Laat die F*#&%&#% VINs MAAR KOMENNDennusB schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:01:
Ik heb net Tesla ook ff gesproken en bij mij gaven ze aan dat het begin December echt VINs gaat regenen. Ik ben heel benieuwd!
Model 3
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laat die F*#&%&#% VINs MAAR KOMENNDennusB schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:01:
Ik heb net Tesla ook ff gesproken en bij mij gaven ze aan dat het begin December echt VINs gaat regenen. Ik ben heel benieuwd!
Model 3
Genieten & genieten
Verwijderd
Nieuwe locatie? Mijn leverdatum is aangepast van 27/11 naar 4/12 op precies het zelfde adres hoor.djmuggs schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:38:
Ik gok dat er vanaf maandag erg veel leverafspraken de deur uit gaan omdat ze vanaf dinsdag beginnen te leveren vanaf nieuwe locatie.
Er is niet iets mis met alle VINs van 19-10. Veel zijn er al gewoon uitgeleverd.lightblack schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
Is er iets met de VINs die rond 19okt zijn uitgedeeld?
Wekelijks bel ik met Tesla voor status navraag en antwoord is: Last known location Koopmans sinds 4 Nov
Mij is verteld dat de auto door grondig inspectie moet krijgen voor mijn veiligheid.
Initieel zou ik hem in de eerste week van Nov krijgen ongeveer; vervolgens 2de week, en nu is het nog steeds niet bekend en kan dit weekend SMS verwachten en zo maar door. Ik heb het gevoeld dat
Specs: SR+/MNS/Zwart/Trekhaak/Aero
Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober (mogelijk op 19 okt, maar heb hem pas op 21ste gecheckt)
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. )
11 Nov Te horen gekregen dat ik een kenteken heb toegewezen gekregen op mijn VIN G-***-PH reeks.
Nog geen delivery dates
Nog geen email
Nog geen SMS
SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11
Is denk ik ook zelfde locatie alleen wellicht ander deel van het terrein of meerdere tenten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:10:
[...]
Nieuwe locatie? Mijn leverdatum is aangepast van 27/11 naar 4/12 op precies het zelfde adres hoor.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Ik denk het niet als die VIN's uit Amerika moeten komen.... volgende week is de hele US aan het kalkoen vreten, zuipen en shoppen. Nee, het gaat vanavond gebeuren, een VIN shower!!! Kan ook morgen worden.....ditani360 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:07:
of volgende week black VINday?
Cyber VINday 2 december?!?
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Precies dezelfde config, ben benieuwd![BO]Legolas schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:47:
Mijn oude account maar eens afgestoft om de excel sheet in te vullen:
SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak.
Besteld 4/10
RN 9/10
VIN 19/11
Een paar dagen geleden gebeld om te kijken of alle gegevens goedstonden. Kreeg toen te horen dat de auto in Zeebrugge stond en naar Amsterdam vervoerd zou gaan worden. Zou binnen 2 weken sms moeten gaan krijgen, maar daar kon geen garantie op gegeven worden.
Ondertussen wacht ik braaf en helpt het lezen van de reacties in dit topic met de voorpret
SR+ pearl white / black / aero / trekhaak ; 5-10 besteld, 19-11 VIN
[ Voor 9% gewijzigd door Joost9964S op 22-11-2019 11:21 ]
M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ
Is dit ook echt zo? Waar komt dat vandaan?reggydub76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
Er wordt ook gesproken over dat ze tegenwoordig de VIN's koppelen als ze van de boot afgaan
Jup, die VINS komen dus pas zondagavond/maandag en eind van de week nog een keer.reggydub76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
Er wordt ook gesproken over dat ze tegenwoordig de VIN's koppelen als ze van de boot afgaan
Inderdaad, bij mij ook dit verhaal. Als ik begin oktober een snel beschikbaar model had genomen, welke precies mijn configuratie hadden, dan had ik er waarschijnlijk nu al in rond gereden. Maar ja nu zie ik alleen maar LR en P's bij direct leverbaar en dat valt net buiten het lease budget.ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:57:
[...]
Jaja dat zeiden ze begin oktober ook tegen mij. Als ze het toen gekoppeld hadden dan had ik hem nu al gehad.... maar in plaats daarvan heb ik een VIN NULLL
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Lijkt voor een aantal mensen wel te kloppen die op 19-11 een VIN hadden en waarvan ze zeggen dat de auto in Zeebrugge al staat na contact met een medewerker. Maar goed dit moet nog allemaal blijken en volgens mij moeten ze eerst ook nog een afleverdatum krijgen.reggydub76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
19-11 VIN's zijn auto's die al op de kade stonden in Zeebrugge door afbestellingen etc. VIN bommen zijn groter in aantal, worden gedropt op vrijdag/zaterdag en zijn auto's die nog op boten staan. Aldus een VIN expert.....photovoltaic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:
[...]
Lijkt voor een aantal mensen wel te kloppen die op 19-11 een VIN hadden en waarvan ze zeggen dat de auto in Zeebrugge al staat na contact met een medewerker. Maar goed dit moet nog allemaal blijken en volgens mij moeten ze eerst ook nog een afleverdatum krijgen.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
zijn dat Vins uit de source code of Vins die al in de account vermeld staan?Snarf70 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:26:
[...]
19-11 VIN's zijn auto's die al op de kade stonden in Zeebrugge door afbestellingen etc. VIN bommen zijn groter in aantal, worden gedropt op vrijdag/zaterdag en zijn auto's die nog op boten staan. Aldus een VIN expert.....
PS dit zijn mijn aannames, geloof het AUB niet
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Verwijderd
Verwijderd
Komt mij heel bekend voor, bij mij hebben ze mijn e-mail verkeerd doorgezet. Uiteindelijk zelf maar domein geregistreerd en mailbox aangemaakt, want aanpassen werd mij tig keer toegezegd met als resultaat 3x niks.Markboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:22:
De mevrouw van Alphabet aan de lijn zei nog wel: maakt u maar geen zorgen, bij iedereen gaat de Tesla bestelling wat chaotisch. Leuke woorden, maar dit gaat natuurlijk weer nergens over. Ze zouden "contact opnemen met Tesla". Ik ben benieuwd en wacht lekker verder af, maar dit klinkt echt niet alsof het allemaal goed gaat.
Ook een mooi gevarieerd aanbod van uitvoeringen, kleuren, velgen en trekhakenMarkboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:29:
https://www.tesla.com/nl_...&range=0&referral=mc56967
Veel "snel beschikbaar" op de website
M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ
Twee dagen geleden dezelfde e-mail gestuurd naar DeliveryNL, nog geen reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:31:
Hallo allemaal,
Sinds gister ben ik lid van dit forum omdat ook in in de leveringstress zit.
Een aantal keer kwam ik hier tegen dat de Leasemaatschappij geen / een verkeerd nummer heeft doorgegeven aan Tesla. Om deze reden heb ik Tesla Chat benaderd om te controleren of dit bij mij ook het geval was. Zij verwezen mij door naar DeliveryNL. Dus meteen een mailtje gestuurd met daarin mijn RN en tel. nummer (let op: ik heb nog geen VIN).
Binnen anderhalf uur kreeg ik volgende reactie:
"Your telephone number is registered in your account now, thanks for this information.
Also we checked your mail address, this was already registered correct.
Your car is in transit to NL, when it arrives our Delivery team will reach out to make a delivery appointment. (Delivery will probably take place around the second week of December.)
Met vriendelijke groet / With kind regards,"
Leek me wel zo vriendelijk om met jullie te delen.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Dat ligt iets genuanceerder:amahusu schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:47:
En dat is behoorlijk kleute voor ons omdat wij in de kerstvakantie naar Duitsland gaan en winterbanden daar verplicht zijn.
M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12
Tip: bespreek al je vragen met Tesla en zo weinig mogelijk met Alphabet. Alphabet vertelde mij een dag voor levering ook dat ik mijn eigen RN nog had, terwijl Tesla Alphabet een ander RN had gegeven.Markboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:22:
Net nog maar eens met Tesla gebeld, want nog altijd niets gehoord van LM / Tesla. Nu werd ineens verteld dat er tot 19/10 een restrictie op mijn bestelling zat en dat het daarom wellicht wat langer duurt: immers nog geen VIN koppeling te zien in het systeem. Heel erg apart, want dat over die restrictie is mij de vorige 3 keer aan de telefoon niet verteld (toen werd expliciet gezegd dat er GEEN restrictie op zat!)... daarnaast had Alphabet blijkbaar een vast 077 nummer opgegeven voor mijn bestelling, waar geen sms'jes naar kunnen worden gestuurd. Alphabet vervolgens maar eens gebeld en die beweren dat zij toch echt geen restrictie hadden doorgegeven: "vanaf 1 okt zsm levering" en daarnaast uberhaupt geen 077 nummer hebben. De vorige keren dat ik belde zeiden ze dat mijn 06 wel correct was ingevuld
De mevrouw van Alphabet aan de lijn zei nog wel: maakt u maar geen zorgen, bij iedereen gaat de Tesla bestelling wat chaotisch. Leuke woorden, maar dit gaat natuurlijk weer nergens over. Ze zouden "contact opnemen met Tesla". Ik ben benieuwd en wacht lekker verder af, maar dit klinkt echt niet alsof het allemaal goed gaat.
Dat van de betaling is, in elk geval voor Alphabet, onjuist. De problemen zitten verder met name in de koppeling van de LM order met je eigen order, zolang dat allemaal goed gaat is er niets in de hand. Al is het wel handig als de LM niet weken gaat wachten met het plaatsen van je bestelling.photovoltaic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:27:
[...]
Ik heb van anderen wel gelezen op dit forum dat het heel veel bellen en afstemmen is met je LM voor het overnemen van een bestaande order en dat dan ook nog e.e.a. fout kan gaan. Dan moet je daarna nog hopen dat ze op tijd zijn met alles (qua betaling) voordat Tesla de auto kan leveren. Daarnaast moet je ook nog eens rekening houden dat als je ook winterbanden in je contract hebt dat je dan ook nog eens meer gaat betalen door de grote bandenmaat.
Verwijderd
Hoe dan... wtf! Ik wacht al 2 maanden op mijn Witte P. Nog niet eens een VIN. Kan hier echt kwaad om worden 0 communicatie.DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:34:
[...]
Je kunt nu een witte P bestellen als voorraad order! Snel snel.
Hier precies hetzelfde, ook dezelfde config.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:44:
[...]
Hoe dan... wtf! Ik wacht al 2 maanden op mijn Witte P. Nog niet eens een VIN. Kan hier echt kwaad om worden 0 communicatie.
Mijn configuratie staat er ook tussen..Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:44:
[...]
Hoe dan... wtf! Ik wacht al 2 maanden op mijn Witte P. Nog niet eens een VIN. Kan hier echt kwaad om worden 0 communicatie.
Nope… Hoop het voor iedereen.. maar als dat zo was dan had ik mijn auto al of op zn minst een VINKluuter schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:51:
[...]
Mijn configuratie staat er ook tussen..![]()
Zijn voorraad modellen niet juist auto's die over zijn uit een productie batch op de kade in USA? Wellicht staan onze auto's dus gewoon al keurig op een boot onderweg naar EU?
Model 3
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:44:
[...]
Man man man, twee hele maanden!Dino111 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:48:
[...]
Hier precies hetzelfde, ook dezelfde config.
Man man man, begint wel steeds leuker te worden dat Tesla. Je voelt je op deze manier wel lekker gewaardeerd als klant.
Dat denk ik ook, autos moeten nu wel onderweg zijn anders redden ze het niet meer voor einde jaar.Kluuter schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:51:
[...]
Mijn configuratie staat er ook tussen..![]()
Zijn voorraad modellen niet juist auto's die over zijn uit een productie batch op de kade in USA? Wellicht staan onze auto's dus gewoon al keurig op een boot onderweg naar EU?
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Verwijderd
Heb hem alvast even voor je ingereden, rijdt echt perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....
Ben heel benieuwd!!
We duimen voor je!Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla(telefonisch) haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....
Ben heel benieuwd!!
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
Wanneer ga je hem vertellen over dat ongelukje met een milkshake?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:57:
[...]
Heb hem alvast even voor je ingereden, rijdt echt perfect.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Wat vreemd.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Help.. ik sta nu in de wacht bij Tesla(telefonisch) haha zoals ik hier vaker heb aangegeven 5x afspraak verzet en ik kan al wel in de app e.d. Nu staat er in haar systeem dat mijn auto al is afgeleverd....
Ben heel benieuwd!!
Vanuit de app aan een stuk door de Remote Honk gebruiken, misschien gaan ze dan ff checken wat er met die rare M3 aan de hand is...Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Ben heel benieuwd!!
SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11
Ik heb telefonisch een VIN ontvangen, nou ja, de laatste 6 cijfers en kenteken.egy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:22:
[...]
Even een vraagje, heb jij een afspraak gekregen zonder dat er een VIN van te voren is gedeeld?
Dit zou verklaren waarom er geen VIN bommen meer zijn maar dat dit hier pas gebeurd. Kan me voorstellen dat dit logistiek gezien handiger is met deze aantallen, anders moeten ze opzoek gaan naar die specifieke auto per order.
Poeh, veel voorraadmodellen staan nu op de snel beschikbaar site... 18 stuks!DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:03:
De voorraadmodellen op de website hebben allemaal een VIN tussen de 57XX en 60XX, bijv:
5YJ3E7EB7LF571086
5YJ3E7EB8LF608145
Ik denk inderdaad dat die modellen heel nieuw zijn want mijn voorraad P VIN is:
5YJ3E7ECXLF5182**
Fingers crossed...Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
Ze weten het niet... ik wordt teruggebeld.. Ik hoop echt dat dit niet waar is!
Kun je via de app niet de locatie van je auto opzoeken?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:56:
Ben heel benieuwd!!
Verwijderd
Nee. Eerst kon ik (net zoals iedereen hier die nog wacht) alleen de auto zien en rechtsboven een schatkist.tom030 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:08:
[...]
Kun je via de app niet de locatie van je auto opzoeken?
Waarom wil je niet teruggebeld worden?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:59:
Ze weten het niet... ik wordt teruggebeld.. Ik hoop echt dat dit niet waar is!
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ik denk eerder dat hij bang is dat zijn auto aan iemand anders is uitgeleverd. Hopelijk is dat niet waar.LordSinclair schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
[...]
Waarom wil je niet teruggebeld worden?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
LMFTFYLordSinclair schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
[...]
Mijn VIN op 19 oktober is op 13 november geleverd (de auto dan).lightblack schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:00:
Is er iets met de VINs die rond 19okt zijn uitgedeeld?
Wekelijks bel ik met Tesla voor status navraag en antwoord is: Last known location Koopmans sinds 4 Nov
Mij is verteld dat de auto door grondig inspectie moet krijgen voor mijn veiligheid.
Initieel zou ik hem in de eerste week van Nov krijgen ongeveer; vervolgens 2de week, en nu is het nog steeds niet bekend en kan dit weekend SMS verwachten en zo maar door. Ik heb het gevoeld dat
Specs: SR+/MNS/Zwart/Trekhaak/Aero
Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober (mogelijk op 19 okt, maar heb hem pas op 21ste gecheckt)
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. )
11 Nov Te horen gekregen dat ik een kenteken heb toegewezen gekregen op mijn VIN G-***-PH reeks.
Nog geen delivery dates
Nog geen email
Nog geen SMS
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 12:28 ]
Verwijderd
Lol, scherp hoor! Maar dit is geen forum voor taalpuristen. De strekking is wel duidelijk dacht ikLordSinclair schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 12:28 ]
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Hoe heb je je kenteken opgevraagd?Devster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:28:
Ik heb mijn VIN 19 november gekregen, kenteken opgevraagd: G-***-SK. Laatst uitgegeven kenteken is G-593-SR.
m3 SR+, wit/zwart, 19 inch, trekhaak, RN: 2/10, VIN 19/11, Kenteken G-XXX-SK, Levering 13/12??
Waar heb jij je kenteken opgevraagd?Devster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:28:
Ik heb mijn VIN 19 november gekregen, kenteken opgevraagd: G-***-SK. Laatst uitgegeven kenteken is G-593-SR.
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Verwijderd
Verwijderd
En mijn config staat ertussen grrrrMarkboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:29:
https://www.tesla.com/nl_...&range=0&referral=mc56967
Veel "snel beschikbaar" op de website
En mijn config staat er gewoon verdorie tussen, maar nog steeds geen VIN hier....tom030 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:05:
[...]
Poeh, veel voorraadmodellen staan nu op de snel beschikbaar site... 18 stuks!
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Haha wat een bizar verhaal!Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:35:
Update: ik ben gebeld door Tesla dat iemand of iets per ongeluk de status op geleverd heeft gezet. Echter gaat mijn leverafspraak wel gewoon door.
Binnen 1 minuut na mijn gesprek krijg ik de e-mail Welkom bij de Tesla familie, gefeliciteerd met het in ontvangst nemen van uw Tesla.![]()
Ik moet mij er maar niet meer druk om maken. Maar hopen dat hij er volgende week staat.
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Verwijderd
Goed nieuws, leuk als een stagiair even mag klikken in het systeem.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:35:
Update: ik ben gebeld door Tesla dat iemand of iets per ongeluk de status op geleverd heeft gezet. Echter gaat mijn leverafspraak wel gewoon door.
Binnen 1 minuut na mijn gesprek krijg ik de e-mail Welkom bij de Tesla familie, gefeliciteerd met het in ontvangst nemen van uw Tesla.![]()
Ik moet mij er maar niet meer druk om maken. Maar hopen dat hij er volgende week staat.
Moet ook, de GC en GN zijn er bijna (begin volgende week in Zeebrugge) en daarvoor is die ruimte nodig. De auto's die daar op staan hebben volgens mij nog geen VIN mogen ontvangenb_ridder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
Ik ben een 19-11 VINnetje, Ik heb Tesla gecontacteerd en een kenteken gekregen inclusief het volgende bericht:
De auto staat al in Zeebrugge maar door slecht weer tijdens de uitlevering van eerdere batches hebben ze nu besloten om de autos van BE naar NL te verschepen ipv via rails of weg. Ze gaf aan dat ze verwacht dat de auto voor het einde van dit weekend wordt verscheept om plaats te maken voor nieuwe auto's. Ze gaf aan dat de uitlevering vanaf nu heel snel kan gaan met als voorzichtige richttijd einde nov, eerste week dec.
Ik ben een blij vrouw.
Haha hier ook, zie mijn config tussen de Direct Leverbaar staan.... en maar wachten op een VIN hahakevin.riemens schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
[...]
En mijn config staat er gewoon verdorie tussen, maar nog steeds geen VIN hier....
Mijn RN staat nog niet gekoppeld in mij Account en ik heb nog geen VIN..DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:03:
De voorraadmodellen op de website hebben allemaal een VIN tussen de 57XX en 60XX, bijv:
5YJ3E7EB7LF571086
5YJ3E7EB8LF608145
Ik denk inderdaad dat die modellen heel nieuw zijn want mijn voorraad P VIN is:
5YJ3E7ECXLF5182**
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Dat lijkt mij dan ook! Ik durf voorzichtig te zeggen dat alle boten die nog aankomen nog gekoppeld moeten worden. Tot nu toe was het namelijk nooit mogelijk om direct na je VIN een kenteken te krijgen inclusief het bericht dat hij al in NL of BE is.Snarf70 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:58:
[...]
Moet ook, de GC en GN zijn er bijna (begin volgende week in Zeebrugge) en daarvoor is die ruimte nodig. De auto's die daar op staan hebben volgens mij nog geen VIN mogen ontvangen
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
[ Voor 17% gewijzigd door Swede op 22-11-2019 15:22 ]
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Source codeSwede schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:02:
domme vraag. Als jullie een Vin hebben, heb je die uit de source code of staat die al vermeld op je account?
Nee, maar ik ga ook geen 20466 berichten terug lezen waar naar je mogelijk kan verwijzen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:27:
[...]
Lol, scherp hoor! Maar dit is geen forum voor taalpuristen. De strekking is wel duidelijk dacht ik
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Dat zou wel rap zijn, zouden we een dezer dagen dan een sms kunnen krijgen? mijne stond begin vorige week ook in Zeebrugge maar waar die nu is kunnen ze niet zeggen.b_ridder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
Ik ben een 19-11 VINnetje, Ik heb Tesla gecontacteerd en een kenteken gekregen inclusief het volgende bericht:
De auto staat al in Zeebrugge maar door slecht weer tijdens de uitlevering van eerdere batches hebben ze nu besloten om de autos van BE naar NL te verschepen ipv via rails of weg. Ze gaf aan dat ze verwacht dat de auto voor het einde van dit weekend wordt verscheept om plaats te maken voor nieuwe auto's. Ze gaf aan dat de uitlevering vanaf nu heel snel kan gaan met als voorzichtige richttijd einde nov, eerste week dec.
Ik ben een blij vrouw.
Is niks zinnigs over te zeggen, alle theorieën zijn al genoemd en onderuit gehaald.tomtommie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:21:
Als ik het zo lees lijkt het er toch zeer sterk op dat de uitgedeelde VIN's van afgelopen week uitgedeeld zijn bij het lossen in Zeebrugge. Zeker ook omdat er dus ook al een kenteken voor af te geven is.
Volgende week wordt spannend, zondag en dinsdag een boot met 4000 auto's moet flink gaan aantikken!
wanneer besteld? kan je niet terug vinden in het excel sheet.Linkser schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:47:
Net Tesla gebeld, RN nummer via Alphabet ontvangen niks in account.
Vriendelijke dame gesproken, vroeg om telefoonnummer te controleren.
Bleek al een VIN en kenteken geregistreerd te staan, halverwege december ergens ophalen.
Ik ben allang blij dat er kenteken is (en dus 4%), telefoonnummer bleek ook nog te kloppen hahaha
Nu wachten op SMS.....
In je signature staat 19-10, misschien iets te blij want ergens klopt er iets nietb_ridder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:50:
Ik ben een blij vrouw.
Mijn p staat er ook tussen en nog geen vin 😢😥🤯Djie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:58:
[...]
Haha hier ook, zie mijn config tussen de Direct Leverbaar staan.... en maar wachten op een VIN haha
[ Voor 14% gewijzigd door M3p op 22-11-2019 14:03 ]
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Je zou toch haast zeggen - alhoewel Tesla-logica...M3p schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:02:
[...]
Mijn p staat er ook tussen en nog geen vin 😢😥🤯
Als ik volgende week geen vin heb ga ik ook maar bellen met tesla 3 okt versteld meteen rn 🤬
Dat mag je toch wel hopen ja.Burn_and_Fire schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:06:
[...]
Je zou toch haast zeggen - alhoewel Tesla-logica...- dat deze voorraad modellen alleen maar worden vrijgegeven als ze zeker weten dat die "over" zijn boven lopende bestellingen...
M3 SR+ White 18" donker interieur
Model 3
M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12
Verwijderd
Zal wel in China staan of het stuur rechts hebbencamy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:22:
Weet iemand waar de snel beschikbare auto's op de site van Tesla vandaan komen?
Ik zie namelijk ook mijn configuratie ertussen staan...maar vraag mij dan ook direct af of dit gebruikte auto's zijn die binnen 6 dagen terug zijn gegeven of anders.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:23:
[...]
Zal wel in China staan of het stuur rechts hebben
M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12
[ Voor 24% gewijzigd door RikkieDee op 22-11-2019 14:27 ]
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Tesla medewerkers hebben meerdere malen aangegeven dat deze net uit de fabriek zijn komen rollen, dus ze staan waarschijnlijk nog in de US.camy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:22:
Ik zie namelijk ook mijn configuratie ertussen staan...maar vraag mij dan ook direct af of dit gebruikte auto's zijn die binnen 6 dagen terug zijn gegeven of anders.
Het gerucht gaat dat ze of op de kade in usa staan, of op de boot voor het Panamakanaal.camy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:22:
Oeps moet 19-11 zijn :-) Verder klopt al mijn gegeven infoNightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:59:
[...]
In je signature staat 19-10, misschien iets te blij want ergens klopt er iets niet![]()
Wat had jij destijds in alphabet opgegeven als gewenste afleverdatum? Mij werd als tip gegeven dat je gelijk op de dag van bestellen moet doen, want dat wordt automatisch je restrictie. Zodoende had ik wel een restrictie, maar dat was van 01/10 :-).Markboss schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:22:
Net nog maar eens met Tesla gebeld, want nog altijd niets gehoord van LM / Tesla. Nu werd ineens verteld dat er tot 19/10 een restrictie op mijn bestelling zat en dat het daarom wellicht wat langer duurt: immers nog geen VIN koppeling te zien in het systeem. Heel erg apart, want dat over die restrictie is mij de vorige 3 keer aan de telefoon niet verteld (toen werd expliciet gezegd dat er GEEN restrictie op zat!).
Well, that’s just like, your opinion man.
Model 3
In alle eerlijkheid, volgens mij is er sindsdien ook nog geen auto uitgeleverd die volledig jouw config heeft, toch?ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:40:
GUYS GEEF MIJ MAAR ALS VOORBEELD. Dat je iemand kent die begint okt ook zn auto als voorraadmodel had gezien.. geen vin sindsdien
Ja geen idee... ik kan niet in de Excel sheet.. en vorige week of 2 weken geleden (wanneer het ook was)zeiden 2 mensen dat ze een VIN hadden met mijn configuratie (beide na mij besteld). Weet niet of ze aan het trollen waren ofzo maar ja in ieder geval hier zijn er al paar die in ieder geval een VIN hebben.. Maar echt uitgeleverd vn de mensen hier... denk het nietcronixx schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:41:
[...]
In alle eerlijkheid, volgens mij is er sindsdien ook nog geen auto uitgeleverd die volledig jouw config heeft, toch?
Model 3
@ElonDusk: jij bent sowieso ons grote voorbeeldElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:40:
GUYS GEEF MIJ MAAR ALS VOORBEELD. Dat je iemand kent die begint okt ook zn auto als voorraadmodel had gezien.. geen vin sindsdien
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Majo03 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:48:
[...]
@ElonDusk: jij bent sowieso ons grote voorbeeld![]()
Model 3
Partaxian SR+ Pearl White Wit 19" 23-Aug 23-Aug 26-AugElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:46:
[...]
Ja geen idee... ik kan niet in de Excel sheet.. en vorige week of 2 weken geleden (wanneer het ook was)zeiden 2 mensen dat ze een VIN hadden met mijn configuratie (beide na mij besteld). Weet niet of ze aan het trollen waren ofzo maar ja in ieder geval hier zijn er al paar die in ieder geval een VIN hebben.. Maar echt uitgeleverd vn de mensen hier... denk het niet
[ Voor 3% gewijzigd door reggydub76 op 22-11-2019 15:01 ]
En dat blijft die muts dus herhalen...echt........zo slecht dit.Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw overige vragen, kunt u bij onze FAQs terecht of u kunt ons via ons contact formulier bereiken.
Voor vragen mbt levering kunt u tevens contact opnemen via DeliveryNL@tesla.com of 013 799 8814
Meerdere malen mijn auto als config gezien in voorraad model Sept en Okt. Nog steeds geen vind ook hier.ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:40:
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq