M3 - LR AWD | Black | Black | 19" | Besteld: 25/07 | Restrictie 01-10 | RN: 01/08 | VIN: 05/11 | SMS: 29-11 | Levering 06-12
Laat je de auto bij Tesla achter of staat er iemand van ALD op je te wachten?dplr56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:52:
[...]
Ja, gisteren. Eerder op 8-11 al een VIN. Mag hem woensdag ophalen. Zojuist ook gebeld door ALD dat ze mijn huidige leasewagen, overigens niet van ALD, bij Tesla in ontvangst nemen en voor mij inleveren. Mooi; scheelt mij weer geregel om dit zelf te doen.
Ik vond 't belangrijk dat ze konden vertellen waar die was en welke type t was.
BTW
M3 LR deep blue aero velgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:15:
Gefeliciteerd!! Wanneer heb je je VIN gekregen?
[...]
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Er staat iemand van ALD op me te wachten. Bij aankomst lever ik de auto bij die persoon in. Deze persoon wacht overigens net zolang met vertrekken totdat ik vrolijk in mijn Tesla zit. Het is anders nogal ver naar huis lopen mocht ik de Tesla om wat voor reden dan ook niet meekrijgenjay56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:17:
[...]
Laat je de auto bij Tesla achter of staat er iemand van ALD op je te wachten?
NopeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:15:
Alle mensen met een verwachte leverdatum 4dec (en eerst 1 - 8 dec) al een SMS ontvangen?
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Ben het helemaal met je eens, relax mensen!eikrur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:40:
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, maar als alle tweakers hier zich in het verleden hetzelfde zouden hebben gedragen naar hun autodealer als dat ze nu bij Tesla doen (iedere dag bellen, boten en treinen in de gaten houden trailers op de A1 analyseren, inloggen op de productielijn van de BMW fabrieken om te kijken waar hun VIN nummer zich bevind enz. enz. dan was er denk ik niemand meer die zich in zijn hoofd zou halen om nog in de autobranche te gaan werken. iedereen hier heeft max vier maanden geleden zijn auto besteld en krijgt hem binnen vijf maanden geleverd, ik was vroeger niet anders gewend en alle info die je kreeg bij je autoverkoper was, "hij is besteld levertijd naar verwachting x maanden" we zijn echt helemaal doorgeslagen in deze Tesla gekte, aan iedereen......ontspan je een beetje
p.s. ik heb mijn Tesla model 3 inmiddels geleverd gekregen, wat een geweldige auto.
Er staat veel meer in het forum waar geen reet van klopt dus als het er staat wil niet zeggen dat het waar is of jouw interpretatie van wat er staat correct is....Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:30:
Eerder in het forum staat al dat Tesla medewerkers niet vrij zijn met kerst. Vandaag telefonisch van Tesla gehoord: 23 december in Amsterdam, 25 december levering. Zou wel mooi kerstcadeautje zijn

Van wat ik heb begrepen is dat eerste kerstdag toch echt een vrije dag is voor alle Tesla medewerkers, het is een Amerikaans bedrijf en daar is kerst nogal een dingetje, en tweede kerstdag op vrijwillige basis werken.
Het zijn ook officiële feestdagen in Nederland dus verplichten is geen optie.
Aangezien er veel gister een sms hebben begint de spanning toch wat te stijgen hier
Van LM krijg ik te horen dat ze niks weten en ik het zelf eerder hoor. Zojuist maar weer een mail gestuurd naar NL Delivery en voor het eerst een antwoord gekregen, maar kan er weinig mee.
Uw auto wordt volgende week in Nederland verwacht. Het SMS systeem is geautomatiseerd. Wij kunnen niet meer zien dan u.
Ik ga er vanuit dat u volgende week een SMS ontvangt.
Oftewel wachten maar weer
Lekker makkelijk lullen jij!JoostvdB1974 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:24:
[...]
Ben het helemaal met je eens, relax mensen!
p.s. ik heb mijn Tesla model 3 inmiddels geleverd gekregen, wat een geweldige auto.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Ik heb namelijk een probleempje: bij de klant heb ik geen bereik met het nummer dat geregistreerd staat. Dit betekent dat ik bereikbaar ben buiten kantooruren
Bang dat ik daardoor het verlossende woord mis
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Binnen 2,5 maand een niet standaard uitvoering die niet op voorraad is geleverd krijgen is echt wel een knap staaltje werk van Tesla hoor.eikrur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:40:
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, maar als alle tweakers hier zich in het verleden hetzelfde zouden hebben gedragen naar hun autodealer als dat ze nu bij Tesla doen (iedere dag bellen, boten en treinen in de gaten houden trailers op de A1 analyseren, inloggen op de productielijn van de BMW fabrieken om te kijken waar hun VIN nummer zich bevind enz. enz. dan was er denk ik niemand meer die zich in zijn hoofd zou halen om nog in de autobranche te gaan werken. iedereen hier heeft max vier maanden geleden zijn auto besteld en krijgt hem binnen vijf maanden geleverd, ik was vroeger niet anders gewend en alle info die je kreeg bij je autoverkoper was, "hij is besteld levertijd naar verwachting x maanden" we zijn echt helemaal doorgeslagen in deze Tesla gekte, aan iedereen......ontspan je een beetje
Bij ieder ander merk is dat rustig 6 maanden afhankelijk hoeveel productiesloten de importeur ingekocht heeft bij de fabriek.
ICE ICE Baby
Je krijgt de SMS gewoon binnen als je weer bereik hebt.QS08 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:28:
Krijg je het verlossende bericht over aflevering alleen via SMS? Of ook per mail? Weet iemand hier iets van?
Ik heb namelijk een probleempje: bij de klant heb ik geen bereik met het nummer dat geregistreerd staat. Dit betekent dat ik bereikbaar ben buiten kantooruren![]()
Bang dat ik daardoor het verlossende woord mis
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik zit ook bij ALD, klinkt als een mooie constructie. Scheelt weer wat extra reisuurtjes met het openbaar vervoerdplr56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:19:
[...]
Er staat iemand van ALD op me te wachten. Bij aankomst lever ik de auto bij die persoon in. Deze persoon wacht overigens net zolang met vertrekken totdat ik vrolijk in mijn Tesla zit. Het is anders nogal ver naar huis lopen mocht ik de Tesla om wat voor reden dan ook niet meekrijgen
Dat was toch door Leaseplan of niet? Hoe ging dat verder? Beetje goed gecheckt enzo?JoostvdB1974 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:24:
[...]
Ben het helemaal met je eens, relax mensen!
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
ik kan me vinden in je verhaal, maar voor een groot deel van de mensen geldt dat zij deze auto hebben besteld vanwege de beloofde levering in 2019 en dus 4% bijtelling. Als dat allemaal niet relevant was dan had het me geen reet uitgemaakt wanneer de auto geleverd zou worden, maar in dit geval is de leverdatum vrij cruciaal. Dus als je verder helemaal niks hoort van je LM en de volgorde van levering een grote tombola blijkt te zijn, dan vind ik het niet gek dat mensen gaan bellen en bovengemiddelde interesse tonen in de locatie van de schepeneikrur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:40:
[ Voor 40% gewijzigd door amahusu op 29-11-2019 15:37 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Hier komt bij dat Tesla soms wel informatie geeft, soms niet, soms halve, soms verkeerde. Hierdoor krijg je dat mensen gaan bellen, chatten, langsrijden, etc. Als je vanaf het begin wist dat je pas iets hoort met bijvoorbeeld een SMS dan waren mensen ook niet zo nieuwsgierig.amahusu schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:36:
[...]
ik kan me vinden in je verhaal, maar voor een groot deel van de mensen geldt dat zij deze auto hebben besteld vanwege de beloofde levering in 2019 en dus 4% bijtelling. Als dat allemaal niet relevant was dan had het me geen reet uitgemaakt wanneer de auto geleverd zou worden, maar in dit geval is de leverdatum vrij cruciaal. Dus als je verder helemaal niks hoort van je LM en de volgorde van levering een grote tombola blijkt te zijn, dan vind ik het niet gek dat mensen gaan bellen en bovengemiddelde interesse tonen in de locatie van de schepen
Ik zit ook bij ALD, besteld bij Stern maar die zijn in de tussentijd dus overgenomen. De 'wisseltruc' wordt uitgevoerd door autoreset.jay56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:31:
[...]
Ik zit ook bij ALD, klinkt als een mooie constructie. Scheelt weer wat extra reisuurtjes met het openbaar vervoer
Goed geregeld zeg ik
Ik zal eens bellen over m'n matten, want daar heb ik dan nog niets van gehoord... Weet iemand of je nog een keuze mag maken tussen de normale en de all-weather matten bij ALD?
Hij wist me ook te vertellen dat de auto in Europa is en levering vanaf 11 dec. Lekker het weekend zo in;)
IT is what IT is
LR, AWD, Pearl White, Trekhaak, 18" Aero, RN: 15-11, RN10965xxxx
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Bij mij hetzelfde ook besteld bij Stern overgenomen door ALDreinhier schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:43:
[...]
Ik zit ook bij ALD, besteld bij Stern maar die zijn in de tussentijd dus overgenomen. De 'wisseltruc' wordt uitgevoerd door autoreset.
Goed geregeld zeg ik
Ik zal eens bellen over m'n matten, want daar heb ik dan nog niets van gehoord... Weet iemand of je nog een keuze mag maken tussen de normale en de all-weather matten bij ALD?
Ik weet helaas niks van de matten, zitten er bij mij als het goed is bij.
Verwijderd
Nee nog niet maar....... daar bleek ook een reden voor te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:15:
Alle mensen met een verwachte leverdatum 4dec (en eerst 1 - 8 dec) al een SMS ontvangen?
Even gebeld omdat ik ook geen factuur had in mijn account en bleek een issue te zijn met gegevens van de inruilauto.
Dus nu weer alles (nu het juiste) gescand en gemaild en nu maar weer in "wachtmodus"

Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:40:
[...]
Hier komt bij dat Tesla soms wel informatie geeft, soms niet, soms halve, soms verkeerde. Hierdoor krijg je dat mensen gaan bellen, chatten, langsrijden, etc. Als je vanaf het begin wist dat je pas iets hoort met bijvoorbeeld een SMS dan waren mensen ook niet zo nieuwsgierig.
Want dan vraagt iedereen zich af waarom anderen wel een SMS krijgen, en hun niet als ze al 1 week voor die andere persoon hebben besteld.
Gewoon 1 week voor afhaling, hej hallo, gelieve maandag er te zijn, hier is de factuur voor betaling.
Geen informatie is 10x beter. Dan kan je nergens over bellen.
Eindelijk de overname van mijn voorraad Performance reservering door de LM geregeld.
Heb volgens mij minstens 25 keer gebeld en het hele directieteam belast met mijn Teslastress

GefeliciteerdDLodder schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:05:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk de overname van mijn voorraad Performance reservering door de LM geregeld.
Heb volgens mij minstens 25 keer gebeld en het hele directieteam belast met mijn Teslastress

Ze vroeg of ik de naam van de boot wilde, omdat ik daar mischien wat aan zou kunnen hebben.

Conclusie: VIN koppeling heeft plaatsvonden ergens in de Atlantische Oceaan.
Nee, via Mobility Service Nederland. Zelf opgehaald in Amsterdam. Alles inclusief de communicatie zowel vanuit LM als Tesla is bij mij overigens prima verlopen. Besteld 4 oktober, rijden op 13 november is toch geweldig!Miepz78 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:32:
[...]
Dat was toch door Leaseplan of niet? Hoe ging dat verder? Beetje goed gecheckt enzo?
Verwijderd
Lekker rijden op kerstavondVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:08:
VIN binnen, aflevering 24 dec, info LM Mr. Green
Is niet zo moeilijk hoorKluuter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:09:
...
Ze vroeg of ik de naam van de boot wilde, omdat ik daar mischien wat aan zou kunnen hebben.Ze gaf aan dat er mensen zijn die online die boten gingen tracken, geweldig! Kun je je toch niet voorstellen dat mensen dat doen?
Hoe dat precies moest had ze overigens geen idee van.
...
https://www.marinetraffic...91/vessel:GLOVIS%20SIRIUS
Ik heb een VIN op allebei de auto's nu ja. Maar de witte Performance heeft een verwachte leverdatum van 1-8 december (nog geen SMS ofzo gehad.. alleen een mail dat ik de financiering moet regelen ofzo) en de blauwe Long Range en verwachte leverdatum van 15-31 december.photovoltaic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:08:
[...]
Gefeliciteerd, alleen we hadden je vantevoren gewaarschuwd dat bij de meeste dit al een heel ingewikkeld proces was bij overnemen(vanwege de LM). Had je trouwens niet al een VIN op jouw andere auto inmiddels of was die van jouw account gehaald?
Dus als Tesla maandag de bestelling verwerkt heeft (of misschien dit weekend?) hoop ik begin volgende week bericht te krijgen dat ik 'm mag ophalen...........
Wat een stress heb ik hier van gehad zeg. En ik heb 'm nog steeds niet...
Gelukkig hoef ik me straks bijna 5 jaar geen zorgen te maken over dit soort gedoe.
Naar welk nummer bel je dan?
LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december
Verwijderd
SR+/zwart/zwart/aero/02-10 besteld/16-10 RN/25-10 prep delivery mail/25-11 VIN/verwachte leverdatum 16-12
MarineTraffic geeft op een gegeven moment de positie niet meer door wanneer ze niet meer dichtbij het bewoonde land zijn. localizatodo.com wel. Of je kunt zoeken op de posts van devster:IVIaarten schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:12:
[...]
Is niet zo moeilijk hoor
https://www.marinetraffic...91/vessel:GLOVIS%20SIRIUS
Verwijderd
Mijn mannetje van Tesla net, zei dat deze rondom 5dec arriveert in zeebrugge, auto 10dec in AmsterdamKluuter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:09:
Zojuist Tesla gesproken i.v.m. het doorgeven van mijn 06 nummer. De aardige dame aan de telefoon gaf meteen aan dat er inderdaad een VIN koppeling heeft plaatsgevonden (zie mijn handtekening) en ze op basis van het VIN nummer kon zien dat de betreffende M3 op de Glovis Sirius staat. Op 13 november is vertrokken vanuit San Francisco en dus al een hele poos onderweg is maar over de leverdatum kon ze geen uitspraak doen.
Conclusie: VIN koppeling heeft plaatsvonden ergens in de Atlantische Oceaan.
Zit er dan nog een systematiek in die VIN codes, ik krijg hem namelijk de 17e geleverd (verwachting). Zit je in de 58xxxx, 59xxxx of 60xxxx (op het einde van je VIN)?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:30:
Zojuist Tesla gebeld en gesproken. De mijne staat, volgens de beste man, op de Glovis Sirius. Nog ergens op de Atlantische oceaan (zoals we al zagen op het plaatje van medetweaker) op weg naar Zeebrugge. Daar wordt hij uitgeladen, afgemonteerd, geïnspecteerd en via een vrachtwagen naar de Koopman Terminal in Amsterdam getransporteerd. Daar komt hij rond 10dec aan. Rond die tijd mag ik een afleversms verwachten 🎉 verwachte aflevering 16-12
SR+/zwart/zwart/aero/02-10 besteld/16-10 RN/25-10 prep delivery mail/25-11 VIN/verwachte leverdatum 16-12
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Ik zie vandaag verschillende boten voorbij komen in posts waar M3's op zouden kunnen staan. Dit zou afhankelijk zijn van de configuratie natuurlijk. Maar goed, pas enigszins zekerheid heb je wanneer je een sms krijgt met een datum om af te halen en dat staat dan los van op welke boot de auto staat of dat de auto al in België of in Nederland is.Tatteredhat schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:37:
M'n VIN heb ik nogsteeds, ik moet mezelf tegenhouden om niet met Tesla te gaan bellen om te vragen op welke boot ie staat.
Ik zag dat de auto's die vandaag op de website werden aangeboden 'snel beschikbaar' VIN's met serial 57xxxx hadden. Ik denk wel dat die nummering bepalend is qua aanwezigheid op de boten. Ik neem aan dat de volgende boot een aantal M3's heeft met een hogere s/n batch.Frome schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Zit er dan nog een systematiek in die VIN codes, ik krijg hem namelijk de 17e geleverd (verwachting). Zit je in de 58xxxx, 59xxxx of 60xxxx (op het einde van je VIN)?
Maar goed ook dat kan niet bepalend zijn net als de RN nummering qua toewijziging van een VIN...
Verwijderd
5512XX , en jij?Frome schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Zit er dan nog een systematiek in die VIN codes, ik krijg hem namelijk de 17e geleverd (verwachting). Zit je in de 58xxxx, 59xxxx of 60xxxx (op het einde van je VIN)?
Makes no sense hè;)
Bijzondere in de reeks, ik zag voorheen vooral SK aan het einde hier voorbij komen...dat gaat wel heel hard.
Ik heb een 55xxxxFrome schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Enig idee van welke boot deze komt
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Verwijderd
Zal de week erop wel worden.. we wachten wel weer. 😕
VIN 7 oktober?!Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:54:
Net Tesla gesproken, hele aardige man wist mij te vertellen dat er nog geen afspraak stond gepland ondanks de eerder melding dat hoogstwaarschijnlijk 1ste week december wordt uitgeleverd.
Systemathiek ??????????, heb je al een beetje terug gelezen op dit forumFrome schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Ik had hem ook deze dag besteld met Athlon; mijn bestelling was verloren gegaan (kabelbreukje naar USA op die dag????)Pietertje 085 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:55:
Ik heb hem 9 September besteld via Alphabet maar ik heb nog niet eens een VIN .......dussssssss we gaan het meemaken :-)
Ik heb gisteren gelukkig een snel beschikbaar in mijn uitvoering kunnen kopppelen met mijn net aangemaakte RN....
Dus ik zou ff druk zetten als ik jou was
Hoe ben je daar achtergekomen dan?, ik wel gewoon een inlog gehad bij Tesla enz maar nog geen VIN....Bruutil schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:57:
[...]
Ik had hem ook deze dag besteld met Athlon; mijn bestelling was verloren gegaan (kabelbreukje naar USA op die dag????)
Ik heb gisteren gelukkig een snel beschikbaar in mijn uitvoering kunnen kopppelen met mijn net aangemaakte RN....
Dus ik zou ff druk zetten als ik jou was
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:54:
Net Tesla gesproken, hele aardige man wist mij te vertellen dat er nog geen afspraak stond gepland ondanks de eerder melding dat hoogstwaarschijnlijk 1ste week december wordt uitgeleverd.
Verwijderd
SR+ - Pearl White - Black - 18" Aero
07/10 Besteld bij Alphabet
09/10 Welkom bij Tesla mail
25/10 Prepare for your delivery mail
27/11 VIN in source zichtbaar (modeljaar 2019)
29/11 VIN zichtbaar in account+delivery e-mail met vraag om bevestiging per mail (geen SMS!)
05/12 16:30 afhalen in A'dam (ooooh kom er eens kijken!)
27/11 VIN met MY2019? Bijzonder...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:00:
Het gaat hard nu:
SR+ - Pearl White - Black - 18" Aero
07/10 Besteld bij Alphabet
09/10 Welkom bij Tesla mail
25/10 Prepare for your delivery mail
27/11 VIN in source zichtbaar (modeljaar 2019)
29/11 VIN zichtbaar in account+delivery e-mail met vraag om bevestiging per mail (geen SMS!)
05/12 16:30 afhalen in A'dam (ooooh kom er eens kijken!)
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
https://opendata.rdw.nl/V...enteken-per-dag/8etr-zzua
Nav dit forum dat ik afgelopen vrijdag voor het eerst bezocht, bedacht ik mij dat ik bij bestelling in september allang wat gehoord moest hebben, maar had nog geen welkomst mail of RN. Toen ik Athlon belde voor een RN, kreeg ik er wel een, maar bij navraag bij Tesla delivery bleek deze aan iemand anders toe te behoren.Pietertje 085 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:59:
[...]
Hoe ben je daar achtergekomen dan?, ik wel gewoon een inlog gehad bij Tesla enz maar nog geen VIN....
Pas woensdag kwamen we er achter dat mijn bestelling nooit echt goed was doorgekomen, maar mijn auto was inmiddels als wel in de snel beschikbaar zichtbaar. Gisteren kreeg ik pas weer een nieuwe RN en toen gisterenmiddag mijn besteld config weer op de website van Tesla kwam, heb ik gelijk weer gebeld en verzocht deze direct te koppelen aan mijn account.
Dat is gelukkig gelukt; mijn auto staat al in Zeebrugge en wordt binnen 1 a 2 weken geleverd (althans door Athlon opgehaald en geleverd).
Maar ik houd het nu iedere dag in de gaten want als het aan Athlon lag, zou ik geduld moeten hebben en als er midden december nog niks was, dan zou er actie worden genomen... dat zou dus voor mij betekenen dat ik niks zou hebben dit jaar
Die 1000 per dag is nooit door Tesla echt zelf bevestigd he. Ik betwijfel het echt.Mr.RMM schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:02:
Ze moeten nog wel op stoom komen om naar die 1000 leveringen/dag te gaan:
https://opendata.rdw.nl/V...enteken-per-dag/8etr-zzua
Ik gun het ze van harte hoor, maar in mijn optiek nog steeds een broodje aap.
19/09 besteld, Black/Black, M3P.
Jij weet dat maand 10 oktober is..?Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:21:
[...]
Yes, rond 23u.. zal dus pre 8/11 batch zijn.
Dat is gek. Ook al met Firefox in de broncode gekeken?JochemRebergen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:13:
Nog steeds geen VIN of datum, maar net wel ineens zwarte velgen op m’n M3P na inloggen
19/09 besteld, Black/Black, M3P.
Als goed een SMS van Tesla. Waarna LP de auto ophaalt, controleert en aflevert. Mijn collega, ook 10/10 besteld krijgt hem de 9/12. Hij heeft net een SMS gehad.-Muncky- schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:27:
[...]
Krijg je verdere communicatie vanuit Tesla of LP? Ik verwacht nm. geen SMS omdat mijn 06 niet bekend is bij Tesla... Tesla heeft alleen een 06 / mailadres van LP geregistreerd (bestelling = actieauto)
M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12
Nog geen sms ofzo, maar dit is toch al iets!
(LR awd, wit/zwart/18 inch.. vin: 8 november)
Verwijderd
Mijn VIN is vandaag veranderd, van 57 naar 59. Ik denk van de Sirius.said006 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:53:
[...]
Ik heb een 55xxxx
Enig idee van welke boot deze komt
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
En nu ook SMS !!joostwit schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:29:
VIN 8-11, geen SMS, maar wel afhaalafspraak in account (9-12) 🎉🎉🎉
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
[ Voor 5% gewijzigd door a2k85 op 29-11-2019 17:58 ]
Verwijderd
Ja. Had ik ook niet gedacht maar er staat toch echt een K in.
Waarschijnlijk krijg ik een leftover zoals altijd
Verwijderd
Lagen vandaag twee boten auto’s uit te laden (glovis was er een van, helaas heb ik niet genoeg karma om fototjes up-te-lossen)
Er werden vandaag circa 150 auto’s uitgeleverd . Volgens medewerkers stilte voor de storm, volgende week zouden ze richting de 1000 per dag gaan?
Dus komen genoeg auto’s aan.
Keurig opgehaald bij station Sloterdijk en nette afhandeling. Iedereen succes komende week.
En respect voor Tesla met zn grote uitlever operatie. Zijn maar weinig bedrijven die dit klaren.
Klopt inderdaad. LR zitten gewoon matten bij. SR+ niet. Aparte bezuinig...jay56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:50:
[...]
Bij mij hetzelfde ook besteld bij Stern overgenomen door ALD![]()
Ik weet helaas niks van de matten, zitten er bij mij als het goed is bij.
En de SMS!!!bove027 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:24:
Kijk net even snel in mijn account: 10 december afhalen!! (Naja, mag Leaseplan doen)
Nog geen sms ofzo, maar dit is toch al iets!
(LR awd, wit/zwart/18 inch.. vin: 8 november)
Leaseplan is dus netjes met tesla geregeld:
Gefeliciteerd! Uw Model 3 Uw Tesla wordt bij u geleverd op 10/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
[ Voor 29% gewijzigd door bove027 op 29-11-2019 17:43 ]
Verwijderd
Ook in de frunk?reinhier schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:37:
[...]
Klopt inderdaad. LR zitten gewoon matten bij. SR+ niet. Aparte bezuinig...
Volgens mij val je dan een beetje in dezelfde batch als de mensen met een SR+ met VINS van 8 nov. Volgens mij verschilde het daar ook wie een 2020 of 2019 model had en waarschijnlijk hadden ze toch nog een SR+ over zonder een RN koppeling of iemand die Nee had geantwoord op het smsjeVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:35:
[...]
Ja. Had ik ook niet gedacht maar er staat toch echt een K in.
Waarschijnlijk krijg ik een leftover zoals altijd
M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12
Leverdatum 9/12 11:00 uur

M3P wit/wit | Besteld 17-9, RN: 17-9, VIN: 28-11, Levering: 14-12
Verder gaf hij aan dat er nog genoeg aankomen en dat hij het erg raar zou vinden als ik hem niet zou krijgen dit jaar. Als ik over 2 weken nog geen VIN had konden we evt. kijken voor een andere config.
EDIT: Hij keek ook overigen meteen of er een gekoppeld kon worden, maar er bleek niks vrij te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Koenkk op 29-11-2019 17:49 ]
7.12 levering
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Nee, er zit geen mat in de frunk. Wat mij betreft ook niet nodig, liggen alleen de laadkabels en de trekhaak in bij mij.
Hoe lang is de kabel?JoostvdB1974 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:49:
[...]
Nee, er zit geen mat in de frunk. Wat mij betreft ook niet nodig, liggen alleen de laadkabels en de trekhaak in bij mij.
Verwijderd
7-12 15:30 ophalen !!!!
weekend kan al niet meer stuk!!!!!!!!
Ging heel soepel, niet hoeven wachten, van aardige jongen rustig uitleg gehad en vertelde dat er circa 500 uitgeleverd werden vandaag.
Zat ongeveer 200km range in de batterij.
[ Voor 9% gewijzigd door Tammestein op 29-11-2019 18:14 ]
Ik heb G-***-TR te horen gekregen vandaag.Novadecasa schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:52:
Kenteken van Tesla gekregen, G-***-TR.
Bijzondere in de reeks, ik zag voorheen vooral SK aan het einde hier voorbij komen...dat gaat wel heel hard.
M3 SR+ White 18" donker interieur
Nope. Niets hier helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:03:
Heeft iedereen met vin 8-11 een sms nu?
Geen idee hoe dit voor de LR is...
Edit:
Nee dus
JoostvdB1974 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:49:
[...]
[ Voor 42% gewijzigd door reinhier op 29-11-2019 18:15 ]
Hier ook nietsVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:03:
Verwijderd
Nope hier niksVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:03:
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.