sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:36:
Glovis Sirius is nog op Atlantische Oceaan.. dus dat lijkt me dan stug.
[...]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:36:
Glovis Sirius is nog op Atlantische Oceaan.. dus dat lijkt me dan stug.
[...]
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Van Alphabet of van Tesla gekregen?Mdink schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:47:
Goedemorgen,
Ik heb een leverdatum...15-12, op een zondag. Zijn er meer mensen die op zondag hun auto mogen ophalen?
Ik heb precies hetzelfde...claudior schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:49:
[...]
Van Alphabet of van Tesla gekregen?
Alphabet zet hem standaard midden in de maand, maar dat is een gok en niet zo bevestigd door Tesla.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
20 (werk)dagen maal 500+, waarom niet?Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:36:
In november zijn er 3975 M3s op kenteken gezet; ik had eerlijk gezegd gedacht dat dat er stuk meer zouden zijn zoals in september waarin ruim 5700 op kenteken gezet zijn. Het ‘grote afleveren’ moet dus wat dat betreft nog echt op gang komen, al begin ik me ook wel af te vragen hoe realistisch de aantallen die steeds genoemd worden eigenlijk zijn.
Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat Tesla er dan in december ineens wel meer dan 10.000 uit weet te leveren; we zullen zien...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat denk ik niet. Tesla wil alles uitleveren in december voor de mooie kwartaalcijfers.MeZZiN schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:03:
10.000 uitleveren vast niet maar wel op kenteken zetten dat is echt zo gebeurd. Gok dat veel pas in januari echt geleverd worden.
Op een zaterdag zou ik uitstekend vinden, lekker een beetje de tijd om alles goed te checken. Maak ik er een uitje vanBoterham71 schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:05:
[...]
Dat denk ik niet. Tesla wil alles uitleveren in december voor de mooie kwartaalcijfers.
Er zijn trouwens meer werkdagen, want ze gaan op zaterdag ook uitleveren.
Precies in september hebben ze ook een dag 485 op kenteken gezet (dit staat los van uitleveren: daadwerkelijk op naam zetten). Wanneer ze dit in december meerdere dagen doen en dan een paar dagen meer dan die 500 moet dat lukken. Bij tesla weten ze inmiddels wel hoe belangrijk het is voor de nederlandse LM-en dat ze dit jaar nog op kenteken komen.MeZZiN schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:03:
10.000 uitleveren vast niet maar wel op kenteken zetten dat is echt zo gebeurd. Gok dat veel pas in januari echt geleverd worden.
Same here, M3P BlueFrome schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:48:
Mijn VIN is gewijzigd naar een hoger nummer, vreemd weer.....
Oke, dan is dat het dus. Inderdaad van Alphabet gekregen, ik helemaal blij..lekker op zondag even naar A'dam. Helaas...
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
Heb je überhaupt een vin?Mdink schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:20:
[...]
Oke, dan is dat het dus. Inderdaad van Alphabet gekregen, ik helemaal blij..lekker op zondag even naar A'dam. Helaas...
Jazeker
Ik heb dezelfde config en ook een kenteken, in de G-XXX-SK range toevallig?Markovichi schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:25:
Ah $#%&!^ topic!!!![]()
![]()
Ik heb sinds 1-11 een vin, kenteken de hele mikmak maar nog steeds geen afspraak. Ben ik weer een beetje bij aan het lezen en zie ik dat de latere VIN-ers gewoon al smsjes krijgen
Niet janken, buitengewoon onsympathiek jegens de VIN-lozenMarkovichi schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:25:
Ah $#%&!^ topic!!!![]()
![]()
Ik heb sinds 1-11 een vin, kenteken de hele mikmak maar nog steeds geen afspraak. Ben ik weer een beetje bij aan het lezen en zie ik dat de latere VIN-ers gewoon al smsjes krijgen
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Nee, PJ..Linkser schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:31:
[...]
Ik heb dezelfde config en ook een kenteken, in de G-XXX-SK range toevallig?
Je hebt helemaal gelijk, sorry VIN-lozenEvaluationCopy schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:31:
[...]
Niet janken, buitengewoon onsympathiek jegens de VIN-lozen
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Heb ik ook bij Alphabet. Vrouw van Tesla zei aan de tel: dan ga je ook geen sms krijgen, maar bellen we je als er niet gereageerd wordt op de sms. Alphabet zou ik als ik jou was ook niet bellen, daar word je alleen maar geïrriteerd van (slechte/onaardige klantenservice) en die kunnen je niet verder helpen, zeggen ze. Gewoon afwachten dus, het komt vast goed.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:01:
Tja maar nu ineens krijg ik dus te horen dat er twee telefoonnummers in staan.. Wachten op een SMS kan lang duren dan dus...
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Betekend dat je inderdaad een secondary account hebt omdat je via LM hebt besteld. Je zou als het goed is alsnog wel je auto moeten kunnen zien in de account, en ook je RN/VIN.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:19:
Wellicht offtopic.. maar kan iemand mij vertellen wat onderstaande betekent?
Tesla Account couldn't be created for secondary account.
Blijkbaar heb ik een secondary account.
Ik heb het gevoel dat ik hierdoor de ontwikkelingen niet goed kan volgen
Weet iemand wat dit is?
Die melding kreeg ik ook altijd bij het aanpassen van voorkeuren. Dit is pas goed gaan werken nadat mijn persoonsgegevens (die blijkbaar niet door delivery worden gebruikt!Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:19:
Wellicht offtopic.. maar kan iemand mij vertellen wat onderstaande betekent?
Tesla Account couldn't be created for secondary account.
Blijkbaar heb ik een secondary account.
Ik heb het gevoel dat ik hierdoor de ontwikkelingen niet goed kan volgen
Weet iemand wat dit is?
Verwijderd
Zie inderdaad mijn RN, maar de Vin die ik zojuist heb gekregen via Tesla.. zie ik nergens ook niet in source..Tatteredhat schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:21:
[...]
Betekend dat je inderdaad een secondary account hebt omdat je via LM hebt besteld. Je zou als het goed is alsnog wel je auto moeten kunnen zien in de account, en ook je RN/VIN.
Op welke pagina heb je gekeken? Mijn VIN is alleen in de source (en met de VIN Finder Plugin) zichtbaar op https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RN<jouwRN>Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:23:
[...]
Zie inderdaad mijn RN, maar de Vin die ik zojuist heb gekregen via Tesla.. zie ik nergens ook niet in source..
Verwijderd
Zojuist gebeld met Alphabet en meneer zegt dat het in het bronbestand richting Tesla goed staat, maar dat ze nu nog een keer naar hun contactpersoon gaan mailen. Overigens vroeg ik nog of er al meer bekend is bij hun. Ze geven aan dat mijn auto de tweede helft van december geleverd gaat worden en dat zij nog geen VIN hebben. Hij zegt staat nog op één van de twee boten die onderweg zijn.Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:15:
[...]
Heb ik ook bij Alphabet. Vrouw van Tesla zei aan de tel: dan ga je ook geen sms krijgen, maar bellen we je als er niet gereageerd wordt op de sms. Alphabet zou ik als ik jou was ook niet bellen, daar word je alleen maar geïrriteerd van (slechte/onaardige klantenservice) en die kunnen je niet verder helpen, zeggen ze. Gewoon afwachten dus, het komt vast goed.
Dan lees ik een heleboel over dat installatie van externe partijen niet kan omdat dat je garantie bij Tesla aangetast wordt (cq andere partijen mogen niet de systemen van Tesla in). Univé kan overigens wel een opgaaf doen van een verzekering bij Turien en Co, waar geen TV01 nodig zou zijn. Maar bij verzkeringen over Turien & Co lees ik ook weer over Lojack. Maar dit is ook weer een systeem wat geïnstalleerd moet worden, dus weer niet mogelijk.Alarmeisen:
Wij eisen bij Tesla's met een catwaarde vanaf € 50.000 inclusief BTW een SCM goedgekeurde TV01, deze kan de Tesla eigenaar relatief eenvoudig laten installeren op zijn auto. Een ander SCM systeem is eigenlijk niet eenvoudig in te bouwen bij Tesla.
Waarom TV01?
De TV01 is namelijk wél gekoppeld aan een alarmcentrale, maar het eigen standaard voertuigvolgsysteem van Tesla niet.
Een SCM goedgekeurd terugvindsysteem is een na-diefstalsysteem dat ervoor zorgt dat een voertuig, conform de norm, binnen 24 uur in Nederland teruggevonden dient worden. Na-diefstalsystemen met een TV01 certificering voldoen aan een terugvindpercentage van minimaal 80% of hoger.
voor brief zie ook https://teslamotorsclub.c...ng-model-3.137419/page-41 onderaanHierbij wat gegevens die wellicht helpen met verzekeren.
Wat betreft het alarm kunnen we melden dat er geen SCM keurmerk op de auto zit, echter hieronder en in de bijlage treft u meer informatie over de specificaties die u door kan zetten naar de verzekeraar:
Hieronder de specificaties die laten zien dat het aan hoge eisen voldoet (alarm klasse 4/ instap 5):
- SECURITY PKG ALARM SPECS: horn, indicator lights, immobilizer + cabin intrusion sensor, battery-backed siren, acoustical alarm/optical alarm, perimeter and spatial detection, slope detection, emergency power alarm.
- SECURITY PKG ALARM TRIGGERS: latch (doors, hood, trunk) transitions + car tilts, object enters vehicle, siren/battery is disconnected.
Buiten dit om is de Tesla nog door de berijder zelf te traceren via de Tesla App en tevens door Tesla op verzoek van autoriteiten.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag,
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Verwijderd
Zelfde pagina en plugin.. maar zie niks..Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:25:
[...]
Op welke pagina heb je gekeken? Mijn VIN is alleen in de source (en met de VIN Finder Plugin) zichtbaar op https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RN<jouwRN>
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019
Lijkt me een foutje.. die komt er echt welsnowrabbit schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:36:
Ik kreeg net een mail van de LM, dat mijn LR niet meer dit jaar komt.
Terwijl ik een VIN en kenteken heb... #IkSnapErNiksMeerVan
Laten we het hopen..Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:37:
[...]
Lijkt me een foutje.. die komt er echt wel
M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019
Verwijderd
zou er een belletje aan wagen en op zoek gaan naar voorraadmodel / wat anders... beste is dat je m gewoon dit jaar krijgt, maar als het niet doorgaat kun je het beter nu al horen zodat je nog alternatief kunt regelen dan pas op 31-12 oid ( zeg ik als VIN loze )snowrabbit schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:38:
[...]
Laten we het hopen..
Verwachte afleverdatum was: 04/12/2019. De nieuwe verwachte afleverdatum is: 01/03/2020.
Verwijderd
Kenteken bekend: G-XXX-TParko89 schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:57:
Voor de liefhebbers; 3 stuks Long Range RWD online in direct beschikbaar!
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
600 km range ??arko89 schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:57:
Ja want Long Range en alleen achterwielaandrijving, minder gewicht en 1 motor.
Zag ze staan.. Komen er stiekem toch nog best veel en vaak voorbij. Heb direct m'n werkgever gebeld of dat ook nog een optie kan zijn. Gaat vanmiddag met de leasemaatschappij bellen. Voor nu is dat natuurlijk te laat, maar wellicht komen er nog meer beschikbaar..arko89 schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:57:
Ik had hetzelfde, heb gewoon 2k aanbetaald en gereserveerd vorige week. VIN is in ieder geval voor me geserveerd, nu de administratieve afhandeling in met de LM.Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:04:
Ik twijfel nu echt, want eigenlijk wilde ik de LR RWD graag hebben.
Haha met Black Friday stonden er ook een paar
Model 3
Is dat voor een SR+?Niels1982 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:15:
Geen mail of SMS ontvangen, maar vorige week stond er ineens in mijn tesla account een afspraak voor levering op vrijdag 6-12.
Net gesproken met Tesla en de leverafspraak gaat inderdaad door en kreeg een bevestigingsmail. Waarom ik de SMS of mail niet heb ontvangen konden ze niet zeggen.
Blij dat het doorgaat vrijdag
04-10 Besteld
08-11 VIN
06-12 Levering
Mijn stond 4 weken terug (8-11) ook op transport van Zeebrugge naar Amsterdam maar volgens mij zijn ze rondjes aan het rijden met die vrachtwagens....Cybey schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:26:
Even contact gehad met het Delivery team. Ik heb ze twee weken terug geloof ik voor het laatst gesproken, en toen hadden ze het over een geschatte leveringsdatum van 4 december. Gezien dat overmorgen is, heb ik nog maar even gebeld.
De geschatte datum is nu 10 december, en de auto staat (naar indicatie) momenteel op transport van Zeebrugge naar Amsterdam.
SR+ / Blue / Zwart / Aero / FSD.
Besteld: 9 Oktober
Kenteken: G-XXX-SK
RN: RN10964XXXX
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Thanks! Ik voel me een stuk beter nu...Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:27:
[...]
Mijn stond 4 weken terug (8-11) ook op transport van Zeebrugge naar Amsterdam maar volgens mij zijn ze rondjes aan het rijden met die vrachtwagens....
Interessant... want van wat ik lees en zie dacht ik dat de eerste 2 weken van december alleen SR+ worden uitgeleverd en de LR AWD en Performance in de laatste 2 weken van december. Maar jij bewijst het tegendeel, dus dat geeft nog hoop dat het ook eerder kan zijn
Van de VIN-stress rollen we naadloos over naar de SMS-stress Daarna afspraak-verzet-stress, daarna Service Center stress voor al onze aflever mankementen.ElonDusk schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:12:
Wat denken jullie.. 4 dec weer nieuwe smsjes? of gaan er vandaag ook wat smsjes komen?
Ik objecteer, u eer.
We rijden straks wel in gave auto's. Het heeft ons dan wel 5 jaar van ons leven gekost door de stress, maar wat ik zo lees moet het dat meer dan waard zijnPreaper schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:29:
[...]
Van de VIN-stress rollen we naadloos over naar de SMS-stress Daarna afspraak-verzet-stress, daarna Service Center stress voor al onze aflever mankementen.
Haha, maar bij de laatste stress heb je in ieder geval de TeslaPreaper schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:29:
[...]
Van de VIN-stress rollen we naadloos over naar de SMS-stress Daarna afspraak-verzet-stress, daarna Service Center stress voor al onze aflever mankementen.
Verwijderd
Cybey schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:26:
Even contact gehad met het Delivery team. Ik heb ze twee weken terug geloof ik voor het laatst gesproken, en toen hadden ze het over een geschatte leveringsdatum van 4 december. Gezien dat overmorgen is, heb ik nog maar even gebeld.
De geschatte datum is nu 10 december, en de auto staat (naar indicatie) momenteel op transport van Zeebrugge naar Amsterdam.
SR+ / Blue / Zwart / Aero / FSD.
Besteld: 9 Oktober
Kenteken: G-XXX-SK
RN: RN10964XXXX
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:33:
Hoe heb je contact gehad? Via Mail of telefoon?
Indien het laatste, heb je een telefoonnummer voor me?
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door DaMightyWackO op 02-12-2019 11:39 ]
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
DaMightyWackO schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:36:
[...]
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
013 799 88 14 , optie 1 en optie 1.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:33:
Hoe heb je contact gehad? Via Mail of telefoon?
Indien het laatste, heb je een telefoonnummer voor me?
[...]
Even googlen op Tesla Delivery Tilburg doet wonderen.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:38:
Ik neem aan dat het Delivery Team als organisatie een algemeen nummer heeft o.i.d.?
Of hebben ze daar 1 Tesla medewerker zitten die alles afhandelt? Zou een hoop verklaren![]()
[...]
knights16 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:39:
[...]
013 799 88 14 , optie 1 en optie 1.
Net tien minuten gewacht totdat ik aan de beurt was.
Update:
VIN op 27 november en medewerker vertelde mij zojuist dat het voertuig in Zeebrugge is en/of onderweg naar Koopman. Verwachte leverdatum 18 december (dit is een datum met marge gaf hij aan, verwachting dat de levering daarvoor zal plaatsvinden). Heb expliciet gevraagd of er nog een kans was dat het voertuig op een schip stond , dat was niet het geval. Echt aangekomen in EU.
Heb mijn gegevens direct gecheckt en wat bleek: ze hadden geeneens een 06 nummer van mij.
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Verwijderd
Bij mij bleek er echt iets niet te kloppen met de gegevens van de in te ruilen Audi (ondanks dat ik via mail bevestiging had van DeliveryNL dat alles compleet was) en kreeg ik 4 uur nadat alles goed gezet was een SMS met datum 7-12.Markovichi schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:25:
Ah $#%&!^ topic!!!![]()
![]()
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Kijk eens in de Excel, legio bestellers van begin oktober zonder VIN....Juhrat schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:47:
Zojuist ook maar eens een mailtje gestuurd naar Tesla om te informeren naar mijn status. Op 01-10 zou deze besteld zijn door de LM maar zij geven steeds aan géén idee te hebben wanneer hij wordt geleverd. Tevens van een VIN hebben zij nog niet gehoord,
Na 2 maanden wachten lijkt het mij toch wel tijd worden voor een levering ....
Ik blijf de verwachtingen van Tesla klanten toch bizar vinden... een leveringstermijn van ~2 maanden is bizar kort... voor elke merkdealer laat staand voor een merk als Tesla welke vanuit de US werkt en een bizar aantal leveringen realiseert. tsja... bizar dus.Juhrat schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:47:
Zojuist ook maar eens een mailtje gestuurd naar Tesla om te informeren naar mijn status. Op 01-10 zou deze besteld zijn door de LM maar zij geven steeds aan géén idee te hebben wanneer hij wordt geleverd. Tevens van een VIN hebben zij nog niet gehoord,
Na 2 maanden wachten lijkt het mij toch wel tijd worden voor een levering ....
Verwijderd
Heel Nederland kreeg een Tesla SMSArno3906 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:04:
Jhaa sms.. M’n hart maakte een sprongetje.. alleen geen Tesla.. grrr NL allert..
velen hebben begin okt de keuze voor deze auto gekozen vanwege de `lever-garantie` in 2019. Veel merken konden dit niet meer waarmaken. Kijk maar de problemen met ik geloof de Hyundai waar de boot pas in januari aankomt. Ik heb deze M3 half septemer besteld en wacht ook nog op de juiste datum. Heb nog steeds alle vertrouwen in een levering dit jaar.Matn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:00:
[...]
Ik blijf de verwachtingen van Tesla klanten toch bizar vinden... een leveringstermijn van ~2 maanden is bizar kort... voor elke merkdealer laat staand voor een merk als Tesla welke vanuit de US werkt en een bizar aantal leveringen realiseert. tsja... bizar dus.
De 4% stress is hiervoor de voornamelijke reden uiteraard... we hadden natuurlijk ook gewoon in januari 2019 kunnen bestellen.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Verwijderd
Arno3906 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:04:
Jhaa sms.. M’n hart maakte een sprongetje.. alleen geen Tesla.. grrr NL allert..
ja of in juli 2019 - maar hier nog geen sms of verwachte leverdatumMatn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:00:
[...]
Ik blijf de verwachtingen van Tesla klanten toch bizar vinden... een leveringstermijn van ~2 maanden is bizar kort... voor elke merkdealer laat staand voor een merk als Tesla welke vanuit de US werkt en een bizar aantal leveringen realiseert. tsja... bizar dus.
De 4% stress is hiervoor de voornamelijke reden uiteraard... we hadden natuurlijk ook gewoon in januari 2019 kunnen bestellen.
Verwijderd
Een Tesla laden aan nee stopcontact is wellicht sws geen goed idee toch, los van het feit dat het heel lang duurt kan ik me dit soort problemen ook voorstellenVerwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:14:
Goedemiddag, Alhoewel het ietwat offtopic is....wil ik toch iedereen waarschuwen die straks zijn nieuwe model 3 thuis aan stopcontact hangt. Dit ging bij mij 3 weken goed maar toen rook ik brandlucht en stopcontact begon zwart te kleuren. Teveel hitte dus. Nu ander zwaarder stopcontact gehaald bij bouwmarkt en vooralsnog geen probleem. Pas dus op voor je huis in de fik staat en check goed je stopcontact!
Verwijderd
Dan is er niks aan de hand. Staat de afspraak in je tesla account?Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:19:
Meer mensen die nog geen mail bevestiging hebben gehad na Ja te antwoorden op de sms van vrijdag? Beetje aan twijfelen wat slim is, alles staat namelijk wel al correct in mijn account.
waar in je account zou dat moeten staan?Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:21:
[...]
Dan is er niks aan de hand. Staat de afspraak in je tesla account?
Verwijderd
Laad 17 km per uur dus savonds inpluggen betekent sochtends toch ruim 200 km geladen.eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:20:
[...]
Een Tesla laden aan nee stopcontact is wellicht sws geen goed idee toch, los van het feit dat het heel lang duurt kan ik me dit soort problemen ook voorstellen
Niet helemaal on-topic hier, maar wel belangrijk.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:22:
[...]
Laad 17 km per uur dus savonds inpluggen betekent sochtends toch ruim 200 km geladen.
De auto heeft gewoon een stekker aansluting alleen moet je dus even goed nagaan of jouw stoppen/stopcontact/bedrading 16 ampere aan kan gedurende langere tijd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2019 12:54 . Reden: datum te snel getikt ]
WTF Am I readingTeslalrp schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:48:
We staan echt van lr en p modellen op tesla site
Verwijderd
Verwijderd
4/10 of 14/10 ?Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:48:
Net telefonisch contact met ALD ivm levering van auto tijdens kerstvakantie en evt machtigen van iemand anders om de auto op te halen.
De medewerker die ik sprak gaf aan dat zij ook met moeite contact en informatie krijgen van Tesla. Totaal niet duidelijk wanneer, wie, welk model geleverd wordt. Wel dat Tesla alles erop zet om dit jaar de auto's probeert uit te leveren die voor 4/10 besteld zijn. En zo niet, wel dit jaar nog tennaamgesteld worden, zodat alle bestellingen in de 4% bijtelling komen en begin 2020 geleverd wordt.
Tesla geeft aan te kunnen leveren dit jaar, dus de verwachting lijkt mij legitiem. Zeker bij een bedrag van 50 a 60 k, onafhankelijk van wie betaald,Matn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:00:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Tomas_ op 02-12-2019 12:55 ]
Ik ook niet. Twee keer JA geantwoord. Staat ook bij mij gewoon in het account maar verder dus geen signaal dat de bevestiging bij Tesla is ontvangen en verwerkt.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:19:
Meer mensen die nog geen mail bevestiging hebben gehad na Ja te antwoorden op de sms van vrijdag? Beetje aan twijfelen wat slim is, alles staat namelijk wel al correct in mijn account.
Liberte, Egalite et Fraternite
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq