Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-09 10:45
sknnr.nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:36:
Glovis Sirius is nog op Atlantische Oceaan.. dus dat lijkt me dan stug.

[...]
8)7 ik kijk naar de verkeerde pagina, er is 1 schip op de 30ste aangekomen. Grand neptune

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
Goedemorgen,

Ik heb een leverdatum...15-12, op een zondag. Zijn er meer mensen die op zondag hun auto mogen ophalen?

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Mijn VIN is gewijzigd naar een hoger nummer, vreemd weer.....

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Mdink schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:47:
Goedemorgen,

Ik heb een leverdatum...15-12, op een zondag. Zijn er meer mensen die op zondag hun auto mogen ophalen?
Van Alphabet of van Tesla gekregen?

Alphabet zet hem standaard midden in de maand, maar dat is een gok en niet zo bevestigd door Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

claudior schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:49:
[...]

Van Alphabet of van Tesla gekregen?

Alphabet zet hem standaard midden in de maand, maar dat is een gok en niet zo bevestigd door Tesla.
Ik heb precies hetzelfde...

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 17:05
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:36:
In november zijn er 3975 M3s op kenteken gezet; ik had eerlijk gezegd gedacht dat dat er stuk meer zouden zijn zoals in september waarin ruim 5700 op kenteken gezet zijn. Het ‘grote afleveren’ moet dus wat dat betreft nog echt op gang komen, al begin ik me ook wel af te vragen hoe realistisch de aantallen die steeds genoemd worden eigenlijk zijn.

Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat Tesla er dan in december ineens wel meer dan 10.000 uit weet te leveren; we zullen zien...
20 (werk)dagen maal 500+, waarom niet?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
10.000 uitleveren vast niet maar wel op kenteken zetten dat is echt zo gebeurd. Gok dat veel pas in januari echt geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
MeZZiN schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:03:
10.000 uitleveren vast niet maar wel op kenteken zetten dat is echt zo gebeurd. Gok dat veel pas in januari echt geleverd worden.
Dat denk ik niet. Tesla wil alles uitleveren in december voor de mooie kwartaalcijfers.

Er zijn trouwens meer werkdagen, want ze gaan op zaterdag ook uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tammestein
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-03-2023
Boterham71 schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:05:
[...]

Dat denk ik niet. Tesla wil alles uitleveren in december voor de mooie kwartaalcijfers.

Er zijn trouwens meer werkdagen, want ze gaan op zaterdag ook uitleveren.
Op een zaterdag zou ik uitstekend vinden, lekker een beetje de tijd om alles goed te checken. Maak ik er een uitje van oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 16:35
MeZZiN schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:03:
Precies in september hebben ze ook een dag 485 op kenteken gezet (dit staat los van uitleveren: daadwerkelijk op naam zetten). Wanneer ze dit in december meerdere dagen doen en dan een paar dagen meer dan die 500 moet dat lukken. Bij tesla weten ze inmiddels wel hoe belangrijk het is voor de nederlandse LM-en dat ze dit jaar nog op kenteken komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeolas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08 23:47
Frome schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:48:
Mijn VIN is gewijzigd naar een hoger nummer, vreemd weer.....
Same here, M3P Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackkel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2024
+1 M3P Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdink
Frome schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:52:
[...]
Ik heb precies hetzelfde...
Oke, dan is dat het dus. Inderdaad van Alphabet gekregen, ik helemaal blij..lekker op zondag even naar A'dam. Helaas...

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-09 15:54
Ah $#%&!^ topic!!! 8)7 :+
Ik heb sinds 1-11 een vin, kenteken de hele mikmak maar nog steeds geen afspraak. Ben ik weer een beetje bij aan het lezen en zie ik dat de latere VIN-ers gewoon al smsjes krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Mdink schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:20:
[...]

Oke, dan is dat het dus. Inderdaad van Alphabet gekregen, ik helemaal blij..lekker op zondag even naar A'dam. Helaas...
Heb je überhaupt een vin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
Jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 06:44
Markovichi schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:25:
Ik heb sinds 1-11 een vin, kenteken de hele mikmak maar nog steeds geen afspraak. Ben ik weer een beetje bij aan het lezen en zie ik dat de latere VIN-ers gewoon al smsjes krijgen |:(
Ik heb dezelfde config en ook een kenteken, in de G-XXX-SK range toevallig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Niet janken, buitengewoon onsympathiek jegens de VIN-lozen :-(

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markovichi
Linkser schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:31:
[...]

Ik heb dezelfde config en ook een kenteken, in de G-XXX-SK range toevallig?
Nee, PJ..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markovichi
EvaluationCopy schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:31:
[...]

Niet janken, buitengewoon onsympathiek jegens de VIN-lozen :-(
Je hebt helemaal gelijk, sorry VIN-lozen :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:17:
[...]

Stonden er eigenlijk al meer SK's?
Ik ben niet gegaan man, hij staat er nog steeds. Je mag 'm hebben/overnemen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Nou net even gebeld en wordt wel steeds gekker. Ik zou dus afgelopen donderdag of vrijdag een sms krijgen om de auto deze week op te halen maar de auto staat inmiddels weer Zeebrugge....

Wellicht dat hij deze week deze kant op komt maar ze kon niets beloven...

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Today's Where-are-those mighty-ships-carrying-our-beloved-Teslas-update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RPyoRcz45vbrN0NQmFcJRXl2/full.png

Verwachte aankomsten:
Glovis Sirius: Zeebrugge - 2019-12-05 12:00
Dong-A Glaucos: Zeebrugge - 2019-12-10 05:00
RCC Europe: Panamakanaal - 2019-12-07 05:00 (lokale tijd)

De Autopride lijkt op en neer te pendelen tussen Zeebrugge en de Koopman Terminal in Amsterdam.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Tesla gebeld en er blijkt een VIN aan mijn naam gekoppeld te zijn, alleen staan er wel twee telefoonnummers in het systeem. Dus nu moet ik weer met Alphabet bellen....

Blijkbaar staat hij in België, maar moet hij nu verscheept worden naar NL..

Ik ben er zoooo klaar mee.. wat een belachelijke achtbaan is dit.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik ben echt opgehouden mij druk te maken en wacht rustig af (in mijn geval de SMS). Stuk beter voor je productiviteit en je humeur :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja maar nu ineens krijg ik dus te horen dat er twee telefoonnummers in staan.. Wachten op een SMS kan lang duren dan dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:32
Voorraad statistieken van afgelopen maand:

Voorraad nov.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:01:
Tja maar nu ineens krijg ik dus te horen dat er twee telefoonnummers in staan.. Wachten op een SMS kan lang duren dan dus...
Heb ik ook bij Alphabet. Vrouw van Tesla zei aan de tel: dan ga je ook geen sms krijgen, maar bellen we je als er niet gereageerd wordt op de sms. Alphabet zou ik als ik jou was ook niet bellen, daar word je alleen maar geïrriteerd van (slechte/onaardige klantenservice) en die kunnen je niet verder helpen, zeggen ze. Gewoon afwachten dus, het komt vast goed.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht offtopic.. maar kan iemand mij vertellen wat onderstaande betekent?
Tesla Account couldn't be created for secondary account.

Blijkbaar heb ik een secondary account.

Ik heb het gevoel dat ik hierdoor de ontwikkelingen niet goed kan volgen

Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:19:

Weet iemand wat dit is?
Betekend dat je inderdaad een secondary account hebt omdat je via LM hebt besteld. Je zou als het goed is alsnog wel je auto moeten kunnen zien in de account, en ook je RN/VIN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:19:

Weet iemand wat dit is?
Die melding kreeg ik ook altijd bij het aanpassen van voorkeuren. Dit is pas goed gaan werken nadat mijn persoonsgegevens (die blijkbaar niet door delivery worden gebruikt! 8)7) goed waren ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tatteredhat schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:21:
[...]

Betekend dat je inderdaad een secondary account hebt omdat je via LM hebt besteld. Je zou als het goed is alsnog wel je auto moeten kunnen zien in de account, en ook je RN/VIN.
Zie inderdaad mijn RN, maar de Vin die ik zojuist heb gekregen via Tesla.. zie ik nergens ook niet in source..

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:23:
[...]

Zie inderdaad mijn RN, maar de Vin die ik zojuist heb gekregen via Tesla.. zie ik nergens ook niet in source..

8)7
Op welke pagina heb je gekeken? Mijn VIN is alleen in de source (en met de VIN Finder Plugin) zichtbaar op https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RN<jouwRN>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:15:
[...]

Heb ik ook bij Alphabet. Vrouw van Tesla zei aan de tel: dan ga je ook geen sms krijgen, maar bellen we je als er niet gereageerd wordt op de sms. Alphabet zou ik als ik jou was ook niet bellen, daar word je alleen maar geïrriteerd van (slechte/onaardige klantenservice) en die kunnen je niet verder helpen, zeggen ze. Gewoon afwachten dus, het komt vast goed.
Zojuist gebeld met Alphabet en meneer zegt dat het in het bronbestand richting Tesla goed staat, maar dat ze nu nog een keer naar hun contactpersoon gaan mailen. Overigens vroeg ik nog of er al meer bekend is bij hun. Ze geven aan dat mijn auto de tweede helft van december geleverd gaat worden en dat zij nog geen VIN hebben. Hij zegt staat nog op één van de twee boten die onderweg zijn.

Tesla heeft net dus een VIN aan mij gegeven en zegt dat hij in België staat, maar nog verscheept moet worden naar NL.. met 1000den anderen. 8)7

Ik heb overigens al een keer een andere Tesla gekoppeld gehad aan mijn account. Ik kon op een gegeven moment in de Tesla app deze auto zien en er alles mee doen, behalve hem starten. bizar..

Wat een zooitje.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022
Ok, op zoek naar een verzekering kom ik er echt niet meer uit. Na gekeken te hebben hier én in het Tesla topic én op TMC zijn mijn vraagtekens alleen maar groter geworden.

Op dit moment hebben we 2 zakelijke auto's bij Univé verzekerd. Daar zou ook de Tesla bij moeten komen maar Univé stelt het volgende:
Alarmeisen:
Wij eisen bij Tesla's met een catwaarde vanaf € 50.000 inclusief BTW een SCM goedgekeurde TV01, deze kan de Tesla eigenaar relatief eenvoudig laten installeren op zijn auto. Een ander SCM systeem is eigenlijk niet eenvoudig in te bouwen bij Tesla.

Waarom TV01?
De TV01 is namelijk wél gekoppeld aan een alarmcentrale, maar het eigen standaard voertuigvolgsysteem van Tesla niet.
Een SCM goedgekeurd terugvindsysteem is een na-diefstalsysteem dat ervoor zorgt dat een voertuig, conform de norm, binnen 24 uur in Nederland teruggevonden dient worden. Na-diefstalsystemen met een TV01 certificering voldoen aan een terugvindpercentage van minimaal 80% of hoger.
Dan lees ik een heleboel over dat installatie van externe partijen niet kan omdat dat je garantie bij Tesla aangetast wordt (cq andere partijen mogen niet de systemen van Tesla in). Univé kan overigens wel een opgaaf doen van een verzekering bij Turien en Co, waar geen TV01 nodig zou zijn. Maar bij verzkeringen over Turien & Co lees ik ook weer over Lojack. Maar dit is ook weer een systeem wat geïnstalleerd moet worden, dus weer niet mogelijk.

Vervolgens maar Tesla bellen, hoe zit het?
- externe partijen mogen inderdaad niet aan het voettuig zitten i.v.m. garantie.
- er is veel discussie tussen verzekeraars en Tesla

Ik kreeg in elk geval een mailtje met een bijlage "Alarm Approval letter EU Model 3 - insurances"
Hierbij wat gegevens die wellicht helpen met verzekeren.

Wat betreft het alarm kunnen we melden dat er geen SCM keurmerk op de auto zit, echter hieronder en in de bijlage treft u meer informatie over de specificaties die u door kan zetten naar de verzekeraar:

Hieronder de specificaties die laten zien dat het aan hoge eisen voldoet (alarm klasse 4/ instap 5):
- SECURITY PKG ALARM SPECS: horn, indicator lights, immobilizer + cabin intrusion sensor, battery-backed siren, acoustical alarm/optical alarm, perimeter and spatial detection, slope detection, emergency power alarm.
- SECURITY PKG ALARM TRIGGERS: latch (doors, hood, trunk) transitions + car tilts, object enters vehicle, siren/battery is disconnected.

Buiten dit om is de Tesla nog door de berijder zelf te traceren via de Tesla App en tevens door Tesla op verzoek van autoriteiten.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag,
voor brief zie ook https://teslamotorsclub.c...ng-model-3.137419/page-41 onderaan

Met als opmerking van de delivery advisor: stuur dit naar je verzekeringsmaatschappij en dan zou het goed moeten zijn. Als dit allemaal niet lukt mag ik de persoon die ik net aan de lijn had weer contacten.

Dus mijn vragen aan mijn mede-tweakers:
1. Heeft iemand überhaupt iets laten installeren aan TV01 of Lojack in zijn/haar model 3?
2. Heeft iemand met die bijlage Alarm approval letter, iets bij een verzekeraar voor elkaar kunnen krijgen?
3. Of laat iedereen de diefstaldekking achterwege?

Of moet ik deze vraag beter in het Tesla topic stellen?

Natuurlijk ook gevraagd of er al iets van een kenteken bekend was: nee, maar er is wel al een auto gekoppeld (check: vin stond al in broncode :*)
auto is nog onderweg we verwachten dat deze rond de 20ste aankomt, en dan wordt de auto rijklaar gemaakt en kan je tussen 20-12 en 27-12 de auto op halen

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:25:
[...]

Op welke pagina heb je gekeken? Mijn VIN is alleen in de source (en met de VIN Finder Plugin) zichtbaar op https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RN<jouwRN>
Zelfde pagina en plugin.. maar zie niks.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Heeft iemand overigens de chat al werkend gekregen de afgelopen dagen? Ik zie nog steeds een grijze chat knop en ook geen klein chat icoontje rechtsonder zoals voorheen.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend nog iemand een SMS gehad? Of sturen ze deze alleen door de weeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowrabbit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik kreeg net een mail van de LM, dat mijn LR niet meer dit jaar komt.
Terwijl ik een VIN en kenteken heb... #IkSnapErNiksMeerVan

M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
snowrabbit schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:36:
Ik kreeg net een mail van de LM, dat mijn LR niet meer dit jaar komt.
Terwijl ik een VIN en kenteken heb... #IkSnapErNiksMeerVan
Lijkt me een foutje.. die komt er echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowrabbit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2021
Markboss schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:37:
[...]

Lijkt me een foutje.. die komt er echt wel
Laten we het hopen..
Verwachte afleverdatum was: 04/12/2019. De nieuwe verwachte afleverdatum is: 01/03/2020. :X

M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowrabbit schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:38:
[...]

Laten we het hopen..
Verwachte afleverdatum was: 04/12/2019. De nieuwe verwachte afleverdatum is: 01/03/2020. :X
zou er een belletje aan wagen en op zoek gaan naar voorraadmodel / wat anders... beste is dat je m gewoon dit jaar krijgt, maar als het niet doorgaat kun je het beter nu al horen zodat je nog alternatief kunt regelen dan pas op 31-12 oid ( zeg ik als VIN loze )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arko89
  • Laatst online: 03-08 17:03
Voor de liefhebbers; 3 stuks Long Range RWD online in direct beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag M de 11e ophalen waarschijnlijk... helaas kan ik dan niet is de verwachting. Verzetten wordt lastig zeggen ze op voorhand al want dan wordt het pas januari. Nja we gaan het zien. Nog geen kenteken bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
arko89 schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:57:
Kenteken bekend: G-XXX-TP

Staat nog steeds gepland op 11 Dec voor delivery.

@macedon @Verwijderd

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

600 km range ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
Ja want Long Range en alleen achterwielaandrijving, minder gewicht en 1 motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
Zag ze staan.. Komen er stiekem toch nog best veel en vaak voorbij. Heb direct m'n werkgever gebeld of dat ook nog een optie kan zijn. Gaat vanmiddag met de leasemaatschappij bellen. Voor nu is dat natuurlijk te laat, maar wellicht komen er nog meer beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik twijfel nu echt, want eigenlijk wilde ik de LR RWD graag hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arko89
Devster schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:04:
Ik twijfel nu echt, want eigenlijk wilde ik de LR RWD graag hebben.
Ik had hetzelfde, heb gewoon 2k aanbetaald en gereserveerd vorige week. VIN is in ieder geval voor me geserveerd, nu de administratieve afhandeling in met de LM.

Komt 10-12 binnen terwijl ik met de oorspronkelijk bestelde SR+ met trekhaak nog niet eens een VIN heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Damn had toch graag de LR RWD gehad als ik wist dat die nog beschikbaar gingen komen. Die extra range is wel heeel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ze zijn al weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Cyber Monday Tesla RWD sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
Haha met Black Friday stonden er ook een paar ;) Gewoon een paar op de boot gezet, staan alleen in direct beschikbaar omdat je deze niet kon bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Wat denken jullie.. 4 dec weer nieuwe smsjes? of gaan er vandaag ook wat smsjes komen?

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niels1982
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-10-2020
Geen mail of SMS ontvangen, maar vorige week stond er ineens in mijn tesla account een afspraak voor levering op vrijdag 6-12.

Net gesproken met Tesla en de leverafspraak gaat inderdaad door en kreeg een bevestigingsmail. Waarom ik de SMS of mail niet heb ontvangen konden ze niet zeggen.

Blij dat het doorgaat vrijdag :)

04-10 Besteld (LR AWD)
08-11 VIN
06-12 Levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja en de medewerker die ik sprak had het over 600 auto’s per dag 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
Niels1982 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:15:
Geen mail of SMS ontvangen, maar vorige week stond er ineens in mijn tesla account een afspraak voor levering op vrijdag 6-12.

Net gesproken met Tesla en de leverafspraak gaat inderdaad door en kreeg een bevestigingsmail. Waarom ik de SMS of mail niet heb ontvangen konden ze niet zeggen.

Blij dat het doorgaat vrijdag :)

04-10 Besteld
08-11 VIN
06-12 Levering
Is dat voor een SR+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels1982
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-10-2020
Nee, voor een LR AWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybey
  • Laatst online: 08-09 14:57
Even contact gehad met het Delivery team. Ik heb ze twee weken terug geloof ik voor het laatst gesproken, en toen hadden ze het over een geschatte leveringsdatum van 4 december. Gezien dat overmorgen is, heb ik nog maar even gebeld.

De geschatte datum is nu 10 december, en de auto staat (naar indicatie) momenteel op transport van Zeebrugge naar Amsterdam.

SR+ / Blue / Zwart / Aero / FSD.
Besteld: 9 Oktober
Kenteken: G-XXX-SK
RN: RN10964XXXX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Cybey schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:26:
Even contact gehad met het Delivery team. Ik heb ze twee weken terug geloof ik voor het laatst gesproken, en toen hadden ze het over een geschatte leveringsdatum van 4 december. Gezien dat overmorgen is, heb ik nog maar even gebeld.

De geschatte datum is nu 10 december, en de auto staat (naar indicatie) momenteel op transport van Zeebrugge naar Amsterdam.

Mijn stond 4 weken terug (8-11) ook op transport van Zeebrugge naar Amsterdam maar volgens mij zijn ze rondjes aan het rijden met die vrachtwagens....

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybey
Nonode schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:27:
[...]

Mijn stond 4 weken terug (8-11) ook op transport van Zeebrugge naar Amsterdam maar volgens mij zijn ze rondjes aan het rijden met die vrachtwagens....
Thanks! Ik voel me een stuk beter nu... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
Interessant... want van wat ik lees en zie dacht ik dat de eerste 2 weken van december alleen SR+ worden uitgeleverd en de LR AWD en Performance in de laatste 2 weken van december. Maar jij bewijst het tegendeel, dus dat geeft nog hoop dat het ook eerder kan zijn ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 18:04

Preaper

...

ElonDusk schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:12:
Wat denken jullie.. 4 dec weer nieuwe smsjes? of gaan er vandaag ook wat smsjes komen?
Van de VIN-stress rollen we naadloos over naar de SMS-stress Daarna afspraak-verzet-stress, daarna Service Center stress voor al onze aflever mankementen. _/-\o_

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybey
Preaper schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:29:
[...]

Van de VIN-stress rollen we naadloos over naar de SMS-stress Daarna afspraak-verzet-stress, daarna Service Center stress voor al onze aflever mankementen. _/-\o_
We rijden straks wel in gave auto's. Het heeft ons dan wel 5 jaar van ons leven gekost door de stress, maar wat ik zo lees moet het dat meer dan waard zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 11:35
Preaper schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:29:
[...]

Haha, maar bij de laatste stress heb je in ieder geval de Tesla ;)

Helaas zelf nog VIN-loos. Vanmorgen weer even gebeld en volgens de medewerker zou het echt geen probleem moeten zijn deze maand. Wordt toch wel spannend en totaal geen pijl op de leveringen te trekken. Tesla lijkt in ieder geval NL serieus te nemen en alles op alles te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je contact gehad? Via Mail of telefoon?

Indien het laatste, heb je een telefoonnummer voor me?
Cybey schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:26:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:38

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:33:

[...]
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. * ;)

Edit/ Hmmzz dit had waarschijnlijk alleen betrekking op privé telefoonnummers.

[ Voor 9% gewijzigd door DaMightyWackO op 02-12-2019 11:39 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het Delivery Team als organisatie een algemeen nummer heeft o.i.d.?

Of hebben ze daar 1 Tesla medewerker zitten die alles afhandelt? Zou een hoop verklaren :P
DaMightyWackO schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:36:
[...]

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. * ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:33:

[...]
013 799 88 14 , optie 1 en optie 1.
Net tien minuten gewacht totdat ik aan de beurt was.

Update:
VIN op 27 november en medewerker vertelde mij zojuist dat het voertuig in Zeebrugge is en/of onderweg naar Koopman. Verwachte leverdatum 18 december (dit is een datum met marge gaf hij aan, verwachting dat de levering daarvoor zal plaatsvinden). Heb expliciet gevraagd of er nog een kans was dat het voertuig op een schip stond , dat was niet het geval. Echt aangekomen in EU.

Heb mijn gegevens direct gecheckt en wat bleek: ze hadden geeneens een 06 nummer van mij.

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 14:59
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:38:
Ik neem aan dat het Delivery Team als organisatie een algemeen nummer heeft o.i.d.?

Of hebben ze daar 1 Tesla medewerker zitten die alles afhandelt? Zou een hoop verklaren :P
[...]
Even googlen op Tesla Delivery Tilburg doet wonderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Ik heb op exact dezelfde datum ook mijn VIN gekregen voor mijn LR. Ook Tesla aan de lijn gehad en ook langs geweest bij Tesla in Rotterdam en die vertelde me precies hetzelfde als wat jij hier omschrijft!
knights16 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:39:
[...]

013 799 88 14 , optie 1 en optie 1.
Net tien minuten gewacht totdat ik aan de beurt was.

Update:
VIN op 27 november en medewerker vertelde mij zojuist dat het voertuig in Zeebrugge is en/of onderweg naar Koopman. Verwachte leverdatum 18 december (dit is een datum met marge gaf hij aan, verwachting dat de levering daarvoor zal plaatsvinden). Heb expliciet gevraagd of er nog een kans was dat het voertuig op een schip stond , dat was niet het geval. Echt aangekomen in EU.

Heb mijn gegevens direct gecheckt en wat bleek: ze hadden geeneens een 06 nummer van mij.

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij bleek er echt iets niet te kloppen met de gegevens van de in te ruilen Audi (ondanks dat ik via mail bevestiging had van DeliveryNL dat alles compleet was) en kreeg ik 4 uur nadat alles goed gezet was een SMS met datum 7-12.

Dus misschien de moeite waard toch even te bellen en checken.

Baat het niet....... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Werkt de chat support niet meer op de site?

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist ook maar eens een mailtje gestuurd naar Tesla om te informeren naar mijn status. Op 01-10 zou deze besteld zijn door de LM maar zij geven steeds aan géén idee te hebben wanneer hij wordt geleverd. Tevens van een VIN hebben zij nog niet gehoord,

Na 2 maanden wachten lijkt het mij toch wel tijd worden voor een levering ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Juhrat schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:47:
Zojuist ook maar eens een mailtje gestuurd naar Tesla om te informeren naar mijn status. Op 01-10 zou deze besteld zijn door de LM maar zij geven steeds aan géén idee te hebben wanneer hij wordt geleverd. Tevens van een VIN hebben zij nog niet gehoord,

Kijk eens in de Excel, legio bestellers van begin oktober zonder VIN....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matn61
  • Laatst online: 15-09 14:35
Juhrat schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:47:

Ik blijf de verwachtingen van Tesla klanten toch bizar vinden... een leveringstermijn van ~2 maanden is bizar kort... voor elke merkdealer laat staand voor een merk als Tesla welke vanuit de US werkt en een bizar aantal leveringen realiseert. tsja... bizar dus.

De 4% stress is hiervoor de voornamelijke reden uiteraard... we hadden natuurlijk ook gewoon in januari 2019 kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even gebeld met Tesla, eindelijk een kenteken G-xxx-TR...

Mogelijke leverdatum staat nog steeds op 11-12

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arno3906
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-09 11:01
Jhaa sms.. M’n hart maakte een sprongetje.. alleen geen Tesla.. grrr NL allert..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 13:50
Arno3906 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:04:
Jhaa sms.. M’n hart maakte een sprongetje.. alleen geen Tesla.. grrr NL allert..
Heel Nederland kreeg een Tesla SMS :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Matn61 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:00:
[...]

Ik blijf de verwachtingen van Tesla klanten toch bizar vinden... een leveringstermijn van ~2 maanden is bizar kort... voor elke merkdealer laat staand voor een merk als Tesla welke vanuit de US werkt en een bizar aantal leveringen realiseert. tsja... bizar dus.

De 4% stress is hiervoor de voornamelijke reden uiteraard... we hadden natuurlijk ook gewoon in januari 2019 kunnen bestellen.
velen hebben begin okt de keuze voor deze auto gekozen vanwege de `lever-garantie` in 2019. Veel merken konden dit niet meer waarmaken. Kijk maar de problemen met ik geloof de Hyundai waar de boot pas in januari aankomt. Ik heb deze M3 half septemer besteld en wacht ook nog op de juiste datum. Heb nog steeds alle vertrouwen in een levering dit jaar.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag, Alhoewel het ietwat offtopic is....wil ik toch iedereen waarschuwen die straks zijn nieuwe model 3 thuis aan stopcontact hangt. Dit ging bij mij 3 weken goed maar toen rook ik brandlucht en stopcontact begon zwart te kleuren. Teveel hitte dus. Nu ander zwaarder stopcontact gehaald bij bouwmarkt en vooralsnog geen probleem. Pas dus op voor je huis in de fik staat en check goed je stopcontact!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Je weet nu in ieder geval dat je telefoon nog smsjes kan ontvangen :+
Arno3906 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:04:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basb1
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-02 08:49
[...]

ja of in juli 2019 - maar hier nog geen sms of verwachte leverdatum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die nog geen mail bevestiging hebben gehad na Ja te antwoorden op de sms van vrijdag? Beetje aan twijfelen wat slim is, alles staat namelijk wel al correct in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 15-09 10:36
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:14:
Goedemiddag, Alhoewel het ietwat offtopic is....wil ik toch iedereen waarschuwen die straks zijn nieuwe model 3 thuis aan stopcontact hangt. Dit ging bij mij 3 weken goed maar toen rook ik brandlucht en stopcontact begon zwart te kleuren. Teveel hitte dus. Nu ander zwaarder stopcontact gehaald bij bouwmarkt en vooralsnog geen probleem. Pas dus op voor je huis in de fik staat en check goed je stopcontact!
Een Tesla laden aan nee stopcontact is wellicht sws geen goed idee toch, los van het feit dat het heel lang duurt kan ik me dit soort problemen ook voorstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Het belangrijkste is dat de auto in 2019 op kenteken staat en daarvoor hoeft die niet bij de dealer/afhaallocatie te staan.
Mijn auto staat per 28-12-2018 op kenteken en heb de auto ook pas half januari opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:19:
Meer mensen die nog geen mail bevestiging hebben gehad na Ja te antwoorden op de sms van vrijdag? Beetje aan twijfelen wat slim is, alles staat namelijk wel al correct in mijn account.
Dan is er niks aan de hand. Staat de afspraak in je tesla account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 15-09 10:36
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:21:
[...]

Dan is er niks aan de hand. Staat de afspraak in je tesla account?
waar in je account zou dat moeten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

eikrur schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:20:
[...]

Een Tesla laden aan nee stopcontact is wellicht sws geen goed idee toch, los van het feit dat het heel lang duurt kan ik me dit soort problemen ook voorstellen
Laad 17 km per uur dus savonds inpluggen betekent sochtends toch ruim 200 km geladen.
De auto heeft gewoon een stekker aansluting alleen moet je dus even goed nagaan of jouw stoppen/stopcontact/bedrading 16 ampere aan kan gedurende langere tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardFianen
  • Laatst online: 05-08 16:32
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:22:
[...]

Laad 17 km per uur dus savonds inpluggen betekent sochtends toch ruim 200 km geladen.
De auto heeft gewoon een stekker aansluting alleen moet je dus even goed nagaan of jouw stoppen/stopcontact/bedrading 16 ampere aan kan gedurende langere tijd
Niet helemaal on-topic hier, maar wel belangrijk.

Ik denk dat de auto dan maar met 13A zal laden.. Bij mijn MS isdan ook de on-board lader wat minder efficient.

Een gewoon stopcontact is niet erg geschikt voor langdurige hoge stromen, en wat je vooral moet NOOIT moet doen is de stekker er tijdens het laden uittrekken, dan zullen door de vonken die bij 13A ontstaan de contacten verkolen. Bij volgende laadcyclus --> meer weerstand --> meer kans op hitte / brand.

Koop een lader, die heb je al voor een paar 100 Euro.
Of zet een 3 fase lader (kun je ook gebruiken voor een fase) in elkaar voor 200,-- aan onderdelen samen met iemand die er verstand en de goede tools voor heeft !

Zorg minimaal voor een vaste aansluiting naar je lader (desnoods je mobile, maar dat betekend de stekker er af knippen. Ook niet volgens de code, maar minder brandgevaarlijk). Het is de stekker en wandcontactdoos die het probleem zijn. Zeker als de stekker er regelmatig uitgaat.
Je mag mij altijd DM-en / mailen voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
We staan echt van lr en p modellen op tesla site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net telefonisch contact met ALD ivm levering van auto tijdens kerstvakantie en evt machtigen van iemand anders om de auto op te halen.

De medewerker die ik sprak gaf aan dat zij ook met moeite contact en informatie krijgen van Tesla. Totaal niet duidelijk wanneer, wie, welk model geleverd wordt. Wel dat Tesla alles erop zet om dit jaar de auto's probeert uit te leveren die voor 14/10 besteld zijn. En zo niet, wel dit jaar nog tennaamgesteld worden, zodat alle bestellingen in de 4% bijtelling komen en begin 2020 geleverd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2019 12:54 . Reden: datum te snel getikt ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Teslalrp schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:48:
We staan echt van lr en p modellen op tesla site
WTF Am I reading :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dat er een hele rij van mensen 27/28 november een LR vin hebben gekregen. Volgens mij staan deze allemaal in België en moeten deze nu vervoerd worden per boot of vrachtwagen naar Mokum.

Nu afwachten wanneer ze afgeleverd worden/ SMS krijgen.

Ik kreeg van Tesla te horen, tweede helft van December.. hoop toch echt iets eerder...

Vraag is hoe lang je van tevoren een sms krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:48:
Net telefonisch contact met ALD ivm levering van auto tijdens kerstvakantie en evt machtigen van iemand anders om de auto op te halen.

De medewerker die ik sprak gaf aan dat zij ook met moeite contact en informatie krijgen van Tesla. Totaal niet duidelijk wanneer, wie, welk model geleverd wordt. Wel dat Tesla alles erop zet om dit jaar de auto's probeert uit te leveren die voor 4/10 besteld zijn. En zo niet, wel dit jaar nog tennaamgesteld worden, zodat alle bestellingen in de 4% bijtelling komen en begin 2020 geleverd wordt.
4/10 of 14/10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
[...]

Tesla geeft aan te kunnen leveren dit jaar, dus de verwachting lijkt mij legitiem. Zeker bij een bedrag van 50 a 60 k, onafhankelijk van wie betaald,

[ Voor 5% gewijzigd door Tomas_ op 02-12-2019 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

14/10 sorry! Te snel getikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 08:40
Verwijderd schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:19:
Ik ook niet. Twee keer JA geantwoord. Staat ook bij mij gewoon in het account maar verder dus geen signaal dat de bevestiging bij Tesla is ontvangen en verwerkt.

Liberte, Egalite et Fraternite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Zolang mijn M3 maar een tennaamstelling heeft gekregen in 2019 dan wil ik em ook best de eerste week van januari komen ophalen, daar draait het uiteindelijk allemaal om.
Pagina: 1 ... 236 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.