Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:52:
[...]

Ik heb ook een beheerpagina maar nog geen e-mail gehad. Bij bestelling wel de Welkom bij Tesla e-mail gehad. Dus het e-mailadres weten ze te vinden.
Had ik dus ook zo, heb die mail uiteindelijk nooit gehad omdat hij, volgens de dame aan de lijn, naar de LM was gestuurd. Zij heeft hem toen ook doorgezet naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-01-2022
Heb zojuist op https://teslatap.com/vin-decoder/ mijn VIN gecheckt, maar de motor/drive unit komt niet overeen met de bestelling die ik heb geplaatst....is dit normaal of zit er hier iets fout?

Ik heb namelijk een Performance besteld, maar motor/drive unit geeft "C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)" aan....in plaats van "B = Dual Motor - Standard or Performance"

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:30
kristess schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:54:
[...]

Jij hebt tenmisnste toegang tot een secundair account.. Ik heb alleen een RN nummer... Leaseplan zegt er ook niets aan te kunnen doen..... Hoe kreeg jij dat account?
Ik heb gewoon zelf een Tesla- account aangemaakt, via hetzelfde mailadres als die bij LP bekend is. Maar ik zie verder niks op dat account hoor.
Tesla Delivery wel gevraagd om (via het RN nummer wat ik heb) mijn 06 te koppelen aan het secundaire account..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Voor al mijn fellow Performance vrienden... ik zag net precies mijn auto staan op voorraad (jawel!) met een VIN nummer dus ik denk ik ga even bellen om te vragen of ze die misschien kunnen koppelen aan mijn RN (aangezien er gisteren niks bekend was...... je hoezo ongeduldig??)
Krijg ik binnen no-time een vriendelijke juffrouw aan de telefoon die zegt : "nee hoor meneer, niet nodig, er is sinds vanmorgen al een VIN aan Uw RN gekoppeld, dus het komt sowieso goed. Houd inderdaad half december aan..."

Ik ben blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
kristess schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:54:
[...]

Jij hebt tenmisnste toegang tot een secundair account.. Ik heb alleen een RN nummer... Leaseplan zegt er ook niets aan te kunnen doen..... Hoe kreeg jij dat account?
Ja gewoon een welkomsmail en daarna moest ik een nieuw wachtwoord invoeren. Thats it

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

camy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:54:
Heb zojuist op https://teslatap.com/vin-decoder/ mijn VIN gecheckt, maar de motor/drive unit komt niet overeen met de bestelling die ik heb geplaatst....is dit normaal of zit er hier iets fout?

Ik heb namelijk een Performance besteld, maar motor/drive unit geeft "C = Base A/C Motor, Tier 2 Battery (31-40 kWh)" aan....in plaats van "B = Dual Motor - Standard or Performance"
Is bij mijn P hetzelfde. Wellicht is die decoder niet helemaal up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:56:
Voor al mijn fellow Performance vrienden... ik zag net precies mijn auto staan op voorraad (jawel!) met een VIN nummer dus ik denk ik ga even bellen om te vragen of ze die misschien kunnen koppelen aan mijn RN (aangezien er gisteren niks bekend was...... je hoezo ongeduldig??)
Krijg ik binnen no-time een vriendelijke juffrouw aan de telefoon die zegt : "nee hoor meneer, niet nodig, er is sinds vanmorgen al een VIN aan Uw RN gekoppeld, dus het komt sowieso goed. Houd inderdaad half december aan..."

Ik ben blij...
Ok cool, maar zag jij die VIN nergens?

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 12:50

Is al vaker langsgekomen..
Zie: Het grote Tesla Levering topic

TLDR: VIN-decoder is nog niet bijgewerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Rixard op 27-11-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-09-2020

Ik ben blij...
En de vin kon je niet zien in je account?

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022

Ik ben blij...
Jij hebt toch ook een Performance besteld...staat er in jouw VIN op de 8ste en 9de positie C3 of B4?

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023

Heb ook een Performance en in mijn VIN een C staan.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Zojuist reactie van Alphabet gehad dat de matten gewoon nog worden nageleverd. Top! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Mesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:01:
Zojuist reactie van Alphabet gehad dat de matten gewoon nog worden nageleverd. Top! :*)
Ok had de matten al bijna zelf besteld

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt matten van Alphabet? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Rixard schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:58:
[...]

Is al vaker langsgekomen..
Zie: Het grote Tesla Levering topic

TLDR: VIN-decoder is nog niet bijgewerkt.
Ok, thanks! :)

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 20:49
YES. Echt de hoop soort van opgegeven dat de VIN Extensie ooit nog wat zou doen.

VIN ontvangen :)

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

egy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:58:
[...]

Ok cool, maar zag jij die VIN nergens?
Nee ze mocht ze niet geven omdat het op naam van LM staat.... en in principe interesseert me niet zoveel ook, heb er vrede mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roootje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:59:
[...]

En de vin kon je niet zien in je account?
nee heb een secondary account, die wordt pas geactiveerd als de auto afgeleverd wordt...
ze heeft alleen bevestigd dat ik een VIN heb staan achter lijn RN, dat is al HEEL WAT haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Krijg je gratis matten van Alphabet?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

camy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:59:
[...]

Jij hebt toch ook een Performance besteld...staat er in jouw VIN op de 8ste en 9de positie C3 of B4?
Heb de exacte VIN niet helaas, maar boeit niet zo.

Zoek even op de forum want laats was er een discussie hierover, kan me herinneren dat meerder P modellen een rare VIN hadden omdat ze de P nog niet herkennen ofzo, niets om voor in paniek te raken iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:08:
[...]

Krijg je gratis matten van Alphabet?
Ik twijfel nu wel of het gratis is, staat er niet met zoveel woorden. Ga het nog even checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

Mesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:10:
[...]Ik twijfel nu wel of het gratis is, staat er niet met zoveel woorden. Ga het nog even checken. :)
Niks is gratis maar waarschijnlijk als onderdeel van de lease. Ik zit bij ALD en heb de matten ook al in de huis (nu de wagen nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:40:
[...]

Dat snap ik... Als je even kijkt op welk bericht ik reageer, dan zie je dat iemand daar geweest is en weinig actie zag. En dus vroeg of dat ook de nieuwe locatie zou moeten zijn.
Er ligt nu overigens een Schip bij de Koopman Terminal...
Kan geen naam ontdekken, zie alleen aan de zijkant heel groot staan:
"HOEGH AUTOLINERS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
D85 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:16:
[...]

Niks is gratis maar waarschijnlijk als onderdeel van de lease. Ik zit bij ALD en heb de matten ook al in de huis (nu de wagen nog).
Ik heb ook via Alphabet geleased netals Mesque en ik heb niet eens de optie gekregen om matten toe te voegen.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 12:50
cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:17:
[...]

"HOEGH AUTOLINERS".
Halverwege november lag er ook een een Höegh Schip bij de Koopman Terminal. Een verklaring die later hier gemeld werd, was dat ze die gebruikten voor extra parkeerruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 23:08
cronixx schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:17:
[...]

"HOEGH AUTOLINERS".
https://www.hoeghautoline...Port=&dischargePort=NLAMS
Zou dit hem zijn : HOEGH TROOPER ? Nee is hem niet, volgens marine traffic is deze elders.

[ Voor 7% gewijzigd door x280 op 27-11-2019 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Mesque schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:10:
[...]

Ik twijfel nu wel of het gratis is, staat er niet met zoveel woorden. Ga het nog even checken. :)
Als het goed is wel gratis. Dat heb ik gehoord althans van huidige rijders.

Ik heb vorige week gevraagd bij Alphabet of ik de matten opgestuurd kon krijgen. Vanmorgen netjes mail dat ik op de bestellijst sta en ze binnenkort ontvang :)

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
QS08 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:14:
[...]

Niemand weet het, het blijft speculeren :) maar komt goed
4 weken tot nu toe bij mij, 4-11 vin eerste week wellicht leveren

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

x280 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:22:
[...]

Zou dit hem zijn : HOEGH TROOPER ? Nee is hem niet, volgens marine traffic is deze elders.
HOEGH LONDON dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincevdg
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-01-2024
Zojuist geprobeerd om telefoon+adres in mijn account te krijgen via chat zoals meerderen van jullie schijnbaar gelukt is. Ik krijg terug dat ik daarvoor delivery moet mailen... Ook krijg ik de huidige locatie of verwachte leverdatum niet te horen. Het lijkt erop dat je geluk moet hebben met de werknemer die je te woord staat. In mijn geval een dame met gebrekkig Engels 8)7

Heb een vin van 19-11 en was toch wel benieuwd naar de status. Nu maar mailen en hopen dat ik een antwoord krijg. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis014
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
x280 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:22:
[...]

Van wat ik nu heb gehoord is dat er, naast het schip dat gisteren is aangekomen, nu nog 3 onderweg zijn. 1 daarvan wordt later vanavond verwacht (uurtje of 9). De andere 2 gaat nog een weekje of 2 duren voordat die er zijn.

Ieder schip levert ongeveer 4000 Tesla's....

En updates via je Tesla account hoef je niet meer te verwachten. Mijn LM zei dat Tesla dat heeft dicht gezet omdat mensen daar verkeerde verwachtingen door kregen. Die mensen gaan vervolgens allemaal bellen/mailen/chatten en die drukte kan Tesla niet aan.

Gewoon even geduld hebben dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Dennis014 op 27-11-2019 16:27 ]

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:49:
[...]

Ik gok dat dat samen loopt met of je een (secundair) account hebt met dan wel zonder koppeling van RN. Ik heb geen koppeling en geen mail ontvangen.
Ik heb geen LM en geen mail dus het blijft Tesla logic.... oftewel..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincevdg schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:24:
Zojuist geprobeerd om telefoon+adres in mijn account te krijgen via chat zoals meerderen van jullie schijnbaar gelukt is. Ik krijg terug dat ik daarvoor delivery moet mailen... Ook krijg ik de huidige locatie of verwachte leverdatum niet te horen. Het lijkt erop dat je geluk moet hebben met de werknemer die je te woord staat. In mijn geval een dame met gebrekkig Engels 8)7

Heb een vin van 19-11 en was toch wel benieuwd naar de status. Nu maar mailen en hopen dat ik een antwoord krijg. ;w
Knip

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2019 17:33 . Reden: Geen namen, zie TW ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hm boot Glovis Cosmos heeft alweer 2 uur vertraging opgelopen. Nieuwe aankomsttijd 3:26 in Amsterdam vannacht.

Edit: nu aangepast naar 29-11 3:26 volgens mij stond er net nog 28-11 3:26

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincevdg
  • Laatst online: 16-01-2024
Ah! Een kenner! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2019 17:33 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan komen omdat zij niet in NL zit, maar elders. Die kunnen niet in het systeem van Tesla NL kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de Alphabet rijders met winterbanden in het contract: ze hebben een bandenwissel deal met Profile Tyre center. Zodra je een kenteken en meldcode hebt (meldcode is laatste 4 cijfers van je VIN) en bandenmaat weet, maak vast een afspraak bij een vestiging. Online lukt dat vaak niet omdat ze nog niet voldoende info kunnen uitlezen uit je kentekengegevens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Super aardig dame aan de delivery telefoon (wel 10 min in de wacht gestaan)

Ah ja u heeft vorige week ook al gebeld he? Ja..
Ja nee in het systeem ziet het er goed uit, maar ehh ik zie u had een restrictie tot 31-10! Ik zeg ik weet van niks. Nou ik ga even aan mijn manager vragen of u voorrang kunt krijge. (3 min later) Ja nee, we hebben helaas geen match. ik: hoe groot is de kans dat het dit jaar nog gaat lukken dan? Ja dat zou in principe nog wel moeten lukken maar ik mag geen garantie geven... Ik zeg: doe dan maar een ietsje ander type, bijv zwart interieur. Ja nee, u mag wel bij 'direct beschikbaar' iets uitzoeken maar dat moet u dan wel afstemmen met uw LM.. Ik zeg hoe kan dat nou, die auto's zijn allemaal binnen 5 minuten weg. Hmm, ja goed punt, dat wordt lastig dan helaas. Nou tja dan kan ik u niet verder helpen, het ziet er goed uit, er zijn nog 6-7 boten onderweg(?) dus het komt vast goed. Ik: nou dat is wel bijzonder jammer maar goed, dan bel ik volgende week nog een keer. Zij: ik kan niet wachten, tot dan! *klik*

wtf..

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:32:
Tip voor de Alphabet rijders met winterbanden in het contract: ze hebben een bandenwissel deal met Profile Tyre center. Zodra je een kenteken en meldcode hebt (meldcode is laatste 4 cijfers van je VIN) en bandenmaat weet, maak vast een afspraak bij een vestiging. Online lukt dat vaak niet omdat ze nog niet voldoende info kunnen uitlezen uit je kentekengegevens.
Bij Tesla zou het langer duren denk je? Of doen ze niet aan bandenwisseling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:33:
[...]

Ik zit helaas vast aan een leasecontract met alleen die als optie. En dat terwijl er vlakbij mijn werk 2 bekende banden wisselaars zitten...waar ze dan weer geen contract mee hebben. Die wisseling van LM is blijkbaar alleen goed voor de werkgever geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:33:
[...]

iemand de exacte banden maat van de 18 inch aeros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 18:29
Krijg opeens een email van Tesla met: bereid u voor op ow levering. Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:39:
[...]

De dame van Profile dacht dat het ging om 235/45/R18 maar dat moet ik bij levering bevestigen. Hopelijk dat een andere lezer dat kan bevestigen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:43:
Krijg opeens een email van Tesla met: bereid u voor op ow levering. Wat betekent dit?
Waar gaat het ook al weer over in dit topic? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:44:
[...]

De dame van Profile dacht dat het ging om 235/45/R18 maar dat moet ik bij levering bevestigen. Hopelijk dat een andere lezer dat kan bevestigen?
Een bevestiging zou fijn zijn. Dan kan ik zo snel mogelijk een afspraak maken.

235/45 R18 98 W

volgens de michelin website

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2019 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRae
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb deze mail net ook gekregen, maar nog geen VIN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Vanmiddag zoals ook gepost dus mijn VIN ontvangen meteen erachter aan een mail van Tesla: verwachte levering tussen 15 December en 31 December.

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:44:
[...]

Bij 19" is het 23540YR19 (staat in mijn bestelling bij Alphabet)

[ Voor 7% gewijzigd door koekjeh op 27-11-2019 16:51 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
QS08 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:22:
[...]

Als het goed is wel gratis. Dat heb ik gehoord althans van huidige rijders.

Ik heb vorige week gevraagd bij Alphabet of ik de matten opgestuurd kon krijgen. Vanmorgen netjes mail dat ik op de bestellijst sta en ze binnenkort ontvang :)
Mooi, datzelfde heb ik vorige week gedaan. Ik neem dan maar gewoon uit dat het mij niets extra gaat kosten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:39:
[...]
Ik kreeg dit door van de LM: 235/45 R18 Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Al drie dagen op rij (vrijdag, maandag en dinsdag) nu dat er VIN’s uitgedeeld worden.

Dat is wel wat anders als de afgelopen weken mensen. Het komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dplr56 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:54:
[...]

Ik kreeg dit door van de LM: 235/45 R18 Y
Hmm bijna exact het zelfde als ik gevonden heb. Maar dan een W ipv een Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PieterOceanis
  • Laatst online: 31-03-2024
Profile in Zeist maakte voor mij de afspraak zelfs zonder het kenteken. Alleen op naam. De afspraak met Alphabet is blijkbaar best ruim. Beetje een gok wel dat de auto er dan ook daadwerkelijk is, maar dan staat er maar alvast een afspraak. 8)

LR AWD /Blauw / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 1/10 / RN 28/10 / opgehaald 18/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
Novadecasa schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:55:
Al drie dagen op rij (vrijdag, maandag en dinsdag) nu dat er VIN’s uitgedeeld worden.

Dat is wel wat anders als de afgelopen weken mensen. Het komt goed.
Komt omdat er een schip in de haven ligt. Komt er later vanavond/vanacht nog 1 binnen.

SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Aah joh beetje spanning in het leven, +300pk vol op de zomerbandjes met -2, hop hop !

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die zijn P op gaat halen binnenkort een fotos of een video maken van de grey performance velgen? Ben heel benieuwd.. vooral hoe ze staan onder een witte P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilko-
  • Laatst online: 05-12-2024
Dany71 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:59:
[...]

Heb ook een Performance en in mijn VIN een C staan.
Zelfde hier. Ik heb ook een C in mijn VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met een aardige mevrouw van Tesla gesproken. Levertijd 3de week van december. Ik ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:08:
Vandaag met een aardige mevrouw van Tesla gesproken. Levertijd 3de week van december. Ik ben erg benieuwd
Had jij al een VIN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Newgunnerr,

Ik kreeg mijn VIN in source op 23 oktober. Auto staat momenteel in Zeebrugge en zal volgende week bij Koopmans terminal staan. To be continued

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Hoera een VIN sinds vandaag!! *O* Vanochtend nog niet en is nu ergens in de middag na 13 uur toegewezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:13:
Hoi Newgunnerr,

Ik kreeg mijn VIN in source op 23 oktober. Auto staat momenteel in Zeebrugge en zal volgende week bij Koopmans terminal staan. To be continued
Ik heb nog geen VIN ... 26 september besteld. Nog iets meer dan 20 werkdagen... fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je er toevallig nog een restrictie op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:21:
Heb je er toevallig nog een restrictie op staan?
Nee.. denk dat het komt omdat ik een P heb.. maar geen idee

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2019 17:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Aha idd de P tesla’s Komen pas over 1,5 week aan in Zeebrugge. Dus nog even volhouden.!! Je gaat hem echt nog wel dit jaar op kenteken geleverd krijgen 👍💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Dit betekend puur dat je bestelling bij hun bekend is en daarom heb je een RN gekregen. Zeg helaas weinig over VIN of over de levertijd. Die mail heb ik bijna 2 maanden geleden gekregen.
Is dus standaard bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Nog geen LR AWD Wit/Zwart/Aero/Trekhaak voorbijgekomen zie ik... of wel?

Weer geen VIN. zucht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Vanmiddag zag ik opeens de LR RWD staan bij direct beschikbaar. Dat leek altijd al mijn ideale keuze (600km range en full premium), maar kon je niet bestellen in NL.

Heb hem gelijk besteld, direct VIN en ophaaldatum tussen 8-15 december.

Morgen maar even bellen met LM wat de mogelijkheden zijn om de SR+ te annuleren en mijn eigen bestelling over te nemen.

BEN HEEL BLIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 23:08
Zojuist geprobeetd te bellen, na optie 3 krijg je de melding dat je alleen nog maar kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:29:
Hm boot Glovis Cosmos heeft alweer 2 uur vertraging opgelopen. Nieuwe aankomsttijd 3:26 in Amsterdam vannacht.

Edit: nu aangepast naar 29-11 3:26 volgens mij stond er net nog 28-11 3:26
De datum is aangepast naar 29-11. Dit strookt wel met de aankomsttijd van de GN in Zeebrugge van morgenmiddag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2019 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Tammestein schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:34:
Vanmiddag zag ik opeens de LR RWD staan bij direct beschikbaar. Dat leek altijd al mijn ideale keuze (600km range en full premium), maar kon je niet bestellen in NL.

Morgen maar even bellen met LM wat de mogelijkheden zijn om de SR+ te annuleren en mijn eigen bestelling over te nemen.

BEN HEEL BLIJ!!!
Succes, hoop dat het lukt! Ik durfde het niet meer aan (ook mede doordat wagenparkbeheer van mijn werkgever het veel te druk heeft). Had hem ook liever gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic

BEN HEEL BLIJ!!!
Wouw blijkbaar hebben ze er toch nog eentje op één van die boten erbij weten te prikken. Of dat het een LR dual motor met een kapotte motor is dat kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Ik ben ook een van de gelukkigen. LR RWD zwart besteld via de telefoon. Morgen order laten overnemen door de LM. Aaaah happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Tjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:44:
Ik ben ook een van de gelukkigen. LR RWD zwart besteld via de telefoon. Morgen order laten overnemen door de LM. Aaaah happy
Weten jullie allemaal zeker dat dit kan? Mijn LM (kleinere) wilde dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kreeg vandaag opeens een “prepare for delivery” mail. Betekent dat dat er een VIN is gekoppeld?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Boterham71 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:45:
[...]

Ik had deze mogelijkheid al afgestemd met de LM en het was mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
DennusB schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:45:
Ik kreeg vandaag opeens een “prepare for delivery” mail. Betekent dat dat er een VIN is gekoppeld?
Zie een aantal post hierboven, iemand met dezelfde vraag:
Mister1980 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:29:
[...]

Dit betekend puur dat je bestelling bij hun bekend is en daarom heb je een RN gekregen. Zeg helaas weinig over VIN of over de levertijd. Die mail heb ik bijna 2 maanden geleden gekregen.
Is dus standaard bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Als je een VIN in je account hebt wel.. anders is het helaas.. :/
DennusB schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:45:

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok

BEN HEEL BLIJ!!!
Welke config heb jij te pakken gekregen? Ik Zwart Zwart aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
photovoltaic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:48:
[...]

Zie een aantal post hierboven, iemand met dezelfde vraag:

[...]
Dat is toch bijzonder dan. Want ik had vanaf dag 1 al een RN en niet pas sinds vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
[...]

Dan annuleer de hele overeenkomst bij de LM en zoek ik er 1 die het wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

In de mail die ik net van tesla krijg staat letterlijk dat een leasemaatschappij de order niet kan overnemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 20:50
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:13:
Hoi Newgunnerr,

Waarom staat er in je signature dan 23 november ? Hoe weet je dat ie in Zeebrugge staat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Wacht op dezelfde config hier..... ook nog geen vin :O
Boterham71 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:32:
Nog geen LR AWD Wit/Zwart/Aero/Trekhaak voorbijgekomen zie ik... of wel?

Weer geen VIN. zucht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
ehlen000 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:00:
Wacht op dezelfde config hier..... ook nog geen vin :O

[...]
Hier ook nog niks..
Ondertussen heeft mijn huidige lease bak de geest gegeven en sta ik nu langs de snelweg te wachten op de hulpdienst.. :(

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
Tjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:49:
[...]

Welke config heb jij te pakken gekregen? Ik Zwart Zwart aero
Midnight Silver Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Operationele lease

Wilt u gebruik maken van een operationele lease, dan willen wij u vragen de bestelling bij de lease maatschappij te plaatsen. Bestellingen kunnen niet overgenomen worden door uw lease maatschappij.
Meer mensen dat gehad in de “prepare for delivery” mail??

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 27-11-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023

BEN HEEL BLIJ!!!
Wat kost dit model? Standaard uitvoering

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:27:
Aha idd de P tesla’s Komen pas over 1,5 week aan in Zeebrugge. Dus nog even volhouden.!! Je gaat hem echt nog wel dit jaar op kenteken geleverd krijgen 👍💪
Hoe weet je dit? Thanks voor de reactie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tom030
  • Laatst online: 31-01 15:52
Vandaag antwoord van Tesla gekregen op mijn mail om info over m'n SR+ (zie handtekening voor m'n configuratie), waarin stond dat de verwachte aankomst in Amsterdam in de eerste week van december is.
Wie o wie kan ik ook blij maken met deze info? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tom030 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:12:
Vandaag antwoord van Tesla gekregen op mijn mail om info over m'n SR+ (zie handtekening voor m'n configuratie), waarin stond dat de verwachte aankomst in Amsterdam in de eerste week van december is.
Mij! Dat is goed nieuws! Thanks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tammestein
said006 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:08:
[...]

Wat kost dit model? Standaard uitvoering
Hij is 5k duurder dan de SR+. Daarvoor krijg je het 75 kwh ipv 50 kwh batterij pakket, goed voor 191km meer WLTP kilometers en hij trekt iets sneller op en je kan sneller laden. Plus het full premium interior, dwz navigatie met verkeersdrukte/satelliet fotos en extra woofers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis014
tom030 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:12:
Ik heb nog geen VIN maar wel een SR+ in bestelling staan. Dus ik hoop op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
DennusB schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:53:
[...]

In de mail die ik net van tesla krijg staat letterlijk dat een leasemaatschappij de order niet kan overnemen :(
Maar ze geven zelf de mogelijkheid op de website om dit zo te regelen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Mdink schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:04:
[...]

Hier ook nog niks..
Ondertussen heeft mijn huidige lease bak de geest gegeven en sta ik nu langs de snelweg te wachten op de hulpdienst.. :(
Sterkte!
Ook hier dezelfde configuratie nog steeds VINloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:08:
Interessant. We hebben dezelfde configuratie en we hebben op de zelfde dag VIN gekregen maar mij zei ze 2e week van dec. Ik heb wel een RN van 8 dagen vóór de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:11:
[...]

Hoe weet je dit? Thanks voor de reactie
Bij mij zeiden ze aan de tel. dat mijn P al in Zeebrugge staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25

BEN HEEL BLIJ!!!
Deze kon je zeker wel bestellen in NL. Ik had in mei zo een bestelling staan. Er zijn er ook uitgeleverd, die van mij niet ivm restrictie. Eind mei werd bekend dat deze niet meer geleverd zou worden dus moest ik over naar de AWD.

Ben wel benieuwd wanneer jou auto gemaakt is. Kun je dit uit je VIN halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metstijl schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:54:
[...]

Waarom staat er in je signature dan 23 november ? Hoe weet je dat ie in Zeebrugge staat ?
Foutje dat moest 23 november zijn 👍
Pagina: 1 ... 222 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.