Acties:
  • +3 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
sknnr.nl schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:46:
Heb je al gechecked met LM of ze hem over kunnen nemen nadat hij geleverd is..? Dan is je probleem denk ik opgelost.

[...]
Dan moet je wel even een kleine 70k voorschieten...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goed nieuws :) Akkoord van m'n werkgever om m'n SR+ order (die te laat was) om te knallen naar een LR die ik 2 dagen geleden uit Snel Leverbaar heb geplukt. Staat 26 December in Amsterdam volgens Tesla :) Nu hopen dat ze snel de order overnemen! :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Mja dan moet je niet zelf vanalles gaan regelen en dan in drukste periode die Tesla in NL ooit gaat meemaken dit soort dingen vragen.
Snap de frsutratie wel, maar lijkt me niet iets waar we hier iets aan kunnen doen.. helaas is het hier geen support group.. (al kon ik die zelf paar weken terug ook wel gebruiken)
claudior schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:47:
[...]

Dan moet je wel even een kleine 70k voorschieten...

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
sknnr.nl schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:52:
Mja dan moet je niet zelf vanalles gaan regelen en dan in drukste periode die Tesla in NL ooit gaat meemaken dit soort dingen vragen.
Snap de frsutratie wel, maar lijkt me niet iets waar we hier iets aan kunnen doen.. helaas is het hier geen support group.. (al kon ik die zelf paar weken terug ook wel gebruiken)

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4UgeKBMlglQRVOwt6Krg5O1P/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58
Dagoeman schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:28:
[...]

Ik zou beginnen met bellen naar de LM om een RN te verkrijgen. Daarna met dat RN nummer Tesla bellen om de status te achterhalen.
RN is er dus wel, net als een VIN. Volgens mij nu dus wachten geblazen.

Kan ik de VIN ook vinden als het RN nog niet aan mijn vrouw haar eigen account gekoppeld is bij Tesla?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:53
pj_vr schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:49:
[...]

Staat al een ruime maand werkloos voor de deur...
hier ook, kan ook mijn electrische fiets eraan laden :) ,dat is weer voordeel (230v contact er bij gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-09 10:45
Mijn order staat op naam van de LM.
De bestuurder is 1 van de medewerkers van de LM.

Krijg ik op de dag van de levering de auto mee ? Tesla weet NIETS van mij af.

De LM zegt “dat ze al een paar keer gemaild hebben dat ik de bestuurder wordt. Meer kunnen we niets doen.”

Het smsje/mail gaat ook naar de LM. Als ik geluk heb zien ze dat op tijd en sturen het door naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-07 11:16
x280 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:03:
Mijn order staat op naam van de LM.
De bestuurder is 1 van de medewerkers van de LM.

Krijg ik op de dag van de levering de auto mee ? Tesla weet NIETS van mij af.

De LM zegt “dat ze al een paar keer gemaild hebben dat ik de bestuurder wordt. Meer kunnen we niets doen.”

Het smsje/mail gaat ook naar de LM. Als ik geluk heb zien ze dat op tijd en sturen het door naar mij.
Zelfde hier, ene bij Tesla zegt dat mijn gegevens bekend zijn. Ander zegt van niet...

informatie voorziening is niet zo best

Welke LM heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Net een mail van mijn LM.
Zij gaan mijn auto brengen naar locatie naar keuze en checken de auto zelf.

Nemen gelijk die leuke Franse auto mee 💪

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M4RN1X
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-08-2021
Zijn er hier nog meer personen die de mail "Uw verwachte leverdatum" hebben ontvangen met de indicatie tussen 8 en 15 december? Ik heb deze mail twee weken geleden ontvangen en afgelopen maandag opnieuw. Tot op heden nog geen SMS ontvangen.

Een collega van mij heeft de aankondigingsmail niet ontvangen, maar kreeg dinsdag wel een SMS voor leverdatum dinsdag 10 december a.s.

Ik maak me geen zorgen om de auto maar wel om mijn vollopende agenda...

SR+, Red, zwart, 19" | Besteld 4/10 | RN 7/10 | 23/11 mail leverdatum tussen 8 - 15 december | VIN 25/11 in broncode | Verwachte leverdatum 19/12 | Kenteken G-0XX-TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cynosure
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
ditani360 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:10:
[...]

welke kentekenreeks heb je?
G-XXX-VG

M3 SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 (bevestigd door Tesla) | RN 26-9 | VIN 4-12 | AfhaalDate 13-12-2019 | kenteken: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
M4RN1X schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:25:
Zijn er hier nog meer personen die de mail "Uw verwachte leverdatum" hebben ontvangen met de indicatie tussen 8 en 15 december? Ik heb deze mail twee weken geleden ontvangen en afgelopen maandag opnieuw. Tot op heden nog geen SMS ontvangen.

Een collega van mij heeft de aankondigingsmail niet ontvangen, maar kreeg dinsdag wel een SMS voor leverdatum dinsdag 10 december a.s.

Ik maak me geen zorgen om de auto maar wel om mijn vollopende agenda...
Ja ik. Zoals eerder gepost geeft Tesla nu aan dat levering na Kerstmis word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Boterham71 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:22:
Voor de LR/AWDs van 27/28 nov VIN geldt als volgt (doe er mee wat je wil, mijn info klopt ;-)):

- Staan op RCC Europe
- Aankomst op Amsterdam 19 of 20 december
- Er staan ongeveer 4000 Tesla's op de boot, merendeel LR AWD, een aantal P's en een klein aantal SR+
- Auto's uitrijden tot en met 23/24 december (kost ongeveer 3 dagen, afhankelijk van meerdere factoren)
- Tegelijk worden de SMS'jes verstuurd.
- UItleveringen zullen plaats vinden 27-31 december.

Dit is interne info. Neemt niet weg dat als ze sneller gaan met alle auto's uitrijden dat ze misschien nog voor Kerst al beginnen met uitleveren, maar die kans is klein. Mijn contact gaf aan dat 4000 auto's uitleveren in 5 dagen pittig is, maar geen probleem.

Zoals gezegd, doe met de info wat je wil :)
Vandaag ook Tesla gesproken. Dit blijkt idd te kloppen. Vin ontvangen rond 27 november. Week 4 van december is de geplande leverdatum. Minimaal 48 uur van te voren ontvang je een kenteken.

De beste man zei: “Er is hier een gigantische operatie aan de gang om ervoor te zorgen dat wij dit allemaal waarmaken. Tesla is er letterlijk alles aan gelegen om dit te laten slagen en om de beloftes waar te maken. Dus maak je niet te ongerust.”

Ik kan niet wachten!

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
sknnr.nl schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:46:
Heb je al gechecked met LM of ze hem over kunnen nemen nadat hij geleverd is..? Dan is je probleem denk ik opgelost.

[...]
Nog niet, ze hebben er weer achteraan gebeld en bestelling zou snel bevestigd worden.
Als het niet lukt probeer ik idd om die auto zelf te kopen en dan door te verkopen aan de LM ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LM geeft aan de tenaamstelling zelfs mogelijk is als schip 'in de buurt' is. Dan zouden de auto's op de RCC Europa dus ook geen probleem moeten zijn met betrekking tot tenaamstelling 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:22:
Voor de LR/AWDs van 27/28 nov VIN geldt als volgt (doe er mee wat je wil, mijn info klopt ;-)):

- Staan op RCC Europe
- Aankomst op Amsterdam 19 of 20 december
- Er staan ongeveer 4000 Tesla's op de boot, merendeel LR AWD, een aantal P's en een klein aantal SR+
- Auto's uitrijden tot en met 23/24 december (kost ongeveer 3 dagen, afhankelijk van meerdere factoren)
- Tegelijk worden de SMS'jes verstuurd.
- UItleveringen zullen plaats vinden 27-31 december.

Dit is interne info. Neemt niet weg dat als ze sneller gaan met alle auto's uitrijden dat ze misschien nog voor Kerst al beginnen met uitleveren, maar die kans is klein. Mijn contact gaf aan dat 4000 auto's uitleveren in 5 dagen pittig is, maar geen probleem.

Zoals gezegd, doe met de info wat je wil :)
Ik heb een LR AWD en deze staat op de Don A Glaucos...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaups
  • Laatst online: 24-07-2020
Goed nieuws voor mensen met secundair account bij Tesla. Ik heb nog geen VIN in mijn Tesla account, LM (leaseplan) vorige week gebeld en die konden geen RN of VIN geven en Tesla verwijst naar LM. In mijn account is dus geen tesla gekoppeld
Vanochtend gebeld door LM dat zij maandag de Tesla op kunnen halen in AMS en hem daarna naar een door mij gekozen locatie brengen en mijn oude lease-auto direct ook weer mee nemen _/-\o_ .
Dus zonder enige gegevens is levering nu toch ineens geregeld. Besteld 07-10-2019, welcome to tesla mail op 30-10-2019. M3 LR AWD, deep blue, aero velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
DLodder schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:38:
[...]

Nog niet, ze hebben er weer achteraan gebeld en bestelling zou snel bevestigd worden.
Als het niet lukt probeer ik idd om die auto zelf te kopen en dan door te verkopen aan de LM ofzo.
Pas daarmee wel op, gezien je een 'tweedehands' auto dan doorverkoopt, en de LM daar hoogstwaarschijnlijk je dus niet je aankoopbedrag voor betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Welke LM heb je?
Vaups schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:46:
Goed nieuws voor mensen met secundair account bij Tesla. Ik heb nog geen VIN in mijn Tesla account, LM (leaseplan) vorige week gebeld en die konden geen RN of VIN geven en Tesla verwijst naar LM. In mijn account is dus geen tesla gekoppeld
Vanochtend gebeld door LM dat zij maandag de Tesla op kunnen halen in AMS en hem daarna naar een door mij gekozen locatie brengen en mijn oude lease-auto direct ook weer mee nemen _/-\o_ .
Dus zonder enige gegevens is levering nu toch ineens geregeld. Besteld 07-10-2019, welcome to tesla mail op 30-10-2019. M3 LR AWD, deep blue, aero velgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roekie2002
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-03-2021
SimD schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:31:
[...]

Vandaag ook Tesla gesproken. Dit blijkt idd te kloppen. Vin ontvangen rond 27 november. Week 4 van december is de geplande leverdatum. Minimaal 48 uur van te voren ontvang je een kenteken.

De beste man zei: “Er is hier een gigantische operatie aan de gang om ervoor te zorgen dat wij dit allemaal waarmaken. Tesla is er letterlijk alles aan gelegen om dit te laten slagen en om de beloftes waar te maken. Dus maak je niet te ongerust.”

Ik kan niet wachten!
Delivery BE gaf vandaag aan dat mijn LR (RN 02-10 - VIN 27-11) nu nog op een boot staat.
De oorspronkelijke levering was voorzien tussen 10 en 17/dec doch nu was er plots sprake van een levering op 23-12. Uiteindelijk een hoogstwaarschijnlijke levering kunnen afspreken op donderdag 19-12.

LR AWD * SILVER * BLACK * AERO * TREKHAAK * RN109632xxx - 4-10-19 * VIN 28-11 * Levering Gent 19/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaups
  • Laatst online: 24-07-2020
Staat in de post ;) LeasePlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Of ik kijk erover heen, of het staat er niet in.
Vaups schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:49:
[...]

Staat in de post ;) LeasePlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RN1X
  • Laatst online: 18-08-2021
vontrapp schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:27:
[...]

Ik lees net je bericht: Dat valt effe tegen. Zolang de auto's dit jaar op kenteken staan vind ik het persoonlijk prima om 'm als aller-aller-laatste op te halen. ;)

SR+, Red, zwart, 19" | Besteld 4/10 | RN 7/10 | 23/11 mail leverdatum tussen 8 - 15 december | VIN 25/11 in broncode | Verwachte leverdatum 19/12 | Kenteken G-0XX-TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:46:
[...]

Ik heb een LR AWD en deze staat op de Don A Glaucos...
Ja en jij hebt je VIN waarschijnlijk sinds 19 of 23 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
28-11 VIN ontvangen, voorlopige levering tussen 8-12 en 15-12
2-12 Voorlopige levering 11-12, nog geen kenteken bekend
6-12 Voorlopige levering 17-12, kenteken G-XXX-VD, vanmorgen stond hij nog in Zeebrugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem lees ik al een tijdje mee. Ik heb een P in bestelling staan. Reserveringsnummer had ik al snel maar nog geen VIN nummer.

Even de feitjes

Bestelling en RN nummer 18-11
VIN nummer is nog niet zichtbaar in de site, maar al wel in de code van de site.

Toevallig ken ik iemand die bij Tesla werkt en die heb ik zojuist gesproken. De auto staat nog op de boot en verwachte levering is 27 december. Prima dagje!

Ik heb ook een melding gehad met levering tussen 8 en 15 december. Blijkbaar komen ze niet met de speedboat.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Laatst online: 16-09 15:44
jay56 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:58:
6-12 Voorlopige levering 17-12, kenteken G-XXX-VD, vanmorgen stond hij nog in Zeebrugge
Net bij Tesla Amsterdam geweest en zelfde verhaal. Auto staat in Zeebrugge en wordt 17/12 in Amsterdam verwacht. Vanaf 18/12 levering. Ook kenteken G-XXX-VD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:38:
LM geeft aan de tenaamstelling zelfs mogelijk is als schip 'in de buurt' is. Dan zouden de auto's op de RCC Europa dus ook geen probleem moeten zijn met betrekking tot tenaamstelling 2019.
Hmm...tenaamstelling heb je niet zoveel aan en dit zal niet op de boot gebeuren, gaat om wanneer de auto voor het eerst is toegelaten (Datum eerste toelating). Het tenaamstellen vind op de dag van levering plaats.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CIVICtypeR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 10:17
Zojuist de mail “Volgende stappen voor uw Model 3 levering” ontvangen dit is een andere mail dan de “Tesla | Prepare for your delivery” mail die ik al op 25-10 had ontvangen.

Hiermee is nu mijn “beheer” pagina ook gewijzigd van “profile?” naar de “product-finalize?” variant. Geen idee waarom en wat dit betekend.

Helaas nog geen VIN.

[ Voor 19% gewijzigd door CIVICtypeR op 06-12-2019 16:13 ]

M3 SR+ | Deep Blue | Black | 19” | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN 18-12 | G-2XX-TR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
CIVICtypeR schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:06:
Zojuist de mail “Volgende stappen voor uw Model 3 levering” ontvangen.

Daarmee is mijn “beheer” pagina ook gewijzigd van “profile?” naar de “product-finalize?” variant. Geen idee waarom en wat dit betekend.

Helaas nog geen VIN.
Hier ook de "beheer" pagina gewijzigd naar "product-finalize?" (was gister nog niet). Echter nog geen VIN in source en als ik bel naar 013 sales dan weten zij helemaal niks nog. Bij delivery kom ik er niet door heen (1-1), krijg na een tijd wachten "door drukte is het helaas niet mogelijk u te woord te staan"..

Zucht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Spannend. Op 3 dec heeft de LM een “snel beschikbaar model” besteld. Tesla heeft ze de verwachting gegeven dat het ging lukken... er is een RN nummer (RN1112) maar doordat het via het account van de LM is kan ik volgens mij niets zien:(

Duimen.

Het gaat om een Witte M3P /zwart/20” grijze velgen en FSDC.

[ Voor 7% gewijzigd door loser180 op 07-12-2019 05:34 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
photovoltaic schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:03:
[...]

Hmm...tenaamstelling heb je niet zoveel aan en dit zal niet op de boot gebeuren, gaat om wanneer de auto voor het eerst is toegelaten (Datum eerste toelating). Het tenaamstellen vind op de dag van levering plaats.
Meestal zijn al die data hetzelfde. Ik heb af en toe wat nummerborden die ik zag van foto's op het terrein door OVI gehaald en die data zijn allemaal hetzelfde.

Dat is overigens wel bewijs dat je niet fysiek aanwezig hoeft te zijn voor het registreren van Eerste Toelating en dat Tesla zelfstandig kan de auto's op tijd voor bijtellingsregels 2019 kan registreren. Ik zag dat wel eens tegengesproken worden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:27
claudior schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:20:
[...]

Meestal zijn al die data hetzelfde. Ik heb af en toe wat nummerborden die ik zag van foto's op het terrein door OVI gehaald en die data zijn allemaal hetzelfde.

Dat is overigens wel bewijs dat je niet fysiek aanwezig hoeft te zijn voor het registreren van Eerste Toelating en dat Tesla zelfstandig kan de auto's op tijd voor bijtellingsregels 2019 kan registreren. Ik zag dat wel eens tegengesproken worden in dit topic.
Klopt de datum eerste toelating heeft Tesla verder zelf in de hand wanneer ze dat doen, maar ik weet niet hoe dat precies zit qua regelgeving op welke plek de auto dan aanwezig mag zijn (NL/boot etc.). Het eerder registreren was zo bij mijn huidige auto: in december door de dealer (eerste toelating) op kenteken en 2 maanden later pas op naam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

jurinho123 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:56:
[...]

Ben heel benieuwd of die aflevering goed gaat als er geen kenteken bekend is. Ik mag zelf morgen 12:00 halen maar gisteren om 17:00u was er nog geen kenteken bekend voor mijn auto volgens de Tesla medewerker.
Net m’n collega aan de telefoon gehad. Ging niet top vandaag. Vanaf het station zijn er shuttle busjes, maar daar was het al behoorlijk druk. Eenmaal aangekomen waren er 200+ man die een auto op kwamen halen.

Hij kon niet vooraf zijn account koppelen op z’n app, waardoor het zoeken van de auto een uur heeft geduurd (samen met tesla medewerkers). Normaal kan je via je app toeteren en dan vind je je auto blijkbaar. Er staan er namelijk duizenden volgens hem. Eenmaal gevonden stonden de auto’s zo dicht op elkaar dat hij er bijna niet in paste🤫
Aantal km’s die hij nog kon rijden was iets meer dan 100, terwijl hij een LR heeft.

Maaaaaar....

Het rijdt geweldig!

Ik ben benieuwd volgende week als ik ‘m ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
SmartHarry schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:17:
Hoe zijn ervaringen met 'leverbaar 2019' bestellingen ?
Mijn ervaring is:
- Besteld op 2 dec
- Op 2 dec email ontvangen met "verwachte leverdatum tussen 9 dec en 16 dec.

Geen verdere updates meer gekregen ( met name een betaal verzoek zal toch nodig zijn)
Hoe is ervaring bij anderen bij 'leverbaar in 2019 ' bestellingen ?
Mijn ervaring is uiteindelijk (met het nodige gebel en geregel) heel goed geweest. 4 November besteld, 20 november de auto opgehaald in Amsterdam. LM = Alphabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloha.

Kleine update.

1-11. LR AWD white black int 19inch.

Nog geen VIN. Wel een Rn.
Vanmiddag tesla Tilburg gebeld en netjes te woord gestaan dat ik tussen 17/20 dec een sms krijg en uiterste ophaal datum 27-12 is maar zal zeer waarschijnlijk voor de kerst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:33:
[...]

Net m’n collega aan de telefoon gehad. Ging niet top vandaag. Vanaf het station zijn er shuttle busjes, maar daar was het al behoorlijk druk. Eenmaal aangekomen waren er 200+ man die een auto op kwamen halen.

Hij kon niet vooraf zijn account koppelen op z’n app, waardoor het zoeken van de auto een uur heeft geduurd (samen met tesla medewerkers). Normaal kan je via je app toeteren en dan vind je je auto blijkbaar. Er staan er namelijk duizenden volgens hem. Eenmaal gevonden stonden de auto’s zo dicht op elkaar dat hij er bijna niet in paste🤫
Aantal km’s die hij nog kon rijden was iets meer dan 100, terwijl hij een LR heeft.

Maaaaaar....

Het rijdt geweldig!

Ik ben benieuwd volgende week als ik ‘m ga halen
Ik ben ook bang voor die koppeling, aangezien ik niets gekoppeld heb in mijn account (geen RN in secundair account). Wellicht had hij ongeluk en hoort het normaal te werken, maar ik zie dat bij mij straks ook nog wel eens gebeuren.

@Mesque, we kunnen wel stellen dat jij een grote uitzondering bent geweest. Die omloopsnelheid is bizar snel, zeker voor Alphabet. Lekker voor jou natuurlijk, maar dat komt zelden voor volgens mij.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
Na gisteren de SMS te hebben gekregen ben ik zojuist door Arval gebeld. De auto wordt volgende week donderdagmiddag 12 december geleverd. Nog maar een klein weekje geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRegt
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-08 15:01
OMX2000 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:31:
Even om het universum te balanceren ook ff wat Model X nieuws tussendoor.

Ik belde net met Tesla, en de man die ik sprak gaf aan dat mijn auto in Tilburg staat. Auto heeft nog geen kenteken en hij verwachte dat ik binnen een paar dagen een berichtje zou krijgen. Hij heeft nog voor de zekerheid mijn nummer gechecky.

/cc @McRegt
Mooi! Ik was van plan begin komende week nog eens te bellen. Dus die timing moet dan ongeveer wel kloppen. Bedankt voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:22:
[...]

Ohh hoe lang gewacht? En welke LM..??
1-10 besteld, 8-11 VIN.
LM = Arval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markboss schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:38:
[...]

@Mesque, we kunnen wel stellen dat jij een grote uitzondering bent geweest. Die omloopsnelheid is bizar snel, zeker voor Alphabet. Lekker voor jou natuurlijk, maar dat komt zelden voor volgens mij.
I know :) maar dat de timing die hij heeft doorgekregen zeker werkelijkheid zou kunnen zijn lijkt me prettig om te weten voor de vraagsteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Toch er weer doorheen gekomen (013 Delivery NL nummer, keuze 1>1). Aardige dame aan de telefoon die er allemaal ook heel erg van baalde hoe alles liep.

Er werd mij verteld dat het dit jaar vrijwel zeker niet gaat lukken en dat er veel mensen teleurgesteld moeten gaan worden. Blijkbaar krijgt Europe wat er over blijft in de US en zijn er daar veel SR+ besteld waardoor ze er veel minder binnen krijgen dat ze hadden ingeschat. Hierdoor kunnen ze de beloftes (bestel voor ... voor een auto in 2019 etc) voor vele niet waar maken. Het gaat voornamelijk om orders van LMs.

Ik moet zo snel mogelijk contact met mijn LM op nemen volgens haar, zodat zij weer contact konden opnemen met Tesla voor hoe nu verder...

Wat is dit ontzettend jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

vontrapp schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:27:
[...]

Ja ik heb die ook gehad nog geen sms! Meeste sms zijn een week voor het leveren

We wachten netjes af

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Tammestein schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:02:
Not yet. Maar gezien onze LR RWD’s op 10 dec aankomen in Adam en dan nog even gecheckt moeten worden, neem in aan dat ze tussen 12-15 dec geleverd worden..
Ik kreeg door dat mijn LR RWD op de Glovis Sirius staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
Aperture schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:45:
Toch er weer doorheen gekomen (013 Delivery NL nummer, keuze 1>1). Aardige dame aan de telefoon die er allemaal ook heel erg van baalde hoe alles liep.

Er werd mij verteld dat het dit jaar vrijwel zeker niet gaat lukken en dat er veel mensen teleurgesteld moeten gaan worden. Blijkbaar krijgt Europe wat er over blijft in de US en zijn er daar veel SR+ besteld waardoor ze er veel minder binnen krijgen dat ze hadden ingeschat. Hierdoor kunnen ze de beloftes (bestel voor ... voor een auto in 2019 etc) voor vele niet waar maken. Het gaat voornamelijk om orders van LMs.

Ik moet zo snel mogelijk contact met mijn LM op nemen volgens haar, zodat zij weer contact konden opnemen met Tesla voor hoe nu verder...

Gelijk een P bestellen!
Je leeft maar 1 keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Eindelijk kreeg ik Telsa Delivery aan de telefoon. Enige wat hij mij kon vertellen is dat mijn auto 16 december gepland is om in Amsterdam aan te komen (Amsterdam, niet Zeebrugge) en dat ik die week erin zal rijden. Dus sms moet ik volgende week verwachten.

Nog geen kenteken zei hij. Vind ik raar.

Heel ander verhaal dan wat ze vorige week hadden... Hopelijk klopt deze wel.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
DLodder schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:50:
[...]

Gelijk een P bestellen!
Die SR+ was mij al duur genoeg, dus dat gaat 'm helaas niet worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
2 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:47:
[...]

Ik kreeg door dat mijn LR RWD op de Glovis Sirius staat.
Vanmiddag bij Tesla Amsterdam meegekeken en die van mij stond in Zeebrugge, kan dus inderdaad zijn dat deze op de Glovis Sirius heeft gestaan. 17/12 aankomst in Amsterdam en vanaf 18/12 uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior

Ja, echt balen. Ga je hem nu annuleren wanneer de LM hierin mee werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
Hmmmm mijn auto is weg uit m'n Tesla account.

OF ze zijn de bestelling aan het koppelen aan de order van LM
OF er is gewoon wat mis met het systeem
OF ik ben de lul 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:38:
[...]

Ik ben ook bang voor die koppeling, aangezien ik niets gekoppeld heb in mijn account (geen RN in secundair account). Wellicht had hij ongeluk en hoort het normaal te werken, maar ik zie dat bij mij straks ook nog wel eens gebeuren.

Om de 1 of andere reden kunnen wij het account niet koppelen. De auto’s worden gekocht op naam van het bedrijf, wellicht dat daar de oorzaak in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen met je LM wie weet staat er iets op voorraad van je LM. Ik heb vandaag van mijn LM jouw config toegewezen gekregen. Die komt uit hun voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
DLodder schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:54:
Hmmmm mijn auto is weg uit m'n Tesla account.

OF ze zijn de bestelling aan het koppelen aan de order van LM
OF er is gewoon wat mis met het systeem
OF ik ben de lul 8)7
Had ik ook, vanaf de overdracht van jouw VIN vanuit jouw RN naar het RN van de LM, zie je niets meer in je eigen account en ook niets in het account van je werkgever. Geen zorgen, maar wel regelen dat je weet wat het RN vanuit je werkgever is zodat ze jou bij het ophalen de juiste auto kunnen meegeven (de ophaalafspraak staat nog op het account van je eigen RN, wat voor verwarring kan zorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:50:
Eindelijk kreeg ik Telsa Delivery aan de telefoon. Enige wat hij mij kon vertellen is dat mijn auto 16 december gepland is om in Amsterdam aan te komen (Amsterdam, niet Zeebrugge) en dat ik die week erin zal rijden. Dus sms moet ik volgende week verwachten.

Voor mij het zelfde. Dus nog even geduldig wachten en niet te vaak op tweakers kijken 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
mmm had vorige week Tesla gesproken en toen mocht ik de auto in de week van 16 december verwachten en was er misschien al deze week een kenteken bekend. Vol goede moed bel ik vandaag om te vragen of het kenteken er is.

Geeft de man aan dat die nu voor de laatste week van december gepland staat en het nog spannend gaat worden. Ook zou ik voor updates naar de LM moeten gaan en niet naar Tesla. Qua levergarantie geven ze aan dat als berijder je nergens aanspraak op kan maken aangezien Leaseplan hun klant is en niet de berijder :-(

Hoop maar dat ze wat roepen daar bij Tesla anders gaan er heel veel mensen teleurgesteld worden...

Enige positieve dat die man kon melden was dat ik een VIN heb (dat wist ik natuurlijk al) en het zo maar eens zou kunnen gaan lukken |:( .

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.RMM op 06-12-2019 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
Vanmiddag met Tesla gebeld via 013, heb een Kenteken doorgekregen en Mevrouw wist mij te vertellen dat ik volgende week een sms kan verwachten en mid dec kan ik mn m3 ophalen. Gaat de goede kant op lijkt het zo

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLodder schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:50:
[...]

Gelijk een P bestellen!
Door zo'n P is dat ene leven wellicht wat korter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Housenki
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 09:59
Gisteren SMS, volgende week levering. Het einde is in zicht!

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/Athlon besteld: 3 Sep, RN: 12 Sep, Restrictie: 2 nov, VIN: 26 nov, SMS: 5 dec, kenteken:.... levering: 13 dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
claudior schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:54:
[...]

Ja, echt balen. Ga je hem nu annuleren wanneer de LM hierin mee werkt?
Gelijk gebeld, ze komen maandag bij mij terug. Ze wisten zelf nog van helemaal niks en hadden wel verwacht dat Tesla met hun hier contact over op had genomen... (zeker nu wel al zo dicht bij het einde vh jaar zijn).

Ik weet nog niet wat ik ga doen, eerst maar even kijken of er iets te regelen valt..
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:59:
Bellen met je LM wie weet staat er iets op voorraad van je LM. Ik heb vandaag van mijn LM jouw config toegewezen gekregen. Die komt uit hun voorraad.

[...]
Dat biedt wel iets van hoop. Hopelijk kan ik maandag dan iets met hun regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou anders de bestelling ook gewoon laten staan. Wie weet vinden ze ineens een auto ergens in een hoek en krijg je die alsnog gekoppeld.

Ze kunnen nog geannuleerd worden binnen 7 dagen na ontvangst of binnen X km
Aperture schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:13:
[...]

Gelijk gebeld, ze komen maandag bij mij terug. Ze wisten zelf nog van helemaal niks en hadden wel verwacht dat Tesla met hun hier contact over op had genomen... (zeker nu wel al zo dicht bij het einde vh jaar zijn).

Ik weet nog niet wat ik ga doen, eerst maar even kijken of er iets te regelen valt..

[...]

Dat biedt wel iets van hoop. Hopelijk kan ik maandag dan iets met hun regelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:16:
Ik zou anders de bestelling ook gewoon laten staan. Wie weet vinden ze ineens een auto ergens in een hoek en krijg je die alsnog gekoppeld.

Ze kunnen nog geannuleerd worden binnen 7 dagen na ontvangst of binnen X km

[...]
Ik ga (als ik dat al zou kunnen met secondary account) zeker niks annuleren. Tot het laatste moment blijf ik hopen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
jay56 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:58:
Heb ook dit kenteken (G-XXX-VD). Tegen mij heeft Tesla gezegd dat de auto nu in Zeebrugge is... 10 december is hij in Amsterdam. Hierna volgt een inspectie wat max 1 week kan duren. Zodra de inspectie is gedaan en de auto is goed krijg je deze z.s.m.
Ben benieuwd ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Mijn historie.

Bestelling 11 sep bij LM (eerste verwachte levering eind oktober volgens LM). RN ontving ik 17 sep. Welkomst-mail en account-mail volgden allemaal snel.

Mijn eerste telefonische contact met Tesla was eind oktober, met de vraag of er iets bekend was omtrent een leverdatum. Antwoord van Tesla; “Half/eind november ivm Performance modellen die op dat moment ergens op zee zouden drijven. Op één van de boten uiteraard.” De grapjas, maar hoogst aardige medewerker. Waarom mijn belletje naar Tesla? Nou, ik zag en hoorde dat er een aantal mensen met eenzelfde config en een latere besteldatum al een VIN hadden ontvangen. Ik dacht, er zal toch niet toch stiekem wel een restrictie op zitten wat bij mij niet van toepassing is?
Een aantal VIN-bommen later en op 26 nov wederom gebeld met Tesla. Het antwoord was, dat het niet lang meer zou duren en ieder moment een auto gekoppeld kon worden. Leverdatum kon hij niets van zeggen, maar zeker dit jaar nog. Warempel, dezelfde dag een VIN in source. Een nieuwe, welbekende, VIN-bom waarbij aardig wat andere wachtenden met een P en LR eindelijk aan de beurt waren. Nu wachten op de SMS dus!!!! En tja, wachten duurt lang. 27 nov gebeld met Tesla of men enig idee had wat de leverdatum zou, kunnen worden. Antwoord; “Ik schat zo in op 5 december meneer. En ik zie ook al een kenteken! Zal ik die vast doorgeven?” Nou… graag. Weer zo’n aardige medewerker van Tesla. Verder werd het weer even stil.
Ivm de verkoop van mijn oude auto werd ik gebeld door de nieuwe c.q. toekomstige gelukkige eigenaar van mijn Golf GTE wanneer ik deze kon inleveren? Dus, 1 december maar weer even gebeld met Tesla. Mij werd verteld dat mijn M3P in Zeebrugge klaarstond voor transport naar Amsterdam. Levering zou ongeveer in de 2e week van december ‘kunnen’ gaan plaatsvinden…… onder voorbehoud natuurlijk.
Ook ik ben een ongeduldig mannetje, gedreven door alle verhalen op dit topic en heb op 3 december toch maar weer even gebeld met Tesla of er een ‘ietsie pietsie’ meer bekend was mbt de levering. Antwoord van Tesla; “Meneer, het kan ieder moment gaan gebeuren. Waarschijnlijk morgen al kunt u de SMS met leverdatum ontvangen.” En ja hoor dezelfde dag (3-dec) om 19.12 uur ontving ik de eerste SMS met leverdatum 9-12. Of ik deze met JA of NEE wilde beantwoorden. Duh… JA natuurlijk. De volgende dag wederom een SMS met dezelfde vraag. Maar weer met JA beantwoord natuurlijk. Vrijwel direct daarna een bevestigingsmail ontvangen met de leverdatum. Ook in mijn account op de beheerpagina werd nu de VIN en de leverdatum getoond.
En nu… is het bijna 9 dec. Zat vandaag alleen nog even met dit zinnetje in mijn bevestigingsmail van Tesla: Mochten wij door onvoorziene omstandigheden uw Tesla toch niet op de afgesproken datum kunnen leveren, dan nemen wij uiterlijk één werkdag voor levering contact met u op.
Haaaaa, deze werkdag is bijna voorbij!!!!! Nu hopen dat ik niet te vroeg juich.
Goed weekend en wellicht tot maandag bij de Koopman Terminal!!!!

P.s. Zal wel nog even melden hoe de aflevering is gegaan.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:50:

Ik kreeg vandaag te horen dat de auto "op een boot" staat. Aankomst rond de 16e, levering tussen 20 en 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinxz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-03-2024
Vandaag gebeld met de ANWB om voor de levering al de verzekering rond te hebben. Alles doorgenomen, alles genoteerd, wordt even in de wacht gezet voor "acceptatie", blijkt dat ze het P model niet durven te verzekeren. Wat jammer is want een M3 verzekeren kost bij de ANWB vanaf de 40 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Vandaag m’n eindafrekening gehad en m’n P betaald. Kenteken en definitieve datum volgen. Verwachting is rond 27 dec.

Het Tesla systeem heeft tot nu toe prima gewerkt bij mij. Geduld mensen, het komt echt goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:29:
[...]

Ik kreeg vandaag te horen dat de auto "op een boot" staat. Aankomst rond de 16e, levering tussen 20 en 24.
Ik snap er ook niks meer van, lijkt alsof de rode Tesla’s gewoon niet traceerbaar zijn.

Had een wijsneus vandaag aan de lijn, die wist mij zelfs te vertellen dat de auto zeker niet in Zeebrugge staat, toen ik hem vroeg waarom ik dan al een kenteken heb gekregen kon hij geen antwoordt geven en probeerde hij mij af te wimpelen.

Ojah en volgens hem was 17Dec de datum dat ik een sms kon ontvangen en niet de datum dat mijn auto in AMS zou zijn. Ze zijn weer lekker bezig en dan snap ik niet waarom ik 25Nov hoorde dat de auto in Zeebrugge stond. 8)7 8)7

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022

Welke LM jij? Ik mag hopen dat je geen gelijk krijgt. Leaseplan zei vanmiddag nog dat het onzin is wat ze bij tesla verkondigen. Ik ga voorlopig van het positieve uit.... denk ik....

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een half uur in de wacht opeens het bandje, we zijn gesloten.... baal!

Hier een VIN van 25/11 en nog geen kenteken. 11/12 zou de afleverdatum worden en nu al weer verwachting 16/12.... zucht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:51:
[...]

Ik snap er ook niks meer van, lijkt alsof de rode Tesla’s gewoon niet traceerbaar zijn.

Had een wijsneus vandaag aan de lijn, die wist mij zelfs te vertellen dat de auto zeker niet in Zeebrugge staat, toen ik hem vroeg waarom ik dan al een kenteken heb gekregen kon hij geen antwoordt geven en probeerde hij mij af te wimpelen.

Ojah en volgens hem was 17Dec de datum dat ik een sms kon ontvangen en niet de datum dat mijn auto in AMS zou zijn. Ze zijn weer lekker bezig en dan snap ik niet waarom ik 25Nov hoorde dat de auto in Zeebrugge stond. 8)7 8)7
Anderhalve week geleden stond die van mij ook nog in zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Miepz78 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:53:
[...]

Welke LM jij? Ik mag hopen dat je geen gelijk krijgt. Leaseplan zei vanmiddag nog dat het onzin is wat ze bij tesla verkondigen. Ik ga voorlopig van het positieve uit.... denk ik....
Ik zit bij Volkswagen Pon Financial Services (via werkgever). Ik hoop ook dat die dame van DeliveryNL die ik aan de telefoon had geen gelijk krijgt... Op maandag had ik ook een soort gelijk telefoontje met Tesla, toen zei de mevrouw aan de telefoon dat als ik nu nog geen VIN had de kans groot was dat het dit jaar niet ging lukken. Ben er toen niet op in gegaan over de beloftes die ze gemaakt hadden etc. Vandaag dus wel, met dit als resultaat :|

Lekker het weekend in zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke opties kiezen jullie in het bel menu van 013? Aangezien je bij optie 4 te horen krijgt rustig af te wachten en dat ze niet meer weten dan dat je verteld is al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 18:06:
Welke opties kiezen jullie in het bel menu van 013? Aangezien je bij optie 4 te horen krijgt rustig af te wachten en dat ze niet meer weten dan dat je verteld is al.
1 > 1 met het DeliveryNL nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:59:
[...]

Anderhalve week geleden stond die van mij ook nog in zeebrugge.
Had je al wel een kenteken?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige keer niet. Vandaag vergeten te vragen :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vdhtesla
  • Laatst online: 10-06-2024
Ook weer een update voor mij, vandaag gebeld en kenteken doorgekregen G-XXX-TK.
Auto staat nog op de Glovis Sirius en wordt nu dus waarschijnlijk uitgeladen.
Verwachting is volgende week SMS week erna leveren zei de vriendelijke medewerker.

LR AWD / Black / Black / 19"

Besteld 14-11
RN 19-11
VIN 28-11
Kenteken 06-12

Besteld via Alphabet
Gaat bij mij tot nu toe allemaal erg voorspoedig, 20e op wintersport dus hoop dat ik hem dan heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Zojuist een sms ontvangen voor aflevering zaterdag de 14e!

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dacofiel
  • Laatst online: 19-10-2022
JAAA!!

Zojuist SMS voor 13/12 ophalen... heb 19/11 VIN

SR+, Blue, Black,19", afgeleverd 13/12/2019

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

YES, hier ook net! 14-12 om 15:00 *O* *O* *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2019 18:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:20
@Aperture wel apart dat ze dat vertellen, want in de US liepen de tijden op en op en is ze zelfs verteld dat ze nu pas weer gaan uitleveren. Heel toevallig liepen de levertijden daar op toen de boten naar de EU vermeerderen en lopen ze nu ineens weer terug nu de laatste boot naar Nederland is geweest.
Hoezo restant krijgen. Alle berichten doen er juist op wijzen dat de productie naar Europa ging en ze in de US pech hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Geen SMS, geen mail, maar zichtbaar in account

Afhalen 14 dec, 11uur, Amsterdam

Besteld door LM 02/10
Verwerkt door Tesla :16/10
RN: 16/10
Prepare for delivery: 25/10
VIN in source: 23/11
Afspraak in account: 06/12
Afspraak: 14/12
(geen sms/geen mail)

SR+/Black/Black/Aero

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2019 19:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Sint is het land nog niet uit: SMS 14-12!

[ Voor 42% gewijzigd door QS08 op 06-12-2019 18:55 ]

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Bij Tesla weten ze het ook niet allemaal hoe het zit. Als je 10 verschillende mensen via de telefoon spreekt krijg je 10 verschillende antwoorden en verhalen.

Nu het druk wordt met vele vragen doordat ze nagenoeg niets communiceren of duidelijkheid kunnen geven als iemand iets vraagt zijn ze ook nog slecht bereikbaar, waar de verbinding na minuten lang wachten zelfs verbroken wordt.
Onprofessioneel wat mij betreft.

Als ze je over de telefoon een VIN nummer of kenteken geven dan heb je er nog iets aan, maar als je ze iets vraagt over het proces of verwachtingen ben je overgeleverd aan de speculaties en interpretatie van de medewerker zelf.

Ik wacht het verder wel af, alle speculaties hier over het proces zijn voor 90% gebaseerd op alle rare verhalen die Tesla roept aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerholtes
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-09 11:27
Ook ik volg al enige tijd dit topic, zojuist voor de tweede keer een sms ontvangen met een plotselinge nieuwe leverdatum.

Besteld op 04/10
RN op 20/10
Welkomst mail 25/10
Levering sms 29/11 - geleverd op 09/12 15:00
Levering sms 06/12 - geleverd op 14/12 10:00

Betreft een Model 3 Performance, zwart interieur, grijs exterieur.

3 maal geprobeerd Tesla te bellen afgelopen week over het kenteken, niet doorheen gekomen. Hele agenda maandag middag voor geleegd en reeds afspraak gemaakt om huidige auto woensdag in te leveren.

Ik lees maar van weinig mensen die zomaar een tweede sms krijgen met een nieuwe datum. Nu blijkt wel dat in beide sms berichten een verschillend RN nummer staat, terwijl de auto 1 maal besteld is via LM.

Wat adviseren jullie? Ik ga in ieder geval Tesla maandagochtend proberen te bellen, wederom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Tjejenki schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 18:50:
Zojuist een sms ontvangen voor aflevering zaterdag de 14e!
Helaas zit ik dan net t weekend in Valencia. Dus maar NEE terug gestuurd. Kijken met welke datum ze later terug gaan komen 😔

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tjejenki schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:05:
[...]

Helaas zit ik dan net t weekend in Valencia. Dus maar NEE terug gestuurd. Kijken met welke datum ze later terug gaan komen 😔
jij durft :*)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
BigBreda schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:14:
Mocht er iemand van het Tesla-delivery-team meelezen:....mag ik alsje, alsje, alsjeblieft vandaag een sms ontvangen.
Het wachten duurt zo lang...

Dank U wel
Yesss, dankuwel, net sms ontvangen, zaterdag 14/12 15:00 uur _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan zelf direct in de sms een voorstel doen.

Wordt gewoon door een medewerker gelezen en verwerkt.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Laatst online: 27-11-2024

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

Dany71 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:24:
Mijn historie.

Bestelling 11 sep bij LM (eerste verwachte levering eind oktober volgens LM). RN ontving ik 17 sep. Welkomst-mail en account-mail volgden allemaal snel.

Mijn eerste telefonische contact met Tesla was eind oktober, met de vraag of er iets bekend was omtrent een leverdatum. Antwoord van Tesla; “Half/eind november ivm Performance modellen die op dat moment ergens op zee zouden drijven. Op één van de boten uiteraard.” De grapjas, maar hoogst aardige medewerker. Waarom mijn belletje naar Tesla? Nou, ik zag en hoorde dat er een aantal mensen met eenzelfde config en een latere besteldatum al een VIN hadden ontvangen. Ik dacht, er zal toch niet toch stiekem wel een restrictie op zitten wat bij mij niet van toepassing is?
Een aantal VIN-bommen later en op 26 nov wederom gebeld met Tesla. Het antwoord was, dat het niet lang meer zou duren en ieder moment een auto gekoppeld kon worden. Leverdatum kon hij niets van zeggen, maar zeker dit jaar nog. Warempel, dezelfde dag een VIN in source. Een nieuwe, welbekende, VIN-bom waarbij aardig wat andere wachtenden met een P en LR eindelijk aan de beurt waren. Nu wachten op de SMS dus!!!! En tja, wachten duurt lang. 27 nov gebeld met Tesla of men enig idee had wat de leverdatum zou, kunnen worden. Antwoord; “Ik schat zo in op 5 december meneer. En ik zie ook al een kenteken! Zal ik die vast doorgeven?” Nou… graag. Weer zo’n aardige medewerker van Tesla. Verder werd het weer even stil.
Ivm de verkoop van mijn oude auto werd ik gebeld door de nieuwe c.q. toekomstige gelukkige eigenaar van mijn Golf GTE wanneer ik deze kon inleveren? Dus, 1 december maar weer even gebeld met Tesla. Mij werd verteld dat mijn M3P in Zeebrugge klaarstond voor transport naar Amsterdam. Levering zou ongeveer in de 2e week van december ‘kunnen’ gaan plaatsvinden…… onder voorbehoud natuurlijk.
Ook ik ben een ongeduldig mannetje, gedreven door alle verhalen op dit topic en heb op 3 december toch maar weer even gebeld met Tesla of er een ‘ietsie pietsie’ meer bekend was mbt de levering. Antwoord van Tesla; “Meneer, het kan ieder moment gaan gebeuren. Waarschijnlijk morgen al kunt u de SMS met leverdatum ontvangen.” En ja hoor dezelfde dag (3-dec) om 19.12 uur ontving ik de eerste SMS met leverdatum 9-12. Of ik deze met JA of NEE wilde beantwoorden. Duh… JA natuurlijk. De volgende dag wederom een SMS met dezelfde vraag. Maar weer met JA beantwoord natuurlijk. Vrijwel direct daarna een bevestigingsmail ontvangen met de leverdatum. Ook in mijn account op de beheerpagina werd nu de VIN en de leverdatum getoond.
En nu… is het bijna 9 dec. Zat vandaag alleen nog even met dit zinnetje in mijn bevestigingsmail van Tesla: Mochten wij door onvoorziene omstandigheden uw Tesla toch niet op de afgesproken datum kunnen leveren, dan nemen wij uiterlijk één werkdag voor levering contact met u op.
Haaaaa, deze werkdag is bijna voorbij!!!!! Nu hopen dat ik niet te vroeg juich.
Goed weekend en wellicht tot maandag bij de Koopman Terminal!!!!

P.s. Zal wel nog even melden hoe de aflevering is gegaan.
Tot maandag! :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjenok
Yes, ik heb enige logica ontdekt. De sms'jes worden vanaf ongeveer 18:45 gestuurd elke dag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Sinterklaas is geweest, 18:50 smsje gekregen: 14-12 15:00 uur *O*

Ook mooi op een zaterdag, scheelt weer een dag inkomsten (zzp'er).

[ Voor 34% gewijzigd door pirke op 06-12-2019 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Het lijkt erop dat de datum die Tesla geeft, de aankomst van op de Koopman terminal is.
Althans, zo lijkt het er bij mij op!

Eind november contact gehad met Tesla, mevrouw zei: "4 december" op mijn vraag wanneer de levering ongeveer verwacht werd. En volgens mij kwam 4 december de Autopride aan bij Koopman toch? Daarna wat checks en aanmelden voor uitlevering.
Althans, dat is mijn gevoel bij mijn situatie :) misschien dat jullie er iets aan hebben

-edit: ik moet wel zeggen dat dat een Engelssprekende dame was en toen was het nog niet hectisch. Gisteren een Nederlandse dame aan de telefoon die al hijgend het gesprek inkwam en in de zesde versnelling aan het praten was. Leek nogal chaotisch en zij zei "volgende week komt de boot aan en daarna pas sms''

[ Voor 31% gewijzigd door QS08 op 06-12-2019 19:41 ]

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
Hier een minder fijn smsje: levering van morgen verplaatst naar volgende week, dit terwijl ik gisteren nog gebeld ben door Tesla om de afspraak te bevestigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
*O* Sms is binnen 16-12 wordt ie afgeleverd door de LM *O*

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Tjenok schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:27:
Yes, ik heb enige logica ontdekt. De sms'jes worden vanaf ongeveer 18:45 gestuurd elke dag.
En een week van te voren

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Yes! net een sms ontvangen!

"Gefeliciteerd! Uw Tesla model 3 wordt bij u afgeleverd op 16/12, uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen"

Just to be sure: dit is toch wel DE sms? :)

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Hier ook zojuist een sms ontvangen! 13/12 om 14:00 ophalen in Amsterdam :D

2-10 besteld
15-10 RN
18-11 VIN
24-11 Kenteken
6-12 SMS
13-12 ophalen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb zojuist een sms ontvangen.... dat morgen de glazenwasser komt.... 😭

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Miepz78 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:59:
Ik heb zojuist een sms ontvangen.... dat morgen de glazenwasser komt.... 😭
Kun je de mist beter zien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 19:20

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

[...]

Dat wordt levering in 2020. Leasemaatschappijen waarschuwen al dat je alles mag doen, behalve "nee" terug sturen. Je auto wordt letterlijk vergeven aan iemand anders en je staat dan weer achteraan in de rij.
Ja terugsturen en zelf contact opnemen met tesla.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Pagina: 1 ... 254 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.