M3 SR+ White 18" donker interieur
Op de supportpagina komt vanzelf een pop-up voor een chat:Tatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:10:
Hoe komen jullie bij die chat, die is bij mij constant greyed out

Of anders op dezelfde pagina dit symbool aanklikken:

[ Voor 4% gewijzigd door Devster op 26-11-2019 13:24 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ook al SMS Gehad of via chat gehoord?M3p schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:16:
Yes vin en ophaal datum zijn bekend😍🥰😍🥰😍🥰
Dit staat voor: C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)..
Klopt toch niet?
Na een aantal dagen mee gelezen te hebben toch maar even een berichtje plaatsen.
30-10 een "Welcome to Tesla" mailtje gehad. Gelijk een account gemaakt (Secondary account).
12-11 van LM via chat een RN gehad.
Bestelling: M3 long range awd - Midnight Silver Metallic - 19" lichtmetalen velgen - Premium interieur black.
Nu zie ik dat mensen via de Tesla chat een VIN krijgen maar ik krijg steeds de melding dat ik moet mailen naar het delivery team. Heb ik al 3 keer gedaan maar geen reactie.
Hebben jullie nog tips behalve rustig afwachten........
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12
Ik krijg ook elke keer bij dit soort vragen het antwoord dat zij dit niet kunnen beantwoorden en dat ik hiervoor moet mailen of bellen naar het deliveryteam.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:28:
Toch maar even de chat geopend voor een VIN code, helaas konden ze nog niets vinden..
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Same here! Paar dagen geleden een P VIN gekregen van een Snel Beschikbaar model. 8e digit is een C. Apart!vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:26:
Nog meer mensen met een P een VIN met als 8e digit een C?
Klopt toch niet?
De VIN decoder is niet meer bijgewerkt en kent de P modellen dus niet goed. Niets om je zorgen om te maken.Furr schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:32:
[...]
Same here! Paar dagen geleden een P VIN gekregen van een Snel Beschikbaar model. 8e digit is een C. Apart!
Ow top, schrok al! Thanksdof250 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:33:
[...]
De VIN decoder is niet meer bijgewerkt en kent de P modellen dus niet goed. Niets om je zorgen om te maken.
"good day, as soon as there is information available our sales department will provide you with updates"
En dan "As I haven't heard from you for a few minutes, I assume that you are no longer in need of assistance. However, if you need help at a later time, you can always contact us again."
Krijgen jullie ook alleen maar buitenlanders?
[ Voor 6% gewijzigd door macedon op 26-11-2019 13:35 ]
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Op dit moment is er nog geen fysieke auto met een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, en kunnen wij dus ook nog geen leverindicatie bieden. Deze koppeling gebeurt vlak voor levering. U ontvangt hierover vanzelf per mail of SMS een bericht.
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12
macedon schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:35:
Tweede poging om wat informatie te halen via Chat. Antwoord:
"good day, as soon as there is information available our sales department will provide you with updates"
En dan "As I haven't heard from you for a few minutes, I assume that you are no longer in need of assistance. However, if you need help at a later time, you can always contact us again."
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Kreeg ik een week geleden ook te horen dat ik moest mailen naar Delivery maar nu kreeg ik wel een VIN te horen. Rare gang van zakenRikkieDee schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:32:
[...]
Ik krijg ook elke keer bij dit soort vragen het antwoord dat zij dit niet kunnen beantwoorden en dat ik hiervoor moet mailen of bellen naar het deliveryteam.
Nog steeds geen e-mail of sms. Maar Tesla90 ook in die week. Dus...Zebesco030 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:12:
Verwachte Lever datum van mijn auto staat op 11-12 @macedon @Verwijderd
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Dat is bij hetzelfdevnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:15:
Apart, als ik 'm door de VIN decoder haal krijg ik:
8 - Motor/Drive Unit C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)
Heb toch echt een Performance.. ook in mij account overzicht!
Klopt toch niet dit?
Heb ik ook inderdaad...vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:26:
Nog meer mensen met een P een VIN met als 8e digit een C?
Klopt toch niet?
Zou alleen voor de Model X en Model S zijn... Bij de Model 3 is het puur software en gelden andere waardes voor die positie en ik vermoed dat ze nu gewoon aan de C zijn begonnen
[ Voor 24% gewijzigd door erik.van.loenen op 26-11-2019 13:48 ]
T3 P / Deep Blue / Black / 20" Grey / KSN: 19-9 / VIN: 26-11 / ?
Verwijderd
Heel vreemd dit.. Ik heb een mail gekregen van Delivery Team dat levering waarschijnlijk tweede week van december plaatst gaat vinden. Er is echter nog geen VIN code bekend..Jru schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:35:
Ik denk dat het helpt om hier te posten want opeens een reactie van Tesla Delivery Team via de mail.![]()
[...]
Ik werd geholpen door een mevroiw, die kon mij precies vertellen hoe of watRikkieDee schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:32:
[...]
Ik krijg ook elke keer bij dit soort vragen het antwoord dat zij dit niet kunnen beantwoorden en dat ik hiervoor moet mailen of bellen naar het deliveryteam.
Vreemd, ik kreeg netjes antwoord op al mijn vragen:macedon schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:35:
Tweede poging om wat informatie te halen via Chat. Antwoord:

sinds wanneer heb jij je VINTjejenki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:16:
Zojuist ook mijn kenteken ontvangen via de chat. GxxxSK. Leverdatum staat voorlopig op 3 december.
Raar dat die dan wel weer iets over een leverdatum kan zeggen en bij mij niethulseman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:42:
[...]
Ik werd geholpen door een mevroiw, die kon mij precies vertellen hoe of wat
[...]
Vreemd, ik kreeg netjes antwoord op al mijn vragen:
[Afbeelding]
Ik heb nu net mijn 3e mail naar delivery gestuurd en hoop dat ze nu eens antwoorden.
Dat zou Superp zijn
Verwijderd
lucky you, ik sta al 20mn te wachten op een reactie op mijn vraag...hulseman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:42:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Mooi voor je. Wanneer VIN vandaag? En wat is de verwachte leveringdatum?M3p schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:16:
Yes vin en ophaal datum zijn bekend😍🥰😍🥰😍🥰
Dus weer rustig afwachten maar.....

Shoot me maar lek
Vreemd, naja in elk geval blij dat jij je auto gekoppeld hebthulseman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:42:
[...]
[...]
[Afbeelding]
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Verwijderd
Geen sms gehad?floppyhoesje schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:49:
Weer nieuwe informatie na een belletje. Verwachte leverdatum was vorige keer 04/12 nu niet meer en ze weten ook niet wanneer wel. Auto stond 4/11 al in Amsterdam, 15/11 ook nog maar nu niet meer.. kenteken dat ik 04/11 al heb ontvangen is niet veranderd.
Shoot me maar lek
Verwijderd
Besteld en RN sinds 23/08/2019 restrictie is verwijderd op 12/10 sindsdien stil
G-xxx-RD
5YJ3E7EA0LF54xxxx (2020 model)
config: SR+ PW/B/18/th
Bestelt via leaseplan -> 2 oktober
Ben sindsdien vervolgens zelf achter RN nummer aangegaan. Uiteindelijk eind oktober RN nummer (via LP) ontvangen maar wanneer deze was uitgedeeld was onbekend. Vandaag met Tesla gebeld want ik kreeg geen reactie op e-mail aan deliveryNL. Aan de telefoon gaf de zeer aardige mevrouw aan dat er een VIN+kenteken toegekend was aan mn RN nummer. Voertuig staat nu nog in Zeebrugge en ik zal binnenkort gecontacteerd worden voor de aflevering.
Nee, gaat komende 2 weken ook niet gebeuren ze de mevrouw aan de andere kant van de lijn.. En ze weten nu dus ook niet meer waar de auto is blijkbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door floppyhoesje op 26-11-2019 13:55 ]
Via de chat lieten ze mij weten dat de mensen die via de chat een VIN krijgen, deze VIN ook al reeds bekend was (dus ook via de source te zien moet zijn). Daarna gebeld met Delivery (15 min in de wacht), mijn koppeling staat ook gepland voor 2e week december, uitlevering voor eind dit jaar wordt krap. Waarschijnlijk ook uitleveringen met kerst en in 2020RikkieDee schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:49:
[...]
Vreemd, naja in elk geval blij dat jij je auto gekoppeld hebt
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Verwijderd
Denk ik ook. Ik heb alvast een aanvullende zorgverzekering met gratis therapiesessies aangeschaft voor volgend jaarVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:56:
Idd met de engelse varriant gechat en ze geven aan 11-12 ik denk echt dat het chaotisch gaat worden aankomende weken kwa leveren van die auto's
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
18-11
SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12
Verwijderd
Oké gaven ze nog een reden? Ik heb inmiddels 2 sms'jes gehad.. Staat nog op 5 dec.floppyhoesje schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:54:
[...]
Nee, gaat komende 2 weken ook niet gebeuren ze de mevrouw aan de andere kant van de lijn.. En ze weten nu dus ook niet meer waar de auto is blijkbaar.
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Atlas#22744
Heb ik ook, is normaal.Kasai schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:16:
Ik krijg nu een VIN als ik met de TESLA VIN finder addon naar mijn beheer pagina ga van mijn teslaaccount, maar ik zie deze code voor de rest nergens terug
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
De excel kan ik vanaf kantoor niet openen, dus als iemand zich geroepen voelt om mijn entry bij te werken 😉
Verwijderd
antwoord gehad, nog geen VIN voor mijn Blue Performance.... zucht....Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:45:
[...]
lucky you, ik sta al 20mn te wachten op een reactie op mijn vraag...
ik ga uitloggen, kan het niet meer aan haha

ICE ICE Baby
Verwijderd
WTF! Hoe dan? ik heb 26/9 een Witte P besteld met zwart interieur... nog geen VIN! Gefeliciteerd wel maar ik word hier echt gek vanbeykstra schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:25:
Hier ook VIN binnen vandaag voor een witte P, zwart interieur. Besteldatum 3/10 via Alphabet, RN 8/10.
De excel kan ik vanaf kantoor niet openen, dus als iemand zich geroepen voelt om mijn entry bij te werken 😉
Precies dezelfde config, zelfde chat, uur geleden, geen VIN..... RN gekregen ruim twee maanden eerder, op 03/09.... koekoek

5/10 een P besteld en je kan het nu al niet meer aan? Dan staat je nog een lange maand te wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:25:
[...]
antwoord gehad, nog geen VIN voor mijn Blue Performance.... zucht....
ik ga uitloggen, kan het niet meer aan haha
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Nog geen VIN helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Tatteredhat op 26-11-2019 14:31 ]
Jij bent eigenlijk Elon Dusk 2.0Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:27:
[...]
WTF! Hoe dan? ik heb 26/9 een Witte P besteld met zwart interieur... nog geen VIN! Gefeliciteerd wel maar ik word hier echt gek van
Dit is pas het begin van het wachten
En er staat (of stond) nog geen VIN in je Beheer pagina source?
Same here, Tesla zegt dat de bestelling op 21/10 bij hen in het systeem is gezet, terwijl LM zegt dat ze 1/10 de bestelling hebben geplaatst en 3/10 een bevestiging hebben ontvangen.... hoe danTatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:30:
Oke, heb het even nagevraagd via chat en blijkt dat mijn bestelling bij tesla pas op 11-10 is binnengekomen, na een bestelling bij Athlon van 02-10. Dat komt inderdaad ook overeen met het moment waarop ik m'n RN heb ontvangen. Zit gelukkig nog wel binnen de cut-off, maar toch jammer dat er gewoon meer dan een week overheen gaat vanaf bestelling naar plaatsing van bestelling bij tesla.
Nog geen VIN helaas.

Er zijn hele tegenstrijdige verhalen gezien de vertraging bij Tesla lag in het opvoeren van de LM orders. Niemand schijnt echt te weten waar de cutoff nu echt ligt, zelfs Tesla mensen niet gezien ze allemaal wat anders zeggenTatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:30:
Oke, heb het even nagevraagd via chat en blijkt dat mijn bestelling bij tesla pas op 11-10 is binnengekomen, na een bestelling bij Athlon van 02-10. Dat komt inderdaad ook overeen met het moment waarop ik m'n RN heb ontvangen. Zit gelukkig nog wel binnen de cut-off, maar toch jammer dat er gewoon meer dan een week overheen gaat vanaf bestelling naar plaatsing van bestelling bij tesla.
Nog geen VIN helaas.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
Het begin?!?! Als ik voor 1 januari geen kenteken heb kan ik alles terug geven, inclusief laadpaal.TakeAway schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:31:
[...]
Jij bent eigenlijk Elon Dusk 2.0![]()
![]()
![]()
Dit is pas het begin van het wachten
Ik heb een secundair account, dus nog geen auto in mijn account.TigerHunt schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:31:
[...]
En er staat (of stond) nog geen VIN in je Beheer pagina source?
RN had ik van LP gehad 2 weken terug, vandaag even via CHAT gevraagd of er meer info was?
En ja er is een VIN bekend.
ICE ICE Baby
wit of zwart interieur?djmuggs schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:33:
[...]
Ik heb een secundair account, dus nog geen auto in mijn account.
RN had ik van LP gehad 2 weken terug, vandaag even via CHAT gevraagd of er meer info was?
Een uiterst vriendelijke (ingehuurde) medewerker aan de telefoon gehad die ruim de tijd nam om alles door te nemen. Helaas nog geen VIN maar gezien mijn restrictie er op 22-10 af gehaald is niks opmerkelijks volgens hem. Hij vertelde dat momenteel vooral SR modellen worden gekoppeld. In de 1e en 2e week van december zullen er veel LR en P’s van VIN worden voorzien.
In mijn hoofd was het 14-10, maar ik heb inderdaad gelezen dat dat alweer was verschoven naar 20-10. Je moet wat om je zelf gerust te stellen.Paladin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:32:
[...]
Er zijn hele tegenstrijdige verhalen gezien de vertraging bij Tesla lag in het opvoeren van de LM orders. Niemand schijnt echt te weten waar de cutoff nu echt ligt, zelfs Tesla mensen niet gezien ze allemaal wat anders zeggen(order data of RN nummer datum)

Dan stuurt Tesla enterprise een mailtje dat de bestel batch is ontvangen, dat die bestellingen dan 2 weken op het bureau van Truus liggen is een ander verhaal.....Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:32:
[...]
Same here, Tesla zegt dat de bestelling op 21/10 bij hen in het systeem is gezet, terwijl LM zegt dat ze 1/10 de bestelling hebben geplaatst en 3/10 een bevestiging hebben ontvangen.... hoe dan

Misschien heb je een restrictiedatum en je weet het niet. Ik kan je trouwens in de excel niet vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:27:
[...]
WTF! Hoe dan? ik heb 26/9 een Witte P besteld met zwart interieur... nog geen VIN! Gefeliciteerd wel maar ik word hier echt gek van
Goed nieuws of een nieuw hoofdstuk in de grote wisselende informatiestroom? Helaas nog geen verlossend SMSje van Tesla zelf.
Truus ook altijd.. verpest het voor iedereen (die bij Alphabet heeft besteld)NightHawk4 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:36:
[...]
Dan stuurt Tesla enterprise een mailtje dat de bestel batch is ontvangen, dat die bestellingen dan 2 weken op het bureau van Truus liggen is een ander verhaal.....![]()
![]()
Nu ook ineens antwoord vanuit Deliveryjklaassen schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:45:
[...]
Raar dat die dan wel weer iets over een leverdatum kan zeggen en bij mij niet
Ik heb nu net mijn 3e mail naar delivery gestuurd en hoop dat ze nu eens antwoorden.
Dat zou Superp zijn
Thank you very much for your email. Your account is complete with all contact details mentioned below.
There is a VIN assigned to your order. Once the car will be closer to the service center, you will receive a sms with an expected delivery date.
De reacties via de chat zijn net zo random als data van RN, VIN en leveringMarkboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:42:
Ik heb ook maar eens de chat geprobeerd: ik ontving een mooi copy/paste berichtje "we kunnen alleen technische vragen beantwoorden, ga maar naar DeliveryNL@tesla.com of bel maar"....

ICE ICE Baby
Ja er stond eerst op Tesla site bestel voor 7-oct, toen werd het 14 Oct en vervolgens voor geloof ik de LR en P modellen is het nog verder opgeschoven.Tatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:35:
[...]
In mijn hoofd was het 14-10, maar ik heb inderdaad gelezen dat dat alweer was verschoven naar 20-10. Je moet wat om je zelf gerust te stellen.
Gezien ik ook pas de 17de een RN had en toch echt op 4 Oct door de LM de order uit heb laten sturen, heb ik meerdere malen bij de LM nagevraagd wat nu waarheid is. Ze weten het ook niet exact behalve dat Tesla bij hun heeft aangegeven dat alle orders die voor 7 Oct gedaan zijn geleverd gaan worden dit jaar.
Ik neem het momenteel allemaal maar met een korrel zou en al moet ik dat ding de 31ste om 5 uur halen vind ik het nog prima
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Via welke chat krijgen jullie allen een vin? bij mij is het chat knopje grijs. en via de chat die via de random pop-up zeggen ze dat ik maar naar deliverynl@ moet mailendjmuggs schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:33:
[...]
Ik heb een secundair account, dus nog geen auto in mijn account.
Ik denk dat de chat even lunchpauze heeft of zijn VIN quota voor de dag op isstoorzender292 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:46:
[...]
Via welke chat krijgen jullie allen een vin? bij mij is het chat knopje grijs. en via de chat die via de random pop-up zeggen ze dat ik maar naar deliverynl@ moet mailen
ICE ICE Baby
Ik zal straks de Excel aanpassen:)
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
RN = 14ElonDusk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:51:
[...]
haha.. nou ja de kans is groot dat ik de VINloze dagen wel inhaal. En met een beetje pech ook het ophalen
VIN = 97
Ophalen = 120 dagen
en jij?
Verwijderd
En op dezelfde dag als mijn RN, ook een VIN via Tesla telefoon! Moet niet gekker worden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:21:
Nou ook eindelijk een RN hier.
Ik heb aangegeven bij LP dat mijn mailadres hoogstwaarschijnlijk verkeerd is doorgegeven, maar LP verzekerde mij dat dit niet het geval was. Ik heb gisteren Tesla delivery een mail gestuurd en daar kreeg ik een verrassend antwoord op.
Mijn mailadres stond inderdaad verkeerd en ik heb direct een RN nummer meegekregen. Ik weet dus niet op welke datum deze afgegeven is om de statistieken netjes te houden, maar laten we hem maar zetten op 26-11 dan
11-10 besteld, 26-11 RN
Schatting is 3e week van december leveren.
Update op mijn eigen bericht: na wat doorduwen en onder het mom van 'DeliveryNL reageert niet op mails en anderen worden wel geholpen door deze chat' kreeg ik toch een bericht! Mevrouw zei vervolgens: "We hebben nog geen informatie voor alle auto's. Uw auto is gepland voor 11 december voor levering, maar bel alstublieft 0137 998 814 om te bevestigen, mijn toegang is mogelijk niet nauwkeurig."Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:42:
Ik heb ook maar eens de chat geprobeerd: ik ontving een mooi copy/paste berichtje "we kunnen alleen technische vragen beantwoorden, ga maar naar DeliveryNL@tesla.com of bel maar"....
Vanmiddag maar even bellen!
Geen VIN of kenteken ontvangen van de chat mevrouw overigens...
[ Voor 4% gewijzigd door Markboss op 26-11-2019 14:50 ]
Verwijderd
Vanuit de RN gaf ze aan dat een levering dit jaar is te verwachten.
Enige reactie die ik ooit van delivery e-mail heb ontvangen was dat ze iets niet wilden doen:jklaassen schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:44:
[...]
Nu ook ineens antwoord vanuit Deliveryop een mail die al wat dagen geleden verstuurd is daarin geven ze ook aan dat er een VIN gekoppeld is. Komt goed dus.
Thank you very much for your email. Your account is complete with all contact details mentioned below.
There is a VIN assigned to your order. Once the car will be closer to the service center, you will receive a sms with an expected delivery date.
"Hi,
Unfortunately we are not allowed to remove the restriction from the order. The Leasecompany is responsible for this.
Regards,"
Hi back to you
RN = 14Conifeer schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:48:
[...]
RN = 14
VIN = 97
Ophalen = 120 dagen
en jij?
VIN = vanaf RN dag tot nu = 104 met wachten op RN=118
En nu ophalen...

Model 3
Geloof dat je dan een account + RN nodig hebt voordat je een hulpzame chat kunt openen.....stoorzender292 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:46:
[...]
Via welke chat krijgen jullie allen een vin? bij mij is het chat knopje grijs. en via de chat die via de random pop-up zeggen ze dat ik maar naar deliverynl@ moet mailen
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Top man, nu ik nog....ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Flauw, account heb ik al een tijdje, ook na veel (!) bellen met Alphabet m'n RN ontfutselt. Maar de 2 zijn niet gelinkedDennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:53:
[...]
Geloof dat je dan een account + RN nodig hebt voordat je een hulpzame chat kunt openen.....
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw delivery vragen kunt u contact opnemen met telefoonnummer 013-7998814 of email DeliveryNL@tesla.com

Verwijderd
Verwijderd
Heb nog even aangegeven dat ik het wel een hele moeizame communicatie vindt en dat het meer op een verhaal van van de kast naar de muur begint te lijken.
Krijg ik als reactie:
Helemaal mee eens.
Chat gesloten
Dus dat.
Verwijderd
[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2019 15:07 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:00:
Net standaard riedeltje terug gehad van de chat, neem contact op met delivery,
Heb nog even aangegeven dat ik het wel een hele moeizame communicatie vindt en dat het meer op een verhaal van van de kast naar de muur begint te lijken.
Krijg ik als reactie:
Helemaal mee eens.
Chat gesloten
Dus dat.

Gaat dat niet over privé gegevens? Juiste nummer van de klantenservice valt daar niet onder.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:01:
Verkeerde topic...
Zie je priveberichtVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:00:
Naar welk telefoonnummer kan ik het beste bellen om na te vragen of er al een VIN gekoppeld is?
Verwijderd
Dit is oprecht wel super tekende voor de hele communicatieVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:00:
Net standaard riedeltje terug gehad van de chat, neem contact op met delivery,
Krijg ik als reactie:
Helemaal mee eens.
Chat gesloten
Dus dat.

8 december 2019 - 15 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
lr awd p multi red 20"
Verwijderd
Hoe kon ik ook alweer checken of ik een 2019 of 2020 model heb?
Heb de zoekfunctie gebruikt maar deze zoekwoorden schieten niet bepaald op.
Edit: Betreft 2020 model (L=2020)
[ Voor 8% gewijzigd door Insidious op 26-11-2019 15:20 . Reden: Aanvulling ]
zoek op decoderMark12121979 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:14:
Yes! Hier een Performance met een VIN in source. Excel ingevuld.
Model 3
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Er stond ineens een afspraak in mijn account (geen SMS, geen mail). Daarop met Tesla gebeld. Afspraak klopte en binnen 10 minuten had ik een mail met de afspraakbevestiging en het kenteken + meldcode.Joey1978 schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:46:
Huh? Hoe verliep de afspraak dan? Mail gehad?
[...]
M'n P is sinds de 21e nov aangekomen in Zeebrugge, komt wss a.s. vrijdag aan in Amsterdam (boot?) en wordt naar verwachting de 18e uitgeleverd. Lekker jammer dat ik de 17e vlieg naar m'n vakantiebestemming...
Als het dus de 18e wordt dan moet ik met machtigingen etc gaan werken en een kennis van me die nog nooit in een Tesla heeft gereden en rit moet laten maken in de mijne
RN: 14-8
VIN: 26-11
SR+ Wit, zwart interieur, trekhaak en 19".
Model 2020 volgens de decoder
[ Voor 13% gewijzigd door debekko op 26-11-2019 15:24 ]
Ook een 2020 model!
Mark12121979 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:14:
Yes! Hier een Performance met een VIN in source. Excel ingevuld.
Edit: Betreft 2020 model (L=2020)
ook maar duit in het zakje;Tatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:35:
[...]
In mijn hoofd was het 14-10, maar ik heb inderdaad gelezen dat dat alweer was verschoven naar 20-10. Je moet wat om je zelf gerust te stellen.
ik heb een doorgestuurd bericht gekregen van LM waarin meneer van Tesla het heeft over bestellingen die voor 25-10 bij tesla zijn gedaan, nog in 2019 zouden worden geleverd (voor wat het waard is)
Ik denk dat alle recente P's 2020 modellen zijn inclusief de grijze wielen.mlbeukers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:23:
Same here, P met - na lang wachten - sinds vandaag een VIN.
Ook een 2020 model!
[...]
Verwijderd
Nu alleen nog een SMS met een afleverdatum, dan is het feest helemaal compleet.
domme vraag maar ga m toch stellen:mlbeukers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:23:
Same here, P met - na lang wachten - sinds vandaag een VIN.
Ook een 2020 model!
[...]
wat is verschil tussen het 2019 en 2020 model? (behalve het jaartal)

Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.