Ik gok zo dat Tesla haar onderzoek wel gedaan heeft.Vinculum schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:26:
[...]
Ik geloof nooit dat deze in NL word toegelaten. Ruim 2 meter breed en meer dan 5 meter lang. Allemaal scherpe hoeken. Kan me niet voorstellen dat dit mag in Europa.
Denk ik ook. Maargoed, dat dacht ik vorige week ook...Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:59:
[...]
Hier ook nog niets gehoord. Moet toch deze week komen denk ik zo

Nope.. nog geen enkel bericht na de VIN op 1 november...Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 05:44:
Iedereen met vin 1 nov levering vanaf 4 december voor als nog?
Goedemorgen, hier ook VIN 1-11 en verder helemaal niets.
Ik denk/hoop dat de SMSjes komen na de reorganisatie waar ze nu mee bezig zijn in Amsterdam.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Nog meer mensen die een M3 LR (actieauto of eerder besteld -> voor november) in bestelling hebben staan bij LeasePlan?
Hoe verloopt de communicatie bij jullie over de levering e.d.? Ik hoor niks: niet van Tesla, niet van LP en mijn Tesla account is ook leeg.
Hoe verloopt de communicatie bij jullie over de levering e.d.? Ik hoor niks: niet van Tesla, niet van LP en mijn Tesla account is ook leeg.
Nope, geen bericht (VIN op de 8 november)Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:38:
Zojuist uit het niets een mail ontvangen met het onderwerp "Volgende stappen voor uw Model 3 levering". Op 08-11 heb ik een VIN ontvangen. Meer mensen die opeens deze mail hebben ontvangen?
Ik zie dit vaak voorbij komen "RN is leidend".metstijl schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:43:
[...]
Ik heb vrijdag nog gebeld met Tesla. Zij waren erg duidelijk; het enige wat telt is de datum wanneer RN nummer is uitgegeven. Ik zie dat jij een RN datum hebt van na 15-10, dus je hebt niet de 4% garantie die in oktober door Tesla werd genoemd. Maar ik verwacht dat die boten meer dan goed auto's hebben voor alle bestellingen tot vandaag aan toe. Het is niet voor niets dat ze nu nog gewoon (snel) verkrijgbaar zijn.
Ik heb een RN uit de prehistorie met weliswaar een restrictie van 22-10, maar zou nu dan nagenoeg de 1e moeten zijn met een match op mijn configuratie. Ik heb niks gehoord, dus de conclusie RN is leidend vraag ik me sterk af...
Uiteraard heb ik hem niet aangeraakt maar de eisen voor voetgangersveiligheid zijn behoorlijk streng. In Amerika mogen ze gewoon rijden met metalen spikes rond je auto bij wijze van spreken. In europa en zeker in NL mag dat niet. Dus als er een machine rijdt met het gewicht, performance en formaat van de Cybertruck en dan veel rechte hoeken heeft ipv afgerond dan kan ik me voorstellen dat dit juridisch wat problemen kan geven.bottom line schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:37:
[...]
Een bestelwagen is toch ook langer als 5m en tegen de 2m breed? Zijn die verboden in Nederland? Hier in België zie ik er continu rondrijden, tractoren ook trouwens.
Heb jij hem al aangeraakt? Want wil wel eens weten waarom jij denkt dat die hoeken scherp zijn.
Maar dit is offtopic dus we stoppen met die truck hier.
Nee helaas niet opgelost, konden ze bij ons ook niet veel aan doen..synorluna schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:47:
[...]
Is dit bij jou goed opgelost? Ik heb hetzelfde probleem bij een aantal deuren, de monteur in kwestie zei dat ze hier waarschijnlijk weinig aan kunnen doen. Het resultaat na de service was ik dan ook niet erg tevreden mee.

Volgens mij is het RN in combinatie met samenstelling. Zoiets kon ik eerder zien in het excel sheet.jay56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:19:
[...]
Ik zie dit vaak voorbij komen "RN is leidend".
Ik heb een RN uit de prehistorie met weliswaar een restrictie van 22-10, maar zou nu dan nagenoeg de 1e moeten zijn met een match op mijn configuratie. Ik heb niks gehoord, dus de conclusie RN is leidend vraag ik me sterk af...
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
En heb je enig idee hoe die koppeling plaatsvind? Ligt dit bij de LM?Tomas_ schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:00:
[...]
Secondary accounts hebben wel een beheer knop. Ze kunnen ermee hun config bekijken.
Heb je die niet, dan is je account (nog) niet gekoppelt.
Same here, ik heb een actie auto besteld op 11/11 en überhaupt nog geen Tesla account.. Status bij LP is nog ‘Bestelling is in behandeling’. Vorige week werd een mail beloofd met verdere procesgang, maar die is tot heden uitgebleven helaas.-Muncky- schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:14:
Nog meer mensen die een M3 LR (actieauto of eerder besteld -> voor november) in bestelling hebben staan bij LeasePlan?
Verwijderd
Ik heb mijn Tesla ook via Arval besteld (1 okt besteld) en heb direct van Tesla op 9 oktober de mail gekregen met 'de stappen naar uw levering' en het reserveringsnummer stond daarin.Majo03 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:24:
[...]
Bij mij stond de RN in de titel van een e-mail van Tesla met onderwerp “De stappen naar uw levering”
Tevens kon ik via mijn zakelijke emailadres een Tesla account maken waar het reserveringsnr ook in te zien is. in dat account staat verder trouwens ook echt geen informatie….
Sinds 8 nov heb ik wel een VIN in de broncode dus ik verwacht (en hoop
En dat is zo. De Brasilia Highway ligt inmiddels in de Westhaven in Amsterdam, op de nieuwe locatie waarvan de Tesla's uitgeleverd worden.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:50:
https://twitter.com/mortenlund89/status/1198610748110450688
Hoopvol bericht. Ik denk dat de Brasilia Highway de M3’s van de JA naar AMS brengt, ik denk dat de VIN’s van de afgelopen dagen van de JA komen. Als je een extra schip laat varen gaat dit ook niet over 100 auto’s, dan zijn het er wel 1000+ lijkt me. Dan gaat de GC vandaag of morgen lossen, waarnaar er hopelijk weer een VIN stortbui komt.
https://www.marinetraffic...15/centery:52.410/zoom:14
Na mijn telefoontje met Tesla vorige week gaf de medewerker aan dat mijn exemplaar (VIN 8-11) op 25 november met de boot in Amsterdam aan zou komen. Ook gaf de medewerker aan dat mijn exemplaar in Zeebrugge stond. Het lijkt er dan ook op die met de Brasilia Highway nu in Amsterdam is aangekomen. Nog geen sms trouwens.
Verwijderd
Ik heb dan weliswaar geen actie auto, maar op 11 oktober heb ik hem besteld bij LP en zit in dezelfde situatie. Geen RN of Vin te bekennen. In mijn LP account staat ook ‘Bestelling is in behandeling’. Als je met hen belt zeggen ze dat ze niets weten over de status, maar dat er wel veel schepen deze kant op komen.JJapie schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:32:
[...]
Same here, ik heb een actie auto besteld op 11/11 en überhaupt nog geen Tesla account.. Status bij LP is nog ‘Bestelling is in behandeling’. Vorige week werd een mail beloofd met verdere procesgang, maar die is tot heden uitgebleven helaas.
Nou dat laatste weet iedereen hier denk ik al, we kennen nog net de kapitein van ieder schip niet
Ik heb precies het zelfde, geduldig afwachten.-Muncky- schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:14:
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Klopt en dan dus de Leaseplan mail dat de tesla op een locatie naar keuze wordt gebracht en dat zij hem voor je controleren en evt mankementen laten opvolgen. Verder hoor je pas een paar dagen voor aflevering wat.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:35:
[...]
Ik heb dan weliswaar geen actie auto, maar op 11 oktober heb ik hem besteld bij LP en zit in dezelfde situatie. Geen RN of Vin te bekennen. In mijn LP account staat ook ‘Bestelling is in behandeling’. Als je met hen belt zeggen ze dat ze niets weten over de status, maar dat er wel veel schepen deze kant op komen.
Nou dat laatste weet iedereen hier denk ik al, we kennen nog net de kapitein van ieder schip niet.
Was alleen slim geweest als ze in de mail ook nog even het telefoonnummer hadden bevestigd wat ze aan tesla hebben verstrekt voor dat sms’je. Want dan heb je bevestiging dat alles iig goed staat. (Of niet zoals iemand hier die de verkeerde config zag in de leaseplan mail)...
Hopelijk laat leaseplan ‘zijn’ Tesla’s op de eigen kade bij koopman uitrijden en kunnen ze hun eigen logistieke programmaatje afdraaien en de autoreset jongens snel op pad sturen met onze bolides.....
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Hoop ik ook. Juli besteld, nog geen VIN...
Neem aan dat je dan een restrictie erop hebt staan? Want anders gaat er iets goed mis..!Streamz schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:47:
Welke config? Ik vond al dat ik lang aan het wachten ben vanaf 12-9 op een SR+ wit, wit, Aero..... Weer een nieuwe week waarin ik ga hopen deze week wel iets te VINden. Gelukkig geven resultaten uit het verleden geen garantie op de toekomst...Streamz schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:47:
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
@macedon @Verwijderd
Net even gebeld, Auto staat in Zeebrugge, durf alleen niet te zeggen of deze op de JA of GC stond.
Vriendelijke vrouw zei dat de auto deze week richting NL komt.
Geldt denk ik dan ook voor jullie en ook voor de mensen met een VIN van 23-11
Net even gebeld, Auto staat in Zeebrugge, durf alleen niet te zeggen of deze op de JA of GC stond.
Vriendelijke vrouw zei dat de auto deze week richting NL komt.
Geldt denk ik dan ook voor jullie en ook voor de mensen met een VIN van 23-11
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Vreemd deze mail kregen wij al op datum bestelling (10-11). Maar wij hebben nog geen VIN.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:38:
Zojuist uit het niets een mail ontvangen met het onderwerp "Volgende stappen voor uw Model 3 levering". Op 08-11 heb ik een VIN ontvangen. Meer mensen die opeens deze mail hebben ontvangen?
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Verwijderd
Haha same here, ik wacht al vanaf 31/08... restrictie tot 01/10, maar nog steeds geen VIN.. RN al sinds 12/09ArPi75 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:49:
[...]
Welke config? Ik vond al dat ik lang aan het wachten ben vanaf 12-9 op een SR+ wit, wit, Aero..... Weer een nieuwe week waarin ik ga hopen deze week wel iets te VINden. Gelukkig geven resultaten uit het verleden geen garantie op de toekomst...
SR+ wit, wit, 19inch..
Er liggen twee vehicle carriers in Zeebrugge die mogelijk Tesla's naar Amsterdam en de UK gaan brengen:
These ships are possibly carrying Tesla cars to Amsterdam (Brasilia) and Southampton (Aurora). pic.twitter.com/VOHVhena35
— Morten Grove: Captain👨✈️ of all Tesla-Ships🚢 (@mortenlund89) 24 november 2019
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Hey nog iemand met zelfde configuratieVerwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:57:
[...]
Haha same here, ik wacht al vanaf 31/08... restrictie tot 01/10, maar nog steeds geen VIN.. RN al sinds 12/09
SR+ wit, wit, 19inch..
Model 3
Het lijkt wel of een wit interieur en/of een P uitvoering de foute keuze is. Ik heb een RN sinds september en daarna niet meer gehoord behalve dat mijn velgen nu grijs zijn.
Laatste grote VIN toekenning voor LR 19" was op 19OCT. Dus je hebt waarschijnlijk toen net de boot gemist; voor 1/10 was je restrictie de boosdoener. Ik wacht ook al sinds begin september en had ook een restrictie tot begin november.Streamz schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:51:
LR/Red/Black/19"
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Hier ook Leaseplan actieauto (LR, AWD, Pearl White, 18" Aero, Trekhaak) en totaal niets vernomen na bestelling: Geen Tesla account, geen VIN, wel RN via account manager, geen terugkoppeling t.b.v. laadpaal plaatsing, geen info mails, LP account zegt "Bestelling in behandeling"-Muncky- schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:14:
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
@ElonDusk Heb je al meer gehoord?
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Waarschijnlijk wel. Zij geven een emailadres op voor jou account. Alleen schijnen er verschillende procedures te zijn. Soms blijft een bestelling langere tijd op het account van de LM. Soms wordt er een schrijffout gemaakt in het mail adres.ChillPascal schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:29:
[...]
En heb je enig idee hoe die koppeling plaatsvind? Ligt dit bij de LM?
Je zou je LM kunnen vragen of jou email adres gekoppeld is en of dit goed is geschreven.
Van alle model 3's wordt de P het minst (vaak) geproduceerd en wit interieur is ook zeldzamer.vontrapp schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:03:
Het lijkt wel of een wit interieur en/of een P uitvoering de foute keuze is. Ik heb een RN sinds september en daarna niet meer gehoord behalve dat mijn velgen nu grijs zijn.
Er moeten echter nog 3 boten aanmeren en zeer waarschijnlijk komt er nog een 4e. Daar zullen zeker P's bij zitten. Het duurt inderdaad allemaal lang, maar het is ook een behoorlijk grote logistieke operatie.
Geduld is ook niet mijn beste eigenschap
For what its worth: Zojuist een alleraardigste medewerker van Tesla gesproken die mij mededeelde dat ook ALD nu kiest voor zelf en centraal uitleveren van al hun Tesla's. De man gaf tevens aan dat het om die reden maar zo zou kunnen dat je dan in de zelfde week een VIN en een leverdatum of zelfs levering krijgt, zijn verwachting was dat dat begin december zou plaatsvinden, kortom alle speculatie van de 840 pagina hiervoor zijn daarmee weer overboord.
Wanneer besteld? Ik zou er achteraan bellen wat betreft die laadpaal. Duurde bij mij ook te lang. Nadat de fleetmanager gemaild had kreeg ik van NewMotion een intake mail dat ze mij zouden bellen. Maarja die belden niet. Zelf maar gebeld na 2 weken, installatie in januari.........erikoss schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:04:
[...]
Hier ook Leaseplan actieauto (LR, AWD, Pearl White, 18" Aero, Trekhaak) en totaal niets vernomen na bestelling: Geen Tesla account, geen VIN, wel RN via account manager, geen terugkoppeling t.b.v. laadpaal plaatsing, geen info mails, LP account zegt "Bestelling in behandeling"
[ Voor 25% gewijzigd door Tomas_ op 25-11-2019 10:11 ]
Van niemand hier denk ik.
Dat de communicatie vanuit Tesla te wensen overliet hadden we ook allemaal kunnen lezen. Echter dat het zo belabberd was had ik zelfs niet kunnen bedenken.
Zou technisch niet onmogelijk moeten zijn op via je account te zien in welk stadium je auto zich precies bevind.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Alleen jammer dat Tesla niet op bestelling produceert, maar pas als ze een auto gemaakt hebben gaan kijken op welke boot ze die gaan zetten en aan wie ze hem zullen gaan uitdelen....[b]Swede in "Het grote Tesla Levering topic"
Zou technisch niet onmogelijk moeten zijn op via je account te zien in welk stadium je auto zich precies bevind.
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Op zich een logisch verhaal dat die theorie overboord is. Gezien het feit dat ook LP dit is gaan doen, kan het ook waarschijnlijk niet anders. Schijnbaar gaan ze zelf ook de checks doen.eikrur schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:09:
For what its worth: Zojuist een alleraardigste medewerker van Tesla gesproken die mij mededeelde dat ook ALD nu kiest voor zelf en centraal uitleveren van al hun Tesla's. De man gaf tevens aan dat het om die reden maar zo zou kunnen dat je dan in de zelfde week een VIN en een leverdatum of zelfs levering krijgt, zijn verwachting was dat dat begin december zou plaatsvinden, kortom alle speculatie van de 840 pagina hiervoor zijn daarmee weer overboord.
De aflever capaciteit zal hiermee behoorlijk omhoog gaan, want meer mensen. Ze kunnen niet anders.
[ Voor 0% gewijzigd door Tomas_ op 25-11-2019 10:23 . Reden: typo ]
Verwijderd
Yep, VIN 8-11, alles staat goed, kenteken via de telefoon verkregen maar geen factuur, geen mail met verwachte leveringsdatum en geen SMS....joostwit schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:47:
[...]
Sinds wanneer heb je eindfactuur? Ik heb die nog niet...wel vin 8-11 en verwachte leverdatum komende week (geen sms). Nog meer mensen die vin 1 of 8 nov hebben en nog geen sms/factuur?
Volgens de Tesla medewerker aan de telefoon gebeurde het zelfs dat de factuur pas 2 dagen voor levering beschikbaar kan komen.... dat lijkt me dan weer onplezierig.
Verwijderd
Dus vandaag even gebeld met Alphabet om te kijken wat nu precies de trigger was om mij een e-mail te sturen met een verwachte leverdatum. Blijkt dat Tesla wel iets heeft aangegeven van een leverdatum, maar dit is een vrij standaard mail.Nonode schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:45:
[...]
Dat is een super standaard mail. Had ik ook gekregen maar dan voor 15-11. Hoop dat ze met leveringen gaan opschieten anders wordt het nog lastig om iedereen er een te geven. Echter denk ik dat de hele verbouwing die nu gaande is er voor zal zorgen dat ze veel meer kunnen verwerken.
De medewerker zegt dat hij nu weet dat hij op de boot staat, maar ik betwijfel ten zeerste of hij dit weet.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk zeker dat mijn autootje dit jaar nog zal komen, maar toch helaas heb ik mij blij gemaakt met niets..

Medewerker (die overigens erg vriendelijk was) zegt dat er door Alphabet zo'n 3000 stuks besteld zijn, die allemaal uitgeleverd moeten gaan worden. De aangegeven afleverdatum zegt alleen helemaal niets..

Omdat mijn nieuwsgierigheid (lees: ergernis) tot behoorlijk grote hoogte gestegen is, ook nog maar eens gebeld met Tesla.
Na drie kwartier in de wachtrij...

Mevrouw geeft aan de telefoon aan dat er nog geen VIN gekoppeld is aan mijn account. Ze heeft geen toegang tot alle systemen, zegt ze. Maar als de leasemaatschappij een verwachte leverdatum heeft ontvangen van 15-12 dan moet ik me maar aan die datum vasthouden. Ik zou dan 1 tot 2 weken vooraf een e-mail/ sms kunnen verwachten..

Waardeloos dit proces hoor...
He, die waren we nog niet eerder tegengekomen bij de excuses-bingo volgens mij....Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:19:
[...]
Ze heeft geen toegang tot alle systemen, zegt ze.
[...]
Maar goed, we kunnen niet anders dan ongeduldig afwachten...
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Zojuist Vin in mijn broncode ontvangen! Whats next? Gewoon wachten voor het sms'je of moet ik bellen. Want ik zie mijn gegevens niet in mijn account (telnr etc) alleen mijn voor en achternaam.
Ik heb wél een welkomsmail op mijn emailadres gekregen. Daarin kon ik een Tesla-account aanmaken, maar daar is het verder bij gebleven. Zou in het Tesla-account normaal gesproken de bestelde configuratie gekoppeld worden?Tomas_ schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:06:
[...]
Waarschijnlijk wel. Zij geven een emailadres op voor jou account. Alleen schijnen er verschillende procedures te zijn. Soms blijft een bestelling langere tijd op het account van de LM. Soms wordt er een schrijffout gemaakt in het mail adres.
Je zou je LM kunnen vragen of jou email adres gekoppeld is en of dit goed is geschreven.
Verwijderd
Vandaag ontvangen of heb je vandaag pas gekeken?Tomonic schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:27:
Zojuist Vin in mijn broncode ontvangen! Whats next? Gewoon wachten voor het sms'je of moet ik bellen. Want ik zie mijn gegevens niet in mijn account (telnr etc) alleen mijn voor en achternaam.
Wat is je config? Staat niet in de Excel.
Verwijderd
Stap 1 is je handtekening aanpassen.. zodat we kunnen zien welke auto je besteld hebt.Tomonic schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:27:
Stap 2 zou ik zeker even bellen.. maar je kan wachten.. veel verschil zal het niet maken.
Telefoonnr staat er bij niemand bij..
Goeie mededeling dan gaat heel Tesla wachtend Nederland weer F5'en vandaagTomonic schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:27:
Ik heb inmiddels wel al contact gehad met NewMotion voor de laadpaal, dat is in gang gezet door LeasePlan.erikoss schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:04:
[...]
Hier ook Leaseplan actieauto (LR, AWD, Pearl White, 18" Aero, Trekhaak) en totaal niets vernomen na bestelling: Geen Tesla account, geen VIN, wel RN via account manager, geen terugkoppeling t.b.v. laadpaal plaatsing, geen info mails, LP account zegt "Bestelling in behandeling"
Ik hoor die webserver admin hier al zuchteneikrur schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:30:
[...]
Goeie mededeling dan gaat heel Tesla wachtend Nederland weer F5'en vandaag![]()
![]()
![]()
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
15-12 datum van Alphabet is compleet uit de lucht gegrepen, dat hebben ze mij ook bevestigd. Bij mij staat hij overigens nog op 15-11. Ze zeiden tegen mij dat ik eerder bericht zal krijgen van de leveringsdatum dan zij (alhoewel Tesla dat ontkent via hun helpdesk). Dat de medewerker die jij gesproken hebt niet in alle systemen kan, zou zomaar waar kunnen zijn want orders via LMs gaan via Enterprise.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:19:
[...]
Dus vandaag even gebeld met Alphabet om te kijken wat nu precies de trigger was om mij een e-mail te sturen met een verwachte leverdatum. Blijkt dat Tesla wel iets heeft aangegeven van een leverdatum, maar dit is een vrij standaard mail.![]()
De medewerker zegt dat hij nu weet dat hij op de boot staat, maar ik betwijfel ten zeerste of hij dit weet.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik denk zeker dat mijn autootje dit jaar nog zal komen, maar toch helaas heb ik mij blij gemaakt met niets..(had de datum al naief in mijn agenda gezet)
![]()
Medewerker (die overigens erg vriendelijk was) zegt dat er door Alphabet zo'n 3000 stuks besteld zijn, die allemaal uitgeleverd moeten gaan worden. De aangegeven afleverdatum zegt alleen helemaal niets..![]()
Omdat mijn nieuwsgierigheid (lees: ergernis) tot behoorlijk grote hoogte gestegen is, ook nog maar eens gebeld met Tesla.![]()
Na drie kwartier in de wachtrij...![]()
Mevrouw geeft aan de telefoon aan dat er nog geen VIN gekoppeld is aan mijn account. Ze heeft geen toegang tot alle systemen, zegt ze. Maar als de leasemaatschappij een verwachte leverdatum heeft ontvangen van 15-12 dan moet ik me maar aan die datum vasthouden. Ik zou dan 1 tot 2 weken vooraf een e-mail/ sms kunnen verwachten..![]()
Waardeloos dit proces hoor...
Van Alphabet zou ik overigens helemaal niets verwachten in dit proces. Ik heb ze 3 keer gebeld afgelopen 2 maanden en telkens krijg ik iemand aan de lijn die met een stem van 'die niet zo moeilijk en wacht gewoon' me probeert weg te werken zonder enige vorm van informatie te geven. Ik begrijp dat zij het ook moeilijk vinden om met Tesla te werken, maar de manier waarop je geholpen wordt is dramatisch daar (=mijn ervaring).
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Brasilia Highway vanuit Zeebrugge, ligt nu in Amsterdam. Hopelijk nu de boel uitladen en snel SMS'jes ontvangen. Heb een 8/11 VIN maar nog geen verdere communicatie.
https://www.marinetraffic...9/vessel:BRASILIA_HIGHWAY
Zojuist ook een medewerker van Tesla gesproken over de inruilauto en het wel of niet in 2019 leveren of betalen ivm MIA:
1. In principe zou je een mail met inruil offerte moeten krijgen of het wordt in je account geplaatst. Kennelijk is die offerte handwerk (ook al staat er een waarde in de broncode). Als het goed is krijg ik vandaag bericht.
2. Er is nog geen VIN gekoppeld. Dus er kon nog niets gezegd worden over op welk schip hij staat of wanneer hij aankomt (LR AWD) (dus de LR bestellers zullen nog even geduld moeten hebben
)
3. Om de MIA in 2019 te kunnen claimen kan je wel een vooruitbetalingsverzoek doen door te bellen met de klantenservice. Mocht er voor kerst geen duidelijkheid zijn, gaan we dat denk ik doen.
1. In principe zou je een mail met inruil offerte moeten krijgen of het wordt in je account geplaatst. Kennelijk is die offerte handwerk (ook al staat er een waarde in de broncode). Als het goed is krijg ik vandaag bericht.
2. Er is nog geen VIN gekoppeld. Dus er kon nog niets gezegd worden over op welk schip hij staat of wanneer hij aankomt (LR AWD) (dus de LR bestellers zullen nog even geduld moeten hebben

3. Om de MIA in 2019 te kunnen claimen kan je wel een vooruitbetalingsverzoek doen door te bellen met de klantenservice. Mocht er voor kerst geen duidelijkheid zijn, gaan we dat denk ik doen.
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Die Tesla chat reageert ook maar matig tot niet zeg.....
ja, maar kan soms even duren. niemand weet waarom ;-)ChillPascal schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:28:
[...]
Ik heb wél een welkomsmail op mijn emailadres gekregen. Daarin kon ik een Tesla-account aanmaken, maar daar is het verder bij gebleven. Zou in het Tesla-account normaal gesproken de bestelde configuratie gekoppeld worden?
Ik heb deze naam nog niet eerder gezien eerlijk gezegd, dus wellicht ligt hij in 020 en komt ie uit |Zeebrugge, maar staan er wel tesla's op?Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:37:
Brasilia Highway vanuit Zeebrugge, ligt nu in Amsterdam. Hopelijk nu de boel uitladen en snel SMS'jes ontvangen. Heb een 8/11 VIN maar nog geen verdere communicatie.
dat is dus de boot die ik eerder had genoemd. Had hem al zien liggen vanaf de A5 zaterdag.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:37:
Tnx Tomas,Tomas_ schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:09:
[...]
Wanneer besteld? Ik zou er achteraan bellen wat betreft die laadpaal. Duurde bij mij ook te lang. Nadat de fleetmanager gemaild had kreeg ik van NewMotion een intake mail dat ze mij zouden bellen. Maarja die belden niet. Zelf maar gebeld na 2 weken, installatie in januari.........
Ik heb al een hele discussie gehad over die laadpaal. Leaseplan werkt met twee partners: Newmotion (Newmotion paal) en met Allego (Alfen paal).
Ik heb voor mezelf erg goed uitgezocht wat ik voor paal wilde en daarnaast is er ook nog een WAF:-P. Ons nieuwbouw huis met donkere steen wordt in januari/februari opgeleverd dus voorkeur voor antraciet/grijze paal i.p.v. witte paal (misschien wat overdreven maja..)
Na wat onderzoek lees ik dat de Alfen Eve Single Pro-Line 11kW paal loadbalancing heeft middels P1 slimme meter zonder verdere abbo kosten (Newmotion heeft wel abbo nodig). De paal ondersteund daarbij alle management systemen en heeft ingebouwde 6mA DC beveiliging waardoor aanlegkosten in de meterkast goedkoper zijn i.v.m. goedkopere automaten (dit geldt ook voor Newmotion). Met het oog op de toekomst aangezien de paal na 4-5jaar toch eigendom is geworden heb ik liever een paal zonder abbo.
Aangezien dit een leveringstopic is reactie niet nodig. (PM mag altijd)
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk, zie ook deze eerdere tweet. Ze gaan al die VIN's van de eerste november weken nooit via vrachtwagens kunnen vervoeren naar A'dam en die zullen toch ergens week 1 december uitgeleverd moeten worden.eikrur schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:40:
[...]
Ik heb deze naam nog niet eerder gezien eerlijk gezegd, dus wellicht ligt hij in 020 en komt ie uit |Zeebrugge, maar staan er wel tesla's op?
https://twitter.com/mortenlund89/status/119861074811045068
Verwijderd
De Brasilia Highway is vannacht pas aangekomen in AMS. Hij vertrekt overigens vanmiddag weer, aldus de site van Port of Amsterdam. dus tussen de 500 en 1000 M3's schat ik zo.Nonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:42:
[...]
dat is dus de boot die ik eerder had genoemd. Had hem al zien liggen vanaf de A5 zaterdag.
volgens mij is er voor bijna alle LR AWD ( en P ) wachtenden weinig nieuws geweest en voornamelijk SR+ geleverd of VIN...
als het klopt.. binnen 1 week VIN + SMS + afhalen.. mag van mij NU wel komen.. AS weekend een Duitsland tripje in de planning

als het klopt.. binnen 1 week VIN + SMS + afhalen.. mag van mij NU wel komen.. AS weekend een Duitsland tripje in de planning
M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???
hmm dan lag er zaterdag een andere RoRo.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:48:
[...]
De Brasilia Highway is vannacht pas aangekomen in AMS. Hij vertrekt overigens vanmiddag weer, aldus de site van Port of Amsterdam. dus tussen de 500 en 1000 M3's schat ik zo.
VIN + SMS + afleverdatum moet wel naar 1-2 weken (ipv de 1+ maand die sommigen ervaren) als de VINlozen het nog willen redden dit jaar
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Ik heb afgelopen vrijdag einde van de dag van LP een mail gehad met "Spannend Uw tesla is onderweg"-Muncky- schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:14:
Alleen klopte de config in die mail niet... Dus zonder 19" en Zonder trekhaak.
Maar de fiscale waarde is wel gelijk aan alle opties zoals gekozen.
Vervolgens heb ik op vrijdag gelijk contact gezocht met leaseplan maar die waren al naar huis.
Vanmorgen heb ik ze weer gebeld...
"Ja we hebben uw mail gezien... we zijn hier erg van geschrokken. Wij kunnen momenteel niet achterhalen waar het probleem vandaan komt. Wij hebben uw case doorgestuurd naar een andere LP desk. Wellicht dat zij iets kunnen zien? Wij komen voor het einde van de week bij u terug"
WTF!

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Ik heb hetzelfdeStreamz schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:48:
Nope, restrictie per 1/10 eraf.
Gisteren of vandaag. Ik had Vrijdag gechecked, en Zaterdagavond ook, en toen stond tie er nog niet op.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:30:
[...]
Vandaag ontvangen of heb je vandaag pas gekeken?
Wat is je config? Staat niet in de Excel.
Config staat nu in mijn profiel. Zal vanavond kijken of ik de excel aanpas.
Ik werk bij Alphabet en hoor van collega's dat de medewerkers bij support letterlijk overspannen thuis blijven omdat ze overladen worden met belletjes over elektrische auto's. Niet heel gek dus dat niet iedereen altijd even goed geholpen kan worden. Ze hebben helaas gewoon niet meer informatieMarkboss schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:37:
[...]
15-12 datum van Alphabet is compleet uit de lucht gegrepen, dat hebben ze mij ook bevestigd. Bij mij staat hij overigens nog op 15-11. Ze zeiden tegen mij dat ik eerder bericht zal krijgen van de leveringsdatum dan zij (alhoewel Tesla dat ontkent via hun helpdesk). Dat de medewerker die jij gesproken hebt niet in alle systemen kan, zou zomaar waar kunnen zijn want orders via LMs gaan via Enterprise.
Van Alphabet zou ik overigens helemaal niets verwachten in dit proces. Ik heb ze 3 keer gebeld afgelopen 2 maanden en telkens krijg ik iemand aan de lijn die met een stem van 'die niet zo moeilijk en wacht gewoon' me probeert weg te werken zonder enige vorm van informatie te geven. Ik begrijp dat zij het ook moeilijk vinden om met Tesla te werken, maar de manier waarop je geholpen wordt is dramatisch daar (=mijn ervaring).
[ Voor 3% gewijzigd door nils123 op 25-11-2019 10:59 ]
Van het weekend rit gemaakt van 420km enkele reis naar Duitsland met de SR+. Aantal dingen die me opvielen:
Voor terugweg:
Range bij temperaturen van rond de 5 graden en snelheid van 100 tot 130 is ongeveer 260km bij 95% (kachel en stoelverwarming aan). De route gaf aan dat we met 5% aan zouden komen bij een SC, vanaf het begin waarschuwing dat we Max 130km/u moesten rijden, helft werd dat 120 en op 2/3 115km/u. Uiteindelijk kwamen we er met 6% aan. Voordeel van zo leeg, opladen ging snel! Tijdens het laden even serie Mars gekeken op Netflix, aanrader;)
Autopilot, wat rijdt dat heerlijk ontspannen (tot 150km/u in te schakelen) Weliswaar op zondag avond terug, dus weinig vrachtauto’s, langste stuk zeker 50km achter elkaar op autopilot (we hebben geen fsd), rijdt zo heerlijk ontspannen!
Nadeel voor nu wel: als je niet geheel midden op de rijstrook rijdt en je de autopilot inschakelt wil de auto te snel naar het midden, wat niet chill voelt, software dingetje.
Ik weet dat hier veel leaserijders mee lezen die er minder mee hebben, maar ons gaf het ook wel erg goed gevoel dat we met significant minder CO2 uitstoot 840km hebben gereden! Met onze oude auto was er 60 liter benzine doorheen gegaan.
Al met al, het is even wennen om een lang stuk te rijden, je kan wat minder lang hard doorrijden en je hebt verlichten wat langere pauzes (1 in ons geval), maar je komt stuk chiller thuis dan wanneer je flink “doorgejakkerd” hebt.
Conclusie; heerlijke auto!
Voor terugweg:
Range bij temperaturen van rond de 5 graden en snelheid van 100 tot 130 is ongeveer 260km bij 95% (kachel en stoelverwarming aan). De route gaf aan dat we met 5% aan zouden komen bij een SC, vanaf het begin waarschuwing dat we Max 130km/u moesten rijden, helft werd dat 120 en op 2/3 115km/u. Uiteindelijk kwamen we er met 6% aan. Voordeel van zo leeg, opladen ging snel! Tijdens het laden even serie Mars gekeken op Netflix, aanrader;)
Autopilot, wat rijdt dat heerlijk ontspannen (tot 150km/u in te schakelen) Weliswaar op zondag avond terug, dus weinig vrachtauto’s, langste stuk zeker 50km achter elkaar op autopilot (we hebben geen fsd), rijdt zo heerlijk ontspannen!
Nadeel voor nu wel: als je niet geheel midden op de rijstrook rijdt en je de autopilot inschakelt wil de auto te snel naar het midden, wat niet chill voelt, software dingetje.
Ik weet dat hier veel leaserijders mee lezen die er minder mee hebben, maar ons gaf het ook wel erg goed gevoel dat we met significant minder CO2 uitstoot 840km hebben gereden! Met onze oude auto was er 60 liter benzine doorheen gegaan.
Al met al, het is even wennen om een lang stuk te rijden, je kan wat minder lang hard doorrijden en je hebt verlichten wat langere pauzes (1 in ons geval), maar je komt stuk chiller thuis dan wanneer je flink “doorgejakkerd” hebt.
Conclusie; heerlijke auto!
Ik heb van het weekend een mail van Tesla ontvangen betreffende Bereid u voor op de levering......
Daarin staat ook iets over de, als je onderstaande items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Gaat oa om de volgende items:
Locatie van levering
Betaalmethode
Registratiedocumenten
Inruil
Nu wilde ik naar de leveringslocatie kijken, maar dan stuur die me door naar mijn account, waar ik niks kan zien over een leveringslocatie. Komt waarschijnlijk omdat ik een secundair account heb.
Kan iemand dit bevestigen, dat ik de leveringslocatie niet kan zien in mijn secundair account?
Daarin staat ook iets over de, als je onderstaande items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Gaat oa om de volgende items:
Locatie van levering
Betaalmethode
Registratiedocumenten
Inruil
Nu wilde ik naar de leveringslocatie kijken, maar dan stuur die me door naar mijn account, waar ik niks kan zien over een leveringslocatie. Komt waarschijnlijk omdat ik een secundair account heb.
Kan iemand dit bevestigen, dat ik de leveringslocatie niet kan zien in mijn secundair account?
Verwijderd
Niet te geloven, het is dan eindelijk toch gebeurd! Zojuist een check en er staat echt een VIN.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2019 11:04 ]
Verwijderd
Yes ! ook hier een VIN!
Uurtje geleden voor het laatst gekeken.
SR+/zwart/zwart/Aero
2/10 besteld
5YJ3E7EA5LF551...
SR+/zwart/zwart/Aero
2/10 besteld
5YJ3E7EA5LF551...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2019 11:05 ]
Hier weer even janken...
Tesla delivery gebeld: meneer, we hebben een RN nodig; deze MOET Athlon je kunnen geven.
Athlon: ja toch wel, hier is je RN 10957XXXX
Weer Tesla, na 20 minuten exact dezelfde aardige dame; zoekt op de RN en komt wel bij Athlon, maar een mij onbekende berijder; dus iig niet mijn naam.
Athlon gebeld: ja gebeurt wel vaker dat ze dit door elkaar gooien oid. Je auto komt echt wel op tijd...
In the end: nog steeds geen RN en dus niets te koppelen aan mijn (secundaire) account dat ik ooit eens mt mijn privemail heb aangemaakt.
Hope and pray maar wel een beetje droevig word ik hiervan.
Tesla delivery gebeld: meneer, we hebben een RN nodig; deze MOET Athlon je kunnen geven.
Athlon: ja toch wel, hier is je RN 10957XXXX
Weer Tesla, na 20 minuten exact dezelfde aardige dame; zoekt op de RN en komt wel bij Athlon, maar een mij onbekende berijder; dus iig niet mijn naam.
Athlon gebeld: ja gebeurt wel vaker dat ze dit door elkaar gooien oid. Je auto komt echt wel op tijd...

In the end: nog steeds geen RN en dus niets te koppelen aan mijn (secundaire) account dat ik ooit eens mt mijn privemail heb aangemaakt.
Hope and pray maar wel een beetje droevig word ik hiervan.
[ Voor 17% gewijzigd door Bruutil op 25-11-2019 11:06 ]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje, alleen jij nog eerder besteld. Ben benieuwd wanneer je je VIN krijgt, hopelijk volg ik daarna snel!Streamz schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:51:
LR/Red/Black/19"
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Vrijdag- op zaterdagnacht een mail gekregen dat de auto tussen 8 en 15 december geleverd wordt in Amsterdam. Exacte datum en tijdstip volgt, zo schrijft de mail. Vanmorgen ingelogd en inderdaad een VIN gevonden in de broncode.
SR+, Red, zwart, 19" | Besteld 4/10 | RN 7/10 | 23/11 mail leverdatum tussen 8 - 15 december | VIN 25/11 in broncode | Verwachte leverdatum 19/12 | Kenteken G-0XX-TL
Just spoke to Tesla to verify if my telephone number is correct as I cannot see it in my account.
They told me I should have a VIN at the end of this week or the beginning of next week as boats are on the way
As my order was before 14/10 the car would definitely be delivered this year.
My RN is 109648xxx
Just for the folks who have the same config and waiting like me.
They told me I should have a VIN at the end of this week or the beginning of next week as boats are on the way
As my order was before 14/10 the car would definitely be delivered this year.
My RN is 109648xxx
Just for the folks who have the same config and waiting like me.
LR AWD Zwart/Zwart 18" Aero. LM 2/10 RN 10/10 Prepare for Delivery 25/10 VIN 28/11 SMS nog niet
Ik ga mijn auto inruilen en heb hiervoor een inruilvoorstel/bevestiging gehad. Ik lease deze auto financieel en heb al een nieuwe leaseofferte voor de Tesla.
Tesla vraagt om de cijfercode en andere documenten. Die code wil de leasemaatschappij pas vrijgeven na ontvangst nieuw kenteken.
Het lijkt dus een kip en ei situatie te worden omdat er dus allerlei documenten over en weer moeten worden gestuurd. Ik vraag me ook af in hoeverre Tesla de geboden inruilprijs verifieert. Wordt dit bevestigd nadat ze de auto hebben bekeken? Pas nadat Tesla de inruilprijs bevestigd ( na inspectie?) is er dus pas formeel een overeenkomst. Ik vind dit wel op gespannen voet staan met de steeds krapper wordende tijd en waanzinnig hoge drukte die gaat ontstaan.
Tesla vraagt om de cijfercode en andere documenten. Die code wil de leasemaatschappij pas vrijgeven na ontvangst nieuw kenteken.
Het lijkt dus een kip en ei situatie te worden omdat er dus allerlei documenten over en weer moeten worden gestuurd. Ik vraag me ook af in hoeverre Tesla de geboden inruilprijs verifieert. Wordt dit bevestigd nadat ze de auto hebben bekeken? Pas nadat Tesla de inruilprijs bevestigd ( na inspectie?) is er dus pas formeel een overeenkomst. Ik vind dit wel op gespannen voet staan met de steeds krapper wordende tijd en waanzinnig hoge drukte die gaat ontstaan.
Laat @ElonDusk het maar niet horenVerwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:04:
Niet te geloven, het is dan eindelijk toch gebeurd! Zojuist een check en er staat echt een VIN.![]()
![]()
Bij mij is mijn account ineens leeg. Staat nu een Model S en Model X
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Oh en toen “you are no longer assigned a VIN”Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:04:
Yes ! ook hier een VIN!
SR+/zwart/zwart/Aero
2/10 besteld
5YJ3E7EA5LF551...
Echt hoor.
geswitched van beheer pagina naar andere pagina?Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:23:
[...]
Oh en toen “you are no longer assigned a VIN”
Echt hoor.
Verwijderd
dank, loos alarmNonode schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:24:
[...]
geswitched van beheer pagina naar andere pagina?
Verwijderd
Klopt, hoop toch echt dat van die @ElonDusk ook zsm wordt bevestigd. Enige troost is misschien dat die van mij SR+ is en geen LR.
Ik hoop dat er nog een paar blauwe SR+ met trekhaak tussen staan op de bootjes die nog gaan komen..
SR+ wit, geen inruil, zakelijke aankoop zonder financiering
- 28 sept besteld
- 1 nov VIN + voorlopige levertijd 10-18 november, 14 nov
- 16 nov leverdatum 14 nov -> 28 nov
- 20 nov leverdatum -> 4dec
- nog geen kenteken, dus ben benieuwd
- 28 sept besteld
En zo snel kan het gaan. Beheerpagina is aangepast en we kunnen de inruil offerte accepteren of kiezen voor "ik wil geen voertuig inruilen"TesSLa schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:37:
Overigens zijn nu alle 4 de keuze's die ook in de mail 'volgende stappen voor uw model 3 levering ' weer zichtbaar en alles is afgevinkt op de inruil na.
Afleverlocatie staat nog altijd op Koopman Terminal
Verwijderd
Heb je Tesla al gebeld? ik heb sinds 20 november een VIN en ook me kenteken al...pietgrijs schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:31:
SR+ wit, geen inruil, zakelijke aankoop zonder financiering
- 28 sept besteld
Welke configuratie en wanneer besteld? Ik vind je niet in de Excel.
SR+ met trekhaak vandaag aan de beurt.. lijkt wel
Model 3
SR+/zwart/zwart/aero met trekhaakKluuter schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:39:
[...]
Welke configuratie en wanneer besteld? Ik vind je niet in de Excel.
zal m zo invullen
11 juli besteld 23 -10 restrictie eraf
[ Voor 7% gewijzigd door Basb1 op 25-11-2019 11:41 ]
Totaal niet naar gekeken, aangezien Leaseplan alles aanlevert. Maar zeker goede info!erikoss schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:44:
[...]
Tnx Tomas,
Ik heb al een hele discussie gehad over die laadpaal. Leaseplan werkt met twee partners: Newmotion (Newmotion paal) en met Allego (Alfen paal).
Ik heb voor mezelf erg goed uitgezocht wat ik voor paal wilde en daarnaast is er ook nog een WAF:-P. Ons nieuwbouw huis met donkere steen wordt in januari/februari opgeleverd dus voorkeur voor antraciet/grijze paal i.p.v. witte paal (misschien wat overdreven maja..)
Na wat onderzoek lees ik dat de Alfen Eve Single Pro-Line 11kW paal loadbalancing heeft middels P1 slimme meter zonder verdere abbo kosten (Newmotion heeft wel abbo nodig). De paal ondersteund daarbij alle management systemen en heeft ingebouwde 6mA DC beveiliging waardoor aanlegkosten in de meterkast goedkoper zijn i.v.m. goedkopere automaten (dit geldt ook voor Newmotion). Met het oog op de toekomst aangezien de paal na 4-5jaar toch eigendom is geworden heb ik liever een paal zonder abbo.
Aangezien dit een leveringstopic is reactie niet nodig. (PM mag altijd)
Verwijderd
Zijn er toevallig mensen die iets kunnen zeggen over hun ervaring met Kenteken krijgen --> datum levering? Hoelang daar gemiddeld tussen zit?
Heb net even een kijkje genomen in het excel bestand en het valt mij op dat er tot op heden weinig tot geen Model 3 Performance zijn geleverd.
51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd, slechts 3 hebben een VIN ontvangen
..of werken de P tweakers de excel sheet nooit niet bij?

Is het toeval dat elke tweaker met een P nog steeds ah wachten is??...of is dit een algemeen ding en zijn er ook non-tweakers met een P in bestelling aan het wachten

51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd, slechts 3 hebben een VIN ontvangen

Is het toeval dat elke tweaker met een P nog steeds ah wachten is??...of is dit een algemeen ding en zijn er ook non-tweakers met een P in bestelling aan het wachten

[ Voor 3% gewijzigd door camy op 25-11-2019 11:44 ]
M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12
Heb je altijd al bij ALD gezeten? Mijn LM is net overgenomen door ALD dus geen idee onder welke regels ik nog val...eikrur schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:09:
Ik heb vanaf het begin bij ALD gezeten inderdaad, mijn huidige auto ook aljay56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:42:
[...]
Heb je altijd al bij ALD gezeten? Mijn LM is net overgenomen door ALD dus geen idee onder welke regels ik nog val...
Kan ook zijn dat ze te druk zijn geweest met rijden en vergeten zijn de excel up te daten.camy schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:42:
Heb net even een kijkje genomen in het excel bestand en het valt mij op dat er tot op heden weinig tot geen Model 3 Performance zijn geleverd.![]()
51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd..of werken de P tweakers de excel sheet nooit niet bij?
![]()
Er zijn volgens mij 2 Tweakers die een snel leverbare M3P hebben besteld en dus ook een VIN en leverdatum, correct me if I'm wrong. De rest wacht nog steeds (geduldig) af...camy schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:42:
Heb net even een kijkje genomen in het excel bestand en het valt mij op dat er tot op heden weinig tot geen Model 3 Performance zijn geleverd.![]()
51 'tweaker' bestellingen van een P, oudste is van 1 juli en tot op heden geen enkele geleverd..of werken de P tweakers de excel sheet nooit niet bij?
![]()

Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.