de 2020 Performance model krijgt als enige donkergrijze 20" velgen ipv lichte...Basb1 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:01:
[...]
domme vraag maar ga m toch stellen:
wat is verschil tussen het 2019 en 2020 model? (behalve het jaartal)
Geen stomme vraag. Ik vroeg me af waarom ik een 2020 model krijg, aangezien ik mijn TM3 binnen 2019 krijg.Basb1 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:01:
[...]
domme vraag maar ga m toch stellen:
wat is verschil tussen het 2019 en 2020 model? (behalve het jaartal)
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
......en het waarschuwingssysteem (piepjes) voor voetgangers bij lage snelhedenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:02:
[...]
de 2020 Performance model krijgt als enige donkergrijze 20" velgen ipv lichte...
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Amerikanen zijn wel vaker raar als het om model jaren gaat. In principe is daar de regel dat alle auto's die worden gelanceerd na de zomer worden gezien als model van het jaar erna.macedon schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:02:
[...]
Geen stomme vraag. Ik vroeg me af waarom ik een 2020 model krijg, aangezien ik mijn TM3 binnen 2019 krijg.
Dus een update/nieuw model uit september 2019 wordt daar gezien als 2020 model.
Zo lanceerde Chevrolet op 29 september 1966 de Camaro maar ze hebben als modeljaar 1967...
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
En betere geluidisolatie dacht ik
Model 3
Dit is in Europa (lees: Duitsland) toch ook gewoon al lang zo? BMW 2020 modellen zijn nu al te verkrijgen volgens mijDennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:09:
[...]
Amerikanen zijn wel vaker raar als het om model jaren gaat. In principe is daar de regel dat alle auto's die worden gelanceerd na de zomer worden gezien als model van het jaar erna.
Dus een update/nieuw model uit september 2019 wordt daar gezien als 2020 model.
Zo lanceerde Chevrolet op 29 september 1966 de Camaro maar ze hebben als modeljaar 1967...
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Als we toch vragen op niveau aan het stellen zijn. Hoe krijg ik die voetnoot met: SR+, PW, etc. onder mijn bericht?
Instellingen > profiel > signatureVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:13:
Als we toch vragen op niveau aan het stellen zijn. Hoe krijg ik die voetnoot met: SR+, PW, etc. onder mijn bericht?
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Jij zegt het.Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:12:
[...]
Dit is in Europa (lees: Duitsland) toch ook gewoon al lang zo? BMW 2020 modellen zijn nu al te verkrijgen volgens mij
Ik weet alleen maar dat Amerikanen zo redeneren. Als jij zegt dat het in Europa hetzelfde gaat geloof ik dat meteen
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Zojuist toch nog maar eens gebeld naar Tesla. Feest! Kenteken + indicatie leverdatum gekregen.
4-okt besteld (zakelijk zzp)
8-nov vin in source
26-nov (vandaag) maar eens gebeld, te horen gekregen dat er een VIN is gekoppeld (wist ik dus al via source, maar gedaan alsof mn neus bloedde) + kenteken doorgekregen + "ready for delivery" op 3 dec, en waarschijnlijke leverdatum op 4 dec. Onder voorbehoud ivm drukte, dus kon paar dagen uitlopen
LR AWD / wit ext. / zwart int. / aero / geen trekhaak
YES!!! congratz! 😊ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
De P's beginnen nu ook VIN's te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:58:
Begint er op te lijken dat ze aardig op stoom aan het raken zijn bij Tesla. Het regent VIN's en ook de mails worden met terugwerkende kracht nog beantwoord.
Nu alleen nog een SMS met een afleverdatum, dan is het feest helemaal compleet.
Nu alleen de LR AWD's nog

Verwijderd
Zojuist toch maar Tesla weer gebeld naar radiostilte en mooi chat bericht
Account staat op "ready to be assigned" of iets in die geest. Moest nog heeeel even geduld hebben volgens de dame. Ik zeg ja dat leer je wel als je een Tesla besteld, Toen moest ze lachen.
Blijft bijzonder
Account staat op "ready to be assigned" of iets in die geest. Moest nog heeeel even geduld hebben volgens de dame. Ik zeg ja dat leer je wel als je een Tesla besteld, Toen moest ze lachen.
Blijft bijzonder
[quote]lo3k schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:17:
[...]
Zojuist toch nog maar eens gebeld naar Tesla. Feest! Kenteken + indicatie leverdatum gekregen.
8-nov vin in source
26-nov (vandaag) maar eens gebeld, te horen gekregen dat er een VIN is gekoppeld (wist ik dus al via source, maar gedaan alsof mn neus bloedde) + kenteken doorgekregen + "ready for delivery" op 3 dec, en waarschijnlijke leverdatum op 4 dec. Onder voorbehoud ivm drukte, dus kon paar dagen uitlopen
[/quote
[...]
8-nov vin in source
[/quote
[ Voor 3% gewijzigd door Mdink op 26-11-2019 16:22 ]
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
Zojuist via de LM eindelijk een RN gekregen.
Nu nog wachten op mijn account, VIN en leverdatum....
Ik noem het vooruitgang
Nu nog wachten op mijn account, VIN en leverdatum....
Ik noem het vooruitgang
Iemand al kenteken en leverdatum van P die vandaag VIN heeft gekregen?
T3 P / Deep Blue / Black / 20" Grey / KSN: 19-9 / VIN: 26-11 / ?
Ik zou je restrictiedatum verwijderen van je bestelling (al is die al voorbij). Zorgt voor enorme vertraging.Mdink schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:21:
[quote]lo3k schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:17:
[...]
8-nov vin in source
[/quote
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Net nogmaals een chat gestart met een de zelfde stomme vraag of ik al een VIN gekoppeld heb aan mn RN. De eerste keer kwam de EN medewerker niet heel zeker over.KermitNL schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:47:
Ook hier een VIN verkregen via de chat!
Ik zal straks de Excel aanpassen:)
Dit keer via een NL medewerker zelfde VIN doorgekregen + een verwachte leverdatum van 11 december. Helaas nog geen kenteken.
Ik moet zeggen dat ik dit allemaal vrij snel vind aangezien ik "pas" besteld heb op 31-10...
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Collega heeft vandaag een VIN gekregen voor een witte P en via chat een leverdatum van 11 december.erik.van.loenen schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:24:
Iemand al kenteken en leverdatum van P die vandaag VIN heeft gekregen?
Tesla geeft aan, verwachte leverdatum 11 dec. Auto is onderweg naar Amsterdam, per truck vanaf Zeebrugge.
Ik verwacht daarom een grote kans dat mijn VIN gekoppeld is in Zeebrugge de afgelopen dagen.
Ik verwacht daarom een grote kans dat mijn VIN gekoppeld is in Zeebrugge de afgelopen dagen.
Net even gechat met een NL medewerker, standaard reactie "bellen of mailen" wij kunnen verder niets zeggen.KermitNL schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:26:
[...]
Net nogmaals een chat gestart met een de zelfde stomme vraag of ik al een VIN gekoppeld heb aan mn RN. De eerste keer kwam de EN medewerker niet heel zeker over.
Dit keer via een NL medewerker zelfde VIN doorgekregen + een verwachte leverdatum van 11 december. Helaas nog geen kenteken.
Ik moet zeggen dat ik dit allemaal vrij snel vind aangezien ik "pas" besteld heb op 31-10...
Zojuist telefonisch bevestiging gekregen dat mijn auto op de Glovis Cosmos staat (VIN 8-11)
Verwachte aankomst tijd van de auto is 30-11 (het duurt namelijk een paar dagen om die boot uit te laden) Na controle en papierwerk pas uitlevering.
Levering blijft vooralsnog 1e of 2e week december. Op dit moment nog geen SMS of bevestigingsmail ontvangen, maar die komt spoedig (werd mij verteld).
Verwachte aankomst tijd van de auto is 30-11 (het duurt namelijk een paar dagen om die boot uit te laden) Na controle en papierwerk pas uitlevering.
Levering blijft vooralsnog 1e of 2e week december. Op dit moment nog geen SMS of bevestigingsmail ontvangen, maar die komt spoedig (werd mij verteld).
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
Ik had geluk dan. Ik kreeg eerst de melding dat ik dit via LM moet navragen en anders via DeliveryNL maar dat zij het voor deze keer ook wilt bekijken voor me...Dennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:30:
[...]
Net even gechat met een NL medewerker, standaard reactie "bellen of mailen" wij kunnen verder niets zeggen.
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Wanneer je VIN gehad?
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:53:
Mail van Tesla!
Verwachte leverdatum: 8-15 december🥳🥳
Sr+/rood/zwart/19”
SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
Ik hoor veel 11 december voorbij komen.. Of die dag wordt heel druk of ze hebben intern te horen gekregen om die datum maar als richtlijn aan te geven (precies midden van de 2e week). Uiteraard worden alle dagen vanaf morgen heel druk dus het zou zomaar ook gewoon waar kunnen zijn
Kunnen we stellen dat als VIN = auto in Zeebrugge....tweakurk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:33:
Zojuist telefonisch bevestiging gekregen dat mijn auto op de Glovis Cosmos staat (VIN 8-11)
Er dan nu M3's met eerdere VINs (8-11 bijvoorbeeld) weer geladen worden in de GC die naar Amsterdam doorvaart?
Verwijderd
Krijg hier het volgende in de chat:
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw delivery vragen kunt u contact opnemen met telefoonnummer 013-7998814 of email DeliveryNL@tesla.com
Wat vullen de mensen in die een VIN hebben gekregen via de Chat in bij de informatie voor het verbinden?
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw delivery vragen kunt u contact opnemen met telefoonnummer 013-7998814 of email DeliveryNL@tesla.com
Wat vullen de mensen in die een VIN hebben gekregen via de Chat in bij de informatie voor het verbinden?
Verwijderd
Gewoon doorvragen. "Ik krijg te horen dat andere dit wel hier te horen krijgen" blablablaVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
Heb ik ook gedaan maar werd afgekapt en chat gesloten....Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
[...]
Gewoon doorvragen. "Ik krijg te horen dat andere dit wel hier te horen krijgen" blablabla
M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12
Verwijderd
"Zodra er meer informatie is nemen ze contact met je op. Mocht je toch vragen hebben, dan kun je ze bereiken op het eerder gegeven emailadres of telefoonnummer. Hier kunnen we ook niets betekenen"Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
[...]
Gewoon doorvragen. "Ik krijg te horen dat andere dit wel hier te horen krijgen" blablabla
en "We hebben hier de informatie niet. Dat gaat allemaal via Delivery"
Verwijderd
Vreemd. Bij mij werkt het wel altijd en dat wil wat zeggen, want ik heb het pas 23.935x geprobeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:46:
[...]
"Zodra er meer informatie is nemen ze contact met je op. Mocht je toch vragen hebben, dan kun je ze bereiken op het eerder gegeven emailadres of telefoonnummer. Hier kunnen we ook niets betekenen"
en "We hebben hier de informatie niet. Dat gaat allemaal via Delivery"
Ik kreeg exact dezelfde reactie.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
Ik heb mijn RN ingevuld en niet mijn VIN. Werd netjes geholpen via de chat. De aardige dame vertelde wel dat mijn vraag, welke uiteraard betrekking had op de leverdatum, bij het Delivery team thuis hoort. Toch vertelde ze mij dat het onder voorbehoud 5 december gaat worden. Overigens gaf ze mij ook nog even mijn VIN door ter bevestiging.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Mij lukt het nooit om een chat te starten. Hij blijft maar laden en laden en laden en laden....iemand een idee?
LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december
Verwijderd
supercharger al geprobeerd?Martijnvdl1987 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:54:
Mij lukt het nooit om een chat te starten. Hij blijft maar laden en laden en laden en laden....iemand een idee?
.... sorry flauw
Bij mij startte de chat heel snel, kreeg een bot en na 1 zin een seconde later de doorverwijzing naar een medewerker. Die vertelde dat VIN nummers / levertijden via DeliveryNL gaan en ze me niet kon helpen.
Mailtje gestuurd.
Mailtje gestuurd.
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).
Verwijderd
Nieuwe chat gestart, krijg nu dit:Dany71 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:52:
[...]
Ik heb mijn RN ingevuld en niet mijn VIN. Werd netjes geholpen via de chat. De aardige dame vertelde wel dat mijn vraag, welke uiteraard betrekking had op de leverdatum, bij het Delivery team thuis hoort. Toch vertelde ze mij dat het onder voorbehoud 5 december gaat worden. Overigens gaf ze mij ook nog even mijn VIN door ter bevestiging.
"het spijt me, maar ik heb geen inzicht in leveringsdetails."
Dus of hun liegen of jullie

Zojuist uitvoerig gesproken ( en meerdere keren in de wacht gezet) met de Tesla medewerker...conclusie tot nu toe: 26/9 heb ik de order geplaatst via LP,,
7/10 is deze pas bij Tesla binnen gekomen, ( dankjewel LP!)
8/11 VIN koppeling verkregen
Na belletje aan Tesla: Eerste indicatie door medewerker op 12/11 was 26/11 ontvangst van sms, levering 1e wk dec.
Verwachte levering is nu niet meer bekend.
Eerder werd op 12/11 ook verteld dat auto al in Zeebrugge stond, blijkt nu dat ie nog gewoon op de boot staat (GC).
Mijn eigen Verwachte indicatie levering is nu mid december, hoop ik.
Ow ja, en dat kentekenverhaal (oftewel een gereserveerde nummerplaat dus) dit nummer werd mij ook al op 12/11 medegedeeld.
Dat zegt mijns inziens ook niets meer nu.. t is gewoon een batch met kentekens die pas daadwerkelijk gekoppeld worden als de auto door douane is en de plaat er fysiek op geplaatst wordt.
Gezien de tijdslijnen valt er dus totaal geen waarde aan gehecht te worden.
De Uitvoering die in bestelling staat is een SR+, 18” aero, midnight silver.
Kortom: T blijft allemaal maar puur giswerk bij Tesla...
Enige garantie die ik “waarschijnlijk” heb is levering voor 31 december...
Zijn we dus gewoon in total 3 maanden onderweg..
Na belletje aan Tesla: Eerste indicatie door medewerker op 12/11 was 26/11 ontvangst van sms, levering 1e wk dec.
Eerder werd op 12/11 ook verteld dat auto al in Zeebrugge stond, blijkt nu dat ie nog gewoon op de boot staat (GC).
Ow ja, en dat kentekenverhaal (oftewel een gereserveerde nummerplaat dus) dit nummer werd mij ook al op 12/11 medegedeeld.
Dat zegt mijns inziens ook niets meer nu.. t is gewoon een batch met kentekens die pas daadwerkelijk gekoppeld worden als de auto door douane is en de plaat er fysiek op geplaatst wordt.
Verwijderd
Dat is wel erg zwart / wit...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:56:
[...]
Nieuwe chat gestart, krijg nu dit:
Ik kan nog tig andere redenen bedenken hoor...

Er komen nog 3 boten aan. Dit is echt niet de enige uitdeling van VIN's voor het einde van het jaar hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:56:
[...]
Relax, kijk een filmpje en doe andere dingen ipv. je hier te komen opfokken.
Heb ik op mijn werk laptop ook (zal wel blokkade oid op zitten), heb het op mijn mobiel geprobeerd en daar ging ie wel.Martijnvdl1987 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:54:
Ik heb ingelogd met mijn Vin en als onderwerp chat Kenteken. Kreeg meteen een medewerker welke mij meteen mijn kenteken gaf.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:56:
[...]
Blijkbaar moet je dus gewoon de juiste persoon treffen.
SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12
Verwijderd
Dat snap ik, maar het is toch raar dat ik 2 maanden geleden heb besteld en dat ik hier van tig mensen lees dat ze een VIN hebben gekregen met precies dezelfde configuratie, terwijl ze veel later hebben besteld?bottom line schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:59:
[...]
Er komen nog 3 boten aan. Dit is echt niet de enige uitdeling van VIN's voor het einde van het jaar hoor.
Dit dus. Komt echt wel goed. Beetje onnodig om 10x een nieuwe chat op te starten.bottom line schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:59:
[...]
Er komen nog 3 boten aan. Dit is echt niet de enige uitdeling van VIN's voor het einde van het jaar hoor.
En bedankt!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:56:
[...]
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Verwijderd
Bij mij precies hetzelfde, ook 8/11 VIN. Kortom, je weet het niet. Verwacht wel uiterlijk 2e week december de levering, maar ben vooral benieuwd voor iedereen die nu pas een VIN of nog niet eens heeft gekregen. Als je al ziet dat de 1/11 en 8/11 VIN's zoveel vertraging oplopen... Ze moeten in december simpelweg een kleine 1000 auto's per werkdag gaan uitleveren om het te halen.mistercage schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:59:
Zojuist uitvoerig gesproken ( en meerdere keren in de wacht gezet) met de Tesla medewerker...conclusie tot nu toe: 26/9 heb ik de order geplaatst via LP,,
Mij en een andere gebruiker is (met 8nov VIN) gezegd dat levering 4dec zal plaatsvinden. Maak jezelf maar niet te gek, hij komt echt in twee drie weken en dan ben je dit topic alweer vergetenmistercage schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:59:
Verwijderd
Ik heb verdomme alle tesla videos op Youtube al minimaal 1x gezienerik111erik schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:04:
[...]
Dit dus. Komt echt wel goed. Beetje onnodig om 10x een nieuwe chat op te starten.
Verwijderd
Gaat het?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:13:
[...]
Ik heb verdomme alle tesla videos op Youtube al minimaal 1x gezien
Verwijderd
Weet niet of het een repost is, vast wel maar Glovis Cosmos zojuist tijd aangepast naar 28 november aankomst in Amsterdam. Verwacht dat daar veel 1/8 november VIN's op staan. Vind het bijna gek om te geloven dat na dit wachten het dan bijna zover is.
Dus toch nog sneller dan mijElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:51:
[...]
RN = 14
VIN = vanaf RN dag tot nu = 104 met wachten op RN=118
En nu ophalen...
Maar rijd superrrr
En wit interieur is nice
Ik hoop met je mee. Dit form is eigenlijk heel slecht voor je geduld. Ben nog nooit zo hyped geweest mbt een auto..
Als ik mijn model 3 krijg en hij rijdt niet geweldig (zweven over de weg, 340km per uur, optrekken in 1,2 seconden, range 700 kilometer..) ben ik heel teleurgesteld 😂 lees: de verwachtingen worden steeds groter hoelanger je moet wachten.
Ontopic: vandaag gebeld. Wederom stond mijn 06 er weer niet in, blijkbaar toch niet aangepast. Wederom aangepast door Tesla. Ook was de naam: 000 dit ook veranderd door mijn naam.
Donderdag maar weer bellen en vragen of alles goed staatz
Als ik mijn model 3 krijg en hij rijdt niet geweldig (zweven over de weg, 340km per uur, optrekken in 1,2 seconden, range 700 kilometer..) ben ik heel teleurgesteld 😂 lees: de verwachtingen worden steeds groter hoelanger je moet wachten.
Ontopic: vandaag gebeld. Wederom stond mijn 06 er weer niet in, blijkbaar toch niet aangepast. Wederom aangepast door Tesla. Ook was de naam: 000 dit ook veranderd door mijn naam.
Donderdag maar weer bellen en vragen of alles goed staatz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:19:
Weet niet of het een repost is, vast wel maar Glovis Cosmos zojuist tijd aangepast naar 28 november aankomst in Amsterdam. Verwacht dat daar veel 1/8 november VIN's op staan. Vind het bijna gek om te geloven dat na dit wachten het dan bijna zover is.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Verwijderd
Sorry...even zijspoortje. :-)
Kreeg vandaag deel van mijn Tesla binnen. Totaal onverwacht stond de postbode met een mattenset voor de deur.....
Kreeg vandaag deel van mijn Tesla binnen. Totaal onverwacht stond de postbode met een mattenset voor de deur.....
Verwijderd
Bijna een hartverzakking toen ik net in de Source Code 2 hits kreeg op '5Y' (was er eerst steeds 1). Helaas geen 5YJ... Er is dus wel iets veranderd in de Source, ik heb alleen geen idee wat precies
.
Zojuist ben ik gebeld door Tesla. Aardige Engelstalige dame. Of ik volgende week donderdag m'n auto kom ophalen. Gaat het nu dan toch echt gebeuren
#zinin

Jup, werd mij (ook 8nov vin) ook verteld vandaag. Afgelopen donderdag werd mij nog 27e verteld (en omdat ik niets had gehoord en mijn telefoonnr niet zichtbaar is in mijn account, nog maar eens een mailtje achteraan gedaan. Telefoonnummer staat gelukkig goed).itsyours2relive schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:12:
[...]
Mij en een andere gebruiker is (met 8nov VIN) gezegd dat levering 4dec zal plaatsvinden. Maak jezelf maar niet te gek, hij komt echt in twee drie weken en dan ben je dit topic alweer vergeten
Oh ja, email naar deliverynl werkt op dit moment prima voor mij. Ze reageren vlot (vandaag na een paar uur, vorige keer na een dag) en in ieder geval met ongeveer net zo nuttige info (vertelden mij mijn VIN en verwachte leverdatum die natuurlijk steeds veranderd) als via de telefoon.
Liberte, Egalite et Fraternite
Toevallig vanmiddag chatcontact gehad met m'n LM (Arval) hierover. Had een week geleden een mail gekregen dat m'n mattenset voorafgaand de levering van de auto verstuurd is en dat ik een track&trace-mail zou krijgen. Geen mail, geen pakketje. Dus conform verzoek van LM, contact met ze opgenomen. Toen de mededeling gekregen dat de mattenset pas verstuurd wordt zodra ik de auto heb.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:27:

Vandaag rond 17:30 heb ik een SMS ontvangen dat ik de auto op 29 november in Tilburg op kan halen. In tegenstelling tot de eerdere afspraak-email, waarin stond dat ik naar Amsterdam moest. Ik heb echter nog geen kenteken gezien...
There's no place like 127.0.0.1
Ja dat is raar.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:03:
[...]
Dat snap ik, maar het is toch raar dat ik 2 maanden geleden heb besteld en dat ik hier van tig mensen lees dat ze een VIN hebben gekregen met precies dezelfde configuratie, terwijl ze veel later hebben besteld?
Dat is zeker niet hoe andere automerken hun sales lijstje afgaan.
Maar Tesla is gewoon qua werking voor 99% anders dan een conventionele autobouwer. Op goede maar ook in slechte manieren.
Ze hebben 1 ding beloofd, en dat is levering/tenaamstelling in 2019. Ze hebben geen week van levering gegeven, geen tijdstip van: je krijgt dan ongeveer je vin, .... Nee. Het enige dat je weet is dat je de 4% bijtelling gaat krijgen. Dus vertrouw aub erop. Ga de laatste weken bellen, als er nog maar 1 boot onderweg is, maar nu kan het nog alle kanten uit.
Zou je aanraden om wat filmpjes van TeslaBjorn te bekijken. Met de 24h challenge ben je al een paar uurtjes
Ook echt, maar dit meen ik echt, werkt enorm motiverend, het boek Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future is echt een aanrader! 350 pagina's leesvoer voor slecht een kleine 7 euro. Inclusief gegarandeerde levering voor het einde van 2019!
Overigs kan je ook eens beginnen aan een Marvel marathon. De hoofdfiguur, Tony Stark, is namelijk grotendeels gebaseerd op Elon Musk
Hoi allen,
Ik heb mijn kenteken kaartje nog niet binnen maar kenteken is wel bekend. Wat ik mij af vroeg is, of dat de laatste 4 nummers van de VIN ook de meldcode is of is chassisnummer anders dan VIN
Ik heb mijn kenteken kaartje nog niet binnen maar kenteken is wel bekend. Wat ik mij af vroeg is, of dat de laatste 4 nummers van de VIN ook de meldcode is of is chassisnummer anders dan VIN
Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ
Oh yesssssElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn hemel wat heeft Elon je te grazen genomen! Maar van harte
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nog een detail:
Tesla medewerker gaf aan dat hij op de Glovis Cosmos staat...
itsyours2relive schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:12:
[...]
Mij en een andere gebruiker is (met 8nov VIN) gezegd dat levering 4dec zal plaatsvinden. Maak jezelf maar niet te gek, hij komt echt in twee drie weken en dan ben je dit topic alweer vergeten
Verwijderd
Ik ook... ALD of 1 van de dochtermaatschappijen?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:27:
Volgens mij heeft er iemand bij Tesla de hele middag ctrl-V zitten drukken. Hier exact hetzelfde.Shandar04 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:55:
Bij mij startte de chat heel snel, kreeg een bot en na 1 zin een seconde later de doorverwijzing naar een medewerker. Die vertelde dat VIN nummers / levertijden via DeliveryNL gaan en ze me niet kon helpen.
Mailtje gestuurd.
Niets wijzer geworden tot nu toe.
Hi allen, Volg sinds mijn bestelling bij lp (begin sept) dit forum. Heb mij bestelling geplaatst op 05/09, rn ontvangen op 12/09. Toen is er wat misgegaan met de betaling volgens lp. Toen op 08/10 een nieuw rn ontvangen. Vandaag dan een VIN toegewezen gekregen, deze had ik vanmiddag nog niet om 14:30 (toen voor het laatst gecheckt). Hoop dat we allemaal snel in onze m3 mogen rijden!
Verwijderd
Laatste vier cijfers van de VIN vormen inderdaad de meldcode.fatihtuncer schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:14:
Hoi allen,
Mij werd gisteren gezegd dat hij op een trailer stond en morgen op de nieuwe uitleverlocatie aankomt...mistercage schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:17:
Nog een detail:
[...]
Ik gok dat wij inmiddels meer weten over boten, stormen en nautische stromingen dan de helpdeskmedewerkers bij Tesla... :-D
Volgens mij kunnen we helaas niks concluderen tot we een SMS gehad hebben. Vandaag voor het eerst weer gelezen over SMSjes die binnen komen; lijkt er op dat het Delivery Team weer op stoom komt nu morgen de nieuwe locatie open gaat.
Ahoy
Na vanmiddag van de chat mevrouw te horen gekregen te hebben dat 11 december wellicht mijn verwachte leverdatum was, maar dat ik ter bevestiging even moest bellen met delivery dus toch even gebeld.
Kreeg te horen dat er een auto gekoppeld is (hoera!) en dat deze momenteel op de oceaan tussen San Fran en Amsterdam op een boot staat. Die boot komt dus 11 december aan in Amsterdam... levering “midden-eind december”. Gaat bij mij om een VIN van ná zaterdag, want vrijdagmiddag was er nog niets gekoppeld.
Bootje is wellicht de Dong die bijna in het Panama kanaal is? Sirius komt eerder aan in Amsterdam, volgens mij... Heropstand van de Panama theorie?
Kreeg te horen dat er een auto gekoppeld is (hoera!) en dat deze momenteel op de oceaan tussen San Fran en Amsterdam op een boot staat. Die boot komt dus 11 december aan in Amsterdam... levering “midden-eind december”. Gaat bij mij om een VIN van ná zaterdag, want vrijdagmiddag was er nog niets gekoppeld.
Bootje is wellicht de Dong die bijna in het Panama kanaal is? Sirius komt eerder aan in Amsterdam, volgens mij... Heropstand van de Panama theorie?
Verwijderd
Wat is de nieuwe locatie eigenlijk? In m'n account staat nog steeds de Koopman Terminal 👀
Ik zit ook bij Arval, matten al een week binnen maar geen auto. Ook lojack wil al langskomen😉tom030 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:51:
[...]
Toevallig vanmiddag chatcontact gehad met m'n LM (Arval) hierover. Had een week geleden een mail gekregen dat m'n mattenset voorafgaand de levering van de auto verstuurd is en dat ik een track&trace-mail zou krijgen. Geen mail, geen pakketje. Dus conform verzoek van LM, contact met ze opgenomen. Toen de mededeling gekregen dat de mattenset pas verstuurd wordt zodra ik de auto heb.Tegensprekende berichten. Maar goed, heb op dit forum geleerd dat het communicatieniveau zo nu en dan niet helemaal top is bij LM's, evenals bij Tesla
. #enjoyingtheride
had je al een vin / sms enzo gekregen?reinhier schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:42:
Zojuist ben ik gebeld door Tesla. Aardige Engelstalige dame. Of ik volgende week donderdag m'n auto kom ophalen. Gaat het nu dan toch echt gebeuren#zinin
Verwijderd
Nice! Wat is je confi? En wanneer besteldVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:06:
Yes, SMS ontvangen, auto wordt 29/11 afgeleverd!!!!
Heb je die vandaag ontvangen? Hoe laat?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:06:
Yes, SMS ontvangen, auto wordt 29/11 afgeleverd!!!!
Yep, zie signature.
Zou eerst morgen die kant op maar ik kreeg een week geleden een SMS met uitstel tot 5-12

Verwijderd
De grand neptune staat nu op de website van de port of zeebrugge op aankomst donderdagavond 22:00. Eerder was dit morgenvroeg dacht ik. Wellicht moet die even wachten tot de Glovis Cosmos weg is. Op basis van de AIS data is de Neptune morgen namelijk wel bij Zeebrugge. Die 1-2 dagen zal het verschil niet meer maken...
Geweldig man! Het is je gegund!!!
ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12
Verwijderd
Op mijn factuur stond 21 nov ophalen, daarna via de chat werd 27 nov gezegd. En deze weet via chat ook 4 dec gezegd. Vin 8 nov. Volgens mij zeggen ze deze date standaard.walto schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:45:
[...]
Jup, werd mij (ook 8nov vin) ook verteld vandaag. Afgelopen donderdag werd mij nog 27e verteld (en omdat ik niets had gehoord en mijn telefoonnr niet zichtbaar is in mijn account, nog maar eens een mailtje achteraan gedaan. Telefoonnummer staat gelukkig goed).
Oh ja, email naar deliverynl werkt op dit moment prima voor mij. Ze reageren vlot (vandaag na een paar uur, vorige keer na een dag) en in ieder geval met ongeveer net zo nuttige info (vertelden mij mijn VIN en verwachte leverdatum die natuurlijk steeds veranderd) als via de telefoon.
Verwijderd
In de Tesla shop in NL is nu veel meer beschikbaar, waaronder t-shirts en petjes. Veel plezier met shoppen voor de kerst haha.
Verwijderd
Na onderstaand bericht krijg ik nu een derde hit op '5Y'.. Nog steeds geen VIN alleen. Iemand enig idee waarom die Source Code van de pagina steeds verandert?
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:39:
Bijna een hartverzakking toen ik net in de Source Code 2 hits kreeg op '5Y' (was er eerst steeds 1). Helaas geen 5YJ... Er is dus wel iets veranderd in de Source, ik heb alleen geen idee wat precies.
Zijn noodzakelijke scripts die ingeladen worden om de website/pagina te doen werken die toevallig '5Y' mee in hun naam hebben staan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:09:
Na onderstaand bericht krijg ik nu een derde hit op '5Y'.. Nog steeds geen VIN alleen. Iemand enig idee waarom die Source Code van de pagina steeds verandert?
[...]
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Helaas dus niets te maken met dat ze op dat moment met jouw auto bezig zijn 
strtlttrs schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:12:
[...]
Zijn noodzakelijke scripts die ingeladen worden om de website/pagina te doen werken die toevallig '5Y' mee in hun naam hebben staan.
Het is bijna vrijdag.
Black Friday.
En voor jou een vin en voor jou eentje, en jij ook eentje.
Black Friday.
En voor jou een vin en voor jou eentje, en jij ook eentje.
via mail gehad
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Ik heb via chat kenteken gehad, verwachte leverdatum is al 2 keer gegeven (laatste zou morgen zijn) en delivery mail gehad dat de auto gereed staat voor levering, maar daarna niets, geen SMS, geen mail en niets in de account (heb een volledig account gaat niet via LM).
JoostvdB1974 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:19:
[...]
Er stond ineens een afspraak in mijn account (geen SMS, geen mail). Daarop met Tesla gebeld. Afspraak klopte en binnen 10 minuten had ik een mail met de afspraakbevestiging en het kenteken + meldcode.
SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12
Heb antwoord op een mailtje gekregen die ik gisteren had gestuurd. Dat er een vin toegewezen is (wat ik natuurlijk al wist) en verwachte levering. 2e week van dec. En binnen nu en 2 weken ontvang ik meer info
. We gaan het zien! Ben al blij dat ik een vin heb. Rest komt wel goed
Model 3
Sheet even bijgewerkt !!!
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Is mij nog steeds niet duidelijk of hij ook al geactiveerd is in nederland (PWS)?
Snarf70 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:03:
[...]
......en het waarschuwingssysteem (piepjes) voor voetgangers bij lage snelheden
Nee hoor, ik heb hem nu bijna een week en denk nog vaak terug aan hoeveel ik tijd ik hier heb doorgebrachtitsyours2relive schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:12:
[...]
..... en dan ben je dit topic alweer vergeten
(en me zorgen heb gemaakt

Ik snap niet waarom we met delivery team moeten bellen of mailen. Het delivery team zou moeten bezig zijn met onze auto's zo snel mogelijk klaar te zetten. Niet de hele dag aan de telefoon te zijn informatie aan klanten te geven die eigenlijk heel makkelijk door IT systemen verstreken zou kunnen worden.
[ Voor 7% gewijzigd door macedon op 26-11-2019 22:47 ]
Verwijderd
Zijn er mensen met vin van 1-11 waarbij eerst gezegd is levering 11-18 november.. toen levering 27 nog. Verplaats naar 4 december en dat het nu weer veplaatst is? Kenteken reeks GxxxPJ?
Hey dat is leuk. Ik ga ff shoppen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:08:
In de Tesla shop in NL is nu veel meer beschikbaar, waaronder t-shirts en petjes. Veel plezier met shoppen voor de kerst haha.
Had vorige keer die keyfob besteld in de US winkel, moest 25 euro verzendkosten + 40 euro importbelasting betalen. Net toen die binnen kwam was de keyfob ineens in NL winkel te koop

Ander niet tot VIN gerelateerde vragen stellen, dus van ik heb een aantal vragen:
- Zijn alle documenten volledig ontvangen door jullie
- bla bla
- is er al een VIN/kenteken?
Dan gaan ze wel antwoorden (en nemen ze de VIN vraag ook mee)
- Zijn alle documenten volledig ontvangen door jullie
- bla bla
- is er al een VIN/kenteken?
Dan gaan ze wel antwoorden (en nemen ze de VIN vraag ook mee)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:42:
Verwijderd
VIN 1/11Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:30:
Zijn er mensen met vin van 1-11 waarbij eerst gezegd is levering 11-18 november.. toen levering 27 nog. Verplaats naar 4 december en dat het nu weer veplaatst is? Kenteken reeks GxxxPJ?
Mail 11-18/11
Levering van 28 naar 29/11 laten verplaatsen
Zelfde kentekenreeks.
Wat is nu je leverdatum dan?
Leg ze voor je stoel, beentjes er op en droog rijden maar!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:27:
Yesss! Vanavond een vin gevonden in de source! Einde middag was er nog niets te vinden. Helemaal blij!
SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12
Verwijderd
Heb zelf een verplaatsing van 27 naar 4/12. Maar nog (hopelijk ook geen) extra vertraging. Zelfde kenteken range: G-xxx-PJVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:30:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2019 20:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.