Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat alles gewoon in het account ja, voor de mensen die zich afvragen waar dan? Kijk bij beheer, rechterkantpagina.

Denk dat het wel goed komt als die daar staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Opnieuw veel voorraad modellen beschikbaar; nu ook veel Performance uitvoeringen in alle kleuren.

Ik tel 104 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasThomas
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-10-2020
Vorige week donderdag de SMS gekregen (6/12 aflevering). Natuurlijk met "JA" beantwoord. (Geen reactie verder)
Zojuist nog een sms gekregen, met dezelfde boodschap, maar nu in het Engels. Nu dus maar met "YES" beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al twee keer in de wacht gestaan bij Delivery Team en 1x na 15 minuten uit de wacht geknikkerd en een keer na 5 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:07:
Nu al twee keer in de wacht gestaan bij Delivery Team en 1x na 15 minuten uit de wacht geknikkerd en een keer na 5 minuten..
Welke opties in het menu kies je?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
Mij is vrijdag verteld dat mijn auto en die van mijn collega op de Grand Neptune stonden.
Inmiddels is de Neptune alweer een tijdje uitgeladen en vertrokken uit Zeebrugge. Ik heb begrepen dat er een andere boot, de Autopride, onderweg is naar Zeebrugge en pendelt naar Amsterdam. Deze komt over een uur aan ongeveer. Er werd vrijdag verteld rekening te houden met deze week SMS en volgende week ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Faddermakker schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:08:
[...]

Bij mij precies hetzelfde

Optie 1,1

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Alle modellen op de website staan nog niet in nederland het kopje "amsterdam" klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Rembrand20 schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:10:
[...]

Bij mij precies hetzelfde

Optie 1,1
Wilde bellen om te checken of er iets was met mijn bestelling aangezien ik op 26/9 besteld heb en nog steeds geen VIN in mijn account heb. Dan ook naar optie 1 - 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kies 1,1..

Lijkt erop alsof de Service er nu uit ligt. Wordt direct uit de rij gegooid..
Faddermakker schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:08:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:15:
Ik kies 1,1..

Lijkt erop alsof de Service er nu uit ligt. Wordt direct uit de rij gegooid..

[...]
Ik verwacht dat het ook echt druk is. Ook de chat is niet meer beschikbaar.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook Tesla gebeld.
via LM besteld op 3-10, bij Tesla binnen gekomen 9-10
Tot heden geen VIN, terwijl collega's met gelijke config. al afleverdatum hebben.

Vandaag begrepen dat er een restrictie stond in Tesla hun systeem zodat de RN niet gekoppeld kon worden. Eerdere keren dat ik had gebeld werd dit niet gezien/ opgelost oid. Hoe dit kwam kon mij niet verteld worden, wel is dit nu opgelost (althans zo is mij bevestigd). De vriendelijke meneer verwacht snel een koppeling en levering 2e helft van december...
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
De tesla app doet het ook niet....

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Roootje schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:20:
Ze zijn failliet 7(8)7

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk VIN. eerste week september besteld. Uur geleden geen VIN. Nu wel. M3P blauw/zwart/20" Toch wel lekker dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Roootje schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:20:
Bij mij wel... M'n Tesla account is ook net geupdate: de oude bestelling (LR Blauw 19") is verdwenen en nu staat alleen nog m'n huidige order (P Wit) er in. Dus ze zijn wel iets aan het doen. _/-\o_

Maar ondanks de leveringsindicatie 1-8 dec heb ik NOG STEEDS niks gehoord over de levering van m'n P, ook niet na 2 mailtjes naar DeliveryNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLodder schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:00:
Opnieuw veel voorraad modellen beschikbaar; nu ook veel Performance uitvoeringen in alle kleuren.

Ik tel 104 stuks...
En weer weg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Ik zie ze nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:19:
Zojuist ook Tesla gebeld.
via LM besteld op 3-10, bij Tesla binnen gekomen 9-10
Tot heden geen VIN, terwijl collega's met gelijke config. al afleverdatum hebben.

Vandaag begrepen dat er een restrictie stond in Tesla hun systeem zodat de RN niet gekoppeld kon worden. Eerdere keren dat ik had gebeld werd dit niet gezien/ opgelost oid. Hoe dit kwam kon mij niet verteld worden, wel is dit nu opgelost (althans zo is mij bevestigd). De vriendelijke meneer verwacht snel een koppeling en levering 2e helft van december...
Ben benieuwd!
hmm dit geeft te denken voor mij en andere vinlozen... toch maar een keer bellen of er ook niet een dergelijke restrictie van toepassing is (alleen ff wat rustiger tijdstip zoeken om dat te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de mijne nog niet..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-09 10:45
marco208 schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:13:
Alle modellen op de website staan nog niet in nederland het kopje "amsterdam" klopt niet
Amsterdam betekend in dit geval dat ze daar opgehaald kunnen worden. Over een paar weken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Mijn (relatief zeldzame config) staat er 4x tussen, met trekhaak zelfs in totaal 8x.. VINs zijn zelfs lager in nummer dan mijn VIN... blijf ik toch raar vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Markboss op 02-12-2019 13:38 ]

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:38:
Mijn (relatief zeldzame config) staat er 4x tussen, met trekhaak zelfs in totaal 8x.. VINs zijn zelfs lager in nummer dan mijn VIN... blijf ik toch raar vinden
Even met Tesla sales bellen die kunnen er zo 1 voor je matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
arko89 schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:40:
[...]

Even met Tesla sales bellen die kunnen er zo 1 voor je matchen.
Dat heb ik eerder al eens geprobeerd, toen zeiden ze dat dat niet kan. Hooguit dat ik een nieuwe aanbetaling kon doen en dan mijn LM de oude order zou kunnen laten annuleren / de nieuwe overnemen - wilde mijn LM niet aan meewerken.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cynosure
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb 26-9 bestelbevestiging ontvangen en nog steeds geen VIN, lees hier dat latere bestellers wel VIN hebben met zelfde config, wat kan ik nu het beste doen?

M3 SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 (bevestigd door Tesla) | RN 26-9 | VIN - | AfhaalDate -

[ Voor 10% gewijzigd door Cynosure op 02-12-2019 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Cynosure schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:58:
Ik heb 26-9 bestelbevestiging ontvangen en nog steeds geen VIN, lees hier dat latere bestellers wel VIN hebben met zelfde config, wat kan ik nu het beste doen?

SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 | RN109626854
Meebidden dat onze config op de komende bootje wel in redelijke mate ingescheept is :/

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
EvaluationCopy schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:59:
[...]

Meebidden dat onze config op de komende bootje wel in redelijke mate ingescheept is :/
Dit is exact mijn situatie en config.
Volgens de meneer van Tesla stond er toch nog een restrictie op mijn account dat er niet voor 15-12 uitgeleverd mocht worden. 'Het systeem' gaat binnen 2 weken van de restrictie zelf matchen met VIN's wat dus vanaf gisteren was. Alles zou nog steeds goed moeten komen maar de moed is me wel een beetje in de schoenen gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Grand Neptune is onderweg naar de Bremerhaven (DE). Mij is verteld dat mijn auto op dit schip staat. Worden die auto's dan in Zeebrugge gelost en per wegverkeer naar Amsterdam vervoerd? Moeten aardig wat trailers zijn dan....

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Man, wat is het druk bij Tesla.

Zonet gebeld, en heb ook een VIN. Zal zo even de excel bijwerken.

Blijkbaar zal ik een van de laatste zijn dit jaar, laatste week december mag ik hem komen ophalen. Klinkt goed!!

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Er gaat een boot (AutoPride) heen en weer tussen Zeebrugge en Koopman voor transport.
Martijnvdl1987 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:04:
Grand Neptune is onderweg naar de Bremerhaven (DE). Mij is verteld dat mijn auto op dit schip staat. Worden die auto's dan in Zeebrugge gelost en per wegverkeer naar Amsterdam vervoerd? Moeten aardig wat trailers zijn dan....

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
Faddermakker schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:04:
[...]

Dit is exact mijn situatie en config.
Volgens de meneer van Tesla stond er toch nog een restrictie op mijn account dat er niet voor 15-12 uitgeleverd mocht worden. 'Het systeem' gaat binnen 2 weken van de restrictie zelf matchen met VIN's wat dus vanaf gisteren was. Alles zou nog steeds goed moeten komen maar de moed is me wel een beetje in de schoenen gezakt.
Om je weer wat moet te geven: bij mij kreeg ik 1 dag voor mijn restrictie verliep een VIN toegewezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Er vaart een schip (de Autopride) heen en weer tussen Zeebrugge en Amsterdam, maar er zullen ook trailers rijden.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er vaart een boot, genaamd Autopride, tussen Zeebrugge en Amsterdam met naar alle waarschijnlijkheid Tesla's aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Via een simpele google search heeft de AutoPride een capaciteit van '1220 vehicles'. Als we daar de usual RoRo conversie tegenaan gooien (à la model 3 is groter dan de gemiddelde vehicle) dan gaat ie dus met een kleine 800-900 per keer heen en weer. Niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Autopride is vandaag (niet via de kortste weg, moet de vaartwegen volgen) onderweg naar Zeebrugge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1xINTeoLyuDmoBz7adHjyi0g/full.png

De ETA was 02/12/2019 - 14:00.

[ Voor 37% gewijzigd door Devster op 02-12-2019 14:14 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5x bellen er eindelijk doorheen gekomen. VIN ontvangen op 27 november. Levering laatste week december... Was oorspronkelijk 2 december..
SimD schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:05:
Man, wat is het druk bij Tesla.

Zonet gebeld, en heb ook een VIN. Zal zo even de excel bijwerken.

Blijkbaar zal ik een van de laatste zijn dit jaar, laatste week december mag ik hem komen ophalen. Klinkt goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
ik ben vooral benieuwd of er mensen met een SR+ zonder VIN ook contact krijgen met Tesla en wat ze dan zeggen...op mail reageren ze iig niet ;)

LM verwacht nog steeds dat Tesla woord gaat na komen en houdt vast aan de besteldatum en niet de verwerkdatum van Tesla...

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.h
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-12-2019
Ik ben ook al een tijd (sinds bestelling) aan het lurken hier. Helaas nog geen VIN en ik begin flink te twijfelen of het dit jaar nog gaat lukken.
SR+ Black/Black/Aero/Geen trekhaak, bestelling 14/10, RN 18/10, prep for delivery 25/10.

Vandaag even contact gehad met LM en die denken dat de mijne op de Glovis Sunlight zou kunnen staan (onderweg naar Bilbao..?), met een verwachte aankomst van 5/12. Ik ben benieuwd..

SR+ Black/Black/Aero/Geen trekhaak | Bestelling 14/10 | RN 18/10 | Prep for delivery 25/10 | VIN ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

martijn.h schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:21:
Ik ben ook al een tijd (sinds bestelling) aan het lurken hier. Helaas nog geen VIN en ik begin flink te twijfelen of het dit jaar nog gaat lukken.
SR+ Black/Black/Aero/Geen trekhaak, bestelling 14/10, RN 18/10, prep for delivery 25/10.

Vandaag even contact gehad met LM en die denken dat de mijne op de Glovis Sunlight zou kunnen staan (onderweg naar Bilbao..?), met een verwachte aankomst van 5/12. Ik ben benieuwd..
Dat is Balboa, de ingang van het Panamakanaal.

https://goo.gl/maps/9Riaext3pnBumJW47

[ Voor 19% gewijzigd door Devster op 02-12-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog eens gebeld en geven ze 27 december als datum aan. Eerst was het 1e twee weken december. Daarna tussen 12 en 20 december en nu dus de 27e. Hij gaf wel aan dat die datum ruim genomen is met een marge mocht er iets niet volgens plan gaan. Het continu uitstellen geeft niet heel veel hoop...
Overigens vind ik 27 december prima, maar dan moet die datum wel zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cynosure
Ik begrijp iets niet van die restrictie, hoe zit dat dan?

Er zaten restricties op uitleveren en latere bestellingen zat het weer niet op of zo?

M3 SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 (bevestigd door Tesla) | RN 26-9 | VIN - | AfhaalDate -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.h
Ah kijk, dat is een heel stuk logischer. Lijkt mij niet dat die het nog op tijd gaat halen dan.

SR+ Black/Black/Aero/Geen trekhaak | Bestelling 14/10 | RN 18/10 | Prep for delivery 25/10 | VIN ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn.h schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:23:
[...]

Ah kijk, dat is een heel stuk logischer. Lijkt mij niet dat die het nog op tijd gaat halen dan.
De Glovis Sunlight lijkt mij geen Tesla's te vervoeren, vertrekhaven is namelijk Japan. Ik denk dat er verwarring is met de Glovis Sirius. Deze komt donderdag aan in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een kenteken gekregen (door zelf te bellen), maar ik vind die niet op de kentekencheck van de RDW.
Iemand hetzelfde meegemaakt?

Daarnaast geeft Tesla aan dat het verkeerde telefoonnummer in het systeem staat, omdat de LM dat verkeerd doorgegeven zou hebben. LM vervolgens gebeld en die zegt dat het juiste nummer doorgegeven is.

Ik zou nu geen SMS kunnen ontvangen, terwijl de verwachte leverdatum 12-12 is. Iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

[...]

Waarom niet? Het duurt ca. 2 weken om van het Panamakanaal naar Zeebrugge te varen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
[...]

Het allerlaatste schip voor dit jaar (RCC Europe) is nog voor het Panama-kanaal. Deze komt waarschijnlijk direct naar Amsterdam, komt rond 18 december aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Cynosure schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:22:
Ik begrijp iets niet van die restrictie, hoe zit dat dan?

Er zaten restricties op uitleveren en latere bestellingen zat het weer niet op of zo?

Bij somminge leasemaatschappijen kan je niet zomaar van auto verwisselen. Eerst moet je huidige contract aflopen (of afgekocht worden).
Pas als de restrictie eraf is, dan gaat Tesla kijken of ze een match kunnen maken tussen de bestelling en de autos welke onderweg zijn.'
Ze worden dus niet op bestelling geproduceerd.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:26:
Zojuist een kenteken gekregen (door zelf te bellen), maar ik vind die niet op de kentekencheck van de RDW.
Iemand hetzelfde meegemaakt?

Daarnaast geeft Tesla aan dat het verkeerde telefoonnummer in het systeem staat, omdat de LM dat verkeerd doorgegeven zou hebben. LM vervolgens gebeld en die zegt dat het juiste nummer doorgegeven is.

Ik zou nu geen SMS kunnen ontvangen, terwijl de verwachte leverdatum 12-12 is. Iemand een idee wat ik kan doen?
Je beheerpagina in je Tesla account in de gaten houden. Daar komt je afspraak te staan. Je kunt dan bellen om te bevestigen of te verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde inderdaad.. Had hem graag voor de feestdagen gehad, maar helaas.
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:22:
Ik heb ook nog eens gebeld en geven ze 27 december als datum aan. Eerst was het 1e twee weken december. Daarna tussen 12 en 20 december en nu dus de 27e. Hij gaf wel aan dat die datum ruim genomen is met een marge mocht er iets niet volgens plan gaan. Het continu uitstellen geeft niet heel veel hoop...
Overigens vind ik 27 december prima, maar dan moet die datum wel zeker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
Boterham71 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:27:
[...]

Het allerlaatste schip voor dit jaar (RCC Europe) is nog voor het Panama-kanaal. Deze komt waarschijnlijk direct naar Amsterdam, komt rond 18 december aan.
het is nog onbekend wat de Glovis Symphony gaat doen, deze ligt schuin voor pier 80 voor anker (wat je allemaal wel niet gaat volgen)...theoretisch kan deze het ook nog halen...misschien niet de uitlevering in december, maar wel op kenteken etc.

Dat is mijn hoop ^^

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:27:
[...]

Je beheerpagina in je Tesla account in de gaten houden. Daar komt je afspraak te staan. Je kunt dan bellen om te bevestigen of te verzetten.
Bedankt voor je reactie Devster!

Helaas heb ik een secundair account en zie ik geen RN, danwel VIN. Beiden heb ik via de Tesla Telefoon mogen bemachtigen. Nog andere ingevingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:34:
[...]

Helaas heb ik een secundair account en zie ik geen RN, danwel VIN. Beiden heb ik via de Tesla Telefoon mogen bemachtigen. Nog andere ingevingen?
Oei... blijven zeuren bij je LM? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 19:25
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, hier goed kijken of mensen met zelfde VIN datum al een SMS hebben gehad.
Als alles goed staat moet je dan ook een SMS krijgen, zo niet dan bellen met Tesla om te vragen of ze al wat bij je RN zien staan als afleverdatum.
Meer kan je helaas niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Autopride is echt een stuk kleiner dan de schepen die vanuit San Fransisco komen :) Er kunnen 1220 "standaardauto's" op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/56b75yWUR00F8hFBJtdRGOTQ/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Devster op 02-12-2019 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
ditani360 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:33:
[...]

het is nog onbekend wat de Glovis Symphony gaat doen, deze ligt schuin voor pier 80 voor anker (wat je allemaal wel niet gaat volgen)...theoretisch kan deze het ook nog halen...misschien niet de uitlevering in december, maar wel op kenteken etc.

Dat is mijn hoop ^^
Ik help het je hopen, maar vrees dat deze naar CN gaat. Als ie vandaag aanmeert dan 3 dagen laden, dan kan hij het inderdaad theoretisch halen. +- 28 december als hij direct naar AMS gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
[...]

Heb ik ook. Ik heb ook het verhaal "verkeerd telefoonnummer" gehoord, wat Alphabet ontkent. Tesla heeft mijn 06 genoteerd en gaat me bellen zodra er geen reactie komt op de SMS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cynosure
Swede schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:27:
[...]

Bij somminge leasemaatschappijen kan je niet zomaar van auto verwisselen. Eerst moet je huidige contract aflopen (of afgekocht worden).
Pas als de restrictie eraf is, dan gaat Tesla kijken of ze een match kunnen maken tussen de bestelling en de autos welke onderweg zijn.'
Ze worden dus niet op bestelling geproduceerd.
Thanks, dat wist ik niet, mailtje naar LM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.h
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:26:
[...]

De Glovis Sunlight lijkt mij geen Tesla's te vervoeren, vertrekhaven is namelijk Japan. Ik denk dat er verwarring is met de Glovis Sirius. Deze komt donderdag aan in Zeebrugge.
Hmm dat zou goed kunnen inderdaad, lijkt mij inderdaad niet logisch dat de Glovis Sunlight Tesla's aan boord heeft. Thanks voor je inzicht. Lijkt mij overigens sterk dat mijn M3 op de Sirius staat, dan had ik wel al een VIN moeten hebben toch? Daarnaast ook 'pas' 14/10 besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
martijn.h schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:41:
[...]

Hmm dat zou goed kunnen inderdaad, lijkt mij inderdaad niet logisch dat de Glovis Sunlight Tesla's aan boord heeft. Thanks voor je inzicht. Lijkt mij overigens sterk dat mijn M3 op de Sirius staat, dan had ik wel al een VIN moeten hebben toch? Daarnaast ook 'pas' 14/10 besteld..
VIN ontvangen op 28-11 en die staat volgens Tesla inderdaad op de Glovis Sirius. Lijkt me dat je dan al een VIN had moeten hebben maar who knows... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld met Tesla en alle gegevens staan goed en de auto komt volgende week aan in Amsterdam zei ze.

Daarnaast zei dat alleen het financieringscontract ontbreekt?? Zijn er meer mensen die dit hebben? Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:39:
[...]

Heb ik ook. Ik heb ook het verhaal "verkeerd telefoonnummer" gehoord, wat Alphabet ontkent. Tesla heeft mijn 06 genoteerd en gaat me bellen zodra er geen reactie komt op de SMS.
Ik vraag me overigens af of dit goed gaat als je de auto eenmaal hebt, omdat je met je Tesla account ook inlogt op de app waarmee je je auto opent en de status van het opladen kan checken etc.

Is er hier al iemand die een secondary account had die een auto heeft opgehaald?

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
TGT2 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:52:
[...]

Ik vraag me overigens af of dit goed gaat als je de auto eenmaal hebt, omdat je met je Tesla account ook inlogt op de app waarmee je je auto opent en de status van het opladen kan checken etc.

Is er hier al iemand die een secondary account had die een auto heeft opgehaald?
Ze kunnen net voor of na de levering de auto alsnog met het account koppelen, dat zeiden ze in ieder geval tegen mij over de telefoon. Laten we hopen dat dat klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
Kluuter schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:48:
[...]

VIN ontvangen op 28-11 en die staat volgens Tesla inderdaad op de Glovis Sirius. Lijkt me dat je dan al een VIN had moeten hebben maar who knows... :X
Ja dat lijkt mij heel sterk dan. De Dong A Glaucos is dan logischer. Hopelijk dat ik 'm dit jaar nog heb dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembrand20
Na 5 keer bellen eindelijk iemand aan de lijn. Gegevens staan goed en er is een VIN gekoppeld, yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-07 11:16
Bij mij is er een VIN gekoppeld, maar ze geven aan dat de auto in San Francisco staat 😂

Ik verwacht eerlijk gezegd geen boten meer na de RCC Europe, dus lijkt erop dat dit feest in 2019 niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Inferi schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:02:
Bij mij is er een VIN gekoppeld, maar ze geven aan dat de auto in San Francisco staat 😂

Ik verwacht eerlijk gezegd geen boten meer na de RCC Europe, dus lijkt erop dat dit feest in 2019 niet doorgaat.
Hoe ben je hier achter gekomen? Staat de VIN ook in je source? En wanneer heb je besteld (kon je niet in de excel terug vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Inferi schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:02:

Meerdere malen hier al behandeld: grote kans dat je auto ergens op water zit (en niet in SF). Koppelen van VIN vindt pas plaats na het Panamakanaal, maar de meest actuele locatie van je auto is echter SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-07 11:16
Martijn.Hermans schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:09:
[...]

Hoe ben je hier achter gekomen? Staat de VIN ook in je source? En wanneer heb je besteld (kon je niet in de excel terug vinden)
Net gesproken met delivery.

Besteld bij LM 1-11, Tesla gaf zelf aan dat er een VIN gekoppeld staat. Buiten mijn telefoonnummer waren alle contactgegevens incorrect, dus ik kan de auto niet inzien.

Thnx Michiele93!

Wellicht hoop 😊

[ Voor 3% gewijzigd door Inferi op 02-12-2019 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman2k19
  • Laatst online: 30-12-2022
Hey gents even korte vraag, ik heb mijn tesla nog niet maar heb de app (Android) al paar weken terug geinstalleerd. Wanneer ik hem voorheen opende zag ik mijn bestelde auto daarin staan inclusief instructie video`s. Nu zie ik alleen het Tesla logo enkel nog staan.... (Telefoon al gereboot en App opnieuw geinstalleerd geen update beschikbaar in playstore). Zou de app er gewoon uitliggen ?

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
Bij mij hetzelfde; lijkt erop dat er iets misgaat met de app.....

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik.van.loenen
  • Laatst online: 07-03 08:13
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:23:
Eindelijk VIN. eerste week september besteld. Uur geleden geen VIN. Nu wel. M3P blauw/zwart/20" Toch wel lekker dit
Mijn config, ook begin sep besteld en 26-11 VIN. Verder nog radiostilte. Ik wacht deze week nog even af en hoop stiekem toch op levering voor de kerst. Mijn huidige Golf GTEwas 4 jaar geleden ook superspannend en stond 31-12 14:30 eindelijk op kenteken, hopelijk wordt het nu niet zo spannend...

T3 P / Deep Blue / Black / 20" Grey / KSN: 19-9 / VIN: 26-11 / ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Inferi schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:13:
[...]

Net gesproken met delivery.

Besteld bij LM 1-11, Tesla gaf zelf aan dat er een VIN gekoppeld staat. Buiten mijn telefoonnummer waren alle contactgegevens incorrect, dus ik kan de auto niet inzien.

Thnx Michiele93!

Wellicht hoop 😊
*Fingers crossed* dan! Ik moet ook maar eens gaan bellen met delivery dan (er vanuit gaande dat je gebeld hebt), op mail reageren ze niet en chat kan ik niet openen. Wat is je config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blerry
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:06
Ook vandaag gebeld met delivery.

29 juli besteld bij LM met restrictie op levering van 1-12. Gevraagd of alle contact informatie in orde was wat het geval was.

Vin heb ik vermoed ik 28-11 ontvangen. De aardig persoon aan de telefoon (15 min wachttijd) kon me vertellen wat mijn kenteken was en dat de auto in zeebrugge momenteel stond. Verwachting dat mijn sr+ op 9-10 December op de koopman terminal aankomt. Men zou 1 dag nodig hebben om alles klaar te maken voor het ophalen.

Levering zal wel iets van 10-12 december worden.

Rare is dat ik geen communicatie of iets heb gekregen over de levering tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door blerry op 02-12-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
Dutchman2k19 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:13:
Hey gents even korte vraag, ik heb mijn tesla nog niet maar heb de app (Android) al paar weken terug geinstalleerd. Wanneer ik hem voorheen opende zag ik mijn bestelde auto daarin staan inclusief instructie video`s. Nu zie ik alleen het Tesla logo enkel nog staan.... (Telefoon al gereboot en App opnieuw geinstalleerd geen update beschikbaar in playstore). Zou de app er gewoon uitliggen ?
Met mijn Iphone hetzelfde

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 08:42
Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:37:
De Autopride is echt een stuk kleiner dan de schepen die vanuit San Fransisco komen :) Er kunnen 1220 "standaardauto's" op.

[Afbeelding]
Maar al snel 800 tesla,s scheelt 100 autotrailers laten rijden dan, en hij vaart in halve dag van ZEE naar AMS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Als ze slim waren bij Tesla.. deden ze alles via de app.. koppel de wagens aan de accounts als ze in EU zijn en laat de mensen zien waar de wagen staat.

Heb je meteen een hoop zaken opgelost qua communicatie.. (wellicht paar andere problemen erbij maar die nemen we in dit idee voor lief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman2k19
sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:22:
Als ze slim waren bij Tesla.. deden ze alles via de app.. koppel de wagens aan de accounts als ze in EU zijn en laat de mensen zien waar de wagen staat.

Heb je meteen een hoop zaken opgelost qua communicatie.. (wellicht paar andere problemen erbij maar die nemen we in dit idee voor lief)
Zo top zijn idd maar helaas zover zijn ze nog niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Same here!

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Michiele93
  • Laatst online: 06-03 22:45

Het boeit toch geen zak waar je auto is zolang deze maar op 31-12-2019 op kenteken staat. Een precieze locatie vertelt nul komma nul over een leverdatum. Of wil je op afstand kunnen toeteren als je auto een walvis passeert?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dutchman2k19
Michiele93 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:25:
[...]

Het boeit toch geen zak waar je auto is zolang deze maar op 31-12-2019 op kenteken staat. Een precieze locatie vertelt nul komma nul over een leverdatum. Of wil je op afstand kunnen toeteren als je auto een walvis passeert?
Was de azijn in de aanbieding ? :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

En wat precies je bedoeling met deze post? anders dan de lompe zak uit hangen?
Michiele93 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:25:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 11:15
Dutchman2k19 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:13:
Dat zag ik ook toen er nog geen reservering was gekoppeld aan mijn account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 12-09 10:45

Mijn vorige lease EV was een Hyudai Ioniq. Die had niet eens een app. Je bestelde de auto bij een van de dealers/LM's. Vervolgens werd je echt alleen maar gebeld toen hij er stond verder 0 communicatie.

Collega van mij heeft de fout gemaakt om een Kia Niro te bestellen, (1 jaar terug !!!) levertijd van 14 maanden. Inclusief 0 communicatie. Hij weet nog steeds niet wanneer hij hem krijgt.

Tesla doet het prima. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman2k19
Darth Eddy schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:28:
[...]

Dat zag ik ook toen er nog geen reservering was gekoppeld aan mijn account.
Vreemd ik denk dat de app gewoon een storing heeft aangezien ik wel gewoon een RN en een VIN heb dus ik maak me niet druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
blerry schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:17:
Ook vandaag gebeld met delivery.

29 juli besteld bij LM met restrictie op levering van 1-12. Gevraagd of alle contact informatie in orde was wat het geval was.

Vin heb ik vermoed ik 28-11 ontvangen. De aardig persoon aan de telefoon (15 min wachttijd) kon me vertellen wat mijn kenteken was en dat de auto in zeebrugge momenteel stond. Verwachting dat mijn sr+ op 9-10 December op de koopman terminal aankomt. Men zou 1 dag nodig hebben om alles klaar te maken voor het ophalen.

Levering zal wel iets van 10-12 december worden.

Rare is dat ik geen communicatie of iets heb gekregen over de levering tot nu toe.
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Geloof niet dat het een bijzondere situatie is. Vorige week gebeld en aan de telefoon meteen te horen gekregen dat er al een VIN + kenteken gekoppeld was. Auto komt waarschijnlijk deze week aan en kan volgende week geleverd gaan worden.
Niet van Tesla gehoord sinds de auto is besteld.

Ze communiceren eigenlijk pas op het moment dat ze een leverdatum kunnen "garanderen" (voor zover Tesla dat überhaupt kan)

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
Dutchman2k19 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:29:
[...]

Vreemd ik denk dat de app gewoon een storing heeft aangezien ik wel gewoon een RN en een VIN heb dus ik maak me niet druk ;)
Dit. Ik heb hetzelfde, maar mag 'm over twee dagen ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchman2k19
erik111erik schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:31:
[...]

Dit. Ik heb hetzelfde, maar mag 'm over twee dagen ophalen.
Na wat speurwerk op google (Bron: https://teslamotorsclub.c...elivery-in-1-hour.157878/) lijkt het er dus op dat wat met de levering te maken zou hebben (Pin je hier niet op vast natuurlijk!) Echter heb ik wel een mail met een leverdatum (tussen 8/15-12) dus lijkt het mij niet zo waarschijnelijk.... al weet je het nooit bij Tesla natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Laatst online: 01-04-2020
Dutchman2k19 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:34:
[...]

Na wat speurwerk op google (Bron: https://teslamotorsclub.c...elivery-in-1-hour.157878/) lijkt het er dus op dat wat met de levering te maken zou hebben (Pin je hier niet op vast natuurlijk!) Echter heb ik wel een mail met een leverdatum (tussen 8/15-12) dus lijkt het mij niet zo waarschijnelijk.... al weet je het nooit bij Tesla natuurlijk 8)7
Bij mij doet de app het ook niet meer, en ik heb nog helemaal niets gehoord :).

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
Lijkt me aannemelijker dat de app via een api-call data probeert op te halen, maar daar binnen een gestelde time-out niet in slaagt. Als fallback wordt er een scherm met Tesla-logo weergegeven. Dit kan met van alles te maken hebben en hoeft totaal niks over de status van je bestelling te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 08:35
Zojuist met Tesla Delivery gebeld om te vragen of er al een kenteken bekend is, om de parkeervergunningen aan te vragen. Helaas nog geen kenteken, wel sinds vorige week een VIN. Medewerker gaf aan dat hij wel kon zien dat de verwachte leverdatum op 18-12 is. Benieuwd waar dit op is gebaseerd en of dat enigszins betrouwbaar is.

Besteld eerste week oktober, een LR Midnight Silver - Zwart - 19inch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet Delivery gebeld en doorverbonden met een vriendelijke man van Tesla Groningen (gaf aan dat hij z’n collega’s van delivery hielp wanneer het kon 👍).

26-11 VIN, hij kon zien dat de auto momenteel in Zeebrugge stond, en 5 december aankomt in Adam. Sms en uitleveren zou ik volgende week mogen verwachten. Wellicht goede info voor iedereen die ook de 26e zijn VIN kreeg?

We wachten (weer wat rustiger) af! 🤟🏾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Ook gebeld met Tesla. 14/10 via LM een SR+ Zwart/Zwart, Aero, zonder trekhaak besteld, RN 18/10, prep for delivery 25/10.

Ze zeiden dat de SR+ modellen problemen hebben met de levering want er zijn er blijkbaar in de US ook veel van besteld. Ik sta wel klaar om gekoppeld te worden, maar het is afwachten of dat nog gaat lukken dit jaar...

Heel jammer dit zeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Teslaatje staag op naam en is voor het eerst toegelaten vandaag. 4% bijtelling? Check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barst zeg................. krijg ik toch net een telefontje van Tesla..... dus ik sprong al bijna een gat in de lucht.. _/-\o_

Blijkt het te gaan om een levering van mijn werkgever aan Tesla en een onderhoudscontract. Dus de beste man kon me verder ook niets vertellen over mijn bestelde model 3......

Ik ga wel wat zaken doen met Tesla.....dat dan weer wel....... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
wgoos schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:51:
Zojuist met Tesla Delivery gebeld om te vragen of er al een kenteken bekend is, om de parkeervergunningen aan te vragen. Helaas nog geen kenteken, wel sinds vorige week een VIN. Medewerker gaf aan dat hij wel kon zien dat de verwachte leverdatum op 18-12 is. Benieuwd waar dit op is gebaseerd en of dat enigszins betrouwbaar is.

Ik kreeg als datum 20-12 tm 27-12. Denk dat dat (voor nu) best klopt.

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
TesSLa schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:02:
[...]

Ik kreeg als datum 20-12 tm 27-12. Denk dat dat (voor nu) best klopt.
Wat was je VIN datum?

Ik had mijn VIN op 18 of 19 november en wacht nu op de SMS. Na een aantal werkdagen wel een mail terug gehad van delivery nl dat alle contact info goed staat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
LiquidSmoke schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:04:
[...]

Wat was je VIN datum?

Ik had mijn VIN op 18 of 19 november en wacht nu op de SMS. Na een aantal werkdagen wel een mail terug gehad van delivery nl dat alle contact info goed staat :)
27-11
zie ook signatuur ;)

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
wgoos schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:51:

Nog geen tien minuten geleden ook gebeld, exact hetzelfde verhaal gehoord....

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman2k19
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:02:
Barst zeg................. krijg ik toch net een telefontje van Tesla..... dus ik sprong al bijna een gat in de lucht.. _/-\o_

Blijkt het te gaan om een levering van mijn werkgever aan Tesla en een onderhoudscontract. Dus de beste man kon me verder ook niets vertellen over mijn bestelde model 3......

Ik ga wel wat zaken doen met Tesla.....dat dan weer wel....... O-)
Heel zuur :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

Vandaag even gebeld om voor de zekerheid de accountgegevens te checken. Telefoonnummer was nog niet bekend in mijn account, dus die even toe laten voegen. Kreeg te horen dat men mailt als er geen telefoonnummer bekend is, dus was anders vast ook wel goed gekomen.

Verwachte levering half december en via de telefoon het (onder voorbehoud) kenteken doorgekregen: G-***-TL. Auto stond nog in België. Als ik half december nog geen sms had gekregen moest ik eventjes weer bellen.

SR+ Solid Black/Black/19", Besteld 4/10, RN 17/10 25/10, VIN 23/11.
Pagina: 1 ... 237 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.