Hier nog een mooi verhaal: M3 Performance, Deepblue, Wit interieur en lichte 20" velgen...
op 05/10 bestelling geplaatst en betaling gedaan. Account aangemaakt en een mooie foto van mijn toekomstige auto op de app. Meteen een RN nummer gekregen met het idee om financial lease te doen. Blijkt na een paar dagen dat Tesla dat niet doet voor een Nederlandse BV met een buitenlandse moeder (heel vaag...).
Afijn op 22/10 een deal gesloten met Alphabet dat ze mijn RN nummer overnemen voor een full ops lease en de RN nummer laten vermelden in het contract.
Na 1 week nog niets vernomen van de overname en sinds ik bang was om mijn borg kwijt te raken ben ik erachteraan gegaan. Uiteindelijk op 30/10 bericht van Alphabet dat mijn auto "besteld" was en een profiel gekregen op hun website. Mijn RN staat ook in remarks. Tot dusver helemaal prima.
Maar nu.... na nog 1 week nog steeds geen bevestiging dat mijn RN nummer was overgenomen, bellen met Tesla (kreeg ze wel snel aan de lijn) : Nee meneer, niks bekend over Alphabet sorry... Ik weer een mail sturen. 2 dagen later krijg ik een mail van Tesla of ik mijn gegevens wil opsturen voor....de financial lease hahaha! Dus ik weer antwoorden, nee, het wordt nu Full Ops door Alphabet en uiteraard Alphabet in kopie zetten.
Uiteindelijk krijg ik 8 november een antwoord van Tesla en Alphabet : Mijnheer, hier is Uw NIEUW RN nummer.. en of ik mijn oude RN wil annuleren en restitutie wil aanvragen !?!? WTF

Plaatje van mn M3P was inmiddels aangepast naar donkergrijze velgen (weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, maar ach, weinig keuze vrees ik).
Toch maar even langs Tesla in Rotterdam en daar een vriendelijke jonge man alles uitgelegd en laten zien. Hij heeft mij bevestigd dat mijn oude RN geannuleerd mag worden, dat ik mn borg terugkrijg en dat mijn "nieuwe" RN bekend en dat het wel gaat lukken voor dit jaar.... nou ik mag het hopen ja zeg !?
Ik heb nu mijn oude RN nummer geannuleerd, alleen ik kan niet meer inloggen op mijn account, ik kan ook niet inloggen met wat voor account dan ook om mijn nieuwe auto te "zien", app doet het niet meer en ik heb geen idee of ik donker of lichte 20" velgen krijg...
Verder gaat alles goed