Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 21:17
Hier vanmiddag ook een SMS ontvangen dat m'n levering van 27 Nov naar 5 Dec is verplaatst... Hopelijk eenmalig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-08 11:36
Louis schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:36:
[...]

Ik had vandaag iemand aan de lijn van Delivery-team NL en deze wist kon zien dat mijn VIN 29/11 arriveerde in Amsterdam.
De Grand Neptune wordt 26/11 verwacht in Zee. Dus wellicht staat die daar op. De volgende boot is de Glovis Sirius op 4/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-05-2021
Mr.RMM schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:29:
[...]

De Grand Neptune wordt 26/11 verwacht in Zee. Dus wellicht staat die daar op. De volgende boot is de Glovis Sirius op 4/12.
Eerst komt de Glovis Cosmos. Daarna de GNeptune en daarna de GSirius.

De GCosmos ligt er dan net aan een dag en vertrekt daarna al... Maar waar heen is nog niet bekend.
De GNeptune stond eerst ook in de arrivals list van Zeebrugge, maar die is er vanaf gehaald... ??
Port Amsterdam doet niet zo vaak updaten, maar wellicht dat de GCosmos en GNeptune daar heen gaan?

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

De Gn staat gepland op 26ste in Zeebrugge!!!hoop dat daar heel veel m3p op staan !!!!

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:45:
[...]

En dat niet alleen.
Het is 1!!!!!!!!! maand!!!!!!! geleden dat de deadline is afgelopen voor gegarandeerde aflevering.
Sinds die datum zijn er slechts 2 boten aangekomen in Europa met auto's voor de volledige Europese markt -> notabene vertrokken uit SF voordat de deadline afgelopen was. Met de Jasper Arrow erbij, die gisteren is aangekomen, staan er nog minstens 5 boten gepland met levering van M3's.
Dus iedereen die nu zijn auto al heeft, heeft toen geluk dat die auto's op de niet voorziene boten stond.
De boten die nu gaan komen zullen alle bestellingen perfect hebben opgevolgd en iedereen bevoorraden. M3P's, LR AWD, SR+, in paars, rood, blauw, wit en groen interieur

Maar nu met enkele melkers die geen VIN hebben, en verplaatsing sms'en zien verschijnen, is de wereld te klein geworden. 1 maand geleden besteld, nog anderhalf maand te gaan, en het gaat niet lukken. Want op 3 weken kan je echt niet veel doen.... Er is een reden waarom Tesla nu enkele dagen pauze pakt. Kans is groot dat het privévliegtuig 10x heen en weer vliegt om 200 extra werknemers te voorzien vanuit Amerika om alles klaar te krijgen.

Weet je wat, contacteer anders al direct je advocaat om Tesla verantwoordelijk te stellen voor je levering in 2020. Als je het toch zo goed weet.

Echt geen enkel idee wat voor logistiek gigantisch werk dit inhoudt..
Tesla belooft levering in 2019.
Wel, als er 1 bedrijf is die iets belooft en daarna ook verwezenlijkt, ik zet al mijn geld in op Tesla/Elon Musk.
Username checks out. Bedankt voor dit prachtige comment, het geeft mij een goed gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
M3p schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:39:
De Gn staat gepland op 26ste in Zeebrugge!!!hoop dat daar heel veel m3p op staan !!!!
Zoals hiervoor beschreven... (En nee de AIS is niet altijd uptodate) De GN is van de arrivals lijst gehaald bij de haven van Zeebrugge. (hij stond er 2dagen geleden wel op)
https://portofzeebrugge.be/en/arrivals-timetable?page=2

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Devster schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:33:
[...]

Vanochtend via de support chat mijn adres en telefoonnumer toe laten voegen aan mijn account. Snel en vriendelijk geholpen!
Ik zie alleen mijn naam en mijn e-mail in mijn profiel. Geen telefoonnummer. Denk je dat ik ook mijn telefoonnummer hoor te kunnen zien? (ook via LM besteld)

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

• SuperCL1
  • Laatst online: 28-06-2023
OKe... kreeg de leverdatum (4 december) en de laatste factuur van Tesla.
Tijd om te betalen. Als ZZP moet ik het zelf doen.

Ik heb nog nooit zo'n groot bedrag overgemaakt. Een beetje eng om eerlijk te zijn.
Wat is jouw ervaring / advies? Hoe heb jullie het gedaan?...

SR+ WP ZWART AERO - Order: 4/10 - RN: 4/10 - VIN: 1/11 - KENTEKEN G.. PJ 14/11 - LEVERING: 4/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Tesla geeft nu het volgende aan op de site:
4% Bijtelling
Vind modellen nog leverbaar in 2019

En dan kom je in de lijst met “voorraad”, die is dan wel vervolgens leeg. Dus bestellen heeft geen zin meer, denk dat ze nu wel echt volledig bezig zijn met alle bestellingen te matchen.

Wij krijgen voorrang op alle andere EU landen, vanuit Zeebrugge gaan ze dan niet gekoppelde RNs alsnog matchen. Heb echt nog alle vertrouwen dat wij met zijn allen die auto tijdig krijgen. Misschien kunnen ze niet alles in december uitleveren, maar dan krijg je hem in januari, maar dan staat die al in Amsterdam (op 4%) voorlopig nog geen reden voor paniek ;)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Verwijderd

Majo03 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:58:
[...]

Welke informatie heb jij over de Glovis Sirius waardoor je je zorgen maakt?
Ik zie hem volgens mij niet bewegen en zie nog steeds SFO naar SFO..

Ben bang dat alle trekhaakjes voor P en LR hierop staan

Kortom nog lang wachten..

Verwijderd

Landon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:36:
Ik hoop stiekem dat de mijne zelfs in 2020 komt, kan ik eind van het jaar nog even vuurwerk halen met een diesel. Ha.
SR+ besteld zeker! ;-)

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 06:57:
[...]

We hebben het over andere boten, maar er staan honderden tesla op de kade. Die moeten toch eerst worden uitgeleverd?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En ze gaan de komende dagen volgens mij sowieso niets uitleveren i.v.m. die verhuizing, dus denk dat dit topic wel even 5 dagen wat rustiger gaat worden :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

[quote]jzoin2 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:01:
[...]

We hebben het over andere boten, maar er staan honderden tesla op de kade. Die moeten toch eerst worden uitgeleverd?
[/

De trekhaakjes staan niet op de kade.. dus moeten met een nieuwe boot komen. Ik hoop uiteraard ook dat ze met de boot van 24 of 26 in Zee aankomen, maar ben bang van niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 21:56
[...]

Volgens zijn laatste info van 2 dgn geleden moet hij vanmiddag in de omgeving van Panama kanaal aankomen, dan komt hij ook on de loop van de dag weer in AIS bereik en krijg je update op de gratis versie van Marine Traffic. De eerst volgende boot die hier aaankomt Glovis Cosmos is net de azoren voorbij ,nog paar dgn tot Zeebrugge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
[...]

Glovis Sirius vaart nu onder Panama door, staat in de planning over 1,5 dag te beginnen aan vaart door het Panamakanaal.

EDIT: LocalizaTodo geeft nu actuele info

[ Voor 5% gewijzigd door Majo03 op 21-11-2019 07:15 ]

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Verwachtte aankomsten Zeebrugge:
Glovis Cosmos, 24/11, 05.00 uur
Grand Neptunus, 26/11, 10.00 uur

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op donderdag 21 november 2019 @ 06:46:
Tesla geeft nu het volgende aan op de site:
4% Bijtelling
Vind modellen nog leverbaar in 2019

En dan kom je in de lijst met “voorraad”, die is dan wel vervolgens leeg. Dus bestellen heeft geen zin meer, denk dat ze nu wel echt volledig bezig zijn met alle bestellingen te matchen.

Wij krijgen voorrang op alle andere EU landen, vanuit Zeebrugge gaan ze dan niet gekoppelde RNs alsnog matchen. Heb echt nog alle vertrouwen dat wij met zijn allen die auto tijdig krijgen. Misschien kunnen ze niet alles in december uitleveren, maar dan krijg je hem in januari, maar dan staat die al in Amsterdam (op 4%) voorlopig nog geen reden voor paniek ;)
Tesla doet niet aan kwartaal verkopen, maar aan kwartaal leveringen in de kwartaalcijfers.
Je hoeft echt (bijna) niets in januari te verwachten. Tesla is het alles aan gelegen om in december uit te leveren. Al moeten ze met kerst en oud en nieuw doorwerken, it will happen!

Al vaker uitgerekend, de laatste boot schijnt 21-12 aan te komen, die zal volgende week moeten vertrekken uit SF. Alles wat daarvoor vertrekt is sowieso op tijd.

Het is wel echt bizar hoeveel Model 3's er al rondrijden... Dit weekend stond ik met 3 op een rij te laden in de parkeer garage. Gisteren even pizza oppikken, rijd ik achter 3 andere model 3's aan...

En dan te bedenken dat het nog lang niet klaar is met de aantallen. Voor exclusiviteit had je een andere auto moeten kiezen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:04:
[...]

Tesla doet niet aan kwartaal verkopen, maar aan kwartaal leveringen in de kwartaalcijfers.
Je hoeft echt (bijna) niets in januari te verwachten. Tesla is het alles aan gelegen om in december uit te leveren. Al moeten ze met kerst en oud en nieuw doorwerken, it will happen!

Al vaker uitgerekend, de laatste boot schijnt 21-12 aan te komen, die zal volgende week moeten vertrekken uit SF. Alles wat daarvoor vertrekt is sowieso op tijd.

Het is wel echt bizar hoeveel Model 3's er al rondrijden... Dit weekend stond ik met 3 op een rij te laden in de parkeer garage. Gisteren even pizza oppikken, rijd ik achter 3 andere model 3's aan...

En dan te bedenken dat het nog lang niet klaar is met de aantallen. Voor exclusiviteit had je een andere auto moeten kiezen :+
Als je de P model hebt genomen ben je redelijk exclusief toch :+

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic niet meer zo aandachtig sinds mijn levering is geweest, maar de Dong A Glaucos is ook onderweg naar Zeebrugge en waarschijnlijk komt er nog een boot bij. Er zijn er nu 4 onderweg en daar komt er nog minimaal 1 bij, maar ik kan mij ook voorstellen dat er een tweede nog aankomt.
fatihtuncer schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:06:
Als je de P model hebt genomen ben je redelijk exclusief toch :+
De gemiddelde persoon ziet dat verschil niet eens. Het is en blijft een Model 3...
Ben benieuwd of de P owners ook niet voor het merendeel in chillmode rijden.

Ik eigenlijk wel. In standaard is hij net te zenuwachtig.

Dit weekend:
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/49098783211_5821523f71_b.jpg

Toch wel erg blij met wit en 19" *O*

Oh en de linker is een Performance...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatihtuncer
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:12:
Ik volg dit topic niet meer zo aandachtig sinds mijn levering is geweest, maar de Dong A Glaucos is ook onderweg naar Zeebrugge en waarschijnlijk komt er nog een boot bij. Er zijn er nu 4 onderweg en daar komt er nog minimaal 1 bij, maar ik kan mij ook voorstellen dat er een tweede nog aankomt.

[...]

De gemiddelde persoon ziet dat verschil niet eens. Het is en blijft een Model 3...
Ben benieuwd of de P owners ook niet voor het merendeel in chillmode rijden.

Ik eigenlijk wel. In standaard is hij net te zenuwachtig.

Dit weekend:
[Afbeelding]

Toch wel erg blij met wit en 19" *O*

Oh en de linker is een Performance...
Als het goed is krijg ik grijze 20 inch velgen en ga gelijk Chrome delete doen als dat niet anders is weet ik het ook niet meer.... Geintje joh boeit me helemaal niks als ik hem maar rij voor 4 % en de power wil ik gewoon graag en betaal ik wel extra voor.

On topic : de leveringen dat ze het gaat lukken voor iedereen ben ik eigenlijk wel zeker van alleen dat verplaatsen dat is gewoon slecht zeg dan geen datum. Mensen moeten dingen regelen, oppas, werken of gewoon weg op hun reet zitten en daar naar uitkijken.
Ik voel me een middelbare scholier weer waarbij je op bord kon zien ... Oh morgen 1e uur uitgevallen jammer dinsdag terugkomen.

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Verwijderd

fatihtuncer schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:18:
[...]

Als het goed is krijg ik grijze 20 inch velgen en ga gelijk Chrome delete doen als dat niet anders is weet ik het ook niet meer.... Geintje joh boeit me helemaal niks als ik hem maar rij voor 4 % en de power wil ik gewoon graag en betaal ik wel extra voor.

On topic : de leveringen dat ze het gaat lukken voor iedereen ben ik eigenlijk wel zeker van alleen dat verplaatsen dat is gewoon slecht zeg dan geen datum. Mensen moeten dingen regelen, oppas, werken of gewoon weg op hun reet zitten en daar naar uitkijken.
Ik voel me een middelbare scholier weer waarbij je op bord kon zien ... Oh morgen 1e uur uitgevallen jammer dinsdag terugkomen.
Tuurlijk, als het had gepast had ik ook liever een P, waarom niet.
In de praktijk gebruik je het bijna nooit, maar dat boeit niet toch d:)b

Verplaatsen is altijd irritant. Ik ben ook echt benieuwd hoe ze de grote aantallen in december erdoor gaan stampen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
fatihtuncer schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:18:
[...]
Mijn leasemaatschappij heeft het goed geregeld. Ik heb zelf het hoofdaccount. Daar stond alleen mijn mail adres niet in en ik kon mijn contactvoorkeuren niet opgeven. Dat is een bug en dat heb ik via de chat even recht gezet.

Ik kreeg een mail dat ik de SMS zal ontvangen, daar moet ik dan JA op antwoorden en dat aan de LM doorgeven. De LM zorgt dan dat de auto wordt opgehaald. Ik mag het ook zelf doen. Dat is heel verleidelijk gewoon om het proces eens mee te maken. Geen experience en geen bosje bloemen is ook een experience :9 . Alleen als ik jullie zo lees dan laat ik hem lekker ophalen door de LM en op mijn werk afleveren. Scheelt mij een dag vrij nemen en van alles regelen. :)

Edit : 19-11 komt binnen op plaats 3 met de meeste op kenteken. Bijna 500 op één dag :D

[ Voor 3% gewijzigd door asing op 21-11-2019 08:32 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• fatihtuncer
asing schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:30:
[...]

Mijn leasemaatschappij heeft het goed geregeld. Ik heb zelf het hoofdaccount. Daar stond alleen mijn mail adres niet in en ik kon mijn contactvoorkeuren niet opgeven. Dat is een bug en dat heb ik via de chat even recht gezet.

Ik kreeg een mail dat ik de SMS zal ontvangen, daar moet ik dan JA op antwoorden en dat aan de LM doorgeven. De LM zorgt dan dat de auto wordt opgehaald. Ik mag het ook zelf doen. Dat is heel verleidelijk gewoon om het proces eens mee te maken. Geen experience en geen bosje bloemen is ook een experience :9 . Alleen als ik jullie zo lees dan laat ik hem lekker ophalen door de LM en op mijn werk afleveren. Scheelt mij een dag vrij nemen en van alles regelen. :)
Ik heb geen leasemaatschappij de bv heeft hem gekocht

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Hier weer het dagelijkse overzicht van de schepen vol met Tesla's op weg naar Europa!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZfwdQobjyDCxSuE8k43Srmbx/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Devster op 21-11-2019 08:55 . Reden: Nu met up to date overzicht... ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Devster schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:48:
Hier weer het dagelijkse overzicht van de schepen vol met Tesla's op weg naar Europa!

[Afbeelding]
Hoi Devster,

Hoe kunnen we zelf dit verifiëren?

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:50:
[...]

Hoi Devster,

Hoe kunnen we zelf dit verifiëren?
https://www.localizatodo.com/html5/
http://bit.ly/TeslaCarriers

[ Voor 6% gewijzigd door Devster op 21-11-2019 08:52 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Laat maar komen!! Waar staan onze M3 Sr PW B Aero Trekhaak Vin 19-11 nu denk je? Zeebrugge? Of nog op de grote plas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27

[Afbeelding]
Lijkt nog niet te zijn geupdate tegenover het overzicht van gisteren. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:53:
[...]

Laat maar komen!! Waar staan onze M3 Sr PW B Aero Trekhaak Vin 19-11 nu denk je? Zeebrugge? Of nog op de grote plas?
Ik gok op de Glovis Cosmos. Maar ja, speculatie alom :D

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Tatteredhat schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:53:
[...]

Lijkt nog niet te zijn geupdate tegenover het overzicht van gisteren. :>
Correct, heb het even aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jzoin2

[Afbeelding]
Klasse Devster

• x280
  • Laatst online: 11:23
Ik krijg net een mail, de LM verwacht een levering over 2 a 3 weken.

Besteld op 14/11. LR Blue. Was al een lopende bestelling van de LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Ter info. Net even op de chat gedoken met Tesla want huidige leaseauto moet worden ingeleverd, krijg dit retour:
"Ik zie als verwachte leverdatum 27 november. Sowieso ontvangt u van ons een sms met daarin een datum en tijd dat wij u graag ontmoeten om uit auto op te halen."

Kreeg VIN met de 8-11 batch

• jzoin2
Was trouwens net aan het chatten met Tesla. Ze hadden mijn telefoonnummer niet ontvangen van de leasemaatschappij dus dat hebben ze nu handmatig toegevoegd in het systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Nog mensen die een afspraak hebben gekregen met een VIN van 8 November?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Canster schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:13:
Nog mensen die een afspraak hebben gekregen met een VIN van 8 November?
Nog niet...

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

• TESLAM3SR
  • Laatst online: 19-12-2024
x280 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:04:
Ik krijg net een mail, de LM verwacht een levering over 2 a 3 weken.

Besteld op 14/11. LR Blue. Was al een lopende bestelling van de LM.
Welke LM zit je?

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Alle mensen met het beruchte secundairy account, zouden zonder dat ze het weten al gekoppeld kunnen zijn aan een VIN.

Je krijgt ongeveer 2 weken voor je delivery moment een SMS.

Conclusie; als je met je SeA (secundairy account) vandaag nog niks gehoord hebt, dan krijg je de auto zeker niet voor Sinterklaas.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Tammestein schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:17:
Alle mensen met het beruchte secundairy account, zouden zonder dat ze het weten al gekoppeld kunnen zijn aan een VIN.

Conclusie; als je met je SeA (secundairy account) vandaag nog niks gehoord hebt, dan krijg je de auto zeker niet voor Sinterklaas.
Ik ben ready om het op 5 dec op te halen.. 25-26 dec. Zelfs 31 dec om 23.55 als het moet :P _/-\o_

Model 3

• Henk123.
  • Laatst online: 27-05 15:56
Ik heb 1-11 een VIN gekregen maar nog geen aflevermoment.

Conform Tesla staat de auto in Zeebrugge en hoor ik nog zo snel mogelijk wanneer hij komt.

Kan volgens hun nog steeds binnen 10 dagen zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
ElonDusk schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:19:
[...]

Ik ben ready om het op 5 dec op te halen.. 25-26 dec. Zelfs 31 dec om 23.55 als het moet :P _/-\o_
Ik vrees inmiddels voor het moment dat je een VIN aantreft in je account. Dat wordt een hardverzakking :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x280
Mobility Service Nederland, ik heb ze even gemaild of er een RN is. Krijg meteen een nummer terug. RN109668xxx Dit loopt wel heel krom. Maar geen probleem.

Dus: 24/11 besteld RN gekregen die begin Oktober is geplaatst.

[ Voor 36% gewijzigd door x280 op 21-11-2019 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:56
LR, Zilver, Zwart en 19 inch. ;-)

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
x280 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:21:
[...]

Mobility Service Nederland
Zelfde LM. Bij mij hadden ze een 050 nummer toegevoegd; handig!

Heb jij ook een "voorraad" auto besteld bij hun, welke ze begin oktober hebben besteld?

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:54
Als ik gegevens op mijn Tesla account wil wijzigen, geeft hij een foutmelding dat dit niet mogelijk is vanwege het feit dat het een secundair account betreft. Een mobiel nummer kan ik dus niet toevoegen aan mijn account.
Tot op heden heb ik nog geen VIN in mijn source (1-10 besteld). Kan het zo zijn dat mijn LM wél al een VIN heeft en/of kan ik eventueel een VIN krijgen als ik de Tesla service benader?

• x280
SimD schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:30:
[...]

Zelfde LM. Bij mij hadden ze een 050 nummer toegevoegd; handig!

Heb jij ook een "voorraad" auto besteld bij hun, welke ze begin oktober hebben besteld?
Ik heb inderdaad zo een "voorraad auto" besteld, waarvan ik niet weet wanneer ze hem zelf hebben besteld. Als eerst zou ik gaan voor een SR+ maar die waren allemaal weg toen we de papieren aan het regelen waren. LR hadden ze nog zat lopen dus dan maar dat gedaan.

Op hun site staat de LR ook nog met 4% bijtelling.

Op tesla.com is alleen de P nog leverbaar in december. Al het andere staat februari bij.

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Venzl schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:30:
Als ik gegevens op mijn Tesla account wil wijzigen, geeft hij een foutmelding dat dit niet mogelijk is vanwege het feit dat het een secundair account betreft. Een mobiel nummer kan ik dus niet toevoegen aan mijn account.
Tot op heden heb ik nog geen VIN in mijn source (1-10 besteld). Kan het zo zijn dat mijn LM wél al een VIN heeft en/of kan ik eventueel een VIN krijgen als ik de Tesla service benader?
Telefoonummer kan ik niet eens zien (en dus ook niet wijzigen, ook foutmelding) maar die hebben ze wel want dat hebben ze bevestigd.
VIN kan je even over chatten maar meestal als jij die niet ziet is die er nog niet volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Venzl schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:30:
Zie de excelsheet, er zijn nog plenty mensen zonder VIN die begin oktober besteld hebben. Ik zou even wachten tot dat de meesten een VIN hebben en dan Tesla bellen. LM heeft niet zoveel zin, Tesla heeft betere informatie.

Verwijderd

Waar is de excelsheet te vinden?

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Eerste post onderaan.

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
1ste pagina, topic start. (voortaan zelf even zoeken alsjeblieft, dit vervuild het topic)

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 22-09 14:09
goeie vraag dat is nog geen een keer uitgelegd in de 800+ aantal pagina's van dit forum, wellicht moet je ook nog even vragen wat het wachtwoord is om in de sheet te komen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Modbreak:Omdat mensen het weer niet on-topic kunnen houden, sluit ik dit topic voor onderhoud. Hoe meer offtopic, hoe langer het onderhoud

Edit: en weer open. Houd het on-topic aub

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 21-11-2019 10:07 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Verwijderd

Hoe zie je welk modeljaar je hebt etc? Sorry als het al gevraagd is.

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:16:
Hoe zie je welk modeljaar je hebt etc? Sorry als het al gevraagd is.
https://teslatap.com/vin-decoder/

Verwijderd

Hij zegt bij 8 “unknown” hebben meerdere dat? En bij 9 staat 1(should be 0) wat betekent dit?

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Mister1980 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:04:
Ter info. Net even op de chat gedoken met Tesla want huidige leaseauto moet worden ingeleverd, krijg dit retour:
"Ik zie als verwachte leverdatum 27 november. Sowieso ontvangt u van ons een sms met daarin een datum en tijd dat wij u graag ontmoeten om uit auto op te halen."

Kreeg VIN met de 8-11 batch
Ook ik kreeg 8/11 mijn VIN en ook bij mij geeft Tesla Sales dit aan. Ik sprak overigens meerdere Tesla medewerkers die dit verhaal allemaal in meer of mindere mate hebben bevestigd. "Auto zou klaar staan vanaf de 22e", "auto is al in Amsterdam", "auto staat in Zeebrugge", "auto staat op de trailer naar Amsterdam" zijn de wisselende elementen in die gesprekken :) .

Overigens gaven meerdere medewerkers aan dat de SMS vrijdag of maandag komt, al zou dit wederom een vrije interpretatie kunnen zijn.

Helaas geen eindfactuur, want via LM, bovenstaande om te valideren. Al ga ik er van uit dat de Tesla medewerkers bovenstaande verhalen o.b.v. de eindfactuur baseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Laatst online: 17-02-2020
Speciaal voor dit forum een account aangemaakt - het lukt mij niet om toegang te krijgen tot de onedrive, ik krijg continu: we're having some trouble. Iemand ervaring mee? Zou iemand anders mijn auto willen toevoegen:
De Dude (of El duderino, mag ook ;-) ) - Model3 Long Range | Pearl White | Black | 18 Aero | Géén trekhaak

Daarnaast, wellicht helpt het anderen (leed van wachten samen delen..), maar mijn avontuur met Tesla dusver:
- 04/10 enorme bestelling via Alphabet (mijn werkgever heeft er ~ 400 geplaatst, sommige zullen deze werkgever wel herkennen ;-) )
- Géén restrictie
- 10/10 secundair account
- 29/10 een RN na aandringen bij Tesla (Alphabet wist van niks)
- stilte ....

Tussendoor paar keer gebeld om o.a. mijn eigen gegevens toe te voegen voor bellen/e-mailen en paar hoopvolle pogingen op een VIN, helaas.. Heel frappant ook dat veel collega's van mij wel een account hebben met hun configuratie erin en een hele hoop (waaronder ik dus) ook weer niet. Belangrijk als jij dit ook hebt: Neem contact op met Tesla zodat je wel zeker weet dat jouw nummer / email is gekoppeld voor als straks sinterklaas uh pardon, Tesla, smst dat je pakje eraan komt :-)

Tesla medewerker gaf verder aan dat ze inderdaad nu omschakelen naar groter terrein en dat er straks nog veuuul meer worden geleverd per dag. En dat er 2 boten aankomen met een hoop LR en P's. Verder niks dan lof voor de Tesla medewerkers, ik ben tot dusver alleen maar heel vriendelijk geholpen en ook vrij vlot (~ 10min wachten). Ook Alphabet lieve mensen.

En jullie natuurlijk! Ik volg met plezier dit forum, ik denk dat het allemaal helemaal goed komt - elke keer is door zowel Tesla als Alphabet mij op het hart gedrukt dat er dit jaar op kenteken gaat worden gezet om te voldoen aan de 4% bijtelling, mits er voor halverwege oktober is besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door De Dude op 21-11-2019 10:30 ]

Well, that’s just like, your opinion man.

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:22:
Hij zegt bij 8 “unknown” hebben meerdere dat? En bij 9 staat 1(should be 0) wat betekent dit?
Wat is je VIN dan? Klinkt alsof je niet het juiste gekozen hebt.

Gewoon je VIN plakken links van de Decode VIN knop....

Verwijderd

Nu het nog een keer gedaan te hebben staat bij 8 nu “single motor standard” alleen bij 9 nog “should be 2” wat betekent dit of hebben meer mensen dit?

Verwijderd

Devster schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:26:
[...]

Wat is je VIN dan? Klinkt alsof je niet het juiste gekozen hebt.

Gewoon je VIN plakken links van de Decode VIN knop....
Ik heb hem er nu ingeplakt, alleen de laatste 5 cijfers niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:26:
Speciaal voor dit forum een account aangemaakt - het lukt mij niet om toegang te krijgen tot de onedrive, ik krijg continu: we're having some trouble. Iemand ervaring mee? Zou iemand anders mijn auto willen toevoegen:
De Dude (of El duderino, mag ook ;-) ) - Model3 Long Range | Pearl White | Black | 18 Aero | Géén trekhaak

Daarnaast, wellicht helpt het anderen (leed van wachten samen delen..), maar mijn avontuur met Tesla dusver:
- 04/10 enorme bestelling via Alphabet (mijn werkgever heeft er ~ 400 geplaatst, sommige zullen deze werkgever wel herkennen ;-) )
- Géén restrictie
- stilte ....

Tussendoor paar keer gebeld om o.a. mijn eigen gegevens toe te voegen voor bellen/e-mailen en paar hoopvolle pogingen op een VIN, helaas.. Heel frappant ook dat veel collega's van mij wel een account hebben met hun configuratie erin en een hele hoop (waaronder ik dus) ook weer niet. Belangrijk als jij dit ook hebt: Neem contact op met Tesla zodat je wel zeker weet dat jouw nummer / email is gekoppeld voor als straks sinterklaas uh pardon, Tesla, smst dat je pakje eraan komt :-)

Tesla medewerker gaf verder aan dat ze inderdaad nu omschakelen naar groter terrein en dat er straks nog veuuul meer worden geleverd per dag. En dat er 2 boten aankomen met een hoop LR en P's. Verder niks dan lof voor de Tesla medewerkers, ik ben tot dusver alleen maar heel vriendelijk geholpen en ook vrij vlot (~ 10min wachten). Ook Alphabet lieve mensen.

En jullie natuurlijk! Ik volg met plezier dit forum, ik denk dat het allemaal helemaal goed komt - elke keer is door zowel Tesla als Alphabet mij op het hart gedrukt dat er dit jaar op kenteken gaat worden gezet om te voldoen aan de 4% bijtelling, mits er voor halverwege oktober is besteld.
Welkom Dude! Ik heb je config toegevoegd voor je!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:28:
[...]
Ik heb hem er nu ingeplakt, alleen de laatste 5 cijfers niet.
Als je niet het volledige VIN invult, zal het check character niet kloppen, dus die melding is logisch.

Een VIN is niet geheim hoor, bij elke auto kun je via de voorruit het VIN lezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:43:
[...]

Als je niet het volledige VIN invult, zal het check character niet kloppen, dus die melding is logisch.

Een VIN is niet geheim hoor, bij elke auto kun je via de voorruit het VIN lezen :)
Oh haha ik ben altijd vrij voorzichtig met dit soort dingen. Nu ik alles erin gezet heb klopt hij. Alles is nu groen, modeljaar 2020.

Thanks Devster, u made my day.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023

- Géén restrictie
- stilte ....

Welkom, collega (denk ik zo)! Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat bellen of mailen met zowel Tesla en Alphabet geen zin heeft. Gewoon afwachten tot je een sms'je krijgt en hopen dat dat zsm is. VIN zoeken zit er voor ons ook niet in. Succes!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rp1980
  • Laatst online: 24-03-2023
gister de auto opgehaald.
Ging erg soepel. half uur te vroeg aanwezig maar de auto stond al klaar. Dit was niet voor iedereen zo. Sommigen moesten wachten tot ze geroepen werden.
Auto rijdt fantastisch! Succes voor degenen die nog moeten wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dude
Markboss schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:48:
[...]

Welkom, collega (denk ik zo)! Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat bellen of mailen met zowel Tesla en Alphabet geen zin heeft. Gewoon afwachten tot je een sms'je krijgt en hopen dat dat zsm is. VIN zoeken zit er voor ons ook niet in. Succes!
wg 1 of 2? ;-) of niet Amsterdam? En inderdaad voor ons is het gewoon een enorme black box tot sms’je van aflevering. Ach houdt het spannend! Have fun zodra je m hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
rp1980 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:56:
gister de auto opgehaald.
Ging erg soepel. half uur te vroeg aanwezig maar de auto stond al klaar. Dit was niet voor iedereen zo. Sommigen moesten wachten tot ze geroepen werden.
Auto rijdt fantastisch! Succes voor degenen die nog moeten wachten
Gelukkig zijn er ook genoeg afleveringen die wel soepel lopen
Veel plezier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
De Dude schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:04:
[...]

wg 1 of 2? ;-) of niet Amsterdam? En inderdaad voor ons is het gewoon een enorme black box tot sms’je van aflevering. Ach houdt het spannend! Have fun zodra je m hebt
Rotterdam ;) die block box is toch wel jammer. Bij Alphabet staat nog doodleuk 15 november :F ik heb halverwege december een vakantie in de agenda staan dus ik hoop dat ik hem daarvoor nog mag ophalen. Anders wordt het iemand machtigen etc. wat ik toch wel jammer zou vinden.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik heb zojuist van Tesla te horen gekregen dat er een paar honderd auto's die klaargemaakt werden voor aflevering niet door de technische keuring zijn gekomen. Hiervoor zijn onderdelen besteld om dit te herstellen. Het zou gaan om een probleem met de accu. Bij onze klanten zijn er een aantal afleveringen naar achteren geschoven.

• jzoin2
T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:19:
Ik heb zojuist van Tesla te horen gekregen dat er een paar honderd auto's die klaargemaakt werden voor aflevering niet door de technische keuring zijn gekomen. Hiervoor zijn onderdelen besteld om dit te herstellen. Het zou gaan om een probleem met de accu. Bij onze klanten zijn er een aantal afleveringen naar achteren geschoven.
Klopt heb ik zojuist ook vernomen.

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:14

TCA?

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 23:00

Preaper

...

T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:19:
En mij vertelde ze net dat de boot door slecht weer te laat was, maar dat ze wel weer tijd gaan inwinnen door auto's direct van ZEE te transporteren naar Amsterdam.

Heeft iemand hier al een volle smoesen bingo kaart?

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Preaper schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:29:
[...]

En mij vertelde ze net dat de boot door slecht weer te laat was, maar dat ze wel weer tijd gaan inwinnen door auto's direct van ZEE te transporteren naar Amsterdam.

Heeft iemand hier al een volle smoesen bingo kaart?
Dat klopt wel, de JA heeft een storm ontweken en was daardoor wat later in ZEE. Die accuproblemen komen daar zo te lezen nog eens bovenop (of dat waren nog auto's van de GP)

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
@Markboss

Heb jij de RN in je Secundair Tesla account ontvangen of heb je hem opgevraagd?

• Markboss
Tammestein schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:41:
@Markboss

Heb jij de RN in je Secundair Tesla account ontvangen of heb je hem opgevraagd?
Opgevraagd bij Tesla, waar ik toevallig iemand aan de lijn kreeg die ook in het Fleetsales systeem kon. Als ik haar niet aan de lijn had gekregen was het denk ik niet gelukt. In mijn account zie ik nog steeds niets, geen RN koppeling dus en niets te volgen. Dat komt volgens Tesla pas ná levering.

• eikrur
Omdat ik altijd al het braafste jongetje van de klas was, heb ik keurig netjes mijn auto ingevuld in het excel sheet, ik kan hem echter nu niet meer terug vinden, kan iemand mij helpen, hoe kan die maar zo verdwijnen uit die sheet

• De Dude
Haha nee, één van de big4.

• Mege1110
  • Laatst online: 07-10-2022
eikrur schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:45:
Omdat ik altijd al het braafste jongetje van de klas was, heb ik keurig netjes mijn auto ingevuld in het excel sheet, ik kan hem echter nu niet meer terug vinden, kan iemand mij helpen, hoe kan die maar zo verdwijnen uit die sheet
Ik heb dit precies hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:34
Mege1110 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:46:
[...]

Ik heb dit precies hetzelfde!
staat er geen filter aan?

• Mege1110
  • Laatst online: 07-10-2022
Voor zover ik kan zien niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macedon
Shit happens als 500 mensen tegelijk aan één excel bestand mogen werken. Doe eens nog een keer alles in.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Markboss schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:33:
[...]

Dat klopt wel, de JA heeft een storm ontweken en was daardoor wat later in ZEE. Die accuproblemen komen daar zo te lezen nog eens bovenop (of dat waren nog auto's van de GP)
GP VINs hadden accuproblemen dacht ik. Dat waren nog MY2019 VINs als ik mij niet vergis. JA is MY2020, met VINs vanaf 01/11. Deze laatste groep mensen heeft pas afspraken vanaf de 27e

Verwijderd

itsyours2relive schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:51:
[...]

GP VINs hadden accuproblemen dacht ik. Dat waren nog MY2019 VINs als ik mij niet vergis. JA is MY2020, met VINs vanaf 01/11. Deze laatste groep mensen heeft pas afspraken vanaf de 27e
Volgens mij zijn ook bijna alle mensen die een VIN van 01/11 hebben verplaatst naar eerste week December. Ik zelf val 27/11 naar 4/12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon

Tot nu tu 17.000 TM3's in Nederland, dus dat 400 zegt me niet veel :P

Verwijderd

i have the exact same situation.
VIN : 8/11.
email : 19th Nov : Delivery will be b/w 26th Nov - 3rd Dec.
Still no confirmation SMS.
When i call Tesla, it is different answers everytime.
They gave me the License Plate number. still waiting for the Invoice and the final delivery time.

I hope to get it on the time they mentioned, :>

• eikrur
Nope

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
macedon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:54:
[...]

Tot nu tu 17.000 TM3's in Nederland, dus dat 400 zegt me niet veel :P
Hij bedoelt dat die ene werkgever op 1 dag al 400 Tesla's heeft besteld op 3 of 4 oktober. Wagenpark bij ons telt inmiddels meer dan 1000 elektrische auto's, waarvan meer dan 50% Tesla (s/3/x) en daar zitten die 400+ nog niet bij.. verre van originele auto hier dus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Markboss schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:02:
[...]

Hij bedoelt dat die ene werkgever op 1 dag al 400 Tesla's heeft besteld op 3 of 4 oktober. Wagenpark bij ons telt inmiddels meer dan 1000 elektrische auto's, waarvan meer dan 50% Tesla (s/3/x) en daar zitten die 400+ nog niet bij.. verre van originele auto hier dus 8)7
Serieus grote werkgever, met een wagenpark van minimaal 1400 auto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

reggydub76 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:04:
[...]

Serieus grote werkgever, met een wagenpark van minimaal 1400 auto's
Zal PWC wel zijn.. die streven naar volledig elektrisch wagenpark in 2025.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Tammestein schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:17:

Ik heb met mijn secundaire account afgelopen maandag een SMS gehad en gisteren mijn M3 afgehaald.
Dus dat kun je niet hard zeggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:15:
[...]

Zal PWC wel zijn.. die streven naar volledig elektrisch wagenpark in 2025.
ING heeft zo een zelfde initiatief. Gok dat er veel grote bedrijven hiernaar sturen.

Verwijderd

Nieuwe beheerpagina! Zier er goed uit.

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Wat is er veranderd...? hier alles nog hetzelfde!
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:26:
Nieuwe beheerpagina! Zier er goed uit.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
You don't have permission to access "http://www.tesla.com/" on this server.

weet niet of aan de site of aan mijn werk ligt

Model 3

• jenzcook
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-01-2024
jzoin2 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:10:
Was trouwens net aan het chatten met Tesla. Ze hadden mijn telefoonnummer niet ontvangen van de leasemaatschappij dus dat hebben ze nu handmatig toegevoegd in het systeem.
Welke LM heb je? Ik had dit ook. Meerdere malen contact gehad met tesla om te checken of telefoonnummer inderdaad was aangepast. Maar telkens was dit niet het geval. Geen 06 nummer in je account kan je lang wachten op een SMS.

Ik zelf heb er nog geen vertrouwen in dat het nummer is aangepast.

Iemand een tip?

M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
octoheid schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:19:
Zojuist een SMS
10-9 besteld
10-9 RN
?? VIN
14-11 SMS
28-11 15:30 geplande delivery

SR + Blue/White/Trekhaak/Aero
Gister ook een sms, afspraak verzet naar 4-12-2019.

Verwijderd

sknnr.nl schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:28:
Wat is er veranderd...? hier alles nog hetzelfde!

[...]
Ziet er strakker uit, alle documenten in het nederlands etc. En je auto details staan op de pagina ipv op de i te drukken.
.. huh snap hem al.. ik kan de app ook al openen. Zijn ze dan met mijn auto be,ig? Kan ik hem dan toch al ophalen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:42:
[...]

Ziet er strakker uit, alle documenten in het nederlands etc. En je auto details staan op de pagina ipv op de i te drukken.
.. huh snap hem al.. ik kan de app ook al openen. Zijn ze dan met mijn auto be,ig? Kan ik hem dan toch al ophalen?
Ik denk inderdaad dat ze er mee bezig zijn.
Pagina: 1 ... 202 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.