En die is van belang voor de bijtelling, correct?Devster schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:36:
[...]
Datum eerste toelating wordt geregistreerd als je je auto ophaalt.
Je bedoelt datum tenaamstelling, eerste toelating geldt voor de auto die kunnen ze eerder toewijzen.Devster schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:36:
[...]
Datum eerste toelating wordt geregistreerd als je je auto ophaalt.
Dat klopt, ik weet niet of er iemand hier nog is die al een auto heeft afgehaald en kan inzien wanneer zijn Tesla eerste toelang en naamstelling heeft gehad. Ik weet ook niet hoe ze te werk gaan daar in Amsterdam.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:39:
[...]
En die is van belang voor de bijtelling, correct?
Verwijderd
Ik heb kenteken G-0xx-PJ en mag mijn auto 4/12 ophalen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:35:
Na weer een paar dagen nagelbijten, toch weer gebeld. Wederom reuze vriendelijk, knap hoor, en ik heb een kenteken G-1xx-PJ. Qua levertijd wordt er nog wat geheimzinnig gedaan, eerste of tweede week december is nog steeds het plan. Betekend een kenteken dat de bijtellingsdruk er af is? Zie bij het RDW namelijk nog geen: Datum eerste toelating.
Ja hoor! Eindelijk.
Hier ook een VIN sinds een uurtje ofzo.
Hier ook een VIN sinds een uurtje ofzo.
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Verwijderd
Ik zie dat er veel VIN nummers worden toegekend, gefeliciteerd allemaal!
Kregen jullie een bericht van je VIN code of kijken jullie nog in de Source code?
In geval van het laatste, je moet toch gewoon drukken op 'Beheren' onder je RN nummer, dan daar ergens op de pagina rechtersmuisknop -> Paginabron Weergeven -> Zoeken naar 5YJ?
Kregen jullie een bericht van je VIN code of kijken jullie nog in de Source code?
In geval van het laatste, je moet toch gewoon drukken op 'Beheren' onder je RN nummer, dan daar ergens op de pagina rechtersmuisknop -> Paginabron Weergeven -> Zoeken naar 5YJ?
Ik kreeg een bericht bij het open van de beheer pagina in mijn Tesla account.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:43:
Ik zie dat er veel VIN nummers worden toegekend, gefeliciteerd allemaal!
Heb wel de VIN finder geïnstalleerd.
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Verwijderd
Ik heb het dus ook achterhaald via Tesla zelf, via de mail.Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:29:
[...]
Laat me raden... Alphabet LM? Je zou Tesla kunnen proberen te bellen om ze jouw naam/email in hun systeem op te zoeken en zo aan een RN te komen, dat heb ik (met veel moeite) ook gedaan eind oktober. Als het inderdaad Alphabet is, verwacht maar geen actie vanuit hen - zij zijn ervan overtuigd dat alles via Tesla loopt/moet lopen.
Zij hebben gezocht op NAW gegevens, dus naam, adres, woonplaats, mailadres, etc.
Na het mailen met
Members only:
kreeg ik binnen een dag antwoord met mijn RN nummer.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Succes!
Februari of maart?! Wat een grap.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:14:
[...]
Hier nog een Belg. Ik kan m'n VIN code al sinds 19/11 zien, en ik heb de wagen 1/11 besteld. De RN had ik nog dezelfde dag. Maar bij SC Gent vertelde men mij 2 weken terug dat de levering waarschijnlijk in februari of maart ging zijn. Ik hoop dat ze het mis hebben.
Het vriendje van m'n dochter lost de Tesla's in Zeebrugge en die wist me toch te vertellen dat er zo'n 4000 wagens op 1 boot staan. Dus al er nog 3 onderweg zijn inclusief deze die net aangekomen is, zijn dat toch zo'n 16000 wagens.
4000 wagens voor Europa in alle mogelijke uitvoeringen is niet heel veel uiteindelijk.
Wat voor configuratie heb je besteld?
Dat is dus niet helemaal waar, ik heb een VIN en kenteken gekregen vanuit Tesla.
Al heb ik ook nog niks in mijn account staan.
Al heb ik ook nog niks in mijn account staan.
Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:28:
[...]
Niet per se.. het kan nog steeds dat RN in principe leidend is maar dat restrictie vervolgens nog voor vertraging kan leiden (en je dus bovenop de stapel komt per restrictiedatum). Speculaties speculaties
Hoe kom jij erachter wat je kenteken is?, als ik de zoekfunctie gebruik vind ik alleen mensen die daar een mail over krijgen, klopt dat of is er ook een mogelijkheid dat op te zoeken?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:35:
Na weer een paar dagen nagelbijten, toch weer gebeld. Wederom reuze vriendelijk, knap hoor, en ik heb een kenteken G-1xx-PJ. Qua levertijd wordt er nog wat geheimzinnig gedaan, eerste of tweede week december is nog steeds het plan. Betekend een kenteken dat de bijtellingsdruk er af is? Zie bij het RDW namelijk nog geen: Datum eerste toelating.
Hij heeft gebeld staat in zijn bericht.eikrur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:48:
[...]
Hoe kom jij erachter wat je kenteken is?, als ik de zoekfunctie gebruik vind ik alleen mensen die daar een mail over krijgen, klopt dat of is er ook een mogelijkheid dat op te zoeken?
kenteken kreeg ik gisteren per mail (reaktie op een mail van een maand terug).eikrur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:48:
[...]
Hoe kom jij erachter wat je kenteken is?, als ik de zoekfunctie gebruik vind ik alleen mensen die daar een mail over krijgen, klopt dat of is er ook een mogelijkheid dat op te zoeken?
En de auto is geregistreerd met kenteken: G-XXX-SK. Zonder harde uitspraken te kunnen doen, verwachten wij de auto in de tweede helft van december te leveren.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Via de support chat.eikrur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:48:
[...]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Iemand met een witte P die een VIN heeft gekregen?
3MP / Pearl white / black / FSD / VIN: 27 nov
Deze dag zult nooit vergeten worden! Gefeliciteerd yo!ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier wit ook nog geen vinSandervanp schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:58:
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Hier nog geen VIN. Besteldatum 4-11, P, midnight silver, black
wanneer had jij je |VIN?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:53:
Mail van Tesla!
Verwachte leverdatum: 8-15 december🥳🥳
Sr+/rood/zwart/19”
Ja, collega heeft vanochtend een VIN voor witte P gekregen.Sandervanp schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:58:
My heart just skipped a beat!ElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
het is zover..... EEEEEEEEEEEEEEEN VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Zojuist een VIN gekregen.
M3 SR+ Midnight Silver/Black/Aero
Besteldatum LM: 4 okt
RN nummer: 10 okt (RN109663XXX)
VIN: 26 nov
M3 SR+ Midnight Silver/Black/Aero
Besteldatum LM: 4 okt
RN nummer: 10 okt (RN109663XXX)
VIN: 26 nov
Verwijderd
Geen idee. Mijn werkgever beheert het account waarop de Tesla’s worden besteld. Bestelling is gedaan op 27/28 sept en 1 okt had ik de RN. Voor de rest geen idee.
*pinkt traantje wegElonDusk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:42:
Oke guys… 26-11
De vrijdag-VIN-dag-theorie kan ook van tafel.
Wel veel VIN’s de afgelopen dagen zo lijkt het!
Nu nog achterhalen welke boot het is...
Wel veel VIN’s de afgelopen dagen zo lijkt het!
Nu nog achterhalen welke boot het is...
Grand Neptune is ook weer in AIS bereik: https://www.marinetraffic...ome/shipid:461862/zoom:10
Wat zal de verwachte levering zijn denken jullie, als je NET je VIN hebt? Zit volgende week een weekje in het buitenland, crap!
En ik maar denken dat ik een veel voorkomend model had gekozen.. beetje jammer dit..
Congrats aan alle nieuwe VIN eigenaren..!!
Congrats aan alle nieuwe VIN eigenaren..!!
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ah, Noordlease heb ik in het verleden wel eens een auto van gehad.Devster schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:36:
[...]
Dat is ook mijn LM (voorheen Leasevisie en Noordlease). Ik heb RN en VIN (in source), maar nog geen leverdatum.
Wanneer is die van jouw besteld?
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Verwijderd
Ik denk mag 4/12 en heb 1 nov me VIN gekregen. Logisch lijkt mij dus 10/12 of latervnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:11:
Wat zal de verwachte levering zijn denken jullie, als je NET je VIN hebt? Zit volgende week een weekje in het buitenland, crap!
Thanks! Ik ga gelijk even mailen om te zien wat ze me kunnen vertellen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:45:
[...]
Ik heb het dus ook achterhaald via Tesla zelf, via de mail.
Zij hebben gezocht op NAW gegevens, dus naam, adres, woonplaats, mailadres, etc.
Na het mailen met
***members only***
kreeg ik binnen een dag antwoord met mijn RN nummer.
Succes!
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Ok top! Hoop in ieder geval de week ná volgende week dan!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:14:
[...]
Ik denk mag 4/12 en heb 1 nov me VIN gekregen. Logisch lijkt mij dus 10/12 of later
Nope hier nog nietSandervanp schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:58:
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Ai, heb je de mogelijkheid om je trip on hold te zetten? Volgens insiders zal de uitlevering van je auto volgende week zijn.vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:11:
Zonder grappen, ik denk dat je zonder Tesla-zorgen je buitenland trip kan voortzetten. Je krijgt eerst nog een uitlever-sms met een leveringsdatum van een week in de toekomst...
Nope...Sandervanp schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:58:
M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12
Hahaha die mogelijkheid is er niet, lekkere timing! Maar zit bij Leaseplan, zij gaan volgens mij de levering doen als ik het goed las.. wellicht is er dan met hen nog iets af te stemmen.. maar inderdaad, denk dat het langer zal duren dan meteen een week na ontvangst VIN.tom030 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:16:
[...]
Ai, heb je de mogelijkheid om je trip on hold te zetten? Volgens insiders zal de uitlevering van je auto volgende week zijn.
Zonder grappen, ik denk dat je zonder Tesla-zorgen je buitenland trip kan voortzetten. Je krijgt eerst nog een uitlever-sms met een leveringsdatum van een week in de toekomst...
Is via een leasebemiddelaar gegaan op 1 okt. Volgens Tesla is op 16-10 de order ingevoerd. Maar de eerste weken van oktober waren sowieso een enorme chaos.Dennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:13:
[...]
Ah, Noordlease heb ik in het verleden wel eens een auto van gehad.
Wanneer is die van jouw besteld?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
verwachting derde week dec als je vandaag je VIN hebt gehad,vertelde mij een zeer lieve Tesla dame, "wie immer ohne gewähr" ofwel correspondentie over deze uitspraak niet gewenstvnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:11:
[ Voor 4% gewijzigd door eikrur op 26-11-2019 12:22 ]
Typisch...De mijne is 2 dagen later besteld. Maar nog niets gehoord.Devster schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:20:
[...]
Is via een leasebemiddelaar gegaan op 1 okt. Volgens Tesla is op 16-10 de order ingevoerd. Maar de eerste weken van oktober waren sowieso een enorme chaos.
Net even gemaild en gevraagd om een RN nummer.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennis014 op 26-11-2019 12:22 ]
Ah top, lucht wel iets op! Denk inderdaad dat volgende week levering redelijk onmogelijk is, althans; ze zijn natuurlijk wel de leveringen aan het opschroeven..eikrur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:21:
[...]
verwachting derde week dec als je vandaag je VIN hebt gehad, "wie immer ohne gewähr" ofwel correspondentie over deze uitspraak niet gewenst
Er is geen peil op te trekken...Dennis014 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:22:
[...]
Typisch...De mijne is 2 dagen later besteld. Maar nog niets gehoord.
Net even gemaild en gevraagd om een RN nummer.
Bij mijn LM (Arval) gaan ze ook de levering verzorgen. Heb sinds 21-11 een VIN en ga sinds tientalle jaren weer een spannende en magische decembermaand tegemoet.vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:18:
[...]
Hahaha die mogelijkheid is er niet, lekkere timing! Maar zit bij Leaseplan, zij gaan volgens mij de levering doen als ik het goed las.. wellicht is er dan met hen nog iets af te stemmen.. maar inderdaad, denk dat het langer zal duren dan meteen een week na ontvangst VIN.

je zou zeggen dat je na 862 pagina's wetenschap toch wel iets van een lijn zou moeten kunnen ontdekken
Bij jou zal het nu wel gaan opschieten dan!tom030 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:23:
[...]
Bij mijn LM (Arval) gaan ze ook de levering verzorgen. Heb sinds 21-11 een VIN en ga sinds tientalle jaren weer een spannende en magische decembermaand tegemoet.![]()
Hier ook een VIN sinds zojuist.
M3 P Pearl White/zwart interieur
Besteldatum 19/09, LM Alphabet.
iemand al een vin voor een blauwe p ????
[ Voor 10% gewijzigd door Wessidespijk op 26-11-2019 12:26 ]
Al mensen die deze week een VIN hebben gehad voor een blauwe LR?
Verwijderd
Ooh ik wil ook zo graag een Alphabet VIN voor mijn blauwe P....rcoppens schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:25:
Hier ook een VIN sinds zojuist.
Mooi mensen.. een P VIN run...
een LR AWD WIT zwart aero + trekhaak zou NOG mooier zijn
M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???
Leg even uit, want ik heb wat gemist. Wat heeft Alphabet gedaan?Markboss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:25:
[...]
Hier begint het wel op te lijken... wat kut voor de Alphabetters onder ons
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
Verwijderd
Nope zit ook nog te wachtenmacuz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:26:
Al mensen die deze week een VIN hebben gehad voor een blauwe LR?
Of een LR AWD Solid Black + Trekhaak aubGripcarAWD schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:27:
Mooi mensen.. een P VIN run...
Verwijderd
niet heel veel dus, om niet helemaal niks te zeggen...Mdink schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:27:
[...]
Leg even uit, want ik heb wat gemist. Wat heeft Alphabet gedaan?
Als er nu al leveringen in de 3de week december gepland staan van mensen die al weken in bezit van een VIN zijn, dan heb je alleen de Kerstperiode nog.
Dan wordt 2019 kiele kiele voor de VIN-lozen onder ons, toch? Is dat nog realistisch?
Ideeetje nog volop leverbaar; MG ZS EV
Dan wordt 2019 kiele kiele voor de VIN-lozen onder ons, toch? Is dat nog realistisch?
Ideeetje nog volop leverbaar; MG ZS EV
Ja, een collega van mij.Wessidespijk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:26:
bestelling en RN op 13/9.
Ik heb mijn VIN vanaf 13 nov en nog geen mail of sms gehad...vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:11:
Da's geen uitlegVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:28:
[...]
niet heel veel dus, om niet helemaal niks te zeggen...
LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen
NopeWessidespijk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:26:
Als je wagenparkbeheerder van 400 voertuigen al geen normaal antwoord meer krijgt....Mdink schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:31:
[...]
Da's geen uitleg. Ik zit ook bij Alphabet en ben wagenparkbeheerder van zo'n 400 voertuigen die bij Alphabet ondergebracht zijn. Als ik mij M3 misloop omdat ze daar lopen te kl*ten, trek ik mijn hele wagenpark daar weg...
Think Positive!
Verwijderd
2x dezelfde auto bestellen ondanks een bestaande RN van begin oktober, de 2e bestelling 3 weken laten liggen zonder aan Tesla te bevestigen..... dat soort dingen....Mdink schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:31:
[...]
Da's geen uitleg. Ik zit ook bij Alphabet en ben wagenparkbeheerder van zo'n 400 voertuigen die bij Alphabet ondergebracht zijn. Als ik mij M3 misloop omdat ze daar lopen te kl*ten, trek ik mijn hele wagenpark daar weg...
Als je druk zet, neem mijn reservering mee als je wilt
Dat 'think positive' probeer ik wel, maar ik heb de laatste tijd wel wat vaker strubbelingen met Alphabet. Dus het zou wel eens de 'druppel' kunnen worden.Tammestein schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:35:
[...]
Als je wagenparkbeheerder van 400 voertuigen al geen normaal antwoord meer krijgt....
Think Positive!
Yep: RN 9-11, VIN vandaag: T3 P / Deep Blue / Black / 20" Greycronixx schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:30:
[...]
Ja, een collega van mij.
bestelling en RN op 13/9.
T3 P / Deep Blue / Black / 20" Grey / KSN: 19-9 / VIN: 26-11 / ?
Hmm.. vandaag lijkt het dus Performance en SR + dag. Morgen LR dag?
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Morgen SMS dag hoop ik.. veel vins maar weinig smsjesSimD schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:49:
Hmm.. vandaag lijkt het dus Performance en SR + dag. Morgen LR dag?
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
heeft iedereen die vandaag een vin hebben (performance) gekregen voor 1 oktober besteld?
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Verwijderd
P besteld 10 sept. Nog geen vin/sms oid...zal de blauwe kleur zijn.Roootje schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:52:
heeft iedereen die vandaag een vin hebben (performance) gekregen voor 1 oktober besteld?
Nope. Maar ik ben ook eerst aan de beurtWessidespijk schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:26:

Woehoe! Ik heb ook een VIN! Maar wel zelf moeten vragen via de Chat van Tesla Support.
Verwachting 11 December. Kenteken nog niet bekend, maar dat zal volgende week komen gaf ze gaan op de chat.
Vin begint met: 5YJ3E7EA
Ik blij :-)
Verwachting 11 December. Kenteken nog niet bekend, maar dat zal volgende week komen gaf ze gaan op de chat.
Hoe vraag je diet via de Chat? heb je dan geen VIN nodig?
hulseman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:56:
Woehoe! Ik heb ook een VIN! Maar wel zelf moeten vragen via de Chat van Tesla Support.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Heb mijn RN nummer ingevuld bij VIN. En werd vriendelijk geholpen door een mevrouw.sknnr.nl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:58:
Hoe vraag je diet via de Chat? heb je dan geen VIN nodig?
[...]
Verwijderd
Hier ook een VIN. Telefonisch gehad. SR+ Grey 19 inch trekhaak.
Besteld 29/10
Verwachte levering: laatste twee weken decmber
Besteld 29/10
Verwachte levering: laatste twee weken decmber
Weer wat nieuws, een telefonische VIN... staat ie dan níet in je account?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Een 2020 model zoals ik al had verwacht. Via de chat ook nog even alles doorgenomen en alle gegevens kloppen. 7 dagen van te voren zou ik een SMS en het kenteken moeten verwachten van Tesla gaf ze aan.. ben benieuwd.
Vin decode:
Position Description Value
1-3 Manufacturer 5YJ = Tesla Motors, Inc.
4 Make 3 = Model 3
5 Body Type E = Sedan 4 Door (Model 3, Left-Hand Drive)
6 Restraint System 7 = Type 2 manual seatbelts (Front, Rear*3) with Front Airbags, Side Inflatable Restraints & Active Hood
7 Battery Type E = Lithium Ion Battery - Electric
8 Motor/Drive Unit A = Single Motor - Standard
9 Check Character X
10 Model Year L = 2020
11 Location of Manufacture F = Fremont, CA, USA
12 Serial #, 100,000s digit 5
Vin decode:
4 Make 3 = Model 3
6 Restraint System 7 = Type 2 manual seatbelts (Front, Rear*3) with Front Airbags, Side Inflatable Restraints & Active Hood
9 Check Character X
10 Model Year L = 2020
Zelf achteraan gaan. Ik zit bij Leaseplan. Om snel aan info te komen, zoals een RN en VIN, ben ik er zelf maar achteraan gegaan. Ik denk dat EvaluationCopy het zelfde heeft gedaan.EvaluationCopy schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:03:
Weer wat nieuws, een telefonische VIN... staat ie dan níet in je account?
Ik doe helemaal niks, ik zit braaf te wachten met m'n Chrome plugin 
Maar staat ie nou in je account of niet? ('beheer' in de portal)

[ Voor 32% gewijzigd door EvaluationCopy op 26-11-2019 13:06 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Nee, daar zie ik alleen een model S en een X staan. Dus ik hoef ook niet te zoeken met de Vin app in Chrome. Ik verwacht dat mijn account bij ophalen auto wel gekoppeld gaat worden (ook nodig voor de app etc).EvaluationCopy schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:06:
Ik doe helemaal niks, ik zit braaf te wachten met m'n Chrome plugin
moet eerlijk zeggen dat ze hard aan het werk zijn bij Tesla mbt het beantwoorden van mailtjes. Krijg nu voor de 2e dag op rij een antwoord.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Hoe komen jullie bij die chat, die is bij mij constant greyed out
Bij mij geeft die Model Year 1990, ik heb dus een youngtimerhulseman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:03:
Een 2020 model zoals ik al had verwacht. Via de chat ook nog even alles doorgenomen en alle gegevens kloppen. 7 dagen van te voren zou ik een SMS en het kenteken moeten verwachten van Tesla gaf ze aan.. ben benieuwd.
Vin decode:
4 Make 3 = Model 3
9 Check Character X
10 Model Year L = 2020
Alleen deze website geeft mij de juiste info: https://teslatap.com/vin-decoder/eikrur schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:11:
[...]
Bij mij geeft die Model Year 1990, ik heb dus een youngtimer
Onderin op het spraak wolkje klikken.Tatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:10:
Apart, als ik 'm door de VIN decoder haal krijg ik:
8 - Motor/Drive Unit C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)
Heb toch echt een Performance.. ook in mij account overzicht!
Klopt toch niet dit?
8 - Motor/Drive Unit C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)
Heb toch echt een Performance.. ook in mij account overzicht!
Klopt toch niet dit?
[ Voor 6% gewijzigd door vnms op 26-11-2019 13:21 ]
Zojuist ook mijn kenteken ontvangen via de chat. GxxxSK. Leverdatum staat voorlopig op 3 december.
SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12
Check je dit topic een paar dagen niet, blijkt er een VIN-regen voor Performance modellen te zijn geweest. Hier nog geen VIN helaas (Performance rood).vnms schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:19:
Om welke boot zou het gaan denken jullie? Die VIN regen voor al die Performance modellen..
Yes vin en ophaal datum zijn bekend😍🥰😍🥰😍🥰
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Eerst even inloggen kan soms helpen.Tatteredhat schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:10:
Kan je hier in het topic mee pronken en je hebt de laatste 4 cijfers voor je verzekering nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:17:
Stomme vraag, maar wat heb je precies aan je VIN code?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Weinig, het is één van de te nemen hindernissen richting een Tesla nog dit jaar geleverd krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:17:
Je VIN code is de bevestiging dat er een match is tussen jouw bestelling en een auto onderweg.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:17:
Dat ik eindelijk kan slapen met het feit dat er een auto is gekoppeld en onderweg is :-)Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:17:
Was er geen deadline geweest mbt bijtelling etc, dan was ik wellicht een stuk minder volhoudend om alle gegevens te verzamelen en had ik rustig afgewacht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.