Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burn_and_Fire schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:32:
[...]

Vandaag ook even contact gehad met Tesla en ook hier een G-3xx-TR. Geplande leverdatum was nog niet bekend. Alleen: waarschijnlijk 2019. Geen belofte. Wel maar even m'n 06 laten bijwerken. Die stond er nog helemala niet in. 8)7
ovi.rdw.nl al gecheckt of hij al tenaamgesteld is toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:33:
[...]

ovi.rdw.nl al gecheckt of hij al tenaamgesteld is toevallig?
Ja, meteen gecheckt. Nog geen tenaamstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Vandaag ook even contact gehad met Tesla en ook hier een G-3xx-TR. Geplande leverdatum was nog niet bekend. Alleen: waarschijnlijk 2019. Geen belofte. Wel maar even m'n 06 laten bijwerken. Die stond er nog helemala niet in. 8)7
Als ze van auto's met een gekoppeld kenteken ook al niet meer kunnen inschatten of het nog 2019 wordt dan kan je nergens meer vanuit gaan.
Ze kunnen op basis van aantallen toch inmiddels vrij makkelijk uitrekenen welk aantal ze nog verwerkt krijgen voor 31/12. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:51:
[...]

Ik heb gezegd dat ik geen gebruik wil maken van de home delivery service en liever zelf de auto wil ophalen. Controle freak
Waar heb je dit aangegeven, ik wil dit ook graag doen. Zojuist naar LP gebeld maar die geven aan dat ze niet helemaal weten bij wie ze dit moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
[...]

Ik denk dat een kenteken die dichtbij mijn kenteken ligt geen garantie is dat die dan ook rondom die van mij wordt uitgeleverd. Ik zit toch echt op de sms te wachten nu. Hebben hebben hebben haha.

Ik heb helaas een secundair account en daarin kan ik niets zien van een eventuele afleverdatum en ook na bellen met de LM Alphabet niets meer te weten gekomen. Afwachten maar weer.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:38:
[...]

Waar heb je dit aangegeven, ik wil dit ook graag doen. Zojuist naar LP gebeld maar die geven aan dat ze niet helemaal weten bij wie ze dit moeten melden.
gemaild naar tesla@leaseplan.nl. Ik heb me trouwens bedacht, ik laat hem toch liever afleveren aangezien Leaseplan het adviseert want straks lever je je huidige auto in en krijg je om een of andere reden je Tesla niet mee, daar zit je dan zonder auto. Dus leek me handiger om huidige auto in te leveren als mn Tesla voor mn neus staat!

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
macedon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:23:
@Zebesco030 Ik begin te denken dat de VIN de enige indicatie is voor waneer je je auto krijgt. Mijn VIN eindigt in F59XXXX dus ik kan het allang kunnen weten dat ik mijn auto niet zo snel krijg, aangezien op dit moment VINs van F54XXXX en F55XXXX zie afspraken krijgen.

Zijn jullie het eens met mijn theorie? @Verwijderd hoe ziet het laatste stuk van je VIN eruit?
Ik heb een VIN met F58xxxx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-06-2020
Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:23:
Er gaan zaterdag flink wat SK's geleverd worden :)
Morgen ook al :)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Ik zit me een beetje op te vreten nu.... In mijn account is er totaal niets zichtbaar van een annulering. Als ik de zeldzame posts hier moet geloven verwijderd men de VIN als de bestelling wordt geannuleerd.

Nu heb ik al een VIN dus mijn auto staat ergens op een boot, of in Zeebrugge of Amsterdam. Ik weet niet of ze dan daadwerkelijk annuleren en je VIN uit je account verwijderen. Het kan ook zijn dat de LM je order annuleert waardoor deze verdwijnt.

Vanmiddag maar even langs Tesla Store om na te vragen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zolang ze (samen met leasemaatschappij) willen beloven dat tennaamstelling wel in 2019 gebeurt meld ik me als vrijwilliger om m in januari op te halen ipv december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-03-2023
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:46:
Ik zit me een beetje op te vreten nu.... In mijn account is er totaal niets zichtbaar van een annulering. Als ik de zeldzame posts hier moet geloven verwijderd men de VIN als de bestelling wordt geannuleerd.

Nu heb ik al een VIN dus mijn auto staat ergens op een boot, of in Zeebrugge of Amsterdam. Ik weet niet of ze dan daadwerkelijk annuleren en je VIN uit je account verwijderen. Het kan ook zijn dat de LM je order annuleert waardoor deze verdwijnt.

Ik heb vorige maand een witte M3P geannuleerd. Na 5 dagen was hij weg uit de beheerpagina en kreeg ik op hetzelfde moment mijn 2k terug.

Was dus niet direct.

[ Voor 3% gewijzigd door Tammestein op 11-12-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:29:
Zojuist had ik me Promovendum gebeld, maar ze kunnen telefonisch geen korting geven tov de premieberekening op de website. En ze zijn duurder dan bij de ANWB. Aangezien mijn SR+ onder de 50k zit is er ook geen alarm verplichting bij de ANWB, oftewel ik moet daar de verzekering afsluiten, wachten tot ik een polisblad heb, en dan kan Promovendum daar weer 20% korting op geven. Beetje vreemde gang van zaken...

[edit]

Grens bij de ANWB ligt op 45k voor alarm, dus die vlieger gaat niet op.
Welk alarm vereiste geven ze op? Een scm-certificering bij een Tesla model 3 is onmogelijk.

Als je een verzekering hebt met die vereiste, verkopen ze je in feite iets waar je toch geen dekking op krijgt (zoals bij Univé bijvoorbeeld).

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
TesSLa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:53:
[...]

Welk alarm vereiste geven ze op? Een scm-certificering bij een Tesla model 3 is onmogelijk.

Als je een verzekering hebt met die vereiste, verkopen ze je in feite iets waar je toch geen dekking op krijgt (zoals bij Univé bijvoorbeeld).
Bij cataloguswaarde inc btw boven de 45k eist de ANWB een voertuigvolgsysteem met meldkamer abonnement (LoJack). Dat ik de auto zakelijk ex btw kon verzekering maakte niet uit, het ging om de cataloguswaarde inc btw.

Ik was eerst in de veronderstelling dat de grens bij 50k lag, maar na een telefoontje werd duidelijk dat dit al bij 45k geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:56:
[...]

Bij cataloguswaarde inc btw boven de 45k eist de ANWB een voertuigvolgsysteem met meldkamer abonnement (LoJack). Dat ik de auto zakelijk ex btw kon verzekering maakte niet uit, het ging om de cataloguswaarde inc btw.

Ik was eerst in de veronderstelling dat de grens bij 50k lag, maar na een telefoontje werd duidelijk dat dit al bij 45k geldt.
Vergeet je niet dat je ook een zakelijke verzerkering nodig hebt. Ik ben het goedkoopst uitgekomen via de tesla partner. Deze geeft je ook 10% korting ivm autopilot + geen alarm geneuzel.

https://www.insuremytesla.nl/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 14:34
YES! mail is binnen vrijdag om 11:00 mijn auto ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:57:
[...]

Vergeet je niet dat je ook een zakelijke verzerkering nodig hebt. Ik ben het goedkoopst uitgekomen via de tesla partner. Deze geeft je ook 10% korting ivm autopilot + geen alarm geneuzel.

Bij een eenmanszaak mag je ook een particuliere verzekering nemen, de auto wordt op mijn prive naam geregistreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

eenmans schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:42:
[...]

gemaild naar tesla@leaseplan.nl. Ik heb me trouwens bedacht, ik laat hem toch liever afleveren aangezien Leaseplan het adviseert want straks lever je je huidige auto in en krijg je om een of andere reden je Tesla niet mee, daar zit je dan zonder auto. Dus leek me handiger om huidige auto in te leveren als mn Tesla voor mn neus staat!
Thanks voor de reply, echter heb ik zojuist gemaild naar dat adres en krijg ik de volgende autoreply:

I will be out of the office starting 10-12-2019 and will not return until 30-12-2020

Beste leaserijder,

Dank voor uw bericht. Momenteel ontvangen wij veel vragen over het exacte moment van aflevering van uw Tesla model 3. LeasePlan ontvangt van Tesla onvoldoende betrouwbare leverdatum informatie die we met u kunnen delen. Wel weten we dat de grootse bulk afleveringen plaatsvind na 20 december en er geleverd gaat worden tot en met 31 december. Door de hoeveelheid vragen kan het zijn dat we uw vragen later beantwoorden dan dat uw van ons gewend bent. LeasePlan heeft volledige focus op het tijdig registreren en afleveren van uw voertuig.

Een beetje kansloze bedoeling wel..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:57:
[...]

Deze kwam voor ons ook wel goedkoop uit.

Waarschijnlijk kiezen wij toch voor Turien & Co via Univé, want daar zit inzittendenverzekering en rechtsbijstand bij. Bij insuremytesla beperkt of niet.
Bij Turien & Co zou alarmsysteem af fabriek (dus wat er al op zit voldoende moeten zijn).

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:58:
[...]

Bij een eenmanszaak mag je ook een particuliere verzekering nemen, de auto wordt op mijn prive naam geregistreerd.
Uhm. In principe niet. Dat kan wel, maar dan zijn je zakelijke ritten niet verzekerd

Tenminste. Dat is wat ik erover kan vinden. Als dat anders is, hoor ik het graag met een bron :) Maar met verschillende verzekeraars gebeld, en die zeiden dat je toch echt zakelijk moet verzekeren als je hem (gedeeltelijke) zakelijk gaag gebruiken

[ Voor 27% gewijzigd door kv83 op 11-12-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

net langs geweest in Rotterdam,voorheen heel vriendelijk geholpen maar deze meneer zei dat ik gewoon moest wachten en had er ook geen zin in om er energie in te steken. Meer dan 500 per dag afleveren was zijn excuus en dan is iedereen op de hoogte houden onbegonnen werk. Maar elke bestelling gaat gaat toch individueel over een bedrag X en een deel van die X is bedoeld om je klant op de hoogte te houden. Dus 500 maal dat deel van X maakt toch dat je daar op inspeelt? Ik ken een bedrijf die door een gebeurtenis in de wereld ineens overnight 600 callcentermedewerkers regelen en trainen. Maar amerikanen kunnen dat niet blijkbaar.

:z
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:46:

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:00:
[...]

Uhm. In principe niet. Dat kan wel, maar dan zijn je zakelijke ritten niet verzekerd
Als ik mijn prive auto gebruik om naar een klant te rijden wordt dat ook gewoon gedekt. Alleen als je zakelijke activiteiten verricht (goederenvervoer, taxi, etc) heb je zakelijke dekking nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:02:
[...]

Als ik mijn prive auto gebruik om naar een klant te rijden wordt dat ook gewoon gedekt. Alleen als je zakelijke activiteiten verricht (goederenvervoer, taxi, etc) heb je zakelijke dekking nodig.
Niet van wat ik ervan begrijp. Ook je priveauto gebruiken voor zakelijk kan een probleem zijn (licht aan je voorwaarden).

https://www.goedkopeautov...anszaak-prive-of-zakelijk

Bel anders je verzekeraar op en vraag het. Ik denk wel dat ik het antwoord al weet, maar ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
KermitNL schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Het wordt nu extra spannend. Je moet nu hopen op een sms en tegelijkertijd hopen dat je geen slecht nieuws telefoontje van LM krijgt. Elk onverwacht geluidje van mijn telefoon laat me schrikken.

Stiekem houdt ik me vast aan de aanname dat iedereen die tot nu toe een VIN heeft dit jaar nog zn auto geleverd krijgt. Over een aantal weken zien we of dit klopte..
Ik heb met inmiddels een kenteken. Zelfde config. Zelfde LM. Wellicht voor jou ook een check waard bij Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zbygniew P
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:00:
[...]

Ik heb het nagevraagd (FBTO). Het gaat om het type werk. Als je huisschilder bent en je gebruikt je Tesla als busje: zakelijk verzekeren. Ben je bijvoorbeeld consultant dan kan je ook particulier verzekeren. Uiteraard is een rit naar een klant dan ook verzekerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou LM kan ook geen verdere info/bevestiging geven.

Zojuist gebeld door Athlon, deze hebben ook een lijst met auto's gekregen welke niet meer geleverd worden, gelukkig sta ik NIET op die lijst en ziet alles er goed uit. Heb een VIN maar dat is natuurlijk niet zaligmakend.
Wel werd er aangegeven dat er dus echter geen garantie is tot uitlevering of naamstelling in 2019. Dat kon Athlon niet garanderen.

We wachten rustig verder af, voelt toch steeds meer als Bingo, wachten tot je nummertje getrokken wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Zbygniew P schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:04:
[...]

Ik heb het nagevraagd (FBTO). Het gaat om het type werk. Als je huisschilder bent en je gebruikt je Tesla als busje: zakelijk verzekeren. Ben je bijvoorbeeld consultant dan kan je ook particulier verzekeren. Uiteraard is een rit naar een klant dan ook verzekerd.
Het kan zijn dat FBTO dat in hun voorwaarden heeft, maar ik zou er niet van uitgaan dat dit zo bij alle verzekeraars werkt. Helemaal als je ook nog ex-btw wil verzekeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:03:
[...]

Niet van wat ik ervan begrijp. Ook je priveauto gebruiken voor zakelijk kan een probleem zijn (licht aan je voorwaarden).

https://www.goedkopeautov...anszaak-prive-of-zakelijk

Bel anders je verzekeraar op en vraag het. Ik denk wel dat ik het antwoord al weet, maar ik ben erg benieuwd :)
Op die website:

Onder zakelijk gebruik valt bijvoorbeeld goederenvervoer, betaald personenvervoer en uitoefening van een rijschool. Dit soort zakelijke autoritten zou NIET verzekerd zijn binnen een particuliere autoverzekering.

Momenteel heb ik een verzekering op naam van mijn eenmanszaak, dus niet relevant, maar ik zal er inderdaad op letten bij het afsluiten van de nieuwe verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zbygniew P
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:05:
[...]

Het kan zijn dat FBTO dat in hun voorwaarden heeft, maar ik zou er niet van uitgaan dat dit zo bij alle verzekeraars werkt. Helemaal als je ook nog ex-btw wil verzekeren :P
Ik verzeker gewoon inc BTW. Meerprijs voor zakelijke verzekering was meer dan BTW.
Maar het is dus iets minder zwart wit dan wat je eerst zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Koenkk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:49:
[...]

Waarschijnlijk heb jij hier ervaring mee, klopt het dat je VIN uit je account verdwijnt als een snel beschikbaar RN overgedragen wordt naar de LM?
Poeh, dat was eind aug/begin september al. Volgens mij was er al een VIN vanaf het begin. VIN en RN had ik al. Eerlijk gezegd ook nooit mn account bijgehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Alphabet laat me even schrikken met een mailtje:

Beste meneer/mevrouw,

Wellicht heb je uit de pers vernomen dat Tesla ondanks hun eerdere toezegging, niet alle bestelde auto's dit jaar kan afleveren. Op basis van de informatie die wij vanuit Tesla ontvangen hebben, kunnen wij bevestigen dat jouw Tesla vooralsnog afgeleverd zal worden.

Wij beseffen dat een nieuwe auto ontvangen een feestje moet zijn. Daarom zullen wij er alles aan doen om dit voor jou te organiseren.

Indien wij aanvullende informatie ontvangen over de bestelling van jouw Tesla, informeren wij je uiteraard direct!

Met vriendelijke groet,
Alphabet Nederland

LR/Blue/19"/09-10 RN/ 27-11 VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stoorzender292
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:28
Krijg net onderstaande mail van Alphabet, wellicht is er nog hoop voor de late SR+ bestellers?

Contractnummer: xxxxxxx

Beste meneer/mevrouw,

Wellicht heb je uit de pers vernomen dat Tesla ondanks hun eerdere toezegging, niet alle bestelde auto's dit jaar kan afleveren. Op basis van de informatie die wij vanuit Tesla ontvangen hebben, kunnen wij bevestigen dat jouw Tesla vooralsnog afgeleverd zal worden.

Wij beseffen dat een nieuwe auto ontvangen een feestje moet zijn. Daarom zullen wij er alles aan doen om dit voor jou te organiseren.

Indien wij aanvullende informatie ontvangen over de bestelling van jouw Tesla, informeren wij je uiteraard direct!

Met vriendelijke groet,
Alphabet Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Zbygniew P schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:09:
[...]

Ik verzeker gewoon inc BTW. Meerprijs voor zakelijke verzekering was meer dan BTW.
Maar het is dus iets minder zwart wit dan wat je eerst zei.
Het is meer dat verzekeraars er onduidelijk over zijn dan dat het minder zwart/wit is. Als je de regels volgt, is het natuurlijk logisch dat je een auto die je op de zaak aanschaft en waarbij je alle kosten excl btw wil verrekenen ook zakelijk verzekerd en niet privé.

Aan de andere kant is het wel zo dat bij zakelijk verzekering je snel aan kosten zit die betrekking hebben op zakelijk gebruik zoals bestelbusje of inderdaad rijschool. Er is niet echt een passende constructie voor ZZP consultancy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Net mail van Alphabet:
"Wellicht heb je uit de pers vernomen dat Tesla ondanks hun eerdere toezegging, niet alle bestelde auto's dit jaar kan afleveren. Op basis van de informatie die wij vanuit Tesla ontvangen hebben, kunnen wij bevestigen dat jouw Tesla vooralsnog afgeleverd zal worden."

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik ook de mail van Alphabet dat het allemaal goed komt... generiek mailtje dus.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Trouwens. Hou er wel rekening mee dat je jouw zakelijk verzekering wel kan opvoeren als kosten van je bedrijf :) Dit zou nog wel eens het verschil teniet kunnen maken tussen zakelijk of prive verzekeren.

En dan nu weer terug naar het duim draaien voor wbt de leverling :+

[ Voor 15% gewijzigd door kv83 op 11-12-2019 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:12

D85

Met betrekking tot dat Alphabet mailtje, zegt ook niks natuurlijk...
Op basis van de informatie die wij vanuit Tesla ontvangen hebben, kunnen wij bevestigen dat jouw Tesla vooralsnog afgeleverd zal worden.
Lijkt mij verre van een garantie, uiteraard wel beter dan een mailtje waarin staat dat je zeker niet meer op tenaamstelling/levering in 2019 hoeft te rekenen :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
stoorzender292 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:12:
Krijg net onderstaande mail van Alphabet, wellicht is er nog hoop voor de late SR+ bestellers?

Contractnummer: xxxxxxx

Beste meneer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Alphabet Nederland
Als dit zo is dan zou mijn auto op de lijst staan die niet meer uitgeleverd gaan worden in 2019. Tenzij iemand bij mijn LM met een scheef oog gekeken heeft ben ik het bokje. Hoewel ik sinds 23 november een VIN heb...

Straks maar eens informeren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoorzender292
Ik heb nog helemaal geen vin, en m'n bestelling is uberhaupt pas op 08-11 bij Tesla binnen gekomen. Dus vind het sowieso bijzonder dag ik deze mail krijg. Maar goed, het klinkt positief.
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:19:
[...]

Als dit zo is dan zou mijn auto op de lijst staan die niet meer uitgeleverd gaan worden in 2019. Tenzij iemand bij mijn LM met een scheef oog gekeken heeft ben ik het bokje. Hoewel ik sinds 23 november een VIN heb...

Straks maar eens informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:11
Vandaag weer een medewerker van Tesla gesproken, hij stelde dat er nog 2 schepen met Tesla's uit Amerika aankomen dit jaar dus dat hij nog wel geloofde dat mijn auto geleverd ging worden dit jaar. Ik heb er een hard hoofd in en vond het vooral valse hoop, hij adviseerde me nog een week te wachten.

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
kv83 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:17:
Trouwens. Hou er wel rekening mee dat je jouw zakelijk verzekering wel kan opvoeren als kosten van je bedrijf :) Dit zou nog wel eens het verschil teniet kunnen maken tussen zakelijk of prive verzekeren.

En dan nu weer terug naar het duim draaien voor wbt de leverling :+
Kosten voor de prive verzekering kun je ook gewoon zakelijk boeken als de auto in de boekhouding staat.

Zojuist heb ik m telefonisch bij Promovendum verzekerd. Hij wordt op naam van mijn eenmanszaak gezet. De verzekering wordt daarmee waarschijnlijk ex btw maar dit heeft geen effect op de premie... ach, voor 74,21 euro incl rechtsbijstand geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Shandar04 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:21:
Vandaag weer een medewerker van Tesla gesproken, hij stelde dat er nog 2 schepen met Tesla's uit Amerika aankomen dit jaar dus dat hij nog wel geloofde dat mijn auto geleverd ging worden dit jaar. Ik heb er een hard hoofd in en vond het vooral valse hoop, hij adviseerde me nog een week te wachten.
Het lijkt er op dat op die laatste twee boten voor LR en Performance staan. Ik denk dat de medewerker iets te positief is.

Hoe dan ook, hoop dat het toch lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Als je 2 contactpersonen hebt ingevuld in je Tesla account, dan moeten volgens de mail van DeliveryNL beide personen komen opdraven bij het ophalen van de auto.
Weet iemand of dat echt noodzakelijk is (dat zowel ik als mijn vrouw langskomen)? Of moeten we dat met een korreltje zout nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 11:07
Volgens mij is de combinatie SR+ en geen VIN wel een slechte is gebleken. Kan altijd nog maar gezien de laatste berichten hier zie ik het enigzins somber in.
Shandar04 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:21:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

"Ding" Dong-A Glaucos nadert Zeebrugge!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/81tDobhCTFgsmF7Ji18HbIpO/full.png

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Intronic schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:25:
Volgens mij is de combinatie SR+ en geen VIN wel een slechte is gebleken. Kan altijd nog maar gezien de laatste berichten hier zie ik het enigzins somber in.
[...]
+ het gegeven dat de LM's nu een lijst hebben met SR+ die niet mee geleverd gaan worden in 2019. Dat bericht zouden ze niet de wereld insturen als er nog een boot zou komen met SR+ zonder VINs. Alles is nu wel zo'n beetje verdeeld, nu de afleveringen nog.

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:45:
Ship ahoy! :P

[Afbeelding]
Autopride ligt in de sluizen bij IJmuiden - ETA Amsterdam was 10-12 22:45
Dong-A Glaucos zal snel door het Nauw van Calais zijn - ETA Zeebrugge 11-12-2019 14:00
RCC Europe is voorbij Puerto Rico - ETA Amsterdam 19-12-2019 13:00

[Afbeelding]
Heb je nog een update?

Zou inmiddels binnen moeten zijn? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:28:
[...]

Heb je nog een update?

Huur jij weer ff een helicopter! Wij zien graag je filmpjes ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:28:
[...]

Heb je nog een update?

Kijk even twee berichten hoger ;)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Strigix
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-09 14:03
claudior schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:12:

Beste meneer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Alphabet Nederland

Ik schrok hier ook erg van haha.
Van alphabet nog helemaal niets gehoord.
Op de beheer pagina van Tesla staat gelukkig dat ik hem vrijdag mag ophalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Je krijgt je matten dus in een kadoverpakking maar of je een tesla ontvangt dit jaar..... -O-

ik hoop het wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Intronic schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:25:
[...]
SR+ plus VIN is ook geen enkele zekerheid als mijn verhaal klopt. :X

Een afhaal SMS is de enige zekerheid die je lijkt te krijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoorzender292
Net maar even gebeld met Tesla n.a.v. de mail van Alphabet. Blijkbaar sta ik dus wel op Tesla's lijst van auto's die dit jaar nog geleverd gaan worden. Maar er is nog geen VIN gekoppeld. Advies van de meneer bij Tesla: Hou even de vinger aan de pols hier en komt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

stoorzender292 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:39:
Net maar even gebeld met Tesla n.a.v. de mail van Alphabet. Blijkbaar sta ik dus wel op Tesla's lijst van auto's die dit jaar nog geleverd gaan worden. Maar er is nog geen VIN gekoppeld. Advies van de meneer bij Tesla: Hou even de vinger aan de pols hier en komt goed.
Oef.. nou ik durf Tesla niet meer te bellen hoor.. Je moet echt geluk hebben wie je te pakken krijgt... anders kan je ervan langs krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoorzender292
Haha dat geloof ik wel, ik bel ook max 1 keer per week. Deze meneer raadde me aan iéts vaker te bellen vanaf nu om er snel bij te zijn als er iets gekoppeld is. Erg vriendelijk was hij.
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:42:
[...]

Oef.. nou ik durf Tesla niet meer te bellen hoor.. Je moet echt geluk hebben wie je te pakken krijgt... anders kan je ervan langs krijgen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 11:07
True, maar geldt voor mij ook. Geloof het pas als ik er in weg rij. 8)7
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:39:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:39:
[...]

Die SMS krijgt ook niet iedereen en @appelsientje is zonder Tesla huiswaarts gekeerd....dus de enige zekerheid is dat we allemaal hastikke deaud gaan!! :9

dat het nog wel heel lang mag duren hoor :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:23
Net even bij Tesla Amsterdam ZO binnengelopen.

Levering staat (nog steeds) gepland na kerst. 26 of 27 december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:45
Wanneer krijg je eigenlijk je kentekenkaart? Ter plekke of wordt deze van tevoren naar je opgestuurd? Ivm regelen van parkeervergunning...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024

Beste meneer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,
Alphabet Nederland

Toch is mijn ervaring dat Alphabet er tot zover geen feestje, maar een potje van maakt 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:31
stoorzender292 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:43:
Haha dat geloof ik wel, ik bel ook max 1 keer per week. Deze meneer raadde me aan iéts vaker te bellen vanaf nu om er snel bij te zijn als er iets gekoppeld is. Erg vriendelijk was hij.

[...]
Haha je doet je naam wel eer aan. Damn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 19:25
Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:47:
Wanneer krijg je eigenlijk je kentekenkaart? Ter plekke of wordt deze van tevoren naar je opgestuurd? Ivm regelen van parkeervergunning...
Ik heb hem thuisgestuurd gekregen. Afgelopen zaterdag zat hij bij de post, afgelopen maandag auto opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:24:
Vraag: Als je 2 contactpersonen hebt ingevuld in je Tesla account, dan moeten volgens de mail van DeliveryNL beide personen komen opdraven bij het ophalen van de auto.
Weet iemand of dat echt noodzakelijk is (dat zowel ik als mijn vrouw langskomen)? Of moeten we dat met een korreltje zout nemen?
Ik heb mijzelf als tweede contactpersoon ingevuld omdat ik beter mijn communicatie bijhoud :D
Maar mijn partner heeft de auto besteld en alleen zijn rijbewijs aangeleverd. Van de week heb ik bevestigd gekregen dat alle documenten in orde zijn.

Hangt mi af van initiële bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
TigerHunt schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:47:
[...]

Toch is mijn ervaring dat Alphabet er tot zover geen feestje, maar een potje van maakt 8)7
Nou inderdaad. Dit doen ze ook alleen maar omdat er veel vragen zijn gekomen naar aanleiding van de berichtgeving. Zo hopen ze dat klanten (voor zover men daar zo wordt behandeld) niet gaan bellen/mailen.

Ik geloof er weinig van dat het nog gaat gebeuren dit jaar.

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
TigerHunt schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:47:
[...]

Hahaha als je die mail van Alphabet als positief opvat, ben je wel heel naïef.
Dit is gewoon een manier om de klanten langzamerhand teleur te gaan stellen met géén registratie in 2019 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:56:
[...]

Apart, was bij mij geen enkele sprake van. Gewoon allrisk kunnen verzekeren zonder een enkele eis qua alarm etc. Premie € 45,- per maand (19 schadevrije jaren)

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Tjejenki schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:58:
[...]

Apart, was bij mij geen enkele sprake van. Gewoon allrisk kunnen verzekeren zonder een enkele eis qua alarm etc. Premie € 45,- per maand (19 schadevrije jaren)
Dan is hij dus niet tegen diefstal verzekerd. Bel ze maar eens op voor de zekerheid... dat is wat ze mij telefonisch vertelden. Je kan hem nog steeds verzekering, maar je hebt dan geen diefstal dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 100% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Teslarijders,

ik heb gister een Model3 Performance in het antraciet met antraciet velgen besteld onder het kopje "snel leverbaar" bij Tesla. Vandaag is de financieringsaanvraag goedgekeurd door Findio. Geven jullie mij nog hoop dat ik hem voor 31-12 kan ophalen? Anders heeft het voor mij ook weinig zin ivm de 8% bijtelling. Ik vind het overigens wel aardig vaag allemaal, je besteld een auto van 65k+ en je wordt eigenlijk helemaal niet geïnformeerd over hoe het nu verder in z'n werk gaat.. Is dat bij jullie ook gebeurd?
Hoe kom je achter je kenteken? en je VIN etc?

Zit hier met veel vragen haha..

Groeten,
een Hopelijke Teslarijder voor 31-12....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Muncky- schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:57:
[...]

Dit is gewoon een manier om de klanten langzamerhand teleur te gaan stellen met géén registratie in 2019 😂
ik denk/hoop dat dat dit anders ligt, op de website van alphabet https://www.alphabet.com/nl-nl/bestelling-tesla staat het volgende bericht met een negatievere toon:

"Wellicht heb je uit de pers vernomen dat Tesla niet alle bestelde auto's dit jaar kan afleveren. Helaas betreft dit ook een aantal door Alphabet bestelde Tesla’s. De kans bestaat dat dit ook jouw auto betreft. Momenteel zijn wij met Tesla in gesprek om de alternatieven te bespreken. Wij hopen jou hierover spoedig te kunnen informeren. Alle betrokkenen worden op dit moment geïnformeerd, waaronder ook jouw werkgever. Wij beseffen dat een nieuwe auto krijgen een feestje moet zijn en betreuren deze situatie ten zeerste."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
-Muncky- schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:57:
[...]

Wat maken jullie er toch een negatief verhaal van.

Het is heel simpel: Tesla heeft een lijst naar de LM's gestuurd met welke auto's niet geleverd konden worden in 2019. Deze mail is gestuurd naar de mensen die niet op die lijst staan. Dat scheelt inderdaad belletjes van mensen die ongerust worden en is inderdaad geen garantie dat je auto op tijd is.

Voor mij was het non-info, maar voor mensen die het proces niet zo volgens zoals wij, is het misschien een geruststelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:03:
Beste Teslarijders,

ik heb gister een Model3 Performance in het antraciet met antraciet velgen besteld onder het kopje "snel leverbaar" bij Tesla. Vandaag is de financieringsaanvraag goedgekeurd door Findio. Geven jullie mij nog hoop dat ik hem voor 31-12 kan ophalen? Anders heeft het voor mij ook weinig zin ivm de 8% bijtelling. Ik vind het overigens wel aardig vaag allemaal, je besteld een auto van 65k+ en je wordt eigenlijk helemaal niet geïnformeerd over hoe het nu verder in z'n werk gaat.. Is dat bij jullie ook gebeurd?

Groeten,
Snelste is even bij een Tesla vestiging langs te rijden. Bellen is zinloos op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

claudior schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:03:
[...]

Het is heel simpel: Tesla heeft een lijst naar de LM's gestuurd met welke auto's niet geleverd konden worden in 2019. Deze mail is gestuurd naar de mensen die niet op die lijst staan. Dat scheelt inderdaad belletjes van mensen die ongerust worden en is inderdaad geen garantie dat je auto op tijd is.

Voor mij was het non-info, maar voor mensen die het proces niet zo volgens zoals wij, is het misschien een geruststelling.
Lekkere filtering als dit er onderstaat;

Mijn Tesla is reeds afgeleverd

Het kan zijn dat je inmiddels je Tesla in ontvangst hebt mogen nemen. Dan mag je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Wij wensen je veel veilige kilometers en fijne dagen toe!

Dus leuk als ze dit als geruststelling zien maar dat is het allerminst :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swede
claudior schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:03:
[...]

Vind eigenlijk wel dat ze een tweakers linkje in die mail mochten zetten. We kunnen veel meer pagina's per dag vullen met spannende verhalen.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Beste Teslarijders,

Groeten,
Tja, het is natuurlijk wel spelen met het lot als je zo laat nog een 4% auto nieuw wilt bestellen. Ik denk zelf dat het wel gaat lukken, maar niemand kan de garantie nog geven. Mensen die al 3-4 maanden wachten weten het zelfs nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk4 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:45:
[...]

Die SMS krijgt ook niet iedereen en @appelsientje is zonder Tesla huiswaarts gekeerd....dus de enige zekerheid is dat we allemaal hastikke deaud gaan!! :9

dat het nog wel heel lang mag duren hoor :>
Lekker relativerend wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:59:
[...]

Dan is hij dus niet tegen diefstal verzekerd. Bel ze maar eens op voor de zekerheid... dat is wat ze mij telefonisch vertelden. Je kan hem nog steeds verzekering, maar je hebt dan geen diefstal dekking.
Goed dat je het zegt. Even de polis gecheckt maar moet idd een lowjack volgsysteem in zitten. Meteen even de prijs opgezocht, komt op € 399,- ex btw inclusief inbouwen

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
geronim schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:01:
[...]

Promovendum helaas niet voor mij... ik heb 6 schadevrije jaren, minimale eis was 8.

Centraal beheer en fbto eisen onder 75k nieuwwaarde incl btw geen extra autovolgsystemen, een aantal andere verzekeraars eisen dat zelfs al boven de 60k waar je met een long range plus kleurtje / velg / trekhaak net boven zit.

Zal voor mij centraal beheer of fbto worden, bieden ook 3 jaar nieuwwaarde bij diefstal of total loss
Ik heb 5 jaren... wel WO opgeleid (vroegen ze ook naar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
Tjejenki schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:09:
[...]

Goed dat je het zegt. Even de polis gecheckt maar moet idd een lowjack volgsysteem in zitten. Meteen even de prijs opgezocht, komt op € 399,- ex btw inclusief inbouwen
De mijne wordt binnenkort geplaatst door Mobility Installations B.V.
Was een eis van de LM.
Alles beter dan een druppel welke ik nu heb. Hele fun van keyless driving was weg door dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
NightHawk4 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:06:
[...]

Lekkere filtering als dit er onderstaat;

Mijn Tesla is reeds afgeleverd

Het kan zijn dat je inmiddels je Tesla in ontvangst hebt mogen nemen. Dan mag je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Wij wensen je veel veilige kilometers en fijne dagen toe!

Dus leuk als ze dit als geruststelling zien maar dat is het allerminst :X
Het lijkt mij heel sterk dat mensen met een geleverde Tesla op 'De Lijst' staan. Dus ja, jammer dat ze die er niet uit kunnen filteren, maar met de toevoeging in de mail is dat in de praktijk geen probleem.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• asing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Lees even op je gemak terug tot pagina 1, dan zal je ervaren dat er geen peil op te trekken is. Na 31/12 heb je zekerheid, mocht je hem dan niet meer willen, zou je de bestelling in principe moeten kunnen annuleren. Althans zo heb ik ze besteld.
Beste Teslarijders,

Groeten,

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 19:25
Vincent023 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:16:
Lees even op je gemak terug tot pagina 1
:+ Even dik 1000 pagina's doorbladeren. Dan denk ik dat hij de 8% bijtelling ook niet meer gaat redden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:18:
[...]

:+ Even dik 1000 pagina's doorbladeren. Dan denk ik dat hij de 8% bijtelling ook niet meer gaat redden :P
Dat denk ik ook haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:42:
[...]

Even los van het feit dat ik vind dat iedereen veel te veel belt, is dit wel echt asociaal gedrag.

Dat ze mensen een afbrander geven als ze bellen om informatie voor hun 60k voertuig, dan mag je je als helpdeskmedewerker gewoon netjes gedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
En er zitten hier vooral 'wannabe' Tesla rijders. De rijders zijn inmiddels overgestapt naar het andere forum. Maar idd. Lees even een blz of 25 terug en je weet hoe de vlag ervoor hangt. O ja, verwacht ook geen bloemetje, flesje wijn of 'auto-onthulling', ook al is het een 65k.+ auto. Gewoon in de haven onder een partytent tekenen bij het kruisje en zoeken waar ie staat.
Beste Teslarijders,

Groeten,

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
-Muncky- schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:46:
Net even bij Tesla Amsterdam ZO binnengelopen.

Levering staat (nog steeds) gepland na kerst. 26 of 27 december!
Weet je of er al een kenteken gekoppeld was? en waarmee begint jou VIN? die van mij met F61...

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
kristess schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:27:
[...]

Weet je of er al een kenteken gekoppeld was? en waarmee begint jou VIN? die van mij met F61...
Nee, dat weet ik niet. Mijn VIN begint met F60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Nou, ben benieuwd, gisteren te horen gekregen dat mijn niet in 2019 leverbare SR+ vervangen kan worden door een LR. Hakt er wel even in qua kosten dus we wachten nog ff de offerte af.

Tegen 8%/22% en 45k grens gaan ze die machines moeilijker kwijtkomen. Er liggen dan weer leuke modellen met conventionele verbrandingsmotoren op de loer. Verwacht dat Tesla zoveel als mogelijk geproduceerde LR's willen afzetten dit kwartaal. Die SR+ verkopen ze volgend jaar toch wel.

Overigens gisteren in eentje van een collega gereden (LR), lekker rap hoor.

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen welk Forum dat is? Zodat ik wellicht daar ook wat echte Tesla rijders vragen kan stellen over hun ervaringen;).
RvdL75 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:24:
En er zitten hier vooral 'wannabe' Tesla rijders. De rijders zijn inmiddels overgestapt naar het andere forum. Maar idd. Lees even een blz of 25 terug en je weet hoe de vlag ervoor hangt. O ja, verwacht ook geen bloemetje, flesje wijn of 'auto-onthulling', ook al is het een 65k.+ auto. Gewoon in de haven onder een partytent tekenen bij het kruisje en zoeken waar ie staat.

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:33:
Mag ik vragen welk Forum dat is? Zodat ik wellicht daar ook wat echte Tesla rijders vragen kan stellen over hun ervaringen;).
[...]
Het grote Tesla topic - deel 2

[ Voor 7% gewijzigd door Boterham71 op 11-12-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eriklucas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
RikkieDee schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:33:
Nou, ben benieuwd, gisteren te horen gekregen dat mijn niet in 2019 leverbare SR+ vervangen kan worden door een LR. Hakt er wel even in qua kosten dus we wachten nog ff de offerte af.
Ik heb dezelfde config, nog niks gehoord van een annulering gelukkig..... :X
VIN F 55 , ik moet een afspraak gaan zien in mijn account met enkele dagen, best irritant dat onzekere gedoe.

Happy climber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
pirke schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:11:
[...]

Ik heb 5 jaren... wel WO opgeleid (vroegen ze ook naar)
Promovendum verzekert geen performance uitvoering en is sowieso niet de voordeligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
vontrapp schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:39:
[...]

Promovendum verzekert geen performance uitvoering en is sowieso niet de voordeligste.
Ik heb geen performance maar SR+. Op minder dan een euro per maand na zijn ze voor mij wel de goedkoopste. Daarvoor ga ik geen lojack in laten bouwen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Live de Dong-A Glaucos volgen? --> https://www.localizatodo.com/html5/?sel=MMSI:538005657

[ Voor 6% gewijzigd door Devster op 11-12-2019 15:45 . Reden: Juiste link toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag heb ik met Tesla gesproken. Volgens hen is de bestelling (SR+, nog altijd geen VIN) welke ik begin oktober bij LP heb geplaatst pas 17/11!! doorgezet naar Tesla. Ik vermoed dat de bestellijst ook bij Tesla een tijd lang op een bureau is blijven liggen, maar dik een maand is wel bizar lang. De SR+ kan ik voor dit jaar in ieder geval vergeten.

Nu kan ik enkel hopen dat de LR welke ik zelf besteld heb dit jaar wel geleverd kan worden, volgens Tesla komt deze rond de 17e aan en moet dan nog gepoetst worden etc.. Levering zou 2e helft december worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
pffff, wat duurt dat lang.... OPSCHIETEN!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:49:
[...]

pffff, wat duurt dat lang.... OPSCHIETEN!! :P
Schepen gaan niet zo snel hoor. 30-50km/h. Nog langzamer als ze voor de haven staan.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Pagina: 1 ... 271 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.