Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28
art1fex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:31:
Vandaag heeft een collega van Leaseplan te horen gekregen dat zijn configuratie toch niet meer leverbaar is dit jaar. Hij kan kiezen om te annuleren of een andere config te nemen.

Zelf heb ik naast de vin van twee weken geleden niets meer vernomen. Ook mijn mails aan Delivery zijn onbeantwoord gebleven.
Had je collega al een vin gekregen? Ik heb een vin, niks gehoord van Tesla behalve een mail met een vermoedelijke datum.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
ChillPascal schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:23:
[...]

Poeh, kloten man. Dus nu geannuleerd?

Toch vraag ik me oprecht af waarom bestellingen geannuleerd worden bij een levering in 2020. Uiteraard voelt het als een k*t streek om 8% bijtelling neer te leggen in plaats van de beloofde 4%. Echter zie ik weinig interessante vergelijkbare opties. Ik ben wel benieuwd wat jullie dan zo al bestellen.

Ik zelf heb halverwege november een bestelling geplaatst voor een SR+/blue/black/18”. De leaseprijs is ruim €100 boven budget en daarnaast heb ik nog een ‘default’ eigen bijdrage van €50. In mijn geval zijn de extra kosten tussen 4% en 8% dus lang niet zo groot als hier veelvuldig geschetst wordt.

Na de bestelling werd trouwens een levering van eind januari/begin februari gecommuniceerd, maar uit jou verhaal blijkt dat maart wordt?
Als ik in die situatie zat zou ik ook annuleren, ligt er maar net aan hoe hoog de nood is voor een lease auto. mogelijke prijsverlagingen in 2020 + eventuele LR RWD herintroductie zijn al genoeg om dan weer even te wachten, 8% is het dan toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:58
Matn61 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:31:
Iemand ervaring met huidige auto aanbieden bij lokaal Alphabet inleverpunt...?
zie via site Alphabet twee schadebedrijven half uurtje lopen van de Maltaweg...
Ja. Gewoon een afspraakje maken bij het schade punt en de auto inleveren. Duurde bij mij nog geen 5 minuten. Ingeleverd in Amsterdam oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mickman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:17:
[...]

Ik zie in je signature dat jij precies dezelfde auto hebt besteld als ik, maar een maand later. En toch rij jij er wel in en ik niet. Hoe kan dit? :/
Besteld via Snel Beschikaar omdat mijn aanvankelijke bestelling (20 oktober oid besteld) pas in 2020 geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Het wordt nu extra spannend. Je moet nu hopen op een sms en tegelijkertijd hopen dat je geen slecht nieuws telefoontje van LM krijgt. Elk onverwacht geluidje van mijn telefoon laat me schrikken.

Stiekem houdt ik me vast aan de aanname dat iedereen die tot nu toe een VIN heeft dit jaar nog zn auto geleverd krijgt. Over een aantal weken zien we of dit klopte..

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 06:22
Mesque schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:50:
[...]

Besteld via Snel Beschikaar omdat mijn aanvankelijke bestelling (20 oktober oid besteld) pas in 2020 geleverd zou worden.
Tss. Geluksvogel. Jij rijdt gewoon in mijn auto :D. Blijkbaar werkt Tesla op de meest onlogische manier die we (nog steeds zelf niet) kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32
KermitNL schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:51:
Het wordt nu extra spannend. Je moet nu hopen op een sms en tegelijkertijd hopen dat je geen slecht nieuws telefoontje van LM krijgt. Elk onverwacht geluidje van mijn telefoon laat me schrikken.

Stiekem houdt ik me vast aan de aanname dat iedereen die tot nu toe een VIN heeft dit jaar nog zn auto geleverd krijgt. Over een aantal weken zien we of dit klopte..
Hier iedentieke config en LM. Ook RN in de buurt. Iemand nog enige Athlon activiteit de afgelopen dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 19:08
Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:31:
[...]

Als het kon had ik het meteen gedaan, maar alles gaat via mijn LM dus kan zelf niks zien...
Als ze je nummer niet goed hebben doorgegeven bijvoorbeeld ga je de sms ook niet krijgen. Zijn meer voorbeelden van mensen die nooit een sms hebben gehad maar wel een lever afspraak in hun account hebben staan, zou morgen ff de LM bellen of ze iets zien in je beheerpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
sknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:26:
Heb tot dusver alleen 14-12 en 16-12 en 17-12 voorbij zien komen.. Er is nog hoop voor 18/19/20..

[...]
Hier vanmiddag al 18

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mickman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:03:
[...]

Tss. Geluksvogel. Jij rijdt gewoon in mijn auto :D. Blijkbaar werkt Tesla op de meest onlogische manier die we (nog steeds zelf niet) kunnen bedenken.
Haha ja I know, knap lullig. Ik was al behoorlijk pissig toen ik eind oktober hoorde dat het hem niet ging worden, moet er niet aan denken wat voor stress/boosheid ik nu zou hebben als het (dreigde) mis te gaan..

Jouw auto rijdt wel lekker overigens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mesque op 10-12-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-04-2021
Wanneer besteld en via LM?

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 08:03
Hier einde middag sms. 16e ophalen. Sheet bijgewerkt. Happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
24-9 bij LM, 1-10 order bij Tesla. Maar zegt in mijn geval allemaal niets: ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een onverklaarbare leveringsrestrictie tot 14-1 op de order zat. Die is er afgehaald en ben blijkbaar toen bovenop de stapel gekomen, want gaat nu ineens erg snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 15:11
Maar zo'n e-tron is toch veel duurder qua bijtelling en lease bedrag? In vergelijking met een SR+ geleverd in 2020 of een LR dit jaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:50
Anoniem: 1281592 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:28:

Eerste ervaring zeer positief behalve de cruisecontrol. Werd helemaal gestoord van phantom braking. Dit was nog op software 9, auto staat inmiddels op v10. Hopelijk lost dit veel op.
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? Ik heb hem sinds zaterdag maar sta nog op V9

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RonGuessWho
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-05 18:37
Tweakers account maar even afgestoft.
Volg het gebeuren hier al maanden, daarom nu hier mijn bevindingen van mijn ophaaldag vandaag.
SR+, wit van buiten, zwart van binnen, standaard wielen. Kortom; minst dure optie.

Besteld via ALD 14/10
Bijna direct een RN in mijn account.
Via source VIN gevonden 27-28/11
Rond 5 december in account een datum voor levering zien staan.
Ook VIN, niet langer alleen in source, maar ook zichtbaar in beheer.
10 dec. 16:30 Amsterdam.
Ik heb toen gebeld naar nummer hier vermeld, 1 - 1, en na 2 keer kwam ik erdoor.
Aardige man RN gegeven en verteld dat ik de afspraak wilde bevestigen, wat hij deed. (rikketik op de achtergrond). Hij zei 'alles nu in orde, succes...'.
Nooit SMS gehad, nooit mail gehad.

Vandaag beetje onzeker door broer afgezet op terminalterrein.
Aangemeld om 15:00, flink te vroeg. Was geen probleem, alleen waren de papieren dus nog niet op orde.
Kreeg plaats door waar de wagen zou staan. stuk lopen en zoeken.
Snel onderzocht, niets geks, alles op lijst klopte.
App nog niet gekoppeld.
Terug in tent, in de rij (linkerkant klaptafeltje) missende documenten.
Gevraagd of mijn naam al is voorbijgekomen, en zowaar, ik moest een handtekening zetten.

Terug naar wagen gelopen. Basics aangepast, route naar huis, Delft.
145 KM resterend. Moet lukken.
Oprit A5, toch even voetje naar beneden, Sodemieters...Wat een wagen...
Rit was een beetje onwennig, ook in file.
AP nog niet beschikbaar, iets met in-leren...
Nu thuis aan oplaadpunt met 50 KM/uur te laden.
Had nog 75 KM over, met 30 minuten file, en een de-tour langs de supermarkt.

Ik ben tevreden. Meer dan.
Als een blok op de weg, one pedal driving, man...het koppel....
Even met alle opties gespeeld, app nu ook gekoppeld, key in app en zo.

Jongens, wat een wagen. Zelfs de SR+.
Ik ga vrijdag de kids erin loslaten, een een leuke toer maken.

Succes allemaal.
Hoop dat bovenstaande jullie helpt, of hoop geeft.
Alles komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:32:
[...]

Maar zo'n e-tron is toch veel duurder qua bijtelling en lease bedrag? In vergelijking met een SR+ geleverd in 2020 of een LR dit jaar :?
De Audi E-Tron is veel duurder, maar je hebt bijv. ook de A3 E-Tron, die zit in een andere categorie qua kosten. Daarom ook erg belangrijk om die details erbij te geven. Als je Tesla niet op tijd geleverd kan worden dan is een Audi E-Tron (De echte, 100% elektrische SUV) doorgaans geen passend alternatief. De eigenaar is sowieso wat vaag in zijn berichtgeving, weet niet wanneer hij de auto heeft gekregen, niet genoemd welk type, etc.

Wat ik mij inderdaad wel afvraag: Als de levering in 2019 niet doorgaat en je kiest voor annuleren, waar ga je dan wel voor? Ik hoef niet per se de alternatieven te horen, daar gaat dit topic niet over, maar ik zou de bestelling en levering door laten gaan, dan maar in 2020 een Tesla met meer bijtelling.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-05 10:20
Taro schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:42:
[...]

De Audi E-Tron is veel duurder, maar je hebt bijv. ook de A3 E-Tron, die zit in een andere categorie qua kosten. Daarom ook erg belangrijk om die details erbij te geven. Als je Tesla niet op tijd geleverd kan worden dan is een Audi E-Tron (De echte, 100% elektrische SUV) doorgaans geen passend alternatief. De eigenaar is sowieso wat vaag in zijn berichtgeving, weet niet wanneer hij de auto heeft gekregen, niet genoemd welk type, etc.

Wat ik mij inderdaad wel afvraag: Als de levering in 2019 niet doorgaat en je kiest voor annuleren, waar ga je dan wel voor? Ik hoef niet per se de alternatieven te horen, daar gaat dit topic niet over, maar ik zou de bestelling en levering door laten gaan, dan maar in 2020 een Tesla met meer bijtelling.
Als je toch op 2020 moet wachten, kan je net zo goed iets langer wachten (tot de zomer) om te zien wat er nog meer beschikbaar is, ook van concurentie. Zo lijkt er ook een Skoda EV medio 2020 te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PA0FLY
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-11-2022
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:04:
[...]

Hier iedentieke config en LM. Ook RN in de buurt. Iemand nog enige Athlon activiteit de afgelopen dagen?
Nope. Oorverdovende stilte vanuit Athlon. Tesla gaf me een Vin op 28-11 en gaf aan dat hij toen nog op de kade stond in Frisco. Inmiddels zal hij aan boord van de Europe onderweg zijn.
LR Grey/black 19" VIN:607xxx

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
Bij gebrek aan verse SMS-jes maar even de tijd verdrijven op het telraam.

Als ik me niet vergis is in het Excel bestand dit ongeveer het percentage Happy Tweakers (= het aantal bestellingen met een solide leverdatum of aflevering gedeeld door het aantal bestellingen op de betreffende datum).

VIN datum Aandeel Happy Tweakers
Oktober 76%
November 1-18 74%
November 19 22%
November 20-21-22 47%
November 23 12%
November 22-25 35%
November 26 47%
November 27 11%
November 28 10%
November 29-... 29%

Ik zie je eventuele conclusies hieruit wel verschijnen in de reacties :)

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1273513

Gisteren mijn Tesla opgehaald in amsterdam. Afspraak 16:30. Ik was er om 16:20 en moest nog een uur wachten in de tent voordat mijn auto klaar stond. Om 17:30 kon ik de auto inspecteren en het was al helemaal pikdonker. Gelukkig had ik een goede lamp bij. Laadkabel zat er niet in, maar dit kregen we bij het uitrijden. Waarschijnlijk te weinig tijd om dit in alle autos te doen. Verder zat er een grote gap bij het achterlicht. Hier is een melding van gemaakt. Ook onder het dashboard zat een hele grote spleet. De medewerkers hebben de auto naar de monteur gebracht om deze te repareren. Dit is enigszins gelukt maar aan het stuurkant was het nog niet goed. Afspraak voor volgende week gemaakt bij service center in Antwerpen (in Nederland was er pas in januari plek). Hopelijk wordt het snel gefixt.

om 18:45 kon ik wegrijden met mijn auto. Hij rijdt super lekker. Wel goed kijken uiteraard. Ik heb foto's, maar hoe moet ik die uploaden??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:13
Anoniem: 1271622 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:44:
Yessss SMS ontvangen!!! Ophalen 16/12 15:30 *O*
Hmmm.. dezelfde configuratie als ik, na mij besteld, op dezelfde dag VIN. Ik heb geen afspraak. God bestaat niet. |:( |:( |:(

Je zou denken dat mijn restrictiedatum zet mij achter jou, maar die was verwijderd 19/11, voordat we de VINs kregen. Maar het kan zijn dat VINs al vóór 19/11 uitgedeeld waren en gewoon op de 23/11 zichtbaar in onze profielen werden. 8)7 :?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Geen chocolade van te maken 8)7

Als ze daadwerkelijk in batches produceren (dus bijv. vandaag alleen rode P's met witte bekleding en morgen weer witte LR's met trekhaak) dan is het tijdstip van bestellen niet zo heel te verbinden aan het tijdstip van levering. Zeker in de wetenschap dat ze ook nog eens op een bootje gezet moeten worden (met een truckload aan auto's van andere leveranciers) dat maar eens in de zoveel dagen aan de kade komt.

Dus rol je matje uit naar Mekka en hoop op een goede afloopt.
ivo.040 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:47:
Bij gebrek aan verse SMS-jes maar even de tijd verdrijven op het telraam.

Als ik me niet vergis is in het Excel bestand dit ongeveer het percentage Happy Tweakers (= het aantal bestellingen met een solide leverdatum of aflevering gedeeld door het aantal bestellingen op de betreffende datum).

VIN datum Aandeel Happy Tweakers
Oktober 76%
November 1-18 74%
November 19 22%
November 20-21-22 47%
November 23 12%
November 22-25 35%
November 26 47%
November 27 11%
November 28 10%
November 29-... 29%

Ik zie je eventuele conclusies hieruit wel verschijnen in de reacties :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vincent023 op 10-12-2019 22:56 ]

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pj_vr
Hier mensen ervaring hoe het met of na levering loopt met koppeling aan je tesla-acount? Heb dus een secundair account waar geen voertuig in staat (met email-adres aangemaakt zoals bekend bij LM en Tesla). Volgende week wordt auto geleverd door LM. Zetten zij de auto over naar jouw account? gebeurt dat ter plekke? Geen idee namelijk hoe dat verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Hmm.. Heb exact zelfde config en ze zeiden tegen mi 19dec 😅
pj_vr schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:31:
[...]

24-9 bij LM, 1-10 order bij Tesla. Maar zegt in mijn geval allemaal niets: ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een onverklaarbare leveringsrestrictie tot 14-1 op de order zat. Die is er afgehaald en ben blijkbaar toen bovenop de stapel gekomen, want gaat nu ineens erg snel allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik volg al enige tijd dit topic, met de dag werd ik meer zenuwachtig gezien alle berichten(al hoef ik mij niet zorgen te maken met mijn LR AWD). Ik zag dat enkele personen geen sms hadden gekregen maar wel een afspraak hadden staan in hun account. Gelijk maar even ingelogd en sinds vandaag inderdaad ook een levering moment zichtbaar op de beheer pagina. Levering 16-12! Gezien ik geen sms heb gehad morgen maar even bellen om dit telefonisch te bevestigen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
Daniel_SJD schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:08:
Ik zie net dat G-666-VD is toegekend aan een grijze Tesla M3... iemand die kleur wil bekennen? :D
ik heb het ff opgezocht en het lijkt erop dat het een grijze m3 sr+ met aero is. aangezien deze een catalogus waarde heeft van 50080 euro. Ik heb precies dit model besteld en zal deze zaterdag in ontvangst nemen. Kenteken is mij nog niet bekend dus er is een mogelijkheid dat deze voor mij bestemd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Als alles volgens plan verloopt en de 23e de laatste boot wordt gelost kan ik 27 december naar Amsterdam voor m’n M3P, volgens Tesla Delivery.

Sms-bom zal rond de 20e afgaan.

Heb ‘m sterkte gewenst met al het werk. ’Bedankt, we zullen het nodig hebben...’

[geduldmodus] O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271622

macedon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:49:
[...]

Hmmm.. dezelfde configuratie als ik, na mij besteld, op dezelfde dag VIN. Ik heb geen afspraak. God bestaat niet. |:( |:( |:(

Je zou denken dat mijn restrictiedatum zet mij achter jou, maar die was verwijderd 19/11, voordat we de VINs kregen. Maar het kan zijn dat VINs al vóór 19/11 uitgedeeld waren en gewoon op de 23/11 zichtbaar in onze profielen werden. 8)7 :?
Het kan wel degelijk dat je restrictie van toen vertraging heeft opgeleverd. Maar ook dat zijn tesla speculaties.! Ik verwacht dat je deze week een sms je krijgt, zodat je volgende week ergens je bolide kan ophalen 🤙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Na het lezen van een aantal pagina's heb ik het volgende gevoel. Hi Im The D and i'm a Teslaholic.
M3-LR-RWD
RN 08/19
VIN 10/19
Heb gister van Tesla vernomen dat de Witte M3-SR niet meer geleverd worden dit jaar. Dus belde ik mijn LM zij hadden voor meerder mensen slecht nieuws maar wel een alternatief vanuit Tesla. Ik krijg nu een Witte LR-RWD en kreeg het vin nummer er gelijk bij. Morgen na 14:00 sturen ze alle wijzigingen door naar tesla en hoop ik ook zo snel mogelijk te kunnen genieten van me M3. Je snapt natuurlijk wel dat ik morgen Tesla even bel. Kijken of me auto al in het land is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1271770

Interessant overzicht van het aantal m3’s die op kenteken zijn gezet:

https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:03

NightHawk4

Lotte is Liev :>

The D schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 23:52:
Na het lezen van een aantal pagina's heb ik het volgende gevoel. Hi Im The D and i'm a Teslaholic.
M3-LR-RWD
RN 08/19
VIN 10/19
Heb gister van Tesla vernomen dat de Witte M3-SR niet meer geleverd worden dit jaar. Dus belde ik mijn LM zij hadden voor meerder mensen slecht nieuws maar wel een alternatief vanuit Tesla. Ik krijg nu een Witte LR-RWD en kreeg het vin nummer er gelijk bij. Morgen na 14:00 sturen ze alle wijzigingen door naar tesla en hoop ik ook zo snel mogelijk te kunnen genieten van me M3. Je snapt natuurlijk wel dat ik morgen Tesla even bel. Kijken of me auto al in het land is.
Een LR-RWD? Dat zou niet verkeerd zijn, ik denk dat er hier genoeg rondlopen met reeds een VIN die graag met je zouden ruilen. Blijf het apart vinden dat er sporadisch toch nog LR-RWDs komen maar ik gun hem je van harte!! *O* *O* o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32
NightHawk4 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 00:04:
[...]

Een LR-RWD? Dat zou niet verkeerd zijn, ik denk dat er hier genoeg rondlopen met reeds een VIN die graag met je zouden ruilen. Blijf het apart vinden dat er sporadisch toch nog LR-RWDs komen maar ik gun hem je van harte!! *O* *O* o<:)
Jazeker, kom maar op met een LR-RWD! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1281592

Update stond bij aankomst op de terminal al klaar.
Hele weg een melding gehad dat de auto naar een service center moet voor de update. (Die je uiteraard zelf dus kan uitvoeren)
Louis schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:32:
[...]

Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? Ik heb hem sinds zaterdag maar sta nog op V9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1281592

Niet in mijn geval.
Het waren echt plotse kleine remacties. Soms meerdere kort achter elkaar.
Ontzettend vervelende ervaring, deed mij al direct verlangen naar "normale" cruise control.
ybos schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:59:
[...]

Is dat ook niet dat je regelmatig een overgang hebt van 120 -> 100 :? Dan remt de auto ook redelijk af om zsm de gewenste vmax te rijden.
Is het eigenlijk mogelijk om de "afstandhouder" uit te schakelen en te rijden met "normale" cc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Anoniem: 1281592 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 02:26:
Niet in mijn geval.
Het waren echt plotse kleine remacties. Soms meerdere kort achter elkaar.
Ontzettend vervelende ervaring, deed mij al direct verlangen

Is het eigenlijk mogelijk om de "afstandhouder" uit te schakelen en te rijden met "normale" cc?
Gelijk een afspraak maken miss ligt het aan de calibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 1281592 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 02:26:
[...]

Nee helaas, is vaker gevraagd.. stom eigenlijk, want qua software is het eenvoudig te realiseren en genoeg andere merken waar je ACC en CC mode hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1303178

Ongelofelijk dit, gisteren mail en belletje door Tesla zelf, kijk ik in die mail zie ik een ander RN nummer (hij leek wel op de mijne) en ik zie aan het VIN nummer dat het een A motor is dus niet de bestelde B long range motor, word dus weer bellen vandaag wat een f*ucking soap zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Laatst online: 27-06 11:38
Anoniem: 1303178 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:56:
Ongelofelijk dit, gisteren mail en belletje door Tesla zelf, kijk ik in die mail zie ik een ander RN nummer (hij leek wel op de mijne) en ik zie aan het VIN nummer dat het een A motor is dus niet de bestelde B long range motor, word dus weer bellen vandaag wat een f*ucking soap zeg.
Wil je me op de hoogte houden? Ik heb een andere VIN gekregen dan 29 november en deze heeft ook een A motor volgens de VIN decoder. Begrijp er langzamerhand niks meer van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1270420

D85 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:18:
[...]

Hier gelijke situatie en ook VIN van 23/11 en nog geen afspraak. Begin december was de auto al in Zeebrugge met kenteken (reeks G-XXX-TL).
Ik heb ook G-XXX-TL.
Gisteren geen SMS gehad maar wel een afleverdatum in mijn account.
Maandag 16 december 12:30u is het zover >:) >:) >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:45
pj_vr schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:50:
Hier mensen ervaring hoe het met of na levering loopt met koppeling aan je tesla-acount? Heb dus een secundair account waar geen voertuig in staat (met email-adres aangemaakt zoals bekend bij LM en Tesla). Volgende week wordt auto geleverd door LM. Zetten zij de auto over naar jouw account? gebeurt dat ter plekke? Geen idee namelijk hoe dat verloopt
Zou ik ook wel willen weten, volgens mij heb ik hier eerder een post gelezen dat je met je kentekenbewijs het via tesla zelf kan regelen

Ik ga m vandaag halen :9~

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 15:40
Landon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:58:
[...]

Wil je me op de hoogte houden? Ik heb een andere VIN gekregen dan 29 november en deze heeft ook een A motor volgens de VIN decoder. Begrijp er langzamerhand niks meer van.
heb een M3P in order staan, vin geeft een SR+ aan, tesla gebeld -> M3P klopt.
Geen verklaring voor de VIN

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 12:57
Anoniem: 1270420 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:01:
[...]

Ik heb ook G-XXX-TL.
Gisteren geen SMS gehad maar wel een afleverdatum in mijn account.
Maandag 16 december 12:30u is het zover >:) >:) >:)
Haha, weer een Tesla powered by GTL :) Ik hoop dat ze de GTLs op een rijtje hebben gezet maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 17:42
pj_vr schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 22:50:
Toen ik mij melde bij de balie werd de auto gekoppeld aan mijn account en kon ik hem in mijn app zien.
Daarna nog 3 uur gewacht op de tenaamstelling...(Tesla was niet de oorzaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1273525

Vraag me af hoe de leasemaatschappijen omgaan met mensen, die inmiddels al een laadpaal hebben geinstalleerd, maar nu te horen krijgen dat hun Tesla niet komt dit jaar... Zouden ze de boel dan maar weer eruit trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:33
Anoniem: 1273525 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:30:
Vraag me af hoe de leasemaatschappijen omgaan met mensen, die inmiddels al een laadpaal hebben geinstalleerd, maar nu te horen krijgen dat hun Tesla niet komt dit jaar... Zouden ze de boel dan maar weer eruit trekken?
Als het onderdeel is van het leasecontract, en deze wordt ontbonden, dan lijkt mij dat inderdaad een logisch gevolg.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenkk
  • Laatst online: 18-06 21:47
naii11 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:07:
[...]

Ah excuses dan. Wellicht willen ze het wat laagdrempeliger maken:P

Overigens hilarisch, domme Tesla had gewoon mijn 2000 aanbetaling in mindering gebracht op de factuur aan Leaseplan. Heel gedoe om dat goed te krijgen. Tot slot had Leaseplan het even geëscaleerd en meteen stond het weer op mijn rekening (y) (y)
Waarschijnlijk heb jij hier ervaring mee, klopt het dat je VIN uit je account verdwijnt als een snel beschikbaar RN overgedragen wordt naar de LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Koenkk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:49:
[...]

Waarschijnlijk heb jij hier ervaring mee, klopt het dat je VIN uit je account verdwijnt als een snel beschikbaar RN overgedragen wordt naar de LM?
Ben ik ook benieuwd naar. LM heeft maandag de order ingeschoten voor mijn Snel Beschikbaar model, maar hij staat nu gewoon nog in mijn eigen account.

Zat er aan te denken (ben toch in de buurt) vandaag even langs Tesla Rotterdam te rijden. Kunnen ze daar ook zien waar je auto uithangt?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenkk
DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:51:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. LM heeft maandag de order ingeschoten voor mijn Snel Beschikbaar model, maar hij staat nu gewoon nog in mijn eigen account.

Zat er aan te denken (ben toch in de buurt) vandaag even langs Tesla Rotterdam te rijden. Kunnen ze daar ook zien waar je auto uithangt?
Bij mij staat de auto er ook nog (visueel is er niks veranderd), maar in de broncode kon ik eerst mijn VIN vinden, nu niet meer.

Ik meende hier gelezen te hebben dat dit betekend dat het naar de LM overgedragen wordt, maar ik kan de post niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Koenkk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:52:
[...]

Bij mij staat de auto er ook nog (visueel is er niks veranderd), maar in de broncode kon ik eerst mijn VIN vinden, nu niet meer.

Ik meende hier gelezen te hebben dat dit betekend dat het naar de LM overgedragen wordt, maar ik kan de post niet meer vinden.
Hoe lang heeft t bij jou geduurd voor je dat zag veranderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagoeman
  • Laatst online: 19-04-2024
DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:51:
[...]

Same here.. Wat ik vanuit Tesla Delivery begreep is dat er inderdaad een nieuw RN nummer komt voor de bestelling die de LM doet. Deze krijgt dan de VIN uit je huidige 'Privé' account. Maar even afwachten of dat allemaal goed gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenkk
DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:53:
[...]

Hoe lang heeft t bij jou geduurd voor je dat zag veranderen?
5 december besteld, maandag heeft de LM doorgeven aan Tesla de order over te willen nemen, gister geen verandering, vannochtend geen VIN meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Koenkk schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:54:
[...]

5 december besteld, maandag heeft de LM doorgeven aan Tesla de order over te willen nemen, gister geen verandering, vannochtend geen VIN meer.
Vaag, mijne is 4 December besteld en ook Maandag doorgegeven vanuit de LM maar ik zie nog wel m'n VIN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 27-06 13:55
Is de Dong er al? B)

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1301476

Het lijkt erop G-xxx-TL aflevering maandag 16 Dec 16:30u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
loser180 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:16:
[...]

heb een M3P in order staan, vin geeft een SR+ aan, tesla gebeld -> M3P klopt.
Geen verklaring voor de VIN
Als ik mijn 'nieuwe VIN' decode dan kom ik op een Tesla Model S die gebouwd is in 2015.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Landon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:01:
[...]

Als ik mijn 'nieuwe VIN' decode dan kom ik op een Tesla Model S die gebouwd is in 2015.. :F
Je gaat toch niet vreemd he, bro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Kan iemand laten zien hoe t ervoor en achter de VIN code eruit ziet?
ben even benieuwd of ik de juiste heb gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1270420

Frankkieboyy schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:05:
Kan iemand laten zien hoe t ervoor en achter de VIN code eruit ziet?
ben even benieuwd of ik de juiste heb gevonden.
Mijn VIN: VIN 5YJ3E7EA7LF55XXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
ah er staat echt vin voor.
Oke heb ik hem niet haha.

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:02:
[...]

Je gaat toch niet vreemd he, bro?
Hahahaaha, heb jij inmiddels al een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
Mijn VIN is ondertussen zichtbaar in mijn account page (niet alleen meer in de source).

[ Voor 9% gewijzigd door pirke op 11-12-2019 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Frankkieboyy schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:07:

Dankjewel!

[...]
als je in de sourcecode (broncode) zoekt op 5YJ zou je hem kunnen vinden. Vin staat er wel voor maar met aanhalingstekens etc; "vin":"5YJ3E7EA9LFxxxxx

[ Voor 13% gewijzigd door Swede op 11-12-2019 09:13 ]

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Landon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:08:
[...]

Hahahaaha, heb jij inmiddels al een VIN?
Ja, 27-11. Maar die van mij staat er nog steeds in. Ik dacht dat jij ook een 27-11 VIN had?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 11:44

appelsientje

Het beste onder de zon

Swede schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:11:
[...]

als je in de sourcecode (broncode) zoekt op 5YJ zou je hem kunnen vinden. Vin staat er wel voor maar met aanhalingstekens etc; "vin":"5YJ3E7EA9LFxxxxx
ooo wat ben ik dom... ik zocht altijd gewoon op VIN in de sourcecode... en die was vervolgens NULL... dus ik zocht nooit verder.... maar nu ik dus zoek op 5YJ ... vind ik hem wel :D

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webpatrick
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-06 16:37
Frankkieboyy schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:07:

Dankjewel!

[...]
In source: "vin":"5YJ3E7EBXLF?????

Of in Google Chrome installeer de Vin Finder plugin/extension. Je krijgt dan bovenin Chrome naast je zoekbalk een Telsa logo, waar je even op moet klikken als je in je Beheer pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
appelsientje schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:16:
[...]

ooo wat ben ik dom... ik zocht altijd gewoon op VIN in de sourcecode... en die was vervolgens NULL... dus ik zocht nooit verder.... maar nu ik dus zoek op 5YJ ... vind ik hem wel :D
haha, pagina 1 van dit topic is al een tijdje terug, maar daar staan best handige punten....;)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 08:02
Om de dag maar een beetje positief te beginnen tussen de vele azijn verhalen door. Soms gaan dingen namelijk wel gewoon goed bij Tesla en bij de LM (ALD), werd net gebeld door een bedrijf wat voor en namens LM belde, checkte bij mij de levering van mijn TM3 morgen, sturen op het afgesproken tijdstip een chauffeur om mijn huidige leaseschuit in te nemen....chapeau #proactief #servicebestaatnog #naastveelgezeikgaanerooknogdingengoedblijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marceltesla
  • Laatst online: 14-09-2020
Ik heb ook G-xxxTL maar nog niks geen sms of mail
Wachtend nog steets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marks69
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-02 18:47
Goed te horen, ik vaar ook blind op ALD nadat ze mij vorige week hadden gemeld dat VIN bekend is en levering 24/12 zou moeten plaatsvinden. Tot nu toe een verademing, ik ben met deze auto geswitched van LP naar ALD, tot nu toe in de contacten echt een enorme verbetering, maar altijd fijn te horen dat mijn ervaringen tot nu toe bevestigd worden door een ander, geeft in ieder geval de indruk dat het een LM is die zich nog een beetje inspant voor haar klanten! :-)
eikrur schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:18:
Om de dag maar een beetje positief te beginnen tussen de vele azijn verhalen door. Soms gaan dingen namelijk wel gewoon goed bij Tesla en bij de LM (ALD), werd net gebeld door een bedrijf wat voor en namens LM belde, checkte bij mij de levering van mijn TM3 morgen, sturen op het afgesproken tijdstip een chauffeur om mijn huidige leaseschuit in te nemen....chapeau #proactief #servicebestaat nog #naastveelgezeikgaanerooknogdingengoedblijkbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NevsSob
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-01-2020
Verwachte aankomst 15:11 uur @ Zeebrugge :)

M3 SR+ | Midnight Silver | Black | RN 29/8 | VIN 8/11 | SMS 29/11 | levering 11/12 | G-XXX-PZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
@Zebesco030 Ik begin te denken dat de VIN de enige indicatie is voor waneer je je auto krijgt. Mijn VIN eindigt in F59XXXX dus ik kan het allang kunnen weten dat ik mijn auto niet zo snel krijg, aangezien op dit moment VINs van F54XXXX en F55XXXX zie afspraken krijgen.

Zijn jullie het eens met mijn theorie? @Anoniem: 1271622 hoe ziet het laatste stuk van je VIN eruit?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landon
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:12:
[...]

Ja, 27-11. Maar die van mij staat er nog steeds in. Ik dacht dat jij ook een 27-11 VIN had?
Ja klopt, maar gisteren een andere VIN gekregen (telefonisch) met leverdatum 19 dec. VIN komt trouwens overeen met een Tesla Model S. Zou leuk zijn als ik die krijg ivm 20235ste Tesla in Nederland.. Ofzo. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRae
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn VIN is net verdwenen uit mijn sourcecode.. snap er niks meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-06 15:35
macedon schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:23:
@Zebesco030 Ik begin te denken dat de VIN de enige indicatie is voor waneer je je auto krijgt. Mijn VIN eindigt in F59XXXX dus ik kan het allang kunnen weten dat ik mijn auto niet zo snel krijg, aangezien op dit moment VINs van F54XXXX en F55XXXX zie afspraken krijgen.

Zijn jullie het eens met mijn theorie? @Anoniem: 1271622 hoe ziet het laatste stuk van je VIN eruit?
F60XXXX :X

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 11:02

yzh

metstijl schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:25:
[...]

Haha, weer een Tesla powered by GTL :) Ik hoop dat ze de GTLs op een rijtje hebben gezet maandag.
Heb gister Tesla gebeld en behoor ook tot de G-xxx-TL club :)
Alleen nog geen SMS gehad en in mijn account staat ook nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Ik kreeg m'n VIN 28/11, maar begint met 56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon

Zou goed kunnen, ik heb nu een VIN van de F59XXX en F62XXX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

Deze maand voorlopig nog maar 19 (van de 2218) rode modellen op kenteken gezet, SR+ / LR / P bij elkaar.. Zou er ergens een halve boot vol staan met rode??

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 11:44

appelsientje

Het beste onder de zon

:o F60xxxx als jouw theorie klopt... dan wordt het 31dec :D

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-06 23:31
F53... :')

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28

F55, nog niks... :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
appelsientje schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:25:
[...]

:o F60xxxx als jouw theorie klopt... dan wordt het 31dec :D
Tenzij je auto in RCC Europe ziet. Die komen rechtstreeks naar Amsterdam. Mijn auto komt eerste in Zeebrugge (vandaag) en moet wachten tot de tweende ronde pendelboot en dus pas op 16 dec in Amsterdam (volgens Tesla medewerker). Als je auto in RCC Europe zit, dan is hij maar 3 dagen na de mijne in Amsterdam (19/12)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Jij hebt hem al lang dus! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-06 23:31

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70

Zitten er tussen F55xxxx en F59xxxx dan 40.000 auto's? Dat moet dan wereldwijd zijn... Zijn er in NL mensen die bijvoorbeeld een F57xxxx nummer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:32:
[...]

Zitten er tussen F55xxxx en F59xxxx dan 40.000 auto's? Dat moet dan wereldwijd zijn... Zijn er in NL mensen die bijvoorbeeld een F57xxxx nummer hebben?
F56 en staat op de RCC Europe

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagoeman
  • Laatst online: 19-04-2024
Mdink schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:33:
[...]

F59 en zou op de Dong-A moeten staan. Betreft een voorraad model dus zou daar wel iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mdink schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:33:
[...]

En die kwam de 19e aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:32:
[...]

uiteraard, in de US staat er ongeveer een levertijd van 2 wkn voor momenteel. Noorwegen heeft er ook aardig wat rondrijden en in afwachting. Geloof dat er ook naar China nog eea onderweg was. Uiteraard ook S-en en X-en.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dutchman2k19
  • Laatst online: 30-12-2022
De mijne eindigd op F60xxxx denk dat de mijne op een roeiboot staat dan als ik de rest zo zie.....

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Swede schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:35:
[...]

uiteraard, in de US staat er ongeveer een levertijd van 2 wkn voor momenteel. Noorwegen heeft er ook aardig wat rondrijden en in afwachting. Geloof dat er ook naar China nog eea onderweg was. Uiteraard ook S-en en X-en.
Ik weet niet of S-en en X-en daarbij horen. Want in principe beginnen die met 5YJSE en 5YJXE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Swede schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:35:
[...]

Dus de NL batches zijn wellicht tot F55xxxx en de volgende is dan wellicht F59/F60xxxx batch, losse "direct leverbaar" auto's daargelaten. Al kunnen ze niet altijd een auto bestemd voor de US toekennen aan NL (het koplampen gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Als ik tesla mag geloven begon mijn VIN met F61
Was een vooraad / actie auto met een laag RN nummer.

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:38:
[...]
Dus de NL batches zijn wellicht tot F55xxxx en de volgende is dan wellicht F59/F60xxxx batch, losse "direct leverbaar" auto's daargelaten. Al kunnen ze niet altijd een auto bestemd voor de US toekennen aan NL (het koplampen gedoe)
Het is net als al die andere pagina's hier, vooral aannames. Zijn er denk ik maar weinig die weten hoe het echt in elkaar zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
DennusB schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:35:
[...]

En die kwam de 19e aan toch?
Als die onderweg niet zinkt, verdwijnt in de Bermuda driehoek, gekaapt wordt door Somalische piraten of in een rare electrischehttps://www.moviemeter.nl/film/4049 storm terecht komt zou die de 19e aan moeten komen :)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jru
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10-2020

Jru

Die van my F62XXXX dus die hangt aan een touwtje aan die roeiboot :)
Dutchman2k19 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:36:
De mijne eindigd op F60xxxx denk dat de mijne op een roeiboot staat dan als ik de rest zo zie.....

M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 13:45
Snarf70 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:38:
[...]

Ik heb een F56xxxx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06 10:35
Mdink schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:40:
[...]

Als die onderweg niet zinkt, verdwijnt in de Bermuda driehoek, gekaapt wordt door Somalische piraten of in een rare electrischehttps://www.moviemeter.nl/film/4049 storm terecht komt zou die de 19e aan moeten komen :)
Vergeet de mogelijke soliton waves ook niet onderweg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snarf70
Swede schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:40:
[...]

Het is net als al die andere pagina's hier, vooral aannames. Zijn er denk ik maar weinig die weten hoe het echt in elkaar zit.
Het woord "denk" is de winner van het grote-tesla-leveringstopic-woord-van-het-jaar-2019-verkiezing

Pagina: 1 ... 268 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.