M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12
Denk dat we nog even mogen wachten met deze configOscarkuip schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:06:
ook een zwart interieur en nog geen teken vanuit Tesla
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Aeolas op 10-12-2019 17:07 ]
Anoniem: 1299346
Als je in je tesla account bent moet je 3 keer op kruisje drukken als je dan nog steeds niks ziet. Zie je net zo veel als mij😂👌🏼Paladin schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:00:
Ik moet zeggen dat ik toch een gevoel van jaloezie heb voor iedereen die momenteel smsjes of belletjes krijgt (die ik het natuurlijk onwijs gun), maar hier helaas nog steeds oorverdovend stil na het vinnetje op 27-11 nog geen enkele indicatie in mijn account over een aflever datum.
Schelt weinig, LR iets goedkoper, hou er rekening mee dat niet alleen de bijtelling naar 8% gaat maar ook het max-bedrag naar 45kPEPPI schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:22:
[...]
Even snel uitrekenen of/hoeveel een LR met 4% (misschien met eigen bijdrage) goedkoper is dan een SR+ met 8% bijtelling.
M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero
Anoniem: 1270420
Staat in de code:mcetweaker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:41:
[...]
waar vind ik de estimateddeliverydate finder plug-in ?
Ga naar de pagina "Beheren"
Daarna doe je Ctrl U
Als broncode is geladen doe je Ctrl F
Dan zoeken op DeliveryDate
Ik heb em inderdaad zelf gekocht, dus verzekering moet ik zelf regelen. Ik heb al van centraal beheer een offerte van 72euro/maand all risk mede omdat ik 13 schade vrije jaren heb. maar ik moet dus wel een kenteken hebben.M4RN1X schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:48:
[...]
Wat het bellen betreft zitten we inderdaad allemaal in dat schuitje.
Wat het ophalen betreft zou ik gewoon gaan. Je krijgt geen bericht meer nadat je 'JA' hebt gestuurd. Wel lastig wat de verzekering betreft. Maar begrijp ik hieruit dat je 'm zelf hebt gekocht of is het een lease-auto? In het laatste geval zal die verzekering wel geregeld zijn, toch?

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Besteld:
26-09
20-11 VIN en kenteken
SR+/Grey/Zwart/19 inch
Anoniem: 1276362
Gefeliciteerd, tof.Anoniem: 1271622 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:44:
Yessss SMS ontvangen!!! Ophalen 16/12 15:30
Zie dat de sr+ nu ge sms't worden.
Ik had op 02-10 besteld, en mag em a.s. vrijdag ophalen, exact dezelfde config als m'n collega. Altijd lekker die willekeur van tesla
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Vanmiddag maar weer eens met Tesla gebeld voor een update (ga de 20e op wintersport en zou hem graag voor die tijd hebben).
Vriendelijke medewerker gaf aan dat de auto al in Amsterdam staat en afgehaald had kunnen worden maar dat de betaling door LM nog niet binnen is. Hij ging dit checken en zou mij terugbellen.
Na een kwartier ben ik terug gebeld en toen gaf hij aan dat ze zich bij een LM geen zorgen maken om de betaling dus dat alle lichten op groen staan nu. Gelijk een afspraak in kunnen plannen voor ophalen maandag 16-12 om 15:30 :):).
LR AWD / Black / Black 19"
RN 19-11
VIN 28-11
Levering 16-12
Gaat tot nu toe zeer voorspoedig allemaal bij mij
Ik heb dezelfde combi (3P / midnight silver / grijze velgen) maar kan 'm wss pas de 28e op laten halen. Ben ook erg benieuwd hoe die er in het wild uit zietvnms schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:44:
Zie nog veel te weinig foto's van de aflevering van de Model 3 Performance met de nieuwe grijze velgen! Heeft iemand de combi. midnight silver metallic met deze velgen? Zag er eentje voorbij komen, echter waren de foto's erg onduidelijk
Laat de foto’s van de performance midnight silver maar zitten. Maar als je foto’s hebt van van de blauwe P gooi ze maar in de groep😁Jinxz schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:04:
[...]
Ik heb dezelfde combi (3P / midnight silver / grijze velgen) maar kan 'm wss pas de 28e op laten halen. Ben ook erg benieuwd hoe die er in het wild uit ziet
Die zijn er al in overvloed, dit filmpje bijvoorbeeld:Anoniem: 1299346 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:09:
[...]
Laat de foto’s van de performance midnight silver maar zitten. Maar als je foto’s hebt van van de blauwe P gooi ze maar in de groep😁
YouTube: 2020 테슬라 모델3 퍼포먼스 인도 첫날 ! 언박싱 시승기 Tesla Model3 Performance
Scroll naar 18:25..
Dikke bak😎😁vnms schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:16:
[...]
Die zijn er al in overvloed, dit filmpje bijvoorbeeld:
YouTube: 2020 테슬라 모델3 퍼포먼스 인도 첫날 ! 언박싱 시승기 Tesla Model3 Performance
Scroll naar 18:25..
Anoniem: 573591
Zeker...wacht er nu een maand of 3 en half op......ach...27/28 december op tijd toch...#rcceuropevaareensdoor
Rcc Europe de helden van het water!Anoniem: 573591 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:23:
[...]
Zeker...wacht er nu een maand of 3 en half op......ach...27/28 december op tijd toch...#rcceuropevaareensdoor
Nee nog niet maar zegt verder ook niet zoveel denk ikAnoniem: 1271216 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:28:
Mensen met kenteken eindigend op TR al een sms?
M3 SR+ White 18" donker interieur
In ieder geval happy dat levering nu toch aanstaande lijkt:)
SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12
Jij hebt lef!!ricksen87 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:44:
Vandaag om half 5 sms binnen gehad met levering op Maandag om 16.00 uur. Helaas komt tijdstip heel slecht uit dus heb geprobeerd om de afspraak te verplaatsen. Was telefonisch bij Tesla niet doorheen te komen dus maar op sms gereageerd dat afspraak niet uit komt. Ben benieuwd of ik automatisch een nieuw voorstel krijg of dat ik toch zelf telefonisch Tesla moet zien te bereiken.
Dadelijk krijg je bericht dat ze de wagen wel aan iemand geven die wel tijd heeft. Ik weet dat LM iig iederen verzoeken om voorral NIET te vragen voor andere aflever moment.
ricksen87 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:44:
Vandaag om half 5 sms binnen gehad met levering op Maandag om 16.00 uur. Helaas komt tijdstip heel slecht uit dus heb geprobeerd om de afspraak te verplaatsen. Was telefonisch bij Tesla niet doorheen te komen dus maar op sms gereageerd dat afspraak niet uit komt. Ben benieuwd of ik automatisch een nieuw voorstel krijg of dat ik toch zelf telefonisch Tesla moet zien te bereiken.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Hier nog niets ontvangen, ook al weer ik niet of Leaseplan mijn 06 heeft doorgegeven. ☹️Anoniem: 1271216 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:28:
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Ik wacht ook met spanningAnoniem: 1271216 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:28:
M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR
LR RWD clubje
[ Voor 3% gewijzigd door Daniel_SJD op 10-12-2019 19:00 ]
Hier in ieder geval een filmpje van een blauwe Performance: YouTube: New Tesla model 3 Performance Grey Wheelsvnms schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:44:
Zie nog veel te weinig foto's van de aflevering van de Model 3 Performance met de nieuwe grijze velgen! Heeft iemand de combi. midnight silver metallic met deze velgen? Zag er eentje voorbij komen, echter waren de foto's erg onduidelijk
Het kan nog gekker hoor.... 11-10 besteld, 24-10 leeg Tesla account, ca. 2 weken terug één keertje gebeld om te vragen of er reeds een VIN was, meteen kenteken gekregen ...G9xxSK data onbekend....amahusu schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:46:
Wel bizar, collega van me had de auto ruim 2 weken later besteld (omstreeks 14-10) en tot gister 0,0 communicatie. Kreeg ie ineens gister uit het niets een sms met als afleverdatum vandaag. Hij rijdt dus sinds vanmiddag rond in z'n M3
Ik had op 02-10 besteld, en mag em a.s. vrijdag ophalen, exact dezelfde config als m'n collega. Altijd lekker die willekeur van tesla
Vandaag om 17:30 uur telefoon Tesla Tilburg... morgen 15:00 uur halen... met een excuus en gevolgd met bevestiging mail... + wederom excuus..... Afspraken afgezegd, tamelijk adhoc wat wellicht weer wat hoop geeft voor de wachtenden die het koppie laten hangen
"Beste
Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak. Excuses voor de vorige mail en de snelle levering van morgen. "
Datum: 11-12
Tijd: 15:00 uur
SR+ / wit / zwart / Aero / Alphabet
Ik ook bericht! 16:30 op 17-12Daniel_SJD schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:59:
@2 @Tammestein @arko89
LR RWD clubje---> heb vandaag ook een sms ontvangen. 17 dec 11.30 ophalen in Amsterdam. Was dus een goede keuze om de sr+ af te bestellen en deze mee te pakken!
Wel beetje opgelucht, de oorspronkelijke sr+ stond op 12-12 aflevering

2e wit wit 19” met sms. Ik wil ooooook😭Anoniem: 1275906 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:02:
Sms gekregen 16/12 16:30
- SR+ wit/wit 19 inch
Besteld 19 november
Model 3
Dank voor deze tip, kreeg binnen 10 minuten een email terug met kenteken en meldcode, hulde voor delivery!!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb sinds afgelopen vrijdag ook maar een aandeel Tesla gekocht op de Nasdeq. Nu maar hopen dat ze een goede Q4 draaien
M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019
Wat een auto😉😂Fab1Man schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:59:
[...]
Hier in ieder geval een filmpje van een blauwe Performance: YouTube: New Tesla model 3 Performance Grey Wheels
Iedereen dus een sms voor 17/12 behalve ik, zou er dan toch iets fout gaan bij mij?!Daniel_SJD schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:59:
@2 @Tammestein @arko89
LR RWD clubje---> heb vandaag ook een sms ontvangen. 17 dec 11.30 ophalen in Amsterdam. Was dus een goede keuze om de sr+ af te bestellen en deze mee te pakken!
Ik ook iets voor half vijf. Komende maandag!Anoniem: 1275906 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:02:
Sms gekregen 16/12 16:30
- SR+ wit/wit 19 inch
Besteld 19 november

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
Hij komt vast vanavond nogTjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:10:
[...]
Iedereen dus een sms voor 17/12 behalve ik, zou er dan toch iets fout gaan bij mij?!
Anoniem: 1270420
VIN van 26 november.
Ophalen: Maandag 16 december 12:30u.
Model 3
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Haha ik heb hetzelfde, kan nog niet helemaal bevatten dat exact dat straks op de stoep staat.
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:23:
SMSjes vandaag tot de 19e. Vrijdag volgende ronde en dan ophalen van 20-24 dec?
Anoniem: 1304646
Ik heb net met AutoReset gebeld. Tesla zegt: afhaalafspraak staat morgen (11-12) om 15.00u. LP zegt dat er een afspraak gemaakt wordt, AR zegt dat er niks bekend is over een rit naar mij toe...Samplex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:58:
Al iemand zijn auto gekregen via AutoReset regeling van Leaseplan??

Ik heb geen SMS gehad.
Morgen maar gewoon naar A'dam gaan???
Ik kreeg vrijdagavond 29-11 een sms voor 7/12 ophalen.... mail kwam pas op 4-12... Ff rustig wachten... 2 dagen ervoor is nog tijd genoeg. Je kunt toch op VIN een verzekering afsluiten?zoootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:43:
Ik heb een vraagje,
Ik heb afgelopen zaterdag (7-12) een sms bericht gekregen voor levering aankomende zaterdag (14-12). Hierop heb ik JA geantwoord maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en er is nog geen kenteken bekend.
Hoe kan ik nu een kenteken/bevestiging krijgen voor mijn levering over 4 dagen? Bellen heb ik geprobeerd maar de verbinding wordt telkens verbroken na 1-3 minuten. Iemand in hetzelfde schuitje? Wat kan ik nu het beste doen? ik heb nog geen autoverzekering afgesloten.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Heb je al gekeken in je beheer pagina?Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:10:
[...]
Iedereen dus een sms voor 17/12 behalve ik, zou er dan toch iets fout gaan bij mij?!
....ja natuurlijk heb je dat al gedaan..
Ik heb een secundair account en kan dus niets zien helaas of daar iets staat over afleverdatumTammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:29:
[...]
Heb je al gekeken in je beheer pagina?
M3 SR+ White 18" donker interieur
Als het kon had ik het meteen gedaan, maar alles gaat via mijn LM dus kan zelf niks zien...Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:29:
[...]
Heb je al gekeken in je beheer pagina?
Nog niet; al besteld op 09-09 maar was helemaal mis gegaan. Heb wel een RN en VIN en de auto is uit de snel beschikbaar gehaald (heb ik zelf geregeld anders was er niks geweest voor mij).ElonDusk schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:22:
Iemand sms gehad die ook bij Athlon zit?
Zou als het goed is 19-12 geleverd worden....
Maar nog geen SMS
Vandaag wel gehoord dat er al een lijst met 70 leasers zijn die naast de pot piesen en niet meer dit jaar geleverd krijgen....
Ik vermoed dat je gelijk hebt. Wij ( met onze VIN op 27-11l krijgen vast vrijdag of maandag een sms met leverdatum 19 of 20 decsknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:26:
Heb tot dusver alleen 14-12 en 16-12 en 17-12 voorbij zien komen.. Er is nog hoop voor 18/19/20..
[...]
Mij is verteld dat ik aankomende vrijdag een SMS kan verwachten voor een zeer waarschijnlijke levering van volgende week.knights16 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:42:
[...]
Ik vermoed dat je gelijk hebt. Wij ( met onze VIN op 27-11l krijgen vast vrijdag of maandag een sms met leverdatum 19 of 20 dec
Ik kreeg vandaag een sms na een VIN op de 20ste. Ik snap je gevoel maar ik vermoed dat je nog zo maar eens een weekje moet wachtenPaladin schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:00:
Ik moet zeggen dat ik toch een gevoel van jaloezie heb voor iedereen die momenteel smsjes of belletjes krijgt (die ik het natuurlijk onwijs gun), maar hier helaas nog steeds oorverdovend stil na het vinnetje op 27-11 nog geen enkele indicatie in mijn account over een aflever datum.
SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
SR+, White, Black, 18", geen trekhaak
Besteld LM 27-9
RN10965****, eerste week oktober
VIN: 553****
Kenteken: G-***-SK
Alles gaat voorspoedig vooralsnog, kan niet wachten!
Welk nummer van autoreset heb je gebeld? Mijn ophaalafspraak staat vrijdag om 09.00 gepland en LP blijft maar aangeven dat autoreset contact met mij op gaat nemenAnoniem: 1304646 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:28:
[...]
Ik heb net met AutoReset gebeld. Tesla zegt: afhaalafspraak staat morgen (11-12) om 15.00u. LP zegt dat er een afspraak gemaakt wordt, AR zegt dat er niks bekend is over een rit naar mij toe...![]()
Ik heb geen SMS gehad.
Morgen maar gewoon naar A'dam gaan???

Anoniem: 1279292
Specs:
LR AWD / Black / Black / Aero / 6 okt besteld / RN ?? / VIN 27 nov.
Ik neem aan dat dit de boot is waarop vele LR staan. Gezien deze al op 5 december gearriveerd is hoop ik dat we op zijn minst vrijdag a.s. een delivery SMS krijgen.
Anoniem: 1304656
JIPPIE AYEAH😁😁😁
Samen met m'n baas onderweg vanuit het verre zuiden een paar klanten langsgegaan, langzaam naar noord Amsterdam en we kwamen ongeveer rond 16.30 aan. Geparkeerd aan de buiten kant van het terrein en via dranghekken die gewoon open stonden door de Tesla's heen, niemand die opkeek.
Na wat zoeken toch even aanmelden, ik zei we zijn best wat vroeg maar dat was geen probleem. De auto is nog niet klaargemaakt dus dit zou een half uur ongeveer duren dan moest ik nog maar eens komen. We vroegen waar hij ongeveer stond, ze wezen het aan op de laptop. Eenmaal de tent uit zag ik hem gewoon bijna naast de tent staan (en niet waar ze aanwezen lol). Gewoon binnengestapt, de auto was nog niet gekoppeld in m'n app (hoofdaccount van Tesla geen LM er tussen). Later vertelde een vriendelijke meneer dat het tot een uur na de officiele afspraak kan duren.
Wat 'gespeeld' in de auto en met een flinke zaklamp nog gekeken maar alles zag er netjes uit. Ook even de laadklep open en dicht etc. Geen enkel persoon die de auto kwam 'klaarmaken', had ik ook niet verwacht. Toen we instapten direct uit de tent was de auto aan het voorverwarmen, ik denk dat dat het klaarmaken was. Range was 262 km (toch niet genoeg om naar huis te komen).
Toen we na een half uur de tent weer inkwamen wist de mevrouw te vertellen dat hij klaargemaakt was lol. In ieder geval kon ik uitrijden. Bij mij lieten ze me door een tent heen rijden waar ze de laadkabel van 2m nog in de kofferbak staken en ondertussen het formulier wat ik bij inschrijven in de tent scanden. Daarna uitrijden en gaan met die banaan.
Echt een geweldige auto ;-)
Niet veel foto's genomen maar hier toch een paar:
https://imgur.com/a/09oEwa2
SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12
Er zullen een aantal LR’s al in Zeebrugge staan, maar ik denk ook dat er veel op de Dong staan die morgen aankomt. Dan gaan er een boel op de Autopride die pendelt tussen Zeebrugge en 020. Aankomst van die boot 16 dec, afleveringen vanaf de 18e of zoAnoniem: 1279292 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:53:
Zowel van Tesla als LM vernomen dat de boot waarop mijn Tesla staat op 5 december gearriveerd is in NL.
Specs:
LR AWD / Black / Black / Aero / 6 okt besteld / RN ?? / VIN 27 nov.
Ik neem aan dat dit de boot is waarop vele LR staan. Gezien deze al op 5 december gearriveerd is hoop ik dat we op zijn minst vrijdag a.s. een delivery SMS krijgen.
Leuk! Ik was er zelf om 17:30 (oorspronkelijk tijdstip was 9:30) en heb dus in het donker naar de auto moeten zoeken. Met "je hebt een witte auto en die zijn er niet zoveel dus je vindt 'm vanzelf wel" naar buiten gestuurd en gelukkig had ik 'm zo gevonden, al zijn er op jouw foto's best wel wat witte M3's te vinden!Joey1978 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:55:
Nou (waarschijnlijk) laatste bericht hier. Gisteren de auto opgehaald. Eerst was de afspraak 9 december om 12u, daarna op zondagochtend 11.40 een SMS voor 18u.
Samen met m'n baas onderweg vanuit het verre zuiden een paar klanten langsgegaan, langzaam naar noord Amsterdam en we kwamen ongeveer rond 16.30 aan. Geparkeerd aan de buiten kant van het terrein en via dranghekken die gewoon open stonden door de Tesla's heen, niemand die opkeek.
Na wat zoeken toch even aanmelden, ik zei we zijn best wat vroeg maar dat was geen probleem. De auto is nog niet klaargemaakt dus dit zou een half uur ongeveer duren dan moest ik nog maar eens komen. We vroegen waar hij ongeveer stond, ze wezen het aan op de laptop. Eenmaal de tent uit zag ik hem gewoon bijna naast de tent staan (en niet waar ze aanwezen lol). Gewoon binnengestapt, de auto was nog niet gekoppeld in m'n app (hoofdaccount van Tesla geen LM er tussen). Later vertelde een vriendelijke meneer dat het tot een uur na de officiele afspraak kan duren.
Wat 'gespeeld' in de auto en met een flinke zaklamp nog gekeken maar alles zag er netjes uit. Ook even de laadklep open en dicht etc. Geen enkel persoon die de auto kwam 'klaarmaken', had ik ook niet verwacht. Toen we instapten direct uit de tent was de auto aan het voorverwarmen, ik denk dat dat het klaarmaken was. Range was 262 km (toch niet genoeg om naar huis te komen).
Toen we na een half uur de tent weer inkwamen wist de mevrouw te vertellen dat hij klaargemaakt was lol. In ieder geval kon ik uitrijden. Bij mij lieten ze me door een tent heen rijden waar ze de laadkabel van 2m nog in de kofferbak staken en ondertussen het formulier wat ik bij inschrijven in de tent scanden. Daarna uitrijden en gaan met die banaan.
Echt een geweldige auto ;-)
Niet veel foto's genomen maar hier toch een paar:
https://imgur.com/a/09oEwa2
Verder dezelfde ervaring, zag alleen bij een andere kersverse eigenaar dat zijn dashboard echt een enorme kier had. En de eerste opmerking van de Tesla hulp: "oh ik zie echt niet wat u bedoelt hoor meneer." Zal vast wel goed zijn gekomen.
Anoniem: 1279292
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:58:
[...]
Er zullen een aantal LR’s al in Zeebrugge staan, maar ik denk ook dat er veel op de Dong staan die morgen aankomt. Dan gaan er een boel op de Autopride die pendelt tussen Zeebrugge en 020. Aankomst van die boot 16 dec, afleveringen vanaf de 18e of zo
Dat was de Glovis SeriusAnoniem: 1279292 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:03:
Ik vraag me dan toch af wat ze bedoelen met 'De boot is op 5 december al aangekomen in NL"![]()
[...]
Anoniem: 1304656
Die zou van mij kunnen zijn 🤣Daniel_SJD schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:08:
Ik zie net dat G-666-VD is toegekend aan een grijze Tesla M3... iemand die kleur wil bekennen?
ICE ICE Baby
andere collega's die pas later een vin gekoppeld kregen hebben eveneens al een afleverafspraak
voor wie het wil weten, auto collega zit in de TR range en hand rond 23/11 een vin.
kan niet ontkennen dat ik dit wel stressverhogend vind, aaaargh
Happy climber

Hier gelijke situatie en ook VIN van 23/11 en nog geen afspraak. Begin december was de auto al in Zeebrugge met kenteken (reeks G-XXX-TL).eriklucas schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:13:
Nou ja zeg, 2 collega's met exact zelfde config etc. 1 rijd er al in, 2e vanmiddag een afleverafspraak. En ik hoor dat mijn auto nog op 'de boot' staat en midden december wordt verwacht.
andere collega's die pas later een vin gekoppeld kregen hebben eveneens al een afleverafspraak
voor wie het wil weten, auto collega zit in de TR range en hand rond 23/11 een vin.
kan niet ontkennen dat ik dit wel stressverhogend vind, aaaargh
Zijn die kentekens al tenaam gesteld?D85 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:18:
[...]
Hier gelijke situatie en ook VIN van 23/11 en nog geen afspraak. Begin december was de auto al in Zeebrugge met kenteken (reeks G-XXX-TL).
Anoniem: 1267098
Kenteken G-XXX-TJ
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1267098 op 10-12-2019 20:21 ]
Anoniem: 1304672
LM was vrijdag nog overtuigd: alles komt goed.
Mooi niet.
Vandaag belde de LM mij:
Drie keuzes:
1. levering maart 2020
2. een LR AWD voor dit jaar
3. bestelling annuleren
Bestelling 24-7 restrictie 7-12
RN 16-8
25-9 restrictie verwijderd
10-12 bestelling geannuleerd.
SR+ wit/zwart 19"
Ik gun m jou ook hoor, neem ik wel de G-665-VD
Maar dit zijn beide SR+ modellen aan de catalogus prijs te zien.
[ Voor 15% gewijzigd door djmuggs op 10-12-2019 20:25 ]
ICE ICE Baby
Wat vervelend zeg, en nu heb je hem geannuleerd dus. Wat ga je nu doen?Anoniem: 1304672 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:21:
Een aantal weken hier mee gelezen met anderen en voor mezelf de conclusie getrokken dat ik dit jaar geen Tesla meer ga krijgen.
Mooi niet.
Vandaag belde de LM mij:
Drie keuzes:
1. levering maart 2020
3. bestelling annuleren
RN 16-8
SR+ wit/zwart 19"
Ok maar dan kan het heel goed daar aanliggen, ik heb hem rechtstreeks besteld. Hoe zit dat met de anderen?Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:31:
[...]
Als het kon had ik het meteen gedaan, maar alles gaat via mijn LM dus kan zelf niks zien...
Anoniem: 1281592
Met OV naar Sloterdijk, daar met de shuttle naar de terminal.
Snel aan de beurt bij de check in.
Auto werd doorgereden (zag dat deze in beweging was op de app)
Zitting van de achterbank lag er los in, deze zelf weer vast gezet.
Auto verder geen opmerkingen aan, zo meegenomen.
Eerste ervaring zeer positief behalve de cruisecontrol. Werd helemaal gestoord van phantom braking. Dit was nog op software 9, auto staat inmiddels op v10. Hopelijk lost dit veel op.
zie via site Alphabet twee schadebedrijven half uurtje lopen van de Maltaweg...
Dit doen ze meestal pas de dag voor levering.
Ik hoop dat ik mijn huidige e-tron nog dit jaar kwijt ben

is een mooie auto om te zien maar kan nou niet zeggen dat ik er echt enthousiast over ben. kort in een gte gereden dat was veel leuker
Happy climber
Welke e-tron heb je?eriklucas schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:35:
[...]
Ik hoop dat ik mijn huidige e-tron nog dit jaar kwijt ben![]()
is een mooie auto om te zien maar kan nou niet zeggen dat ik er echt enthousiast over ben. kort in een gte gereden dat was veel leuker
Reviews zijn positief behalve de range en het verbruik maar goed, elk alternatief op dat vlak legt het af tegen Tesla dus dat is geen verrassing.
weet eigenlijk niet eens precies maar volgens mij is ie van jan 2019.GeeMoney schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:37:
[...]
Welke e-tron heb je?
Reviews zijn positief behalve de range en het verbruik maar goed, elk alternatief op dat vlak legt het af tegen Tesla dus dat is geen verrassing.
Motor op automaat trek rap op maar alsof je een blok beton op gang probeert te krijgen.
Na amper 30km is het wel gedaan met elektrisch.
Happy climber
Anoniem: 1304646
telefoonnummer AutoReset: 020-7990934TESLAM3SR schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:52:
[...]
Welk nummer van autoreset heb je gebeld? Mijn ophaalafspraak staat vrijdag om 09.00 gepland en LP blijft maar aangeven dat autoreset contact met mij op gaat nemen
Ik ga morgenvroeg om 8.00u meteen LP bellen om eens te horen hoe het nu precies in zijn werk gaat. Voor de achtergrond dat AR echt niks kon vertellen vraag ik me af hoe dit soort processen nu eigenlijk werkt.
Dan heb je het over een Audi A3 denk ikeriklucas schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:44:
[...]
weet eigenlijk niet eens precies maar volgens mij is ie van jan 2019.
Motor op automaat trek rap op maar alsof je een blok beton op gang probeert te krijgen.
Na amper 30km is het wel gedaan met elektrisch.
Anyway, ik heb een Tesla in bestelling voor een collega (LR, AWD, red/black/19”) op 03-12 besteld en sinds 05-12 een VIN in de source maar verder nog niets. Was een direct beschikbaar model.
Is dat ook niet dat je regelmatig een overgang hebt van 120 -> 100Anoniem: 1281592 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:28:
Eerste ervaring zeer positief behalve de cruisecontrol. Werd helemaal gestoord van phantom braking. Dit was nog op software 9, auto staat inmiddels op v10. Hopelijk lost dit veel op.
Ik duim met jullie mee hier!Darth Eddy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:45:
[...]
Mij is verteld dat ik aankomende vrijdag een SMS kan verwachten voor een zeer waarschijnlijke levering van volgende week.
Ik heb hem ingeleverd bij het Alpharent filiaal. Vriendelijk gevraagd en ben even naar de tesla locatie gereden door de dame die mijn auto innam.Matn61 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:31:
Iemand ervaring met huidige auto aanbieden bij lokaal Alphabet inleverpunt...?
zie via site Alphabet twee schadebedrijven half uurtje lopen van de Maltaweg...
Liberte, Egalite et Fraternite
Auto zaterdag 14/12 om 16.30 ophalen in A'dam.
geen mail geen sms, zag het na triljoen x f5 de datum verschijnen in mijn tesla account rond 17.45.
Morgen maar ff de lm bellen of zij iets meer weten. kenteken ed geen idee.
4/10 besteld
27/11 vin
vandaag in account te zien
is lr awd silver… 18inch doppen sloop ik eraf
RN109648XXX
VIN 5YJ3E7EB4LF564xxx
Schiet mij maar lek maar ik ben blij. volgende fase laadpaalregelstress en zaterdag met ov naar a'dam. OV en ik zijn geen vrienden. Blijf een NLer moet altijd wat te zeiken overhouden.
Ik zie in je signature dat jij precies dezelfde auto hebt besteld als ik, maar een maand later. En toch rij jij er wel in en ik niet. Hoe kan dit?Mesque schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:24:
[...]
Wat vervelend zeg, en nu heb je hem geannuleerd dus. Wat ga je nu doen?

M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???
That’s Tesla for you..Mickman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:17:
[...]
Ik zie in je signature dat jij precies dezelfde auto hebt besteld als ik, maar een maand later. En toch rij jij er wel in en ik niet. Hoe kan dit?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Niemand met VIN rond de 26e een sms? Of kenteken met TR een sms?
Poeh, kloten man. Dus nu geannuleerd?Anoniem: 1304672 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:21:
Een aantal weken hier mee gelezen met anderen en voor mezelf de conclusie getrokken dat ik dit jaar geen Tesla meer ga krijgen.
Mooi niet.
Vandaag belde de LM mij:
Drie keuzes:
1. levering maart 2020
3. bestelling annuleren
RN 16-8
SR+ wit/zwart 19"
Toch vraag ik me oprecht af waarom bestellingen geannuleerd worden bij een levering in 2020. Uiteraard voelt het als een k*t streek om 8% bijtelling neer te leggen in plaats van de beloofde 4%. Echter zie ik weinig interessante vergelijkbare opties. Ik ben wel benieuwd wat jullie dan zo al bestellen.
Ik zelf heb halverwege november een bestelling geplaatst voor een SR+/blue/black/18”. De leaseprijs is ruim €100 boven budget en daarnaast heb ik nog een ‘default’ eigen bijdrage van €50. In mijn geval zijn de extra kosten tussen 4% en 8% dus lang niet zo groot als hier veelvuldig geschetst wordt.
Na de bestelling werd trouwens een levering van eind januari/begin februari gecommuniceerd, maar uit jou verhaal blijkt dat maart wordt?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Zelf heb ik naast de vin van twee weken geleden niets meer vernomen. Ook mijn mails aan Delivery zijn onbeantwoord gebleven.
Heel irritant dat je geen reactie krijgt van delivery (zelfde ervaring hier) maar hey, je hebt een VIN en dat is goed nieuws!art1fex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:31:
Vandaag heeft een collega van Leaseplan te horen gekregen dat zijn configuratie toch niet meer leverbaar is dit jaar. Hij kan kiezen om te annuleren of een andere config te nemen.
Zelf heb ik naast de vin van twee weken geleden niets meer vernomen. Ook mijn mails aan Delivery zijn onbeantwoord gebleven.
M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.