + 22%, dan blijft dat voor maximaal 5 jaar zo en zal dat niet tussendoor 8% worden. Wel zouden ze eventuele toekomstige plannen nog kunnen aanpassen.

Met andere woorden: Ze kunnen nog wel besluiten dat het vanaf 1 januari 4% wordt, maar niet dat de auto die je al hebt ineens van 4% -> 8% gaat. Voor de mensen die nog wachten natuurlijk mogelijk goed nieuws, al dacht ik dat het al definitief was en ik verwacht niet dat ze dit zo vlak voor de eindstreep nog gaan verlagen. Al hoop ik het wel voor iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Taro schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:23:
@ybos De bijtellingsregels op het moment van de tenaamstelling gelden tot maximaal 5 jaar en worden tussendoor niet veranderd. Lease je hem dus nu voor 4% + 22%, dan blijft dat voor maximaal 5 jaar zo en zal dat niet tussendoor 8% worden. Wel zouden ze eventuele toekomstige plannen nog kunnen aanpassen.

Met andere woorden: Ze kunnen nog wel besluiten dat het vanaf 1 januari 4% wordt, maar niet dat de auto die je al hebt ineens van 4% -> 8% gaat. Voor de mensen die nog wachten natuurlijk mogelijk goed nieuws, al dacht ik dat het al definitief was en ik verwacht niet dat ze dit zo vlak voor de eindstreep nog gaan verlagen. Al hoop ik het wel voor iedereen hier.
Zie mijn edit. ;)
En, de overheid is de enige die tijdens het spel de regels mag aanpassen. Ik moet nog maar zien dat wij 4% houden de komende 4/5 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Misschien snap ik de doorloop niet maar hoe kan het dat er al zo lang zó veel M3’s staan en het nog steeds rustig lijkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre73
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd met welk kenteken je eerst weg reed :P
Duwal schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:26:
Na het eerste en enige berichtje van LM gisteren vertrok ik vandaag met de trein naar Koopman terminal aan de Maltaweg in Amsterdam. Afspraak was om 13:30. Ik was vroeg vertrokken en de onverwachte vertragingen op het spoor en de bommelding op Sloterdijk (doorrijden tot Zaandam en later weer retour Sloterdijk) maakten dat ik nog net op tijd binnen liep. Een uur later was volgens mij geen enkel probleem geweest. maar dat besef je pas als je er bent.
Het was superdruk. Nadat ik me gemeld had met nog velen (tent stond vol) heb ik nog een 2,5u gewacht.

Toen eindelijk waren daar dan de papieren. Naar buiten en zoeken naar de auto. Binnen een paar minuten met hulp van de aardige medewerksters die buiten lopen hadden we 'm. juiste model en kleur. Vervolgens inspecteren, lastig in de regen, en file rijden naar de uitgang. Bij de uitgang nog even scannen en daar ging het mis... Dit is de verkeerde auto mijnheer! uh... huh? Wat bleek, op de print van LM stond 1 cijfer anders als op het kenteken als op de tenaamstelling verklaring. Dus omkeren, auto parkeren en weer naar binnen... met behulp van de aardige dame op de parkeerplaats even snel contact gemaakt met diegene die de papieren regelt.
Het heeft een poosje geduurd eer ze erachter waren wat er precies fout was gegaan maar het was inderdaad niet mijn auto.
Na wat zoekwerk bleek er toch wel echt een auto op mijn naam (pfff. vrijdag de 13e, zag de bui al hangen) ergens ander op de parkeerplaats te staan. toen weer opnieuw naar de uitgang en ja hoor, u kunt gaan. Lekker de file in en met slechts 80km te gaan in Naarden eerst maar eens chargen. Al met al vanaf 10 tot 19:30 bezig geweest om een auto te halen...
Eigenlijk te gek maar het is ook wel een te gekke auto :-)

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
JochemRebergen schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:28:
[...]

Misschien snap ik de doorloop niet maar hoe kan het dat er al zo lang zó veel M3’s staan en het nog steeds rustig lijkt? :?
Ze waren echt net open. ;)
Echt net... de medewerker op het terrein was nog aan z'n 1ste bekertje koffie bezig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
pirke schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:06:
Ik mag vanmiddag ook om 15:00 uur :)
Ik ook 15:00 uur

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark-Hit
  • Laatst online: 07-11-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:08:
[...]

Zou ik echt super schraal vinden.. overigens toen ik hem bestelde zat dat nog wel bij de bestelling...
Vorige week mijn LR opgehaald, inderdaad geen mat in de frunk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
ybos schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:25:
[...]
Zie mijn edit. ;)
En, de overheid is de enige die tijdens het spel de regels mag aanpassen. Ik moet nog maar zien dat wij 4% houden de komende 4/5 jaar.
Daar zet 1 van de vele rechters dan gewoon een streep door. De overheid mag veel, maar niet alles. We hebben gelukkig nog steeds een (gedeeltelijke) scheiding van macht in Nederland.
Voor nieuwe auto's aan de andere kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Laatst online: 21-08 08:04
Ik ben erg benieuwd wanneer ik aan de beurt ben 😪 nog steeds geen sms, email of afspraak in account.

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naii11
  • Laatst online: 04-01-2021
Caelorum schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:53:
[...]

Daar zet 1 van de vele rechters dan gewoon een streep door. De overheid mag veel, maar niet alles. We hebben gelukkig nog steeds een (gedeeltelijke) scheiding van macht in Nederland.
Voor nieuwe auto's aan de andere kant..
Het tussentijds ophogen van de bijtelling terwijl het bij aanschaf voor 5 jaar vastzat, is in strijd met het vertrouwensbeginsel en het rechtszekerheidsbeginsel. Dikke no-go dus.

Dat de overheid vijf maanden van tevoren aankondigt dat de toekomstige bijtellingsregels worden aangepast is vervelend, maar niet in strijd met de beginselen van behoorlijk bestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
Afgelopen week heeft een Tesla medewerker mij verteld dat mijn auto op een boot staat die de 14e, vandaag dus zou aankomen in NL. Kort daarop kan ik een sms verwachten. Ik ben heel benieuwd want volgens mij komt er vandaag helemaal geen boot aan...

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Hypofyze schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:53:
Ik ben erg benieuwd wanneer ik aan de beurt ben 😪 nog steeds geen sms, email of afspraak in account.
Ik ook niet :'(

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:04
KermitNL schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:00:
Afgelopen week heeft een Tesla medewerker mij verteld dat mijn auto op een boot staat die de 14e, vandaag dus zou aankomen in NL. Kort daarop kan ik een sms verwachten. Ik ben heel benieuwd want volgens mij komt er vandaag helemaal geen boot aan...
Jawel hoor, die lag er gisteren al :) . https://www.marinetraffic...ome/shipid:299717/zoom:14

De Autopride kan ongeveer 2000 auto's vervoeren en pendelt naar Zeebrugge heen en weer om ze op te halen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zbygniew P
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
Staan daar nou beteuterde MG ZS EV's op de achtergrond mee te kijken?

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog niet; ook niet de SMS gekregen die afgelopen week rondgestuurd zou zijn.
Gisteren een uur lang Tesla geprobeerd te bereiken om iets meer te weten te komen, maar is niet gelukt. Continue werd de verbinding verbroken. Krijg ook geen enkele reactie op mijn mailtjes die ik toestuur.

Ik denk dat de meeste P's sowieso op de laatste boot, de RCC staan, gezien ook de vele P's die nu op snel beschikbaar staan. Als ik naar de VIN codes kijk van die auto's ligt dat aardig in lijn met mijn VIN. Ik vermoed dus ook dat de P's die nu op snel beschikbaar zijn, ook dit jaar nog in NL aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

asing schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:08:
[...]

Jawel hoor, die lag er gisteren al :) . https://www.marinetraffic...ome/shipid:299717/zoom:14

De Autopride kan ongeveer 2000 auto's vervoeren en pendelt naar Zeebrugge heen en weer om ze op te halen.
Vraag me af hoe vaak die nog heen en weer gaat (?), vanaf de 19e stopt die in ieder geval met de komst van RCC Europe.

Daarnaast ook wel benieuwd hoeveel M3’s nog in Zeebrugge staan, die moet ook leeg voor 31/12 tbv kwartaalcijfers

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:11:
[...]

Hier ook nog niet; ook niet de SMS gekregen die afgelopen week rondgestuurd zou zijn.
Gisteren een uur lang Tesla geprobeerd te bereiken om iets meer te weten te komen, maar is niet gelukt. Continue werd de verbinding verbroken. Krijg ook geen enkele reactie op mijn mailtjes die ik toestuur.

Ik denk dat de meeste P's sowieso op de laatste boot, de RCC staan, gezien ook de vele P's die nu op snel beschikbaar staan. Als ik naar de VIN codes kijk van die auto's ligt dat aardig in lijn met mijn VIN. Ik vermoed dus ook dat de P's die nu op snel beschikbaar zijn, ook dit jaar nog in NL aankomen
Die sms heb ik donderdag gekregen, ik reken overigens op levering op 27-12, een paar weken geleden deelde iemand "inside information".

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:04
Frome schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:12:
[...]

Vraag me af hoe vaak die nog heen en weer gaat (?), vanaf de 19e stopt die in ieder geval met de komst van RCC Europe.

Daarnaast ook wel benieuwd hoeveel M3’s nog in Zeebrugge staan, die moet ook leeg voor 31/12 tbv kwartaalcijfers
Dat is niet zo moeilijk, de Dong kan er 4-5000 vervoeren dus dat zijn maar 2 tripjes. Daarna komt de RCC Europe en die vaart in 1 ruk naar Amsterdam.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

egy schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:13:
[...]

Die sms heb ik donderdag gekregen, ik reken overigens op levering op 27-12, een paar weken geleden deelde iemand "inside information".
Ik denk dat dat best eens kan kloppen gezien wat ik ook van anderen lees. Check anders ook even je VIN met de auto's die nu op snel beschikbaar staan. Ik denk dat dat een grote batch is die nu dus op de RCC staat. Ik hoop dat de auto in ieder geval dit jaar nog op kenteken komt, als het dan pas januari rijden wordt ben ik nog steeds happy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

[...]

Verwacht ik ook, dit is het restant dat nog niet toegekend is. Ik heb ook die VIN check gedaan _O- wij zien elkaar tussen kerst en oud en nieuw in AMS 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:16:
[...]

Verwacht ik ook, dit is het restant dat nog niet toegekend is. Ik heb ook die VIN check gedaan _O- wij zien elkaar tussen kerst en oud en nieuw in AMS 8)
Heeft ook wel wat moet ik zeggen om in die periode de auto op te mogen halen, laten we het hopen!! Kleine P-party dan waarshijnlijk als dan alle P's afgehaald mogen worden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:08:
[...]

Bij alphabet krijg je de mattenset van hen, tenminste bij de laatste 5 SR+ die we hebben besteld

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
[...]

Je telefoonnummer wordt herkend door het systeem. Als ze opnemen weten ze meestal ook al je order heb ik gemerkt.
Als je anoniem belt of met een ander nummer verkom je mogelijk dat je verbinding wordt verbroken.
Desalniettemin duurt het meestal wel minimaal 15 min voordat je te woord wordt gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:20:
[...]

Je telefoonnummer wordt herkend door het systeem. Als ze opnemen weten ze meestal ook al je order heb ik gemerkt.
Als je anoniem belt of met een ander nummer verkom je mogelijk dat je verbinding wordt verbroken.
Desalniettemin duurt het meestal wel minimaal 15 min voordat je te woord wordt gestaan.
Hmm, dat zou ik toch wel heel raar vinden als dat zo zou zijn. Waarom zouden ze mij niet te woord willen staan? Ik heb op 2 oktober via LM de order bij Tesla laten plaatsen, daarna (tot gisteren dus) heb ik ze nooit geprobeerd te bellen en rustig afgewacht. Lijkt me dan vreemd dat ze me blokkeren.
Overigens vind ik de behulpzaamheid van mijn LM ook slecht; die vinden dat ikzelf maar naar Tesla moet bellen aangezien zij net zo min info krijgen en Tesla meer info geeft aan de berijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Novadecasa schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:20:
[...]

Klopt idd dat ze je nummer kennen en meteen weten wie ze aan de lijn hebben.
Had ik gisteren ook. Moest ook even schakelen.
Maar of ze nu gaan bekijken hoe vaak je al gebeld hebt en daarom wel of niet opnemen lijkt me niet toch.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
Go team LR RWD!! Succes vandaag. Ben heel benieuwd.

Gewoon lekker daar om 15 uur voor de deur staan. Doen of je gek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:25:
[...]

Hmm, dat zou ik toch wel heel raar vinden als dat zo zou zijn. Waarom zouden ze mij niet te woord willen staan? Ik heb op 2 oktober via LM de order bij Tesla laten plaatsen, daarna (tot gisteren dus) heb ik ze nooit geprobeerd te bellen en rustig afgewacht. Lijkt me dan vreemd dat ze me blokkeren.
Overigens vind ik de behulpzaamheid van mijn LM ook slecht; die vinden dat ikzelf maar naar Tesla moet bellen aangezien zij net zo min info krijgen en Tesla meer info geeft aan de berijder.
Ik zei ook niet dat ze je blokkeren.

Als je nog niet vaker gebeld hebt lijkt mij dat ook vreemd. Gewoon volhouden dus.
Ze zijn druk en dat is best logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:33:
[...]

Ik zei ook niet dat ze je blokkeren.

Als je nog niet vaker gebeld hebt lijkt mij dat ook vreemd. Gewoon volhouden dus.
Ze zijn druk en dat is best logisch.
Dat denk ik ook; ik doe maandag weer een nieuwe poging al denk ik op zich niet dat het heel veel uitmaakt en al redelijk vermoeden heb dat ik de auto pas echt tussen kerst en O&N zal krijgen, op zijn vroegst....
Pagina: 1 ... 282 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.