Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:44:
[...]

Ik denk inderdaad dat ze er mee bezig zijn.
wel vreemd dat mij auto dan al gekoppeld is toch? En daarom ziet mijn beheer pagina er anders uit gok ik?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2019 12:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bij mij nog steeds de oude pagina

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:50

The Third Man

The Third Jellyfish

ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:29:
You don't have permission to access "http://www.tesla.com/" on this server.

weet niet of aan de site of aan mijn werk ligt
Sorry dat ik hem inkop maar dan probeer je het toch even met 4G op je smartphone?

• Swede
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-06-2020
ik ze je staan (lijn 523)

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Lekkere Kwal schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:01:
[...]
Sorry dat ik hem inkop maar dan probeer je het toch even met 4G op je smartphone?
hahah klopt dat had ik :D ook gedaan. Daar werkte de website wel. En nu ook gewoon op de werk computer

Model 3

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Allen, ik ga afscheid nemen - mijn M3 SR+ Blauw / Zwart / 19in / Trekhaak is geleverd :*)

Het leveringsproces was een ware beproeving voor mijn geduld:

Ik had om 10:30 mijn afspraak staan en was om 10:00 aanwezig. De auto was nog niet klaar, maar dat kon niet lang meer duren. Uiteindelijk bleken te platen in Tilburg te liggen - deze werden gebracht naar Amsterdam. Om de "afleverbeleving" compleet te maken hoorde ik om half 3 dat mijn auto problemen gaf met laden.... Uiteindelijk opgelost (??) En auto om 3 uur gaan controleren

- kentekenplaat achter zat niet goed vast
- 2 lakschades rechtsachter (onder de blanke lak)
- twee kleine puntjes in de wielkas

Wat me opviel:
- Ik lever een auto in (inruil) daar moest ik de dame zelf op attent maken 8)7 :?. Je krijgt geen vrijwaring mee (alleen een formulier dat je de auto hebt ingeleverd). Formeel ben ik dus nog steeds eigenaar (nog steeds niet overgeschreven volgens RDW). Auto wordt niet geinspecteerd.
- De Tesla mensen in de ontvangsttent hebben geen toestemming om op het terrein van Koopman te komen (die grote tent achterin waar ze de auto's prepareren). Ze halen alleen info uit het systeem. Hierdoor duurt het dus uren voordat je iets hoort (behalve " het kan nu niet lang meer duren"
- De preperatie voor aflevering is - in alle eerlijkheid - niet meer dan een groepje van 5 mannen die met wat doekjes over je auto wrijven. Auto is echt nog vies.
- Auto's staan klaar in rijen van 4 a 5 in een treintje voordat ze door die tent kunnen om geprepareerd te worden. Ik geloof dus wel dat auto's er tussenuit halen erg lastig is.
- Het is me niet bekend hoeveel afleveringen er gisteren hebben plaatsgevonden. Ik begreep wel van de dame die ik sprak dat er 32 auto's waren waarbij de executie niet goed liep. Mijn observatie waren dat allemaal mensen die al 'sochtends (10:30 / 11:00) een afspraak hadden. Heb in elk geval uren met dezelfde man zitten praten :P
- Ik kreeg vlak voor aflvering te horen dat er een probleem was met laden. 15 minuten later was dat ineens gefixt (??) Maar vanochtend had ik een storing van de laadpoort 8)7

Om het af te maken:
12-9 Besteld
12-9 RN bekend
12-9 "Volgende stappen naar uw Model 3 levering" e-mail
11-10 "Prepare for delivery" e-mail
14-10 "de stappen naar uw levering" e-mail
20-10 VIN in Source
30-10 Aflevertijdstip SMS (15-11)
1-11 Factuur zichtbaar in Tesla Account
15-11 Aflevering!! :(
14-11 "aflevering verplaatst i.v.m. "technische inspectie" nieuwe leverafspraak voor 20-11 10:30
20-11 Aflevering 10:30 15:00

Succes allemaal en bedankt voor alle shits & giggles O-)

EDIT: Vandaag 13:38 ontving ik de vrijwaring van Tesla voor mijn inruilauto - zelf geen Actie hoeven ondernemen, precies zoals hieronder "voorspelt" door @ZGaro

[ Voor 3% gewijzigd door MrBasta op 21-11-2019 14:03 ]

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:04:

- Ik lever een auto in (inruil) daar moest ik de dame zelf op attent maken 8)7 :?. Je krijgt geen vrijwaring mee (alleen een formulier dat je de auto hebt ingeleverd). Formeel ben ik dus nog steeds eigenaar (nog steeds niet overgeschreven volgens RDW). Auto wordt niet geinspecteerd.
Niet echt lekker want elke CJIB boete die er nu binnenkomt mag je eerst zelf betalen en dan maar zien of je je geld terugkrijgt :X

Maar heel veel plezier met je Tesla!! 8)

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40
Tesla doet ook wel z’n best om in zoveel mogelijk scripts ‘5y’ te gebruiken :)

• eikrur
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 14:09
macedon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:51:
Shit happens als 500 mensen tegelijk aan één excel bestand mogen werken. Doe eens nog een keer alles in.
Check

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:04:
Allen, ik ga afscheid nemen - mijn M3 SR+ Blauw / Zwart / 19in / Trekhaak is geleverd :*)

Het leveringsproces was een ware beproeving voor mijn geduld:

Ik had om 10:30 mijn afspraak staan en was om 10:00 aanwezig. De auto was nog niet klaar, maar dat kon niet lang meer duren. Uiteindelijk bleken te platen in Tilburg te liggen - deze werden gebracht naar Amsterdam. Om de "afleverbeleving" compleet te maken hoorde ik om half 3 dat mijn auto problemen gaf met laden.... Uiteindelijk opgelost (??) En auto om 3 uur gaan controleren

- kentekenplaat achter zat niet goed vast
- 2 lakschades rechtsachter (onder de blanke lak)
- twee kleine puntjes in de wielkas

Wat me opviel:
- De Tesla mensen in de ontvangsttent hebben geen toestemming om op het terrein van Koopman te komen (die grote tent achterin waar ze de auto's prepareren). Ze halen alleen info uit het systeem. Hierdoor duurt het dus uren voordat je iets hoort (behalve " het kan nu niet lang meer duren"
- De preperatie voor aflevering is - in alle eerlijkheid - niet meer dan een groepje van 5 mannen die met wat doekjes over je auto wrijven. Auto is echt nog vies.
- Auto's staan klaar in rijen van 4 a 5 in een treintje voordat ze door die tent kunnen om geprepareerd te worden. Ik geloof dus wel dat auto's er tussenuit halen erg lastig is.
- Het is me niet bekend hoeveel afleveringen er gisteren hebben plaatsgevonden. Ik begreep wel van de dame die ik sprak dat er 32 auto's waren waarbij de executie niet goed liep. Mijn observatie waren dat allemaal mensen die al 'sochtends (10:30 / 11:00) een afspraak hadden. Heb in elk geval uren met dezelfde man zitten praten :P
- Ik kreeg vlak voor aflvering te horen dat er een probleem was met laden. 15 minuten later was dat ineens gefixt (??) Maar vanochtend had ik een storing van de laadpoort 8)7

Om het af te maken:
12-9 Besteld
12-9 RN bekend
12-9 "Volgende stappen naar uw Model 3 levering" e-mail
11-10 "Prepare for delivery" e-mail
14-10 "de stappen naar uw levering" e-mail
20-10 VIN in Source
30-10 Aflevertijdstip SMS (15-11)
1-11 Factuur zichtbaar in Tesla Account
15-11 Aflevering!! :(
14-11 "aflevering verplaatst i.v.m. "technische inspectie" nieuwe leverafspraak voor 20-11 10:30
20-11 Aflevering 10:30 15:00

Succes allemaal en bedankt voor alle shits & giggles O-)
Grappig! Mijn auto ook ingeleverd en werd verteld dat je binnen 24 uur een vrijwaring krijgt via de e-mail. Daar vertrouwen we dan maar op. 24 uur later nog niks gehoord. Even gebeld en warempel, 30 minuten later de vrijwaring in de mail.

Daarnaast was ik er gisteren om 11.05 en stond 11.10 weer buiten met auto :-). Alles was ok met de auto. Ja, er lagen nog wat plastig restjes maar die heb ik bij elkaar geraapt en weggegooid. Verder nog te woord gestaan door hele vriendelijke meneer die mij nog even wat dingen heeft laten zien.

Al met al ging het bij mij dus heel anders.

• MrBasta
ZGaro schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:19:
[...]

Grappig! Mijn auto ook ingeleverd en werd verteld dat je binnen 24 uur een vrijwaring krijgt via de e-mail. Daar vertrouwen we dan maar op. 24 uur later nog niks gehoord. Even gebeld en warempel, 30 minuten later de vrijwaring in de mail.

Daarnaast was ik er gisteren om 11.05 en stond 11.10 weer buiten met auto :-). Alles was ok met de auto. Ja, er lagen nog wat plastig restjes maar die heb ik bij elkaar geraapt en weggegooid. Verder nog te woord gestaan door hele vriendelijke meneer die mij nog even wat dingen heeft laten zien.

Al met al ging het bij mij dus heel anders.
Ik weet het, het zal bij 90% vast goed zijn gegaan (heb veel auto's zien vertrekken). Maar als je een van de 32 was waarbij het mis ging - dan ging het ook echt goed mis! Er zijn mensen zonder auto vertrokken na 5 uur gewacht te hebben omdat ze naar een bruiloft moesten. Dat is toch wel echt teleurstellend.

Superfijn dat het bij jou en vele anderen wel goed ging :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:28
Voor de mensen hier, als je Tesla na aflevering nog op versie 31 zit, chat even en dan krijg je de update gepusht, ik zit nu op de laatste update gelijk en dat via LTE! Voor nu, succes met wachten, want het wachten wordt op de locatie alleen nog maar meer op de proef gesteld. Ik ga naar het andere topic!

[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 21-11-2019 13:26 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:24:
[...]

Ik weet het, het zal bij 90% vast goed zijn gegaan (heb veel auto's zien vertrekken). Maar als je een van de 32 was waarbij het mis ging - dan ging het ook echt goed mis! Er zijn mensen zonder auto vertrokken na 5 uur gewacht te hebben omdat ze naar een bruiloft moesten. Dat is toch wel echt teleurstellend.

Superfijn dat het bij jou en vele anderen wel goed ging :)
Ja ik weet het! Ik kwam binnen, melde me bij de bali, pakte een bak koffie en ging aan tafel zitten waar een andere man zat. Die vertelde mij namens de leasemaatschappij auto's op te halen. Alleen zijn model 3 was niet in Amsterdam :-S. Toen dacht ik wel ff, hopelijk gaat het bij mij zo goed en toen werd ik gelukkig direct omgeroepen :-D. Fijn dat jij hem in ieder geval hebt.. Genieten of niet?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrBasta
ZGaro schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:26:
[...]

Ja ik weet het! Ik kwam binnen, melde me bij de bali, pakte een bak koffie en ging aan tafel zitten waar een andere man zat. Die vertelde mij namens de leasemaatschappij auto's op te halen. Alleen zijn model 3 was niet in Amsterdam :-S. Toen dacht ik wel ff, hopelijk gaat het bij mij zo goed en toen werd ik gelukkig direct omgeroepen :-D. Fijn dat jij hem in ieder geval hebt.. Genieten of niet?
Ik wil alle wachtenden hier niet verder opnaaien, maar die wagen rijdt fantastisch, Krijg de grijns niet van mijn kop :*) Vanochtend 90% van de rit op NoA naar kantoor gereden (50KM waarvan 45KM snelweg) meest onspannen rit ooit - petje af voor Tesla _/-\o_

Als ze mijn defecten nu ook nog netjes oplossen ben ik helemaal content O-)

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:31:
[...]

Ik wil alle wachtenden hier niet verder opnaaien, maar die wagen rijdt fantastisch, Krijg de grijns niet van mijn kop :*) Vanochtend 90% van de rit op NoA naar kantoor gereden (50KM waarvan 45KM snelweg) meest onspannen rit ooit - petje af voor Tesla _/-\o_

Als ze mijn defecten nu ook nog netjes oplossen ben ik helemaal content O-)
Veel plezier ermee!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

carpebios schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:26:
Voor de mensen hier, als je Tesla na aflevering nog op versie 31 zit, chat even en dan krijg je de update gepusht, ik zit nu op de laatste update gelijk en dat via LTE! Voor nu, succes met wachten, want het wachten wordt op de locatie alleen nog maar meer op de proef gesteld. Ik ga naar het andere topic!
Dit gaat helaas niet bij iedereen zo makkelijk, 2 pogingen gedaan via de chat en beide keren is mij verteld dat ze niets voor me kunnen betekenen en dat mijn auto vanzelf een keer aan de beurt was voor de update.

Uiteindelijk de update gepushed gekregen na een telefoon aan Tesla SeC Amsterdam.

Levering was op 8 nov en auto werd dus geleverd met v9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterkjeld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10-2023
ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:29:
You don't have permission to access "http://www.tesla.com/" on this server.

weet niet of aan de site of aan mijn werk ligt
Ik denk dat ze je 1000x refresh per dag zat zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
klopt, net opnieuw ingebracht, stond eerst veel hoger in de ranking >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat ze je 1000x refresh per dag zat zijn
haha ja ik kijk maximaal 1 of 2x per dag. Pas als mensen hier over VINs praten die net gekoppeld zijn dan ga ik inloggen/refreshen 8)7

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:15:
[...]

Zal PWC wel zijn.. die streven naar volledig elektrisch wagenpark in 2025.
Jij mag door naar de volgende ronde voor de ijskast !

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eikrur
De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:26:
[...]

Jij mag door naar de volgende ronde voor de ijskast !
He dude, jij hebt best wel veel humor voor een bonenteller >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterkjeld
ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:24:
[...]

haha ja ik kijk maximaal 1 of 2x per dag. Pas als mensen hier over VINs praten die net gekoppeld zijn dan ga ik inloggen/refreshen 8)7
Ja, ik ook meestal. Maar vorige week te horen gekregen dat mijn vin deze week gekoppeld zou worden. Ik kijk nu dus iets vaker, maar nog geen vin te bekennen.

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-09 03:36
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:41:
[...]

Ja, ik ook meestal. Maar vorige week te horen gekregen dat mijn vin deze week gekoppeld zou worden. Ik kijk nu dus iets vaker, maar nog geen vin te bekennen.
Dit verhaal heb ik te horen gekregen, vond dat wel heel opmerkelijk, want het klonk alsof hij wel zeker van zijn zaak was... 8)7

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
ik hoop dat ik er dan ook bij zit O-) Maar iemand had ook iets gezegd over nog 2000 autos die nog gekoppeld moesten worden....? :P

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:04:
[...]

wg 1 of 2? ;-) of niet Amsterdam? En inderdaad voor ons is het gewoon een enorme black box tot sms’je van aflevering. Ach houdt het spannend! Have fun zodra je m hebt
Haha @Markboss @De Dude collega's! Ik was gister even in wg1 om de laadpas op te halen, echt een bizar groot aantal Model 3's aan de laadpalen. Ik ben een jaar in het buitenland geweest via onze werkgever dus ben nog niet terug op kantoor Rotterdam geweest, maar vraag me echt af hoe ze dat gaan managen met de laadpalen daaro..

Ik wist overigens niet dat er door onze werkgever 'mass orders' werden geplaatst bij Tesla, zal niet echt meewerken voor het tempo van de leveringen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mesque op 21-11-2019 14:48 ]

Verwijderd

ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:46:
ik hoop dat ik er dan ook bij zit O-) Maar iemand had ook iets gezegd over nog 2000 autos die nog gekoppeld moesten worden....? :P
Volgens Tesla Service afdeling moeten er nog 20,000 Model 3's geleverd worden dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:48:
[...]

Volgens Tesla Service afdeling moeten er nog 20,000 Model 3's geleverd worden dit jaar.
Ja ik bedoel na die laatste VIN bom. Dat er 2000 waren gekoppeld van die boot en nog 2000 zouden nog gekoppeld worden... zoiets

Model 3

Verwijderd

[...]

In Europa zeker.. nog werkdagen is het kerst.. 1000 per dag lijkt me wel overdreven.

Bevestiging binnen 5 dec.. nu hopen dat het niet nogmaals wordt verplaatst

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Snap niet dat mensen informatie kunnen krijgen uit de Chat van Tesla.
Mijn RN is niet zichtbaar in mijn account... ze kunnen niet eens vertellen of mijn RN aan mijn email is gekoppeld.. 0 info....

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

• Rixard
  • Laatst online: 22-09 12:55
[...]

Dat betekent incl. vandaag nog bijna 500 afleveringen per dag..

Er van uitgaande dat er elke dag (incl. zon- en feestdagen) geleverd wordt.

8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Rixard op 21-11-2019 14:53 ]

• De Dude
eikrur schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:35:
[...]

He dude, jij hebt best wel veel humor voor een bonenteller >:)
Haha vind-ik-leuk! Ik zit wel aan de iets gezelligere (vind ik) kant van het spectrum (bemoei me vrij weinig met jaarrekeningen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:48:
[...]

Ja ik bedoel na die laatste VIN bom. Dat er 2000 waren gekoppeld van die boot en nog 2000 zouden nog gekoppeld worden... zoiets
Yeap..that never happened :)

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Tuurlijk gaan ze geen 20.000 auto's meer leveren in Nederland.
Ik denk dat ze op 20.000 auto's doelen dit jaar in totaal.
We zitten nu op 17.000 ofzo iets in totaal van 2019, en die bijtelling regeling is bekend sinds mei dus toen hebben mensen al massaal besteld!

• MrBasta
itsyours2relive schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:51:
[...]

GP VINs hadden accuproblemen dacht ik. Dat waren nog MY2019 VINs als ik mij niet vergis. JA is MY2020, met VINs vanaf 01/11. Deze laatste groep mensen heeft pas afspraken vanaf de 27e
Dat is overigens niet correct. Ik heb een MY2020 vanuit de GP (gisteren opgehaald)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
pepelstwan schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:59:
We zitten nu op 17.000 ofzo iets in totaal van 2019, en die bijtelling regeling is bekend sinds mei dus toen hebben mensen al massaal besteld!
Als ze de rest van het jaar doorgaan zoals afgelopen week (~400/dag) gaan ze eind van het jaar uitkomen op 28500 autos. Dat is dus nog 11.000 meer dan nu.

Gaan ze het tempo opvoeren dan gaan ze dus nog wel meer halen.

[ Voor 6% gewijzigd door drZymo op 21-11-2019 15:03 ]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:04:
[...]

wg 1 of 2? ;-) of niet Amsterdam? En inderdaad voor ons is het gewoon een enorme black box tot sms’je van aflevering. Ach houdt het spannend! Have fun zodra je m hebt
Collega’s, ook ik zit in de batch van 400 bestellingen op 4 oktober. Wel heb ik sinds 8 november een Vin in de source code, dus de black box gaat niet altijd op!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dit is al vaker benoemd en ook verwacht, maar de concrete verwachtingen (en de onderbouwingen daar voor met het aantal boten) lijken toch anders. Lees anders nog even terug.. ;)
Met circa 400/500 auto's per dag nu, zullen ze die 3.000 in een paar dagen al halen. Ze hebben nog weken, dus de verwachting is echt wel meer dan 20.000 auto's dit jaar. Wees gerust, een unieke auto heb je echt niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

M3 is de nieuwe Volkswagen Golf !!!

Maar wanneer kunnen we weer een vin bom verwachten !!!

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

• ThomasThomas
  • Laatst online: 25-10-2020
Deze ochtend in de tesla chat na een andere vraag toch maar even gevist naar een leverdatum. Toen zei de dame 27 nov! (Vin: 8 nov) Heb weinig vertrouwen er in dat dat klopt, maar het was wel een verrassing. (Dus misschien leuk om te weten voor alle collega’s hier)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
We hebben het over eind juni dat het bekend werd, maar toen was het nog lang niet common knowledge. En als je dit topic al volgt weet je dat mensen massaal begin oktober M3's hebben besteld. Leaseplan heeft er 2500 - 5000 in bestelling staan. Zojuist een post over één bedrijf dat op 4 oktober 400 heeft besteld. En leasemaatschappijen zullen zoveel mogelijk bestellen om nog dit jaar op kenteken te zetten en volgend jaar aanbieden als leaseauto.

Bijzonder slecht geïnformeerde post van jou, je mag best een beetje onderzoek doen voordat je zomaar wat roept in zo'n druk topic.

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:01:
[...]

Dat is overigens niet correct. Ik heb een MY2020 vanuit de GP (gisteren opgehaald)
Balen dat de levering gisteren zo lang duurde, verder wel tevreden over de auto? Wellicht offtopic, maar ik denk dat velen hier zich afvragen of de MY2020 modellen permanent de PWS hebben ingeschakeld. Jij weet hier vast meer over? >:)

Weer ontopic, nog geen afspraakbevestigingen bekend voor de 8 november VIN's? Bij mij was de laatste berichtgeving dat de expected arrival date in Amsterdam 6 december is. Dat lijkt wel redelijk te kloppen met de afleverdata van de eerdere VIN's.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

• Zebesco030
M3p schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:16:
M3 is de nieuwe Volkswagen Golf !!!

Maar wanneer kunnen we weer een vin bom verwachten !!!
Ik hou rekening met de schepen die volgende week aankomen in ZEE (inclusief los dagen)

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

octoheid schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:31:
[...]

Gister ook een sms, afspraak verzet naar 4-12-2019.
Even een vraagje, heb jij een afspraak gekregen zonder dat er een VIN van te voren is gedeeld?
Dit zou verklaren waarom er geen VIN bommen meer zijn maar dat dit hier pas gebeurd. Kan me voorstellen dat dit logistiek gezien handiger is met deze aantallen, anders moeten ze opzoek gaan naar die specifieke auto per order.

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Slechts 3000 auto's nog dit jaar lijkt me ook weer niet realistisch. Dat zou maar 3000 / 25 = 120 auto's per werkdag zijn t/m kerst, ze halen nu gemiddeld 200+ per dag de laatste weken, eergister 484! En dat komt alleen maar uit de GP en GD want de JA is pas eergister in Zeebrugge gearriveerd. En dan zijn er nog vier schepen onderweg...

• MrBasta
JurandyRonald schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:17:
[...]

Balen dat de levering gisteren zo lang duurde, verder wel tevreden over de auto? Wellicht offtopic, maar ik denk dat velen hier zich afvragen of de MY2020 modellen permanent de PWS hebben ingeschakeld. Jij weet hier vast meer over? >:)

Weer ontopic, nog geen afspraakbevestigingen bekend voor de 8 november VIN's? Bij mij was de laatste berichtgeving dat de expected arrival date in Amsterdam 6 december is. Dat lijkt wel redelijk te kloppen met de afleverdata van de eerdere VIN's.
Zeer tevreden over auto! PWS staat (nog) niet aan. Heb niet gechecked of de hardware aanwezig is overigens (maar dat zal wel gezien 2020 model). Ik zit nog wel op een oude versie 9 software. Update naar versie 10 staat klaar - maar hij trekt hem maar niet binnen via WIFI Hotspot. Misschien dat er ook nog een software update overheen gaat voor hij geluid gaat maken?

Verwijderd

Gisteren te horen gekregen dat de levering van mijn SR+ Black, Black, 18 inch, geen trekhaak is verschoven van 27.11 naar 5.12. Bestelling bij LM 16.9, RN in account 22.9, VIN in source 1.11, 14.11 eerste SMS, 20.11 tweede SMS met uitstel levering.

• x280
  • Laatst online: 11:23
We hebben het over een aantal schepen die extra komen naar NL om zoveel mogelijk M3's in 2019 op kenteken te zetten.

Dat de restende helft van deze topic zijn auto in 2020 gaat ontvangen is geen probleem. Zolang maar de kenteken in 2019 is geregistreerd met een bijtelling van 4%. Dat is ook waar Tesla nu op doelt.

En hoe ze die 20.000 extra leveringen nu nog gaan doen ? 600 auto's per dag.

• JurandyRonald
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:25:
[...]

Zeer tevreden over auto! PWS staat (nog) niet aan. Heb niet gechecked of de hardware aanwezig is overigens (maar dat zal wel gezien 2020 model). Ik zit nog wel op een oude versie 9 software. Update naar versie 10 staat klaar - maar hij trekt hem maar niet binnen via WIFI Hotspot. Misschien dat er ook nog een software update overheen gaat voor hij geluid gaat maken?
Thanks voor de info! Zowel de 2019 als 2020 hebben de hardware voor de PWS, waarschijnlijk wordt dit ooit in een toekomstige update duidelijk... Veel plezierige en veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 18:34
De signalen zijn echt +/- 20.000 nog dit jaar. Ergens in de vorige posts kwam bijvoorbeeld alleen al Leasplan voorbij die nog 5.000 bestellingen heeft open staan. Ook het aantal boten dat deze kant op gaat is een aardige indicatie.

Ook al is het bekend sinds mei, heb ik nu nog genoeg collega's om mij heen die toch aan het kijken zijn of het misschien nog lukt. En ook de deadline(s) van Tesla begin oktober hebben flink zijn uitwerking gehad.

• De Dude
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:04:
[...]

Collega’s, ook ik zit in de batch van 400 bestellingen op 4 oktober. Wel heb ik sinds 8 november een Vin in de source code, dus de black box gaat niet altijd op!
Nice ! Heb je een SR+ of LR? Ik merkte in mijn directe omgeving op dat SR+ al veel hebben gekregen en de LR amper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
claudior schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:16:
[...]

We hebben het over eind juni dat het bekend werd, maar toen was het nog lang niet common knowledge. En als je dit topic al volgt weet je dat mensen massaal begin oktober M3's hebben besteld. Leaseplan heeft er 2500 - 5000 in bestelling staan. Zojuist een post over één bedrijf dat op 4 oktober 400 heeft besteld. En leasemaatschappijen zullen zoveel mogelijk bestellen om nog dit jaar op kenteken te zetten en volgend jaar aanbieden als leaseauto.

Bijzonder slecht geïnformeerde post van jou, je mag best een beetje onderzoek doen voordat je zomaar wat roept in zo'n druk topic.
over onderzoek gesproken, jij laat in je "onderzoek"naar de afname van leaseplan een behoorlijke marge van 50% (2500-5000) ook de 400 auto's van PWC liepen al lang mee in bijv de aantallen in de excelsheet, ik heb eerlijk gezegd geen idee of 17.000 dit jaar of 20.000 in de komende weken de waarheid is want ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Over het algemeen is roeptoeteren op dit forum schering en inslag, daarom is het ook zo vermakelijk en weet niemand eigenlijk iets, mijn bescheiden mening (niet gehinderd door enige wetenschappelijkheid) dat hier maar zeer weinig onderzoekers onder de accounthouders zijn :) :) :)

• Peterkjeld
Als ze in oktober gewoon waren blijven leveren hadden de meeste van ons hun auto al. Nu hoeft er maar iets fout gaan en je hebt je auto pas in 2020.

• Novadecasa
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:39:
Als ze in oktober gewoon waren blijven leveren hadden de meeste van ons hun auto al. Nu hoeft er maar iets fout gaan en je hebt je auto pas in 2020.
Maar als er geen boten zijn met Tesla's dan kunnen ze toch niks uitleveren?
De Tesla's worden niet in NL gemaakt maar in de USA.

Levering in 2020 is geen probleem voor de bijtelling van 4%.

Ik verwacht dat ze de laatste week/weken van 2019 het aantal afleveringen misschien wel met minder personeel gaan doen, waardoor ze extra inzetten op auto's op kenteken te zetten in 2019.

Verwijderd

Per telefoon vandaag een VIN ontvangen. :)

• Zebesco030
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:45:
Per telefoon vandaag een VIN ontvangen. :)
Was deze nog niet zichtbaar in de broncode of heb je zo een sec account van je LM?

Pearl White/Wit interieur?

[ Voor 5% gewijzigd door Zebesco030 op 21-11-2019 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
De BNC Astro bij pier 80 wordt nu bijgetankt dus zal ook wel snel vertrekken. Kan nog met gemak voor de kerst
Euopa halen met ongeveer 20-22 dgn reistijd.
De Glovis Sirius is al bij Panama kanaal en schat in gezien de drukte daar (volgens de kaart, zit gewoon in NL op de bank) dat die er morgen wel doorheen is omdan fullspeed richting Europa te komen ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:47:
[...]

Was deze nog niet zichtbaar in de broncode of heb je zo een sec account van je LM?

Pearl White/Wit interieur?
Dat laatste.

Verwijderd

De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:38:
[...]

Nice ! Heb je een SR+ of LR? Ik merkte in mijn directe omgeving op dat SR+ al veel hebben gekregen en de LR amper.
Ja gaat om de SR+

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:39:
Nu hoeft er maar iets fout gaan en je hebt je auto pas in 2020.
jheerink14 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:50:
De BNC Astro bij pier 80 wordt nu bijgetankt dus zal ook wel snel vertrekken. Kan nog met gemak voor de kerst
Euopa halen met ongeveer 20-22 dgn reistijd.
De Glovis Sirius is al bij Panama kanaal en schat in gezien de drukte daar (volgens de kaart, zit gewoon in NL op de bank) dat die er morgen wel doorheen is omdan fullspeed richting Europa te komen ....
Het gaat er niet om dat je de auto in 2019 krijgt of dat de auto in 2019 in Europa/Nederland is, het gaat er om dat de auto in 2019 een kenteken heeft. De rest doet er, voor de 4% regeling, niet toe. Een probleem kan ook nog buiten Tesla/transport ontstaan. Als het RDW een storing krijgt of zegt; "Ivm eindejaarsdrukte en vakanties nemen we de laatste 2 weken geen aanvragen voor 2019 meer in behandeling.", dan heb je ook een 'probleem'.

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
ThomasThomas schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:16:
Deze ochtend in de tesla chat na een andere vraag toch maar even gevist naar een leverdatum. Toen zei de dame 27 nov! (Vin: 8 nov) Heb weinig vertrouwen er in dat dat klopt, maar het was wel een verrassing. (Dus misschien leuk om te weten voor alle collega’s hier)
Lijkt me erg onwaarschijnlijk; dan zou er toch al wel een SMS verstuurd moeten zijn? En daarnaast zijn alle leveringen die volgende week gepland stonden juist een week verschoven. Goed, met Tesla weet je het nooit, dus maar rustig afwachten.
(Hier overigens ook een 8-11 VIN)

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
eikrur schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:38:
[...]
mijn bescheiden mening (niet gehinderd door enige wetenschappelijkheid) dat hier maar zeer weinig onderzoekers onder de accounthouders zijn :) :) :)
Allemaal Sales mensen :)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

• Peterkjeld
Novadecasa schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:42:
[...]

Maar als er geen boten zijn met Tesla's dan kunnen ze toch niks uitleveren?
De Tesla's worden niet in NL gemaakt maar in de USA.

Levering in 2020 is geen probleem voor de bijtelling van 4%.

Ik verwacht dat ze de laatste week/weken van 2019 het aantal afleveringen misschien wel met minder personeel gaan doen, waardoor ze extra inzetten op auto's op kenteken te zetten in 2019.
Tesla maakt toch de auto’s en huurt boten in die de auto vervolgens naar een ander land varen?

Ze hadden best klanten in een ander land een paar weken langer kunnen laten wachten aangezien hier iedereen voor 2020 de M3 moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:07:
[...]

Tesla maakt toch de auto’s en huurt boten in die de auto vervolgens naar een ander land varen?

Ze hadden best klanten in een ander land een paar weken langer kunnen laten wachten aangezien hier iedereen voor 2020 de M3 moet hebben.
Dat doen ze ook. Onder andere in de USA zou de levertijd zijn uitgesteld heb ik begrepen.

• x280
  • Laatst online: 11:23
Novadecasa schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:09:
[...]

Dat doen ze ook. Onder andere in de USA zou de levertijd zijn uitgesteld heb ik begrepen.
Inderdaad, men consequentie da NL volgend jaar minder verkoop cijfers heeft. Of langer moet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterkjeld
TheBrut3 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:56:
[...]

[...]

Het gaat er niet om dat je de auto in 2019 krijgt of dat de auto in 2019 in Europa/Nederland is, het gaat er om dat de auto in 2019 een kenteken heeft. De rest doet er, voor de 4% regeling, niet toe. Een probleem kan ook nog buiten Tesla/transport ontstaan. Als het RDW een storing krijgt of zegt; "Ivm eindejaarsdrukte en vakanties nemen we de laatste 2 weken geen aanvragen voor 2019 meer in behandeling.", dan heb je ook een 'probleem'.
Idd normaal gesproken zijn er weinig kenteken aanvragen in december. Er zal dus weinig bezetting zijn bij de rdw. Het personeel heeft hun vakantie aanvragen al lang ingediend en die zijn al lang goedgekeurd.

Het zal me daarom niks verbazen als de rdw in december zegt dat het te druk is en dat en dat er een wachttijd van een aantal weken komt voor een kenteken aanvraag.

Komt de overheid natuurlijk ook niets slecht mbt belasting inkomsten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Bij de RDW "te druk" zal wel meevallen, alles zal redelijk geautomatiseerd verlopen zonder tussenkomst van RDW medewerkers lijkt mij. En een database zal niet zo snel op wintersport gaan ;-).

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Verwijderd

Hoi allemaal,

Op 5 oktober 2019 heb ik de M3LR besteld. Nu heb ik op 15 oktober een mail van Tesla ontvangen met daarin een RN nummer. Hierna heb ik helemaal niets meer gehoord. Zojuist heb ik via de broncode gezocht naar een VIN nummer, maar helaas zonder resultaat.

Weet iemand op welk moment het VIN nummer aan de auto en aan de klant gekoppeld wordt? Zijn er andere die begin oktober de de M3L besteld hebben en al wel wat vernomen hebben / de auto al ontvangen hebben?

Thanks alvast!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Jij bent duidelijk nieuw. Als ja even door het forum heen leest, vindt je antwoord op al je vragen hieronder..
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:23:
Hoi allemaal,

Op 5 oktober 2019 heb ik de M3LR besteld. Nu heb ik op 15 oktober een mail van Tesla ontvangen met daarin een RN nummer. Hierna heb ik helemaal niets meer gehoord. Zojuist heb ik via de broncode gezocht naar een VIN nummer, maar helaas zonder resultaat.

Weet iemand op welk moment het VIN nummer aan de auto en aan de klant gekoppeld wordt? Zijn er andere die begin oktober de de M3L besteld hebben en al wel wat vernomen hebben / de auto al ontvangen hebben?

Thanks alvast!

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt! Ik ben nu aan het rondneuzen op het forum op antwoorden te vinden. Alleen met 811 pagina's gaat dat nog wel even duren denk ik.
Ricsrix schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:25:
Jij bent duidelijk nieuw. Als ja even door het forum heen leest, vindt je antwoord op al je vragen hieronder..

[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

@Mvrijswijk search en de topicstart doorlezen helpt al voor de meeste vragen
Peterkjeld schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:20:
[...]

Idd normaal gesproken zijn er weinig kenteken aanvragen in december. Er zal dus weinig bezetting zijn bij de rdw. Het personeel heeft hun vakantie aanvragen al lang ingediend en die zijn al lang goedgekeurd.

Het zal me daarom niks verbazen als de rdw in december zegt dat het te druk is en dat en dat er een wachttijd van een aantal weken komt voor een kenteken aanvraag.

Komt de overheid natuurlijk ook niets slecht mbt belasting inkomsten.
Sorry maar dit is flauwekul, kentekentoewijzing is geautomatiseerd, dit is 2019 waarbij er ruim 30.000 auto's per maand worden verkocht in Nederland. Ook is dit niet bepaald het eerste jaar met een run in december, 2015 had 69.159 verkopen (bijna 30.000 meer dan de maand ervoor).

Er hoeft pas een persoon naar te kijken als het mis gaat. Dat zou op zich nog kunnen gebeuren vlak voor het eind van het jaar, dus wellicht voor mensen die echt op de laatste dagen in december hun levering zouden hebben nog een risico.

[ Voor 13% gewijzigd door The Third Man op 21-11-2019 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Zebesco030 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:21:
[...]

Ik hou rekening met de schepen die volgende week aankomen in ZEE (inclusief los dagen)
Zebesco, hoe kan je een afspraak hebben in week 49 (volgens de Excel) zonder VIN?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

• Zebesco030
macedon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:34:
[...]

Zebesco, hoe kan je een afspraak hebben in week 49 (volgens de Excel) zonder VIN?
Was ooit doorgegeven door mijn LM. Zal het wel even aanpassen voor de goeie orde :)
Thanks

• Joey1978
  • Laatst online: 12-07-2020
Nou mocht je V10 krijgen wil je ons dan op de hoogte houden? Ben wel benieuwd O-)
MrBasta schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:25:
[...]

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:29:
Dat klopt! Ik ben nu aan het rondneuzen op het forum op antwoorden te vinden. Alleen met 811 pagina's gaat dat nog wel even duren denk ik.
[...]
Ik zal je de moeite besparen.
Conclusie: iedereen denkt het te weten, niemand weet het.

• macedon
Zebesco030 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:37:
[...]

Was ooit doorgegeven door mijn LM. Zal het wel even aanpassen voor de goeie orde :)
Thanks
Nou ja, mijn LM zei 15-11 en ik heb niet eens een VIN nog. Dus wat LM zegt in van nul waarde. Dat veldje vul je in als je een sms of e-mail hebt gekregen van Tesla met een afleverperiod of afleverdatum.

Het viel me op want we hebben precies dezelfde configuratie (gefeliciteerd, je hebt goede smaak :P) en het zou me verbazen als jij een afspraak vóór mij kreeg, gezien ik een kleiner RN heb. Aan de andere kant mijn LM had een restrictie op mijn bestelling op 1-11 en heeft het pas eergisteren verwijderd. Dus wie weet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Lekkere Kwal schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:31:
@Mvrijswijk search en de topicstart doorlezen helpt al voor de meeste vragen

[...]
Sorry maar dit is flauwekul, kentekentoewijzing is geautomatiseerd, dit is 2019 waarbij er ruim 30.000 auto's per maand worden verkocht in Nederland. Ook is dit niet bepaald het eerste jaar met een run in december, 2015 had 69.159 verkopen (bijna 30.000 meer dan de maand ervoor).

Er hoeft pas een persoon naar te kijken als het mis gaat. Dat zou op zich nog kunnen gebeuren vlak voor het eind van het jaar, dus wellicht voor mensen die echt op de laatste dagen in december hun levering zouden hebben nog een risico.
Wie voert die keuringen uit waardoor nu die vertraging is ontstaan? Als er ook onderdelen moeten komen voor de auto's op de laatste 2019 boten.... :F

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Snarf70 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:47:
[...]

Wie voert die keuringen uit waardoor nu die vertraging is ontstaan? Als er ook onderdelen moeten komen voor de auto's op de laatste 2019 boten.... :F
Je maakt een grapje neem ik aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:29:

[...]
Zet in je forum instellingen 'aantal reacties of berichten per pagina' op 999 en je hoeft nog maar 21 pagina's door ;)

Of gebruik de zoek functie 8)7

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

• Zebesco030
macedon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:46:
[...]

Nou ja, mijn LM zei 15-11 en ik heb niet eens een VIN nog. Dus wat LM zegt in van nul waarde. Dat veldje vul je in als je een sms of e-mail hebt gekregen van Tesla met een afleverperiod of afleverdatum.

Het viel me op want we hebben precies dezelfde configuratie (gefeliciteerd, je hebt goede smaak :P) en het zou me verbazen als jij een afspraak vóór mij kreeg, gezien ik een kleiner RN heb. Aan de andere kant mijn LM had een restrictie op mijn bestelling op 1-11 en heeft het pas eergisteren verwijderd. Dus wie weet...
Nee begrijp ij niet verkeerd, dit had ik ingevuld toen mijn LM een indicatie gaf...

Nou jouw RN is inderdaad kleiner., ik zou als ik jouw was nog even navraag doen bij Tesla of je restrictie er echt is afgehaald.

Jij, M3Knopjes Marnix en ik.. Ik hoop dat we in de volgende Vin bomb zitten... Wachten duurt lang.

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Lekkere Kwal schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:49:
[...]
Je maakt een grapje neem ik aan?
Nee, zie post Sneezy op donderdag 21 november 2019 @ 11:19

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zebesco030 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:55:
[...]

Nee begrijp ij niet verkeerd, dit had ik ingevuld toen mijn LM een indicatie gaf...

Nou jouw RN is inderdaad kleiner., ik zou als ik jouw was nog even navraag doen bij Tesla of je restrictie er echt is afgehaald.

Jij, M3Knopjes Marnix en ik.. Ik hoop dat we in de volgende Vin bomb zitten... Wachten duurt lang.
Kom maar op met die bom, 24e en 26e weer 2 bootjes in Zeebrugge :P

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Snarf70 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:56:
[...]

Nee, zie post Sneezy op donderdag 21 november 2019 @ 11:19
Ja ok maar dat heeft niets met de RDW maken, ik dacht dat je daar op hintte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Alsof de RDW elke nieuwe auto gaat keuren.....dan heb je hem misschien in 2030. :+

Gewoon specs van auto in het systeem en kenteken toekennen, data rammen ;)

Maar gewoon data rammen dacht ik ook van de LM bestellingen die lagen ook doodleuk twee weken op een bureau weg te roesten.... 8)7

Rien ne vas plus.....de bijtellling van 8% is voor U !! :F

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
En daarna nog 2 weken bij Tesla, voordat het verwerkt/ingevoerd was

• macedon
Zebesco030 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:55:
[...]

#teamrood! Ik zie dat in dit kwartaal maar 40 rode SR+ zijn weggegeven. Da's maar 2,7% terwijl een normaal percentage rode SR+ in een kwartaal bijna 2 keer zo hoog is. Ze komen eraan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
Volgens de excelsheet waren er gisteren (20-11-2019) 12 'gelukkigen' die hun Tesla mochten ophalen. Helaas hebben maar 3 van hen de moeite genomen om het excel bestand bij te werken |:( :'(

Voor diegenen die hun Tesla al hebben ontvangen, willen jullie het excel bestand nog even bijwerken? _/-\o_

Wordt zeer gewaardeerd door iedereen die nog in spanning wacht op een aflevermoment ;)

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
tweakurk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:57:
Volgens de excelsheet waren er gisteren (20-11-2019) 12 'gelukkigen' die hun Tesla mochten ophalen. Helaas hebben maar 3 van hen de moeite genomen om het excel bestand bij te werken |:( :'(

Voor diegenen die hun Tesla al hebben ontvangen, willen jullie het excel bestand nog even bijwerken? _/-\o_

Wordt zeer gewaardeerd door iedereen die nog in spanning wacht op een aflevermoment ;)
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik het excel bestand vinden?

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
camy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:27:
[...]

Misschien een domme vraag, maar waar kan ik het excel bestand vinden?
Pagina 1

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
Misschien moet dat eens toegevoegd worden aan de ‘let op’...

Genieten & genieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
tweakurk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:57:

Ik gok dat degene die hun Tesla hebben ontvangen niet meer in deze topic zitten. Wellicht zouden we het ze direct moeten vragen aangezien we hun usernames toch hebben.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Gisteren was het zover dat ik em mocht ophalen. 12:00 stond de afspraak dus ik was er 11:25 :+ . Het was op dat moment (nog) niet druk, dus zo aan de beurt. De sleutels en het kentekenbewijs van mijn inruilauto ingeleverd, een bewijsje gekregen dat ik hem ingeleverd heb. En verder geen controle van de inruilauto, dat gebeurt op een later tijdstip. Dan de auto zoeken tussen al die andere, zo gevonden eigenlijk. Uitgebreide controle gedaan aan de hand van één van de checklists die hier gedeeld zijn. Een aantal punten gevonden, lijmresten werden door een medewerker met zijn nagel verwijderd 8)7 . Verder een miniscuul deukje in het achterspatbord vlak boven het wiel. En de uitlijning van de achterdeur aan de passagierskant was niet helemaal jofel. Voor die laatste twee punten mag ik naar een servicecenter. Ik heb nog wel even om een bewijs gevraagd dat deze twee punten gemeld zijn bij Tesla: een foto gemaakt van het schem van de telefoon van degene die de punten meldde.
Hier nog een sfeerimpressie (het was lekker zonnig):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A0YnQHMtQci1HgtebiJk4eqX/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zksVwu5rMBJ9WuG7nX2AiRNG/thumb.jpg
Controle van de auto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hz13jNGM5MlSPU3Mhof8vO9u/thumb.jpg

Ik zal niets zeggen over het rijden, dat is hier al genoeg gedaan door mensen die hem al hebben *O* :Y . Maar die grijns krijg ik voorlopig niet meer van mijn gezicht.

Vandaag netjes een vrijwaringsbewijs van mijn inruilauto gekregen via de mail.

Dan aan iedereen: bedankt voor de gezelligheid in dit forum, hou het on-topic en gezellig! Ik zal nog wel eens komen buurten, maar niet zo frequent meer als de afgelopen weken.
Voor alle wachtenden: veel geduld (had ik ook niet) toegewenst en blijf F5-en en hopen! Het komt uiteindelijk goed. :w

Ik ga mijn toetsenbord repareren....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RE6psKMF94aMiFnoAnJuDaDd/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
Dizzy1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:46:
Gisteren was het zover dat ik em mocht ophalen. 12:00 stond de afspraak dus ik was er 11:25 :+ . Het was op dat moment (nog) niet druk, dus zo aan de beurt. De sleutels en het kentekenbewijs van mijn inruilauto ingeleverd, een bewijsje gekregen dat ik hem ingeleverd heb. En verder geen controle van de inruilauto, dat gebeurt op een later tijdstip. Dan de auto zoeken tussen al die andere, zo gevonden eigenlijk. Uitgebreide controle gedaan aan de hand van één van de checklists die hier gedeeld zijn. Een aantal punten gevonden, lijmresten werden door een medewerker met zijn nagel verwijderd 8)7 . Verder een miniscuul deukje in het achterspatbord vlak boven het wiel. En de uitlijning van de achterdeur aan de passagierskant was niet helemaal jofel. Voor die laatste twee punten mag ik naar een servicecenter. Ik heb nog wel even om een bewijs gevraagd dat deze twee punten gemeld zijn bij Tesla: een foto gemaakt van het schem van de telefoon van degene die de punten meldde.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Controle van de auto:
[Afbeelding]

Ik zal niets zeggen over het rijden, dat is hier al genoeg gedaan door mensen die hem al hebben *O* :Y . Maar die grijns krijg ik voorlopig niet meer van mijn gezicht.

Dan aan iedereen: bedankt voor de gezelligheid in dit forum, hou het on-topic en gezellig! Ik zal nog wel eens komen buurten, maar niet zo frequent meer als de afgelopen weken.
Voor alle wachtenden: veel geduld (had ik ook niet) toegewenst en blijf F5-en en hopen! Het komt uiteindelijk goed. :w

[Afbeelding]
Netjes hoor! Ik hoop dat het ook droog is als ik richting Amsterdam mag. Met mijn geluk zal het vast sneeuwen en ijzelen :+

Morgen trouwens eens met Tesla bellen of de LM het mobiele nummer wel doorgegeven heeft, die heb ik gevraagd om de NAW gegevens te dubbelchecken maar geven alleen maar de reactie 'berijder hoort eerder iets dan wij' 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twilliboy
  • Laatst online: 29-09-2021
Vanmiddag ook maar eens mijn VIN op gezocht. Die stond in de sorce zoals door jullie aangegeven. Ik weet niet precies wanneer die is gekoppeld aan de RN code. Toch maar even gebeld met servicesdesk van Tesla. Bleek dat er ook al kenteken bekend was. M3 staat nog in zeebrugge. Verwachte aflevering waarschijnlijk begin december. Nog geen sms gehad over de datum. Komt pas 2 dagen voor aflevering. Kenteken wel even gecheckt op rdw. Nog geen datum tenaamstelling, want dat gebeurt bij aflevering. Maar hij is in ieder geval wel geproduceerd. ;)

Conf: SR+, black, black, 19inch velgen, besteld medio september

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macedon
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Controle van de auto:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zie veel rode. Goed! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54

Ik ben benieuwd, rij nu in een Alfa Romeo Giulia wat zo ongeveer de benchmark is naast de BMW 3 serie :+ .

Qua vermogen wint de Model 3 makkelijk, maar of het net zo fijn stuurt en rijdt.... :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:16
Zouden er gisteren geen Model 3's op kenteken zijn gezet? Of loopt kentekenradar gewoon achter?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rp1980
  • Laatst online: 24-03-2023
reggydub76 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:06:
[...]

Gelukkig zijn er ook genoeg afleveringen die wel soepel lopen
Veel plezier
Thanks. Tesla mdw had het er over dat ze in december naar 1000 uitleveringen per dag gingen waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
rp1980 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 19:58:
[...]

Thanks. Tesla mdw had het er over dat ze in december naar 1000 uitleveringen per dag gingen waarschijnlijk.
Ze zullen wel moeten ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Laatst online: 27-11-2024

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

Er komt een dag dat die auto-pilots zichzelf kunnen uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tjenok schreef op donderdag 21 november 2019 @ 19:58:
Zouden er gisteren geen Model 3's op kenteken zijn gezet? Of loopt kentekenradar gewoon achter?
RDW site is bijgewerkt tot 19-11, geen M# registraties te zien nog vwb 21-11
Pagina: 1 ... 203 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.