Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36

The Third Man

The Third Jellyfish

sknnr.nl schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 18:39:
[Afbeelding]

Heb hem even van Morten Grove gejat ;-)
Die hem retweet van Julien Krivacsy, ere wie ere toekomt natuurlijk. Een ander punt hierbij is dat Julien z'n overzicht rond 0:00/1:00 onze tijd maakt, degene die jij nu plaatst is dus al zo'n 19 uur oud.

[ Voor 3% gewijzigd door The Third Man op 30-11-2019 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
14/11 voorraad model besteld en dus direct VIN.
Nog geen sms, eindfactuur of vin op beheerpagina.

Maandag Tesla stalken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mail gekregen van Tesla dat de levering tussen 8-15 december is in Amsterdam.
Denken jullie dat met een beetje een vlotte babbel het mogelijk is om een rondje met een drone rond te vliegen om wat mooie plaatjes te schieten van alle Tesla’s die daar dan staan (aanname is dat er veel zullen staan?).

Overigens nog geen sms gehad met de exacte datum.

Sr+/red/zwart/19inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roesla
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10-04-2021
Moah.... wat denk je zelf? :w
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:56:
Denken jullie dat met een beetje een vlotte babbel het mogelijk is om een rondje met een drone rond te vliegen om wat mooie plaatjes te schieten van alle Tesla’s die daar dan staan (aanname is dat er veel zullen staan?).

Sr+/red/zwart/19inch

M3 SR+ | Pearl White | Black | Aero 18'' | Besteld 30-9 | RN 4-10 | VIN 8-11| SMS 28-11 | Levering 6-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roesla schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:02:
Moah.... wat denk je zelf? :w

[...]
Zou leuk zijn toch😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Majo03
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-07 17:11
Zeker, echter rond Amsterdam zijn ze niet zo dol op spontane drones, schijnt iets met een grote luchthaven te maken te hebben 🤔

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drimps
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 17:28
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:56:

Sr+/red/zwart/19inch
Kijk even op https://kadata.kadaster.nl/dronekaart/
In Amsterdam mag je niet vliegen helaas ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, sinds vandaag op dit forum..

Op 9 oktober al RN code gekregen, na bestellen via LM. Net pas gelezen over VIN code, deze kunnen vinden :)

Kan ik ergens checken waar mijn auto zich bevind? Heb er zo’n zin in!!!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Beter laat dan nooit, het overzicht van de scheepsposities:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zbIv10SjAwxPS9LGxh4riODH/full.png

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
En dan crashen op mijn m3😮
😅✈💥
Doe maar niet

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

De massa’s op kenteken laten nog op zich wachten..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:52:
Vraagje, sinds vandaag op dit forum..

Op 9 oktober al RN code gekregen, na bestellen via LM. Net pas gelezen over VIN code, deze kunnen vinden :)

Kan ik ergens checken waar mijn auto zich bevind? Heb er zo’n zin in!!!
Welkom!!

Je auto is niet te volgen. Met je VIN / RN kun je contact opnemen met Tesla (store/chat/telefonisch). Daar kunnen ze in het systeem zien wat de verwachte datum aankomst in Amsterdam is, en wat de laatst bekende locatie van je auto is (San Fransisco / Zeebrugge / Amsterdam). Zolang je geen afhaal-SMS hebt is dit de maximale info te halen over de locatie van je auto.

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!!
Majo03 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:40:
[...]

Welkom!!

Je auto is niet te volgen. Met je VIN / RN kun je contact opnemen met Tesla (store/chat/telefonisch). Daar kunnen ze in het systeem zien wat de verwachte datum aankomst in Amsterdam is, en wat de laatst bekende locatie van je auto is (San Fransisco / Zeebrugge / Amsterdam). Zolang je geen afhaal-SMS hebt is dit de maximale info te halen over de locatie van je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
  • Laatst online: 07-01-2024
DLodder schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:35:
14/11 voorraad model besteld en dus direct VIN.
Nog geen sms, eindfactuur of vin op beheerpagina.

Maandag Tesla stalken..
Wel een mail na bestelling met de week van leveren? Ik heb een switch gemaakt precies een week geleden maar nog geen verdere info mogen ontvangen. Tesla Den Haag even aangetikt maar niet meer dan "hij is onderweg meneer" Grrr....

23-11-2019 OMGEZET direct beschikbaar TM3P White RN+VIN - GEANNULEERD Besteldatum 14-08-2019 | Long Range All-Wheel Drive | Deep Blue Metallic | 19'' Sportvelgen | Volledig zwart premium interieur | Trekhaak | Standaard Auto Pilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Toch bijzonder dat er van de variant E3R - Long Range RDW slechts 1 in november op kenteken is gezet. Met recht een echte excoot.

Kan er wel vanuit gaan dat die van mij en @Tjenok nog niet op kenteken zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
radboudp schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:17:
[...]

Wat bedoel je met proto type? Ik dacht altijd dat het gewoon geannuleerde of niet toebedeelde auto's zijn. Of overproductie van een specifieke configuratie...
Proto type is een auto die getest wordt en obv mankementen wordt er auto voor productie gemaakt naar mijn inziens. Het lijkt me heel sterk dat Tesla proto types in de markt brengt

[ Voor 13% gewijzigd door eenmans op 30-11-2019 22:24 ]

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:51
Tammestein schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:14:
[...]

Toch bijzonder dat er van de variant E3R - Long Range RDW slechts 1 in november op kenteken is gezet. Met recht een echte excoot.

Kan er wel vanuit gaan dat die van mij en @Tjenok nog niet op kenteken zijn gezet.
Klopt, toen ik vanochtend in Amsterdam was konden ze mij nog geen kenteken vertellen. Zal aankomende week wel volgen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Tammestein schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:14:
[...]

E3R is inderdaad echt uniek en stond nooit officieel in de prijslijsten. Sinds juni zou deze ook niet meer worden gemaakt maar blijkbaar af en toe rollen er nog een paar van de band. Als je de RDW data bekijkt staan er ook totaal over het hele jaar maar een paar honderd op kenteken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:03:
[...]
Die hem retweet van Julien Krivacsy, ere wie ere toekomt natuurlijk. Een ander punt hierbij is dat Julien z'n overzicht rond 0:00/1:00 onze tijd maakt, degene die jij nu plaatst is dus al zo'n 19 uur oud.
Weet je hoe snel (lees: langzaam) die boten varen gap? 😂. Niemand ligt wakker van 19 uur achterstand, zeker niet op een totale reisduur van circa 21 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de "groene kaart" ontvangen die geldig is vanaf 4 december 😏.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jzoin2 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:12:
[...]

Die 1000 per dag is nooit door Tesla echt zelf bevestigd he. Ik betwijfel het echt.
Ik gun het ze van harte hoor, maar in mijn optiek nog steeds een broodje aap.
Ik kan hier wel even wat over roepen.
Die 1000 gaan ze eind van de maand moeten halen. En ik weet van de werknemers die daar werken dat ze moeten werken rond die periode.

Het laatste schip komt rond 25 december aan.
Ze gaan de auto’s dan in record tempo eraf halen, die van mij zit daar ook bij overigens.
Mensen die de auto moeten halen krijgen eenmaal een datum en dat is dan ook de enige optie qua ophalen. Anders wordt het helaas januari.

Tesla is er uiteraard bij gebaat om uiteraard zoveel mogelijk voorraad voor het nieuwe boekjaar af te leveren.

Er is nog 1 ding waar tesla mee bezig is en dat is de auto die eigenlijk geleverd worden in andere Europese landen redirecten naar NLD. Dan hebben ze alles dit jaar in nld ivm belastingregels geleverd en in andere landen is dit probleem er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat inside info.
Laatste boot komt eind december. Ze gaan helemaal los die laatste dagen en gaan max leveren
ybos schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 07:14:
[...]

Het zou mij niet verbazen als de laatste dagen van december er geen tesla's meer uitgeleverd worden. Het gehele personeelsbestand van Tesla NL is dan auto's op kenteken aan het zetten zodat ze allen nog op 4% afgeleverd kunnen worden. Lijkt me de slimste stap voor Tesla NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
RJPT schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:02:
[...]

Wel een mail na bestelling met de week van leveren? Ik heb een switch gemaakt precies een week geleden maar nog geen verdere info mogen ontvangen. Tesla Den Haag even aangetikt maar niet meer dan "hij is onderweg meneer" Grrr....
Dat wel.. direct na bestelling mail met geschatte levering 1-8 dec. Verder niks gehoord, ik hoop maandag (als Tesla de bestelling van LM voor overname van mijn reservering verwerkt)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt een zooitje bij Tesla, maar eerlijk is eerlijk: het is wel een bazenzooitje als iedereen die voor 14/11 heeft besteld ook echt te maken krijgt met maar 4% bijtelling 😂. Zie het ze wel flikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal correct!
Darth Eddy schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:58:
[...]

Een soortgelijk verhaal kreeg ik gisteren ook te horen over de telefoon voor mijn M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:16:
[...]

Ik kan hier wel even wat over roepen.
Die 1000 gaan ze eind van de maand moeten halen. En ik weet van de werknemers die daar werken dat ze moeten werken rond die periode.

Het laatste schip komt rond 25 december aan.
Ze gaan de auto’s dan in record tempo eraf halen, die van mij zit daar ook bij overigens.
Mensen die de auto moeten halen krijgen eenmaal een datum en dat is dan ook de enige optie qua ophalen. Anders wordt het helaas januari.

Tesla is er uiteraard bij gebaat om uiteraard zoveel mogelijk voorraad voor het nieuwe boekjaar af te leveren.

Er is nog 1 ding waar tesla mee bezig is en dat is de auto die eigenlijk geleverd worden in andere Europese landen redirecten naar NLD. Dan hebben ze alles dit jaar in nld ivm belastingregels geleverd en in andere landen is dit probleem er niet.
Ik gun het zowel Tesla als de nieuwe rijders, maar laten we realistisch zijn 1000 is wel erg veel, tussen de feestdagen werken ze, maar dat is niet bijzonder.

Ook het personeel is niet verdubbeld ofzo, heb ze gisteren ook gesproken. Ze gaan hun best doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BAKPOND
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-12-2020
Ordered one off stock on 4 Nov, got it on 8 Nov. Bit too quick for me. had to rush for arranging things.
LR AWD
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 11:27:
Heeft iemand ooit die snel beschikbare modellen zoals vandaag op de site besteld en dan ook echt in een week of twee gekregen? M.a.w., al die wachtenden, is dat de moeite waard? Waarschijnlijk niet hè? Wacht sinds 5 nov op een M3 LR White met trekhaak en 19" zoals ook vandaag op de site beschikbaar staat. Ben ook heel benieuwd of ze het allemaal redden maar zelfs een Golf 1.0 die ik nu tijdelijk rij is 300 euro bijtelling dus 8% zou uiteindelijk voor hetzelfde uitkomen in worst case en veel meer auto voor het geld. Maar hoop natuurlijk dat ze allemaal nog op kenteken komen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJPT
  • Laatst online: 07-01-2024
DLodder schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:36:
[...]

Dat wel.. direct na bestelling mail met geschatte levering 1-8 dec. Verder niks gehoord, ik hoop maandag (als Tesla de bestelling van LM voor overname van mijn reservering verwerkt)
...ik de week erna, ben benieuwd! Zenuwslopend..😬

23-11-2019 OMGEZET direct beschikbaar TM3P White RN+VIN - GEANNULEERD Besteldatum 14-08-2019 | Long Range All-Wheel Drive | Deep Blue Metallic | 19'' Sportvelgen | Volledig zwart premium interieur | Trekhaak | Standaard Auto Pilot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:30:
Wat inside info.
Laatste boot komt eind december. Ze gaan helemaal los die laatste dagen en gaan max leveren

[...]
Leveren aan klant of op kenteken zit best een verschil tussen, ik heb liever levering januari dan kenteken januari ;)

Hoe weet je dat jou auto op de boot van 20/25-12 zit? Hoop niet dat die van mij daar tussen zit want heb echt een hard hoofd in zulke marges.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

OMX2000

By any means necessary...

Inferi schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:56:
[...]

Leveren aan klant of op kenteken zit best een verschil tussen, ik heb liever levering januari dan kenteken januari ;)

Hoe weet je dat jou auto op de boot van 20/25-12 zit? Hoop niet dat die van mij daar tussen zit want heb echt een hard hoofd in zulke marges.
Als ie rechtstreeks naar A’dam gaat, vermoed ik dat ze de boel zsm op kenteken zetten en dan zijn er volgend jaar nog uitleveringen. Is vorig jaar ook gebeurd. Dus Netflix en chill, laat je niet te gek maken en Tesla haar werk doen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
arko89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:59:
[...]

E3R is inderdaad echt uniek en stond nooit officieel in de prijslijsten. Sinds juni zou deze ook niet meer worden gemaakt maar blijkbaar af en toe rollen er nog een paar van de band. Als je de RDW data bekijkt staan er ook totaal over het hele jaar maar een paar honderd op kenteken.
Ik heb bij Tesla Amsterdam gevraagd hoe het kan dat er nu opeens een paar te koop waren. Volgens hem zijn ze in een afgelegen hoek van de fabriek gevonden in Europese spec, dus zijn ze maar gewoon deze kant op gestuurd. Geen idee in hoeverre dit waar is, maar wel een leuk verhaal voor op verjaardagen...

Hij heeft overigens wel heel even officieel in de prijslijsten gestaan, als ik het goed herinner van maart tm mei.

[ Voor 7% gewijzigd door Tjenok op 01-12-2019 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan je een auto ten naam stellen? Als je VIN hebt? Dus kan ook best zijn dat ze op de boot al kenteken hebben? Maar dan in eerste weken Januari uitgeleverd worden maar wel met de 4%? Dat zou ook prima zijn, zolang die 4% maar voor elkaar komt. Heb hem ook liever morgen maar nog liever 5 jaar lang 1200 euro per jaar minder bijtelling. Maar als dat niet lukt, nog even blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Tjenok schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:44:
[...]

Ik heb bij Tesla Amsterdam gevraagd hoe het kan dat er nu opeens een paar te koop waren. Volgens hem zijn ze in een afgelegen hoek van de fabriek gevonden in Europese spec, dus zijn ze maar gewoon deze kant op gestuurd. Geen idee in hoeverre dit waar is, maar wel een leuk verhaal voor op verjaardagen...

Hij heeft overigens wel heel even officieel in de prijslijsten gestaan, als ik het goed herinner van maart tm mei.
Maar wat vreemd is aan deze LR RWD theorie is dat het wel een my2020 is. Hebben we 2 opties:

1. Er stonden nog een plukje LR RWD in een verlate hoekje verstopt van de fabriek, zonder VIN. En alles wat nu de fabriek uitgaat krijgt een my2020 VIN, maar feitelijk is het een my2019 (slechtere geluidsisolatie en afwerking, wel frunk hooks)

2. De LR RWD komt weer terug in 2020 om voorop te blijven op de concurrentie met z’n 600km WLTP. En zijn het de meest doorontwikkelde m3’s van het moment.

Ik ga voor liever voor optie 2 _/-\o_

Las wel ergens op internet, dat Tesla de LR RWD wel heeft laten labelen voor 2020 in de US voor de energieverbruik stickers

[ Voor 5% gewijzigd door Tammestein op 01-12-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikoss schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:35:
[...]

Betekend dit dat de auto’s op de boot al een kenteken krijgen? Ik was in de veronderstelling dat de auto’s hiervoor aan land moesten zijn
Ik heb afgelopen maandag gebeld en toen was het kenteken al(lang) bekend. De Cosmos stond toen net een dag in Zeebrugge. Het kan dus zijn dat ze bij een boot die onderweg is al beginnen te koppelen als deze bijna aan de kust is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Tammestein schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:33:
[...]

Maar wat vreemd is aan deze LR RWD theorie is dat het wel een my2020 is. Hebben we 2 opties:

1. Er stonden nog een plukje LR RWD in een verlate hoekje verstopt van de fabriek, zonder VIN. En alles wat nu de fabriek uitgaat krijgt een my2020 VIN, maar feitelijk is het een my2019 (slechtere geluidsisolatie en afwerking, wel frunk hooks)

2. De LR RWD komt weer terug in 2020 om voorop te blijven op de concurrentie met z’n 600km WLTP. En zijn het de meest doorontwikkelde m3’s van het moment.

Mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar optie 2, die geluidsisolatie schijnt er wel echt een stuk op vooruit te zijn gegaan. Als het goed is kan je ergens aan de binnenkant van de deur aan de bestuurderszijde zien in welke maand hij geproduceerd is.

Ik heb even zitten spelen met de RDW data. van de 17.899 Model 3s die er tot nu toe op kenteken zijn gezet zijn er 574 LR RWD (3,2%). Daarvan zijn er 76 grijs (0,4%) en 59 blauw (0,3%). Dus uniek zijn ze zeker :) Er is zelfs en bruine geleverd?? Zal wel een foutje zijn haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 08:40:
Ik ben ook alternatieven aan het overwegen voor het als 'misloopt' (lees: te laat komt). BMW i3 is leverbaar, maar ja, met opties komt die ook zo op 48k en dan heb je aanzienlijk minder range en geen Tesla supercharger netwerk. Waarschijnlijk wel de BMW kwaliteit en service... lastig, aangezien de dealer hier letterlijk om de hoek zit...

Dat die ECC Europe koerst zet naar A'dam is dan wel weer goed nieuws!
Mijn collega heeft een dergelijke auto afgelopen vrijdag opgehaald en begint er aan te wennen. Ben even meegegaan bij het ophalen. Leuk autootje maar niet vergelijkbaar met de Tesla qua grootte en rijervaring. Max 280 kilometer en dan alleen als je in de eco + (oid) modus zit van max 90 en 110 km per uur. Dat is vrachtwagensnelheid en toch geen auto? |:( In 2021 komt hun serieuzere I4. Dus advies: Tesla blijven stalken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:44
[...]

Las wel ergens op internet, dat Tesla de LR RWD wel heeft laten labelen voor 2020 in de US voor de energieverbruik stickers
optie 1 kan volgens mij zeker niet omdat die vin code op diverse plaatsten terug komt in de auto. Weet niet hoe dat werkt maar denk dat de vin code ongeveer eerste is in productieprocess en dat met de auto mee gaat tijdens zijn bouw in fabriek ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:35
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:51:
[...]

Dus advies: Tesla blijven stalken!
Ja :/ erg goede tip. 8)7 :')
Want heeft iemand door al het bellen en e-mailen zijn orginele bestelling kunnen versnellen? Of hebben ze je handmatig een auto gegeven die op de boot staat? Nee.
Ze zeggen iets, en jij moet gewoon nog wachten tot je iets ziet veranderen in je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:02:
[...]

Ja :/ erg goede tip. 8)7 :')
Want heeft iemand door al het bellen en e-mailen zijn orginele bestelling kunnen versnellen? Of hebben ze je handmatig een auto gegeven die op de boot staat? Nee.
Ze zeggen iets, en jij moet gewoon nog wachten tot je iets ziet veranderen in je account
Zijn besteldatum zit ruim voor de deadline en rondom mijn datum. Bij mij was lange tijd niets bekend behalve het RN nummer. Ben gaan bellen rond 10 november en toen was er iemand van Tesla die alle tijd nam om de zaken na te lopen en aangaf dat de auto vermoedelijk op de Cosmos stond, rond 3-12 een sms zal volgen en levering in de 1e a 2e week van december. En dat klopt tot nu toe. Dus probeer iemand te vinden bij Tesla die wat moeite doet; bij mij had de leasemij ook niet alles correct doorgegeven. Bovenstaande reacties geven aan dat soms langsgaan bij de dealer ook meer info kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:35
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:23:
[...]

Zijn besteldatum zit ruim voor de deadline en rondom mijn datum. Bij mij was lange tijd niets bekend behalve het RN nummer. Ben gaan bellen rond 10 november en toen was er iemand van Tesla die alle tijd nam om de zaken na te lopen en aangaf dat de auto vermoedelijk op de Cosmos stond, rond 3-12 een sms zal volgen en levering in de 1e a 2e week van december. En dat klopt tot nu toe. Dus probeer iemand te vinden bij Tesla die wat moeite doet; bij mij had de leasemij ook niet alles correct doorgegeven. Bovenstaande reacties geven aan dat soms langsgaan bij de dealer ook meer info kan geven.
Aangaf. Vermoedelijk. Rond. A. Informatie.

Je bericht zegt het 100% zelf. Degene achter de telefoon heeft zelf niets ondernomen, gewoon gekeken.
Voor hetzelfde geld stond je auto op de boot die erachter stond of de boot daarachter. En dan had je hem nog gehad voor 2020, maar moet je gewoon langer wachten op je sms/vin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
[...]

Dat Tesla 2020 weer LR RWD wil gaan produceren las ik ook ergens.

Het kan natuurlijk ook optie 1 zijn maar dan alleen de onderdelen voor de drivetrain. VIN is wel heel erg vers, kan me niet voorstellen dat een volledig afgebouwde auto nog ergens zonder VIN in een hoekje staat. :)

We gaan het meemaken.

Jullie tegen problemen aangelopen met overnemen door de LM of gaat dat heel makkelijk? @Tjenok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Als je de auto laat ophalen door iemand anders, is dan een machtiging (POA) en kopie legitimatie van de eigenaar voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
arko89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:53:
[...]

Dat Tesla 2020 weer LR RWD wil gaan produceren las ik ook ergens.

Het kan natuurlijk ook optie 1 zijn maar dan alleen de onderdelen voor de drivetrain. VIN is wel heel erg vers, kan me niet voorstellen dat een volledig afgebouwde auto nog ergens zonder VIN in een hoekje staat. :)

We gaan het meemaken.

Jullie tegen problemen aangelopen met overnemen door de LM of gaat dat heel makkelijk? @Tjenok
Tot nu toe nog geen problemen. Ik heb donderdagochtend de LM een nieuwe calculatie laten maken van het leasebedrag en mijn RN en VIN naar ze opgestuurd. Zij moeten dan een mailtje sturen naar het Enterprise emailadres van Tesla (zou bij de LM bekend moeten zijn) met daarin vermeld dat zij die RN en VIN over willen nemen. Ik ga morgen nogmaals de LM en Tesla bellen over de status want het schijnt weleens een tijdje te kunnen duren en zou het toch graag voor de levering afgehandeld willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
Tjenok schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:30:
[...]

Tot nu toe nog geen problemen. Ik heb donderdagochtend de LM een nieuwe calculatie laten maken van het leasebedrag en mijn RN en VIN naar ze opgestuurd. Zij moeten dan een mailtje sturen naar het Enterprise emailadres van Tesla (zou bij de LM bekend moeten zijn) met daarin vermeld dat zij die RN en VIN over willen nemen. Ik ga morgen nogmaals de LM en Tesla bellen over de status want het schijnt weleens een tijdje te kunnen duren en zou het toch graag voor de levering afgehandeld willen hebben.
Ga maandag ook maar is bellen dan, het moet wel goed gaan natuurlijk met overzetten van de VIN bijvoorbeeld. Zat zaterdag in Rotterdam al te zweten met overzetten van jou VIN en koppelen van die andere. :9

Zou leuk zijn als we dezelfde dag kunnen afhalen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 14:59
OMX2000 schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:39:
[...]
Als ie rechtstreeks naar A’dam gaat, vermoed ik dat ze de boel zsm op kenteken zetten en dan zijn er volgend jaar nog uitleveringen. Is vorig jaar ook gebeurd. Dus Netflix en chill, laat je niet te gek maken en Tesla haar werk doen.
Ik denk dat de meesten hier liever Netflixen in hun nieuwe Tesla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met levering om aan het einde van de middag (16:30) op de terminal? Het is dan al bijna donker en er vanuit gaande dat het uitloopt is het volledig donker. Of is er voldoende kunstlicht ter plaatse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Zojuist (!) een mailtje terug van de tesla desk van leaseplan. Ben een hoop wijzer (not). Mijn vragen laten zich bij de antwoorden raden...:

A - Er is op dit moment nog geen exacte leverdatum bekend bij Tesla. Tesla koppelt de aankomende weken alle voertuigen aan bestellingen en zullen dan contact met u opnemen
7(8)7
B - U kunt telefonisch alvast een afspraak inplannen bij één van onze fitters, dat zijn Euromaster, Profile of Kwik-Fit. _/-\o_
C - De matten zijn besteld maar hebben in december een langere levertijd. Het kan dus even duren voordat de matten bezorgd worden. |:(

De smilies geven mijn innerlijke reactie op de antwoorden weer... vooral het antwoord op A: de komende weken komt alles goed whahhahaa

[ Voor 13% gewijzigd door Miepz78 op 01-12-2019 15:13 ]

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:31:
Heeft er iemand ervaring met levering om aan het einde van de middag (16:30) op de terminal? Het is dan al bijna donker en er vanuit gaande dat het uitloopt is het volledig donker. Of is er voldoende kunstlicht ter plaatse?
jazeker, er staan heel veel auto's, die hebben allemaal koplampen, of ze aan staan is een tweede..

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 18:51
Ik denk dat je doelt op voldoende licht ivm goed kunnen inspecteren :?
Zit ik ook een beetje mee. Ik denk dat k maar een goede felle zaklamp meeneem om eventuele lakschades te kunnen zien (en misschien ben ik er wel een uurtje eerder, lees hier regelmatig dat je dan gewoon geholpen wordt, en anders maar ff wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een G-xxx-SK-er. Zou ik deze week een sms krijgen??

Is er een andere SK-er die al iets heeft gehoor of in zijn of haar account heeft zien veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:49:

Is er een andere SK-er die al iets heeft gehoor of in zijn of haar account heeft zien veranderen?
Ik verwacht deze week eigenlijk ook wel wat te horen.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doen we eigenlijk geheimzinnig over de xxx ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:55:
Stel je voor dat je naar mij gaat toeteren op de snelweg. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inferi schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb een maatje die daar werkt, normaal binnen de sales, maar iedereen wordt ingezet daar. Ze gaan maximaal leveren tussen kerst en oud en nieuw. Er zit een kleine kans in dat ze wat auto's bestemd voor andere europese landen naar NLD gana loodsen.
Alles wat 1 januari op het terrein staat is financieel, belasting technisch oa, niet interessant voor Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Zojuist mail gehad van Alphabet dat verwachte levering bijgesteld is naar medio december. No shit...

Tesla medewerker meldde vorige week dat het waarschijnlijk 4 december was. Maar nog geen sms dus zal niet. We wachten nog lekker af... :)

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

QS08 schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:46:
Zojuist mail gehad van Alphabet dat verwachte levering bijgesteld is naar medio december. No shit...

Tesla medewerker meldde vorige week dat het waarschijnlijk 4 december was. Maar nog geen sms dus zal niet. We wachten nog lekker af... :)
Dan krijg je in ieder geval nog wat van Alphabet te horen. Ik krijg het idee dat ze gewoon een forward op de mail hebben naar het grijze archief....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:05:
[...]

Dan krijg je in ieder geval nog wat van Alphabet te horen. Ik krijg het idee dat ze gewoon een forward op de mail hebben naar het grijze archief....
Ik heb zojuist dezelfde mail gehad. Ze zullen wel alle leveringen die op 15 november stonden hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
QS08 schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:46:

Volgens mij "moeten" ze 7 dagen voor levering een SMS sturen. Dat zou betekenen dat voor deze week alle afspraken al zijn gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door floppyhoesje op 01-12-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
floppyhoesje schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:20:
[...]

Volgens mij "moeten" ze 7 dagen voor levering een SMS sturen. Dat zou betekenen dat voor deze week alle afspraken al zijn gemaakt.
Collega van mij kreeg afgelopen woensdag SMS en kon hem gelijk vrijdag halen... geen peil op te trekken |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joey1978
  • Laatst online: 12-07-2020
Klinkt logisch, je vergeet wel eens wat gemaakte producten en dan heb je in een hoekje nog wel een paar auto's van 50K+ staan, kan iedereen gebeuren toch?
Tjenok schreef op zondag 1 december 2019 @ 09:44:
[...]

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Ik kreeg net ook de mail van Alphabet dat mijn verwachte leverdatum van 15-11 naar 15-12 is verplaatst: “de dealer heeft een nieuwe verwachte leverdatum doorgegeven”. Complete BS natuurlijk, want Tesla heeft helemaal niets doorgegeven.. 15-12 is een zondag.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Tammestein schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:28:
[...]

Collega van mij kreeg afgelopen woensdag SMS en kon hem gelijk vrijdag halen... geen peil op te trekken |:(
Dit is wel echt een best case scenario voor iedereen die nog aan het wachten is, sign me up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 11:02
floppyhoesje schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:20:
[...]

Volgens mij “moet” Tesla helemaal niets, ze werken volgens mij hard, proberen structuren santé brengen maar improviseren heel erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
Er is weer snel beschikbare voorraad! LR's en P.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fUUXZNu.png

Op dit moment 33 stuks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn M3 is begin oktober besteld en afgelopen vrijdag kreeg ik een sms dat hij vrijdag 6 December afgehaald kan worden in Tilburg. Lange tijd niks gehoord en toevallig de dag voor ik de afspraak door kreeg een mail gestuurd, wellicht heeft dat geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
Tijdens mijn levering was er geen kunst licht, heb de inspectie uitgevoerd met het licht van mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommeltje83
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-08 21:41
Markboss schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:39:
Ik kreeg net ook de mail van Alphabet dat mijn verwachte leverdatum van 15-11 naar 15-12 is verplaatst: “de dealer heeft een nieuwe verwachte leverdatum doorgegeven”. Complete BS natuurlijk, want Tesla heeft helemaal niets doorgegeven.. 15-12 is een zondag.
Bij mij ook. Wordt nog een drukke dag als iedereen 15-12 als datum heeft gekregen. Maar goed, als je die datum steeds vooruit schuift komt er een moment dat ie wel klopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matn61
  • Laatst online: 15-09 14:35
Markboss schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:39:
Ook ik ontving vandaag dezelfde mail van Alphabet, van 15-11 naar 15-12, uiteraard is dat een indicative datum maar is wel in lijn van wat ik vrijdagmiddag van Tesla begrepen heb.... Toen maar een eerste, tevens laatste telefoontje gedaan om te checken of VIN en/of kenteken reeds bevestigd kon worden... en dat kon : G953SK

Ik heb op 11-10- een geheel standaard SR+ / white / black / aero besteld en RN per mail ergens halverwege opgevraagd, datum weet ik niet.

Tesla gevraagd naar hun afleverwerkwijze in december, avond, kerstdagen ed, dame gaf aan te verwachten dat de levering nog ruim voor de kerst te verwachten, in lijn dus met de vernieuwde indicatie van Alphabet en als ik de diverse posts hier mag geloven worden de kentekens vaak pas in Zeebrugge of Nederland toegekend, hieruit maak ik op dat er komende week (en) een SMS verwacht mag worden.

Dergelijk aantal auto's in bestelling en dan nog binnen 10 weken leveren, petje af, top prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 20:44
DLodder schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:17:
Er is weer snel beschikbare voorraad! LR's en P.

[Afbeelding]

Op dit moment 33 stuks 8)
Nu nog 28 dus de zijn morgen vroeg weg ... Denk wel dat er dan ook weer andere voor in de plaats komen. Mocht ik een andere kiezen komt mijn eigen gereserveerde ook weer beschikbaar over tijdje. Zal met deze ook wel zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mail die ik van Alphabet kreeg staat geen specifieke datum, maar de volgende zinsnede :

"Nu is er een wijziging opgetreden in de verwachte afleverdatum. De dealer verwacht dat uw auto medio december 2019 geleverd kan worden. Heeft u vragen m.b.t. de verwachte leverdatum? Neem dan contact op met bovengenoemde dealer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdhoorn23
  • Laatst online: 17-06-2023
Mmm, exact mijn configuratie staat bij de actieve voorraad, 25 september besteld en nog geen verdere info van Tesla of Alpabet vernomen... 🤔
Zou nu niet lang meer moeten duren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patr1k
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-02-2022
Mvdhoorn23 schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:08:
Mmm, exact mijn configuratie staat bij de actieve voorraad, 25 september besteld en nog geen verdere info van Tesla of Alpabet vernomen... 🤔
Zou nu niet lang meer moeten duren...
Morgen bellen of langsgaan !

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Lees zojuist op Twitter dat er een kleiner schip (Autopride) tussen Zeebrugge en Amsterdam heen en weer vaart met Tesla’s voor NL.

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Ze zouden zomaar gelijk kunnen hebben, Autopride was vanmorgen inderdaad in Zeebrugge en komt zojuist bij Koopman vandaan en is weer onderweg naar Zeebrugge..

Lijkt me ook efficienter als vrachtwagens met 8 wagens erop heen er weer pendelen.
ricksen87 schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:48:
Lees zojuist op Twitter dat er een kleiner schip (Autopride) tussen Zeebrugge en Amsterdam heen en weer vaart met Tesla’s voor NL.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat de grand neptune doorvaart naar Bremerhaven en dus niet naar Amsterdam komt. Een bootje zoals de Autopride zou dan dus wel fijn zijn voor NL. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:49:

Ik kon G-XXX-SK afgelopen vrijdag ophalen. SR+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
sknnr.nl schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:54:
Ze zouden zomaar gelijk kunnen hebben, Autopride was vanmorgen inderdaad in Zeebrugge en komt zojuist bij Koopman vandaan en is weer onderweg naar Zeebrugge..

Lijkt me ook efficienter als vrachtwagens met 8 wagens erop heen er weer pendelen.

[...]
Ik wil m'n auto ook gerust in Belgie ophalen als dat efficienter en sneller is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehlen000
  • Laatst online: 09-01 11:38
Ik woon in België, dus inderdaad Zeebrugge is een prima optie😁 dichterbij dan Amsterdam voor mij👍 maar dat zal Tesla wel niet willen.....
DLodder schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:16:
[...]

Ik wil m'n auto ook gerust in Belgie ophalen als dat efficienter en sneller is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehlen000 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:23:
Ik woon in België, dus inderdaad Zeebrugge is een prima optie😁 dichterbij dan Amsterdam voor mij👍 maar dat zal Tesla wel niet willen.....

[...]
RDW moet 'm toch keuren in NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
Als dat bootje gaat varen tussen Zeebrugge en Amsterdam heeft het speculeren op welke boot onze M3’s zitten ook niet echt zin meer. Zeebrugge is nu een opslagdepot. Verklaard daarentegen wel het bericht dat ik vrijdag heb gehad dat de auto in Zeebrugge staat en pas medio december verwacht wordt in Amsterdam. Dit bootje is wel dynamisch om te volgen als hij een zo snel op en neer vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Matn61 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
[...]

Ook ik ontving vandaag dezelfde mail van Alphabet, van 15-11 naar 15-12, uiteraard is dat een indicative datum maar is wel in lijn van wat ik vrijdagmiddag van Tesla begrepen heb.... Toen maar een eerste, tevens laatste telefoontje gedaan om te checken of VIN en/of kenteken reeds bevestigd kon worden... en dat kon : G953SK

Ik heb op 11-10- een geheel standaard SR+ / white / black / aero besteld en RN per mail ergens halverwege opgevraagd, datum weet ik niet.

Tesla gevraagd naar hun afleverwerkwijze in december, avond, kerstdagen ed, dame gaf aan te verwachten dat de levering nog ruim voor de kerst te verwachten, in lijn dus met de vernieuwde indicatie van Alphabet en als ik de diverse posts hier mag geloven worden de kentekens vaak pas in Zeebrugge of Nederland toegekend, hieruit maak ik op dat er komende week (en) een SMS verwacht mag worden.

Dergelijk aantal auto's in bestelling en dan nog binnen 10 weken leveren, petje af, top prestatie!
Interessant. Ik heb 9/10 besteld, exact zelfde config en hoor niets de nada (nou ja loze nietszeggende antwoorden...). *jaloers*

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehlen000
Volgens mij worden die niet 1-op-1 gekeurd maar gaat dat op basis van typegoedkeuring.... maar mijn VIN staat voor zover ik begrijp toch op de RCC Europe en die gaat naar Adam begrijp ik....
Maar als Tesla mijn config nog heeft staan en hier mee leest, dan hou ik me aanbevolen👍
Gaan we samen, ik spreek de taal 🤣
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:24:
[...]

RDW moet 'm toch keuren in NL?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matn61
  • Laatst online: 15-09 14:35
Miepz78 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:26:
[...]

Interessant. Ik heb 9/10 besteld, exact zelfde config en hoor niets de nada (nou ja loze nietszeggende antwoorden...). *jaloers*
Alphabet heeft klaarblijkelijk een algemene update gedaan voor hun klanten, na mij bestelling op 11-10 louter nog een inlog van Tesla ontvangen op 25-11... lege account uiteraard. RN per mail opgevraagd en afgelopen week na vele 'VIN meldingen' hier bij Tesla gevraagd. Alles orders van oktober lijken er prima doorheen te rollen... ook vast die van jou.

Ik vind de werkwijze niet afwijken van leveringen door andere merkdealers, die zitten net zo goed vast een een proces dat vaak buiten de invloed van dealers en/of leasemaatschappijen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Matn61 schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
[...]

Kenteken nog niet vastgelegd of gekoppeld aan de auto? Nog niet in de database van RDW te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Matn61 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:35:
[...]

Alphabet heeft klaarblijkelijk een algemene update gedaan voor hun klanten, na mij bestelling op 11-10 louter nog een inlog van Tesla ontvangen op 25-11... lege account uiteraard. RN per mail opgevraagd en afgelopen week na vele 'VIN meldingen' hier bij Tesla gevraagd. Alles orders van oktober lijken er prima doorheen te rollen... ook vast die van jou.

Ik vind de werkwijze niet afwijken van leveringen door andere merkdealers, die zitten net zo goed vast een een proces dat vaak buiten de invloed van dealers en/of leasemaatschappijen ligt.
Fair enough. Maar LP meldde vandaag nog dat er niks gekoppeld is. Ga toch van de week nog maar eens hopen op een aardige tesla medewerker die me blij kan maken O-)

Zou geruster zijn met VIN en/of kenteken. Is all :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
ehlen000 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:29:
Volgens mij worden die niet 1-op-1 gekeurd maar gaat dat op basis van typegoedkeuring.... maar mijn VIN staat voor zover ik begrijp toch op de RCC Europe en die gaat naar Adam begrijp ik....
Maar als Tesla mijn config nog heeft staan en hier mee leest, dan hou ik me aanbevolen👍
Gaan we samen, ik spreek de taal 🤣

[...]
Waarom denk je dat je auto op de rcc staat eigenlijk?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehlen000
Omdat vorige week 2 mensen van Tesla onafhankelijk van elkaar zeiden dat ie in Sf stond en geladen werd. ( 2x gebeld)
ETA van 19-12 in Adam werd aangegeven. Levering zou dan week 51 of 52 plaatsvinden, maar in elk geval dit jaar aldus de 2 medewerkers.
Op het randje dus, maar dan is ie wel vers 😁
knights16 schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:51:
[...]

Waarom denk je dat je auto op de rcc staat eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door ehlen000 op 01-12-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey1978
Jawel staat er gewoon in
Novadecasa schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:37:
[...]

Kenteken nog niet vastgelegd of gekoppeld aan de auto? Nog niet in de database van RDW te vinden...

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik zie het, je hebt gelijk. Op de kenteken check app was het kenteken nog onbekend.

Ik zie dat mijn kenteken er ook instaat.
Helaas is de datum eerste toelating nog onbekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Laatst online: 27-11-2024

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

Zijn er mensen die bekend zijn met het vervoer richting de Koopman Terminal? Lees hier verhalen over pendels tussen Sloterdijk en de Koopman Terminal met een Model X. Maar krijg je hier nadere instructies over per mail. Of rijdt deze er elke werkdag (en kan je zomaar instappen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey1978
Idem hier, maar dat doen ze meestal ook op dag van levering....
Novadecasa schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:40:
[...]

Ik zie het, je hebt gelijk. Op de kenteken check app was het kenteken nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Novadecasa schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:40:
[...]

Dat klopt ook, wordt namelijk geregeld op de dag van aflevering.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

ehlen000 schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:20:
Omdat vorige week 2 mensen van Tesla onafhankelijk van elkaar zeiden dat ie in Sf stond en geladen werd. ( 2x gebeld)
ETA van 19-12 in Adam werd aangegeven. Levering zou dan week 51 of 52 plaatsvinden, maar in elk geval dit jaar aldus de 2 medewerkers.
Op het randje dus, maar dan is ie wel vers 😁

[...]
Dat dacht ik eerst ook dat het ‘onafhankelijk’ van elkaar is, maar ze houden het bij in het systeem. Dus het verhaal naar een zelfde klant zou redelijk gelijk moeten zijn ten aanzien van de levering ;)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Weer een nieuwe week, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 11:23
jzoin2 schreef op maandag 2 december 2019 @ 07:51:
Weer een nieuwe week, nieuwe kansen.
In elk geval weer een week die VINloos begint. Laten we hopen dat deze wel eindigt met een VIN. Afgelopen vrijdag gebeld met Tesla en mij kon niet verteld worden wanneer ik een auto zou krijgen. Toen ik vroeg komt hij dan nog wel dit jaar werd met verzekerd dat dat goed zou komen.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:12:
[...]

Ik kon G-XXX-SK afgelopen vrijdag ophalen. SR+.
Stonden er eigenlijk al meer SK's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Mmmmm.... interessant.. mijn G-xxx-SK kenteken bestaat ineens niet meer op de kentekencheck. Raarrr..

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 12-09 10:45
Verwijderd schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:55:
Er is hier ook een topic van "showcase je mac" waar al vaker ineens een inbreker is langsgekomen omdat ze ook het adres onder de foto hadden meegepost ...

Succes allemaal deze week, ik verwacht dat de mijne gisteren in Amsterdam is aangekomen. Ik denk dat hij stond op Glovis Siruis, zaterdag is uitgeladen op Zeebrugge. En dan gisteren via ... naar Amsterdam is vervoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In november zijn er 3975 M3s op kenteken gezet; ik had eerlijk gezegd gedacht dat dat er stuk meer zouden zijn zoals in september waarin ruim 5700 op kenteken gezet zijn. Het ‘grote afleveren’ moet dus wat dat betreft nog echt op gang komen, al begin ik me ook wel af te vragen hoe realistisch de aantallen die steeds genoemd worden eigenlijk zijn.

Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat Tesla er dan in december ineens wel meer dan 10.000 uit weet te leveren; we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Glovis Sirius is nog op Atlantische Oceaan.. dus dat lijkt me dan stug.
x280 schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:33:
[...]

Er is hier ook een topic van "showcase je mac" waar al vaker ineens een inbreker is langsgekomen omdat ze ook het adres onder de foto hadden meegepost ...

Succes allemaal deze week, ik verwacht dat de mijne gisteren in Amsterdam is aangekomen. Ik denk dat hij stond op Glovis Siruis, zaterdag is uitgeladen op Zeebrugge. En dan gisteren via ... naar Amsterdam is vervoerd.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Pagina: 1 ... 235 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.