Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
DennusB schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:01:
Ik heb net Tesla ook ff gesproken en bij mij gaven ze aan dat het begin December echt VINs gaat regenen. Ik ben heel benieuwd!
Laat die F*#&%&#% VINs MAAR KOMENN

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
of volgende week black VINday?
Cyber VINday 2 december?!?

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmuggs schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:38:
Ik gok dat er vanaf maandag erg veel leverafspraken de deur uit gaan omdat ze vanaf dinsdag beginnen te leveren vanaf nieuwe locatie.
Nieuwe locatie? Mijn leverdatum is aangepast van 27/11 naar 4/12 op precies het zelfde adres hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aqui
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-11-2023
lightblack schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
Is er iets met de VINs die rond 19okt zijn uitgedeeld?

Wekelijks bel ik met Tesla voor status navraag en antwoord is: Last known location Koopmans sinds 4 Nov
Mij is verteld dat de auto door grondig inspectie moet krijgen voor mijn veiligheid.

Initieel zou ik hem in de eerste week van Nov krijgen ongeveer; vervolgens 2de week, en nu is het nog steeds niet bekend en kan dit weekend SMS verwachten en zo maar door. Ik heb het gevoeld dat

Specs: SR+/MNS/Zwart/Trekhaak/Aero

Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober (mogelijk op 19 okt, maar heb hem pas op 21ste gecheckt)
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. )
11 Nov Te horen gekregen dat ik een kenteken heb toegewezen gekregen op mijn VIN G-***-PH reeks.

Nog geen delivery dates
Nog geen email
Nog geen SMS
Er is niet iets mis met alle VINs van 19-10. Veel zijn er al gewoon uitgeleverd.
Er is wel een batch met problemen met de 12V accu. Daarnaast hebben ze het te druk gehad om alle inspecties volgens planning uit te voeren. Dan was er ook nog een serie auto's die was gepland om snel na aankomst van de Grand Pioneer geleverd te worden, maar die door een foutje op de verkeerde plaats zijn neergezet en daarom nu bij de laatste leveringen horen.
Oh ja, en door een herinrichting van de Koopman Terminal liggen de leveringen nu even (nagenoeg) stil.
Tel dat bij elkaar op en je levering schuift 3 weken door.
Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Wie weet...

SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:10:
[...]

Nieuwe locatie? Mijn leverdatum is aangepast van 27/11 naar 4/12 op precies het zelfde adres hoor.
Is denk ik ook zelfde locatie alleen wellicht ander deel van het terrein of meerdere tenten.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
ditani360 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:07:
of volgende week black VINday?
Cyber VINday 2 december?!?
Ik denk het niet als die VIN's uit Amerika moeten komen.... volgende week is de hele US aan het kalkoen vreten, zuipen en shoppen. Nee, het gaat vanavond gebeuren, een VIN shower!!! Kan ook morgen worden..... :9~

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Er wordt ook gesproken over dat ze tegenwoordig de VIN's koppelen als ze van de boot afgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto-NL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 12:54
[BO]Legolas schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:47:
Mijn oude account maar eens afgestoft om de excel sheet in te vullen:

SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak.

Besteld 4/10
RN 9/10
VIN 19/11

Een paar dagen geleden gebeld om te kijken of alle gegevens goedstonden. Kreeg toen te horen dat de auto in Zeebrugge stond en naar Amsterdam vervoerd zou gaan worden. Zou binnen 2 weken sms moeten gaan krijgen, maar daar kon geen garantie op gegeven worden.

Ondertussen wacht ik braaf en helpt het lezen van de reacties in dit topic met de voorpret :)
Precies dezelfde config, ben benieuwd!
Hier 5/10 besteld, direct een RN
17-10 email met " prepare for delivery "
19-11 VIN

:D

SR+ pearl white / black / aero / trekhaak ; 5-10 besteld, 19-11 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost9964S
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-09-2023
Tesla site lijkt weer even uit de lucht. Wilde even naar de snel beschikbare modellen kijken ,maar krijg een "Access Denied" melding.

Site doet het weer

[ Voor 9% gewijzigd door Joost9964S op 22-11-2019 11:21 ]

M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 14:57
reggydub76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
Er wordt ook gesproken over dat ze tegenwoordig de VIN's koppelen als ze van de boot afgaan
Is dit ook echt zo? Waar komt dat vandaan?
Ergens bekruipt mij het gevoel dat Tesla, misschien mede door de drukte, vrij weinig echte structuur heeft in de processen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Jup, die VINS komen dus pas zondagavond/maandag en eind van de week nog een keer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partaxian
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 09:10
ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:57:
[...]

Jaja dat zeiden ze begin oktober ook tegen mij. Als ze het toen gekoppeld hadden dan had ik hem nu al gehad.... maar in plaats daarvan heb ik een VIN NULLL 8)7
Inderdaad, bij mij ook dit verhaal. Als ik begin oktober een snel beschikbaar model had genomen, welke precies mijn configuratie hadden, dan had ik er waarschijnlijk nu al in rond gereden. Maar ja nu zie ik alleen maar LR en P's bij direct leverbaar en dat valt net buiten het lease budget. :-(

M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Lijkt voor een aantal mensen wel te kloppen die op 19-11 een VIN hadden en waarvan ze zeggen dat de auto in Zeebrugge al staat na contact met een medewerker. Maar goed dit moet nog allemaal blijken en volgens mij moeten ze eerst ook nog een afleverdatum krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Net nog maar eens met Tesla gebeld, want nog altijd niets gehoord van LM / Tesla. Nu werd ineens verteld dat er tot 19/10 een restrictie op mijn bestelling zat en dat het daarom wellicht wat langer duurt: immers nog geen VIN koppeling te zien in het systeem. Heel erg apart, want dat over die restrictie is mij de vorige 3 keer aan de telefoon niet verteld (toen werd expliciet gezegd dat er GEEN restrictie op zat!)... daarnaast had Alphabet blijkbaar een vast 077 nummer opgegeven voor mijn bestelling, waar geen sms'jes naar kunnen worden gestuurd. Alphabet vervolgens maar eens gebeld en die beweren dat zij toch echt geen restrictie hadden doorgegeven: "vanaf 1 okt zsm levering" en daarnaast uberhaupt geen 077 nummer hebben. De vorige keren dat ik belde zeiden ze dat mijn 06 wel correct was ingevuld :/

De mevrouw van Alphabet aan de lijn zei nog wel: maakt u maar geen zorgen, bij iedereen gaat de Tesla bestelling wat chaotisch. Leuke woorden, maar dit gaat natuurlijk weer nergens over. Ze zouden "contact opnemen met Tesla". Ik ben benieuwd en wacht lekker verder af, maar dit klinkt echt niet alsof het allemaal goed gaat.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
photovoltaic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]

Lijkt voor een aantal mensen wel te kloppen die op 19-11 een VIN hadden en waarvan ze zeggen dat de auto in Zeebrugge al staat na contact met een medewerker. Maar goed dit moet nog allemaal blijken en volgens mij moeten ze eerst ook nog een afleverdatum krijgen.
19-11 VIN's zijn auto's die al op de kade stonden in Zeebrugge door afbestellingen etc. VIN bommen zijn groter in aantal, worden gedropt op vrijdag/zaterdag en zijn auto's die nog op boten staan. Aldus een VIN expert.....
PS dit zijn mijn aannames, geloof het AUB niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
https://www.tesla.com/nl_...&range=0&referral=mc56967

Veel "snel beschikbaar" op de website

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Snarf70 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:26:
[...]

19-11 VIN's zijn auto's die al op de kade stonden in Zeebrugge door afbestellingen etc. VIN bommen zijn groter in aantal, worden gedropt op vrijdag/zaterdag en zijn auto's die nog op boten staan. Aldus een VIN expert.....
PS dit zijn mijn aannames, geloof het AUB niet _/-\o_
zijn dat Vins uit de source code of Vins die al in de account vermeld staan?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds gister ben ik lid van dit forum omdat ook in in de leveringstress zit :P.

Een aantal keer kwam ik hier tegen dat de Leasemaatschappij geen / een verkeerd nummer heeft doorgegeven aan Tesla. Om deze reden heb ik Tesla Chat benaderd om te controleren of dit bij mij ook het geval was. Zij verwezen mij door naar DeliveryNL. Dus meteen een mailtje gestuurd met daarin mijn RN en tel. nummer (let op: ik heb nog geen VIN).

Binnen anderhalf uur kreeg ik volgende reactie:
"Your telephone number is registered in your account now, thanks for this information.

Also we checked your mail address, this was already registered correct.

Your car is in transit to NL, when it arrives our Delivery team will reach out to make a delivery appointment. (Delivery will probably take place around the second week of December.)

Met vriendelijke groet / With kind regards,"

Leek me wel zo vriendelijk om met jullie te delen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:22:

De mevrouw van Alphabet aan de lijn zei nog wel: maakt u maar geen zorgen, bij iedereen gaat de Tesla bestelling wat chaotisch. Leuke woorden, maar dit gaat natuurlijk weer nergens over. Ze zouden "contact opnemen met Tesla". Ik ben benieuwd en wacht lekker verder af, maar dit klinkt echt niet alsof het allemaal goed gaat.
Komt mij heel bekend voor, bij mij hebben ze mijn e-mail verkeerd doorgezet. Uiteindelijk zelf maar domein geregistreerd en mailbox aangemaakt, want aanpassen werd mij tig keer toegezegd met als resultaat 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost9964S
  • Laatst online: 27-09-2023
Ook een mooi gevarieerd aanbod van uitvoeringen, kleuren, velgen en trekhaken

M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:31:
Hallo allemaal,

Sinds gister ben ik lid van dit forum omdat ook in in de leveringstress zit :P.

Een aantal keer kwam ik hier tegen dat de Leasemaatschappij geen / een verkeerd nummer heeft doorgegeven aan Tesla. Om deze reden heb ik Tesla Chat benaderd om te controleren of dit bij mij ook het geval was. Zij verwezen mij door naar DeliveryNL. Dus meteen een mailtje gestuurd met daarin mijn RN en tel. nummer (let op: ik heb nog geen VIN).

Binnen anderhalf uur kreeg ik volgende reactie:
"Your telephone number is registered in your account now, thanks for this information.

Also we checked your mail address, this was already registered correct.

Your car is in transit to NL, when it arrives our Delivery team will reach out to make a delivery appointment. (Delivery will probably take place around the second week of December.)

Met vriendelijke groet / With kind regards,"

Leek me wel zo vriendelijk om met jullie te delen :).
Twee dagen geleden dezelfde e-mail gestuurd naar DeliveryNL, nog geen reactie.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
amahusu schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:47:
En dat is behoorlijk kleute voor ons omdat wij in de kerstvakantie naar Duitsland gaan en winterbanden daar verplicht zijn.
Dat ligt iets genuanceerder:

In Duitsland moeten motorvoertuigen uitgerust zijn met winterbanden tijdens winterse omstandigheden.

Het is natuurlijk wel lastig inschatten wat het weer in de kerstvakantie in Duitsland zal zijn :?

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Net nog maar eens met Tesla gebeld, want nog altijd niets gehoord van LM / Tesla. Nu werd ineens verteld dat er tot 19/10 een restrictie op mijn bestelling zat en dat het daarom wellicht wat langer duurt: immers nog geen VIN koppeling te zien in het systeem. Heel erg apart, want dat over die restrictie is mij de vorige 3 keer aan de telefoon niet verteld (toen werd expliciet gezegd dat er GEEN restrictie op zat!)... daarnaast had Alphabet blijkbaar een vast 077 nummer opgegeven voor mijn bestelling, waar geen sms'jes naar kunnen worden gestuurd. Alphabet vervolgens maar eens gebeld en die beweren dat zij toch echt geen restrictie hadden doorgegeven: "vanaf 1 okt zsm levering" en daarnaast uberhaupt geen 077 nummer hebben. De vorige keren dat ik belde zeiden ze dat mijn 06 wel correct was ingevuld :/

Tip: bespreek al je vragen met Tesla en zo weinig mogelijk met Alphabet. Alphabet vertelde mij een dag voor levering ook dat ik mijn eigen RN nog had, terwijl Tesla Alphabet een ander RN had gegeven.
photovoltaic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:27:
[...]
Ik heb van anderen wel gelezen op dit forum dat het heel veel bellen en afstemmen is met je LM voor het overnemen van een bestaande order en dat dan ook nog e.e.a. fout kan gaan. Dan moet je daarna nog hopen dat ze op tijd zijn met alles (qua betaling) voordat Tesla de auto kan leveren. Daarnaast moet je ook nog eens rekening houden dat als je ook winterbanden in je contract hebt dat je dan ook nog eens meer gaat betalen door de grote bandenmaat.
Dat van de betaling is, in elk geval voor Alphabet, onjuist. De problemen zitten verder met name in de koppeling van de LM order met je eigen order, zolang dat allemaal goed gaat is er niets in de hand. Al is het wel handig als de LM niet weken gaat wachten met het plaatsen van je bestelling. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:34:
[...]

Je kunt nu een witte P bestellen als voorraad order! Snel snel.
Hoe dan... wtf! Ik wacht al 2 maanden op mijn Witte P. Nog niet eens een VIN. Kan hier echt kwaad om worden 0 communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:44:
[...]

Hoe dan... wtf! Ik wacht al 2 maanden op mijn Witte P. Nog niet eens een VIN. Kan hier echt kwaad om worden 0 communicatie.
Hier precies hetzelfde, ook dezelfde config.
Man man man, begint wel steeds leuker te worden dat Tesla. Je voelt je op deze manier wel lekker gewaardeerd als klant. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
[...]

Mijn configuratie staat er ook tussen.. :'(
Zijn voorraad modellen niet juist auto's die over zijn uit een productie batch op de kade in USA? Wellicht staan onze auto's dus gewoon al keurig op een boot onderweg naar EU? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Kluuter schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:51:
[...]

Zijn voorraad modellen niet juist auto's die over zijn uit een productie batch op de kade in USA? Wellicht staan onze auto's dus gewoon al keurig op een boot onderweg naar EU? :Y
Nope… Hoop het voor iedereen.. maar als dat zo was dan had ik mijn auto al of op zn minst een VIN

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• claudior
  • Laatst online: 01-09 20:26
[...]

Dino111 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:48:
[...]

Hier precies hetzelfde, ook dezelfde config.
Man man man, begint wel steeds leuker te worden dat Tesla. Je voelt je op deze manier wel lekker gewaardeerd als klant. 8)7
Man man man, twee hele maanden! ;)

Relax, die 'snel beschikbaar auto's staan waarschijnlijk in de US en die van jullie zijn onderweg hiernaartoe. Chillllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Kluuter schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:51:
[...]

Dat denk ik ook, autos moeten nu wel onderweg zijn anders redden ze het niet meer voor einde jaar.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla(telefonisch) haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....

Ben heel benieuwd!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....

Ben heel benieuwd!!
Heb hem alvast even voor je ingereden, rijdt echt perfect. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchman2k19
  • Laatst online: 30-12-2022
Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla(telefonisch) haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....

Ben heel benieuwd!!
We duimen voor je! :(:)

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:57:
[...]

Heb hem alvast even voor je ingereden, rijdt echt perfect. :9
Wanneer ga je hem vertellen over dat ongelukje met een milkshake? :9

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13

Ben heel benieuwd!!
Wat vreemd. :X Ik hoop voor je mee dat dit gewoon een foutje in haar systeem is en dat er niet dus een andere gozer hetzelfde kenteken als jou heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze weten het niet... ik wordt teruggebeld.. Ik hoop echt dat dit niet waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqui

Ben heel benieuwd!!
Vanuit de app aan een stuk door de Remote Honk gebruiken, misschien gaan ze dan ff checken wat er met die rare M3 aan de hand is... :)

SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
De voorraadmodellen op de website hebben allemaal een VIN tussen de 57XX en 60XX, bijv:

5YJ3E7EB7LF571086
5YJ3E7EB8LF608145

Ik denk inderdaad dat die modellen heel nieuw zijn want mijn voorraad P VIN is:
5YJ3E7ECXLF5182**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:16
egy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:22:
[...]

Even een vraagje, heb jij een afspraak gekregen zonder dat er een VIN van te voren is gedeeld?
Dit zou verklaren waarom er geen VIN bommen meer zijn maar dat dit hier pas gebeurd. Kan me voorstellen dat dit logistiek gezien handiger is met deze aantallen, anders moeten ze opzoek gaan naar die specifieke auto per order.
Ik heb telefonisch een VIN ontvangen, nou ja, de laatste 6 cijfers en kenteken.
Ik heb geen Tesla account, dus kan niets zien (is besteld met t account van mn werkgever, wordt straks wel leuk, collega rijd al sinds 24-9 in een M3 (zelfde bestel tijdstip, andere config), maar heeft nog steeds geen driver account. Wacht al 2 maand).

Mailtje met de verzette afspraak bevestiging bevatte zowel volledige VIN als kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom030
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01 15:52
DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:03:
De voorraadmodellen op de website hebben allemaal een VIN tussen de 57XX en 60XX, bijv:

5YJ3E7EB7LF571086
5YJ3E7EB8LF608145

5YJ3E7ECXLF5182**
Poeh, veel voorraadmodellen staan nu op de snel beschikbaar site... 18 stuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqui
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
Fingers crossed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom030
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01 15:52

Ben heel benieuwd!!
Kun je via de app niet de locatie van je auto opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom030 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:08:
[...]

Kun je via de app niet de locatie van je auto opzoeken?
Nee. Eerst kon ik (net zoals iedereen hier die nog wacht) alleen de auto zien en rechtsboven een schatkist.
Nu kan ik naar instellingen en mijn agenda e.d. aan de auto koppelen, notificaties van de auto aan- of uitzetten en berichten lezen e.d. Echter probeert hij steeds verbinding te maken met de auto en dat lukt niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
Waarom wil je niet teruggebeld worden?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

LordSinclair schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
[...]

Ik denk eerder dat hij bang is dat zijn auto aan iemand anders is uitgeleverd. Hopelijk is dat niet waar.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 08:20
[...]

Waarom wil je niet teruggebeld worden? :+
LMFTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
lightblack schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
Is er iets met de VINs die rond 19okt zijn uitgedeeld?

Wekelijks bel ik met Tesla voor status navraag en antwoord is: Last known location Koopmans sinds 4 Nov
Mij is verteld dat de auto door grondig inspectie moet krijgen voor mijn veiligheid.

Initieel zou ik hem in de eerste week van Nov krijgen ongeveer; vervolgens 2de week, en nu is het nog steeds niet bekend en kan dit weekend SMS verwachten en zo maar door. Ik heb het gevoeld dat

Specs: SR+/MNS/Zwart/Trekhaak/Aero

Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober (mogelijk op 19 okt, maar heb hem pas op 21ste gecheckt)
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. )
11 Nov Te horen gekregen dat ik een kenteken heb toegewezen gekregen op mijn VIN G-***-PH reeks.

Nog geen delivery dates
Nog geen email
Nog geen SMS
Mijn VIN op 19 oktober is op 13 november geleverd (de auto dan).
LR - zwart - wit interieur - Aero- trekhaak. Kenteken G-***-NT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Er staan momenteel wel heel veel snel beschikbaar modellen op Tesla website. Nu maar hopen dat ze ook snel gaan uitleveren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik had vanochtend goede hoop op een sms... maar dat verdwijnt langzaamaan ook wel een beetje minder😂 VIN 8/11

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lol, scherp hoor! Maar dit is geen forum voor taalpuristen. De strekking is wel duidelijk dacht ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 12:08
Vreemd zeg dat Tesla nu ineens zoveel voorraad modellen heeft staan. Ik zie overigens dat Leaseplan de 4% auto's sinds vandaag niet meer beschikbaar heeft. hier stonden voorheen nog diverse LR AWD modellen op. Zou dit betekenen dat de 100auto's die vorige week beschikbaar waren allemaal weg zijn? Heel spannend in ieder geval aangezien zowel Leaseplan als Tesla niet communiceren

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik heb mijn VIN 19 november gekregen, kenteken opgevraagd: G-***-SK. Laatst uitgegeven kenteken is G-593-SR.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc t Hart
  • Laatst online: 07-03-2021
Devster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:28:
Ik heb mijn VIN 19 november gekregen, kenteken opgevraagd: G-***-SK. Laatst uitgegeven kenteken is G-593-SR.
Hoe heb je je kenteken opgevraagd?

m3 SR+, wit/zwart, 19 inch, trekhaak, RN: 2/10, VIN 19/11, Kenteken G-XXX-SK, Levering 13/12??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:25
Devster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:28:
Waar heb jij je kenteken opgevraagd?

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Via de chat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Update: ik ben gebeld door Tesla dat iemand of iets per ongeluk de status op geleverd heeft gezet. Echter gaat mijn leverafspraak wel gewoon door.

Binnen 1 minuut na mijn gesprek krijg ik de e-mail Welkom bij de Tesla familie, gefeliciteerd met het in ontvangst nemen van uw Tesla. 8)7

Ik moet mij er maar niet meer druk om maken. Maar hopen dat hij er volgende week staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn config staat ertussen grrrr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Er was eerder al een kaartje gepost, maar hierbij toch mijn update voor de scheepsposities van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2Q2zPshf1AUXOYWO4TpzOUNi/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin.riemens
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 13:28
tom030 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:05:
[...]

Poeh, veel voorraadmodellen staan nu op de snel beschikbaar site... 18 stuks!
En mijn config staat er gewoon verdorie tussen, maar nog steeds geen VIN hier....

The only limits we have are the limits we place on ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman2k19
  • Laatst online: 30-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:35:
Update: ik ben gebeld door Tesla dat iemand of iets per ongeluk de status op geleverd heeft gezet. Echter gaat mijn leverafspraak wel gewoon door.

Binnen 1 minuut na mijn gesprek krijg ik de e-mail Welkom bij de Tesla familie, gefeliciteerd met het in ontvangst nemen van uw Tesla. 8)7

Ik moet mij er maar niet meer druk om maken. Maar hopen dat hij er volgende week staat.
Haha wat een bizar verhaal! 8)7

M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik ben een 19-11 VINnetje, Ik heb Tesla gecontacteerd en een kenteken gekregen inclusief het volgende bericht:

De auto staat al in Zeebrugge maar door slecht weer tijdens de uitlevering van eerdere batches hebben ze nu besloten om de autos van BE naar NL te verschepen ipv via rails of weg. Ze gaf aan dat ze verwacht dat de auto voor het einde van dit weekend wordt verscheept om plaats te maken voor nieuwe auto's. Ze gaf aan dat de uitlevering vanaf nu heel snel kan gaan met als voorzichtige richttijd einde nov, eerste week dec.

Ik ben een blij vrouw.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:35:

Goed nieuws, leuk als een stagiair even mag klikken in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
b_ridder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
Ik ben een 19-11 VINnetje, Ik heb Tesla gecontacteerd en een kenteken gekregen inclusief het volgende bericht:

De auto staat al in Zeebrugge maar door slecht weer tijdens de uitlevering van eerdere batches hebben ze nu besloten om de autos van BE naar NL te verschepen ipv via rails of weg. Ze gaf aan dat ze verwacht dat de auto voor het einde van dit weekend wordt verscheept om plaats te maken voor nieuwe auto's. Ze gaf aan dat de uitlevering vanaf nu heel snel kan gaan met als voorzichtige richttijd einde nov, eerste week dec.

Ik ben een blij vrouw.
Moet ook, de GC en GN zijn er bijna (begin volgende week in Zeebrugge) en daarvoor is die ruimte nodig. De auto's die daar op staan hebben volgens mij nog geen VIN mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
kevin.riemens schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
[...]

En mijn config staat er gewoon verdorie tussen, maar nog steeds geen VIN hier....
Haha hier ook, zie mijn config tussen de Direct Leverbaar staan.... en maar wachten op een VIN haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:03:

5YJ3E7EB7LF571086
5YJ3E7EB8LF608145

5YJ3E7ECXLF5182**
Mijn RN staat nog niet gekoppeld in mij Account en ik heb nog geen VIN..

Maar mijn config is wel snel beschikbaar! En wij maar wachten! WTF!

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
Snarf70 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:58:
[...]

Moet ook, de GC en GN zijn er bijna (begin volgende week in Zeebrugge) en daarvoor is die ruimte nodig. De auto's die daar op staan hebben volgens mij nog geen VIN mogen ontvangen
Dat lijkt mij dan ook! Ik durf voorzichtig te zeggen dat alle boten die nog aankomen nog gekoppeld moeten worden. Tot nu toe was het namelijk nooit mogelijk om direct na je VIN een kenteken te krijgen inclusief het bericht dat hij al in NL of BE is.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
domme vraag. Als jullie een Vin hebben, heb je die uit de source code of staat die al vermeld op je account?

edit: inmiddels beantwoord (dank daarvoor)

[ Voor 17% gewijzigd door Swede op 22-11-2019 15:22 ]

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b_ridder
Swede schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:02:
domme vraag. Als jullie een Vin hebben, heb je die uit de source code of staat die al vermeld op je account?
Source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:27:
[...]

Lol, scherp hoor! Maar dit is geen forum voor taalpuristen. De strekking is wel duidelijk dacht ik :)
Nee, maar ik ga ook geen 20466 berichten terug lezen waar naar je mogelijk kan verwijzen. ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode

Ik ben een blij vrouw.
Dat zou wel rap zijn, zouden we een dezer dagen dan een sms kunnen krijgen? mijne stond begin vorige week ook in Zeebrugge maar waar die nu is kunnen ze niet zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 20:00

tomtommie

Alaaf!

Als ik het zo lees lijkt het er toch zeer sterk op dat de uitgedeelde VIN's van afgelopen week uitgedeeld zijn bij het lossen in Zeebrugge. Zeker ook omdat er dus ook al een kenteken voor af te geven is.

Volgende week wordt spannend, zondag en dinsdag een boot met 4000 auto's moet flink gaan aantikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
tomtommie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:21:
Als ik het zo lees lijkt het er toch zeer sterk op dat de uitgedeelde VIN's van afgelopen week uitgedeeld zijn bij het lossen in Zeebrugge. Zeker ook omdat er dus ook al een kenteken voor af te geven is.

Volgende week wordt spannend, zondag en dinsdag een boot met 4000 auto's moet flink gaan aantikken!
Is niks zinnigs over te zeggen, alle theorieën zijn al genoemd en onderuit gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 22-09 12:39
Net Tesla gebeld, RN nummer via Alphabet ontvangen niks in account.
Vriendelijke dame gesproken, vroeg om telefoonnummer te controleren.
Bleek al een VIN en kenteken geregistreerd te staan, halverwege december ergens ophalen.
Ik ben allang blij dat er kenteken is (en dus 4%), telefoonnummer bleek ook nog te kloppen hahaha

Nu wachten op SMS.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Linkser schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:47:
Net Tesla gebeld, RN nummer via Alphabet ontvangen niks in account.
Vriendelijke dame gesproken, vroeg om telefoonnummer te controleren.
Bleek al een VIN en kenteken geregistreerd te staan, halverwege december ergens ophalen.
Ik ben allang blij dat er kenteken is (en dus 4%), telefoonnummer bleek ook nog te kloppen hahaha

Nu wachten op SMS.....
wanneer besteld? kan je niet terug vinden in het excel sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Laatst online: 22-09 12:39
4 Oktober besteld bij Tesla daar Alphabet, heb inderdaad de sheet niet ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ik ben een blij vrouw.
In je signature staat 19-10, misschien iets te blij want ergens klopt er iets niet :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Djie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:58:
[...]

Haha hier ook, zie mijn config tussen de Direct Leverbaar staan.... en maar wachten op een VIN haha
Mijn p staat er ook tussen en nog geen vin 😢😥🤯
Als ik volgende week geen vin heb ga ik ook maar bellen met tesla 3 okt versteld meteen rn 🤬

[ Voor 14% gewijzigd door M3p op 22-11-2019 14:03 ]

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
M3p schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:02:
[...]

Mijn p staat er ook tussen en nog geen vin 😢😥🤯
Als ik volgende week geen vin heb ga ik ook maar bellen met tesla 3 okt versteld meteen rn 🤬
Je zou toch haast zeggen - alhoewel Tesla-logica... :X - dat deze voorraad modellen alleen maar worden vrijgegeven als ze zeker weten dat die "over" zijn boven lopende bestellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:06:
[...]

Je zou toch haast zeggen - alhoewel Tesla-logica... :X - dat deze voorraad modellen alleen maar worden vrijgegeven als ze zeker weten dat die "over" zijn boven lopende bestellingen...
Dat mag je toch wel hopen ja.

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Nee is niet. Heb al 2x mijn configuratie gezien en geen vin niks nada

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
Weet iemand waar de snel beschikbare auto's op de site van Tesla vandaan komen?
Ik zie namelijk ook mijn configuratie ertussen staan...maar vraag mij dan ook direct af of dit gebruikte auto's zijn die binnen 6 dagen terug zijn gegeven of anders.

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

camy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:22:
Ik zie namelijk ook mijn configuratie ertussen staan...maar vraag mij dan ook direct af of dit gebruikte auto's zijn die binnen 6 dagen terug zijn gegeven of anders.
Zal wel in China staan of het stuur rechts hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:23:
[...]

Zal wel in China staan of het stuur rechts hebben
|:(

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Ik denk dat men deze over heeft uit de geproduceerde batches, het fysiek toekennen van een VIN nummer aan een specifieke account is denk ik meer werk dan te bepalen dat er 1100 auto's van eenzelfde configuratie besteld zijn en er 3 over blijken te zijn.

Met andere woorden: het feit dat jullie configuratie als snel leverbaar aangeboden wordt, wil zeggen dat deze waarschijnlijk netjes op tijd geleverd gaat worden. :)

[ Voor 24% gewijzigd door RikkieDee op 22-11-2019 14:27 ]

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die voorraadmodellen dit jaar leverbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Laatst online: 01-09 20:26
Tesla medewerkers hebben meerdere malen aangegeven dat deze net uit de fabriek zijn komen rollen, dus ze staan waarschijnlijk nog in de US.

Waarom deze worden aangeboden en niet gewoon gematched worden met openstaande orders is onduidelijk. Ze lijken in ieder geval buiten de standaard processen te vallen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 15:17
Het gerucht gaat dat ze of op de kade in usa staan, of op de boot voor het Panamakanaal.
Maar het kan ook zijn dat ze op een boot staan na het Panamakanaal.
daarnaast zijn er nog de opties of in Zeebrugge dan wel in Tilburg, maar ik zou Amsterdam ook zeker meenemen in de opties.

Als laatste wil ik nog meegeven dat ze op een trailer kunnen staan die ergens op een snelweg rijd.

Aldus dit topic

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
NightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:59:
[...]

In je signature staat 19-10, misschien iets te blij want ergens klopt er iets niet :9 ;)
Oeps moet 19-11 zijn :-) Verder klopt al mijn gegeven info

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Net nog maar eens met Tesla gebeld, want nog altijd niets gehoord van LM / Tesla. Nu werd ineens verteld dat er tot 19/10 een restrictie op mijn bestelling zat en dat het daarom wellicht wat langer duurt: immers nog geen VIN koppeling te zien in het systeem. Heel erg apart, want dat over die restrictie is mij de vorige 3 keer aan de telefoon niet verteld (toen werd expliciet gezegd dat er GEEN restrictie op zat!).
Wat had jij destijds in alphabet opgegeven als gewenste afleverdatum? Mij werd als tip gegeven dat je gelijk op de dag van bestellen moet doen, want dat wordt automatisch je restrictie. Zodoende had ik wel een restrictie, maar dat was van 01/10 :-).

Wel weer helemaal k*t natuurlijk. Ik durf tesla niet meer te bellen. Elke keer geen vin is een nieuw portie “het zal toch niet” gevoel.

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Mijne staat er ook bij.. en dat is niet vaak.. straks maar eens bellen weer. Wil nu toch wel eens wat horen. 🤔

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElonDusk
GUYS GEEF MIJ MAAR ALS VOORBEELD. Dat je iemand kent die begint okt ook zn auto als voorraadmodel had gezien.. geen vin sindsdien

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:40:
GUYS GEEF MIJ MAAR ALS VOORBEELD. Dat je iemand kent die begint okt ook zn auto als voorraadmodel had gezien.. geen vin sindsdien
In alle eerlijkheid, volgens mij is er sindsdien ook nog geen auto uitgeleverd die volledig jouw config heeft, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
cronixx schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:41:
[...]

In alle eerlijkheid, volgens mij is er sindsdien ook nog geen auto uitgeleverd die volledig jouw config heeft, toch?
Ja geen idee... ik kan niet in de Excel sheet.. en vorige week of 2 weken geleden (wanneer het ook was)zeiden 2 mensen dat ze een VIN hadden met mijn configuratie (beide na mij besteld). Weet niet of ze aan het trollen waren ofzo maar ja in ieder geval hier zijn er al paar die in ieder geval een VIN hebben.. Maar echt uitgeleverd vn de mensen hier... denk het niet ;w

Model 3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
@ElonDusk: jij bent sowieso ons grote voorbeeld _/-\o_ _O-

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElonDusk
Majo03 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:48:
[...]

@ElonDusk: jij bent sowieso ons grote voorbeeld _/-\o_ _O-
:9~ precies.. van hoe het niet moet! Ben blij dat ik andere kan helpen :9

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Zijn er volgende week veel uitleveringen? Of staat alles in het teken van de verhuizing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:46:
[...]

Ja geen idee... ik kan niet in de Excel sheet.. en vorige week of 2 weken geleden (wanneer het ook was)zeiden 2 mensen dat ze een VIN hadden met mijn configuratie (beide na mij besteld). Weet niet of ze aan het trollen waren ofzo maar ja in ieder geval hier zijn er al paar die in ieder geval een VIN hebben.. Maar echt uitgeleverd vn de mensen hier... denk het niet ;w
Partaxian SR+ Pearl White Wit 19" 23-Aug 23-Aug 26-Aug
Elondusk SR+ Pearl White Wit 19" 1-Aug 1-Aug 14-Aug

Volgens excel is er nog 1 andere met jouw config.
De andere met witte interieur hadden Aero velgen

De andere heeft volgens de excel ook nog geen VIN

[ Voor 3% gewijzigd door reggydub76 op 22-11-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Tuurlijk, heb ik weer, ik denk ook even via de chat navraag doen of telefoonnummer goed vermeld staat en of er iets bekend is van mijn RN aangezien er na twee weken nog steeds niet is gereageerd door Tesla enterprise op de mail van LM.
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw overige vragen, kunt u bij onze FAQs terecht of u kunt ons via ons contact formulier bereiken.

Voor vragen mbt levering kunt u tevens contact opnemen via DeliveryNL@tesla.com of 013 799 8814
En dat blijft die muts dus herhalen...echt........zo slecht dit. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21-08 08:04
Meerdere malen mijn auto als config gezien in voorraad model Sept en Okt. Nog steeds geen vind ook hier.
|:( |:(

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in die excel. Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/ weinig op kenteken woensdag/donderdag..

Pagina: 1 ... 205 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.