Hier ook F56 op de RCC.
Hier ook F55 en nog geen afleverdatum of sms.
Echt nergens zit een logica in
Ik heb een F570xxx VIN nummerSnarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:32:
[...]
Zitten er tussen F55xxxx en F59xxxx dan 40.000 auto's? Dat moet dan wereldwijd zijn... Zijn er in NL mensen die bijvoorbeeld een F57xxxx nummer hebben?
Verwijderd
goedemorgen allen,
ik heb mijn tesla op 14.11.2019 via de leasemaatschappij besteld en sinds 24.11 de vin binnen. week daarna kenteken binnen.
alleen tot op heden nog geen sms gehad voor levering. Ook niks te zien in mijn account...
Het gaat om een Tesla 3 SR+ zwart 19 inch..
gaat dit allemaal wel goed?
ik heb mijn tesla op 14.11.2019 via de leasemaatschappij besteld en sinds 24.11 de vin binnen. week daarna kenteken binnen.
alleen tot op heden nog geen sms gehad voor levering. Ook niks te zien in mijn account...
Het gaat om een Tesla 3 SR+ zwart 19 inch..
gaat dit allemaal wel goed?
Ik sponsor wel een elektrisch motortje hahah nee maar even zonder dolle ik heb op 23-11 een mail gehad met de verwachteleverdatum van 8-15 dec nou die hebben we niet gehaald. Gisteren gebeld en werd me verteld dat die ergens op een boot rond dwarrelt en dat die boot de 16e aan moet komen in Zeebrugge.... Kenteken was bekend zoals al eerder vermeld. Volgens de vriendelijke vrouw kon ik een sms verwachten rond kerst...Jru schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:40:
Die van my F62XXXX dus die hangt aan een touwtje aan die roeiboot![]()
[...]
Kortom nagels bijten en bidden dat die nog optijd komt. Ik hoop nog op een SMS van de week anders ga ik in een hoekje liggen met opgetrokken knieën

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
@macedon Hopen dat ze vandaag een beetje snel uitladen vandaag, en dan rond 18:45 een sms versturen
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Als je Leaseplan een mail stuurt ivm met vragen AutoReset/Levering krijg je dit als autoreplay nu:
I will be out of the office starting 10-12-2019 and will not return until 30-12-2020
Beste leaserijder,
Dank voor uw bericht. Momenteel ontvangen wij veel vragen over het exacte moment van aflevering van uw Tesla model 3. LeasePlan ontvangt van Tesla onvoldoende betrouwbare leverdatum informatie die we met u kunnen delen. Wel weten we dat de grootse bulk afleveringen plaatsvind na 20 december en er geleverd gaat worden tot en met 31 december. Door de hoeveelheid vragen kan het zijn dat we uw vragen later beantwoorden dan dat uw van ons gewend bent. LeasePlan heeft volledige focus op het tijdig registreren en afleveren van uw voertuig.
Bijtelling
Alle voertuigen die Tesla bij LeasePlan aanmeld in 2019 en vervolgens registreert zal de 4% bijtelling op van toepassing zijn. Het kan zo zijn dat uw voertuig in de eerste week van 2020 geleverd gaat worden, dit heeft dan geen impact op de bijtelling.
Overige vragen:
https://www.leaseplan.com...mail&utm_content=delivery
I will be out of the office starting 10-12-2019 and will not return until 30-12-2020
Beste leaserijder,
Dank voor uw bericht. Momenteel ontvangen wij veel vragen over het exacte moment van aflevering van uw Tesla model 3. LeasePlan ontvangt van Tesla onvoldoende betrouwbare leverdatum informatie die we met u kunnen delen. Wel weten we dat de grootse bulk afleveringen plaatsvind na 20 december en er geleverd gaat worden tot en met 31 december. Door de hoeveelheid vragen kan het zijn dat we uw vragen later beantwoorden dan dat uw van ons gewend bent. LeasePlan heeft volledige focus op het tijdig registreren en afleveren van uw voertuig.
Bijtelling
Alle voertuigen die Tesla bij LeasePlan aanmeld in 2019 en vervolgens registreert zal de 4% bijtelling op van toepassing zijn. Het kan zo zijn dat uw voertuig in de eerste week van 2020 geleverd gaat worden, dit heeft dan geen impact op de bijtelling.
Overige vragen:
https://www.leaseplan.com...mail&utm_content=delivery
Hopen dat je M3 dan wel door je inspectie komt, want anders heb je helemaal niks morgen.eikrur schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:18:
Om de dag maar een beetje positief te beginnen tussen de vele azijn verhalen door. Soms gaan dingen namelijk wel gewoon goed bij Tesla en bij de LM (ALD), werd net gebeld door een bedrijf wat voor en namens LM belde, checkte bij mij de levering van mijn TM3 morgen, sturen op het afgesproken tijdstip een chauffeur om mijn huidige leaseschuit in te nemen....chapeau #proactief #servicebestaatnog #naastveelgezeikgaanerooknogdingengoedblijkbaar
Ship ahoy! 

Autopride ligt in de sluizen bij IJmuiden - ETA Amsterdam was 10-12 22:45
Dong-A Glaucos zal snel door het Nauw van Calais zijn - ETA Zeebrugge 11-12-2019 14:00
RCC Europe is voorbij Puerto Rico - ETA Amsterdam 19-12-2019 13:00

Autopride ligt in de sluizen bij IJmuiden - ETA Amsterdam was 10-12 22:45
Dong-A Glaucos zal snel door het Nauw van Calais zijn - ETA Zeebrugge 11-12-2019 14:00
RCC Europe is voorbij Puerto Rico - ETA Amsterdam 19-12-2019 13:00

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
@arko89 @2 @Tammestein Had ik dus toch gelijk, mijn contactgegevens stonden niet goed bij mijn bestelling. Maaaar: ik mag hem aanstaande zaterdag ophalen.
Ik heb VIN F60 en mij werd twee weken geleden verteld dat mijn auto al in Zeebrugge stond, dat zei ook een tweede medewerker die ik aan de lijn had.
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
[quote]Samplex schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:45:
Als je Leaseplan een mail stuurt ivm met vragen AutoReset/Levering krijg je dit als autoreplay nu:
gaan ze gelijk allemaal op zwangerschapsverlof bij LP?
gaan ze gelijk allemaal op zwangerschapsverlof bij LP?
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Ik heb ook F56 en heb nog steeds staan aflveren 17-12, nog geen bericht gehad verderDarth Eddy schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:41:
[...]
Vergeet de mogelijke soliton waves ook niet onderweg.
en ik heb ze ook nog nooit gebeld ot nu toe, geen stress had ook nog niet betaald dat heb
ik dan vandaag maar geregeld...
Laat maar weten.. wij hebben de zelfde config en VIN datum... Ben benieuwd!Darth Eddy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:45:
[...]
Mij is verteld dat ik aankomende vrijdag een SMS kan verwachten voor een zeer waarschijnlijke levering van volgende week.
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Same story dus....Ricsrix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:48:
Ik heb VIN F60 en mij werd twee weken geleden verteld dat mijn auto al in Zeebrugge stond, dat zei ook een tweede medewerker die ik aan de lijn had.
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
Wat een extreem brakke out of office van de LP mailbox.. verkeerde datum, spellingsfouten.. prachtig
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
En heb je al wat meer gehoord?
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Hier F58xxxx G-4xx-TL VIN23/11 nog geen sms. Volgens dealer medewerker 3de wk december..
SR+|PW|zwrt|19”|trkhk
SR+|PW|zwrt|19”|trkhk
Hier ook F60xxxx gisteren SMS gehad, 16/12 ophalenDutchman2k19 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:36:
De mijne eindigd op F60xxxx denk dat de mijne op een roeiboot staat dan als ik de rest zo zie.....
SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Nope. Maar ook niet actief naar gevraagd, Tesla-mensen hebben het druk zat. Als ik grofweg volgende week nog niks weet ga ik wel bellen.
[ Voor 28% gewijzigd door MrTinux op 11-12-2019 09:54 ]
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Ik heb ook een F57xxxxx VIN, zelfde VIN datum als Tiger Hunt.
Voorlopige afleverdatum 19-12, wel erg toevallig dat dat overeenkomst met de aankomstdatum van RCC Europe maar ik zet mijn geld toch op de Dong maar één en al aannames
Ik geloof niet dat een voorlopige leverdatum de dag is dat een schip aankomt, daar is toch een paar dagen voor nodig om dat allemaal te organiseren. Misschien kom ik er nog ooit achter, als mijn auto eerder geleverd wordt dan de RCC aanmeert.
Verwijderd
Nog geen VIN hier voor een LR. Besteld op 05/10 rechtstreeks zonder LM. Nog meer mensen geen VIN rond die besteldatum?
Verwijderd
Status in mijn account van LP is veranderd van: "bestelling in behandeling", naar: "afgeleverd", maar nog geen SMS of iets van contact gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2019 09:55 ]
gefeliciteerd!!Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:55:
Status in mijn account van LP is veranderd van: "bestelling in behandeling", naar: "afgeleverd"

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Ik zie een hoop mensen zonder afleverdatum of SMS, maar mét kenteken. Hebben al die mensen Tesla lopen stalken? Of zijn er ook mensen die het gewoon gemaild hebben gekregen zonder te vragen? (Hoe zag die mail er uit?)
Ook met 19 inch velgen en zonder trekhaak? Ik hoop echt dat ik die van mij volgende week ook krijg. Maar vind het niet nodig om er voor te gaan bellen, ze hebben het al druk genoeg.knights16 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:54:
[...]
Ik heb ook een 57xxxx VIN, zelfde VIN datum als Tiger Hunt.
Voorlopige afleverdatum 19-12, wel erg toevallig dat dat overeenkomst met de aankomstdatum van RCC Europe maar ik zet mijn geld toch op de Dong maar één en al aannames
Ik geloof niet dat een voorlopige leverdatum de dag is dat een schip aankomt, daar is toch een paar dagen voor nodig om dat allemaal te organiseren. Misschien kom ik er nog ooit achter, als mijn auto eerder geleverd wordt dan de RCC aanmeert.
Morgen wordt mijn LR AWD (F56 VIN) opgehaald door de LM en maandag bij mij thuis gebracht. Mijn huidige auto wordt maandag thuis opgehaald.
Ik heb gebeld met Tesla delivery en gevraagd naar mijn voorlopige kenteken. Desnoods met een smoes dat je de verzekering of parkeervergunning wilt aanvragen.Boterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:57:
Ik zie een hoop mensen zonder afleverdatum of SMS, maar mét kenteken. Hebben al die mensen Tesla lopen stalken? Of zijn er ook mensen die het gewoon gemaild hebben gekregen zonder te vragen? (Hoe zag die mail er uit?)
Als je nu nog geen VIN hebt moet je nu toch wel een klein beetje zenuwachtig worden. Kijk je wel goed in de source van je account?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:54:
Nog geen VIN hier voor een LR. Besteld op 05/10 rechtstreeks zonder LM. Nog meer mensen geen VIN rond die besteldatum?
Hier ook... 
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:55:
Status in mijn account van LP is veranderd van: "bestelling in behandeling", naar: "afgeleverd", maar nog geen SMS of iets van contact gehad.
Precies zoals jij beschrijft.TigerHunt schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:57:
[...]
Ook met 19 inch velgen en zonder trekhaak? Ik hoop echt dat ik die van mij volgende week ook krijg. Maar vind het niet nodig om er voor te gaan bellen, ze hebben het al druk genoeg.
[ Voor 3% gewijzigd door knights16 op 11-12-2019 09:59 ]
Ik kom er al twee dagen niet doorheen. Ben ook wel benieuwd naar het kenteken.knights16 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:58:
[...]
Ik heb gebeld met Tesla delivery en gevraagd naar mijn voorlopige kenteken. Desnoods met een smoes dat je de verzekering of parkeervergunning wilt aanvragen.
Het is geen smoes als het waar is.... :-)knights16 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:58:
[...]
Ik heb gebeld met Tesla delivery en gevraagd naar mijn voorlopige kenteken. Desnoods met een smoes dat je de verzekering of parkeervergunning wilt aanvragen.
Ik ben vooral benieuwd of iemand reageert die juist niét gebeld heeft.
Nooit gebeld... morgen levering.Boterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:59:
[...]
Het is geen smoes als het waar is.... :-)
hahah true. Weet je meteen hoe ik in dat gesprek zatBoterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:59:
[...]
Volgens mij krijg je je kenteken pas officieel bij de bevestigingsmail van je afspraak (na 'JA' te hebben gereageerd op de sms). Althans, dat leid ik af uit eerdere berichten hier. Helaas geen ervaring en weet mijn kenteken ook nog niet.Boterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:59:
[...]
OK.......... maar de vraag was of je vooraf een kenteken hebt gehad? :-)
Op mails wordt niet gereageerd (vrijdag een gestuurd en maandag naar een ander email adres). Bellen ga ik ook niet doen, tenzij ik niet bij de SMS bom van aankomende vrijdag zit (glazen bol, daar is-ie weer!)Boterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:59:
[...]
Over glazen bollen gesproken, jouw SMS volgt op 20 december.Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:01:
[...]
Op mails wordt niet gereageerd (vrijdag een gestuurd en maandag naar een ander email adres). Bellen ga ik ook niet doen, tenzij ik niet bij de SMS bom van aankomende vrijdag zit (glazen bol, daar is-ie weer!)
De officiele bevestiging kwam bij mij idd per mail na JA op de sms.Markboss schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:00:
[...]
Volgens mij krijg je je kenteken pas officieel bij de bevestigingsmail van je afspraak (na 'JA' te hebben gereageerd op de sms). Althans, dat leid ik af uit eerdere berichten hier. Helaas geen ervaring en weet mijn kenteken ook nog niet.
2 weken daarvoor kreeg ik hem al wel gemaild vanuit delivery..... in een antwoord op een andere vraag. Maar wel met de vermelding dat dit volledig onder voorbehoud was.
Zie morgen wel wat er echt aan de bumper hangt (hoop dat hij recht hangt).
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Neehee! Boehoe! Friday is the day, VIN SMS dayBoterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:02:
[...]
Over glazen bollen gesproken, jouw SMS volgt op 20 december.

Gisteren in de mail na 2e SMSBoterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:01:
[...]
OK.......... maar de vraag was of je vooraf een kenteken hebt gehad? :-)
20 december is een vrijdagSnarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:04:
[...]
Neehee! Boehoe! Friday is the day, VIN SMS day
Die van mij is gelukkig nog "in behandeling"Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:55:

@macedonbjorn-zelf schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:53:
[...]
Hier ook F60xxxx gisteren SMS gehad, 16/12 ophalen
Zo zie je inderdaad dat de rode wagens bij elkaar staan...
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Verwijderd
Heeft iemand die via LP besteld heeft, uit eigen initiatief al eens met AutoReset gebeld?
Ongetwijfeld dat ik het officiële kenteken pas krijg bij de bevestigingsmail, maar een lookup van dit 'voorlopige' kenteken op ovi.rdw.nl leverde een Model 3 op met dezelfde specificaties als ik heb besteld. Er worden dus kenteken 'gereserveerd' en op een bepaald moment 'definitief' gemaakt. Ik vond het wel aardig om het kenteken te hebben om af en toe op ovi.rdw.nl te checken of er nog een statusupdate is m.b.t. de autoMarkboss schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:00:
[...]
Volgens mij krijg je je kenteken pas officieel bij de bevestigingsmail van je afspraak (na 'JA' te hebben gereageerd op de sms). Althans, dat leid ik af uit eerdere berichten hier. Helaas geen ervaring en weet mijn kenteken ook nog niet.
Even een udate. Ik heb nog steeds pijn in al die gaatjes (zie post van gisteren), maar het alternatief gekozen. Een 'compensatie Tesla' zoals Leaseplan het noemt: een LR White komt er nu aan voor mij. Hoop ik dan maar. Ik geloof het inmiddels pas als ik er in rij cq hij hier aan mijn laadpaal hangt.
Signature aangepast. Excel ga ik zo doen. Zal een nieuwe entry opgeven en de oude bestempelen als NIET LEVERBAAR. Rukkers.
Signature aangepast. Excel ga ik zo doen. Zal een nieuwe entry opgeven en de oude bestempelen als NIET LEVERBAAR. Rukkers.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Zojuist m'n collega aan de lijn. Die een SR+ zwart/zwart/Aero heeft besteld, een dag eerder.
Die is zojuist gebeld door LP dat z'n auto dit jaar niet meer komt, ondanks dat de bestelling is gedaan door de LM voor 14/10.
Wat slecht zeg.
Komt nu wel erg dichtbij, toch blij met m'n VIN en kenteken voor wat het waard is...
Die is zojuist gebeld door LP dat z'n auto dit jaar niet meer komt, ondanks dat de bestelling is gedaan door de LM voor 14/10.
Wat slecht zeg.
Komt nu wel erg dichtbij, toch blij met m'n VIN en kenteken voor wat het waard is...
Jammer dat je niet hebt gekregen wat je wilde. Nu moet je gewoon maar een auto accepteren met 100pk meerMiepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:07:
Even een udate. Ik heb nog steeds pijn in al die gaatjes (zie post van gisteren), maar het alternatief gekozen. Een 'compensatie Tesla' zoals Leaseplan het noemt: een LR White komt er nu aan voor mij. Hoop ik dan maar. Ik geloof het inmiddels pas als ik er in rij cq hij hier aan mijn laadpaal hangt.
Is er financieel ook wat gecompenseerd of de usual price ?
Mijn glazen bol zegt vrijdag 13-12.Boterham71 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:02:
[...]
Over glazen bollen gesproken, jouw SMS volgt op 20 december.
haha ja dát is dan een beetje zalf op de wondjes. Ja er is iets met de prijs gedaan. Maar volgens mij had er meer ingezeten als ik een wagenpark van 10.000 auto's beheerde. De LR kost me straks 160 euro netto per maand meer ipv de SR+ in 2020 die 100 netto per maand meer zou kosten.knights16 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:09:
[...]
Jammer dat je niet hebt gekregen wat je wilde. Nu moet je gewoon maar een auto accepteren met 100pk meer
Is er financieel ook wat gecompenseerd of de usual price ?
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Dat is toch een verbetering? Van een SR naar een LR?Miepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:07:
Alleen van Zwart naar Wit is verandering die je misschien niet wilde.
Ik moet wel zeggen dat dit soort oplossingen alleen mogelijk zijn als je leasebudget dit ook toelaat, anders valt er voor sommige mensen weinig te compenseren als er geen SR+ is.
[ Voor 4% gewijzigd door Novadecasa op 11-12-2019 10:12 ]
En @Miepz78Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:07:
Zojuist m'n collega aan de lijn. Die een SR+ zwart/zwart/Aero heeft besteld, een dag eerder.
Wat slecht zeg.
Ik ben benieuwd degenen die afgebeld zijn wel of geen VIN hadden.... En zo ja, op welke datum die VIN dan viel.

Ik vind het enorm ruk voor jullie allemaal

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Positieve noot: Over een paar weken is het 100% genieten van de LRMiepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:07:

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Het is zeker een gavere auto met een prima prijs zo. Maar het voelt toch nog niet als een 'overwinning'. Moet idd toch meer uurtjes draaien voor de auto die ook in buffer/pensioen/anderedingen hadden kunnen zitten.Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:11:
[...]
Dat is toch een verbetering? Van een SR naar een LR?
Ik moet wel zeggen dat dit soort oplossingen alleen mogelijk zijn als je leasebudget dit ook toelaat, anders valt er voor sommige mensen weinig te compenseren als er geen SR+ is.
Maar ik zal proberen niet al te ondankbaar over te komen ;P Het verbaast me gewoon met hoeveel Tesla/LM zo weg kunnen komen. En dát voelt ergens niet zo best. Denk dat ik het snel vergeet als ik eenmaal in het wagentje rijd...
F56 hier, stond al in Zeebrugge, maar was waarschijnlijk al onderweg naar A'dam.
Nee hoor dat is ook opgelost, beller gaf aan, de chauffeur wacht tot u met uw Tesla door de poort komt, zoals ik al schreef in de hashtag # servicebestaatnogwebpatrick schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:45:
[...]
Hopen dat je M3 dan wel door je inspectie komt, want anders heb je helemaal niks morgen.
Als je het uiteindelijk dit jaar de auto nog krijgt ga je wel blij zijn.Miepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:13:
[...]
Het is zeker een gavere auto met een prima prijs zo. Maar het voelt toch nog niet als een 'overwinning'. Moet idd toch meer uurtjes draaien voor de auto die ook in buffer/pensioen/anderedingen hadden kunnen zitten.
Maar ik zal proberen niet al te ondankbaar overkomen ;P Het verbaasd me gewoon met hoeveel Tesla/LM zo weg kunnen komen. En dát voelt ergens niet zo best. Denk dat ik het snel vergeet als ik eenmaal in het wagentje rijd...
Desondanks, ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte van dit soort situaties.
Echt onvoorstelbaar hoe dit gaat, random mensen die eerder dan de deadline besteld hebben die hun auto niet krijgen. LM-en die ook geen alternatief bieden, etc. etc.
Ik ook een F56 maar nog niet gehoord dat ie al in Europa is!Tomas_ schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:14:
F56 hier, stond al in Zeebrugge, maar was waarschijnlijk al onderweg naar A'dam.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mijn leasemaatschappij geeft ook zojuist aan mijn auto niet in 2019 geleverd gaat worden. Dit terwijl ik ruim op tijd in september besteld heb. Wat een verschrikkelijke teleurstelling.
SR+ | Pearl White | Zwart | Aero 18" | 23/9 | 25/10 RN | 20/12 VIN | 20/12 SMS | 30/12 geleverd
Even voor de speculatie... en STRESSla....
De Dong-A G heeft nog als destination Zeebrugge... Maar weet uit ervaring dat wij ook vaak chief officers hadden die nooit direct de AIS update deden...
De Dong-A G staat niet meer op de port arrivals list van Zeebrugge... en Amsterdam update de lijst ook niet zo snel... tevens staan niet altijd alle schepen in de lijst.....
Waar gaat hij heen!? ;-)
De Dong-A G heeft nog als destination Zeebrugge... Maar weet uit ervaring dat wij ook vaak chief officers hadden die nooit direct de AIS update deden...
De Dong-A G staat niet meer op de port arrivals list van Zeebrugge... en Amsterdam update de lijst ook niet zo snel... tevens staan niet altijd alle schepen in de lijst.....
Waar gaat hij heen!? ;-)
Gecancelde leveringen lijken vooralsnog nog steeds ST+ modellen te zijn. Of zit ik mis?
LM-en zullen hier toch ook niet over te spreken zijn, dit moet voor hun ook een flinke omzet correctie tot gevolg hebben,
LM-en zullen hier toch ook niet over te spreken zijn, dit moet voor hun ook een flinke omzet correctie tot gevolg hebben,
*blub**blub*kristess schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:20:
Waar gaat hij heen!? ;-)
2 keer gebeld met tesla. Twee keer bevestigd. levering rond de 17de was de eerste schatting.DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:17:
[...]
Ik ook een F56 maar nog niet gehoord dat ie al in Europa is!
Bij het 2de telefoontje werd verteld dat de laatste status zeebrugge was, maar dat dat al oud was en waarschijnlijk al richting A'dam was. Tweede telefoontje zei waarschijnlijk volgende week levering, of iig voor de kerst. Twee keer hetzelfde kenteken bevestigd gekregen.
Let wel dat ik twee keer het woord waarschijnlijk schreef
Dat is niet het nieuws die je wilt krijgen, hebben ze een alternatief aangeboden?MKos1 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:18:
Mijn leasemaatschappij geeft ook zojuist aan mijn auto niet in 2019 geleverd gaat worden. Dit terwijl ik ruim op tijd in september besteld heb. Wat een verschrikkelijke teleurstelling.
Tomas_ schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:21:
[...]
2 keer gebeld met tesla. Twee keer bevestigd. levering rond de 17de was de eerste schatting.
Bij het 2de telefoontje werd verteld dat de laatste status zeebrugge was, maar dat dat al oud was en waarschijnlijk al richting A'dam was. Tweede telefoontje zei waarschijnlijk volgende week levering, of iig voor de kerst. Twee keer hetzelfde kenteken bevestigd gekregen.
Let wel dat ik twee keer het woord waarschijnlijk schreef

[ Voor 77% gewijzigd door Devster op 11-12-2019 10:23 ]
Vet klote, ik heb zelfde config en later besteld wachten op het verlossende telefoontje!MKos1 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:18:
Net bij Tesla Rotterdam geweest waar ik echt ontzettend netjes werd geholpen. Ze pakte m’n RN er bij met F56 VIN en zag dat ie al in Amsterdam was! ETA 26-12! Heuj
I sprak gisteren LP en die gaf aan 200 anuleringen voor de SR+ te hebben. Er werden alternatieven aangeboden op E gebied, echter gaf hij ook aan dat LR's vaak buiten budget vallen.Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:21:
Gecancelde leveringen lijken vooralsnog nog steeds ST+ modellen te zijn. Of zit ik mis?
Eens, vandaar ook de nadruk op waarschijnlijk, ik hou nergens rekening meeDevster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:22:
[...]
Na 1075 pagina's kunnen we toch wel besluiten dat er geen peil op te trekken is?

[ Voor 22% gewijzigd door Tomas_ op 11-12-2019 10:26 ]
Zo te zien had je geen VIN, of wel?MKos1 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:18:
Ik beken
Aan mijn Tesla account is (nog) niets gewijzigd.
Voor de statistieken, ik vernam dat een andere LM dan de mijne 300 bestellingen geannuleerd kreeg.
Echt dit is niet goed voor een mens.....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja, een performance van ruim €20.000 duurder. Dus dat is geen reële optie helaas.

Djie schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:22:
[...]
Dat is niet het nieuws die je wilt krijgen, hebben ze een alternatief aangeboden?
SR+ | Pearl White | Zwart | Aero 18" | 23/9 | 25/10 RN | 20/12 VIN | 20/12 SMS | 30/12 geleverd
Die van mij F629xxx, met twee mensen gebeld bij Tesla vorige week. Onafhankelijk van elkaar meldden zij dat deze op de RCC Europe staat. Gelukkig rechstreeks naar Adam, deze complete boot wordt dan na de kerstdagen uitgeleverd, tegen mji werd gezegd (en ik geloof hun ook nog ) 27-31 dec.
Jru schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:40:
Die van my F62XXXX dus die hangt aan een touwtje aan die roeiboot![]()
[...]
LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11
Dan ben je wel genaaid Mkos, jouw bestelling heeft dus een dikke maand ergens op een stapel gelegen. (danwel bij de LM, danwel bij Tesla)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Congrats 🍾Tjenok schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:47:
@arko89 @2 @Tammestein Had ik dus toch gelijk, mijn contactgegevens stonden niet goed bij mijn bestelling. Maaaar: ik mag hem aanstaande zaterdag ophalen.
Toch wel zuur voor al die mensen die nu buiten de boot lijken te vallen voor de 4% regeling.
Wat me hier wel opvalt is dat heel veel bestellingen in oktober zijn gedaan, terwijl het kabinet al in juni heeft laten weten de plannen te willen aanpassen. Ergens in augustus was al bekend dat Hyundai en Kia niet meer konden leveren dit jaar. Dus toen was al te verwachten dat er een run zou ontstaan op de M3 SR+ met daarbij dus nu de leveringsproblemen.
Wat me hier wel opvalt is dat heel veel bestellingen in oktober zijn gedaan, terwijl het kabinet al in juni heeft laten weten de plannen te willen aanpassen. Ergens in augustus was al bekend dat Hyundai en Kia niet meer konden leveren dit jaar. Dus toen was al te verwachten dat er een run zou ontstaan op de M3 SR+ met daarbij dus nu de leveringsproblemen.
Je bent gebeld dat je auto niet meer op tijd zal zijn, maar verwacht dat je auto nog wel op tijd komt?asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:27:
[...]
Zo te zien had je geen VIN, of wel?
Ik beken... Ik ben gisteren gebeld dat de mijne ook niet meer op tijd zal zijn
. Dit belletje kwam via via. Sinds 23-11 had ik een VIN, dus hij moet ergens onderweg zijn. Nu hadden we er een aantal besteld dus ik zit tussen vrees en hoop dat de mijne wel komt. Twee collega's hebben inmiddels de afhaal-SMS ontvangen. Van 3 weet ik zeker van niet, van 1 niet zeker. Van één van die drie weet ik dat de auto in ieder geval in Zeebrugge is geweest en inmiddels een (voorlopig) kenteken heeft.
Voor de statistieken, ik vernam dat een andere LM dan de mijne 300 bestellingen geannuleerd kreeg.
Ik snap het even niet.
Je had een VIN voor jouw auto sinds 23/11? Dus ook met VIN geen zekerheid?!
F54XXX SR+ White + Zwart 18 Inch + trekhaak, kreeg gisterenochtend van insider bij Tesla te horen dat deze in Zeebrugge stond, gistermiddag een SMS dat we deze maandag op mogen halen in Amsterdam 16-12.
Verwijderd
Alles kan, voor mij is de vin gewoon teruggetrokken. "een vin geeft geen garantie".Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:34:
[...]
Je bent gebeld dat je auto niet meer op tijd zal zijn, maar verwacht dat je auto nog wel op tijd komt?
Ik snap het even niet.
Er zijn door mijn werkgever x M3s besteld. Allemaal op dezelfde dag bij dezelfde LM. 18 oktober kregen we een RN nummer, 23 november kwam de VIN in de source en gisteren kwam het bericht dat allen op één na kwamen en die ene kwam dus niet. En die zou voor mij zijnNovadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:34:
[...]
Je bent gebeld dat je auto niet meer op tijd zal zijn, maar verwacht dat je auto nog wel op tijd komt?
Ik snap het even niet.

Als het inderdaad waar is dan ben je met een VIN van 23-11 niet zeker dat je auto ook op tijd komt. Wat er in mijn specifieke geval mis is weet ik niet. Ik zoek wel even een Tesla center om navraag te doen.
Klopt, het zal wel te maken hebben met de restrictie tot 2/11. Wat natuurlijk een totale onzin-restrictie was, omdat de auto toch nooit eerder dan dat moment was gekomen. Ik neem dit mijn leasemaatschappij ook zeer kwalijk.
EvaluationCopy schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:32:
Dan ben je wel genaaid Mkos, jouw bestelling heeft dus een dikke maand ergens op een stapel gelegen. (danwel bij de LM, danwel bij Tesla)
Daarom voel ik me ook alsnog genaaid. Ik ben vrij zeker dat de leasemaatschappijen, zeker de groten dit niet 'zomaar' laten gebeuren. Daar komt wel een jurist of wat aan te pas gok ik. En dan benieuwd wat zij als compensatie krijgen. Denk dan dat de door mij nog gevraagd dashboardwrap er best nog wel vanaf had gekund to say the least...Novadecasa schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:21:
En tegelijk zal het me ook niet verbazen dat er 'ineens' einde jaar nog een paar SR+-jes worden 'gevonden' die dan volgend jaar nog lekker tegen een wat hoger leasetarief weggezet kunnen worden. *wrijf**wrijf*.
Maar goed, misschien is mijn beeld bij alle betrokken partijen in deze TeslaSoap inmiddels wat vertroebeld ;-)
Is je nog iets ter compensatie aangeboden?MKos1 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:37:
Klopt, het zal wel te maken hebben met de restrictie tot 2/11. Wat natuurlijk een totale onzin-restrictie was, omdat de auto toch nooit eerder dan dat moment was gekomen. Ik neem dit mijn leasemaatschappij ook zeer kwalijk.
[...]
Klopt, geen VIN. Hopelijk meer geluk voor jou.
asing schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:27:
[...]
Zo te zien had je geen VIN, of wel?
Ik beken... Ik ben gisteren gebeld dat de mijne ook niet meer op tijd zal zijn
. Dit belletje kwam via via. Sinds 23-11 had ik een VIN, dus hij moet ergens onderweg zijn. Nu hadden we er een aantal besteld dus ik zit tussen vrees en hoop dat de mijne wel komt. Twee collega's hebben inmiddels de afhaal-SMS ontvangen. Van 3 weet ik zeker van niet, van 1 niet zeker. Van één van die drie weet ik dat de auto in ieder geval in Zeebrugge is geweest en inmiddels een (voorlopig) kenteken heeft.
De mijne staat *nog*Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:36:
[...]
Alles kan, voor mij is de vin gewoon teruggetrokken. "een vin geeft geen garantie".

Ik weet in ieder geval het volgende :
Leaseplan : 200 stuks (hierboven ergens gemeld)
Van Mossel : 300 stuks
Onbekend : 75 (paar pagina's terug genoemd)
Ik zou dus graag beeld hebben of de pechvogels ineens geen VIN meer hebben, of nooit een VIN hebben gehad.
Wouw dan pas 26-12, dan betekend het dat het eigenlijk ook niet uit maakt of de auto al in Amsterdam is, straks vanaf de Dong in Zeebrugge af komt,al in Zeebrugge staat of vanaf de Europe af komt...DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:24:
Net bij Tesla Rotterdam geweest waar ik echt ontzettend netjes werd geholpen. Ze pakte m’n RN er bij met F56 VIN en zag dat ie al in Amsterdam was! ETA 26-12! Heuj
Gelukkig is daar dus ook geen pijl op te trekken
Verwijderd
Ik heb 26-9 een Model 3 P besteld. Pas 28-11 een VIN gekregen... volgens Tesla support krijg ik mijn P rond 27 December, alleen zeggen ze aan de telefon dat hij nog in San Francisco staat? Hoe kan dat nou... of loopt hun systeem achter dat hij al op die Europe boot staat?
De vraag stellen is hem beantwoorden.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:44:
Ik heb 26-9 een Model 3 P besteld. Pas 28-11 een VIN gekregen... volgens Tesla support krijg ik mijn P rond 27 December, alleen zeggen ze aan de telefon dat hij nog in San Francisco staat? Hoe kan dat nou... of loopt hun systeem achter dat hij al op die Europe boot staat?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb in september op de buurt BBQ met mijn buurman gekletst die een mooi excelletje had waaruit bleek dat die Model 3 best betaalbaar is als je het vergelijkt met een prive auto zakelijk rijden. Toen dacht ik altijd nog 'naahhh ik kan geen tesla betalen joh, out of my league!'. Ben toen gaan rekenen en nadenken en hoorde vervolgens een paar keer een spotje van Mister Green op de radio, ben gaan kijken en heb vervolgens een halve week gewacht eind sept voordat ik door een leasemaatschappij een offerte kreeg. Zodra ik de meest voordelige had gevonden (via ANWB Lease / Leaseplan) gelijk diezelfde maandag 7/10 alles geregeld.webpatrick schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:33:
Toch wel zuur voor al die mensen die nu buiten de boot lijken te vallen voor de 4% regeling.
Ik had gewoon eerder moeten BBQ'en denk ik.
Nu maar hopen dat die LR wel echt voor mij klaarstaat en niet meer stiekem toch voor iemand anders wordt.
Ze hebben de laatste GPS positie van de auto in het systeem staan. Dus dat zegt niet zo heel veel, behalve dat hij in San Fransico was op enig momentVerwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:44:
Ja een performance van ruim 70K 
Miepz78 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:39:
[...]
Is je nog iets ter compensatie aangeboden?
Verwijderd
Dat dacht ik ook, alleen hoe kan het dat sommige mensen via Tesla support letterlijk de naam van hun boot te horen krijgen?Devster schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:45:
[...]
Ze hebben de laatste GPS positie van de auto in het systeem staan. Dus dat zegt niet zo heel veel, behalve dat hij in San Fransico was op enig moment
Ik kan je uit ervaring vertellen dat GPS prima werkt op volle zee, maar niet als je een dek of wat staal en duizend auto's boven je hebt
Ze lezen mee in dit topic...Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:46:
[...]
Dat dacht ik ook, alleen hoe kan het dat sommige mensen via Tesla support letterlijk de naam van hun boot te horen krijgen?
Telefonisch kom ik er niet meer doorheen bij Tesla..
Kan je aangeven in welke range je VIN zat, F55 o.i.d?Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:36:
[...]
Alles kan, voor mij is de vin gewoon teruggetrokken. "een vin geeft geen garantie".
Ja vond t ook bijzonder, als ze dat aan de telefoon hadden gezegd had ik er grote vraagtekens bij gehad maar ik mocht van de dame nu gewoon meekijken in het systeem dus kon het zelf zienphotovoltaic schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:41:
[...]
Wouw dan pas 26-12, dan betekend het dat het eigenlijk ook niet uit maakt of de auto al in Amsterdam is, straks vanaf de Dong in Zeebrugge af komt,al in Zeebrugge staat of vanaf de Europe af komt...
Gelukkig is daar dus ook geen pijl op te trekken
Geen kenteken gezien nog?DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:49:
[...]
Ja vond t ook bijzonder, als ze dat aan de telefoon hadden gezegd had ik er grote vraagtekens bij gehad maar ik mocht van de dame nu gewoon meekijken in het systeem dus kon het zelf zien
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.