Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Zojuist contact gehad met de Support afdeling. De verwachte leverdatum stond op gister (24 november). Ik heb een VIN sinds 11 november. Echter had ik nog niets vernomen. De medewerker gaf aan dat ze kon zien dat de auto momenteel in Zeebrugge stond. De auto heeft nog geen kenteken en de verwachting is dat deze tussen 1 en 15 december geleverd zal worden.

SR+, Pearl White, Black Int, 19 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21

Fab1Man

Live life to the fullest

camy schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:42:
Heb net even een kijkje genomen in het excel bestand en het valt mij op dat er tot op heden weinig tot geen Model 3 Performance zijn geleverd. -O-

51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd, slechts 3 hebben een VIN ontvangen :? ..of werken de P tweakers de excel sheet nooit niet bij? -O- 8)7

Is het toeval dat elke tweaker met een P nog steeds ah wachten is??...of is dit een algemeen ding en zijn er ook non-tweakers met een P in bestelling aan het wachten :(:)
Ik heb geen zin meer om uberhaupt te kijken, maar de Excel is wel zodanig vernaggeld dat ik opeens geen P maar een LR had. Ik stond er ook in als "Fab1man" ipv "Fab1Man", dus iemand heeft aan m'n entry zitten knommelen. Heel eerlijk, ik ga het niet nog eens doen of aanpassen, dus daarin zal die Excel sowieso al niet meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Klopt inderdaad dat de P’s nog niet aan de beurt zijn. Maar nu bestellen is nog steeds uitleveren in december volgens Tesla site. We wachten geduldig....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Heb net even een kijkje genomen in het excel bestand en het valt mij op dat er tot op heden weinig tot geen Model 3 Performance zijn geleverd. -O-

51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd, slechts 3 hebben een VIN ontvangen :? ..of werken de P tweakers de excel sheet nooit niet bij? -O- 8)7

Is het toeval dat elke tweaker met een P nog steeds ah wachten is??...of is dit een algemeen ding en zijn er ook non-tweakers met een P in bestelling aan het wachten :(:)
De p mensen hebben niks om bij te werken het is erg stil rond de p alleen dat we allemaal grijze velgen krijgen

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik mijn kenteken checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:44:
Mijn kenteken al 4 nov bekend.. Nog steeds leeg bij rdw:)
Heb jij ook een herinneringsemail ontvangen? Maar dan met de eerste datum erin, 27 nov?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
Zojuist ook een VIN gekregen voor mijn SR+, Midnight Grey, Black interior met 19" wielen :). Besteld op 01/10 en de RN op 10/10. Benieuwd naar de volgende stappen en berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:51:
Waar kan ik mijn kenteken checken?
Ik heb die van mij via de chat opgevraagd de dag dat ik m'n VIN had (vorige week).

Zijn er trouwens al mensen die hun m3 geleverd hebben gekregen en waarbij het SuperCharge tegoed al is opgewaardeerd op basis van het referral programma? Ik heb nu 3 referrers, dus zou 4500km tegoed moeten krijgen :9

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:41:
Zijn er toevallig mensen die iets kunnen zeggen over hun ervaring met Kenteken krijgen --> datum levering? Hoelang daar gemiddeld tussen zit?
4-11 al kenteken ontvangen,afhalen 29-11

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 18-09 13:58
Venzl schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:55:
Zojuist ook een VIN gekregen voor mijn SR+, Midnight Grey, Black interior met 19" wielen :). Besteld op 01/10 en de RN op 10/10. Benieuwd naar de volgende stappen en berichtgeving.
hm, zelfde config zelfde besteldatum, no VIN found zegt de plug-in nog steeds, wat is je RN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eikrur schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:14:
[...]

hm, zelfde config zelfde besteldatum, no VIN found zegt de plug-in nog steeds, wat is je RN?
hij heeft hem 1-10 besteld en bij jou staat 11-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
erikoss schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:44:
[...]

Tnx Tomas,
Ik heb al een hele discussie gehad over die laadpaal. Leaseplan werkt met twee partners: Newmotion (Newmotion paal) en met Allego (Alfen paal).
Ik heb voor mezelf erg goed uitgezocht wat ik voor paal wilde en daarnaast is er ook nog een WAF:-P. Ons nieuwbouw huis met donkere steen wordt in januari/februari opgeleverd dus voorkeur voor antraciet/grijze paal i.p.v. witte paal (misschien wat overdreven maja..)
Na wat onderzoek lees ik dat de Alfen Eve Single Pro-Line 11kW paal loadbalancing heeft middels P1 slimme meter zonder verdere abbo kosten (Newmotion heeft wel abbo nodig). De paal ondersteund daarbij alle management systemen en heeft ingebouwde 6mA DC beveiliging waardoor aanlegkosten in de meterkast goedkoper zijn i.v.m. goedkopere automaten (dit geldt ook voor Newmotion). Met het oog op de toekomst aangezien de paal na 4-5jaar toch eigendom is geworden heb ik liever een paal zonder abbo.
Aangezien dit een leveringstopic is reactie niet nodig. (PM mag altijd)
Ik moet er verplicht 1 afnemen via leasplan van mijn werkgever. Maar heb al een NewMotion Advanced 2.0 van mijn vorige model S. hij is een jaartje oud.. dus ik zei, laat maar zitten hij staat er al.. Maar dat mocht dus niet. (Allemaal extra kosten)

Maar ik heb nu dus 1 NewMotion Advanced 2.0 3 fasen 11/22KW over met opties zoals extra lange vaste 8 meter kabel. En een grondkabel van +10m en nog een 3fasen zekeringautomaat met aardlek.. (Of te wel een hele set)

:-(

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietgrijs
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 12:47
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:37:
[...]

Heb je Tesla al gebeld? ik heb sinds 20 november een VIN en ook me kenteken al...
Nee, dat heb ik opgegeven, daar is niet doorheen te komen. Nu maar ZEN (en hopen dat hij in mijn schoen past :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietgrijs schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:17:
[...]

Nee, dat heb ik opgegeven, daar is niet doorheen te komen. Nu maar ZEN (en hopen dat hij in mijn schoen past :) )
Ik had na 10 minuten wachten iemand aan de lijn vandaag en kreeg telefonisch me kenteken door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik heb ook een VIN op een voorraadmodel met verwachte levering 1e week december, echter toen ik zojuist belde hadden ze nog geen kenteken. Wel even nagevraagd of het vertraging oplevert als ik die bestelling nu aan de LM doorgeef, ze zeggen dat dit geen probleem is en dat ik dan nog steeds 1e week december de auto kan ophalen....

Zojuist de LM gevraagd om die bestelling over te nemen.

Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 17:29
Ik heb een week niet meegelezen hier, dus ben een beetje out of the loop, maar heb wel iets wat misschien interessant is voor anderen.

Mijn oorspronkelijke bestelling was op 1-10 een LR, blauw, wit, FSD en 19 inch.

Gisteravond zag ik bij Snel Leverbaar een auto in mijn configuratie (zonder FSD, dus dat wordt achteraf gedaan), dus heb die gelijk gereserveerd.
Vanmorgen met Tesla gebeld om te vragen waar de auto staat. Ik was al tevreden geweest als deze op een boot stond, maar hij staat dus al in Zeebrugge.

Nu dus de eerste bestelling laten omwisselen door LeasePlan.

Aangezien je kosteloos kan annuleren zou ik de gok wagen als iemand zijn configuratie bij Snel Leverbaar ziet.
Dan annuleer je de auto die het langst onderweg is.

[ Voor 3% gewijzigd door DrJekyll op 25-11-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:11
Phyc schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Duurt gewoon allemaal iets langer, zie mijn tijdslijn (ook via Alphabet):
16-09-2019: Order geplaatst bij LM
17-09-2019: Order goedgekeurd door WG
18-09-2019: Order in behandeling bij LM
22-09-2019: Mail vanuit LM over plaatsing order bij Tesla
14-10-2019: Mail vanuit LM dat order daadwerkelijke geplaatst is bij Tesla
22-10-2019: RN beschikbaar in Tesla account
25-11-2019: VIN in source
Om de timeline completer te maken, en in lijn met de stroom van berichten: ook hier een VIN (sinds een uur gok ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Phyc schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:28:
[...]

Om de timeline completer te maken, en in lijn met de stroom van berichten: ook hier een VIN (sinds een uur gok ik).
Ook een SR+?

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qmaster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 08:59
Hier ook sinds vandaag een VIN voor een SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
DLodder schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:20:
Ik heb ook een VIN op een voorraadmodel met verwachte levering 1e week december, echter toen ik zojuist belde hadden ze nog geen kenteken. Wel even nagevraagd of het vertraging oplevert als ik die bestelling nu aan de LM doorgeef, ze zeggen dat dit geen probleem is en dat ik dan nog steeds 1e week december de auto kan ophalen....

Zojuist de LM gevraagd om die bestelling over te nemen.

Fingers crossed!
En ga je je originele bestelling nu annuleren? LR/Blue/Black/19inch had je besteld toch?
Geeft mij weer iets meer kans op levering dit jaar _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Sinds 8-11 een vin. Vorige week op de chat zeiden ze: levering aanstaande woensdag. Nog geen sms dus maar even gebeld, auto staat nog in Zeebrugge en er is vertraging met leveringen van afgelopen week dus het wordt uitgesteld volgens de aardige dame aan de andere kant van de telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 21:16
Hier een ook VIN sinds vanmorgen, SR+ zwart/zwart aero, besteldatum staat op 15-10 volgens Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook P besteld op 4 september. Nog steeds geen Vin. Het klopt inderdaad dat er maar een paar zijn uitgeleverd. Ik vraag me af op welke boot deze auto's staan... het begin nu wel heel erg kort dag te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:44:
Mijn kenteken al 4 nov bekend.. Nog steeds leeg bij rdw:)
Wat bedoel je met leeg bij rdw? kan je het kenteken niet terug vinden via:
https://ovi.rdw.nl/default.aspx

??

Ik weet mijn kenteken sinds 8-11 en kan hem hier wel terug vinden alleen staat er bij de tenaam stelling nog niks.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Mister1980 schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:59:
Sinds 8-11 een vin. Vorige week op de chat zeiden ze: levering aanstaande woensdag. Nog geen sms dus maar even gebeld, auto staat nog in Zeebrugge en er is vertraging met leveringen van afgelopen week dus het wordt uitgesteld volgens de aardige dame aan de andere kant van de telefoon.
Voor mij stond hij ook op aanstaande woensdag inderdaad maar ook nog niets vernomen.
Had je wel al enig idee hoe veel uitstel?

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurinho123
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-05 23:26
Blijft apart, ik heb sinds 8-11 ook een VIN en nog steeds niks gehoord. Ook is er nog geen kenteken bekend volgens de tesla medewerker aan de lijn (wilde een afspraak maken voor de winterbanden vandaar mijn vraag naar een kenteken). Auto was 'in transit' gaf hij aan, wist niet of hij dus nog op de boot stond of al in Amsterdam was. Het is echt een willekeur aan verhalen die je te horen krijgt van Delivery.
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:08:
[...]

Voor mij stond hij ook op aanstaande woensdag inderdaad maar ook nog niets vernomen.

M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:02:
[...]

Hier ook P besteld op 4 september. Nog steeds geen Vin. Het klopt inderdaad dat er maar een paar zijn uitgeleverd. Ik vraag me af op welke boot deze auto's staan... het begin nu wel heel erg kort dag te worden.....
Mijn theorie was dat de P's op de Cosmos staan, mede doordat er op 25 okt een hele batch P's op snel beschikbaar kwamen en vervolgens de GC op 31 oktober is vertrokken uit SF. Die VIN's van de GC zouden nu ongeveer gealloceerd moeten worden denk ik. De VIN's voor de SR+ van vandaag staan ook op de GC denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSV
  • Laatst online: 13-09 18:31

NSV

Venzl schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:55:
Heb dezelfde config en heb ook een VIN en een kenteken, besteld op 26-06.. nu het smsje afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
jurinho123 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:10:
Blijft apart, ik heb sinds 8-11 ook een VIN en nog steeds niks gehoord. Ook is er nog geen kenteken bekend volgens de tesla medewerker aan de lijn (wilde een afspraak maken voor de winterbanden). Auto was 'in transit' gaf hij aan, wist niet of hij dus nog op de boot stond of al in Amsterdam was. Het is echt een willekeur aan verhalen die je te horen krijgt van Delivery.

[...]
Klopt, dit was wat ik rond 8-11 te horen kreeg. Echter zou ik rond de 20ste een sms ontvangen, als dat niet het geval was moest ik bellen zeiden ze. Dus ik bel 20ste in namiddag en je raad het al: "zoiets mogen wij helemaal niet zeggen". En ze wisten dus ook niets meer, geen idee waar de auto was of wanneer hij in Amsterdam zou zijn.
Ik heb via de chat nog wel te horen gekregen vorige week dat ik hem 27 op zou kunnen halen, hier heb ik ook printscreen van gemaakt.

Ik ga vanmiddag maar weer eens proberen, zit toch anderhalf uur in de auto dus maakt niet uit als ik even in de wacht sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister1980
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:08:
[...]

Geen enkele indicatie behalve “Het duurt niet lang meer” _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mister1980 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:16:
[...]

Binnen pakweg een week of 5... :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurinho123
Maar jij hebt al wel een kenteken en VIN op dezelfde dag? Op basis van wat wordt er dan een kenteken gekoppeld. Ook dat lijkt dus niet echt een logisch proces...
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:16:
[...]

Klopt, dit was wat ik rond 8-11 te horen kreeg. Echter zou ik rond de 20ste een sms ontvangen, als dat niet het geval was moest ik bellen zeiden ze. Dus ik bel 20ste in namiddag en je raad het al: "zoiets mogen wij helemaal niet zeggen". En ze wisten dus ook niets meer, geen idee waar de auto was of wanneer hij in Amsterdam zou zijn.
Ik heb via de chat nog wel te horen gekregen vorige week dat ik hem 27 op zou kunnen halen, hier heb ik ook printscreen van gemaakt.

Ik ga vanmiddag maar weer eens proberen, zit toch anderhalf uur in de auto dus maakt niet uit als ik even in de wacht sta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nonode
[...]

Ik had gewoon gereageerd met: "pfff gelukkig, dacht dat ik nog een hele week moest wachten" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
jurinho123 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:18:
Maar jij hebt al wel een kenteken en VIN op dezelfde dag? Op basis van wat wordt er dan een kenteken gekoppeld. Ook dat lijkt dus niet echt een logisch proces...

[...]
Ja kenteken kreeg ik direct al op 8 of 9-11. Was ook geen indicatie of reek of iets dergelijks maar een volledig kenteken. Vroegen of ik ook de meldcode al wilde hebben enzo voor verzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurinho123
Hoe dan? Ik begrijp er echt helemaal niks meer van hahaha. Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld en elke Tesla medewerker zegt iets anders. |:(
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:19:
[...]

Ja kenteken kreeg ik direct al op 8 of 9-11. Was ook geen indicatie of reek of iets dergelijks maar een volledig kenteken. Vroegen of ik ook de meldcode al wilde hebben enzo voor verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilliboy
  • Laatst online: 29-09-2021
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:05:
[...]

Wat bedoel je met leeg bij rdw? kan je het kenteken niet terug vinden via:
https://ovi.rdw.nl/default.aspx

??

Ik weet mijn kenteken sinds 8-11 en kan hem hier wel terug vinden alleen staat er bij de tenaam stelling nog niks.
Tenaamstelling wordt datum dat je de auto kan afhalen, gaat ook de termijn van 4% lopen (60 maanden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
jurinho123 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:22:
Hoe dan? Ik begrijp er echt helemaal niks meer van hahaha. Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld en elke Tesla medewerker zegt iets anders. |:(

[...]
Geen idee, wellicht is het ook zaak dat je de juiste medewerker treft. Eentje die net even het andere schermpje wilt openen om dat soort gegeven op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
[...]

Die indicatie had ik 20 oktober al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:11
Ja, vergeten te melden. SR+ volledig standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
Phyc schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:27:
[...]

Ja, vergeten te melden. SR+ volledig standaard.
Wat voor RN? Ben ik erg benieuwd na, ivm precies dezelfde config.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
Mister1980 schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:59:
zit ook in de vin van 8.11 maar tegen mij werd verteld dat hij wo as in adam is ..... ?.?.?.

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 20-09 18:09
Ik vraag me oprecht af hoever ik nou ben in het bestel proces.
Vanuit mijn account nul inzicht in het verloop, want secondary account.
Vrijdag van Tesla kenteken en meldcode ontvangen (op basis van RN), telefoonnummer klopt ook dus het is wel echt mijn bestelling.

2e week december zou de uitlevering moeten plaatsvinden, maar als ik iedereen zo hoor zit dat er niet echt in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
chianti14 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:42:
[...]

zit ook in de vin van 8.11 maar tegen mij werd verteld dat hij wo as in adam is ..... ?.?.?.
Ook VIN 8-11. Tegen mij werd gezegd dat de M3 25-11 in Amsterdam is. Dat kan dus kloppen met de boot die nu daar aan het lossen is. Hoop nog steeds op vandaag SMS en deze week ophalen O-)

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:16:
[...]

Ben benieuwd wat hier uit komt. Lijkt me sterk dat je de auto woensdag al op kan halen als je nu nog geen SMS hebt gehad, maar met Tesla weet je het maar nooit...

Hier ook overigens een 8-11 VIN, maar krijg niet veel bruikbare informatie uit de chat / mail. Rustig afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dplr56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:45:
[...]

Ben benieuwd wat hier uit komt. Lijkt me sterk dat je de auto woensdag al op kan halen als je nu nog geen SMS hebt gehad, maar met Tesla weet je het maar nooit...

Hier ook overigens een 8-11 VIN, maar krijg niet veel bruikbare informatie uit de chat / mail. Rustig afwachten dus maar.
Dat lijkt mij ook sterk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
[...]

Ik laat het weten, ben zelf ook benieuwd. Moet nu toch in de buurt gaan komen, rij er elke dag al langs (over de A5)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
[...]

Ik heb in het hele proces nog nooit een SMS van Tesla gekregen (wel 2x gecheckt of mijn mobiele nummer correct in het account stond). Wel inmiddels een auto opgehaald, dus ook dat zegt niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Figaro9 schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:55:
[...]

En ga je je originele bestelling nu annuleren? LR/Blue/Black/19inch had je besteld toch?
Geeft mij weer iets meer kans op levering dit jaar _/-\o_ _/-\o_
Ja dat is de bedoeling, maar waarschijnlijk is het dan alleen zo dat mijn werkgever de order bij de LM annuleert, maar de LM niet bij Tesla. De LM kan namelijk die Model 3 makkelijk aan iemand anders verkopen. Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met mijn LM, maar misschien is dat wel een hoop administratieve rompslomp aangezien jij waarschijnlijk een andere LM heb dan ik (Hitachi).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

joostwit schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:45:
[...]

Ook VIN 8-11. Tegen mij werd gezegd dat de M3 25-11 in Amsterdam is. Dat kan dus kloppen met de boot die nu daar aan het lossen is. Hoop nog steeds op vandaag SMS en deze week ophalen O-)
Ik hoop heel hard met je mee :*) maar denk toch niet dat het gaat gebeuren maar fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:39:
Die Tesla chat reageert ook maar matig tot niet zeg.....
Ik heb nog nooit op die chat button kunnen klikken. Die chat functie van deze pagina bedoel je toch https://www.tesla.com/nl_NL/support?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2019 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:06:
[...]

Ik heb nog nooit op die chat button kunnen klikken. Die chat functie van deze pagina bedoel je toch https://www.tesla.com/nl_NL/support?
Ja. Maar die mooie chat-knop is vaak inactief. Rechts onderaan verschijnt (bij mij in ieder geval) wel een chat-popup. Deze werkt wel. Maar het duurt vaak minstens een half uur voordat je een reactie krijgt. En die reactie is dan in veel gevallen dat je een mail moet sturen naar deliveryNL@tesla.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05
@ElonDusk ik vind dit echt ontzettend sneu voor je maar één van ons heeft een SR+ wit/wit/Performance besteld en er was vandaag een VIN in de source. Besteld met de mijne begin oktober.

Ik vrees dat Tesla je vergeten is :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Net bij Tilburg Tesla Store geweest. Niks nada.. gast keek wat dingen na.. enige wat die kon zeggen is dat SR+ modellen niet zoveel geleverd worden als de LR... (dit zegt al genoeg over zn kennis).
En toen keek ie nog op mn contact van LM en zei dat volgens de LM mocht Tesla vanaf 27-9 auto voor je zoeken. SNAP ER GEEN BAL VAN. En zelfs dan 27-9 is een tijd geleden.. maar goed LM zegt nooit restrictie erop gezet te hebben en ja weet niet wie ik moet geloven. Het zal allemaal wel. Meer dan dit kan ik niet doen. Enige wat ik nu kan doen is wachten en hopen.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
asing schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
@ElonDusk ik vind dit echt ontzettend sneu voor je maar één van ons heeft een SR+ wit/wit/Performance besteld en er was vandaag een VIN in de source. Besteld met de mijne begin oktober.

Ik vrees dat Tesla je vergeten is :X
Ik snap het niet helemaal? SR+ Performance? en heb jij een VIN of iemand anders? |:(

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
ElonDusk schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:14:
[...]

Ik snap het niet helemaal? SR+ Performance? en heb jij een VIN of iemand anders? |:(
19" velgen bedoelt ie denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:12:
Net bij Tilburg Tesla Store geweest. Niks nada.. gast keek wat dingen na.. enige wat die kon zeggen is dat SR+ modellen niet zoveel geleverd worden als de LR... (dit zegt al genoeg over zn kennis).
En toen keek ie nog op mn contact van LM en zei dat volgens de LM mocht Tesla vanaf 27-9 auto voor je zoeken. SNAP ER GEEN BAL VAN. En zelfs dan 27-9 is een tijd geleden.. maar goed LM zegt nooit restrictie erop gezet te hebben en ja weet niet wie ik moet geloven. Het zal allemaal wel. Meer dan dit kan ik niet doen. Enige wat ik nu kan doen is wachten en hopen.
Is toch echt om moedeloos van te worden. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crowbar
  • Laatst online: 12-09 18:21
ElonDusk schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:12:
pff, ik zit te wachten op de uitlevering van de LR-modellen en elke "vinbom" die hier voorbij komt betreffen alleen maar SR's... Dus het zegt idd genoeg over de kennis van de Tesla-medewerker(s).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
ElonDusk schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:14:
[...]

Ik bedoel de 19" Performance velgen :) . VIN zat vandaag in de source. Levering zal dan wel 8-15 december zijn. Net als de mijne.

Ik heb een blauwe, een collega krijgt de witte.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Wat ik wel raar vond is dat zijn direct beschikbare pagina andere autos had staan. Hij had zeker 1-2 SR+ maar wel een blauwe.

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
asing schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:26:
[...]

Ik bedoel de 19" Performance velgen :) . VIN zat vandaag in de source. Levering zal dan wel 8-15 december zijn. Net als de mijne.

Ik heb een blauwe, een collega krijgt de witte.
Pff man man :( ik ga ergens huilen denk ik. Weet je wat zijn besteldatum en RN datum was?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
ElonDusk schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:27:
[...]

Pff man man :( ik ga ergens huilen denk ik. Weet je wat zijn besteldatum en RN datum was?
Zeker, 4-10 LM en hij zal 18-10 zijn RN wel ontvangen hebben. Toen kreeg ik hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowbar schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:24:
[...]

pff, ik zit te wachten op de uitlevering van de LR-modellen en elke "vinbom" die hier voorbij komt betreffen alleen maar SR's... Dus het zegt idd genoeg over de kennis van de Tesla-medewerker(s).
Dit klopt niet helemaal. Afgelopen dinsdagavond een VIN gekregen voor een LR. Vorige week hebben met mij meerdere mensen een VIN gehad voor een LR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:30:
[...]

Dit klopt niet helemaal. Afgelopen dinsdagavond een VIN gekregen voor een LR. Vorige week hebben met mij meerdere mensen een VIN gehad voor een LR.
Hoofdzakelijk 18", LR 19" zijn net zo schaars als P's

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojeeee. Op fb komen de eerste berichten al binnen van SR+ die worden doorgeschroven naar 2020!! Balen voor hun, hoop dat het bij een klein aantal blijft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Snarf70 schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:32:
[...]

Hoofdzakelijk 18", LR 19" zijn net zo schaars als P's
Dat zou kunnen.. Frustrerend lijkt mij het om te zien dat mensen die na jou besteld hebben met een hoger RN eerder een VIN krijgen..

Ik heb vooral te doen met de Performance Tweakers aangezien sommige daar echt al SUPERlang wachten. Heb me verder niet verdiept in de combi LR 19".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:35:
Ojeeee. Op fb komen de eerste berichten al binnen van SR+ die worden doorgeschroven naar 2020!! Balen voor hun, hoop dat het bij een klein aantal blijft
Betreft dit mensen die een VIN hebben en worden doorgeschoven of zijn het de "VINloze" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02:57
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:36:
[...]

Betreft dit mensen die een VIN hebben en worden doorgeschoven of zijn het de "VINloze" ?
Ik denk vinloze, want die van mij staat in Zeebrugge en gaat deze week nog naar de Koopman Terminal.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Zojuist Tesla aan de telefoon gehad over andere zaken. Nog even gevraagd naar de status van m’n bestelling.

Inmiddels een VIN gekoppeld, verwachte levering tweede week december.
Configuratie: ST+/Zwart/19”

Edit: In m’n account niks te zien, ivm bestelling via LM. (Niet gekoppeld secundair account)

[ Voor 19% gewijzigd door Novadecasa op 25-11-2019 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Kan je wat meer info geven aub? Hebben ze een bericht gehad hierover? of wat is het precies

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Neerlanders of Belgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
[...]

@mennostones

Nu net iemand van Tesla gesproken. Iemand die weer wat meer wist. Kenteken dat ik heb klopt en hij staat op boot die 27-11 aankomt in de haven in Amsterdam. Do of vr zou ik SMS moeten krijgen voor uitlevering tussen 2 en 9 dec.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
Dat zal gebeuren. Er komen 4 boten aan, die moeten geleegd worden, alles moet op kenteken, gecontroleerd en afgehaald worden. Dat is veel werk. Heel veel.

Dus waarschijnlijk krijgen die auto's in 2019 een kenteken en worden ze in 2020 opgehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Paniekzaaierij IMHO. Vaag bericht wat weer lekker veel onrust gaat geven. Kan je niet wat concreter zijn over de situatie van diegenen die dit posten, waar je het leest etc? En dan nog... voor eenieder die geen melding heeft gehad dat het doorgeschoven wordt.. er maar vanuit gaan dat het goed gaat komen hoor. Er zijn er genoeg onderweg.. (y)

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Bron? want fb is niet echt een bron.. dat zijn twee letters. ander is het pure stennis makerij

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister1980
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:39:
[...]

@mennostones

Nu net iemand van Tesla gesproken. Iemand die weer wat meer wist. Kenteken dat ik heb klopt en hij staat op boot die 27-11 aankomt in de haven in Amsterdam. Do of vr zou ik SMS moeten krijgen voor uitlevering tussen 2 en 9 dec.
Ik ben heel benieuwd of deze persoon weer wat roept of dat het echt klopt. Ervaring leert dat ze het zelf ook niet weten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
2020 levering zou niet zo heel erg zijn. Kenteken data is bepalend. Maar gezien de vlekkeloosheid van het huidige leverproces kunnen we nog van alles verwachten.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de onrust.. hier iets vollediger... Komt doordat bestelling voor 15 oktober bij lm is gedaan.. maar pas laat in oktober bij tesla is doorgevoerd.. hellaas komt zijn configuratie echt pas in februari aan.. eigenlijk net als dat je nu zelf een bestelling zou plaatsen.. dus kenteken op 2019 gaat hem dus ook niet worden als pas in februari hier is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Swede schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:42:
2020 levering zou niet zo heel erg zijn. Kenteken data is bepalend. Maar gezien de vlekkeloosheid van het huidige leverproces kunnen we nog van alles verwachten.
Net stuk op anwb gelezen dat dat niet klopt. Tenaamstelling is bepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Laatst online: 12-09 18:21
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:30:
[...]

Mooi voor jou, balen voor mij. Ik zie dat jij dezelfde config hebt als ik, RN vanaf eind augustus, restrictie zorgde matchen pas vanaf 01/11 en toch sluit ik later aan in de rij :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Swede schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:42:
"Geldigheidsduur verlaagd bijtellingspercentage
Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld) blijft van toepassing gedurende 60 maanden (gerekend vanaf de eerste dag van de maand volgend op de eerste ingebruikname). Hierbij zijn eigenaar- en gebruikerswisselingen niet relevant, net als het wel of niet onder de bijtelling vallen. "

https://www.anwb.nl/auto/autobelastingen/bijtelling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:43:
Sorry voor de onrust.. hier iets vollediger... Komt doordat bestelling voor 15 oktober bij lm is gedaan.. maar pas laat in oktober bij tesla is doorgevoerd.. hellaas komt zijn configuratie echt pas in februari aan.. eigenlijk net als dat je nu zelf een bestelling zou plaatsen.. dus kenteken op 2019 gaat hem dus ook niet worden als pas in februari hier is..
Dus het betreft 1 persoon, niet half FB... Dank voor de toelichting.

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:43:
Ho even. In je eerste bericht gebruik je meervoud, berichten, worden, hun

In je tweede bericht gaat het plots over een concreet geval waar je allerlei details over weet, enkelvoud.

En allemaal op facebook gelezen.

Er gaat genoeg onrust en geroddel door dit topic zonder dat soort geklets. Man en paard, met linkjes, of niks posten.

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:46:
[...]

Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld) blijft van toepassing gedurende 60 maanden (gerekend vanaf de eerste dag van de maand volgend op de eerste ingebruikname). Hierbij zijn eigenaar- en gebruikerswisselingen niet relevant, net als het wel of niet onder de bijtelling vallen. "

thanks, weer wat duidelijker. Weet iemand of de tenaamstelling vooraf plaats vindt of pas op het afhaal moment?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 19:12
8)7 en alles wat op internet staat is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nu om 2 personen.. waarbij 1 de reden e.d. erbij heeft gezet.. vandaar gebruik enkv en meerv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Swede schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:47:
[...]

thanks, weer wat duidelijker. Weet iemand of de tenaamstelling vooraf plaats vindt of pas op het afhaal moment?
Volgens mij pas op locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:46:
[...]

Onderstaande legt het net weer anders uit. Van https://www.belastingdien...ng-privegebruik-auto-2019
Hoe lang geldt het verlaagde percentage?
Valt u in het verlaagde bijtellingspercentage (4%)? Dat percentage geldt voor een periode van 60 maanden. Deze periode gaat in op de 1e dag van de maand die volgt op de maand van eerste toelating. Is die datum bijvoorbeeld 7 maart, dan start de 60-maandsperiode dus op 1 april.
Direct na afloop van de periode van 60 maanden wordt het percentage opnieuw vastgesteld aan de hand van de regels die op dat moment gelden.

Hoe wordt de datum van de eerste toelating bepaald?
Als datum van de eerste toelating geldt de datum waarop de auto voor het eerst in gebruik is genomen. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in het buitenland. Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, bijvoorbeeld bij import van gebruikte auto’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 20-09 18:09
Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:50:
[...]

Volgens mij pas op locatie.
Is het niet gebruikelijk om bij dit soort momenten eerder een tenaamstelling te doen?
Volgens mij is dat bij de "oude" 14% auto's ook massaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
Het is paniekzaaierij natuurlijk, maar raakt wel een punt. Als een RN op 17 oktober is ontvangen, wanneer heeft Tesla dan de (LM) bestelling in het systeem gezet? Op 17 oktober? En wat betekent dat voor de toezegging van Tesla om vóór 14-10 bestelde auto's dit jaar uit te leveren?

4 Oktober heeft mijn LM de bestelling naar Tesla doorgezet (net als half NL volgen mij) maar mijn mail kwam pas de 16e...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
Linkser schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:51:
[...]

Is het niet gebruikelijk om bij dit soort momenten eerder een tenaamstelling te doen?
Volgens mij is dat bij de "oude" 14% auto's ook massaal gedaan.
Tennaamstelling is helemaal niet van belang. Het gaat om datum eerste toelating.
Echter word die vaak op het zelfde moment geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

sknnr.nl schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:41:
Bron? want fb is niet echt een bron.. dat zijn twee letters. ander is het pure stennis makerij

[...]
Gaat overigens om een Belg. Niet dat het minder jammer is voor die persoon, maar leveringen in Belgie zeggen uiteindelijk weinig over leveringen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowbar schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:45:
[...]

Mooi voor jou, balen voor mij. Ik zie dat jij dezelfde config hebt als ik, RN vanaf eind augustus, restrictie zorgde matchen pas vanaf 01/11 en toch sluit ik later aan in de rij :?
Dat is wel erg zuur... Hoop voor je dat het wachten niet lang meer gaat duren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een mooi verhaal: M3 Performance, Deepblue, Wit interieur en lichte 20" velgen...

op 05/10 bestelling geplaatst en betaling gedaan. Account aangemaakt en een mooie foto van mijn toekomstige auto op de app. Meteen een RN nummer gekregen met het idee om financial lease te doen. Blijkt na een paar dagen dat Tesla dat niet doet voor een Nederlandse BV met een buitenlandse moeder (heel vaag...).
Afijn op 22/10 een deal gesloten met Alphabet dat ze mijn RN nummer overnemen voor een full ops lease en de RN nummer laten vermelden in het contract.
Na 1 week nog niets vernomen van de overname en sinds ik bang was om mijn borg kwijt te raken ben ik erachteraan gegaan. Uiteindelijk op 30/10 bericht van Alphabet dat mijn auto "besteld" was en een profiel gekregen op hun website. Mijn RN staat ook in remarks. Tot dusver helemaal prima.
Maar nu.... na nog 1 week nog steeds geen bevestiging dat mijn RN nummer was overgenomen, bellen met Tesla (kreeg ze wel snel aan de lijn) : Nee meneer, niks bekend over Alphabet sorry... Ik weer een mail sturen. 2 dagen later krijg ik een mail van Tesla of ik mijn gegevens wil opsturen voor....de financial lease hahaha! Dus ik weer antwoorden, nee, het wordt nu Full Ops door Alphabet en uiteraard Alphabet in kopie zetten.
Uiteindelijk krijg ik 8 november een antwoord van Tesla en Alphabet : Mijnheer, hier is Uw NIEUW RN nummer.. en of ik mijn oude RN wil annuleren en restitutie wil aanvragen !?!? WTF :D
Plaatje van mn M3P was inmiddels aangepast naar donkergrijze velgen (weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, maar ach, weinig keuze vrees ik).
Toch maar even langs Tesla in Rotterdam en daar een vriendelijke jonge man alles uitgelegd en laten zien. Hij heeft mij bevestigd dat mijn oude RN geannuleerd mag worden, dat ik mn borg terugkrijg en dat mijn "nieuwe" RN bekend en dat het wel gaat lukken voor dit jaar.... nou ik mag het hopen ja zeg !?

Ik heb nu mijn oude RN nummer geannuleerd, alleen ik kan niet meer inloggen op mijn account, ik kan ook niet inloggen met wat voor account dan ook om mijn nieuwe auto te "zien", app doet het niet meer en ik heb geen idee of ik donker of lichte 20" velgen krijg...

Verder gaat alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:58
EvaluationCopy schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:52:
Het is paniekzaaierij natuurlijk, maar raakt wel een punt. Als een RN op 17 oktober is ontvangen, wanneer heeft Tesla dan de (LM) bestelling in het systeem gezet? Op 17 oktober? En wat betekent dat voor de toezegging van Tesla om vóór 14-10 bestelde auto's dit jaar uit te leveren?

4 Oktober heeft mijn LM de bestelling naar Tesla doorgezet (net als half NL volgen mij) maar mijn mail kwam pas de 16e...
Ik heb precies hetzelfde, 4 okt orderbevestiging van LM, 17 okt verzoek van Tesla om account aan te maken via hun link.

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, EvaPower + 5 Mates. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Shandar04 schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, 4 okt orderbevestiging van LM, 17 okt verzoek van Tesla om account aan te maken via hun link.
Hier ook, 4 oktober bevestigd door LM, 18 oktober pas ingevoerd door Tesla. Tesla ziet in de systemen een orderdatum staan van 18 oktober, daardoor geen levergarantie in 2019 geven ze aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shrek1979
  • Laatst online: 27-09-2021
arko89 schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:59:
[...]

Hier ook, 4 oktober bevestigd door LM, 18 oktober pas ingevoerd door Tesla. Tesla ziet in de systemen een orderdatum staan van 18 oktober, daardoor geen levergarantie in 2019 geven ze aan..
Same here.
10OCT besteld. 30OCT pas de bevestiging van Alphabet ontvangen met verwachtte levering in Feb2020.
Gelukkig met behulp van onze fleet manager een actie auto van LP kunnen bestellen met precies dezelfde config. Nu wel RN en sinds vandaag een VIN dus levering neem ik aan in 2019.

SR+/ blauw/zwart/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 14:03
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:55:
Hier nog een mooi verhaal: M3 Performance, Deepblue, Wit interieur en lichte 20" velgen...

op 05/10 bestelling geplaatst en betaling gedaan. Account aangemaakt en een mooie foto van mijn toekomstige auto op de app. Meteen een RN nummer gekregen met het idee om financial lease te doen. Blijkt na een paar dagen dat Tesla dat niet doet voor een Nederlandse BV met een buitenlandse moeder (heel vaag...).
Afijn op 22/10 een deal gesloten met Alphabet dat ze mijn RN nummer overnemen voor een full ops lease en de RN nummer laten vermelden in het contract.
Na 1 week nog niets vernomen van de overname en sinds ik bang was om mijn borg kwijt te raken ben ik erachteraan gegaan. Uiteindelijk op 30/10 bericht van Alphabet dat mijn auto "besteld" was en een profiel gekregen op hun website. Mijn RN staat ook in remarks. Tot dusver helemaal prima.
Maar nu.... na nog 1 week nog steeds geen bevestiging dat mijn RN nummer was overgenomen, bellen met Tesla (kreeg ze wel snel aan de lijn) : Nee meneer, niks bekend over Alphabet sorry... Ik weer een mail sturen. 2 dagen later krijg ik een mail van Tesla of ik mijn gegevens wil opsturen voor....de financial lease hahaha! Dus ik weer antwoorden, nee, het wordt nu Full Ops door Alphabet en uiteraard Alphabet in kopie zetten.
Uiteindelijk krijg ik 8 november een antwoord van Tesla en Alphabet : Mijnheer, hier is Uw NIEUW RN nummer.. en of ik mijn oude RN wil annuleren en restitutie wil aanvragen !?!? WTF :D
Plaatje van mn M3P was inmiddels aangepast naar donkergrijze velgen (weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, maar ach, weinig keuze vrees ik).
Toch maar even langs Tesla in Rotterdam en daar een vriendelijke jonge man alles uitgelegd en laten zien. Hij heeft mij bevestigd dat mijn oude RN geannuleerd mag worden, dat ik mn borg terugkrijg en dat mijn "nieuwe" RN bekend en dat het wel gaat lukken voor dit jaar.... nou ik mag het hopen ja zeg !?

Ik heb nu mijn oude RN nummer geannuleerd, alleen ik kan niet meer inloggen op mijn account, ik kan ook niet inloggen met wat voor account dan ook om mijn nieuwe auto te "zien", app doet het niet meer en ik heb geen idee of ik donker of lichte 20" velgen krijg...

Verder gaat alles goed :)
Story of my m3 life so far :/ Ik mag mijn m3 volgende week ophalen alleen Alphabet krijgt het intern niet voor elkaar om mijn order over te nemen op de een of andere manier. Vandaag nog een keer gebeld of ze Tesla willen mailen om mijn RN over te nemen en dat gingen ze direct doen met mij in het CC.

Alphabet geeft ook aan dat ze zelf alleen mijn RN nummer kennen en er verder geen van Tesla gekregen hebben...

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Ik zie verschillende antwoorden op wanneer 4% bij tenaamstelling en sommige melden dat levering in 2020 betekend geen 4% meer. Eigenlijk is de datum eerste toelating van belang en die is vaak eerder dan de tenaamstelling. Waarschijnlijk zowieso aan het einde van dit jaar wanneer ze nog zoveel mogelijk auto's zullen proberen te registreren, bron: https://www.rijksoverheid...or/bijtelling-2018---2020
Tenaamstelling kan dan later nog worden gedaan en is meestal op de dag van aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
LR AWD wit/wit/19"
27 SEPT besteld via Alphabet
10 OKT RN toegewezen gekregen
radio silence... via chat willen ze niet helpen, via telefoon ook niet.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Beste tweakers wie Van hier heeft Een p besteld en al contact met tesla gehad. ben heel benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik sta zwaar te twijfelen op de telefoon te pakken en ze te bellen.

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Pagina: 1 ... 212 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.