Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 11:30
SDMSIM schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:22:
[...]

Zal inderdaad ook nooit een Opel kiezen. Kona en eNiro volgens mij ook slechte levertijden. Ach ja, eerst maar Tesla nog even stalken. Ik heb een SR+ zonder enkele optie gekozen dus ik dacht dat het wel eentje zou zijn die ze ergens hebben staan.
Get in line :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
[...]

Zal inderdaad ook nooit een Opel kiezen. Kona en eNiro volgens mij ook slechte levertijden. Ach ja, eerst maar Tesla nog even stalken. Ik heb een SR+ zonder enkele optie gekozen dus ik dacht dat het wel eentje zou zijn die ze ergens hebben staan.
Die config blijkt helaas slecht leverbaar. Meerderen in dit topic hebben met die config nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
[...]

Zag deze ochtend een MG electrische auto rijden. Ook geen verkeerde auto om te zien maar ja is geen model 3

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11-2020
jklaassen schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:24:
[...]

Zag deze ochtend een MG electrische auto rijden. Ook geen verkeerde auto om te zien maar ja is geen model 3
Grappig inderdaad, is ook uit het niets gekomen die auto. Maar ik heb het niet zo op SUV's....

Afbeeldingslocatie: https://static.autoblog.nl/images/wp2019/mg-zs-ev-00004.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefantesla
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-09 22:28
Zojuist telefonisch te horen gekregen dat mijn Tesla (LR - Wit - Zwart - 19") op de Dong a Glaucos staat. Kenteken was reeds bekend: G-XXX-VN, leverdatum nog niet gepland, maar wordt verwacht na 19/12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:06
kristess schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:21:
[...]

Had leaseplan jou gebeld? of Tesla?
Ik zie niets in mijn account.... dus ben benieuwd.... wil ook graag mijn planning maken voor de laatste weken dit jaar.. ;-)
Was een beetje onduidelijk, excuus Ik heb Tesla gebeld.

Had een man aan de lijn die nogal verveeld klonk. Hij zag op basis van mijn RN dat ik van LP kwam.
Hij vroeg waarom ik LP niet belde, want die moesten hun klanten beter informeren....... 8)7

Hij zei ook: vreemd ik zie idd een kentekenplaat, normaal zie je die pas 48 uur van te voren.....

Ik vroeg of er iets bekend was over de levering, toen zei hij rond de 17de.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Tomas_ schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:29:
[...]

Was een beetje onduidelijk, excuus Ik heb Tesla gebeld.

Had een man aan de lijn die nogal verveeld klonk. Hij zag op basis van mijn RN dat ik van LP kwam.
Hij vroeg waarom ik LP niet belde, want die moesten hun klanten beter informeren....... 8)7

Hij zei ook: vreemd ik zie idd een kentekenplaat, normaal zie je die pas 48 uur van te voren.....

Ik vroeg of er iets bekend was over de levering, toen zei hij rond de 17de.
Inderdaad. Alle leaserijders, bel je LM. Dan kom ik er misschien ook even door op de telefoon :+ j/k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agshlee
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-02 09:47
Helaas gaat door omstandigheden de levering van mijn model 3 niet door. Ik had al wel wat accessoires aangeschaft, welke nu voor mij geen waarde meer hebben. Ik heb in het Grote Tesla topic een bericht gepost met de items die ik heb; wellicht zit er iets voor iemand hier tussen :)

Agshlee in "Het grote Tesla topic - deel 2"

N.B. Voor de duidelijkheid, de post bevat simpelweg links naar de V&A advertenties voor deze items; je kan dus ook daar direct kijken, mocht je willen.

[ Voor 17% gewijzigd door Agshlee op 09-12-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 20-09 11:11
Afgelopen week fors minder gekeken op het forum en zie dat er toch sporadisch wat VINs zijn uitgedeeld. Helaas bij mij nog steeds NULL.
Kijken of ik iemand aan de lijn kan krijgen bij Tesla. Een keer moet er toch duidelijkheid kunnen komen, het eind van de maand komt rap dichterbij nu.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 11:15
Levering staat gepland voor 19-12, wordt een paar dagen eerder in Amsterdam verwacht. Leverdatum staat al redelijk "vast" volgens de alleraardigste Tesla medewerker...

Ik kan rekenen op een SMS voor de aflevering op vrijdag 13-12.

Kenteken = G-xxx-VN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBreda
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21-10-2021
SDMSIM schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:26:
[...]

Grappig inderdaad, is ook uit het niets gekomen die auto. Maar ik heb het niet zo op SUV's....

[Afbeelding]
Heb in de MG een proefrit gemaakt, vond hem vrij zweverig rijden, maar kan het eigenlijk niet vergelijken met de Tesla Model 3 want hierin heb ik nog NIET gereden :9~

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
ArPi75 schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:48:
Afgelopen week fors minder gekeken op het forum en zie dat er toch sporadisch wat VINs zijn uitgedeeld. Helaas bij mij nog steeds NULL.
Kijken of ik iemand aan de lijn kan krijgen bij Tesla. Een keer moet er toch duidelijkheid kunnen komen, het eind van de maand komt rap dichterbij nu.
Begint inderdaad erg spannend te worden. Leasemaatschappijen zeggen: Maak je geen zorgen. Ik twijfel daar toch aan, gezien ze voor het eerst met een autofabrikant te maken hebben die niet naar hun pijpen danst.
Daarnaast kan ik me ook zo maar voorstellen dat Musk zijn kwartaalcijfers op wil blazen en daardoor alleen maar duurdere tesla's door de keel van kopers te duwen in de hoop dat de lopende bestellingen van goedkopere modellen gewoon het nieuwe jaar in zullen lopen. Is alleen maar speculatie overigens, ik hoop nog altijd dat ik een SR+ krijg die dit jaar geleverd wordt.

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
BigBreda schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:54:
[...]

Heb in de MG een proefrit gemaakt, vond hem vrij zweverig rijden, maar kan het eigenlijk niet vergelijken met de Tesla Model 3 want hierin heb ik nog NIET gereden :9~
SUVs zijn sowieso geen sportauto's. Ik denk dat ik me bij de eerste bocht de tandjes zou schrikken als ik er nu eentje kreeg :o . Ik heb ook nog niet in een M3 gereden maar heb als daily een Giulia en als weekendvervoer een getweakte Porsche 944. Die laatste is redelijk hardcore.

Maar neem maar aan dat heel veel mensen dat schommelende weggedrag voor lief nemen als ze maar een SUV/MPV hebben. Het enige wat de MG tegen heeft is de onbekendheid en het gebrek aan imago.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve1983
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09-2023
14-10 mijn bestelling geplaatst (LR, Grijs 19"). 1 december een VIN ontvangen, factuur van 27-11 in volle overgemaakt. Op de factuur staat 17-12 als leverdatum. Tot op heden liggen we nog op schema.

LR AWD / Midnight Silver / Black int / 19'' Sportvelgen - Besteld: 13/10 - RN: 13/10 - VIN: 28/11 - SMS: 12/12 - Aflevering: 20/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost9964S
  • Laatst online: 27-09-2023
vanavond mag ik de auto ophalen. Originele tijdstip 12:30, gisteren een SMS met verplaatsing door omstandigheden naar 18:30 en nu weer een SMS dat ik rekening moet houden met een uur vertraging tussen aankomst en uitlevering zonder opgaaf van redenen.

Ik moet zeggen dat ik het goed vind dat Tesla verwachtingen managed, maar mijn verbazing stijgt per ontvangen SMS....

M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
BigBreda schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:54:
[...]

Dat vind ik altijd wel bijzonder, een auto gaan rijden terwijl je deze niet hebt proefgereden (waarschijnlijk in jouw geval niet mogelijk aangezien je wel in de MG hebt gereden). Maar goed ik ken genoeg collega's die bij hun volgende auto ook blind bestellen... 8)
Als ik die M3 niet had kunnen proefrijden had ik deze ook niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Joost9964S schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:19:
vanavond mag ik de auto ophalen. Originele tijdstip 12:30, gisteren een SMS met verplaatsing door omstandigheden naar 18:30 en nu weer een SMS dat ik rekening moet houden met een uur vertraging tussen aankomst en uitlevering zonder opgaaf van redenen.

Ik moet zeggen dat ik het goed vind dat Tesla verwachtingen managed, maar mijn verbazing stijgt per ontvangen SMS....
Kreeg net zelfde SMS voor ophalen morgen.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
photovoltaic schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:22:
[...]

Dat vind ik altijd wel bijzonder, een auto gaan rijden terwijl je deze niet hebt proefgereden (waarschijnlijk in jouw geval niet mogelijk aangezien je wel in de MG hebt gereden). Maar goed ik ken genoeg collega's die bij hun volgende auto ook blind bestellen... 8)
Als ik die M3 niet had kunnen proefrijden had ik deze ook niet besteld.
Proefrijden heb ik ook niet gedaan :X . Dat is ook één van de weinige keren dat ik dat niet doe. De reden : ik heb geen keuze. Als je werkgever besluit dat je een M3 SR+ krijgt kan je erin proefrijden maar dat verandert de keuze niet :9 .

Ja ik ken ze ook die met keuzevrijheid gewoon een model uitzoeken, de kleur opgeven en bestellen. :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luny
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-08 09:16
Zojuist sms ontvangen:

"Wij kijken uit naar uw komst naar de Koopman Terminal voor de levering van uw Model 3. Hierbij informeren wij u, dat de tijd tussen uw aankomst en het creëren van uw officiële papierwerk helaas langer zal duren dan verwacht. Hierdoor duurt de levering van uw auto mogelijk langer dan verwacht, reken ongeveer op een uur. Onze excuses voor eventueel ongemak. "

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 11:35
Zojuist vanuit Tesla begrepen dat ik definitief niet meer op mijn SR+ hoef te rekenen dit jaar. En mijn LM al die tijd maar leuk volhouden 'komt goed'. Tesla werkt anders dan andere fabrikanten, en ik merk echt dat de LM daar moeite mee heeft, veel te passief geweest.
Vanuit informatie van Tesla heb ik inmiddels begrepen dat mijn bestelling pas na de deadline echt is geplaatst (zelf wel ruim voor die tijd alles met LM geregeld). Daarnaast was er een restrictie tot 20-11-2019 wat niet meer helpt. Daarnaast zou de LM op 12-11-2019 zijn geïnformeerd vanuit Tesla dat de leveringen van de SR+ wit een probleem zouden zijn i.v.m. vele bestellingen. Mijn LM zou toen de optie hebben gehad de orders om te zetten naar andere kleuren. LM heeft hier echter niets mee gedaan, met de "komt wel goed" mentaliteit.
Enige optie is nu de LR of de 8% slikken (SR+). Als het het laatste is, dan annuleer ik wel alles en bestel ik deze via een andere LM.

Hoop niet dat er veel mede-tweakers hetzelfde gaan ervaren, maar als je nu nog geen vin hebt voor een SR+ vrees ik het ergste......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 11:30
KeanoNL schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:29:
Zojuist vanuit Tesla begrepen dat ik definitief niet meer op mijn SR+ hoef te rekenen dit jaar. En mijn LM al die tijd maar leuk volhouden 'komt goed'. Tesla werkt anders dan andere fabrikanten, en ik merk echt dat de LM daar moeite mee heeft, veel te passief geweest.
Vanuit informatie van Tesla heb ik inmiddels begrepen dat mijn bestelling pas na de deadline echt is geplaatst (zelf wel ruim voor die tijd alles met LM geregeld). Daarnaast was er een restrictie tot 20-11-2019 wat niet meer helpt. Daarnaast zou de LM op 12-11-2019 zijn geïnformeerd vanuit Tesla dat de leveringen van de SR+ wit een probleem zouden zijn i.v.m. vele bestellingen. Mijn LM zou toen de optie hebben gehad de orders om te zetten naar andere kleuren. LM heeft hier echter niets mee gedaan, met de "komt wel goed" mentaliteit.
Enige optie is nu de LR of de 8% slikken (SR+). Als het het laatste is, dan annuleer ik wel alles en bestel ik deze via een andere LM.

Hoop niet dat er veel mede-tweakers hetzelfde gaan ervaren, maar als je nu nog geen vin hebt voor een SR+ vrees ik het ergste......
Welke LM?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag was het dan zover. Ik mocht naar Amsterdam. Met de A3 e-tron (die ingeruild werd) op tijd vertrokken maar het ene ongeval na het andere en dik 45 minuten te laat het terrein op gereden... als ze er nog maar zijn op zaterdag 16:40...

Maar gelukkig wel!!!

Geen rij en meteen aan de beurt. Geef de spullen van de A3 maar, je krijgt van de week vrijwaringsbewijs.
Je auto staat in vak 3. en succes.....

eeehh waar is vak 3???? gelukkig was daar een andere vriendelijke medewerker die me hielp de auto te vinden.
Gelukkig zag hij ook direct dat de laadkabel ontbrak en zorgde hij voor een nieuw exemplaar.
Hielp me de auto controleren maar gelukkig geen schades

Daarna rustig alles ingesteld en op naar huis. Bij Dordrecht even de Supercharger geprobeerd en meteen de doppen eraf gehaald. Vind ik persoonlijk veel mooier zo.

Hierbij wat fotos.

https://imgur.com/a/pF7bdyU

Ik hoop oprecht dat iedereen netjes zijn auto alsnog in 2019 als eerste toelating heeft. Ophalen later is dan het meer dan waard!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Vanuit informatie van Tesla heb ik inmiddels begrepen dat mijn bestelling pas na de deadline echt is geplaatst (zelf wel ruim voor die tijd alles met LM geregeld).
Dat zegt Tesla heel makkelijk, maar het blijkt wel dat de RN-datum weken na de echte bevestigde besteldatum kan liggen. (Bron: Iemand die belde naar tesla en doorvroeg en toen bleek er toch een besteldatum te vinden die ver voor de RN-datum lag)

Geen idee of dit jouw situatie is.

In ieder geval, bah. Ik zou voor de LR optie gaan met de garantie van de LM dat je kan annuleren wanneer die ook niet op tijd is. Is financieel denk ik vergelijkbaar met een SR+ volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SDMSIM

;( maar ik heb niet via LM besteld en op 24 oktober. Ik zie in de excel dat er iemand op 28 oktober dezelfde auto heeft besteld en al geleverd heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SDMSIM schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:26:
[...]

[Afbeelding]
Wauw wat een lelijk hok is dat. Smaak blijft natuurlijk persoonsgebonden maar vind alle EV alternatieven op dit moment (Kona, Niro etc) echt geen alternatief. Enige vergelijk is de bijtelling en het feit dat ze EV's zijn, daar houdt het wat mij betreft ook echt wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeanoNL
claudior schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:35:
[...]

Dat zegt Tesla heel makkelijk, maar het blijkt wel dat de RN-datum weken na de echte bevestigde besteldatum kan liggen. (Bron: Iemand die belde naar tesla en doorvroeg en toen bleek er toch een besteldatum te vinden die ver voor de RN-datum lag)

Geen idee of dit jouw situatie is.

In ieder geval, bah. Ik zou voor de LR optie gaan met de garantie van de LM dat je kan annuleren wanneer die ook niet op tijd is. Is financieel denk ik vergelijkbaar met een SR+ volgend jaar.
Ja, ik bekijk beide opties.

Op dit moment geloof ik Tesla meer dan de LM. Contactpersoon daar geeft ook aan helemaal niets te weten. Enige wat zij af en toe doen is e-mailen. Treurige is dat dit geen hele kleine LM is, maar zij echt veel te passief zijn geweest.
De info die ik vanuit Tesla iedere keer kreeg bleek tot nu elke keer te kloppen. Qua besteldatum heb ik doorgevraagd en de Tesla medewerker wist mij zelfs tijdstip van de aanvraag te noemen. Het is aan de LM om zich hard te maken als dit niet zo blijkt te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Had nog wat puntjes gevonden gisteren.. koplampen staan te hoog afgesteld en kentekenplaat houder achter zit los. Vandaag Tesla gebeld en kan morgen 08:30 uur gelijk langskomen :) toch nog een soort van service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:32:
Afgelopen zaterdag was het dan zover. Ik mocht naar Amsterdam. Met de A3 e-tron (die ingeruild werd) op tijd vertrokken maar het ene ongeval na het andere en dik 45 minuten te laat het terrein op gereden... als ze er nog maar zijn op zaterdag 16:40...

Maar gelukkig wel!!!

Geen rij en meteen aan de beurt. Geef de spullen van de A3 maar, je krijgt van de week vrijwaringsbewijs.
Je auto staat in vak 3. en succes.....

eeehh waar is vak 3???? gelukkig was daar een andere vriendelijke medewerker die me hielp de auto te vinden.
Gelukkig zag hij ook direct dat de laadkabel ontbrak en zorgde hij voor een nieuw exemplaar.
Hielp me de auto controleren maar gelukkig geen schades

Daarna rustig alles ingesteld en op naar huis. Bij Dordrecht even de Supercharger geprobeerd en meteen de doppen eraf gehaald. Vind ik persoonlijk veel mooier zo.

Hierbij wat fotos.

https://imgur.com/a/pF7bdyU

Ik hoop oprecht dat iedereen netjes zijn auto alsnog in 2019 als eerste toelating heeft. Ophalen later is dan het meer dan waard!! _/-\o_
Hoeveel prik zat er in bij aflevering en ben je nog dingetjes tegen gekomen bij controle?

Veel veilige kilometers!!

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:31
KeanoNL schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:41:
[...]

Ja, ik bekijk beide opties.

Op dit moment geloof ik Tesla meer dan de LM. Contactpersoon daar geeft ook aan helemaal niets te weten. Enige wat zij af en toe doen is e-mailen. Treurige is dat dit geen hele kleine LM is, maar zij echt veel te passief zijn geweest.
De info die ik vanuit Tesla iedere keer kreeg bleek tot nu elke keer te kloppen. Qua besteldatum heb ik doorgevraagd en de Tesla medewerker wist mij zelfs tijdstip van de aanvraag te noemen. Het is aan de LM om zich hard te maken als dit niet zo blijkt te zijn.
Misschien handig om zsm de betreffende lease maatschappij te noemen voordat iedereen hier in een kramp schiet omdat het zomaar eens hun leasemaatschappij zou kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusian
  • Laatst online: 08-07-2024

Laat mij raden..... LeasePlan??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden een Kia besteld althans dat dachten we bleek achteraf een voorbestelling te zijn dus konden we er nog vanaf. Op 16 oktober dus net te laat een Tesla model 3 besteld wel gelijk een RN gekregen met de verwachte leverdatum 20 december. Helaas nog geen VIN en nu ben ik ook de boten in de gaten aan het houden, het gaat tenslotte om serieus geld.
Vandaag Tesla gebeld en de laatste boot wordt 27 december verwacht. De RCC is net door het Panamakanaal en wordt 19 december verwacht. Ik heb de hoop dat onze auto op de nog onbekende boot van 27 december zit, duimen maar!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeanoNL
BaSsDruM schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:50:
[...]

Misschien handig om zsm de betreffende lease maatschappij te noemen voordat iedereen hier in een kramp schiet omdat het zomaar eens hun leasemaatschappij zou kunnen zijn...
Mwah, ik wil ze ook niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen aangezien er meer collega's bij hen zitten en de werkgever er dus nog zaken mee doet. Als iemand het echt wilt weten kan het via PM.

In ieder geval geen Alphabet, Leaseplan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
KeanoNL schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:53:
[...]

Mwah, ik wil ze ook niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen aangezien er meer collega's bij hen zitten en de werkgever er dus nog zaken mee doet. Als iemand het echt wilt weten kan het via PM.

In ieder geval geen Alphabet, Leaseplan....
Maakt weinig uit welke het is dan, want Alphabet en Leaseplan zijn even erg :P

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Net even gebeld met Delivery. Kenteken en 06-nummer bevestigd, auto staat in Amsterdam, maar geen leveringsindicatie. "Gewoon rustig afwachten" #duurtlang

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippemarquet
  • Laatst online: 18-03-2021
JoostvdB1974 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:57:
[...]

Zit ook bij Mobility en heb, ondanks soortgelijke acties en diverse keren checken nog nooit een SMS van Tesla gehad. Opeens stond een afleverafspraak in mijn account. Toen zelf gebeld en de afspraak bevestigd. Inmiddels de auto opgehaald en alweer 3500 km. gereden :) .
Dank voor de info! Zie je de afleverdatum dan in de broncode by estimateddelivery staan of echt op de 'beheer' pagina van je account? Ik zie in ieder geval nog helemaal niets (ook geen vin, maar wel in de broncode gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Markboss schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:57:
[...]

Maakt weinig uit welke het is dan, want Alphabet en Leaseplan zijn even erg :P
Mjah even erg....die krijgen ook gewoon nul response op de mail die ze sturen naar Tesla enterprise om navraag te doen over een RN.
Communicatie technisch is Tesla gewoon ruk... :/ :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:43:
[...]

Hoeveel prik zat er in bij aflevering en ben je nog dingetjes tegen gekomen bij controle?

Veel veilige kilometers!!
257km nog te rijden. Het is dat ik eerst naar brabant moest en daarna weer terug naar Rotterdam anders had ik niet hoeven laden.

Op de missende laadkabel en een klein stukje (rubber) bij het deurvak dat vreemd zit na niets aan de hand.

Had wel de melding dat ik een software update had. dus nu V10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ssenoga
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-04 22:22
Zojuist heb ik ook maar eens mijn bestelling aan de excel toegevoegd: M3 SR+ / Pearl White / Black int / Aero / Trekhaak.
RN109573***, Bestelling 3 sept, Mail "Welkom bij Tesla" 9 sept, mail "De stappen naar uw levering" 2 okt, VIN null tot op heden.
Had aanvankelijk een restrictie tot 4 dec, deze is op 20 okt verwijderd (bevestigd door Tesla).

Als ik de verhalen hier en van Tesla zelf moet geloven ben ik een vrij kansloos geval en hoef ik niet meer te rekenen op levering dit jaar. Dit ondanks herhaaldelijke beloftes van LM en Tesla dat levering in 2019 gegarandeerd is :|. Maar blijf ergens toch een sprankje hoop houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
ssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:20:
Zojuist heb ik ook maar eens mijn bestelling aan de excel toegevoegd: M3 SR+ / Pearl White / Black int / Aero / Trekhaak.
RN109573***, Bestelling 3 sept, Mail "Welkom bij Tesla" 9 sept, mail "De stappen naar uw levering" 2 okt, VIN null tot op heden.
Had aanvankelijk een restrictie tot 4 dec, deze is op 20 okt verwijderd (bevestigd door Tesla).

Als ik de verhalen hier en van Tesla zelf moet geloven ben ik een vrij kansloos geval en hoef ik niet meer te rekenen op levering dit jaar. Dit ondanks herhaaldelijke beloftes van LM en Tesla dat levering in 2019 gegarandeerd is :|. Maar blijf ergens toch een sprankje hoop houden.
Vrees dan toch dat die restrictie je de das om gaat doen.....

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfwggl
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-03 08:30
Net ook gebeld door mijn LM. Kans op levering in 2019 = 0,0 en of ik niet een andere auto wil. Levergarantie stelt dus blijkbaar niets voor.

Ik zag dit 2/3 weken geleden al aankomen maar LM bleef maar volhouden dat het wel goed zou komen. Nu baal ik als een stekker dat ik geen LR RWD heb besteld via snel beschikbaar. Deze waren destijds genoeg beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde. Tesla gebeld, en die zagen mijn RN maar konden verder niets vinden. Ik heb de LM gebeld, en die blijft kalm en zegt: je kunt ieder moment een smsje krijgen dat je hem kunt ophalen.
ssenoga schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:20:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fedde.bergsma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
Die boot gaat er NIET meer komen. De RCC Europe is op 29/11 vertrokken en komt hopelijk op 19/20 cecember aan in ADAM met wellicht mijn VIN. https://tweakimg.net/g/s/worshippy.gif,Als er nog een boot zou komen had deze nu al moeten varen...

Deze batch wordt uitgeleverd 27-31 december. Tussenliggende dagen zijn uitladen, checken etc. plus kerst.(?)
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:53:
Wij hadden een Kia besteld althans dat dachten we bleek achteraf een voorbestelling te zijn dus konden we er nog vanaf. Op 16 oktober dus net te laat een Tesla model 3 besteld wel gelijk een RN gekregen met de verwachte leverdatum 20 december. Helaas nog geen VIN en nu ben ik ook de boten in de gaten aan het houden, het gaat tenslotte om serieus geld.
Vandaag Tesla gebeld en de laatste boot wordt 27 december verwacht. De RCC is net door het Panamakanaal en wordt 19 december verwacht. Ik heb de hoop dat onze auto op de nog onbekende boot van 27 december zit, duimen maar!!
_/-\o_ _/-\o_

LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dydody
  • Laatst online: 14-08 16:06
Mijn eerste reactie op dit forum en gelijk een hele trieste :-(
Vanaf 4 oktober 2019 heb ik een order voor een SR + Wit / Wit interieur 18inch geplaatst.
Net vanuit de LM (Mobility service) / Tesla te horen gekregen dat het definitief geen levering meer wordt in 2019.

Ze hebben wel netjes een alternatief geboden en dat is dezelfde configuratie in Long Range variant.... als je budget dit natuurlijk toelaat.
De leasemaatschappij gaf aan dat 10 van hun 300 openstaande orders niet meer in 2019 op kenteken kunnen worden gezet.

Ik vermoed dat dit nu ook de reden is dat er geen 'snel leverbaar' meer is op de Tesla website. Ik ben helaas niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een erg vriendelijke man bij Tesla gesproken. Op basis van mijn RN zei hij dat de auto momenteel op de boot onderweg was naar NL. Iets later in het gesprek corrigeerde hij zichzelf en vertelde hij me dat de boot 5 december al aangekomen is in NL. Er was echter nog geen kenteken gekoppeld, wat volgens hem betekent dat de auto nog op de boot staat.

Iemand van jullie enig idee of er op 5 december een boot is aangekomen en hoelang het gemiddeld duurt om alles uit te laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Ligt het aan mij, op druppelen er allemaal berichten van LM binnen dat de leveringen niet meer doorgaan voor een aantal. Zie er nu al zo een paar achter elkaar hier binnenkomen. Zou kunnen inhouden dat ze nu echt met de laatste inventarisaties bezig zijn.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:29:
Zojuist een erg vriendelijke man bij Tesla gesproken. Op basis van mijn RN zei hij dat de auto momenteel op de boot onderweg was naar NL. Iets later in het gesprek corrigeerde hij zichzelf en vertelde hij me dat de boot 5 december al aangekomen is in NL. Er was echter nog geen kenteken gekoppeld, wat volgens hem betekent dat de auto nog op de boot staat.

Iemand van jullie enig idee of er op 5 december een boot is aangekomen en hoelang het gemiddeld duurt om alles uit te laden?
De glovis sirius is op 5 december aangekomen in Zeebrugge. De duur van het vervolgtraject is een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Wij als Leasemaatschappij hebben vandaag pas van Tesla te horen gekregen dat een flink aantal SR+ met trekhaak (paar zonder trekhaak), besteld voor de deadline, niet meer geleverd gaan worden in 2019.
Dit is de eerste keer dat wij er iets van horen. Ten tijde van bestelling, bevestiging en tot vandaag stonden alle lichten nog op groen. Onze vaste contactpersonen hebben er eerder niets over gezegd en bij individuele vragen kregen we altijd "komt goed"te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
rmathijssen schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:29:
Ligt het aan mij, op druppelen er allemaal berichten van LM binnen dat de leveringen niet meer doorgaan voor een aantal. Zie er nu al zo een paar achter elkaar hier binnenkomen. Zou kunnen inhouden dat ze nu echt met de laatste inventarisaties bezig zijn.
Mja. Is echt wel heel zuur. Met LM is het wel vaker zo dat je beter dingen in eigen hand kan namen dan vertrouwen dat de LM het even voor je regelt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:22:
[...]

Vrees dan toch dat die restrictie je de das om gaat doen.....
Mwah, ik heb dezelfde auto besteld op 24 oktober en ook nog niets gehoord, dus dat lijkt niet veel uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
SDMSIM schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:33:
[...]

Mwah, ik heb dezelfde auto besteld op 24 oktober en ook nog niets gehoord, dus dat lijkt niet veel uit te maken.
was die 24/10 de deadline datum van Tesla? Half September stond ie op 04/10 en later is die zelfs nog naar de 14e verschoven.

Als je LM aangeft dat die niet meer leverbaar is en de voornaamste reden van bestellen de 4% is, zou ik zelf nu alles op de MG zetten. Die claimen dit jaar nog te kunnen leveren (via VanMossel althans). 4% over 30k is altijd nog stukken gunstiger dan 4% over 50k.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
SDMSIM schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:33:
[...]

Hij al begin september.... En waarschijnlijk door die restrictie is hij niet direct in bestelling genomen, en vist hij nu achter het net (zie andere posts zojuist over het niet meer kunnen leveren van de SR+ in 2019)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcoitsme
  • Laatst online: 18-10-2023
Via Mobility Service bericht gehad dat mijn tesla (M3 LR black 19" sportvelgen) op 24 december aankomt in de haven. 27/12 waarschijnlijk aflevering in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, hij zei echt dat hij in Nederland gearriveerd was..

We wachten gewoon nog maar even af..
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:31:
[...]

De glovis sirius is op 5 december aangekomen in Zeebrugge. De duur van het vervolgtraject is een raadsel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Miepz78 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:31:
Even voor iedereen die nog geen VIN heeft (like me) en een SR+ en die gek gemaakt worden door Tesla en sommige meelezers hier dat het 'dan niet meer goedkomt dit jaar' (like me). Even een opsteker in de reactie van Leaseplan op mijn vraag 'hoe zit dat'??:

"De bestellingen die wij als leasemaatschappij bij Tesla hebben gedaan dienen nog gewoon uitgeleverd te worden door Tesla. Dus voor zover wij weten wordt uw voertuig dit jaar nog uitgeleverd."

Ik houd me daar maar aan vast, zou je ook moeten doen ;-) We gaan het zien.. En later in de week gewoon weer eens bellen met Leaseplan. Nog drie weken te gaan!
Wil je niet ongerust op maken, maar ook in leaseplan geen vertrouwen. Kwam er vorige week achter dat er een leveringsrestrictie tot 14-1 op de order zat (zonder aanwijsbare reden). Leaseplan wijst naar Tesla, Tesla naar Leaseplan. Ondertussen geen auto gekoppeld.

EDIT: na 7(!) pogingen er doorheen bij Tesla. Gekoppeld aan een VIN en zelfs al kenteken (G-***-SL, klopt met config) en volgens medewerker staat deze al in Amsterdam (al weten we hier ondertussen hoe betrouwbaar die berichtgeving is). Goede hoop dus!

[ Voor 11% gewijzigd door pj_vr op 09-12-2019 16:04 ]

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
philippemarquet schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:01:
[...]

Dank voor de info! Zie je de afleverdatum dan in de broncode by estimateddelivery staan of echt op de 'beheer' pagina van je account? Ik zie in ieder geval nog helemaal niets (ook geen vin, maar wel in de broncode gelukkig).
De afleverdatum en het tijdstip stonden op de beheer pagina van het account (rechts onderin). Zag het toevallig toen ik een keer inlogde. Om precies te zijn op 30 oktober verscheen de afspraak voor datum 13-11. De VIN stond er toen al een tijdje zichtbaar in. Maar 3 weken geleden was er nog iets minder stress bij Tesla dan nu, dus misschien gaat het nu sneller achter elkaar cq. chaotischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdoei
  • Laatst online: 04-06 12:36
Ik lees al eventjes mee op het forum.

Ik heb mijn bestelling al eventjes staan (Juni al), maar ik had een restrictie op 11 november.
Net als velen hier op het forum maakt dat het verhaal nét even anders.

Het gaat om een zwarte SR+, de rest allemaal standaard.

Ik heb wel een RN, VIN & e-mail om me voor te bereiden, dus het ziet er hoopvol uit.
Inmiddels is de laatste status dat de auto vandaag of morgen van de boot af rolt.. En nu maar dat beruchte SMSje afwachten.

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat ze hier mee wegkomen. Ieder ander merk zou inmiddels aan de schandpaal genageld zijn en weggehoond worden. Aan de andere kant zijn de aantallen die ze aantikken (4000 in november, nu staat de teller al op 1700) zeer bewonderingswaardig.

Maar ik (en als ik het zo lees anderen met mij) heb het er voor over. Duimen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik lees hier op veel plaatsen… “op de 26st komt er nog een schip binnen… uitleveren 27-29DEC....”
Feitelijk hebben we nog 2 schepen die binnenkomen uit USA. En nog 3 bewegingen tussen Zeebrugge en Amsterdam…

1. Dong A Glaucos ETA 11/DEC @ Zeebrugge
(Met shaken Tesla syndroom opgelopen van de storm in Biscay)
2. AutoPride 10/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
3. AutoPride 13/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
4. AutoPride 16/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
5. Rcc Europe ETA 19/DEC @ Amsterdam

Waar is dat andere schip dan?

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

kristess schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:57:
Ik lees hier op veel plaatsen… “op de 26st komt er nog een schip binnen… uitleveren 27-29DEC....”
Feitelijk hebben we nog 2 schepen die binnenkomen uit USA. En nog 3 bewegingen tussen Zeebrugge en Amsterdam…

1. Dong A Glaucos ETA 11/DEC @ Zeebrugge
(Met shaken Tesla syndroom opgelopen van de storm in Biscay)
2. AutoPride 10/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
3. AutoPride 13/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
4. AutoPride 16/DEC DEC Zeebrugge - Amsterdam
5. Rcc Europe ETA 19/DEC @ Amsterdam

Ik denk dat ze daarmee de RCC Europe bedoelen. De auto's die daar af komen moeten gechecked worden etc. Dus beginnen met afleveren vanaf 27-12 is dan wel mogelijk. Wat niet in december afgeleverd wordt kan dan tijdelijk door Tesla zelf op kenteken gezet worden om de 4% te garanderen.

Maar goed, YMMV.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:05
kristess schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:57:

De RCC Europe is op 29 november vertrokken in SFO. Dat is andere schip is er niet, die had al moeten varen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:31:
Wij als Leasemaatschappij hebben vandaag pas van Tesla te horen gekregen dat een flink aantal SR+ met trekhaak (paar zonder trekhaak), besteld voor de deadline, niet meer geleverd gaan worden in 2019.
Dit is de eerste keer dat wij er iets van horen. Ten tijde van bestelling, bevestiging en tot vandaag stonden alle lichten nog op groen. Onze vaste contactpersonen hebben er eerder niets over gezegd en bij individuele vragen kregen we altijd "komt goed"te horen.
Is toch eigenlijk te schandalig voor woorden van Tesla. Zelfs besteld voor de deadline gaan ze niet leveren. Laat staan voor iedereen die na de deadline heeft besteld, met de hoop dit jaar nog te rijden.

Typisch geval van 'aan het lijntje houden'. Net als vliegtuigmaatschappijen, altijd maar overboeken. Liever teveel bestellingen en vervolgens mensen teleurstellen, dan niet het maximale uit de kwartaalresultaten halen... Sjiek hoor!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• EvaluationCopy
De LM's hadden ook wel wat pro-actiever kunnen zijn... Tesla pushen, nabellen, alternatieven aanbieden... niets. Feitelijk ook niet meer dan veredelde dozenschuivers. Tesla is totaal niet ingesteld op de leasemarkt, iedereen die tot de 14e zélf op de bestel knop had gehengst had gewoon gereden in december. Maar nee, Tesla fleetsales had 2 weken of meer nodig om een paar bestellingen in het systeem te zetten. Wat een prutsers.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:10:
De LM's hadden ook wel wat pro-actiever kunnen zijn... Tesla pushen, nabellen, alternatieven aanbieden... niets. Feitelijk ook niet meer dan veredelde dozenschuivers. Tesla is totaal niet ingesteld op de leasemarkt, iedereen die tot de 14e zélf op de bestel knop had gehengst had gewoon gereden in december. Maar nee, Tesla fleetsales had 2 weken of meer nodig om een paar bestellingen in het systeem te zetten. Wat een prutsers.
Blijkbaar worden dus zelfs SR+ met trekhaak, besteld vóór de deadline, niet geleverd. Daar kunnen leasemaatschappijen natuurlijk weer weinig aan doen, dat is vooral een fout van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 18-09 18:04
EvaluationCopy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:10:
Ik denk dat je dit niet kan concluderen. Wij hebben gepusht, gebeld. Ik heb alle bestelbevestigingen hier met levering 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:12:
[...]

Blijkbaar worden dus zelfs SR+ met trekhaak, besteld vóór de deadline, niet geleverd. Daar kunnen leasemaatschappijen natuurlijk weer weinig aan doen, dat is vooral een fout van Tesla.
Dat is ook alweer zo'n onzinverhaal van Tesla/LM's, check de Excel, het aantal bestellingen mét trekhaak van vóór 4 oktober zonder VIN is relatief kleiner dan het aantal zónder trekhaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
T7D_Sneezy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:17:
[...]

Ik denk dat je dit niet kan concluderen. Wij hebben gepusht, gebeld. Ik heb alle bestelbevestigingen hier met levering 2019.
Fair enough, míjn LM heeft niks voor ons betekend. Die roepen nog steeds 'het komt goed'.

[ Voor 5% gewijzigd door EvaluationCopy op 09-12-2019 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Houd er rekening mee, de laatste weken gaan vast er ook wat annuleringen komen van mensen die er 2 in bestelling hebben staan zoals ik. Volgens mij hebben er best veel mensen een SR+ besteld en later geupgrade naar een snel leverbare LR. Dus ik zou flink blijven pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Dikke bak rode P's in de aanbieding als iemand nog zoekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Smuggler schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:12:
[...]

Dat wordt levering in 2020. Leasemaatschappijen waarschuwen al dat je alles mag doen, behalve "nee" terug sturen. Je auto wordt letterlijk vergeven aan iemand anders en je staat dan weer achteraan in de rij.
Ja terugsturen en zelf contact opnemen met tesla.
Net gebeld met Tesla. Uiterst vriendelijke medewerkster aan de lijn. Afspraak kunnen verzetten, waren mogelijkheden genoeg nog.
Uiteindelijk gekozen voor woensdag de 18e.
Afspraak zelfs al bevestigd op de mail en in tesla account.
Dus laat je niet gek maken, als je echt niet kunt gewoon even bellen

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Tjejenki schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:23:
[...]

Net gebeld met Tesla. Uiterst vriendelijke medewerkster aan de lijn. Afspraak kunnen verzetten, waren mogelijkheden genoeg nog.
Uiteindelijk gekozen voor woensdag de 18e.
Afspraak zelfs al bevestigd op de mail en in tesla account.
Dus laat je niet gek maken, als je echt niet kunt gewoon even bellen
Ik kan wel eerder, maar mag niet :D

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van tesla medewerker gehoord dat mijn auto 17 december in Amsterdam geleverd zal worden. Levering zal ergens voor of net na kerstmis gaan worden. 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde van mijn LM ook dat zij geen contact konden krijgen, mails onbeantwoord, verbindingen die na 2 uur in de wacht verbroken werden en dat de bestuurders zelfs meer wisten dan zij.

Je gaat natuurlijk ook uit van vertrouwen met je leverancier. De garantie krijg je van Tesla. Alleen de werkwijze van Tesla is anders dan met andere leveranciers.

Mijn LM heeft echt actief meegedacht naar een oplossing en zelfs een andere Tesla voor mij geregeld. Helaas niet iedereen zo lucky dat het mogelijk is.
T7D_Sneezy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Intronic schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:22:
61k voor een Rode P inclusief FSD, maar wel 13k km's op de teller (en dus een misbruikt testritmodel).. wel verleidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Intronic schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:22:
Woa met best wel kilometers erop. Lijkt alsof ze echt de ramsj uit de schuur aan het trekken zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:27:
[...]

Woa met best wel kilometers erop. Lijkt alsof ze echt de ramsj uit de schuur aan het trekken zijn :o
Vorig kwartaal heb ik ook wat testritmodellen op de lijst gezien, dus dat doen ze blijkbaar vaker. Alles voor de Q4 deliveries!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

*O*

[ Voor 99% gewijzigd door sknnr.nl op 09-12-2019 16:33 ]

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als het dan toch in de 4% bijtelling zit, maakt het mij echt niet uit dat er al wat KM's op zit. Houd ik liever de 5K in mijn eigen zak.
2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:27:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:30:
Alle wagens hebben tussen de 10 en 15 km op de teller.. helaas kunnen ze nog niet zweven naar de boot en terug.. oOo

[...]
13k is net ff wat anders hè

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:30:
Alle wagens hebben tussen de 10 en 15 km op de teller.. helaas kunnen ze nog niet zweven naar de boot en terug.. oOo

[...]
Hij schrijft 13k km, niet 13 km. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:18:
[...]

Dat is ook alweer zo'n onzinverhaal van Tesla/LM's, check de Excel, het aantal bestellingen mét trekhaak van vóór 4 oktober zonder VIN is relatief kleiner dan het aantal zónder trekhaak.
De Tweakers lijst is maar een fractie van NL en niet persé representatief voor de rest van de bestellingen. Daarnaast kan ik me nog herinneren dat er ergens in september ofzo een productiestop op Model 3 met trekhaak was, later konden ze ineens wel weer besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:28
Superdoei schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:52:
Ik lees al eventjes mee op het forum.

Ik heb mijn bestelling al eventjes staan (Juni al), maar ik had een restrictie op 11 november.
Net als velen hier op het forum maakt dat het verhaal nét even anders.

Het gaat om een zwarte SR+, de rest allemaal standaard.

Ik heb wel een RN, VIN & e-mail om me voor te bereiden, dus het ziet er hoopvol uit.
Inmiddels is de laatste status dat de auto vandaag of morgen van de boot af rolt.. En nu maar dat beruchte SMSje afwachten.

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat ze hier mee wegkomen. Ieder ander merk zou inmiddels aan de schandpaal genageld zijn en weggehoond worden. Aan de andere kant zijn de aantallen die ze aantikken (4000 in november, nu staat de teller al op 1700) zeer bewonderingswaardig.

Maar ik (en als ik het zo lees anderen met mij) heb het er voor over. Duimen maar!
Ieder ander merk heeft een veel langere levertermijn behalve de voorraadauto’s natuurlijk. Ik vind dat Tesla het behoudens het stukje communicatie helemaal niet zo slecht doet de bizarre groei in acht nemend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Heb de K gemist hahaha Ooops..
Boterham71 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:31:
[...]

13k is net ff wat anders hè

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rob2019
  • Laatst online: 05-05 22:09
Rob2019 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:48:
geen sms, weel een afspraak in mijn account: 13 december
Ik heb net gebeld naar Tesla. SMS schijnt wel verstuurd te zijn op 6 december, maar ik heb niets ontvangen.
Afspraak is nu telefonisch bevestigd en heb een mail ontvangen met daarin de bevestiging voor 13 dec.

SR+| Wit | Zwart | Aero | Trekhaak | Besteld: 03-10 | RN: 15-10 | VIN: 19-11 | SMS: - | Levering: 13-12 | LM: Prolease

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

D.deJong schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:32:
[...]

Ieder ander merk heeft een veel langere levertermijn behalve de voorraadauto’s natuurlijk. Ik vind dat Tesla het behoudens het stukje communicatie helemaal niet zo slecht doet de bizarre groei in acht nemend.
Het feit dat ze 'levergarantie in 2019' hebben gegeven in combinatie met de waardeloze communicatie is de dooddoener voor de meesten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
Vraag voor de ervaringsdeskundigen die een SMS hebben ontvangen: stond je mobiele nummer in je account geregistreerd in de notatie +316... of met notatie 06... ?

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlaford
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-03-2020
ivo.040 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:37:
Vraag voor de ervaringsdeskundigen die een SMS hebben ontvangen: stond je mobiele nummer in je account geregistreerd in de notatie +316... of met notatie 06... ?
Hoe kun je dit vinden? Op mijn 'account details' zit er geen mobiel nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Je telefoonnummer is niet zichtbaar als je via LM hebt besteld. Alleen als je prive/zzp/zakelijk hebt gesteld.
hlaford schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:39:
[...]

Hoe kun je dit vinden? Op mijn 'account details' zit er geen mobiel nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFPure1
  • Laatst online: 05-07 10:50
Net gebeld door LM (JT Autolease). LM gaf aan dat Tesla hen had geïnformeerd dat er geen SR+ meer geleverd gaan worden, anders dan reeds gekoppelde. Voor mij geen M3 met 4% bijtelling helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:40:
Je telefoonnummer is niet zichtbaar als je via LM hebt besteld. Alleen als je prive/zzp/zakelijk hebt gesteld.

[...]
Bij mij wel hoor, en ook via LM. Nog geen SMS, nummer staat als 06-.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Heb je geen secundair account dan..? Had begrepen dat dat pas zichtbaar werdt als de wagen daadwerlijk in je account stond.
Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:41:
[...]

Bij mij wel hoor, en ook via LM. Nog geen SMS, nummer staat als 06-.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:45:
Heb je geen secundair account dan..? Had begrepen dat dat pas zichtbaar werdt als de wagen daadwerlijk in je account stond.

[...]
Pas tig keer voorbij gekomen dat het er dus aan kan liggen of je Operational lease of Financial lease hebt bij je LM en daarnaast of er bepaalde WG leasevoorwaarden zijn.
Niet bij iedereen dus een secundair account via LM. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
SFPure1 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:41:
Net gebeld door LM (JT Autolease). LM gaf aan dat Tesla hen had geïnformeerd dat er geen SR+ meer geleverd gaan worden, anders dan reeds gekoppelde. Voor mij geen M3 met 4% bijtelling helaas...
Ik zie vandaag meer van dit soort berichten van verschillende LM's in dit forum. Iemand al soortgelijk bericht ontvangen van Athlon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 18-09 13:58
deze heeft 13 K km (k staat voor 1000) op de teller, dat is niet alleen van de boot af rijden, tenzij die boot in Panaman is blijven liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
sknnr.nl schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:45:

[...]
Geen idee, ik sta als primair contactpersoon vernoemd. Ik kan de rekeningen etc echter niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
Burn_and_Fire schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:47:
[...]

Ik zie vandaag meer van dit soort berichten van verschillende LM's in dit forum. Iemand al soortgelijk bericht ontvangen van Athlon?
Dan gaan ze het nu echt druk krijgen aan de telefoon......

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
eikrur schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:49:
[...]

deze heeft 13 K km (k staat voor 1000) op de teller, dat is niet alleen van de boot af rijden, tenzij die boot in Panaman is blijven liggen
Inmiddels wel al verkocht zie ik :9 Staan er nog twee nu in dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
ivo.040 schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:37:
Bij mij +316

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Burn_and_Fire schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:47:
[...]

Mijn LM (ALD) heeft dit ook vernomen van Tesla, en ik hoor gelukkig niet tot de ongelukkigen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou die rode lekker in Italie ophalen! lekker stukje terugrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Met de Stress(la) van de berichten over auto's die niet meer komen.....
Net zowel LM als Tesla gebeld... LM weet helemaal niets.... Tesla zegt dat de order gekoppeld is aan een auto, VIN beschikbaar.. aankomst of aflevering..... denk aan laatste week DEC....

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 15:29:

Er lag vorige week wel een boot, nu niets meer sinds dit weekend.

Pagina: 1 ... 260 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.