- ArPi75
- Registratie: Oktober 2019
-
Laatst online: 14:03
Ik vind het elke keer bewonderenswaardig hoe Tesla met hand-en-tand verdedigd wordt door deze en gene. Alles wat Tesla ons flikt daar zou elke andere autobouwer nooit mee wegkomen en die zou zwaar door het stof moeten gaan.
Tesla heeft daarentegen schijnbaar een heel leger aan postitiviteitsguru's voor zich weten te winnen die elk nadeel en elke tegenslag goedpraten of weghonen met ach.... 8% is nog steeds niet duur. Het is ... (1 2 3 4 5 6 7 8 9 10) ... meer dan het dubbele van de bijtelling waarop sommigen van ons zich al enkele maanden voorbereiden.
Vooralsnog heb ik gisteren van Tesla te horen gekregen dat ik dit jaar nog een auto krijg terwijl ze niet weten op welke boot die dan zou moeten staan omdat er nog geen VIN gekoppeld is, maar met alle verhalen van gisteren en vandaag kan ik dat eigenlijk niet geloven en ben ik al volop aan het rekenen geslagen.Mij scheelt het straks als het niet meer lukt in 2019 €112 netto per maand.
Besteld op 12-9, de berichtgeving was toen november rijden. Nu is de baas bezig met kijken of de huidige 14% auto nog wat langer door mag want die loopt toch echt uit de lease.
Ja ik ben nog steeds positief over de M3 als auto en wil er heel graag in gaan rijden, zelfs als dat pas 2020 gebeurt. Maar om nou te zeggen dat ik positief kan zijn over Tesla en hun handelwijze.... Nee, dat niet. Ze gaan beschamend om met hun klanten ongeacht of dat nou LM's of berijders zijn.
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 17,6 kWp PV, WW-warmtepomp, gasloos sinds 2023, 32 kWh / 17 kW thuisaccu
Let op:
Op
https://tesla-updates.github.io/ &
https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren:
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het
Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus
absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.