Haha, welkom bij de vinclubbers. Ik vond het al zo lullig dat je met dezelfde cf nog geen vin had gekregen maar veel eerder besteld.ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog geen mensen van de 8-11 vin-bomb met een LR die een SMs hebben gehad? Ik ben benieuwd wanneer die gaat komen gezien de 1-11’ers die al even geleden hebben gehad.
Verwijderd
Auto besteld eind juli, LR wit/zwart/19/th. Kenteken telefonisch gehoord 19/11. g-xxx-rf. sms 26/11, aangekondigde levering 29/11.
Verwijderd
Lekker snelle levering na je sms!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:57:
Auto besteld eind juli, LR wit/zwart/19/th. Kenteken telefonisch gehoord 19/11. g-xxx-rf. sms 26/11, aangekondigde levering 29/11.
Nope. Wel een dame op de chat die 3 december bevestigde. Maar dit nemen we nog maar even met een korreltje zout 😉Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:44:
Al G-xxx-SKers met een aflever-sms in de pocket?
SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12
vin 8.11
vandaag via de mail geven ze aan de eerste week van dec.... eh.. is volgende week
krijg je een sms zo kort voor levering ?
vandaag via de mail geven ze aan de eerste week van dec.... eh.. is volgende week
[ Voor 7% gewijzigd door chianti14 op 26-11-2019 21:15 ]
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Nu maar hopen dat je de FSD met vaste prijs ook over kunt zetten naar de Model 3vhrgamer schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:58:
25-11-2019: Besteld en direct RN
Cybertruck Tri-motor + FSD
Ik heb dezelfde besteldatum als dat jij hebt en dezelfde configuratie. Het enige verschil is dat jij een VIN hebt en ik niet. Gaaf dat je hem 10-12-19 op kunt halen.M3p schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:21:
Sheet even bijgewerkt !!!
Vanmiddag te horen gekregen van een hele vriendelijke Tesla medewerker dat mijn auto a.s. Zaterdag verwacht wordt in Amsterdam, hierna zou binnen enkele dagen de aflever sms volgen. Hij wist nog geen kenteken te melden maar konden ze heel snel regelen vertelde hij...
M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12
Ook maar eens geregistreerd en mezelf in het Excel bestand gezet. Na 4 jaar Model S rijden nu aan het wachten op een Model 3 Performance wit/wit. Besteld op 17-9 (RN10959), nog geen VIN. Top dat er vandaag wat P's een VIN hebben gekregen! Ik merk dat ik steeds vaker dit topic lees en de vin finder bekijk. Gezonde zenuwen hoop ik (of gewoon veel zin in dat ding :-)
M3P wit/wit | Besteld 17-9, RN: 17-9, VIN: 28-11, Levering: 14-12
Verwijderd
Dit gister ook vernomen, verwacht dus morgen of donderdag de sms.chianti14 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:06:
vin 8.11
Verwijderd
Er zit een aardig verschil in het moment dat besteld is bij LM Alphabet. Bij mij: SR+ besteld op 30-09, bevestigd door LM op 1-10 en mail van Tesla 24-10. Op 4-9 had ik al een RN.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:28:
[...]
niet heel veel dus, om niet helemaal niks te zeggen...
Collega ca 3-10 LR besteld en nog niet eens een RN nummer en heeft sec.account. Er lijkt wel rond 1-10 een aanpassing gedaan te zijn in het beleid. Vaag...
Vandaag dame gesproken van delivery en die vond telefoon niet erg: wordt ze voor betaald. Cosmos uitlevering schijnt rond 3 dec te starten.
Zojuist nogmaals een sms ontvangen:
Beste meneer uw Model 3 levering is gepland op 4-12 @ Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord voor morgen 12:00 met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, uw Tesla Delivery team
Ik had hier al een sms over gehad maar wellicht is deze ter bevestiging. Datum en tijd zijn het zelfde als de vorige sms. Heb alleen hier ook nooit een bevestiging van gehad.
Beste meneer uw Model 3 levering is gepland op 4-12 @ Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord voor morgen 12:00 met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, uw Tesla Delivery team
Ik had hier al een sms over gehad maar wellicht is deze ter bevestiging. Datum en tijd zijn het zelfde als de vorige sms. Heb alleen hier ook nooit een bevestiging van gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door koekjeh op 26-11-2019 22:14 ]
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Mij ook niet...Joey1978 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:22:
Is mij nog steeds niet duidelijk of hij ook al geactiveerd is in nederland (PWS)?
[...]
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Ik snap er ook niks van !!Wilko- schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:07:
[...]
Ik heb dezelfde besteldatum als dat jij hebt en dezelfde configuratie. Het enige verschil is dat jij een VIN hebt en ik niet. Gaaf dat je hem 10-12-19 op kunt halen.
Kreeg eerst zelf een mail geplande afhaal 8 december
Daarna alles in 1 x eindfactuur vin en afhaaldatum 12 December
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Hier een VIN op 13 nov en vandaag telefonisch te horen gekregen dat hij waarschijnlijk over 3 weken geleverd zal worden (model S)
Ik heb mijn model 3 afgelopen woensdag op mogen halen. Vanwege de schemering (16:30) was me dit niet opgevallen, maar bij mij is dit ook (zie onderstaande foto). Verder zijn de steunen waar de deuren opgehangen worden beschadigd (vermoedelijk bij montage):Swaag schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:40:
Hoe zit het bij jullie wat lak betreft? Met name dan de binnen panelen, bij de kofferbak lijken delen niet gespoten. Maar als je de voordeur opent en dan naar binnenkrijgt lijkt er heel weinig verf aanwezig. Meer mensen met dit "probleem"?
https://imgshare.io/image/img-2055.8Jb0y

Was dat bij jou ook?
Het is gewoon een auto met een stuur en twee pedalenJinxz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:19:
Net maar ff gebeld met DeliveryNL en kreeg een vriendelijke kerel aan de lijn die ruim de tijd nam om het te checken.
M'n P is sinds de 21e nov aangekomen in Zeebrugge, komt wss a.s. vrijdag aan in Amsterdam (boot?) en wordt naar verwachting de 18e uitgeleverd. Lekker jammer dat ik de 17e vlieg naar m'n vakantiebestemming...
Als het dus de 18e wordt dan moet ik met machtigingen etc gaan werken en een kennis van me die nog nooit in een Tesla heeft gereden en rit moet laten maken in de mijne
Tesla verandert dit juist vanwege een andere markt dan de Amerikaanse. Ben het verhaal even kwijt.Dennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:09:
[...]
Amerikanen zijn wel vaker raar als het om model jaren gaat. In principe is daar de regel dat alle auto's die worden gelanceerd na de zomer worden gezien als model van het jaar erna.
Dus een update/nieuw model uit september 2019 wordt daar gezien als 2020 model.
Zo lanceerde Chevrolet op 29 september 1966 de Camaro maar ze hebben als modeljaar 1967...
Snarf70 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:03:
[...]
......en het waarschuwingssysteem (piepjes) voor voetgangers bij lage snelheden
Veranderingen vallen niet samen met ander MY maar worden ingevoerd als Tesla er zin in heeft.ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:10:
En betere geluidisolatie dacht ik
We hebben je nu toch vaak genoeg verteld dat het aan je avatar ligt...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:13:
[...]
Ik heb verdomme alle tesla videos op Youtube al minimaal 1x gezien
Heb ik ook, heel dun gecoat daar.Swaag schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:40:
Hoe zit het bij jullie wat lak betreft? Met name dan de binnen panelen, bij de kofferbak lijken delen niet gespoten. Maar als je de voordeur opent en dan naar binnenkrijgt lijkt er heel weinig verf aanwezig. Meer mensen met dit "probleem"?
https://imgshare.io/image/img-2055.8Jb0y
Bij de rechterachterdeur is dit bij mij ook zo. Had ik ook nog niet gespot. Voordeur niet. Linkerkant staat te dicht op de muur ivm TMC om te checkenGoochelaar schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:28:
[...]
Ik heb mijn model 3 afgelopen woensdag op mogen halen. Vanwege de schemering (16:30) was me dit niet opgevallen, maar bij mij is dit ook (zie onderstaande foto). Verder zijn de steunen waar de deuren opgehangen worden beschadigd (vermoedelijk bij montage):
[Afbeelding: Spuitwerk]
Was dat bij jou ook?
[ Voor 21% gewijzigd door Zpottr op 26-11-2019 22:37 ]
Zoef
Verwijderd
Ondertussen durfde ik bijna niet meer te kijken..... maar ook hier ergens in de afgelopen 24 u een VIN!!!
Wederom een P met een VIN :-)
Wederom een P met een VIN :-)

Tjejenki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:02:
[...]
Nope. Wel een dame op de chat die 3 december bevestigde. Maar dit nemen we nog maar even met een korreltje zout 😉
SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12
De afgelopen dagen niet echt tijd gehad om het topic te volgen. Vandaag eindelijk een VIN gevonden in de source, dus nu maar eens mijn eerste post in dit topic.
5-10 Bestelling geplaatst (verwachte levering november) en aanbetaling gedaan
5-10 Direct een RN ontvangen per mail
En toen begon het grote wachten. Met veel plezier volg ik dit topic en ben ik tot de conclusie gekomen dat bellen/chatten/mailen weinig zin had, dat het waarschijnlijk allemaal wel goed zou komen en dat er niks anders op zat dan te wachten en hier mee te lezen
20-11 Toch besloten om maar eens een poging te doen om te chatten. Niet verder gekomen dan de standaard reactie met het verzoek om een mail te sturen naar deliveryNL. Vervolgens besloten om toch maar weer te gaan wachten.
26-11 Vanochtend tegen beter weten in besloten om eens te bellen. Eerste keer waren er geen medewerkers beschikbaar en eruit gegooid. Bij de tweede poging, rond 10 uur, iemand aan de telefoon gehad. Hij kon zien dat er nog geen VIN gekoppeld was en gaf aan dat de levering waarschijnlijk 2e deel december zou worden. Verder was het afwachten. Dus besloten om maar weer te gaan wachten.
De rest van de dag in bespreking gezeten en eind van de middag zie ik opeens een mail van Tesla van 12 uur 's middags tussen de ongelezen mail staan met als onderwerp "Uw VerwachteLeverdatum".
Blijkbaar ook rond 14:30 een mail gehad dat ik mijn aanbetaling in orde moet gaan maken, dus het begint er toch op te lijken dat ik binnenkort mijn auto op mag halen :-)
Nu maar afwachten wanneer de SMS komt.
Het is dat ik hier al een tijdje mee lees en dat ik beter weet, maar je zou bijna zeggen dat het eerste telefoontje ook meteen zin heeft gehad
En iedereen maar klagen over de service
Ik zag dat mijn informatie uit de Excel was verdwenen, dus heb het zojuist weer even opnieuw toegevoegd.
5-10 Bestelling geplaatst (verwachte levering november) en aanbetaling gedaan
5-10 Direct een RN ontvangen per mail
En toen begon het grote wachten. Met veel plezier volg ik dit topic en ben ik tot de conclusie gekomen dat bellen/chatten/mailen weinig zin had, dat het waarschijnlijk allemaal wel goed zou komen en dat er niks anders op zat dan te wachten en hier mee te lezen
20-11 Toch besloten om maar eens een poging te doen om te chatten. Niet verder gekomen dan de standaard reactie met het verzoek om een mail te sturen naar deliveryNL. Vervolgens besloten om toch maar weer te gaan wachten.
26-11 Vanochtend tegen beter weten in besloten om eens te bellen. Eerste keer waren er geen medewerkers beschikbaar en eruit gegooid. Bij de tweede poging, rond 10 uur, iemand aan de telefoon gehad. Hij kon zien dat er nog geen VIN gekoppeld was en gaf aan dat de levering waarschijnlijk 2e deel december zou worden. Verder was het afwachten. Dus besloten om maar weer te gaan wachten.
De rest van de dag in bespreking gezeten en eind van de middag zie ik opeens een mail van Tesla van 12 uur 's middags tussen de ongelezen mail staan met als onderwerp "Uw VerwachteLeverdatum".
Snel ingelogd in mijn Tesla account en inderdaad: Een melding van de VIN-finder. De VIN direct even in de decoder gegooid en het is een 2020-model.Verwachte Leverdatum & Locatie
8 december 2019 - 15 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
Blijkbaar ook rond 14:30 een mail gehad dat ik mijn aanbetaling in orde moet gaan maken, dus het begint er toch op te lijken dat ik binnenkort mijn auto op mag halen :-)
Nu maar afwachten wanneer de SMS komt.
Het is dat ik hier al een tijdje mee lees en dat ik beter weet, maar je zou bijna zeggen dat het eerste telefoontje ook meteen zin heeft gehad

Ik zag dat mijn informatie uit de Excel was verdwenen, dus heb het zojuist weer even opnieuw toegevoegd.
LR AWD / Black / Black / Aero, Bestelling 5-10, RN 5-10, VIN 26-11, levering verwacht: 8-15 december
Nope; volgens chat zou 4 dec geleverd worden, wordt kort dag, maar zal er geen probleem van makenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:44:
Al G-xxx-SKers met een aflever-sms in de pocket?
Verwijderd
Ja bij mij ook! 5 dec nuDLodder schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:30:
[...]
Hey dat is leuk. Ik ga ff shoppen.
Had vorige keer die keyfob besteld in de US winkel, moest 25 euro verzendkosten + 40 euro importbelasting betalen. Net toen die binnen kwam was de keyfob ineens in NL winkel te koop
Verwijderd
Iemand die weet of de recente auto's met PWS (voorbereiding) afgeleverd worden?
YouTube: How to disable the Tesla Pedestrian Warning System
Top! Ook mijn configuratie. Fingers crossedjurinho123 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:11:
Vanmiddag te horen gekregen van een hele vriendelijke Tesla medewerker dat mijn auto a.s. Zaterdag verwacht wordt in Amsterdam, hierna zou binnen enkele dagen de aflever sms volgen. Hij wist nog geen kenteken te melden maar konden ze heel snel regelen vertelde hij...
M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR
Ja, en wordt ook verplicht dus loshalen kan maar is straks niet meer toegestaan (apk ?)Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 05:39:
Iemand die weet of de recente auto's met PWS (voorbereiding) afgeleverd worden?
De Grand Neptune ligt nu voor de Belgische kust te wachten tot de Glovis Cosmos vertrekt uit Zeebrugge.
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
APK is pas verplicht na 4 jaar, en het is een stekkertje. Dus voor de keuring even verbinden.jheerink14 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:47:
[...]
Ja, en wordt ook verplicht dus loshalen kan maar is straks niet meer toegestaan (apk ?)
En dan nog, het is iets wat sinds kort aanwezig moet zijn. De auto's die het nu moeten hebben gaan pas over 4 jaar naar de APK keuring. Dus of het dan in de keuringseisen komt te staan, geen idee.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Losmaken als het er op zit mag sowieso niet, nu ook niet. Bij een ongeluk ben je gegarandeerd aansprakelijk.jheerink14 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:47:
Ja, en wordt ook verplicht dus loshalen kan maar is straks niet meer toegestaan (apk ?)
Zelfde idee als wintervelgen zonder TPMS en/of het TPMS signaal negeren.
Nieuws:M3p schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:25:
[...]
Ik snap er ook niks van !!
Kreeg eerst zelf een mail geplande afhaal 8 december
Daarna alles in 1 x eindfactuur vin en afhaaldatum 12 December
Ik heb ook een VIN. Ik kon het alleen vinden door in de broncode te zoeken naar "5YJ".
P.S.
De Chrome VIN-plugin geeft bij geen VIN weer.
Hier ook eindelijk iemand op de Chat te pakken gekregen (Nederlands). Mijn auto zou nog onderweg zijn naar Zeebrugge, VIN koppeling zou rond 5 december moeten gebeuren.
Dan is de vraag aan al onze bootspotters in dit topic, welke boot komt 5 december aan?
Daar zou mijn rode LR dus op moeten staan!
Dan is de vraag aan al onze bootspotters in dit topic, welke boot komt 5 december aan?
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
De Glovis Sirius komt op 5 december (ETA op dit moment) aan in Zeebrugge.kevin.riemens schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:32:
Hier ook eindelijk iemand op de Chat te pakken gekregen (Nederlands). Mijn auto zou nog onderweg zijn naar Zeebrugge, VIN koppeling zou rond 5 december moeten gebeuren.
Zeker weten? Staat er "vin": voor? In de pagina komen gegenereerde karakterstrings voor en daar kan toevallig ook 5YJ in staan.Wilko- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:31:
[...]
Nieuws:
Ik heb ook een VIN. Ik kon het alleen vinden door in de broncode te zoeken naar "5YJ".
P.S.
Zou dus betekenen dat nog lang niet alle VIN's van de Glovis Sirius zijn uitgedeeld. En wederom een medewerker die aangeeft dat de VIN's pas in Zeebrugge worden gekoppeld.photovoltaic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:34:
[...]
De Glovis Sirius komt op 5 december (ETA op dit moment) aan in Zeebrugge.
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Afgelopen maandag heb ik contact gehad met de Servicedesk van Tesla. Zij gaven aan dat mijn auto op dat moment al in Zeebruggen stond. Hij moest alleen nog even naar Amsterdam komen. Kan iemand een inschatting maken (wellicht uit ervaring) hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat ik hem op kan halen?
Inderdaad zoeken op alleen 5YJ geeft geen zekerheid. Pas als het VIN nummer staat in het stukje: "vin":"5YJ..." dan staat het op de juiste plek. Als daar alsnog "vin":null staat, heb je nog geen VIN gekoppeld in de bron.Wilko- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:31:
[...]
Nieuws:
P.S.
Je kan de VIN controleren op https://teslatap.com/vin-decoder.Wilko- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:31:
[...]
Nieuws:
P.S.
Als de VIN plugin het niet kan vinden, dan lijkt het erop dat het een stukje code is van een script.
Het lijkt nu dat er veel auto's worden nog gekoppeld bij aankomst van een boot in Zeebrugge. Toen de Glovis Cosmos daar werd gelost werden er gisteren ook meerdere auto's ineens gekoppeld. Maar goed dit is alsnog alleen maar speculatie. We wachten nu inderdaad nog op de LR batch. SR+'jes genoeg gehad, P's ook. Nu nog LR's.kevin.riemens schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:36:
[...]
Zou dus betekenen dat nog lang niet alle VIN's van de Glovis Sirius zijn uitgedeeld. En wederom een medewerker die aangeeft dat de VIN's pas in Zeebrugge worden gekoppeld.
[ Voor 0% gewijzigd door photovoltaic op 27-11-2019 08:42 . Reden: edit ]
Bij uitgifte van een VIN zou er toch ook iets moeten veranderen in je Tesla Account, klopt dat en hoe kan je dat dan zien?
Dat werd mij ook verteld, tevens dat de verwachte ophaaldatum in de 2e helft van December zal zijn.Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:36:
Afgelopen maandag heb ik contact gehad met de Servicedesk van Tesla. Zij gaven aan dat mijn auto op dat moment al in Zeebruggen stond. Hij moest alleen nog even naar Amsterdam komen. Kan iemand een inschatting maken (wellicht uit ervaring) hoe lang het dan nog ongeveer duurt voordat ik hem op kan halen?
Echter uit andere berichten zou het ook zo maar volgende week kunnen zijn voor jou:). Geduld hebben dus, het feit dat hij al in Belgie zou staan is op zich al goed nieuws.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Verwijderd
De vraag is: staat -ie ook echt daadwerkelijk in Zeebrugge of is -ie nog onderweg naar Zeebrugge.. Dat weet je namelijk nog steeds niet zeker na contact met Tesla 😂.Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:36:
Maar reken maar op minimaal een weekje of twee.
Dit is een stukje van de code wat er voor staat:claudior schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:35:
[...]
Zeker weten? Staat er "vin": voor? In de pagina komen gegenereerde karakterstrings voor en daar kan toevallig ook 5YJ in staan.
{"Color":"Solid Black","CustomerOwned":true,"Vin":"5YJ3xxxxxxx"}
das de felbegeerde VINWilko- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:49:
[...]
Dit is een stukje van de code wat er voor staat:
{"Color":"Solid Black","CustomerOwned":true,"Vin":"5YJ3xxxxxxx"}
NOPE...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:51:
Iemand met vin 8-11 al een sms of mail gehad met een datum?
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
Ze gaf echt aan dat hij er al stond.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:42:
[...]
De vraag is: staat -ie ook echt daadwerkelijk in Zeebrugge of is -ie nog onderweg naar Zeebrugge.. Dat weet je namelijk nog steeds niet zeker na contact met Tesla <span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_32.png);background-position:59.9882491186839% 61.98589894242068%;background-size:5418.75% 5418.75%" data-codepoints="1f602"></span></span>.
Maar reken maar op minimaal een weekje of twee.
Zoals hierboven al gemeld komt die van mij a.s. Zaterdag in Amsterdam aan, VIN is van 8-11. Denk dat er veel van deze datum Zaterdag aankomen. Verwacht binnen enkele dagen daarna een sms te krijgen aldus de Tesla medewerker.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:51:
Iemand met vin 8-11 al een sms of mail gehad met een datum?
M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12
Mijn VIN is ook van 8 nov maar kreeg 2 weken geleden al te horen dat hij die zaterdag daar aan zou komen.jurinho123 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:58:
[...]
Zoals hierboven al gemeld komt die van mij a.s. Zaterdag in Amsterdam aan, VIN is van 8-11. Denk dat er veel van deze datum Zaterdag aankomen. Verwacht binnen enkele dagen daarna een sms te krijgen aldus de Tesla medewerker.
Hier ook nog geen SMS dus ik zou hier niet teveel waarde aan hechten
Het is echt wie je aan de chat of telefoon krijgt. Van de week gechat...levering 29-11. Gister gebeld want ik had niks gehoord qua SMS of mail...auto stond in Zeebrugge op de Glovis Cosmos. Ik snap het niet meer, maar het kan niet lang meer duren lijkt mijjurinho123 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:58:
[...]
Zoals hierboven al gemeld komt die van mij a.s. Zaterdag in Amsterdam aan, VIN is van 8-11. Denk dat er veel van deze datum Zaterdag aankomen. Verwacht binnen enkele dagen daarna een sms te krijgen aldus de Tesla medewerker.
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
De opmerking kolom is verwijderd in de excel sheet, kan iemand dat terug zetten ?
Kunnen we een tabblad toevoegen met regels ? Blijkbaar stellen mensen constant filters in en slaan dat op. Dat is niet slim. Dat kan prima in read only modus.
Kunnen we een tabblad toevoegen met regels ? Blijkbaar stellen mensen constant filters in en slaan dat op. Dat is niet slim. Dat kan prima in read only modus.
Gisteren werd via de chat nog aangegeven dat mijn levering voorlopig gepland staat op 4-12. Ik heb ook een 8-11 VIN. Maar weet niet hoeveel waarde ik hier aan moet hechten...d.forma schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:00:
[...]
Mijn VIN is ook van 8 nov maar kreeg 2 weken geleden al te horen dat hij die zaterdag daar aan zou komen.
Hier ook nog geen SMS dus ik zou hier niet teveel waarde aan hechten
Verwijderd
Dat zou betekenen dat ze de VINs van 1/11 en 8/11 tegelijk uitleveren. Toch die betere setup bij Koopman!dplr56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:03:
[...]
Gisteren werd via de chat nog aangegeven dat mijn levering voorlopig gepland staat op 4-12. Ik heb ook een 8-11 VIN. Maar weet niet hoeveel waarde ik hier aan moet hechten...
Verwijderd
oke. Iemand anders van tesla aan de telefoon vorig week die kon mij vermelden dat de auto afgelopen zondag aan zou komen in zeebrugge.jurinho123 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:58:
[...]
Heb ook VIN 8-11 en maandag via chat te horen gekregen 4 decemberdplr56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:03:
[...]
Gisteren werd via de chat nog aangegeven dat mijn levering voorlopig gepland staat op 4-12. Ik heb ook een 8-11 VIN. Maar weet niet hoeveel waarde ik hier aan moet hechten...
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Verwijderd
ik denk helaas niet zoveel want ze zeiden tegen mij als eerste 25-11dplr56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:03:
[...]
Ik bel met Tesla (nu) en ik krijg voicemail. (menu 1-1)
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
4 december is een datum die ik de afgelopen dagen veel voorbij zie komen hier. Gaat lekker druk worden bij koopmanQS08 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:07:
[...]
Heb ook VIN 8-11 en maandag via chat te horen gekregen 4 december
Verwijderd
Staat er iets in je account qua levering? Email? SMS?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:07:
[...]
ik denk helaas niet zoveel want ze zeiden tegen mij als eerste 25-11
Er staat dat hij ging naar Antwerp ANCH = AnchorageNick1979 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:06:
GRAND NEPTUNE Gaat naar Antwerpen
Zo heet de ankerplaats waar hij nu netjes ligt te wachten.
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Verwijderd
nope. Alleen op mijn eindfactuur staat geplande levering 24-11Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:10:
[...]
Staat er iets in je account qua levering? Email? SMS?
Ook ik heb gisteren het delivery team gesproken. Zowel mijn auto als die van een collega schijnen op de 16e al in Zeebrugge aangekomen te zijn en zijn nu op transport naar Amsterdam. Daar zouden ze vandaag of vrijdag aankomen. De verwachte levering is rond 4 december maar uiteraard met een flinke slag om de arm.
De uitleveringen van gisteren en vandaag zijn allemaal 2 dagen opgeschoven omdat ze nu het terrein aan het ombouwen zijn, tent verplaatsen, auto's verplaatsen etc. Ze komen ruimte te kort en moeten elke cm benutten.
De leverings sms alsmede de kenteken sms zouden waarschijnlijk ook deze week komen. Deze 2 kunnen ook gerust een paar seconden na elkaar verstuurd worden.
Aldus de woorden van de uiterst vriendelijke medewerker die er naar eigen zeggen al 5 jaar werkt.
Mijn auto is in de G-XXX-SK reeks.
De uitleveringen van gisteren en vandaag zijn allemaal 2 dagen opgeschoven omdat ze nu het terrein aan het ombouwen zijn, tent verplaatsen, auto's verplaatsen etc. Ze komen ruimte te kort en moeten elke cm benutten.
De leverings sms alsmede de kenteken sms zouden waarschijnlijk ook deze week komen. Deze 2 kunnen ook gerust een paar seconden na elkaar verstuurd worden.
Aldus de woorden van de uiterst vriendelijke medewerker die er naar eigen zeggen al 5 jaar werkt.
Mijn auto is in de G-XXX-SK reeks.
Daar ligt/lag de Jasper Arrow ook, oude bekendeNick1979 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:06:
GRAND NEPTUNE Gaat naar Antwerpen
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Even een andere vraag.
Als de LM een Tesla heeft besteld. Moet je dan zelf een account aanmaken, moet de LM dat doen of maakt Tesla een account aan op basis van het opgegeven e-mail adres en de bestelling?
Als de LM een Tesla heeft besteld. Moet je dan zelf een account aanmaken, moet de LM dat doen of maakt Tesla een account aan op basis van het opgegeven e-mail adres en de bestelling?
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
afhankelijk van je LM. Ik kreeg een eigen account en werd verteld dat vanaf de besteldatum all info vanuit Tesla rechstreeks aan mij komt.Dennis014 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:15:
Even een andere vraag.
Over Alphabet en Leaseplan lees ik echter andere dingen ofer secundaire accounts.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Hmm, oké. Ik kreeg net van de LM de link doorgestuurd naar de site van Tesla met de boodschap dat ik zelf even een account moest aanmaken.Swede schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:16:
[...]
afhankelijk van je LM. Ik kreeg een eigen account en werd verteld dat vanaf de besteldatum all info vanuit Tesla rechstreeks aan mij komt.
Over Alphabet en Leaseplan lees ik echter andere dingen ofer secundaire accounts.
Daar is, uiteraard, helemaal niets in te zien...
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Verwijderd
Joe, Joe!
LR en woke up with a vin! Ergens tussen 21:00 en 09:00 vannacht. Zaterdag dus al een mail gehad met verwachtte levering 8-15 dec, nu ook een vin.
Warm, warm, warmer...
LR en woke up with a vin! Ergens tussen 21:00 en 09:00 vannacht. Zaterdag dus al een mail gehad met verwachtte levering 8-15 dec, nu ook een vin.
Warm, warm, warmer...
Verwijderd
Ik heb besteld via Arval. Zelf een account aangemaakt op mijn werkemail adres. hier staat netjes de configuratie in die ik heb besteld, maar dat is dan ook het enigeDennis014 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:19:
[...]
Hmm, oké. Ik kreeg net van de LM de link doorgestuurd naar de site van Tesla met de boodschap dat ik zelf even een account moest aanmaken.
Wel krijg ik mails direct van Tesla, dus ik wacht af tot ik de leverdatum toegestuurd krijg via mail/sms. Volgens de LM Arval krijg ik deze informatie ook eerder dan zij.
Lijkt mij dat jouw LM ook een mailadres aan de bestelling gekoppeld heeft. Ook daar gaat het weleens mis....Dennis014 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:19:
[...]
Hmm, oké. Ik kreeg net van de LM de link doorgestuurd naar de site van Tesla met de boodschap dat ik zelf even een account moest aanmaken.
Heb je nog geen "welkom bij Tesla" mail (zoals hieronder) gehad?
------
Hartelijk dank dat u zich aansluit bij de elektrische revolutie en bijdraagt aan onze missie om de wereldwijde transitie naar duurzame energie te versnellen.
We hebben een account voor u aangemaakt waarin u uw profiel en uw Tesla-producten kunt beheren. Als u nog geen nieuw wachtwoord heeft gemaakt, klik dan hier om een nieuw wachtwoord te maken. Er wordt dan een browservenster geopend waarin u gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te voeren.
-----
Ik had al een account voordat mijn LM had besteld en voordat ik de bevestiging kreeg zag ik mijn auto in mijn account, dit was toen helaas alleen de verkeerdeSwede schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:25:
[...]
Lijkt mij dat jouw LM ook een mailadres aan de bestelling gekoppeld heeft. Ook daar gaat het weleens mis....
------
Hartelijk dank dat u zich aansluit bij de elektrische revolutie en bijdraagt aan onze missie om de wereldwijde transitie naar duurzame energie te versnellen.
We hebben een account voor u aangemaakt waarin u uw profiel en uw Tesla-producten kunt beheren. Als u nog geen nieuw wachtwoord heeft gemaakt, klik dan hier om een nieuw wachtwoord te maken. Er wordt dan een browservenster geopend waarin u gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te voeren.
-----

Een collega van mij had later (na de bestelling van LM) een account aangemaakt en zag direct zijn auto in zijn account, dat was gelukkig meteen de juiste.
Ik had gisteren iemand van Delivery aan de lijn die zei dat mijn VIN (gekoppeld in de laatste 2-3 dagen) voor boot is die onderweg is en 11 december pas aankomt in Amsterdam. Lijkt me niet dat dat de Sirius is dus of ze zijn beide boten tegelijk aan het koppelen of de VINs die nu binnenkomen zijn voor de Dong.kevin.riemens schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:36:
[...]
Zou dus betekenen dat nog lang niet alle VIN's van de Glovis Sirius zijn uitgedeeld. En wederom een medewerker die aangeeft dat de VIN's pas in Zeebrugge worden gekoppeld.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Heb je besteld vanuit de direct beschikbaar voorraad?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:20:
Joe, Joe!
Warm, warm, warmer...
Verwijderd
NeeTjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:35:
[...]
Heb je besteld vanuit de direct beschikbaar voorraad?

Denk dat Elon mijn configuratie mooi vond en 'm even gepushed heeft.
Nee, alleen maar gehad nadat ik zelf een account had aangemaakt maar hier staat verder niets in.Swede schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:25:
[...]
Lijkt mij dat jouw LM ook een mailadres aan de bestelling gekoppeld heeft. Ook daar gaat het weleens mis....
------
-----
Als het goed is heeft LM mijn e-mail adres gebruikt bij het bestellen.
Anders had hij al direct een VIN gehad (bij snel beschikbaar). Maar inderdaad wel weer gek dat een bestelling in november voorrrang heeft op bestelling van augustus, september of oktoberTjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:35:
[...]
Heb je besteld vanuit de direct beschikbaar voorraad?

Verwijderd
Kunnen ze volgens mij niet eens zien. Ene x vertelde ze mij dat -ie vanuit Zeebrugge onderweg was naar Amsterdam. Week later stond -ie nog op het schip richting Zeebrugge..

Net iemand aan de lijn gehad, maar wijzer ben ik niet geworden. Verwachte leverdatum is 2e week van december, wat voor de mevrouw aan de telefoon de week 2-8 dec is (ik beg to differ, maar goed). Nog geen teken, eind van deze week verwacht ze dat. Volgende week verwacht ze de sms met de afleverdatum.macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:09:
Ik bel met Tesla (nu) en ik krijg voicemail. (menu 1-1)
Tenminste heeft ze bevestigd dat ze mijn e-mail en telefoonnummer hebben. Dus voortaan alleen maar afwachten.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Verwijderd
ja haha dat was bij mij ook het geval. Auto was al aangekomen in zeebrugge en onderweg naar amsterdam. Een week later weer vragen en toen stond hij al in amsterdam. Vorige week maar even gebeld. Nee hoor uw auto is nog op de bootVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:54:
[...]
Kunnen ze volgens mij niet eens zien. Ene x vertelde ze mij dat -ie vanuit Zeebrugge onderweg was naar Amsterdam. Week later stond -ie nog op het schip richting Zeebrugge..
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:55:
[...]
ja haha dat was bij mij ook het geval. Auto was al aangekomen in zeebrugge en onderweg naar amsterdam. Een week later weer vragen en toen stond hij al in amsterdam. Vorige week maar even gebeld. Nee hoor uw auto is nog op de boot

Dat dus. Geen peil op te trekken!Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:55:
[...]
ja haha dat was bij mij ook het geval. Auto was al aangekomen in zeebrugge en onderweg naar amsterdam. Een week later weer vragen en toen stond hij al in amsterdam. Vorige week maar even gebeld. Nee hoor uw auto is nog op de boot

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Haha same here!Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:55:
[...]
Verwijderd
Niet per se. De mijne staat al op naam. Levering 4/12Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:01:
Eerste toelating / tenaamstelling, gebeurt dat pas op de dag van levering?
Verwijderd
Levering op 29/11, maar staat nog niet op naam.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:05:
[...]
Niet per se. De mijne staat al op naam. Levering 4/12
En gaat er iemand vandaag naar Amsterdam?
Ze hebben niks beloofd, er is een levergarantie die ook aan alle kanten rammelt aangezien ze daar geen duidelijkheid in kunnen/willen geven. Vertrouwen is een fragiel component wat niet versterkt wordt door verkeerde en slechte communicatie....bottom line schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:05:
[...]
Ze hebben 1 ding beloofd, en dat is levering/tenaamstelling in 2019. Ze hebben geen week van levering gegeven, geen tijdstip van: je krijgt dan ongeveer je vin, .... Nee. Het enige dat je weet is dat je de 4% bijtelling gaat krijgen. Dus vertrouw aub erop. Ga de laatste weken bellen, als er nog maar 1 boot onderweg is, maar nu kan het nog alle kanten uit.

Maar ook hier wachten we weer rustig af, even kijken of ik nog wat vingernagels kan scoren op blackfriday
Verwijderd
Gatverdamme.NightHawk4 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:14:
[...]
Ze hebben niks beloofd, er is een levergarantie die ook aan alle kanten rammelt aangezien ze daar geen duidelijkheid in kunnen/willen geven. Vertrouwen is een fragiel component wat niet versterkt wordt door verkeerde en slechte communicatie....![]()
Maar ook hier wachten we weer rustig af, even kijken of ik nog wat vingernagels kan scoren op blackfriday
Ik denk dat ze nu alles ready maken om die 1000 leveringen per dag aan te tikken..
Model 3
Ik denk dat we het er allemaal in elk geval wel over eens kunnen zijn dat ze bij Tesla NL een drukke december maand tegemoet gaan
Kun je het in je account zien als er een kenteken is toegewezen?
Ik dacht als ElonDusk een VIN heeft, ik vast ook wel.. helaas moest mevrouw aan de telefoon mij teleurstellen. Maar waarschijnlijk wel dit jaar misschien hopelijk wel verwachte levering.

Nee, even bellen of mailen met delivery.Sunri5e schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:20:
Kun je het in je account zien als er een kenteken is toegewezen?
Ja hopelijk komende dagen.. Iemand met zelfde config had een VIN 2 dagen voor mij (met latere besteldatum) dus alles gaat door elkaar heen... Er zullen komende dagen heel wat VINS verdeeld wordenIntronic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:24:
Ik dacht als ElonDusk een VIN heeft, ik vast ook wel.. helaas moest mevrouw aan de telefoon mij teleurstellen. Maar waarschijnlijk wel dit jaar misschien hopelijk wel verwachte levering.

Model 3
Verwijderd
Hahah, juridisch gezien waterdicht dit.Intronic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:24:
Dat zijn veel hoopvolle woorden die jou genoeg zekerheid gevenIntronic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:24:

Haha ja zo zei ze het ook echt . Ga Athlon nog maar eens contacteren, week 49 levering zit er niet meer in gok ik.
Mag voor mij ook nog wel een SR+ bij hoor. Volgens mij wacht ik al lang genoeg inmiddels....photovoltaic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:40:
[...]
. SR+'jes genoeg gehad, P's ook. Nu nog LR's.
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Heeft de SR+ ook een aanduiding op de achterklep staan?
Ja van Athlon had ik week 38/39 ofzo gekregenIntronic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:30:
Haha ja zo zei ze het ook echt . Ga Athlon nog maar eens contacteren, week 49 levering zit er niet meer in gok ik.

Model 3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.