Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marks69
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-02 18:47
Om op dit negatief berichtende forum wat hoop in te brengen:
Vandaag gebeld door ALD, mijn RN is gekoppeld aan een VIN, wat levering dit jaar zou garanderen volgens hun, op hun lijst staat een afhaaldatum van 24/12 in Amsterdam
en dat terwijl ik pas 14/11 besteld heb bij ALD

[ Voor 9% gewijzigd door Marks69 op 06-12-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Smuggler schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:12:
[...]

Dat wordt levering in 2020. Leasemaatschappijen waarschuwen al dat je alles mag doen, behalve "nee" terug sturen. Je auto wordt letterlijk vergeven aan iemand anders en je staat dan weer achteraan in de rij.
Ja terugsturen en zelf contact opnemen met tesla.
Dat roept Alphabet inderdaad. Maar uit ervaring uit dit topic blijkt dat wel mee te vallen. Maar... je hebt gelijk, je kan beter JA antwoorden en bellen.

Dus, even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Smuggler schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:12:
[...]

Dat wordt levering in 2020. Leasemaatschappijen waarschuwen al dat je alles mag doen, behalve "nee" terug sturen. Je auto wordt letterlijk vergeven aan iemand anders en je staat dan weer achteraan in de rij.
Ja terugsturen en zelf contact opnemen met tesla.
We zullen zien. Overigens geen lease maar zelf besteld (en betaald).

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
En we behoren vanaf nu officieel tot de Tesla club !
Vandaag werd de M3 dan eindelijk gebracht op kantoor als verlaat Sinterklaas cadeautje. Wel gelijk mogen ervaren wat range anxiety nu werkelijk inhoudt. M3 werd namelijk zonder eerst te hebben opgeladen met maar 30 km geleverd en dit zag je zienderogen zakken....En toen moest ik nog naar Badhoevedorp vanaf Amsterdam. Op een zomerse dag geen probleem, nu wat minder. Ik kwam aan met nog 7 !! km op de teller aan bereik... cruisend over de A9 met 85km p/u ..
Aangekomen in Badhoevedorp, Jemig wat was t druk bij Cor en Don ... gewoon in de file staan ( zonder de adaptive cc aan :-))
Maar t is gelukt hoor, gelijk ff ad supercharger gehangen om toch voldoende prik te hebben voor mijn ritje naar huis..

Man,man,man... wat een torque! Was best wel wat gewend van mijn vorige auto's (VAG groep met 4 ringen in maat 4 en 6) maar dit is buiten kijf.

Vooral de reactie van mijn kids: onbetaalbaar !

Gelijk ook maar direct de laatste update gedaan voor toekomstige nog snellere charge momentjes bij de SC stations.

Conclusie voor nu: Ik ben blij !

Ik wens eenieder dan ook heel veel plezier met t moment zoals ik hem vandaag heb mogen beleven.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mail gehad van Athlon met uitleg van levering. Ik krijg wel zelf ook een SMS voor aflevermoment, maar Athlon haalt hem op. Op de dag van levering vanuit Athlon wordt hij vanaf 13:00 geleverd en afhankelijk van de drukte kan dit tot in de avond duren. Krijg dan info van de chauffeur hoe laat +-. Middagje thuiswerk dus.

Daarbij ook een link ontvangen met info over de auto, best netjes gedaan van Athlon en fijn om het gevoel te krijgen 'dat er iets gebeurd'.
Hierbij de link voor de liefhebber; https://www.athlon.com/nl...-bestelling-en-aflevering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mnk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 09:46

mnk

Begin van de avond ook sms!! 14/12 in ochtend ophalen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang wachten vanavond eindelijk een aflever-sms voor 14/12! Helaas op een moment dat ik écht niet kan... Iemand ervaring met verzetten? Kun je Delivery het beste bellen of mailen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

(Nog) geen SMS gehad. Wel een afspraak voor levering in mijn account. 13-12 :-)
Helaas zit ik dan in het buitenland en wil ik iemand anders de Tesla laten halen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Blijkbaar moet ik ergens een formulier invullen, maar geen idee waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Je kan via Tesla delivery een machtigingsformulier opvragen. Dan kan een ander persoon je auto ophalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rob2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-05 22:09
geen sms, weel een afspraak in mijn account: 13 december

SR+| Wit | Zwart | Aero | Trekhaak | Besteld: 03-10 | RN: 15-10 | VIN: 19-11 | SMS: - | Levering: 13-12 | LM: Prolease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen naar uw levering. Indien iemand anders uw Tesla ophaalt, dient u de bijgevoegde volmacht in te vullen en te tonen bij uw aankomst.

Dit stond bij mijn bevestiging. Formulier zat er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:42:
(Nog) geen SMS gehad. Wel een afspraak voor levering in mijn account. 13-12 :-)
Helaas zit ik dan in het buitenland en wil ik iemand anders de Tesla laten halen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Blijkbaar moet ik ergens een formulier invullen, maar geen idee waar ik dit kan vinden.
Bij de bevestiging van de afspraak via e-mail wordt een machtigingsformulier (power of attorney) meegestuurd.

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abarth schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:49:
[...]

Bij de bevestiging van de afspraak via e-mail wordt een machtigingsformulier (power of attorney) meegestuurd.
Wanneer hoor je deze mail te ontvangen? Gistermiddag heb ik de SMS ontvangen en met JA beantwoord, echter nog geen mail mogen ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Abarth schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:49:
[...]

Hier wel meteen de mail ontvangen maar geen formulier in de bijlage.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roberto-NL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 12:54
Juppie!! SMS!!!
14/12 in de ochtend

SR+ pearl white / black / aero / trekhaak ; 5-10 besteld, 19-11 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:05:
[...]

Wanneer hoor je deze mail te ontvangen? Gistermiddag heb ik de SMS ontvangen en met JA beantwoord, echter nog geen mail mogen ontvangen...
Dat is een goede vraag. Ik kreeg na mijn 1e JA vorige week geen bevestigings mail. Afgelopen dinsdag kreeg ik opnieuw een SMS en na mij 2e JA kreeg ik eerst een bevestiging via SMS en daarna via mail.
Denk niet dat het geautomatiseerd is ...

[ Voor 4% gewijzigd door Abarth op 06-12-2019 21:31 ]

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 09:06
Yes! Geen SMS, geen mail, maar zichtbaar in account

Afhalen 13 dec, 10 uur, Amsterdam

Besteld door LM 03/10
Prepare for delivery: 25/10
VIN in source: 19/11
Afspraak in account: 06/12
Afspraak: 13/12

(geen sms/geen mail)

SR+/MS/Black/Aero

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Werkt iedereen met een aflever sms het exceloverzicht bij?

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Config: SR+/blauw/trekhaak

15/7: Bestelling via Alphabet, levering aangevraagd op 31/10
18/7: RN nummer
25/10:Mailtje 'Bereidt u voor op levering'
25/11: VIN
6-12: SMS, ophalen volgende week vrijdag 13/12

Even een vraag. Er staat dat 'alle in de registratie vermelde personen aanwezig dienen te zijn om te tekenen'. Dus dan moet mijn vrouw ook mee.

Weet iemand of dat echt een ding is? Of loopt dat wel los en kan ik hem ook gewoon zelf ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Mail gehad van LM, levering toch 13-12. d:)b
RvdL75 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:37:
[...]

Paal was een verplicht onderdeel bij de LM (Athlon). Daarvoor eerst meterkast aan laten passen, vervolgens van 1 naar 3 fase aansluiting via Liander en de 19e komt mn paal. En.. zojuist Athlon gesproken nav de leverafspraak van de 13e in mijn Tesla-account. Zij gaven aan dat de berijdersdesk in de week erna levering gaat plannen en dat communicatie daarover nog volgt. Dus ik verwacht dat paal en auto ongeveer gelijktijdig komen.. oOo

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Lees net dat de Tesla owners club NL gevraagd is naar vrijwilligers om bij de massale leveringen te assisteren. Zou voor een periode vanaf 14/12 zijn. Dus die 1000 per dag gaan er vermoedelijk wel komen.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Swede schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:54:
Lees net dat de Tesla owners club NL gevraagd is naar vrijwilligers om bij de massale leveringen te assisteren. Zou voor een periode vanaf 14/12 zijn. Dus die 1000 per dag gaan er vermoedelijk wel komen.
Als dat betekent dat ik mijn Telsa eerder krijg, besteed ik graag een heel weekend of twee daar!

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:09:
[...]

Als dat betekent dat ik mijn Telsa eerder krijg, besteed ik graag een heel weekend of twee daar!
Vrijwilligers? Voor een set matten of een fob key doen we het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Vrijwillig? Nou nou. Er wordt keiharde omzet mee behaald. Kunnen ze geen ZZP'ers inschakelen? Zou wel wat zijn, puur uit liefde voor 'the cause' een hele zaterdag of zondag daar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:32
Marks69 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 20:14:
Om op dit negatief berichtende forum wat hoop in te brengen:
Vandaag gebeld door ALD, mijn RN is gekoppeld aan een VIN, wat levering dit jaar zou garanderen volgens hun, op hun lijst staat een afhaaldatum van 24/12 in Amsterdam
en dat terwijl ik pas 14/11 besteld heb bij ALD
Leuk voor je positivo, maar de werkelijkheid is dat veel SR+ bestellers buiten de boot vallen dit jaar. Wat voor config heb je?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
De zus van mijn tante werkt toevallig op de RCC Miley Cyrus en zij heeft daar een grote doos met gratis Tesla frunkhooks gezien voor de Kerst vrijwilligers.

Sorry, flauwe grap natuurlijk. Oproep voor vrijwilligers vanaf 14 december kan de wachtenden onder ons zeker helpen.

https://www.facebook.com/...8941138810450?d=n&sfns=mo

[ Voor 39% gewijzigd door ivo.040 op 06-12-2019 22:41 ]

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik via telefonisch contact vanmorgen een kenteken en vermoedelijke afleverdatum van 18/19 december te horen kreeg, kwam eind van de middag (toch nog verrassend) een SMS. Ophalen op 14 december om 11uur in Amsterdam. _/-\o_

Helemaal blij nu, temeer omdat ik juist die dag nog wat anders speciaals ga doen. *; In de middag heb ik een afspraak staan met mijn vriendin en haar ouders en heb een aanzoek voorbereid. Dat krijgt nu wel een speciaal tintje met een splinternieuwe en notabene witte Tesla voor de deur. :Y

Nu maar hopen dat de afspraak niet wordt verzet......

PS Excel is bijgewerkt door mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat was me wel het dagje. Vanochtend naar A'dam en de locatie was zo gevonden. Auto gewoon op het terminal-terrein kunnen parkeren. Door de striemende regen de "tent" in, registreren, koffie, plasje en klaar. Al met al 20 minuten binnen geweest. Auto snel gevonden en na een een vochtige inspectie op weg. Er zat ongeveer 200 kilometer in, maar de M3 toch maar ff bij Breukelen aan de SC gehangen en ondertussen een boeren omelet gegeten bij het bijhorende restaurant.

Vervolgens doorgereden naar de bandenboer voor een setje Michelin Pilot Alpin PA4 235/45 R20 100W's en tijdens het aanbrengen van de winterbanden een tweetal problemen gevonden. Allereerst een gigantische panel-gap bij de rechter koplamp. Daar komt echt water naar binnen en, nog erger, een tweetal dikke beschadigingen aan de onderzijde van de bumper. Alsof iemand bij het laden/lossen over een drempel is gereden.

Dus naar Tesla Eindhoven gereden (met ondertussen bijna 160 km op de teller) en de zaken besproken. Ik wordt gebeld voor een afspraak. Al met al een innoverende dag. Maar....wat een auto is dit! Wow, ik ben echt onder de indruk en, als straks alles op orde is, een 100% tevreden eigenaar.

Iedereen véél succes met het ophalen en tabee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Robberto schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:52:
Ook hier een VIN, gistermiddag voor het laatst gekeken dus zal uit dezelfde batch komen.
SR+, Deep Blue, 18" Aero, Black. Ga nu de excel bijwerken. Bestelhistorie.
Vanavond om 18:50 een SMS gehad, 14/12 ophalen.
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:23:
Vervolgens doorgereden naar de bandenboer voor een setje Michelin Pilot Alpin PA4 235/45 R20 100W's en tijdens het aanbrengen van de winterbanden een tweetal problemen gevonden. Allereerst een gigantische panel-gap bij de rechter koplamp. Daar komt echt water naar binnen en, nog erger, een tweetal dikke beschadigingen aan de onderzijde van de bumper. Alsof iemand bij het laden/lossen over een drempel is gereden.
Dat is waarschijnlijk de laadklep van de de boot geweest, inderdaad wel een extra check waard bij aflevering! :)

[ Voor 44% gewijzigd door Vitruvius op 06-12-2019 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat is waarschijnlijk de laadklep van de de boot geweest, inderdaad wel een extra check waard bij aflevering! :)
[/quote]

Denk het ook idd, normaal zie je dat niet zo 123.....tot op de brug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Onderbouw ‘werkelijkheid’ eens.. welke feiten heb je?
EvaluationCopy schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:15:
[...]

Leuk voor je positivo, maar de werkelijkheid is dat veel SR+ bestellers buiten de boot vallen dit jaar. Wat voor config heb je?

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Ik woon in de buurt (en wacht ook nog steeds op 1 vd M3's die ik hebbesteld) dus als ik een rol kan spelen in de levering van ladingen M3's vooooor 1jan20 dan lijkt mij dat een leuke opgave. Waar kan ik mij melden?

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moofie
  • Laatst online: 03-06-2022
Hi, ik mag maandag mijn auto ophalen! Moet ik naast de verzekering en rijbewijs nog andere papieren meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moofie schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:50:
Hi, ik mag maandag mijn auto ophalen! Moet ik naast de verzekering en rijbewijs nog andere papieren meenemen?
Heb enkel een ID laten zien en that's it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Roesla
  • Laatst online: 10-04-2021
Vandaag om uur uurtje of 11 ingecheckt in de tent. ca 45 minuten wachten omdat de auto nog niet op het terrein stond. Ik was ook een half uurtje te vroeg, dus dat viel reuze mee. Het regende pijpenstelen, dus van controles kwam niet veel terecht. Met 80 km range toch eerst maar even naar Badhoevedorp en meteen een hapje gegeten bij Cor en Don.

Tsja en dan vol stroom naar huis, wat een genot!! Ik merk wel dat ik de rechtervoet een beetje onder controle moet zien te houden, want anders zakt het uithoudingsvermogen van de accu wel heel erg snel. Ik hoop dat dat nog iets bijtrekt na een paar keer opladen, maar steek toch vooral maar hand in eigen boezem.

Iedereen heel veel succes met het wachten, het is echt de moeite waard!!

Foto's lukt helaas niet.

M3 SR+ | Pearl White | Black | Aero 18'' | Besteld 30-9 | RN 4-10 | VIN 8-11| SMS 28-11 | Levering 6-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
Roesla schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:08:
Vandaag om uur uurtje of 11 ingecheckt in de tent. ca 45 minuten wachten omdat de auto nog niet op het terrein stond. Ik was ook een half uurtje te vroeg, dus dat viel reuze mee. Het regende pijpenstelen, dus van controles kwam niet veel terecht. Met 80 km range toch eerst maar even naar Badhoevedorp en meteen een hapje gegeten bij Cor en Don.

Tsja en dan vol stroom naar huis, wat een genot!! Ik merk wel dat ik de rechtervoet een beetje onder controle moet zien te houden, want anders zakt het uithoudingsvermogen van de accu wel heel erg snel. Ik hoop dat dat nog iets bijtrekt na een paar keer opladen, maar steek toch vooral maar hand in eigen boezem.

Iedereen heel veel succes met het wachten, het is echt de moeite waard!!

Foto's lukt helaas niet.
De rechtervoet zal na een maand of 2 wel meevallen. Alles went. Hoewel het heerlijk is om af en toe even te planken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabo
  • Laatst online: 12-09 21:54
Welliswaar geen sms gehad, maar op mijn account staat nu dat ik mijn auto kan ophalen bij de koopman terminal:

- 4 okt order geplaatst
- 9 okt RN aangewezen
- 19 nov VIN in source
- 6 dec VIN op pagina en afspraak (vermoeden dat LM dit gedaan heeft)
- 13 dec levering afspraak

Config:
SR+|Pearl White|Zwart Int|19" aero

Excel is geupdated.

SR+ | Pearl White | Zwart Interieur | Order 4-10 | RN 9-10 | VIN 19-11 | Est. Del. 11-12

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wasntme2
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-10-2022
Gisteren de Tesla 3 mogen ophalen
Historie:
- proefrit niet mogelijk dus bij Tesla langs om te kijken; aangeraden specifieke AWD te kopen omdat daar veel batches van binnenkwamen
- 22 oktober 1e bestelling gedaan AWD, Grijs, 19"
- 25 oktober "prepare for delivery" email 1e bestelling
- 25 oktober 2e reservering "snel beschikbaar", meteen VIN (helaas? een K=2019) in de email, en leverdatum week 11 november
- levering 2e bestelling eind nov (1e bestelling voor de rest 0 communicatie en die geannuleerd)
- levering uitgesteld naar 5 dec
- 3 dec kenteken (PJ, terwijl anderen al veel eerder een R hadden)

Aflevering zelf
- versie 10 software
- wat schoonheidsfouten aan de auto:
- frunk scheef (was binnen een minuut gefixed)
- niet schoon (in en out)
- rubbers in de portieren hangen half los ("is normaal" volgens medewerker)
- rubber achterraampje puilt eronder uit (hoort er onder)
- ramen stonden te laag afgesteld (horen onder de dakrand te gaan ipv eronder te stoppen)
- voor die ramen namen ze hem "even" apart, 45 min lang wachten in de keet, zonder koffie, apparaat kapot
- 120km prik in de tesla, maar ritje van Amsterdam naar Breukelen supercharger (45km) begon die te klagen dat er nog maar 40km in zat bij Breukelen, misschien dat die nog moet calibreren?)
- natuurlijk veel power, altijd leuk
- file rijden leek wel een beetje of ik een flintstone auto ("vierkante" wielen) zat hoe hobbelig. Ik dacht eerst dat het aan het wegdek lag, maar is de auto.
- 80% vol in 30 min
- >= 120km/u een goed voelbare vibratie in de auto
- alarm gaat af over bandenspanning, rond 2.5 bar en allemaal verschillend terwijl het 3 moet zijn (is dat nou echt teveel moeite om ze even goed op spanning te zetten bij aflevering? waar betalen we 900 euro afleveringskosten voor?)
- blijkt dat achterlichten vol condens zitten (gecheckt in Adam maar was toen niet te zien)
- alarm / hellingshoek aangezet (staan standaard uit bij aflevering) bij parkeren.
- nachtje laten staan 5km minder prik, dus ik vermoed dat die een 10km per dag verdampt geparkeerd; best veel, GTE heeft 0 verlies.
- 's ochtends "starten", nieuw alert: iets mis met "SOS functie en moet service afspraak maken"

Tuurlijk is het een leuke auto, maar toch viel de ophaalexperience door de akkefietjes een beetje tegen. Ik vond nogal veel mis voor een auto in deze prijsklasse. Schoonheidsfouten en 2 alerts in 2 dagen.
Dit weekend dus even alles op een rijtje zetten en een service afspraak inplannen. Als alles snel is opgelost zijn de aanloopproblemen natuurlijk ook snel vergeten.
Misschien komt het omdat ik een MY2019 heb en dat MY2020 al minder probleempjes hebben. Maar als ze nou gewoon die auto eens (visueel) nakijken voordat ze hem leveren? Belangrijkste is dat de vibratie/vierkante wielen opgelost worden, want dat remt het rijplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
RvdL75 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:36:
Onderbouw ‘werkelijkheid’ eens.. welke feiten heb je?

[...]
Zie Excel in de startpost van pagina 1 van deze thread.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14
@wasntme2 zonder een flamewar te starten of te trollen denk ik dat we het wel in perspectief moeten zetten.
Natuurlijk is 50-60k een hele hoop geld, als we echter vergelijken met een duits alternatief dan zijn die:
1* allemaal nog duurder
2* kwalitatief hebben die een mindere accu
3* minder range met dezelfde capaciteit

Daar krijg je welliswaar wel meer kwaliteit voor terug in de zin van afwerking en materialen maar ik denk dat de huidige tijd en de Model3 goed laten zien dat je echt heel veel auto (en accu) krijgt voor de prijs.

Als de Tesla’s het afwerkingsniveau van de duitser zou hebben dan is de prijs veel hoger, zouden er minder aantallen zijn en had de impact op de markt niet zo groot geweest als deze nu is.

Ze zullen verbeteren maar dat heeft tijd nodig denk ik en de accu’s zullen nog beter en goedkoper moeten worden om de kwaliteit ergens anders omhoog te krijgen zonder de prijs veel te beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Hij zou besteld moeten zijn via de volgende snel beschikbaar link:
Lijkt een VIN in staan, maar als ik die decode kom it uit op een SR en geen P....

Spannend of is het geen vin?

Zou een witte P moeten zijn, zwart, 20” grijs met fsdc

[ Voor 4% gewijzigd door loser180 op 07-12-2019 05:39 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
GeeMoney schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:07:
@wasntme2 zonder een flamewar te starten of te trollen denk ik dat we het wel in perspectief moeten zetten.
Natuurlijk is 50-60k een hele hoop geld, als we echter vergelijken met een duits alternatief dan zijn die:
1* allemaal nog duurder
2* kwalitatief hebben die een mindere accu
3* minder range met dezelfde capaciteit

Daar krijg je welliswaar wel meer kwaliteit voor terug in de zin van afwerking en materialen maar ik denk dat de huidige tijd en de Model3 goed laten zien dat je echt heel veel auto (en accu) krijgt voor de prijs.

Als de Tesla’s het afwerkingsniveau van de duitser zou hebben dan is de prijs veel hoger, zouden er minder aantallen zijn en had de impact op de markt niet zo groot geweest als deze nu is.

Ze zullen verbeteren maar dat heeft tijd nodig denk ik en de accu’s zullen nog beter en goedkoper moeten worden om de kwaliteit ergens anders omhoog te krijgen zonder de prijs veel te beinvloeden.
Wat een onzin. We houden hier allemaal van het Tesla merk of we hebben het gekozen vanwege de lage bijtelling. Voor 50-60k mag je gewoon een bepaalde kwaliteit verwachten, dat is een premium prijs.

Als ik een nieuwe Oled Tv koop van LG, dan kun je wel zeggen hij is energiezuinig en heeft mooi beeld - maar je verwacht voor deze prijs een SCHITTEREND beeld en geen dooie pixels of beschadigingen op het frame. Tesla moet gewoon hun kwaliteitseisen omhoogschroeven.

En met deze hoeveel afleveringen, als een Tesla medewerker gewoon een 10 min inspectie doet kunnen we al veel problemen voorkomen. En dit moeten ze echt leren van de duitse premium merken. Toen de model X uitkwam was het namelijk ook al een ramp en de eerste weken van de model S trouwens ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WalterWh
  • Laatst online: 05-01 20:00

WalterWh

SR+/PW/zwart/aero

Boterham71 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:22:
Voor de LR/AWDs van 27/28 nov VIN geldt als volgt (doe er mee wat je wil, mijn info klopt ;-)):

- Staan op RCC Europe
- Aankomst op Amsterdam 19 of 20 december
- Er staan ongeveer 4000 Tesla's op de boot, merendeel LR AWD, een aantal P's en een klein aantal SR+
- Auto's uitrijden tot en met 23/24 december (kost ongeveer 3 dagen, afhankelijk van meerdere factoren)
- Tegelijk worden de SMS'jes verstuurd.
- UItleveringen zullen plaats vinden 27-31 december.

Dit is interne info. Neemt niet weg dat als ze sneller gaan met alle auto's uitrijden dat ze misschien nog voor Kerst al beginnen met uitleveren, maar die kans is klein. Mijn contact gaf aan dat 4000 auto's uitleveren in 5 dagen pittig is, maar geen probleem.

Zoals gezegd, doe met de info wat je wil :)
Een herkenbaar verhaal, met hetzelfde aantal dagen tussen aankomst en leveren, maar in werkelijkheid heeft het ruim 3,5 week langer geduurd voordat ik hem kreeg.
En werd het nog uitgesteld omdat ze de drukte niet aankonden, krijg je sms i.v.m. met drukte en grondige aflevercontrole is de levering vertraagd. Uiteindelijk afgelopen woensdag gebracht door leasemaatschappij. ( met vocht in de achterlichtunits, buitenspiegel die wel inklapt maar niet meer uitklapt en ook niet handmatig en lijmresten op knop voor ruitbediening en na 1 dagje aan de familie showen de accu leeg met nog 200 km gereden, dat is wel even schrikken als je 900 km gewend bent met oude diesel 8)7 )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

13:00 de afspraak in Amsterdam! Hopen dat alles vlekkeloos verloopt en ik gauw kan gaan touren!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jurinho123
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-05 23:26
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 07:24:
13:00 de afspraak in Amsterdam! Hopen dat alles vlekkeloos verloopt en ik gauw kan gaan touren!
Ik om 12:00u💪

M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:54:
[...]

Ja en jij hebt je VIN waarschijnlijk sinds 19 of 23 nov.
Nope!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Laatst online: 13-07 00:58
Hier ook vandaag ophalen! 14u aan de beurt *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sint heeft op 5 dec 241 stuks m3 te naam gesteld

Nog een paar te gaan dus in 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
Tesla heeft het trouwens wel druk in Zeebrugge...als het alleen tesla is wat daar ligt...
Liggen 8 auto bootjes :o

Genieten & genieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ditani360 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:24:
Tesla heeft het trouwens wel druk in Zeebrugge...als het alleen tesla is wat daar ligt...
Liggen 8 auto bootjes :o
Is zeker niet alleen Tesla, is 1 van grootste auto terminals ter wereld. Het gaat voornamelijk om quay 510 t/m 512 waar ze Tesla’s in- en uitladen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• qmaster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 08:59
SR+, Pearl White, Zwart, Aero, trekhaak
(LM: Alphabet)

Order: 24-Jul (restrictie: 6-Nov)
RN: 30-Jul
VIN: 25-Nov
SMS: 06-Dec
Delivery (afspraak): 14-Dec 13:00

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Is de Dong-A Glaucos iets kwijtgeraakt onderweg?

Lost Something?

[ Voor 36% gewijzigd door HK20 op 07-12-2019 08:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:44
Victory Leader is onderweg naar Amsterdam, naar verwachting met rond de 3.500 Model 3s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
jzoin2 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 06:32:
[...]

Wat een onzin. We houden hier allemaal van het Tesla merk of we hebben het gekozen vanwege de lage bijtelling. Voor 50-60k mag je gewoon een bepaalde kwaliteit verwachten, dat is een premium prijs.

Als ik een nieuwe Oled Tv koop van LG, dan kun je wel zeggen hij is energiezuinig en heeft mooi beeld - maar je verwacht voor deze prijs een SCHITTEREND beeld en geen dooie pixels of beschadigingen op het frame. Tesla moet gewoon hun kwaliteitseisen omhoogschroeven.

En met deze hoeveel afleveringen, als een Tesla medewerker gewoon een 10 min inspectie doet kunnen we al veel problemen voorkomen. En dit moeten ze echt leren van de duitse premium merken. Toen de model X uitkwam was het namelijk ook al een ramp en de eerste weken van de model S trouwens ook.
10 minuten inspectie? Ja lol. Daar haal je veel uit. Dan heb je 5 auto's erg snel bekeken, en melding gedaan van wat er moet veranderd worden.5 van de 5000 he. Dus 166 uur.

Verschil zit erin dat LG zijn eigen doodvonnis zou tekenen, aangezien er nog een hoop andere concurrenten zijn met een exact gelijk product.
Maar welke auto/merk heeft een gelijkwaardige auto tov de portefeuille van Tesla? Geen enkele, en voor de komende 3 jaar nog niet eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mscharphof
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-06 13:03
Gisteren contact gehad met tesla. P worden na kerst geleverd en moeten worden opgehaald In 2019, dit zijn regels van tesla zelf (kunnen prima ten naam stellen) en niet de RDW. Ze hebben geen ruimte om de auto te laten staan tot jan 2020. Wat een service om zo de klant naar 8% te drukken. Zelf ben ik die week weg en moet iemand machtigen.....sept besteld

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was het zover. Mijn zoon mocht zijn eerste auto ophalen :-}. Afspraak stond voor 1 uur maar we waren wat te vroeg.
Tent was erg druk dus dacht ga even op zoek naar de auto.
Die stond al klaar dus even een inspectie gedaan.
Zag hier en daar een paar zwarte vegen. Dacht eerst dat het schade was want kreeg het er met mijn vingers niet vanaf. Toen maar met mijn micovezel doekje. Toen vloog het eraf. Verder niets raars kunnen vinden.

Eenmaal weer binnen even een bakkie, wat kletsen met de andere en toen mochten we ons aanmelden. Dat ging vrij vlot.

eenmaal bij de auto gelijk de bestelde tesla matten erin gedaan. Er stond nog 180 km range op. Door naar Suc badhoevedorp maar helaas erg druk dus maar doorgereden naar huis en daar op de lader gezet.

Al met al een hele fijne en vooral snelle auto. Een genot om in te mogen rijden.

Wachten duurt lang als je iets graag wilt maar als het eenmaal zover is dan is het zeker de moeite waard.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q0K4E21.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JC8ZaPW.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SrzAuM1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JjTbrtU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zthlrr8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YC94xja.jpg

Kijk mijn zoon eens trots zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Webshop levering gaat overigens wel soepel. Had binnen 3 dagen de wheelcaps en het telefoonkabeltje in huis. Nu maar hopen op de auto zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:07:
Gister was het zover. Mijn zoon mocht zijn eerste auto ophalen :-}. Afspraak stond voor 1 uur maar we waren wat te vroeg.
Zag hier en daar een paar zwarte vegen. Dacht eerst dat het schade was want kreeg het er met mijn vingers niet vanaf. Toen maar met mijn micovezel doekje. Toen vloog het eraf. Verder niets raars kunnen vinden.

Eenmaal weer binnen even een bakkie, wat kletsen met de andere en toen mochten we ons aanmelden. Dat ging vrij vlot.

eenmaal bij de auto gelijk de bestelde tesla matten erin gedaan. Er stond nog 180 km range op. Door naar Suc badhoevedorp maar helaas erg druk dus maar doorgereden naar huis en daar op de lader gezet.

Al met al een hele fijne en vooral snelle auto. Een genot om in te mogen rijden.

Wachten duurt lang als je iets graag wilt maar als het eenmaal zover is dan is het zeker de moeite waard.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Gefeliciteerd!

Welke matten heb je besteld? En waarom, zitten ze er helemaal niet meer in?

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loser180 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:13:
[...]

Gefeliciteerd!

Welke matten heb je besteld? En waarom, zitten ze er helemaal niet meer in?
Bij de SR+ niet. We hebben die van 210 euro besteld. Mijn zoon wilde alleen de originele en deze zitten echt perfect. Besteld bij telsla zelf en in 2 dagen in huis. Wel alleen te bestellen met een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Tammestein schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:10:
Webshop levering gaat overigens wel soepel. Had binnen 3 dagen de wheelcaps en het telefoonkabeltje in huis. Nu maar hopen op de auto zelf...
Zit het kabeltje ook niet bij het premium interieur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:18:
[...]

Bij de SR+ niet. We hebben die van 210 euro besteld. Mijn zoon wilde alleen de originele en deze zitten echt perfect. Besteld bij telsla zelf en in 2 dagen in huis. Wel alleen te bestellen met een creditcard.
Ze zitten inderdaad top! Je kan ze ook bij een SeC laten bezorgen als je ze even mailed. Gefeliciteerd voor je zoon :-) prachtige eerste auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
Als de leveringsafspraak in je account staat (zonder sms) kan je die dan nog bevestigen of moet dat telefonisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:32
Inferi schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:25:
Als de leveringsafspraak in je account staat (zonder sms) kan je die dan nog bevestigen of moet dat telefonisch?
Ze gaan nog sms sturen, en in je account is de nu geplande datum, kan nog (zal nog wel) worden aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Voor tijdens het wachten op jullie nieuwe Tesla, even stemmen: Auto van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
jheerink14 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:48:
[...]

Ze gaan nog sms sturen, en in je account is de nu geplande datum, kan nog (zal nog wel) worden aangepast.
Gaat niet specifiek om mij, maar lees dat het voorkomt dat je geen sms ontvangt maar wel in je account een afspraak ziet staan (geen verwachting dus).

Moet je dan nog wat ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:07:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Super! Wat zijn je laatste letters van het kenteken?

M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
bottom line schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:58:
[...]

10 minuten inspectie? Ja lol. Daar haal je veel uit. Dan heb je 5 auto's erg snel bekeken, en melding gedaan van wat er moet veranderd worden.5 van de 5000 he. Dus 166 uur.

Verschil zit erin dat LG zijn eigen doodvonnis zou tekenen, aangezien er nog een hoop andere concurrenten zijn met een exact gelijk product.
Maar welke auto/merk heeft een gelijkwaardige auto tov de portefeuille van Tesla? Geen enkele, en voor de komende 3 jaar nog niet eens.
Je onderschrijft dus de kwalijke gang van zaken, maar er is geen alternatief. Klopt. Wel binnen de komende 3 jaren trouwens. De Polestar (mits er een redelijk geprijsde basisversie komt), de Mach-E, maar zeker ook de Volkswagens. Denk aan de 'space vizzion' of hoe ze het noemen, de elektrische 'Passat' met ruim 500 km reikwijdte en 0-100 in ongeveer 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
jay56 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:02:
Voor tijdens het wachten op jullie nieuwe Tesla, even stemmen: Auto van het jaar
Gestemd! Nek aan nek met de Corolla haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Tjenok schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:24:
[...]

Zit het kabeltje ook niet bij het premium interieur?
Had gelezen van niet.

Zijn er nog ervaringsdeskundigen in dit topic? Of zijn ze allemaal al weg🤨

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Nadat mijn VIN was gewijzigd toch maar even nagevraagd bij Tesla. Zonder te zeggen welk configuratie ik had besteld (en was op locatie) gaf hij aan dat het om de P ging. Deze schijnen dus vertraging te hebben en worden massaal afgeleverd tussen 27-31 december. Denk dat dit voornamelijk betrekking heeft op de witte (gezien andere kleuren wel deels geleverd worden).

Op de vraag dat ik best een voorraadmodel wil aanschaffen gaf hij dit niet te doen, omdat alles goed in het systeem staat en alles in het teken staat om hem te leveren na kerst en voor nieuwjaar.

Er zit dus niks anders op dan wachten. Voor alle P bestellers laat je dus niet al te gek maken in dit topic, nog even volhouden (net als ik)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frits65
  • Laatst online: 27-02-2023
Woensdag mijn Model 3 ontvangen. Dus even een paar dagen niet op het Forum geweest :).
Bij mij geen problemen, bij de mensen om mij heen ook niet.Even kwartiertje moeten wachten
Tesla shuttle vanaf Sloterdijk ook prima.
Kabels meegeleverd (4 meter). voor de matten zal ik de LM maar even mailen, want die rekenen wel extra lease voor matten en een gevaren-driehoek.

SR+ zwart/zwart, trekhaak

[ Voor 3% gewijzigd door Frits65 op 07-12-2019 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

mscharphof schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 09:00:
Gisteren contact gehad met tesla. P worden na kerst geleverd en moeten worden opgehaald In 2019, dit zijn regels van tesla zelf (kunnen prima ten naam stellen) en niet de RDW. Ze hebben geen ruimte om de auto te laten staan tot jan 2020. Wat een service om zo de klant naar 8% te drukken. Zelf ben ik die week weg en moet iemand machtigen.....sept besteld
Denk gisteren een update gehad in mijn account. staat nu geplande leverdatum 24 december het was eerst tussen 8en 15december

Wel jammer verlaat maat is wel een mooi kerstcadeau.

Komt allemaal goed

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
  • Laatst online: 07-01-2024
Frome schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:22:
Nadat mijn VIN was gewijzigd toch maar even nagevraagd bij Tesla. Zonder te zeggen welk configuratie ik had besteld (en was op locatie) gaf hij aan dat het om de P ging. Deze schijnen dus vertraging te hebben en worden massaal afgeleverd tussen 27-31 december. Denk dat dit voornamelijk betrekking heeft op de witte (gezien andere kleuren wel deels geleverd worden).

Op de vraag dat ik best een voorraadmodel wil aanschaffen gaf hij dit niet te doen, omdat alles goed in het systeem staat en alles in het teken staat om hem te leveren na kerst en voor nieuwjaar.

Er zit dus niks anders op dan wachten. Voor alle P bestellers laat je dus niet al te gek maken in dit topic, nog even volhouden (net als ik)
Ik begin toch een beetje de spanning te voelen.. Eerste aanleg een LR besteld maar de 23ste van Nov een P bij direct beschikbaar gereserveerd(VIN + levering 8-15 dec). Alles omgezet bij LM zonder problemen. In de tussentijd een andere VIN toegewezen gekregen met dezelfde configuratie alleen levering de 27ste. En wat denk je? Sinds vanmorgen geen VIN meer te bekennen... |:( 8)7

23-11-2019 OMGEZET direct beschikbaar TM3P White RN+VIN - GEANNULEERD Besteldatum 14-08-2019 | Long Range All-Wheel Drive | Deep Blue Metallic | 19'' Sportvelgen | Volledig zwart premium interieur | Trekhaak | Standaard Auto Pilot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Zonder te zeggen welk configuratie ik had besteld (en was op locatie) gaf hij aan dat het om de P ging. Deze schijnen dus vertraging te hebben en worden massaal afgeleverd tussen 27-31 december.

Ik heb nog nooit zó veel geduld gehad :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 17-09 16:18
RJPT schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:54:
[...]

Ik begin toch een beetje de spanning te voelen.. Eerste aanleg een LR besteld maar de 23ste van Nov een P bij direct beschikbaar gereserveerd(VIN + levering 8-15 dec). Alles omgezet bij LM zonder problemen. In de tussentijd een andere VIN toegewezen gekregen met dezelfde configuratie alleen levering de 27ste. En wat denk je? Sinds vanmorgen geen VIN meer te bekennen... |:( 8)7
Heb je wel op de beheers pagina gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
[...]

Dan heeft de LM hem overgenomen bij Tesla. Schijnt te kloppen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
[...]

Welkom bij de club! Sinds gisteren middag is mijn Tesla account leeg :'( Ook geen mailtje of belletje van Tesla gehad... Maar ik denk dat ze mijn P reservering "aan het overzetten" zijn naar LM.

Toch vreemd dat ik niks hoor of zie want ik heb 2k aanbetaald en er staat een leverafspraak voor woensdag gepland.

Zal maandag wel goed komen, hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
[...]

Bij mij was het zo dat mijn VIN was overgezet naar de RN van de LM en dus was hij niet meer zichtbaar in mijn account. Je zou voor de zekerheid een van de showrooms kunnen bellen, zij kunnen zien aan welke RN de VIN is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnk

mnk

Ik wil trouwens de excel bijwerken maar zie helemaal geen data meer staan bij SMS en levering etc. Alleen random nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
eikrur schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 10:59:
[...]

Heb je wel op de beheers pagina gekeken?
Ja, ik klik op beheren en dan bron etc. Zou het zo kunnen zijn dat de LM dan de beheers pagina heeft overgenomen en ik in een omgeving zit die niet de juiste info geeft? Ik heb namelijk zelf de reservering gedaan en afgelopen week is het (eindelijk) contractueel geregeld...

23-11-2019 OMGEZET direct beschikbaar TM3P White RN+VIN - GEANNULEERD Besteldatum 14-08-2019 | Long Range All-Wheel Drive | Deep Blue Metallic | 19'' Sportvelgen | Volledig zwart premium interieur | Trekhaak | Standaard Auto Pilot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
bottom line schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:58:
[...]

Je hebt de fabrieksinspectie, de showroominspectie en vervolgens de afleverinspectie bij veel merken. Die laatste duurt maar 10-15 min.

Discussie gaat niet over hoe de techniek van de Tesla is, dat is fantastisch. Gaat om de aflevering want dat is het onderwerp van deze topic.

Aflevering van een nieuwe fiat 500 is beter dan die van een tesla3 en dat is krom

[ Voor 4% gewijzigd door jzoin2 op 07-12-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje20
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-07-2020

Ik heb een witte long range all wheel drive performance besteld, zwarte bekleding op 27 nov, deze komen dus tussen kerst en oud en nieuw? Tesla zegt dat de auto wel al in Nederland is maar dat klopt dan zeker niet? :X
En in de app zie ik helemaal niks staan en ook in mijn account niet, komt dit later nog?

[ Voor 4% gewijzigd door Peetje20 op 07-12-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mnk schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:19:
Ik wil trouwens de excel bijwerken maar zie helemaal geen data meer staan bij SMS en levering etc. Alleen random nummers.
Waarschijnlijk te maken met filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bove027
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:47
mnk schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:19:
Moet je een paar kollommen naar links... helemaal rechts staan de aantal dagen tussen bestellen/RN/vin etc... dat zijn die "random" getallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
HK20 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:38:
Is de Dong-A Glaucos iets kwijtgeraakt onderweg?

[Afbeelding: Lost Something?]
Hij is nog steeds op dezelfde plek aan het zigzaggen, mag toch niet hopen dat er iets serieus aan de hand is. Misschien blijft hij even op zijn plaats om een storm af te wachten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RJPT
DLodder schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:13:
[...]

Welkom bij de club! Sinds gisteren middag is mijn Tesla account leeg :'( Ook geen mailtje of belletje van Tesla gehad... Maar ik denk dat ze mijn P reservering "aan het overzetten" zijn naar LM.

Toch vreemd dat ik niks hoor of zie want ik heb 2k aanbetaald en er staat een leverafspraak voor woensdag gepland.

Zal maandag wel goed komen, hoop ik
Ik hoop dat we allemaal op de 31ste met een glimlach in onze Tesla zitten! Wat een gedoe zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
Tjenok schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:18:
[...]

Bij mij was het zo dat mijn VIN was overgezet naar de RN van de LM en dus was hij niet meer zichtbaar in mijn account. Je zou voor de zekerheid een van de showrooms kunnen bellen, zij kunnen zien aan welke RN de VIN is gekoppeld.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een contact in AMS.. hopelijk kan hij bevestigen 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tammestein schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:01:
[...]

Dan heeft de LM hem overgenomen bij Tesla. Schijnt te kloppen...
Dit is correct hoor. Was bij mij ook. Uiteraard even gebeld met Tesla en VIN stond op RN van de LM.
Ik kan nu de bestelling annuleren waarop ik initieel heb besteld, echter doe ik dit maar even nadat ik de auto heb opgehaald op 27 dec ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
RJPT schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:43:
[...]

Ik hoop dat we allemaal op de 31ste met een glimlach in onze Tesla zitten! Wat een gedoe zeg.....
Voor mij hoop ik gewoon nog steeds woensdag :9
Leuk trouwens om te zien dat jij precies hetzelfde gedaan hebt: van LR Blauw 19 naar P Wit via snel beschikbaar.

Dat "snel" vind ik trouwens wel mee vallen......

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ophalers van vandaag, geven jullie ons straks even een (foto)update van de gang van zaken bij de terminal en jullie eerste ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
Als je je auto binnen 4 weken krijgt en andere tweakers er al maanden op zitten te wachten......

Maar de keuze die je maakt voor snel beschikbaar is erg verstandig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar in hemelsnaam op Sloterdijk de haal/breng is??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:43:
Orlyplein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabo
  • Laatst online: 12-09 21:54
Qua tijden, en ophalen. Hoe gaat dit in zijn werk?

SR+ | Pearl White | Zwart Interieur | Order 4-10 | RN 9-10 | VIN 19-11 | Est. Del. 11-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
DLodder schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:13:
[...]

Voor mij hoop ik gewoon nog steeds woensdag :9
Leuk trouwens om te zien dat jij precies hetzelfde gedaan hebt: van LR Blauw 19 naar P Wit via snel beschikbaar.

Dat "snel" vind ik trouwens wel mee vallen......
Ben benieuwd / Keuze is in ieder geval top _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
Thabo schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:52:
[...]

Qua tijden, en ophalen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Volgens mij staan er gewoon rode Tesla vlaggen waar constant Model Xen staan die tussen het Orlyplein en de Koopman terminal pendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtweak
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 09:11
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:43:
Bij de uitgang aan de kant van de Starbucks.
Daarvoor is een kiss and ride strook (beetje rechts voor).
Volgens mij geen Tesla vlaggen, maar er rijdt een model x (zwart of wit) met stickers "Tesla Shuttle" op de zijkant heen en weer.

[ Voor 4% gewijzigd door pvtweak op 07-12-2019 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Tjenok schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:40:
[...]

Hij is nog steeds op dezelfde plek aan het zigzaggen, mag toch niet hopen dat er iets serieus aan de hand is. Misschien blijft hij even op zijn plaats om een storm af te wachten?
Zou zomaar kunnen, zit een behoorlijke puist wind op de route, als je dat kunt mijden door wat te vertragen zullen ze daar best voor kiezen. (zie windy.com ten noord-oosten van de Azoren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mnk

mnk

Dank! :F
bove027 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:38:
[...]

Moet je een paar kollommen naar links... helemaal rechts staan de aantal dagen tussen bestellen/RN/vin etc... dat zijn die "random" getallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Peetje20 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:34:
[...]

Ik heb een witte long range all wheel drive performance besteld, zwarte bekleding op 27 nov, deze komen dus tussen kerst en oud en nieuw? Tesla zegt dat de auto wel al in Nederland is maar dat klopt dan zeker niet? :X
En in de app zie ik helemaal niks staan en ook in mijn account niet, komt dit later nog?
Ja voor de grote bulk wel, maar bij Tesla zijn er altijd weer uitzonderingen. Zijn verhaal en wat ik op scherm kon meekijken klopte wel. Ik zou voor de zekerheid maar rekening houden op data 27-31 december.

Op die laatste boot schijnen er nog genoeg te staan voor ons, dat is het enige positieve aan het verhaal. Als ik vrijdag 20 december nog geen sms heb ga ik weer verhaal halen, mocht ik eerder een sms krijgen meld ik het hier ook weer ;) . Tot die tijd geef ik me toch maar over aan sit back and “relax”

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Pagina: 1 ... 255 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.