Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Nee niets, alleen de LR heeft dual motor, de P ook maar dan met een rode streep eronder.Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
Heeft de SR+ ook een aanduiding op de achterklep staan?
Kan je de 'Dual Motor' makkelijk verwijderen met een fohn ofzo? Of zijn het geen plakletters?arko89 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:34:
[...]
Nee niets, alleen de LR heeft dual motor, de P ook maar dan met een rode streep eronder.
Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
nopeSunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
Zoals de LR daar Dual Motor heeft staan? Nee, volgens mij staat er niets op.Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
Edit: haha de zesde met het antwoord.. Ik ben overigens wel heel erg blij met de kleur wit merk ik, vind dit echt een stuk sjieker/gelikter dan de donkere kleuren.
[ Voor 25% gewijzigd door Mesque op 27-11-2019 10:42 ]
waarschijnlijk wel, zijn inderdaad plakletters-Muncky- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:36:
[...]
Kan je de 'Dual Motor' makkelijk verwijderen met een fohn ofzo? Of zijn het geen plakletters?
Verwijderd
Volgens mij kan je de letters er zo aftikken met een hamer en beitel-Muncky- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:36:
[...]
Kan je de 'Dual Motor' makkelijk verwijderen met een fohn ofzo? Of zijn het geen plakletters?

Bij mij doet de vinfinder het en in de bron en eindfactuur staat er ook een vin.Wilko- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:31:
[...]
Nieuws:
Ik heb ook een VIN. Ik kon het alleen vinden door in de broncode te zoeken naar "5YJ".
P.S.
De Chrome VIN-plugin geeft bij geen VIN weer.
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Redelijk belachelijk idd, gezien jouw RN nummer had je al lang een VIN moeten hebben. Maar ja dat witte interieur... standaard bestelling betekent alsnog niks over makkelijk leverbaar helaas.ArPi75 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:30:
[...]
Mag voor mij ook nog wel een SR+ bij hoor. Volgens mij wacht ik al lang genoeg inmiddels....
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik had een witte auto, ben blij dat ik een donkere kleur krijgMesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:40:
[...]
Zoals de LR daar Dual Motor heeft staan? Nee, volgens mij staat er niets op.
Edit: haha de zesde met het antwoord.. Ik ben overigens wel heel erg blij met de kleur wit merk ik, vind dit echt een stuk sjieker/gelikter dan de donkere kleuren.
Jep, die van mij (09-09 besteld, maar nog steeds geen RN want messed up, zou ook KW 44 aankomen...ElonDusk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
[...]
Ja van Athlon had ik week 38/39 ofzo gekregen
Ik krijg steeds de verkeerde RN en Athlon wacht nu op Tesla voor de juiste RNs...
Prettig genoeg heb ik mijn geconfigureerde M3 al wel op de Tesla marktplaats zien staan
Haha vanwege het wassen gok ik?floppyhoesje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:48:
[...]
Ik had een witte auto, ben blij dat ik een donkere kleur krijg
En ik mocht gerust volgende week bellen. Heb m de groetjes gedaan van iedereen hier, gecomplimenteerd met het boeiende werk (dank je, maar wij doen de klanten ook wel iets aan hoor...) en de suggestie gedaan een docu te laten maken over hun werk.
Kortom; vin underway - wordt dus pas gekoppeld volgens deze man als de boot in haven is (Zeebrugge of misschien wel rechtstreeks Amsterdam). En dan bellen we weer.
Tot zover.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
hmm waar is de GC ondertussen dan?Miepz78 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:57:
Ja! Vandaag geluk met een van de fijnere Tesla medewerkers aan de tel. Hij heeft zijn best gedaan en eerst kreeg hij een andere berijdersnaam dan de mijne op mijn RN, zuchtte wat dat het systeem de laatste dagen ineens anders is en de lease bestellingen in batch gekoppeld zijn en dat het systeem dan ineens dingen verkeerd weergeeft. Ander systeem gekeken en daar staat alles goed. Mijn RN met mijn naam. Nog geen VIN kon hij zien, maar wel dat die van mij op de Glovis Cosmos zou moeten staan. Dus volgende week zou de vin dan wel gekoppeld moeten zijn. Disclaimer: soms wordt het toch nog anders, maar als de VIN er is weten ze iig iets van leverdatum.
En ik mocht gerust volgende week bellen. Heb m de groetjes gedaan van iedereen hier, gecomplimenteerd met het boeiende werk (dank je, maar wij doen de klanten ook wel iets aan hoor...) en de suggestie gedaan een docu te laten maken over hun werk.
Kortom; vin underway - wordt dus pas gekoppeld volgens deze man als de boot in haven is (Zeebrugge of misschien wel rechtstreeks Amsterdam). En dan bellen we weer.
Tot zover.
Kan iemand een update geven van waar welke boten staan en welke kant op ze gaan
Model 3
Status van 10 uur geldenElonDusk schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:01:
[...]
hmm waar is de GC ondertussen dan?
Kan iemand een update geven van waar welke boten staan en welke kant op ze gaan
Wanneer er nog geen VIN is kan een medewerker ook niet zien/zeggen op welke boot jouw auto staat, immers er is juist nog geen auto gekoppeld. We krijgen hem vast allemaal dit jaar nog (mits op tijd besteld), maar Tesla mededelingen dien je met een korrel zout te nemen.Miepz78 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:57:
Ja! Vandaag geluk met een van de fijnere Tesla medewerkers aan de tel. Hij heeft zijn best gedaan en eerst kreeg hij een andere berijdersnaam dan de mijne op mijn RN, zuchtte wat dat het systeem de laatste dagen ineens anders is en de lease bestellingen in batch gekoppeld zijn en dat het systeem dan ineens dingen verkeerd weergeeft. Ander systeem gekeken en daar staat alles goed. Mijn RN met mijn naam. Nog geen VIN kon hij zien, maar wel dat die van mij op de Glovis Cosmos zou moeten staan. Dus volgende week zou de vin dan wel gekoppeld moeten zijn. Disclaimer: soms wordt het toch nog anders, maar als de VIN er is weten ze iig iets van leverdatum.
Tot zover.
Dit hebben we de afgelopen dagen voornamelijk, wel veelvuldig gelezen. Zelf heb ik dit ook begrepen van Tesla.Miepz78 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:57:
Tot zover.
Het lijkt nu toch wel steeds aannemelijker te worden dat de VIN's gekoppeld worden zodra de auto's op de kade staan, de laatste dagen waarschijnlijk vooral vanuit Zeebrugge.
Klinkt als een leuk gesprek, maar koppeling in ZEE staat haaks op wat ik gisteren aan de telefoon hoorde; mijn recent gekoppelde auto zou op een boot op de oceaan staan en die boot zou 11 december pas in Amsterdam aankomenMiepz78 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:57:
Tot zover.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Ter voorbeeld: SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak. Besteld: 04/11, RN: 04/11, VIN:04/11, SMS: 05/11, E-mail: 11/11, Ophaalafspraak 20/11
Wat houd de SMS in en wat de mail?
Wit interieur komt niet zo vaak voor. De enige SR+ met wit interieur die tot nu toe geleverd zijn waren met trekhaak.ArPi75 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:30:
[...]
Mag voor mij ook nog wel een SR+ bij hoor. Volgens mij wacht ik al lang genoeg inmiddels....
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Name // Departure // Estimated Arrival
Dong A Glaucos // 19-11-2019 // 10-12-2019
Glovis Sirius // 13-11-2019 // 04-12-2019
Grand Neptune // 06-11-2019 // 27-11-2019
Glovis Cosmos // 31-10-2019 // 21-11-2019
Dit is gebaseerd op eerdere vertrekken + aankomsten SF <> ZEE
Slechts gokken, maar can't help it.. Data Analyst
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Verwijderd
De GC staat op de site van port of amsterdam voor aankomst vannacht. Het is ongeveer 10 uur varen van ZEE naar AMS, dus verwacht dat de GC ergens vanmiddag vertrekt. De GN staat op de website van ZEE voor aankomst morgen einde middag, mij lijkt dat als de GC vertrekt de GN direct komt.Roootje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:47:
Iemand idee wanneer GC vertrekt en GP gaat lossen?
Nein! Collega rijdt al in een Witte SR+ met witte binnenkant, zonder trekhaak sinds September.macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:13:
[...]
Wit interieur komt niet zo vaak voor. De enige SR+ met wit interieur die tot nu toe geleverd zijn waren met trekhaak.
Een andere collega in een Zwarte SR+ met witte binnenkant, ook zonder trekhaal.
Sit back, relax en je gaat het meemaken...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:13:
Hoe ziet eigenlijk die sms eruit met de verwachte leverdatum? Ik zie bij de meeste de volgende volgorde, namelijk:
Ter voorbeeld: SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak. Besteld: 04/11, RN: 04/11, VIN:04/11, SMS: 05/11, E-mail: 11/11, Ophaalafspraak 20/11
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Eerst krijg je (soms) een mail met daarin een verwacht tijdsvlak (8-15 december).Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:13:
Hoe ziet eigenlijk die sms eruit met de verwachte leverdatum? Ik zie bij de meeste de volgende volgorde, namelijk:
Dan krijg je een SMS met daarin een exacte datum en tijdstip met de vraag of je dit wil bevestigen.
Dan krijg je hiervan een bevestigingsmail met daarin Datum, Tijdstip en kenteken.*
*Dit is zoals het zou moeten gaan, zijn echter talloze voorbeelden van mensen bij wie het anders verliep, dus...
Ja, maar ArPi heeft pas in september besteld. Je moet kijken afleveringen sinds 15 september of zelfs later. Blijkbaar is die batch van je collega op en zijn sindsdien geen SR+/wit/wit/aero geproduceerd.cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:15:
[...]
Nein! Collega rijdt al in een Witte SR+ met witte binnenkant, zonder trekhaak sinds September.
Een andere collega in een Zwarte SR+ met witte binnenkant, ook zonder trekhaal.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Bedankt! mail met leverindicatie juist ontvangen (8-15 dec), daarom dat ik het even vraag. Welke boot betreft dit denken julle? Zelf lijkt me dit de GS. Finally iets helder!cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:17:
[...]
Eerst krijg je (soms) een mail met daarin een verwacht tijdsvlak (8-15 december).
Dan krijg je een SMS met daarin een exacte datum en tijdstip met de vraag of je dit wil bevestigen.
Dan krijg je hiervan een bevestigingsmail met daarin Datum, Tijdstip en kenteken.*
*Dit is zoals het zou moeten gaan, zijn echter talloze voorbeelden van mensen bij wie het anders verliep, dus...

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Neptune, denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:27:
[...]
Bedankt! mail met leverindicatie juist ontvangen (8-15 dec), daarom dat ik het even vraag. Welke boot betreft dit denken julle? Zelf lijkt me dit de GS. Finally iets helder!
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Besteld LM 8-10, RN 17-10
Welkom Tesla familie mail 17-10.. Daarna werd het stil...

Geen VIN
Model 3 LR AWD Trekhaak, Solid Black, Black interior, 18" Aero....
[ Voor 4% gewijzigd door SWK op 27-11-2019 12:20 ]
Er wordt nog aan gewerkt om de auto op tijd te leveren; hopelijk kan de auto van de direct beschikbaar (hij stond daar maandag op) teruggehaald worden....
Ik kan me dan wel weer voorstellen dat ze kunnen zien welke modellen op welke boot staan. Of dat ‘het proces’ gewijzigd is. En op basis daarvan een aanname maken dat ‘die van mij’ dan daarop staat. Hij gaf zelf immers aan dat het allemaal ook nog anders kan worden. Daarop heb ik ‘m gevraagd of ie niet wat sterretjes achter m’n naam wilde zetten dat ik bovenaan het koppellijstje kom 🤪itsyours2relive schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:07:
[...]
Wanneer er nog geen VIN is kan een medewerker ook niet zien/zeggen op welke boot jouw auto staat, immers er is juist nog geen auto gekoppeld. We krijgen hem vast allemaal dit jaar nog (mits op tijd besteld), maar Tesla mededelingen dien je met een korrel zout te nemen.
Want zoals @ElonDusk zegt: hij had zijn vin pas 2 dagen nadat iemand anders met dezelfde config en latere Rn gekoppeld was. Ook dat kan zomaar in batches gaan. Als de een sneller typt dan de ander kan dat dus niet per minuut (of dag) op volgorde blijven gaan.
Voorlopig houd ik me vast aan de gedachte dat ‘die van mij’ (die overigens de naam Ozosnel lijkt te gaan krijgen op advies van de kids) op een boot staat die heeeeel dichtbij is
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Volgens mij heb ik namelijk een secundair account, waardoor de knop 'beheren' voor mij ontbreekt.
De Chrome plug-in Tesla VIN finder lijkt wel te werken en geeft aan dat er geen VIN gevonden is. Kan deze plug-in wel werken, ondanks dat ik geen beheerpagina heb?
Nee die geeft gewoon aan dat er geen VIN is omdat hij niet op de beheer pagina kan komen, dat blijft hij zeggen, ookal als je inmiddels wel een VIN zou hebben.ChillPascal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:42:
Ondanks dat mijn bestelling pas halverwege November is geplaatst volg ik dit topic op de voet. Via de chat met de LM (Arval) heb ik een RN ontvangen. De volgende stap is (waarschijnlijk) een VIN, echter vraag ik mij af hoe ik deze kan VINden.
Volgens mij heb ik namelijk een secundair account, waardoor de knop 'beheren' voor mij ontbreekt.
De Chrome plug-in Tesla VIN finder lijkt wel te werken en geeft aan dat er geen VIN gevonden is. Kan deze plug-in wel werken, ondanks dat ik geen beheerpagina heb?
Foto?Mesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:40:
[...]
Zoals de LR daar Dual Motor heeft staan? Nee, volgens mij staat er niets op.
Precies wat ik dacht. Is er dan een manier om de VIN te vinden óf om de 'beheren' knop toe te voegen aan mijn account?cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:44:
[...]
Nee die geeft gewoon aan dat er geen VIN is omdat hij niet op de beheer pagina kan komen, dat blijft hij zeggen, ookal als je inmiddels wel een VIN zou hebben.
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ik de enige ben met een secundair account. Diverse Tweakers lopen er in dit topic tegenaan, maar ik kan vooralsnog niet zien hoe ze dat oploste.
Je kan het niet vinden. De oplossing is wachten.ChillPascal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:51:
[...]
Precies wat ik dacht. Is er dan een manier om de VIN te vinden óf om de 'beheren' knop toe te voegen aan mijn account?
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat ik de enige ben met een secundair account. Diverse Tweakers lopen er in dit topic tegenaan, maar ik kan vooralsnog niet zien hoe ze dat oploste.
Ik had/heb ook een secundair account, maar kon de beheren knop gewoon zien, dus dat durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen. Wat ik hier wel langs zag komen is dat men te horen kreeg of ze wel of geen VIN hadden door contact op te nemen met DeliveryNL (telefonisch, email of chat).... hier heb je echter wel een RN nummer voor nodig, denk ik?ChillPascal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:51:
[...]
Precies wat ik dacht. Is er dan een manier om de VIN te vinden óf om de 'beheren' knop toe te voegen aan mijn account?
Er is helaas geen oplossing. Koppeling kan pas plaatsvinden na levering en dan ga je de beheer knop pas zien, aldus Tesla. Gewoon wachten dus en af en toe (bijv. 1x per 2 weken) eens Delivery bellen met de vraag of er al een koppeling heeft plaatsgevonden en of ze al meer weten - dat was mijn aanpak met een beperkt secundair account.ChillPascal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:51:
[...]
Heb ik ook, wacht op deze configuratie sinds 15 september. Wel VIN op 8-11, maar verder stil stil stil.macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:18:
[...]
Ja, maar ArPi heeft pas in september besteld. Je moet kijken afleveringen sinds 15 september of zelfs later. Blijkbaar is die batch van je collega op en zijn sindsdien geen SR+/wit/wit/aero geproduceerd.
Vind je dat lang? Ik zou me niet druk maken in jouw geval hoor.rreijnhoudt schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:21:
[...]
Heb ik ook, wacht op deze configuratie sinds 15 september. Wel VIN op 8-11, maar verder stil stil stil.
Same here, 4-10 bij LM besteld, geen idee wanneer ik RN had maar snel daarop volgend (RN10966XXXX). Tot zover na de welkomst email nog geen VIN of SMS...SWK schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:30:
Ik ben ook in afwachting van mijn Model 3![]()
Welkom Tesla familie mail 17-10.. Daarna werd het stil...![]()
Geen VIN
Ik hoop heel erg op de 2 boten die deze week gelost worden.
Model 3 LR blauw, verder volledig standaard.
macuz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:31:
[...]
Same here, 4-10 bij LM besteld, geen idee wanneer ik RN had maar snel daarop volgend (RN10966XXXX). Tot zover na de welkomst email nog geen VIN of SMS...
Ik hoop heel erg op de 2 boten die deze week gelost worden.
Model 3 LR blauw, verder volledig standaard.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

- Order is bij Tesla binnen gekomen op 9-10
- Voor 14-10 dus in December nog geleverd
- De auto momenteel op een boot zit
- Geen VIN (dus welke boot weet hij niet)
Betreft een LR Midnightsilver 19inch.
Ik ben erg benieuwd of hij in december nog gaat komen, momenteel schat ik (gut feeling) mijn kansen op 80%. Er zijn nog zo ontzettend veel boten onderweg!
Troost je, ik heb nog eerder besteld, zelfde config alleen met trekhaak, ook nog steeds geen VIN of SMS, alleen prepare for delivery mail....Tatteredhat schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:45:
Beetje jammer dat mensen die voor precies dezelfde config 3 weken later een RN hebben gekregen inmiddels al een VIN hebben en ik nog niet.
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
ik zit in hetzelfde bootje, alleen maand eerder besteldwgoos schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:46:
Begin Oktober bij Arval besteld, gisteren maar eens met DeliveryNL gebeld. Op basis van mijn RN 109646*** kon de medewerker wel aangeven dat:
- Order is bij Tesla binnen gekomen op 9-10
- Voor 14-10 dus in December nog geleverd
- De auto momenteel op een boot zit
- Geen VIN (dus welke boot weet hij niet)
Betreft een LR Midnightsilver 19inch.
Ik ben erg benieuwd of hij in december nog gaat komen, momenteel schat ik (gut feeling) mijn kansen op 80%. Er zijn nog zo ontzettend veel boten onderweg!
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Grijs, LR, aero, zwart interieur
Er werd me gegarandeerd dat hij dit jaar nog geleverd gaat worden, en dat er waarschijnlijk deze of volgende week een sms binnenkomt
Verwijderd
Geen idee. Misschien beginnen ze morgen? Mijn afspraak is al 5x verzet en nu dus morgen ophalen als hij niet weer verzet wordt. Logischerwijs (tja bij Tesla is er weinig logisch) dat ze morgen beginnen met uitleveren?Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:01:
Ze zouden vandaag toch weer met leveringen beginnen op het nieuwe terrein? Niemand van ons die vandaag een levering heeft? Ik ben benieuwd of ze gelijk los gaan met 500-1000 p/d
Ah, wellicht dan t/m 27 ipv tot 27/11. Hoe laat mag je morgen? Ben wel benieuwd naar het nieuwe terrein en eventuele verschillen met de vorige operatie!Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:06:
[...]
Geen idee. Misschien beginnen ze morgen? Mijn afspraak is al 5x verzet en nu dus morgen ophalen als hij niet weer verzet wordt. Logischerwijs (tja bij Tesla is er weinig logisch) dat ze morgen beginnen met uitleveren?
Je praat ons morgen vast wel even bij, toch?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:06:
[...]
Geen idee. Misschien beginnen ze morgen? Mijn afspraak is al 5x verzet en nu dus morgen ophalen als hij niet weer verzet wordt. Logischerwijs (tja bij Tesla is er weinig logisch) dat ze morgen beginnen met uitleveren?

Verwijderd
YASSSSSDear Remy,
Your delivery will probably take place around week 49. Please be advised that this is an indication. If your phonenumber is 06xxxxxxxx you will receive a text message.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Tesla Delivery
Alleen nog de vraag of ze US week of ISO week 49 bedoelen

Ik heb vanochtend gebeld met Delivery en die hadden mijn 06 wel. Geen 077-verhaal. Tenzij het twee verschillende velden zijn (mijn 06 in veld "Telefoon" en Alphabets 077 in veld "Mobiel") en de mevrouw met wie ik besproken hebt heft dat niet bedacht.Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:27:
Nog iets interessants voor de mensen die in de Alphabet's batch bestellingen zitten: blijkbaar heeft Alphabet een 077-nummer opgegeven bij de bestelling. Daar kunnen geen sms'jes naar verstuurd worden. Ik kreeg gisteren te horen dat de sms automatisch daarheen wordt verstuurd, maar dat als er niet gereageerd wordt, ze gaan bellen naar 06-nummer in je account (die bij mij dan weer wél op het juiste 06-nummer stond)... erg omslachtig, maar zou uiteindelijk tot hetzelfde resultaat moeten leiden zei mevrouw van Tesla.
Bij mij staan er blijkbaar 2 telefoonnummers, waarvan ze die eerste niet kan veranderen. Ik hoop voor jou dat het gewoon alleen je 06 is, want ik zal op deze manier dus geen sms ontvangen.macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:34:
[...]
Ik heb vanochtend gebeld met Delivery en die hadden mijn 06 wel. Geen 077-verhaal. Tenzij het twee verschillende velden zijn (mijn 06 in veld "Telefoon" en Alphabets 077 in veld "Mobiel") en de mevrouw met wie ik besproken hebt heft dat niet bedacht.

Morgen moet het gaan lukken... toch .... ?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:06:
[...]
Verwijderd
Ik heb ook via Arval besteld (1-10 besteld) en kon sinds 8 november wel een VIN vinden in de broncode van mijn Tesla account... Dus volgens mij maakt het niet uit voor de VIN dat je een secundair account hebt.ChillPascal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:42:
Ondanks dat mijn bestelling pas halverwege November is geplaatst volg ik dit topic op de voet. Via de chat met de LM (Arval) heb ik een RN ontvangen. De volgende stap is (waarschijnlijk) een VIN, echter vraag ik mij af hoe ik deze kan VINden.
Wel radiostilte sindsdien
Ik heb ook RN 10966 LR met trekhaak. Ik verwacht dat een dezer dagen LRer aan de beurt zijn.SimD schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:33:
Als je in de Excel kijkt zijn er rond 10966 eigenlijk amper LR AWD auto's uitgeleverd. ik zit zelf ook in die range. Afgelopen dagen zijn de SR+ en de P's aan de beurt geweest. Ik verwacht dat wij de komende tijd worden getrakteerd![]()
[...]
Verwijderd
Erger me er helemaal groen en geel aan onderweg
Zouden de platen gemonteerd worden bij koopman?
Al eerder besproken, maar is al weer 100en pagina's terug gok ik: er zijn twee soorten secundaire accounts. Eentje waarbij je niet eens RN gekoppeld krijgt en dus geen bestelling ziet staan en ook beheerknop hebt en eentje waar dat wel het geval is. Bij de eerste variant ga je geen VIN vinden, bij de tweede kan dat wel.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:39:
[...]
Ik heb ook via Arval besteld (1-10 besteld) en kon sinds 8 november wel een VIN vinden in de broncode van mijn Tesla account... Dus volgens mij maakt het niet uit voor de VIN dat je een secundair account hebt.
Wel radiostilte sindsdien
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:41:
Al iemand opgevallen hoe vaak de kentekenplaten scheef gemonteerd worden?
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ik begrijp dat dit met zulke aantallen onder grote druk gaat.. Maar helemaal met je eens, ik trek het ook totaal niet als ik achter een tesla met scheve kentekenplaat rijVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:41:
Verwijderd
Hoe ver van te voren krijg je te horen dat je afspraak is verzet?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:06:
[...]
Via mijn secundair account zie ik nog geen auto weet niet of dat normaal is. Van mijn prive account is het VIN nummer weg in ieder geval.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
Je kan via de chat ook zelf contactgegevens aan je account laten koppelen. Dit heb ik in ieder geval laten doen..Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:27:
Nog iets interessants voor de mensen die in de Alphabet's batch bestellingen zitten: blijkbaar heeft Alphabet een 077-nummer opgegeven bij de bestelling. Daar kunnen geen sms'jes naar verstuurd worden. Ik kreeg gisteren te horen dat de sms automatisch daarheen wordt verstuurd, maar dat als er niet gereageerd wordt, ze gaan bellen naar 06-nummer in je account (die bij mij dan weer wél op het juiste 06-nummer stond)... erg omslachtig, maar zou uiteindelijk tot hetzelfde resultaat moeten leiden zei mevrouw van Tesla.
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde configuratie en ben bang dat het door de trekhaakjes komt. Ik hoop dat dit van ons op de Glovis Sirius zitten..SWK schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:30:
Ik ben ook in afwachting van mijn Model 3![]()
Welkom Tesla familie mail 17-10.. Daarna werd het stil...![]()
Geen VIN

Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd en via de chat geven ze aan dat ik daarvoor moet mailen met DeliveryNL of het via de LM moet spelen..Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:59:
[...]
Je kan via de chat ook zelf contactgegevens aan je account laten koppelen. Dit heb ik in ieder geval laten doen..
Verwijderd
Ik zie op mijn secundair account via tesla.com nog steeds helemaal niets (enkel de rode en witte Tesla's die je kunt bestellen), terwijl ik al een week rondrij. In de app kon ik ook pas 10 minuten voor het ophaalmoment inloggen, niets om je zorgen over te maken dus.koekjeh schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:49:
vanochtend de bevestiging gekregen telefonisch dat mijn auto nu om is gezet op het RN van de LM + kenteken in de range G-XXX-PJ .
Via mijn secundair account zie ik nog geen auto weet niet of dat normaal is. Van mijn prive account is het VIN nummer weg in ieder geval.
Die zijn heel even beschikbaar geweest. Wat me ook opvalt is dat er Amsterdam onder staat. Was dat altijd al bij 'snel beschikbaar'? Of betekent dit dat ze ook daadwerkelijk al in Amsterdan zijn?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:09:
Ik zie nu ook dat er long-range rear-wheel drive modellen op snel beschikbaar staan. Grappig, ik wist niet dat deze al in NL beschikbaar waren.
Oh dan zal het allemaal vast goed staan nuMesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:13:
[...]
Ik zie op mijn secundair account via tesla.com nog steeds helemaal niets (enkel de rode en witte Tesla's die je kunt bestellen), terwijl ik al een week rondrij. In de app kon ik ook pas 10 minuten voor het ophaalmoment inloggen, niets om je zorgen over te maken dus.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
Ik heb al een VIN en wil gerust wachten, maar wil graag even een indicatie hebben omdat ik per 1 december vervangend vervoer moet regelen. Dan lever ik mijn huidige leasebak in en de Tesla heb ik zelf gekocht.
Die zijn wel leuk opzich, qua prijs een mooie middenweg tussen de LR en SR+. Als ik de witte die ik nu voor 55k zie staan had kunnen bestellen had ik dat denk ik wel gedaan.claudior schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:13:
[...]
Die zijn heel even beschikbaar geweest. Wat me ook opvalt is dat er Amsterdam onder staat. Was dat altijd al bij 'snel beschikbaar'? Of betekent dit dat ze ook daadwerkelijk al in Amsterdam zijn?
Ik heb het even gecheckt verder (had nog een foto op mijn telefoon), er staat normaal geen 'Amsterdam' of welke andere stad dan ook bij. Normaal gesproken zie je ook het exacte aantal km's op de teller staan.
Verwijderd
Nee dit is nieuw. Ik zie dat dit uit dezelfde batch is als mijn VIN (verschil van 10 in de meldcode). Ik denk dat ze de daadwerkelijk locatie bedoelen. Er staat er ook 1 in Oosterhout, waarmee ze denk ik Tilburg bedoelen.claudior schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:13:
[...]
Die zijn heel even beschikbaar geweest. Wat me ook opvalt is dat er Amsterdam onder staat. Was dat altijd al bij 'snel beschikbaar'? Of betekent dit dat ze ook daadwerkelijk al in Amsterdan zijn?
Ha, eindelijk! Goed nieuws!ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
'Excel-politie, goedenmiddag. Heeft u het Excel al bijgewerkt meneertje?'Cheffke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
Zojuist VIN. Half uur geleden nog niet. LR AWD/wit/zwart/19
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Exact zelfde spec als ik heb, dus hoop dan ook binnenkort wat voorbij te zien komen.Cheffke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
Ik had die ook wel willen hebben, maar toen was ie ook net van de site af.....
Mesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
[...]
Die zijn wel leuk opzich, qua prijs een mooie middenweg tussen de LR en SR+. Als ik de witte die ik nu voor 55k zie staan had kunnen bestellen had ik dat denk ik wel gedaan.
Ik heb het even gecheckt verder (had nog een foto op mijn telefoon), er staat normaal geen 'Amsterdam' of welke andere stad dan ook bij. Normaal gesproken zie je ook het exacte aantal km's op de teller staan.
YepEvaluationCopy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:18:
[...]
'Excel-politie, goedenmiddag. Heeft u het Excel al bijgewerkt meneertje?'
Verwijderd
Dat is wel gek.. Ik blijf de diversiteit aan ervaringen met de Tesla servicedesk bizar vinden.TESLAM3SR schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:05:
[...]
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd en via de chat geven ze aan dat ik daarvoor moet mailen met DeliveryNL of het via de LM moet spelen..
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Klopt. Want die gegevens in je profiel hebben helemaal niets met je gegevens in de delivery database te maken. Maar het is goed als ze daar staan, misschien doet Delivery de moeite om in je profiel te kijken als ze geen telefoonnummer of e-mail kunnen vinden voor jou in de delivery database.TESLAM3SR schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:05:
[...]
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd en via de chat geven ze aan dat ik daarvoor moet mailen met DeliveryNL of het via de LM moet spelen..
Ik zie nu wel dat er bij sommige 'minder dan 50km op de teller' en bij anderen helemaal niets staat. Zouden dit reeds 'gereden' modellen zijn?ehlen000 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:18:
Misschien hebben ze die nog gevonden achter op een parkeerterrein ofzo:-)
Ik had die ook wel willen hebben, maar toen was ie ook net van de site af.....
[...]
Edit: hmm nee, want ze zijn wel 'nieuw'..
[ Voor 5% gewijzigd door Mesque op 27-11-2019 14:26 ]
Hier zelfde config en besteldatum, medelijden met de F5 knop.Cheffke schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:16:
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Gewoon inhalen danVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:41:
Kom maar door met mijn blauwe!
Als je met een medewerker wil praten moet je menu 1 en 1 kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:15:
Als je belt met Tesla en je kiest optie 2 voor info over leverdatum dan krijg je een bandje dat je rustig moet wachten. Het bekende verhaal. Lees hier dat jullie wel telefonisch informatie doorkrijgen. Bellen jullie dan een ander nummer? Of gewoon andere opties? Al diverse keren gemaild en de chat opgestart, maar tot heden geen enkele reactie en chat ook afgescheept met standaard antwoord.
Ik heb al een VIN en wil gerust wachten, maar wil graag even een indicatie hebben omdat ik per 1 december vervangend vervoer moet regelen. Dan lever ik mijn huidige leasebak in en de Tesla heb ik zelf gekocht.
De LR varianten dan, ik heb SR+ in de 4/10 lease bestelling al een VIN + kenteken.Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:30:
Lijkt erop dat de 4-10 (massa?) bestellingen via de LMs aan de beurt zijn, mooi!
Verwijderd
Mag de 17/08 achterblijver dan ook meegenomen wordenMarkboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:30:
Lijkt erop dat de 4-10 (massa?) bestellingen via de LMs aan de beurt zijn, mooi!
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.