Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nee niet echt naar gekeken ook eigenlijk! Maar ik mocht haar bellen of mailen als ik nog vragen had, dus zal het haar nog wel even vragen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aj_vdw
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 12:25
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:32:
[...]

Zitten er tussen F55xxxx en F59xxxx dan 40.000 auto's? Dat moet dan wereldwijd zijn... Zijn er in NL mensen die bijvoorbeeld een F57xxxx nummer hebben?
ik heb een 57, vin op 29-11 afspraak nog niet gepland. LM rekent op 30-12...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gisteren zijn er 522 Tesla's voor het eerst op kenteken gezet, waarvan 511x Model 3, 6x Model S en 5x Model X.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:53:
Gisteren zijn er 522 Tesla's voor het eerst op kenteken gezet, waarvan 511x Model 3, 6x Model S en 5x Model X.
Zit een stijgende lijn in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
Mensen,

ik zie dat de kenteken die ik door heb gekregen zojuist tenaam is gesteld, maar heb nog geen aflever sms ontvangen..wat denken jullie gewoon nog afwachten?

IT is what IT is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:01:
Mensen,

ik zie dat de kenteken die ik door heb gekregen zojuist tenaam is gesteld, maar heb nog geen aflever sms ontvangen..wat denken jullie gewoon nog afwachten?
Delivery mailen en eventueel bellen. Staat er iets op je beheerpagina? Daar komt de afspraak ook te staan,

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:02:
[...]

Delivery mailen en eventueel bellen. Staat er iets op je beheerpagina? Daar komt de afspraak ook te staan,
nee ik heb zo een secundaire account waar helemaal niets in staat, behalve een refferal code. Ik ben nu delivery aan het bellen.

IT is what IT is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swede
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-06-2020
eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:03:
[...]

nee ik heb zo een secundaire account waar helemaal niets in staat, behalve een refferal code. Ik ben nu delivery aan het bellen.
Beter je LM bellen. Misschien dat zij hem opgehaald hebben voor je?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eenmans
Swede schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:05:
[...]

Beter je LM bellen. Misschien dat zij hem opgehaald hebben voor je?
Thx ga ik doen.

IT is what IT is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:34
Waarschijnlijk is er al een afleverafspraak voor je, maar is er niks gecommuniceerd dat probleem heb ik ook.
Morgen nog een keer bellen of ik nou echt vrijdag die auto kan ophalen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:55:
Status in mijn account van LP is veranderd van: "bestelling in behandeling", naar: "afgeleverd", maar nog geen SMS of iets van contact gehad.
Bel ik net Tesla: Je leasemaatschappij moet hier om 11:00 zijn om de auto op te halen. Bel ik vervolgens LP: Oh geen idee.

Ik koop wel een fiat punto via marktplaats. vind t goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:03:
[...]

Ik ben blij dat mijn LM een "open" secundair account heeft gekozen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hooker
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:07:
[...]Ik koop wel een fiat punto via marktplaats. vind t goed.
Top, dat is exact de auto die ik ga verkopen als ik m'n M3 mag ophalen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:12

D85

[...]

Bel ik net Tesla: Je leasemaatschappij moet hier om 11:00 zijn om de auto op te halen. Bel ik vervolgens LP: Oh geen idee.

8)7

Hier in de G-XXX-TL reeks. VIN 23/11 en nog geen sms of afspraak in mijn account. Auto was begin december al in Zeebrugge, dus ik verwacht toch wel een smsje/afspraak. De status in mijn account valt mij op, wat zien jullie als je op de afspraak wacht?
Ik zie:
Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen.
en vervolgens rechts, onder het RN nummer:
Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.
Wacht Tesla nu misschien op de betaling van LM voor een afspraak te plannen terwijl verder alles klaar is? Wil voorkomen dat de mijne in een deadlock staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Ik moest even hardop lachen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:41:
[...]

De mijne staat *nog* >:) . Voor hoe lang? Geen idee O-) .

Ik weet in ieder geval het volgende :

Leaseplan : 200 stuks (hierboven ergens gemeld)
Van Mossel : 300 stuks
Onbekend : 75 (paar pagina's terug genoemd)

Ik zou dus graag beeld hebben of de pechvogels ineens geen VIN meer hebben, of nooit een VIN hebben gehad.
Wel toevallig dat Van Mossel, die 1500 MG EV's heeft ingekocht, welke een alternatief kunnen zijn voor de SR+, zoveel annuleringen heeft..

Een beetje complottheorie natuurlijk, maar is in elk geval verdacht toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:47:
@arko89 @2 @Tammestein Had ik dus toch gelijk, mijn contactgegevens stonden niet goed bij mijn bestelling. Maaaar: ik mag hem aanstaande zaterdag ophalen.
Dus toch; lekker man! Wel foto's posten hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagoeman
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-04-2024
Zojuist nog even contact gehad met Tesla over mijn bestelde voorraad model. Dit keer werd ik geholpen door een Engels sprekende medewerker. Schijnbaar hebben ze door de drukte hulp gezocht bij andere call centers om ons te woord te staan.

Alles verloopt prima, nog geen kenteken, hij gaf wel aan dat de order was overgenomen door de LM (Alphabet) en dus niet meer privé geregistreerd staat. (Alhoewel de auto nog wel in volle glorie zichtbaar is als ik inlog.. )

Nog maar weer rustig afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Rixard schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:12:
[...]

Wel toevallig dat Van Mossel, die 1500 MG EV's heeft ingekocht, welke een alternatief kunnen zijn voor de SR+, zoveel annuleringen heeft..

Ik vind alles momenteel verdacht. Maar niets ten nadele van individuele medewerkers van LM's en Tesla. Die doen allemaal ook hun stinkende best om deze shit op te ruimen. Het is het 'systeem' erboven dat niet bepaald een transparant en/of open en/of eerlijk proces lijkt te zijn.

Ik ga nu stil in een hoekje zitten wachten tot ik hoor wanneer ik 'm echt krijg..

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjorn-zelf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2020
De AUTOPRIDE is zojuist aangekomen in Adam.

https://www.myshiptracking.com/?mmsi=255801560

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tijd voor een SMS Bom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:33
Rixard schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:12:
[...]

Nee is niet verdacht. Een LM wil gewoon ook geld verdienen. Men ziet een auto als een investering, dus ze pakken alles waar ze hun handen op kunnen leggen. Dat gaat direct op kenteken en de volgende die vraagt om een goedkope leaseauto.... Kijk eens wat wij nog hebben!

Het zou pas echt naar zijn als een LM bijvoorbeeld 300 auto's voor zichzelf heeft besteld en dan de afgezegde klantenauto's niet compenseert met een Model 3 die nog geen baasje heeft.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

D85 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:11:
[...]

Wacht Tesla nu misschien op de betaling van LM voor een afspraak te plannen terwijl verder alles klaar is? Wil voorkomen dat de mijne in een deadlock staat :9
Nee, dit verandert pas als je de SMS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85

D85

Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:18:
[...]

Nee, dit verandert pas als je de SMS krijgt.
Top, thanks! Fijn om te weten dat dit de reguliere tekst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Laatst online: 03-08 17:03
Miepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:16:
[...]

Ik vind alles momenteel verdacht. Maar niets ten nadele van individuele medewerkers van LM's en Tesla. Die doen allemaal ook hun stinkende best om deze shit op te ruimen. Het is het 'systeem' erboven dat niet bepaald een transparant en/of open en/of eerlijk proces lijkt te zijn.

Ik ga nu stil in een hoekje zitten wachten tot ik hoor wanneer ik 'm echt krijg..
Misschien nog een tip; rijd eens langs bij een filiaal van Tesla. Die kunnen soms veel meer zien wat er beschikbaar is ten opzichte van wat wij zien staan in direct beschikbaar, misschien zit er nog precies 1 in jouw uitvoering tussen die ze dan kunnen matchen. Al van meerdere mensen gehoord waarbij dat zo heeft gewerkt. Waarom ze op de inventaris lijst staan en niet automatisch worden gematcht is me wel een raadsel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Ik volg het hier allemaal niet meer zo elke dag, maar..

@ElonDusk al je auto opgehaald? of uberhaupt al een SMS gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

D85 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:19:
[...]

Top, thanks! Fijn om te weten dat dit de reguliere tekst is.
Bij twijfel gewoon je LM bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
cronixx schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:20:
Ik volg het hier allemaal niet meer zo elke dag, maar..

@ElonDusk al je auto opgehaald? of uberhaupt al een SMS gehad?
Nope nog niks. Denk vandaag ff te gaan bellen.. snap er weinig van. Lage VIN en tk kenteken heb ik al met sms’jes gezien. Dus ja waarschijnlijk 31 dec

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die gasten van Tesla telefonie team snappen er ook niet altijd iets van.
Mijn afleverafspraak stond om 9:30, dus tesla team aan de telefoon gaf aan dat er echt iemand om 9:30 moest zijn, anders was het een probleem.

Athlon heeft echter zeer goed contact met het afleverteam ter plaatse en die krijgen sloten, waarin de hele bulk van die dag wordt uitgeleverd. Bijvoorbeeld: 14:00 uur Athlon, 15:00 uur Leaseplan.

Uiteindelijk is die maandag dat mijn auto klaarstond, wegens een fout bij Athlon de auto niet opgehaald en pas de woensdag erna. Als je tesla telefoonteam moet geloven is dat absoluut niet mogelijk. Toch is het gebeurd ;)

Dus ik weet wel dat Tesla aan de telefoon niet altijd de meest betrouwbare informatie afgeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik heb net een e-mail "Volgende stappen voor uw model 3 levering" maar ik zie geen datum in de e-mail.

[ Voor 3% gewijzigd door macedon op 11-12-2019 11:30 ]

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
arko89 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:20:
[...]

Misschien nog een tip; rijd eens langs bij een filiaal van Tesla. Die kunnen soms veel meer zien wat er beschikbaar is ten opzichte van wat wij zien staan in direct beschikbaar, misschien zit er nog precies 1 in jouw uitvoering tussen die ze dan kunnen matchen. Al van meerdere mensen gehoord waarbij dat zo heeft gewerkt. Waarom ze op de inventaris lijst staan en niet automatisch worden gematcht is me wel een raadsel...
Nee, als het goed is heeft de LM allang 'mijn VIN', want anders hadden ze me deze auto niet aan kunnen bieden... Dus ik wacht die even af. Maar nogmaals: geloof het inmiddels pas als ik 'm heb ;-)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
Dit is zo vaag jongens. Mijn kenteken is vannochtend te naam gesteld. Ik bel eerst Tesla, die nemen niet op. Op advies van jullie dus LM gebeld, LM zegt; oh ja inderdaad uw kenteken is bij ons bekend, we gaan eerst even contact opnemen met Autoreset ( home delivery dienst van Leaseplan) Toen ben ik terug gebeld: Uw Tesla staat vrijdagmiddag klaar in Amsterdam Koopman Car Terminal.

Ik uhh hoelaat? LP: geen tijdstip, gewoon vrijdag staat de auto klaar om opgehaald te worden. Ik ben natuurlijk heel blij maar aan de andere kant vertrouw ik het niet helemaal. Vrijdag zal ik me dan begeven richting Amsterdam in de hoop mijn Tesla op te kunnen halen.

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TESLAM3SR
  • Laatst online: 19-12-2024
eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:32:
Dit is zo vaag jongens. Mijn kenteken is vannochtend te naam gesteld. Ik bel eerst Tesla, die nemen niet op. Op advies van jullie dus LM gebeld, LM zegt; oh ja inderdaad uw kenteken is bij ons bekend, we gaan eerst even contact opnemen met Autoreset ( home delivery dienst van Leaseplan) Toen ben ik terug gebeld: Uw Tesla staat vrijdagmiddag klaar in Amsterdam Koopman Car Terminal.

Ik uhh hoelaat? LP: geen tijdstip, gewoon vrijdag staat de auto klaar om opgehaald te worden. Ik ben natuurlijk heel blij maar aan de andere kant vertrouw ik het niet helemaal. Vrijdag zal ik me dan begeven richting Amsterdam in de hoop mijn Tesla op te kunnen halen.
Autoreset gaat toch juist de auto voor je ophalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26

Je hebt hierbij toestemming om Tesla telefonisch lastig te vallen. Zoek even terug naar het nummer en de juiste doorkiesopties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024

Leaseplan haalt de auto zelf op via Autoreset, je hoeft hem niet zelf op te halen toch?

Hier inmiddels poging 5 om Tesla te bellen vandaag, zou vandaag klaar staan gaven ze 2 weken terug aan (telefonisch en per E-mail).. Wegens vakantie wil ik nu toch wel weten waar ik aan toe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 11:28
Net ook even LP gebeld met het bericht dat mijn auto in de mijn.leaseplan portal op 'afgeleverd' staat maar ik toch echt geen nieuwe auto voor de deur hebt staan. Bij intern navraag is het verhaal (schijnt) dat Tesla de auto bij LP op 'afgeleverd' heeft gezet en ik/we eerdaags dus bericht moeten gaan krijgen vanuit Tesla voor een aflever afspraak. In ons geval vervolgens via die afleverservice die ze hebben ingehuurd. Dan ga ik er toch vanuit dat de auto ergens op de kade staat. Kreeg het vriendelijke verzoek toch nog even geduld te hebben... :/
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny74
  • Laatst online: 31-03-2024
aj_vdw schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:51:
[...]

ik heb een 57, vin op 29-11 afspraak nog niet gepland. LM rekent op 30-12...
Ik heb ook een 57 VIN. Volgens Tesla aflevering rond 27-12

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Gisteren mocht ook ik mijn auto "eindelijk" halen. " omdat het echt maar twee maanden is sinds mijn bestelling.

SR+ MNsilver black 18' aero.

Bestelling 4-10-2019
RN 4-10-2019
Vin 7-11-2019
SMS 3-12-2019
Ophalen 10-12-2019 15:30

In eerste instantie was ik veels te vroeg (12 uur) maar werd ik door mijn vriendin nog even op Loetje getracteerd. Dus uiteindelijk was ik rond 14 uur op sloterdijk. Daar stond een Model X te wachten inderdaad op de taxi standplaats.

Vlaggen zijn weggehaald op last van de gemeente, het schijnt dat het gezien werd als advertentie en dat mag niet in de buurt van een station wist de chauffeur ons te vertellen.

We gingen met een volle X naar het terrein toe, tevens mijn eerste ervaring met een elektrische auto.

Taxi standplaats met model X
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G4VCGmN.jpg

Wachtende op meerdere nieuwe owners.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p8Tfxsk.jpg

Bij het terrein aangekomen stonden we in eerste instantie voor een dicht hek, moesten even wachten tot beveiliging het open deed. Daarna was de weg naar de tent vrij simpel en zagen we gelijk dat er een enorme stroom aan M3's het terrein aan het afrijden was.

Bleek dat er nog andere Tweakers in de model X zaten, Kwam ik in de rij van de check-in balie achter.

oneindig veel tesla's
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O526yfm.jpg

In de Tent aangekomen waren er 4 in-check balies waarbij aan sommige meerdere mensen tegelijk aan het werk waren. Daarnaast was er nog een balie voor zoekgeraakte stukken.

De rij ging echt super snel en werd geholpen door een aardige mevrouw. Ik gaf mijn rijbewijs en ze vroeg me een krabbel te zetten. Toen bleek dat mijn stukken nog niet waren geprint en mocht ik dus naar de balie zoekgeraakte stukken.

Deze balie leek een beetje onderbezet en ze leken ook problemen te hebben met aanmeldingen bij het RDW. Er waren mensen die er al 3 uur stonden dus ik begon hem wel een beetje te knijpen.
Toch voor de zekerheid de LM nog maar even gebeld of echt alles in orde was en zij gaven mij de OTT code waarmee hij aangemeld moest worden bij het RDW, voor de zekerheid.

Wel kreeg ik terwijl ik hier wachtte op de auto toegang via de app tot de auto en kon ik zien dat ik nog 221 KM aan range had :D dat scheelde weer een tripje naar de Supercharger.

Nadat ik dat ongeveer 3 kwartier in de rij had gestaan werd ik opeens gebeld door de vriendelijke vrouw die me had geholpen aan de check-in balie dat ze de stukken in handen had. Ik stond letterlijk nog 3 meter van haar vandaan dus vanaf daar ging het snel.

Op zoek naar vak C-151....
Er liepen gelukkig genoeg mensen rond om vragen aan te stellen. Tot overmaat van ramp vloog mijn rdw papiertje uit mijn handen, stond een straf windje gister. Ik er achter aan. Beetje slapstick humor denk ik.

Met hulp dus auto uiteindelijk gevonden, hij stond bijna achteraan op het terrein. Er stonden denk ik wel een paar duizend Teslas dus als je niet weet waar je moet zijn is het redelijk zoeken naar een speld in een hooiberg.

mijn auto gevonden :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1XgVq3v.jpg

Auto gecontrolleerd en bijna alles ok.
- Stukje bij wielkas wat uitstak, kon met de hand teruggeduwd worden.
- panelgap tussen dakpanelen wat niet opgevangen wordt door het rubber, moet ik een afspraak voor maken.

Bij mij stond er nog een oudere versie software op maar deze is vannacht geupdate naar de nieuwste (Ik heb nu dus ook youtube, spotify en netflix)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yV6F9lo.jpg

Op het terrein nog stukje gereden en nog even gesproken met de man die me ook hielp bij het opnemen van de puntjes die ik had. Bleek dat paar dagen geleden het terrein nog helemaal leeg was en men een beetje in paniek was dat er niet genoeg auto waren en dat het nu juist weer een beetje te vol stond.

Lag nog een bootje
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QdCMz4V.jpg

Met het RDW papiertje waar ik voor die tijd nog klungelig achteraan had gerend kon ik de auto afmelden en het terrein afrijden.

Eerste indrukken zijn geweldig, super snel en vloeiend. Heb geen last van wind oid ook al waaide het gister best wel hard.

Ik had er twee kabels bij gekregen, een voor het stopcontact en een voor de laadpaal. Beide inmiddel geprobeerd alsmede de supercharger badhoevendorp uiteindelijk nog en alles werkt.

bij corendon hotel badhoevendorp mag je trouwens 4 uur gratis parkeren om te superchargen.

iedereen succes met de leveringsperikelen en veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinsten.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny74
  • Laatst online: 31-03-2024
Iemand al ervaring met de brengservice van Athlon? Ik neem aan dat Athlon de auto zorgvuldig checked bij ophalen in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:50:
[quote]Samplex schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:45:
Als je Leaseplan een mail stuurt ivm met vragen AutoReset/Levering krijg je dit als autoreplay nu:

I will be out of the office starting 10-12-2019 and will not return until 30-12-2020

gaan ze gelijk allemaal op zwangerschapsverlof bij LP?
Ik wil niks zeggen maar dat is eerder een wereldreis dan zwangerschapsverlof :X :X

Net toch maar even een mailtje gestuurd naar delivery voor de meldcode met vermelding van mijn RN, VIN en kenteken.

Wordt nu zelfs zenuwachtig doordat VINs teruggetrokken worden....%#$%%#$^%#topic :r :$ :S :N :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Nonode schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:42:
Gisteren mocht ook ik mijn auto "eindelijk" halen. " omdat het echt maar twee maanden is sinds mijn bestelling.

Bestelling 4-10-2019
RN 4-10-2019
Vin 7-11-2019
SMS 3-12-2019

In eerste instantie was ik veels te vroeg (12 uur) maar werd ik door mijn vriendin nog even op Loetje getracteerd. Dus uiteindelijk was ik rond 14 uur op sloterdijk. Daar stond een Model X te wachten inderdaad op de taxi standplaats.

Vlaggen zijn weggehaald op last van de gemeente, het schijnt dat het gezien werd als advertentie en dat mag niet in de buurt van een station wist de chauffeur ons te vertellen.

We gingen met een volle X naar het terrein toe, tevens mijn eerste ervaring met een elektrische auto.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij het terrein aangekomen stonden we in eerste instantie voor een dicht hek, moesten even wachten tot beveiliging het open deed. Daarna was de weg naar de tent vrij simpel en zagen we gelijk dat er een enorme stroom aan M3's het terrein aan het afrijden was.

Bleek dat er nog andere Tweakers in de model X zaten, Kwam ik in de rij van de check-in balie achter.

oneindig veel tesla's
[Afbeelding]

In de Tent aangekomen waren er 4 in-check balies waarbij aan sommige meerdere mensen tegelijk aan het werk waren. Daarnaast was er nog een balie voor zoekgeraakte stukken.

De rij ging echt super snel en werd geholpen door een aardige mevrouw. Ik gaf mijn rijbewijs en ze vroeg me een krabbel te zetten. Toen bleek dat bij stukken nog niet waren geprint en mocht ik dus naar de balie zoekgeraakte stukken.

Deze balie leek een beetje onderbezet en ze leken ook problemen te hebben met aanmeldingen bij het RDW. Er waren mensen die er al 3 uur stonden dus ik begon hem wel een beetje te knijpen.
Toch voor de zekerheid de LM nog maar even gebeld of echt alles in orde was en zij gaven mij de OTT code waarmee hij aangemeld moest worden bij het RDW, voor de zekerheid.

Wel kreeg ik terwijl ik hier wachtte op de auto toegang via de app tot de auto en kon ik zien dat ik nog 221 KM aan range had :D dat scheelde weer een tripje naar de Supercharger.

Nadat ik dat ongeveer 3 kwartier in de rij had gestaan werd ik opeens gebeld door de vriendelijke vrouw die me had geholpen aan de check-in balie dat ze de stukken in handen had. Ik stond letterlijk nog 3 meter van haar vandaan dus vanaf daar ging het snel.

Er liepen gelukkig genoeg mensen rond om vragen aan te stellen. Tot overmaat van ramp vloog mijn rdw papiertje uit mijn handen, stond een straf windje gister. Ik er achter aan. Beetje slapstick humor denk ik.

Met hulp dus auto uiteindelijk gevonden, hij stond bijna achteraan op het terrein. Er stonden denk ik wel een paar duizend Teslas dus als je niet weet waar je moet zijn is het redelijk zoeken naar een speld in een hooiberg.

[Afbeelding]

- panelgap tussen dakpanelen wat niet opgevangen wordt door het rubber, moet ik een afspraak voor maken.

Bij mij stond er nog een oudere versie software op maar deze is vannacht geupdate naar de nieuwste (Ik heb nu dus ook youtube, spotify en netflix)
[Afbeelding]

Op het terrein nog stukje gereden en nog even gesproken met de man die me ook hielp bij het opnemen van de puntjes die ik had. Bleek dat paar dagen geleden het terrein nog helemaal leeg was en men een beetje in paniek was dat er niet genoeg auto waren en dat het nu juist weer een beetje te vol stond.

Lag nog een bootje
[Afbeelding]

Met het RDW papiertje waar ik voor die tijd nog klungelig achteraan had gerend kon ik de auto afmelden en het terrein afrijden.

Eerste indrukken zijn geweldig, super snel en vloeiend. Heb geen last van wind oid ook al waaide het gister best wel hard.

Ik had er twee kabels bij gekregen, een voor het stopcontact en een voor de laadpaal. Beide inmiddel geprobeerd alsmede de supercharger badhoevendorp uiteindelijk nog en alles werkt.

bij corendon hotel badhoevendorp mag je trouwens 4 uur gratis parkeren om te superchargen.

iedereen succes met de leveringsperikelen en veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinsten.
Dank voor de uitgebreide post en goed om te horen dat het terrein vol staat, hopelijk is hij zo weer leeg voor de Dong :) veel plezier ermee!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Nou volgens Teslas' laatste mail zou de auto deze week geleverd worden.
Uiteraard na die mail niets meer gehoord en nu maar wachten en hopen dat ze hun garantie nakomen.
Wordt een hele uitdaging met nog maar 15 werkbare dagen.
Er zijn forumleden die blijkbaar alles wat Tesla (niet) doet vergoelijken tot groteske proporties.
Ik heb nog nooit zo'n slechte manier van dienstverlening meegemaakt.
En kon nu a.u.b. niet met de fanboy opmerking dat het bij andere merken ook problematisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
hulseman schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:36:
[...]

Leaseplan haalt de auto zelf op via Autoreset, je hoeft hem niet zelf op te halen toch?

Hier inmiddels poging 5 om Tesla te bellen vandaag, zou vandaag klaar staan gaven ze 2 weken terug aan (telefonisch en per E-mail).. Wegens vakantie wil ik nu toch wel weten waar ik aan toe ben.
Nee ik heb aangegeven dat ik hem zelf wil ophalen en dat kon zei Leaseplan

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn18
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-03 21:50
Nou, het begint er dan toch op te lijken dat ik binnenkort echt mijn auto op kan halen.

26-11 een mail ontvangen met verwachte leverdatum
Verwachte Leverdatum & Locatie
8 december 2019 - 15 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
en op dat moment ook de VIN zichtbaar in de broncode.

Gisteren aan het einde van de middag een sms ontvangen:
Levering gepland voor 16/12 om 15:30 uur.
Inmiddels is de VIN ook echt zichtbaar in mijn account.

Aangezien de auto op de zaak gekocht is/wordt en niet via een leasemaatschappij moet ik de verzekering gaan regelen. Echter heb ik nog geen kenteken, maar ik krijg ook niet echt contact met Tesla:
- Ik heb de mail van DeliveryNL van 26-11 met de verwachte leverdatum (8-15 december) beantwoord op 1 december met de vraag wanneer ik een kenteken kan verwachten, maar tot nu toe nog geen reactie.
- Deze week een aantal keer geprobeerd te bellen. Dan kom ik eerst in de wachtrij te staan, om vervolgens te horen te krijgen dat het te druk is (of iets in die trant) om vervolgens de verbinding te verbreken.
- Chat is momenteel niet beschikbaar.
- Als je telefonisch in de wacht staat krijg je het advies om te reageren op de leverings-SMS, dat heb ik dus ook maar gedaan in de hoop dat daar een reactie op komt.

Hebben jullie nog een advies hoe ik het best in contact kan komen met Tesla?

LR AWD / Black / Black / Aero, Bestelling 5-10, RN 5-10, VIN 26-11, levering verwacht: 8-15 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

NightHawk4 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:43:
[...]
Net toch maar even een mailtje gestuurd naar delivery voor de meldcode met vermelding van mijn RN, VIN en kenteken.
Meldcode: laatste 4 cijfers van je VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
TESLAM3SR schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:34:
[...]

Autoreset gaat toch juist de auto voor je ophalen?
Ik heb gezegd dat ik geen gebruik wil maken van de home delivery service en liever zelf de auto wil ophalen. Controle freak

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Laatst online: 12-04-2021
Thanks voor je uitgebreide review.
Top.

Bestelling 4-10-2019
RN 4-10-2019
Vin 7-11-2019
SMS 3-12-2019

[Afbeelding]

[Afbeelding]

oneindig veel tesla's
[Afbeelding]

De rij ging echt super snel en werd geholpen door een aardige mevrouw. Ik gaf mijn rijbewijs en ze vroeg me een krabbel te zetten. Toen bleek dat bij stukken nog niet waren geprint en mocht ik dus naar de balie zoekgeraakte stukken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Lag nog een bootje
[Afbeelding]

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
Zou ik ook graag willen weten. Ze zijn nu ook telefonisch niet meer bereikbaar, na een poosje in de wacht krijg je de melding dat je oproep niet beantwoord kan worden (best vaak geprobeerd). LM zegt ook helemaal niets te weten over levering.
marijn18 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:49:
Nou, het begint er dan toch op te lijken dat ik binnenkort echt mijn auto op kan halen.

[...]

[...]

Aangezien de auto op de zaak gekocht is/wordt en niet via een leasemaatschappij moet ik de verzekering gaan regelen. Echter heb ik nog geen kenteken, maar ik krijg ook niet echt contact met Tesla:
- Ik heb de mail van DeliveryNL van 26-11 met de verwachte leverdatum (8-15 december) beantwoord op 1 december met de vraag wanneer ik een kenteken kan verwachten, maar tot nu toe nog geen reactie.
- Deze week een aantal keer geprobeerd te bellen. Dan kom ik eerst in de wachtrij te staan, om vervolgens te horen te krijgen dat het te druk is (of iets in die trant) om vervolgens de verbinding te verbreken.
- Als je telefonisch in de wacht staat krijg je het advies om te reageren op de leverings-SMS, dat heb ik dus ook maar gedaan in de hoop dat daar een reactie op komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ha, een aantal witte met kenteken G-***-SK. Daar zou de mijne dus ook ergens kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:49:
[...]

Nee ik heb aangegeven dat ik hem zelf wil ophalen en dat kon zei Leaseplan
Ah top, dat wist ik niet!

Nou, zojuist toch iemand te pakken gekregen bij Tesla. Mijn auto staat nog in Zeebrugge, kenteken klopt nog. Hij gaf aan: verwachting 15 december levering met uiterste leverdatum: 20 december. Als ik geen SMS ontvang, dan moet ik 16 december bellen.

En het klopt dat de SR+ gewoon amper meer geleverd gaan worden deze maand.

Ben benieuwd!

[ Voor 7% gewijzigd door hulseman op 11-12-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman

[...]

[...]

Mbt verzekering zou ik mij niet te veel zorgen maken. Dit kan je zelfs doen zodra je op het terrein in de auto stapt: bellen en dan verzekeren zij hem on de fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Langsgaan bij één van hun vestigingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:50:
[...]

Meldcode: laatste 4 cijfers van je VIN
Thanks! Was ik in alle stress weer ff vergeten, maar hoop stiekem dat ze ook antwoord geven of er een delivery date is... oOo _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JurandyRonald
Gisteren een SMS gekregen (8 november VIN) dat ik de auto maandag 16 december kan ophalen (kenteken G-xxx-TK).

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Net in de mail van Delivery met de bevestiging van delLeveringsafspraak ontvangen. So far, so good! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen sms gehad maar wel een afspraak voor de 17e om 11:30. Me andere leaseauto nemen ze dan mee. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:10:
Geen sms gehad maar wel een afspraak voor de 17e om 11:30. Me andere leaseauto nemen ze dan mee. Top!
In je account zichtbaar?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
JurandyRonald schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:02:
Gisteren een SMS gekregen (8 november VIN) dat ik de auto maandag 16 december kan ophalen (kenteken G-xxx-TK).
Een sms voor de kentekenreeks TK! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:18:
[...]

Een sms voor de kentekenreeks TK! (y)
Ja hoop dat die smsjes vandaag gestuurd worden! TK!!! _/-\o_

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:45:
goedemorgen allen,
ik heb mijn tesla op 14.11.2019 via de leasemaatschappij besteld en sinds 24.11 de vin binnen. week daarna kenteken binnen.
alleen tot op heden nog geen sms gehad voor levering. Ook niks te zien in mijn account...
Het gaat om een Tesla 3 SR+ zwart 19 inch..
gaat dit allemaal wel goed?
Ik heb via Leaseplan exact dezelfde configuratie, en zit ook nog te wachten op bericht. Volgens mij iedereen met deze configuratie zit nog te wachten op bericht ;)

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Net toch maar even Tesla gestalked om te vragen of alles goed gaat want LM is nog steeds van mening dat zij geen bericht zullen gaan krijgen. Blijkbaar ga ik eind deze week gebeld worden voor levering in de loop van volgende week. Kenteken G-2xx-VF. Ik heb weer hoop!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
rmathijssen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:20:
[...]

Ik heb via Leaseplan exact dezelfde configuratie, en zit ook nog te wachten op bericht. Volgens mij iedereen met deze configuratie zit nog te wachten op bericht ;)
+1.
Hier precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85

D85

[...]

Ik heb ook deze configuratie en zit te wachten op afhaalafspraak. VIN 23/11 en kentekenreeks G-XXX-TL, via LM ALD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
Overigens komt het ophaalmoment heel slecht uit, maar na telefonisch contact bleek verplaatsen van de afspraak geen mogelijkheid. Zit tot het einde van het jaar helemaal volgepland. Enige optie is iemand te volmachten om namen mij de auto in ontvangst te nemen...

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hulseman
Markboss schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:20:
Net toch maar even Tesla gestalked om te vragen of alles goed gaat want LM is nog steeds van mening dat zij geen bericht zullen gaan krijgen. Blijkbaar ga ik eind deze week gebeld worden voor levering in de loop van volgende week. Kenteken G-2xx-VF. Ik heb weer hoop!
Dat klopt wel redelijk met mijn gesprek vanmorgen: G-2xx-TR Levering loop van volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:38
Markboss schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:20:
Hier ook G-0XX-VF, ze voorspelden volgende week idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldvsamoht
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09 00:00
Gisteren was de LM hier op bezoek, geruststellende woorden: jullie orders gaan dit jaar goed komen.
Ze vroegen ons: hebben jullie al matten ontvangen?
Aangezien wij allen een LR AWD in bestelling hebben dachten wij dat deze bij de auto zitten.
Kan iemand met een LR AWD van de afgelopen tijd dit bevestigen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
ldvsamoht schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:30:
Gisteren was de LM hier op bezoek, geruststellende woorden: jullie orders gaan dit jaar goed komen.
Aangezien wij allen een LR AWD in bestelling hebben dachten wij dat deze bij de auto zitten.
Niet echt geruststellend als ze al niet weten dat de LR al matten heeft :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Extra setje is altijd handig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timok18
  • Laatst online: 18-07 09:28
Zojuist telefonisch contact gehad met Tesla.

Medewerker vertelde mij dat de auto in principe klaar staat maar dat de kentekenplaten (G-XXX-TK) nog niet binnen zijn. Hij verwacht dat ik of de 13e of de 16e een afleversms krijg. Bij een sms op de 13e zal de auto waarschijnlijk 18 dec uitgeleverd worden. Bij sms op de 16e is dat 19 of 20 dec.
Ik wacht maar weer af...

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - Besteld 3 Sep, VIN: 25 nov, Kenteken: G-XXX-TK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ldvsamoht schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:30:
Misschien sturen ze een frunk mat op? Die zit er niet meer bij. Wel de rest van de matten.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
  • Laatst online: 26-09 21:35
Net een vriendelijke meneer van Tesla aan de lijn na 2e keer bellen en 10 minuutjes wachten (4 1 1 doorkies). Hij was zelf ook blij eindelijk eens iemand te spreken die wel een delivery datum had. Kenteken G-XXX-SK, kon bevestigen dat afspraak bevestigd was door mij. Eerste 24 uur krijg je sowieso gratis superchargen bevestigde hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021

Bestelling 4-10-2019
RN 4-10-2019
Vin 7-11-2019
SMS 3-12-2019
Leuk om die foto's te zien en jou ervaring te lezen...

Ik zie eigenlijk alleen maar Aero's staan en geen 19".... Denk dat het dan wel even wachten is totdat deze batch SR+ Aero weg zijn en er meer ruimte is voor de LR 19" (+TH)

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
Welk nr bel jij? Op 013nr wordt na de 4 een kort bericht over de webshop afgespeeld, daarna verbinding verbroken.
aequitas schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:42:
Net een vriendelijke meneer van Tesla aan de lijn na 2e keer bellen en 10 minuutjes wachten (4 1 1 doorkies). Hij was zelf ook blij eindelijk eens iemand te spreken die wel een delivery datum had. Kenteken G-XXX-SK, kon bevestigen dat afspraak bevestigd was door mij. Eerste 24 uur krijg je sowieso gratis superchargen bevestigde hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:45
Er zijn gisteren 511 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 319 SR+ en 192 LR AWD/P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb gister mijn m3 opgehaald!

Met de trein naar Sloterdijk, ik loop naar de taxistandplaats.. Geen Tesla vaandel, geen model X.. Dus ik loop naar de achterkant van het station, ook niks... |:( Uiteindelijk toch maar weer naar de taxistandplaats gelopen en toen kwam er ineens een x shuttle aan. Wat blijkt, de Tesla vaandel hebben ze weg moeten halen van de gemeente (je moet hier blijkbaar een vergunning voor hebben).

Dus voor iedereen die de auto gaat ophalen, gewoon naar de taxi's lopen en wachten tot op een model X (y)

In de ontvangsthal bij de koopman terminal was ik binnen 10 minuten klaar, auto zoeken en wegrijden. Er zaten wat lijmresten op het tesla logo op de motorkap, dit is direct weggehaald door een medewerker. Verder had ik nog 100km actieradius dus naar badhoeverdorp gereden. Hier uiteraard even staan klungelen met de stekker maar uiteindelijk allemaal gelukt.

Algemene ervaring na 100km
Auto ophalen ging super soepel
Auto is snel
Opladen gaat soepel als je de juiste stekker hebt
Alleen andere elektrische rijders willen met je racen

Ik wens iedereen die nog wacht op een levering erg veel succes! Hang in there :(:)

Overigens heb ik ook foto's gemaakt maar die dragen weinig bij aan de foto's die al zijn geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
TheSelfishGene schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:48:
Welk nr bel jij? Op 013nr wordt na de 4 een kort bericht over de webshop afgespeeld, daarna verbinding verbroken.

[...]
Op dat nummer moet je 1-1 kiezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

[...]
Customer Service: 013 799 9525 Menu 3-1-1
Delivery 0137 998 814 Menu 1-1

Je komt op hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Laatst online: 26-09 21:35

[...]
Sales nummer van Tesla Duiven, lokale dealer. Maar heb het idee dat je gewoon op dezelfde telefooncentrale uitkomt. 026 311 1016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Weet iemand hoe ik foto's toevoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Niet online
Markboss schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:50:
[...]

Op dat nummer moet je 1-1 kiezen.
Ja, dacht ik al. Dat levert helaas niet veel op (2 weken geleden lukte dat nog wel), verbinding wordt gewoon na paar min wachten verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
TheSelfishGene schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:52:
[...]

Ja, dacht ik al. Dat levert helaas niet veel op (2 weken geleden lukte dat nog wel), verbinding wordt gewoon na paar min wachten verbroken.
Ik moest 3x opnieuw inbellen toen ging ie door, daarvoor inderdaad ook na 1-2 min eruit gegooid. Kwestie van blijven proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjenok
Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:48:
Er zijn gisteren 511 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 319 SR+ en 192 LR AWD/P.
Voor de mensen die een beetje van data analyse houden. Zo te zien zijn de P kentekens bijna allemaal uitgeleverd. Er worden op dit moment voornamelijk R, S en T kentekens geleverd. V heeft ook voor het eerst gisteren een redelijk aandeel.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/UGCDEtG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niks. Toevallig dus toen ik ze sprak. Nooit sms gehad oid. Bleek er niet in te staan terwijl ik deze al 3x had doorgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:43
Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:58:
[...]

Voor de mensen die een beetje van data analyse houden. Zo te zien zijn de P kentekens bijna allemaal uitgeleverd. Er worden op dit moment voornamelijk R, S en T kentekens geleverd. V heeft ook voor het eerst gisteren een redelijk aandeel.

[Afbeelding]
;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A8NYHtZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb dezelfde config via leaseplan. Tesla gaf aan dat autoreset vandaag de auto op zou moeten halen. In leaseplan account staat ook status "afgeleverd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Het laatst uitgegeven kenteken is G-567-VX, dus we zitten dicht tegen G-***-X* aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 17:08
Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:52:
[...]

Customer Service: 013 799 9525 Menu 3-1-1
Delivery 0137 998 814 Menu 1-1

Je komt op hetzelfde uit.
Ik probeer al sinds vrijdag te bellen maar helaas, elke keer 15-20 minuten wachten en daarna "helaas het gaat ons niet lukken om u oproep te beantwoorden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag is er bij onze buren (bedrijf) 32 tesla's uitgeleverd op locatie door ALD lease. Zijn er toevallig forumleden die er hierbij eentje in ontvangst hebben mogen nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strigix
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-09 14:03

Bestelling 4-10-2019
RN 4-10-2019
Vin 7-11-2019
SMS 3-12-2019

[Afbeelding]

[Afbeelding]

oneindig veel tesla's
[Afbeelding]

De rij ging echt super snel en werd geholpen door een aardige mevrouw. Ik gaf mijn rijbewijs en ze vroeg me een krabbel te zetten. Toen bleek dat mijn stukken nog niet waren geprint en mocht ik dus naar de balie zoekgeraakte stukken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Lag nog een bootje
[Afbeelding]

Awesome!
Mocht je vriendin mee de auto ophalen? Of moest je die ergens achterlaten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:15:
Afgelopen zaterdag is er bij onze buren (bedrijf) 32 tesla's uitgeleverd op locatie door ALD lease. Zijn er toevallig forumleden die er hierbij eentje in ontvangst hebben mogen nemen?
Ik mag morgen mijn Tesla in ontvangst nemen via ALD, wel op Sloterdijk. Kenteken G-XXX-XB

PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:58:
[...]

[Afbeelding]
Zag gister een G-XXX-VD.. was een witte M3 Performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
Ik heb zojuist gesproken met Tesla delivery, na 3x keer bellen en in totaal ongeveer 15-20 minuten in de wacht kwam ik erdoorheen. Ik wilde mijn kenteken weten voor levering aankomende zaterdag en heb die ook meteen gekregen, kenteken G-XXX-SK. Ik had nog geen bevestigingsmail ontvangen na het antwoorden op de sms. En op de mail naar deliveryNL werd niet geantwoord. De medewerker gaf aan dat ze wat achterlopen met het sturen van bevestigingsmails. Nu kan ik de verzekering all-risk afsluiten, want met alleen VIN krijg ik slechts een WA. Ze heeft ook meteen een bevestigingsmail gestuurd.

SR+/grey/zwart/aero - kenteken G-XXX-SK.
13/10 besteld
19/11 vin
6/12 sms
14/12 levering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Er gaan zaterdag flink wat SK's geleverd worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:23:
Ik mag vrijdag om 16.00 uur *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:23:
Zaterdag om 11uur ben ik aan de beurt.......ook SK. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Zojuist had ik me Promovendum gebeld, maar ze kunnen telefonisch geen korting geven tov de premieberekening op de website. En ze zijn duurder dan bij de ANWB. Aangezien mijn SR+ onder de 50k zit is er ook geen alarm verplichting bij de ANWB, oftewel ik moet daar de verzekering afsluiten, wachten tot ik een polisblad heb, en dan kan Promovendum daar weer 20% korting op geven. Beetje vreemde gang van zaken...

[edit]

Grens bij de ANWB ligt op 45k voor alarm, dus die vlieger gaat niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door pirke op 11-12-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:23:
@Zebesco030 Ik begin te denken dat de VIN de enige indicatie is voor waneer je je auto krijgt. Mijn VIN eindigt in F59XXXX dus ik kan het allang kunnen weten dat ik mijn auto niet zo snel krijg, aangezien op dit moment VINs van F54XXXX en F55XXXX zie afspraken krijgen.

Zijn jullie het eens met mijn theorie? @Verwijderd hoe ziet het laatste stuk van je VIN eruit?
Die van mij is idd F54XXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
Strigix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:20:
[...]

Awesome!
Mocht je vriendin mee de auto ophalen? Of moest je die ergens achterlaten haha.
Van mij mocht ze mee maar ze moest werken. Ze werkt op het Museumplein dus dat was redelijk in de buurt. :P

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
jklaassen schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:41:
[...]
Ik heb ook G-xxx-TR en vandaag nog eens contact gehad met Tesla. Mijn auto komt morgen of woensdag aan in Amsterdam vanuit Zeebrugge en voorlopige leverdatum 17 december werd me verteld.
Vandaag ook even contact gehad met Tesla en ook hier een G-3xx-TR. Geplande leverdatum was nog niet bekend. Alleen: waarschijnlijk 2019. Geen belofte. Wel maar even m'n 06 laten bijwerken. Die stond er nog helemala niet in. 8)7
Pagina: 1 ... 270 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.