Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
REPOST!!!

Voor alle mensen die met openbaar vervoer hun bolide mogen ophalen, hieronder een korte beschrijving ervan.

Zorg ervoor dat je op Station Sloterdijk komt.
Neem hier de uitgang naar de bussen ( het Orlyplein )

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/g1wf6ugv.23.03.jpeg

Steek vervolgens over en zoek de Tesla vlag. Hier moet je wachten totdat je pendel Tesla je komt ophalen om naar de plaats van bestemming te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3qx0tuxrv45.23.03%20(1).jpeg

Om de 10 minuten rijd er een Tesla Model X op en neer om je naar je plaats van bestemming te brengen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ghj9gp0h.23.03%20(2).jpeg

Vervolgens kom je aan op het terrein van Amsterdam Koopman Terminal.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/n1noj85d.23.03%20(4).jpeg

Vervolgens kun je aansluiten in de rij om je RDW papieren te ontvangen en je te melden voor ontvangst.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/crbxqlao6p9hc.23.03%20(3).jpeg

Vervolgens kun je even koffie/thee nemen totdat ze je bolide voorrijden voor controle.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/rb5015p.23.03%20(5).jpeg

Nog langer wachten en zien hoe anderen wegrijden, spanning stijgt. Schoen is gezet, wortel zit er in maar WAAR IS PIET ?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3phkypn7v04.23.03%20(6).jpeg

Eindelijk! Hij staat er! Even de controle doen en meteen wegrijden. Gas op de lollie!

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/8vr0m4st1nbs.23.03%20(7).jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-07 17:11
Even bij Tesla Groningen langs geweest, ze zien dat mijn M3 rond 17/12 aankomt in Amsterdam, kijkend naar de vaarbewegingen zou dat de Dong a Glaucos kunnen zijn. Alleen matched dat niet met de info van de telefonisch medewerker gisteren dat hij nu in Zeebrugge staat.

Gissen, gissen, gissen, maar allebei de versies vind ik prima..

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:28

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb me een half jaar geleden geabonneerd op een tesla inventory tracker om Model X LR's in de gaten te houden. Kreeg vandaag een mail met 18 (!!) auto's. Opvallend veel. Dus ik heb de stille hoop dat ik redelijk snel een mail ga ontvangen van Tesla.
In totaal 50, als ik goed geteld heb ;), MX's die snel leverbaar zijn dit jaar.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoekieMonstar schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:21:
Spannende tijden!
Ik rijd nu inmiddels 2,5 week in de bolide en had bij levering en shitzooi.
Er zat een flinke zwarte streep op de kofferbak wat ik er na 3 keer wassen nog niet uit krijgt.
Tijdens het ophalen niet gezien omdat het erg hard regende, nu een afspraak proberen te maken bij het SUC maar geen succes.
Dus aub! Ook al stormt het! Check de waggie!
Wat een gedoe almal. Ik neem handdoeken mee en zal mijn waggie helemaal droog poetsen om haar te inspecteren. 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
opvallend stil vandaag... geen vins.. geen smsjes.. amper leveringen?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Gisteren smsje gehad, vrijdag 6 december wordt de auto geleverd. Leaseplan neemt nog contact met mij op hoe of wat :)

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
ElonDusk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:04:
Smsjes komen pas vanmiddag denk ik....

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:00
ElonDusk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:04:
Thanksgiving + nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Black(cock) Friday ook....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Nonode schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:06:
[...]

Smsjes komen pas vanmiddag denk ik....
Dame op pc hoofdstraat Amsterdam bij tesla store zegt, any minuten now. Alle vinkjes staan op groen.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forumleden,

Ik heb een Tesla gekocht met financiering van een derde partij, alleen wacht ik en de financieringspartij nog steeds op een handtekening van Tesla.

Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben en hoe is dit gegaan?

Ik heb al een VIN etc.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob0x
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:45:
Beste forumleden,

Ik heb een Tesla gekocht met financiering van een derde partij, alleen wacht ik en de financieringspartij nog steeds op een handtekening van Tesla.

Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben en hoe is dit gegaan?

Ik heb al een VIN etc.

Alvast bedankt!
Hetzelfde hier: begin oktober de documenten gestuurd naar Tesla ter ondertekening. Al wel een VIN maar nog geen documenten terug gezien. Paar dagen geleden daarom Tesla even gebeld, die gaven aan dat ze het rechtstreeks met de financieringspartij (in mijn geval Alphera) afstemmen en regelen een paar dagen voor levering. Fingers crossed en op hoop van goede zege. Vier jaar geleden lukte ze dit ook bij mijn oude Model S dus ik ga ervan uit dat dit allemaal goed zal gaan.

Maar wellicht iemand die dit proces recent al heeft meegemaakt met een M3?

[ Voor 7% gewijzigd door Rob0x op 29-11-2019 12:05 ]

M3P wit/wit | Besteld 17-9, RN: 17-9, VIN: 28-11, Levering: 14-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
Net gebeld met Tesla.
VIN nummer gemaild gekregen, nog geen kenteken. Auto zou in Zeebrugge staan.
Leaseplan gaat hem daar ophalen, controleren en servicen en afleveren.

Kan weer in de wachtstand......

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

nappa_da_king schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:37:
Vanochtend maar weer eens ingelogd bij Tesla om te kijken of ik een VIN had (laatste keer was woensdagochtend) en zowaar een popup van de chrome add-in! Ergens tussen woensdagochtend en zojuist is er dus een VIN toegekend.

Gaat om M3 Performance, blauw, zwart interieur met FSD, 27-09 besteld (gelijk RN).

Hopelijk nog levering voor de kerstdagen, dan met oud&nieuw op naar Noorwegen, gelijk mooie vuurdoop :)
Ik had soortgelijk, mijn levering is tussen 15 en 31 dec.

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Bestelovereenkomst
Weergeven
Aanbetalingsfactuur
Weergeven
Eindfactuur
Weergeven
Credit Note
Weergeven
Final Invoice 2
Weergeven
Credit Note 2
Weergeven
Final Invoice 3
Weergeven
Beleid ten aanzien van grijze markten
Weergeven

het circus is begonnen ......

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
appelsientje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:46:
oke.... Ik heb wederom bericht gekregen van Tesla... dat ik weer mijn auto mag ophalen (Tussen 15-31 dec) dus hopelijk is het dit keer wel de goede ... ik vertrouw het niet helemaal ... . in mijn mail (van maanden geleden) staat een RN nummer... die anders is dan het RN nummer in mijn Tesla account.
Nu komt het RN nummer van mijn tesla account wel overeen met het nummer van de bevestiging die ik net kreeg....

Spannend wederom

gekke is alleen... ik heb nog geen VIN nummer.... dus ik vertrouw het nog niet helemaal
Wat mij betreft hadden ze die van jou naar voren gehaald en bezorgt met een bos bloemen deze week.

Heb je nog excuces gekregen of iets dergelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon mijn leaseauto alsnog ophalen vandaag, als ik 48K mee zou nemen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

photovoltaic schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:16:
[...]

Ik hoop op de glovis sirius, maar goed het zal inderdaad eerder de Dong worden, aangezien de kans groter is dat de mensen van VINS van mid-november op de GS zitten. Wat medewekers wel vaker aangeven is dat je een sms krijgt wanneer een boot dichtbij Zeebrugge is of wanneer de auto daar staat.
Maar goed het zijn aannames en er is geen pijl op te trekken wanneer de VINS nou wel of niet worden toegewezen en wanneer smsjes worden verstuurd dat is wel gebleken.
Dat deze auto's op de RCC staan hoop ik ook niet dan moet je blij zijn als straks levering is na de kerst (met in acht neming van vertraging, lossen bij Zee, transport evt. etc.) :o . Maar ik zou eerder verwachten dat hier de laatste batch auto's op staan die verlaat nog zijn besteld via de site (in november). Ik mag toch wel hopen dat de bestellingen van eind sept. en begin oktober toch iets eerder de auto krijgen dan deze verlate bestellingen :?
Er is zeker geen pijl op te trekken. Ik heb een Vin sinds 7 of 8 november en volgens Tesla staat de auto vermoedelijk op het schip dat vandaag in Adam is aangekomen. Alleen er zijn al mensen met een sms die een dag later hebben besteld. Heb ook nog geen aanpassing in het account gezien etc. De dame verwachtte begin deze week dat ik uiterlijk deze vrijdag een sms zou moeten krijgen gezien de planning...dus ja nog maar max een weekje wachten en dan weer eens bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer verwachten we dat de GN gaat aanmeren in zeebrugge? Die ligt nu toch al een tijdje voor de kust, terwijl de GC nu toch al in Amsterdam is aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:59
RuleVD schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:14:
Net gebeld met Tesla.
VIN nummer gemaild gekregen, nog geen kenteken. Auto zou in Zeebrugge staan.
Leaseplan gaat hem daar ophalen, controleren en servicen en afleveren.

Kan weer in de wachtstand......
Krijg je verdere communicatie vanuit Tesla of LP? Ik verwacht nm. geen SMS omdat mijn 06 niet bekend is bij Tesla... Tesla heeft alleen een 06 / mailadres van LP geregistreerd (bestelling = actieauto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister1980 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:53:
Net maar weer eens in de telefoon gehangen met Tesla. Gisteren van leasemaatschappij gehoord dat ik hem volgende week dinsdag krijg, Tesla zegt dat hij nog in Zeebrugge staat. Ze weten niet of hij op de boot staat of op de kade, komende twee weken uitlevering denken ze maar dat dachten ze een maand geleden ook.
Je zou toch hebben verwacht dat ze al die auto's op de Cosmos hadden ingeladen met bijna 3 dagen langer blijven hangen in Zeebrugge en meenemen naar Amsterdam. Dit verbaast me wel enigszins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:52:
@macedon @Verwijderd

Hebben jullie al meer gehoord mbt Kenteken of aflevering?
Nee nog geen SMS of mail.
Wel sprak ik een medewerker van Tesla voor iets anders, die kon vertellen dat de afleverdetails uiterlijk volgende week verstuurd zouden worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Kemalism schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:59:
REPOST!!!

Voor alle mensen die met openbaar vervoer hun bolide mogen ophalen, hieronder een korte beschrijving ervan.

Zorg ervoor dat je op Station Sloterdijk komt.
Neem hier de uitgang naar de bussen ( het Orlyplein )

[Afbeelding]

Steek vervolgens over en zoek de Tesla vlag. Hier moet je wachten totdat je pendel Tesla je komt ophalen om naar de plaats van bestemming te gaan.

[Afbeelding]

Om de 10 minuten rijd er een Tesla Model X op en neer om je naar je plaats van bestemming te brengen.

[Afbeelding]

Vervolgens kom je aan op het terrein van Amsterdam Koopman Terminal.

[Afbeelding]

Vervolgens kun je aansluiten in de rij om je RDW papieren te ontvangen en je te melden voor ontvangst.

[Afbeelding]

Vervolgens kun je even koffie/thee nemen totdat ze je bolide voorrijden voor controle.

[Afbeelding]

Nog langer wachten en zien hoe anderen wegrijden, spanning stijgt. Schoen is gezet, wortel zit er in maar WAAR IS PIET ?

[Afbeelding]

Eindelijk! Hij staat er! Even de controle doen en meteen wegrijden. Gas op de lollie!

[Afbeelding]
Haha wat heerlijk dit

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Ik heb sinds vanochtend eindelijke een VIN voor een LR, wit, 18".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw96
  • Niet online
Ik volg het topic sinds enkele dagen en het begint toch wel te kriebelen.

Zojuist Delivery gesproken, na 'De stappen naar uw levering' mail (15-10) niks meer gehoord. Verwachte aflevering gepland op 10-12-2019 te Amsterdam, echter nog geen SMS ontvangen. Naar verwachting wordt de SMS begin volgende week verstuurd.

Ook gelijk het kenteken doorgekregen (G-xxx-TJ).

[ Voor 9% gewijzigd door tw96 op 29-11-2019 12:46 ]

M3 SR+ | Pearl White | Black | 18" Aero | LM: Athlon | Besteld: 4/10 | RN: 15/10 - 10965xxxx | VIN: ?/11 | SMS: N/A | Delivery: 13/12 | Kenteken: G-xxx-TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:24:
Ik kon mijn leaseauto alsnog ophalen vandaag, als ik 48K mee zou nemen dan..
Ik ken de geschiedenis niet, maar heeft je LM iets vergeten te regelen?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

appelsientje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:46:
oke.... Ik heb wederom bericht gekregen van Tesla... dat ik weer mijn auto mag ophalen (Tussen 15-31 dec) dus hopelijk is het dit keer wel de goede ... ik vertrouw het niet helemaal ... . in mijn mail (van maanden geleden) staat een RN nummer... die anders is dan het RN nummer in mijn Tesla account.
Nu komt het RN nummer van mijn tesla account wel overeen met het nummer van de bevestiging die ik net kreeg....

Spannend wederom

gekke is alleen... ik heb nog geen VIN nummer.... dus ik vertrouw het nog niet helemaal
:/ echt zwaar ruk voor je....hoop dat je snel duidelijkheid en je auto krijgt!! :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Mister1980 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:53:
Net maar weer eens in de telefoon gehangen met Tesla. Gisteren van leasemaatschappij gehoord dat ik hem volgende week dinsdag krijg, Tesla zegt dat hij nog in Zeebrugge staat. Ze weten niet of hij op de boot staat of op de kade, komende twee weken uitlevering denken ze maar dat dachten ze een maand geleden ook.
Nog een update: De aanhouder wint!

Net nog even bij je Tesla center langs geweest dat ik langskwam. Daar nog een keer na gevraagd en gesproken met de bedrijfsleider. Hij kon in zijn computer meer zien en ik mocht zelfs even met hem mee kijken. Mijn auto komt morgen aan in Amsterdam en dan hebben ze maximaal zeven dagen nodig om een beetje te poetsen en het plastic er afhalen. Ik kon zien in zijn computer dat het klopte. Fingers crossed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:19
VIN is binnen! Ik heb sinds een paar dagen weer eens gecheckt, weer dus niet precies wanneer deze is toegekend. Zie signature voor de details.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Tomas_ schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:20:
[...]

Wat mij betreft hadden ze die van jou naar voren gehaald en bezorgt met een bos bloemen deze week.

Heb je nog excuces gekregen of iets dergelijk?
Nope .... heb echt niks gehoord...
ik ben nu ook echt heel benieuwd of het nu wel goed gaat }:O

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Swede schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:44:
[...]

Ik ken de geschiedenis niet, maar heeft je LM iets vergeten te regelen?
Tesla heeft VINs lopen fxcken. Zooitje van gemaakt 😂.

100% zeker dat niet alles geleverd gaat worden in 2019.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Krijg net een belletje dat mijn auto letterlijk de boot heeft gemist. Afspraak is van donderdag 5/12 verzet naar zaterdag 7/12, komt ook beter uit eigenlijk :). Ze gaan dus ook in het weekend leveren.

[ Voor 22% gewijzigd door floppyhoesje op 29-11-2019 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:26:
Wanneer verwachten we dat de GN gaat aanmeren in zeebrugge? Die ligt nu toch al een tijdje voor de kust, terwijl de GC nu toch al in Amsterdam is aangekomen.
Op website van Zeebrugge staat dat vanavond de GN binnenkomt. Misschien moeten ze eerst een bootje met koplampen uitladen... >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat vers aanbod bij Tesla onder "snel beschikbaar". Ook twee LR RWD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Voor de snelle beslissers!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kmJz8Im.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
floppyhoesje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:02:
Krijg net een belletje dat mijn auto letterlijk de boot heeft gemist. Afspraak is van donderdag 5/12 verzet naar zaterdag 7/12, komt ook beter uit eigenlijk :). Ze gaan dus ook in het weekend leveren.
Wat een soap allemaal. Nou ja, als de auto binnen is zijn we alles weer vergeten en kunnen we genieten :)

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend nog een keer met Tesla gebeld want ze zouden mijn telefoonnummer toevoegen.
Dat is gebeurd.

Ze zei, zal ik even kijken of er al een kenteken is, en ja hoor:
G - XXX - TL

Verwachte leverdatum staat op 11 december. Auto staat nu in Zeebrugge. Ik weet alleen niet of de LM de auto gaat ophalen of dat ik dat zelf moet doen. Ga eens even navragen bij de LM. Ik krijg namelijk geen SMS wist ze mij te vertellen maar ik wordt gebeld....

Anyway, alle seinen staan op groen ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
En alweer weg 🤭

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
Vind net eindfactuur in mijn account, als ik hem binnen 7 dagen betaal (moet ik helaas zelf doen ;-) dan staat de geplande leveringsdatum op 3 december.

JOEGOEHHHH !!!

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:25:
Vanochtend nog een keer met Tesla gebeld want ze zouden mijn telefoonnummer toevoegen.
Dat is gebeurd.

Ze zei, zal ik even kijken of er al een kenteken is, en ja hoor:
G - XXX - TL

Verwachte leverdatum staat op 11 december. Auto staat nu in Zeebrugge. Ik weet alleen niet of de LM de auto gaat ophalen of dat ik dat zelf moet doen. Ga eens even navragen bij de LM. Ik krijg namelijk geen SMS wist ze mij te vertellen maar ik wordt gebeld....

Anyway, alle seinen staan op groen ;) ;) ;)
holy shitt… heb mijn vin ook op 26e gekregen... zou ik beetje vergelijkbare leverdatum hebben _/-\o_

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BigBreda schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:26:
Vind net eindfactuur in mijn account, als ik hem binnen 7 dagen betaal (moet ik helaas zelf doen ;-) dan staat de geplande leveringsdatum op 3 december.

JOEGOEHHHH !!!
7 dagen voor levering toch? 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:27:
[...]

holy shitt… heb mijn vin ook op 26e gekregen... zou ik beetje vergelijkbare leverdatum hebben _/-\o_
Bellen doet wonderen. Daar krijg je goede zin van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:28:
[...]

Bellen doet wonderen. Daar krijg je goede zin van
net ook maar weer ff gebeld omdat afgelopen maand werd gezegd 1e week december levering, maar nog geen enkel bericht van Tesla ontvangen. Mevrouw aan de lijn vertelde me dat m'n auto 9 of 10 december aankomt in Amsterdam en ik em in de week van 16 december kan ophalen in amsterdam

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb vannacht/vanochtend een andere VIN gekregen... nog meer mensen een andere VIN gekregen?
Mijn eerste VIN is toegewezen op 28-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 17:29
Net gebeld met Tesla. Aardige mevrouw aan de lijn wist me te vertellen dat er helaas nog geen VIN gekoppeld is. Toen ze zag dat mijn bestelling al van september is, ging ze kijken of er misschien een auto met mijn configuratie ergens nog "ongekoppeld" stond en wederom helaas.
Ze kon me niet vertellen wanneer ik de auto zou krijgen, maar het zou zeker wel nog dit jaar zijn....

Let's hope so maar helemaal gerust ben ik er (nog) niet (meer) op.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik wil niemand teleurgesteld het weekend in helpen, maar dit kreeg ik vanmorgen op de mail van Tesla:

De exacte leveringsdatum zal via SMS worden gecommuniceerd. Daarnaast zullen wij ook contact met je opnemen om deze datum te bevestigen. De datum die op de factuur is aangegeven, is een geschatte leverdatum. Deze is aangegeven, omdat in andere Europese lidstaten het verplicht is om een leverdatum op de factuur te hebben.

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Kluuter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:45:
Ik heb vannacht/vanochtend een andere VIN gekregen... nog meer mensen een andere VIN gekregen?
Collega (M3P wit) heeft ook een andere VIN gekregen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluuter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:53:
[...]

Collega (M3P wit) heeft ook een andere VIN gekregen. 8)7
oups... ik heb alleen van Tesla doorgekegren dat ik een VIN had voor mijn P maar die wilde ze niet geven omdat er een LM (Alphabet) tussen zit... geen idee of het dus ook veranderd is vandaag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
amahusu schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:44:
[...]

net ook maar weer ff gebeld omdat afgelopen maand werd gezegd 1e week december levering, maar nog geen enkel bericht van Tesla ontvangen. Mevrouw aan de lijn vertelde me dat m'n auto 9 of 10 december aankomt in Amsterdam en ik em in de week van 16 december kan ophalen in amsterdam
Net ook gebeld en zelfde bericht gekregen.
10 of 11 december in Adam en week later mogelijk ophalen
Ook meteen mijn kenteken te horen gekregen mijn weekend kan niet meer stuk. :) :)

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thommie84
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2021
Sms ontvangen 6 dec ophalen

M3 - LR AWD | Black | Black | 19" | Besteld: 25/07 | Restrictie 01-10 | RN: 01/08 | VIN: 05/11 | SMS: 29-11 | Levering 06-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:03:
[...]

oups... ik heb alleen van Tesla doorgekegren dat ik een VIN had voor mijn P maar die wilde ze niet geven omdat er een LM (Alphabet) tussen zit... geen idee of het dus ook veranderd is vandaag...
Raar want ik krijg alle info en ook bij Alphabet besteld zie mijn post hierboven

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Wanneer SMS ontvangen?

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jklaassen schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:05:
[...]

Raar want ik krijg alle info en ook bij Alphabet besteld zie mijn post hierboven
hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:13
Uur geleden weer een sms gehad voor levering 5 december 15:00uur. Wederom met JA beantwoord en dit keer ook een bevestiging per mail gekregen.

Kenteken, staat wel onderstaande zin bij. Hebben meer mensen dit?

Uw kenteken zullen wij 48 uur voor levering delen in een aparte email indien nog niet bekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een andere VIN, gaan ze nu ook al beginnen met de VIN tombola...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommie84
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2021
Half uur geleden

M3 - LR AWD | Black | Black | 19" | Besteld: 25/07 | Restrictie 01-10 | RN: 01/08 | VIN: 05/11 | SMS: 29-11 | Levering 06-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een SMS bommetje! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
8.11 vin
uw auto wordt klaargemaakt
nog steeds
u krijgt een sms

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met LM ALD al een sms ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:15:
Nope.... ik zit ook vol spanning te wachten.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:49
Er staan nu ook nog 3 LR en 2 P modellen op direct beschikbaar.

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook mijn VIN ontvangen van mijn M3P, eindelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:14:
[...]

Vandaag weer een SMS bommetje! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PLEASE!!!!!! :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
dof250 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:07:
Uur geleden weer een sms gehad voor levering 5 december 15:00uur. Wederom met JA beantwoord en dit keer ook een bevestiging per mail gekregen.

Kenteken, staat wel onderstaande zin bij. Hebben meer mensen dit?

Uw kenteken zullen wij 48 uur voor levering delen in een aparte email indien nog niet bekend.
Vin datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met VIN 28-11 al een sms ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen met een VIN van 8-11 maar zonder SMS, eigenlijk al een eind factuur? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:20:
Dat zou wel heel snel zijn, gisteren VIN en dan binnen 24 uur een sms :N
Volgens mij moeten eerst nog een aantal mensen met VINS van begin november nog smsjes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 12-09 10:45
Zojuist een half uur aan de telefoon gelegen.

Ik heb ook een vin gekregen !! Tussen woensdag en vandaag.

Mijn bolide zet op 1 december voet aan de grond in Amsterdam.
Maar ik heb geen koppeling met mijn tesla account of mijn auto. Alles staat op naam van de LM. Zowel eigenaar, bereider als ophaler etc...

Ze heeft een mail gestuurd naar enterprise .... afdeling. Ze mocht mijn 06 ook niet koppelen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Jij bent wel heel optimistisch....
Lees hier vooral dat VIN’s van 27 & 28/11 een mail ontvangen met verwachte leverdatum tussen 15-31 december... 8)7

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 12-09 10:45
Owja en ik heb met mijn nomad qi charger ontvangen. Straks even proberen zonder model 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
Dat zou wel erg snel zijn.

Als ik alle data bij elkaar schraap waaronder het antwoord op mijn mail: Levering na eerste week december. en een aantal posts waarbij levering op 11 december staat voor een 28-11 VIN Zou je in principe as woensdag een SMS kunnen verwachten. Hou het op vrijdag.

Weekje wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofie
  • Laatst online: 03-06-2022
Heeft iedereen met een VIN van 8-11 maar zonder SMS, eigenlijk al een eind factuur? :?
Ja, die stond een dag later in mijn account. Net ook gebeld met de vraag of het geld goed was aangekomen. Dat is het geval.

Nu dus even wachten op een SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 28-08 11:36
Majo03 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:27:
[...]

Jij bent wel heel optimistisch....
Lees hier vooral dat VIN’s van 27 & 28/11 een mail ontvangen met verwachte leverdatum tussen 15-31 december... 8)7
Die mail heb ik ook ontvangen. Ook even gebeld, was nog geen kenteken bekend en volgens de dame aan de lijn was de te verwachten levering 3e week van december (ik ga uit van de week van 16 dec.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder in het forum staat al dat Tesla medewerkers niet vrij zijn met kerst. Vandaag telefonisch van Tesla gehoord: 23 december in Amsterdam, 25 december levering. Zou wel mooi kerstcadeautje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwjanssen
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Net ook ff gebeld (levering ivm vakantie). De VIN die ik alleen via deze url kan zien klopt: https://www.tesla.com/nl_...?rn=RN109XXXX&redirect=no

Via normale account zie ik dus GEEN VIN omdat het via LM loopt waarschijnlijk. Anyhow auto is voor 15 Okt besteld staat als het goed is op de boot en staat geplanned voor de 3de week van December. Prima we zullen het wel zien, ga ze ook niet meer storen, kan er toch weinig aan veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
x280 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:27:
Zojuist een half uur aan de telefoon gelegen.

Ik heb ook een vin gekregen !! Tussen woensdag en vandaag.

Mijn bolide zet op 1 december voet aan de grond in Amsterdam.
Maar ik heb geen koppeling met mijn tesla account of mijn auto. Alles staat op naam van de LM. Zowel eigenaar, bereider als ophaler etc...

Ze heeft een mail gestuurd naar enterprise .... afdeling. Ze mocht mijn 06 ook niet koppelen, helaas.
Dat klinkt in ieder geval positief voor de LR's die ook deze week een VIN hebben ontvangen. Dat zou de auto al zo goed is in GC moeten staan die ze aan het uitladen zijn of hij staat op een trailer :9. Maar goed het zou ook weer kunnen als je volgende week weer zou bellen dat er een andere medewerker weet te vertellen dat de auto nog op een boot staat en nog onderweg is. Dat zou ook niet de eerste keer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moofie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:29:
[...]

Ja, die stond een dag later in mijn account. Net ook gebeld met de vraag of het geld goed was aangekomen. Dat is het geval.

Nu dus even wachten op een SMS.
hmmmmm die heb ik dus nog niet.... vreemd 8)7

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 15:00
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, maar als alle tweakers hier zich in het verleden hetzelfde zouden hebben gedragen naar hun autodealer als dat ze nu bij Tesla doen (iedere dag bellen, boten en treinen in de gaten houden trailers op de A1 analyseren, inloggen op de productielijn van de BMW fabrieken om te kijken waar hun VIN nummer zich bevind enz. enz. dan was er denk ik niemand meer die zich in zijn hoofd zou halen om nog in de autobranche te gaan werken. iedereen hier heeft max vier maanden geleden zijn auto besteld en krijgt hem binnen vijf maanden geleverd, ik was vroeger niet anders gewend en alle info die je kreeg bij je autoverkoper was, "hij is besteld levertijd naar verwachting x maanden" we zijn echt helemaal doorgeslagen in deze Tesla gekte, aan iedereen......ontspan je een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Kluuter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:45:
ik heb ook een andere vin gekregen zie ik nu en creditnota factuur creditnota factuur enz enz :?

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds wachten op een VIN.
Zojuist voor de 3e keer met Tesla gebeld en ze zeggen nog steeds dat hij dit jaar geleverd wordt aangezien ik voor de deadline zit. Er is nog hoop, maar twijfel wel steeds meer of het nog gaat lukken...

SR+/Deep Blue/18' Aero/black interior

4/10 besteld
10/10 RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Nog niemand met een VIN van 19-11 heeft een SMS ontvangen. Dus dan is het best optimistisch om een SMS te verwachten met een 28-11 VIN. Maar je weet het maar nooit! >:)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:43:
Hier nog steeds wachten op een VIN.
Zojuist voor de 3e keer met Tesla gebeld en ze zeggen nog steeds dat hij dit jaar geleverd wordt aangezien ik voor de deadline zit. Er is nog hoop, maar twijfel wel steeds meer of het nog gaat lukken...

SR+/Deep Blue/18' Aero/black interior

4/10 besteld
10/10 RN
Ik heb precies dezelfde specs, alleen RN op 28/10

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Laatst online: 19-07-2023
Koenkk schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:40:
[...]

Volgens mij heb jij dezelfde configuratie als mij, hoe heb jij je vin afgedwongen?
Naar een Tesla dealer gegaan en daar hebben ze ter plekke een auto uit snel beschikbaar gekoppeld aan mijn RN. Toen meteen VIN en kenteken.

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIVICtypeR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 10:17
Eerste post in dit topic.

Hier ook nog geen VIN, collega van mij wel een VIN en leverdatum 9-12. gelijke config en besteldata als ik echter kleur is PW.

Mijn M3:

SR+ | Solid Black | 18 Aero | Black | Trekhaak

11-10 besteld
Order Tesla 14-10
RN 15-10

M3 SR+ | Deep Blue | Black | 19” | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN 18-12 | G-2XX-TR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
eikrur schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:40:
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, maar als alle tweakers hier zich in het verleden hetzelfde zouden hebben gedragen naar hun autodealer als dat ze nu bij Tesla doen (iedere dag bellen, boten en treinen in de gaten houden trailers op de A1 analyseren, inloggen op de productielijn van de BMW fabrieken om te kijken waar hun VIN nummer zich bevind enz. enz. dan was er denk ik niemand meer die zich in zijn hoofd zou halen om nog in de autobranche te gaan werken. iedereen hier heeft max vier maanden geleden zijn auto besteld en krijgt hem binnen vijf maanden geleverd, ik was vroeger niet anders gewend en alle info die je kreeg bij je autoverkoper was, "hij is besteld levertijd naar verwachting x maanden" we zijn echt helemaal doorgeslagen in deze Tesla gekte, aan iedereen......ontspan je een beetje
ik vind het een beetje leedvermaak om zo de topic te volgen. Zenuwen worden altijd strakker zo tegen het eind van het jaar wanneer bijtellingregels worden veranderd.

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multicoat schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:40:
[...]

ik heb ook een andere vin gekregen zie ik nu en creditnota factuur creditnota factuur enz enz :?
Na mijn andere VIN vandaag meteen even gebeld. Ze verwachtte dat hij derde week december geleverd wordt. Zal dan wel de Dong-A Glaucos zijn. Die is de 9e in Zeebrugge, paar dagen koplampen wisselen, dan is die tussen 11-13 december in Amsterdam en dan uitleveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:16:
[...]

Nope.... ik zit ook vol spanning te wachten.
:O
hier ook niet, maar pas een paar dagen een VIN

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:15:
Ja, gisteren. Eerder op 8-11 al een VIN. Mag hem woensdag ophalen. Zojuist ook gebeld door ALD dat ze mijn huidige leasewagen, overigens niet van ALD, bij Tesla in ontvangst nemen en voor mij inleveren. Mooi; scheelt mij weer geregel om dit zelf te doen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
x280 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:28:
Owja en ik heb met mijn nomad qi charger ontvangen. Straks even proberen zonder model 3.
Ik doe mee! 8)7

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Daily ship position update! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ycfZjDF5h7UUqNRKNCoJARog/full.png

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag iemand voorbij komen die 26-11 VIN kreeg en dezelfde dag nog een sms vandaar. Je weet inderdaad maar nooit.
Devster schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:49:
[...]

Nog niemand met een VIN van 19-11 heeft een SMS ontvangen. Dus dan is het best optimistisch om een SMS te verwachten met een 28-11 VIN. Maar je weet het maar nooit! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:55:
Ik zag iemand voorbij komen die 26-11 VIN kreeg en dezelfde dag nog een sms vandaar. Je weet inderdaad maar nooit.
[...]
Dat was hoogstwaarschijnljk een van de "snel beschikbare" Model 3's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• photovoltaic
En alle 4 schepen zouden over een tijdspan van 2 weken uitgeladen moeten zijn in AMS of ZEE (zoals het er nu naar uit ziet). Dat betekent in ieder geval genoeg werk voor de mensen van het Tesla DeliveryNL team... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ALD heeft mij ook al de vloermatten geleverd. 😁
Helaas nog niks van Tesla gehoord.

Wel top dat je woensdag dan de auto mag ophalen!
dplr56 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:52:
[...]

Ja, gisteren. Eerder op 8-11 al een VIN. Mag hem woensdag ophalen. Zojuist ook gebeld door ALD dat ze mijn huidige leasewagen, overigens niet van ALD, bij Tesla in ontvangst nemen en voor mij inleveren. Mooi; scheelt mij weer geregel om dit zelf te doen :) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Wauw.... een VIN! Net even met tesla gebeld, gistermiddag nog niet dus is ergens vannacht / vandaag gebeurd.

Hij staat al in Zeebrugge, dus al die theorieën over Panama kanaal... :-) Levering halverwege december.

Iemand evt voor mij updaten in excel? Ik kan er helaas niet bij.

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Net bericht gekregen dat hij pas vanad 25 december in nederland is en dat het niet zeker is of de 25 december levering ook daadwerkelijk geleverd gaan worden 25ste. Lekker bericht weer na 35 minuten in de wacht staan en de arrogantste medewerker ooit gesproken te hebben.

ps. de auto staat nog in san francisco

[ Voor 7% gewijzigd door marco208 op 29-11-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Net gebeld, mijn long range staat al in zeebrugge met leverdatum 18dec 🙏

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!! Wanneer heb je je VIN gekregen?
Frankkieboyy schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:14:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Frankkieboyy schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:14:
wanneer had je je VIN ?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mensen met een verwachte leverdatum 4dec (en eerst 1 - 8 dec) al een SMS ontvangen?
Pagina: 1 ... 231 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.