Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Hier gisteren trouwens contact gehad over de SR+ die ik uit snel beschikbaar had geplukt. Verwacht dat ie vanaf 19 december geleverd kan worden. Ik reken erop dat het tussen kerst en oud-en-nieuw wordt. Allemaal wel krapjes, moet nog even bellen met de bank of dat goed komt met de financiën. Zij willen toch echt een kenteken, evenals de verzekering.

Iemand nog tips voor zakelijk verzekering voor een Model 3 trouwens? Mag in een PB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-mens
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-07-2020
Bij mij is het sinds bestelling (4/10) angstvallig stil vanuit zowel de LM (Hitachi Capital Mobility) als Tesla. Kreeg op 25/10 een email van NLDelivery met als titel "Prepare for your delivery", maar sindsdien niets van Tesla gehoord, ondanks twee verzoeken daartoe.
Mijn contact bij de LM heeft eind november aan Tesla een statusupdate gevraagd en die hadden toen (29/11) een ETA in Amsterdam voor 24/12.
Ik kwam pas later (gisteren) achter de 'broncodetruc' en zie dat er een VIN is toegewezen, maar wanneer dat is gedaan weet ik niet. Hoe kan je er achter komen op welke boot de auto staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen met een VIN moeten even stoppen met Tesla bellen lekker aan het werk gaan die autos komen van zelf wel de aankomende 3 weken in Amsterdam aan en op kenteken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

RUUUSTAAAAGGGHHHH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
Kunnen we een lijstje maken van mensen/LM's van wie bevestigd is dat de bestelling niet meer dit jaar komt?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog geen vin voor een LR. 5/10 besteld. Nog hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-02-2020
galgootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:59:
[...]

Hahaha, tof! Mocht je eens in de buurt zijn (woon ergens in de Betuwe) dan is een ritje altijd te regelen! :-) Just let me know. :)
Wat leuk! Staat genoteerd, woon zelf in Den Haag maar wie weet... Enjoy de performance, benieuwd naar de volgende video met Casper

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
Faddermakker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:07:
Kunnen we een lijstje maken van mensen/LM's van wie bevestigd is dat de bestelling niet meer dit jaar komt?
Extra kolom in de excel-sheet allicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 17:41
Nick1979 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:01:
De Grand Aurora is onderweg van Duitsland naar Baltimore en zal daar vandaag nog aankomen. Dan een paar dagen om alle M3's in te laden en dan weer richting Europa. Rijden we toch nog mooi voor februari in onze nieuwe M3!!! Valt allemaal dus nog best wel mee met de levertijd voor degenen die net als ik begin oktober besteld hebben. En fijn maar 8% bijtelling ipv 22%!
Goeie positivo Nick! Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 17:41
De Dude schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:08:
[...]

Wat leuk! Staat genoteerd, woon zelf in Den Haag maar wie weet... Enjoy de performance, benieuwd naar de volgende video met Casper
Ik kom uit Den Haag, maar ooit verhuisd. Ach ach, me stadjuh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-09 13:58
Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:52:
[...]

Geef ze in ieder geval een kans om het te overwegen. En je kan op volgorde van bestellen die aanbieding doen. Als ik te horen had gekregen dat mijn LR 19 inch grijs van ruim 60 mille niet meer leverbaar was maar dat ik kon switchen naar een witte P van een paar duizend meer had ik dat zeker overwogen.
Naar mijn bescheiden mening is dat niet een haalbare kaart voor Tesla, is in ieder geval heel veel tijd en werk die ze op dit momentt volgens mij rendabeler kunnen inzetten, nogmaals iedereen is op deze manier in staat om te bestellen, je moet alleen wel een beetje opletten maar hé, is dat niet altijd zo in het leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:51:
Wat een onzin VIN**5944** en mijn auto is al in zeebrugge

[...]
En wie zegt dat? :P

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eslat
  • Laatst online: 20-09 09:42
kv83 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:04:
Hier gisteren trouwens contact gehad over de SR+ die ik uit snel beschikbaar had geplukt. Verwacht dat ie vanaf 19 december geleverd kan worden. Ik reken erop dat het tussen kerst en oud-en-nieuw wordt. Allemaal wel krapjes, moet nog even bellen met de bank of dat goed komt met de financiën. Zij willen toch echt een kenteken, evenals de verzekering.

Iemand nog tips voor zakelijk verzekering voor een Model 3 trouwens? Mag in een PB :)
Vandaag nog contact gehad omdat ik niets hoorde van de zakelijke financier (Findio). Bleek dat ze de gegevens nog niet hadden ontvangen. Vriendelijke medewerker zou er achter aan bellen. Kreeg binnen 5 minuten email dat het rond is en binnenkort de BTW factuur kan betalen.
Loont dus wel om er bovenop te zitten.
Verzekering ff rondgekeken. Niet elke maatschappij wil Tesla's verzekering.
Ik zag bij de RABO goeie deal.

Tesla Model 3 performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

K-mens schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:06:
Bij mij is het sinds bestelling (4/10) angstvallig stil vanuit zowel de LM (Hitachi Capital Mobility) als Tesla. Kreeg op 25/10 een email van NLDelivery met als titel "Prepare for your delivery", maar sindsdien niets van Tesla gehoord, ondanks twee verzoeken daartoe.
Mijn contact bij de LM heeft eind november aan Tesla een statusupdate gevraagd en die hadden toen (29/11) een ETA in Amsterdam voor 24/12.
Ik kwam pas later (gisteren) achter de 'broncodetruc' en zie dat er een VIN is toegewezen, maar wanneer dat is gedaan weet ik niet. Hoe kan je er achter komen op welke boot de auto staat?
24-12 is hoogstwaarschijnlijk de RCC Europe, die staat nu voor 19-12.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

galgootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:31:
[...]

Dat maakt me benieuwd, wanneer heb je besteld? Je noemt een exacte leverdatum, maar ik heb nog de betrekkelijk vage indicatie van tussen 15 en 31 december... #slightlyworried.

Ik Heb 3 okt besteld meteen een rn omdat ik het zelf betaal

Ik had eerst leverdatum 8tot 15 december en kreeg vorige week een mail met geplande lever 24december nog geen tijd of kenteken dat komt omdat ik tesla niet heb gebeld en ook nog niet ga doen

Heb jij dan náást de email van éérder met die vage indicatie nog een email gekregen? Of al een SMS waarop je JA hebt geantwoord?

Nee heb ik niet gedaan

[...]

Heb privé (i guess im a lucky guy) een BMW M5 (E39) en een Honda S2000 en een Audi RS6 C6, ben ook wel wat gewend dus...

De M3P zal me vast verbazen qua accelleratie, maar de S2000 heeft een supercharger en gaat aardig vooruit en de RS6 is getuned en levert 720 PK en 950 Nm dus die wil ook wel.

We gaan het meemaken! Kilometerkostprijs is in elk geval belachelijk laag voor de prijs van de auto, dus dat is het fijnste van het verhaal.
Ik heb hem besteld omdat ik die 100€ Om de 3a4 dagen voor tanken eigenlijk wel een Een beetje zat ben geworden al die jaren

Heb ik nu een auto die sneller is met optrekken tot de 180 km per uur ga ik die auto’s niet terug zien in op mijn iPad scherm 😂😂😂😂 en veel goedkoper is aan de stekker

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eslat
M3p schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:15:
[...]

Ik heb hem besteld omdat ik die 100€ Om de 3a4 dagen voor tanken eigenlijk wel een Een beetje zat ben geworden al die jaren

Heb ik nu een auto die sneller is met optrekken tot de 180 km per uur ga ik die auto’s niet terug zien in op mijn iPad scherm 😂😂😂😂 en veel goedkoper is aan de stekker
Heb nu een bimmer (X5) maar die is nogal dorstig en wegenbelasting 550 euro per kwartaal.
Voor WW verkeer is deze toch praktischer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

M3p schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:15:
[...]

Rest van het verhaal zit ergens tussen de quote

Besteld op 3 oktober meteen een rn omdat ik zelf bestel geen lm

Had een mail gekregen met Vin en leverdatum 8tot 15 december

Week geleden een mail met geplande leverdatum 24 december

Nog geen kenteken omdat ik telsa niet heb gebeld

Ik wacht het gewoon af

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TESLAM3SR
  • Laatst online: 19-12-2024
Zijn er al mensen in de kentekenreeks G-XXX-TJ die hun M3 hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
eikrur schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:10:
[...]

Naar mijn bescheiden mening is dat niet een haalbare kaart voor Tesla, is in ieder geval heel veel tijd en werk die ze op dit momentt volgens mij rendabeler kunnen inzetten, nogmaals iedereen is op deze manier in staat om te bestellen, je moet alleen wel een beetje opletten maar hé, is dat niet altijd zo in het leven :)
Gaat om een paar auto's die nu beschikbaar zijn, en welicht een aardige bubs mensen die voor Tesla's eigen deadline van mid oktober een SR+ hebben besteld. Een klein beetje klantvriendelijkheid, hoe moeilijk kan het zijn. Met die mailing van gisteren naar de LM's dat er een x aantal SR+ niet meer uitgeleverd konden worden in 2019 had in een regel toegevoegd kunnen worden dat er vandaag een x aantal LR's op snel leverbaar worden gezet en indien de klant interesse heeft, ze voor morgen 10 uur dit kenbaar moeten maken op email adres bladiebla@tesla.com. Zo moeilijk is het allemaal niet. En de oudste bestelling is de gelukkigste.

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:12
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:11:
[...]

Oh ok. Staat in je signature LR RWD, vandaar..

LR AWD is lekkerder natuurlijk!
huh? oh oeps, pas t ff aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TESLAM3SR schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:19:
Ben ik ook benieuwd naar. Mijn kenteken is G-XXX-TK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

Eslat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:17:
[...]

Heb nu een bimmer (X5) maar die is nogal dorstig en wegenbelasting 550 euro per kwartaal.
Je gaat alleen maar winnen in je portemonnee 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Eslat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:17:
[...]

Als ik geen company car had gehad had ik een touareg gekocht 😜 mijn portemonnee is blij met mijn werkgever.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eslat
M3p schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:24:
[...]

Je gaat alleen maar winnen in je portemonnee 🤑
Inderdaad, kwaliteit zal ff slikken worden. Doe em nog niet meteen weg, zal tzt moeilijk afscheid worden ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03:36
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:24:
[...]

G-XXX-TP

Nog geen lever datum

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strietboy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 17:13
Ik 'heb" ook dit kenteken (toegewezen) gekregen. Maar nog geen auto. Vorige week dat ik belde kreeg ik door dat hij vanaf 12-12 gereed in Amsterdam was voor levering, maar nog geen SMS.
Auto stond toen nog in Zeebrugge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorn-zelf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2020
Zebesco030 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:27:
[...]

G-XXX-TP

Nog geen lever datum
Dito

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Tesla gebeld, zegt LM moet info geven. Kon wel vermelden dat de verwachte delivery 27 dec is.
Komt de LM het dan optijd halen en tenaam stellen?
Dat zal bepalend zijn of alles tijdig verloopt voor de 4% eerste staffel of 8% eerste staffel en 50k of 45k.

LM zegt dat het de 24ste aankomt naar NL.

[ Voor 8% gewijzigd door SWK op 10-12-2019 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoorzender292
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:28
Net na 12 min in de wacht de melding dat mijn oproep niet beantwoord kan worden. Als ik nu terug bel krijg ik dat direct te horen. Nice :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
SWK schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:33:
Tesla gebeld, zegt LM moet info geven. Kon wel vermelden dat de verwachte delivery 27 dec is.
Komt de LM het dan optijd halen en tenaam stellen?
Dat zal bepalend zijn of alles tijdig verloopt voor de 4% eerste staffel of 8% eerste staffel en 50k of 45k.
Ze hoeven er niet fysiek bij aanwezig zijn, Tesla kan dat zelf regelen (met waarschijnlijk op afstand contact met de LM).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• K-mens
Net bericht van de LM die van Tesla te horen heeft gekregen dat ze "verwachten dat de auto eind december klaar zal staan voor levering. Uitnodiging volgt, indicatie is 26 december. U kunt in ieder geval uitgaan van levering dit jaar."

Een hele opluchting - voor wat het waard is...

Het gaat om een witte LR AWD, zwart interieur, Aero velgen en een trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Hier het zelfde gehoord
K-mens schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:41:
Net bericht van de LM die van Tesla te horen heeft gekregen dat ze "verwachten dat de auto eind december klaar zal staan voor levering. Uitnodiging volgt, indicatie is 26 december. U kunt in ieder geval uitgaan van levering dit jaar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
K-mens schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:41:

Welke LM en wanneer besteld?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debekko
  • Laatst online: 09-03-2020
Zojuist een 2e maal een delivery SMS ontvangen. Datum en tijd het zelfde gebleven, donderdag 14:00u. Wederom met JA beantwoordt en direct een mail ontvangen van delivery met daarin het kenteken. G-xxx-TG

Zal de xls bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Hier helaas ook geen levering meer in 2019.
4 oktober besteld. Welkomstmail Tesla familie / RN op 25-10.

Grrrrrr......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:24:
[...]

Hier ook G-xxx-TK en VIN sinds 8 november. Vanuit Tesla niks gehoord sinds de RN-mail, maar naar verluid komt de auto 11 december aan in Amsterdam. Ik verwacht een dezer dagen toch wel een SMS...

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Tesla: "de LM neemt contact met u op zodra er een leveringsdatum bekend is"
LM: "Tesla neemt contact met u op als de auto klaar staat voor levering".

Prachtig proces dit. Op hoop van zegen!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Deze week (hopelijk vandaag) zullen ze vast weer smsjes versturen met leverdatums voor volgende week/die week daarop, lijkt mij. Voor in ieder geval de levering van auto's van o.a. de Dong.

De Dong-A-Glaucos vaart al bijna tussen GB en Frankrijk en wordt morgen in ZEE uitgeladen.
De RCC komt dus op de 19de (zoals nu gepland) aan in AMS en dan zouden ze technisch gezien nog 12 dagen de tijd hebben om die auto's daarvan op kenteken te zetten (eerste toelating). Aangezien ze inmiddels wel in Amsterdam ervaring hebben met bootjes uitladen dan lijkt me dat het nog wel goed moet komen voor de mensen met een VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 11:35
Mickman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:51:
Hier helaas ook geen levering meer in 2019.
4 oktober besteld. Welkomstmail Tesla familie / RN op 25-10.

Grrrrrr......
Ben ook wel benieuwd wanneer ze wel komen. Ik heb helaas hetzelfde....
Zou me niks verbazen als het dan pas februari / maart wordt. Tesla pompt nu veel naar NL, maar dalijk zullen de andere landen ook aan de beurt zijn en rond de feestdagen zal er weinig verscheept worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Wel bijna ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
Markboss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:54:
Tesla: "de LM neemt contact met u op zodra er een leveringsdatum bekend is"
LM: "Tesla neemt contact met u op als de auto klaar staat voor levering".

Prachtig proces dit. Op hoop van zegen!
Had Alphabet nou ook chauffeurs om de auto's op te halen of is het bij deze LM ook gewoon zelf ophalen? Want dan zou je zelf gewoon de contactpersoon moeten zijn voor het ophalen van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Faddermakker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:50:
Ik heb nog nét mijn wagenparkbeheerder naar dit forum verwezen maar wel duidelijk gemaakt dat gisteren LM's op de hoogte zijn gesteld welke bestellingen niet meer geleverd gaan worden. Zij gaat hier nu achteraan bij de LM...to be continued.
Ze zijn ermee bezig en ik word vanmiddag gebeld...tussen hoop en vrees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:58:
[...]

Had Alphabet nou ook chauffeurs om de auto's op te halen of is het bij deze LM ook gewoon zelf ophalen? Want dan zou je zelf gewoon de contactpersoon moeten zijn voor het ophalen van de auto.
Alphabet niet.

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick1979
  • Laatst online: 31-07-2023
KeanoNL schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:56:
[...]

Ben ook wel benieuwd wanneer ze wel komen. Ik heb helaas hetzelfde....
Zou me niks verbazen als het dan pas februari / maart wordt. Tesla pompt nu veel naar NL, maar dalijk zullen de andere landen ook aan de beurt zijn en rond de feestdagen zal er weinig verscheept worden vrees ik.
Tesla heeft al doorgegeven dat het in ieder geval niet voor februari 2020 zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
Nick1979 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:01:
De Grand Aurora is onderweg van Duitsland naar Baltimore en zal daar vandaag nog aankomen. Dan een paar dagen om alle M3's in te laden en dan weer richting Europa. Rijden we toch nog mooi voor februari in onze nieuwe M3!!! Valt allemaal dus nog best wel mee met de levertijd voor degenen die net als ik begin oktober besteld hebben. En fijn maar 8% bijtelling ipv 22%!
Jaaaaa 3 dagen laden en 10 dagen om terug te varen naar Amsterdam, alle tijd om onze SR+'jes af te leveren! GAS OP DIE SCHUIT!!! o<:) d:)b

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
photovoltaic schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:58:
[...]

Nee, geen chauffeurs voor zover ik weet en ik ben ook niet de contactpersoon blijkbaar ("want jij hebt de order niet geplaatst") ..... :)

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Denk dat het voor de SR+ vanaf nu kansloos is. Als geen VIN hebt krijg je er ook geen een dit jaar.
Mijn bestelling van juli (levering 1-9) is ook gecanceld gisteren. Reden opgegeven door tesla: Niets beschikbaar. SR+/W/W/18"/TH

[ Voor 11% gewijzigd door Joe Dancen op 10-12-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost9964S
  • Laatst online: 27-09-2023
Zeker. Gisterenavond opgehaald.

M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 19-09 23:08
Op tweakers zijn er zo een 280 LR AWD's besteld, waarvan er nu zo een 90 geleverd zijn. Met nog exact 3 weken te gaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritsen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-12-2023
19 september besteld, tegelijk met collega die de auto afgelopen vrijdag heeft ontvangen. Helaas heb ik uberhaupt nog geen VIN en lijkt het er op dat het uberhaupt niet meer gaat lukken. De LM heeft het rete lastig op dit moment.

Wel triest dat ik ruim op tijd heb besteld en een 5-tal mensen om mij heen, die later hebben besteld, wel een auto of VIN hebben.. treurig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Lelijk is dat ja. Hoger RN, later besteld en tóch dit jaar rijden.... Het voelt als een soort loterij zonder winnaars waar de verliezers 5000 euro moeten aftikken.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
x280 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:13:
Op tweakers zijn er zo een 280 LR AWD's besteld, waarvan er nu zo een 90 geleverd zijn. Met nog exact 3 weken te gaan ....
Moet goedkomen met leveringen van rond de 300 auto's per dag. Als ze dan ook even een 1 tweakers auto afhaaldag inplannen dan is iedereen van dit forum blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
gerritsen schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:14:
19 september besteld, tegelijk met collega die de auto afgelopen vrijdag heeft ontvangen. Helaas heb ik uberhaupt nog geen VIN en lijkt het er op dat het uberhaupt niet meer gaat lukken. De LM heeft het rete lastig op dit moment.

Wel triest dat ik ruim op tijd heb besteld en een 5-tal mensen om mij heen, die later hebben besteld, wel een auto of VIN hebben.. treurig.
Same here, misschien moeten we een lotgenoten clubje oprichten 8)7 ;)

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Faddermakker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:59:
[...]

Ze zijn ermee bezig en ik word vanmiddag gebeld...tussen hoop en vrees..
Tot nadere orde gaat die van mij niet geleverd worden dit jaar. Ze zijn nu de hele situatie aan het bekijken of ze kunnen/mogen schuiven. Heb nu wel een soort van opluchting dat ik duidelijkheid maar ben wel ontzettend zuur.

[ Voor 11% gewijzigd door FDMK op 10-12-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Zojuist ook gebeld door de LM. Meneer, slecht niet nieuws....auto gaat niet meer geleverd worden in 2019.

Dit was een auto uit 'Snel Beschikbaar'. En ik heb dus wel een VIN.

[ Voor 11% gewijzigd door Tammestein op 10-12-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:22:
Zojuist ook gebeld door de LM. Meneer, slecht niet nieuws....auto gaat niet meer geleverd worden in 2019.

Dit was een auto uit 'Snel Beschikbaar'. En ik dus wel een VIN heb.
Ik zie dat je een LR RWD hebt. Wazig, misschien toch een foutje van Tesla?

[ Voor 14% gewijzigd door Boterham71 op 10-12-2019 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 19-09 23:08
Dan kunnen we het helemaal vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenkk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 20:33
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:22:

Dit was een auto uit 'Snel Beschikbaar'. En ik heb dus wel een VIN.
Is dit niet voor de SR+ die je origineel besteld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Dus het voor 4 oktober bestellen blijkt geen garantie te zijn. Dat is balen zeg. Succes voor een ieder. Kan je toch zo 100 euro netto per maand schelen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:50
RikkieDee schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:18:
[...]

Same here, misschien moeten we een lotgenoten clubje oprichten 8)7 ;)
Het grote Tesla Levering - Of nee toch niet - topic :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
thewizard2006 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:25:
Dus het voor 4 oktober bestellen blijkt geen garantie te zijn. Dat is balen zeg. Succes voor een ieder. Kan je toch zo 100 euro netto per maand schelen
Maar nog steeds rij je goedkoop.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• eikrur
Joost9964S schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:12:
[...]

Zeker. Gisterenavond opgehaald.
dank voor je uitgebreide en enthousiaste verslag :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Koenkk schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:25:
[...]

Is dit niet voor de SR+ die je origineel besteld had?
Dat moet ik nu dus uitzoeken. Op advies van LM moet ik zelf bellen met Tesla....maar daar is nu niet meer doorheen te komen. Ben al een uur aan het proberen en ben er al 4x uitgegooid...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• K-mens
Je zou toch zeggen dat er inmiddels al een 'ondergrondse' discussie is gestart met ministeries, belastingdienst en dergelijke om te kijken of en zo ja hoe er iets van een coulanceregeling kan worden geimplementeerd? Er zou niets 'oneerlijks' zijn aan een dergelijke regeling voor mensen die hun auto (ruim) vóór de deadline hebben besteld en die nu een financiele strop staat te wachten. Ook zou je auto's die op de boot staan vast een kenteken kunnen geven...
Ik verwacht nog wel een aantal items hierover in de media. Deze zullen de gedupeerden ongetwijfeld als 'bevoorrecht' omschrijven, maar het gaat om serieuze knaken hier, zeker als je je bedenkt dat je helemaal niet de wereld hoeft te verdienen om een M3 te leasen. Dan kan het verschil tussen 4% en 8% een flinke deuk in je budget slaan.
Faddermakker schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:20:
[...]

Tot nadere orde gaat die van mij niet geleverd worden dit jaar. Ze zijn nu de hele situatie aan het bekijken of ze kunnen/mogen schuiven. Heb nu wel een soort van opluchting dat ik duidelijkheid maar ben wel ontzettend zuur.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
K-mens schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:28:
Je zou toch zeggen dat er inmiddels al een 'ondergrondse' discussie is gestart met ministeries, belastingdienst en dergelijke om te kijken of en zo ja hoe er iets van een coulanceregeling kan worden geimplementeerd? Er zou niets 'oneerlijks' zijn aan een dergelijke regeling voor mensen die hun auto (ruim) vóór de deadline hebben besteld en die nu een financiele strop staat te wachten. Ook zou je auto's die op de boot staan vast een kenteken kunnen geven...
Ik verwacht nog wel een aantal items hierover in de media. Deze zullen de gedupeerden ongetwijfeld als 'bevoorrecht' omschrijven, maar het gaat om serieuze knaken hier, zeker als je je bedenkt dat je helemaal niet de wereld hoeft te verdienen om een M3 te leasen. Dan kan het verschil tussen 4% en 8% een flinke deuk in je budget slaan.

[...]
In Kaatsheuvel is het overleg ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Morgen 14:00 ophalen. ik heb nog steeds geen kenteken via mail ontvangen.
Even gebeld, het blijkt G-XXX-SJ te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door DLodder op 10-12-2019 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Joe Dancen schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:29:
[...]

In Kaatsheuvel is het overleg ;) :+
Hahahah

Ik moest lachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Sunri5e schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:28:
[...]

Maar nog steeds rij je goedkoop.
Klopt. Vergeleken met een zelfde auto van 50k rij je volgens mij 200euro netto goedkoper (voor lease tenminste). Weet niet wat dit voor andere constructies doet.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
De 'fout' ligt hier niet bij de overheid, die zal dus ook niets doen. Dit is in de zomer uitgelekt en met Prinsjesdag definitief gemaakt, conform wetgeving.

Als een partij hier wat mee moet doen, is het Tesla.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15

[...]
Een “financiele strop”??? Serieus? Als jij zo’n auto kunt of mag rijden van de zaak gaat het verschil tussen 4 en 8 procent bijtelling toch echt niet voor een financiële strop zorgen mag ik hopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Uiteindelijk is Tesla de eindverantwoordelijke, ze hebben zelf de deadlines neergezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gisteren zijn er 448 Tesla's op kenteken gezet, waarvan 438 Model 3.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Laatst online: 21-09 10:50

[...]
Bij overgangen is er altijd een groep mensen die zich gedupeerd voelt, maar de wijziging in regels was al lange tijd bekend. Men had ook al begin dit jaar de Tesla kunnen bestellen, en desnoods je lopende lease contract kunnen afkopen, zal de overheid zeggen. Overheid brengt het tarief het liefste per 1-jan-2020 al op 22%, dus er geldt al een coulance regeling. Ooit was de bijtelling 0% en 14% etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukte mij vandaag tot 2 keer toe binnen 5 minuten. Sales bellen lijkt de truc.
0137999400 optie 3
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:28:
[...]

Dat moet ik nu dus uitzoeken. Op advies van LM moet ik zelf bellen met Tesla....maar daar is nu niet meer doorheen te komen. Ben al een uur aan het proberen en ben er al 4x uitgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoorzender292
  • Laatst online: 21-09 10:28
Sunri5e schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:31:
[...]

Een “financiele strop”??? Serieus? Als jij zo’n auto kunt of mag rijden van de zaak gaat het verschil tussen 4 en 8 procent bijtelling toch echt niet voor een financiële strop zorgen mag ik hopen.
Dit, 100 euro per maand in de pocket is leuk, maar bijna elk alternatief had duurder uitgevallen. Natuurlijk willen we allemaal die 100 euries besparen maar come on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21

Fab1Man

Live life to the fullest

[...]
Ik denk toch echt dat je de plank hier compleet misslaat. Ondergrondse discussies... Er gaat helemaal niks gebeuren. Tesla had dit kunnen voorzien en zelf kon je dit ook al reeds concluderen. Zuur is het absoluut, maar kort voor een deadline bestellen geeft hoe dan ook weinig zekerheid. De enige coulance die er zal zijn is dat je kosteloos kunt annuleren. That's it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op de website maar is een berichtje achtergelaten of dat mijn Kenteken al bekend is.
Benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur

[...]
lijkt mij een iets naïeve gedachte, denk dat het ministerie van EZ andere prio's heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-mens
Klopt, die zijn voornamelijk 'schuldig'. Dit neemt niet weg dat veel mensen die nu achter het net vissen geen auto van 50k of meer zouden hebben gekozen als ze dit van tevoren hadden geweten. Daarbij is het niet 'oneerlijk' te noemen als je dmv een kunstgreep de mensen die tijdig hebben besteld tegemoet komt; je verlengt immers de regeling niet als je de kaders op die manier afbakent.
Bonsaiboom schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:30:
De 'fout' ligt hier niet bij de overheid, die zal dus ook niets doen. Dit is in de zomer uitgelekt en met Prinsjesdag definitief gemaakt, conform wetgeving.

Als een partij hier wat mee moet doen, is het Tesla.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Zojuist door Leaseplan gebeld. “Ik heb slecht nieuws: De SR+ komt niet meer. “

🤬🤬🤬🤬🤬

Nu aan het beraden wat te doen. Ik voel me in alle gaten die ik heb genaaid.

*out*

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:34:

🤬🤬🤬🤬🤬

*out*
Je hebt toch ruim voor de deadline besteld? Heel zuur dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03:36
Ik sta mij echt te verbazen over die grote lease BV's die dit zo slecht communiceren naar hen klanten....

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

🤬🤬🤬🤬🤬

*out*
Dan moet je, je wel vol voelen! _O-

Maar wat kut zeg.. LR nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:36:
[...]

Je hebt toch ruim voor de deadline besteld? Heel zuur dit...
Helaas geldt de datum van de RN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zbygniew P
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
metstijl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:32:
[...]

Bij overgangen is er altijd een groep mensen die zich gedupeerd voelt, maar de wijziging in regels was al lange tijd bekend. Men had ook al begin dit jaar de Tesla kunnen bestellen, en desnoods je lopende lease contract kunnen afkopen, zal de overheid zeggen. Overheid brengt het tarief het liefste per 1-jan-2020 al op 22%, dus er geldt al een coulance regeling. Ooit was de bijtelling 0% en 14% etc.
https://www.rijksoverheid...n/2015/06/19/autobrief-ii
Het is maar wat je lange tijd noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder

🤬🤬🤬🤬🤬

*out*
Vanochtend hoorde ik op de radio dat Audi nu veel e-trons op voorraad heeft, misschien die overwegen?
Wel klote van je SR+ man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Laatst online: 15-09 15:38
Het is volgend jaar afwachten welke LM's er nog Model 3's met 4% bijtelling op voorraad hebben die ze kunnen leveren. Het zal wat zijn als dat oa Leaseplan is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:32:
Het lukte mij vandaag tot 2 keer toe binnen 5 minuten. Sales bellen lijkt de truc.
0137999400 optie 3

[...]
Dank. Had idd gelijk iemand aan de lijn. Hij kon mijn RN wel checken, maar niet of die dan wel of niet geleverd wordt in 2019. Dus moest echt bellen met delivery, zijn kunnen blijkbaar verder in het systeem kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
DLodder schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:39:
[...]

Vanochtend hoorde ik op de radio dat Audi nu veel e-trons op voorraad heeft, misschien die overwegen?
Wel klote van je SR+ man...
Zo lekker betaalbaar ook, zo'n E-tron 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
metstijl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:32:
[...]

Dat is natuurlijk niet helemaal correct. De autobrief met daarin de bijtellingen is Juni 2019 aangepast t.g.v. de klimaatdoelstellingen. De eerdere autobrief was voor een aantal jaar vastgelegd.
Hier laat de overheid weer eens zien hoe betrouwbaar ze zijn... O-) O-)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:17:

Helaas wel één service-dingetje: rechtsachter glas sluit niet goed in het rubber, dus veel geruis op de snelweg.
[...]
Hoe zie je precies dat het glas niet goed sluit? Ik merk ook veel meer ruis in de auto tov de vorige auto, maar zag niet direct iets mis bij de ruiten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kv83
Dit topic lezen is niet goed voor me stress level :+

Kut voor mensen die nu al weten dat het niet meer gaat worden. Gelukkig is het voor de meesten wel een kwestie van alleen de bijtelling. Dat scheelt wel.

[ Voor 60% gewijzigd door kv83 op 10-12-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
kv83 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:47:
Dit topic lezen is niet goed voor me stress level :+
En dat blijkt ook niet zonder reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
EvaluationCopy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:44:
[...]

Zo lekker betaalbaar ook, zo'n E-tron 8)7
Een MG kan ook, die is heel goedkoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:16
Er zijn gisteren 438 Model 3s op kenteken gezet, waarvan 205 SR+ en 233 LR AWD/Performance. Er lijkt weer wat schot in te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crowbar schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:45:
[...]

Hoe zie je precies dat het glas niet goed sluit? Ik merk ook veel meer ruis in de auto tov de vorige auto, maar zag niet direct iets mis bij de ruiten
Als je (in mijn geval) rechts achter de auto staat, zie je dat het glas van het rechterportier iets wijkt naar buiten en dus niet ín het rubber sluit. Het wordt vooral duidelijk als je het vergelijkt met het andere portier (in mijn geval) links achter, waar dit wel goed is uitgelijnd en sluit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tammestein
:*) pffff....zojuist Tesla gesproken.

Klopte idd niet wat de LM mij mededeelde. De auto staat in Zeebrugge en zal naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week geleverd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tammestein op 10-12-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsclaassens
  • Laatst online: 15-10-2022
Kogel is door de kerk. Alphabet heeft aangegeven dat mijn SR+ niet meer komt in 2019. Deze info hebben zij van Tesla.
Schijnbaar nog 2000 anderen met mij.

Vrij kansloos als je auto al in september besteld is, maar goed.

Gelukkig kan ik wel annuleren als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
Tammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:54:
:*) pffff....zojuist Tesla gesproken.

Klopte idd niet wat de LM mij mededeelde. De auto staat in Zeebrugge en wordt naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week geleverd worden.
Niiiiice. Gelukkig maar, kan me voorstellen dat je de moed even in de schoenen zakte haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Jammer, ik heb begin november besteld, met gegarandeerde levering, aktie van Leaseplan.
heb nog niets gehoord,

🤬🤬🤬🤬🤬

*out*
Pagina: 1 ... 264 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.