Kan zijn dat op dongzilla teslas staan die niet bedoeld zijn voor NL, maar wel voor europa.Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 04:53:
De RCC Europe is op 29/11 vertrokken uit SFO. Als alle 27/28/29 VINs op die boot zitten zijn ze dus op de kade al toegekend als het klopt wat jullie denken. “Normaal” gebeurde dat pas op zee of bij Panama. Daarnaast zijn er ook nog later VINs toegekend. Dus mijn vraag is: wat staat er op de Dong als de RCC Europe vol staat met 27/28/29 VINs?
Ja, ik dus. Welk LM zit je? Gisteren zijn er vele SR+ bestellers gebeld met slecht nieuws. Ik nog niet en daar houd ik me maar aan vast, durf alleen tesla niet meer te bellen, want vorige week nog geen vin....N1no schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:46:
Voor veel mensen hier zal het nu wel spannend worden of de auto dit jaar nog geleverd zal worden. Ik heb mijn model 3 eind september besteld en 2 oktober bevestiging gehad van de LM dat hij besteld is. De oorspronkelijke verwachte leverdatum was eind november. Helaas heb ik nog steeds geen VIN en dat vind ik wel verbazingwekkend. Zijn er nog meer mensen hier die in oktober hebben besteld en geen VIN én geen afhaal bericht hebben?
Voor mij staat een SR+ in het wit in bestelling (de basisuitvoering)
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Ik heb een 27-11 VIN en in mijn factuur staat al week ofzo een verwachte leverdatum van 17-12. Ik ga er dus beejte vanuit dat hij hier al is, en reken beetje op vanavond een sms aangezien we nu een week ervoor zitten .Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 04:53:
De RCC Europe is op 29/11 vertrokken uit SFO. Als alle 27/28/29 VINs op die boot zitten zijn ze dus op de kade al toegekend als het klopt wat jullie denken. “Normaal” gebeurde dat pas op zee of bij Panama. Daarnaast zijn er ook nog later VINs toegekend. Dus mijn vraag is: wat staat er op de Dong als de RCC Europe vol staat met 27/28/29 VINs?
Ik had hetzelfde in Zevenaar, ook eerst de verkeerde stekker in de handenVerwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:31:
Ook de Supercharger bij Hoorn al even getest. Tip....er zijn dus 2 stekkers bij een supercharger... en maar 1 past op de model 3. Je pakt standaard eerst de verkeerde natuurlijk... En na 10 minuten klooien kom je erachter dat de andere wel past.... Gelukkig komt dan een andere Teslarijder die hetzelfde doet... en na tijdje klooien een andere paal rijdt die te proberen....toen hem met al mijn ervaring maar even op de andere stekker gewezen... ;-)
Gisteren heb ik m dus ook opgehaald. Moest er rond 14u zijn, maar er waren blijkbaar inderdaad problemen met de RDW, waardoor het flink langer duurde. Ik mocht direct m'n auto opzoeken en checken, daarna begon het grote wachten op de papieren. Ik kreeg ze uiteindelijk rond 16u, maar het leek vrij random (goh, waar hebben we dat eerder meegemaakt
Dikke tip: de man van de M3 naast de mijne had pas een afspraak om 16u, maar was er al. Hij mocht ook gewoon direct zijn auto checken en toen ik later bij de mijne kwam met de papieren was hij al weg. Wordt bij aankomst niet echt gekeken naar hoe laat je er echt hoort te zijn. Althans: gisteren niet.
Schoot alleen thuis bij thuiskomst de laadpaal (die al twee maanden staat) direct in storing bij de eerste laadpoging

Succes allen met de volgende/resterende stappen en vast veel plezier van je auto!
Waar eindigt je VIN mee? Ik had namelijk eerst 580xxx en nu 594xxx, die schijnt op RCC Europe te staanPeetje20 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:25:
Ik heb een LR AWD Performance wit, zwart interieur besteld en ze zeggen dat deze op de Dong staat, enig idee wanneer er dan een bericht zou moeten komen vanuit Tesla voor levering? RN11025xxxx
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Dus na een bericht hier in de avond ging ik even denken. Vervolgens lopen zoeken in de auto en ik kon de blauwe kabel niet vinden. Die was ik (en Tesla) dus vergetenCaelorum schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:37:
Vandaag de auto opgehaald. Ging super soepel. Bij aankomst waren er 2 wachtenden voor me. Even koffie gepakt en vervolgens bij de balie. Papiertje ondertekenen en na totaal max 10 min stond ik buiten bij de auto.
De auto zelf.. Afgezien van wat plakresten en wat vaag opschrift op de voorruit na, perfect. Hele auto rustig nagelopen en na 20 mij instellen en alles grondig onderzoeken kunnen wegrijden. Had 40% lading (SR+)

Ahja.. in het weekend is Tesla niet te bereiken en de maandagochtend de hele ochtend lopen bellen. Telkens na 10min in de wachtrij eruitgedonderd. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen en ik kon dezelfde dag in Arnhem nog de kabel ophalen.
Het is geen blauwe geworden, maar een zwarte 4m kabel. De blauwe kregen ze bij het service center niet meer, alleen de nieuwe zwarte. Ik vind het prima ^^
Nu alleen die laadpas nog van de LM....
Verwijderd
Wat balen zeg dat er mensen zijn die misschien doorschuiven naar 2020!! Wel even een tip:
Er zijn mensen heb ik gelezen die compensatie willen, bijv gratis fsd, denk niet dat Tesla dit zal doen MAAR:
Mochten ze dit wel doen: zorg dan dat hij zonder word geleverd, en dat je hem na het ophalen zelf "gratis" kan dowloaden. Ben bang als hij direct met FSD word geleverd de catalogus prijs daardoor 6.4k hooger word en dat je dan misschien daar ook nogeens 22% bijtelling krijgt.. weet niet zeker of dit zo werkt maar let hier op. Suc6 met jullie leveringen allemaal!
Er zijn mensen heb ik gelezen die compensatie willen, bijv gratis fsd, denk niet dat Tesla dit zal doen MAAR:
Mochten ze dit wel doen: zorg dan dat hij zonder word geleverd, en dat je hem na het ophalen zelf "gratis" kan dowloaden. Ben bang als hij direct met FSD word geleverd de catalogus prijs daardoor 6.4k hooger word en dat je dan misschien daar ook nogeens 22% bijtelling krijgt.. weet niet zeker of dit zo werkt maar let hier op. Suc6 met jullie leveringen allemaal!
Ik zit in hetzelfde schuitje.N1no schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:46:
Voor veel mensen hier zal het nu wel spannend worden of de auto dit jaar nog geleverd zal worden. Ik heb mijn model 3 eind september besteld en 2 oktober bevestiging gehad van de LM dat hij besteld is. De oorspronkelijke verwachte leverdatum was eind november. Helaas heb ik nog steeds geen VIN en dat vind ik wel verbazingwekkend. Zijn er nog meer mensen hier die in oktober hebben besteld en geen VIN én geen afhaal bericht hebben?
Voor mij staat een SR+ in het wit in bestelling (de basisuitvoering)
27/9 besteld bij LM (Alphabet), alleen een RN, verder stil. Gebeld met LM en Tesla maar niks wijzer van geworden.
SR+/Pearl White/19"
Ik wilde eigenlijk tussen kerst en oud&nieuwe een lang weekend weg met de kids.. maar ik heb zo'n vermoede dat mijn LR op de RCC europa staat..... denk dat ik toch nog even wacht met reserveren... Misschien vandaag toch nog een keer proberen te bellen.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Ik heb ook 594xxx. Dan zitten we in dezelfde batch. Mij is ook verteld dat deze op de laatste boot staat.Frome schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:45:
[...]
Waar eindigt je VIN mee? Ik had namelijk eerst 580xxx en nu 594xxx, die schijnt op RCC Europe te staan
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Iemand enig idee waar de VIN serie 553xxx zou moeten staan, of is het compleet random?
Besteld bij Multilease. LM benadrukte dat Tesla beloofd heeft alles uit te leveren dit jaar... Toch wel erg close als het al lukt!Miepz78 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:13:
[...]
Ja, ik dus. Welk LM zit je? Gisteren zijn er vele SR+ bestellers gebeld met slecht nieuws. Ik nog niet en daar houd ik me maar aan vast, durf alleen tesla niet meer te bellen, want vorige week nog geen vin....
Dat kunnen ze leuk blijven beloven maar gestoeld op feiten is het niet, sorry.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Het is een gok. Model heeft er ook mee te maken. Je hebt een SR+, die staan bijna niet op de laatste boten (educated guess).Tatteredhat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:14:
Iemand enig idee waar de VIN serie 553xxx zou moeten staan, of is het compleet random?
Je kan ook berusten in het feit dat we het toch niet echt weten en rustig wachten op de SMS
Iemand een status update van de schepen of het schip van Zeebrugge naar A-dam?
Iemand van de LR RWD club!! Gefeliciteerd.KoekjevanLU schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:35:
[...]
Ik had hetzelfde in Zevenaar, ook eerst de verkeerde stekker in de handen(Die dubbele, die moet je hebben, niet die ronde)
Gisteren heb ik m dus ook opgehaald. Moest er rond 14u zijn, maar er waren blijkbaar inderdaad problemen met de RDW, waardoor het flink langer duurde. Ik mocht direct m'n auto opzoeken en checken, daarna begon het grote wachten op de papieren. Ik kreeg ze uiteindelijk rond 16u, maar het leek vrij random (goh, waar hebben we dat eerder meegemaakt) Anderen stonden al veel langer te wachten.
Dikke tip: de man van de M3 naast de mijne had pas een afspraak om 16u, maar was er al. Hij mocht ook gewoon direct zijn auto checken en toen ik later bij de mijne kwam met de papieren was hij al weg. Wordt bij aankomst niet echt gekeken naar hoe laat je er echt hoort te zijn. Althans: gisteren niet.
Schoot alleen thuis bij thuiskomst de laadpaal (die al twee maanden staat) direct in storing bij de eerste laadpoging. Gelukkig was ie niet helemaal leeg, dus maar ff 's nachts aan de 220 gehangen
Succes allen met de volgende/resterende stappen en vast veel plezier van je auto!
Kon jij hem destijds in juli wel gewoon bestellen?
Is het een my2020?
pliesie schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:40:
Iemand een status update van de schepen of het schip van Zeebrugge naar A-dam?
Bron.
Ik rij al ruim 6,5 jaar in een Chevrolet Volt, dat is dezelfde auto als de Opel Amera (alleen ander logo), en het is een prima auto hoorssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:49:
Ok, mijn laatste sprankje hoop was ijdel. Zojuist door LM gebeld dat het hem definitief niet gaat worden dit jaar. Daarna Tesla gesproken (kwam er warempel vrij snel doorheen), hun reactie is niet veel meer dan "sorry, we kunnen er verder weinig over zeggen, er wordt op hoger niveau (VS) gekeken of er nog een regeling komt voor gedupeerden". Ik verwacht er weinig van.
LM probeert me nu te verleiden tot een voorraad Opel Ampera voor ca 130 euro netto per maand minder. Oef, dik 6000 euro over de looptijd van het contract is natuurlijk best aantrekkelijk, maar oei, een Ampera, ik weet niet of ik daar aan kan wennen...
Het enige nadeel: een kleine accu waardoor je een stroomgenerator meesleept. Was toentertijd handig op vakantie, tegenwoordig staan er genoeg laadpalen.
Of bedoelde je een Apera-E ?
Ik lees regelmatig dat op de laatste 2 boten weinig/geen Sr+ modellen staan. Wat is de bron daarvan of is het puur speculatie? (door de mensen hier die op hun LR of P wachten?)claudior schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:25:
[...]
Het is een gok. Model heeft er ook mee te maken. Je hebt een SR+, die staan bijna niet op de laatste boten (educated guess).
Je kan ook berusten in het feit dat we het toch niet echt weten en rustig wachten op de SMSOf Tesla bellen en vragen of er al een indicatie is wanneer de jouwe komt.
Laatste bericht (vorige week) van LM is dat de verwachte SR+ met trekhaak voor mijn vrouw op de boot met eta 9/12 staat.
Alles wat je hier leest over wat er op boten staat is pure speculatie.. Wij weten het niet TeslaDelivery lijkt het ook niet helemaal te weten.
Alleen de mensen die direct vanuit LM of Tesla te horen hebben gekregen dat hij niet meer komt weten het zeker.
Al het andere wat je leest is pure speculatie, ik zou daarom checken met je LM/Tesla of je wagen al dan niet komt.
Alleen de mensen die direct vanuit LM of Tesla te horen hebben gekregen dat hij niet meer komt weten het zeker.
Al het andere wat je leest is pure speculatie, ik zou daarom checken met je LM/Tesla of je wagen al dan niet komt.
Timminator schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:51:
[...]
Ik lees regelmatig dat op de laatste 2 boten weinig/geen Sr+ modellen staan. Wat is de bron daarvan of is het puur speculatie? (door de mensen hier die op hun LR of P wachten?)
Laatste bericht (vorige week) van LM is dat de verwachte SR+ met trekhaak voor mijn vrouw op de boot met eta 9/12 staat.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Verwijderd
Vin ontvangen op 27/11 voor en LR AWD/Silver/Black/aero. Vrijdag 6/12 gebeld met Tesla en zij gaven aan dat de auto in Zeebrugge stond maar nog geen kenteken had. Welke boot zou dit dan zijn geweest? De sirius?
Speculeer eens met mij mee... wanneer zou ik de auto kunnen ophalen denken jullie?
Speculeer eens met mij mee... wanneer zou ik de auto kunnen ophalen denken jullie?
Ik ben nu in het stadium aangekomen dat zowel de LM als Tesla niet meer reageert op mails.
Tesla heeft mij een VIN gegeven.
LM zegt geen VIN te hebben gekregen.
Praise the lord.
Tesla heeft mij een VIN gegeven.
LM zegt geen VIN te hebben gekregen.
Praise the lord.
Educated guess... De laatste grote VIN golf was van eind November. We zijn inmiddels 2 weken verder. De VIN'ers van eind November beginnen nu gestaag leverdata te krijgen, richting eind December... Schepen zijn er niet meer vertrokken sinds de 29e...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Mij is door een medewerker van NL delivery verteld dat er geen SR+ modellen meer binnen komen via de boot, alleen nog veel LR DM & Psknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:53:
Alles wat je hier leest over wat er op boten staat is pure speculatie.. Wij weten het niet TeslaDelivery lijkt het ook niet helemaal te weten.
[...]
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
Dat is dus een educated guess op basis van ervaringen van mensen hier. Wanneer mensen met een LR of P checken bij Tesla, wordt vaak/meestal verteld dat de auto na kerst geleverd wordt. Deze kregen hun VIN zo rond de 27-11Timminator schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:51:
[...]
Ik lees regelmatig dat op de laatste 2 boten weinig/geen Sr+ modellen staan. Wat is de bron daarvan of is het puur speculatie? (door de mensen hier die op hun LR of P wachten?)
Veel SR's worden nu geleverd en die kregen hun VIN voor de 26ste.
Maar, een educated guess is ook een guess...
Mijn inschatting (neem er veel zout bij, want dit is echt niet betrouwbaar):
- Dong : vooral LR 18" & P's
- Europe: vooral LR 19" en misschien ook wat P's
Alles daarvoor vooral SR+
Kan zijn dat dat tegen jou is verteld, gelukkig is eerder gebleken dat die ook nog wel eens uit het nek zwetsen..
Shandar04 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:55:
[...]
Mij is door een medewerker van NL delivery verteld dat er geen SR+ modellen meer binnen komen via de boot, alleen nog veel LR DM & P
ik heb een 567xxx, geen idee waar die op staat, maar ik ga uit van de RCC Europe ,op basis van wat Tesla mij verteld heeft en de verhalen hier op het forum.Frome schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:45:
[...]
Waar eindigt je VIN mee? Ik had namelijk eerst 580xxx en nu 594xxx, die schijnt op RCC Europe te staan
Verwijderd
andere mensen die momenteel Tesla Delivery helemaal niet kunnen bereiken? Krijg een soort antwoordapparaat inmiddels
Ik denk met ons dat nog wel een aantal in die reeks zitten voor een Performance en dat die dan ook daadwerkelijk op die boot zullen staan. Ik hoop dat we over de gang van zaken hier kunnen lachen tussen kerst en oud en nieuw (als we onze auto ophalen)Roootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:11:
[...]
Ik heb ook 594xxx. Dan zitten we in dezelfde batch. Mij is ook verteld dat deze op de laatste boot staat.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Verwijderd
Heeft iemand een overzicht van de boten die nog onderweg zijn en hun geschatte aankomst datums?
Blader even wat terug, overzicht is gisteren meerdere keren aangehaald hierVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:23:
Heeft iemand een overzicht van de boten die nog onderweg zijn en hun geschatte aankomst datums?
M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero
Jou theorie over de 27/28 vins dat ze op de RCC europe staan was trouwens al achterhaald voordat je er over begon. Er is al wat afgeleverd uit die reeks.
Ze zullen er vast een paar op staan, maar niet allemaal. sorry het blijft speculatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomas_ op 10-12-2019 09:27 ]
Gisterochtend en vanochtend geprobeerd rond 0930 en antwoordapparaat iddVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:22:
andere mensen die momenteel Tesla Delivery helemaal niet kunnen bereiken? Krijg een soort antwoordapparaat inmiddels
Edit sta in de wacht
[ Voor 3% gewijzigd door knights16 op 10-12-2019 09:29 ]
Hier ook een 594 (had eerst een 580), ook voor een P!Roootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:11:
[...]
Ik heb ook 594xxx. Dan zitten we in dezelfde batch. Mij is ook verteld dat deze op de laatste boot staat.
Ohnee, ik heb de "gewoon" de LR-AWDTammestein schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:42:
[...]
Iemand van de LR RWD club!! Gefeliciteerd.
Kon jij hem destijds in juli wel gewoon bestellen?
Is het een my2020?
Had m destijds wel gewild overigens, maar was niet meer te bestellen tegen de tijd dat ik mocht bestellen.
Hier eindigt m’n VIN op 5658xx. Zit denk ik laag met VIN omdat het een snel beschikbaar model was?Tranzity schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:27:
[...]
Hier ook een 594 (had eerst een 580), ook voor een P!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Up to date ship positions:

Dong-A Glaucos - ETA Zeebrugge 11-12-2019 - 13:00
RCC Europe - ETA Amsterdam 19-12-2019 - 13:00

Dong-A Glaucos - ETA Zeebrugge 11-12-2019 - 13:00
RCC Europe - ETA Amsterdam 19-12-2019 - 13:00
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Dat maakt me benieuwd, wanneer heb je besteld? Je noemt een exacte leverdatum, maar ik heb nog de betrekkelijk vage indicatie van tussen 15 en 31 december... #slightlyworried.M3p schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:29:
[...]
Dit kan zeker kloppen
Ik heb een geplande leverdatum van 24 december een p😎 het komt wel heel dichtbij nu
Heb jij dan náást de email van éérder met die vage indicatie nog een email gekregen? Of al een SMS waarop je JA hebt geantwoord?
Heb privé (i guess im a lucky guy) een BMW M5 (E39) en een Honda S2000 en een Audi RS6 C6, ben ook wel wat gewend dus...Ik heb veel snelle auto’s gereden maar naar deze kijk ik echt naar uit M3 r20 s3 rs3 nu een tm3p
De M3P zal me vast verbazen qua accelleratie, maar de S2000 heeft een supercharger en gaat aardig vooruit en de RS6 is getuned en levert 720 PK en 950 Nm dus die wil ook wel.
We gaan het meemaken! Kilometerkostprijs is in elk geval belachelijk laag voor de prijs van de auto, dus dat is het fijnste van het verhaal.
Ze gaan pas om 10 uur open.. dus dat zal er iets mee te maken hebben...
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:22:
Het avontuur gaat verder...
Gisteren de mail gehad dat ik hem kon ophalen, gelijk afspraak bevestigd.
Half uur later SMS dat ik hem kon ophalen, nogmaals bevestigd
Uur later mail dat ze nog niets van me gehoord hadden en dat ik voor 12.00 uur moet bevestigen dat ik de auto kom ophalen.....
Het blijft een bijzonder bedrijf
Gisteren de mail gehad dat ik hem kon ophalen, gelijk afspraak bevestigd.
Half uur later SMS dat ik hem kon ophalen, nogmaals bevestigd
Uur later mail dat ze nog niets van me gehoord hadden en dat ik voor 12.00 uur moet bevestigen dat ik de auto kom ophalen.....
Het blijft een bijzonder bedrijf
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Iedereen zit hier te stressen vanaf 06:00 uur en die klantenservice gaat doodleuk pas op 10:00 uur open? Wat zijn dat voor tijden! Het gaat hier om 4% of 8%, ze moeten 24/7 voor ons klaar staan!sknnr.nl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:35:
Ze gaan pas om 10 uur open.. dus dat zal er iets mee te maken hebben...
[...]

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Ik mag hem vrijdag gaan ophalen!
Geen SMS, geen mail, geen telefoontje.
De leveringsdatum kwam in de beheerpagina van de auto te staan.
(VIN 26-11)
(VIN 26-11)
Da's wel genoeg.Strigix schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:45:
Ik mag hem vrijdag gaan ophalen!
(VIN 26-11)
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Net nog een keer Tesla gebeld omdat ik verschillende berichten over levering heb gehoord. Hij nam 10 minuten om zijn frustraties te uiten over dat leaserijders direct contact opnemen, dat we geen direct contract met Tesla hebben, leasemaatschappijen naar Tesla verwijzen, dat ik al 4 of 5x heb gebeld sinds juni. Ik gaf aan dat ik contact opneem omdat ik geen duidelijkheid krijg en tegenstrijdige berichten ontvang. Verder gaf hij aan dat het echt een absurde situatie is. Hij verwees mij weer naar de leasemaatschappij, als de LM een bericht krijgt moeten zij de auto direct ophalen want er is geen plek.
Uiteindelijk ging hij nog wel kijken en levering staat op de 17e. Hij noemde ook dat ik een van de lucky ones was. Lijkt toch of het behoorlijk misgaat met veel leveringen.
Uiteindelijk ging hij nog wel kijken en levering staat op de 17e. Hij noemde ook dat ik een van de lucky ones was. Lijkt toch of het behoorlijk misgaat met veel leveringen.
Heb ze net om 9.27 10 minuten aan de lijn gehad. 1 minuut ging over de levering, 9 minuten lang heeft zijn frustaties geuit, wordt nog een lange dag voor die medewerkerSnarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:44:
[...]
Iedereen zit hier te stressen vanaf 06:00 uur en die klantenservice gaat doodleuk pas op 10:00 uur open? Wat zijn dat voor tijden! Het gaat hier om 4% of 8%, ze moeten 24/7 voor ons klaar staan!![]()

Zeker, maar is wel anders dan wat ik van anderen gelezen heb hier.
MIsschien hebben ze het bericht naar de LM gestuurd en hebben die automatisch bevestigd.
Ik ben zeer gelukkig in ieder geval!
MIsschien hebben ze het bericht naar de LM gestuurd en hebben die automatisch bevestigd.
Ik ben zeer gelukkig in ieder geval!
Ik heb nog nét mijn wagenparkbeheerder naar dit forum verwezen maar wel duidelijk gemaakt dat gisteren LM's op de hoogte zijn gesteld welke bestellingen niet meer geleverd gaan worden. Zij gaat hier nu achteraan bij de LM...to be continued.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik vraag me af waar de bottleneck qua leveringen nu zit. Afgelopen weer zijn er gemiddeld zo'n 300 autos per dag op kenteken gezet. Hoeveel er nu exact geleverd zijn is niet helemaal duidelijk (op kenteken gezet is niet altijd gelijk aan de leverdatum). Ik had verwacht dat ze wel meer zouden opschalen.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
4 september P besteld
28 November Vin in de Broncode
9 December Toch maar eens gebeld met Delivery; auto staat op de RCC Europe.
Ik denk dat daar veel P's op staan. Mevrouw zei dat ik de auto na kerst kon ophalen, maar ik kreeg geen garantie. Ik baal van de slechte voorlichting. Als Tesla me had verteld dat ik 4 maanden moest wachten had ik hem veel eerder besteld. Er stonden gisteren dezelfde auto's op snel leverbaar, maar ik denk dat die op dezelfde boot staan. Vrij kansloos om er nog een te bestellen en deze te annuleren. Alweer afwachten dus....
P, Midnight Silver, Zwart interieur, 20 inch
28 November Vin in de Broncode
9 December Toch maar eens gebeld met Delivery; auto staat op de RCC Europe.
Ik denk dat daar veel P's op staan. Mevrouw zei dat ik de auto na kerst kon ophalen, maar ik kreeg geen garantie. Ik baal van de slechte voorlichting. Als Tesla me had verteld dat ik 4 maanden moest wachten had ik hem veel eerder besteld. Er stonden gisteren dezelfde auto's op snel leverbaar, maar ik denk dat die op dezelfde boot staan. Vrij kansloos om er nog een te bestellen en deze te annuleren. Alweer afwachten dus....
P, Midnight Silver, Zwart interieur, 20 inch
Idd, waar is die verhuis dan goed voor geweest, eind November?Devster schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:50:
Ik vraag me af waar de bottleneck qua leveringen nu zit. Afgelopen weer zijn er gemiddeld zo'n 300 autos per dag op kenteken gezet. Hoeveel er nu exact geleverd zijn is niet helemaal duidelijk (op kenteken gezet is niet altijd gelijk aan de leverdatum). Ik had verwacht dat ze wel meer zouden opschalen.
Ik durf gewoon niet meer te bellen, je contactpogingen worden gelogd en als dat ze spuigaten uitloopt, word straks je speeltje afgepakt. Oh sorry meneer, gaat toch niet meer lukken in 2019, had je maar minder moeten bellenfatbenny schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:48:
[...]
Heb ze net om 9.27 10 minuten aan de lijn gehad. 1 minuut ging over de levering, 9 minuten lang heeft zijn frustaties geuit, wordt nog een lange dag voor die medewerker

Van wat ik gisteren las is die verhuizing last minute niet door gegaan!EvaluationCopy schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:51:
[...]
Idd, waar is die verhuis dan goed voor geweest, eind November?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
DennusB schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:55:
[...]
Van wat ik gisteren las is die verhuizing last minute niet door gegaan!

Dat is wel zuur, een week niet uitleveren om te verhuizen... oh wacht...

Gisterenavond mijn Tesla opgehaald. Ik kwam binnen in een volle tent met veel wachtenden en liep gelijk door naar de balie. Daar kreeg ik direct het RDW papier en een mededeling dat de auto ergens in het eerste vak stond. De app was nog niet gekoppeld, dus al nummerbord lezend kwam ik aan bij mijn zwarte P.
Zo goed en zo kwaad als het kan, heb ik met een kleine zaklamp de auto rondom gecheckt. Wat lijmresten onder de voorbumper, een redelijk grote gap tussen de sierlijsten bij het portier links achter welke ik heb gemeld heb. Vanochtend heb ik nog een grote gap tussen het plaatwerk rechts achter gespot. De auto was wel echt smerig aan de buitenkant en vooral op de voorruit zitten nog veel stickerresten. Sleutelpassen en matten lagen in de auto evenals een laadkabel achterin. Bij het wegrijden kreeg ik nog een andere laadkabel (voor de . Het moet gezegd worden dat elke medewerker even vriendelijk en zeer behulpzaam was.
Het rijden is in het begin iets onwennig, maar begint echt een feestje te worden. Aangezien ik 80 km actieradius had, ben doorgereden naar Naarden (NH hotel) waar alle palen bezet waren. Gelukkig ging er een Model S rijder weg en kon ik laden. Het duurde ongeveer 35 minute aan de SC om de batterij 85% vol te krijgen. Daarna over de A6 en door de polder naar huis. Autopilot uitgeprobeerd en dat gaat best aardig. De auto heeft een aantal km nodig om te configureren en ik nog meer om het vertrouwen te krijgen dat de auto echt zelf stuurt (ik heb de optie volledig zelfrijdende besturing). Bij rotondes op de N-wegen is het geen success. De auto herkent deze (nog?) niet.
Ik verhuis naar het andere topic. Dank aan een ieder voor de lol, stress, het F5'en en vooral de informatie.
Zo goed en zo kwaad als het kan, heb ik met een kleine zaklamp de auto rondom gecheckt. Wat lijmresten onder de voorbumper, een redelijk grote gap tussen de sierlijsten bij het portier links achter welke ik heb gemeld heb. Vanochtend heb ik nog een grote gap tussen het plaatwerk rechts achter gespot. De auto was wel echt smerig aan de buitenkant en vooral op de voorruit zitten nog veel stickerresten. Sleutelpassen en matten lagen in de auto evenals een laadkabel achterin. Bij het wegrijden kreeg ik nog een andere laadkabel (voor de . Het moet gezegd worden dat elke medewerker even vriendelijk en zeer behulpzaam was.
Het rijden is in het begin iets onwennig, maar begint echt een feestje te worden. Aangezien ik 80 km actieradius had, ben doorgereden naar Naarden (NH hotel) waar alle palen bezet waren. Gelukkig ging er een Model S rijder weg en kon ik laden. Het duurde ongeveer 35 minute aan de SC om de batterij 85% vol te krijgen. Daarna over de A6 en door de polder naar huis. Autopilot uitgeprobeerd en dat gaat best aardig. De auto heeft een aantal km nodig om te configureren en ik nog meer om het vertrouwen te krijgen dat de auto echt zelf stuurt (ik heb de optie volledig zelfrijdende besturing). Bij rotondes op de N-wegen is het geen success. De auto herkent deze (nog?) niet.
Ik verhuis naar het andere topic. Dank aan een ieder voor de lol, stress, het F5'en en vooral de informatie.
M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ
Bizar verhaal, maar wel leuk.
Gisterenmiddag werd ik rond 1500 uur gebeld door de LM. Of ik al wat gehoord had van Tesla? Ik de fijne man verteld dat ik van Tesla na een aantal keer bellen een RN en VIN had gekregen, laatste kwam ongeveer 2 weken geleden. Toen hoorde ik ook dat de auto ergens rond 24 december van de boot zou komen en dat de levering zou plaatsvinden vanaf de 27ste.
De LM had een aflevermail van Tesla gekregen met compleet andere gegevens. Ze gingen het navragen bij Tesla.
Nog geen 5 minuten later werd ik gebeld door Tesla, mijn witte performance staat klaar en of ik nog even wil bevestigen dat ik hem morgen (lees, vandaag om 1430) kom ophalen. Euhh, Ja. ter controle vraag ik welke gegevens zij hebben staan. Wederom een ander RN en VIN nummer. Auto staat op naam van de LM, maar ook de berijder was tot gisterenmiddag de LM, deze hebben ze ondertussen op mijn naam gezet.
Door al het vage gedoe heb ik er een dubbel gevoel van, enerzijds super blij dat ik hem mag ophalen, anderzijds zou het mij niks verbazen als ik er vanmiddag sta en te horen krijg dat er geen auto is.
Gaat alles goed, dan deel ik vanmiddag wat fotootjes
Gisterenmiddag werd ik rond 1500 uur gebeld door de LM. Of ik al wat gehoord had van Tesla? Ik de fijne man verteld dat ik van Tesla na een aantal keer bellen een RN en VIN had gekregen, laatste kwam ongeveer 2 weken geleden. Toen hoorde ik ook dat de auto ergens rond 24 december van de boot zou komen en dat de levering zou plaatsvinden vanaf de 27ste.
De LM had een aflevermail van Tesla gekregen met compleet andere gegevens. Ze gingen het navragen bij Tesla.
Nog geen 5 minuten later werd ik gebeld door Tesla, mijn witte performance staat klaar en of ik nog even wil bevestigen dat ik hem morgen (lees, vandaag om 1430) kom ophalen. Euhh, Ja. ter controle vraag ik welke gegevens zij hebben staan. Wederom een ander RN en VIN nummer. Auto staat op naam van de LM, maar ook de berijder was tot gisterenmiddag de LM, deze hebben ze ondertussen op mijn naam gezet.
Door al het vage gedoe heb ik er een dubbel gevoel van, enerzijds super blij dat ik hem mag ophalen, anderzijds zou het mij niks verbazen als ik er vanmiddag sta en te horen krijg dat er geen auto is.
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Even navraag gedaan. Ik schijn toch mazzel te hebben.Valandil schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:21:
Staat er ook voor mij in bestelling.
Omdat het al last minute is geweest, ga (ging) ik er ook vanuit dat dit uiteindelijk niet door zal gaan.
Morgen maar eens informeren, want levering 2020 ga ik niet doen aangezien dan de prijs omhoog schiet (lees bijtelling)
Mijn Model 3 LR komt uit Duitsland.
Specs:
Model 3 LR
Aero velgen
Zwart
Trekhaak
wijze woorden
Deze verhalen geven weer hoop voor ons VIN-lozen:).daniel360gt schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:05:
Bizar verhaal, maar wel leuk.
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Hehe, ik heb genoten van je filmpjes met Wouter & Casper ;-). vooral de M5, chapeau.galgootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:31:
[...]
Dat maakt me benieuwd, wanneer heb je besteld? Je noemt een exacte leverdatum, maar ik heb nog de betrekkelijk vage indicatie van tussen 15 en 31 december... #slightlyworried.
Heb jij dan náást de email van éérder met die vage indicatie nog een email gekregen? Of al een SMS waarop je JA hebt geantwoord?
[...]
Heb privé (i guess im a lucky guy) een BMW M5 (E39) en een Honda S2000 en een Audi RS6 C6, ben ook wel wat gewend dus...
De M3P zal me vast verbazen qua accelleratie, maar de S2000 heeft een supercharger en gaat aardig vooruit en de RS6 is getuned en levert 720 PK en 950 Nm dus die wil ook wel.
We gaan het meemaken! Kilometerkostprijs is in elk geval belachelijk laag voor de prijs van de auto, dus dat is het fijnste van het verhaal.
Well, that’s just like, your opinion man.
Oh ok. Staat in je signature LR RWD, vandaar..KoekjevanLU schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:28:
[...]
Ohnee, ik heb de "gewoon" de LR-AWDDe problemen met de RDW waren met die instantie die de papieren in orde maakt
![]()
Had m destijds wel gewild overigens, maar was niet meer te bestellen tegen de tijd dat ik mocht bestellen.
LR AWD is lekkerder natuurlijk!
Net bericht gehad van de LM dat ik zaterdag mijn auto (SR+ wit zonder extra opties) mag ophalen. Helemaal geen VIN gehad, weet sinds vandaag wel mijn nieuwe kenteken; G-7**-SK. Nog geen info waar ik de auto op mag halen... Wordt vervolgd.
Gefeliciteerd dat is goed nieuws!N1no schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:14:
Net bericht gehad van de LM dat ik zaterdag mijn auto (SR+ wit zonder extra opties) mag ophalen. Helemaal geen VIN gehad, weet sinds vandaag wel mijn nieuwe kenteken; G-7**-SK. Nog geen info waar ik de auto op mag halen... Wordt vervolgd.
Wil ik ookN1no schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:14:
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Verwijderd
Dit dus, met uitzondering van dat het rond 15.00 uur vol was met wachtenden in de tent toen ik aankwam.
Ik was 1,5 uur te vroeg i.v.m. meldingen in dit topic dat het druk was, maar desondanks werd ik direct geholpen.Gelukkig waren mijn papieren direct beschikbaar en met 5 minuten stond ik buiten mijn auto te zoeken. Nadeel van te vroeg aanwezig: geen gekoppelde app (volgens Tesla medewerker wordt die pas geactiveerd ná je afspraaktijd), dus zelf zoeken.
Helaas wel één service-dingetje: rechtsachter glas sluit niet goed in het rubber, dus veel geruis op de snelweg. Verder nette auto, geen schades, nieuwste versie (v10 40.2) geïnstalleerd, 90km range (SR+), ook ik de ervaring met verkeerde stekker bij supercharger, en uiteraard: de auto rijdt geweldig. 1 pedal drive is even wennen, maar werkt prachtig.
Bedankt allen hier voor de goede info en het gezellig stressen + succes ook jullie voor 31 december.
Ik was 1,5 uur te vroeg i.v.m. meldingen in dit topic dat het druk was, maar desondanks werd ik direct geholpen.Gelukkig waren mijn papieren direct beschikbaar en met 5 minuten stond ik buiten mijn auto te zoeken. Nadeel van te vroeg aanwezig: geen gekoppelde app (volgens Tesla medewerker wordt die pas geactiveerd ná je afspraaktijd), dus zelf zoeken.
Helaas wel één service-dingetje: rechtsachter glas sluit niet goed in het rubber, dus veel geruis op de snelweg. Verder nette auto, geen schades, nieuwste versie (v10 40.2) geïnstalleerd, 90km range (SR+), ook ik de ervaring met verkeerde stekker bij supercharger, en uiteraard: de auto rijdt geweldig. 1 pedal drive is even wennen, maar werkt prachtig.
Bedankt allen hier voor de goede info en het gezellig stressen + succes ook jullie voor 31 december.
TeslaTU schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 04:42:
Gisteren auto opgehaald.
Station Sloterdijk, kies voor loopri. Orly
Daar staat een rij taxi’s. Zoek een Tesla met op de deur “shuttle”. Iedere 10 min. verschijnt er eentje.
Op lokatie kun je je direct bij de balie melden. Weinig wachttijd voor ons. Na tonen rijbewijs en plaatsen handtekening mochten we op zoek naar G-xxx-RF in vak 2. Niet moeilijk.
Auto stond voor ons inspectieklaar. Met sleutelkaart. Selfservice. Op internet een checklistje gevonden en alle tijd genomen om het helemaal goed door te lopen.
De auto helemaal binnenstebuiten gekeerd en dan kom je dingen tegen. Tesla is nog niet te vergelijken met de gründlichkeit van onze oosterburen. Tip: neem een handdoek en een zaklantaarn mee. De deursluiting en de lak moet goed gecontroleerd worden. Auto was bijna helemaal top.
Er waren bij de balie RDW problemen. Een zaal vol wachtenden maar gek genoeg hadden wij nergens last van. Na de inspectie konden we direct de papieren in ontvangst nemen.
Bij het verlaten van het terrein werd nog een extra check op aanwezigheid van kabels uitgevoerd.
Al met al is het hele proces vanaf bestelling 4/10 voorbeeldig verlopen. Chapeau Tesla. We rijden met zeer veel plezier in deze flitsende TeslaTU.
Tweakers bedankt en veel succes tot 31/12.
Welkom bij de G-7**-SK clubN1no schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:14:
[ Voor 3% gewijzigd door Devster op 10-12-2019 10:24 ]
Vanmiddag is het dan zover en mag ik dan "eindelijk" mijn M3 ophalen
Ik ben gewoon zenuwachtig....
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Same... haha. Hoelaat? Ik 16.30Nonode schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:24:
Vanmiddag is het dan zover en mag ik dan "eindelijk" mijn M3 ophalen![]()
Thanks, m'n reputatie is bekend dus... :-$De Dude schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:09:
[...]
Hehe, ik heb genoten van je filmpjes met Wouter & Casper ;-). vooral de M5, chapeau.
Ik mag 1530 maar ben er al veel eerder denk ik
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Ik heb net te horen gekregen dat hij dit jaar niet meer komt.
3 oktober besteld, 16 oktober RN.
SR+, zwart. Trekhaak laten vervallen omdat die anders dit jaar niet meer kwam. Nu alsnog niet. Helemaal kut.
SR+, zwart. Trekhaak laten vervallen omdat die anders dit jaar niet meer kwam. Nu alsnog niet. Helemaal kut.
Heel erg balen, maar is er een reden gegeven waarom??Roeiben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:35:
Heeft je leasemaatschappij je gebeld of heb je met Tesla contact opgenomen?Roeiben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:35:
Kan iemand mij vertellen of de grijze velgen op de P tegenwoordig mat of hoogglans zijn gespoten?
-verwijderd-
[ Voor 98% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]
xxxxx2769Frome schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:45:
[...]
Als je delivery belt is het 1-1, als je Customer Service belt is het 3-1-1. Beide hebben hetzelfde resultaat.geronim schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:40:
[...]
Worden helemaal platgebeld!
Als ik het befaamde 013 nummer bel, en het eerder genoemde 3-1-1 zou volgen: optie 3 is bij mij annuleren... Ik kies optie 1 (afleveringen nieuwe tesla), optie 1 (model 3) en dan een wachtmuziekje gevolgd door verbinding verbroken ivm te druk "gezien de drukte is het niet mogelijk uw oproep te beantwoorden".
Zelfs even de optie annuleren gekozen om te kijken of ik iemand aan de lijn krijg, maar dat is een doodlopend bandje.
De reden dat ik bel is: ik heb sinds 28-11 een vin, maar wil mijn kenteken weten voor bv autoverzekering (zelf regelen ivm financial lease).
Daarnaast: als er een kenteken is gekoppeld, betekent dit dan dat de 4% in de pocket is?
Ik vertrouw er nog wel op dat het goed komt als ik het forum lees over LR's met vin 28-11
Er staan weer een paar nieuwe LR op snel beschikbaar. Voor wie nog wil!!
Tesla Model 3 performance
Dat klopt toch niet! Waarom worden die niet aangeboden aan SR+ mensen die achter het net vissen?Eslat schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:42:
Er staan weer een paar nieuwe LR op snel beschikbaar. Voor wie nog wil!!

Logica van dit alles ontgaat me ook totaalSnarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:44:
[...]
Dat klopt toch niet! Waarom worden die niet aangeboden aan SR+ mensen die achter het net vissen?![]()

Tesla Model 3 performance
Omdat die auto 10K duurder isSnarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:44:
[...]
Dat klopt toch niet! Waarom worden die niet aangeboden aan SR+ mensen die achter het net vissen?![]()
Op zich kan je de verzekering bellen en op basis van merk en type een offerte laten opstellen.geronim schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:40:
[...]
De reden dat ik bel is: ik heb sinds 28-11 een vin, maar wil mijn kenteken weten voor bv autoverzekering (zelf regelen ivm financial lease).
Ik vertrouw er nog wel op dat het goed komt als ik het forum lees over LR's met vin 28-11
Het omzetten kan op de dag van leveren zelfs geregeld worden. Ik belde enkele uren voor levering met het nieuwe kenteken - die toen nog niet in het RDW te vinden was - en binnen 5 minuten had ik een email met voorlopige dekking.
There's no place like 127.0.0.1
Omdat ze dan waarschijnlijk een discussie krijgen over prijzen/claims. Daarbij als er 50 (of veel meer) gedupeerden zijn en 3 auto's Welek drie ga je dan die auto aanbieden? Op deze manier zijn de gedupeerden/achter het net vissers toch in de gelegenheid 1 van deze wagens te bestellenSnarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:44:
[...]
Niet helemaal, maar je zit vrij veilig. Het lijkt erop dat het kentekenregistratieproces nog niet afgerond hoeft te zijn wanneer Tesla het kenteken communiceert.geronim schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:40:
[...]
Daarnaast: als er een kenteken is gekoppeld, betekent dit dan dat de 4% in de pocket is?
Het gaat om de Eerste Toelatingsdatum en dat is bij nieuwe auto's gelijk aan (formeel afgeronde) afgifte kenteken.
Gister Tesla gebeld en die zeiden toen dat 80% zekerheid dat die niet meer zou komen. Vandaag van de LM het te horen gekregen. Die hebben een lijst gekregen met auto's die dit jaar niet meer doorgaan.RikkieDee schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:37:
[...]
Heeft je leasemaatschappij je gebeld of heb je met Tesla contact opgenomen?
dankje. maar zie hier de boot tussen zeebrugge en amsterdam niet of kijk ik verkeerd.
Nee, hij kon gewoon niet geleverd worden. Daar moet ik het maar mee doenStrigix schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:37:
[...]
Heel erg balen, maar is er een reden gegeven waarom??
Ah oke, thnx voor de info.Roeiben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:49:
[...]
Gister Tesla gebeld en die zeiden toen dat 80% zekerheid dat die niet meer zou komen. Vandaag van de LM het te horen gekregen. Die hebben een lijst gekregen met auto's die dit jaar niet meer doorgaan.
Geef ze in ieder geval een kans om het te overwegen. En je kan op volgorde van bestellen die aanbieding doen. Als ik te horen had gekregen dat mijn LR 19 inch grijs van ruim 60 mille niet meer leverbaar was maar dat ik kon switchen naar een witte P van een paar duizend meer had ik dat zeker overwogen.eikrur schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:47:
[...]
Omdat ze dan waarschijnlijk een discussie krijgen over prijzen/claims. Daarbij als er 50 (of veel meer) gedupeerden zijn en 3 auto's Welek drie ga je dan die auto aanbieden? Op deze manier zijn de gedupeerden/achter het net vissers toch in de gelegenheid 1 van deze wagens te bestellen
Gisteren mijne opgehaald. Afspraak om half 5 maar was er al om half 4 omdat ik hem in het licht wilde checken.
Tent ramvol, ik dacht: ohow, dit gaat even duren. Echter stond ik met 5 min buiten en kon de auto checken. 1 lelijke plek van vogelstront, die is eruit gepolijst. Daar moest ik even een kwartiertje op wachten.
Tijdens het wachten sprak ik iemand die er al 3 uur zat te wachten omdat er wat fout gegaan was met de RDW. En ik hoorde ook nog iemand bellen dat zijn auto ook gekoppeld was aan een ander persoon dus dat waren ze aan het uitzoeken hoe op te lossen.
Er gaat dus ook wel het nodige fout.
Mijn app werkte ook niet. Ik stond in de rij om weg te rijden, schoot ff medewerker aan van goh, hoe zit dat met die app
Hoelaat had u de afspraak: "kijkt op telefoon -> 16.30" NU! Sluit de app eens en start opnieuw op: auto gekoppeld
Tent ramvol, ik dacht: ohow, dit gaat even duren. Echter stond ik met 5 min buiten en kon de auto checken. 1 lelijke plek van vogelstront, die is eruit gepolijst. Daar moest ik even een kwartiertje op wachten.
Tijdens het wachten sprak ik iemand die er al 3 uur zat te wachten omdat er wat fout gegaan was met de RDW. En ik hoorde ook nog iemand bellen dat zijn auto ook gekoppeld was aan een ander persoon dus dat waren ze aan het uitzoeken hoe op te lossen.
Er gaat dus ook wel het nodige fout.
Mijn app werkte ook niet. Ik stond in de rij om weg te rijden, schoot ff medewerker aan van goh, hoe zit dat met die app
Hoelaat had u de afspraak: "kijkt op telefoon -> 16.30" NU! Sluit de app eens en start opnieuw op: auto gekoppeld
Zelfde config en kenteken zo te zien.. welke LM heb jij??N1no schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:14:
Heb mijn kenteken ca. 2 wkn terug opgevraagd met indicatieve nieuwe leverdata ~15-12 via Alphabet
Performance?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:51:
Wat een onzin VIN**5944** en mijn auto is al in zeebrugge
[...]
Hehe, meer een trouw volger van Autoblog. RS6 C6 en E39 M5 was al genoeg om een belletje te laten rinkelen. Leuk man! De E39 is een persoonlijke favoriet en staat op m'n lijstje, wel de heerlijke zes-in-lijn in de 530i.galgootje schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:30:
[...]
Thanks, m'n reputatie is bekend dus... :-$
Zal wel heel anders zijn.. Geniet er van!
Hier ook een witte Performance en schijnt deze week of volgende week in AMS aan te komen vanuit Zeebrugge.
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Hahaha, tof! Mocht je eens in de buurt zijn (woon ergens in de Betuwe) dan is een ritje altijd te regelen! :-) Just let me know.De Dude schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:58:
[...]
Hehe, meer een trouw volger van Autoblog. RS6 C6 en E39 M5 was al genoeg om een belletje te laten rinkelen. Leuk man! De E39 is een persoonlijke favoriet en staat op m'n lijstje, wel de heerlijke zes-in-lijn in de 530i.
Zal wel heel anders zijn.. Geniet er van!
De Grand Aurora is onderweg van Duitsland naar Baltimore en zal daar vandaag nog aankomen. Dan een paar dagen om alle M3's in te laden en dan weer richting Europa. Rijden we toch nog mooi voor februari in onze nieuwe M3!!! Valt allemaal dus nog best wel mee met de levertijd voor degenen die net als ik begin oktober besteld hebben. En fijn maar 8% bijtelling ipv 22%!
Hier dezelfde config met verwachte leverdatum tussen 8-12 en 15-12. maar dat gaat m niet worden denk ik.
bvoerman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:59:
[...]
Hier ook een witte Performance en schijnt deze week of volgende week in AMS aan te komen vanuit Zeebrugge.
Je maakt een grapje of niet? Zo niet dan mag je even heel goed nadenken hoe organisaties werken en wat wel en niet haalbaar/rendabel is.Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:52:
[...]
Geef ze in ieder geval een kans om het te overwegen. En je kan op volgorde van bestellen die aanbieding doen. Als ik te horen had gekregen dat mijn LR 19 inch grijs van ruim 60 mille niet meer leverbaar was maar dat ik kon switchen naar een witte P van een paar duizend meer had ik dat zeker overwogen.
Als je dit al verwacht van Tesla dan hadden ze misschien iets eerder kunnen communiceren dat ze niet meer op tijd kwamen, dat was dan redelijker geweest...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.