Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:21
Zojuist Telsa aan de telefoon gehad. Kenteken en VIN zijn bekend. Kentekenreeks: G-20x-TR, Uitlevering stond op 11-12, maar hij gaf aan dat hier nog geen 100% zekerheid over gegeven kon worden.

Betreft een levering via Leaseplan welke in oktober is geplaatst door Leaseplan (welke ik later heb overgenomen).

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:01:
Teslaatje staag op naam en is voor het eerst toegelaten vandaag. 4% bijtelling? Check.
"Mijn" kenteken is nu ook geregistreerd, vanmorgen 10:32uur.. Maar nog steeds geen aflever bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 08:35
Markovichi schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:14:
[...]

"Mijn" kenteken is nu ook geregistreerd, vanmorgen 10:32uur.. Maar nog steeds geen aflever bericht
Hoe ben je hier achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
Martijn.Hermans schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:55:
Ook gebeld met Tesla. 14/10 via LM een SR+ Zwart/Zwart, Aero, zonder trekhaak besteld, RN 18/10, prep for delivery 25/10.

Ze zeiden dat de SR+ modellen problemen hebben met de levering want er zijn er blijkbaar in de US ook veel van besteld. Ik sta wel klaar om gekoppeld te worden, maar het is afwachten of dat nog gaat lukken dit jaar...

Heel jammer dit zeg.
Dit verwacht ik dus ook bij mij, ben wel erg benieuwd wat de LM heeft afgesproken met Tesla wanneer ze hun leverbelofte niet nakomen...LM kon, of wilde, mij daar nog geen antwoord op geven.

Ik ga in ieder geval alvast rechtsbijstand checken wat mij rechten hierop zijn, 5/6k is toch wel een flink bedrag :+

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:54
wgoos schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
[...]

Hoe ben je hier achter gekomen?
Heb het kenteken tijdje terug via Tesla gekregen. Net een mail van de LM dat de auto klaar staat om ingepland te worden. Is fysiek ook al "binnen". Zal dus op zeer korte termijn gebeuren.
Na het bericht van iemand anders dat de Tesla nu op naam staat ging ik mijn kenteken ook checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Majo03 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:08:
[...]

Nog geen tien minuten geleden ook gebeld, exact hetzelfde verhaal gehoord....
Vanochtend ook gehoord dat er een datum van 18-12 in de systemen staat en dat de auto onderweg is naar Koopman. VIN op 27 november. Medewerker gaf aan dat het een uiterlijke datum is met allerlei marge ingebouwd (voor wat het waard is). Ben dus erg benieuwd of er volgende week een delivery SMS wordt verstuurd :P

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier. App werkt niet meer. Nog niks gehoord van Tesla. Secondary account dus kan ook niet checken of VIN gekoppeld is. Alleen bericht gehad van LM dat binnen enkele dagen/weken de auto geleverd wordt.

Ach zolang die dit jaar op naam staat, kan het me niet heel veel schelen wanneer ik hem krijg. Wacht al sinds eind juli dus die paar extra weken... :+
RikkieDee schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:39:
[...]

Bij mij doet de app het ook niet meer, en ik heb nog helemaal niets gehoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld met Tesla en alle gegevens staan goed en de auto komt volgende week aan in Amsterdam zei ze.

Daarnaast zei dat alleen het financieringscontract ontbreekt?? Zijn er meer mensen die dit hebben? Snap er niks van.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:16:
[...]

Dit verwacht ik dus ook bij mij, ben wel erg benieuwd wat de LM heeft afgesproken met Tesla wanneer ze hun leverbelofte niet nakomen...LM kon, of wilde, mij daar nog geen antwoord op geven.

Ik ga in ieder geval alvast rechtsbijstand checken wat mij rechten hierop zijn, 5/6k is toch wel een flink bedrag :+
Ik heb in mijn contract met de LM laten opnemen dat het een levering in 2019 moet zijn, anders ;w. Jij hebt wel een stuk eerder besteld. Al contact gehad met Tesla? Ga er vanuit dat de jouwe toch wel zou moeten staan op een van de boten die binnenkort aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10:36
Dennis014 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:31:
[...]

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Geloof niet dat het een bijzondere situatie is. Vorige week gebeld en aan de telefoon meteen te horen gekregen dat er al een VIN + kenteken gekoppeld was. Auto komt waarschijnlijk deze week aan en kan volgende week geleverd gaan worden.
Niet van Tesla gehoord sinds de auto is besteld.

Ze communiceren eigenlijk pas op het moment dat ze een leverdatum kunnen "garanderen" (voor zover Tesla dat überhaupt kan)
dat is ook eigenlijk heel normaal, wat zouden ze ook naders moeten communiceren, dat je auto door het panama kanaal is gevaren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
Martijn.Hermans schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:22:
[...]

Ik heb in mijn contract met de LM laten opnemen dat het een levering in 2019 moet zijn, anders ;w. Jij hebt wel een stuk eerder besteld. Al contact gehad met Tesla? Ga er vanuit dat de jouwe toch wel zou moeten staan op een van de boten die binnenkort aankomen?
Vorige week gebeld, morgen nog een keertje..maar ik verwacht hetzelfde resultaat; ze hebben pas 17/10 ingevoerd...dus zal vast op die manier ook in behandeling zijn genomen. LM geeft aan dat ze de orderdatum vanuit hun zo hebben geaccepteerd dus dan kun je zeggen dat het gewoon per 03/10 is.

We gaan het verder zien, ik heb het idee ook dat alle auto's al gekoppeld zijn indien mogelijk.

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:27:
[...]

Vorige week gebeld, morgen nog een keertje..maar ik verwacht hetzelfde resultaat; ze hebben pas 17/10 ingevoerd...dus zal vast op die manier ook in behandeling zijn genomen. LM geeft aan dat ze de orderdatum vanuit hun zo hebben geaccepteerd dus dan kun je zeggen dat het gewoon per 03/10 is.

We gaan het verder zien, ik heb het idee ook dat alle auto's al gekoppeld zijn indien mogelijk.
Ja ontzettend zuur.. Mijn RN is van 18/10 helaas, dus nog een dag later dan de jouwe. Ach we kunnen alleen maar hopen *fingers crossed* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe engelstalige optie in mijn secondary account.

'Ownership Transfer' met als keuzeoptie 'Add a car to your account'

Doet niets anders dan de pagina opnieuw inladen maar wel apart aangezien de rest van mijn accouint in het NL is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Same here.. Aankomst geschat op 18-12 in Amsterdam.. stond nu Zeebrugge.
Majo03 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:08:
[...]

Nog geen tien minuten geleden ook gebeld, exact hetzelfde verhaal gehoord....

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdw77
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23-10-2021
Vandaag ook contact gehad met Tesla

27-10 besteld
14-11 VIN
levering tussen 7 en 14 december(geen kenteken bekend)

Sr+ grijs aero trekhaak
Overigens de app ook alleen logo zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:27:
[...]

dat is ook eigenlijk heel normaal, wat zouden ze ook naders moeten communiceren, dat je auto door het panama kanaal is gevaren???
Vandaar ook mijn opmerking dat het geen bijzondere situatie is. Ze doen het op zich prima.
Kreeg bij mijn vorige auto (BMW 330e) ook 2 weken van tevoren een mail wanneer ik hem kon ophalen.

Enige verschil is dat ik door BMW meteen te horen kreeg wat de verwachte leverdatum was en de avond van tevoren nog een korte filmpje kreeg toegestuurd vanuit de showroom waar mijn auto onder het doek stond.
Toch wel een tandje meer special allemaal op die manier.

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:39:
[...]

Heb ik ook. Ik heb ook het verhaal "verkeerd telefoonnummer" gehoord, wat Alphabet ontkent. Tesla heeft mijn 06 genoteerd en gaat me bellen zodra er geen reactie komt op de SMS.
Bij deze bevestigd. Nogmaals Tesla gebeld en een andere medewerker noemde mijn eigen telefoonnummer op. Ik belde met een ander nummer, dus deze kon hij alleen weten als het daadwerkelijk goed in het account staat.

Stom dat die andere medewerker dan aangeeft dat het fout staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Jdw77 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:36:
Vandaag ook contact gehad met Tesla

27-10 besteld
14-11 VIN
levering tussen 7 en 14 december(geen kenteken bekend)

Sr+ grijs aero trekhaak
Overigens de app ook alleen logo zichtbaar
Precies dezelfde belofte, we zullen het gaan zien, alleen veel eerder besteld, helaas geen VIN. Van de andere kant, tegen 8% voor de SR+ is nog goedkoper rijden dan een leuk uitgerust polo'tje toch :).

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:27:
[...]

Eerder ook al gemeld, deze bestellingen worden gewoon gezien als zijnde "op tijd besteld" en Tesla zal alles doen om deze allemaal uit te leveren, heb ook een medewerker aan de lijn gehad die doodleuk vertelde dat het na 14/10 was maar dat schijnt allemaal wel mee te vallen... :>
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat je niet eens 5/6 euro terug kan zien, rechtsbijstand klinkt altijd heel leuk maar stelt ook geen reet voor en in dit geval ben je niet eens de directe partij waaraan geleverd wordt. Verwacht dat je je auto wel op tijd zal krijgen maar ga er maar vanuit dat de kleine lettertjes bij Tesla en je LM dekkend genoeg zijn ;w

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Dennis014 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:37:
[...]

Vandaar ook mijn opmerking dat het geen bijzondere situatie is. Ze doen het op zich prima.
Kreeg bij mijn vorige auto (BMW 330e) ook 2 weken van tevoren een mail wanneer ik hem kon ophalen.

Enige verschil is dat ik door BMW meteen te horen kreeg wat de verwachte leverdatum was en de avond van tevoren nog een korte filmpje kreeg toegestuurd vanuit de showroom waar mijn auto onder het doek stond.
'Meer speciaal'?? Hoe speciaal wil je hebt hebben! De unieke customerjourney die Tesla biedt, ze geven je inzicht in productielijnen, internationale scheepvaartroutes, customer-service (of het ontbreken daarvan, hoe dan ook leerzaam!), een nieuw niveau van zweethandjes en dan straks een epische lease-climax (of faal!) waar je alleen maar van kunt dromen... een tochtige kade in A'dam waar je met honderden andere fans tegelijk je auto mag ophalen! En zelf controleren! Nee zo speciaal als bij Tesla heb ik het nog nooit meegemaakt ;)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

AutoPride komt net Zeebrugge binnenvaren en staat over 36 uur alweer gepland in Amsterdam aan te komen. Beste schipper zal het druk hebben de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
NightHawk4 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:39:
[...]

Eerder ook al gemeld, deze bestellingen worden gewoon gezien als zijnde "op tijd besteld" en Tesla zal alles doen om deze allemaal uit te leveren, heb ook een medewerker aan de lijn gehad die doodleuk vertelde dat het na 14/10 was maar dat schijnt allemaal wel mee te vallen... :>

[...]

Ik denk dat je niet eens 5/6 euro terug kan zien, rechtsbijstand klinkt altijd heel leuk maar stelt ook geen reet voor en in dit geval ben je niet eens de directe partij waaraan geleverd wordt. Verwacht dat je je auto wel op tijd zal krijgen maar ga er maar vanuit dat de kleine lettertjes bij Tesla en je LM dekkend genoeg zijn ;w
ik denk niet dat ik een cent te zien krijg dan nee :P, maar niet geschoten is altijd mis...en dan maak ik tenminste een keertje gebruik van die rechtsbijstand ;)

Genieten & genieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Herren,

Er staan zeker 100 voorraad modellen op de site van Tesla. Begint bij LR standaarduitrusting. Ik zou desnoods even kijken, bellen met de LM en de boel reserveren en overnemen. Beetje gedoe, maar wel 4% bijtellingsverschil voor 5 jaren waard.

https://www.tesla.com/nl_...rrangeby=plh&zip=&range=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
naii11 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:46:
Herren,

Er staan zeker 100 voorraad modellen op de site van Tesla. Begint bij LR standaarduitrusting. Ik zou desnoods even kijken, bellen met de LM en de boel reserveren en overnemen. Beetje gedoe, maar wel 4% bijtellingsverschil voor 5 jaren waard.

Aantrekkelijk.. en twijfel ook erg of de SR+ wel genoeg gaat zijn voor mijn werk.. maar durf het niet aan om nu nog te gaan wisselen. Volgens Tesla staat mijn auto gepland voor 11 dec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:35:
Same here.. Aankomst geschat op 18-12 in Amsterdam.. stond nu Zeebrugge.

[...]
Ik kreeg vorige week nog 10-12 gemeld, op 09 -12 zou er een boot aankomen (dat is waarschijnlijk die pendelboot tussen ZEE en AMS) en afhankelijk van de plek van mijn auto op die boot zou het nog een dag naar voren of naar achteren kunnen verschuiven, deze week dus een SMS als het goed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eikrur
Dennis014 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:37:
[...]

Vervolgens heeft jouw BMW dan weer niet de skills om gewoon op de oprit beter te worden door het jaar heen, heeft ie geen netflix, geen open haard, geen scheetzak :) , volgens mij kiezen wij allemaal naast de bijtelling ook voor innovatie, het afleverproces wordt daarmee schijnbaar ook naar een ander level gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Dan weten we het iig zeker... hij is in ieder geval aan wal.

Kenteken was voor mij aagevraagd maar kon pas worden toegekend als hij in NL was..
eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:52:
[...]

Ik kreeg vorige week nog 10-12 gemeld, op 09 -12 zou er een boot aankomen (dat is waarschijnlijk die pendelboot tussen ZEE en AMS) en afhankelijk van de plek van mijn auto op die boot zou het nog een dag naar voren of naar achteren kunnen verschuiven, deze week dus een SMS als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Bij mij werkt de app weer.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Nou bestellen van de snel leverbaar pagina zou ik niet doen :p "Deze gaat niet geleverd worden in 2019" dus maar weer geannuleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ditani360
net gebeld...heb inmiddels wel een VIN 8)7 _/-\o_ O+
verwacht...midden december, staat al in Zeebrugge
ik zie echter 0,000 in mijn account...

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Op marktplaats is de handel in bestelde Tesla's die dit jaar nog op kenteken komen en 'over' zijn i.v.m. dubbele bestelling inmiddels losgebarsten. Leuke marges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:05:
nice, welke optie bij bellen kies je? ik krijg alleen verhaal te horen dat je netjes op mail/sms moet wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Jaloers! Maar heel fijn voor je.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:43
sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:42:
AutoPride komt net Zeebrugge binnenvaren en staat over 36 uur alweer gepland in Amsterdam aan te komen. Beste schipper zal het druk hebben de komende weken.
Misschien heeft dat schip wel Full Self Drijven en gaat het allemaal vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcrijnen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-01 14:33
hahaha, klinkt bekend. Ik log minstens 5x per dag in op mijn Tesla account, maar zie nog steeds geen bestelde auto staan :)

LR, MN Grey, black, 19" - besteld 29/10 - RN 23/11 - VIN 27/11 - SMS ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Laatst online: 03-09 11:35
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:20:
ik ben vooral benieuwd of er mensen met een SR+ zonder VIN ook contact krijgen met Tesla en wat ze dan zeggen...op mail reageren ze iig niet ;)

LM verwacht nog steeds dat Tesla woord gaat na komen en houdt vast aan de besteldatum en niet de verwerkdatum van Tesla...
Zelfde situatie hier (bestelling via LM, dus geen zicht via account). Vanmorgen eindelijk weer telefonisch contact gehad, maar nog geen VIN. Toen vanmiddag opeens reactie op mijn mail van een week geleden, met jawel inmiddels een VIN en verwachte aankomst in haven op 11-12.

Dus toch even proberen te bellen of mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten de kwartaalcijfers is het niet zo aantrekkelijk op 1000den auto's te hebben staan in het volgende boekjaar ;)
Boterham71 schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:05:
[...]

Dat denk ik niet. Tesla wil alles uitleveren in december voor de mooie kwartaalcijfers.

Er zijn trouwens meer werkdagen, want ze gaan op zaterdag ook uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Heb je alleen een rijbewijs nodig bij het afhalen bij Koopman Terminal via een leasemij?

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

VIN binnen gekregen via eMail. Nu nog dit jaar op kenteken en ik ben tevreden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trigger88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-07 15:54
Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:27:
[...]

Je beheerpagina in je Tesla account in de gaten houden. Daar komt je afspraak te staan. Je kunt dan bellen om te bevestigen of te verzetten.
Bedankt hiervoor, geen e-mail of sms ontvangen. Maar zojuist gecheckt en staat het volgende bericht:
Afspraak voor levering bij EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Maandag 9 december om 11:00
EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Amsterdam, NH 1044 AH
Vin van 7 november, M3 LR awd, deep blue, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
trigger88 schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:01:
[...]

Bedankt hiervoor, geen e-mail of sms ontvangen. Maar zojuist gecheckt en staat het volgende bericht:

[...]

Vin van 7 november, M3 LR awd, deep blue, zwart, 19"
Ik ook 9/12 om 11:00 uur

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:42:
VIN binnen gekregen via eMail. Nu nog dit jaar op kenteken en ik ben tevreden.
Zojuist?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
  • Laatst online: 12-01-2024
EvaluationCopy schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:41:
[...]

'Meer speciaal'?? Hoe speciaal wil je hebt hebben! De unieke customerjourney die Tesla biedt, ze geven je inzicht in productielijnen, internationale scheepvaartroutes, customer-service (of het ontbreken daarvan, hoe dan ook leerzaam!), een nieuw niveau van zweethandjes en dan straks een epische lease-climax (of faal!) waar je alleen maar van kunt dromen... een tochtige kade in A'dam waar je met honderden andere fans tegelijk je auto mag ophalen! En zelf controleren! Nee zo speciaal als bij Tesla heb ik het nog nooit meegemaakt ;)
Hoewel dat allemaal waar is maken ze bij Tesla geen gepersonaliseerd filmpje de avond van tevoren :P

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dennis014 schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:21:
[...]

Hoewel dat allemaal waar is maken ze bij Tesla geen gepersonaliseerd filmpje de avond van tevoren :P
Geeft BMW je het onbetaalbare gevoel om deel te mogen uitmaken van hun QualityAssurance team?? Don't think so! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal correct!
Boterham71 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:27:
[...]

Het allerlaatste schip voor dit jaar (RCC Europe) is nog voor het Panama-kanaal. Deze komt waarschijnlijk direct naar Amsterdam, komt rond 18 december aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:07:
[...]

nice, welke optie bij bellen kies je? ik krijg alleen verhaal te horen dat je netjes op mail/sms moet wachten
Nummer uit account, optie 1 en 1...

Overigens nog steeds niets zichtbaar in m’n account

[ Voor 9% gewijzigd door ditani360 op 02-12-2019 18:43 ]

Genieten & genieten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tom030
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01 15:52
  • Yes! sms ontvangen!
  • Afzender van het smsje: UPS. Raar.
  • Wordt mijn Tesla met UPS bezorgd?
  • Nee toch? Inderdaad, is een pakketje.
  • De Tesla automatten? Dat zou het kunnen zijn!
  • Nee helaas, ook dat niet.
  • Ik zet mijn Tesla Tension Mode weer op ON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik zie dat er een hoop mensen zijn die eind november hun VIN in de broncode hebben gevonden, en ergens in de komende 10 dagen hun auto kunnen ophalen.

Ben ik de enige met een VIN van 8 november die verder nog niks gehoord heeft? Geen kenteken, geen verwachte leverdatum, geen SMS.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnBenschop
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 08:03
Nadat ik afgelopen donderdag een SMS kreeg (in het Nederlands) en deze met JA had beantwoord, zal ik in mijn account de afspraak staan. Vandaag tot mijn verbazing weer een SMS. Zelfde nummer maar nu in het Engels. Deze met YES beantwoord en kort daarop een mail van "Uw Tesla delivery team" met een complete uitleg over de levering.

Ik denk.... ik deel het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Novadecasa schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:07:
Op marktplaats is de handel in bestelde Tesla's die dit jaar nog op kenteken komen en 'over' zijn i.v.m. dubbele bestelling inmiddels losgebarsten. Leuke marges...
slim, verkoop je hem niet kan je hem alsnog annuleren. Denk als je naar een kenteken vraagt ze deze nog niet kunnen geven.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom030 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:01:
  • Yes! sms ontvangen!
  • Afzender van het smsje: UPS. Raar.
  • Wordt mijn Tesla met UPS bezorgd?
  • Nee toch? Inderdaad, is een pakketje.
  • De Tesla automatten? Dat zou het kunnen zijn!
  • Nee helaas, ook dat niet.
  • Ik zet mijn Tesla Tension Mode weer op ON.
? :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Laatst online: 22-04-2024
Dit weekend eindelijk m’n VIN, maar kreeg al eerder van Tesla Delivery bevestigd dat m’n M3P sowieso in week 52 komt.

Stomme vraag, maar wat kan ik dan nu eigenlijk nog meer met m’n VIN? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javaboon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 10:40
MartijnBenschop schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:12:
Nadat ik afgelopen donderdag een SMS kreeg (in het Nederlands) en deze met JA had beantwoord, zal ik in mijn account de afspraak staan. Vandaag tot mijn verbazing weer een SMS. Zelfde nummer maar nu in het Engels. Deze met YES beantwoord en kort daarop een mail van "Uw Tesla delivery team" met een complete uitleg over de levering.

Ik denk.... ik deel het even.
Bij mij 2x een SMS in 3 dagen, op beide smsjes 2x JA geantwoord, geen mail van het delivery team, maar had wel vrijdag zelf al gebeld om te vragen om het kenteken. Vandaag alsnog een belletje van een engelstalige dame van tesla om te vragen of ik genegen was om aanstaande vrijdag de auto op te halen. Toen maar weer JA geantwoord. Prompt daarna de afleverafspraak bevestiging. Dus het werkt niet helemaal goed met SMSen

duh, electrons are life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
JochemRebergen schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:24:

Helemaal niets. Gewoon afwachten en af toe even hier kijken :)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JochemRebergen schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:24:
Dit weekend eindelijk m’n VIN, maar kreeg al eerder van Tesla Delivery bevestigd dat m’n M3P sowieso in week 52 komt.

Je kan hem nog even door de VIN decoder slingeren: https://teslatap.com/vin-decoder/

Veel plezier!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinny74
  • Laatst online: 31-03-2024
Vanmiddag gebeld naar Tesla. Er is een auto gekoppeld, deze staat alleen nog in SFO. Verwachte leverdatum is 27-12. Just in time dus _/-\o_

Mijn configuratie:

M3 LR AWD Blue, White interior, 19 inch
Besteld door LM op 24-10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-07 11:16
Vinny74 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:36:
Vanmiddag gebeld naar Tesla. Er is een auto gekoppeld, deze staat alleen nog in SFO. Verwachte leverdatum is 27-12. Just in time dus _/-\o_

Mijn configuratie:

M3 LR AWD Blue, White interior, 19 inch
Besteld door LM op 24-10
Kreeg ook te horen dat ie in SFO was, maar blijkbaar hoeft dat niet te betekenen dat ie niet onderweg is als ik sommige reacties hier lees.

Ik duim iig voor je, omdat dat wss betekend dat die van mij er dan ook is 😂 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
TesSLa schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:31:

3. Of laat iedereen de diefstaldekking achterwege?
Bij gebrek aan een kenteken heb ik me nog niet in detail verdiept in verzekering, wel alvast twee ervaringen:
- mijn eigen verzekering (AON) heeft ervoor gekozen Tesla auto’s niet te verzekeren
- ik zag op de Nationale Nederlanden website wél een alleszins redelijk tarief met prima voorwaarden (getipt via Independer)

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het zijn dat ik op 9/10 al een RN had.. en ik nog geen sms of ophaalafspraak heb 😥

LR zwart 19inch velgen.. via LM..

Volgens mij zijn meerdere later bestellende forumleden hier al in het bezit van of de auto, of minstens een sms..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:42:
Hoe kan het zijn dat ik op 9/10 al een RN had.. en ik nog geen sms of ophaalafspraak heb 😥

Volgens mij zijn meerdere later bestellende forumleden hier al in het bezit van of de auto, of minstens een sms..
Relax, hier een rn van 30-9 en ook nog geen definitieve afspraak / sms.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01

Misschien kun je het antwoord vinden in de eerste 947 pagina's van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinYo
  • Laatst online: 28-04-2021
JurandyRonald schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:11:
Ik zie dat er een hoop mensen zijn die eind november hun VIN in de broncode hebben gevonden, en ergens in de komende 10 dagen hun auto kunnen ophalen.

Ben ik de enige met een VIN van 8 november die verder nog niks gehoord heeft? Geen kenteken, geen verwachte leverdatum, geen SMS.
Nee hoor hier ook nog niks. Al heb ik wel een kenteken, maar die heb ik via de chat doorgekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geduld hier haha.
Collega heeft vandaag zijn m3 sr+ wit aero mogen ophalen. Besteld zonder restrictie op 8 augustus.
Ik krijg hem donderdag en besteld op 11 september

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt pas 9 weken geleden besteld.. komt goed geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matn61
  • Laatst online: 14:35
Vraag aan Alphabet leasers... ik lees dat de SR+ zonder automatten geleverd wordt, iemand Alphabet hiervoor benaderd of schaft men zelf een setje aan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
Matn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:09:
Vraag aan Alphabet leasers... ik lees dat de SR+ zonder automatten geleverd wordt, iemand Alphabet hiervoor benaderd of schaft men zelf een setje aan...?
Setje aangeschaft voor 30 euro 😁

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Vorige week hierover een e-mail gestuurd. Ik heb geen antwoord gekregen.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die em niet dit jaar gaan krijgen. Er staan momenteel echt veel m3's op snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:17:
[...]

Setje aangeschaft voor 30 euro 😁
30 euro? via Ali ofzo? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Zebesco030 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:01:
[...]

Kenteken bekend: G-XXX-TP

Staat nog steeds gepland op 11 Dec voor delivery.

@macedon @Verwijderd
nul voortgang. Ik heb niet gebeld om mijn kenteken te vragen, ik kan er niks mee.

Ik zie in mijn broncode mijn VIN twee keer. De derde blijft "VIN":null en de estimatedDeliveryDate ook null. Is het bij jou ook zo?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Haha ja zoiets, via advertentie op marktplaats. Dacht wellicht bied iemand ze aan maar toen stond er bedrijfje tussen die ze ook nieuw aanbood. Prima kwaliteit overigens.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:22:
[...]

Haha ja zoiets, via advertentie op marktplaats. Dacht wellicht bied iemand ze aan maar toen stond er bedrijfje tussen die ze ook nieuw aanbood. Prima kwaliteit overigens.
Stoffen of TPE? En met Ali bedoel ik natuurlijk Aliexpress. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
Via athlon vandaag de mail dat ik een mattenset geleverd krijg voor m’n sr+, zal alphabet dat niet ook doen?

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 10:12
Ik kreeg ongeveer een maand geleden zomaar in eens automatten thuis geleverd. Geen mailtje of wat dan ook er over gekregen. Ik heb ze er ook niet bewust bij besteld, dus wie weet krijg je ze ook nog.

[ Voor 5% gewijzigd door nils123 op 02-12-2019 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens155
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-08 06:55
Leaseplan levert ze ook na/mee bij een SR+

https://www.leaseplan.com/nl-nl/aflevering-tesla/ (en dan ergens bij "aflevering")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Alphabet wist mij eind oktober te vertellen dat deze nagestuurd worden, maar of dat standaard gedaan wordt weet ik niet. Gewoon even bellen om te vragen of ze dat willen doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11

Heb je al gebeld met Tesla om te checken of er al een auto gekoppeld is? Vorige week zijn nl. meerdere M3 ‘s met een soortgelijke config gekoppeld (o.a. de mijne)

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode

Ik heb een rn van 4-okt maar heb ook nog geen SMS oid. Zijn er trouwens volgens de xls nog wel meer die nog niets hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:25:
[...]

Stoffen of TPE? En met Ali bedoel ik natuurlijk Aliexpress. 8)7
Snap ik maar deze kwamen niet van Ali. Zijn van dik filt, zoals matten naar mijn idee altijd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:04:
[...]

Thanks voor je reactie! Wat bedoel je met de xls?

Ik heb een rn van 4-okt maar heb ook nog geen SMS oid. Zijn er trouwens volgens de xls nog wel meer die nog niets hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kom je achter je kenteken? :)
Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:04:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:55:
[...]

Vervolgens heeft jouw BMW dan weer niet de skills om gewoon op de oprit beter te worden door het jaar heen, heeft ie geen netflix, geen open haard, geen scheetzak :) , volgens mij kiezen wij allemaal naast de bijtelling ook voor innovatie, het afleverproces wordt daarmee schijnbaar ook naar een ander level gebracht
Ik heb nog nooit een nieuwe auto in ontvangst mogen nemen, behalve dan de Model 3. En als het afleverproces 'een ander level' is, dan hoop ik dat het een lager niveau is. Immers, onzekerheid, een simpel sms'je, en een tent waarin je een krabbel zet en je auto op een parkeerplaats mag ophalen, lijkt mij niet het niveau van dienstverlening dat je mag verwachten bij de aanschaf/lease van een wagen van 50.000E. In ieder geval, de auto is inderdaad leuk:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ik had 20/11 VIN en kreeg vrijdag 29/11 de SMS.... afleveren 7-12 om 15.00 uur...
Geen mail gehad vrijdag en het weekend.

Vandaag mail met afspraak en het kenteken erin. Me happy!
Ik denk wel dat ik er om 14.00 uur al ben :)

Bestelling is van 5/9, RN 9/9

[ Voor 10% gewijzigd door Louis op 02-12-2019 21:27 . Reden: aanpassing ]

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
hulseman schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:52:
[...]

Aantrekkelijk.. en twijfel ook erg of de SR+ wel genoeg gaat zijn voor mijn werk.. maar durf het niet aan om nu nog te gaan wisselen. Volgens Tesla staat mijn auto gepland voor 11 dec..
Twijfel ook erg over de range maar rij meestal niet meer dan 125 km op een dag enkele reis. Moet goed komen dan.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louis schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:25:
Ik had 20/11 VIN en kreeg vrijdag 29/11 de SMS.... afleveren 7-12 om 15.00 uur...
Geen mail gehad vrijdag en het weekend.

Vandaag mail met afspraak en het kenteken erin. Me happy!
Ik denk wel dat ik er om 14.00 uur al ben :)

Bestelling is van 5/9, RN 9/9
Misschien niet handig om daar een uur van te voren rond te hangen. Tesla moet gewoon een lijst afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:19:
[...]

Vorige week hierover een e-mail gestuurd. Ik heb geen antwoord gekregen.
Via welke mail kan ik ze benaderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
naii11 schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:23:
[...]

Ik heb nog nooit een nieuwe auto in ontvangst mogen nemen, behalve dan de Model 3. En als het afleverproces 'een ander level' is, dan hoop ik dat het een lager niveau is. Immers, onzekerheid, een simpel sms'je, en een tent waarin je een krabbel zet en je auto op een parkeerplaats mag ophalen, lijkt mij niet het niveau van dienstverlening dat je mag verwachten bij de aanschaf/lease van een wagen van 50.000E. In ieder geval, de auto is inderdaad leuk:)
Koop je wel een dienstverlening!? Iedereen heeft er een andere en uiteenlopende verwachting van, al dan niet door eigen ervaringen gevormd. Feit blijft dat je een dik stukje hardware koopt met zo nu en dan een software update. Duur betaald? Als je de BPM eens zou terugkrijgen van de staat... Over 10 jaar gaat het uitleveren van auto's niet anders dan nu met Tesla en ben je nu 1 van de eerste (early adopters). Of komen ze dan, ipv over het water door de lucht? 7(8)7

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gebeld en er was schijnbaar iets niet goed. Daarna email ontvangen dat het nu goed is in het systeem en gelijk een vin binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-07 00:58
Mijn afspraak van 7 december is vanmiddag bevestigd door Tesla. Uiteraard vorige week gelijk JA terug gestuurd; vanmiddag dus ook de bevestiging per mail dat alles goed is binnen gekomen.

Zijn er vandaag mensen gaan afhalen? Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe afhaal locatie; ik ben voornemens om zelf met de auto te gaan; en mijn bestaande lease-auto daarna naar de zaak te laten rijden (door mijn vriendin; niet middels FSD :D). Iemand ervaring met parkeren bij de nieuwe locatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
De automatten liggen hier al zeker 6 weken te wachten op de auto die ik a.s. zaterdag mag ophalen :)
Ze zijn mij toegestuurd zonder daar om te vragen en ook zonder e-mail bericht of zo. Misschien dat er nog een begeleidend schrijven in het tot nu toe ongeopende pakket zit :?

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mvdhoorn23
  • Laatst online: 17-06-2023
Vandaag bij Tesla langs geweest en vriendelijk te woord gestaan.
M3 LR AWD 19" is 25/9 besteld door Alphabet, 25/10 RN en vandaag indicatie van leveren gekregen. Voor de kerst is de verwachting, 18-20 december komt de boot aan. Vandaag ook VIN kunnen achterhalen in de source code. Blij met deze update, aftellen kan beginnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eikrur
Het valt mij op dat er zo weinig “ophaal” verhalen zijn de laatste dagen, tussen 22 en 27 november begreep ik dat nog wel, maar ondertussen moeten ze toch wel weer op een slordige 700 stuurkarren per dag zitten, zijn er nog enthousiastelingen die vandaag hun felbegeerde bolide in ontvangst hebben mogen nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:17:
Het valt mij op dat er zo weinig “ophaal” verhalen zijn de laatste dagen, tussen 22 en 27 november begreep ik dat nog wel, maar ondertussen moeten ze toch wel weer op een slordige 700 stuurkarren per dag zitten, zijn er nog enthousiastelingen die vandaag hun felbegeerde bolide in ontvangst hebben mogen nemen?
Als ze hun auto hebben, zijn ze gelijk pleite uit dit forum. |:( |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rcrijnen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-01 14:33
Zo gauw ze aan het sturen zijn is dit forum niet meer interessant 😂. En terecht!

LR, MN Grey, black, 19" - besteld 29/10 - RN 23/11 - VIN 27/11 - SMS ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste van "mijn" vin batch mogen woensdag. Volgens mij begint het dan pas echt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Hier ook een Tesla besteld vorige week bij m'n nieuwe werkgever.
Levering is pas voorzien voor februari, moest hij een week eerder besteld zijn zou hij hoogst waarschijnlijk nog in december geleverd worden.
Betreft een witte M3 LR AWD, 19" velgen, FSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
DrWhite1 schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:30:
Levering is pas voorzien voor februari, moest hij een week eerder besteld zijn zou hij hoogst waarschijnlijk nog in december geleverd worden.
Ik zou toch nog ff een snel beschikbaar auto pakken. Heb je dit jaar je auto op kenteken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Er zijn er genoeg op snel beschikbaar met net andere config. Fsd kan je ook later kopen. Misschien idee voor levering dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Dan zou ik toch even gaan kijken naar snel beschikbare voorraad als dat mag van je WG....

Staan er toch wel een aantal en dat scheelt je een bak bijtelling :>

Idd jouw config staat er gewoon tussen zonder FSD, de moeite waard om dit eventueel niet te nemen of zelf achteraf te laten doen?

[ Voor 9% gewijzigd door NightHawk4 op 02-12-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode

Pagina: 1 ... 238 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.