Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Laatste week december ja, zelfde VIN datum. Komt wel goed.
kristess schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:54:
Met de Stress(la) van de berichten over auto's die niet meer komen.....
Net zowel LM als Tesla gebeld... LM weet helemaal niets.... Tesla zegt dat de order gekoppeld is aan een auto, VIN beschikbaar.. aankomst of aflevering..... denk aan laatste week DEC....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ben ik toch ff blij dat ik bij ALD aan de bel heb getrokken en ook bij de gelukkigen hoor via een omweg.
Anders was dit scenario op mij van toepassing geweest.
Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:52:
[...]

Mijn LM (ALD) heeft dit ook vernomen van Tesla, en ik hoor gelukkig niet tot de ongelukkigen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48

Paladin

Play Ball!

Het gaat allemaal extreem last minute worden voor een hele hoop van ons vermoed ik gezien de hoeveelheid VIN's van 27/28/29 Nov.

Wel extreem balen als je nu te horen krijgt dat je auto niet geleverd kan worden, ik snap niet waarom dat zo lang moet duren, ze konden na de laatste boot dit toch al zien aankomen, nu ben je weer 2 weken verder.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:53:
ik zou die rode lekker in Italie ophalen! lekker stukje terugrijden.
Ach, is uiteindelijk maar net 4 uurtjes rijden (1061km / 261km/u) + een beetje laden... :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:58:
Het gaat allemaal extreem last minute worden voor een hele hoop van ons vermoed ik gezien de hoeveelheid VIN's van 27/28/29 Nov.

Wel extreem balen als je nu te horen krijgt dat je auto niet geleverd kan worden, ik snap niet waarom dat zo lang moet duren, ze konden na de laatste boot dit toch al zien aankomen, nu ben je weer 2 weken verder.
Lullige is dat je dan waarschijnlijk ook in januari nog niet aan de beurt bent. Boten beginnen de eerste maand van een kwartaal op zijn vroegst weer te varen. Eerste uitleveringen komen in februari dan een beetje op gang en maart pas weer flink.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een hoop gedoe bij Tesla. Zo'n 15 chauffeurs van (de chauffeursdienst van) LeasePlan zitten al uren te wachten maar krijgen vooralsnog geen auto's mee. Het is nog onduidelijk of het gaat om een technisch mankement of iets anders. Informatie vanuit LeasePlan of Tesla 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfwggl
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-03 08:30

Precies dit. Gewoon blijven volhouden dat het allemaal goed komt en nu valt er niets anders meer te regelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024

Dat was ook te verwachten inderdaad.. en toch gaat het niet om zulke enorme aantallen. Laten we zeggen: 25.000 onderweg naar Nederland voor de maand december. Dan heb je het effectief, los van de weekenden over ~1000 per dag. Of te wel: een planning maken voor 1000 per dag, dat is toch niet zo enorm lastig? Bij wijze van zou een simpele excelsheet al voldoende moeten zijn om zaken gewoon te plannen.

Als ik zo naar de kentekens kijk over de eerste week van december, dan heb je het over 1.781 stuks. Nog 17 - kerst = 15 dagen op de teller. Dat zou, uitgaande van de 17k stuks die hier vaker is vermeldt gaan over 1133 auto's vanaf VANDAAG...

Wil niet te pessimistisch zijn, maar ik zie het niet gebeuren, OF de aantallen te leveren/bestelde M3's is gewoon flink opgeblazen.

Bron: https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LM belde net: dit jaar geen levering en niet op kenteken.

Beloftes van Tesla: absoluut waardeloos !!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Het zou natuurlijk ook kunnen dat die aantallen zwaar overtrokken zijn. Ik zie het niet gebeuren dat er nog 17.000 wagens geleverd gaan worden dit jaar.. Lijkt me een bijna onhaalbare opgaven.
hulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:08:
[...]

Dat was ook te verwachten inderdaad.. en toch gaat het niet om zulke enorme aantallen. Laten we zeggen: 25.000 onderweg naar Nederland voor de maand december. Dan heb je het effectief, los van de weekenden over ~1000 per dag. Of te wel: een planning maken voor 1000 per dag, dat is toch niet zo enorm lastig? Bij wijze van zou een simpele excelsheet al voldoende moeten zijn om zaken gewoon te plannen.

Als ik zo naar de kentekens kijk over de eerste week van december, dan heb je het over 1.781 stuks. Nog 17 - kerst = 15 dagen op de teller. Dat zou, uitgaande van de 17k stuks die hier vaker is vermeldt gaan over 1133 auto's vanaf VANDAAG...

Wil niet te pessimistisch zijn, maar ik zie het niet gebeuren, OF de aantallen te leveren/bestelde M3's is gewoon flink opgeblazen.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48

Paladin

Play Ball!

hulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:08:
[...]

Een leverplanning kan nog best lastig worden zeker omdat je zit met mensen die hun afspraak willen verplaatsen, en mogelijk met auto's die nog ergens staan, maar alle afspraken worden verder naar achter geschoven wat de planning en druk niet heel veel beter gaat maken.

Ik geloof eigenlijk vrij weinig van de 17k auto's dat die alleen voor NL waren, ik vermoed toch meer dat dat een levering voor heel europa was, zou ook meer in line zijn met de hoeveelheid boten etc.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 97% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:13:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat die aantallen zwaar overtrokken zijn. Ik zie het niet gebeuren dat er nog 17.000 wagens geleverd gaan worden dit jaar.. Lijkt me een bijna onhaalbare opgaven.

[...]
Lees het berichtje boven je... Het slechte nieuws stroomt sinds vandaag voor velen binnen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 97% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je al een VIN hebt zou ik even bellen voor je kenteken? Misschien hoor je ook je leverdatum.
Ik kreeg namelijk vorige week te horen van Tesla dat als je geen VIN had wss geen levering meer kreeg dit jaar. Heb je wel VIN dan is de kans groter.
geronim schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:34:
Mocht ik geen 4% meer redden, dan moet ik gaan kiezen: annuleren (en mijn huidige prive auto nog wat verder afrijden en rustig iets anders uitzoeken) of toch de 8% maar pakken.

In het laatste geval neig ik ernaar alsnog te annuleren in de hoop dat er in 2020:
- een kleine prijsverlaging komt op de model 3 in NL, om de verkoop weer aan te jagen nu de bijtelling omhoog is (hele kleine kans denk ik)
- er betere kwaliteit lak of wellicht meer keuze in kleur komt
- zwart toch weer de standaard wordt (had n zwarte besteld), scheelt weer euro's
- er wellicht nog wat meer 18" / 19" velgenopties komen

Nog een leuke: de financial lease partijen willen krabbels, 5 dagen voor levering. Echter, als ik tussen kerst en oud&nieuw ga horen dat het toch 2020 8% wordt (en dus zelfs eerste toelating niet lukt in 2019) en ik heb dan al getekend (nu nog niet), dan moet ik eens even de kleine lettertjes gaan lezen / vooraf dit scenario even met ze bespreken.

Beetje timing dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Figaro9
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-05 21:04
Zover ik kan zien zijn de slechtnieuws berichten over geen levering 2019 alleen van toepassing voor mensen die nog geen VIN hebben en dan specifiek de SR+.

Ik zie dat jij eenLR hebt met VIN op 28/11 met verwachte levering 2e helft december.
Vanwaar jouw angst dat die levering niet zal plaatsvinden? Ik denk dat het niet nodig is om je zorgen te maken (en ik dus ook niet met zelfde VIN-datum)
geronim schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:34:
Mocht ik geen 4% meer redden, dan moet ik gaan kiezen: annuleren (en mijn huidige prive auto nog wat verder afrijden en rustig iets anders uitzoeken) of toch de 8% maar pakken.

In het laatste geval neig ik ernaar alsnog te annuleren in de hoop dat er in 2020:
- een kleine prijsverlaging komt op de model 3 in NL, om de verkoop weer aan te jagen nu de bijtelling omhoog is (hele kleine kans denk ik)
- er betere kwaliteit lak of wellicht meer keuze in kleur komt
- zwart toch weer de standaard wordt (had n zwarte besteld), scheelt weer euro's
- er wellicht nog wat meer 18" / 19" velgenopties komen

Nog een leuke: de financial lease partijen willen krabbels, 5 dagen voor levering. Echter, als ik tussen kerst en oud&nieuw ga horen dat het toch 2020 8% wordt (en dus zelfs eerste toelating niet lukt in 2019) en ik heb dan al getekend (nu nog niet), dan moet ik eens even de kleine lettertjes gaan lezen / vooraf dit scenario even met ze bespreken.

Beetje timing dingetje.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dennis014
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
*O* *O* De slingers kunnen uit! Het is zover!
Zojuist de bevrijdende e-mail ontvangen van Tesla. Donderdag 12/12 kan ik de auto ophalen in Amsterdam! *O* *O*

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 100% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
geronim schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:42:
[...]

Als Vindatumbroeder ben ik hoopvol!

EDIT: en natuurlijk gefeliciteerd!
Er komen er nog wel een aantal binnen.

Weet je toevallig ook al of je een kenteken hebt?
Ik heb namelijk op 28-11 zelf met Tesla gebeld voor het VIN en kreeg toen ook meteen mijn kenteken.

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ssenoga
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-04 22:22
Ok, mijn laatste sprankje hoop was ijdel. Zojuist door LM gebeld dat het hem definitief niet gaat worden dit jaar. Daarna Tesla gesproken (kwam er warempel vrij snel doorheen), hun reactie is niet veel meer dan "sorry, we kunnen er verder weinig over zeggen, er wordt op hoger niveau (VS) gekeken of er nog een regeling komt voor gedupeerden". Ik verwacht er weinig van.

LM probeert me nu te verleiden tot een voorraad Opel Ampera voor ca 130 euro netto per maand minder. Oef, dik 6000 euro over de looptijd van het contract is natuurlijk best aantrekkelijk, maar oei, een Ampera, ik weet niet of ik daar aan kan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Dennis014 schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:43:
[...]

Er komen er nog wel een aantal binnen.

Weet je toevallig ook al of je een kenteken hebt?
Ik heb namelijk op 28-11 zelf met Tesla gebeld voor het VIN en kreeg toen ook meteen mijn kenteken.
Ik denk dat ze nu eerst SR+ afleveren.

Ikzelf heb op 28/11 mijn VIN ontvangen (telefonisch), echter op 5/12 nog geen kenteken bekend (telefonisch, ivm inplannen winterbanden).
Eind deze week probeer ik nog een keer telefonisch mijn kenteken te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:41 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:10:
De LM's hadden ook wel wat pro-actiever kunnen zijn... Tesla pushen, nabellen, alternatieven aanbieden... niets. Feitelijk ook niet meer dan veredelde dozenschuivers. Tesla is totaal niet ingesteld op de leasemarkt, iedereen die tot de 14e zélf op de bestel knop had gehengst had gewoon gereden in december. Maar nee, Tesla fleetsales had 2 weken of meer nodig om een paar bestellingen in het systeem te zetten. Wat een prutsers.
Wat ik zeer kwalijk vind:
Je hebt lopende bestellingen die niet meer uitgeleverd gaan worden, maar in de tussentijd hebben er ook SR+ modellen bij "snel leverbaar" gestaan.
Telsa had best die modellen op hidden mogen zetten en aan de mensen met lopende bestellingen mogen aanbieden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis014
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel annuleringen Tesla de komende weken gaat krijgen en wat dat gaat betekenen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat er een hoop mensen zijn die de order annuleren als ze de auto niet in 2019 geleverd krijgen. Er zijn nog wel een aantal alternatieven beschikbaar namelijk (Kia Niro, hierboven genoemde Ampera, MG heeft nog een elektrisch model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zal toch niet dat we daedlijk een extra kolom moeten maken met geannuleerd in de Excel?
Dennis014 schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:56:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel annuleringen Tesla de komende weken gaat krijgen en wat dat gaat betekenen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat er een hoop mensen zijn die de order annuleren als ze de auto niet in 2019 geleverd krijgen. Er zijn nog wel een aantal alternatieven beschikbaar namelijk (Kia Niro, hierboven genoemde Ampera, MG heeft nog een elektrisch model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
ssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:49:
Ok, mijn laatste sprankje hoop was ijdel. Zojuist door LM gebeld dat het hem definitief niet gaat worden dit jaar. Daarna Tesla gesproken (kwam er warempel vrij snel doorheen), hun reactie is niet veel meer dan "sorry, we kunnen er verder weinig over zeggen, er wordt op hoger niveau (VS) gekeken of er nog een regeling komt voor gedupeerden". Ik verwacht er weinig van.

LM probeert me nu te verleiden tot een voorraad Opel Ampera voor ca 130 euro netto per maand minder. Oef, dik 6000 euro over de looptijd van het contract is natuurlijk best aantrekkelijk, maar oei, een Ampera, ik weet niet of ik daar aan kan wennen...
Heel vervelend voor je, had je nog een restrictie op je account oid? Ik zie namelijk dat je 9/9 hebt besteld. Ik was in het begin heel pissig dat ik van de LM hoorde dat mijn aanvankelijke bestelling hem niet meer ging worden (has pas 24 oktober oid besteld), maar achteraf heel blij dat ze dat wel al heel snel aangaven zodat ik verder kon kijken. Ik zie nu dat jij dezelfde config hebt als ik, knap lullig.. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Als Tesla niet optijd zal leveren dan ga ik voor de Mustang Mach E
Dennis014 schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
ssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:49:

Oef en ook nog 9/9 besteld! Via welke Leaseclub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kenteken G-xxx-TR

eventuele aflevering nog niet bekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:05:
Hier kenteken G-xxx-TR

eventuele aflevering nog niet bekend
Hier ook TR, ik vermoed dat wij een van de laatste batches worden dit jaar als ik zo naar de SMSjes kijk. Maar goed, dat is speculeren. Eind deze week maar even bellen hoe het met de levering staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:52:
[...]

Wat ik zeer kwalijk vind:
Je hebt lopende bestellingen die niet meer uitgeleverd gaan worden, maar in de tussentijd hebben er ook SR+ modellen bij "snel leverbaar" gestaan.
Telsa had best die modellen op hidden mogen zetten en aan de mensen met lopende bestellingen mogen aanbieden!
Helemaal eens en ik sluit niet uit dat dit ook voor de LR zal gelden (wellicht in mindere mate maar toch).

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Heb inmiddels een VIN dus ik verwacht dat het voor mij nog wel goed komt. Als dat niet zo is en ik moet 8% happen dan denk ik dat ik liever annuleer met uitkijk op eventuele prijsverlagingen en / of de eventuele herintroductie van de LR RWD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Ik heb Tesla nog gesproken vanmiddag (ook vin 28/11) en die verwachten ze op 18/12 in Amsterdam. Komt helemaal goed volgens Tesla voor ons. Voor de anderen; wat ontzettend vervelend! :(

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssenoga
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-04 22:22
Mesque schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:59:
[...]
Heel vervelend voor je, had je nog een restrictie op je account oid? Ik zie namelijk dat je 9/9 hebt besteld. Ik was in het begin heel pissig dat ik van de LM hoorde dat mijn aanvankelijke bestelling hem niet meer ging worden (has pas 24 oktober oid besteld), maar achteraf heel blij dat ze dat wel al heel snel aangaven zodat ik verder kon kijken. Ik zie nu dat jij dezelfde config hebt als ik, knap lullig.. :/
Ja klopt, had aanvankelijk een restrictie tot 4 dec, maar deze is op 20 okt verwijderd. Hoe heb jij levering zo snel voor elkaar gekregen, model uit voorraad oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd weinig voorbij gekomen over leveringen van de Ptjes, iemand al mailtje / sms gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben net ook het bericht gekregen dat wij zonder VIN dit jaar geen Tesla meer krijgen. De laatste boot is inderdaad de RCC en die hebben al een VIN ontvangen. Echt flink balen nu is alle hoop weg en even nadenken wat wij gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Liggen momenteel 2 schepen bij Zeebrugge Tesla docks..

AutoPride & Horizon leader... beide vehicle carriers.. fingers crossed dat ze beide wagens naar Koopman gaan brengen.
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:17:
Laatste tijd weinig voorbij gekomen over leveringen van de Ptjes, iemand al mailtje / sms gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Blij dat ik er toch nog 1 uit Snel Leverbaar heb gehaald. Misschien voor de rest ook een idee om daar nog even te kijken?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Wanneer sturen ze een sms? Als je waggie in NL staat of een week voordat hij geleverd is in NL?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28
Staat er ook voor mij in bestelling.
Omdat het al last minute is geweest, ga (ging) ik er ook vanuit dat dit uiteindelijk niet door zal gaan.
Morgen maar eens informeren, want levering 2020 ga ik niet doen aangezien dan de prijs omhoog schiet (lees bijtelling)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
ilhanbag schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:16:
Bedankt voor je advies.
Wat is het verhaal achter die voorraad modellen dan? Is het zo dat als je ze bestelt je ze in principe meteen binnen een paar dagen kan ophalen?

[...]
Min of meer. Het enige wat moet gebeuren is dat de LM en Tesla het onderling regelen. Meer is er eigenlijk niet. En aangezien de voorraadmodellen ook een plaatsnaam hebben, zal het niet lang duren. Ik denk nu reserveren is rijden in 2019. Moet je wel een zooi bellen en druk zetten. Met name Tesla is slecht bereikbaar. Hopelijk heb je een service center in de buurt; ik was kind aan huis in A'dam Zuidoost haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik ga 'm woensdag halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• galgootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 17:41
Ik nog niet iig. Mijn M3P staat naar verluid op de CSCC Europe.

Die voer volgens de status van 23 uur geleden door het Panamakanaal..

https://www.marinetraffic...391593/vessel:CSCC_EUROPE

Nieuwere update is er niet, blijkbaar staat de AIS uit, of wordt op één of andere manier niet bijgewerkt. Raar wel...

Maargoed, ETA van het schip is 19 december. Dus da's nog 10 dagen ploeteren over de woelige baren.

Hoop dat ze 't redden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:18:

AutoPride & Horizon leader... beide vehicle carriers.. fingers crossed dat ze beide wagens naar Koopman gaan brengen.

[...]
Ik sprak een Tesla medewerker vandaag. Het verhaal gaat (in elk geval voor de boot waar mijn P op staat) dat die niet naar Zeebrugge gaan, maar rechtstreeks naar Amsterdam. Dit om tijd te besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
naii11 schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:24:
[...]

Min of meer. Het enige wat moet gebeuren is dat de LM en Tesla het onderling regelen. Meer is er eigenlijk niet. En aangezien de voorraadmodellen ook een plaatsnaam hebben, zal het niet lang duren. Ik denk nu reserveren is rijden in 2019. Moet je wel een zooi bellen en druk zetten. Met name Tesla is slecht bereikbaar. Hopelijk heb je een service center in de buurt; ik was kind aan huis in A'dam Zuidoost haha.
Inderdaad! Gewoon zorgen dat je LM snel een order inschiet en je RN overneemt. En dan moet t goedkomen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• galgootje
geronim schreef op maandag 9 december 2019 @ 17:41:
[...]

Morgen weer n poging. Totnutoe 3x gebeld in de afgelopen week, telkens eruit geknikkerd na 5 a 10 min. Dat was naar n 020 nr, las in een andere post een 013 nr dus dat ga ik morgen ns proberen. Wellicht hetzelfde alleen via een andere menu-ingang?
Bel het 013 nummer maar ja. Dat leverde mij tot nog toe wel een wachttijd op, maar géén "eruit geknikker".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
Ohhh, slim zeg, gewoon annuleren en een kleur pakken die wél beschikbaar is.. Briljant!

Ik heb een blauwe besteld, maar nu maakt het me zo langzamerhand ook geen klap meer uit welke kleur ie wordt. Als 't interieur maar niet wit is vind ik alles best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
hulseman schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:07:
[...]

Hier ook TR, ik vermoed dat wij een van de laatste batches worden dit jaar als ik zo naar de SMSjes kijk. Maar goed, dat is speculeren. Eind deze week maar even bellen hoe het met de levering staat..
Ik heb ook G-xxx-TR en vandaag nog eens contact gehad met Tesla. Mijn auto komt morgen of woensdag aan in Amsterdam vanuit Zeebrugge en voorlopige leverdatum 17 december werd me verteld.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 20-09 18:09
jklaassen schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:41:
[...]

Ik heb ook G-xxx-TR en vandaag nog eens contact gehad met Tesla. Mijn auto komt morgen of woensdag aan in Amsterdam vanuit Zeebrugge en voorlopige leverdatum 17 december werd me verteld.
Ze zeggen wel erg snel en veel 17/18 december, voor de SK serie zou dit ook het geval moeten zijn.
Ik kan geen enkele logica ontdekken in de aflevering dus geloof het pas als ik een SMS heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:41:
[...]

Bij mij wel hoor, en ook via LM. Nog geen SMS, nummer staat als 06-.....
Dat is dus wel een hele goeie!

Van alle mensen die al wél een SMS gehad hebben kan er misschien iemand vertellen hoe zijn / haar telefoonnummer in zíjn / haar account staat?

+316... of 06....?

Stel je voor dat dat uitmaakt!!!!?!?!?!?! |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

Feedback appreciated!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Zebesco030 schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:20:
Wanneer sturen ze een sms? Als je waggie in NL staat of een week voordat hij geleverd is in NL?
Waarschijnlijk als hij of al in NL is of onderweg vanuit Zeebrugge. Echter is daar geen touw aan vast te knopen. Zelfs als je de sms met JA beantwoord; de een krijgt binnen 5 minuten de bevestiging per mail, ik pas 4 dgn later.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]

Dat is dus wel een hele goeie!

Van alle mensen die al wél een SMS gehad hebben kan er misschien iemand vertellen hoe zijn / haar telefoonnummer in zíjn / haar account staat?

+316... of 06....?

Stel je voor dat dat uitmaakt!!!!?!?!?!?! |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

Feedback appreciated!
Ik heb op 06 gewoon sms ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:27:
[...]

Ik sprak een Tesla medewerker vandaag. Het verhaal gaat (in elk geval voor de boot waar mijn P op staat) dat die niet naar Zeebrugge gaan, maar rechtstreeks naar Amsterdam. Dit om tijd te besparen.
Je kan op localizatodo.com de meest actuele status volgen (via satteliet). AIS heeft geen bereik meer als ze te ver uit kust zijn. Hij komt op 19 dec in Amsterdam aan, Zeebrugge wordt inderdaad overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Linkser schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]

Ze zeggen wel erg snel en veel 17/18 december, voor de SK serie zou dit ook het geval moeten zijn.
Ik kan geen enkele logica ontdekken in de aflevering dus geloof het pas als ik een SMS heb.
Oh zeker, ik moet ook eerst een SMS hebben alvorens ik het vertrouw

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:44:
[...]

Okee top, maar zijn er ook mensen die 'm als +316.... hebben genoteerd in het account en dáár een SMS hebben ontvangen?

:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist gebeld door mijn LM. Van de circa 80 SR+’s die zij besteld hebben zal het overgrote deel dit jaar niet meer geleverd gaan worden, dit ondanks de “garantie” die zij eerder gaven dat dit wel het geval zou zijn.

Wonder boven wonder staat mijne aanstaande maandag/dinsdag klaar in Amsterdam. RS-nummer / VIN-nummer / Mail / SMS heb ik nooit ontvangen.

Opgelucht maar ik voel mee met de bestellers die minder geluk hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:44:
[...]

Je kan op localizatodo.com de meest actuele status volgen (via satteliet). AIS heeft geen bereik meer als ze te ver uit kust zijn. Hij komt op 19 dec in Amsterdam aan, Zeebrugge wordt inderdaad overgeslagen.
Ik zie 't! Handig linkje:

https://www.localizatodo.com/html5/Ships/311003100

Kende die site nog niet. Topper, dank je hartelijk!!! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En dan maar hopen dat je ‘m daadwerkelijk mee krijgt als je ‘m gaat ophalen....
Had me verheugd op vandaag, maar ik mag nu alleen maar hopen dat snel duidelijk wordt wat er vandaag aan de hand was (en dat een nieuwe afspraak niet te lang op zich laat wachten).
Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:44:
[...]

Voor de zekerheid dan maar m'n telefoonnummer gewijzigd opgeslagen in 06.... formaat...

Pfoeh, je zou 't maar achteraf te horen krijgen dat je die "standaard" internationale notatie beter niet had gebruikt.. hahahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:52:
Had me verheugd op vandaag, maar ik mag nu alleen maar hopen dat snel duidelijk wordt wat er vandaag aan de hand was (en dat een nieuwe afspraak niet te lang op zich laat wachten).
Iemand meer info?
huh? Ben je voor niets naar Amsterdam gegaan vandaag?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:25
Handig om te weten als je je Model 3 gaat ophalen in Amsterdam vanaf station sloterdijk:

Er staan geen Tesla vlaggen meer op de haal en breng plek, dit mocht blijkbaar niet meer van de gemeente.

Vandaag even lopen zoeken naar de juiste plek tot we een Model X met daarop 'tesla shuttle' voorbij zagen komen. De goede locatie is gewoon bij de haal en breng plek zoals op het station is aangegeven met de borden.

Een iemand had minder geluk vandaag met ophalen "Meneer, mijn bijrijderstoel is zeiknat" heb ik voorbij horen komen. Ook stond er een Model 3 met wat schade aan de voorbumper tussen al de modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:52:
Iemand meer info?
Kwam je voor nop dan? Watskeburt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:36:
[...]

Ohhh, slim zeg, gewoon annuleren en een kleur pakken die wél beschikbaar is.. Briljant!

Ik heb een blauwe besteld, maar nu maakt het me zo langzamerhand ook geen klap meer uit welke kleur ie wordt. Als 't interieur maar niet wit is vind ik alles best.
Ik deed het natuurlijk ook een beetje voor de levertijd, maar vooral omdat de Performance uitvoeringen nu met donkergrijze velgen komen. Dat was nog niet het geval toen ik mijn Long Range bestelde begin oktober.

Uiteindelijk was het prijsverschil in de lease maar 50 euro ofzo voor een Long Range Blauw 19" of een Performance Wit.

Erg blij met de keuze want die blauwe LR had een leverdatum van 15-31 december.

Als je een LR besteld hebt zou ik me sowieso niet zo'n zorgen maken, maar als je dubbel zeker wilt zijn bestel dan ook een voorraad model en kijk welke eerder komt haha.

Je krijgt wel veel stress van al het geregel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Linkser schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]

Hier ook voor de VD serie. Komen er heel veel tegelijk aan....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:45:
[...]

Okee top, maar zijn er ook mensen die 'm als +316.... hebben genoteerd in het account en dáár een SMS hebben ontvangen?

:?
Zeker wel!

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swede schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:53:
[...]

huh? Ben je voor niets naar Amsterdam gegaan vandaag?
Nee, maar ik heb wel een hele middag voor niks zitten wachten op de chauffeur van de leasemaatschappij die mijn Tesla zou komen afleveren. De chauffeurs zijn uiteindelijk onverrichterzake naar huis gegaan (nadat ze uren bij Tesla hebben zitten wachten). Geen info, niks! 😡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
Ok maakt dus niet uit.. gelukkig maar.. had m voor de zekerheid maar even als 06.. erin gecorrigeerd...

Je moet er toch niet aan denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:01:
[...]

Nee, maar ik heb wel een hele middag voor niks zitten wachten op de chauffeur van de leasemaatschappij die mijn Tesla zou komen afleveren. De chauffeurs zijn uiteindelijk onverrichterzake naar huis gegaan (nadat ze uren bij Tesla hebben zitten wachten). Geen info, niks! 😡
Hmmm matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
[...]

had je LM ze waarschijnlijk niet gemachtigd...... hoop ik althans dat dit de reden is.
Jouw LM zal ongetwijfeld weten waarom ze die auto's niet hebben meegekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Swede op 09-12-2019 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels hebben al mijn collega’s hun Tesla mogen ophalen of te horen gekregen dat ze me a.s. Zaterdag kunnen ophalen in Ams.

De laatste mail van Tesla over mijn m3 is dat de levering tussen 8-15december zou zijn. Inmiddels nog geen sms ontvangen, dus dat zal wel minimaal een week later worden😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
DLodder schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:59:
[...]

Ik deed het natuurlijk ook een beetje voor de levertijd, maar vooral omdat de Performance uitvoeringen nu met donkergrijze velgen komen. Dat was nog niet het geval toen ik mijn Long Range bestelde begin oktober.

Uiteindelijk was het prijsverschil in de lease maar 50 euro ofzo voor een Long Range Blauw 19" of een Performance Wit.

Erg blij met de keuze want die blauwe LR had een leverdatum van 15-31 december.

Als je een LR besteld hebt zou ik me sowieso niet zo'n zorgen maken, maar als je dubbel zeker wilt zijn bestel dan ook een voorraad model en kijk welke eerder komt haha.

Je krijgt wel veel stress van al het geregel.
Heb op 4-10 een blauwe M3P besteld..

Er zijn nu alleen rode M3P's snel te leveren, met allemaal al aardig wat kilometers.

Sja...

Ik wacht nog wel ff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swede schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:03:
[...]

had je LM ze waarschijnlijk niet gemachtigd...... hoop ik althans dat dit de reden is.
Jouw LM zal ongetwijfeld weten waarom ze die auto's niet hebben meegekregen.
Ik vrees dat dat het probleem niet was. Irritant dat niemand weet wat het dan wél is.
Is er iemand hier die vandaag wél zijn of haar auto heeft meegekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:44:
[...]

Dit kan zeker kloppen
Ik heb een geplande leverdatum van 24 december een p😎 het komt wel heel dichtbij nu

Ik heb veel snelle auto’s gereden maar naar deze kijk ik echt naar uit M3 r20 s3 rs3 nu een tm3p

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 20-09 11:11
Ben ik de enige die vandaag van Tesla te horen heeft gekregen dat het echt nog wel goed komt dit jaar ondanks nog steeds geen VIN en verder geen informatie te kunnen krijgen?

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Lijkt erop als ik de verhalen hierboven zo lees.. Lucky you! i
ArPi75 schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:30:
Ben ik de enige die vandaag van Tesla te horen heeft gekregen dat het echt nog wel goed komt dit jaar ondanks nog steeds geen VIN en verder geen informatie te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 11:35
Ik hoop het van harte voor je. Ik zie wel dat je een SR+ wit hebt besteld, dus wordt wel echt spannend dan als je nu nog geen vin hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:18:

[...]
Die zullen wel de laatste zooi ophalen dan! ;-)

Ruimte genoeg voor binnenkomst Dong A Glaucos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Eerder een van de weinige die contact heeft gehad met ze. Telefonisch de laatste dagen gewoon niet meer bereikbaar, meermaals worden verbindingen verbroken. Echt ongepast en onprofessioneel.

Wel opvallend dat er sinds vandaag veel negatieve signalen komen van mensen die dit gehoord hebben van de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Laten we het hopen.. *O* *O*

Horizon Leader kunnen er 3000 op en en Autopride iets van 1000
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:34:
[...]

Die zullen wel de laatste zooi ophalen dan! ;-)

Ruimte genoeg voor binnenkomst Dong A Glaucos :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

AutoPride aankomst Amsterdam @ 11-12 om 2.42AM

Horizon Leader staat helaas nog niet op de Amsterdam aankomst lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:32:
Afgelopen zaterdag was het dan zover. Ik mocht naar Amsterdam. Met de A3 e-tron (die ingeruild werd) op tijd vertrokken maar het ene ongeval na het andere en dik 45 minuten te laat het terrein op gereden... als ze er nog maar zijn op zaterdag 16:40...

Maar gelukkig wel!!!

Geen rij en meteen aan de beurt. Geef de spullen van de A3 maar, je krijgt van de week vrijwaringsbewijs.
Je auto staat in vak 3. en succes.....

eeehh waar is vak 3???? gelukkig was daar een andere vriendelijke medewerker die me hielp de auto te vinden.
Gelukkig zag hij ook direct dat de laadkabel ontbrak en zorgde hij voor een nieuw exemplaar.
Hielp me de auto controleren maar gelukkig geen schades

Daarna rustig alles ingesteld en op naar huis. Bij Dordrecht even de Supercharger geprobeerd en meteen de doppen eraf gehaald. Vind ik persoonlijk veel mooier zo.

Hierbij wat fotos.

https://imgur.com/a/pF7bdyU

Ik hoop oprecht dat iedereen netjes zijn auto alsnog in 2019 als eerste toelating heeft. Ophalen later is dan het meer dan waard!! _/-\o_
Dank voor de foto's altijd, leuk, veel plezier met de M3, wij wachten nog even :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Vandaag gebeld door de LM dat Tesla de door ons bestelde SR+/wit/wit/18"/trekhaak niet kan leveren dit jaar.
Heb al een RN nummer sinds juli, leverrestrictie op 1-9 verwijderd. Tesla kan de vraag niet aan en heeft volgens mij maximaal LR modellen geproduceerd. Sinds september regelmatig contact met Tesla en LM en alles seinen staan op groen in mijn account.

Contactpersoon bij tesla Eindhoven geeft ook aan dat alles goed staat maar als er nu nog geen VIN is gekoppeld het er somber uit ziet. Ik kon wel kiezen voor een LR.....maar die heb ik al ;)

Heb gelukkig mijn LR al binnen. Volgend nieuwe kansen

Ik hoop dat het voor jullie wel gaat lukken. ;w

[ Voor 19% gewijzigd door Joe Dancen op 09-12-2019 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Ik heb vandaag te horen gekregen dat dezelfde config als jij hebt niet geleverd wordt. Ik heb hem in juli al besteld.

Sorry

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
Hoop dat het allemaal nog goed komt, maar ben bang dat er hier en daar nog wel wat mis gaat. Mocht het dit jaar niet meer lukken vind ik 4 jaar premium connectiviteit en Full autopilot het minimum ter compensatie! #teslaclaim

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.RMM op 09-12-2019 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
Had je snel verbinding? Misschien ben je wel de enige die gebeld heeft. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:59:
[...]

Had je snel verbinding? Misschien ben je wel de enige die gebeld heeft. ;-)
Haha, ik belde om 10:30 en toen stond de teller op 524 bellers op dat moment, vorige week hadden ze een dag van boven de 5000 bellers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Om welke LM gaat het?

Wel cruciaal of dit een afleverkwaliteits gerelateerd issue is of gewoon miscommunicatie.

De spanning voor de laatste weken van 2019 worden door de tegenvallende berichten van anderen hier nog spannender.
En Ik verwacht ook wat drukker voor de callcenters van Tesla en de LM-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galgootje
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:01:
[...]

Haha, ik belde om 10:30 en toen stond de teller op 524 bellers op dat moment, vorige week hadden ze een dag van boven de 5000 bellers 8)7
Dafuk, wij hadden er vandaag op kantoor 18... Medelijden met die lui @ Tesla!

Trouwens, hoe kom je aan die aantallen dan?

[ Voor 6% gewijzigd door galgootje op 09-12-2019 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJPT
  • Laatst online: 07-01-2024
DLodder schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:35:
Hier goed nieuws!

Mijn auto is sinds vrijdagavond uit mijn Tesla account verdwenen. Vanochtend gebeld met Tesla en ze zeggen dat de auto nu gekoppeld is aan het account van de leasemaatschappij. Bij navraag bleek wel dat mijn leverafspraak niet automatisch was overgenomen, maar die heeft Tesla nu weer terug gezet en het gaat dus gewoon door: woensdag om 14:00 kan ik mijn witte Performance ophalen!

... De auto staat alleen nog niet in mijn eigen Tesla account, maar dat zal wel goedkomen.

Ik zal woensdag foto's plaatsen!
Goed nieuws, ik exact hetzelfde bericht mogen ontvangen.. alleen de 27ste ophalen 8)

23-11-2019 OMGEZET direct beschikbaar TM3P White RN+VIN - GEANNULEERD Besteldatum 14-08-2019 | Long Range All-Wheel Drive | Deep Blue Metallic | 19'' Sportvelgen | Volledig zwart premium interieur | Trekhaak | Standaard Auto Pilot

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

galgootje schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:02:
[...]

Dafuk, wij hadden er vandaag op kantoor 18... Medelijden met die lui @ Tesla!

Trouwens, hoe kom je aan die aantallen dan?
Werk je bij BMW dan? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info vanuit callcenter Delivery Team (bekende)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• galgootje
Lol nee, bij m'n eigen software club.

#moesttochffgrinniken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit plaatje al voor zichzelf gemaakt?

2019 2020

SR+ €48.980,00
Tot bruto bijtelling € 1.959,20 € 4.475,60

LR € 58.980,00
Tot bruto bijtelling € 3.975,60 € 6.675,60

LRP € 64.580,00
Tot bruto bijtelling € 5.207,60 € 7.907,60

Ik wacht mn P gewoon rustig af, heb dan ook de mazzel 7(8)7 dat ik hem zelf koop, dus mocht hij niet leverbaar zijn koop ik volgend jaar een 2e hands met 4%..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:11:
Iemand dit plaatje al voor zichzelf gemaakt?

2019 2020

SR+ €48.980,00
Tot bruto bijtelling € 1.959,20 € 4.475,60

LR € 58.980,00
Tot bruto bijtelling € 3.975,60 € 6.675,60

LRP € 64.580,00
Tot bruto bijtelling € 5.207,60 € 7.907,60

Ik wacht mn P gewoon rustig af, heb dan ook de mazzel 7(8)7 dat ik hem zelf koop, dus mocht hij niet leverbaar zijn koop ik volgend jaar een 2e hands met 4%..
Je bent de LR RWD vergeten 8) #teamlrrwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:37:
Eerder een van de weinige die contact heeft gehad met ze. Telefonisch de laatste dagen gewoon niet meer bereikbaar, meermaals worden verbindingen verbroken. Echt ongepast en onprofessioneel.

Wel opvallend dat er sinds vandaag veel negatieve signalen komen van mensen die dit gehoord hebben van de LM.
Zo herkenbaar helaas. Vandaag op verschillende momenten geprobeerd ze te bereiken. Soms werd meteen gemeld dat het te druk was om mijn oproep te behandelen, soms pas na een tijdje in de wacht te hebben gestaan. Die ene keer dat ik iemand aan de lijn had werd na 2 sec de verbinding verbroken...

Ik heb een afleversms gehad, maar op voorgesteld moment kan ik niet. Heb ‘nee’ geantwoord, geen idee hoe het nu verder gaat. Ik zou ze graag spreken om een geschikt moment te prikken, maar dat is vast teveel gevraagd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:16:
[...]

Zo herkenbaar helaas. Vandaag op verschillende momenten geprobeerd ze te bereiken. Soms werd meteen gemeld dat het te druk was om mijn oproep te behandelen, soms pas na een tijdje in de wacht te hebben gestaan. Die ene keer dat ik iemand aan de lijn had werd na 2 sec de verbinding verbroken...

Ik heb een afleversms gehad, maar op voorgesteld moment kan ik niet. Heb ‘nee’ geantwoord, geen idee hoe het nu verder gaat. Ik zou ze graag spreken om een geschikt moment te prikken, maar dat is vast teveel gevraagd... 8)7
Gewoon even volhouden. Zat in hetzelfde schuitje. Ook “nee” terug gestuurd. Vandaag in totaal 8 x gebeld. Laatste keer met anoniem nummer. Toen wel contact (toeval?). Alleraardigste medewerker en mogelijkheden genoeg om mijn afspraak te verplaatsen. Succes!

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjejenki schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:18:
[...]

Gewoon even volhouden. Zat in hetzelfde schuitje. Ook “nee” terug gestuurd. Vandaag in totaal 8 x gebeld. Laatste keer met anoniem nummer. Toen wel contact (toeval?). Alleraardigste medewerker en mogelijkheden genoeg om mijn afspraak te verplaatsen. Succes!
Na 8x al?! Gefeliciteerd! ;) Ik vond 25x proberen wel genoeg... 7(8)7

Op het bandje wordt gemeld dat je het beste terug kunt smssen. Iemand enig idee of er op sms wordt gereageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is zooo speciaal, die is onbetaalbaar! Nu al een klassieker dus mijn advies zou zijn, 1 voor op de oprit en 1 in de schuur onder een dekentje :9
2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:13:
[...]

Je bent de LR RWD vergeten 8) #teamlrrwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Iemand met een LR RWD al een SMS? Begreep van Tesla dat ik hem vanaf nu wel ergens mag gaan verwachten.
Pagina: 1 ... 261 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.