Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:09:
Hoe kom ik in die excel. Iemand een linkje?
Zie startpost, bijna onderaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
claudior schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:54:
[...]

[...]

Man man man, twee hele maanden! ;)

Relax, die 'snel beschikbaar auto's staan waarschijnlijk in de US en die van jullie zijn onderweg hiernaartoe. Chillllll
Het is al een paar keer voorbij gekomen dat het sneller kan gaan als je denkt met snel beschikbaar.
Hoe moeilijk is het om een beschikbaar gekomen auto door te schuiven naar de eerste in lijn met die config. Daar doet het aantal maanden niks aan af, zijn mensen die al veel langer wachten dan dat ik doe, die zijn dan ook eerder aan de beurt simpel.

Maar goed je bent fanboy of niet en blijkbaar mag Tesla dan op je bord sch**ten en zeggen we dan vrolijk dat het een stuk chocoladetaart is.

De auto super mooi en geavanceerd maar de customer experience is gewoon middeleeuws op deze manier ;)

Ik ga nu weer netjes wachten met mijn twee maanden :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chianti14
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-02-2021
Swede schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:02:
domme vraag. Als jullie een Vin hebben, heb je die uit de source code of staat die al vermeld op je account?
in de bron

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Moet toch eerlijk zeggen dat ik het een vreemde ervaring vond om zo 'geholpen' te worden door deze chat mevrouw......maar zal wel aan mij liggen dat ik beter kan bellen ofzo :? 8)7 O-)
Welkom bij Customer Service
Bot
14:57
Hoi! Hoe kan ik u helpen?

14:03
Ik wilde graag navraag doen met betrekking tot RN10966xxxx
Bot
14:03
We brengen u in contact met een Tesla-expert..

14:26
dan pak ik nog maar een bakje koffie :p

14:42
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw overige vragen, kunt u bij onze FAQs terecht of u kunt ons via ons contact formulier bereiken.

Voor vragen mbt levering kunt u tevens contact opnemen via DeliveryNL@tesla.com of 013 799 8814

14:43
Hoi ...

14:44
Beetje lange tekst na een half uur maar ik stel toch maar mijn vraag aangezien de mails van mijn leasemaatschappij Alphabet niet beantwoorde worden door Tesla enterprise. Wat de leverstatus is op dit moment van RN10966xxxx en of mijn telefoonnummer 06-12345789 goed in mijn secundaire account staat.

14:45
Dank u wel voor uw bericht. Wij willen u erop wijzen dat wij u op dit moment alleen kunnen helpen met accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig. Voor al uw overige vragen, kunt u bij onze FAQs terecht of u kunt ons via ons contact formulier bereiken.

14:47
Wat bedoel je nu precies met deze macro respons?

14:47
Wat begrijpt u niet?

14:48
Nou dat ik je als eerste netjes begroet, dat ik daarnaast twee vragen heb en dan doorverwezen wordt naar een FAQ of een contactformulier?

14:49
In het bericht word uitgelegd waarom u daar naartoe verwezen word. Heeft u dat gelezen?

14:50
Ja die eerste lap tekst heb ik inderdaad twee keer gelezen dus ik snap ook niet dat deze herhaald wordt.

14:52
Oke, fijn dat u deze gelezen heeft. Waar kan ik u op dit moment verder mee helpen?

14:52
Heb je mijn vragen gelezen?

14:53
Ja zeker en ik heb deze reeds beantwoord.

14:54
Kan je mij dan vertellen op welke manier ik antwoord heb gekregen op mijn vragen?

14:54
Betreft uw vraag een van deze onderwerpen: accountondersteuning, body shop gerelateerde vragen, laden en technische problemen met uw voertuig?

14:55
Volgens mij is de navraag of mijn telefoonnummer goed in mijn account vermeld staat toch een accountondersteuningsvraag?

14:56
Ik kan helaas geen details in uw account wijzigen of toevoegen voordat uw auto wordt afgeleverd.
Ik raad u aan om voor levering rechtstreeks contact op te nemen met uw deliveryteam.
U kunt contact met hen opnemen via DeliveryNL@tesla.com of telefoon: 013 799 8814

14:56
En die reageren niet maar ik vroeg ook niet om dingen te wijzigen alleen om te kijken of deze goed vermeld staat.

14:57
Helaas tref ik je op een nogal vervelende middag blijkbaar, ik hoop dat je weekend een stuk beter is dan vandaag.

Heel erg vervelend dat dit zo overkomt. Zoals eerder aangegeven kunnen we niks voor u inzien voordat de auto is geleverd. Hiervoor dient u contact op te nemen met delivery. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

15:01
Nee hoor, een heel fijn weekend toegewenst

Dankuwel! Hetzelfde voor u.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chianti14
Update met VIN 8-11
Mijn auto is "op transport " naar leverlocatie..... geeft Tesla aan ...
weet niet wat dat betekent, komt eind november aan
en wordt ws tweede week december geleverd.
dan zit er nu ongeveer 4 weken tussen vin en leverdatum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
NightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:01:
Tuurlijk, heb ik weer, ik denk ook even via de chat navraag doen of telefoonnummer goed vermeld staat en of er iets bekend is van mijn RN aangezien er na twee weken nog steeds niet is gereageerd door Tesla enterprise op de mail van LM.

[...]

En dat blijft die muts dus herhalen...echt........zo slecht dit. :X
Hetzelfde bij mij vandaag. Ik ook via chat geprobeerd navraag te doen maar helaas. Toen maar een mail gestuurd waar je niets op terug gaat horen zoals zo vele mails die ik gestuurd heb. We wachten maar gewoon af denk ik. :-(

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Dino111 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:15:
[...]

Het is al een paar keer voorbij gekomen dat het sneller kan gaan als je denkt met snel beschikbaar.
Hoe moeilijk is het om een beschikbaar gekomen auto door te schuiven naar de eerste in lijn met die config. Daar doet het aantal maanden niks aan af, zijn mensen die al veel langer wachten dan dat ik doe, die zijn dan ook eerder aan de beurt simpel.

Maar goed je bent fanboy of niet en blijkbaar mag Tesla dan op je bord sch**ten en zeggen we dan vrolijk dat het een stuk chocoladetaart is.

De auto super mooi en geavanceerd maar de customer experience is gewoon middeleeuws op deze manier ;)

Ik ga nu weer netjes wachten met mijn twee maanden :O
Ik geef geen waarde oordeel over de Tesla ondersteuning, ik vind het ook k...

Ik bedoel gewoon te zeggen dat het heel goed kan zijn dat je je auto eerder hebt dan de gelukkige kopers van deze 'snel beschikbaars'. Maar inderdaad, soms pakt het wel goed uit. Speculatie-alert: wellicht geannuleerde orders.
NightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:22:
Moet toch eerlijk zeggen dat ik het een vreemde ervaring vond om zo 'geholpen' te worden door deze chat mevrouw......maar zal wel aan mij liggen dat ik beter kan bellen ofzo :? 8)7 O-)

[...]
Je weet dat het een bot is?

[ Voor 13% gewijzigd door claudior op 22-11-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Waar ik vooral benieuwd naar ben. Als het half dec is en je nog niets hebt gehoord. Moet je dan klagen? Of is het dan al te laat?

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 21:35
claudior schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:34:
[...]

Ik geef geen waarde oordeel over de Tesla ondersteuning, ik vind het ook k...

Ik bedoel gewoon te zeggen dat het heel goed kan zijn dat je je auto eerder hebt dan de gelukkige kopers van deze 'snel beschikbaars'. Maar inderdaad, soms pakt het wel goed uit. Speculatie-alert: wellicht geannuleerde orders.

[...]

Je weet dat het een bot is?
Eerste deel is bot en dat 2e deel een botte l*l ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:41:
Waar ik vooral benieuwd naar ben. Als het half dec is en je nog niets hebt gehoord. Moet je dan klagen? Of is het dan al te laat?
Als ik de menigte in dit topic mag geloven: je mag uberhaupt niet klagen want we krijgen allemaal op tijd onze auto! 8)7 ik zie nu leverdatum verwachtingen van half december voorbij komen. Ben benieuwd als wij over anderhalve week nog steeds geen VIN hebben of het dan nog allemaal zo rooskleurig is.. Ik zal wel te negatief zijn, maar na mijn gesprek met Tesla / LM gisteren is de hoop op een laag pitje. We zien het wel, toch?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Geen idee, heb je al eens contact gehad om te vragen of je gegevens goed staan enzo?
Kan me echt niet voorstellen dat het goed zit als je al zo lang zit te wachten en zo weinig hoort.

Desalniettemin klopt het wel dat van jouw samenstelling er nog niemand verder is gekomen dan jij momenteel.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 11:15
Mij is verteld door een Tesla medewerker dat ik eind november weer contact moest opnemen als er nog geen auto is gekoppeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Nonode schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:45:
[...]

Geen idee, heb je al eens contact gehad om te vragen of je gegevens goed staan enzo?
Kan me echt niet voorstellen dat het goed zit als je al zo lang zit te wachten en zo weinig hoort.

Desalniettemin klopt het wel dat van jouw samenstelling er nog niemand verder is gekomen dan jij momenteel.
Nou ja ik zie het wel. Ik ga gewoon wachten en met elke VIN bom checken of ik er 1 heb. Mocht het fout gaan... ja dat zie ik dan wel. Ik heb 1 voordeel en dat is dat mijn eigen bijdrage zo hooog is dat ik volgend jaar geen cent meer netto kwijt ben. Dus ik kan nog een jaar wachten op mn auto :+ 8)7

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Eddy
ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:50:
[...]

Nou ja ik zie het wel. Ik ga gewoon wachten en met elke VIN bom checken of ik er 1 heb. Mocht het fout gaan... ja dat zie ik dan wel. Ik heb 1 voordeel en dat is dat mijn eigen bijdrage zo hooog is dat ik volgend jaar geen cent meer netto kwijt ben. Dus ik kan nog een jaar wachten op mn auto :+ 8)7
Heb je dan nu (4%) geen negatieve bijtelling als je eigen bijdrage zo hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Darth Eddy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:51:
[...]

Geen idee wat negatieve bijteling betekent. Maar heb meerdere berekeningen gezien enz en in alle gevallen dit jaar en volgend jaar betaal ik hetzelfde (4 of 8%)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Je kan geen negatieve bijtelling hebben voor de belastingdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
Darth Eddy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:51:
[...]

Negatieve bijtelling bestaat niet. :-(

Mijn eigen bijdrage is gelijk aan de bijtelling dit jaar. Ergens toch wel blij dat mijn eigen bijdrage niet hoger is dan de bruto bijtelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:52:
[...]

Geen idee wat negatieve bijteling betekent. Maar heb meerdere berekeningen gezien enz en in alle gevallen dit jaar en volgend jaar betaal ik hetzelfde (4 of 8%)
Huh, hoeveel is je EB dan wel niet?

LR of SR+? Ik zie het al een SR+...

Maar dan nog:
Zelf bij 200 euro EB zit er een verschil van 94 euro netto per maand, dit jaar of volgend jaar.
Zelfs bij 300 EB nog een verschil van 45 euro netto per maand...

Vanaf 392 euro eigen bijdrage, zit er geen verschil meer in zie ik...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Leaseplan heeft bij mij aangegeven in de eerste week december navraag te doen als er dan nog geen info is.

Echter hebben zij anderhalve week geleden zelf een mail gestuurd naar deliverynl@tesla met de vraag wat de status is.
Maar een reactie komt er echt niet.

En Leaseplan geeft ook aan dat ze niets weten. Al met al kan je het onbegrijpelijk vinden dat men geen info geeft via een daarvoor opengesteld e-mailadres, ook niet na het specifiek vragen door een Leasemaatschappij.
Maar het lijkt er sterk op dat een Leasemaatschappij ook geen enkel grip of invloed heeft op dit proces.

Conclusie, afwachten, afwachten en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
erik111erik schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:53:
[...]

Mijn eigen bijdrage is gelijk aan de bijtelling dit jaar. Ergens toch wel blij dat mijn eigen bijdrage niet hoger is dan de bruto bijtelling.
Is dat hoe het werkt? Als je een negatieve eigen bijdrage hebt, dat dat bedrag dan van je bijtelling af wordt gehaald? Ik dacht dat je de negatieve eigen bijdrage gewoon als bruto salaris kreeg uitgekeerd (afhankelijk van je arbeidsvoorwaarden). Van bijtelling aftrekken zou volgens mij gunstiger zijn, maar zie dat ook niet zo in de Alphabet berekening terugkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mesque op 22-11-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Eddy
erik111erik schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:53:
[...]

Klopt, maar dan heb je volgens mij minder belastingvoordeel omdat het gedeelte teveel eigen bijdrage (beneden 0) komt te vervallen, de bruto aftrek die er netto weer bij komt.

Mijn eigen bijdrage is een paar euro lager dan mijn bijtelling, komt dus precies goed uit.

Edit: Crap laat maar zitten, dan is de je eigen bijdrage dus gewoon je netto maandlast voor de auto.

Edit2: Volgens een uitspraak van de Hoge Raad (26 maart 1997, rolnummer 31,548) kan de eigen bijdrage er niet voor zorgen dat de bijtelling negatief wordt (tenzij de werknemer zich niet kan onttrekken aan de ter beschikking gestelde auto).

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Eddy op 22-11-2019 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik111erik
Darth Eddy schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:02:
[...]

Klopt, maar dan heb je volgens mij minder belastingvoordeel omdat het gedeelte teveel eigen bijdrage (beneden 0) komt te vervallen, de bruto aftrek die er netto weer bij komt.

Mijn eigen bijdrage is een paar euro lager dan mijn bijtelling, komt dus precies goed uit.

Edit: Crap laat maar zitten, dan is de je eigen bijdrage dus gewoon je netto maandlast voor de auto.

Edit2: Volgens een uitspraak van de Hoge Raad (26 maart 1997, rolnummer 31,548) kan de eigen bijdrage er niet voor zorgen dat de bijtelling negatief wordt (tenzij de werknemer zich niet kan onttrekken aan de ter beschikking gestelde auto).
Enige voordeel van een hoge eigen bijdrage is dat als je lease budget omhoog gaat, je het volledige bedrag erbij krijgt. :p

Met meerdere auto's in een jaar zou een hoge eigen bijdrage wel een 'voordeel' kunnen opleveren. Maar uiteindelijk ben je altijd goedkoper uit met een lage eigen bijdrage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij niet om de excel bij te werken,
maar hopelijk vaart het schip met deze unieke configuratie ergens bij Panema :)
SR+ Wit / Wit / 19" | 4OCT RN 17-10 VIN nada

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Ik ben benieuwd of alle VINS van de Cosmos en Neptune al gekoppeld zijn.

Ik belde vanmiddag met Tesla (optie 1 en weer optie 1) om te verifieren dat mijn lease restrictie verwijderd is. Zij vertelde dat er twee schepen arriveren volgende week en dat ik mijn account in de gaten moest houden.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoster
  • Laatst online: 11-08 17:29
Het mooie XLS in pagina 1 lijkt enkel Model S data te bevatten... Waar is zo'n lijstje voor de Model X 2020 modellen? :-)

Heb via Source code de VIN, maar nog niks 'zichtbaar' op mijn profiel (ook de Tesla App werkt dan dus niet).
Geen idee wanneer ik wat hoor maar de komende week komen er 2 bootjes..

Iemand een idee waar ik zo'n mooi overzicht kan vinden van de boten die onderweg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincevdg
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-01-2024
TheJoster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:40:
Het mooie XLS in pagina 1 lijkt enkel Model S data te bevatten... Waar is zo'n lijstje voor de Model X 2020 modellen? :-)

Heb via Source code de VIN, maar nog niks 'zichtbaar' op mijn profiel (ook de Tesla App werkt dan dus niet).
Geen idee wanneer ik wat hoor maar de komende week komen er 2 bootjes..

Iemand een idee waar ik zo'n mooi overzicht kan vinden van de boten die onderweg zijn?
Die Google doc staat gewoon op de eerste pagina.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Zojuist een switch gemaakt. De Rode performance uit de snel beschikbaar besteld. Komt een SR+ Black, Black Aero met trekhaak vrij...

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tjejenki schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:50:
Zojuist een switch gemaakt. De Rode performance uit de snel beschikbaar besteld. Komt een SR+ Black, Black Aero met trekhaak vrij...
Das nogal een change, van een SR+ naar Performance. Hoe zo dat?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
En een kenteken binnen! Fijn weekend! >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Vinculum op 22-11-2019 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Vinculum schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:51:
Hoe krijg je die binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stukongeluk
  • Laatst online: 17-09 08:59
Vinculum schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:51:
Toevallig hier ook! 4% bijtelling secured ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
Had mijn vin en even gebeld. Mocht eigenlijk niet want moest via de LM maar wed toch vriendelijk geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
DennusB schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:51:
[...]

Das nogal een change, van een SR+ naar Performance. Hoe zo dat?
Inderdaad een verschil van zo'n 16k om precies te zijn en de performance heeft geen trekhaak :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021
Klopt inderdaad, maar ik koop hem zelf. Heb dus niet te maken met een LM. Ben dus zelf vrij in deze keuze. Al met al een leukere, completere auto en financieël haalbaar. Het missen van de trekhaak nemen we maar voor lief ;)
photovoltaic schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:59:
[...]

[...]

Inderdaad een verschil van zo'n 16k om precies te zijn en de performance heeft geen trekhaak :+

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
ElonDusk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:50:
[...]

:9~ precies.. van hoe het niet moet! Ben blij dat ik andere kan helpen :9
Ik denk toch gewoon dat het aan je naam ligt...

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoster
  • Laatst online: 11-08 17:29
Vincevdg schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:45:
[...]

Die Google doc staat gewoon op de eerste pagina.
Ja.. en dat is die naar de Model 3... Staat volgens mij toch geen Model X in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen smsjes/mails voor de 7/8 november Vinners.. 😕

Maandag dan maar?! December wordt op deze manier wel echt een totale chaos.

Fingers crossed dat iedereen een kwaliteit heeft waar het op mag rekenen voor een dergelijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Word het weer voor veel mensen een vinloos weekend ?😢😢😢😢😢

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik111erik
Ik kreeg net een mailtje of ik de afspraak nogmaals kon bevestigen. Meteen daarna een reactie van Tesla met het kenteken: G-xxx-PJ. Op 4 december mag ik 'm ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincevdg
TheJoster schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:08:
[...]

Ja.. en dat is die naar de Model 3... Staat volgens mij toch geen Model X in?
Jij denkt dat ze een aparte boot sturen met alleen Model X'en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Voor ons P bestellers kunnen we vaststellen dat november afvalt. Dan wordt het wel een erg militaire operatie.
Er moet eerst een VIN worden gekoppeld, dan de afspraak bevestigen. Er zijn nog zo'n 25 werkbare dagen.
Er mag werkelijk niets fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy25
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 23:49
Ik moest bij de bestelling aangeven of ik de auto in Tilburg of Groningen wilde ophalen. Hoe kan het dan dat iedereen naar Amsterdam gaat om de auto af te halen?

Worden ze nu allemaal afgeleverd in Amsterdam? Ik heb Groningen aangegeven maar Amsterdam ligt veel dichterbij. Ik heb liever Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinxz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-03-2024
Aangezien ik een aantal mensen voorbij heb zien komen die in 1 a 2 weken een voorraad model geleverd hebben gekregen heb ik zojuist maar gebeld met tesla. Ik heb m'n M3P grijs/zwart begin oktober besteld en exact dezelfde config staat bij hun voorraad modellen inclusief een VIN nummer.
In het gesprek gaf de medewerker aan dat er een aantal in het systeem staan waaronder ook eentje met als locatie Zeebrugge.Dus die wagen is nu gekoppeld aan m'n RN nummer.
Vervolgens nog ff een chat gehad met een dame van Tesla en die gaf uiteindelijk aan dat ie indd locatie Zeebrugge heeft.
Het VIN nummer staat nu in de broncode van m'n account. Ik ben erg benieuwd of ie nu dan ook snel(ler) geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
yordy25 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:49:
Ik moest bij de bestelling aangeven of ik de auto in Tilburg of Groningen wilde ophalen. Hoe kan het dan dat iedereen naar Amsterdam gaat om de auto af te halen?

Worden ze nu allemaal afgeleverd in Amsterdam? Ik heb Groningen aangegeven maar Amsterdam ligt veel dichterbij. Ik heb liever Amsterdam.
reken maar op amsterdam, in de haven Je hoeft hem nog net niet zelf van de boot te rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Ik zat er een beetje mee dat ik 27 december richting Oostenrijk ga, maar dan wel graag op winterbanden. Nog geen VIN en dus ook nog geen kenteken, dus LM (ALD) geappt en het probleem voorgelegd. Zij gaven me mijn contractnummer, de bandenmaat en een telefoonnummer van Kwit-Fit planning. Hiermee kon ik zonder kenteken een afspraak maken voor een bandenwissel vlak voor de kerstdagen. Top service, nu maar hopen dat hij op tijd geleverd wordt. Bij Euromaster kon dit trouwens niet (zonder kenteken reserveren) volgens mijn LM

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Hoe werkt die VIN toewijzing eigenlijk? Ik heb er al sinds begin november eentje in de broncode staan, maar nog geen sms. Moet hij ook nog ergens anders in je profiel verschijnen?

Had echt gehoopt al een sms te hebben gehad. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Die is heel dik! Goede keuze.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k7yxo5V.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 22-09 12:54
reggydub76 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:00:
[...]

Partaxian SR+ Pearl White Wit 19" 23-Aug 23-Aug 26-Aug
Elondusk SR+ Pearl White Wit 19" 1-Aug 1-Aug 14-Aug

Volgens excel is er nog 1 andere met jouw config.
De andere met witte interieur hadden Aero velgen

De andere heeft volgens de excel ook nog geen VIN
Correct, hier met Aero besteld op 12-Sep en ook nog niets...

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:16:
Nog steeds geen smsjes/mails voor de 7/8 november Vinners.. 😕

Maandag dan maar?! December wordt op deze manier wel echt een totale chaos.

Fingers crossed dat iedereen een kwaliteit heeft waar het op mag rekenen voor een dergelijk bedrag.
Uit een betrouwbare bron vernomen, volgende week vrijdag wordt een grote VIN-dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-Hit
  • Laatst online: 07-11-2022
8-11 Vin ontvangen, daarna niets meer gehoord. Vandaag al wel de vorige auto verkocht. Zijn er andere die op 8-11 een Vin hebben ontvangen en al een ophaal afspraak hebben?
M3LRAWD/Zilver/zwart/Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Krijg net een mail van leaseplan..

Spannend uw tesla is onderweg...
Staat daar ook de configuratie in.. maar dan zonder 19” en zonder trek haak!

Dus niet wat ik heb besteld! OMG.. gaat weer lekker.. dus ik bel gelijk leaseplan..” sorry de juiste mensen zijn er nu niet meer. Kun je maandag even terug bellen?? “

Lekker stressvol weekend!

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
Mark-Hit schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:30:
8-11 Vin ontvangen, daarna niets meer gehoord. Vandaag al wel de vorige auto verkocht. Zijn er andere die op 8-11 een Vin hebben ontvangen en al een ophaal afspraak hebben?
nee ik begreep van tesla dat mijn auto met vin 8.11 tweede week dec wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
kristess schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:37:

Dus niet wat ik heb besteld! OMG.. gaat weer lekker.. dus ik bel gelijk leaseplan..” sorry de juiste mensen zijn er nu niet meer. Kun je maandag even terug bellen?? “

dat is balen..... Staan die opties wel in het overzicht op je account?

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

jzoin2 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:27:
[...]

Uit een betrouwbare bron vernomen, volgende week vrijdag wordt een grote VIN-dag ;)
Blackfriday bij tesla dan ????

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lompsie83
  • Laatst online: 03-12-2021
Goedenavond,

Ook maar even een account aangemaakt na weken meegegluurd te hebben.
Ik heb 4-11 een LR besteld maar logischerwijs nog geen VIN of iets dergelijks.
Vandaag voor de zekerheid toch maar een voorraad model ook gekocht en na een uur gebeld en Tesla medewerker wist mij aan de hand van de VIN te vertellen dat deze al in Zeebrugge stond en dus niet in USA.
Nog een uur later een mail met verwachte leverdatum 15-12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Nee, helaas nog steeds niks gehoord (VIN 8-11).

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorn-zelf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2020
Sehr schön rode P. Laat maar komen die SR+ :-)

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
Exact zelfde config besteld (13 sept), ook 8 nov vin, ook niets meer vernomen. Via mail reactie ontvangen dat 22 november, vandaag dus, de auto verwacht werd. Geen idee wat dat verder betekent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
M3p schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:52:
[...]

Blackfriday bij tesla dan ????
Elon is wel zo gek, dat hij zoiets zou doen. Maar het ligt eigenlijk aan de redenen die hier al eerder opgenoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
kristess schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:37:

Mijn advies, laat lekker je auto zsm leveren. Die trekhaak achteraf laten fixen. Dan is je auto sneller binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
EricHens schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:09:
[...]

Exact zelfde config besteld (13 sept), ook 8 nov vin, ook niets meer vernomen. Via mail reactie ontvangen dat 22 november, vandaag dus, de auto verwacht werd. Geen idee wat dat verder betekent..
Was mij ook verteld, maar dan 24 of 25 nov. Dus maandag sms, woensdag halen oOo

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincevdg
jzoin2 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:11:
[...]

Mijn advies, laat lekker je auto zsm leveren. Die trekhaak achteraf laten fixen. Dan is je auto sneller binnen!
En juist dat kan dus niet ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DLodder
Ik denk dat ik het toch ga doen maandag; de Performance reservering doorbestellen bij de leasemaatschappij en dan de LR bestelling annuleren. De LR Blauw 19" kost 975 euro en de Performance standaard 1025 euro per maand. De bijtelling is ook iets hoger, maar uiteindelijk is het prijsverschil voor mij 50 euro per maand netto.

Ziet er toch wel dik uit (ook in het echt); wit met zwarte velgen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S4v3BQk.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VxqRDmw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
joostwit schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:14:
[...]

Was mij ook verteld, maar dan 24 of 25 nov. Dus maandag sms, woensdag halen oOo
Tot woensdag dan ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
Ik hoop het :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
[...]

Die trekhaak kun je niet later doen. En ze hebben ook niet de 19” velgen. Nu krijg ik de standaard 18”

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristess
Swede schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:51:
[...]

dat is balen..... Staan die opties wel in het overzicht op je account?
Mijn probleem vanaf dag 1, de auto staat niet in mijn account omdat het een “actie auto” is van leaseplan. Dus hij was al besteld voordat ik hem bestelde.

Het staat wel goed in mijn originele overeenkomst met leaseplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aj_vdw
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02:31
Hier ook nog geen VIN (besteld in Juli), maar ik zie mijn configuratie wel als snel leverbaar staan op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Lompsie83 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:58:
Goedenavond,

Ook maar even een account aangemaakt na weken meegegluurd te hebben.
Ik heb 4-11 een LR besteld maar logischerwijs nog geen VIN of iets dergelijks.
Vandaag voor de zekerheid toch maar een voorraad model ook gekocht en na een uur gebeld en Tesla medewerker wist mij aan de hand van de VIN te vertellen dat deze al in Zeebrugge stond en dus niet in USA.
Nog een uur later een mail met verwachte leverdatum 15-12.
Zit je voorraad VIN in de 58xxx, 59xxxx of 60xxxx reeks?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 08:40
chianti14 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:51:
[...]

nee ik begreep van tesla dat mijn auto met vin 8.11 tweede week dec wordt
Woensdag vertelde tesla mij dat mijn auto (ook vin 8.11) gepland stond voor levering 27 november. Het was nog even een kwestie van de precieze planning van transport maken, dus kon nog een dagje eerder of later worden. Maar ik zou daar donderdag of vrijdag zeker een SMS van krijgen met de exacte dag en tijd.

Naja, geen SMS gehad dus :-) Had ik ook niet verwacht, maar hoopte wel al een kenteken te krijgen (kreeg ik ook) zodat ik, wanneer hij wel gepland stond, zo snel mogelijk een afspraak voor winterbanden kan maken. Rij dagelijks 's ochtends vrij vroeg 100km door de flevopolder en de markerwaarddijk heen en 's avonds weer terug (binnenwegen, dus grotere kans op gladheid als het zometeen gaat vriezen).

Lang verhaal kort: Nee, volgens mij heeft nog niemand met VIN 8.11 een daadwerkelijke afspraak gekregen.

Liberte, Egalite et Fraternite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:18:
Ik denk dat ik het toch ga doen maandag; de Performance reservering doorbestellen bij de leasemaatschappij en dan de LR bestelling annuleren. De LR Blauw 19" kost 975 euro en de Performance standaard 1025 euro per maand. De bijtelling is ook iets hoger, maar uiteindelijk is het prijsverschil voor mij 50 euro per maand netto.

Ziet er toch wel dik uit (ook in het echt); wit met zwarte velgen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Verschil valt mee, ik zag bij mijn LM dat dezelfde auto in de tussentijd al voor dat bedrag is gestegen. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen met LM en Tesla

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
walto schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:11:
[...]

Woensdag vertelde tesla mij dat mijn auto (ook vin 8.11) gepland stond voor levering 27 november. Het was nog even een kwestie van de precieze planning van transport maken, dus kon nog een dagje eerder of later worden. Maar ik zou daar donderdag of vrijdag zeker een SMS van krijgen met de exacte dag en tijd.

Naja, geen SMS gehad dus :-) Had ik ook niet verwacht, maar hoopte wel al een kenteken te krijgen (kreeg ik ook) zodat ik, wanneer hij wel gepland stond, zo snel mogelijk een afspraak voor winterbanden kan maken. Rij dagelijks 's ochtends vrij vroeg 100km door de flevopolder en de markerwaarddijk heen en 's avonds weer terug (binnenwegen, dus grotere kans op gladheid als het zometeen gaat vriezen).

Lang verhaal kort: Nee, volgens mij heeft nog niemand met VIN 8.11 een daadwerkelijke afspraak gekregen.
Denk dat iedereen die "27/11" heeft gehoord straks "04/12" hoort. Dit is de 3e week op rij dat ik een sms zou krijgen die ik niet heb gehad 8)7. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vandaag een e-mail ontvangen van Alphabet.
“ De dealer heeft voor uw nieuwe leaseauto, de Tesla Model 3 75kWh Long-Range AWD automaat met leasecontract nummer xxxx, een verwachte afleverdatum afgegeven. Deze datum kan, in de periode dat de auto in bestelling staat, wijzigen. Op de Alphabet website wordt elke wijziging van deze datum getoond. “

Gelijk gechecked en er wordt nu aangegeven dat ik een verwachte leverdatum heb van 15-12. Zondag dus!!

Zie nog steeds geen Vin in mijn Tesla account, dus ja heeft ook niet veel zin om dit in het excelbestand te zetten.

Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat het 15-12 wordt, maar absoluut niet zeker met al die berichten die ik gelezen heb.

Wel fijn om EINDELIJK eens iets te horen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
Frome schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:17:
[...]

Verschil valt mee, ik zag bij mijn LM dat dezelfde auto in de tussentijd al voor dat bedrag is gestegen. Ben wel benieuwd hoe dit gaat verlopen met LM en Tesla
Dat heeft waarschijnlijk te maken met de MIA: er schijnt een potje te zijn van de overheid genaamd milieu investerings aftrek. Als de LM gebruik maakt van die subsidie scheelt het ca. 40 euro per maand in de leaseprijs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cruiseganger
  • Laatst online: 17-08-2024
De Glovis Cosmos is voor volgende week vrijdag 29 november aangemeld voor de kade bij Koopman met waarschijnlijk een flinke lading model 3 aan boord:

https://www.portofamsterd...vaart/aankomst-en-vertrek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
[...]

Juist niet stressen lijkt me, want dit weekend is er toch niks meer aan te doen

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
walto schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:11:
[...]

Zelfde gehoord maar ook nog geen SMS ontvangen waar dat wel toegezegd was door Tesla. Maarja als hij er volgende week zou zijn is alles prima 😁

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
vontrapp schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:28:
Voor ons P bestellers kunnen we vaststellen dat november afvalt. Dan wordt het wel een erg militaire operatie.
Er moet eerst een VIN worden gekoppeld, dan de afspraak bevestigen. Er zijn nog zo'n 25 werkbare dagen.
Er mag werkelijk niets fout gaan.
November valt inderdaad af.

Ik snap je onrust maar ik denk niet dat het zo snel gaat als je zegt.
Als er een VIN gekoppeld wordt na het uitladen in Zeebrugge of Amsterdam dan kan het binnen enkele dagen rond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Laatst online: 19-07-2023
Cruiseganger schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:31:
De Glovis Cosmos is voor volgende week vrijdag 29 november aangemeld voor de kade bij Koopman met waarschijnlijk een flinke lading model 3 aan boord:

https://www.portofamsterd...vaart/aankomst-en-vertrek
Dus hij gaat eerst naar ZEE op 24/11 en vervolgens AMS op 29/11

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:24:
“ De dealer heeft voor uw nieuwe leaseauto, de Tesla Model 3 75kWh Long-Range AWD automaat met leasecontract nummer xxxx, een verwachte afleverdatum afgegeven. Deze datum kan, in de periode dat de auto in bestelling staat, wijzigen. Op de Alphabet website wordt elke wijziging van deze datum getoond. “

Gelijk gechecked en er wordt nu aangegeven dat ik een verwachte leverdatum heb van 15-12. Zondag dus!!

Zie nog steeds geen Vin in mijn Tesla account, dus ja heeft ook niet veel zin om dit in het excelbestand te zetten.

Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat het 15-12 wordt, maar absoluut niet zeker met al die berichten die ik gelezen heb.

Dat is een super standaard mail. Had ik ook gekregen maar dan voor 15-11. Hoop dat ze met leveringen gaan opschieten anders wordt het nog lastig om iedereen er een te geven. Echter denk ik dat de hele verbouwing die nu gaande is er voor zal zorgen dat ze veel meer kunnen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

said006 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:44:
[...]

Dus hij gaat eerst naar ZEE op 24/11 en vervolgens AMS op 29/11
Dan blijft die wel lang in ZEE liggen. Als ze er maar genoeg op laten staan voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:45:
[...]

Dat is een super standaard mail. Had ik ook gekregen maar dan voor 15-11. Hoop dat ze met leveringen gaan opschieten anders wordt het nog lastig om iedereen er een te geven. Echter denk ik dat de hele verbouwing die nu gaande is er voor zal zorgen dat ze veel meer kunnen verwerken.
Snap ik.. maar ze zouden hem niet sturen als ze niets hadden gehoord van de dealer lijkt me.. dat die datum van 15 dec misschien 20 december wordt maakt mij niet veel uit.. zolang ik maar op de radar sta..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2
Kan iemand Davina Michelle opzetten #duurttelang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:24:

Ik wil je niet van de wijs brengen, maar bij Alphabet zegt deze datum van 15-12 echt helemaal niets. Het lijkt een standaard inschatting te zijn gebaseerd op hun eigen ervaring, betwijfel ook of dit überhaupt vanuit Tesla komt. Mijn “verwachte datum” was bij Alphabet ook 15-12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

I am also with same config.
LR Midnight silver/black/aero.
VIN : 8/11
i caled Tesla .. they told delivery to be by 29th Nov. That's doesn't seems to be realistic as i haven't received any sms till now.
They gave the license plate number.
I hope to get the car atleast by 4/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon810
  • Laatst online: 24-02-2024
Mijn Tesla model s bestelling is begin oktober bevestigd via mail van Tesla. Levering gepland op 25/11 (via LM) maar nog geen enkel bericht. Ik vind wel een VIN in de code (eindigt op 56554). Kan ik hier iets mee? Ik lees dat men contact heeft gehad met Tesla. Het telefoonnr wat ii heb gebeld verwijst weer naar de site. Met welk nummer kan ik bellen voor meer info. Belangrijkste is dat hij voor 1 jan geleverd wordt uiteraard, maar begin me wel af te vragen of het wel goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:14:
I am also with same config.
LR Midnight silver/black/aero.
VIN : 8/11
i caled Tesla .. they told delivery to be by 29th Nov. That's doesn't seems to be realistic as i haven't received any sms till now.
They gave the license plate number.
I hope to get the car atleast by 4/12.
When did you had your order and your RN?

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:55:
[...]

Huh, hoeveel is je EB dan wel niet?

LR of SR+? Ik zie het al een SR+...

Maar dan nog:
Zelf bij 200 euro EB zit er een verschil van 94 euro netto per maand, dit jaar of volgend jaar.
Zelfs bij 300 EB nog een verschil van 45 euro netto per maand...

Vanaf 392 euro eigen bijdrage, zit er geen verschil meer in zie ik...
Yup. Boven 400

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

I ordered 27/9, RN : 28/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Waar stond de leverdatum eerst op dan?
Is dit positief veranderd, of had je überhaupt nog geen reactie van Alphabet gehad / welkomsmail van Tesla?
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:49:
[...]
Snap ik.. maar ze zouden hem niet sturen als ze niets hadden gehoord van de dealer lijkt me.. dat die datum van 15 dec misschien 20 december wordt maakt mij niet veel uit.. zolang ik maar op de radar sta..

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
?????????????????????????????????????????? 8)7

Jij betaalt meer dan 400 eigen bijdrage? Held _/-\o_

Wel een relatief laag leasebudget heb je dan. Maar wel lekker als je straks promotie maakt ofzo en die EB weg valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Mesque schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:12:
[...]

Ik wil je niet van de wijs brengen, maar bij Alphabet zegt deze datum van 15-12 echt helemaal niets. Het lijkt een standaard inschatting te zijn gebaseerd op hun eigen ervaring, betwijfel ook of dit überhaupt vanuit Tesla komt. Mijn “verwachte datum” was bij Alphabet ook 15-12.
Hier bij Alphabet nog steeds 'verwachte afleverdatum' 15-11 dus dat komt helemaal goud !!! :X :/ :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
NightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:32:
[...]

Hier bij Alphabet nog steeds 'verwachte afleverdatum' 15-11 dus dat komt helemaal goud !!! :X :/ :F ;w
;w

Bedenk me trouwens ook dat het RN dat Alphabet toen had überhaupt niet aan mijn/een ander VIN gekoppeld was. Ze konden dus echt helemaal niks weten over de datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stukongeluk
  • Laatst online: 17-09 08:59
Is het trouwens normaal dat je je pincode van je laadpas eerder krijgt dan je laadpas zelf? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
NightHawk4 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:32:
[...]

Idem hier, komt goed! :D

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

stukongeluk schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:54:
Is het trouwens normaal dat je je pincode van je laadpas eerder krijgt dan je laadpas zelf? :')
offtopic:
Het lijkt me normaal dat ze die niet in dezelfde envelop stoppen in ieder geval, en voor het eerder versturen van de code valt ook iets te zeggen (dan gaat de postbode of huisgenoot die een pasje voelde, niet de dag erna op zoek naar de pincode).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 10:51
Leon810 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:15:
Mijn Tesla model s bestelling is begin oktober bevestigd via mail van Tesla. Levering gepland op 25/11 (via LM) maar nog geen enkel bericht. Ik vind wel een VIN in de code (eindigt op 56554). Kan ik hier iets mee? Ik lees dat men contact heeft gehad met Tesla. Het telefoonnr wat ii heb gebeld verwijst weer naar de site. Met welk nummer kan ik bellen voor meer info. Belangrijkste is dat hij voor 1 jan geleverd wordt uiteraard, maar begin me wel af te vragen of het wel goed gaat komen.
Kan nog lukken. Ik heb 24 sept besteld en vandaag 22 nov op gaan halen. Model X mr Rood/22”/wit vanbinnen. Dus geen courant model..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lompsie83
  • Laatst online: 03-12-2021
Frome schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:59:
[...]

Zit je voorraad VIN in de 58xxx, 59xxxx of 60xxxx reeks?
In de 59 reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
DLodder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:26:
[...]

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de MIA: er schijnt een potje te zijn van de overheid genaamd milieu investerings aftrek. Als de LM gebruik maakt van die subsidie scheelt het ca. 40 euro per maand in de leaseprijs.
die MIA is 27% over een max van 40.000 dus lease maatschappij en ook zzp etc kunnen dat van de winst aftrekken als ze een Tesla kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno3906
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-09 12:27
Nieuw hier maar lees al een tijdje mee, sr+/wit/wit/19”/trhk. Vraag me af.. zou het de lm ook niet goed uitkomen als de auto in 2020 pas op naam gezet wordt..? Hogere restwaarde na leaseperiode..
Pagina: 1 ... 206 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.