4/12 kreeg ik ook via de chat door. Nog geen sms ontvangen. Hopelijk gaat die dan ook deze week een keer komen.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:43:
Hier zojuist ook verlaat met een week. Nu 4/12 ophalen
Net SMS gekregen dat levering helaas is uitgesteld tot 5/12
eerste levering was voor 28/11
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Verwijderd
Dit is mijn tweede sms...floppyhoesje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:50:
[...]
4/12 kreeg ik ook via de chat door. Nog geen sms ontvangen. Hopelijk gaat die dan ook deze week een keer komen.
Hier ook sms van 28-11 naar 04-12. Initiele mail was met levering tussen 11 en 18 november. Ben bang dat er een hoop mensen niet in 2019 geleverd gaan krijgen.
Bellen is niet meer mogelijk, email reactie nihil... Waar kan ik die chat vinden want ik ben er helemaal klaar mee.
SMS:
Goedemiddag, Door de hoge volumes ondervinden we vertraging in het voltooien van de inspectie van uw nieuwe Tesla. We zullen uw voertuig grondig inspecteren. Uw levering is daarom gewijzigd naar 4/12 17:00 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord JA om uw afspraak te bevestigen, of NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen na 4/12. Excuses voor de vertraging. We zullen er alles aan doen om uw voertuig zo snel mogelijk te leveren.
SMS:
Goedemiddag, Door de hoge volumes ondervinden we vertraging in het voltooien van de inspectie van uw nieuwe Tesla. We zullen uw voertuig grondig inspecteren. Uw levering is daarom gewijzigd naar 4/12 17:00 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord JA om uw afspraak te bevestigen, of NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen na 4/12. Excuses voor de vertraging. We zullen er alles aan doen om uw voertuig zo snel mogelijk te leveren.
[ Voor 66% gewijzigd door jjonkie op 20-11-2019 18:03 ]
Als er nu al zoveel mensen worden verzet naar eerste week december die al langere tijd een VIN hebben, ben ik benieuwd hoeveel mensen ze moeten gaan teleurstellen straks.. Of de rest krijgt hun op 31/12 op naam gezette auto pas eind januari / februari (want eerste maand van het kwartaal doen ze vaak niet veel bij Tesla qua leveringen).
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Update:
Sinds gisteren/vandaag EINDELIJK!!!! een VIN nummer gekregen. Config; Standard Range Plus Black / Black 19” inch velgen.
3 oktober besteld en RN nummer.
De dame gaf aan dat me auto in zeebrugge staat, dat ze dat kon zien via de computer.
Wat kan ik nog meer met me vin nummer? Iets in de app van tesla misschien?
Sinds gisteren/vandaag EINDELIJK!!!! een VIN nummer gekregen. Config; Standard Range Plus Black / Black 19” inch velgen.
3 oktober besteld en RN nummer.
De dame gaf aan dat me auto in zeebrugge staat, dat ze dat kon zien via de computer.
Niets. Wachten op de levering.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:04:
[ Voor 35% gewijzigd door bottom line op 20-11-2019 18:06 ]
Iemand met een LP actieauto deze mail al ontvangen?Miepz78 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:09:
Zojuist ook de mail van Leaseplan ontvangen met onderwerp 'Spannend! Uw Tesla is onderweg!' en de melding dat Tesla verwacht 'm in 2019 te leveren. Yay. Lig ik in ieder geval op een goed stapeltje.
Misschien dat nog meer Leaseplanners de mail nu hebben ontvangen?
Verwijderd
Zolang ie maar op kenteken staat in 2019, levering in januari is mij ook best.Malt007 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:00:
Hier ook sms van 28-11 naar 04-12. Initiele mail was met levering tussen 11 en 18 november. Ben bang dat er een hoop mensen niet in 2019 geleverd gaan krijgen.
Zou me niet verbazen. Denk dat wij blij moeten zijn dat we nog redelijk safe zitten.Malt007 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:00:
Nee, niks.TESLAM3SR schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:06:
[...]
Iemand met een LP actieauto deze mail al ontvangen?
Het heeft echt zin om de zaak hier op te butsen door een persoonlijke leverings vertraging te insinueren dat andere hun wagen niet gaan krijgen.
Er is echt helemaal geen fundering voor die opmerkingen/beweringen. Laten we het bij de feiten houden en niet jou persoonlijk situatie projecteren op andere.
Jammer dat je bestelling vertraagd is, melding maken kan altijd niets mis mee, het is informatie.. je verhaal vervolgen met iets waar je absoluut geen informatie over hebt is niet nodig. Zorgt voor onnodige onrust en posts.
Er is echt helemaal geen fundering voor die opmerkingen/beweringen. Laten we het bij de feiten houden en niet jou persoonlijk situatie projecteren op andere.
Jammer dat je bestelling vertraagd is, melding maken kan altijd niets mis mee, het is informatie.. je verhaal vervolgen met iets waar je absoluut geen informatie over hebt is niet nodig. Zorgt voor onnodige onrust en posts.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ik heb ook nog steeds geen bericht, maar misschien kunnen we 'm dan alsnog samen ophalen
Verwijderd
Zou leuk zijn! Hoop dat ze het niet allemaal met krap hebben gepland dat andere ook worden vertraagd.Markovichi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:23:
[...]
Ik heb ook nog steeds geen bericht, maar misschien kunnen we 'm dan alsnog samen ophalen
Vandaag nog gebeld door de LM en een chauffeur voor mijn huidige auto aangeboden gekregen voor volgende week...
Hebben gewoon weer een weekje geduld.
Hier ook zojuist een sms gekregen met een nieuwe datum. Het was eerst 28-11 nu ook verplaatst naar 4-12
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Mee eens, maar tegelijkertijd is het wel enigszins verontrustend als er hele batches opeens een week later de auto pas kunnen ophalen. Neemt echter niet weg dat ze al op kenteken gezet kunnen worden. Wat dat betreft is er dus weinig om je zorgen over te maken.sknnr.nl schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:18:
Het heeft echt zin om de zaak hier op te butsen door een persoonlijke leverings vertraging te insinueren dat andere hun wagen niet gaan krijgen.
We gaan het wel zien uiteindelijk. Gisteren zijn er in ieder geval bijna 500 op kenteken gezet dus ze zijn wel lekker op dreef daar.
Ik snap die verontrusting zeker wel, echter kan je stukje terug in dit topic lezen dat de wagens in Zeebrugge zijn gelost ipv het geplande Amsterdam. Dat betekend heel wat wagens van Zeebrugge naar Amsterdam verplaatst moeten worden. Daarnaast ging Tesla ook verhuizen naar een groter terein op de Koopman Car Terminal omdat er niet genoeg plaats zou zijn voor de afleveringen.. Dit zullen ze ook op enig moment moeten doen. Daarnaast was er ook blijkbaar een qualiteits issues met 12v Accu`s..erik111erik schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:26:
[...]
Mee eens, maar tegelijkertijd is het wel enigszins verontrustend als er hele batches opeens een week later de auto pas kunnen ophalen. Neemt echter niet weg dat ze al op kenteken gezet kunnen worden. Wat dat betreft is er dus weinig om je zorgen over te maken.
We gaan het wel zien uiteindelijk. Gisteren zijn er in ieder geval bijna 500 op kenteken gezet dus ze zijn wel lekker op dreef daar.
Zeg niet dat het bovenstaande allemaal waar is, maar er zijn redenen genoeg om te bedenken waarom er hier een paar verplaatsingen zijn. Er zouden volgens berichten meer van 20.000 wagens moeten worden gelevered dit kwartaal, en 10 of 20 tal vertragingen is dan absoluut geen reden tot paniek.. volgens mij zie ik namelijk het aantal afleveringen per dag alleen maar toenemen.
Nogmaals, laten we het qua leveringen proberen bij de feiten te houden en geen paniek zaaien door een paar vertragingen.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Me2, heb geen actie auto, gewoon een normale bestellingTESLAM3SR schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:06:
[...]
Iemand met een LP actieauto deze mail al ontvangen?
[ Voor 12% gewijzigd door eenmans op 20-11-2019 18:39 ]
IT is what IT is
Sommige mensen hebben ook kerstvakantieplannen, he? We waren niet van plan onze kerstdagen te besteden op een auto die maanden geleden hebben besteld te wachtenBever! schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:36:
Zitten nog aardig wat dagen tussen 4 en 31 december.. Why panic
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Dit valt mee toch.jjonkie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:02:
Bellen is niet meer mogelijk, email reactie nihil... Waar kan ik die chat vinden want ik ben er helemaal klaar mee.
SMS:
Kwestie van mensen inhuren om het aantal inspecties op te voeren. Zolang de auto’s maar de boot op gaan en deze kant op komen maak ik me geen zorgen.
Precies wat Leaseplan nu doet. Die schakelt een extra bedrijf in en die ook de checks doet. Perfect.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:41:
[...]
Dit valt mee toch.
Kwestie van mensen inhuren om het aantal inspecties op te voeren. Zolang de auto’s maar de boot op gaan en deze kant op komen maak ik me geen zorgen.
[ Voor 0% gewijzigd door Tomas_ op 20-11-2019 18:46 . Reden: Het woordje “in” toegevoegd ]
Chatten wil in de avond niet, hier dezelfde mail. Levering nu precies in mijn vakantie, maar wel gereageerd met ja..bij mij wordt de auto gebracht.. Morgen ga ik bellen leveren ze maar mooi af bij de buren ofzo.. doet Post NL ook, ik durf wel aan dat de buren de auto in ontvangst nemenjjonkie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:02:
SMS:
Kom je terug van vakantie, staat er 2000 km op de teller. LolWalterWh schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:50:
[...]
Chatten wil in de avond niet, hier dezelfde mail. Levering nu precies in mijn vakantie, maar wel gereageerd met ja..bij mij wordt de auto gebracht.. Morgen ga ik bellen leveren ze maar mooi af bij de buren ofzo.. doet Post NL ook, ik durf wel aan dat de buren de auto in ontvangst nemen![]()
Chatten wil in de avond niet, hier dezelfde mail. Levering bij mij ook week naar achter, maar heb wel gereageerd met ja..bij mij wordt de auto gebracht.. Morgen ga ik bellen, leveren ze e auto maar mooi af bij de buren ofzo.. doet Post NL ook, ik durf wel aan dat de buren de auto in ontvangst nemenjjonkie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:02:
SMS:
Dan moet ik nog 148000 km rijden om weer een nieuwe te bestellen, en tegen die tijd zal ik deze ellende allang weer vergeten zijn hoop ikTomas_ schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:51:
[...]
Kom je terug van vakantie, staat er 2000 km op de teller. Lol
16 werkdagen zitten daar tussen, zo veel is dat niet. En je ziet nu al dat de datum steeds opschuift. Boot die omkeerd, verhuizingen, defecten, inspecties etc.Bever! schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:36:
Zitten nog aardig wat dagen tussen 4 en 31 december..
[ Voor 45% gewijzigd door Mr.RMM op 20-11-2019 18:59 ]
Verwijderd
Ik krijg hier al een beetje last van FOMO nu ik dit allemaal lees en nog steeds geen VIN heb na 2 maanden...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2019 19:16 ]
Ik begin door al die berichten wel een beetje bang te worden dat model 3 P mensen 2019 leveringen kunnen gaan vergeten. Mensen die 1 november een VIN hadden hebben nu al uitstel van levering tot 4 december. Dan moet de hele batch van 19 november nog en daarna misschien de P’s. Gek genoeg begrijpen ze bij tesla wel dat nederland een bijtellingland is, maar niet dat het bijtellingsverschil redelijk is tussen een model 3 SR en de P..
Lekker dan.... om 17.34 ook een sms ontvangen met uitstel levering omdat ze door de hoge volumes vertraging oplopen met de inspecties. Levering is van 27-11 naar 05-12 om 17u gegaan!! Daar gaat sinterklaas avond met het gezin. Tegen de kinderen gezegd dat ze maar een briefje in de schoen doen dat sinterklaas een dagje eerder moet komen...Zeer vervelend dit
RN 25-9
VIN 1-11
Ik verwacht echt dat er veel mensen niet meer geleverd krijgen in december. Als ze het nu al niet aan kunnen.....
RN 25-9
VIN 1-11
Ik verwacht echt dat er veel mensen niet meer geleverd krijgen in december. Als ze het nu al niet aan kunnen.....
[ Voor 13% gewijzigd door rpcrobbie op 20-11-2019 19:21 ]
Loop nou niet zo’n paniek te zaaien alsjeblieft ..marco208 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:16:
Ik begin door al die berichten wel een beetje bang te worden dat model 3 P mensen 2019 leveringen kunnen gaan vergeten. Mensen die 1 november een VIN hadden hebben nu al uitstel van levering tot 4 december. Dan moet de hele batch van 19 november nog en daarna misschien de P’s. Gek genoeg begrijpen ze bij tesla wel dat nederland een bijtellingland is, maar niet dat het bijtellingsverschil redelijk is tussen een model 3 SR en de P..
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Gisteren mijn tesla model x opgehaald in Tilburg. De levering ging erg snel en er werd nauwelijks dingen uitgelegd. Zag in de hal 2 of 3 model 3's. De rest van de auto's die er stonden waren van het type model x en model s .
Zie jij het logisch gezien nog gebeuren? Hoogstens als ze snel alles op kenteken zetten en daarmee de bijtelling verandering vermijden voor 2020. Levering begin januariDennusB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:20:
[...]
Loop nou niet zo’n paniek te zaaien alsjeblieft ..
Ze zijn niet voor niets aan het verhuizen. Misschien huren ze nog Ff een paar honderd goedkope mensen in om alles uit te leverenmarco208 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:22:
[...]
Zie jij het logisch gezien nog gebeuren? Hoogstens als ze snel alles op kenteken zetten en daarmee de bijtelling verandering vermijden voor 2020. Levering begin januari
Verwijderd
😂, gaat lekker zo he..Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:46:
Wauw. Wat een rot verplaatsingen allemaal! Mijn afspraak staat op 27ste. Ik zal de huidige auto iets langer aanhouden dus...
Hoop niet op vertraging
Jullie gezeur even relativeren:
Er zijn er zat hier zonder VIN of enige vorm van garantie dat ze de auto voor 01-01 gaan ontvangen. Zij/wij zouden zo tekenen voor dat vervelende smsje dat je de auto een paar dagen later ontvangt.
Er zijn er zat hier zonder VIN of enige vorm van garantie dat ze de auto voor 01-01 gaan ontvangen. Zij/wij zouden zo tekenen voor dat vervelende smsje dat je de auto een paar dagen later ontvangt.
AmenfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:30:
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Tsss....achteraan sluiten mannen:Boterham71 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:28:
[...]
Ik zit nog voor jou maat.![]()
RN109441xxx
RN109438xxx

LP heeft vandaag een mailtje gestuurd dat ze zelf de auto zullen brengen zodat ik niet helemaal naar A'dam hoef als ie wordt afgeleverd.
SMS proces blijft echter wel gehandhaafd.
Ik zal echter zelf de auto willen gaan halen, nu we toch al zo ver zijn, wil ik dit bijzondere afhaal moment ook zelf gaan ervaren...:)
datum is trouwens nog niet bekend..
SMS proces blijft echter wel gehandhaafd.
Ik zal echter zelf de auto willen gaan halen, nu we toch al zo ver zijn, wil ik dit bijzondere afhaal moment ook zelf gaan ervaren...:)
datum is trouwens nog niet bekend..
Helemaal mee eens. Wat een gezeur en gemopper in deze groep met je eerste wereld problemen. Bestel dan geen Tesla of begin je eigen "Het grote Tesla ik heb een VIN maar toch graag zeuren topic".fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:30:
Ja inderdaad en dat sluit aan op onderstaande bericht. Ga geen risico nemen om hem niet meer geleverd te krijgen dit jaar.Sandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:34:
[...]
Denk dat je kinderen het minder erg vinden als Sinterklaas een dagje eerder komt dan hoe jij het vindt als je auto pas in 2020 komt 😉
Omdat ik de prioriteit bij levering dit jaar heb, wil niet zeggen dat ik het niet zeer vervelend mag vinden.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:33:
[...]
Je hoeft de auto niet op Sinterklaasavond op te halen. Kwestie van prioriteiten stellen.
Verwijderd
Er wordt alleen gemeld dat de levering vertraagd is door mensen. Weinig gezeur.metstijl schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:37:
[...]
Helemaal mee eens. Wat een gezeur en gemopper in deze groep met je eerste wereld problemen. Bestel dan geen Tesla of begin je eigen "Het grote Tesla ik heb een VIN maar toch graag zeuren topic".
Volgens mij ook niet heel gek op een leverings forum
Uiteindelijk gaat het om €2000 bruto per jaar dat je meer gaat betalen aan bijtelling. In het geval van een eigen bijdrage hebt mag je die daar nog van aftrekken.
Wat mij betreft is die €1000 die het mij netto meer gaat kosten per jaar niet zo'n probleem. Wil gewoon zsm die m3p hebben 😁
Wat mij betreft is die €1000 die het mij netto meer gaat kosten per jaar niet zo'n probleem. Wil gewoon zsm die m3p hebben 😁
3MP / Pearl white / black / FSD / VIN: 27 nov
En dat niet alleen.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:30:
Het is 1!!!!!!!!! maand!!!!!!! geleden dat de deadline is afgelopen voor gegarandeerde aflevering.
Sinds die datum zijn er slechts 2 boten aangekomen in Europa met auto's voor de volledige Europese markt -> notabene vertrokken uit SF voordat de deadline afgelopen was. Met de Jasper Arrow erbij, die gisteren is aangekomen, staan er nog minstens 5 boten gepland met levering van M3's.
Dus iedereen die nu zijn auto al heeft, heeft toen geluk dat die auto's op de niet voorziene boten stond.
De boten die nu gaan komen zullen alle bestellingen perfect hebben opgevolgd en iedereen bevoorraden. M3P's, LR AWD, SR+, in paars, rood, blauw, wit en groen interieur
Maar nu met enkele melkers die geen VIN hebben, en verplaatsing sms'en zien verschijnen, is de wereld te klein geworden. 1 maand geleden besteld, nog anderhalf maand te gaan, en het gaat niet lukken. Want op 3 weken kan je echt niet veel doen.... Er is een reden waarom Tesla nu enkele dagen pauze pakt. Kans is groot dat het privévliegtuig 10x heen en weer vliegt om 200 extra werknemers te voorzien vanuit Amerika om alles klaar te krijgen.
Weet je wat, contacteer anders al direct je advocaat om Tesla verantwoordelijk te stellen voor je levering in 2020. Als je het toch zo goed weet.
Echt geen enkel idee wat voor logistiek gigantisch werk dit inhoudt..
Tesla belooft levering in 2019.
Wel, als er 1 bedrijf is die iets belooft en daarna ook verwezenlijkt, ik zet al mijn geld in op Tesla/Elon Musk.
Wachten op een VIN kost geen moeite, kan me voorstellen dat mensen het enorm irritant vinden om afspraken verzet te zien worden, dat heeft namelijk impact op real life.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat is dan wel jouw persoonlijke luxeSandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:45:
Uiteindelijk gaat het om €2000 bruto per jaar dat je meer gaat betalen aan bijtelling. In het geval van een eigen bijdrage hebt mag je die daar nog van aftrekken.
Als je een auto van €50k-€70k kan rijden en leasen, dan kan je die €2000 ook wel in de staatskas stoppen. Je krijgt toch al genoeg subsidie van de staat.Sandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:45:
Ik heb netjes besteld eind oktober met leverdatum december. Aan hun de uitdaging om het te regelen.
5 jaar red ik niet met de kilometers die ik rijd. En ook met 8% zit ik nog ruim onder m'n huidige bijtelling. Snap dat dat niet voor iedereen geldt overigens 🙄Mesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:57:
[...]
Dat is dan wel jouw persoonlijke luxe5000€ over de volle leasetermijn door het putje als je een paar dagen te laat ben, daar kun je genoeg andere leuke dingen mee doen.
Terugverdienen door wat Tesla aandelen te kopen (of short gaan 😉)?
Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen bij 8% niet meer aantrekkelijk is (lees: financieel haalbaar) om een Tesla te leasen. En dan is het wel erg zuur als hij dit jaar niet geleverd wordt. Denk dat je er bij de leasemaatschappij dan wel aan vast zitLandon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:00:
[...]
Als je een auto van €50k-€70k kan rijden en leasen, dan kan je die €2000 ook wel in de staatskas stoppen. Je krijgt toch al genoeg subsidie van de staat.
Ik heb netjes besteld eind oktober met leverdatum december. Aan hun de uitdaging om het te regelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sandervanp op 20-11-2019 20:06 ]
Erg vervelend voor jou, en alle anderen die een datum verplaatsing hebben moeten incasseren.rpcrobbie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:20:
Alleen willen jullie stoppen met het nutteloos stemming maken over wat er nog wel en niet geleverd kan worden dit jaar. Jullie weten het niet, waarom dan degenen die überhaupt nog niets hebben gehoord een vervelend gevoel aanpraten. Dank.
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Dan gaan ze toch lekker op 22% rijden? Ik bedoel wat is t probleem zeg...Sandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:05:
[...]
Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen bij 8% niet meer aantrekkelijk is (lees: financieel haalbaar) om een Tesla te leasen. En dan is het wel erg zuur als hij dit jaar niet geleverd wordt. Denk dat je er bij de leasemaatschappij dan wel aan vast zit
Helemaal mee eens, maar waarom dan al die paniek over het nog leveren in 2019? 😉x280 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:06:
[...]
Financieel haalbaar ? Gast het gaat om tientjes werk per maand, geen duizenden euro's. Als het niet haalbaar is heb je hier ook niets te zoeken.
Bij een Performance kan het +-130 Euro netto per maand verschil betekenen, dat zijn geen paar tientjes. Nou kan iemand die een Performance bestelt dat naar mijn mening alsnog wel missen, maar x 12 maanden x een leasetermijn is dat toch een aanzienlijk bedrag. Levering in 2019 is daarom voor iedereen belangrijk, maar financieel haalbaar zal inderdaad wel meevallen.x280 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:06:
[...]
Financieel haalbaar ? Gast het gaat om tientjes werk per maand, geen duizenden euro's. Als het niet haalbaar is heb je hier ook niets te zoeken.
En als het financieel niet haalbaar is bij levering in 2020, dan kan je de Tesla altijd nog annuleren en voor een Zoë gaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik ga even op directlease kijken naar een standaard model 3 performance. 5 jaar a 10.000 km per jaar 822€ per maand. Dat is niet niks, als je dat kan besteden als leasebudget moet er iets verkeerds zijn wil je geen 130 extra netto " tientjes werk " noemen. We hebben het over een auto van 65k euro.Taro schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:10:
[...]
Bij een Performance kan het +-130 Euro netto per maand verschil betekenen, dat zijn geen paar tientjes. Nou kan iemand die een Performance bestelt dat naar mijn mening alsnog wel missen, maar x 12 maanden x een leasetermijn is dat toch een aanzienlijk bedrag. Levering in 2019 is daarom voor iedereen belangrijk, maar financieel haalbaar zal inderdaad wel meevallen.
En als het financieel niet haalbaar is bij levering in 2020, dan kan je dit altijd nog annuleren en voor een Zoë gaan.
Nevermind, vandaag geprobeerd om mijn LM / lease broker te bellen om meer info. Maar kreeg de juiste gast niet aan de lijn. Hij zou mij terug bellen maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan.
Taro schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:10:
[...]
Bij een Performance kan het +-130 Euro netto per maand verschil betekenen, dat zijn geen paar tientjes. Nou kan iemand die een Performance bestelt dat naar mijn mening alsnog wel missen, maar x 12 maanden x een leasetermijn is dat toch een aanzienlijk bedrag. Levering in 2019 is daarom voor iedereen belangrijk, maar financieel haalbaar zal inderdaad wel meevallen.
En als het financieel niet haalbaar is bij levering in 2020, dan kan je de Tesla altijd nog annuleren en voor een Zoë gaan.
€130 netto per maand? In die belastingschijf wil ik ook wel zitten 😂Taro schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:10:
[...]
Is de VIN regen opgehouden?
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Iedereen heeft zijn eigen portemonnee. Een beetje respect, graag.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Verwijderd
Het boeit imho niet of het 10-130 Euro per maand is, als je het kunt voorkomen zou dit uiterst wenselijk zijn. Ik gun het de fiscus, maar mijzelf (ongeacht inkomen, kunnen missen, etc.) nog véél meer. Enfin, ik ga er geen potje om zitten grienen als het niet lukt voor oud en nieuw, maar heb er dan wel flink de balen van. Gas op die lollie Tesla 🤭
Voor 1-1
4% van 50K = 2.000
22% van 15K = 3.300
je telt dus 5.300 per jaar bij je inkomen op. zit je in 50% tarief dan betaal je dus netto € 2.650 netto per jaar. Over 5 jaar lease is dat 13.250 bijtelling.
Na 1-1
8% van 45K = 3.600
22% van 20K = 4.400
Je telt dus 8.000 per jaar bij je inkomen op. Zit je in 50% tarief dan betaal je dus netto 4.000 per jaar. Over 5 jaar lease is dat 20.000
Verschil: € 6.750 netto.
Zit je niet in de 50% dan gaat er ongeveer 20% vanaf, dus nog steeds veel geld.
Ik vind het geen kleingeld. Los van wat andere daarvan vinden, maar ik vind levering voor 1-1 dus wel erg belangrijk.
4% van 50K = 2.000
22% van 15K = 3.300
je telt dus 5.300 per jaar bij je inkomen op. zit je in 50% tarief dan betaal je dus netto € 2.650 netto per jaar. Over 5 jaar lease is dat 13.250 bijtelling.
Na 1-1
8% van 45K = 3.600
22% van 20K = 4.400
Je telt dus 8.000 per jaar bij je inkomen op. Zit je in 50% tarief dan betaal je dus netto 4.000 per jaar. Over 5 jaar lease is dat 20.000
Verschil: € 6.750 netto.
Zit je niet in de 50% dan gaat er ongeveer 20% vanaf, dus nog steeds veel geld.
Ik vind het geen kleingeld. Los van wat andere daarvan vinden, maar ik vind levering voor 1-1 dus wel erg belangrijk.
Hoeveel tientjes? Voor mij 10, oftewel 100 euri per maand. Kan ik betalen, maar dat zou ik er niet voor over hebben. Wel willens en wetens het risico genomen dat Tesla hun belofte wellicht niet waar kan maken, maar toch... het gaat wel over een behoorlijk verschil.x280 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:06:
[...]
Anyway, laat we aub stoppen met elkaar's 'leed' te bagatelliseren.. Je mag best balen van de gang van zaken, of je het nu hebt over uitgestelde afspraken of dat je bang bent hem niet meer voor 2020 op kenteken te krijgen..
Guys, volgens mij hebben we allemaal een auto besteld om het zo snel mogelijk geleverd te krijgen, de grote gemene deler is dat we hem het liefst allemaal voor 01-01 ontvangen. Zullen we zo eensgezind blijven en zullen we ook deze financiële discussie weer parkeren.
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Goed idee, terug naar de speculaties over VINs en wanneer die uitgedeeld zouden wordenMajo03 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:26:
Guys, volgens mij hebben we allemaal een auto besteld om het zo snel mogelijk geleverd te krijgen, de grote gemene deler is dat we hem het liefst allemaal voor 01-01 ontvangen. Zullen we zo eensgezind blijven en zullen we ook deze financiële discussie weer parkeren.
Iemand nog nieuwe theorieën? 😇
Ja, op het moment dat de boot vertrekt uit SF?Sandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:28:
[...]
Goed idee, terug naar de speculaties over VINs en wanneer die uitgedeeld zouden worden
Iemand nog nieuwe theorieën? 😇
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie hier al 500 pagina's aan vol kunnen maken...Dan kunnen we wel voor elke leasebak een topic aanmaken.
Ik wacht gewoon lekker geduldig op m'n M3, die komt heus wel. In 2019.
Hoeveel is tijd is de Tweaker kwijt aan dit topic door constant de nieuwe posts te lezen? Waarom zijn jullie zo gefixeerd bezig? Don't get it.. :-)
(PS: ondertussen maar even op AliExpress zitten shoppen voor een Wireless Charge Pad en Armrest Organizer. Tegen de tijd dat die er zijn, is de M3 er ook wel)
Ik wacht gewoon lekker geduldig op m'n M3, die komt heus wel. In 2019.
Hoeveel is tijd is de Tweaker kwijt aan dit topic door constant de nieuwe posts te lezen? Waarom zijn jullie zo gefixeerd bezig? Don't get it.. :-)
(PS: ondertussen maar even op AliExpress zitten shoppen voor een Wireless Charge Pad en Armrest Organizer. Tegen de tijd dat die er zijn, is de M3 er ook wel)
[ Voor 18% gewijzigd door -Muncky- op 20-11-2019 20:34 ]
Yes Yes Yes...
30/8 bestelling gedaan bij LM (Alphabet)
5/9 besteld door LM
9/9 RN nummer RN109572xxx
20/11 VIN nummer bekend in account
29/11 Expected Arrival Amsterdam
2nd week december delivery....
LR, Midnight Silver / Zwart / 18" aero
5/9 besteld door LM
[ Voor 15% gewijzigd door Louis op 20-11-2019 20:37 . Reden: aanpassen.... ]
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Ik hoop eigenlijk dat Tesla helemaal stopt met het toekennen van een VIN op de broncode, lekker allemaal wachten totdat je vanzelf wat van hun hoort, netals bij elk andere auto merk.
Ze weten natuurlijk al welke VINs er de boot op gaan voor ze deze gaan laden. En dat zal redelijk afgestemd zijn met wat er is besteld. Zou het toch niet zo kunnen zijn dan dat is vóór de boot vertrekt uit SFO? 😇rpcrobbie schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:30:
[...]
Ja, op het moment dat de boot vertrekt uit SF?![]()
Gaat al snel om 12 van die tientjes per maand voor LR.x280 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:06:
[...]
Verwijderd
nee die hadden ze nog niet. Wel raar want van de meeste weten ze die al.Canster schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:24:
[...]
Wel al je kenteken gekregen ? Die is denk ik al bekend
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp, is de huidige status als volgt:
- Mensen die een VIN hebben gekregen tot en met 01-11 hebben een afleverafspraak die verzet is naar de week van 04-12
- Iedereen die een VIN na 01-11 heeft gekregen, heeft nog geen SMS gehad
Klopt dit een beetje? Omdat ik zelf een VIN heb gekregen op 08-11..
- Mensen die een VIN hebben gekregen tot en met 01-11 hebben een afleverafspraak die verzet is naar de week van 04-12
Verwijderd
Iemand een idee wat glovis Sirius in hemelsnaam aan het doen is? En wanneer we deze in Zeebrugge mogen verwachten?
Ik hoop dat er een keer veel trekhaak LR’s worden uitgeleverd
Ik hoop dat er een keer veel trekhaak LR’s worden uitgeleverd
Welke informatie heb jij over de Glovis Sirius waardoor je je zorgen maakt?Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:54:
Iemand een idee wat glovis Sirius in hemelsnaam aan het doen is?
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:54:
Nee ik kan hem 29-11 afhalen
Nee ik kan hem 29-11 afhalen
LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak
kloptVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:54:
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Hoe weet je de levering in Amsterdam en uitlevering 2de week december? Ik heb alleen de VIN sinds gisteravond... ook blij mee trouwens 
Louis schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:35:
Yes Yes Yes...
5/9 besteld door LM
[ Voor 5% gewijzigd door dre73 op 20-11-2019 21:06 ]
SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
Verwijderd
Hier ook vin 8 november en via de telefoon vertelde hij mij dat we eind deze week of begin volgende week wat zouden gaan horen. Dus afwachten maarVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:54:
1/11 vin, geen sms tot op heden. Er zijn meerdere 1/11 vinners zonder sms.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:54:
[ Voor 4% gewijzigd door floppyhoesje op 20-11-2019 21:10 ]
Toch niet helemaal.. Een Performance op 40.000km per jaar voor 60 maanden kost ca. 1000 euro excl. "brandstof", gelijk aan ongeveer 1100 incl. de stroom.x280 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:13:
[...]
Ik ga even op directlease kijken naar een standaard model 3 performance. 5 jaar a 10.000 km per jaar 822€ per maand. Dat is niet niks, als je dat kan besteden als leasebudget moet er iets verkeerds zijn wil je geen 130 extra netto " tientjes werk " noemen. We hebben het over een auto van 65k euro.
Nevermind, vandaag geprobeerd om mijn LM / lease broker te bellen om meer info. Maar kreeg de juiste gast niet aan de lijn. Hij zou mij terug bellen maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan.
Een A-Klasse Sedan AMG-line van 45k kost misschien 800 euro per maand maar verbruikt ook 300 euro aan brandstof.
M.a.w. er zijn veel meer mensen die een stekkerauto van 60-65k kunnen leasen dan een diesel of benzine auto in die categorie. Bovendien betalen veel mensen denk ik het verschil tussen de leaseprijs en het leasebudget als eigen bijdrage, dat kan omdat de bijtelling zo laag is.
Juist goed een beetje transparantie. Hopelijk gaan meer bedrijven ook doen. Hoe meer transparantie je hebt hoe minder frustratie. En minder corruptie.Landon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:35:
Ik hoop eigenlijk dat Tesla helemaal stopt met het toekennen van een VIN op de broncode, lekker allemaal wachten totdat je vanzelf wat van hun hoort, netals bij elk andere auto merk.
Verwijderd
Balen net sms ook verplaatst van 27 nov naar 5 dec😡
Goedemiddag, Door de hoge volumes ondervinden we vertraging in het voltooien van de inspectie van uw nieuwe Tesla. We zullen uw voertuig grondig inspecteren. Uw levering is daarom gewijzigd naar 5/12 11:30 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord JA om uw afspraak te bevestigen, of NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen na 5/12. Excuses voor de vertraging. We zullen er alles aan doen om uw voertuig zo snel mogelijk te leveren. Uw Tesla Delivery Team. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
Goedemiddag, Door de hoge volumes ondervinden we vertraging in het voltooien van de inspectie van uw nieuwe Tesla. We zullen uw voertuig grondig inspecteren. Uw levering is daarom gewijzigd naar 5/12 11:30 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Antwoord JA om uw afspraak te bevestigen, of NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen na 5/12. Excuses voor de vertraging. We zullen er alles aan doen om uw voertuig zo snel mogelijk te leveren. Uw Tesla Delivery Team. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
Hoe minder frustratie? Dan snap ik niet dat er niet voor alle elektrische auto's een topic als dit is, dat net zo actief is als dit topic 🙄macedon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:17:
[...]
Juist goed een beetje transparantie. Hopelijk gaan meer bedrijven ook doen. Hoe meer transparantie je hebt hoe minder frustratie. En minder corruptie.
En als je gewoon goed contact hebt met je dealer dan belt die je gewoon als er een vin bekend is hoor. Is in ieder geval mijn ervaring
Maar transparantie altijd +1
Dit forum gaat over de levertijd van je Tesla en de manier waarop dit wordt ervaren. Het valt me op dat wanneer mensen zich hier kritisch over uit laten zich zorgen maken of zich ergeren aan diverse zaken als het continu verplaatsen van een afspraak, gebreken tijdens en na aflevering etc. etc, er steeds weer dezelfde mensen zijn die vanuit een zich zelf opgelegde moraliteit menen te mogen roeptoeteren dat je niet moet "zeiken", je maar een andere auto had moeten kopen of lollig bedoelde posts plaatsen. Ik zou juiste tegen deze figuren willen zeggen als jullie je ergeren aan posts die wel degelijk hout snijden hoepel dan zelf op en bespaar ons jullie ongevraagde reacties. Ook het bagatelliseren van een zeer forse financiële consequentie wanneer de auto onverhoopt in 2020 wordt geleverd vind ik erg ongepast.
Als je snapt waarom iets gebeurt dan erger je minder. Bijvoorbeeld ik zie een gast in de excel met de zelfde configuratie als ik, hetzelfde besteldatum (wel latere RN datum, maar dat zegt niet veel want we zijn allebei van LM en er is wat vertraging in de communicatie) en hij heeft al een afspraak in week 49 en ik heb niet eens een VIN. Ik snap waarom iemand met een meer standaard configuratie die na mij besteld heeft al een afspraak heeft, maar de bovenste kan ik niet uitleggen en natuurlijk leidt tot frustratie.Sandervanp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:20:
[...]
Hoe minder frustratie? Dan snap ik niet dat er niet voor alle elektrische auto's een topic als dit is, dat net zo actief is als dit topic 🙄
En als je gewoon goed contact hebt met je dealer dan belt die je gewoon als er een vin bekend is hoor. Is in ieder geval mijn ervaring
Maar transparantie altijd +1
Als VIN tot levering zo 3-5 weken duurt, hoop ik dat de komende week nog veel mensen een VIN mogen ontvangen, anders zie ik het somber in.
Verwijderd
Verplaatsen van afspraak valt volgens mij onder levering..vontrapp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:23:
Dit forum gaat over de levertijd van je Tesla en de manier waarop dit wordt ervaren. Het valt me op dat wanneer mensen zich hier kritisch over uit laten zich zorgen maken of zich ergeren aan diverse zaken als het continu verplaatsen van een afspraak, gebreken tijdens en na aflevering etc. etc, er steeds weer dezelfde mensen zijn die vanuit een zich zelf opgelegde moraliteit menen te mogen roeptoeteren dat je niet moet "zeiken", je maar een andere auto had moeten kopen of lollig bedoelde posts plaatsen. Ik zou juiste tegen deze figuren willen zeggen als jullie je ergeren aan posts die wel degelijk hout snijden hoepel dan zelf op en bespaar ons jullie ongevraagde reacties. Ook het bagatelliseren van een zeer forse financiële consequentie wanneer de auto onverhoopt in 2020 wordt geleverd vind ik erg ongepast.
Auto's kunnen in 2019 op kenteken worden gezet en pas januari worden uitgeleverd.. blijft de bijtelling 4%
Verwijderd
Als kenteken op 2019 komt maakt het niet uit.. levering kan best januari zijn..Mr.RMM schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:31:
Als VIN tot levering zo 3-5 weken duurt, hoop ik dat de komende week nog veel mensen een VIN mogen ontvangen, anders zie ik het somber in.
Ik voel me aangesproken 😇vontrapp schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:23:
Volgens mij is het zo dat iedereen zijn mening mag geven, iedereen zijn situatie is anders en dus zullen de meningen verschillen. Ongevraagde reacties bestaan niet in een topic. Sommige zul je het niet mee eens zijn en daarop kun je (met respect) reageren. Mocht het zijn dat ik iemand heb gekwetst dan hoor ik dat graag. Ik ervaar jou post als erg onprettig, als ik mijn mening geef en jij bent het er niet mee eens moet ik maar ophoepelen? Overigens heb ik nooit gezegd dat mensen maar moeten ophoepelen. Vind het erg vermakelijk om alle frustratie te lezen 😊
En ik ben ervan overtuigd dat we allemaal onze auto in 2019 op kenteken hebben, maar misschien wel pas in 2020 ophalen. Je moet natuurlijk wel op tijd besteld hebben.
Ai, gevoelige snaar ?metstijl schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:37:
[...]
Helemaal mee eens. Wat een gezeur en gemopper in deze groep met je eerste wereld problemen. Bestel dan geen Tesla of begin je eigen "Het grote Tesla ik heb een VIN maar toch graag zeuren topic".
Het is wellicht zeuren en ja ik wil ook graag die 4 procent bijtelling maar als zelfstandige krijg ik em helaas niet in de schoot geworpen en mag ik de auto gewoon zelf betalen. Ik heb nog niet eerder een dergelijk bedrag afgetikt voor een auto en verwacht echt geen rode loper of een boeket bloemen. Ik weet wat ik heb gekocht en daar zit geen poespas bij maar ik mag toch wel verwachten dat men gewoon afspraken nakomt ? Of dat er sprake is van 2 richting communicatie ? Een SMS met de boodschap "take it or leave it" is wellicht voor de lease rijder acceptabel maar ik heb er moeite mee...
Mijn witte parel staat lekker thuis aan de laadpaal. Ik hoef hier niet meer mee te lezen. Reviews genoeg gezien hoe het gaat, dus daar ga ik geen tijd aan wagen.
Ik heb echter nog niet gelezen dat het ook wel eens mis kan gaan als je daar eenmaal bent. Ik heb 4 en half uur in die &%*(&%^*& tent gezeten. Merendeel gaat goed hoor, maar ik was niet de enige. Ik denk dat het vooral aan de late tenaamstelling van het kenteken lag maar een echte reden heb ik niet gehoord. Helaas ook nog een kras op de wielkast en een frunk die niet helemaal lekker eruit ziet. Verder leuk speelgoed, maar met mijn Mercedes C350e geen enorme wereld van verschil.
Ik heb mijn frustratie niet aan het personeel daar geuit. Dat heeft geen zin en die doen hun best. Er was iemand ook fanatiek foto's aan het nemen, maar niet iedereen hoeft op internet. Denk daar ook aan.
Iedereen succes met het wachten en laat je niet gek maken hier. Komt goed. Echt waar. En zo niet, het is een auto he. Zijn ook mensen die op een nieuwe nier wachten ....
Ik heb echter nog niet gelezen dat het ook wel eens mis kan gaan als je daar eenmaal bent. Ik heb 4 en half uur in die &%*(&%^*& tent gezeten. Merendeel gaat goed hoor, maar ik was niet de enige. Ik denk dat het vooral aan de late tenaamstelling van het kenteken lag maar een echte reden heb ik niet gehoord. Helaas ook nog een kras op de wielkast en een frunk die niet helemaal lekker eruit ziet. Verder leuk speelgoed, maar met mijn Mercedes C350e geen enorme wereld van verschil.
Ik heb mijn frustratie niet aan het personeel daar geuit. Dat heeft geen zin en die doen hun best. Er was iemand ook fanatiek foto's aan het nemen, maar niet iedereen hoeft op internet. Denk daar ook aan.
Iedereen succes met het wachten en laat je niet gek maken hier. Komt goed. Echt waar. En zo niet, het is een auto he. Zijn ook mensen die op een nieuwe nier wachten ....
And Bob's your uncle ...
Klopt, zo heb ik vorig jaar nog een 14% diesel kunnen krijgen die december 2014 op kenteken is gezet.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:31:
[...]
Verplaatsen van afspraak valt volgens mij onder levering..
Auto's kunnen in 2019 op kenteken worden gezet en pas januari worden uitgeleverd.. blijft de bijtelling 4%
Vandaag kwam er iemand naar mijn auto toe, met mijn RDW formulier (kenteken, naam, mijn adres). Wat bleek, zijn vrouw had dezelfde achternaam en dezelfde voorletter als mij. Haar RN nummer, was datzelfde nummer als mij, met de zelfde tijd een afspraak bij een andere lease maatschappij. Gelukkig was haar tesla wit en die van mij grijs. Ik hoop dat ze er nog een hebben weten te koppelen voor die meneer!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mag het weer ontopic alsjeblieft? Ik heb zo’n gevoel dat er een time-out aan gaat komen. Lees alsjeblieft de regels, ze zijn er niet voor niets.
Ontopic: iemand nog een vin ontvangen? Volgens mij is er geen batch uit gegaan.
Ontopic: iemand nog een vin ontvangen? Volgens mij is er geen batch uit gegaan.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Check.. in mijn geval benzineLandon schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:36:
Ik hoop stiekem dat de mijne zelfs in 2020 komt, kan ik eind van het jaar nog even vuurwerk halen met een diesel. Ha.
Ik zie in mijn account ook opeens een leverdatum van 4 dec ipv 27 nov. maar ontvang er geen sms of emails van.
Ik objecteer, u eer.
Ik had vandaag iemand aan de lijn van Delivery-team NL en deze wist kon zien dat mijn VIN 29/11 arriveerde in Amsterdam.dre73 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:05:
Hoe weet je de levering in Amsterdam en uitlevering 2de week december? Ik heb alleen de VIN sinds gisteravond... ook blij mee trouwens![]()
[...]
Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision
Verwijderd
Voor de 3de keer verplaatst...nu 4 december.
Vin gekregen op 01/11 en kenteken is ook reeds bekend.
Vin gekregen op 01/11 en kenteken is ook reeds bekend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.