Nav dit forum dat ik afgelopen vrijdag voor het eerst bezocht, bedacht ik mij dat ik bij bestelling in september allang wat gehoord moest hebben, maar had nog geen welkomst mail of RN. Toen ik Athlon belde voor een RN, kreeg ik er wel een, maar bij navraag bij Tesla delivery bleek deze aan iemand anders toe te behoren.
Pas woensdag kwamen we er achter dat mijn bestelling nooit echt goed was doorgekomen, maar mijn auto was inmiddels als wel in de snel beschikbaar zichtbaar. Gisteren kreeg ik pas weer een nieuwe RN en toen gisterenmiddag mijn besteld config weer op de website van Tesla kwam, heb ik gelijk weer gebeld en verzocht deze direct te koppelen aan mijn account.
Dat is gelukkig gelukt; mijn auto staat al in Zeebrugge en wordt binnen 1 a 2 weken geleverd (althans door Athlon opgehaald en geleverd).
Maar ik houd het nu iedere dag in de gaten want als het aan Athlon lag, zou ik geduld moeten hebben en als er midden december nog niks was, dan zou er actie worden genomen... dat zou dus voor mij betekenen dat ik niks zou hebben dit jaar