Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nonode
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10:39
Mrtnlw schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:21:
En hoe kom je achter je kenteken? :)

[...]
Gekregen aan de telefoon, net als meldcode etc. Auto is gewoon klaar en staat op kenteken hij moet alleen nog even aan me geleverd worden.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• svdgraaf
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-12 07:53
ivo.040 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:40:
[...]

Bij gebrek aan een kenteken heb ik me nog niet in detail verdiept in verzekering, wel alvast twee ervaringen:
- mijn eigen verzekering (AON) heeft ervoor gekozen Tesla auto’s niet te verzekeren
- ik zag op de Nationale Nederlanden website wél een alleszins redelijk tarief met prima voorwaarden (getipt via Independer)
Ik uiteindelijk via insuremytesla(.nl) die snappen tenmiste hoe het zit met de beveiliging en vragen geen exorbitante prijzen 👍🏻

P AWD Midnight Gray, Black interior, 20”, besteld zzp 29/10, RN 29/10, VIN 29/10, Levering: 28/11

• Jeroennie777
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online
Nog weer een hoopje Model 3's klaargezet voor uitzending vanuit Zeebrugge

http://imgur.com/a/AvXIMIA

Morgen weer dezelfde shift.

Om nog even te herhalen van 40 pagina's geleden in dit topic, Tesla heeft verschillende batches Model 3's opgestuurd met koplampen niet bestemd voor de Europese markt en deze worden ter plaatse vervangen. Ook zijn verschillende wagens onvoldoende geladen voor transport

• Majo03
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 17:37
Jeroennie777 schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:26:

Om nog even te herhalen van 40 pagina's geleden in dit topic, Tesla heeft verschillende batches Model 3's opgestuurd met koplampen niet bestemd voor de Europese markt en deze worden ter plaatse vervangen. Ook zijn verschillende wagens onvoldoende geladen voor transport
Staan ze deze koplampen dan nu nog te vervangen in Zeebrugge? Of doen ze dat in Amsterdam? Weet jij of er nu nog batches aankomen waarvan de koplampen vervangen worden, of betreft dat alleen de M3’s die begin/medio november zijn aangekomen?

LR AWD Solid Black, Zwart interieur, 19’’, Trekhaak, besteld LM 01/10, RN 11/10, VIN 28/11, SMS 12/12, levering 19/12

• MennoStones
  • Laatst online: 13-12 02:42

Verkeerde koplampen? Hoe dan?

En bedoel je dat de Tesla accu's gewoon leeg zijn?

SR+/Grijs/Zwart/ Aero Besteld:01/10 RN: 03/10 VIN:1/11 SMS: 14/11 Levering1 27/11 levering nieuw 4/12

• QS08
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-12 19:19
Matn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:09:
Vraag aan Alphabet leasers... ik lees dat de SR+ zonder automatten geleverd wordt, iemand Alphabet hiervoor benaderd of schaft men zelf een setje aan...?
Alphabet mailtje gestuurd en na 7(!) dagen een reply van ja is goed, we sturen ze op.
macedon schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:19:
[...]

Vorige week hierover een e-mail gestuurd. Ik heb geen antwoord gekregen.
Klopt. De snelste zijn ze zeker niet 😂 Maar als je lang genoeg wacht, komt er als het goed is reactie. En gewoon aangeven dat andere leasemaatschappijen het ook aanbieden aan hun Tesla M3 rijders

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17:06

Leuk om te zien. Wat houdt het proces allemaal in, of is het “alleen” parkeren.

En accu’s onvoldoende geladen voor transport, dat is dan nagenoeg leeg neem ik aan. Of is het onvoldoende voor aflevering?

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• 2
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:22
Het moment is bijna daar dat mijn SR+ geleverd gaat worden, maar vanochtend toch een LR RWD uit de snel leverbaar voorraad gehaald. Al een paar dagen actief (lees: geautomatiseerd) de boel aan het monitoren. Paar eurotjes meer voor 50% meer range, ik ben afhankelijk van publieke laadpalen dus megablij mee. De LR RWD is in mijn ogen absoluut de beste optie.

Maar binnenkort komt er dus een SR+ midnight silver met 19” vrij. De LR heeft aeros maar die 19” koop ik er later wel bij, sowieso handiger qua bijtelling..

Ik voorspel wel dat er nog meer aan gaan komen.

• naii11
  • Registratie: augustus 2019
  • Nu online
RuleVD schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:55:
[...]

Koop je wel een dienstverlening!? Iedereen heeft er een andere en uiteenlopende verwachting van, al dan niet door eigen ervaringen gevormd. Feit blijft dat je een dik stukje hardware koopt met zo nu en dan een software update. Duur betaald? Als je de BPM eens zou terugkrijgen van de staat... Over 10 jaar gaat het uitleveren van auto's niet anders dan nu met Tesla en ben je nu 1 van de eerste (early adopters). Of komen ze dan, ipv over het water door de lucht? 7(8)7
Naja de dienstverlening die je koopt is natuurlijk de garantie en het onderhoud voor de eerste x aantal jaren. Maar goed, volgens mij krijg je bij een Suzuki Baleno al een strikje om het dak en dergelijken. Ik vind het verder niet belangrijk, je koopt inderdaad de auto en de hardware/software, maar ergens wringt het dat zo een dure auto wordt afgeleverd alsof je een huurauto ophaalt.

• markie-mark
  • Laatst online: 11:28
Dennis014 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:37:
[...]

knip

Enige verschil is dat ik door BMW meteen te horen kreeg wat de verwachte leverdatum was en de avond van tevoren nog een korte filmpje kreeg toegestuurd vanuit de showroom waar mijn auto onder het doek stond.
Toch wel een tandje meer special allemaal op die manier.
je krijgt nu toch ook allemaal foto's van pier 80, boten in het Panama-kanaal, boten op de Atlantische oceaan, Tesla's op de kade bij de Koopman terminal...
:*)
edit: zie net dat Evaluatiioncopy al soortgelijke reactie had. Niet bijster origineel van mij dus. :-(

markie-mark wijzigde deze reactie 03-12-2019 02:07 (8%)

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

• markie-mark
  • Laatst online: 11:28
eazi schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:43:
[...]

Misschien kun je het antwoord vinden in de eerste 947 pagina's van dit topic.
Heb het al een keer eerder gezegd, ben niet te beroerd het nog een keer te doen. Antwoord is: 42

;)

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

• ditani360
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-12 23:24
Glovis symphony heeft sfo verlaten en is onderweg naar Azië; geen Europa dus. Dan zal de Europe de laatste boot zijn.

SR+ / PW / Black / Aero / Trekhaak / LM: 03-10 / RN: 17-10 / VIN: Yes, geen idee wanneer / Kenteken: G-xxx-VD / levering 16-12 (sms confirmed)

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:51
MennoStones schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:35:
[...]

Verkeerde koplampen? Hoe dan?

En bedoel je dat de Tesla accu's gewoon leeg zijn?
Koplampen die niet type goedgekeurd zijn voor Nederland moeten vervangen worden .

"Beautiful Clean Coal"

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:11
En ja ze hebben dan toch echt auto's die bedoeld waren voor de Amerikaanse markt hierheen gestuurd om aan de vraag te kunnen voldoen.

• Bonsaiboom
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:04
2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 00:14:
Het moment is bijna daar dat mijn SR+ geleverd gaat worden, maar vanochtend toch een LR RWD uit de snel leverbaar voorraad gehaald. Al een paar dagen actief (lees: geautomatiseerd) de boel aan het monitoren. Paar eurotjes meer voor 50% meer range, ik ben afhankelijk van publieke laadpalen dus megablij mee. De LR RWD is in mijn ogen absoluut de beste optie.

Maar binnenkort komt er dus een SR+ midnight silver met 19” vrij. De LR heeft aeros maar die 19” koop ik er later wel bij, sowieso handiger qua bijtelling..

Gefeliciteerd, ik had het wel in de gaten gehouden na de bestelling van mijn sr + maar tussen september en nu geen voorbij zien komen. Niet geautomatiseerd, was wel beter geweest. Maar ook geen verhalen gehoord. De LR rwd is zeker de best value optie, en ik baalde er ook flink van dat die niet meer 'gewoon' te bestellen was. Zeker met dit weer en afhankelijk van publiek laden was de lr met even wat meer gemoedsrust geweest. Nu haal ik het allemaal ook wel, maar is het laden net wat meer top of mind.

• Dany71
  • Laatst online: 11-12 16:52
Zijn er inmiddels al Performance met grijze velgen afgeleverd?

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

• Tammestein
  • Laatst online: 15:19
2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 00:14:

Welcome to the LR RWD-family. Gefeliciteerd!

Alleen op dit forum heb ik al 4-5 mensen gelezen die de bestelling hebben omgezet. Ben benieuwd hoeveel er het totaal zijn. Lijkt erop dat deze uitvoering in 2020 weer terugkomt.

Volgens de rdw statistiek is er in november slechts 1 op kenteken gezet.

M3SR+ / MN Silver / Black / Aero | Order: 11/10 LM | Welkomstmail: 23/10 | geannuleerd - 2de bestelling zelf M3LR RWD / MN Silver / Black / Aero | Order 27/11 | RN 27/11 | VIN 27/11 | SMS 10/12 | Levering 27/12

• 93Aero
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-12 19:30
svdgraaf schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:23:
[...]

Ik uiteindelijk via insuremytesla(.nl) die snappen tenmiste hoe het zit met de beveiliging en vragen geen exorbitante prijzen 👍🏻
Wat is niet exorbitant? Onze auto's hebben dezelfde specificaties en er ligt nu een voorstel dat een flink stuk hoger is dan mijn vorige (qua verzekerde waarde) gelijkwaardige auto en dient er bovendien verplicht een Mi01 peilzender ingebouwd te worden.

TM3 P / Pearl White / Black / 20’’ Gray

• TesSLa
  • Nu online
93Aero schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 07:49:
[...]

Wat is niet exorbitant? Onze auto's hebben dezelfde specificaties en er ligt nu een voorstel dat een flink stuk hoger is dan mijn vorige (qua verzekerde waarde) gelijkwaardige auto en dient er bovendien verplicht een Mi01 peilzender ingebouwd te worden.
Bij de meeste verzekeraars moet je een scm-gecertificeerde tv01 hebben. Je kan zo'n zender inbouwen maar die wordt niet gecertificeerd. Daarnaast accepteert Tesla niet dat er in het systeem aanpassingen gedaan worden.
TV01 Peilzender van Moving Intelligence

De Mi01 Peilzender en Mi9 Peilzender van Moving Intelligence zijn beide door het Kiwa SCM (CCV Keurmerk Voertuigbeveiliging) goedgekeurd als Klasse TV01 Terugvindsysteem. De meeste Nederlandse verzekeraars verwijzen in hun polisvoorwaarden dan ook naar de Mi01 en Mi9 van Moving Intelligence.

Met de Mi01 en Mi9 kunt u onderstaande Tesla modellen beveiligen:

Tesla Model 3
Tesla Model S
Tesla Model X
Let op: sinds 11 oktober 2017 heeft de Kiwa SCM de startonderbreker van de Tesla Model X gecertificeerd als een Klasse Startonderbreker. Om die reden is alleen een de Model X TV01 te certificeren.
https://scmklasse.nl/tesla-beveiliging/
Ik vraag me dan ook af in hoeverre je dan verzekerd bent....

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 |???

• fatihtuncer
  • Laatst online: 12-12 19:27
Oké morgen is de grote dag.
Anderhalf maand hier van alles lopen volgen en tot conclusie gekomen dat er geen pijl op te trekken is behalve als je hem zelf koopt of via werkgever in de lease krijgt.
Er zit ook een verschil tussen snel leverbaar en zelf samenstellen.
De theorieën daarover zijn uitgebreid beschreven, maar ik blijf er bij dat je dan zelf de vin koppeling maakt en dus snel hebt.

Ik heb gisteren een OTT gehad van de ING en Tesla. Levering gaat dus gewoon door en vanochtend een mail dat ik de app moet downloaden.
Ik zal een klein verslag doen morgen als ik er tijd voor heb, hoeveel auto's er staan en de info die de medewerkers willen delen.

Toedeloeee

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

• MennoStones
  • Laatst online: 13-12 02:42
fatihtuncer schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:11:
Oké morgen is de grote dag.
Anderhalf maand hier van alles lopen volgen en tot conclusie gekomen dat er geen pijl op te trekken is behalve als je hem zelf koopt of via werkgever in de lease krijgt.
Er zit ook een verschil tussen snel leverbaar en zelf samenstellen.
De theorieën daarover zijn uitgebreid beschreven, maar ik blijf er bij dat je dan zelf de vin koppeling maakt en dus snel hebt.

Ik heb gisteren een OTT gehad van de ING en Tesla. Levering gaat dus gewoon door en vanochtend een mail dat ik de app moet downloaden.
Ik zal een klein verslag doen morgen als ik er tijd voor heb, hoeveel auto's er staan en de info die de medewerkers willen delen.

Toedeloeee
Tot morgen!

Zelfde kenteken range ook!

SR+/Grijs/Zwart/ Aero Besteld:01/10 RN: 03/10 VIN:1/11 SMS: 14/11 Levering1 27/11 levering nieuw 4/12

• Daniel_SJD
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13-12 21:53
Hier ook mijn bestelling omgezet van sr+ naar LR RWD. Ben er blij mee. Levering tussen 8 en 15 dec (staat al in Amsterdam). :)

• Gavin2611
  • Laatst online: 13-12 13:47
JurandyRonald schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:11:
Ik zie dat er een hoop mensen zijn die eind november hun VIN in de broncode hebben gevonden, en ergens in de komende 10 dagen hun auto kunnen ophalen.

Ben ik de enige met een VIN van 8 november die verder nog niks gehoord heeft? Geen kenteken, geen verwachte leverdatum, geen SMS.
Zou dan toch eens navragen. Misschien staat er toch ergens iets niet goed waardoor de boel vertraging oploopt...

Baat het niet...... sta je alleen lang in de wacht 8)7

LR ZW-ZW 18"Aero, Bestel 25-9, RN 27-9, VIN in source 08-11, Kenteken G-3XX-RG, SMS 29-11, ophalen 7-12, 15:30

• Furr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13-12 22:22
Gisteren even met Tesla gebeld. Ik heb een M3P besteld vanuit snel beschikbaar. Had daarvoor een normale order staan, maar kreeg steeds geen VIN dus werd ongeduldig.
Kreeg vorige week toen ik de nieuwe bestelling plaatste direct een mail dat levering tussen 8 en 15 december zou zijn. De delivery expert zei echter dat het vlak voor de jaarwisseling gaat worden. De auto zou op “de laatste boot” staan. Dit gaat denk ik nog spannend worden of het in 2019 gaat gebeuren!

• claudior
  • Laatst online: 11:17
naii11 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 00:38:
[...]

Naja de dienstverlening die je koopt is natuurlijk de garantie en het onderhoud voor de eerste x aantal jaren. Maar goed, volgens mij krijg je bij een Suzuki Baleno al een strikje om het dak en dergelijken. Ik vind het verder niet belangrijk, je koopt inderdaad de auto en de hardware/software, maar ergens wringt het dat zo een dure auto wordt afgeleverd alsof je een huurauto ophaalt.
Ja, zo denk ik er ook over. Maar, ik besef me sinds kort eigenlijk wel dat in oktober bestellen en dit jaar nog leveren echt niet gelukt was wanneer ze traditioneel auto's zouden verkopen. Ik denk dat wanneer ze wat meer gesettled zijn in Nederland dat het echt wel beter gaat worden, ook al zullen ze niet het traditionele dealermodel gaan hanteren.

Dit jaar is gewoon gekkenhuis.

• eikrur
  • Laatst online: 12:18
Als alles meezit krijg ik volgende week mijn TM3, nu wil ik eigenlijk mijn e-mailadres, wat gekoppeld is aan mijn account, wijzigen (is dat handig om dat nu te doen, beter na levering, of beter helemaal niet?

SR+, Midnight Silver, Zwart, 19" 11/10 besteld, 25/10 prepare fd mail.........26-11 VIN, kenteken G-xxx-TJ, SMS 05-12, leverdatum 12-12, strik erom en klaar

• svdgraaf
93Aero schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 07:49:
[...]

Voor de model 3P (65k) 130 euro per maand oid. Kan goedkoper (begon vanaf 110 iirc), maar heb ook bijtelling, nieuwwaarde (2 jaar) en wat andere zaken laten meeverzekeren. Standaard is ook je oplader meeverzekerd. Ik heb wel 10 schadevrije jaren, dat scheelt een boel. Mijn vorige verzekering voor mn Tiguan was ruim 80 p/m). Dus mja, het is zeker meer, maar het is dan ook een flink duurdere auto.

Het grootste punt is die beveiliging ivm de hoge waarde van de auto (gaat spelen boven de 60k afaik). Ik heb een aantal andere partijen bekeken, maar ze snappen allemaal niet dat Tesla zelf al een hele goede beveiliging heeft ingebouwd.

Ik heb ook bij Ditzo gekeken (daar zit de auto van mn vrouw), maar die wilden volgens mij helemaal geen Tesla's verzekeren (of iig niet de P), die zaten op 245 :/ Een aantal andere partijen zegt bij het invullen van het kenteken al dat ze hem sowieso niet willen verzekeren. Had er ook eentje die (over de telefoon) vertelde dat de model P gewoon als Ferrari oid geclassificeerd werd, vanwege hoge aantal pk's en dus ook in de maandelijkse prijs _/-\o_

Uiteindelijk dus bij insuremytesla uitgekomen via iemand anders hier op het forum, alles online, wel zo makkelijk.

P AWD Midnight Gray, Black interior, 20”, besteld zzp 29/10, RN 29/10, VIN 29/10, Levering: 28/11

• svdgraaf
fatihtuncer schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:11:
Ah, jij dus ook pas een dag van tevoren bevestiging. Heb nu al 2x een sms gehad, met JA beantwoord, geen reactie.

Ik mag hem dus donderdag ophalen O+ Gisteren nog gebeld of de afspraak nog doorging. "Alles staat goed meneer". Ergens bekruipt me toch nog het gevoel dat ie weer verzet gaat worden (is 1x eerder gebeurd). Omdat er geen bevestiging geregistreerd staat, en omdat ik dus ook nog geen mail heb gehad met kenteken (wel over de telefoon na vragen).

We zullen zien...

• Tammestein
Daniel_SJD schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:21:
Hier ook mijn bestelling omgezet van sr+ naar LR RWD. Ben er blij mee. Levering tussen 8 en 15 dec (staat al in Amsterdam). :)
Wanneer heb je besteld?

En hoe weet je dat hij al in A’dam staat?

M3SR+ / MN Silver / Black / Aero | Order: 11/10 LM | Welkomstmail: 23/10 | geannuleerd - 2de bestelling zelf M3LR RWD / MN Silver / Black / Aero | Order 27/11 | RN 27/11 | VIN 27/11 | SMS 10/12 | Levering 27/12

• PEPPI
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13-12 10:52

PEPPI

Jurist

svdgraaf schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:48:
[...]

Ah, jij dus ook pas een dag van tevoren bevestiging. Heb nu al 2x een sms gehad, met JA beantwoord, geen reactie.

We zullen zien...
Ik ben na het JA antwoord op de SMS door het 'delivery team' gebeld om alsnog te bevestigen. Zij hadden nog geen reactie ontvangen, want dat SMS systeem werkt niet altijd. Uiteindelijk gaan ze dus alsnog even met je bellen om een bevestiging te halen.

Tesla Model S Perf. Pearl White/white-Carbon/19” | Bestelling 12-11 Contant | RN 12-11 | VIN 12-11 | Kenteken: G-***-TG (Good To Go) | levering: 29-11-2019

• VR1970
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 03-12 08:54
@svdgraaf

In welke range zit je kenteken voor de P bij mij TG aan het eind. Wel een bevestiging voor levering 1-8 dec maar nog geen SMS...

• svdgraaf
VR1970 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:54:
@svdgraaf

In welke range zit je kenteken voor de P bij mij TG aan het eind. Wel een bevestiging voor levering 1-8 dec maar nog geen SMS...
G-4XX-PJ (De P van Performance uiteraard :P)

• Tammestein
Zullen de autos die eind dec op kenteken gezet worden al een H-kenteken krijgen?

• RikkieDee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:38
Hmm, september een SR+ besteld leaserestrictie in oktober erafgehaald, enkele collega's van mij veel later besteld, zelfde verhaal, zij wel een VIN, ik niet. Dacht vanochtend om toch nog maar eens te bellen voor de zoveelste keer. "Tesla sales niet bereikbaar". Ik ben benieuwd of ik ze later eraan krijg en wat de boodschap zal zijn...

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

• multicoat
  • Laatst online: 13-12 13:05

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

svdgraaf schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:43:
[...]

Voor de model 3P (65k) 130 euro per maand oid. Kan goedkoper (begon vanaf 110 iirc), maar heb ook bijtelling, nieuwwaarde (2 jaar) en wat andere zaken laten meeverzekeren. Standaard is ook je oplader meeverzekerd. Ik heb wel 10 schadevrije jaren, dat scheelt een boel. Mijn vorige verzekering voor mn Tiguan was ruim 80 p/m). Dus mja, het is zeker meer, maar het is dan ook een flink duurdere auto.

Het grootste punt is die beveiliging ivm de hoge waarde van de auto (gaat spelen boven de 60k afaik). Ik heb een aantal andere partijen bekeken, maar ze snappen allemaal niet dat Tesla zelf al een hele goede beveiliging heeft ingebouwd.

Ik heb ook bij Ditzo gekeken (daar zit de auto van mn vrouw), maar die wilden volgens mij helemaal geen Tesla's verzekeren (of iig niet de P), die zaten op 245 :/ Een aantal andere partijen zegt bij het invullen van het kenteken al dat ze hem sowieso niet willen verzekeren. Had er ook eentje die (over de telefoon) vertelde dat de model P gewoon als Ferrari oid geclassificeerd werd, vanwege hoge aantal pk's en dus ook in de maandelijkse prijs _/-\o_

Uiteindelijk dus bij insuremytesla uitgekomen via iemand anders hier op het forum, alles online, wel zo makkelijk.
check this :)
https://www.centraalbehee...e-berekenen/basisgegevens
ik kom uit op € 92 p maand

lr awd p multi red 20"

• Devster
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:42

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Dude, where's my Tesla?

De Autopride ligt in Zeebrugge, ETA Amsterdam 04-12-2019 05:26. In de komende weken zijn de aankomsten in Zeebrugge al geboekt, dus die gaat nog een paar keer heen en weer naar Amsterdam.
Glovis Sirius: Zeebrugge - 2019-12-05 12:00
Dong-A Glaucos: Zeebrugge - 2019-12-10 04:00
RCC Europe: Panamakanaal - 2019-12-07 10:00 (lokale tijd)

M3 SR+ Pearl White/Black/Aero/Trekhaak | Bestelling 1-10 LM | RN 16-10 | VIN 19-11 | Kenteken: G-***-SK | SMS: 10-12 | Levering: 14-12

• Markboss
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 14:37
Thanks @Devster. Ik hoop dat ik op de pakjesboot (Sirius) sta! :)

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
De hamvraag (voor mij en velen SR+ wachtenden) is denk ik: zijn die auto's op de Glaucos al verdeeld, qua VINS? Als iedereen afhankelijk is van die Europe dan gaan er een hoop teleurgesteld worden, tenzij er daar opeens duizenden SR+'en opstaan alleen voor Nederland, don't think so.... :/

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Devster
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:42

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

EvaluationCopy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:48:
De hamvraag (voor mij en velen SR+ wachtenden) is denk ik: zijn die auto's op de Glaucos al verdeeld, qua VINS? Als iedereen afhankelijk is van die Europe dan gaan er een hoop teleurgesteld worden, tenzij er daar opeens duizenden SR+'en opstaan alleen voor Nederland, don't think so.... :/
Deze hamvraag is goed voor 99% van de speculatie in dit topic. Kort antwoord: Er is geen peil op te trekken.

M3 SR+ Pearl White/Black/Aero/Trekhaak | Bestelling 1-10 LM | RN 16-10 | VIN 19-11 | Kenteken: G-***-SK | SMS: 10-12 | Levering: 14-12

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:30
Ik denk ik bel ook even om te kijken of er al een kenteken bekend is zodat ik de verzekering kan gaan regelen... na 5 minuten kreeg ik een ander bandje te horen en werd de verbinding verbroken.

• Matn61
  • Laatst online: 13-12 17:51
QS08 schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:49:
[...]

Alphabet mailtje gestuurd en na 7(!) dagen een reply van ja is goed, we sturen ze op.

[...]

Klopt. De snelste zijn ze zeker niet 😂 Maar als je lang genoeg wacht, komt er als het goed is reactie. En gewoon aangeven dat andere leasemaatschappijen het ook aanbieden aan hun Tesla M3 rijders
Wow... vanochtend het verzoek om matten naar Alphabet verstuurd... letterlijk binnen 1 minuut antwoord dat deze verzonden worden, ook het verzoek om een RN nummer werd in mijn geval binnen een uur beantwoord door Alphabet. Er gaat ook best veel goed!

• DrWhite1
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:13
@NightHawk4 @Bonsaiboom @knights16
Bedankt voor de antwoorden, maar ik ben uit België, de bijtelling hoef ik mij geen zorgen om te maken ;)

Ik merk ook op dat de beschikbare stockmodellen er ongehoord snel weg zijn de laatste weken.
Soms verschijnen er enkelen op een dag en kijk je 's avonds en is er niets meer beschikbaar.

Ach zoals ze zeggen, geduld is een schone deugd :)

• Tatteredhat
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13-12 13:43
Kreeg van Athlon gisteren ook een mail dat er een mattenset geleverd wordt bij de bij hun bekende adres gegevens. Dus of die uiteindelijk bij mij thuis of bij m'n werkgever geleverd worden wordt nog een verrassing.

M3 | SR+ | Pearl White | Aero | Zwart | LM besteld: 02-10 | RN: 11-10 | VIN: 28-11 | Delivery: 18-12

• strietboy
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 12:42
Hier sinds 19 november een vin zichtbaar in de bron, maar tot op heden niets vernomen.
Vorige week zelf contact opgenomen met Tesla of er eventueel al een kenteken in hun systeem stond (voor afspraak winterbanden). Deze was er G-XXX-TJ, maar verder nog geen indicatie wanneer ze de auto kunnen leveren en/of waar die is.

Lees hier steeds terug dat als VIN er is en neemt contact op dat ze de leverdatum ongeveer doorgeven.
Heb het idee dat die van "mij' in de rij staat voor andere koplampen ofzo :)
Betreft een SR+

• svdgraaf
Oh, dat scheelt wel 2 tientjes per maand idd. Vorige week kreeg ik daar nog een "u kunt deze niet verzekeren". Ik zal ze eens bellen, want auto staat op mn bv, dus gaat dan ook weer anders uiteraard...

• trigger88
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 11:14
trigger88 schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:01:
[...]

Vin van 7 november, M3 LR awd, deep blue, zwart, 19"
Vanochtend gebeld aangezien mijn afspraak wel in mijn Tesla Account stond maar ik geen SMS of E-mail bevestiging had ontvangen (schijnbaar was er geen 06 nummer gekoppeld aan mijn tesla account). 15 min. in de wacht gestaan, daarna vriendelijk te woord gestaan en heb ik telefonisch mijn afspraak kunnen bevestigen. Waarna ik alsnog de bevestiging van de leveringsafspraak per e-mail heb ontvangen.

A.s. maandag mag ik de auto ophalen in Amsterdam bij de Koopman terminal. Telefonisch ook nog even navraag gedaan m.b.t. de pendeldienst vanaf Amsterdam Sloterdijk station en dat werd ook netjes bevestigd.

• Dany71
  • Laatst online: 11-12 16:52
strietboy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:17:
Hier sinds 19 november een vin zichtbaar in de bron, maar tot op heden niets vernomen.
Vorige week zelf contact opgenomen met Tesla of er eventueel al een kenteken in hun systeem stond (voor afspraak winterbanden). Deze was er G-XXX-TJ, maar verder nog geen indicatie wanneer ze de auto kunnen leveren en/of waar die is.

Lees hier steeds terug dat als VIN er is en neemt contact op dat ze de leverdatum ongeveer doorgeven.
Betreft een SR+
Dat is grappig! Mijn kenteken is ook G-XXX-TJ. VIN sinds 26-11. Volgens mijn LM zou ik morgen een SMS moeten ontvangen van Tesla. Echter onder voorbehoud uiteraard. 8)7

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

• Tjenok
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17:40
@2 @Daniel_SJD @Tammestein @arko89 Net Tesla aan de lijn gehad. Nog geen kenteken bekend, auto stond volgens de meneer in Zeebrugge en zou op 10 december aankomen in Amsterdam. Weinig info nog dus... Verwacht dat die van ons wel redelijk gelijktijdig deze kant op komen.

LR RWD - Deep Blue - Zwart - Aero - Besteld 28/11 - RN10972XXXX - VIN 28/11 - Kenteken 4/12 G-XXX-VD - Ophalen 14/12

• CIVICtypeR
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:36
Zojuist contact gehad met Tesla, ze (aardige dame) keek of er iets te koppelen was en helaas was dat niet het geval, daarna mij werd medegedeeld dat ze geen garantie kan geven op levering dit jaar!

SR+ | Zwart | Zwart | Trekhaak | besteld op 11-10 door LM | mail welkom bij Tesla op 15-10 | RN op 17-10 | geen VIN.

Als het aan mij ligt wordt de bestelling omgezet naar een snel beschikbare LR, maar leasemaatschappij (Hitachi) houd voet bij stuk dat hun garantie van Tesla hebben dat hij dit jaar nog geleverd wordt...

M3 SR+ | Solid Black | Black | 18" Aero | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN ??

• strietboy
Dan ga ik woensdag maar eens met Athlon bellen als ik dan nog niets vernomen heb.......
Zeker met feestdagen en vakantieperiode (voor sommige) die eraan komen is het fijn als je een beetje weet waar je aan toe bent.
Dany71 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:25:
[...]

Dat is grappig! Mijn kenteken is ook G-XXX-TJ. VIN sinds 26-11. Volgens mijn LM zou ik morgen een SMS moeten ontvangen van Tesla. Echter onder voorbehoud uiteraard. 8)7

• Aperture
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:23
CIVICtypeR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:27:
Zojuist contact gehad met Tesla, ze (aardige dame) keek of er iets te koppelen was en helaas was dat niet het geval, daarna mij werd medegedeeld dat ze geen garantie kan geven op levering dit jaar!

SR+ | Zwart | Zwart | Trekhaak | besteld op 11-10 door LM | mail welkom bij Tesla op 15-10 | RN op 17-10 | geen VIN.

Als het aan mij ligt wordt de bestelling omgezet naar een snel beschikbare LR, maar leasemaatschappij (Hitachi) houd voet bij stuk dat hun garantie van Tesla hebben dat hij dit jaar nog geleverd wordt...
Ik had helaas precies het zelfde gister. Echter nog geen contact gehad met LM over omzetten (ik heb liever ook niet die bijtelling...), die denken dat mijn auto op de Glovis Sirius staat.

SR+ Black/Black/Aero/Geen trekhaak | Bestelling 14/10 | RN 18/10 | Prep for delivery 25/10 | VIN ...

• Miepz78
  • Laatst online: 16:44
Daniel_SJD schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:21:
Welke SR+ was dat? Wil ik die wel. Nog altijd niks gekoppeld hier en begin me weer eens druk te maken |:(

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: nnb levering JAN, op naam DEC ('gegarandeerd'). WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 15:00
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:16:
[...]

Dit verwacht ik dus ook bij mij, ben wel erg benieuwd wat de LM heeft afgesproken met Tesla wanneer ze hun leverbelofte niet nakomen...LM kon, of wilde, mij daar nog geen antwoord op geven.

Ik ga in ieder geval alvast rechtsbijstand checken wat mij rechten hierop zijn, 5/6k is toch wel een flink bedrag :+
ik was gisteren na het bellen van Tesla redelijk pissig.

ik weet dat de Alphabet mijn bestelling op 3-10 heeft verwerkt, en ik kreeg op 9-10 het tesla mailtje om mij te "verwelkomen bij de elektronische revolutie".
Vertelt die dame van tesla gisteren doodleuk dat mijn bestelling pas op 16-10 is verwerkt. :(

Op mijn reactie: "Hoe dan?, jullie hebben op 9 oktober al een account voor mij aangemaakt?" kon ze me geen antwoord geven.
ze kon in elk geval niet zeggen of er voor mij een auto bij zou zitten op de laatste december boten.

Anyway, ik ga dit maar weer doorspelen naar de LM en het hun laten uitvechten.
Helaas ben ik geen partij in deze discussie, aangezien ik slechts een contract heb met de LM, en niet met Tesla.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Tammestein
Tjenok schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:26:
@2 @Daniel_SJD @Tammestein @arko89 Net Tesla aan de lijn gehad. Nog geen kenteken bekend, auto stond volgens de meneer in Zeebrugge en zou op 10 december aankomen in Amsterdam. Weinig info nog dus... Verwacht dat die van ons wel redelijk gelijktijdig deze kant op komen.
Thanks @Tjenok !

Kenteken registratie is mooi bij te houden. Zodra er E3R geregistreerd worden, kunnen we er bijna zeker van zijn dat die van ons zijn. 😜

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Het bekende verhaal. Ergens in het bestelproces tussen LM en de Tesla systemen heeft flinke vertraging gezeten, vermoedelijk bij Tesla fleetsales. Tesla is ingericht op particulieren, niet op LM's. Onze LM weet niks en kan niks voor ons betekenen, die worden nog slechter geïnformeerd dan wij.

4-10 besteld door LM, 16e verwerkt... Tesla hanteert dan de 16e als besteldatum. Als je kijkt in de Excel naar de verhoudingen RN -> VIN dan zijn de witte SR+'en het meest de sjaak, procentueel het meeste wachtenden, als je een grijze had besteld was het zeker goed gekomen dit jaar. Lekker dat wit net de basiskleur was, daar heeft het productie algoritme niet helemaal lekker gewerkt.

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• JurandyRonald
  • Laatst online: 13-12 18:53
Gavin2611 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:27:
[...]

Zou dan toch eens navragen. Misschien staat er toch ergens iets niet goed waardoor de boel vertraging oploopt...

Baat het niet...... sta je alleen lang in de wacht 8)7
Ik heb gebeld, maar ze hebben blijkbaar het keuzemenu veranderd. Alle vragen m.b.t. de levering krijgen nu een standaard ingesproken bandje te horen. Of is dit te omzeilen door gewoon een ander nummer in te toetsen?

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

• pirke
Ik krijg ook alleen maar een bandje te horen. Ze laten je wel eerst 10 minuten aan de lijn hangen, om daarna de verbinding met zo'n bandje te verbreken...

Misschien is er filtering op basis van telefoonnummer: kijken ze even snel of er iets bekend is, zoniet: default bandje en verder.

• Zebesco030
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 01:21
Op naar de 1000 pagina's!

SR+ Multicoat-Red//Black 19" [17-10 RN ] - [23-11 VIN] - [2-12 G-xxx-TP] [SMS 12-12] [Delivery 18-12]

• M3p
  • Nu online
We zijn nu in december!!l gaan ze de 1000 m3 per dag kunnen leveren???!!!!!!!

Wachten is op een sms 😴😴

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 24 dec

• Rembrand20
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12-12 16:12
JurandyRonald schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:40:
[...]

Ik heb gebeld, maar ze hebben blijkbaar het keuzemenu veranderd. Alle vragen m.b.t. de levering krijgen nu een standaard ingesproken bandje te horen. Of is dit te omzeilen door gewoon een ander nummer in te toetsen?
013 799 8814 en dan optie 1, 1? Dit werkte gisteren iig wel.

Even door de bandjes heen en dan wordt je als de verbinding niet wordt verbroken doorverbonden met een medewerker..

Rembrand20 wijzigde deze reactie 03-12-2019 10:44 (12%)

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• eazi
  • Laatst online: 17:44

eazi

LR AWD White

Tammestein schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:01:
Zullen de autos die eind dec op kenteken gezet worden al een H-kenteken krijgen?
Heel waarschijnlijk wel. Maar dan echt eind eind december. 28dec+

Waarschijnlijk is jouw kenteken dan al bekend en dus een G-XXX-T/X/V

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - VIN 27-11!

• mitchelvs
  • Laatst online: 13-12 14:03
eazi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:46:
[...]

Heel waarschijnlijk wel. Maar dan echt eind eind december. 28dec+

Waarschijnlijk is jouw kenteken dan al bekend en dus een G-XXX-T/X/V
De mijne is al een week bekend: G-XXX-TL. Ik denk dat we die H redelijk snel gaan halen.

SR+, PW, zwart, 19" - Besteld 5/10 - RN 14/10 - VIN 27/11 - SMS 10/12 - Leverdatum 17/12

• pirke
Rembrand20 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:43:
[...]

Even door de bandjes heen en dan wordt je als de verbinding niet wordt verbroken doorverbonden met een medewerker..
Ik had optie 3 1 1, het menu is gewijzigd.

• Nonode
pirke schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:49:
[...]

Ik had optie 3 1 1, het menu is gewijzigd.
nee is een ander telefoon nummer volgens mij.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• eazi
  • Laatst online: 17:44

eazi

LR AWD White

mitchelvs schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:49:
[...]

De mijne is al een week bekend: G-XXX-TL. Ik denk dat we die H redelijk snel gaan halen.
Je hebt V/X/Z nog. De 1e V is zaterdag uitgegeven. Kentekenvoorspellers zijn op dit moment sowieso inaccuraat, maar er zijn nog heel veel auto's te registreren voor we bij de H zijn en los van Tesla's zullen er eind van het jaar (december) niet heel veel auto's meer uitgeleverd worden.

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - VIN 27-11!

• GB2
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:14
Hang nu aan de lijn.. (in de wacht door de grote intresse zijn ze allemaal in gesprek)...

En optie 1 is voor delevery en dan 1 voor M3...

• Tammestein
mitchelvs schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:49:
[...]

Heb nu ook een H (eind 2015), zou wel lachen zijn. Dan is de cirkel rond.

• pirke
Nonode schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:52:
[...]

nee is een ander telefoon nummer volgens mij.
Je hebt gelijk!

Al klinkt het bandje en de muziek wel heel erg hetzelfde... eens kijken of ik er hier doorheen kom.

pirke wijzigde deze reactie 03-12-2019 10:54 (21%)

• JurandyRonald
  • Laatst online: 13-12 18:53
Rembrand20 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:43:
[...]

Aha, blijkbaar heb ik een ander telefoonnummer gebeld. Vanmiddag deze even proberen, thanks!

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

• Nci
  • Laatst online: 14:47
CIVICtypeR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:27:

Ik zit ook bij Hitachi. Ze hebben ook bij mij aangegeven dat Tesla heeft aangegeven dat alle orders geplaatst voor 25/10 verwacht worden dit jaar de te leveren. Lees: verwacht. Hoe dan ook, denk ik dat het wel goed gaat komen, ook voor jou. Klantenservice weet echt niks en vanalles. Komt goed, Tesla doet ook alles voor de cijfers..! RCC is jouw best bet.

Hitachi heeft mijn auto op 2-10 besteld, deze is op 16-10 verwerkt door Tesla, op 25-10 prepare for delivery mail, op 25-11 vin in source. Inmiddels gesproken met een bekend contact bij Tesla, deze heeft bevestigd dat mijn auto nog onderweg is naar Zeebrugge en op 10-12 in Amsterdam aankomt. Daarna volgt SMS.

SR+/zwart/zwart/aero

• Rembrand20
GB2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:52:
Hang nu aan de lijn.. (in de wacht door de grote intresse zijn ze allemaal in gesprek)...

En optie 1 is voor delevery en dan 1 voor M3...
@pirke Dit dus :-)

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• Nci
  • Laatst online: 14:47
Stappieterug schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:35:
[...]

ik was gisteren na het bellen van Tesla redelijk pissig.

ik weet dat de Alphabet mijn bestelling op 3-10 heeft verwerkt, en ik kreeg op 9-10 het tesla mailtje om mij te "verwelkomen bij de elektronische revolutie".
Vertelt die dame van tesla gisteren doodleuk dat mijn bestelling pas op 16-10 is verwerkt. :(

Op mijn reactie: "Hoe dan?, jullie hebben op 9 oktober al een account voor mij aangemaakt?" kon ze me geen antwoord geven.
ze kon in elk geval niet zeggen of er voor mij een auto bij zou zitten op de laatste december boten.

Anyway, ik ga dit maar weer doorspelen naar de LM en het hun laten uitvechten.
Helaas ben ik geen partij in deze discussie, aangezien ik slechts een contract heb met de LM, en niet met Tesla.
Komt goed, was bij mij ook (2/10 besteld, 16/10 verwerkt door T) Toch inmiddels een VIN.
Klantenservice weet niet altijd alles :)

• RikkieDee
Nou, zojuist met Tesla gebeld. Als je nu nog geen VIN hebt voor de SR+ kun je levering dit jaar voor 99% zekerheid vergeten. Advies is om een beschikbaar model te kiezen op hun website als je nog een auto in 2019 op kenteken wil staan.

Jammer maar een beetje misleidend gezien ik deze auto ruim op tijd in september besteld heb.
Nog even nadenken wat ik doe, ofwel annuleren en een andere auto bestellen, of nog even wachten en de stevige extra bijtelling voor lief nemen.

• svdgraaf
Ik heb de auto zakelijk aangeschaft (bv), dus is weer even anders. Ik kon er geen formulier voor online vinden, dus maar even gebeld met ze. Is toch duurder uiteindelijk. Ze hebben sowieso 750 euro eigen risico (wut), 1595 per jaar, ex btw. Zit je op 132 per maand. Met hoger eigen risico en geen bijtellingsbescherming.

edit: link gevonden: https://www.centraalbehee...werken/bedrijfsauto/stap1

Helaas na invullen:
U heeft gekozen voor een combinatie die u helaas enkel telefonisch kunt afsluiten. Om u op maat te kunnen helpen hebben wij graag even telefonisch contact om de details van deze verzekering door te nemen.

svdgraaf wijzigde deze reactie 03-12-2019 11:01 (24%)

• Devatu
  • Laatst online: 13:15
strietboy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:17:

Betreft een SR+
Heuj ik heb ook een G-XXX-TJ

Model 3 SR+ / white / black / 19" / besteld op 11-10/ RN 26-11 / VIN 26-11 / Kenteken G-XXX-TJ

• strietboy
JIj al wel een datum wanneer je hem kan ophalen?
Devatu schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:01:
[...]

Heuj ik heb ook een G-XXX-TJ

• Devatu
strietboy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:01:
JIj al wel een datum wanneer je hem kan ophalen?

[...]
Alleen onofficieel een verwachtte leverdatum op 12-12.
Ik zou eind deze week een SMS moeten verwachten.

Mijn is besteld via LP, maar zelf met Tesla bellen loont meer dan bellen met LP is mijn ervaring.

Model 3 SR+ / white / black / 19" / besteld op 11-10/ RN 26-11 / VIN 26-11 / Kenteken G-XXX-TJ

• strietboy
Devatu schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:02:
[...]

Alleen onofficieel een verwachtte leverdatum op 12-12.
Ik zou eind deze week een SMS moeten verwachten.

Mijn is besteld via LP, maar zelf met Tesla bellen loont meer dan bellen met LP is mijn ervaring.
Die datum heb je van LP of telefonisch van Tesla?
Ook rond 19nov Vin gekregen?

• CIVICtypeR
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:36
RikkieDee schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:58:
Nou, zojuist met Tesla gebeld. Als je nu nog geen VIN hebt voor de SR+ kun je levering dit jaar voor 99% zekerheid vergeten. Advies is om een beschikbaar model te kiezen op hun website als je nog een auto in 2019 op kenteken wil staan.

Jammer maar een beetje misleidend gezien ik deze auto ruim op tijd in september besteld heb.
Nog even nadenken wat ik doe, ofwel annuleren en een andere auto bestellen, of nog even wachten en de stevige extra bijtelling voor lief nemen.
Ik vindt het maar een vreemde gang van zaken, mijn collega heeft exact dezelfde config als jou en heeft hem besteld via LM op 11-10 en hij mag hem op 9-12 ophalen. Ikzelf heb dus een Solid Black in bestelling staan sinds 11-10 en verder dus dezelfde config, helaas geen VIN.

M3 SR+ | Solid Black | Black | 18" Aero | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN ??

• pirke
Je komt bij hetzelfde bandje uit: na 12 minuten in de wacht een lieve vrouwenstem die zegt dat het druk is en ze vanzelf contact met me opnemen. Einde gesprek.

• Rembrand20
pirke schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:06:
[...]

Je komt bij hetzelfde bandje uit: na 12 minuten in de wacht een lieve vrouwenstem die zegt dat het druk is en ze vanzelf contact met me opnemen. Einde gesprek.
Had ik ook. De 3de keer kreeg ik iemand aan de lijn :)

• pirke
Rembrand20 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:07:
[...]

Had ik ook. De 3de keer kreeg ik iemand aan de lijn :)
Ik ben vandaag al 3x op deze manier afgewimpeld: na 5, 10 en 12 minuten.

• HaagseHarry!
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 04-12 16:04
Toch maar even gebeld voor mijn SR+ Wit 18" donker interieur besteld 4/10, welkom 15/10, Vin 08/11, SMS nog niet ontvangen

Reactie:
- Hij staat in zeebrugge en is bijna onderweg naar A'dam.
- Verwachte levering - 15 Dec
- Kenteken G-***-SK

Top!

• Rembrand20
pirke schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:08:
[...]

Ik ben vandaag al 3x op deze manier afgewimpeld: na 5, 10 en 12 minuten.
De aanhouder wint ;)

• Markboss
HaagseHarry! schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:10:
Toch maar even gebeld voor mijn SR+ Wit 18" donker interieur besteld 4/10, welkom 15/10, Vin 08/11, SMS nog niet ontvangen

Reactie:
- Kenteken G-***-SK

Top!
Ze gaan ook op zondagen leveren??

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

• Nonode
HaagseHarry! schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:10:

Reactie:
- Kenteken G-***-SK

Top!
We zullen wellicht in zelfde bootje zitten... :P

• Devatu
strietboy schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:03:
[...]

Die datum heb je van LP of telefonisch van Tesla?
Ook rond 19nov Vin gekregen?
Via de telefoon met Tesla idd.
VIN op 26-11 gekregen.

Auto op 11-10 besteld bij LP

• Swede
  • Laatst online: 09:07
Markboss schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:12:
[...]

Ze gaan ook op zondagen leveren??
ik vermoed van niet. Veel auto´s zijn automatisch een maand doorgeschoven van 15/11 naar 15/12...
Zou het zelf eigenlijk wel erg prettig vinden. Verras ons maar zou ik zeggen :)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

• lo3k
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-12 09:01
Ik mag de auto a.s. vrijdag ophalen, maar heb nog steeds geen factuur zichtbaar in mijn account 8)7

Zakelijk ZZP besteld. Wel +- 1,5 maand geleden al betaald (op basis van een mailtje* vanuit Tesla) en Tesla heeft ook per mail bevestigd dat ze mijn betaling ontvangen hebben. Dus ik maak me niet echt zorgen voor a.s. vrijdag. Maar vind het toch wel opmerkelijk...

Meer mensen met een vergelijkbare situatie?

* mailtje van Tesla
"De eindfactuur is voor u aangevraagd en zal spoedig in uw Tesla-account verschijnen. Zie hieronder de berekening van het verschuldigde bedrag: [...] De gegevens in het bovenstaande overzicht kunt u gebruiken om de betaling te voldoen. "

• Markboss
Swede schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:15:
[...]

ik vermoed van niet. Veel auto´s zijn automatisch een maand doorgeschoven van 15/11 naar 15/12...
Als ik @HaagseHarry!'s reactie lees heeft hij die datum zojuist over de telefoon van Tesla gekregen..

Correctie: hij zou hebben "gebeld". Zou ook LM kunnen zijn, natuurlijk. Dan zou ik er 0.0 waarde aan hechten :P Ik heb namelijk ook sinds zondag 15-12 staan...

Markboss wijzigde deze reactie 03-12-2019 11:19 (16%)

• NightHawk4
  • Registratie: september 2000

NightHawk4

Lotte is Liev :>

RikkieDee schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:58:

En dit is omdat een Tesla medewerker dit heeft verteld?
Als je het topic een beetje in de gaten hebt gehouden de afgelopen maanden of netjes hebt teruggelezen dan weet je onderhand wel dat er verschillende verhalen verteld worden door medewerkers. Ik zeg niet dat het niet zo is maar zo stellig als 99% lijkt mij dus een beetje overdreven, grote kans dat het een eigen interpretatie van een medewerker is... :O

Daarnaast elke datum die ook een Tesla medewerker doorgeeft is een indicatie van de leverdatum, kan zo zijn dat het een paar dagen eerder is of een paar dagen later. Zelfs de SMS afspraak geeft geen zekerheid hebben al meerdere mensen ervaren... ;)

NightHawk4 wijzigde deze reactie 03-12-2019 11:25 (11%)

SR+ / Deep Blue / Black int / 18"Aero / LM 3-10 / Tesla ingeklopt 16-10 / VIN 27-11 / G-4xx-TL / Afhalen 16-12 11:00

• Swede
  • Laatst online: 09:07
Markboss schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:18:
[...]

Als ik @HaagseHarry!'s reactie lees heeft hij die datum zojuist over de telefoon van Tesla gekregen..

Correctie: hij zou hebben "gebeld". Zou ook LM kunnen zijn, natuurlijk. Dan zou ik er 0.0 waarde aan hechten :P Ik heb namelijk ook sinds zondag 15-12 staan...
Dus met een grote korrel zout nemen. Wat ze allemaal al niet verteld hebben bij Tesla...
Mij vroegen ze of ik geen andere wilde omdat de auto's met trekhaak niet meer werden geproduceerd. 2 dgn later had ik een vincode en het bekende verhaal dat hij in Zeebrugge zou staan.
En dag later een mail met een kenteken.. (volgens RDW dus met trekhaak)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

• HaagseHarry!
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 04-12 16:04
Swede schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:15:
[...]

Ik kan mij niet herinneren of hij op, of voor 15 dec had aangegeven.

Even een bevestiging dat nog niet iedereen met een 8-Nov VIN een SMS heeft ontvangen, dus dat zit goed.

HaagseHarry! wijzigde deze reactie 03-12-2019 11:41 (10%)

• DrJekyll
  • Laatst online: 13-12 11:25
Mijn oorspronkelijk bestelling van 1-10 via LeasePlan schoot niet op, dus op 24 november heb ik een auto via snel beschikbaar besteld.
De volgende ochtend gaf een dame van Tesla Delivery aan dat mijn bestelling van de 24e reeds in Zeebrugge stond.

Nu vanmorgen weer gebeld om voor LeasePlan zekerheid te krijgen dat mijn eigen bestelling op tijd geleverd kan worden en nu staat die bestelling toch niet in Zeebrugge, maar op de Dong A Glaucos.
Daarnaast konden ze mij vertellen dat de bestelling van 1-10 op de RCC Europe staat die direct naar Amsterdam zal varen.

Nu neig ik naar de bestelling op de RCC Europe te cancelen en voor die op de Dong A Glaucos te gaan, maar ik ben benieuwd wat jullie denken.

Welke auto zal ik kiezen?

• Markboss
Swede schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:22:
[...]

Dus met een grote korrel zout nemen. Wat ze allemaal al niet verteld hebben bij Tesla...
Mij vroegen ze of ik geen andere wilde omdat de auto's met trekhaak niet meer werden geproduceerd. 2 dgn later had ik een vincode en het bekende verhaal dat hij in Zeebrugge zou staan.
En dag later een mail met een kenteken.. (volgens RDW dus met trekhaak)
I know, ze zeggen maar wat. Wel raar dat ze van die onzinnige dingen roepen want het geeft alleen maar meer onduidelijkheid.

Gezien je avatar was die trekhaak vast een harde eis _O-

• Landon
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:45
Raypapsa schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:58:
[...]

Ik zit ook bij Arval, matten al een week binnen maar geen auto. Ook lojack wil al langskomen😉
Komen deze op afspraak langs o.i.d.? Ik zie de Lojack ook in mijn offerte/factuur staan.

• StevenN
  • Laatst online: 13-12 13:34
Heb ik het goed begrepen dat je bij een 'secondairy account' geen gegevens in je account te zien krijgt?
Via LM Athlon besteld. Mijn bestelde auto staat er niet zichtbaar in, maar ook niet de VIN (ook niet via VIN finder) terwijl mijn RN wel gekoppeld is aan een VIN.

LR, Pearl White, Black, 19". Besteld door LM 14-11. RN 25-11. VIN 28-11

• Markboss
Stevennauta schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:37:
Heb ik het goed begrepen dat je bij een 'secondairy account' geen gegevens in je account te zien krijgt?
Via LM Athlon besteld. Mijn bestelde auto staat er niet zichtbaar in, maar ook niet de VIN (ook niet via VIN finder) terwijl mijn RN wel gekoppeld is aan een VIN.
Klopt, dan is je RN niet aan je account gekoppeld. Dat kan pas weer na levering gebeuren.

• Tjenok
  • Registratie: februari 2014
Gisteren 304 Model 3s op kenteken gezet, het begint weer een beetje op stoom te komen.

LR RWD - Deep Blue - Zwart - Aero - Besteld 28/11 - RN10972XXXX - VIN 28/11 - Kenteken 4/12 G-XXX-VD - Ophalen 14/12

• RikkieDee
CIVICtypeR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:04:
[...]

Ik vindt het maar een vreemde gang van zaken, mijn collega heeft exact dezelfde config als jou en heeft hem besteld via LM op 11-10 en hij mag hem op 9-12 ophalen. Ikzelf heb dus een Solid Black in bestelling staan sinds 11-10 en verder dus dezelfde config, helaas geen VIN.
Ben het met je eens, ik heb zelden zoiets ongestructureerds meegemaakt. Ook met betrekking tot dat leaserestrictie verhaal, ik snap dat ze op deze manier zoveel mogelijk klanten aan een auto helpen, maar echt specifiek een op een klantvriendelijk is het niet.

Pagina: 1 ... 239 ... 283 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True