In menu 3, dan 1 en nogmaals 1.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:15:
Als je belt met Tesla en je kiest optie 2 voor info over leverdatum dan krijg je een bandje dat je rustig moet wachten. Het bekende verhaal. Lees hier dat jullie wel telefonisch informatie doorkrijgen. Bellen jullie dan een ander nummer? Of gewoon andere opties? Al diverse keren gemaild en de chat opgestart, maar tot heden geen enkele reactie en chat ook afgescheept met standaard antwoord.
Ik heb al een VIN en wil gerust wachten, maar wil graag even een indicatie hebben omdat ik per 1 december vervangend vervoer moet regelen. Dan lever ik mijn huidige leasebak in en de Tesla heb ik zelf gekocht.
Exact ook mijn config!Cheffke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
Zojuist VIN. Half uur geleden nog niet. LR AWD/wit/zwart/19
Bij de huidige voorraad staat nu ook de locatie van de auto.
Als je nu een voorraad auto koopt, denk ik dat je erg snel aan de beurt bent.. begin nu toch te twijfelen om het trucje toe te passen om zelf te kopen en dan RN-nummer over te dragen.
Als je nu een voorraad auto koopt, denk ik dat je erg snel aan de beurt bent.. begin nu toch te twijfelen om het trucje toe te passen om zelf te kopen en dan RN-nummer over te dragen.
En nu heb ik hem ook, in de laatste twee minuten dus!
LR AWD/Blue/Zwart/19"
04 okt besteld, 09 okt RN, restrictie 24 okt
LR AWD/Blue/Zwart/19"
04 okt besteld, 09 okt RN, restrictie 24 okt
Net te laat voor de RWD modellen, die zijn allemaal weg nu zie ik.Bigjostie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:36:
via 3,1,1, krijg ik ze ook elke keer aan de lijn. Heel vriendelijk, behulpzaam maar telkens een ander verhaal en eigenlijk weten ze daar ook helemaal niets en roepen maar wat om je het gevoel te geven dat je geholpen bent. Zo hebben ze mij 2 x bevestigd dat mijn telefoonnummer goed stond, en de derde keer zei een dame dat ze mijn telefoonnummer ging laten toevoegen want dat stond er nog niet in.....
De ene keer is de auto onderweg naar zeebrugge, de andere keer naar amsterdam en de derde keer kunnen ze er niets over zeggen.....
Ik ben overtuigd dat wachten echt de enige optie is.
De ene keer is de auto onderweg naar zeebrugge, de andere keer naar amsterdam en de derde keer kunnen ze er niets over zeggen.....
Ik ben overtuigd dat wachten echt de enige optie is.
Goede hoop met al die LR 19" VINs die nu voorbij komen. Bel einde van de week wel weer eens.
Aaaaaaaaand they're gone.Bigjostie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:36:

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Als er straks een grijze met wit int, Aero velgen en trekhaak verschijnt: afblijven: die is van mijBigjostie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:36:
Waarschijnlijk zitten die LM's daar ook gewoon op te azen, om nog 4% voorraad aan te leggen voor volgend jaar.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Jep, deze zeldzame LRs zijn nog beter voor de bijtelling met hun 55kEvaluationCopy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:39:
[...]
Waarschijnlijk zitten die LM's daar ook gewoon op te azen, om nog 4% voorraad aan te leggen voor volgend jaar.
Verwijderd
Zojuist ook een VIN gekregen...
LR AWD Midnight Silver Metallic / zwart / 19" | Besteld: 06/10 | RN: 06/10 | VIN: 27/11
LR AWD Midnight Silver Metallic / zwart / 19" | Besteld: 06/10 | RN: 06/10 | VIN: 27/11
Ik heb helaas een secundair account, via LP. Wel zie ik soms de add. info in mijn Tesla account, maar kan ik daar niks mee (lees; niet invullen) en springt het weer weg. Heel vaag.
Heb wel een RN, maar geen idee of er dus al een VIN aan gekoppeld is. LeasePlan maar eens bellen...?
Heb wel een RN, maar geen idee of er dus al een VIN aan gekoppeld is. LeasePlan maar eens bellen...?
Exacte configuratie weer bij snel beschikbaar.

Ik heb hetzelfde. Je kunt beter Tesla bellen, LP gaat weinig kunnen doen.
-Muncky- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:43:
Ik heb helaas een secundair account, via LP. Wel zie ik soms de add. info in mijn Tesla account, maar kan ik daar niks mee (lees; niet invullen) en springt het weer weg. Heel vaag.
ik heb bijna spijt dat ik geen 19" heb gekozen maar voor de Aero's ben gegaan, hier nog steeds niets, ik blijf hopen dat er ergens deze week een verlossend VINnetje in mijn account komt
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Heb zelf nog een account aangemaakt en kon je daar je RN aan koppelen? Als dat zo is ga ik dat ook proberenkoekjeh schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:49:
vanochtend de bevestiging gekregen telefonisch dat mijn auto nu om is gezet op het RN van de LM + kenteken in de range G-XXX-PJ .
Via mijn secundair account zie ik nog geen auto weet niet of dat normaal is. Van mijn prive account is het VIN nummer weg in ieder geval.
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12
Zekers.. Ik mag me voortaan bij de VINige rekeken.. Toch raar om op 35 jarige leeftijd nog zo blij als een kind te worden van een popup 

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:43:
[...]
Congrats, vanaf vandaag dus officieel geen VIN-loze meer.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Gisteren dus alle moed verzameld en Tesla gebeld, blijkt dat in mijn RN niets over mij staat. Alles staat naar het standaard LM gegevens zoals mail en telefoonnummer. Maar de vriendelijke dame aan de lijn mocht niets aanpassen en adviseerde om contact op te nemen met de LM.
Ze heeft wel bevestigd dat er gisteren nog geen VIN is.
Ze heeft wel bevestigd dat er gisteren nog geen VIN is.
Ik heb die chrome-plugin, moet je dan zelf refreshen of gewoon de pagina open laten staan om eventueel een popup te krijgen?
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Hier hetzeflde.... door de aero velgen en trekhaak achter in de lijst :-) maar feit blijft dat er veel LR's worden toegewezen.... dus lekker blijven f5'en....
Paladin schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:44:
ik heb bijna spijt dat ik geen 19" heb gekozen maar voor de Aero's ben gegaan, hier nog steeds niets, ik blijf hopen dat er ergens deze week een verlossend VINnetje in mijn account komt
Refreshen, komt een popup als er een VIN is .. ik twijfelde ook aan de werking tot er daadwerkelijk net een popup kwam na openen.
Nightquest77 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:46:
Ik heb die chrome-plugin, moet je dan zelf refreshen of gewoon de pagina open laten staan om eventueel een popup te krijgen?
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Hmm ik heb ook een VIN voor een LR Blauw 19" gekregen net.
Tevens email "Volgende stappen voor uw Model 3 levering"
Echter heb ik de LR bestelling bij de LM geannuleerd en wacht ik op een Performance
... Misschien krijg ik ter compensatie 2 Tesla's
Echter heb ik de LR bestelling bij de LM geannuleerd en wacht ik op een Performance

thanks!sknnr.nl schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:47:
Refreshen, komt een popup als er een VIN is .. ik twijfelde ook aan de werking tot er daadwerkelijk net een popup kwam na openen.
[...]
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Dan krijg ik dus jou VIN ? Danku.DLodder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:48:
Echter heb ik de LR bestelling bij de LM geannuleerd en wacht ik op een Performance![]()
Nee het account van de LM is helemaal leeg. Als je het RN weet van je LM kan Tesla deze vast via de telefoon er op zetten.Jru schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:45:
[...]
Heb zelf nog een account aangemaakt en kon je daar je RN aan koppelen? Als dat zo is ga ik dat ook proberen
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Dit heb ik ook al eens geprobeerd, maar als ik add car ownership doe, dan moet ik een US adres gebruikenJru schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:45:
[...]
Heb zelf nog een account aangemaakt en kon je daar je RN aan koppelen? Als dat zo is ga ik dat ook proberen
Well, that’s just like, your opinion man.
Oh man, mijn droomauto. Helaas te laat...Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:22:
die LR RWD modellen op snel beschikbaar...!die zou ik zo nemen als ik nu nog kon kiezen
Waar blijven de LR AWD aero's nou...........
Dacht dat ik niet zo een spannende config had, maar volgens mij spoelen deze configs het laatste aan.
Dacht dat ik niet zo een spannende config had, maar volgens mij spoelen deze configs het laatste aan.
Verwijderd
Rijden er vanaf Sloterdijk model Xen naar de terminal van koopmans?jay56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:55:
Misschien omdat die meest standaard zijn (ergo heel veel besteld)..? Ik wacht er ook met smart op... potjandoriejay56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:55:
Well, that’s just like, your opinion man.
Over LM secundairy accounts en Tesla etc. Die enorm aardige meneer van Tesla zei ook nog dat de LM's tegenwoordig die secundairy accounts gebruiken waar ze het RN nummer niet meer aan koppelen omdat er blijkbaar berijders waren die dan configuraties ineens nog gingen veranderen zonder overleg met de LM. Daarom zetten sommigen, zoals Leaseplan, dat dus dicht tot de auto geleverd is of wordt. Niet helemaal onlogisch imho..
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Zojuist reactie gehad van NLDelivery dat mijn RN helaas nog niet aan een voertuig is gekoppeld ;_;
Mijn configuratie:
SR+ | Deep Blue Metallic | Zwart | Areo18"| 04/10 Pon Financial services | 28/10 RN | Nog geen VIN.
Mijn configuratie:
SR+ | Deep Blue Metallic | Zwart | Areo18"| 04/10 Pon Financial services | 28/10 RN | Nog geen VIN.
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
In Oosterhout zit een heel groot overslagterrein (Gefco) waar ze voorheen naartoe gingen voordat ze naar Tilburg gingen. Dus ik vermoed dat Oosterhout best nog wel eens zou kunnen kloppen...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
[...]
Nee dit is nieuw. Ik zie dat dit uit dezelfde batch is als mijn VIN (verschil van 10 in de meldcode). Ik denk dat ze de daadwerkelijk locatie bedoelen. Er staat er ook 1 in Oosterhout, waarmee ze denk ik Tilburg bedoelen.
Wanneer had je de mail verstuurd? 7 dagen geleden heb ik een mail gestuurd, geen reactie, vannochtend nog een, ook nog geen reactie.Shandar04 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:57:
Zojuist reactie gehad van NLDelivery dat mijn RN helaas nog niet aan een voertuig is gekoppeld ;_;
Mijn configuratie:
Ik heb trouwens exact dezelfde config.
[ Voor 4% gewijzigd door Koenkk op 27-11-2019 15:01 ]
Waar vind ik dat excel bestand? En wordt het nog bjgehouden?ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:11:
[...]
Ja maar mensen die niet op dat lijstje staan... of ze zijn mij allemaal aan het trollen
Ik heb 3 keer een mail gestuurd, maar op alle 3 nooit reactie gehad. Bellen, 3,1,1 en ongeveer 10 minuten in de wacht lijkt de enige optie.
Koenkk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:01:
[...]
Wanneer had je de mail verstuurd? 7 dagen geleden heb ik een mail gestuurd, geen reactie, vannochtend nog een, ook nog geen reactie.
Klinkt ook als mijn ervaring per mail. Bellen lijkt efficiënter. Of rustig afwachten natuurlijkKoenkk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:01:
[...]
Wanneer had je de mail verstuurd? 7 dagen geleden heb ik een mail gestuurd, geen reactie, vannochtend nog een, ook nog geen reactie.
Zie eerste post op pagina 1.radboudp schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:02:
[...]
Waar vind ik dat excel bestand? En wordt het nog bjgehouden?
Hier ook een SR+ Deep Blue met besteldatum 4-10 en RN 109668XXX van 18-10, ook nog niks. Wel een trekhaak besteld, ik hoop dat hij nog ergens op de boot staat..Shandar04 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:57:
Mijn configuratie:
VIN bom van vanmiddag lijkt eerder een knalerwt :-)
De enige keer dat ik een reactie van deliveryNL@tesla.com kreeg, was binnen 2 dagen.Koenkk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:01:
[...]
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Zojuist een VIN via de mail ontvangen, aftellen is begonnen....
Momenteel is het volgende chassisnummer aan je bestelling gekoppeld: 5YJ3*************
Deze auto kan vanaf 19 december geleverd gaan worden. Je ontvangt voor levering (vaak een week van tevoren) een bericht van Tesla Delivery. Tot die tijd hoor je niets van ons, nog heel even geduld.
Momenteel is het volgende chassisnummer aan je bestelling gekoppeld: 5YJ3*************
Deze auto kan vanaf 19 december geleverd gaan worden. Je ontvangt voor levering (vaak een week van tevoren) een bericht van Tesla Delivery. Tot die tijd hoor je niets van ons, nog heel even geduld.
M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12
Ik lees je bericht en zie je config en vraag mijzelf het zal toch niet...Cheffke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
Zojuist VIN. Half uur geleden nog niet. LR AWD/wit/zwart/19
En jazeker, ik heb ook een VIN!

Van wie kreeg je die? LM of Tesla?camy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:07:
Zojuist een VIN via de mail ontvangen, aftellen is begonnen....![]()
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Gefeliciteerd! Nu koppeling - vanaf 19 december levering. Ik vind het laat! Het wordt een drukke kerst voor de Tesla medewerkers.camy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:07:
Zojuist een VIN via de mail ontvangen, aftellen is begonnen....![]()
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Ladies and Gentlemen: WE'VE GOT HIM!!!!

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Vanuit Tesla ontvangen, ik heb de auto als zzp'er aangeschaft.
Weet iemand hoe lang het nu duurt van VIN naar aflevering?
Ook echt meemaakt dus zonder de communicatie die van Tesla komt...
M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12
tabblad auto-refresh chrome plug-in er op gezet, kan niet meer wachten
Niemand weet het, het blijft speculerenegy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:13:
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
+- 3 weken als het bericht van Camy doorsnee is (iets met sample size=1, maar klinkt redelijk)egy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:13:
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Het begint er op te lijken:
SR+ - Pearl White - Black - 18" Aero
07/10 Besteld bij Alphabet
09/10 Welkom bij Tesla mail
25/10 Prepare for your delivery mail
27/11 VIN in source zichtbaar
Zojuist een VIN (in de source) ontvangen voor een LR AWD, pearl white, 19" ,zwart int, trekhaak
Besteld LM 18-10, RN 18-10, VIN 27-11
Excel bijgewerkt!
Besteld LM 18-10, RN 18-10, VIN 27-11
Excel bijgewerkt!
[ Voor 4% gewijzigd door IFerran op 27-11-2019 15:21 ]
snap er echt geen drol meer van nog steeds hier geen freakin vin
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Dan hoop ik dat ik ook snel aan de beurt ben, zelfde config maar dan met trekhaak. Ook op 25/10 de deliverymail gehad.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:18:
Het begint er op te lijken:

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
vermoed dat ze 1 voor 1 handmatig in de accounts gezet worden. Komt vanzelf wel.Hypofyze schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:20:
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Op het moment worden de LR AWD 19" voorzien van een VIN.Hypofyze schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:20:
Ons geduld wordt nog iets langer op de proef gesteld

Yes heb ik een Vin!!!
M3 LR AWD
Pearl White
Black
19”
Besteld 13-10
Prepare mail 14-10
Nu afwachten op een leveringsdatum.
( kan niet in de excel )
M3 LR AWD
Pearl White
Black
19”
Besteld 13-10
Prepare mail 14-10
Nu afwachten op een leveringsdatum.
( kan niet in de excel )
MY RWD - M3 LR AWD / P White / Black / 19 /besteld 13-10 / RN 13-10 / Vin 27-11!
Verwijderd
Hoppa, zojuist de VIN gevonden 5YJ3E7EBXLF56xxxx
Betreft een LR AWD, Grey, Black, Aero en trekhaak
Bestelling 26/9
Welkom bij Tesla 28/9
Prepare for ... 25/10
VIN 27/11
Aflevering ???
Betreft een LR AWD, Grey, Black, Aero en trekhaak
Bestelling 26/9
Welkom bij Tesla 28/9
Prepare for ... 25/10
VIN 27/11
Aflevering ???
Snap er ook weinig van...ik heb een VIN, maar noch op mijn Tesla account of in de source code is de VIN terug te vinden. Weet iemand hoe dit zit?Hypofyze schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:20:
Indien je een VIN hebt, wordt deze dan in je Tesla account zichtbaar?
Verwijderd
Moest net toevallig op de Maltaweg zijn in Amsterdam. Daar gebeurde niet zoveel. Is dit de oude locatie?
Je moet de source code van de pagina achter de 'beheer'-knop hebben.camy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:24:
[...]
Snap er ook weinig van...ik heb een VIN, maar noch op mijn Tesla account of in de source code is de VIN terug te vinden. Weet iemand hoe dit zit?
Indien je een VIN hebt, wordt deze dan in je Tesla account zichtbaar?
Gistermiddag 16:31 verstuurd, vandaag 13:27 reactie.Koenkk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:01:
[...]
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
Zie jij inmiddels je auto in je eigen alphabet account staan?Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:26:
[...]
Je moet de source code van de pagina achter de 'beheer'-knop hebben.
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Nope en dat zal ook niet gaan gebeuren als ik Tesla mag geloven.TGT2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:27:
[...]
Zie jij inmiddels je auto in je eigen alphabet account staan?
En nu ook een verwachte leverdatum, voor de auto die ik geannuleerd hebDLodder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:48:
Echter heb ik de LR bestelling bij de LM geannuleerd en wacht ik op een Performance![]()

..... Nu maar hopen dat Tesla de verwachting voor de levering van mijn Performance nakomt

Thx! Hoe ben jij dan aan je VIN gekomen? Via Alphabet of Tesla?Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:28:
[...]
Nope en dat zal ook niet gaan gebeuren als ik Tesla mag geloven.
Ging bij mij precies zo. Uitkomst is dat ik alleen maar langer moet wachtenDLodder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
[...]
En nu ook een verwachte leverdatum, voor de auto die ik geannuleerd heb![]()
[Afbeelding]
..... Nu maar hopen dat Tesla de verwachting voor de levering van mijn Performance nakomt![]()
[Afbeelding]
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Waar heb je deze informatie gekregen? In je account?DLodder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
[...]
[Afbeelding]
..... Nu maar hopen dat Tesla de verwachting voor de levering van mijn Performance nakomt![]()
[Afbeelding]
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Ik heb zelf geen VIN ontvangen, maar heb gisterenmiddag via Tesla Delivery telefoon gehoord dat er een auto gekoppeld is.TGT2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
[...]
Thx! Hoe ben jij dan aan je VIN gekomen? Via Alphabet of Tesla?
Wat bedoel je met de 'beheer' knop? Dat is niet:Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:26:
[...]
https://www.tesla.com/nl_...t-finalize?rn=RN10960xxxx ?
Ik ben ook elke dag aan het bellen haha.Rembrand20 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:31:
[...]
Ging bij mij precies zo. Uitkomst is dat ik alleen maar langer moet wachtenHeeft trouwens wel behoorlijk wat telefoontjes en mailtjes naar zowel Tesla als de LM gekost om alles gewisseld te krijgen.
Als het goed is gaat de order voor overname RN van de Performance morgen naar Tesla....
Volgens Tesla niks aan het handje en geen vertraging hierdoor.
Ik mag het hopen want als ik nog een paar weken moet wachten dan overleef ik het niet

Verwijderd
Lijkt mij elders ook lopende band werk. Je verwacht haast dat ze daar een template voor hebben zodat het niet fout kan gaan.
Mege1110 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:45:
[...]
Ik begrijp dat dit met zulke aantallen onder grote druk gaat.. Maar helemaal met je eens, ik trek het ook totaal niet als ik achter een tesla met scheve kentekenplaat rij
Found it...Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:26:
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door camy op 27-11-2019 15:36 ]
Hier eindelijk ook een VIN, en email van Tesla:
Verwachte Leverdatum & Locatie
15 december 2019 - 31 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
besteld 23-8 via LM: LR AWD, zwart/zwart, 18" aero, trekhaak
Verwijderd
Zijn twee mogelijkheden, beetje afhankelijk van je account en of een LM betrokken is
https://www.tesla.com/nl_...unt/profile?rn=RNxxxxxxxx
https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RNxxxxxxxx
Tweede werkte wel voor mij...
https://www.tesla.com/nl_...unt/profile?rn=RNxxxxxxxx
https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RNxxxxxxxx
Tweede werkte wel voor mij...
Jawel, dat is het wel.Rixard schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:32:
[...]
Wat bedoel je met de 'beheer' knop? Dat is niet:
https://www.tesla.com/nl_...t-finalize?rn=RN10960xxxx ?
Verwijderd
Ik mag 4/12 me auto ophalen, maar inderdaad op de maltaweg.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:25:
Moest net toevallig op de Maltaweg zijn in Amsterdam. Daar gebeurde niet zoveel. Is dit de oude locatie?
Ah ok. Ik heb van Alphabet begrepen dat ze iig een eigen bestand met Tesla aanhouden waarin RN’s en VIN’s aan een naam en telefoonnummer van berijders hebben gekoppeld. En dat ik er dus maar vanuit moet gaan dat het goed komt...Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:32:
[...]
Ik heb zelf geen VIN ontvangen, maar heb gisterenmiddag via Tesla Delivery telefoon gehoord dat er een auto gekoppeld is.
Ik heb iig aangegeven dat ik de auto niet ophaal met 8% bijtelling. Verder besloten om er niet meer achteraan te bellen/mailen.
Daar is de Koopman Terminal, dus dat klopt wel aardig...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:35:
[...]
Ik mag 4/12 me auto ophalen, maar inderdaad op de maltaweg.
31 december om 23.55etreur76 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:35:
Hier eindelijk ook een VIN, en email van Tesla:

Model 3
works for me - en dan gelijk de champagne open met extra goede reden 
Als je 100% garantie krijgt zou je er nu voor tekenen, eerlijk!?
Verwijderd
Dat snap ik... Als je even kijkt op welk bericht ik reageer, dan zie je dat iemand daar geweest is en weinig actie zag. En dus vroeg of dat ook de nieuwe locatie zou moeten zijn.cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:37:
[...]
Daar is de Koopman Terminal, dus dat klopt wel aardig...
Gebeld met Tesla of ze mijn huidige order om kunnen zetten in één van de LR RWD's die op snel beschikbaar stonden. Mevrouw was helemaal verbaasd hoe ik wist dat deze beschikbaar waren. Ze gingen proberen mijn order om te zetten, ik word teruggebeld. Spannend...
nee ahah dan ben ik te zat om terug te rijdencronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:40:
[...]
Als je 100% garantie krijgt zou je er nu voor tekenen, eerlijk!?

Model 3
Zijn al verkocht volgens mijTjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:40:
Gebeld met Tesla of ze mijn huidige order om kunnen zetten in één van de LR RWD's die op snel beschikbaar stonden. Mevrouw was helemaal verbaasd hoe ik wist dat deze beschikbaar waren. Ze gingen proberen mijn order om te zetten, ik word teruggebeld. Spannend...
En hier na lang wachten ook een VIN vandaag
Ik weerk er tegenover, het terrein is relatief leeg idd, vergeleken met toen ik mijn auto moest ophalen (8-11).Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:40:
[...]
Dat snap ik... Als je even kijkt op welk bericht ik reageer, dan zie je dat iemand daar geweest is en weinig actie zag. En dus vroeg of dat ook de nieuwe locatie zou moeten zijn.
Maar als er vandaag weinig gebeurt is er ook weinig actie....
Conclusie op basis van deze info, de snel beschikbaar is er eerder dan de standaard order. Dus je gok was goedDLodder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sinds vanmiddag ook een vin in de broncode, niet in mail, samen met 2 mailtjes van tesla: verwachte leverdatum tussen 15 en 31 december.
RN 8/10
LR AWD, Zilver, Aero, Trekhaak
RN 8/10
LR AWD, Zilver, Aero, Trekhaak
Waar ik nu naar benieuwd ben... wat is de reden dat sommige wel een mail hebben met een datum en andere weer niet
[ Voor 5% gewijzigd door ElonDusk op 27-11-2019 15:49 ]
Model 3
Ik gok dat dat samen loopt met of je een (secundair) account hebt met dan wel zonder koppeling van RN. Ik heb geen koppeling en geen mail ontvangen.ElonDusk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:48:
Waar ik nu naar benieuwd ben... wat is de reden dat sommige wel een mail hebben met hun VIN en andere weer niet
Dit was inderdaad wel de uitleg die ik kreeg van Tesla toen ik hen daarnaar vroeg.Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:49:
[...]
Ik gok dat dat samen loopt met of je een (secundair) account hebt met dan wel zonder koppeling van RN. Ik heb geen koppeling en geen mail ontvangen.
Ik kreeg toen het mailtje alsnog geFWD naar mij eigen adres door de Tesla dame aan de lijn.
Ik heb wel een RN met beheerpagina... (athlon) maar geen mail gehadMarkboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:49:
[...]
Ik gok dat dat samen loopt met of je een (secundair) account hebt met dan wel zonder koppeling van RN. Ik heb geen koppeling en geen mail ontvangen.
Model 3
Dat denk ik ook, want hier ook geen mail over levering.Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:49:
[...]
Vandaag gebeld met Tesla, sta al berijder opgegeven maar krijg geen communicatie.
Behalve dat mijn 06 als telefoon is ingevoerd, dus moet echt wachten op sms.
Verwijderd
Ik heb ook een beheerpagina maar nog geen e-mail gehad. Bij bestelling wel de Welkom bij Tesla e-mail gehad. Dus het e-mailadres weten ze te vinden.ElonDusk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:51:
[...]
Ik heb wel een RN met beheerpagina... (athlon) maar geen mail gehad
Jij hebt tenmisnste toegang tot een secundair account.. Ik heb alleen een RN nummer... Leaseplan zegt er ook niets aan te kunnen doen..... Hoe kreeg jij dat account?-Muncky- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:43:
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.