Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:56
Markboss schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:57:
[...]

Volgens mij is die batch bestelling vanuit Alphabet voor ons gewoon flink misgegaan. Kan haast niet anders. Ik dacht eerst dat het door mijn kleur kwam, maar als jij het met wit ook hebt dan weet ik bijna zeker dat t gewoon door Alphabet komt of door Tesla die die batch pas extreem laat heeft verwerkt..
Ik heb gewoon als ZZP,er besteld op 2-10 Rn op 2-10 maar daarna bleef het rustig, nog een paar keer mail gehad maar stond niet veel in, 2 weken geleden mail dat mijn KvK die ik had opgestuurd te oud was, Dat zelfde dag geregeld en paar dagen later mail dat dat all ok was. Verder niets meer, Geen VIN, zal gewoon wel eind december worden maak mij er niet heel druk om..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foody
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
jheerink14 schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:50:
[...]

Ik heb gewoon als ZZP,er besteld op 2-10 Rn op 2-10 maar daarna bleef het rustig, nog een paar keer mail gehad maar stond niet veel in, 2 weken geleden mail dat mijn KvK die ik had opgestuurd te oud was, Dat zelfde dag geregeld en paar dagen later mail dat dat all ok was. Verder niets meer, Geen VIN, zal gewoon wel eind december worden maak mij er niet heel druk om..
Ik ben ook ZZP-er 10-10 besteld, te oud KvK uittreksel gestuurd, zelf hersteld per mail naar geen reactie gehad, gewoon betaald en kan hem vrijdag halen.

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjenok schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:20:
[...]

VIN echt vandaag gekregen? Of zou het ook gisteren kunnen zijn geweest?
Ik heb gisteren om een uur of 14 nog gekeken. Is dus er tussen die tijd en mijn post geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partaxian schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:19:
[...]

Dat is precies mijn configuratie en ik heb een maand eerder besteld. Blijf het vreemd vinden hoe Tesla te werk gaat. @ElonDusk heeft nog eerder besteld en heeft ook nog geen VIN.
Erg vreemd inderdaad!

Ik las gisteren overigens wel een artikel waarin stond dat er deze maand (wellicht incl. begin december) nog 4 boten aankomen. Volgens het artikel passen er 3500 auto's op zo'n boot. Lijkt mij dat het dus nagenoeg voor iedereen goed moet komen, mits er door LM / Tesla geen blunder gemaakt is tijdens het bestelproces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
6 Oktober besteld en heb nu een eindfactuur in Mijn Tesla staan met verwachte leverdatum 4 december ( <+:) ) in Amsterdam. Heb hier nog geen SMS over gehad, maar het is goed genoeg voor mij :Y)

Zilver grijze AWD LR met 18" velgen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-05-2021
De Globis Cosmos komt net aanvaren voor de pieren van Zeebrugge..... denk dat ze met de nacht shift van 10:00 wel als een gek gaan beginnen te lossen.. ;-)

Ben benieuwd hoeveel er in Zeebrugge afgeladen wordt en voor welk land dat bestemd is.. en dan kijken hoeveel er overblijft voor de 2de stop in Amsterdam... ;-)

Morgen leaseplan maar weer stalken aangezien ik nog steeds geen account heb...

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
Foody schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:53:
[...]

Ik ben ook ZZP-er 10-10 besteld, te oud KvK uittreksel gestuurd, zelf hersteld per mail naar geen reactie gehad, gewoon betaald en kan hem vrijdag halen.
Ok zelfde configuratie alleen trekhaak zie ik, Van kvk wist ik wel maar kost weer paar € om een nieuwe te regelen en is ook beetje onzin eigenlijk ,maar goed Ik heb ook geen haast mijn huidige auto moet nog de deur uit dus zoalng hij maar voor 31-12 op naam staat vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
kristess schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:31:
De Globis Cosmos komt net aanvaren voor de pieren van Zeebrugge..... denk dat ze met de nacht shift van 10:00 wel als een gek gaan beginnen te lossen.. ;-)

Ben benieuwd hoeveel er in Zeebrugge afgeladen wordt en voor welk land dat bestemd is.. en dan kijken hoeveel er overblijft voor de 2de stop in Amsterdam... ;-)

Morgen leaseplan maar weer stalken aangezien ik nog steeds geen account heb...
Ik hoop dat hij de haven in kan, liggen zo te zien al 3 of 4 auto carriers aan de pier. Geen idee hoeveel er daar passen Voorlopig ligt hij soort van stil voor de kust .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Wirf schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:30:
6 Oktober besteld en heb nu een eindfactuur in Mijn Tesla staan met verwachte leverdatum 4 december ( <+:) ) in Amsterdam. Heb hier nog geen SMS over gehad, maar het is goed genoeg voor mij :Y)

Zilver grijze AWD LR met 18" velgen
Sinds wanneer heb je eindfactuur? Ik heb die nog niet...wel vin 8-11 en verwachte leverdatum komende week (geen sms). Nog meer mensen die vin 1 of 8 nov hebben en nog geen sms/factuur?

[ Voor 7% gewijzigd door joostwit op 24-11-2019 15:57 ]

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/mortenlund89/status/1198610748110450688

Hoopvol bericht. Ik denk dat de Brasilia Highway de M3’s van de JA naar AMS brengt, ik denk dat de VIN’s van de afgelopen dagen van de JA komen. Als je een extra schip laat varen gaat dit ook niet over 100 auto’s, dan zijn het er wel 1000+ lijkt me. Dan gaat de GC vandaag of morgen lossen, waarnaar er hopelijk weer een VIN stortbui komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2019 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Hier ook Vin 18-11 en vrij snel daarna de eindfactuur in mijn account. Met daarop een verwachte leverdatum van 3-12.
joostwit schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:47:
[...]

Sinds wanneer heb je eindfactuur? Ik heb die nog niet...wel vin 8-11 en verwachte leverdatum komende week (geen sms). Nog meer mensen die vin 1 of 8 nov hebben en nog geen sms/factuur?

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:50:
https://twitter.com/mortenlund89/status/1198610748110450688

Hoopvol bericht. Ik denk dat de Brasilia Highway de M3’s van de JA naar AMS brengt, ik denk dat de VIN’s van de afgelopen dagen van de JA komen. Als je een extra schip laat varen gaat dit ook niet over 100 auto’s, dan zijn het er wel 1000+ lijkt me. Dan gaat de GC vandaag of morgen lossen, waarnaar er hopelijk weer een VIN stortbui komt.
Het zou toch onhandig zijn als ze al die auto's op een andere boot zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLodder schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:01:
[...]

Dat lijkt me zeker onhandig, maar wel handiger dan alles op trailers zetten. Logistiek gezien kan het ook best dat dit schip sowieso al naar AMS zou varen met andere auto’s, er kunnen best redenen zijn die wij niet zo 1, 2, 3 zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
joostwit schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:47:
[...]

Ik zag vandaag pas deze eindfactuur, maar moet zeggen dat ik het niet allemaal heel strak bijhoud (is niet mijn eerste Tesla, ben al gewend te wachten ;) )

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
fatihtuncer schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:48:
Wat ik ook beetje apart vind is dat bijna 95% van de mensen hier gewoon operationeel leasen. Dus eigenlijk hun werkgever het huurt bij een leasemaatschappij die de eigenaar is.

Zou het niet zo moeten zijn dat alle frustraties communicatie etc bij hun moet liggen?

Ik heb gewoon via ons eigen bv besteld en aanbetaling gedaan, heb netjes RN nummer gekregen, netjes VIN, netjes sms en afleverdatum die al wel 1 keer verlengd is, waar ze ook een reden voor hadden.

Auto besteld en bijna binnen 4 tot 6 weken geleverd waar kan dat?
"bij hen"

Bestelling van leasemaatschappijen gaan via een bijzondere mailbox naar een geïsoleerde tesla lease team en zijn daarom traag en problematisch.

Alle andere bestellingen gaan via de standaard bestelsysteem van Tesla. En computers, in tegenstelling tot mensen, maken geen fouten en werken veel sneller en efficiënter.

Ik heb mijn BMW i3 4 jaar geleden binnen 1,5 maand gekregen trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door macedon op 24-11-2019 16:17 ]

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
macedon schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:16:
[...]

"bij hen"

Bestelling van leasemaatschappijen gaan via een bijzondere mailbox naar een geïsoleerde tesla lease team en zijn daarom traag en problematisch.

Alle andere bestellingen gaan via de standaard bestelsysteem van Tesla. En computers, in tegenstelling tot mensen, maken geen fouten en werken veel sneller en efficiënter.

Ik heb mijn BMW i3 4 jaar geleden binnen 1,5 maand gekregen trouwens.
Haha ik miste je al... Ik dacht waar blijft hij voor mijn foud.

En je i3tje was vanaf 0 gemaakt op bestelling voor je of zat hij ergens bij een dealer of fabriek stof te happen? Edit: of iemand die geen beamer meer moest wellicht en jij zo naar voren kon.

[ Voor 13% gewijzigd door fatihtuncer op 24-11-2019 16:35 ]

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:50
Markboss schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:57:
[...]

Volgens mij is die batch bestelling vanuit Alphabet voor ons gewoon flink misgegaan. Kan haast niet anders. Ik dacht eerst dat het door mijn kleur kwam, maar als jij het met wit ook hebt dan weet ik bijna zeker dat t gewoon door Alphabet komt of door Tesla die die batch pas extreem laat heeft verwerkt..
Ik heb vrijdag nog gebeld met Tesla. Zij waren erg duidelijk; het enige wat telt is de datum wanneer RN nummer is uitgegeven. Ik zie dat jij een RN datum hebt van na 15-10, dus je hebt niet de 4% garantie die in oktober door Tesla werd genoemd. Maar ik verwacht dat die boten meer dan goed auto's hebben voor alle bestellingen tot vandaag aan toe. Het is niet voor niets dat ze nu nog gewoon (snel) verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jblok
  • Laatst online: 16-03-2020
metstijl schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:43:
[...]

Ik heb vrijdag nog gebeld met Tesla. Zij waren erg duidelijk; het enige wat telt is de datum wanneer RN nummer is uitgegeven. Ik zie dat jij een RN datum hebt van na 15-10, dus je hebt niet de 4% garantie die in oktober door Tesla werd genoemd. Maar ik verwacht dat die boten meer dan goed auto's hebben voor alle bestellingen tot vandaag aan toe. Het is niet voor niets dat ze nu nog gewoon (snel) verkrijgbaar zijn.
hmm, dat zou wel raar zijn. Ik heb op 25-9 besteld en kreeg pas 30-10 een RN. Ook deze wordt verwacht medio december volgens Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:06
[...]

Verander "Zij" maar in "diegene die ik aan de telefoon had" want iedereen bij Tesla zegt wat anders.

Ik heb RN na 14-10, maar een mail van LP dat Tesla heeft aangegeven dat de auto in 2019 geleverd wordt.

Dus Zij zeggen dat het anders is;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-09 19:16
Ben ik de enige die zijn Tesla gratis kan annuleren bij de LM als deze pas in 2020 op kenteken wordt gezet? Ik maak me totaal niet druk. Besteld 30-10

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 20:03
Al een tijdje aan het meelezen en nu toch ook eens een bijdrage doen. Tesla is er alles aan gelegen om weer een verkooprecord te breken dit kwartaal. Ze kunnen de auto's tot eind dit jaar met een extra marge kwijt in Nederland. Intussen trekken wij dit kwartaal waarschijnlijk bijna 20% van hun productie naar ons kleine landje. Dat doen ze niet omdat ze ons zo graag tot dienst zijn, maar omdat er gewoon extra euro's (of dollars) te verdienen zijn op de auto's die ze nu hier weg zetten. Begin volgend jaar zou ik niet verbaasd zijn als de prijs in Nederland behoorlijk omlaag gaat.

Ze kunnen naar wat ik begreep op 31 december massaal alle gematchte auto's en eventuele overgebleven auto's aan de leasemaatschappijen overdragen. Alles dat ze eerder dan die datum nog via de snel beschikbaar sectie kunnen verkopen betekent weer een paar dagen/weken eerdere cashflow (ik kan me voorstellen dat leasemaatschappijen oa andere betaalcondities hebben, waardoor geld pas later bij Tesla zou komen dan via de directe verkoop). Ze kunnen niet alle leaseauto's pas eind december matchen, want dat gaan de leasemaatschappijen niet leuk vinden, maar waar mogelijk duwen ze dat naar achteren . Het aantal auto's via direct beschikbaar valt in dit licht nog wel mee. Het zou me verbazen als ze het laatste schip van dit jaar niet voor 100% vullen met reeds gematchte orders, zodat ze eind van het jaar met een voorraad van 0 auto's zitten om maximale verkoop te kunnen claimen.

Ik heb er ook gewoon vertrouwen in dat Tesla mijn auto (SR+, Deep Blue, Black, Aero, besteld 23 augustus, restrictie 28 oktober) gewoon dit jaar op kenteken zet, maar eventueel de levering via de leasemaatschappij pas begin januari is. Als ze massaal hun woord breken over de bestelling van auto's voor 14 oktober door ze niet tijdig te leveren, levert dat imagoschade op en dat willen ze niet. In bijtellingspaniek Tesla bellen om een auto gematched te krijgen werkt misschien voor sommigen, maar is eigenlijk zand in de (lever)molen en misschien had de bedoelde match wel eerder geleverd kunnen worden dan de inderhaast gematchte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:16

The Third Man

The Third Jellyfish

DLodder schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:01:
[...]

Als die boot al die kant op ging en plek over had is het handiger dan de JA een extra stop laten maken terwijl hij al langs Engeland moest en ook nog eens vertraging onderweg heeft opgelopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mvdhoorn23
  • Laatst online: 17-06-2023
Zelf 25 september besteld, LR Deep blue, black, 19" bij Alphabet
RN109622xxx, nog geen Vin ontvangen.

Zelfde config staat bij Tesla onder snel te leveren wagens....
Hoe de toewijzing verloopt, geen idee. We wachten af...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macedon
fatihtuncer schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:32:
[...]

Haha ik miste je al... Ik dacht waar blijft hij voor mijn foud.

En je i3tje was vanaf 0 gemaakt op bestelling voor je of zat hij ergens bij een dealer of fabriek stof te happen? Edit: of iemand die geen beamer meer moest wellicht en jij zo naar voren kon.
"fout"

Van 0 gemaakt. BMW levert i3 nog steeds binnen 2 maanden. Ze zijn geen Tesla, je weet als je bestelt al wanneer hij binnen komt. Duitsers. Als ze zoveel bestellingen hadden als Tesla zou het misschien anders lopen, weet ik niet.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Mvdhoorn23 schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:06:
Zelf 25 september besteld, LR Deep blue, black, 19" bij Alphabet
RN109622xxx, nog geen Vin ontvangen.

Zelfde config staat bij Tesla onder snel te leveren wagens....
Hoe de toewijzing verloopt, geen idee. We wachten af...
Heeft Alphabet zonder dat je dat weet een restrictiedatum doorgegeven? Een LR 25/9 besteld en nog steeds geen VIN, lijkt me raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey1978
  • Laatst online: 12-07-2020

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
[...]

Tegen mij zeiden ze: “orderdatum is leidend, niet RN oid, dus 2019 levering moet gewoon nog lukken”. Ze zeggen dus maar wat..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +29 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens wie ik net uit de mist zag opduiken...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zTzyDHE.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:24:
Kijk eens wie ik net uit de mist zag opduiken...

[Afbeelding]
Zie je mijn auto ook al?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Madrick
  • Laatst online: 06-12-2019
Er staat weer een nieuw schip bij Pier 80 Tesla's in te laden.
Lake Geneva zal waarschijnlijk ook naar Europa komen én dit jaar nog in Nederland arriveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Madrick schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:31:
Er staat weer een nieuw schip bij Pier 80 Tesla's in te laden.
Lake Geneva zal waarschijnlijk ook naar Europa komen én dit jaar nog in Nederland arriveren!
Dit moet dan de laatste zijn. Rond 22 december aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 19:33

GB2

Tja mijn LM zegt dat de levering ongeveer 20 dec zal zijn, (meteen al bij de bestelling op 3 okt en bevestiging op 4 okt) als hij na 1-1-2020 op kenteken gezet wordt dan hoef ik hem niet meer, betaal wat bij om deze te kunnen rijden (valt buiten budget) maar hou onder aan de streep met de opvolger van welke ik nu heb nog netto dik 100 euro over per maand, maar dat verdwijnt als het 8% wordt, dan ga ik voor dat geld gewoon weer een benzine kopen, sterker nog afgelopen week nog even gekeken wat ik dan zou nemen...
Hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt en hij op tijd er is maar mocht dat niet zo zijn; jammer dan en ik lig daar niet wakker van hoor.
Misschien voor sommige hier een beetje je mindset veranderen, ga uit van meest tegenvallende dan kan het alleen maar meevallen slaap je ook stuk rustiger van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fatihtuncer
macedon schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:17:
[...]

"fout"

Van 0 gemaakt. BMW levert i3 nog steeds binnen 2 maanden. Ze zijn geen Tesla, je weet als je bestelt al wanneer hij binnen komt. Duitsers. Als ze zoveel bestellingen hadden als Tesla zou het misschien anders lopen, weet ik niet.
Shit doe ik het nu weer verkeert?

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Waar is de foto van het schip genomen. Ik vind persoonlijk het vervelend te lezen dat er tesla model P worden aangeboden op de website. Tesla geeft op haar site aan dat de P nog steeds leverbaar is. Maar een mailtje of berichtje zou fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Landon schreef op zondag 24 november 2019 @ 16:49:
Ben ik de enige die zijn Tesla gratis kan annuleren bij de LM als deze pas in 2020 op kenteken wordt gezet? Ik maak me totaal niet druk. Besteld 30-10
Dat kan iedereen, de vraag is wat dan je alternatief is: Voor welke andere auto ga je dan en is die financieel net zo aantrekkelijk?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
fatihtuncer schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:38:
[...]

Shit doe ik het nu weer verkeert?
Ik geef op :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Teslalrp schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:46:
Waar is de foto van het schip genomen. Ik vind persoonlijk het vervelend te lezen dat er tesla model P worden aangeboden op de website. Tesla geeft op haar site aan dat de P nog steeds leverbaar is. Maar een mailtje of berichtje zou fijn zijn
P's werden in het vorige kwartaal sowieso ook in de laatste maand afgeleverd:

https://app.powerbi.com/v...jFgTmH3qPto6X8RkGFAmuLIe4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macedon
GB2 schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:35:
Tja mijn LM zegt dat de levering ongeveer 20 dec zal zijn, (meteen al bij de bestelling op 3 okt en bevestiging op 4 okt) als hij na 1-1-2020 op kenteken gezet wordt dan hoef ik hem niet meer, betaal wat bij om deze te kunnen rijden (valt buiten budget) maar hou onder aan de streep met de opvolger van welke ik nu heb nog netto dik 100 euro over per maand, maar dat verdwijnt als het 8% wordt, dan ga ik voor dat geld gewoon weer een benzine kopen, sterker nog afgelopen week nog even gekeken wat ik dan zou nemen...
Hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt en hij op tijd er is maar mocht dat niet zo zijn; jammer dan en ik lig daar niet wakker van hoor.
Misschien voor sommige hier een beetje je mindset veranderen, ga uit van meest tegenvallende dan kan het alleen maar meevallen slaap je ook stuk rustiger van.
Jij bent bereid om een benzineauto te kopen maar wij moeten onze mindset veranderen? Volgens mij koop je een TM3 voor de verkeerde redenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel mooie tesla nog onderweg. Komt allemaal goed 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdhoorn23
  • Laatst online: 17-06-2023
Let lijkt er inderdaad op dat LM een restrictie voor levering heeft meegegeven van begin december.
Op zich prima, had echter op dit moment wat meer info over levering verwacht.
Latere levering heb ik niet zo'n probleem mee, als kenteken maar dit jaar plaatsvindt.
Voelt allemaal beetje dubbel gezien mijn config wel via de Tesla site voor dit jaar gekozen kan worden...
Voor mij ook eigen bijdrage waardoor inetto deze wagen op €300 p/m uitkomt. In 2020 komt daar zo'n €130 bij...dan had ik waarschijnlijk andere keuze gemaakt. :)
Ik zie de M3 graag spoedig tegemoet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

GC gearriveerd in Zeebrugge, laat P’tjes maar eruit accelereren!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fatihtuncer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 19:08

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TeslaTU
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Dat gebel naar Tesla zou verboden moeten worden. Belemmering van de bedrijfsvoering. Hoe,dichter we bij 31/12 komen hoe groter de paniek. Niet nodig want Tesla heeft heel veel baat bij tijdige levering. |:( :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
TeslaTU schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:03:
Dat gebel naar Tesla zou verboden moeten worden. Belemmering van de bedrijfsvoering. Hoe,dichter we bij 31/12 komen hoe groter de paniek. Niet nodig want Tesla heeft heel veel baat bij tijdige levering. |:( :)
Dat roepen ze toch echt zelf over zich af. Communiceren.........

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst bedankt aan iedereen die regelmatig post in dit forum. De berichten over de JA, GC, M3P ri Duitsland, belletjes, Tesla-medewerker-telefoon-weddenschappen en alle andere speculaties maken het wachten op de M3 (zoveel) meer dan waard. Chapeau!

Dan mijn situatie, die ik eigenlijk niet durf te posten omdat ik bang ben voor rookwolken op diverse plaatsen in Nederland. Envin:

- 13/11 bestelling gedaan;
M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19", geen trekhaak.

- 13/11 RN (geen LM, gewoon via de zaak).

Toen radiostilte en door alle berichten die op dit forum geplaatst werden, had ik eigenlijk de hoop op 2019 levering al opgegeven. Ik zou mij immers bijna bezwaard voelen t.o.v. velen van jullie als ik wél in december aan de beurt kwam. Dan maar hopen dat alle nummerplaten op 31-12 worden geregistreerd. En zo niet, heel jammer natuurlijk, 'weggegooid geld', maar dan zou ik alsnog quitte spelen t.o.v. m'n huidige auto. Die wel een stukje groter is, maar beduidend minder speels en verantwoord.

Maarrrr... gisteren, out of the (deep metallic) blue:

- 23/11 mailtje met verwachtte levering tussen 8-15 december.

Geen VIN nog, geen sms. Wel bizar, toch? 8)7

Zoals ik al zei heb ik jullie berichten doorgespit, dus ik ga er nog maar niet van uit dat ik ook echt in die week mag opdraven. Hoe dan ook: een ander geluid. Mag ook gezegd worden! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:24:
Allereerst bedankt aan iedereen die regelmatig post in dit forum. De berichten over de JA, GC, M3P ri Duitsland, belletjes, Tesla-medewerker-telefoon-weddenschappen en alle andere speculaties maken het wachten op de M3 (zoveel) meer dan waard. Chapeau!

Dan mijn situatie, die ik eigenlijk niet durf te posten omdat ik bang ben voor rookwolken op diverse plaatsen in Nederland. Envin:

Toen radiostilte en door alle berichten die op dit forum geplaatst werden, had ik eigenlijk de hoop op 2019 levering al opgegeven. Ik zou mij immers bijna bezwaard voelen t.o.v. velen van jullie als ik wél in december aan de beurt kwam. Dan maar hopen dat alle nummerplaten op 31-12 worden geregistreerd. En zo niet, heel jammer natuurlijk, 'weggegooid geld', maar dan zou ik alsnog quitte spelen t.o.v. m'n huidige auto. Die wel een stukje groter is, maar beduidend minder speels en verantwoord.

Zoals ik al zei heb ik jullie berichten doorgespit, dus ik ga er nog maar niet van uit dat ik ook echt in die week mag opdraven. Hoe dan ook: een ander geluid. Mag ook gezegd worden! O-)
Ik ben blij voor je maar in mijn ogen geen ander geluid maar de inmiddels beruchte Tesla methode iets met geen pijl en trekken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dino111 schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:45:
[...]

Ik ben blij voor je maar in mijn ogen geen ander geluid maar de inmiddels beruchte Tesla methode iets met geen pijl en trekken... :+
Fair enough... Maar in dit geval wel met een positieve wending.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2019 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:47:
[...]

Fair enough... Maar in dit geval wel met een positieve wending.
Ik snap dat het in jouw geval positief uitpakt maar er zijn er meer met dezelfde configuratie die helemaal niks horen en dan bij zichzelf denken w*f. Kan jij helemaal niks aan doen maar is geheel aan de huidige werkwijze van Tesla toe te wijzen en dat is van tijd tot tijd toch wel echt vermoeiend. Al helemaal als je jouw specifieke config onder snel beschikbaar ziet en je zelf helemaal geen toewijzing krijgt -O-

Voor mij persoonlijk bij een volgende keer toch even twee keer nadenken of ik een dergelijke behandeling wel kan waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pliesie
  • Laatst online: 20-09 19:12
macedon schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:24:
[...]

Jij bent bereid om een benzineauto te kopen maar wij moeten onze mindset veranderen? Volgens mij koop je een TM3 voor de verkeerde redenen.
Wat zou de goede reden zijn dan? Mileu?
Fiscaal gewoon aantrekkelijk en verder prima auto. Maar daar zijn er meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Dat is heel lekker voor veel mensen kom maar op met de afleverdatums

De gn is er ook toch bijna ??
Want ik denk dat daar de p modellen zijn !!!

🔌🚘

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dino111 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:00:
[...]

Ik snap dat het in jouw geval positief uitpakt maar er zijn er meer met dezelfde configuratie die helemaal niks horen en dan bij zichzelf denken w*f. Kan jij helemaal niks aan doen maar is geheel aan de huidige werkwijze van Tesla toe te wijzen en dat is van tijd tot tijd toch wel echt vermoeiend. Al helemaal als je jouw specifieke config onder snel beschikbaar ziet en je zelf helemaal geen toewijzing krijgt -O-

Voor mij persoonlijk bij een volgende keer toch even twee keer nadenken of ik een dergelijke behandeling wel kan waarderen.
Eens. Vandaar mijn angst voor rookwolken. Overigens moest ik mezelf ook even achter de oren krabben hoor toen ik mijn exacte config vanmiddag bij snel beschikbaar zag staan (heb immers nog geen vin).

Daarnaast is het wel goed om te (blijven) beseffen dat de 2020 bijtelling (en de heerlijke speculaties op dit forum) deze situatie totaal anders maken dan een reguliere situatie. Andere 'handelswijzen' kunnen we dus m.i. moeilijk vergelijken. Een wagen van 0 opleveren in een paar maandjes is toch netjes. Of het er nou 4 zijn of 1 (maanden, niet auto's).

Maarja, dat is in mijn situatie wellicht makkelijk praten. :')

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kan mij hier ook weer melden :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JjL7SfmnH61i40s2o4gBGT7W/thumb.png

Ik zal de boten alvast in de gaten gaan houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@PWM Ter vervanging van de S of erbij? Als je S het rond de levering überhaupt nog doet :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Taro schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:21:
@PWM Ter vervanging van de S of erbij? Als je S het rond de levering überhaupt nog doet :)
Ga de S inruilen op deze, is het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
PWM schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:17:

[Afbeelding]

Geweldig!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
Dank voor alle info Tweakers! Vooral dat linkje naar die Chrome VIN plugin was kei hendig.

Onwaarschijnlijk knap dat Tesla erin lijkt te slagen zo'n ontstellend groot aantal auto's af te leveren in zo'n korte tijd. Ik lees in jullie berichten dat ze in december richting 1.000 afleveringen per dag gaan. Dus al gauw rond de 50 miljoen euro aan omzet PER DAG in een partytent in Amsterdam. Ronduit indrukwekkend.

Ik heb geen contact gezocht met Tesla. Immers, met een nogal late besteldatum zijn er geen garanties, en met inmiddels een VIN heb ik op dit moment de indruk dat Tesla er in mijn geval desondanks in gaat slagen om in 2019 een tenaamstelling af te ronden.

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pliesie
  • Laatst online: 20-09 19:12
PWM schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:21:
[...]

Ga de S inruilen op deze, is het idee.
Nice! Je kan hem in de excel zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Zouden alle vins van de Glovis Cosmos al gekoppeld zijn? Ik denk dat met het aantal boten dat nu onderweg is, de VINs pas last moment gekoppeld worden. Er zijn nog heel veel mensen die op de LR en P's wachten. Lijkt met sterk dat alles van de sirius/neptune moet afkomen

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59

[Afbeelding]

Hehe welkom terug. Wel handig, zo’n pick-up. Quadje achterin en kom je altijd weer thuis. Of een veldbed, voor als je bij het servicecenter in de rij staat.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Die zal t.z.t. vast zelf de oceaan overzwemmen, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
Staat naast de mijne, hele rij met dezelfde config.... :)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 19:33

GB2

macedon schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:24:
[...]
Nou niemand moet iets van mij dat maak jij ervan.

Ik heb gekozen voor een TM3 vanwege de lagere bijtelling en hoge gadget gehalte en nog een aantal andere redenen, heb ook een Kona gereden voordat ik de keuze maakte voor de TM3, maar vond dat helemaal niks (maar andere wel en dat is prima) en die zou voor mij onderaan de streep een heel stuk voordeliger uitkomen.
De reden die ik heb hoeft helemaal niks met jou reden te maken hebben, ik heb er mijn redenen voor en jij de jouwe en dan mag je vinden dat ik niet de goede heb maar dat is volledig irrelevant.

[ Voor 2% gewijzigd door GB2 op 24-11-2019 20:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:24:

Had je de betaling ook al gedaan?
Ik heb wel een email met betaalinfo, maar geen factuur. Hier staat geen afspraak in.

Ik zie iedereen steeds verder opschuiven, maar ik hoor maar niks.

Auto staat al sinds 21nov in Zeebrugge aldus tesla.
Vin en kenteken bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
ivo.040 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:25:
Dank voor alle info Tweakers! Vooral dat linkje naar die Chrome VIN plugin was kei hendig.

Onwaarschijnlijk knap dat Tesla erin lijkt te slagen zo'n ontstellend groot aantal auto's af te leveren in zo'n korte tijd. Ik lees in jullie berichten dat ze in december richting 1.000 afleveringen per dag gaan. Dus al gauw rond de 50 miljoen euro aan omzet PER DAG in een partytent in Amsterdam. Ronduit indrukwekkend.

Ik heb geen contact gezocht met Tesla. Immers, met een nogal late besteldatum zijn er geen garanties, en met inmiddels een VIN heb ik op dit moment de indruk dat Tesla er in mijn geval desondanks in gaat slagen om in 2019 een tenaamstelling af te ronden.
Snel beschikbaar bestelling? Ik heb zelfde config en bestelling per 10 oktober en geen VIN.

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:25

OMX2000

By any means necessary...

Fijn. De stoelen van Model X schijnen voortaan dezelfde te zijn als in M3’s. Dus hoofdsteun is dan niet meer verstelbaar. Beetje jammer zou dat zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
ricksen87 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:55:
[...]

Snel beschikbaar bestelling? Ik heb zelfde config en bestelling per 10 oktober en geen VIN.
Mooie configuratie!
Mijn bestelling was een eigen configuratie, niet uit de lijst "snel beschikbaar". Maar er zit in mijn geval geen leasemaatschappij tussen, is dat bij jou wellicht anders? Met dáár wellicht een extra schakel en enige vertraging?

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
GB2 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:34:
[...]

Nou niemand moet iets van mij dat maak jij ervan.

Ik heb gekozen voor een TM3 vanwege de lagere bijtelling en hoge gadget gehalte en nog een aantal andere redenen, heb ook een Kona gereden voordat ik de keuze maakte voor de TM3, maar vond dat helemaal niks (maar andere wel en dat is prima) en die zou voor mij onderaan de streep een heel stuk voordeliger uitkomen.
De reden die ik heb hoeft helemaal niks met jou reden te maken hebben, ik heb er mijn redenen voor en jij de jouwe en dan mag je vinden dat ik niet de goede heb maar dat is volledig irrelevant.
Ik was niet diegene die begon met "Misschien voor sommige hier een beetje je mindset veranderen" :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
macedon schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:33:
[...]

Ik was niet diegene die begon met "Misschien voor sommige hier een beetje je mindset veranderen" :P
Vervolgen jullie je discussie in PM’s?
Dan houden we het hier weer lekker on-topic en respectvol.

Thanx!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
https://ibb.co/9NNskTz

Zo nu voortaan niet 3x per dag de computer opstarten om te kijken :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Goochelaar schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:59:
Voor degenen die hun bestelling hebben laten overnemen door de LM en ook niets zien in hun eigen account, hier hoe het proces bij mij verlopen is.

[...]

01-11 Leverdatum 13-11 (Telefonisch contact gehad met Tesla i.v.m. onduidelijkheid. Auto was al gekoppeld en zou vanzelf mail en SMS krijgen)

12-11 Niets ontvangen, dus gebeld (bleek verplaatst naar 20-11, maar wel kenteken bekend)

18-11 16:55 Telefoon van 020-nummer. Bleek verificatie of afspraak bekend was. Aangegeven dat ik steeds niets ontving. Toen heeft de medewerker een bevestigingsmail met alle info gestuurd (en machtigingsformulier om e.v.t. iemand anders te laten ophalen)

20-11 Ophalen _/-\o_

Ik heb dus na de overname van mijn bestelling niet één mail of SMS van Tesla ontvangen (behalve die bevestiging).
Afgelopen woensdag was het zo ver. Ik mocht hem ophalen om 16:30, maar was een uurtje eerder op station Sloterdijk. Het was vrij druk bij het pickup point, maar na een half uur wachten kwamen er dan toch 2 model X vlak na elkaar. Achteraf bleek op de route naar de Koopman terminal een ongeluk gebeurd te zijn op een rotonde, waardoor de toegangswegen volledig dicht slipten. Uiteindelijk was ik iets voor half 5 bij de tent en daar waren flinke rijen. Na een kwartiertje wachten was ik aan de beurt en bleek mijn auto net klaar gezet te zijn (eerste rij).

Helaas begon het al te schemeren, waardoor echt goede inspectie niet mogelijk was. Zo op het oog was de auto in order en waren er enkel wat lijmresten. Dus al vrij snel ben ik vertrokken om bij Badhoevedorp aan de SC te gaan. Hier was het erg druk ;) Nagenoeg alle palen waren in gebruik. Na een kopje koffie (je krijgt korting als je aangeeft dat je aan het laden bent) kreeg ik melding dat het laden gereed was en ben ik naar huis gereden. Het was druk op de weg, maar wat rijdt dat heerlijk _/-\o_

Bij daglicht nog wat beter gekeken, maar mijn auto lijkt prima afgeleverd te zijn (enkel wat 'pluisjes' op het dashboard).

N.B. In mijn Tesla account zie ik de transactie van Badhoevedorp niet terug, de eerstvolgende sessie wèl! Bij de overname van mijn RN door de leasemaatschappij lijkt mijn referral niet meegenomen te zijn :(

N.B.2: Hoewel ik in mijn account wèl de laadsessies terug zie, is 'mijn' auto nog steeds niet zichtbaar. Wel kan ik met dit account via de App mijn auto bedienen (vanaf het moment van levering).

Voor degenen die nog wachten, nog even geduld! Ik ga verhuizen naar het andere topic :)

Model 3 LR AWD | Blue | Black | 19" | trekhaak

[ Voor 3% gewijzigd door Goochelaar op 24-11-2019 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03:36
Vraag aan de SR+ Multi-coat Red members die de 23ste een vin hebben gekregen. Hebben jullie al een verwachte leverdatum gekregen? @macedon

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:56:
Vraag aan de SR+ Multi-coat Red members die de 23ste een vin hebben gekregen. Hebben jullie al een verwachte leverdatum gekregen? @macedon
Nee niks, maar verwacht deze week wel bericht te ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Neen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:32:
[...]

Ik ga er in elk geval vanuit dat hij in december kan worden geleverd. M'n probleem is dat de apk van m'n outlander verloopt en ik niet zeker weet of hij gekeurd moet worden. Heb maar een afspraak ingepland onder voorbehoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
[...]

Ik niet. Waarschijnlijk dachten ze "geef maar die jongens een VIN om te stoppen met zeiken in het Tweakers forum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met vin 1 nov levering vanaf 4 december voor als nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hier ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Maar die van 1nov ook nog niet allemaal en van 8nov ook nog geen zekerheid.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 05:44:
Nog helemaal niets vernomen vanuit Tesla over levering.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Na weken meegelezen te hebben, wordt het voor mij ook tijd om aan te sluiten bij dit topic.
Rond 11 november is M3 (Blue, Zwart, Aero) besteld door de LM (Arval), waarna ik op 13 november de "Welcome to Tesla" mail heb ontvangen. Sindsdien heb ik van zowel de LM als Tesla zelf geen berichten meer ontvangen.

Ik vind het toch wel reuze interessant om de voortgang van mijn bestelling bij te houden. Nu vroeg ik mij dus af hoe de zakelijke rijders aan de RN's komen? Volgens mij is mijn Tesla account ingericht als 'secundairy', waardoor de 'beheren'-tab bij mij ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
ChillPascal schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:20:
Na weken meegelezen te hebben, wordt het voor mij ook tijd om aan te sluiten bij dit topic.
Rond 11 november is M3 (Blue, Zwart, Aero) besteld door de LM (Arval), waarna ik op 13 november de "Welcome to Tesla" mail heb ontvangen. Sindsdien heb ik van zowel de LM als Tesla zelf geen berichten meer ontvangen.

Ik vind het toch wel reuze interessant om de voortgang van mijn bestelling bij te houden. Nu vroeg ik mij dus af hoe de zakelijke rijders aan de RN's komen? Volgens mij is mijn Tesla account ingericht als 'secundairy', waardoor de 'beheren'-tab bij mij ontbreekt.
Bij mij stond de RN in de titel van een e-mail van Tesla met onderwerp “De stappen naar uw levering”

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00

Preaper

...

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar inderdaad (nadar de afspraak van 27-nov is verzet)

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
[...]
Ho, ho! Zullen we eerst de VIN's van 8 november eens van een datum voorzien? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Majo03 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:24:
[...]

Bij mij stond de RN in de titel van een e-mail van Tesla met onderwerp “De stappen naar uw levering”
Deze mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Ik verwacht dan ook geen levering in 2019, gezien de besteldatum van 13-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Markboss schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:22:
[...]

Tegen mij zeiden ze: “orderdatum is leidend, niet RN oid, dus 2019 levering moet gewoon nog lukken”. Ze zeggen dus maar wat..
Ja, dat was begin oktober het verhaal, maar dat verhaal is aangepast. Wat natuurlijk belachelijk is, Tesla gaf toen zelf aan dat het verwerken van alle orders een aantal weken kon kosten. De koper heeft geen invloed op dat proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:06
ChillPascal schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:20:

Secondary accounts hebben wel een beheer knop. Ze kunnen ermee hun config bekijken.

Heb je die niet, dan is je account (nog) niet gekoppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
claudior schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:55:
[...]

Ja, dat was begin oktober het verhaal, maar dat verhaal is aangepast. Wat natuurlijk belachelijk is, Tesla gaf toen zelf aan dat het verwerken van alle orders een aantal weken kon kosten. De koper heeft geen invloed op dat proces.
Dit (“orderdatum is leidend”) werd afgelopen vrijdagmiddag gezegd.. of het waar is, geen idee. Maar dat ik de garantie niet zou hebben omdat Tesla bestellingen 3 weken later verwerkt zou wel heel gek zijn (zelfs voor Tesla).

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
dplr56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:43:
[...]

Ho, ho! Zullen we eerst de VIN's van 8 november eens van een datum voorzien? :*)
Ja, waar blijven die SMSjes?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pre order voor de cybertruck triple motor van 0-100 in 2,9 sec staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
DeeSung schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:18:
Pre order voor de cybertruck triple motor van 0-100 in 2,9 sec staat.
Ik geloof nooit dat deze in NL word toegelaten. Ruim 2 meter breed en meer dan 5 meter lang. Allemaal scherpe hoeken. Kan me niet voorstellen dat dit mag in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Vinculum schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:26:
[...]

Ik geloof nooit dat deze in NL word toegelaten. Ruim 2 meter breed en meer dan 5 meter lang. Allemaal scherpe hoeken. Kan me niet voorstellen dat dit mag in Europa.
Een bestelwagen is toch ook langer als 5m en tegen de 2m breed? Zijn die verboden in Nederland? Hier in België zie ik er continu rondrijden, tractoren ook trouwens.
Heb jij hem al aangeraakt? Want wil wel eens weten waarom jij denkt dat die hoeken scherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist uit het niets een mail ontvangen met het onderwerp "Volgende stappen voor uw Model 3 levering". Op 08-11 heb ik een VIN ontvangen. Meer mensen die opeens deze mail hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, wel net een email met: reminder dat mijn levering woensdag 27/11 is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:38:
Zojuist uit het niets een mail ontvangen met het onderwerp "Volgende stappen voor uw Model 3 levering". Op 08-11 heb ik een VIN ontvangen. Meer mensen die opeens deze mail hebben ontvangen?
Nope, helaas niet. Ook via een LM besteld? Ik namelijk wel. Dus misschien dat ik daarom die mailtjes niet ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dplr56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:52:
[...]

Nope, helaas niet. Ook via een LM besteld? Ik namelijk wel. Dus misschien dat ik daarom die mailtjes niet ontvang.
Jep, 24-9 besteld + RN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dplr56 schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:43:
[...]

Hier ook nog niets gehoord. Moet toch deze week komen denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vinculum schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:26:
[...]

Alles is een moordwapen. Ik geloof dattie wel wordt toegelaten.
Pagina: 1 ... 210 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.