Model 3
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Bij mij staat 30 november als verwachte leverdatum in fleetagent van Alphabet.Tammestein schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:32:
[...]
Bij mij staat er ook nog steeds verwachte leverdatum 15 nov in de my Alphabet website.
M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet
Stond daar ooit iets anders bij jou? Bij mij nog altijd sinds dag 1: 15 november 2019jenzcook schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:31:
[...]
Bij mij staat 30 november als verwachte leverdatum in fleetagent van Alphabet.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Is dit in het verleden wel eens gebeurd?
Ja 26 oktober maar dat was mijn einde lease van huidige autoMarkboss schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:33:
[...]
Stond daar ooit iets anders bij jou? Bij mij nog altijd sinds dag 1: 15 november 2019
M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet
Verwijderd
26 sept besteld, 8 nov vin en eindfactuur. Geen mail of sms
Had ik met mijn huidige auto in 2016: 30 december 2016 op naam, 13 januari levering.Landon schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:34:
Hoe groot zal de kans zijn dat de Tesla's 31 december op kenteken worden gezet, maar dat je de auto pas volgend jaar kan ophalen?
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Maar of iedereen de gewenste configuratie cf bestelling krijgt, is niet zeker. Je zou dan de keuze krijgen het alternatief te accepteren, te annuleren of een paar maanden te wachten..
SR+ Wit / Wit / 19" | Besteld 4-10/RN 17-10 VIN not yet
Ja had mijn broer vorig jaar. Op 19/12 al op kenteken en hij haalde m pas 29/1 op. Was een S btw, maar zelfde principe...Landon schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:34:
Hoe groot zal de kans zijn dat de Tesla's 31 december op kenteken worden gezet, maar dat je de auto pas volgend jaar kan ophalen?
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
82%Landon schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:34:
Verwijderd
Ik heb 7 of 8 november VIN gekregen en van Tesla begreep ik dat op dit moment GLOVIS COSMOS bij mij staat vermeld met vermoedelijke uitlevering begin december. Ik heb alleen nog VIN in code staan, de status is nog steeds dat ze druk met het contract bezig zijn en contact wordt gezocht voor de eindbetaling...Mister1980 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:42:
[...]
Ben wel benieuwd welke schepen dan. Ik heb met de 8 november batch een VIN ontvangen maar ik ben benieuwd op welke boot het dan staat. En in de Excelsior in de eerste post zie ik er geen 7. Iemand?
Exact deze situatie had ik ook. LM (J&t) liet weten dat ik deze mail kon negeren. Is een standaard mail dat wordt verstuurd naar primair contactpersoon, maar jij bent niet degene die moet betalen, dus kan je er niets mee.Joost9964S schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:16:
[...]
Wanneer ik op de verschillende links klik, kom ik op de startpagina van mijn tesla account terecht en kan ik geen van de vier acties ondernemen. Auto is besteld via een LM, maar ik ben wel het primaire contactpersoon.
Bij mij ook vanaf dag 1 verwachte leverdatum 15-11-2019... is niet geluktMarkboss schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:33:
[...]
Stond daar ooit iets anders bij jou? Bij mij nog altijd sinds dag 1: 15 november 2019
JupFrome schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:23:
@Dino111 , @Sandervanp , @Henk , hebben jullie inmiddels al de grijze velgen onder de M3Performance?

Met of zonder bij te betalen?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:43:
Wat een tesla medewerker uit Amsterdam mij vertelde dat er dit jaar genoeg M3s deze kant opkomen om aan de vraag voor de uiterste besteldatum van de tweede week oktober te voldoen (voor wat het waard is).
Maar of iedereen de gewenste configuratie cf bestelling krijgt, is niet zeker. Je zou dan de keuze krijgen het alternatief te accepteren, te annuleren of een paar maanden te wachten..
Van SR+ naar P

Of
Van P naar SR+ met ja ons algo had een off-day en ja euh dit is alles wat er nog is

Nee even terug naar af, elke tesla Pipo maakt er zelf ook een steeds mooier verhaal van terwijl ze het volgens mij ook gewoon niet weten.
Bij mij gebeld voor de zilvere wielen onder de P (paar dagen later naar grijs). Afgelopen vrijdag nog langs geweest en gevraagd wat de kleur van de wielen zou worden. Standaard reactie kleur die in je account staat. Gaf aan gaan ze die nog speciaal voor mij maken
Ik kon de grap wel waarderen in tegenstelling tot anderen.
Wachten haalt blijkbaar niet bij iedereen het beste naar boven
[ Voor 0% gewijzigd door Dino111 op 19-11-2019 06:59 . Reden: Typo ]
Bij mij hetzelfde, einde huidige lease was 23 oktober, dat was eerst de leverdatum. Nu is t 30 november. De bijbehorende mail had t over "eind november". Ik hecht r maar niet teveel waarde aan...jenzcook schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:35:
[...]
Ja 26 oktober maar dat was mijn einde lease van huidige auto
Lijkt mij niet heel "vermoedelijk als hij "uit" Noorwegen komtBoterham71 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:01:
[...]
Die komt (vermoedelijk) Tesla's halen voor Noorwegen.
of in Nederland is .... ? zelfde gegevens en ik heb melding 27 nov in NederlandVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:40:
Ik heb via chat te horen gekregen dat de mijne 27 nov klaarstaat. lr zwart zwart aero
26 sept besteld, 8 nov vin en eindfactuur. Geen mail of sms
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Als ze me dan een P aanbieden in plaats van de LR, zal ik hem best willen accepterenVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:43:
Wat een tesla medewerker uit Amsterdam mij vertelde dat er dit jaar genoeg M3s deze kant opkomen om aan de vraag voor de uiterste besteldatum van de tweede week oktober te voldoen (voor wat het waard is).
Verwijderd
Kan me niet voorstellen dat we dan alsnog de boot missen, zou igg een mooiElonDusk schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:16:
Dus nog minimaal 4 boten onderweg naar eu. Als daar niet voor iedereen wat tussen zit dan weet ik het ook niet meer😂

Verwijderd
Er valt niets over te zeggen. Wij hebben ook een Vin sinds 8 november en ze konden toen vertellen dat onze auto al in amsterdam staat, alleen nog geen kenteken bekend. Leverdatum was volgens hun 25 november maar het is erg stil op het moment dus we gaan dat denk ik echt niet halen.Mister1980 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:42:
[...]
Ben wel benieuwd welke schepen dan. Ik heb met de 8 november batch een VIN ontvangen maar ik ben benieuwd op welke boot het dan staat. En in de Excelsior in de eerste post zie ik er geen 7. Iemand?
Idem, maar verwacht eigenlijk nog wel een telefoontje van Tesla vandaag om laatste details af te stemmen. Gelukkig woon ik in Amsterdam, dat maakt voor niets heen en weer karren morgen minder erg..ZGaro schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:10:
Vandaag het mailtje "help jezelf op weg" ontvangen van Tesla met wederom informatie omtrent de Tesla. Alles ziet er nog goed uit voor het uitleveren van de Model 3 morgen :-)
Hoe laat mag je morgen?
Cool! Welke details moet je nog afstemmen? Bij mij ziet het er allemaal overzichtelijk en compleet uit. Ik moet morgen om 11.00. Hoe laat moet jij?Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:21:
[...]
Idem, maar verwacht eigenlijk nog wel een telefoontje van Tesla vandaag om laatste details af te stemmen. Gelukkig woon ik in Amsterdam, dat maakt voor niets heen en weer karren morgen minder erg..
Hoe laat mag je morgen?
Ik heb de auto zelf besteld en het RN overgedragen, maar de systemen/invoer bij Tesla en Alphabet zijn hier niet zo heel snel/duidelijk in. Vandaar dat ik nog niet helemaal gerust ben, al heb ik al tig keer gebeld om alles te checken.ZGaro schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:23:
[...]
Cool! Welke details moet je nog afstemmen? Bij mij ziet het er allemaal overzichtelijk en compleet uit. Ik moet morgen om 11.00. Hoe laat moet jij?
Mijn afspraak ook om 11!
Mag k vragen wanneer je had besteld?Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:34:
[...]
Ik heb de auto zelf besteld en het RN overgedragen, maar de systemen/invoer bij Tesla en Alphabet zijn hier niet zo heel snel/duidelijk in. Vandaar dat ik nog niet helemaal gerust ben, al heb ik al tig keer gebeld om alles te checken.
Mijn afspraak ook om 11!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ahhh ok, dan snap ik dat het nog een beetje onduidelijk is. Vandaag dus nog een paar telefoontjes eraan wagen haha :-). Succes! Moet ik nog iets van een bordje met Tweakers neerzetten als verzamelpunt haha..Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:34:
[...]
Ik heb de auto zelf besteld en het RN overgedragen, maar de systemen/invoer bij Tesla en Alphabet zijn hier niet zo heel snel/duidelijk in. Vandaar dat ik nog niet helemaal gerust ben, al heb ik al tig keer gebeld om alles te checken.
Mijn afspraak ook om 11!
Is morgen dan de grote dag?!
12-9 Besteld
12-9 RN bekend
12-9 "Volgende stappen naar uw Model 3 levering" e-mail
11-10 "Prepare for delivery" e-mail
14-10 "de stappen naar uw levering" e-mail
20-10 VIN in Source
30-10 Aflevertijdstip SMS (15-11)
1-11 Factuur zichtbaar in Tesla Account
15-11 Aflevering!!
14-11 "aflevering verplaatst i.v.m. "technische inspectie" nieuwe leverafspraak voor 20-11 10:30
20-11 Aflevering?!
Hier nu ook grijze velgenFrome schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:23:
@Dino111 , @Sandervanp , @Henk , hebben jullie inmiddels al de grijze velgen onder de M3Performance?
3MP / Pearl white / black / FSD / VIN: 27 nov
Een hoop afleveringen morgen zo te horen. Ik mag om 12:00.MrBasta schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:01:
Nieuwe dag, nieuwe spam kansen![]()
Is morgen dan de grote dag?!
12-9 Besteld
12-9 RN bekend
12-9 "Volgende stappen naar uw Model 3 levering" e-mail
11-10 "Prepare for delivery" e-mail
14-10 "de stappen naar uw levering" e-mail
20-10 VIN in Source
30-10 Aflevertijdstip SMS (15-11)
1-11 Factuur zichtbaar in Tesla Account
15-11 Aflevering!!![]()
14-11 "aflevering verplaatst i.v.m. "technische inspectie" nieuwe leverafspraak voor 20-11 10:30
20-11 Aflevering?!

Bron : https://www.sfgate.com/bu...-November-19-14843729.phpFigaro9 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:16:
Dong a Glaucos heeft nu ook bestemming Zeebrugge in de excel file
Dong destination Zeebrugge. Het grappige is dat er men bericht dat de Dong nog even een tandje groter is en er kunnen 5000 Tesla's op.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Yay! Vandaag wel samengeknepen billen - vorige week kwam het SMS dat ik zou verschuiven om 17:45...Dizzy1 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:18:
[...]
Een hoop afleveringen morgen zo te horen. Ik mag om 12:00.![]()
![]()
Een grote "Dong" is wat iedereen wil toch?asing schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:28:
[...]
Bron : https://www.sfgate.com/bu...-November-19-14843729.php
Dong destination Zeebrugge. Het grappige is dat er men bericht dat de Dong nog even een tandje groter is en er kunnen 5000 Tesla's op.
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Vermoed dat iedereen die tot eind oktober misschien wel half november besteld heeft wel zijn tesla kan krijgen dit jaar.
Moet tesla wel in staat zijn om dat logistiek voor elkaar te krijgen. Zijn ze dus mee bezig, 2e lokatie in Amsterdam. Leasemaatschappijen (bijv. Leaseplan) die zelf gaan uitleveren. Dat zal vast overlegd zijn met Tesla. En anders zal er nog wel een flinke hoeveelheid op kenteken gezet gaan worden met levering in januari.
Het zal me overigens ook niet een verbazen als er straks nog ene overschotje aan 4% Tesla's zijn in december of januari.
Het lijkt mij ook dat dit het laatste schip is van dit jaar richting Zeebrugge. Ik las dat sommige van Tesla medewerkers wisten te vertellen van 7 schepen nog voor NL (dat zou beteken na de Dong nog 2/3 als ze de JA meerekenen), maar dat zie ik niet meer op tijd hier komen, i.c.m. lossen en als je kijkt nu naar de totale hoeveelheid schepen los gezien van hoeveel er straks voor Nederland is (ik denk eerder dat ze hun eigen verhaal maken en dat de Dong nu het 7de schip is in Q4)asing schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:28:
[...]
Bron : https://www.sfgate.com/bu...-November-19-14843729.php
Ook denk ik dat ze nu in de komende 5 weken hun handen vol hebben aan de auto's van de 5 boten. Vanaf begin oktober zijn ze al super druk met 2 boten geweest (de Grand Pioneer en Grand Dahlia) dat betekent nu al meer dan 7 weken bezig en wat ik gisteren las:
betekend het ook dat ze nu nog niet eens het einde zien wat er nu aan M3's staan in A'dam.djay-djee schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:18:
Vandaag opgehaald, 10.50 aanwezig, 11.00 afspraak, 11.02 geholpen, 11.03 "in de wacht gezet" voor registratie bij de RDW en 11.25 bevestiging en uitleg waar de auto ongeveer staat en waar de sleutels liggen. Geen gekke dingen gevonden en zoals hier al vaker gezegd, het personeel in de tent en buiten is ontzettend meewerkend en aardig. Het aantal M3's is zo overweldigend, alle kanten zo ver als je kan zien staan Tesla's. Iedereen succes met wachten, de M3's is het wachten waard!
Hopelijk de laatste dag met spanning en het om de 15 minuten checken van dit topic.MrBasta schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:37:
[...]
Yay! Vandaag wel samengeknepen billen - vorige week kwam het SMS dat ik zou verschuiven om 17:45...
Haha, ondanks dat ik het hier erg gezellig vind, hoop ik inderdaad van harte dat ik hier morgen niet meer rond hoef te hangenMesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:45:
[...]
Hopelijk de laatste dag met spanning en het om de 15 minuten checken van dit topic.
Hoe is het mogelijk dat jouw doorloop zo extreem kort is ?Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:53:
Zijn er trouwens meer mensen hier die morgen op moeten halen en nog geen kenteken hebben?
Mijn identieke bestelling is van begin oktober en heb alleen RN. (via lm LP).
Maar in mijn account stond een leverdatum van volgende week woensdag, maar ik had verder nog helemaal niets gehad van een SMS of mail. Ik moet een hoop regelen voor de ophaaldag, dus ik had wel iets meer zekerheid nodig dan een bericht onder mijn account op de site.
Bleek mijn telefoonnnummer niet goed in het systeem te staan. Vervolgens heeft de meneer aan de telefoon nog even een bevestigingsmail van de afspraak gestuurd (email hadden ze wel dus geen idee waarom deze niet al eerder verstuurd was).
Dat ik zou moeten reageren op een SMS met een JA om het te bevestigen was geen sprake van, want "de afspraak wordt gewoon gepland, daar hoeft u niet op te reageren" ?!..!??
[ Voor 8% gewijzigd door Preaper op 19-11-2019 09:59 ]
Ik objecteer, u eer.
Het staat hier vijf posts boven.Monstarr076 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:58:
[...]
Hoe is het mogelijk dat jouw doorloop zo extreem kort is ?
Mijn identieke bestelling is van begin oktober en heb alleen RN. (via lm LP).
Ah jah, netjes hoor!Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:05:
[...]
Het staat hier vijf posts boven.Besteld via Snel Beschikbaar, dan heb je direct een RN/VIN/auto gekoppeld aan je account.
Veel plezier alvast.
Wij wachten nog eventjes.
Ja, hier ook.... deze dag is misschien wel de spannendste. Vorige week kwam bij mij het bericht 1 dag en 8 minuten voordat ik hem zou ophalen. Maar het kan dus nóg laterMrBasta schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:37:
[...]
Yay! Vandaag wel samengeknepen billen - vorige week kwam het SMS dat ik zou verschuiven om 17:45...

Wel interessant hier: ALLE leaseplan Tesla’s worden idd door leaseplan uitgeleverd! Als je de mail hierover nog niet gehad hebt (like me), dan komt die nog. Er gaan ruim 5000 m3’s nog via leaseplan.
Dus denk dat we er goed aan doen dat zij ze uitleveren. Nu maar hopen dat ze dat snel op poten hebben
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Ben benieuwd welke configuratie en wanneer je besteld hebt. Mijn vrouw 30/10 via Leaseplan een M3+ grijs met trekhaak. Velgen of bekleding weet ze niet. Dat was 30/10 volgens Leaseplan de enige configuratie die nog dit jaar geleverd kon worden. Ze gelooft het wel, ze volgt dit topic niet. Op mijn verzoek heeft ze vorige week gebeld met Leaseplan. Haar Tesla zou op een boot staan en zou wel van Tesla horen wanneer ze hem kon halen in Amsterdam. Op mijn verzoek heeft ze ook een Tesla account gemaakt met het mailadres waarvan ze dacht dat ze die had doorgegeven aan leaseplan. Op dat account is niks te zien.DennusB schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:53:
Net even Tesla gesproken omdat ik gisteren eindelijk het RN nummer doorkreeg van Leaseplan. Stond allemaal goed in het systeem (ze kon alle gegevens zo opnoemen) en ze gaf aan dat omdat ik een configuratie had besteld die destijds nog als "Geleverd in : December" stond dat ook nog gaat lukken in December maar ze niet precies kon aangeven of dit begin, midden of eind December ging worden. Ik ben benieuwd! RN RN1097224xx
25/10 besteld, SR+, Pearl White, Black, 18" Aero. Vrij standaard dus!Timminator schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:19:
[...]
Ben benieuwd welke configuratie en wanneer je besteld hebt. Mijn vrouw 30/10 via Leaseplan een M3+ grijs met trekhaak. Velgen of bekleding weet ze niet. Dat was 30/10 volgens Leaseplan de enige configuratie die nog dit jaar geleverd kon worden. Ze gelooft het wel, ze volgt dit topic niet. Op mijn verzoek heeft ze vorige week gebeld met Leaseplan. Haar Tesla zou op een boot staan en zou wel van Tesla horen wanneer ze hem kon halen in Amsterdam. Op mijn verzoek heeft ze ook een Tesla account gemaakt met het mailadres waarvan ze dacht dat ze die had doorgegeven aan leaseplan. Op dat account is niks te zien.
De mijneDennusB schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:20:
[...]
25/10 besteld, SR+, Pearl White, Black, 18" Aero. Vrij standaard dus!
Het toekennen van VIN lijkt te zijn stilgevallen... al dan niet tijdelijk.vontrapp schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:45:
En nog steeds geen VIN/
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Dank.Timminator schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:43:
Ik denk dat het probleem niet het aantal M3's is. Gezien wat er in Amsterdam nog staat. Wat er in Zeebrugge uitgeladen wordt. Wat er nog onderweg is (4 boten?).
Vermoed dat iedereen die tot eind oktober misschien wel half november besteld heeft wel zijn tesla kan krijgen dit jaar.
Moet tesla wel in staat zijn om dat logistiek voor elkaar te krijgen. Zijn ze dus mee bezig, 2e lokatie in Amsterdam. Leasemaatschappijen (bijv. Leaseplan) die zelf gaan uitleveren. Dat zal vast overlegd zijn met Tesla. En anders zal er nog wel een flinke hoeveelheid op kenteken gezet gaan worden met levering in januari.
Het zal me overigens ook niet een verbazen als er straks nog ene overschotje aan 4% Tesla's zijn in december of januari.
Als we nou allemaal dit bericht 50x lezen, kunnen we de rest van de dag in ieder geval met een gerust hart doorkomen.
Verwijderd
Hoop dat de RDW ook capaciteit heeft hiervoor, want die geven natuurlijk niks om onze haast om ze dit jaar op kenteken te hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:38:
[...]
Dank.
Als we nou allemaal dit bericht 50x lezen, kunnen we de rest van de dag in ieder geval met een gerust hart doorkomen.
Ik heb als geschatte einddatum op de factuur staan komende donderdag. Verder nog niets gehoord. Staat in mijn account nog steeds dat er contact opgenomen word voor een definitieve afspraak.Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:53:
Zijn er trouwens meer mensen hier die morgen op moeten halen en nog geen kenteken hebben?

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Ik vind het eerlijk gezegd ook spannend! Helemaal gezien de aankomende verbouwingen bij Koopman. Mijn afspraak is al 2x verzet, de eerste keer was er een fout gemaakt met het tijdstip en de tweede keer kreeg ik rond de middag (dag voor afhalen) een SMS met verplaatsing. Dat bleek onmacht te zijn i.v.m. de 12v accu's. Duimen vandaag...MrBasta schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:37:
[...]
Hoop dat dit de laatste keer is dat ik een dag vrij moet nemen. Als ondernemer ben ik vrij flexibel qua vrije dagen, maar ik mis gewoon omzet. Kan niet lastminute mijn dag weer volplannen als het toch niet door gaat

OMGAeonis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:50:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd ook spannend! Helemaal gezien de aankomende verbouwingen bij Koopman. Mijn afspraak is al 2x verzet, de eerste keer was er een fout gemaakt met het tijdstip en de tweede keer kreeg ik rond de middag (dag voor afhalen) een SMS met verplaatsing. Dat bleek onmacht te zijn i.v.m. de 12v accu's. Duimen vandaag...
Hoop dat dit de laatste keer is dat ik een dag vrij moet nemen. Als ondernemer ben ik vrij flexibel qua vrije dagen, maar ik mis gewoon omzet. Kan niet lastminute mijn dag weer volplannen als het toch niet door gaat

Gisteren weer 398 M3's op kenteken door de RDW gezet. Dit is vergeleken met de voorgaande dagen van november een zeer groot aantal. Vraag me af of dit al niet gaat om de auto's van de JA of dat ze nog ergens een grote hoeveelheid auto's moesten doen die nog in A'dam stonden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:43:
[...]
Hoop dat de RDW ook capaciteit heeft hiervoor, want die geven natuurlijk niks om onze haast om ze dit jaar op kenteken te hebben
Aii wat balenAeonis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:58:
[...]
OMGnet nu ik dit bericht stuur krijg ik wéér een SMS dat het verplaatst is naar donderdag, weer voor niks een dag vrijgehouden en afspraken verplaatst.... wat is dit voor een grap!
Hier nog precies 24 uur, moet eigenlijk gewoon niet meer op mijn telefoon kijken..
[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 19-11-2019 11:01 ]
Wouw dit geloof je toch bijna niet meer. 3x verzet dus, en je hebt tot nu toe alleen smsjes hierover gehad?Aeonis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:58:
[...]
OMGnet nu ik dit bericht stuur krijg ik wéér een SMS dat het verplaatst is naar donderdag, weer voor niks een dag vrijgehouden en afspraken verplaatst.... wat is dit voor een grap!

Grappig hoe verschillend de aantallen altijd zijn die genoemd worden.Miepz78 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:19:
Zojuist Leaseplan gesproken. Bevestiging dat mijn bestelling ‘goed’ staat en keurig voor de deadline door Tesla verwerkt is. Uitlevering when is alleen nog onduidelijk haha
Wel interessant hier: ALLE leaseplan Tesla’s worden idd door leaseplan uitgeleverd! Als je de mail hierover nog niet gehad hebt (like me), dan komt die nog. Er gaan ruim 5000 m3’s nog via leaseplan.
Dus denk dat we er goed aan doen dat zij ze uitleveren. Nu maar hopen dat ze dat snel op poten hebben
erikoss schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:08:
Vandaag nog contact gehad met Leaseplan t.b.v. een laadpaal aan huis en er werd gezegd dat ze nog 2400 mensen gelukkig gaan maken dit jaar! Leveringen worden volgens zeggen anders gedaan en de auto's worden thuis afgeleverd (of dit echt zo is valt nog te bezien met deze grote aantallen)
Ze hebben die 5000 een beetje afgerond naar bovenTomas_ schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:03:
[...]
Grappig hoe verschillend de aantallen altijd zijn die genoemd worden.
[...]
Of er zijn bij Leaseplan mensen die 2 of meer M3's hebben...
[ Voor 10% gewijzigd door photovoltaic op 19-11-2019 11:05 ]
Verwijderd
3x oppas regelen afspraken verzetten e.d. BELACHELIJK.
Verwijderd
Bij heel veel is dit naar grijs veranderd, ik denk dat iedere P geleverd gaat worden met grijze velgen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
Mijn Model 3 P heeft nu ineens zwarte velgen in mijn account.. dit is NIET WAT IK BESTELD HEB! Ik heb betaald voor zilveren velgen. Belachelijk dit, ik ga dit echt niet accepteren. Iemand anders dezelfde ervaring?
Heb je hem geleased? Ik zou hierover klagen bij de leasemaatschappij. Ik denk niet dat er veel veranderd kan worden, behalve een annulering van de order. Ik vind het overigens ook belachelijk, bij mijn kleur, blauw, vind ik het absoluut niet mooi. Maar goed, ik heb geen P.
Bij mij hetzelfde. Het meest schandalige is dat Tesla dit een gratis "update" noemt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
Mijn Model 3 P heeft nu ineens zwarte velgen in mijn account.. dit is NIET WAT IK BESTELD HEB! Ik heb betaald voor zilveren velgen. Belachelijk dit, ik ga dit echt niet accepteren. Iemand anders dezelfde ervaring?
Laat ze maar eens snel een VIN afgeven, het worst steeds krapper met nog zo'n 40 werkbare dagen.
Zeker en met ons nog vele P bestellers. Tesla kennende mag je dit best niet accepteren, maar dan krijg je ook geen auto. Je kunt wellicht ruilen met andere P rijders die zilver hebben en grey willen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ
Is het echt net pas aangepast of kijk je pas net?Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Bestelt ergens in juli, leverrestrictie tot vorige week.
It's happening!!
Wordt even lid van de Tesla Model 3 groep op Facebook. Daar zijn veel M3P rijders die graag de donkergrijze velgen willen ruilen tegen de zilveren.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
1
| "vin":"5YJxxxxxxxxxxxxx","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RNxxxxxxxxx" |
Verwijderd
Gister voor het laatste gekeken, tot nu net.Frome schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:42:
[...]
Is het echt net pas aangepast of kijk je pas net?
M3 | LR AWD | Wit | Zwart | 19'
Besteld via Leaseplan op donderdag 14 november jl. Betreft een 'actiemodel' met levering in 2019.
Ze vertelde mij dat men inderdaad de auto's (zeer waarschijnlijk) zelf gaan afleveren deze en volgende maand.
Heb je al een RN gekregen van Leaseplan? En wanneer hebben ze je order doorgezet naar Tesla?-Muncky- schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:48:
Ik mag mij ook gaan melden in dit topic.
M3 | LR AWD | Wit | Zwart | 19'
Besteld via Leaseplan op donderdag 14 oktober jl. Betreft een 'actiemodel' met levering in 2019.
Ze vertelde mij dat men inderdaad de auto's (zeer waarschijnlijk) zelf gaan afleveren deze en volgende maand.
Nee, nog niks ontvangen. Leaseplan heeft een groot aantal Tesla's besteld, en mijn bestelling kon aan een auto gelinked worden die waarschijnlijk al onderweg was voor Leaseplan.DennusB schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:49:
[...]
Heb je al een RN gekregen van Leaseplan? En wanneer hebben ze je order doorgezet naar Tesla?
Ben in afwachting van een SR+, Pearl White, Black, 18" Aero niets geks dus.
Bestelling loopt via Athlon. Laadpaal van NewMotion is inmiddels geplaatst.
Bestelling 2-10 gedaan en op 14-10 een RN zichtbaar in account. Sinds die tijd niets meer vernomen (geen VIN zichtbaar in bron).
Geen restrictie of iets gek. Leverweek tijdens bestellen was week 48, maar gok zo dat dat hem niet gaat worden helaas.
Onderstaande is misschien best leuk te om te zien. Zag iedereen boten volgen ed. dus was nieuwsgierig hoe laden en lossen bij zo’n schip gaat. Drijvende parkeergarages.
YouTube: Gigantic Overseas Autoliner | Mega Transports | Free Documentary
Niet helemaal gekeken hoor her en der doorspoelen
Verwijderd
SMSjes en mailtjes. De grap is ook, ik heb een aantal van mijn klanten van morgen naar donderdag verplaatst, omdat ik morgen mijn auto kon ophalen. Komt nou niet bepaald professioneel over als ik ze een tweede keer af moet bellen..photovoltaic schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:02:
[...]
Wouw dit geloof je toch bijna niet meer. 3x verzet dus, en je hebt tot nu toe alleen smsjes hierover gehad?

Heb inmiddels gebeld met Tesla, erg vriendelijke medewerker aan de lijn. Accu van de auto bleek leeg te zijn, ze gaan kijken of ik morgen alsnog kan komen, wordt ik over teruggebeld. Hoop het van harte, moet +-2,5 uur reizen naar Amsterdam en m'n schoonvader is morgen vrij om mee te gaan.
Was dit een auto met een V12 probleem en is het probleem nu dat ze dat nog niet hebben opgelost? Erg vervelend..Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:01:
Hoppa... en nu 10 minuten alter gaat hij naar de 22 november. Wat een idioten.. had net oppas geregeld voor de 3de wijziging,.,,, nu dus de vierde

Verwijderd
Ja, echter is dat nog steeds een aanname. Ik ga zo even bellen. Ik denk dat ik ze nu wel even mag bellen.Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:05:
[...]
Was dit een auto met een V12 probleem en is het probleem nu dat ze dat nog niet hebben opgelost? Erg vervelend..
Al met al lees ik met plezier mee op dit forum en ben ik net zoals vele van jullie benieuwd naar het leveringsproces en de haalbaarheid van 2019. Ik zal ook even de sheet invullen.
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
Hihi, ja die V12 hebben ze "vergeten" in de Tesla....Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:05:
[...]
Was dit een auto met een V12 probleem en is het probleem nu dat ze dat nog niet hebben opgelost? Erg vervelend..
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Welke config heb jij?Tranzity schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:45:
Deze heb ik uit de source gehaald.
code:
1 "vin":"5YJxxxxxxxxxxxxx","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RNxxxxxxxxx"
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Verwijderd
Ik precies hetzelfde, ik ben echter wel erg blij met de wijziging.. ik heb de midnight silver metallic P.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
Staat erg goed, vind ik zelf!
Echter twijfel ik of ik geen witte M3 had genomen als ik wist dat de donkere velgen eronder kwamen.. Ook een erg goede combi.
Als je een blauwe Model 3 krijgt en dan ineens donkere velgen toegewezen krijgt i.p.v. zilver zou ik ook niet blij zijn, geen hele goede combi. In dat geval vind ik zilver mooier..
Maar volgens mij zijn er GENOEG mensen die willen ruilen onderling, denk ook dat het geen BAL uitmaakt voor de lease maatschappijen
Wanneer was je leverafspraak ook alweer? Ik verwacht dan ook nog zo'n telefoontje, morgen ophalen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:25:
Zojuist gebeld door Tesla 😂, ook bijzonder. Anyway, te horen gekregen dat mijn order is overgenomen door LM (lekker tijdig verwerkt..). Nieuwe RN gekregen. Volgens haar blijft de leverafspraak staan, zelfde VIN en zelfde kenteken.

Als iemand graag de mooie Aero velgen wil hebben en zwarte 19" in de aanbieding heeft, hou ik me aanbevolen :-Dvnms schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:26:
[...]
Ik precies hetzelfde, ik ben echter wel erg blij met de wijziging.. ik heb de midnight silver metallic P.
Staat erg goed, vind ik zelf!
Echter twijfel ik of ik geen witte M3 had genomen als ik wist dat de donkere velgen eronder kwamen.. Ook een erg goede combi.
Als je een blauwe Model 3 krijgt en dan ineens donkere velgen toegewezen krijgt i.p.v. zilver zou ik ook niet blij zijn, geen hele goede combi. In dat geval vind ik zilver mooier..
Maar volgens mij zijn er GENOEG mensen die willen ruilen onderling, denk ook dat het geen BAL uitmaakt voor de lease maatschappijen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.