Markboss schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:39:
Ik kreeg net ook de mail van Alphabet dat mijn verwachte leverdatum van 15-11 naar 15-12 is verplaatst: “de dealer heeft een nieuwe verwachte leverdatum doorgegeven”. Complete BS natuurlijk, want Tesla heeft helemaal niets doorgegeven.. 15-12 is een zondag.
Ook ik ontving vandaag dezelfde mail van Alphabet, van 15-11 naar 15-12, uiteraard is dat een indicative datum maar is wel in lijn van wat ik vrijdagmiddag van Tesla begrepen heb.... Toen maar een eerste, tevens laatste telefoontje gedaan om te checken of VIN en/of kenteken reeds bevestigd kon worden... en dat kon : G953SK
Ik heb op 11-10- een geheel standaard SR+ / white / black / aero besteld en RN per mail ergens halverwege opgevraagd, datum weet ik niet.
Tesla gevraagd naar hun afleverwerkwijze in december, avond, kerstdagen ed, dame gaf aan te verwachten dat de levering nog ruim voor de kerst te verwachten, in lijn dus met de vernieuwde indicatie van Alphabet en als ik de diverse posts hier mag geloven worden de kentekens vaak pas in Zeebrugge of Nederland toegekend, hieruit maak ik op dat er komende week (en) een SMS verwacht mag worden.
Dergelijk aantal auto's in bestelling en dan nog binnen 10 weken leveren, petje af, top prestatie!