Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 13:45
PEPPI schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:22:
[...]

Even snel uitrekenen of/hoeveel een LR met 4% (misschien met eigen bijdrage) goedkoper is dan een SR+ met 8% bijtelling.
Het verschil is +/- 100,- per maand.. Ik kwam uit bijna hetzelfde uit als ik een SR+ in 2020 zou nemen, ivm een 2019 LR.

Geldt overigens ook voor de P, al ligt dat meer rond de 110,- extra per maand
(netto bedragen)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 1299346

De Rcc Europe is lekker aan het varen Tesla vrienden😁🙈 Hij is bijna de Dominicaanse voorbij🤓😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Wat staat er in je account?
Linkser schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:25:
Ik begrijp hier helemaal niks meer van, toch maar even gebeld met Tesla.
Maar meneer u heeft al een afleverafspraak 13 december 11:00, geen SMS of mail ontvangen.
Dat zou niet kunnen volgens Tesla, nou dus echt wel!

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
LR+ nemen nog dit jaar is 280 bruto (op jaarbasis) goedkoper dan een SR+ komend jaar grofweg (60k vs 49k gerekend). Maar je leasebudget moet het ook wel toestaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 10-12-2019 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:32
Anoniem: 1299346 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:26:
De Rcc Europe is lekker aan het varen Tesla vrienden😁🙈 Hij is bijna de Dominicaanse voorbij🤓😎
Rond Jamaica gaat hij een rondje varen, net als een van die vorige boten. Ik denk dat er dan een paar mensen (inclusief moi) een hartverzakking gaan krijgen.....

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArPi75
  • Nu online
Ik vind het elke keer bewonderenswaardig hoe Tesla met hand-en-tand verdedigd wordt door deze en gene. Alles wat Tesla ons flikt daar zou elke andere autobouwer nooit mee wegkomen en die zou zwaar door het stof moeten gaan.
Tesla heeft daarentegen schijnbaar een heel leger aan postitiviteitsguru's voor zich weten te winnen die elk nadeel en elke tegenslag goedpraten of weghonen met ach.... 8% is nog steeds niet duur. Het is ... (1 2 3 4 5 6 7 8 9 10) ... meer dan het dubbele van de bijtelling waarop sommigen van ons zich al enkele maanden voorbereiden.

Vooralsnog heb ik gisteren van Tesla te horen gekregen dat ik dit jaar nog een auto krijg terwijl ze niet weten op welke boot die dan zou moeten staan omdat er nog geen VIN gekoppeld is, maar met alle verhalen van gisteren en vandaag kan ik dat eigenlijk niet geloven en ben ik al volop aan het rekenen geslagen.Mij scheelt het straks als het niet meer lukt in 2019 €112 netto per maand.

Besteld op 12-9, de berichtgeving was toen november rijden. Nu is de baas bezig met kijken of de huidige 14% auto nog wat langer door mag want die loopt toch echt uit de lease.

Ja ik ben nog steeds positief over de M3 als auto en wil er heel graag in gaan rijden, zelfs als dat pas 2020 gebeurt. Maar om nou te zeggen dat ik positief kan zijn over Tesla en hun handelwijze.... Nee, dat niet. Ze gaan beschamend om met hun klanten ongeacht of dat nou LM's of berijders zijn.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 21:58
sknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:26:
Wat staat er in je account?

[...]
Niks want ik heb een secondair account zonder RN zichtbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 11:19

NightHawk4

Lotte is Liev :>

PEPPI schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:22:
[...]

Even snel uitrekenen of/hoeveel een LR met 4% (misschien met eigen bijdrage) goedkoper is dan een SR+ met 8% bijtelling.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7ol7RmN.jpg

Had hem nog in excel staan, geen rekening gehouden met eigen bijdrage en 52% schaal :P
Bij de berekeningen is ook rekening gehouden met 45/50k :+

[ Voor 7% gewijzigd door NightHawk4 op 10-12-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Dan is het maar goed dat je even gebeld hebt.. zou bijna zeggen, wel slordig van de LM die je dat niet eerder heeft laten weten..
Linkser schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:29:
[...]

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1304388

Nou, het is gelukt. Bij Tesla ben ik er door. LM heeft bestelling geplaatst op 5-12.
RN en VIN gekoppeld en bevestigd. 19de mag ik hem komen ophalen zei de tesla meneer.

Model 3, performance, blauw, FSD, wit interior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
sknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:30:
Dan is het maar goed dat je even gebeld hebt.. zou bijna zeggen, wel slordig van de LM die je dat niet eerder heeft laten weten..

[...]
Die weten ook nog van niks, wel dat ik een kenteken heb en dat ik sowieso dit jaar hem zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Linkser schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:29:
[...]

Ik zit ook in dit schuitje en heb een LM (Alphabet) die mij al tig keer heeft verteld dat Tesla contact met me op gaat nemen, terwijl Tesla expliciet zegt dat ze contact op gaan nemen met de LM en dat ik zeker geen sms zal ontvangen. Ik wil niet om de paar dagen bellen, maar als ik jouw reactie lees begin ik wel te twijfelen.. Het zou echt zuur zijn als ik door miscommunicatie de auto straks mis. Ik ga donderdag/vrijdag maar weer eens bellen (gisteren konden ze me niets vertellen).

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1304404

Ik heb vandaag een kenteken ontvangen van LM, G-xxx-TR. Deze staat alleen nog niet geregistreerd. Iemand een idee hoe lang er tussen zit vanaf kenteken ontvangen, geregistreerd naar de SMS?

Ik heb volgens mij een secondary account want ik zie helemaal niks in m’n account terug.

Ik heb een M3 SR+, zwart 19” en lees al een tijdje mee hier (uiteraard met crossed fingers om voor 31-12 de M3 te mogen ophalen). Besteld ergens in september en 27 sept. de “Welcome to Tesla” mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strigix
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-07-2024
Markboss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:36:
[...]

Ik zit ook in dit schuitje en heb een LM (Alphabet) die mij al tig keer heeft verteld dat Tesla contact met me op gaat nemen, terwijl Tesla expliciet zegt dat ze contact op gaan nemen met de LM en dat ik zeker geen sms zal ontvangen. Ik wil niet om de paar dagen bellen, maar als ik jouw reactie lees begin ik wel te twijfelen.. Het zou echt zuur zijn als ik door miscommunicatie de auto straks mis. Ik ga donderdag/vrijdag maar weer eens bellen (gisteren konden ze me niets vertellen).
Ik zit ook bij Alphabet, ik heb geen SMS, mail of wat dan ook gekregen.
De ophaal datum verscheen plots in de beheerpagina van m'n Tesla.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchman2k19
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 30-12-2022
Anoniem: 1304404 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:37:
Ik heb vandaag een kenteken ontvangen van LM, G-xxx-TR. Deze staat alleen nog niet geregistreerd. Iemand een idee hoe lang er tussen zit vanaf kenteken ontvangen, geregistreerd naar de SMS?

Ik heb volgens mij een secondary account want ik zie helemaal niks in m’n account terug.

Ik heb een M3 SR+, zwart 19” en lees al een tijdje mee hier (uiteraard met crossed fingers om voor 31-12 de M3 te mogen ophalen). Besteld ergens in september en 27 sept. de “Welcome to Tesla” mail.
Heb het zelfde kenteken mag niet hopen dat je ook de zelfde cijfers heb hahah! SMS zal vanzelf binnenkomen

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Strigix schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:37:
[...]

Ik zit ook bij Alphabet, ik heb geen SMS, mail of wat dan ook gekregen.
De ophaal datum verscheen plots in de beheerpagina van m'n Tesla.
Dat is het probleem, ik heb geen beheerpagina :/

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 12:10
Anoniem: 1304388 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:32:
Nou, het is gelukt. Bij Tesla ben ik er door. LM heeft bestelling geplaatst op 5-12.
RN en VIN gekoppeld en bevestigd. 19de mag ik hem komen ophalen zei de tesla meneer.

Model 3, performance, blauw, FSD, wit interior.
Dit bedoel ik dus. Hoe is het mogelijk dat een bestelling geplaatst op 5-12 eerder wordt afgehandeld dan mijn bestelling (geplaatst op 24-09 en al sinds november aanwezig in Amsterdam)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-07 14:11

eazi

Vingerplant onder

GeeDeeZet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:42:
[...]

Dit bedoel ik dus. Hoe is het mogelijk dat een bestelling geplaatst op 5-12 eerder wordt afgehandeld dan mijn bestelling (geplaatst op 24-09 en al sinds november aanwezig in Amsterdam)???
Snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje20
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-07-2020
GeeDeeZet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:42:
[...]

Nou inderdaad, ik heb dan besteld 27/11 maar ook hier nog geen reactie. Hoe is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271216

Hier ook TR... net gebeld voor afleverdatum en die slecht Engels sprekende meneer zei dat ik bij de LM moest zijn 😴.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje20
  • Laatst online: 26-07-2020
heb ik ook besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

Aangezien de thread 1061 pagina's lang is kan je er vanuit gaan dat niemand dit weet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 10:38
Markboss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:36:
[...]

Bij mijn vrouw op haar werk ook meerdere M3's besteld en woensdag wordt de eerste opgehaald door de collega zelf. Kreeg gewoon een SMS. LM is Alphabet. Besteld begin november, krijg alleen halve info over wel type. Zo te zien een LR, wit, zw interieur, meer niet.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 23:35

bas.kb

BI'er :P

Als je een tesla besteld bij "Snel leverbaar" en ze kunnen niet in 2019 leveren, kan je dan nog onder de koop uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
  • Laatst online: 03-07 12:10
Dat begreep ik inderdaad al. Maar ik heb dus al sinds begin november mijn kenteken en de bevestiging dat de auto al in Amsterdam staat.
Volgens mij staat die auto gewoon ergens in een verdomhoekje op het terrein :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1304130

Het maakt voor de bijtelling niet uit als dat exemplaar in 2019 op kenteken staat. Levering is daarvoor geen vereiste.
bas.kb schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:48:
Als je een tesla besteld bij "Snel leverbaar" en ze kunnen niet in 2019 leveren, kan je dan nog onder de koop uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

GeeDeeZet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:48:
[...]

Dat begreep ik inderdaad al. Maar ik heb dus al sinds begin november mijn kenteken en de bevestiging dat de auto al in Amsterdam staat.
Er zijn vandaag nog wat SMSjes uitgegaan van nov 8 VINs... wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 1279292 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:15:
Wat is je config? En welke dag heb je je VIN Gehad weet je dat?

[...]
Zie excel😂. VIN heb ik gisteren telefonisch gekregen, maar voorgeschiedenis was wat afwijkend: vrijdag bleek aan de tel met tesla dat een of andere onverlaat een restrictie op de order had gezet tot 14-1. Onverklaarbaar, LM wist van niets... is er direct afgehaald, daarna ging het dus snel. Config: M3 LR AWD, blauw, PUR zwart, 18 inch

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9ukrSVJ.png

Morgen ophalen! Heb er vertrouwen in nu de auto een tenaamstelling heeft.
Betreft een kenteken G-XXX-SJ reeks.

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
Markboss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:40:
[...]

Dat is het probleem, ik heb geen beheerpagina :/
Ik vraag me ook af hoe dat straks bij een SuC gaat, want ik heb geen account met auto erin...

Donderdag nog maar een keer bellen, zou nu wel mail moeten krijgen met bevestiging maar niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Linkser schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:53:
[...]

Ik vraag me ook af hoe dat straks bij een SuC gaat, want ik heb geen account met auto erin...

Donderdag nog maar een keer bellen, zou nu wel mail moeten krijgen met bevestiging maar niks gezien.
En dus ook geen app die werkt.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-07 07:06
bas.kb schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:48:
Ja zie voorwaarden op de Tesla website, je kunt gewoon annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-07 07:06
Linkser schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:53:
[...]

Ik heb nog steeds geen account met auto erin (via de website), maar wel een auto en de auto in de app. Die wordt pas +/- 15 minuten voor het ophalen geactiveerd dus dat kun je nu nog niet zien (tot die tijd geeft de app aan dat er geen auto is gekoppeld aan je app).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:04
De Autopride is weer onderweg van Zeebrugge naar Amsterdam met een verse lading Model 3s. Verwacht aankomst ergens vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Laatst online: 24-05 10:20
Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:58:
De Autopride is weer onderweg van Zeebrugge naar Amsterdam met een verse lading Model 3s. Verwacht aankomst ergens vannacht.
Bruuuuzen met die dingen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1301476

Vandaag kenteken G-xxx-TL via LM ontvangen, maar met voorbehoudt omdat LM ook niet zeker is. We blijven hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoUtHa96
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Ook helaas mailtje ontvangen vanuit LM/Alphabet :

Tesla heeft aangegeven uw bestelling niet in 2019 te kunnen leveren. U heeft de keuze uit de volgende opties.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1270420

Anoniem: 1301476 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:03:
Vandaag kenteken G-xxx-TL via LM ontvangen, maar met voorbehoudt omdat LM ook niet zeker is. We blijven hopen.
Hier ook kenteken G-XXX-TL (TL van Tesla ;) )
VIN van 26 november. Het kan toch niet anders zijn dat dat we bijna aan de beurt zijn.
Laat de SMS maar komen. >:) >:) >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:22
Anoniem: 1270420 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:04:
[...]

Hier ook kenteken G-XXX-TL (TL van Tesla ;)
VIN van 26 november. Het kan toch niet anders zijn dat dat we bijna aan de beurt zijn.
Laat de SMS maar komen. >:) >:) >:)
Gelukkig niet van Te Laat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 22:37
G-XXX-TK

Still waiting

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:48:
Er zijn gisteren 438 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 205 SR+ en 233 LR AWD/Performance. Er lijkt weer wat schot in te komen.
Hiervan zijn er trouwens 54 in de P-serie, 173 in de R-serie, 110 in de S-serie, 108 in de T-serie en 3 in de V-serie. Het lijkt erop dat ik nog een tijdje geduld moet hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1280260

Die van jou wordt toch pas geleverd op 31 december om 18.59 (aangezien ze tot 19.00 doorgaan). Ik kan me niet voorstellen dat jij hem eerder krijgt :9 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 15:11
Hé @ElonDusk jij weer eens hier, vroeg me inderdaad ook al af of jij al een smsje had.
Nog geen updates met tenaamstelling op jouw kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:10:
[...]

Hé @ElonDusk jij weer eens hier, vroeg me inderdaad ook al af of jij al een smsje had.
Nog geen updates met tenaamstelling op jouw kenteken?
Haha ja lees beetje mee maar verder vooral geduldig aan t afwachten! En helaas nog geen tenaamstellingen! Hopelijk deze dagen een sms

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 11:20
GeeDeeZet schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:48:
[...]

Was voor mij hetzelfde, uiteindelijk 4 december geleverd, na 2x uitstel sms. Ik had ergens hier gehoord/gelezen dat er een batch was die extra checks nodig had en daarnaast vond ik in mijn auto een verfrommeld briefje waarop stond aangekruist "paint repair required". Bij levering kon niemand mij vertellen of die van mij daadwerkelijk een paint repair gehad heeft, maar kan me voorstellen dat niet alle auto's door een bepaalde voorcontrole komen. Heb overigens geen afwijkingen in de lak gevonden maar ook nog geen zonnige dag + schone auto gehad :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snarf70
Net LM aan de lijn (die belde zelf, jaja! d:)b ), hadden doorgekregen van Tesla dat de mijne op de een na laatste week van december op uitlevering staat. Nu is nog de vraag: wat is de een-na-laatste week van december: van 16-22 of van 23-29.....
Wel happy! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:16:
Net LM aan de lijn (die belde zelf, jaja! d:)b ), hadden doorgekregen van Tesla dat de mijne op de een na laatste week van december op uitlevering staat. Nu is nog de vraag: wat is de een-na-laatste week van december: van 16-22 of van 23-29.....
Wel happy! *O*
Dat is 16-22. De week 23-29, is namelijk week 52 van dit jaar. De week daarna is namelijk week 1 van 2020 officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:22:
[...]

Dat is 16-22. De week 23-29, is namelijk week 52 van dit jaar. De week daarna is namelijk week 1 van 2020 officieel.
Top! Ga jij je ook maar vast voorbereiden dan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-mens
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik denk dat ze de week van 23-29 bedoelen, dit verhaal komt overeen met wat ik van mijn LM (indirect, ze stuurden een email van Tesla aan me door) begreep. Daarin stond dat ze 26/12 verwachtten. Tenzij ze zondagen en tweede kerstdag werken zal dit waarschijnlijk 27 of 28 december worden.
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:16:
Wel happy! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1270420

In mijn broncode staat ineens:
estimatedDeliveryDate":"2019-12-16T12:30:00"

Nog geen SMS gehad. Zou die nog komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1280260

Net een SMS. Ophalen 17 dec. 14.00 uur. Yess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debekko
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-03-2020
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:22:
[...]

Uitleveren in 2020 lijkt me toch geen issue? Als het ding maar een kenteken heeft voor 31-12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Miepz78 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:34:
Zojuist door Leaseplan gebeld. “Ik heb slecht nieuws: De SR+ komt niet meer. “

🤬🤬🤬🤬🤬

Nu aan het beraden wat te doen. Ik voel me in alle gaten die ik heb genaaid.

*out*
Pff balen zeg! Kansloos gedoe allemaal. Ben benieuwd of ik nog word gebeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Hier ook licht in de tunnel. Nadat ik heel lang mijzelf heb moeten verbijten om niet ook in de telefoon te klimmen, heb ik vandaag toch maar een mail gestuurd. Hierin (heel vriendelijk) de vraag gesteld of aan de combi RN en VIN van mijn witte bestelling met het juiste tel.nr. gekoppeld was en of ik er van uit mocht gaan dat de aangekondigde levering van 20dec gehandhaafd blijft.

Kreeg pardoes binnen 15min een mail terug met de mededeling dat mijn tel.nr. is toegevoegd (stond dat er niet in dan?? :? ) en dat levering inderdaad rond 20dec te verwachten is.

Nu maar weer verder wachten en meelezen met alle ergernissen die ik voorbij zie komen. 8) Houd je taai! O-)

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
debekko schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:26:
[...]

Uitleveren in 2020 lijkt me toch geen issue? Als het ding maar een kenteken heeft voor 31-12...
Wil met de nieuwe bolide op 28-12 op skivakantie :9B

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Ladies and Gentleman. I got it.

De SMS 17/12 om 12.00

Kan toch raar lopen. Begin van de dag een slecht nieuws telefoontje en in de loop van middag de oplever SMS.

Zou bellen dan toch helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:27:

De SMS 17/12 om 12.00

Kan toch raar lopen. Begin van de dag een slecht nieuws telefoontje en in de loop van middag de oplever SMS.

Wat een rollercoaster, gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:25:
[...]

Top! Ga jij je ook maar vast voorbereiden dan! >:)
Jij ik hoop dat de 19 inch'es inderdaad bij elkaar staan op een boot en dat die leverdata klopt (in dat geval waarschijnlijk de dong) die inmiddels weer op de radar is en door het Engelse kanaal vaart: https://www.myshiptracking.com/?mmsi=538005657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debekko
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-03-2020
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:27:
[...]

Lekker vooruitzicht. Maar die Weissen smaakt echt net zo goed als je weet dat de auto later komt maar je wel de 4% hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-07 21:38
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:27:
[...]

Hopelijk heb je dan al wel een banden wissel in de planning staan... ze komen namelijk op zomerbanden hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Berichtje van mij LM

Beste ****,

Vooralsnog is alleen het chassisnummer nog bekend.

Op dit moment is er nog geen afleverdatum bekend, om die reden zal een medewerker van het Tesla Delivery team binnenkort contact met u opnemen om een
afleverafspraak met u te maken voor het afleveren van uw Tesla. Op dat moment zal tevens het kenteken bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok

De SMS 17/12 om 12.00

Nice, gefeliciteerd! Welk kenteken heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
debekko schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:29:
[...]

Lekker vooruitzicht. Maar die Weissen smaakt echt net zo goed als je weet dat de auto later komt maar je wel de 4% hebt :)
Niet zo'n zin om mensen te machtigen, ik ik ik wil er als eerste in rijden ;) Gaat ook wel goedkomen hoor, luxeproblemen voor mij in vergelijking met SR+ mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Zijn er mensen die vandaag een sms hebben ontvangen en Athlon als LM hebben?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Djie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:30:
[...]

Hopelijk heb je dan al wel een banden wissel in de planning staan... ze komen namelijk op zomerbanden hier!
27-12, 15:30 uur! Laatste mogelijkheid! >:)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Anoniem: 1283694

Anoniem: 1283694 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:54:
[...]

oeeeh heb ook de vin van mijn P op 28/11 gehad.... duimuuuuuhhh !!

Leuk man !
Nou mensen, het is echt ongelofelijk maar waar..... ik word net gebeld door een nummer uit Amsterdam, lieftallige mevrouw van Tesla die vraagt of ik even morgen om 15:00 mijn Performance wil komen halen ?!?!?!?

Nooit een sms gehad maar ik denk dat ik maar ga.... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07 15:24
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:31:
[...]

27-12, 15:30 uur! Laatste mogelijkheid! >:)
Wow..

Dezelfde config
Maar ook dezelfde datum / tijdstip voor een bandenwissel. Ben jij mijn verloren broer..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Anoniem: 1283694 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:32:
[...]

Nou mensen, het is echt ongelofelijk maar waar..... ik word net gebeld door een nummer uit Amsterdam, lieftallige mevrouw van Tesla die vraagt of ik even morgen om 15:00 mijn Performance wil komen halen ?!?!?!?

Wat heb je gezegd? Nee? >:) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Laatst online: 24-05 10:20
[...]

Damn! Jaloers haha. Wat een rollercoaster dit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1278844

SMS 5 min geleden ontvangen - aflevering 16-12. Afgelopen vrijdag vertelde ze me dat hij op deze dag aan zou komen en de 17e zou worden uitgeleverd.

SR+ / white / white / 19 inch - VIN 23 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Landon schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:32:
[...]

Wow..

Dezelfde config
Maar ook dezelfde datum / tijdstip voor een bandenwissel. Ben jij mijn verloren broer..?
Ook skieen in Oostenrijk? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07 15:24
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:34:
[...]

Ook skieen in Oostenrijk? 8)
Nee gelukkig niet, alleen kerstmarkt + vuurwerk halen bij de oosterburen.

Zou tof zijn als onze auto's naast elkaar staan als ze worden uitgeleverd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1303178

Net door Tesla uit het niets gebeld e morgen om 16:30 de 3 ophalen in Amsterdam geen SMS gehad ofzo maar alleen een belletje en een email.

Apart he zo plotseling......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Tjenok schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:31:
[...]

Nice, gefeliciteerd! Welk kenteken heb je?
Dat staat er niet bij. Ben ik vergeten te vragen aan de telefoon, want toen had ik nog andere troubles..

Ben ik de enige van de LRRWD-club met een SMS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-07 19:43
Hopelijk einde soap:

- eind juli sr+ bl 18" besteld, leverrestrictie 1-12
- sept, veel pijn en moeite de leverrestrictie eraf, verwerkt op 1 okt
- geen vin tot gisteren
- vandaag email, geen auto gekoppeld, komt niet meer: alternatief is er een met 19" wielen. Voor morgen 12:00 reactie.
- hoop geregel door LM en andere partijen (nieuwe order moet van de LM komen), maar het lijkt erop dat het nu een sr+ bl 19" wordt.. Wel jammer van de 40 extra in de maand, maar beter dan 8% :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij staan alle Performence op de Rcc Europe🤙🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Anoniem: 1270420 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:25:
In mijn broncode staat ineens:
estimatedDeliveryDate":"2019-12-16T12:30:00"

Nog geen SMS gehad. Zou die nog komen?
waar vind ik de estimateddeliverydate finder plug-in ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
Ik heb een vraagje,
Ik heb afgelopen zaterdag (7-12) een sms bericht gekregen voor levering aankomende zaterdag (14-12). Hierop heb ik JA geantwoord maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en er is nog geen kenteken bekend.
Hoe kan ik nu een kenteken/bevestiging krijgen voor mijn levering over 4 dagen? Bellen heb ik geprobeerd maar de verbinding wordt telkens verbroken na 1-3 minuten. Iemand in hetzelfde schuitje? Wat kan ik nu het beste doen? ik heb nog geen autoverzekering afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

mcetweaker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:41:
[...]

waar vind ik de estimateddeliverydate finder plug-in ?
Ik hoop dat dit sarcasme is mcetweaker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
zoootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:43:
Ik heb een vraagje,
Ik heb afgelopen zaterdag (7-12) een sms bericht gekregen voor levering aankomende zaterdag (14-12). Hierop heb ik JA geantwoord maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en er is nog geen kenteken bekend.
Hoe kan ik nu een kenteken/bevestiging krijgen voor mijn levering over 4 dagen? Bellen heb ik geprobeerd maar de verbinding wordt telkens verbroken na 1-3 minuten. Iemand in hetzelfde schuitje? Wat kan ik nu het beste doen? ik heb nog geen autoverzekering afgesloten.
Even mailen naar DeliveryNL@tesla.com !

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Anoniem: 1299346 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:41:
Volgens mij staan alle Performence op de Rcc Europe🤙🏼
Is dit ergens op gebaseerd of voel je het aan je water?

Ik hoop het in ieder geval!

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1276362

Anoniem: 1303178 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:36:
Net door Tesla uit het niets gebeld e morgen om 16:30 de 3 ophalen in Amsterdam geen SMS gehad ofzo maar alleen een belletje en een email.

Apart he zo plotseling......
Ondanks dat, wel heel gaaf voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 19:08
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:37:
[...]

Dat staat er niet bij. Ben ik vergeten te vragen aan de telefoon, want toen had ik nog andere troubles..

Ben ik de enige van de LRRWD-club met een SMS?
Ik heb ook een SMS! 17-12 om 14:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:45:
[...]

Even mailen naar DeliveryNL@tesla.com !
Oké zal ik doen, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
Reply SMS werkt niet op m’n iPhone. Al 3 keer geprobeerd, krijg steeds foutmelding.

Iemand zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 26-06 21:00
[...]

Was dit een snel beschikbaar model? Dat neem ik aan, want ik heb precies hetzelfde model op 20-09 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RN1X
  • Laatst online: 18-08-2021
zoootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:43:
Ik heb een vraagje,
Wat het bellen betreft zitten we inderdaad allemaal in dat schuitje.

Wat het ophalen betreft zou ik gewoon gaan. Je krijgt geen bericht meer nadat je 'JA' hebt gestuurd. Wel lastig wat de verzekering betreft. Maar begrijp ik hieruit dat je 'm zelf hebt gekocht of is het een lease-auto? In het laatste geval zal die verzekering wel geregeld zijn, toch?

SR+, Red, zwart, 19" | Besteld 4/10 | RN 7/10 | 23/11 mail leverdatum tussen 8 - 15 december | VIN 25/11 in broncode | Verwachte leverdatum 19/12 | Kenteken G-0XX-TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1283694

Rixard schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:47:
[...]

Was dit een snel beschikbaar model? Dat neem ik aan, want ik heb precies hetzelfde model op 20-09 besteld.
nope, 30/10 besteld via LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TGT2 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:45:
[...]

Is dit ergens op gebaseerd of voel je het aan je water?

Ik hoop het in ieder geval!
Nee maar zie heel veel andere auto’s nu geleverd worden waarvan weinig P.
En omdat ik te horen kreeg dat de mijne op Rcc Europe stond denk ik dat het wel eens zo zou kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Laatst online: 26-06 21:00
Ah, ik zie nu dat je voor een wit interieur bent gegaan. Dat zal het verschil zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1273218

De SMS 17/12 om 12.00

Een verloren ziel die dit forum waarschijnlijk niet leest zal wellicht nee op een sms’je hebben gereageerd! 😂

Lucky you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
eazi schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:44:
[...]

Ik hoop dat dit sarcasme is mcetweaker...
smiley vergeten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1304130

https://www.nu.nl/auto/60...-gegaan-in-nederland.html

Nou nou... poeh poeh dat hebben ze goed gedaan.

Ben benieuwd wanneer het bericht komt dat ze voor zo'n 2000 m3's (m.n. sr+) hun levergarantie niet na kunnen komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 1304130 op 10-12-2019 16:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 07:35

Paladin

Play Ball!

Ik moet zeggen dat ik toch een gevoel van jaloezie heb voor iedereen die momenteel smsjes of belletjes krijgt (die ik het natuurlijk onwijs gun :)), maar hier helaas nog steeds oorverdovend stil na het vinnetje op 27-11 nog geen enkele indicatie in mijn account over een aflever datum.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Heb je op je factuur gekeken? Daar staat bij mij een verwachte leverdatum namelijk.
Paladin schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:00:
Ik moet zeggen dat ik toch een gevoel van jaloezie heb voor iedereen die momenteel smsjes of belletjes krijgt (die ik het natuurlijk onwijs gun :)), maar hier helaas nog steeds oorverdovend stil na het vinnetje op 27-11 nog geen enkele indicatie in mijn account over een aflever datum.

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• etreur76
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-03 10:11
Vandaag er telefonisch door gekomen bij Tesla Tilburg: mijn auto staat op de Dong A Glaucos (die morgen in Zeebrugge aankomt)

Verwachte leverdatum in Amsterdam: 19 december (ovb) :) :)
etreur76 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:35:
Hier eindelijk ook een VIN, en email van Tesla:

Verwachte Leverdatum & Locatie
15 december 2019 - 31 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal

besteld 23-8 via LM: LR AWD, zwart/zwart, 18" aero, trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-07 21:22

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb nog contact gehad met Tesla Delivery waarbij we aan het "kletsen" waren over het SR+ verhaal. Aan mij de vraag of ik het hier kon meegeven. Als je van je LM te horen krijgt dat ie niet meer leverbaar is, dan heeft elke LM een lijst van Tesla gekregen met alternatieve modellen (kan qua kleur etc. niet overeenkomen). Idem met trekhaak, neem dus met je LM contact op om een alternatief te bespreken. Tesla mag zelf dit niet actief communiceren cq deelnemen aan fora.

EDIT: diegene aan de telefoon gaf trouwens aan dat ze dit jaar er nog 7300+ open hadden staan, waarbij hij niet kon zien of hier al kentekens tussen zaten die reeds uitgeleverd zijn in de eerste 2200+ kentekens van deze maand...

[ Voor 19% gewijzigd door Fab1Man op 10-12-2019 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 07:35

Paladin

Play Ball!

Vincent023 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 17:02:
Heb je op je factuur gekeken? Daar staat bij mij een verwachte leverdatum namelijk.

[...]
Het is een auto besteld door LM, dus ik zie geen factuur oid. Maar zal de LM is een mailtje sturen of zij al wat info hebben, zal wel niet :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Pagina: 1 ... 266 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.