06 dec: 301 stuks totaal
07 dec: 182 stuks totaal
Totaal te naam gesteld week van 02-12 t/m 07-12 1791 stuks
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
alle hoop gevestigd op de RCC europeCheffke schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:40:
Laatste "hindernis" voor de Rcc Europe tijdens de Panama crossing. Nu in de sluizen van Gatún.
[Afbeelding]
Voor de liefhebbers die live mee willen kijken https://www.pancanal.com/eng/photo/camera-java.html
Weinig, erg weinig.Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:40:
Tenaamstellingen M3:
06 dec: 301 stuks totaal
07 dec: 182 stuks totaal
Totaal te naam gesteld week van 02-12 t/m 07-12 1791 stuks
Nee nog niet! Als de autopride weer in Amsterdam is uitgeladen en ik nog geen SMS heb ga ik pas weer bellen. Als het goed is komt hij 11-12 om 2:41 aan in Amsterdam dus ga het aan het einde van die middag proberen.arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:38:
Iemand met een LR RWD al een SMS? Begreep van Tesla dat ik hem vanaf nu wel ergens mag gaan verwachten.
Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:31:
Even voor iedereen die nog geen VIN heeft (like me) en een SR+ en die gek gemaakt worden door Tesla en sommige meelezers hier dat het 'dan niet meer goedkomt dit jaar' (like me). Even een opsteker in de reactie van Leaseplan op mijn vraag 'hoe zit dat'??:
"De bestellingen die wij als leasemaatschappij bij Tesla hebben gedaan dienen nog gewoon uitgeleverd te worden door Tesla. Dus voor zover wij weten wordt uw voertuig dit jaar nog uitgeleverd."
Ik houd me daar maar aan vast, zou je ook moeten doen ;-) We gaan het zien.. En later in de week gewoon weer eens bellen met Leaseplan. Nog drie weken te gaan!
Vandaag na 2e x contact en vrij snel ook.Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:29:
[...]
Na 8x al?! Gefeliciteerd!Ik vond 25x proberen wel genoeg...
![]()
Op het bandje wordt gemeld dat je het beste terug kunt smssen. Iemand enig idee of er op sms wordt gereageerd?
M3 SR+ White 18" donker interieur
Die LR RWD zijn er maar kort geweest en al enige niet meer geleverd toch?arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:38:
Iemand met een LR RWD al een SMS? Begreep van Tesla dat ik hem vanaf nu wel ergens mag gaan verwachten.
Tesla Model 3 performance
Haha je bent aardig op de hoogte, die van mij zal er wel naast staan dus dan wacht ik daar ook op. Zelfde kentekenreeks ook G-XXX-VD. Ze moeten wel een beetje opschieten met die administratieve afhandeling, dat is nog steeds niet geregeld. Heb jij een nieuw RN gekregen waaraan je VIN is gekoppeld?Tjenok schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:42:
[...]
Nee nog niet! Als de autopride weer in Amsterdam is uitgeladen en ik nog geen SMS heb ga ik pas weer bellen. Als het goed is komt hij 11-12 om 2:41 aan in Amsterdam dus ga het aan het einde van die middag proberen.
Ik niet helaas. verwachtte uitlevering op de 28e dec.Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:17:
Laatste tijd weinig voorbij gekomen over leveringen van de Ptjes, iemand al mailtje / sms gehad?
Klopt, er hebben er afgelopen tijd een paar in direct beschikbaar gestaan waarvan een aantal tweakers er 1 hebben gereserveerd (waaronder ikzelf). De order van de SR+ met trekhaak heb ik geannuleerd..Burn_and_Fire schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:46:
[...]
Die LR RWD zijn er maar kort geweest en al enige niet meer geleverd toch?
M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019
Cool zeg, die stond ook op mijn wish-list. Wellicht kun je Excel bijwerken.arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:49:
[...]
Klopt, er hebben er afgelopen tijd een paar in direct beschikbaar gestaan waarvan een aantal tweakers er 1 hebben gereserveerd (waaronder ikzelf). De order van de SR+ met trekhaak heb ik geanulleerd..
Verwijderd
Is het morgen weer Sinterklaas?snowrabbit schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:49:
Morgen kan ik hem ophalen![]()
Weet iemand of die shuttles nog rijden?
Ps, zal de excel bijwerken.
Ja een 'once-in-a-lifetime' kans die ik niet kon laten schieten!Burn_and_Fire schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:50:
[...]
Cool zeg, die stond ook op mijn wish-list. Wellicht kun je Excel bijwerken.
Zoiets inderdaad 😅 maar ik juich morgen pas.. als die aan de sap staat bij een supercharger..🤪
M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019
Ik heb nog niks ontvangen, ik vermoed dat ze nu op de boot tussen Zeebrugge en Amsterdam staan.arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:38:
Verwijderd
Reden er ook shuttles vanaf het station Sloterdijk?Moofie schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:02:
Vandaag mijn auto opgehaald. Er was schijnbaar wat gezeik met het RDW waardoor er een flinke vertraging zou zijn. De tent stond goed vol, maar ik stond binnen 3 min weer buiten.
Auto zag er top uit, maar het was te donker om de auto goed te inspecteren.
Jazeker. Die reed net voor mijn neus weg. Ik kwam nog 3 mensen tegen die ook naar tesla moesten en ik kon meerijden met de taxi.snowrabbit schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:03:
[...]
Reden er ook shuttles vanaf het station Sloterdijk?
Glaucos is een perfecte naam voor een schip Wikipedia: Glaucus (mythologie)jzoin2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:08:
FYI
Alle leasemaatschappijen zijn vandaag geinformeerd. Orders die dit jaar niet geleverd kunnen worden zijn aan hun gemeld.
De Tesla's die voor NL zijn bedoeld staan op RCC Europe of DONG A GLAUCOS (wat een vreselijke naam overigens).
Als hij niet op 1 van die boten staat, heb je pech en kun je alleen kans maken op een tesla voor 2020 waarvan iemand die zijn of haar bestelling heeft geannuleerd.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Laten we zeggen dat ik me snel verlies in dingen en een brede interesse heb, sinds kort dus ook in boten en specifiek vehicle carriersarko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:47:
[...]
Haha je bent aardig op de hoogte, die van mij zal er wel naast staan dus dan wacht ik daar ook op. Zelfde kentekenreeks ook G-XXX-VD. Ze moeten wel een beetje opschieten met die administratieve afhandeling, dat is nog steeds niet geregeld. Heb jij een nieuw RN gekregen waaraan je VIN is gekoppeld?
Kan niet zo moeilijk zijn lijkt me..
En jouw bron is.....?jzoin2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:08:
FYI
Alle leasemaatschappijen zijn vandaag geinformeerd. Orders die dit jaar niet geleverd kunnen worden zijn aan hun gemeld.
De Tesla's die voor NL zijn bedoeld staan op RCC Europe of DONG A GLAUCOS (wat een vreselijke naam overigens).
Als hij niet op 1 van die boten staat, heb je pech en kun je alleen kans maken op een tesla voor 2020 waarvan iemand die zijn of haar bestelling heeft geannuleerd.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Kijk @Zebesco030 we hebben pech. De rooie zitten wel in Glaucos maar waaschijnlijk als eerste ingeladen achterin dus ze komen met de laatste boot. Daarom aflevering week 17-21 deckristess schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:57:
Ik lees hier op veel plaatsen… “op de 26st komt er nog een schip binnen… uitleveren 27-29DEC....”
Feitelijk hebben we nog 2 schepen die binnenkomen uit USA. En nog 3 bewegingen tussen Zeebrugge en Amsterdam…
1. Dong A Glaucos ETA 11/DEC @ Zeebrugge
(Met shaken Tesla syndroom opgelopen van de storm in Biscay)
2. AutoPride 10/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
3. AutoPride 13/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
4. AutoPride 16/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
5. Rcc Europe ETA 19/DEC @ Amsterdam
Waar is dat andere schip dan?
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Optie twee is dat je LM een verschrikkelijke lamzakkerige toko is die mensen aan het lijntje houdtMiepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:16:
[...]
En jouw bron is.....?
En betekent als je vandaag geen negatief bericht hebt gehad van de LM je de bestelling nog kan verwachten...?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Maakt niet uit toch? Wordt toch verrekendFocus schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:14:
Ik lees trouwens over 2k aanbetalingen, is bij mij toch echt 1k?
Tesla Model 3 performance
Verwijderd
In het Vietnamees betekent het Zeegod van Midden Azië.macedon schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:11:
[...]
Glaucos is een perfecte naam voor een schip Wikipedia: Glaucus (mythologie)
Dong A snap ik ook niet. Misschien half Chinees half Grieks?
Niet alle VINs zijn uitgedeeld trouwens
Was dat je eerste officiële indicatie van de datum? Maar 3 dagen van te voren lijkt me te kort. Meestal sturen ze een week van te voren een smsbeoicht.Dennis014 schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:40:
![]()
De slingers kunnen uit! Het is zover!
Zojuist de bevrijdende e-mail ontvangen van Tesla. Donderdag 12/12 kan ik de auto ophalen in Amsterdam!![]()
Ah zo, dat zou ik dus ook nog kunnen doen. Daarom was het bij jou zo snel geregeld wellicht. Heb je dat via Tesla geregeld of heeft de LM dat voor je gedaan?Tjenok schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:14:
[...]
Laten we zeggen dat ik me snel verlies in dingen en een brede interesse heb, sinds kort dus ook in boten en specifiek vehicle carriers![]()
Ze hebben de VIN gekoppeld aan de RN waar in eerste instantie de SR+ mee was besteld.
Volgens mij is dat sinds kort veranderd inderdaad.Focus schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:14:
In hoeverre het voor alle LM’s zo is durf ik niet te zeggen maar bij mijn LM ging het ook zo. Ik zou je aanraden om morgenvroeg even te bellen met je LM.Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:16:
[...]
En jouw bron is.....?
En betekent als je vandaag geen negatief bericht hebt gehad van de LM je de bestelling nog kan verwachten...?
Beide. Ik heb de leasemaatschappij een mail laten sturen naar de Enterprise afdeling en ik heb een dame van sales aan de lijn gehad die de mensen van Enterprise achter hun broek aan heeft gezeten.arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:24:
[...]
Ah zo, dat zou ik dus ook nog kunnen doen. Daarom was het bij jou zo snel geregeld wellicht. Heb je dat via Tesla geregeld of heeft de LM dat voor je gedaan?
Nee. Heb destijds wel de mail met aflever indicatie van 8-15 december ontvangen. Ga er wel al vanuit dat ze dat niet halen. Ik zou een mailtje met een aangepaste aflever indicatie wel netjes vinden..arko89 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:38:
Heb je al een keer gebeld met Tesla mbt de VIN? Vanuit Leaseplan krijg ik geen enkele info.Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:16:
[...]
En jouw bron is.....?
Vanmiddag geprobeerd maar werd er uit gegooid. Woensdag pas tijd om het tig keer te proberen. Laatste nieuws was van vorige week dinsdag; toen geen VIN en adviseerde ze me eens bij de snel beschikbaar te kijken.hulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:40:
[...]
Heb je al een keer gebeld met Tesla mbt de VIN? Vanuit Leaseplan krijg ik geen enkele info.
[ Voor 23% gewijzigd door Miepz78 op 09-12-2019 21:48 ]
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Pff, ben je mooi mee... als ze niet kunnen leveren voor 1 januari.Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:45:
[...]
Vanmiddag geprobeerd maar werd er uit gegooid. Woensdag pas tijd om het tig keer te proberen. Maar leaseplan gaf vanmiddag nog aan dat ze zelf mensen bij tesla hebben zitten om de uitlevering soepel te laten verlopen. Geen idee natuurlijk, maar zolang zij nog positief blijven houd ik hoop. Anders straks laadpaalverhuur bij mij voor de deur!
Ik vind het echt heel vervelend voor je, maar ik acht de kans echt nihil dat jou SR+ nog wél geleverd wordt. Ik zou naar andere opties gaan kijken om je laadpaal niet voor niks te hebben. Succes, heel vervelend voor je dit.Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:45:
[...]
Vanmiddag geprobeerd maar werd er uit gegooid. Woensdag pas tijd om het tig keer te proberen. Laatste nieuws was van vorige week dinsdag; toen geen VIN en adviseerde ze me eens bij de snel beschikbaar te kijken.
Wel Leaseplan kunnen spreken en die gaf vanmiddag (16.30) nog aan dat ze zelf mensen bij tesla hebben zitten om de uitlevering soepel te laten verlopen. En dat zij niet hebben gehoord dat het niet zou lukken. Mogelijk wel dat hij pas in januari komt maar dan wel in december op naam gezet is.
Geen idee natuurlijk, maar zolang zij nog positief blijven houd ik hoop. Anders straks laadpaalverhuur bij mij voor de deur!
Ik geloof het echter allemaal pas als ik die auto heb.
Goh, en ik maar denken dat onze M3’s al in Zeebrugge waren, maar als dat zo was dan hadden wij al eerder een lever afspraak gehad...macedon schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:17:
[...]
Kijk @Zebesco030 we hebben pech. De rooie zitten wel in Glaucos maar waaschijnlijk als eerste ingeladen achterin dus ze komen met de laatste boot. Daarom aflevering week 17-21 dec
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Ik heb vergelijkbare berichten gehad. Vandaag had de LM een Excel lijst gekregen met auto's die pas in 2020 geleverd worden. Dat betekent dat de bestellingen die niet op de lijst stonden dit jaar geleverd worden. Of in ieder geval op kenteken worden gezet. Wellicht toch levering in januari. Ik snap ook wel dat de Tesla medewerkers ook gewoon met de kerst vrij willen zijn... Als je dan middels een truc levert in januari met kenteken 2019 zou het voor mij ook prima zijn.Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:45:
[...]
Vanmiddag geprobeerd maar werd er uit gegooid. Woensdag pas tijd om het tig keer te proberen. Laatste nieuws was van vorige week dinsdag; toen geen VIN en adviseerde ze me eens bij de snel beschikbaar te kijken.
Wel Leaseplan kunnen spreken en die gaf vanmiddag (16.30) nog aan dat ze zelf mensen bij tesla hebben zitten om de uitlevering soepel te laten verlopen. En dat zij niet hebben gehoord dat het niet zou lukken. Mogelijk wel dat hij pas in januari komt maar dan wel in december op naam gezet is.
Geen idee natuurlijk, maar zolang zij nog positief blijven houd ik hoop. Anders straks laadpaalverhuur bij mij voor de deur!
Ik geloof het echter allemaal pas als ik die auto heb.
Valt wel mee denk ik. Zij heeft via Leaseplan besteld en daardoor krijg je 0.0 info.. Als ik niet zelf achter mijn VIN en kenteken had gebeld/gechat, dan zat ik nu in het zelfde vaarwater als Miepz.Boterham71 schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:49:
[...]
Ik vind het echt heel vervelend voor je, maar ik acht de kans echt nihil dat jou SR+ nog wél geleverd wordt. Ik zou naar andere opties gaan kijken om je laadpaal niet voor niks te hebben. Succes, heel vervelend voor je dit.
Dikke kans dat ik ook nog gebeld ga worden dan. Heb het echter al een weekje of twee terug van Tesla zelf gehoord, echter leasemaatschappij blijft roepen dat het wel goed komt. Volgens mij zeggen die ook maar wat.ssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:16:
[...]
Ja klopt, had aanvankelijk een restrictie tot 4 dec, maar deze is op 20 okt verwijderd. Hoe heb jij levering zo snel voor elkaar gekregen, model uit voorraad oid?
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Ik heb vandaag (via LM) contact met Tesla gehad. Omdat ik een mail met verwachte leverdatum tussen 8 - 15 december had gekregen maar nog geen SMS was ik benieuwd wanneer het zou zijn. Bevestigd gekregen dat de auto in Nederland staat en een kenteken heeft. Deze week gaat men niet meer halen, uiterlijk maandag 16-dec hoor ik wanneer ik mag komen. Dat zal voor jou ook het geval zijn.Tammestein schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:34:
[...]
Nee. Heb destijds wel de mail met aflever indicatie van 8-15 december ontvangen. Ga er wel al vanuit dat ze dat niet halen. Ik zou een mailtje met een aangepaste aflever indicatie wel netjes vinden..
SR+, Red, zwart, 19" | Besteld 4/10 | RN 7/10 | 23/11 mail leverdatum tussen 8 - 15 december | VIN 25/11 in broncode | Verwachte leverdatum 19/12 | Kenteken G-0XX-TL
2.000. Staat gewoon op de site.Focus schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:14:
Ben ik blij dat ik kordaat gehandeld heb. Ding besteld op 28-8 uit de voorraad, 14-9 in ontvangst genomen.M4RN1X schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:59:
[...]
Ik heb vandaag (via LM) contact met Tesla gehad. Omdat ik een mail met verwachte leverdatum tussen 8 - 15 december had gekregen maar nog geen SMS was ik benieuwd wanneer het zou zijn. Bevestigd gekregen dat de auto in Nederland staat en een kenteken heeft. Deze week gaat men niet meer halen, uiterlijk maandag 16-dec hoor ik wanneer ik mag komen. Dat zal voor jou ook het geval zijn.
Drie collega's hadden nog niet dergelijke berichten ontvangen en hebben vandaag bericht gehad dat die ook niet meer komen: de auto's worden NIET meer geleverd. Ben bang dat dit ook voor de rest hier geldt.
Morgen ophalen , zie dat mijn kenteken vandaag om 18:01 te naam is gesteld, dus ik hoop er morgen ook snel weg te zijnMoofie schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:02:
Vandaag mijn auto opgehaald. Er was schijnbaar wat gezeik met het RDW waardoor er een flinke vertraging zou zijn. De tent stond goed vol, maar ik stond binnen 3 min weer buiten.
Auto zag er top uit, maar het was te donker om de auto goed te inspecteren.
Hier ook TR. tesla vorige week gebeld met als antwoord “levering over 2 weken” dus ik verwacht deze week een smshulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:07:
[...]
Hier ook TR, ik vermoed dat wij een van de laatste batches worden dit jaar als ik zo naar de SMSjes kijk. Maar goed, dat is speculeren. Eind deze week maar even bellen hoe het met de levering staat..
M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR
Ik zag deze week ook 1k staan voor snel beschikbare modellen.
Die mail kreeg ik ook inderdaad direct na bestelling. Na een aantal keer bellen vertellen ze me steeds dat de leverindicatie op 18-12 staat, dat is met wat marge vertelden ze.Tammestein schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:34:
[...]
Nee. Heb destijds wel de mail met aflever indicatie van 8-15 december ontvangen. Ga er wel al vanuit dat ze dat niet halen. Ik zou een mailtje met een aangepaste aflever indicatie wel netjes vinden..
Ah excuses dan. Wellicht willen ze het wat laagdrempeliger maken:PTomas_ schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:04:
[...]
Ik zag deze week ook 1k staan voor snel beschikbare modellen.
Dat laatste inderdaad. En heel veel succes toegewenst!siddler schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:04:
Vandaag brak echt mijn klomp. Heb op 8 okt bij Athlon een Model 3 SR+ (Blauw, zwart interieur en aero) besteld van op 11 oktober de bevestiging gekregen van Athlon dat ie besteld was. En op 18 oktober mijn Tesla account ontvangen (ik begreep van de LM dat Tesla een back log had met het verwerken van de bestellingen).
Vandaag twee keer met Tesla gebeld. De eerste keer konden ze me nog niet vertellen wanneer ik m zou ontvangen.
De tweede keer werd er ineens aangegeven dat ze de order pas op 18 okt binnen hadden gekregen er dus geen levergarantie in 2019 was voor mij. Ik stond perplex, dus omdat Tesla de bestellingen niet snel genoeg verwerkt kreeg heb ik ineens geen recht meer op de levergarantie?!
Hierna de LM gebeld om na te gaan wat er precies gebeurd was en hoe zij mij konden helpen. In dat gesprek gaven ze aan dat de auto op 10 okt besteld was, maar dat zij ook nog niets hadden gehoord over de levering. Wel wisten ze me te vertellen dat ze deze week samen gingen zitten met Tesla om te kijken hoe ze mensen gaan compenseren (blijkbaar zijn er al bestellingen die definitief niet geleverd gaan worden in 2019). Hier hoopte hij me aan t einde van de week meer over te kunnen vertellen.
Zoals jullie misschien wel begrijpen wil ik erg graag de Tesla dit jaar nog geleverd krijgen (desnoods in een andere kleur). Hebben jullie nog tips welke acties ik kan ondernemen/wat ik tegen Tesla kan/moet zeggen?
Ik ben in ieder geval voornemens om de “snel beschikbaar“ in de gaten te houden en eventueel daar een auto te reserveren en daarna aan de LM te laten koppelen. En daarnaast morgen nog maar een keer in de telefoon klimmen met Tesla...
LR toevallig? Mijne komt ook de 26e aan zeggen ze!MrDwazo schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:07:
Ook hier een bestelling via Leasemaatschappij (leaseplan) tot op 3 dagen geleden alleen een RN.
Uiteindelijk na mailen met deliveryNL@tesla op 7 december een VIN weten te achterhalen met de opmerking\
"Uw auto wordt in de laatste week van December in Nederland verwacht. Door de huidige drukte kan het zijn dat u pas 1 week van tevoren informatie ontvangt omtrent uw afleverdatum. Dit gebeurt via een automatische SMS"
Ik ga er nog maar even vanuit dat er sinds afgelopen zaterdag niets veranderd is en dat ik nog een auto op kenteken/tenaamstelling in 2019 mag verwachten. Of de levering dan nog dit jaar is, is iets minder van belang #fingers #crossed
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
JupDennusB schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:09:
[...]
LR toevallig? Mijne komt ook de 26e aan zeggen ze!
Bij mij is het precies zo gegaan, 4 okt SR+ blauw met trekhaak besteld bij LM, 18 okt een RN (Tesla geeft aan dat dit de order datum is). Tot op de dag van vandaag geen VIN voor de bestelde SR+..siddler schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:04:
Vandaag brak echt mijn klomp. Heb op 8 okt bij Athlon een Model 3 SR+ (Blauw, zwart interieur en aero) besteld van op 11 oktober de bevestiging gekregen van Athlon dat ie besteld was. En op 18 oktober mijn Tesla account ontvangen (ik begreep van de LM dat Tesla een back log had met het verwerken van de bestellingen).
Vandaag twee keer met Tesla gebeld. De eerste keer konden ze me nog niet vertellen wanneer ik m zou ontvangen.
De tweede keer werd er ineens aangegeven dat ze de order pas op 18 okt binnen hadden gekregen er dus geen levergarantie in 2019 was voor mij. Ik stond perplex, dus omdat Tesla de bestellingen niet snel genoeg verwerkt kreeg heb ik ineens geen recht meer op de levergarantie?!
Hierna de LM gebeld om na te gaan wat er precies gebeurd was en hoe zij mij konden helpen. In dat gesprek gaven ze aan dat de auto op 10 okt besteld was, maar dat zij ook nog niets hadden gehoord over de levering. Wel wisten ze me te vertellen dat ze deze week samen gingen zitten met Tesla om te kijken hoe ze mensen gaan compenseren (blijkbaar zijn er al bestellingen die definitief niet geleverd gaan worden in 2019). Hier hoopte hij me aan t einde van de week meer over te kunnen vertellen.
Zoals jullie misschien wel begrijpen wil ik erg graag de Tesla dit jaar nog geleverd krijgen (desnoods in een andere kleur). Hebben jullie nog tips welke acties ik kan ondernemen/wat ik tegen Tesla kan/moet zeggen?
Ik ben in ieder geval voornemens om de “snel beschikbaar“ in de gaten te houden en eventueel daar een auto te reserveren en daarna aan de LM te laten koppelen. En daarnaast morgen nog maar een keer in de telefoon klimmen met Tesla...
Mooie config ;-)MrDwazo schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:12:
[...]
Jup
Model: Dual Motor AWD 4d Long Range
Kleur: Multi-Coat: Pearl White
Bekleding: Black PUR Interior
Velgen: 18 inch wheels
Trekhaak: JA
Precies mijn config behalve de trekhaak. Dus die staan op die laatste boot gok ik zoMrDwazo schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:12:
[...]
Jup
Zo werkt het meestal. Kan goed zijn dat ze allang een VIN heeft.hulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:52:
[...]
Valt wel mee denk ik. Zij heeft via Leaseplan besteld en daardoor krijg je 0.0 info.. Als ik niet zelf achter mijn VIN en kenteken had gebeld/gechat, dan zat ik nu in het zelfde vaarwater als Miepz.
Gewoon bellen en via RN een Vin lospeuteren.
En dat is dan de RCC Europe die 19-12 in Amsterdam verwacht wordt?DennusB schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:15:
[...]
Precies mijn config behalve de trekhaak. Dus die staan op die laatste boot gok ik zo
Jep, voor zover ik weet wel. Ze bouwen wat marge in wat ze zeggen tegen mij dat ie rond de 26e aankomt, maar ze hebben ook even nodig voor uitladen en kerst valt er tussen. Dus dat is volgens mij de RCC Europe!MrDwazo schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:18:
[...]
En dat is dan de RCC Europe die 19-12 in Amsterdam verwacht wordt?
Exact mijn config en ook Leaseplan.MrDwazo schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:12:
[...]
Jup
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Laadpaal weer een hele andere uitdagingerikoss schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:26:
[...]
Exact mijn config en ook Leaseplan.
RN los gekregen en VIN van Tesla Delivery gekregen eind november met melding dat hij op RCC Europe staat. Daarna volledige radio stilte.
Zelf flink achter laadpaal bestelling aangezeten aangezien ze ook hier eind januari aan het plannen zijn. Uiteindelijk nu druk in gesprek met Allego voor Alfen Eve Single Pro Line 11KW en afwachtend op offerte komende weken. Hopelijk komt de Tesla eind van het jaar anders hang ik de kerstverlichting wel aan de laadpaal :-P
VIN is zo goed als zeker levering 2019.Bijnin schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:35:
Hier ook 4/10 besteld via LM. RN staat er bij mij in. Zoals ook vin in de source. Gaat bij mij om LR awd fsd midnsilver/premblack. LM gaf vandaag aan dat ik een behoorlijke kans maak dat mijn rijdende iPad nog geleverd gaat worden. Andere collega ook, die heeft ook een LR. Paar andere collega's met SR hoorden van de LM dat zij op levering 2020 moesten rekenen. Zijn goed zuur, vet lullig. In mijn account staat nog steeds prepare for delivery.
[ Voor 21% gewijzigd door Tatteredhat op 09-12-2019 22:47 ]
Verwijderd
Gratis Fsd oid. Zou me overigens wel verbazen als ze echt zoiets zouden doen.Tatteredhat schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:47:
Ik gok dat er qua compensatie voor mensen die geflest worden vrij weinig vanuit tesla gaat gebeuren, helaas. Zie niet zo goed in wat ze zouden kunnen doen.
Gaan helemaal niks doen, waarom zouden ze?Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:53:
[...]
Gratis Fsd oid. Zou me overigens wel verbazen als ze echt zoiets zouden doen.
Vin van die datum kan ook een andere boot betekenen. Mijne stond op de Glovis Sirius.Boterham71 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:38:
[...]
VIN is zo goed als zeker levering 2019.
Er zijn nog geen VINs verstrekt voor 2020.
Als jouw VIN van 27/28 nov is, dan staat hij op de RCC Europe. Levering 27-31 dec.
Hoe zeker ben je? Je hebt ook nog geen afspraak toch? Dat zegt me dat de kans groter is dat je auto ind de Glaucos zit.Koolaid schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:56:
[...]
Vin van die datum kan ook een andere boot betekenen. Mijne stond op de Glovis Sirius.
Dat lijkt mij ook de enige optie. Zeker gezien het feit dat er een vin is.DennusB schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:19:
[...]
Jep, voor zover ik weet wel. Ze bouwen wat marge in wat ze zeggen tegen mij dat ie rond de 26e aankomt, maar ze hebben ook even nodig voor uitladen en kerst valt er tussen. Dus dat is volgens mij de RCC Europe!
Bestel voor 7/14 oktober voor gegarandeerde levering dit jaar. Als je dan je garantie niet haalt, mag daarvoor best gecompenseerd worden. Anders kan je alles wel roepen, er is ook nog zoiets als misleiding
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer Konijn op 09-12-2019 23:11 ]
3 Tesla medewerkers die dit hebben gezegd, redelijk uniekmacedon schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:59:
[...]
Hoe zeker ben je? Je hebt ook nog geen afspraak toch? Dat zegt me dat de kans groter is dat je auto ind de Glaucos zit.
Heb ook een verwachting van 27/12, maar de man van Tesla gaf aan dat het nog wel eens spannend kon gaan worden. Daarnaast vond die het vreemd dat ik Tesla belde voor info ipv de LMBoterham71 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:38:
[...] IsVIN is zo goed als zeker levering 2019.
Als jouw VIN van 27/28 nov is, dan staat hij op de RCC Europe. Levering 27-31 dec.
Ik zei 27/28 toch ...Koolaid schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:56:
[...]
Vin van die datum kan ook een andere boot betekenen. Mijne stond op de Glovis Sirius.
Zo lang hij maar op kenteken gaat dit jaar. Dan is ophalen begin volgend jaar primaMr.RMM schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:07:
[...]
Heb ook een verwachting van 27/12, maar de man van Tesla gaf aan dat het nog wel eens spannend kon gaan worden. Daarnaast vond die het vreemd dat ik Tesla belde voor info ipv de LM
Was er ook nog een * aanwezig met verwijzing naar kleine lettertjes? Want als ze destijds geen toezegging hebben gedaan, dan verwacht ik dat je nu ook nergens op kunt rekenen.Bonsaiboom schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:03:
[...]
Bestel voor 7/14 oktober voor gegarandeerde levering dit jaar. Als je dan je garantie niet haalt, mag daarvoor best gecompenseerd worden. Anders kan je alles wel roepen, er is ook nog zoiets als misleiding
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
M3 SR+ | Pearl White | Black | 18" Aero | LM: Athlon | Besteld: 4/10 | RN: 15/10 - 10965xxxx | VIN: ?/11 | SMS: N/A | Delivery: 13/12 | Kenteken: G-xxx-TJ
Waarschijnlijk V9 en updaten via de App kan pas als de auto is vrijgegeven, na levering dus.tw96 schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:22:
Kan iemand mij vertellen met welke software versie de SR+ geleverd wordt en, indien dit niet laatste versie is, of ik via de app voor aflevering kan updaten?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nope.Taro schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:20:
[...]
Was er ook nog een * aanwezig met verwijzing naar kleine lettertjes? Want als ze destijds geen toezegging hebben gedaan, dan verwacht ik dat je nu ook nergens op kunt rekenen.
Gratis annuleren zal zeker een optie zijn, want dat was het al. Maar zou me wel genaaid voelen, zeker omdat er anderen zijn die ver na die datum besteld hebben en nu al rijden. Tesla had helder moeten en kunnen zijn welke modellen op de boten gezet zouden worden die nog voor eind van het jaar afgeleverd zouden worden.Bestel vóór 7 oktober 2019, om uw gewenste configuratie nog dit jaar geleverd te krijgen en nog 5 jaar gebruik te maken van deze bijtellingscategorie.
Verwijderd
Ik had dus een hele andere ophaal ervaring vandaag. Ik kwam ook vanuit Sloterdijk en dankzij dit forum wist ik precies waar ik moest zijn en er stond netjes een Model X te wachten, ik was de eerste in de auto en de auto reed netjes aan toen die vol zat. Om 11:00 had ik de afspraak en om 10:50 stond ik uiteindelijk bij de koopman terminal binnen bij de 'incheck' locatie. Het was nog helemaal niet druk en ik was snel aan de beurt, even een krabbel zetten en dan zo naar buiten dacht ik. Nou de krabbel was gezet, maar daar kwam meteen de mededeling bij dat de papieren (OTT) van de RDW nog niet uitgeprint waren (had met een storing van de RDW te maken, werd mij vertelt) maar dat je naam vanzelf omgeroepen werd. Uiteindelijk werd ik dus pas ruim 4 uur later omgeroepen! En met mij nog vele anderen die zo lang hebben moeten wachten. I.p.v. een half dagje ben je dan dus gewoon een hele dag kwijt. Ze zullen het vast niet zelf in de hand hebben gehad, maar wel erg frustrerend!Meneer Konijn schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:06:
Na enig gedoe vandaag de Model 3 kunnen ophalen.
Kleine tip voor de mensen die 'JA' sms-en en geen reactie teruggekregen hebben gekregen (per mail), bel er even achteraan naar Tilburg. In mijn geval was mijn bevestiging niet goed aangekomen eerste keer dat ik mijn afspraak bevestigde. Daar kwamen we afgelopen vrijdag achter...
Mijn ophaal 'ervaring':
Begon vanaf station Sloterdijk, via dit forum had ik vernomen dat er een Transfer was naar Koopmans toe. Stond verder niet heel duidelijk aangegeven, per toeval zag ik 2 model X -en staan op de haal -en beng parkeerplaats. Als ik het niet geweten had dat er een transfer was (via dit forum) had ik een taxi/uber genomen al.
Mijn afspraak was verplaatst naar de avond, was er iets eerder in de middag al. Aangekomen bij Koopmans was er een grote keet met veel mensen erin, mezelf daar maar gemeld in de kortste rij. Na 2 minuten was ik aan de beurt (er waren ook rijen met 20 man erin, geen idee wat daarmee was, andere balies stonden maar 2/3 mensen te wachten). Liet mijn rijbewijs zien, kreeg meteen een papiertje van de RDW in mijn handen gedrukt en kon de auto al ophalen. Zeer vriendelijk personeel.
Buiten snelle ronde om de auto gedaan, alles aanwezig, buitenkant prima in orde, binnenkant hoor tik af en toe en stuur beetje teveel naar links uitgelijnd, hiervoor service afspraak ingeschoten. Auto gestart, papieren laten zien bij de poort en wegwezen. Was binnen 10 minuten weer het terrein af. Voelt beetje vreemd om zo een auto in ontvangst te nemen, maar verder dikke prima.
Auto zelf is top, wat een kracht heeft dat ding!
Wat overigens ook grappig is, is dat dat laden meteen een sociaal ding lijkt. Vandaag 3 maal bij een super-charger gestaan al, en dan kom je soms weer dezelfde mensen tegen.
Dat zegt mij nog steeds niets. Je hebt geen afspraak. Al je een afspraak voor na 13 december krijgt, was je auto waarschijnlijk in GlaucosKoolaid schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:07:
[...]
3 Tesla medewerkers die dit hebben gezegd, redelijk uniek
Hmm. Ik ga morgen zonder sms , mail of überhaupt maar een berichtje in m’n account (nog steeds secundair) naar de Koopman terminal. Enkel berichtje van tesla medewerker.. Voelt een beetje op de bonnefooitrigger88 schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:40:
[...]
Ik had dus een hele andere ophaal ervaring vandaag. Ik kwam ook vanuit Sloterdijk en dankzij dit forum wist ik precies waar ik moest zijn en er stond netjes een Model X te wachten, ik was de eerste in de auto en de auto reed netjes aan toen die vol zat. Om 11:00 had ik de afspraak en om 10:50 stond ik uiteindelijk bij de koopman terminal binnen bij de 'incheck' locatie. Het was nog helemaal niet druk en ik was snel aan de beurt, even een krabbel zetten en dan zo naar buiten dacht ik. Nou de krabbel was gezet, maar daar kwam meteen de mededeling bij dat de papieren (OTT) van de RDW nog niet uitgeprint waren (had met een storing van de RDW te maken, werd mij vertelt) maar dat je naam vanzelf omgeroepen werd. Uiteindelijk werd ik dus pas ruim 4 uur later omgeroepen! En met mij nog vele anderen die zo lang hebben moeten wachten. I.p.v. een half dagje ben je dan dus gewoon een hele dag kwijt. Ze zullen het vast niet zelf in de hand hebben gehad, maar wel erg frustrerend!
Maarja eind goed, al goed. Hierna vlug een rondje om de auto gedaan alles zag er netjes uit en was verder compleet, op frunk mat na, maar het blijkt dat die voor alle auto's niet meer wordt meegeleverd. Er zat nog 250 km in de 'tank', dus dat was ook ruim voldoende.
Voor alle andere heel veel succes nog met het wachten!
Well, that’s just like, your opinion man.
Ik had afgelopen zaterdag v10 en de laatste update stond al klaar dus reken daar maar op.tw96 schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:22:
Kan iemand mij vertellen met welke software versie de SR+ geleverd wordt en, indien dit niet laatste versie is, of ik via de app voor aflevering kan updaten?
Jullie vergeten de Dong, daar staan ook gewoon nog auto’s op hoor, en veel SR+ zullen dat er niet zijn..... ik heb daarom nog steeds hoop op een SMS deze week, uitlevering vanaf de 16eBoterham71 schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:38:
[...]
VIN is zo goed als zeker levering 2019.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Verwijderd
De mijne (VIN 28-11) stond toen op een boot en op 4-12 al in Zeebrugge, dus de VIN toekenning voor die data is iig niet allemaal in SFO gedaan.Snarf70 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 04:53:
De RCC Europe is op 29/11 vertrokken uit SFO. Als alle 27/28/29 VINs op die boot zitten zijn ze dus op de kade al toegekend als het klopt wat jullie denken. “Normaal” gebeurde dat pas op zee of bij Panama. Daarnaast zijn er ook nog later VINs toegekend. Dus mijn vraag is: wat staat er op de Dong als de RCC Europe vol staat met 27/28/29 VINs?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq